Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ajax wijst Russische aanbieding met acht cijfers voor Quincy Promes af’

Laatste update:

Ajax en Spartak Moskou zijn nog altijd niet akkoord over de overgang van Quincy Promes. Volgens het Russische Sport-Express hebben de Amsterdammers een aanbieding ter waarde van tien miljoen euro van de hand gewezen.

Ajax houdt naar verluidt vast aan een vraagprijs van vijftien miljoen euro voor Promes en geen van beide partijen lijkt op dit moment bereid om water bij de wijn te doen. Erik ten Hag wil de 29-jarige aanvaller het liefst bij de club houden, omdat de trainer van Ajax van mening is dat hij elke speler hard nodig heeft gezien het drukke schema tot het einde van het seizoen. Ajax heeft bovendien financieel niet de noodzaak om Promes te verkopen.

Sport-Express schrijft dat ook Spartak Moskou niet van plan is zijn aanbieding te verhogen en dus staat de transfer van Promes op losse schroeven. De huidige nummer drie van de Russische competitie verkocht in januari Aleksandr Kokorin voor 4,5 miljoen euro aan Fiorentina en zou al wel mondeling akkoord zijn met Promes. De 47-voudig Oranje-international kende tussen 2014 en 2019 al een succesvolle periode bij Spartak, waarvoor hij in 135 duels 66 keer scoorde en 33 assists afleverde.

Op maandag berichtte De Telegraaf al dat de overgang van Promes allesbehalve in kannen en kruiken is. Er was weliswaar 'beweging' rond de vleugelspits, maar van een akkoord was nog geen sprake, zoals Russische media vorige week beweerden. Dat Promes nog verdachte is in een strafzaak, vormt geen obstakel voor een eventuele transfer naar Spartak. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie Amsterdam liet vrijdag aan Ajax Showtime weten dat er geen voorwaarden zijn gesteld bij de vrijlating van de 29-jarige aanvaller. Daardoor mag Promes in principe gaan en staan waar hij wil.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Doe toch gewoon weg joh. Dit dossier gaat anders alleen maar verliezers kennen. Promes is hopeloos uit vorm en lijkt op geen enkele plek uit de verf te komen, plus hij staat een Neres, Anthony of Kudus in de weg. Als zijn strafzaak gaat lopen, levert dat alleen maar negatieve publiciteit op - dat kan een club als Ajax gewoon niet hebben. Dit is een uitgelezen kans om je van hem te ontdoen, weg ermee.

28 januari 2021 om 15:27

Precies helemaal mee eens, los van die rechtzaak die nog boven zijn hoofd hangt. Is het wel heel stom, om met Labyad dat belachelijke "kappersmoment" te etaleren! Je zou toch denken "laat mij maar op de achtergrond blijven" de komende tijd! En daarnaast voegt hij niks meer toe aan ons spel, en Ten Hag blijft hem maar verkeerd opstellen! Lekker laten gaan joh..

28 januari 2021 om 15:42

Precies. Dit hoort toch niet bij een club als Ajax? Het is allemaal lachen en jolig ook hoor, zo'n actie, maar ik kan er nog niet om glimlachen. Een zware mishandelingszaak, de coronaregels breken, doe dat maar lekker ergens anders.. Voegt inderdaad niets toe en ik ben het eens: lozen.

28 januari 2021 om 16:05

Er zijn wel ergere zaken op de wereld dan een promes en een labyad. Kom op man vanwaar al deze kritiek. Coronaregels breken?? Heb je al die rellen gezien door het héle land en waar praat men over Promes en labyad. Dat zijn nog jonge jongens die van het leven genieten veel geld hebben en ik zie ze niks verkeerds doen het is gewoon dat mensen van een mug een olifant maken.

28 januari 2021 om 16:17

@msn10 Misschien omdat zowel Promes als Labyad een voorbeeldfunctie hebben als spelers van de grootste club van Nederland?

En ja, er wordt hier over gesproken omdat deze website over voetbal gaat.

On: Verder helemaal eens met Sulejmanii en Fcb_catalunya. Dit is hét ideale moment om van deze speler af te komen.

28 januari 2021 om 16:55

MSN10 ik ben een ict-er en geen kapper, maar ik heb toch wel het gevoel. Dat als je twee miljonairs zoiets belachelijks doen, en in mijn ogen ongepast weliswaar puur door de tijd waar we nu in leven! Sommige mensen met een kleine onderneming, kunnen geen eens de huur of hypotheek betalen! Ja hoor, ik realiseerde me al dat we aardig wat gekkies hadden! Alleen niet zoveel als dat we gezien hebben, maar goed dat is natuurlijk weer een hele andere orde.

28 januari 2021 om 16:56

Wij kunnen elkaar de hand schudden! Wederom roerend mee eens, plus dat hij ook al naar de 30 jaar gaat.

28 januari 2021 om 15:30

Niet met je eens, Overmars doet het doorgaans goed met verkopen en zal hier ook wel een reden voor zijn. Jij en ik kennen alle ins en outs ook niet, misschien liggen er wel aanbiedingen van andere clubs, misschien wel voor de zomer. Daarbij zijn ze ook nog in onderhandeling, dus wie weet doet Moskou er nog wat bovenop.

28 januari 2021 om 15:44

Hopelijk doen ze er nog wat bovenop inderdaad ja, maar er vanaf moet Ajax zeker. Voor beiden is dit ook beter, omdat Rusland niemand uitwisselt (geloof ik). Maar goed, in de zomer is de eerste zitting volgens mij al geweest en dan heb je toch al wat publiciteit gehad, dat zal buitenlandse clubs ook niet 1,2,3 aantrekken.

28 januari 2021 om 16:02

Ja dat is zeker waar, maar vooralsnog is hij nog onschuldig, dat komt ook in de publiciteit als hij dat ook gewoon is én heb je hem dan misschien toch voor een te laag bedrag van de hand gedaan.

28 januari 2021 om 16:19

@fcb

Denk je dat de clubs en scouts waar Promes op het lijstje staat nog niet op hoogte zijn?

28 januari 2021 om 16:26

@FCB, ten eerste levert Rusland gewoon mensen uit, alleen geen eigen burgers. Ten tweede zou Promes, als hij veroordeeld zou worden en zijn straf niet uit willen zitten door in Rusland te blijven (en dan duimen dat Rusland een uitzondering voor hem zou maken), nooit meer Rusland zou kunnen verlaten. Ook niet voor een wedstrijd. Edit: je weet dat hij onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen?

28 januari 2021 om 16:49

Eens. Vast een eerste bod. Daar ga je nooit mee akkoord.
Mensen die nu alvast strik erom zeggen zien nog niet de waarde van het geld in. Het is geen monopoly geld. 2 a 3 miljoen meer is echt een hoop geld.

28 januari 2021 om 17:32

15 miljoen voor een uiterst beperkte voetballer als Promes. de transferbedragen worden steeds gekker in het voetbal

29 januari 2021 om 15:11

Hulde Toto, blij dat deze mensen niet aan de onderhandelingstafel zitten, anders wordt alles van de hand gedaan voor de eerste de beste bieding.

28 januari 2021 om 15:32

Gezien positie van Spartak in de competitie (op 2 punten van vcl) zou het mij niet verbazen als ze middels clausules (bvb 3 miljoen naar Ajax bij behalen CL voor seizoen 2021/2022) daar best uit kunnen komen. Zou zelf niet risico nemen vast te blijven zitten aan Promes, is imo te duur om wisselspeler te zijn.

28 januari 2021 om 15:45

Overmars is creatief genoeg om zo'n deal op te stellen inderdaad. Gewoon lekker weg doen. Hij brengt als wissel ook vaak totaal niets, komt geen lantaarnpaal voorbij op de vleugel en in het centrum is hij direct het overzicht kwijt.

28 januari 2021 om 15:50

Oh ja doe toch gewoon weg. En dan? Volgens mij hebben we met Antony en Neres 2 vleugels die allebei wel eens geblesseerd zijn. En dan? labyad maar weer als rechtsbuiten misbruiken? We hebben amper fatsoenlijke vleugels en als Promes ook nog weg gaat dan hebben we straks niks meer. Uit vorm of niet....we hebben hem nodig.

28 januari 2021 om 15:56

Aan de andere kant, als Ajax 10 miljoen of meer voor hem krijgt denk ik dat ze het ook wel lukt om een vervanger voor Promes aan te trekken.

28 januari 2021 om 15:58

Wanneer iedereen fit is zal Labyad gewoon 4e optie voor de flank worden en kan je Promes best laten gaan. Is geen basisspeler en imo ook niet eerste wissel op de flank. Nu 10(+?) vangen of waarde nog meer zien kelderen? Hij is 29, als je nog iets ervoor wilt krijgen is dit wel geschikte moment schat ik zo. Tadic, Neres en Antony als eerste 3 opties op de flank, Labyad 4e buitenspeler. Kudus, Gravenberch en Klaassen eerste 3 opties op middenveld met Ekkelenkamp, Alvarez en Labyad als back-ups daar. Maar dat is allemaal mits iedereen fit is wat al hele tijd nietmeer is geweest. Toch zou ik Promes liefste zien vertrekken, is een te dure kracht om bankzitter te zijn en wanneer hij speelt haalt hij al langere tijd niet benodigde niveau om een miljoenenbod van 10+ miljoen af te kunnen wijzen.

28 januari 2021 om 16:29

Je vergeet dat tadic vaste linksbuiten is.. en dus zit je zoiezo met een dure buitenspeler (neres of Anthony) op de bank. Als je daarnaast ook nog eens een dure promes heb zitten word het een hele dure bank. Daarbuiten kun je altijd nog terugvallen op Hansen

28 januari 2021 om 16:36

Dit vind ik een beetje een rare opmerking. Als Neres en Antony geblesseerd zijn hebben we dus een rechtsbuiten nodig. Nou ben ik het met je eens dat Labyad dat niet aankan, maar Promes kan ook echt niet als rechtsbuiten uit de voeten.

28 januari 2021 om 18:27

Daar heb je toch jeugd voor. Om die speciale gevallen dat er 3 van de 4 geblesseerd zijn op te vangen. Ik zie liever een jeugdspeler kansen krjgen, pakken of door de mand vallen dan een dure Promes falen met zijn infantiele maniertjes (dat laatste doet er niet toe, dat is persoonlijke ergernis).

Die kerel had nooit aangetrokken mogen worden. een enorm domme zet van de RvC om Overmars de opdracht te geven te zorgen voor nationaliteit i.p.v. kwaliteit. Als er nationaal geen kwaliteit is, is dat jammer. Aangekochte nationaliteit is toch niet des Ajax. Dat is eigen jeugd!

28 januari 2021 om 16:07

Aldus de kleinzoon van Johan Derksen. Je kan in een onderhandelingsproces prima het openingsbod weigeren, vooral omdat ze hem blijkbaar zeer graag willen hebben. Niet vergeten, Overmars moet ook een vervanger halen die er direct staat, want het seizoen is nog lang en Ajax strijd nog op drie fronten. De selectie is (kwalitatief) veel te smal, dat is gebleken in de laatste 2 maanden van 2020 toen de CL KO fase is verspeeld. Je noemt Kudus en Neres, maar die komen terug van blessures, je weet niet waar ze staan. Zeker Neres heeft tijd nodig na zijn slepende blessure en Kudus blijft een vraagteken; die heeft al een terugslag gehad. Antony staat op een andere positie, dat is geenechte concurrent. Ajax moet kampioen worden om de begroting op het huidige pijl te houden en daarom is Promes hard nodig. Ik moet erbij zeggen dat ik geloof dat Promes zijn scherpte voor de goal wel weer terugvindt.

28 januari 2021 om 16:35

Ik zeg nergens iets over de onderhandelingsprocedure, alleen dat ik vind dat ze hem lekker weg moeten doen. En een vervanger? Vind je dat er met Anthony, Neres, Tadic, Haller, Labyad en Kudus niet genoeg opties zijn voorin? Voor mij zijn er genoeg opties. Promes is helemaal niet hard nodig. Vorig jaar heeft hij leuk geteerd op Ziyech en al zijn balletjes bij de tweede paal, maar uit eigen acties of zonder goede aanvoer komt er echt zeer weinig uit. Er is echt niets wat mij erop wijst dat hij de door jou gestelde scherpte gaat vinden.

28 januari 2021 om 16:28

Je gaat alleen wel makkelijk voorbij aan het feit dat Kudus blessuregevoelig is en Neres ook al bijna een jaar geen serie van meerdere wedstrijden heeft gespeeld. We hebben allemaal gezien dat een Ekkelenkamp niet het niveau van Ajax is dus dan kom je met de verkoop van Promes wel bij hem uit en het is de vraag of je dat moet willen. Ik zie als invaller liever Promes komen.

28 januari 2021 om 16:37

Nee, maar ho hoor. Met Labyad en Kudus heb je de 10 positie al dubbel bezet (ik reken Ekkelenkamp er niet bij) en ook voor op de vleugel houd je met Anthony, Tadic en Neres voldoende opties. In principe heb je genoeg alternatieven. Overigens heeft Kudus volgens mij een blessure gehad met een terugval, dus of hij dan direct gevoelig is... Ik weet het niet.

28 januari 2021 om 17:00

Hij stond in Denemarken ook al bekend als blessuregevoelig.

28 januari 2021 om 18:22

Wel mee eens dat hij Neres, Anthony of Kudus in de weg staat, alleen is Neres ook nog niet terug op niveau na zijn blessures en Kudus is geblesseerd en eigenlijk ook nog een vraagteken, speelde prima in de voorbreiding, maar heeft daarna pas 3 wedstrijden gespeeld. Maar zelfs een Promes uit vorm (of die gewoon dit niveau heeft) loopt nog steeds 1 op 3 ondanks dat hij lang niet alle wedstrijden 90 minuten speelt.
En het is ook niet zo dat Ajax naast Neres en Kudus nog een backup heeft in mijn ogen.
Daarzom ik zou hem er daarom voor nu gewoon bij houden.

28 januari 2021 om 20:38

En of Ajax nog een back up heeft. Kostte 8 miljoen en heeft een verschrikkelijke blessure gehad, maar Bande dwaalt ook nog ergens rond in Amsterdam. Je weet het nooit, misschien vindt die zijn talent terug 🤣🤣🤣

28 januari 2021 om 20:50

Ach het is vrij makkelijk praten zo vanaf de zijkant. Het gaat hier om miljoenen en het is een spel van geven en nemen. Weet zeker dat spartak makkelijk een miljoen erbij zou doen als ajax akkoord ging. Denk dat overmars nog een miljoen extra wilt en gokt op twaalf. Uiteraard blijft het een risico, echter hoort dat bij het onderhandelen.

Prima keuze om die 10 mio te weigeren. Ajax heeft het geld niet perse nodig. Toch zou ik bij 12.5mio wel overwegen alsnog te verkopen. Als je rekening houdt met de jaarlijkse afschrijving dan pak je als Ajax zijnde nauwelijks verlies op het contract, terwijl je risico's vna een veroordeling elders neerlegt

28 januari 2021 om 15:19

Alles boven de 8 gewoon doen zou ik zeggen.

28 januari 2021 om 15:21

10 miljoen is imo al moeilijk te weigeren. Als straks FC Bijlmerbajes hem ophaalt, is het een transfervrij vertrek. Dit lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om de schade te beperken, zeker gezien zijn zeer beperkte sportieve inbreng.

28 januari 2021 om 15:41

Niet te vergeten z'n zeer behoorlijke salaris. Hij staat ongetwijfeld voor meer dan 2 miljoen euro per jaar in de boeken. Je kunt toch een uitstekende speler halen als je dat salaris en die 10 miljoen euro bij elkaar optelt.

28 januari 2021 om 17:22

Lijkt me toch wel dat Promes bij een veroordeling ook flink kan gaan dokken aan Ajax. Bij Mutu ging het om drugsgebruik, maar die kon ook 17 miljoen aftikken aan Chelsea. Lijkt me toch wel dat clubs in het contract opnemen dat bij bepaalde extreme omstandigheden de speler financieel verantwoordelijk gehouden kan worden.

Ik snap het wel vanuit Ajax, je maakt al verlies bij een vraagprijs van 15 miljoen maar dan beperk je het tot 1 miljoen. Bij tien miljoen is het gat toch groter, maar ik moet eerlijk bekennen dat tien miljoen voor een speler met zo'n vormdip toch een goede deal zou moeten zijn.

28 januari 2021 om 15:21

Bij Promes speelt ook mee wat er naast het veld al dan niet gebeurd is en wat voor staart dat nog krijgt natuurlijk.

Tja wat moet je hier op zeggen.. 10 miljoen is mischien niet het bedrag wat Ajax wilt, maar 10 miljoen is toch wel een markt conform bedrag in mijn ogen.. Daarnaast speel je een behoorlijk deel vrij van je salarishuis want Promes voetbalt niet voor een zakje muntdrop in de Arena. Mocht Quincy wel nog vertrekken hebben we wel echt een vervanger nodig op de flanken, je zou dus zeggen hoe eerder je hem verkoopt hoe sneller je door kan.

Ajax is goed het verkopen van haar spelers, ik vond zelf 10 miljoen, voor een speler die al jaar niets laat zien en een straf boven het hoofd hangt, al aardig prijs. Ajax denkt hem te kunnen slijten dicht tegen de aankoopprijs aan, en het zou me niets verbazen. Niet dat Promes dat waard is maar omdat Ajax dit spelletje zeer goed onder de knie heeft en ze willen niet eens van hem af aangezien hij nog veel wordt gebruikt

Niets onlogisch in de houding van Ajax. Ze hebben bij mijn weten ruim 16 miljoen voor Promes betaald. Waarom dan maar 10 accepteren van Spartak ? En Ten Hag snap ik ook wel, die houdt graag zijn selectie op peil. Dus simpel, of geld erbij of het gaat niet door.

28 januari 2021 om 15:22

Omdat hij midden in een rechtszaak (oid) zit, verschrikkelijk presteert en inmiddels al bijna 2 jaar ouder is. Ook is het geen vaste international meer.

28 januari 2021 om 15:22

Ten Hag houdt sowieso graag zijn lievelingetje er bij... Van mij mag die ook wel vertrekken (voor het juiste bedrag) maar dan moeten we niet klagen als er dan nog meer jeugdspelers die het niveau nog niet hebben minuten maken.

28 januari 2021 om 17:27

Je kunt ook de andere kant op redeneren. Als Ajax zijnde ben je er nu toch ook wel achter dat die 16 miljoen veel te veel was voor de inbreng, techniek en het rendement van deze speler, nog los van al het gezeik rond zijn persoon dat je erbij krijgt. Als je dan 10 miljoen voor hem kunt krijgen - waar je met gemak een gelijkwaardige of betere vervanger mee haalt - ben je in mijn ogen gek als je het niet doet. Je gaat er nooit meer voor krijgen.

Overigens, aansluitend bij de vraagtekens van Van der Vaart vorige week, hoe groot is het vertrouwen in Unuvar eigenlijk als ze Promes niet kwijtwillen voor deze selectie?

Wow.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Speelt Marc een potje blufpoker of denken ze serieus wat aan hem te hebben. Ik hoop het eerste en dat hij er nog 2 miljoen extra uit weet te halen, maar ik zou het onbegrijpelijk vinden als ze hem houden.

28 januari 2021 om 15:22

Er zijn maar weinig clubs die 1 bod neerleggen wat direct geaccepteerd wordt. Dit is nou eenmaal het spelletje. Als ze hem zo graag willen hebben dan komen ze heus wel terug.

28 januari 2021 om 17:00

Dat is absoluut waar, maar ik betwijfel eerlijk gezegd dat dit het eerste bod is. Deze interesse is al langer bekend en de deadline komt rap dichterbij.

28 januari 2021 om 15:30

Denk het ja. En Promes is toch een held voor die club dus wellicht kan je dat ook dan doen. Denk dat Overmars op 12 mil gokt. Dan heb je wat mij betreft een prima bod en dan moet je Promes gewoon laten gaan. Beste voor beide partijen.

Voor tien miljoen zou ik hem laten gaan. Hij heeft belangrijke goals gescoord maar is nu al maanden uit vorm. Bovendien heb je Neres en Anthony staan. Tadic kan ook op de vleugels spelen. Wel wordt de spoeling dunner als je meerdere blessures hebt.

28 januari 2021 om 19:06

Strik, ik breng hem wel voor ze terugkrabbelen.

Promes voegt wat mij betreft weinig toe aan dit Ajax, maar ik begrijp wel dat Ajax hem niet voor tien miljoen wil laten gaan, zeker aangezien hij voor vijftien miljoen kwam. Ik hoop dat Spartak toch iets hoger wil gaan inzetten en nog twee miljoen erbij doet. Dan is Ajax van een speler af die sinds dit seizoen niks meer laat zien, beperk je het verlies op de aankoop, heeft de club geld om een vervanger te halen (of een verdediger!) en kan Promes elders een frisse start maken.

Iets met een strik.... kom op Overmars, als dat straks een zaak wordt, krijg je alleen maar gezeik. Cashen nu het nog kan.

Strik erom en weg. Brengt te weinig. Vorig jaar viel het niet zo op omdat hij toen nog wel veel scoorde. Met name uit de voorzetten van Ziyech.

Hier heeft Ten Hag gelijk.
Hij wil gewoon alles behouden om het seizoen goed te kunnen eindigen.
Hij ziet waarschijnlijk meer in Promes dan menig voetbalkenner op deze site.

28 januari 2021 om 15:22

Dat ziet hij wel in meerdere spelers....

28 januari 2021 om 15:25

maar heeft 1 persoon dan gelijk of de andere 15 miljoen die ook voetbal kijken ?

Promes heeft zeker zijn waarde gehad voor Ajax, maar is momenteel compleet uit vorm, word op de verkeerde plek neergezet en hangt een e.v.t. straf boven het hoofd..
Dan ben je in mijn ogen een beetje koekoek als je een bod van 10 miljoen afslaat.

28 januari 2021 om 15:43

@ burwatti, tja, Columbus werd ook uitgelachen door de rest van de wereld. Als iedereen fit is, is hij een prima wisselspeler om erbij te hebben.

28 januari 2021 om 15:50

wel een extreem dure wisselspeler.. ik vind dat een speler die zo'n salaris verdiend moet spelen en anders ruimte moet maken voor andere spelers.

28 januari 2021 om 16:28

Wie moet er dan spelen als we weer twee geblesseerde spelers hebben?

28 januari 2021 om 17:13

@Burwatti: ga er maar vanuit dat de 15 miljoen er naast zitten. Iedereen hier roeptoetert maar wat.

28 januari 2021 om 15:52

Hij ziet waarschijnlijk dat Neres en Antony nog wel eens geblesseerd zullen raken en hij dan daarachter niks heeft. Logisch om Promes er dan bij te houden.

Eerst doen alsof er 15 miljoen op tafel moet komen en 10 miljoen niet accepteren.. ze komen ergens in het midden er wel uit... #handjeklap... #koehandel

You win some, you loose some , over 2 jaar ofzo levert hij helemaal niks meer op en in die 2 jaar zie ik m geen sterkhouder worden dus tel je zegeningen

Onbegrijpelijk, hij komt al een tijd geen lantaarnpaal meer voorbij en 10 miljoen is dan echt de hoofdprijs voor iemand van 29 jaar. Hij moet het hebben van een steekbal maar nu Ziyech weg is krijgt hij deze niet meer en op eigen kracht lukt het hem niet.
Mooi die 10 miljoen pakken en op zoek gaan naar een talent die op de vleugel kan spelen!!

Ben ik nu de enige hier die volledige op Marc Overmars vertrouwd. Die wil of de hoofdprijs en anders maar niet. En dat heeft in het verleden meer geld opgeleverd dan dat het heeft gekost. Weet iemand tot wanneer de Russische transfermarkt open blijft?

28 januari 2021 om 15:53

Nee hoor, ik heb ook alle vertrouwen in Overmars.

Ajax moet zijn verlies nemen, voegt geen mallemoer toe als speler en/of wisselspeler

Er staat "een aanbieding ter waarde van tien miljoen". Dat kan dus ook een transfervrije overgang met een contract voor drie jaar en 3,3 miljoen jaarsalaris zijn. Zonder volledige informatie (daar hoort ook de wens van Ajax en Promes bij) is het lastig oordelen.

Goed om niet op het eerste bod in te gaan maar zou toch echt bij iets meer mijn verlies nemen en hem van de hand doen. Zowel voetballend en denk met al zijn fratsen eromheen ook sociaal geen meerwaarde meer voor Ajax.

28 januari 2021 om 16:00

Laat ik nou inschatten dat hij juist prima in de groep ligt. Is altijd vrolijk met medespelers en zeurt ook nooit wanneer hij een keer moet banken. En in interviews na de wedstrijd zegt hij ook echt niet zoveel verkeerd als je het mij vraagt.

28 januari 2021 om 16:03

Zeg ik in de groep? Ik bedoel meer naar de buitenwereld en dat is volgens mij ook precies wat je je afvraagt in je onderstaande reactie.

Snap echt niet waarom iedereen Promes perse wil zien vertrekken. Okã© hij speelt dit seizoen een stuk minder en hij heeft dat rare akkefietje, maar in de voorbereiding deed hij het nog uitstekend. En vorig seizoen sowieso ook toch? Waarom nou niet gewoon even geduld bewaren? Sluit niet uit dat hij de komende maanden ineens weer opbloeit, want een handige speler met een neusje voor de goal is hij wel degelijk!

28 januari 2021 om 16:03

Ik zie hem het liefste vertrekken omdat hij imo niet in de buurt zou moeten komen van een basisplaats. Zie op linksbuiten liever Neres en Tadic en op 10 Kudus en Klaassen. Dan heb je toch een dure speler die nu nog restwaarde heeft op de bank zitten. Promes is een beperkte voetballer wanneer de aanvoer er niet is, dit Ajax is niet zo creatief als vorig seizoen en daar is Promes één van de slachtoffers van. Als Neres en Kudus fit zijn en blijven zie ik Promes amper minuten maken, op dit moment verkies ik Labyad op 10 boven Promes en op linksbuiten speelt hij sowieso al amper dit jaar en gaat alleen minder worden als iedereen fit is.

28 januari 2021 om 17:54

Luuk de Jong is ook zogenaamd een beperkte speler maar bezorgt Sevilla wel de EL-zege. In dit stadium van het seizoen en dan met mogelijk een vervolg in de EL zou ik iemand met de ervaring van Promes er nog graag even bijhouden. Huntelaar is ook al weg.

28 januari 2021 om 18:15

Luuk de Jong heeft wel zijn niche. Hij is één van de beste aanvallende koppers ter wereld. Promes heeft niet zoiets imo. Iemand als Younes met zijn dribbel of Schone met dode spelsituaties erbij houden zou ik begrijpen omdat die situatiegebonden kwaliteiten hebben. Promes heeft niet echt iets waarmee hij zich doet onderscheiden. Hoogstens dat afwerken vrijwel altijd in 1 of 2 balcontacten is.

Dat lukt me sterk. Knap werk als je een club weet te vinden die hier 10 miljoen voor over heeft hoor. Een speler die totaal uit vorm is en nog een strafzaak boven het hoofd hangt. Of hij het nou heeft gedaan of niet en veroordeeld wordt of niet, dat schaadt je club. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax dit zou weigeren.

Goede speler, slechte speler. Wel of niet in vorm. Ajax heeft op dit moment in mijn mening geen alternatief voor Promes. Zou hij vertrekken dan zie ik het niet hoe men dat gaat opvangen. Weet niet of we nu nog een vervanger kunnen halen. Het is al 28 januari...

Denk dat Marc iets meer wil. Hij wil er ook een vervanger voor terug denk ik. Kudus is ook nog krakkemikkig. Maar gezien de ellende die deze jongen met zich meeneemt, is het verstandig om hem weg te doen

Bij Spartak zijn ze in mijn ogen compleet gestoord als ze nog meer gaan bieden. Aan de andere kant: Er zijn al gekkere dingen gebeurt op deze wereld. Zou wel weer toptransfer zijn uit de goocheldoos van technisch directeur Overmars.

10 miljoen en ook nog eens af van dat gigantische salaris....gewoon wegdoen

Ik kan alleen maar hopen op een akkoord. Hier moeten we gewoon snel afstand van doen. 9 van de 10 schoten steevast op de keeper. Als hij schiet reken ik niet eens op een goal. Ben hooguit verbaasd als hij wel scoort. Wordt ie diep aangespeeld dan legt hij ‘m terug of verspeelt de bal. Een en al ellende die Promes. Gauw verkopn Aub.

Ik weet niet of ze hem nu weg willen hebben, of ze willen de prijs opdrijven. Daarom ben ik waarschijnlijk geen onderhandelaar, ik zou meteen ja zeggen tegen dat bedrag, bang dat het anders helemaal niet door zou gaan..

Elke euro die je voor Promes krijgt is mooi meegenomen! Speelt al maanden als een natte tosti. Verlies nemen en door.

Verkoop deze persoon. Promes gedijt beter in Rusland' en wij zijn er mooi van af. Komt na uitspraak strafzaak waarschijnlijk niet terug. Het soort spelers die denken zich alles te kunnen veroorloven zien we hier liever niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren