Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal pikt 58-voudig international als nieuwe doelman op in Premier League

Laatste update:

Mat Ryan maakt het seizoen op huurbasis af bij Arsenal, zo maken zijn werkgever Brighton & Hove Albion en the Gunners bekend via de officiële kanalen bekend. De 28-jarige Australische sluitpost was tot halverwege december de eerste doelman bij the Seagulls, maar verloor zijn plek onder de lat aan Rob Sanchez en behoort sindsdien niet meer tot de wedstrijdselectie. Bij Arsenal wordt Ryan normaal gezien de stand-in van Bernd Leno.

De afgelopen weken werd er in Engeland al gespeculeerd over een eventuele nieuwe doelman voor Arsenal, aangezien men bij the Gunners niet tevreden is over Rúnar Alex Rúnarsson. De 25-jarige doelman werd afgelopen zomer voor twee miljoen euro overgenomen van het Franse Dijon, maar heeft de clubleiding van Arsenal voorlopig nog niet weten te overtuigen. De zevenvoudig IJslands international speelde voorlopig vijf wedstrijden en liet met name in het EFL Cup-duel met Manchester City (1-4 nederlaag) een matige indruk achter.

Om die reden was Arsenal op zoek naar een doelman die meer zou kunnen concurreren met Leno en daarvoor was ook Neto in beeld. Barcelona hanteerde echter een te hoge vraagprijs en was niet bereid om mee te werken aan een huurdeal. Uiteindelijk is de keuze dus gevallen op Ryan, die sinds 2017 in Engeland speelt. Brighton & Hove Albion nam de 58-voudig Australisch international destijds over van Valencia, nadat hij eerder voor KRC Genk, Club Brugge en Central Coast Mariners keepte. Ryan stond in totaal 123 keer onder de lat bij the Seagulls.

“We kennen Mat erg goed door zijn prestaties bij Brighton in de afgelopen seizoenen en hij voegt iets toe aan onze selectie. Hij heeft veel ervaring in de Premier League, wat voor ons van enorme waarde zal zijn”, licht Arsenal-manager Mikel Arteta toe op de website van de club. Ryan zal bij Arsenal met rugnummer 33 gaan spelen. Technisch directeur Edu: “Mat is een ervaren doelman, iemand die zichzelf heeft bewezen in de Premier League en heel veel interlands voor Australië heeft gespeeld. Met zijn ervaring en kennis versterkt hij onze selectie.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Uitstekende versterking. Prima 2e keeper met veel PL ervaring. Runarsson zal waarschijnlijk geen minuten meer maken. Odegaard komt er ook aan en dan hopelijk nog een linksbenige linksback als backup voor Tierney en Dan hebben we in mijn ogen een uitstekende transferperiode gedraaid. Eindelijk af van een aantal spelers en op de juiste posities versterkt.

22 januari 2021 om 12:28

Uitstekend gezien de schijnbaar niet aanwezige middelen die we hebben. Voor uiteindelijk de echte vooruitgang is dit natuurlijk niet per sé een top transferperiode he. Dit is puur om komend half jaar kwantitatief niet in de problemen te komen bij eventuele blessures. En dat is zeker prima. Maar niet iets om hosanna van te worden.

Welke linksbenige linksback is beschikbaar voor huur dan? Als Tierney uitvalt hebben we namelijk wel echt een groot probleem. Doet mij qua spelbeeld denken aan de tijd met Cole, Pires en Henry op links en Lauren en Ljungberg op rechts. Henry omschreef dat altijd als dat de rechterkant hun 'kruk' was (zat natuurlijk kwalitatief veel verschil in met nu hoor). Dat is nu eigenlijk wederom zo als je puur naar de backs kijkt qua aanvallende inbreng. Tierney brengt aanvallend veel, terwijl Bellerin nauwelijks wat brengt.

22 januari 2021 om 12:31

Ik ben het oneens.
Als Tierney uitvalt, heb je niet direct een back-up. Echter heb je zoveel centrale verdedigers, dat je het systeem kan omgooien (naar 3 Cv's).

Dan kan je met Bellerin of Cedric op de rechterflank spelen en op de linkerflank met Saka of Maitlind Niles (die in 3-5-2 echt goed rendeert op de flank(en)).

Verder kan Saka bij hoge noog ook op de LB en Niles ook. Al had Niles laatst een mindere pot als RB ter vervanging van Bellerin. Kan een keer gebeuren...

Tevens kan je dan met Saka of Niles op links spelen en met 3 Cv's spelen (gabriel, Luiz & Holding)

22 januari 2021 om 12:31

Ryan Bertrand schijnt te komen, wel grappig RB op LB.

22 januari 2021 om 12:34

Ik denk dat niemand Arsenal weer naar een 352 wilt zien gaan omdat we nu eindelijk lekker draaien in die 4231. Ik heb begrepen dat Ryan Bertrand genoemd wordt in de media en die zou ik zeker wel willen zien komen als backup. Misschien dat Arsenal anders Firpo voor een half jaartje kan huren bij Barcelona, lijkt mij niet een hele slechte aankoop hoewel hij al een tijdje de bank verwarmt.

22 januari 2021 om 12:37

@glennn Ik snap je, maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan die 3-5-2. Die tactiek werkt alleen als we uit tegen City of Liverpool spelen. Plus er komen dan te veel spelers op onnatuurlijke posities. We hebben nauwelijks 2 goede Cv's, waarbij je dan opeens met 3 gaat spelen. Maakt je daar zwakker. En Maitland-Niles is als linksback/linkswingback gewoon niet goed genoeg als je zelf moet aanvallend. Tegen bijvoorbeeld City werkte dat omdat zij daar Bernardo Silva/mahrez hadden staan die continu naar zijn linkerbeen trok, waardoor Maitland-Niles als rechtspoot elke keer goed kon instappen. Maitland-Niles verving overigens laatst niet Bellerin maar Tierney he. Deels daarom speelde hij ook zo slecht. Cedric schijnt wel een degelijk linkerbeen te hebben, maar ook hij heeft al eens als linksback gespeelt bij ons en daar geen indruk gemaakt. Saka kan inderdaad op linksback bij hoge nood, maar ik vind hem te essentieel voor ons aanvalsspel. Sinds hij op rechts staat is er veel meer gevaar ook voorin op rechts. Dat verpest je dan ook. Dus nee, een linksback is wel degelijk essentieel in mijn optiek. Bovendien zijn de vele systeemwisselingen ook nooit goed voor een elftal. We lijken eindelijk een sterke invulling van de 4-3-3 te hebben gevonden. Daar moet je dan ook op verder bouwen.

22 januari 2021 om 12:39

Haha, dat is inderdaad wel een funny afkorting Samcro .

Zou een goede optie zijn.

22 januari 2021 om 16:02

Laat Odegaard toch aub in Madrid blijven. Prima versterking hoor maar die jongen gaat ESR in de weg lopen.. Lijkt mij alles behalve wenselijk. Verder is het toch werkelijk een wanvertoning dat Luiz nog speelminuten krijgt?! Mijn ogen bloeden werkelijk als ik hem zie voetballen, ik zou toch graag nog een goede CV zien komen

22 januari 2021 om 16:50

Odegaard kan toch prima als back up spelen? ESR gaat niet alle wedstrijden 90 min lang spelen. ESR is ook blessuregevoelig. Dus dan kan odegaard prima gehaald worden.

22 januari 2021 om 17:45

Qua salaris een dure backup fan

Heb ook nooit begrepen dat ze Runarsson hebben gehaald. De keeper met de meeste tegengoals in Frankrijk en verre van stabiel. Hopen dat Ryan een betere stand-in zal blijken.

22 januari 2021 om 12:27

Die kwam volgens mij voorspraak van een keeperstrainer die eerder met hem heeft gewerkt.. die man mogen ze ook gelijk wegsturen want hij heeft duidelijk geen oog voor talent. Deze Ryan is meer dan voldoende als 2e keeper. Ik heb niet één gerucht gelezen over deze transfer, dat is wel uniek voor Arsenal.

22 januari 2021 om 12:32

Die keeperstrainer heeft er dan ook niet echt kijk op inderdaad... Misschien dat Runarsson wel nog wat potentie heeft hoor, dat kan best. Maar hij was nog lang niet op het niveau dat goed genoeg is als 2e keeper van Arsenal. Ik denk dus ook dat Runarsson nog verhuurd gaat worden deze transferperiode.

22 januari 2021 om 14:42

Ik dacht dat Runarsson ook jong was, maar hij is volgens mij al 24/25. Opzicht valt dat nog mee voor een keeper, maar dat maakt potentie wel denk ik minder. Martinez heeft niet veel gekeeped, maar is hij ook niet een laatbloeier?

22 januari 2021 om 16:07

Klopt, Runarsson is al 25 volgens mij. Is inderdaad minder de leeftijd van 'talent'. Wel moet ik zeggen dat dit bij keepers natuurlijk wat anders is. Die gaan over het algemeen langer door en breken ook pas later door.

Martinez is inderdaad ook wel een beetje een laatbloeier. Heeft lang 3e keeper gespeeld en heeft toen eigenlijk in 1x zijn kans gegrepen toen Leno geblesseerd raakte (al maakte hij ook al wel indruk in de EL daarvoor).

22 januari 2021 om 12:38

Runarsson was de 4e keeper op het lijstje. De andere 3 waren helaas niet te halen. Daarom kwam hij ook zo laat pas.

22 januari 2021 om 12:40

Wie waren die andere 3 dan? Is ook wel essentieel als dat bijvoorbeeld ook zwakke keepers waren. En ik dacht eigenlijk dat we nu eindelijk hadden geleerd van onze eerdere fouten? Gaan voor 4e keuzes, puur om 'iemand' te hebben, heeft ons nog nooit wat goeds opgeleverd. Nu zit je ook weer aan Runarsson vast, ondanks dat hij niet dermate duur was.

22 januari 2021 om 12:47

Ik weet dat Raya van Brentford en Neto van Barcelona er nog boven stonden. Weet niet meer wie 3e was.

22 januari 2021 om 16:09

Neto had ik wel een goede gevonden, maar die was niet goedkoop. En die wil misschien wel bij Barcelona op de bank zitten, maar niet bij ons gok ik. Raya ken ik niet. Wie weet wordt het nog wat met Runarsson, dat kan altijd natuurlijk. Maar als je Matt Ryan gratis kan halen aan het einde van het seizoen zou ik dat toch wel doen.

22 januari 2021 om 14:40

Moeten niet doen alsof Runarsson enorm slecht is, hij heeft inderdaad waardeloze wedstrijden gehad en hij heeft zeker niet het niveau wat we moeten hebben, maar in zijn eerste League Cup en FA wedstrijden deed hij het wel aardig. Hij had bijvoorbeeld een snellere distributie dan Leno en maakte ook een paar goede reddingen. Op het begin was iedereen dus wel positief, maar dat veranderde helaas al snel. Ryan is een goede 2de keeper, dus ben zeker blij met deze huurdeal, maar Runarsson's goede periode moeten we niet vergeten.

Prima deal lijkt me zo, goeie keeper en alles beter dan Runnarson. Het begint zo toch een aardige transferperiode te worden. Deadwood wordt geloosd, posities waar te weinig spelers voor zijn worden aangevuld. Odegaard en hopelijk nog een linksback, Bertrand wordt genoemd, aankomende week en dan op naar een mooie transferzomer!

22 januari 2021 om 12:28

Bertrand zou ook een goede zet zijn, HG en degelijke backup voor KT ...zou het dan toch zo zijn dat ze slimmer gaan zijn op de markt? Er werd vooraf al gezegd dat er een duidelijk plan lag voor de winter en zomer.

22 januari 2021 om 12:33

Ja precies, die geruchten worden ook echt hardnekkiger vandaag. Zou echt een uitstekende back up zijn voor Kieran. Haha, het lijkt er sinds deze zomer toch echt op. Er lijkt sinds jaren weer een duidelijk beleid te zijn, er zit eindelijk een idee achter de aankopen. Het mooiste aan deze transfer vind ik nog dat het compleet buiten de media om is gegaan, zou de mol toevallig weg zijn bij Arsenal?

22 januari 2021 om 12:34

Lijkt mij sterk dat Bertrand Soton gaat verruilen voor Arsenal.

Soton doet het goed en Bertrand speelt zo goed als alles (volgens mij al 17 potten gespeeld).

Verder is hij ook één van de captains als ik mij niet vergis. Dacht zelfs tweede captain destijds achter Hojbjerg. Maar nu is Ward-Prowse captain, ofcourse.

Odegaard zou een prima back-up zijn. Lekker afwisselen met Smith-Rowe.

Word dan wel tijd dat een Nelson en/of Willock verhuurd gaan worden aan een BPL team en eens minuten gaan maken. Met name Nelson zie ik nog wel potentie in, maar die heeft echt vlieguren nodig.

22 januari 2021 om 12:34

Je bedoelt toch niet toevallig die Turkse dokter die ook spelersmakelaar is?

22 januari 2021 om 12:37

Haha toevallig wel. Maar geen slecht woord over Ozil hier hoor, anders krijg ik heel veel gezeur over mij heen. Ozil was namelijk echt geen stoorzender binnen Arsenal, haha.

22 januari 2021 om 12:40

Het gerucht gaat dat de mol Matt Macey was die nu naar Hibernian is gegaan.

22 januari 2021 om 12:41

Zover ik begrepen heb; Bertrand heeft nog 6 maanden contract bij Southampton. Beide partijen komen er niet uit. Arsenal speelt hierop in, met een leenperiode met overname salaris enzovoort. Bevalt het, kan Arsenal hem in de zomer transfervrij aantrekken. Southampton kan hierdoor deze periode al op zoek naar een vervanger.

22 januari 2021 om 12:43

Zou ook zomaar kunnen, maakt ook verder niet uit zolang die maar weg is.

22 januari 2021 om 12:47

@glennn.

Ik denk alleen dat er weinig PL teams zijn die geïnteresseerd zullen zijn in Willock of Nelson. Voor degradatiekandidaten is hun impact te twijfelachtig en bij hoger geplaatste teams denk ik niet dat ze echt veel speeltijd zullen krijgen. Dan is zo'n verhuur voor Arsenal (en Willock/nelson zelf) niet echt nuttig. Dan zal je toch eerder naar een Championship team moeten kijken denk ik. Wat op zich voor Smith-Rowe ook niet verkeerd heeft uitgepakt.

22 januari 2021 om 12:50

Of net als ESR eens naar het buitenland, kan ook goed uitpakken.

22 januari 2021 om 12:54

Nelson is al eens naar Hoffenheim geweest. Deed hij het ook niet heel erg slecht, geloof ik.

Verder denk ik dat een team als Brighton een Nelson best kan gebruiken. Prima manager en die spelen toch best ''aanvallend'' voetbal. Doe je ook nog wat terug richting Brighton.

Verder denk ik dat hij bij degradatiekandidaten overal wel iets kan betekenen. Vrij snel en technisch en doelgerichte Engelse speler.

Ben benieuwd.

22 januari 2021 om 14:44

Die plannen zijn door corona ook wel flink ingezakt. Er zijn veel minder inkomsten en het was ook hopen op extra geld van onze eigenaar, die overigens wel eerst wilde dat er spelers zouden vertrekken.. dus wie weet.

22 januari 2021 om 16:11

Is Nelson natuurlijk al geweest hé Samcro . Alleen raakte toen ook geblesseerd. Dat is wel een beetje de rode draad voor hem tot nu toe. Smith-Rowe heeft ook niet dermate veel gespeeld in de Bundesliga overigens, dus denk dat zijn groei voornamelijk van het jaartje Championship komt. En wat betreft gelijkenis met de PL, is het misschien wel beter om ze aan een Championship club te verhuren. Die spelen ook veel wedstrijden en daar maak je dan ook veel minuten tegen toch best aardige teams.

22 januari 2021 om 16:14

@glennn.

Nelson deed het goed bij Hoffenheim inderdaad, in zijn eerste 10 wedstrijden. Toen raakte hij weer geblesseerd. Daarna weinig minuten meer gemaakt. Beetje de rode draad van zijn carrière tot nu toe.

Dat zou nog wel een optie zijn inderdaad. Het is alleen in mijn optiek vaak zo dat degradatieteams eerder gaan voor de 'ervaren' rotten waarvan ze hopen dat die ze direct kunnen helpen. Helemaal met bepaalde managers aan het roer natuurlijk. Brighton is daar dan wel deels een uitzondering op inderdaad.

Als het lukt zou ik het ook ten zeerste hopen hoor. Maar lukt het niet, dan vind ik een Championship club geen slecht alternatief. Het is qua niveau wel lager dan de PL, maar qua intensiteit vergelijkbaar. En je speelt veel wedstrijden. Zeker voor Nelson is het goed om die intensiteit wekelijks mee te maken.

Wat mij betreft verhuren we Nketiah met hun mee overigens. Laat Balogun maar 3e spits zijn.

Kijk, dit vind ik goed nieuws! Runarsson was echt een verschrikking in de goal. Matt Ryan heeft flink wat PL ervaring en is echt wel een degelijke keeper. Je weet dus wat je hem kan verwachten en als hij moet spelen weet je ook dat je een bepaald basis niveau krijgt. Plus als Leno geblesseerd zou raken, dan heb je nog wel een keeper die een prima niveau heeft. Persoonlijk snap ik ook niet dat Brighton hem aan de kant heeft geschoven op deze manier.

22 januari 2021 om 12:36

Helemaal mee eens!
Arsenal is helaas al uit de League Cup. Anders had Ryan daar ook wat minuten kunnen maken.

Ben benieuwd of hij veel aan het spelen toe komt. Leno doet het de afgelopen 2,5 jaar echt uitstekend!

22 januari 2021 om 13:04

Zal gewoon in de FA Cup spelen en in de Europa League wedstrijden. Zonder blessure's speelt hij er waarschijnlijk wel een stuk of 8-10. Als je als kind fan was van Arsenal zoals Ryan, dan gaat dat hem al genoeg voldoening geven. Vind hem daarnaast wel goed genoeg om eerste keeper te worden in een Premier League ploeg. Dus zie het niet gebeuren dat we hem volgend jaar definitief halen.

Lijkt me wel prima als 2e keeper, de huidige back-up kan er geen snars van. Had zelf ook wel graag Heaton willen zien, maar hier kun je niet ontevreden over zijn lijkt me. Odegaard ook nog onderweg als back-up. Alleen nog echt een back-up op linksback nodig en dan hebben we i.i.g. wat prima back-ups in huis voor kritieke posities.

22 januari 2021 om 12:59

Ryan's moeder is daarnaast ook Schots dus neemt hij geen plaats in van een niet-Brit in de selectie. Dus zijn er nog twee plaatsen over. Ryan Bertrand zou gehaald kunnen worden op die linksback positie waar je het over hebt. Heeft nog 6 maanden over en Arsenal zou druk zetten om een Cedric'tje te doen. En met Odegaard ben ik ook echt tevreden. Tussenoplossing om in de zomer een echte top aanvallende middenvelder te halen, dixit Ornstein. Er is geen optie maar als Odegaard het goed doet gaat Arsenal aan tafel met Real om hem definitief te halen. Mijn persoonlijke droom is eigenlijk Grealish. Die zou ons transformeren naar een volgend niveau. Zou wel veel geld kosten maar hij zou het wel waard zijn. Denk btw, wel niet dat Odegaard gehaald wordt als back-up. Zie hem op termijn voorkeur krijgen boven Esr.

22 januari 2021 om 13:06

Grealish of Maddison zou echt zo fantastisch zijn.

22 januari 2021 om 13:17

Hoewel Aston Villa nu maar 1 punt minder heeft met 3 matchen minder, zou Grealish echt een stap (of misschien zelfs 2) hogerop doen om van Aston Villa naar Arsenal te gaan. Leicester daarentegen is op dit moment gewoon beduidend de betere ploeg. Daarom zou Maddison misschien niet geneigd zijn om Leicester te verlaten voor ons. Daarnaast vind ik Grealish ook gewoon de betere voetballer. Samen met Bruno de best presterende middenvelder uit Engeland in 20-21 (kevin op een derde plaats). Zou 80 miljoen genoeg zijn? Weet ik niet. Kan Arsenal zelf 80 miljoen uitgeven? Weet het ook niet. Maar een man mag dromen. Edit: ik hoop in de zomer voor twee transfers. Grealish en Bissouma. Een middenveld met Bissouma, Partey en Grealish zou geweldig zijn. Ah, it's the hope that kills an Arsenal fan.

22 januari 2021 om 13:19

IMO wordt er teveel naar ranglijsten etc gekeken. Partey zat ook bij een beter presterende ploeg, genoeg spelers die naar ons kwamen terwijl we EL speelden. We zijn een enorme club, vele malen groter dan Leicester.

22 januari 2021 om 13:37

Hoh Samcro ik weet persoonlijk ook dat we groter zijn dan Leicester. Hoeveel topvoetballers zijn er wel geen fan van Arsenal? Maar op Voetbalzone moet je daar op letten. Arsenal is vaak het mikpunt van spot dus probeer ik er gewoon op te letten. Zelfs mijn niet-voetbal-kijkende vrienden weten wanneer Arsenal verliest. Maar bon, Grealish zou goedkoper zijn en vind hem beter. Als je hem soms ziet spelen bij Aston Villa dan is dat ongelofelijk. Dus gewoon de betere optie.

22 januari 2021 om 13:55

Ik weet niet of Grealish goedkoper zou zijn, heeft toch net bijgetekend. Maar als ik mocht kiezen zou ik ook eerder Grealish kiezen. Heeft daarnaast nooit zijn bewondering voor Arsenal onder stoelen of banken gestoken en is bevriend met o.a. Saka. Dat je op vz voorzichtig moet zijn zegt me niet zoveel

22 januari 2021 om 14:15

Maddison heeft ook nog een contract tot 2024 itt tot Grealish's 2025. Denk gewoon dat Leicester meer zou vragen dan Aston Villa. Hoh, we zien wel wat er gebeurt. Zou tevreden zijn met beide. Maar ook Maddison heeft al eens gezegd dat the Emirates zijn favoriete stadion was om in te spelen. Dus wie weet...

23 januari 2021 om 00:10

Als we 1 speler van Leicester mogen overnemen is het Tielemans of Ndidi om naast Partey te plaatsen.

23 januari 2021 om 10:16

Ik wil graag Bissouma van Brighton zien. We zouden nu al interesse getoond hebben in januari in de speler en in de zomer zouden we die concretiseren. Als Brighton degradeert zou hij niet al te veel moeten kosten. Tielemans is ook een shout. Maar zou meer moeten kosten.

Begrijp de transfer voor Brighton niet zo, was de 3 jaar hiervoor echt een goede keeper vind ik. Was het dit seizoen dan echt veel minder, is er intern iets gebeurd of is de keeper die er nu staat een topkeeper of talent? Voor Arsenal prima natuurlijk, goede 2de doelman.

22 januari 2021 om 12:34

Sinds half december zit Ryan niet meer bij de selectie van Brighton, en is Sanchez eerste keeper lijkt het.

22 januari 2021 om 12:37

Dat ze voor Sanchez kiezen, alleh. Dat snap ik (eigenlijk) al niet. Maar dat hij dan helemaal niet meer bij de selectie zit is toch raar?

De beste man blonk de afgelopen jaren meermaals uit in doel van Brighton. Is nu ook niet zo dat die Sanchez een topkeeper is hé...

Heel raar. Lijkt wel of er iets anders speelt (zou je bijna zeggen).

22 januari 2021 om 12:42

Bedankt voor de info, maar dit las ik in de tekst al. Vroeg mij meer af wat er dan is gebeurd dat het zo is gegaan.

22 januari 2021 om 14:47

Het kan gewoon snel gaan, veel mensen hebben het ook altijd raar gevonden dat Ozil niet bij de selectie zat, dus ook niet op de bank. Misschien was hij niet fit of hebben ze een goede 2de keeper?

Prima oplossing voor de spot achter Leno. Martinez voor een mooi bedrag verkocht, hij verdiende ook een plek in de basis bij een andere club, en nu deze ervaren keeper opgehaald die niet zal klagen op de bank en er wrschl staat als het nodig is. Later vandaag Odegaard presenteren, mooie dag. Benieuwd of er nog spelers vertrekken deze winter.

22 januari 2021 om 12:30

Inderdaad prima oplossing Samcro! Snapte Brighton al niet echt dat ze Ryan aan de kant hebben geschoven eigenlijk. Wel bijzonder, aangezien er bij mijn weten echt weinig geruchten omtrent Ryan waren. Odegaard heb ik wat meer twijfels bij, maar als huur prima. Wel heel erg afhankelijk van zijn aanpassingsvermogen aan de PL, vandaar mijn twijfels.
Nu is een linksback nog echt noodzakelijk. Ik lees hierboven Bertrand. Zijn die geruchten serieus? Zou geen gekke zet zijn in mijn optiek.

22 januari 2021 om 12:33

Het is te hopen idd dat Odegaard zich snel aanpast, dan is het een heel fijne speler om erbij te hebben. Kan zelfs samen met ESR en Partey op het middenveld tegen een low block. Schijnbaar een huur zonder koopoptie, maar in de zomer kijken wat er mogelijk is. Net als met Ceballos destijds.

22 januari 2021 om 12:44

Zeker. Het geeft meer opties. Plus het geeft misschien nog meer incentive om Willian niet (!) op te stellen . Dat alleen al zou een hele grote plus zijn. Huur zonder koopoptie snap ik wel, Real ziet ook nog wel toekomst in Odegaard lijkt mij. Daarom denk ik ook dat er in de zomer niks mogelijk is wat dat betreft. Odegaard zelf lijkt er ook wel echt op gebrand om het te maken bij Real.

Ceballos hoop ik eigenlijk dat we hem aan het einde van deze huurperiode niet gaan overnemen (ook geen koopoptie toch?). Heeft op mij in die 1,5 nu nog niet genoeg indruk gemaakt. Was een periode goed, maar kan dat niet constant vasthouden en heeft te veel wedstrijden waarin hij een vertragende factor is.

22 januari 2021 om 12:48

Willian kreeg laatste tijd alleen speelminuten toen we al 3-0 en 4-0 voor stonden. Toen er een goal nodig was tegen Crystal Palace mocht Pepe invallen, dus dat geeft wel aan dat Arteta het ook door heeft hoe te handelen, hoop ik.

Ceballos mag van mij sws terug gaan, helemaal als dat de kans op definitief vastleggen van Odegaard vergroot. Maar dan moet Ode het wel laten zien deze maanden. Maar goed, eerst de officiele bekendmaking maar eens afwachten voordat we allemaal weer in mineur gaan

22 januari 2021 om 16:24

Dat is zeker waar. Echter, op zulke momenten kun je ook Pepe minuten geven om hem wat vertrouwen te laten kweken. Laten we het zien in ieder geval! Hoe minder ik Willian op het veld zie, hoe blijer ik ben!

Ja inderdaad. Ik denk overigens dat de kans op Odegaard definitief overnemen vrij klein is. En ik vraag mij ook wel af voor welk bedrag Real hem zal laten gaan. Als dat erg hoog is, zou ik hem niet halen eigenlijk.

Ik denk dat dit een ''fantastische'' aanwinst is.
Het klinkt misschien raar, maar in mijn ogen is dit echt nodig. Runarsson kan echt niet. Lachwekkend dat daar zoveel voor neergeteld is (in verhouding). Voordeel is dat er waarschijnlijk vast nog wel een club is die er een miljoen voor gaat bieden.

Leno heeft een zware blessure gehad en Matt Ryan is in mijn ogen een meer dan degelijke back-up.

Ik snap ook niet waarom die Runarsson was gehaald. Jonge speler, maar best ''klein'' en daarnaast niet echt kwaliteiten dat je zegt van: nou, wat een talent ofzo.

De wedstrijden die ik gezien heb, maakte hij ook een zeer onzekere en matige indruk.

Snap niet dat Ryan niet meer keept bij Brighton. Vond hem het de afgelopen seizoenen echt wel behoorlijk doen daar. Is nu ook niet zo dat die Rob Sanchez zo'n wereldkeeper is, in mijn ogen.

Vind het met name een raar besluit van Brighton. En een goed besluit van Arsenal.

ZO hoef je die Runarsson niet meer mee te nemen/in te schrijven vanaf nu. En heb je met Ryan een meer dan degelijke back-up voor Leno. Als er iets gebeurd of wanneer Leno eens een wedstrijde rust nodig acht, kan hij fijn een pot keepen!

22 januari 2021 om 12:35

Voor Brighton is dit ook een goede zet, momenteel is Ryan daar 3e keeper, en sinds half december is hij daar tribuneklant.

22 januari 2021 om 12:52

Ja, dat snap ik dus niet.
Hij is van de loonlijst af dan. Maar hij is jarenlang 1e keeper geweest en deed het behoorlijk goed, toch?

Hoe kan dan opeens zo'n Sanchez keeper zijn en hij niet eens tweede keeper???

22 januari 2021 om 13:19

Blijkbaar was er een conflict tussen Maupay en Ryan, dat zou iets kunnen verklaren.

Ik denk dat je hier heel blij mee mag zijn, want hij is gewoon een goede keeper. Zelf vond ik hem destijds een vervanger voor Mignolet, alleen kozen we toen voor Karius. Krijg bij hem een sterke Krul vibe, omdat het gewoon een ijzersterke lijnkeeper is. Denk dat Leno geen slechte reek neer kan zetten, want met zo'n keeper achter je kan je zomaar je daarna opnieuw in de basis moeten knokken. Goed voor Arsenal dus.

22 januari 2021 om 16:28

Precies! Eigenlijk weer een beetje zoals je met Martinez ook had een half seizoen. Toen maakte Martinez in de EL indruk en wist Leno dat als hij een slechte reeks zou hebben, dat dan Martinez erin zou staan. Ik ben wel erg blij met Matt Ryan. Vond het altijd ook een vervelende keeper om tegen te spelen, omdat hij tegen Arsenal altijd veel reddingen maakte haha! Hopelijk kunnen wij hem in de zomer dan ook transfervrij in te lijven. Lijkt mij een goede stap. Persoonlijk denk ik wel dat Leno wel beter is overigens, dus dat hij 'gewoon' 1e keeper blijft.

Ik hoor nu ook wat meer geruchten over Ryan Bertrand als huuroptie voor linksback. Dat zou ik ook een goede transfer vinden! Heeft flink wat PL ervaring en speelt bij Southampton goed. Bovendien brengt hij aanvallend ook aardig wat en is hij in de zomer eveneens gratis. Plus homegrown. Zou dan ook een mooie optie zijn om in de zomer ook transfervrij in te lijven.

22 januari 2021 om 18:07

Bertrand lijkt mij inderdaad een prima keus. Als hij blijft zoals cedric is dat ook meer dan prima als back up. Maar ik mag wel hopen dat hij dan een contract krijgt voor maximaal 2 jaar omdat hij ook alweer 31 is.

25 januari 2021 om 09:16

Ja alleen ik snap die transfer niet, gaat hij dan ineens Rechtsback spelen ofzo?

Prima keeper! Heeft toch veel indruk gemaakt bij Brighton een paar jaar terug, beetje vreemd dat hij daar zo aan de kant is geschoven, maar een prima back-up voor Arsenal!

Vond Ryan bij Club Brugge echt een topper. Had, ondanks dat hij nu bij Arsenal terecht is gekomen, toch iets meer van zijn carrière verwacht.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren