Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Honderden supporters steunen Feyenoord met sfeeractie

Laatste update:

Honderden fans van Feyenoord hebben zaterdagochtend bij het trainingscomplex 1908 hun team aangemoedigd in aanloop naar de Klassieker tegen Ajax. Met gezang en vuurwerk staken de supporters, die niet altijd afstand hielden, de ploeg van Dick Advocaat een hart onder de riem. Vanwege de coronapandemie zijn er ook bij trainingen geen fans welkom.

Ajax en Feyenoord treffen elkaar voor het eerst in een speelronde die zij als nummer één en twee begonnen sinds 23 oktober 2016. Ajax wist in veertig van de laatste 41 thuiswedstrijden tegen Feyenoord in de Eredivisie te scoren en hield in de laatste dertien thuisduels met de Rotterdammers acht keer de nul, waaronder in elk van de laatste drie.

Feyenoord verloor slechts één van de laatste zes ontmoetingen met Ajax en PSV in de Eredivisie (drie zeges, twee remises). Die enige nederlaag werd geleden op 27 oktober 2019 op bezoek in Amsterdam (4-0) en was de laatste wedstrijd onder Jaap Stam.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een malloten weer, overal moeten de regels aangescherpt worden maar deze helden gaan vrolijk met een bult volk bij elkaar staan.

16 januari 2021 om 13:34

Blijven de mooiste supporters van NL man! Welke club heeft zo'n achterban! Moet als speler toch geweldig zijn bij een training

16 januari 2021 om 13:40

Mancunian dit zijn neppe supporters. Als je trouw bent, zou je alles doen om te voorkomen dat je club een boete krijgt, competitie stil gelegd wordt of wedstrijd uitgesteld als nu paar besmette personen daar lopen en in contact komen met Feyenoord staf. Deze gasten kicken op aandacht en bewijzen vaak dat ze niet loyaal zijn. Begin vh seizoen mochten er fans zijn. Welke fans gingen weer massaal elkaar knuffelen en dicht op elkaar na een doelpunt

16 januari 2021 om 14:07

MrKrillin dit zijn de supporters die geforceerd willen bewijzen dat ze goede supporters zijn en denken dat het stoer is om er te gaan staan onder het mom van 'wij laten ons nergens door tegenhouden.' Ze denken dat heel Nederland nu tegen hen opkijkt. Overigens waren er ook veel mensen aanwezig die wél gepaste afstand hebben gehouden. Helaas valt dat weer in het niet door dit domme gedrag. Deze mensen vinden het uitstralen dat ze loyaal zijn interessanter dan wat echt belangrijk is

16 januari 2021 om 14:35

Ik snap wat jullie zeggen maar ik denk er zelf anders over. Sport is emotie en dit is wat mij betreft een emotionele uiting van clubliefde. Zie het hoe jullie willen, ik vind dit prachtig. Als speler is er toch niks mooier dan dat man!

17 januari 2021 om 03:29

Dat doet toch niets af aan het feit dat het dom is? Mag je domme dingen doen als het clubliefde is? Het is geen opwelling of zo

17 januari 2021 om 10:31

Ik vind het totaal niet dom. Eerder een hele mooie uiting van clubliefde. Daar is de sport groot door geworden

Wat een ongelooflijke kneuzen. Door deze idioten krijgen we straks allemaal een avondklok. En de spelers maar dom klappen. Donder op man.

16 januari 2021 om 12:38

Jij bent de kneus als je denkt dat de overheid het beleid voor een land van 17 miljoen afstemt op wat de harde kern van Feyenoord doet.

16 januari 2021 om 12:40

Ach ach ach, laat me raden, jij was een van die sukkels die stoer met zo'n fakkel liep te zwaaien zeker?

16 januari 2021 om 12:40

Beleid wordt helaas vaak gevoerd op basis van de publieke opinie. Als een hele resem politici wat publiciteit ruikt en ze springen hier op kan dat zeker gevolgen hebben.

16 januari 2021 om 12:46

Allerminst, maar concluderen dat hierdoor een avondklok zou komen is het meest kortzichtige en domme wat ik tot nu toe in 2021 heb gehoord.

16 januari 2021 om 12:47

@Lierse1997 Ruiz_FCT is ze iig al voor geweest

16 januari 2021 om 12:51

Jij snapt hopelijk ook wel dat nog een paar van dit soort feestjes wel degelijk kunnen leiden tot extreme maatregelen. Geen supporters in de stadions was ook het gevolg van slechts een paar wedstrijden met teveel supporters dicht op elkaar gepakt met als sterspelers jouw vriendjes op de eerste ring in de Kuip.

16 januari 2021 om 12:54

Domste wat je gehood hebt? Leeg je onder een steen ofzo, aan deze actie hebben enkel en alleen hersenloze egotrippers deelgenomen

16 januari 2021 om 12:55

@Molsson, precies zoals Ruiz hierboven al zegt: bij de wedstrijden is de beslissing ook na een paar fouten genomen.

16 januari 2021 om 12:57

En vervolgens elke dag vluchten toelaten vanuit engeland

16 januari 2021 om 13:07

@Alsjemenou, ja, dat klopt. Betekent dat dat we dit soort acties dan maar moeten goedkeuren?

16 januari 2021 om 13:14

@Ruiz_FCT Als je heel eerlijk bent weet je ook wel dat dat verbod van publiek in de stadions bovenal een fijn staaltje symboolpolitiek was, waar eigenlijk vanaf de eerste seconde dat er weer supporters zaten al op geaasd werd.

16 januari 2021 om 13:14

@Ruiz_FCT Als je heel eerlijk bent weet je ook wel dat dat verbod van publiek in de stadions bovenal een fijn staaltje symboolpolitiek was, waar eigenlijk vanaf de eerste seconde dat er weer supporters zaten al op geaasd werd.

16 januari 2021 om 13:42

Dat klopt Molsson, dus dat zal ook na een paar 'foutjes' weer gebeuren. Is voor sommige politici, zeker nu het kabinet gevallen is, een heerlijk moment om te scoren bij bepaalde mensen. Dus ja, dit zal een van de dingen zijn die aangehaald worden als argument om een avondklok in te stellen. Of dat nog terecht of onterecht is doet daar niks aan af.

16 januari 2021 om 13:43

@molsson "denkt dat de overheid het beleid voor een land van 17 mil". Nee maar kan wel invloed hebben op de UITZONDERINGSPOSITIE van het voetbal. Paar van deze domme acties, verontwaardiging uit het land en stopzetten programma is een mogelijkheid. Kan jij weer fijn op Espn herhalingen kijken van toen Feyenoord laatst won van Ajax

Hier helpt een avondklok die ze willen invoeren ook niet tegen. Niet echt verrassend dat dit gebeurt. We weten hoe de klassieker leeft en bij Feyenoord is de laatste training voor die wedstrijd toch altijd een soort van evenement. Bij Ajax ook, maar toch net iets minder massaal. Dit houdt je niet tegen.

16 januari 2021 om 12:46

Inderdaad. Je kan zoveel strenge regels invoeren als je wil, maar zolang de groep die je ermee wil bereiken zich toch al niks aantrekt van die regels hebben strengere maatregelen geen enkele zin. De enigen die je pakt met een avondklok zijn de man die 's avonds zijn hond uitlaat en de jongen die graag nog een rondje hardloopt in de late uren. Of er moet ineens een stuk meer gehandhaafd worden maar daarvoor is de capaciteit niet toereikend.

16 januari 2021 om 12:48

Toch heeft een avondklok in België (provincie Antwerpen) een duidelijk effect op de cijfers gehad toen die ingevoerd werd. Dat was echter wel in een periode waarin er nog meer mocht. Maar in dergelijke situaties had het dus wel degelijk effect.

16 januari 2021 om 12:51

Ik weet dat een voetbalforum een vreemde plek is voor deze vraag: maar is er ook echt een aantoonbaar causaal verband in België tussen het invoeren van de avondklok en de dalende cijfers? Ik had ergens gelezen dat de avondklok samen met een pakket aan andere maatregelen werd afgekondigd (weet niet of dat klopt). Een avondklok klinkt voor mij als een wel heel vergaande, disproportionele maatregel, het oogt meer symbolisch!

16 januari 2021 om 12:57

Nu zoals je zegt waren er ook andere regels. Maar de cafés en restaurants waren toen nog open. Ze moesten gewoon toe om half 11 en om 11 uur ging de avondklok in. Dat was alleen in de provincie Antwerpen omdat daar de cijfers echt zeer slecht waren. En dat heeft toch een groot effect gehad (het was toch ook wel de grootste extra maatregel voor zover ik het me herinner). Later werd de avondklok wel verlaat, en momenteel staat die op 12 uur. Maar ik snap de gedachte erachter wel. Tussen 12 e 6 heb je niet zoveel buiten te zoeken momenteel. Natuurlijk ligt dat anders als je moet werken, maar dan is het een noodzakelijke verplaatsing en dat is toegestaan. Maar het hangt er dus van af hoe laat je het doet. In Frankrijk is het geloof ik 18u, en dat is natuurlijk belachelijk.

16 januari 2021 om 13:00

Hmm okay, dankjewel voor je reactie! Hoe meer bronnen je raadpleegt, hoe verwarder je soms kan raken haha (ik in ieder geval). Wat je zegt over de proportionaliteit van de Belgische avondklok; daar kan ik me helemaal in vinden dan!

16 januari 2021 om 13:04

Nu het is inderdaad soms moeilijk om 1 factor eruit te halen. Maar die avondklok heeft echt wel effect gehad. Op het moment dat die ingevoerd werd, begonnen de besmettingen in Antwerpen af te nemen (met de logische vertraging) en op het moment dat de avondklok werd afgeschaft, namen de cijfers weer toe. Maar zoals gezegd was dat in een situatie waar er geen lockdown was. Dus geen idee of het echt veel effect heeft in een lockdown.

16 januari 2021 om 15:15

Liers, ik denk dat het juist wel effect heeft. Het begint er nu meer op te lijken dat het virus voornamelijk door jongeren nog verspreid wordt en die gaan elke avond vrolijk met zijn allen bij elkaar zitten. Dat zal met de avondklok niet helemaal stoppen maar zeker wel afnemen - als ook ouders hun plicht doen en kinderen daadwerkelijk thuis houden. Wat mij betreft gooien we alles helemaal op slot, laten we eindelijk door die zure appel heen bijten en dan echt vooruit gaan kijken ipv telkens achter andere landen aan te hobbelen als lammetjes. Kijk niet naar wat anderen doen, toon initiatief.

16 januari 2021 om 17:48

Nu ik moet wel zeggen dat ik in België zeker niet het gevoel heb dat de jeugd nog massaal feestviert met elkaar en daar zou die avondklok inderdaad voor iets kunnen tussen zitten. Ik ben er persoonlijk wel voorstander van (van de normale versie, geen Frankrijk-praktijken).

16 januari 2021 om 13:14

Als je wil kun je dit wel degelijk tegenhouden. Je kunt de ME erop loslaten, maar beter was geweest als de spelers een reactie hadden gegeven. Dat kan ook op een nette manier, Joh jongens we stellen dit op prijs, maar doe het voortaan anders. Je kunt toch morgen ook op 1,5 meter een lint vormen en de bus uitzwaaien al dan niet met pyro e.d.

16 januari 2021 om 13:27

En jij denkt dat achterlijke hersenloze dat kunnen bedenken?
Die lopen liever te blèren straks dat ze het raar vinden dat ze nog langer thuis moeten zitten....raar en apart volk die "supporters", raar om wat ze doen en apart omdat er denk ik niet één een boete heeft gehad of op z'n minst aangesproken is....

16 januari 2021 om 17:02

Ik vind niet dat je dit op spelers kan schuiven. Wat moet je hier nou mee als speler. Even klappen en hopen dat ze snel weer weg gaan. Kan de spelers niks kwalijk nemen. Dit is aan gediplomeerde ordehandhavers om te voorkomen en op te lossen.

Tsja, ik zou nu als goede burger moeten zeggen dat dit allemaal heel dom en onverantwoord is en het is niet handig. Aan de andere kant heb ik dit bijna bij alle clubs wel gezien, bij Ajax voor de wedstrijd tegen Atalanta, PSV voor Ajax, Willem II voor het begin van het seizoen. Ik snap wel dat als dit nog de enige vorm van interactie is die je met de spelers kan hebben dat fanatiekelingen hier voor gaan.

16 januari 2021 om 12:42

Ik snap de drang van de supporters wel en dit gebeurd zeker niet alleen bij Feyenoord. Het blijven wel ongelooflijke leeghoofden.

16 januari 2021 om 12:56

@Orgullo, ik denk ook niet dat het clubgebonden is. Maar de timing is wel waardeloos nu er een beslissing over een avondklok wordt genomen.

16 januari 2021 om 13:14

Ja, dat is waar. Maar ik ben hoe dan ook geen voorstander van een avondklok. Het werkt helemaal niet. Bewijs is er te over dat het virus zich veel gemakkelijker in dichte, bedompte omgevingen binnen rondwaart dan in de buitenlucht. En ik ben beslist geen virusontkenner, heb zelf tamelijk veel last gehad van dit verrekte virus.

16 januari 2021 om 13:21

In de juiste situatie werkt het wel.

16 januari 2021 om 13:31

Ze kunnen beter een zondagklok instellen. Dan pak je in ieder geval de grootste besmettingshaarden aan.

Deze gasten claimen de club door dik en dun te steunen, maar in werkelijkheid doen ze het vooral voor zichzelf. Het belangrijkste is dat ze gezien en gehoord worden, want oh: wat zijn het toch goede, trouwe supporters. Dat geldt overigens van het gros van de zogenaamde harde kernen van alle clubs: het is pure zelfprofilering verpakt in het jasje van de 'trouwe fan'.

16 januari 2021 om 12:48

Nouja, dit is natuurlijk ook niet helemaal waar. In een interview met Casper van Eijk, de clubarts van Feyenoord en werkzaam bij het Erasmus MC, zei hij nog dat de actie die op touw werd gezet voor Cska thuis de spelers zichtbaar goed deed. Op de vraag of dit niet dom was zei hij iets in de trant van: ze kunnen beter met 500 man buiten staan dan met 10 man voor de TV zitten. Nog steeds in het kader van de volksgezondheid erg onhandig, maar meerdere spelers geven aan dat ze dit soort acties tof vinden. De harde kern haalt daar weer energie uit en organiseert zo'n actie.

16 januari 2021 om 12:58

@Orgullo, ze kunnen natuurlijk ook met z'n tweeën of drieën thuis voor de tv zitten. En het is gewoon zo dat ze niet nadenken bij zo'n actie als we midden in een pandemie zijn.

Hartstikke mooi man. Eindelijk weer een beetje beleving rondom een Eredivisiewedstrijd. Hoor wel veel gezeik rondom covid maar de meesten van die gasten hebben toch een bivakmuts op. Is een soort mondkapje 2.0 dus niet zo zeiken

16 januari 2021 om 12:58

Dit is sarcasme neem ik aan?

16 januari 2021 om 13:52

Eerste deel echt gemeend. Ik mis de voetbalbeleving echt ontzettend. Dat van die bivakmuts is natuurlijk een geintje. Maar laat henkinator hier beneden nog even in z'n waan alstjeblieft

16 januari 2021 om 17:05

Ja man. Voetbalbeleving is absoluut een groot gemis. Net zoals veel van die dingen waar je niet altijd bij stil staat. Een knuffel, de kroeg in, koffie met collega's. Helaas... Klote corona. Gelukkig helpen bivakmutsen. Goed om te zien dat ze voorbereid waren inderdaad.

16 januari 2021 om 12:59

Sinds wanneer is een bivakmuts gelijk aan een mondkapje? Ik zie trouwens een heleboel "kale" gezichten op de foto's.

16 januari 2021 om 13:50

Al die kale gezichten zijn deepfake van de NOS om feyenoord in kwaad daglicht te zetten

16 januari 2021 om 13:58

Hahahahaha. Stiekem zijn dit verklede Ajax-supporters

16 januari 2021 om 13:04

Dus als minder dan de helft een bivakmuts op heeft, gelden de regels niet meer en moeten we niet meer zeiken?

16 januari 2021 om 13:05

Ik trek ook altijd een fluohesje aan als ik op militaire missie naar Syrië moet, dat is toch een soort van kogelvrijvest 2.0.

16 januari 2021 om 13:10

@Lierse, dat lijkt me heel logisch. Net als een badmuts opdoen in plaats van een helm.

16 januari 2021 om 13:22

Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Geniaal!

16 januari 2021 om 13:47

Ik lach hardop haha, dankjewel! Nee, zonder geintjes: dit is schandalig. De spelers en club zouden dit moeten afkeuren, door dit soort idioten zitten wij nog steeds niet in een stadion en gaan ondernemers failliet. Leuk en aardig dat je hen steun wil betuigen, maar het is zo oneerlijk als maar kan. Jammer dat er geen boetes zijn uitgedeeld. Het zou Feyenoord sieren als ze hier duidelijk afstand van nemen.

16 januari 2021 om 13:47

Of lenzen dragen tijdens het lassen. Dat soort dingen

17 januari 2021 om 01:00

Of boterhamzakjes ipv condooms

16 januari 2021 om 13:39

Door mensen die denken zoals jij zitten we langer in deze crisis, thanks man.

16 januari 2021 om 13:49

Hoho henkinator, ik denk het alleen, ik doe het niet. Soort tegenovergestelde van geen woorden maar daden

Je zou hier boos op moeten worden, maar ach het ziet er zo droevig uit dat je uiteindelijk alleen medelijden hebt. Het is niet net alsof ze iets beters met hun leven te doen hebben.

16 januari 2021 om 13:04

We hebben dan ook helaas niet allemaal zo'n verheven bestaan als Regulator van Voetbalzone.

Waar Feyenoordsupporters er eerst in slaagden om ervoor te zorgen dat de politiek zijn aandacht richtte op de supporters bij wedstrijden in coronatijd, met als gevolg dat dit werd afgeschaft, laten ze zich nu weer onverantwoordelijk zien. Feyenoord staat al bekend om zijn niet al te snuggere harde kern, maar om tijdens een pandemie met duidelijke maatregelen dit te laten zien... Ze hebben gewoon schijt aan de rest van de samenleving.

16 januari 2021 om 13:19

Gelukkig heeft Ajax de hele snuggere F side dat compenseerd heel veel

16 januari 2021 om 13:49

Die F-Side heeft er anders niet voor gezorgd dat we zonder publiek in het stadion zitten. Leuk om het te noemen maar volstrekt kansloos.

Dit los je niet op met een avondklok. De optie op het stil leggen van de topsportcompetities ligt ook nog op tafel, dit helpt niet om die optie van tafel te krijgen. Laat staan dat we op deze manier binnen een jaar weer in een stadion naar een wedstrijd mogen kijken.

Mensen hebben alweer massaal kritiek op deze sfeeractie. Maar terwijl we in een lockdown zitten hebben we ook gewoon demonstraties waar teveel mensen bij elkaar zijn. Moet er dan ook een demonstratieverbod komen zolang we een lockdown hebben? Ik ben wel benieuwd hoe men had gereageerd als dit Ajax supporters waren geweest. En vorige week werdPSV onderweg naar Amsterdam massaal met vuurwerk ondersteund hoorde je daar iemand over?

16 januari 2021 om 13:15

Ik kan me inderdaad herinneren dat veel mensen enorm boos waren op Femke Halsema en BLM toen er in juni op de Dam gedemonstreerd werd. Niet zo gek dus dat hier nu ook verontwaardiging over is.

16 januari 2021 om 13:18

Ach HijNiet wat kan jij daaraan doen? Bij iedere club heb je wat van dit soort gekkies, zolang je er zelf niet bij bent. We moeten toch wel meer vrezen om die avondklok.

16 januari 2021 om 13:22

Het beantwoord nog steeds niet de vraag waarom gaat deze sfeeractie tijdens lockdown te ver en is er geen demonstratie verbod

16 januari 2021 om 14:08

@daveke met je daar echt een antwoord op hebben? Echt?
Je weet niet dat demonstreren een grondrecht is en met fakkels staan en zingen niet? Je weet wel dat demonstreren ook moet onder dezelfde corona regels, dus 1,5 afstand. Of dit gehandhaafd wordt op de juiste wijze is een andere. Ik hoop dat je antwoord hebt.

16 januari 2021 om 13:20

Demonstreren is nog altijd wat anders dan een sfeer actie. Naast dat de mensen die demonstreren zich ook aan de regels moeten houden...

16 januari 2021 om 13:25

Er zijn meer demonstraties waar de regels niet worden nageleefd dan wel en bovendien je weet ook wel dat er een dag voor de klassieker ook echt nog wel dergelijke beelden uit Amsterdam komen en anders morgen wel het is ook voor Ajax de wedstrijd van het jaar.

16 januari 2021 om 14:58

Al komen ze uit alle steden, dat maakt niet uit, dit kan gewoon niet. Straks weer allemaal zeuren dat we nog langer niet naar de stadiums kunnen komen. Voor Ajax is dit allang niet meer de wedstrijd van het jaar, dit leeft meer onder de fyeneoord supporters dan onder de Ajax supporters, mede doordat Ajax hem 9 van de 10 keer gewoon wint..

Leuk uitje voor de supporters.Sneu voor de mensen in de zorg.Uit eindelijk ook zinloos, ik verwacht een pakslaag. Oftewel; had het gewoon niet gedaan..

Neem aan dat ze allemaal netjes hun boete betaald hebben die ze van de politie hebben gekregen of zijn dit weer heilige blikjes die niet geopend mogen worden.
Dit helpt allemaal niet mee om de stadions eerder open te gooien.....mafkezen troef weer.

Ik heb niet het idee dat deze mensen snappen dat wanneer dit elk weekend gebeurd bij welke club dan ook met zoveel supporters gaan staan dat de overheid straks ook het profvoetbal weer stil gaat leggen. Goed bezig!

Wat een stelletje mongolen zeg, maarja je kan er ook niet te boos om worden eigenlijk. Deze mensen zijn zo dom en achterlijk dat ze het niet eens door hebben, heb er alleen maar medelijden mee. Vind eigenlijk dat ze gewoon de politie hier op af moesten sturen en vervolgens al deze gasten lekker naar de grond knuppelen.

Ik ben benieuwd hoe Casper van Eijck dit goed gaat praten. Wat een ongelofelijk treurig volk weer. Als men zich in dit verwende Europa zich nu voor een keer eens echt een periode aan de Corona maatregelen had gehouden was dat verdomde virus en niet gemuteerd en nu al weg geweest. Maar een keertje geen vakantie, bedrijfsuitje of stappen opgeven, nee dat is echt veel te veel gevraagd voor de verwende Europeaan. Echt schandalig.

16 januari 2021 om 14:51

Dan hadden de maatregelen strenger moet zijn dan nu het geval is. Je mocht gewoon naar het buitenland op vakantie in de zomer, om maar iets te noemen. Je denkt wel heel eenvoudig over het uitbannen van het virus, beetje kort door de bocht allemaal.

16 januari 2021 om 15:40

In China, Taiwan en Zuid Korea gaat het er velen malen beter aan toe. Ja je kunt zeggen in een dictatuur als China is het zoveel makkelijker is. Zij sluiten complete woonwijken af en pakken mensen hun burgerrechten af. Wij doen dat gelukkig nog niet. Echter wat "we" met z'n allen nu aantonen is dat de mens te egoïstisch is om je als overheid te beroepen op moraal en gezond verstand. Dat geeft nogal te denken.

Tsja, alsof het weldenkende deel van de Feyenoordselectie en van de Feyenoordaanhang op dit bizarre wangedrag van de gemankeerde clubaanhang zit te wachten. De vraag stellen lijkt me het antwoord geven.... Staan dezelfde aanhangers morgenavond de spelers weer bij de Kuip op te wachten als hun club onverhoopt een nederlaag heeft moeten slikken in de Johan Cruyff Arena? Mijn conclusie: Val de spelers alsjeblieft nooit meer lastig met dit soort kneuzengedrag!

Verstand in hun onderbroek daar maar dat geldt voor iedereen die naar feestjes gaan enz.
Schijnt moeilijk te zijn om je aan regels te houden, zo duurt het nog langer.
Dit soort acties niet die standaard 95 euro geven maar verhogen naar die 400 euro piepen ze wel anders

En wat vinden jullie Corona volgers van die 50 journalisten die op een kluitje stonden om een beeld en woord van de premier te krijgen? Politie stond daar naast, deed niks. Geen 1.5 meter, nauwelijks mondkapjes. Laat deze jongens hun club even steunen.. als het gebeurt voor onze politieke huis dan kan het ook op een veld.. stel je aan mensen. Geniet morgen van de wedstrijd en van de sneeuw. Fijn weekend

16 januari 2021 om 16:58

Als je buurman 50 km te hard rijd zonder een bekeuring wil toch niet zeggen dat jij dat ook moet doen.

16 januari 2021 om 18:21

Maar als de politie er naast staat en die dan niet handhaaft, dan mag je het ook doen toch?

Natuurlijke selectie 2.0 Nu een hersenloze ochtend, volgende week je (groot)ouders besmetten.

volgens mij die gene kwa reacties hier? geloven nog in sprookjes van de corona. braaf de mondkapjes op doen en 1.50 cm afstand houden. alles onder toezicht van rutte.. merk hier onder deze reacties dat er veel vvd suporters zijn.we hebben al een avond klok heeft veel weg van 1940. je moet verantwoording af leggen na 20.00 uur avonds. te gek voor woorden dit .en zoals we weten suporters mogen geen wedstijden bezoeken daarom deze actie.het is in de buiten lucht daarom snap ik dit gezeik dus niet van jullie hier. dit is de vrijheid nog van de suporters om hun cluppie nog de hart onder de riem te steken. voor morgen. stelletje zeikers hier bah.

16 januari 2021 om 14:46

Haha een wappie, lekker vergelijkingen met de oorlog maken jongen. Dat is het nadeel van te veel vrijheid in dit land, dan gaan kneusjes zoals deze meteen huilen bij elke kleine ingreep van de overheid. Te veel vrijheid is ook niet goed is maar weer gebleken.

16 januari 2021 om 15:08

Mensen met argwaan jegens de overheid, schoppen overal tegenaan, behalve de datum dat de uitkering wordt overgemaakt. Monneten die ze gebruiken om waar ze kunnen tegen van ALLES en nog wat te gaan lopen demonstreren.Nederland krijgt het virus er nooit ofte nimmer onder. Teveel idioten, betweters, zeikzakken, droeftoeters, pseudo intellectuelen, hobby virologen, talkshowgasten, columnisten, Volkskrant lezers...tokkies.

16 januari 2021 om 15:43

Ja je hebt wel gelijk hoor. Mensen die de Tweede Wereldoorlog hebben meegemaakt, die in vernietigingskampen zaten of daar hun geliefden verloren hebben het maar wat makkelijk vergeleken met nu. Wij moeten een vakantie opgeven, een keer niet naar de kroeg en een keer niet uit eten. Dat is echt zoveel erger! Ik pleit voor naast een vaccinatieplicht ook voor een verplichte cursus geschiedenis.

Ach mij is altijd geleerd, als je geen hersens hebt kan je ze ook niet gebruiken. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde helden die bij de klassieker in de Kuip altijd met hun capuchon op de Hitler groet brengen naar de spelersbus van Ajax onder het mom van kijk mij eens even de fanatieke supporter zijn.
Zoals elk jaar je vooraf weer even als een debiel gedragen en dan morgen weer met 3, 4-0 op het bord weer een tijdje stil zijn.

En over twee weken vragen we ons weer af waar die plotselinge piek in het aantal coronagevallen in de regio Rotterdam toch vandaan komt.

16 januari 2021 om 16:35

Net als die piek na de BLM demonstraties? En na die Willem II wedstrijd? En na al die andere corona demonstaties?

16 januari 2021 om 16:55

Na die wedstrijd van Willem II zijn minstens vijf supporters positief getest. En hoeveel mensen dan weer door die vijf besmet zijn zullen we nooit weten.

Prachtige beelden. Vorige grote bijeenkomsten in de open lucht zoals die Willem II wedstrijd en de BLM demonstraties hebben uitgewezen dat het geen tot weinig invloed zal hebben op de besmettingen.

henkinator. de grootste wappies zitten in denhaag . en in in plat form. kun je zien sukkel jij braaf als een schaapje achter je sooortje genootjes lopen. af en toe blla blaa zoals hier. . ja en amen op je werk mocht je die hebben? op dit momemt heeft er van weg 1940 de avond klok. en hier maak je veel ouderen blij mee toch? die zijn dat nooit vergeten. dat jij traag van begrijpt bent tja? je voelt je heel stoer nu? denk eerst goed na voordat het uit je strotje komt hier. boeken worm bah.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren