Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Manchester United loopt uitrecord mis in spectaculaire topper

Laatste update:

Manchester United is er zaterdagmiddag niet in geslaagd om de topper tegen Leicester City naar zich toe te trekken. De nummer drie van de Premier League kwam tot tweemaal toe op voorsprong tegen de nummer twee, maar vertrok met één punt: 2-2. Jamie Vardy bepaalde de eindstand met een doelpunt in de slotfase. Door het gelijkspel komt een reeks van tien opeenvolgende uitoverwinningen van Manchester United in de Premier League ten einde. De club voegde zich bijna bij recordhouders Manchester City en Chelsea (twaalf uitzeges op rij in respectievelijk 2017 en 2018). Leicester staat nu tweede met 28 punten en 15 gespeelde wedstrijden; Manchester United blijft derde en staat op 27 punten uit 14 duels. Donny van de Beek zat negentig minuten op de bank bij de ploeg van Ole Gunnar Solskjaer.

Het kerstvoetbal in Engeland kende een spectaculaire start, want binnen drie minuten kregen beide ploegen al een serieuze kans om te scoren. De grootste was in de tweede minuut voor Marcus Rashford. Na een lepe voorzet van Bruno Fernandes kon de aanvaller van dichtbij afwerken, maar zijn kopbal zeilde over het doel van Kasper Schmeichel. Aan de overzijde kopte ook Vardy over, al was zijn inzet van iets grotere afstand. Het voorbereidend werk was van James Justin aan de rechterflank. In de achtste minuut bleef defensief geschutter van Manchester United onbestraft: David de Gea raakte in paniek en verloor de bal na een terugspeelbal van Luke Shaw, maar Leicester speelde de daaropvolgende kans niet goed uit.

Na de spectaculaire openingsfase daalde het tempo, maar toch vielen er uiteindelijk twee doelpunten in de eerste helft. Na 22 minuten opende Manchester United de score. Daniel James speelde de bal langs de rand van het strafschopgebied, waarna Fernandes een voet tegen de bal kreeg en Rashford bediende. Oog in oog met Schmeichel maakte hij koelbloedig zijn vijftigste Premier League-doelpunt voor de club; met zijn 23 jaar en 56 dagen is hij na Wayne Rooney (22 jaar, 157 dagen) en Cristiano Ronaldo (22 jaar, 341 dagen) de jongste speler van Manchester United die dat aantal doelpunten produceerde. De 1-1 kwam voort uit een snoeihard afstandsschot van Harvey Barnes in de linkerhoek, na slordig balverlies van Fernandes.

In de tweede helft zochten de bezoekers het meest nadrukkelijk naar de overwinning. Na een uur had Rashford voor de 1-2 moeten zorgen toen hij door een pass van Scott McTominay een vrije doortocht had richting het doel van Leicester, maar Schmeichel triomfeerde met een knappe redding in de een-op-een-situatie. Een minuut later kon hij niet voorkomen dat Anthony Martial in een soortgelijk moment wél scoorde, maar zijn treffer werd afgekeurd omdat de Fransman buitenspel stond tijdens de beslissende pass van Rashford. Twintig minuten voor tijd liet Harry Maguire uit een kopkans na om zijn oude club pijn te doen. Invaller Edinson Cavani leverde uiteindelijk een cruciale bijdrage, want hij hield vier man bezig en zette Fernandes elf minuten voor tijd alleen voor het doel. De Portugees vond de linkerhoek: 1-2. De zege leek aanstaande, maar vijf minuten voor tijd bepaalde Vardy de eindstand met een inzet van dichtbij na een voorzet van Ayoze Pérez. In de blessuretijd had Pérez een gigantische kans om Leicester de overwinning te bezorgen, maar hij kreeg zijn voet niet goed tegen de bal na een uithaal voor Youri Tielemans.

Verdiende een van beide ploegen de overwinning?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een prachtig kerstcadeau van deze 2 ploegen helaas heb ik hem niet kunnen zien

26 december 2020 om 15:32

Vardy doing what Vardy does. Hij behoort zonder twijfel tot de top 10 beste aanvallers van de PL sinds deze eeuw.

26 december 2020 om 15:37

Wat heeft hij gedaan dan? Was een eigen goal.

26 december 2020 om 16:09

Die was gewoon tussen de palen gegaan en dus snap niet dat het een eigen goal geworden is. Punt is wel dat Vardy op de goede plek staat. Hij is misschien niet zo spectaculair als 4 jaar geleden, maar nog steeds een goede spits.

26 december 2020 om 16:28

Dan heb je wat gemist want bij de interview zegt hij zelf dat hier er waarschijnlijk naast zou geweest zijn

Vond het oprecht geen spannende topper. Veel balverlies veel slechte passes. Tuurlijk is het tempo en de intensiteit in de PL anders maar als je ziet welke spelers er staan dan mag je echt veel meer van deze clubs verwachten.

26 december 2020 om 15:32

Het wordt wel een topper genoemd, maar het viel idd allemaal wat tegen. Na Liverpool zijn er een stuk of 5/6 teams die allemaal meedoen om plek 2. Het is veelal net niet bij deze ploegen. Rashford had deze wedstrijd moeten beslissen, maar laat hier ook zien dat United op dit moment zijn plafond is.

26 december 2020 om 22:12

Haha leicester is het team in vorm zie hun overwinning op tottenham en het is gewoon een hele knappe prestatie om gelijk te spelen hier van man utd dat moet Liverpool nog maar doen. En het plagond van Rashford? Hahaha noem jij een drie betere clubs dan utd? Sws geen spaanse want mede door corona en tv gelden zijn de britse clubs barca en madrid allang voorbij gestreven.

Man man man wat laat united kansen liggen.

Je kan deze gelijkspel op conto van Solskjaer schrijven. Je kan niet tegen elke ploeg op counter spelen en met de spelers die wij hebben kunnen we ploegen domineren. Wat de resultaten dit jaar ook gaan zijn, een echte topcoach zal meer uit deze selectie halen. Verder leuke pot waar Rashford weer twee enorme kansen mist en Martial weeral niets klaarspeelde.

26 december 2020 om 15:38

Benhet met je eens. Maar wil niet zeuren na een.mjnder resultaat. Maar er.jad zeler.meer in gezeten vandaag. Moeten nog van geluk spreken dat we bijna zonder punten weg gaan


Pogba bracht niks extra's. Daar waar SMT over de gehele wedstrijd niet veel heeft laten zien. Die door velen vorige week zo de hemel in geprezen werd. Wat ik niet begrijp.
Snapte ook niet dat OGS met het inbrengen van Cavani niet SMT eruit haalde. (Fred speelde erg goed) En gewoon met 3 spitsen ging spelen. Daar haalt United de meeste rendement uit en de resultaten imo.
En dan over Lindelof als RA niet te spreken.

Verdediging is zo zwak van United. Maguire draagt de band wel. Maar straalt niks ervan uit. Stelt zijn verdediging niet op orde. Dekt nooit iemand. Met corners kopt hij niks weg. Het gaat gewoon er niet beter op worden zolang er geen enkele cv erbij wordt gehaald.

26 december 2020 om 15:52

Dit is waar ik en jij al meerdere keren over gediscussieerd hebben. SMT, Fred en Bruno vind ik onze beste optie indien genoeg aanvallende output is van achter, met name de backs en als van voor de bal bijgehouden wordt. Vandaag speelden we praktisch zonder backs en van voor kon de bal niet bijgehouden worden.

Solskjaer moest dan ook inderdaad beter SMT eruit halen voor Pogba en Martial laten staan. We hebben de luxe om van systeem te veranderen dys gewoon doen.

26 december 2020 om 16:05

Klopt.Al is er een groot verschil met de SMT van vandaag en een week geleden. Zie hem liever in de rol van vorige week. Dan mag hij van mij blijven staan. En hebbem we geen discussie erover haha. Maar goed.Vandaag had er gewoon meer ingezeten. En had je gewoon 2e kunnen staan. Vind dat er wat meer lef getoond mag worden van de coaching staf. Hij zet James er niet voor niets in. Brengt daar een tragere Pogba voor terug. En waarom Tuanzebe niet gewoon back. Zoals van de week tegen Everton. Waar is in dit geval Williams en TFM.Lindelof speelde al met pijn. Als die er nu langer uit ligt. Daar waar Baily elk moment er (lang) uit kan liggen. Hebben alleen Maguire. En Tuanzebe. Maar schijnbaar ziet OGS het ook niet in hem zitten

26 december 2020 om 16:46

Vind het btw wel leuk dat we er iig over kunnen dicusieren. Iederen zijn mening. En respecteer de jouwe iig. Waar we allebei het beste voor hebben voor United. En dus hetzelfde willen voor United

26 december 2020 om 17:19

Dat wij over discussiëren geeft ook aan dat Solskjaer zijn ideale 11 nog altijd niet heeft gevonden en dat is wel zorgelijk na 2 jaar.

Wat vind je van hem? Ik denk dat wij met een betere coach beter zouden presteren. We zouden ook niet uit de CL liggen want tegen PSG haalt hij Fred niet op tijd naar de kant en tegen Leipzig begint hij met 7 verdedigende spelers, wat voor niets nodig was.

26 december 2020 om 17:32

Vind sws dat Cavani altijd in de spits moet staan met rashford martial/Greenwood ernaast cavani is een garantie voor goals en is betrouwbaarder voor de goal dan een martial die kan soms geniaal spelen en de andere keer drie 100% kansen om zeep helpen. Verder Fred goed mctominay ernaast de beste optie, want pogba gat z'n ouwe niveau niet meer aantiken

26 december 2020 om 20:52

Ja idd. Daar heb je gelijk in. Hij heeft bij, maar ook vele anderen zijn ideeën nog niet weten te overtuigen.Ten eerste hoop ik dat OGS de juiste man is/wordt bij United. Dat hij die coach is/wordt die United naar de top brengt. Dat heeft ook met dat totaal plaatje te maken met de legende die hij was als speler. En dus ook de gun factor. Of ik denk dat hij de juiste man is?? Nee...hij heeft mij nog steeds niet overtuigd. Ook vandaag niet. Hij kan wel heel goed tegen de druk die er altijd bij United heerst. Daar waar ik LVG en Mourinho ten onder zag gaan ons die druk. Daarin houdt OGS zich erg goed staande. Op technisch n tactisch gebied. Denk ik dat hij niet goed genoeg is. Denk zelf iid ook dat een betere coach beter zal presteren met dit team. Wat jij zelf ook aangeeft.Imo verandert OGS teveel van systeem en tactiek. Past zich teveel aan. Wisselt veel te vaak met spelers. (Behalve met de zwakste speler Maguire) Dan is het 4231. Met 2 CVM. Dan 433 met een cvm en een box to box. Dan 532. Dan 442. Ook tijdens de wedstrijden veranderen van tactieken en spelers. Spelers die lang niet gespeeld hebben. Ineens weer opstellen. Hij verandert teveel. Waardoor het team niet constant kan presteren. En dus niet op elkaar ingespeeld raken. Door in steeds in een vast en dezelfde systeem te spelen. Raak je beter lnaar ingespeeld. Spelers weten dan wat de ander doet en wilt. En gaat het veel makkelijker.Tegen Leipzig speelde United, de eerste wedstrijd, ze van de mat, met de 442. Waarom dan zo verdedigend in de tweede wedstrijd. Waarin je al snel 2-0 achter komt. En zelfs in de rust niks verandert. Ook tegen PSG zag iedereen dat Fred op het randje zat. Maar hij zag het anders. Fred die je dan tegen Leipzig wel miste. In Turkije ging het al fout. Weer door een ander systeem te spelen. Daarna heeft verhaal rond Pogba. De hij eerst niet opstelt. Vanwege de uitspraken van Railoa. Maar naderhand wel weer mag spelen. Hoe valt dat in de groep? De spelers op zijn positie?? Afgelopen 2 wedstrijden Dan weer goed speelde.Maar de wedstrijd erop dan weer op de bank zat. SMT die vorige week zijn beste wedstrijd speelde als box to box. Vandaag niks van te zien. Speelde weer meer als CVM.Ik kan zo uren door gaan over dingen die ik anders zie. Zo zullen anderen het misschien anders zien. Om iig de duidelijkheid te krijgen hoe ik het zie.Kortom... imo ligt de schuld van OGS dat United niet constant presteert. Omdat OGS dus steeds verandert van systeem en spelers.Spelers wisselen niet erg. Als ze dezelfde taak maar uit kunnen voeren. Maar OGS verandert ook steeds van systeem, daar wordt niemand beter van. Wat je zegt...na 2 jaar mag je onderhand wel een vast systeem hebben. Kijk naar Liverpool. Die houdt zich vast aan een systeem en manier van spelen. Guardiola heeft dat ook altijd gedaan.Vertrouwen geven in de spelers. Vooral in die, die niet vaak spelen. Hoe moetennde rechtsback achter AWB zich voelen na deze wedstrijd.Denk dat we het wel eens zijn met de mening over OGS. Er is op dit moment niet echt een reden hem te ontslaan. Prestaties in PL zijn (nog) goed. En een betere trainer, die op dit moment vrij is, zie ik niet. Dus moeten we hem de kans en de steun geven tot eind van het seizoen. Hij moet wel die top 4 halen. En een prijs winnen. Lukt het hem niet. Is een ontslag wel voor de hand liggend.

26 december 2020 om 20:54

Maar Cavani kan geen 60 wedstrijden spelen. Qua leeftijd en zijn geschiedenis met blessures kan hij dat niet aan. Daarbij is de PL een zware competitie. Je moet daar een jongere variant voor zien te krijgen.

Zie Martial ook liever op de zijkant. Hij links Rashford rechts.

26 december 2020 om 17:41

Dit United kan niet domineren met verdedigers die houterig zijn en zwak in de passing zijn. Ze kunnen enkel counteren.

26 december 2020 om 22:15

Dat hebben we eind vorig seizoen gezien tien man iets van 10 wedstrijden op rij domineerde....

Leuke wedstrijd maar kwalitatief zeer zwak. Dit moet de top van de PL voorstellen zeg. Voetballend zwak, verdedigend bij beide drama, de keepers ook niet best. Man U heeft wel snel een verdediger nodig die ook voetballend rust uitstraalt. Fred was wel een lichtpuntje samen met Bruno.

26 december 2020 om 15:31

Top? Subtop bedoel je zeker. Was een betere wedstrijd dan de subtop wedstrijden in andere landen. Ook beter dan de topwedstrijden in landen als Duitsland en Spanje.

26 december 2020 om 15:35

Maar wat is dan wel top in Engeland? Alleen Liverpool?

26 december 2020 om 15:36

Dit zijn toch teams in de top 5, top 4. Het was gewoon zwak, kwalitatief gezien. Leuk was het wel. En dat vergelijken met andere competities lijkt me niet echt nodig. Leipzig knikkerde 'volgens mij' Man U uit de CL. Tsja.

26 december 2020 om 15:40

Volgens mij was de balans tussen 7-3 voor United en beiden een keer gewonnen. United heeft zichzelf uitgeschakeld door van Baseksehir te verliezen.

26 december 2020 om 15:47

Liverppol en City zijn de toppers in Engeland, de rest komt daarachter en dan ben je gewoon subtop. Daar veranderd een plek in de top 4 niks aan.

Sociofan1

Dat Leipzig United uit de CL knikkerde is knap, maar zeg toch niks over de toppers in Duitsland? Die zijn zo saai als maar kan en vaak is de uitkomst al voor het begin duidelijk. In Duitsland, Spanje en Engeland zijn de toppers niet meer wat ze waren. Italië is nog het enige waar een topwedstrijd ook aan de verwachtingen voldoet.

26 december 2020 om 16:01

Maar hoezo haal je Duitsland erbij, enkel om de PL omhoog te praten terwijl deze match gewoon kwalitatief zwak was. En dat waren de vele top wedstrijden in de PL voorheen ook al. Dan kunnen we wel leuk Duitsland erbij halen maar dat doet er toch niet toe. En dan het zwak noemen? Uhh het is wel vaak spektakel, Dortmund, Leipzig, Bayern en nu Leverkussen erbij. Vind het maar wat denigrerend gepraat, alsof de PL zo machtig is. En dat hier en daar de top even minder is heeft ook gewoon te maken met de huidige situatie. Maar vandaag was het zoals wel vaker gewoon voetballend zwak. En de PL wordt vaak wel leuk gehyped maar zo wauw is het niet en dan hebben vele clubs in de PL afgelopen zomer zoveel geld uitgegeven ook nog tov de clubs in andere landen.

26 december 2020 om 16:10

Om te laten zien dat jij met een brilletje op reageert. Dit was een leuke, vermakelijke pot en dan kom jij doen alsof het helemaal niks was. Na elke PL topper ben je hier om te provoceren, ook wanneer het een leuke wedstrijd was. Terwijl ik jouw na de zaadpot tussen Bayern en Leverkusen niet heb gezien ook na de Spaanse toppers, die tegenwoordig als slaappil dienen, zie ik jou niet.

26 december 2020 om 16:24

Ik heb aangegeven dat het leuk was alleen kwalitatief zwak. Je bent zelf degene die de discussie aanwakkerd en je bent toch echt zelf degene die hier met 2 PL brillen op reageert. Alles om de PL te verdedigen, door zwak andere landen erbij te halen, tsja. En ja jaa ik ben natuurlijk degene die na elk topper provoceert, lekker makkelijk he zulke woorden eruit gooien als je in een hoekje wordt gedreven. En blijkbaar hou je me nog goed in de gaten ook zeg poeh. Agh. Inhoudelijk niks meer in te brengen en dan maar volop op de man spelen. Het bekende liedertje.

26 december 2020 om 16:28

Zet jij je Premier League brilletje dan ook even af? Leipzig tegen Bayern was bijvoorbeeld echt een spectaculaire topper. Vorig jaar ook mooie toppers, onder andere tussen Dortmund en Leverkusen.

Ook in Spanje heb je schitterende wedstrijden. El Clasico, in een vol stadion, heeft al veel meer een epische dimensie dan de meeste Engelse topwedstrijden.

Alleen over de Italiaanse toppers ben ik niet echt te spreken, dat is vaak een soort schaakspel.

Premier League is sws overrated als je gaat kijken naar de erbarmelijke hoeveelheid prijzen die men gewonnen heeft, zeker ten opzichte van de Spaanse competitie.

En nee, dat heeft niets te maken met de intensiteit van de PL, dat ze daarom niet presteren in Europa (met uitzondering van de CL winst van Liverpool), het heeft meer met tactiek en kwaliteit te maken. Bovendien hebben Engelse club veel meer geld en kunnen ze vaak bijna twee teams opstellen.

26 december 2020 om 16:32

Ik zeg vaak zat dat de toppers in de PL slecht zijn, maar als ze goed zijn zeg ik het ook. Jij komt elke topper je best doen om te laten zie hoe overschatte de PL, prima dat je dat doet maar gaan niet schijnheilig doen alsof je neutraal bent. Dan kan je het wel als iets persoonlijks opvatten, maar je afkeer richting de PL kun je maar moeilijk verbergen.

26 december 2020 om 16:40

Skeuomorf

Ja hoor zet hem graag af. Als het slecht is ben ik de eerste die het zegt, alleen was deze wedstrijd gewoon prima. Stuk vermakelijker dan Leverkusen tegen Bayern. Alsof dat geen schaakspel was, maar als ze dat in Italië doen is het minder? El Classico is de laatste twee jaar ook oersaai en meer een schaakspel zul je in het voetbal niet zien. Zet daartegenover de Derby della Madonnina dan heb je een hoop meer spektakel.

26 december 2020 om 16:48

@AZE/CHE4EVER Poeh je bent wel erg geraakt zeg zo te zien. Het is maar de PL hoor. Waarom zo persoonlijk opvatten? En nee, vind de PL gewoon een prima competitie, 1 van de beste, tuurlijk. Maar ik kaart graag aan dat dat gehype ervan niet opgaat met de realiteit. Zeker als men opeens andere landen erbij gaat zitten halen om de zwakte ervan te verbergen. Dat ben ik zelf niet begonnen. Maar ja het is vaak gewoon kwalitatief zwak, dat mag gezegd worden. Maar ja je gaat weer lekker verder met andere landen erbij halen om enkel de zwakte van je favouriete comp. de PL te verdoezelen, tsja.

26 december 2020 om 17:16

Nee hoor heb er helemaal geen moeite mee. Ik ben degene niet die het persoonlijk opvat, jij begint na een paar reactie al met ''...dan maar volop op de man spelen.''. Denk dat je het erg moeilijk hebt met het feit dat mensen door hebben dat je met een brilletje op reageert en je best doet om de PL te bashen. Dat je het kwalitatief zwak vind is prima, maar als het goed is is het gewoon goed en dat was het vandaag. De PL is ook niet mijn favo competitie hoor, die is qua niveau veel en veel en veel slechter

26 december 2020 om 17:42

Dan heb je Bayern tegen Leverkusen niet gezien. 22 spelers die allen voetballend beter waren dan wat ik vandaag gezien heb.

26 december 2020 om 17:49

@ElFenomeno Snap je. Voetballend zit er echt een groot verschil in. En heb nu al vele PL toppers gezien. Maar als men dan opeens een duitsland erbij halen om te laten zien dat de PL indirect weldegelijk goed is. Zo van kijk daar heb je ook matige matches dus de PL is gewoon goed hoor. Terwijl die matches van laastst zoals Bayern v Leverkussen zeer prima waren kwalitatief gezien. Agh ja, genoeg over gezegd. Zal moeten accepteren dat sommige graag meelopen met het overdreven gehype van de PL.

26 december 2020 om 17:51

Ja en zo zal ik ook maar accepteren dat sommige graag meelopen met het overdreven bashen van de PL.

26 december 2020 om 15:50

Fred een lichtpuntje? Gaat het goed? Komt werkelijk in alles te kort en maakt het in 90% van de gevallen zijn medespelers lastiger dan zijn tegenstanders. Mindere versie van Tonny Vilhena. Wanneer United zich wil blijven ontwikkelen is dit de eerste positie waar ze zich in mijn ogen moeten versterken, want Matic heeft het ook niet meer.

26 december 2020 om 19:50

Nee klopt idd, je ziet die verandering hier en daar wel gebeuren ja. Intensiever voetbal. En als je het samenvoegt met kwaliteit krijg je een team zoals Liverpool of Bayern.

26 december 2020 om 22:17

En toch spelen beide teams de spaanse en italiaanse top teams van de mat. Alleen bayern zou meedraaien in de britse top. Door zoveel druk ga je nou eenmaal vaker fouten maken dat geld ook voor de spaanse en italiaanse topclubs.

26 december 2020 om 22:43

Nog een PL lover. Agh je praat alsof het feiten zijn maar het is enkel fantasie praat. Sevilla versloeg Man U in de EL afgelopen seizoen. Leipzig knikkert Man u uit de CL. Atleti won van Liverpool in de CL. Agh laat ik de cijfers van de afgelopen 10 jaar maar er niet bij halen. De britse top, laat me niet lachen zeg.

26 december 2020 om 23:56

Ik heb het niet over de laatste 10 jaar maar over de komende tien jaar en de geldstromen in het voetbal. Atl tegen liverpool en Leipzig tegen man utd waren da ook zeer terecht en absoluut geen incidenten. Hoe staat barca er voor? En denk je echt dat Madrid ook maar enige noot zou kraken in de PL? Zeker in de toekomst niet omdat de britse teams jaarlijks gewoon veel meer geld krijgen. Dat kan je gewoon niet ontkennen @sociofan

Leuke wedstrijd maar een match tegen Leicester noem je toch geen topper?

26 december 2020 om 15:32

Die winnen gewoon uit bij City en Tottenham dit seizoen en staan in de top4

26 december 2020 om 15:34

Onzin, Leicester staat 2e na 15 wedstrijden. Dan ben je zeker net zo goed als United/Chelsea/Spurs etc. Eigenlijk zijn ze beter, omdat ze boven de genoemde clubs staan.

26 december 2020 om 15:44

Dus even erboven uitstijgen en het is een topper. Als Ajax tegen Vitesse speelt noem je het toch ook geen topper? Ik bedoel niks negatief over Leicester maar een topper noemen is wel overdreven.

26 december 2020 om 16:31

Even boven je zelf uitstijgen? Wat een onzin. Leicester heeft vorig jaar ook lang mee gedaan om de prijzen, ze doen het dit jaar weer goed en presteren redelijk in Europa. Op dit moment zijn zij meer topper dan Arsenal. Voetbal ontwikkelt zich, niks mis mee om deze pot als topper te bestempelen

26 december 2020 om 23:55

Dat maakt het toch geen topper. Geen wonder dat er altijd zo overdreven wordt gedaan over de PL

Ik vond er eigelijk niks spectaculairs aan... het tempo viel tegen en de eerste helft vond ik tegenvallen. Er was gewoon een periode van 10 minuten dat de bal steeds uit ging en weer overtreding werd gemaakt en weer repeat. Vond het verder wel leuke wedstrijd met mooie goals/aanval vooraf. Maar spectaculair is totaal niet het juiste woord

26 december 2020 om 16:04

Dat gehype van de PL en zijn wedstrijden he, het is een normaal iets geworden. Het was misschien leuk maar kwalitatief gezien gewoon zeer zwak. Niks spectaculairs aan idd.

26 december 2020 om 16:28

Het zijn toch echt vooral de aanhangers van Spaans voetbal als jij die er een probleem van maken. Ik neem aan dat je een volwassen kerel bent, maar je gedraagt je in dit soort topics als een verontwaardigd kind dat het niet kan hebben dat hij niet het populairste kindje van de klas is.

Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik me niet druk maak of de competitie die ik het leukst vind wel door iedereen als beste wordt genoemd zeg. Jullie zeggen nota bene dat het een leuke en vermakelijke pot was. Wat zit je in vredesnaam dan te miepen nog? Ik heb er eigenlijk wel wat medelijden mee.

26 december 2020 om 16:42

En toch de moeite nemen om hier op te reageren he, maak je je toch nog ergens zorgen om, agh. Zo eenieder zijn zorgen he. Ik geef gewoon mijn mening. En als je even naar boven scrollt dan kan je zien waarom. Ik vond het een leuke match maar als men zwak gaat zitten praten dat het wel meevalt vergeleken met andere top wedstrijden in andere landen. Dan zeg ik daar graag wat van, dat mag ik toch hopelijk. Want dat gehype van de Pl en de toppers is zo vaak zuur. En dat terwijl notabene een Duitse ploeg Leipzig een Engelse club Man U kort geleden uit de CL knikkerde, best lachwekkend. Maar o wee als je die mening verkondigd dan heb je meteen de PL agentjes voor je deur.

26 december 2020 om 16:55

Medelijden hebben met iemand is niet hetzelfde als zorgen om maken hoor.

Jouw reactie geeft wat dat betreft jouw insteek wel weer. Je kan het niet hebben dat de PL de populairste competitie is en er logischwijs ook veel over te lezen is. United heeft over 2 wedstrijden overigens 7-3 gespeeld tegen Leipzig. Ze liggen er uit omdat ze schandalig slecht speelde tegen Baseksehir en daar niet minimaal gelijk wisten te spelen. Buiten dat is Leipzig gewoon een hartstikke leuke ploeg. Ik vind het absoluut geen schande om daar uit van te verliezen. Als je dat al lachwekkend moet noemen dan zegt dat toch duidelijk wat over jouw insteek.

26 december 2020 om 17:14

Dat is nou net hoe vele PL lovers reageren. Winnen ze, ja wat zijn ze weergaloos. Verliezen ze, ja komt door onszelf, ja komt door dat verliespotje tegen Basaksehir. Lachwekkend. Leipzig was en is gewoon sterk. Maakt het Bayern in Duitsland ook steeds goed lastig. Maar dan is het dus extra vreemd die denigrerende geluiden over dus de Bundesliga. Alsof de PL teams weergaloos zijn. Maar laat me raden je bent een Man U fan? Want blijkbaar vind je het nodig om me tegen te spreken. Anders snap ik je reactie niet zo, van het niet kunnen hebben dat de PL de populairste comp. is. Zo'n dooddoener, een reactie waar aan je kunt zien dat de ander weinig in te brengen heeft en zich gedwongen voelt om op te komen voor de PL. Dan ben je helaas niets anders dan hetzelfde als AZE, oftewel een dikke PL bril op hebben. Agh.

26 december 2020 om 17:21

Dat City, de nr. 2 van de PL, Real Madrid, de nr. 1 van Spanje, over twee wedstrijden 4 om de oren heeft gegeven is dan zeker niks waard volgens jou? Of toen 4 Engelse clubs in 2 Europese finales stond, was het zeker ook niks bijzonders? Het is alleen knap en veelzeggend als Spaanse of Duitse clubs de Engelse uitschakelen. En dan over andere zeggen dat ze een bril op hebben.

26 december 2020 om 17:22

Normaal reageer ik niet op welles/nietes discussie en waarschijnlijk ga ik ook spijt krijgen. Enfin ik heb nergens gelezen over het denigrerende wat betreft de Bundesliga. Dat zou ook onterecht zijn want het is een prima competitie met een paar pareltjes van clubs. Hetzelfde geld voor laliga en de Italiaanse competitie. Dat de PL beter is lees ik nergens (maar ik heb vast ook niet álles gelezen) commercieel zal het (waarschijnlijk) wel de grootste competitie zijn. Dat RB United uit de CL "geknikkerd" heeft komt wel een beetje denigrerend over, maar het is je vergeven.

26 december 2020 om 17:38

@AZE Oh toch lekker verder gaan prima joh. Mooie voorbeelden weer ook, bevestigd wat ik dus toch aangaf. Maar hey ik heb nergens gezegd dat de Pl zwak is of niet 1 vd beste, maar dat gehype ga ik graag tegen of andere landen erbij halen om te laten hoe goed de PL wel niet is. Liverpool bv. is samen met Bayern nu wel de beste ploegen. Maar je vb zijn wel sneu. Ik ga er niet eens over beginnen want duidelijk dat je die discussie wil aanwakkeren. Maar afgelopen 10 jaar heb ik je niet gehoord betreft de Spaanse ploegen, ik zou er maar niet aan beginnen. Atleti vorig jaar v Liverpool. Dit jaar 4 v 3 ploegen in de CL. Agh. Je doet je best om de PL hoog te houden, is je goed recht. Maar je hebt wel echt een dikke pro PL bril op, das duidelijk.

26 december 2020 om 17:48

Maar wel aankomen met Leipzig heeft United uitgeschakeld

26 december 2020 om 17:56

Serieus? Uh daar kwam ik mee omdat jij duitsland en bundesliga toppers aanhaalde om het te vergelijken met de PL en zijn toppers. Bruh -_- Maar hey no heart feelings hoor. Iig een fijne avond, en geniet van deze dagen. 👍 Ohja en tot zo trouwens hehe.

26 december 2020 om 16:25

Zo schrijven ze altijd artikelen over de PL. Altijd overdreven 😂

Wat is die Bruno Fernandes toch verschrikkelijk Belangrijk seg, bijna ongezien hoe hij dit United draagt.

Een zeer terechte uitslag. Beiden clubs mogen echt wel werken aan hun verdediging want het was echt om te huilen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren