Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ajax wil tweetal in januari uitzwaaien en denkt aan komst van talent’

Laatste update:

Edson Álvarez gaat Ajax in januari mogelijk verlaten. Volgens Voetbal International houden de Amsterdammers rekening met een mogelijk vertrek van de 23-jarige Mexicaans international. Hij kwam in de zomer van 2019 voor een bedrag van ruim vijftien miljoen euro over van Club América, maar slaagde er niet in om een vaste basisplaats af te dwingen in het team van trainer Erik ten Hag. Dominik Kotarski lijkt voor een verhuurperiode te staan, terwijl directeur voetbalzaken Marc Overmars mogelijk een talentvolle speler haalt die de tijd krijgt om te wennen in Amsterdam.

Volgens het weekblad wil Álvarez graag bij een andere club voor zijn kans gaan. Dit seizoen kwam hij in alle competities dertien keer in actie, waarvan zes keer als basisklant. Zijn contract in de Johan Cruijff ArenA loopt door tot aan de zomer van 2024. Ook Kotarski staat voor een vertrek bij Ajax. De Kroatische keeper wisselt bij Jong Ajax de wedstrijden af met Kjell Scherpen. Om wekelijks aan spelen toe te komen wil de club hem elders stallen.

Clubwatcher Freek Jansen laat weten dat Ajax waarschijnlijk weinig actie gaat ondernemen op de winterse transfermarkt. Dat heeft volgens hem financiële redenen. “En ten tweede is het super moeilijk om in de winter spelers te halen.” Volgens Jansen komt Ajax dan in een categorie spelers terecht die niet aan spelen toekomen bij hun club en fysiek een achterstand hebben. “En je zal flink moeten lappen om een basisspeler weg te halen bij een andere club.”

Tegenover het eventuele vertrek van het tweetal staat volgens Jansen mogelijk de komst van een talentvolle speler. “Ik verwacht dat ze misschien wel een speler halen op de manier zoals ze David Neres hebben gehaald en zoals ze Antony wilden halen.” Neres werd in januari 2017 aangetrokken en kreeg de tijd om te wennen in Amsterdam. Ajax hoopte in januari van dit jaar Antony aan te trekken, maar zijn transfer werd pas afgerond in de zomerse transferperiode.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop niet dat Alvarez weggaat. Speelt dit seizoen toch een stuk beter en constanter en ben benieuwd hoe hij het zal doen op CV als hij een aantal wedstrijden in de basis staat. Kotarski kan inderdaad beter verhuurd worden.

17 december 2020 om 18:01

@nicotako waarom CV? Daar speelt Schuurs. Die krijgt de kans zich te ontwikkelen dit seizoen. Dat zal gaan met vallen en opstaan. Heel veel spelers hebben gewoon tijd nodig. Alavarez ziet zichzelf meer als middenvelder en speelt ook liever daar. Waarom dan hem daar zetten tegen zijn wil. Eind vh seizoen wil hij dan ook weg om ergens anders op het middenveld te spelen. Gewoon zo laten. Timber krijgt dan als back-up de kans. Komt Schuurs nog steeds te kort eind van het seizoen, dan kan je altijd overwegen om iets aan te trekken

17 december 2020 om 18:53

@mrkrillin, je hoort mij ook helemaal niet zeggen dat ik Schuurs uit de basis wil hebben. Ik ben zeker een fan van Schuurs en hij ontwikkelt zich aardig. Dat neemt niet weg dat ik nog steeds benieuwd ben hoe Alvarez het zou doen als CV, omdat hij daar ook sterk speelt en ook steeds beter op Cvm. Vandaar dat ik het zonde zou vinden als hij weg moet.

17 december 2020 om 19:29

@nicotako
Mijn mond valt van verbazing wijd open. Het centrum met Schuurs en Blind is al om te janken. En dan ga je een CV die beter is dan Schuurs weg doen?????
WTF waar gaat dit beleid over

17 december 2020 om 20:21

De spoeling is zo dun, Ajax gaat echt geen spelers wegdoen nu, zeker niet centraal achterin. Daar is ondanks het vertrek van Veltman no niks bij gekomen. En dan zou je er nog 1 weg doen? Geloof er niets van

17 december 2020 om 22:28

Overmars doet soms dingen waar ik echt niets van begrijp. Dingen die gewoon niet kunnen. Zie alleen al dit centrum Blind Schuurs. Wat je zegt, dit kan gewoon niet waar zijn dat je dan Alvarez weg zou doen en niets zou terughalen dat direct inzetbaar is.

18 december 2020 om 09:55

Ben het met je eens over Blind-Schuurs. Maar Alvarez als CV zie ik niet echt als verbetering. En ik denk dat dit (evt) vertrek ook te maken heeft met de wens van Alvarez om meer te spelen. Maar eigenlijk hoop ik dat hij gewoon blijft. We hebben alle spelers nodig.

Ik snap echt niet dat deze knul nooit een echte kans als CV heeft gekregen. Laatste maanden laat hij toch imo steeds zien wel het niveau aan te kunnen en stabieler is dan Schuurs

Zonde. Had hem graag langere tijd in de basis zien staan in de verdediging. Vind hem dit seizoen best goed, zijn omgeving is nu stabiel. Zou hem wel een tijdje de plek van schuurs willen zien..

Dan wordt de spoeling toch wel dun achterin. Het wordt mij ook niet helemaal duidelijk of het nou om verhuur gaat of verkoop.

18 december 2020 om 07:07

Alvarez wordt gezien als verdedigende middenvelder, waar hij ook bij Mexico speelt en waar hij bij Ajax de laatste wedstrijden prima speelde en zeker dit seizoen niet gemist kan worden. Achterin heeft Ajax Schuurs/Timber en Blind/Martinez. Alvarez is de backup voor Klaassen en Gravenberch en mocht hij vertrekken dan zal daar een speler voor in de plaats komen die er direct staat en Taylor of Regeer zijn daar niet klaar voor, ook omdat als zij ipv Klaassen spelen je met 2 middenvelders van 18 of jonger speelt. Dus Alvarez lekker houden en inzetten op de stijgende lijn die hij momenteel te pakken heeft.

Als Kudus terug is van zijn blessure zal de speeltijd van Alvarez nog minder worden. Ik begrijp wel dat hij dan zelf weg wil. De rol van Alvarez nu zou prima opgepakt kunnen worden door Martinez. Ik snap sowieso niet waarom die zo weinig aan spelen toekomt. Ben wel benieuwd welk talent ze dan willen gaan halen en voor welke positie. Ik zie liever een ervaren midden twintiger komen op dit moment nu zo veel wedstrijden gespeeld moeten worden.

Wat is dit nou weer voor beleid?
Alvarez centraal achterin. Spits kopen en gaan.
Zo moeilijk is dit niet. Ze hadden allang isak kunnen kopen toen hij bij Willem 2 speelde.
Dit doet me denken aan die ziyech periode dat zij pas actie ondernamen nadat heel Nederland het over had.
Schuurs kan echt niet meer. Alvarez met Blind of Martinez.

18 december 2020 om 10:47

Speelt isak niet in La liga nu? Ajax heeft wel lopen slapen op hem

Compleet belachelijk dat Edson weer mag vertrekken. Vanuit zijn oogpunt misschien wat begrijpelijker. Je wilt altijd spelen, wat niet gebeurd. Heel jammer. Had hem veel meer kansen gegeven. Iedereen had hem graag op de plek van Perr willen zien. Behalve de trainer. Balen.

18 december 2020 om 02:07

Klopt. Alvarez speelt altijd lekker het spel dat Ajax wil spelen, heeft een geniale techniek, ongekende steekpasses, verplaatst het spel snel, is de snelste speler in de selectie en heeft iedere tegenstander in zijn broekzak. Laat me toch niet lachen. Het is een houten klaas die helemaal niks bij Ajax heeft te zoeken. Als ze een beetje druk op hem zetten is ie al volledig de weg kwijt. Dat ze daar 15 miljoen voor hebben betaald is krankzinnig.

Ik zou dit geen slimme zet vinden. Het huidige centrum wat betreft de verdediging van Ajax is verdedigend niet stabiel genoeg. Dit was in de wedstrijd tegen Utrecht weer duidelijk zichtbaar. Aangezien Blind (mits fit) van zijn basisplaats verzekerd lijkt te zijn is een rechtsbenige ´sloper´ achterin zeker van meerwaarde. Jammer dat Alvarez nooit echt kansen heeft gekregen centraal achterin.

Wel weer typisch Ajax, altijd gaan voor de echte voetballers terwijl ze ook ´slopers´ nodig hebben. Qua verdedigende aankopen heeft Ajax sowieso al een aantal keer de plank flink mis geslagen: Zie de keuze voor van der Hoorn i.p.v. van Dijk en het relatief eenvoudig laten gaan va Sven Botman. Natuurlijk is Ajax een geweldig opleidingsinstituut maar jammer dat ze het op verdedigend vlak vaak mis hebben.

17 december 2020 om 17:38

Botman is een linkspoot, met Martinez en Blind heb je al twee spelers die links centraal spelen

17 december 2020 om 17:50

Klopt, maar je hebt 2 posities voor een linkspoot: LCV en L(w)b.

17 december 2020 om 18:27

En blind, botman en Martinez horen allemaal op lcv.

Eerst zien dat je een Alvarez uberhaubt kwijtraakt. Ten tweede moet je wel een vervanger terughalen, want zo heel ruim zit je nu ook weer niet in het aantal spelers. Als je Alvarez laat gaan en niks terughaalt kom je gewoon in de problemen qua breedte van je selectie. Het is namelijk niet dat hij totaal geen minuten gemaakt heeft. Hij staat geen basis, dat is wat anders wat mij betreft.

Ja lekker laten wij alle slapjanusen die een beetje een bal vooruit kunnen spelen houden en de andere laten gaan. Ik blijf het idioot vinden dat Alvarez nooit cv speelt, had je best uit kunnen proberen tegen Utrecht bijvoorbeeld. Schuurs heeft wel talent, maar is niet volwassen genoeg om bij Ajax in de basis te spelen, hij is te lief en te licht.

Weet niet of dit bericht waar is, maar mocht het waar zijn zou ik als PSV zijnde hier je slag slaan. Alvarez is de CV die PSV node mist. Ze hadden destijds ook niet voor niets interesse in hem. Want al zal Ajax hem niet zomaar naar PSV laten gaan, als hij echt overbodig is denk ik zelfs dat hij voor PSV een betere optie is dan Senesi.

17 december 2020 om 17:48

Met een contract dat nog tot 2024 loopt en het feit dat PSV een binnenlandse concurrent is, zal dat wel een lekker prijskaartje worden. Ik zie 'm trouwens liever blijven, speelt de laatste weken/maanden goed (als hij een keer mag spelen).

17 december 2020 om 18:11

Precies wat ik dacht inderdaad, zal alleen te duur zijn vermoed ik. En of het kwalitatief echt genoeg is.... heb er mijn vraagtekens bij.

17 december 2020 om 18:40

PSV heeft een stevige CV nodig. Eentje die body heeft en gewoon als een huis staat. Die fictie dat Cv's ook als Beckenbauer moeten kunnen opstomen en als Ronald Koeman moeten kunnen passen is bij PSV een stuk minder van belang dan bij Ajax. Dus dat hij niet zo'n goede opbouwer is dan maakt geen moer uit. Hij kan een bal over 20 meter inspelen naar een middenvelder. Dat is voldoende.
Maar zijn prijskaartje is momenteel wel een probleem. Denk dat hij in de zomer wel een stukje goedkoper zal zijn. Als hij dan weer vooral op de bank heeft gezeten, zoals nu, dan is zijn drang om weg te gaan ook groter. En dat zijn contract nog lang doorloopt zegt niet zoveel. Dat argument telt vooral bij zwaar gewilde spelers, niet bij spelers die ontevreden zijn en heel graag weg willen.
Enfin, het is maar een idee. Zal niet snel gebeuren.

17 december 2020 om 18:53

Alvarez zal niet voor minder dan 10 miljoen weggaan. Al helemaal niet naar PSV. Ik kan niet in de portemonnee van de Jong kijken, maar veel zal er niet meer in zitten. Bovendien heb ik mijn ernstige twijfels bij Alvarez. Ik vind hem net als Guti nogal bleu. Ik zie geen winnaar. Volgens mij is hij niet de killer die we achterin nodig hebben. Ajax laat hem niet voor niets gaan hè... Vrees een beetje voor een Viergever 2.0.

17 december 2020 om 23:17

Tien miljoen prima prijs. Zie maar eens een stevige CV voor die prijs ergens anders te krijgen. Baumgartl heeft dat ook al gekost. Dat is een prijs die PSV tegenwoordig gewoon kan betalen.
Voor een tweede Viergever ben ik niet bang. Die is zo slecht, Alvarez is echt wel beter.
En ach, of er in de portemonee van John de Jong nog veel geld zit daar maak ik me totaal niet druk om. Herinner jij je alle verhalen nog van de zomer? PSV was dood, had een hele matige selectie, stelde niets meer voor, alle miljoenen verbrand door De Jong en geen geld meer om nieuwe spelers te halen. Yadayadayada, kijk even wat er nu staat! PSV kan geen spelers voor 20 miljoejn halen, maar alles daaronder is in beginsel nog haalbaar. Of Alvarez haalbaar is? Wie weet. Zoals ik hierboven al zei, als hij nog een half seizoen op de bank zit, is veel mogelijk.

17 december 2020 om 21:49

Overmars bewijst de afgelopen jaren om een goede prijs over te houden aan een speler die niet aan spelen komt. Als er 15(?) Voor hem betaald is weet ik niet of psv minimaal 10 betaald voor hem. Voor mij hoeft hij zeker niet weg. Speel leuke sterke wedstrijden als hij invalt en naar mijn inziens moet die jongen gewoon in t hart vd verdediging. Kan hij alleen maar groeien. Of dat gebeurt is een tweede .. maar eindstand.. voor mij hoeft hij zeker niet weg.

Als Alvarez speelt is hij altijd van grote waarde. Zelden balverlies, een rustpunt op het middenveld.
Nederland - Mexico. Onze "geweldige" spelers maakten niets. Ik schat hem hoger in dan Blind, die steeds slechter wordt; nu is ook zijn sterkste punt de pass slecht en ook hoger dan Klaassen
Kudus, Gravenberch, Alvarez is het middenveld

Van Álvarez zou ik het wel jammer vinden als hij juist nu verkocht wordt, want juist in de laatste weken vind ik Álvarez telkens gewoon een prima indruk maken als hij speelminuten krijgt en dat zowel als middenvelder (ben geen fan van hem als hij op het middenveld speelt, maar toch) en als verdediger en iedereen ziet gewoon aan alles dat Álvarez is, behalve ten Hag want die zet Álvarez 9 van de 10x nog steeds op het middenveld neer als hij speelminuten krijgt.

Kotarski snap ik wel dat hij weg mag, want vind hem ook niet echt een goede keeper. Scherpen ging dan gisteren in de fout, maar zie ik veel meer potentie in. En wat betreft een aankoop zoals Ajax dus met Neres heeft gedaan: dat zou ik zeker toejuichen, maar dan moet het wel een spits zijn maar aan de andere kant denk ik dan dat het een spits moet zijn die er direct staat.

Traoré en Huntelaar zijn leuk voor de Eredivisie, maar daar houdt het bij op en Brobbey heeft wel talent maar toch heb ik een beetje mijn twijfels bij hem. Heeft het in de jeugd jarenlang goed gedaan doordat hij fysiek 2x zo sterk was en een heel stuk groter was dan zijn tegenstanders, maar juist daarom twijfel ik of hij het ook in Ajax 1 kan.

Als je naar goede spitsen in Zuid-Amerika kijkt, dan kom je denk ik uit bij namen als Brenner (van Sao Paolo) en Álvarez (van River Plate, wel heel klein met z'n 1,70m). Brenner heeft een contract tot 31 december 2022 bij Sao Paolo en moet waarschijnlijk rond de 20 miljoen gaan kosten, maar misschien dat Sao Paolo wat water bij de wijn wilt doen aangezien Ajax en Sao Paolo de afgelopen jaren een goede band hebben opgebouwd op het gebied van transfers met Neres en Antony?.

Álvarez is, zoals ik al aangaf, wel een heel stuk kleiner. Maar wel iemand die makkelijk zijn goals maakt en ook gewoon een goede spits is. Heeft nog maar een contract tot 31 december bij River Plate en moet zo'n 10 tot 15 miljoen gaan kosten.

Of Ajax moet echt naar een wat meer ervaren spits opzoek gaan die er echt direct kan staan, dan kom je denk ik uit bij spelers als Gabigol van Flamengo, maar die zal onhaalbaar zijn voor Ajax verwacht ik want die moet rond de 30 miljoen en waarschijnlijk meer gaan kosten en dat gaat Ajax niet betalen.

Misschien moet Ajax ook eens gaan kijken naar Diego Rossi (niet te verwarren met de Italiaanse-spits die bij o.a. Manchester United en Villarreal heeft gespeeld). Dat is een 22-jarige Uruguayaanse spits en die speelt dan niet in Zuid-Amerika, maar speelt nu sinds januari 2018 bij Los Angeles FC en dat is echt een goede spits.

Natuurlijk is het maar in de Amerikaanse competitie, maar dit is wel echt een goede speler met best wel wat potentie en echt heel veel scorend vermogen. Speelt eigenlijk vanaf de vleugels, maar kan ook heel goed als nummer 9 uit de voeten en persoonlijk zie ik juist meer een nummer 9 in hem want hij is zelfs als vleugelaanvaller doelgericht en ik heb het idee dat hij als diepe spits nog een heel stuk meer zal scoren.

Ik zou het doodzonde vinden als Alvarez nu al van de hand gedaan word. Deze jongen maakt steeds meer stappen en je ziet ook dat hij steeds vaker wordt gebracht door Ten Hag. Om hem nu al te verkopen is wellicht te voorbarig. Ben ervan overtuigd dat als je Alvarez langer de tijd gunt naar Blind dat hij ons kan verrassen. Hij is snel, fel en kan prima verdedigen. Het enige wat hij wat minder kan dan Schuurs is technisch goed voetballen, maar dat kan wel aan de rest van de verdediging overgelaten worden.
Oh en als kers op de zure taart heeft Alvarez net zijn privé leven een beetje op orde in Amsterdam, maarja in de harde voetbalwereld snap ik dat daar minder rekening mee wordt gehouden.

Het wordt echt steeds erger. De meest bruikbare spelers mogen vertrekken maar andere nietszeggende spelers mogen maar blijven en daarvoor worden ook nog echt weinig bruikbaars voor terug gehaald. Een ekkelenkamp mag gewoon rustig blijven, maar dat is echt een van de meest waardeloze in de selectie. Daarnaast zijn bijv een Klaiber en Labyad redelijk okey voor de ED, maar Europees hebben ze zoveel moeite om aan te haken. Een Alvarez speelt de laatste tijd goed als hij mag spelen. Tegen Liverpool was hij goed op het middenveld en tegen Utrecht gister was hij misschien de beste speler aan Ajax zijde. Al was dat niet zo moeilijk. Van de zomer ook al Lang vertrokken, die je ook zeer goed kan gebruiken want voor creativiteit in de selectie moet je best ver zoeken. Buiten Antony, Kudus en iets minder Neres heb je niet. Tuurlijk joh, ga zo lekker door. Alle middelmaat houden en aantrekken, maar de betere spelers nu al en vooral qua potentie lekker lozen. Het beleid wordt er niet beter op, ngl.

De trainer ziet het niet in Alvarez zitten. Die jongen kan als CV en als back spelen. Als CV gehaald en speelt er nauwelijks. De ideale tackelelaar naast Blind. Deze jongen gaat straks de sterren van de hemel spelen als hij naar een andere club gaat. Spurs wilde hem vorig jaar al halen.

Ja laten we vooral iemand voor de breedte gaan verkopen en een talent (dat er nog niet zal staan) ervoor terughalen. We hebben al zo'n brede selectie. We hebben juist spelers nodig en moeten zeker niemand laten gaan.

We hebben niks nodig, talenten mogen vlieguren maken. Alvarez is 22 onze selectie is best breed, geef ze vertrouwen en laat ze vliegen. Ik heb vertrouwen in onze spelers en ze voegen allemaal hun eigen dingetjes toe. Internationaal staat dit team in de top 24 en kunnen ze in mijn optiek met regelmaat overwinteren in de CL of kwartfinale halen in de El.
Niet iedereen is een ster, maar je hebt meer nodig dan sterren in het team. Alvarez is in mijn optiek een goede speler die je zeker wilt behouden en waardevol is voor dit Ajax. Hij kopte ons vorig jaar naar de CL en speelt dit seizoen prima als die speelt.

En schuurs lekker laten schutteren achterin. Mijn hemel zeg. Het is weer net zoals met Wober....goede verdediger maar amper de kans krijgen zodat je kan groeien. Nee je moet het meteen laten zien bij invalbeurten of af en toe eens een wedstrijd spelen. Dat kan toch niet? Alvarez hoort gewoon centraal achterin. En die moet je gewoon een serie wedstrijden achter elkaar laten spelen.

Ik hoop dat ten hag het gaat aandurven met hem in de CV.
Maakt niet uit of het voor schuurs of blind is, beiden hebben een sloper naast zich nodig, zover is duidelijk.

Ik ben geen fan van Alvarez, maar waarom nu van de hand doen. Het seizoen is nog lang en hebben daardoor iedereen nodig.. Kotarski, dat begrijp ik, dat gaat 'm niet worden. En we zullen moeten afwachten wat er met Promes gaat gebeuren, maar een goede linksbuiten lijkt me zeer wenselijk. En dan wel 3 niveaus hoger dan bijv een Dennis Johnsen.

Alvarez speelt net als CV omdat ie snelheid tekort komt. Hij speelt bij Mexico ook voor zijn verdediging. Denk dat hij daarom niet speelt daar. Schuurs is veel sneller. Qua verdedigen stellen ze allebei niks voor. Niet voor het nivo waar Ajax naar toe streeft. Mocht Blind er ooit mee stoppen dan heeft Ajax pas echt een probleem.

Schuurs, brobbey en Scherpen verhuren. Labyad .... twijfel

Alvarez centraal achterin goede spits erbij Kudus terug

Red je het seizoen dan gewoon mee

Feyenoord won in 2002 de UEFA-cup met Ferry de Haan en Christian Gyan. Bepaalde eigenschappen van spelers worden bij Ajax soms dusdanig belangrijk gemaakt zodat het qua resultaat juist contraproductief werkt.

Zolang ten Hag hem misbruikt op t middenveld snap ik Alvarez wel. Zie m persoonlijk graag een keer op cv een kans krijgen

Snap echt niet dat mensen nu panisch doen om t feit dat Alvarez eventueel zou vertrekken, of dat nu uit eigen beweging zou zijn of vanuit Ajax. In geen enkel geval heb ik in hem de ideale sloper naast Blind gezien. Qua postuur wellicht, maar niet in zijn agressie en niet in zijn timing. Dan zou hij het dit jaar beter doen, waar ik het tot op zekere hoogte mee eens ben, maar vergeleken met vorig jaar is dat dan ook niet heel erg lastig. Veel vaker blijkt in mijn ogen dat hij er een beetje verloren bij loopt en het spel bij Ajax niet helemaal lijkt te begrijpen. De backs staan erg hoog, dit seizoen nog meer dan voorgaande jaren maar nooit dekt hij de ruimte af die de backs achter laten, waar een Gravenberch dat wel doet aan de linkerkant. Als hij dan terug verdedigt is hij vrijwel altijd te laat of staat ie lucht te dekken. Externe factoren zullen vast een rol spelen en ik zie hem ook zeker slagen bij een andere club die een meer directe speelstijl hanteert. Tevens vertegenwoordigd hij een vrij hoge waarde, wat een verkoop interessant zou kunnen maken. Ik zou er niet rouwig om zijn in ieder geval, wel jammer als blijkt dat hij in Amsterdam niet heeft kunnen slagen en bij een Napoli (waar ik hem wel vind passen) het straks goed doet. Als je er 12+ mil en een doorverkoop percentage voor krijgt zou ik het waarschijnlijk niet laten om hem van de hand te doen.

Vind het jammer hoe het gelopen is met Alvarez. Had hele hoge verwachtingen bij zijn komst. Had ik ook bij Magallan btw! Maar hij heeft gewoon niet het niveau dat we met Ajax willen. Woensdag tegen Utrecht was hij gewoon de beste Ajacied. Maar dat is meer uitzondering dan regel. Mocht hij vertrekken wens ik hem veel succes in zijn verdere carrière.

En waarom niet schuurs en Alvarez als CV? Blind lb.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren