Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

F-Side keert zich in vernietigend statement tegen Erik ten Hag

Laatste update:

De harde kern van Ajax keert zich tegen Erik ten Hag. De F-Side publiceert via de eigen website een statement waarin wordt gesteld dat Ten Hag 'Ajax sportief schaadt' en de trainer ook schadelijk is voor 'de algehele uitstraling die juist net weer wat aan glorie had gewonnen'. "Slaap kindje slaap, Ten Hag zet ons voor aap", luidt de titel boven het statement.

Ten Hag wordt een 'middelmatige coach' genoemd die denkt van het niveau van Josep Guardiola, Jürgen Klopp en Thomas Tuchel te zijn. Volgens de F-Side heeft de oefenmeester geluk dat er geen publiek aanwezig is tijdens de wedstrijden, omdat het 'hakblokgezang' Ten Hag daarmee bespaard blijft. Hij wordt betiteld als een 'conehead met Trotski-baard en semi Duits accent', die in 'zijn eigen droomvoetbalwereld' leeft, 'alwaar zijn sprookjesplannen A met regelmaat aan flarden worden geschoten en waarop vervolgens de plannen B en C niet in werking gesteld worden, simpelweg omdat ze niet bestaan'.

Volgens de fanatieke supporterskern bestaat de selectie van Ajax uit 'enkele spelers die een hoog niveau langdurig aankunnen, zoals Dusan Tadic David Neres, Daley Blind, Noussair Mazraoui, Nicolás Tagliafico, Davy Klaassen, Lisandro Martínez en één oude krijger, Klaas-Jan Huntelaar', maar de rest betreft vooral 'middelmatige spelers die het niveau Schubbekutteveen en Feyenoord net aantikken'. Zo zou Huntelaar 'minimaal drie kneuzen' voor zich hebben in de pikorde bij Ajax. Ten Hag wordt verweten dat hij 'naar believen goochelt' met de spelers van middelmatig niveau.

Als de selectie niet sterk genoeg is, moeten spelers van het 'Schubbekutteveen-niveau' juist niet het vertrouwen krijgen 'in de ijdele hoop dat middelmatige spelers steeds op andere posities het algeheel niveau omhoog gaan trekken'. "Dat doe je ook niet met talenten als Jurgen Ekkelenkamp, Antony en Ryan Gravenberch, die nog helemaal niet klaar zijn om in een haperend geheel op wisselende posities te functioneren. En dan ga je al helemaal niet spreken van een fakkin tussenjaar als je waanideeën niet blijken te werken. Zulke uitspraken doen alleen zwakkelingen die hun eigen falen willen verdoezelen."

"Er is geen touw vast te knopen aan zijn opstellingen en aanverwante tactieken. Bovendien haalt en stelt ie spelers op die bij Ajax niks te zoeken hebben. Dat de directie hierin meegaat is overigens net zozeer verwijtbaar", maakt de F-Side duidelijk. "Deze trainer schaadt Ajax sportief en schaadt de algehele uitstraling die juist net weer wat aan glorie had gewonnen. Hoogste tijd om in te grijpen. Met tweehonderd miljoen euro op de bank hoor je na de winterstop niet wéér amechtig tegen niveau Ventspils en Qarabag te moeten spelen, maar te shinen in Camp Nou en op Anfield Road."

Kun je je vinden in de woede van de F-Side?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha de meneertjes van de F-side hebben weer wat aan te merken hoor, hoe serieus nemen die gasten zichzelf?

14 december 2020 om 15:20

Deze clowns zijn niet helemaal 100. Ten Hag heeft in zijn eentje het niveau van ajax 3 stappen hoger getild

14 december 2020 om 15:23

Sorry, dit F-Side verhaal slaat nergens op, maar jouw opmerking klopt ook niet. Dat was namelijk Overmars

14 december 2020 om 15:26

Net alsof het met het materiaal van 18/19 normaal is om op een seconde na de finale te halen...

14 december 2020 om 15:29

Ach die guy zit er al 10 jaar. Als iemand je 4 jaar geleden zei dit ajax wint bijna de Champions League met geweldig voetbal dan had je ze in een inrichting gezet

14 december 2020 om 15:34

Uiteindelijk zat dit er natuurlijk aan te komen. Heb het al twee jaar gelden gezegd. Deze coach heeft gewoon een mega groot probleem. Want doet hij het goed, ach dan is dat normaal (of ligt het aan anderen) en hoort dat erbij. En dan zijn er geen problemen over zijn uiterlijk, zijn provincialisme, zijn stemgeluid en uitstraling. Sterker, dan kun je zelfs dingen horen als 'echte Ajacied', etc.
Maar oh wee zodra de prestaties even tegen gaan vallen en er even niet gewonnen wordt. Dan opeens zal de goegemeente op hem neerdalen. Opeens is het dan weer een provinciaal, met een hese stem en de uitstraling van een uitgerangeerde schoolconcierge, en moet hij oprotten!
Niks raars aan, ook niks om je over druk te maken. Als Ten Hag Ajax kampioen maakt, en die kans is best aanwezig, zo niet groot met deze spelersgroep, dan is het weer eventjes vergeten. Maar als Ajax zometeen niet langs Lille komt in de EL én ook de titel geen automatisme wordt, ja dan gaat Erik het nog heel erg zwaar en moeilijk krijgen. Ik denk dat hij nu even blij is dat er gee publiek de stadions in mag. Anders had hij het zwaar gehad.

14 december 2020 om 15:44

Constant, tuurlijk klopt je verhaal, maar dat is eigenlijk bij elke (Ajax)trainer het geval. Als je het goed doet is het normaal, indien anders krijg je alles over je heen. En dat het goed is dat er geen publiek in het stadion is, ben ik het totaal niet met je eens, want volgens mij presteert juist de gemiddelde Ajacied (voetballer) beter met (vijandig) publiek. En dan hadden ze Atalanta misschien wel overleefd, dus nooit in deze situatie terecht gekomen. Wie weet 😉. On: ontzettend sneue typetjes natuurlijk die vd F-Side. Denk dat Ten Hag daar ook echt schijt aan heeft. Kunnen deze gastjes niet gewoon in een intelligente lockdown?! 😜

14 december 2020 om 15:44

Constant Ik persoonlijk vind ten Hag ook geen supercoach.
Heeft lang voor kunnen borduren op zijn voorstander. Vind vaak dat hij tactisch bijzondere keuzes maakt. Zeker met wissels heb ik nog weleens mijn bedenking met hem.

Maar ik zit eens verder te denken. Is het niet toevallig dat ze nu komen? Dortmund vrij en Slot nog nergens getekend. Zou de F-side niet heel graag Slot willen de ideale opvolger. Misschien wat ver gedacht hoor ..

14 december 2020 om 15:53

Akkoord, tot op zekere hoogte heeft elke trainer van Ajax er 'last van' als er niet gewonnen wordt. Maar toch vind ik dat juist een Erik ten Hag daar meer last van heeft dan een Ajaxtrainer die, bv zoals Frank de Boer, echt van Ajax huize komt. Die krijgen eerder het voordeel van de twijfel. Dat is echt anders dan voor een provinciaal die is opgeleid in de PSV keuken.
Ga nog maar eens na hoe dat in het eerste volledige jaar van Ten Hag ging. Het ging echt alleen maar over zijn accent, zijn spraakgebrek en zijn vermeende tactische onbenullige keuzes. Pas nadat PSV onder Van Bommel implodeerde én Ajax Europees succes haalde, draaide die opinie over Ten Hag bij. Maar nu het weer even niet voor de wind gaat, en vooral Europees Ajax weer wegzakt, zijn de kritieken weer terug.
Overigens, voor Ajax zelf is het inderdaad geen voordeel om zonder publiek te spelen maar voor Ten Hag is het momenteel wel een uitkomst. Want dan zijn wer geen spreekkoren die om zijn ontslag vragen.

14 december 2020 om 15:54

Maar wat heeft Slot bewezen dan bliek? Leuk voetbal gespeeld met AZ, maar overal naast de pot gepist. En dan moet hij Ajax naar grotere succes gaan leiden dan Ten Hag? Natuurlijk zijn de resultaten in de CL net een echte tegenvaller, maar deze heren van de F-side vergeten volgens mij dat ze pas sinds korte tijd überhaupt weer op dat podium thuis horen.. Het is toch echt de combinatie Overmars - vd Sar - Ten Hag geweest die ze daar weer heeft gebracht. Maar deze harde kern supporters praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ze doorgaan naar de knock-out fase van de CL en dat de EL in moeten een grote afgang is. Volgens mij dienen zij eerder een reality check te doen, dan dit soort onzin uit te blaten.

Uiteindelijk gaat het erom of je beter kunt krijgen. En dat betwijfel ik op dit moment. Ten Hag is niet perfect, maar dat is natuurlijk ook de reden dat hij nog bij Ajax coach is he. Perfecte coaches komen niet in de Eredivisie coachen, dat trekt ze gewoon niet.

14 december 2020 om 16:01

@jackie,

Vorig jaar nagenoeg Kampioen met een Budget wat 3 keer zo laag lig dan wat ajax heeft.
Slot bewijst met een klein Budget een elftal neer te zetten wat leuk en attractief voetbal speelt. Laat staan als hij een groot Budget heeft met nog betere spelers.

Nee Slot heeft in zijn korte trainers carrière niet veel bereikt , maar heeft ten Hag dat wel?

14 december 2020 om 17:08

@constant
Helemaal mee eens. Had de arbiter bij dat discutabele moment met Huntelaar naar de stip gewezen óf had de in dit statement bewierookte Huntelaar de haast niet te missen gelijkmaker op Anfield tegen de touwen gekopt en zou een gelijkspel voldoende zijn geweest (hetgeen alles anders had gemaakt) en Ajax zou overwinteren, dan was er niets aan de hand geweest. Maar nee, het zat tegen qua arbitrage en ook het feit dat Atalanta rust kreeg dat weekend en Ajax drie geblesseerden uit het weekend kreeg te verwerken (w.o. Blind en Neres) speelden mee. Maar niemand die daar rekening mee houdt. Dan is ten Hag de kop van jut.
Men denkt ook dat je spelers als Frenkie de Jong, de Ligt en Ziyech makkelijk kunt vervangen zo lijkt het. Maar helaas werkt de realiteit anders.

14 december 2020 om 17:56

Als als als. Als bayern toentertijd niet in de grootste sportieve dip gezeten had dan had mazraoui de gelijkmaker niet gemaakt, datzelfde geld voor een real dat totaal uit vorm was en een ronaldo die 1 wedstrijd niet mee deed en de tweede nog herstellende was.....als dat allemaal niet geweest was dan was ajax misschien niet tot de halve finale gekomen. Als als als bestaat amper in het voetbal, het is zoals het is, soms zit het enorm mee en soms zit het enorm tegen, ook dat heeft ajax helaas mee moeten maken.

14 december 2020 om 18:41

Kampioenschappen, halve finale CL... wat verwacht je eigenlijk?
Dat een club zoals ajax ff lachend steeds de CL doorkomt?
Je bent 2 dragende spelers kwijtgeraakt en veel doelpunten.
Prima spelers gehaald, maar verwacht niet dat een Ajax dat lachend weer de draad meteen oppakt. En dan heb je ook Kudus die helaas snel geblesseerd is geraakt.
Sorry maar wees is realistisch mensen!!!
En verliezen van liverpool en atalanta is geen schande hoor..

14 december 2020 om 20:06

Als spionnen het land worden uitgezet, als er mondiaal hackers bezig zijn, hoe groot is de kans dat de Fside uit echte Ajax supporters bestaat.
Ik vind ten Hag en meer dan uitstekende trainer. Het zal verdomde jammer zijn als we hem kwijt raken. Daarom denk ik ook dat deze jochies geen echte Ajax supporters zijn

14 december 2020 om 20:15

@bliek: Vorig jaar nagenoeg kampioen ? Er was niet eens een halve competitie gespeeld... Ja, Az deed het prima totdat de competitie beëindigd werd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook kampioen hadden kunnen worden. Omdat toevallig alles op zijn plek viel deed AZ het goed, maar met nagenoeg hetzelfde materiaal is het nu niet bepaald hosanna...

14 december 2020 om 20:48

@constant, dat ligt niet aan zijn uiterlijk en zijn accent. Dat ligt aan zijn keuzes. Lang vertrekken en Labyad vertrouwen geven. Martinez niet opstellen, terwijl die echt wel goede wedstrijden gespeeld heeft, maar wel Klaiber laten opdraven. Promes die geen pepernoot raakt krijgt kansen, maar Timber en ook Rensch zie je nauwelijks. Intussen komt Botman boven drijven in Frankrijk enz. Enz. Op zichzelf kan elk geval, maar als je het opstapeld kiest hij Utrecht vriendjes boven eigen jeugd. Waarheid ligt een beetje in het midden, maar Klaiber halen was echt heel dom. En vervolgens schittert Lang in België en blijkt labyad toch weer te groot voor servet maar te klein voor tafellaken. Helpt niet echt.

15 december 2020 om 07:31

@ninjakai Klaiber is gewoon als stand in gehaald, dus een noodoplossing als de 1e speler op die positie uitvalt, labyad zal als kudus weer hersteld is gewoon weer op de bank gaan plaats nemen, Lang had op diezelfde bank plaats moeten nemen en op de trainingen laten zien dat hij een meerwaarde zou zijn voor dit elftal, maar die had geen eens de ruggegraad om te vechten voor een plekje en was er bij de eerste de beste aanbieding als een haas vandoor. Timber en Rensch leuke voetballers maar steken er in de KKD niet noemenswaardig bovenuit dus waarom die een plek dan verdienen in het 1e van ajax is mij dan al helemaal al een raadsel.

Nee deze Ten Hag heeft echt wel kijk op het spelletje en heeft dat al genoeg laten zien, maar deze zielige jongens van de F side willen dat niet zien.

14 december 2020 om 15:31

Dat die kneuzen uberhaubt een podium krijgen waarop ze dit geblaat mogen etaleren. Helaas zijn dit soort mafklappers overal te vinden en blijven maar met allerlei kansloze uitspraken komen. Schaam me gewoon voor dit soort figuren die zich net als ik Ajax supporter noemt. Er is idd iets dat de club schaadt maar dat is niet de trainer maar dat zijn deze nietsnutten.

14 december 2020 om 16:49

Best wel serieus denk ik Het blijft lastig supporter te zijn, je aan wisselende verwachtingspatronen aan te passen en een passende mening daarop te vinden. Het is supporters goed recht om een mening te hebben, maar het is moeilijk alle achterliggende feiten te weten. Bij Ajax, beursgenoteerd, is dat nog wat lastiger. Ten Hag is best een goede trainer, ik zou op het moment geen betere weten voor Ajax, dus voordat je wat zegt wel even nadenken wat het alternatief moet zijn. Ik vind wel dat je ten Hag kan verwijten teveel van zijn spelers te willen maar samen met assistent Schreuder is hij ook verantwoordelijk voor het aankopen van Tadic, wat een gouden zet was. Promes was opzich een redelijke gedachte, ookal vrij duur. Labyad heeft zich nooit waargemaakt en Klaiber moeten we nog even de tijd geven. Als je ze eenmaal haalt kun je ze natuurlijk ook niet laten vallen na een paar slechte partijen, dat zou verspilling zijn, maar wat Promes en Labyad laten zien is echt triest. Veder valt ten Hag niet zo heel veel te verwijten, Overmars eventueel wat meer omdat ze teveel spelers hebben laten gaan. Maar ook daar moet je kunnen begrijpen. De selectie is prima voor de eredivisie, in Europa te smal en niet kwalitatief genoeg. Maar met een Europese topselectie, die handenvol geld kost, ga je of je jeugd geen kans meer geven of toppers teleurstellen. We moeten er ons helaas bij neerleggen dat de stap naar de Europese top niet haalbaar is vanuit de Nederlandse competitie en dus blij zijn met redelijke resultaten of de competitie uitstappen.

14 december 2020 om 17:12

Nou zeg dat! Nou merkte ik al wel negativiteit over Ten Hag op de Ajax site maar wat de F-side ervan bakt is wel heel bar. De vrraag is wie ze dan als opvolger willen hebben; Jan Wouters? Marcel Keizer? Of kloppen we Cor van de Brom uit zijn kist om het te doen?

Vind dat Ten Hag heet heel goed gedaan heeft met Ajax. Op Europees, en ook dat je de sterren kwijtraakt. Dat Ajax dit jaar CL speelde was wel een meevaller, had zelf Feyenoord / AZ getipt, die waren op toeren. Ajax toen slecht. De verwachtingen zijn hoog bij Ajax maar zelden realistisch. Dat wordt nog wat als straks PSV of misschien toch Feyenoord kampioen wordt. Wat zal de F-side boos zijn.

Vind het maar overdreven.

14 december 2020 om 17:46

Het is wel zo dat Ajax de afgelopen jaren ondanks Ten Hag goed gepresenteerd heeft. Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat Overmars zijn lot min of meer met Ten Hag verbonden was. Ineens werd die portemonnee getrokken en stond er een CL waardige selectie. Kampioen kan bijna niet misgaan met deze investeringen. Toch presteerde Ten Hag het om met zijn eigenwijze tactieken en wissels om het cruciale kampioenschap aan een zijden draadje te hangen.

14 december 2020 om 20:42

Hebben wel gelijk in deze, helaas.

14 december 2020 om 22:35

Voor diegenen die de f side nog enigzins serieus nemen....ze zijn bij deze gedegradeerd tot het niveau van ver onder schubbekuttenveen 6 en ze zijn met vlag en wimpel geslaagd voor excellente domheid. Eigenlijk zonde van mijn tijd om op deze lege en holle omhulsels te reageren.

Het schijnt dat de F-Side nu als alternatief Wesley Sneijder heeft aangedragen.

14 december 2020 om 16:28

Zou zo in de onnavolgbare gedachtegang van deze droeftoeters passen. Man man man wat genant dit zeg. Volgens mij verwarren deze gasten kritisch zijn met idioterie.

Dit is wel een van de meest hilarische onderbouwingen bij het onderuit zagen van een coach ooit!

14 december 2020 om 15:22

Hahaha ik kan er ook wel om lachen ja. “Conehead met Trotski-baard en semi Duits accent”, waar hebben we het over...

F-side. Thank you. Next.

14 december 2020 om 15:25

Ik weet niet waar S-070 is, maar ik denk dat dit de reden is dat hij een hekel heeft aan de club. Zoals je zegt; F-Side is niet serieus te nemen.

Ondankbare triestelingen, twee jaar geleden toen we succes hadden in de Champions League. Hoorde ik geen van die knapen, Ten Hag maakt zeker fouten en lang niet alle andere beslissingen ben ik het mee eens! Maar het verlies van De Ligt en Frenkie de Jong nekt ons gewoon en kunnen we niet vervangen.

14 december 2020 om 15:23

Precies, de selectie is gewoon erg achteruit gegaan daar kan Ten Hag niks aandoen. Je kan geen Ziyech, De Ligt of De Jong terugkopen. Dat soort spelers willen vaak niet naar Ajax door dat ze in de Eredivisie spelen. In de Eredivisie doet hij het erg goed en wint vaak met grote cijfers, ook volgens mij een kampioenschap en beker dat is prima als je het mij vraagt. Hij heeft het opzich goed gedaan 1 seizoen in Europa maar dit jaar moeten ze verder komen in de Europa League. Als ze er gelijk uitgaan word de druk alleen maar groter. Hij probeert wel vaak aanvallend voetbal neer te leggen, dat vind ik knap met de Ajax selectie.

14 december 2020 om 15:29

S-070 vriend, na dit statement snap ik opeens dat je een hekel kan hebben als Ajax. Ik hoop dat je weet dat de grootste groep supporters er toch enigszins nuchterder instaat.

14 december 2020 om 15:31

S-070 thanks voor je toevoeging! Ziyech was ik helemaal vergeten om te noemen, dat is gewoon te veel voor ons. Dat waardeer ik ook zo erg in mijn cluppie, we proberen altijd aanvallend te spelen. Lille de koploper wordt al lastig zat.

14 december 2020 om 15:36

Ben het helemaal met je eens.

En wat de F-side hier verkondigt is natuurlijk zwaar overtrokken.
Maar zijn aankopen: Promes (dit seizoen) / Labyad / Klaiber / Kristensen / Marin zijn toch stuk voor stuk niet van het Klaiber wat we bij Ajax zoeken en willen?

Alleen op dat punt kan ik ze gelijk geven.

Het is dat Overmars en in mindere maten Vd Sar het zo goed op de rails hebben en we de mogelijkheid hebben deze spelers nog goed te verkopen. Het zou mij verbazen als Ten Hag meer aankopen mag doen.

Daarnaast zou ik best een vast elftal willen zien ipv dat we elke week weer het hele team op de schop moeten gooien.

14 december 2020 om 16:25

Haha leuk woordgrapje. Vind dat je deels gelijk hebt, maar volgens mij komen Marin en Kristensen niet uit zijn koker. Verder zit Ten Hag geloof ik niet aan de onderhandelingstafel voor transfers, geeft enkel Overmars input over welke speler wel en welke niet. En dat het 'hele' team elke week op de schop moet heeft ook deels te maken met blessures. De kern van het elftal (met Tadic, Gravenberch, Schuurs, Nous, Onana, Nico) blijft vaak wel hetzelfde.

14 december 2020 om 16:31


Erik ten Hag bestrijdt dat hij te veel invloed heeft op het transferbeleid bij Ajax. Na spelers als Rasmus Kristensen, Razvan Marin, Zakaria Labyad en Quincy Promes zou ook de aankoop van Sean Klaiber uit de koker van de trainer komen.

Uit een oud artikel gehaald. Beide zijn wel uit de koker van de trainer. Marin was na de wedstrijd tegen Standard.

Verder natuurlijk met je eens. Overmars hoort deze spelers gewoon nogmaals te scouten. Volgens mij hebben we in de vorm van Timber een prima rechtsback die beter meevoetbalt dan Klaiber.

14 december 2020 om 17:42

Dan zit dat oude artikel een heel klein beetje mis, want Ajax had al interesse in Kristensen toen Keizer nog bij Ajax zat. Is ook bevestigd door Kristensen zelf. Maar idd, veel miskopen uit zijn koker.

Youp van het Hek is niet meer nodig op oudjaarsavond. Komischer dan dit gaat het zeker niet worden.

Het gaat om een ongezonde stuk. Niet perse de mening/statement van F..

14 december 2020 om 15:21

Ingezonden*

14 december 2020 om 15:25

Je zei het goed hoor, het is daadwerkelijk een ongezond stuk 😄

14 december 2020 om 15:24

Als ze het er niet mee eens zijn, waarom publiceren ze het dan?

14 december 2020 om 15:32

Zoals in de reactie van hafcahaas wordt aangegeven, is dit waarschijnlijk het besluit/publicatie geweest van een enkeling. Als je de reacties leest onder de berichten, is grotendeels het er niet mee eens. Althans, niet met de redenering.

De groep F is veel groter dan de enkele persoon die de socials beheert.

Vind het ook echt teleurstellend dat VZ hier constant in mee gaat. Vooral wanneer het een 'negatief' punt betreft. Laat dat lekker over aan sites of pagina's die zich hier in verdiepen en die meer inhoudelijke kennis van zaken hebben.

14 december 2020 om 15:39

Dan heeft die hele site andere problemen als ze blijkbaar niet eens mensen hebben om dit soort dingen te controleren op te pakken. Als een eenling dit soort dingen mag publiceren, wat houdt een Feyenoord fan dan tegen om te pretenderen een Ajacied te zijn en vervolgens als hij de machtigingen heeft om een stuk te publiceren in het voordeel van Feyenoord?

14 december 2020 om 18:12

@ajaxskeff

Lekker makkelijk overheen lullen. Het gaat hier om een bericht dat van de F-Side komt, wat in de publiekelijke media komt. En jij zegt dat de rest maar de "officiele" paginas moet gaan volgen? Dat is het probleem verleggen. Als het 1 idoot is, dan moet je dat aanpakken, niet de rest van nederland verwijzen naar waar wel (of niet) iets correct staat

14 december 2020 om 18:53

Het komt alleen in de media omdat die het gretig oppikken van de website van de F-side. Niet omdat er een persconferentie van Ajax was.

14 december 2020 om 22:32

Ik snap je punt. Dit stuk is geschreven in de waan van de dag. Als gevolg van enkele slechte resultaten en dubieuze uitspraken van Ten Hag. De groep die de socials beheren, zijn natuurlijk niet de slimste. Maar ik denk dat jij ook wel kan begrijpen dat je daar niet zomaar tussenkomt en daar weinig invloed op uit kan oefenen. Laat daarnaast voorop staan dat ik het ook niet eens ben met dit artikel.

Wat ik daarnaast probeer te zeggen is dat ik het teleurstellend vind dat VZ hier weer gretig gebruik van maakt om Ajax en F weer belachelijk te maken. Dat terwijl VZ hele beperkte kennis heeft over dit deel van de voetbalcultuur. Dus laat dat over aan sites, pagina's of journalisten die in deze wereld zitten. Ik vind dit eerlijk gezegd scoren bij de menigte van het niveau Telegraaf

Wat een kneuzen!! Wanneer neemt Ajax eens afstand van deze idioten!? Ten Hag is medeverantwoordelijk voor de hernieuwde faam in Europa van Ajax. De uitspraak van een tussenjaar komt volgens mij van Overmars, moet hij dan ook maar opflikkeren!?

14 december 2020 om 19:35

Nou opflikkeren niet, maar dat Overmars steken laat vallen staat wel als een paal boven water. De uitspraak van het tussenjaar is zichzelf indekken en ook niet heel handig vind ik

14 december 2020 om 20:39

Of juist wel handig? Tuurlijk, je moet ambities hebben, maar gezien de spelers die zijn vertrokken moet je ook realistisch zijn.

14 december 2020 om 21:50

Maar wat ik zelf al vaker heb gezegd, je hoeft niet zonder capabele centrum verdedigers of zonder normale spits de CL in te gaan. Toevallig zegt van der gijp er ni ook wat over. Dit is gewoon een steek laten vallen en heeft niets met een tussen jaar te maken. Overmars kan goed verkopen en tegenwoordig ook steeds beter onderhandelen bij aankopen, maar een selectie in balans brengen en compleet maken, kan hij niet. Daarom hoop ik nog altijd dat er een goede TD naast hem komt.

betreft vooral 'middelmatige spelers die het niveau Schubbekutteveen en Feyenoord net aantikken' Kampioenswaardig dus! Verder een nogal lachwekkend statement van een groep nono's die niet alleen denken zich overal mee te bemoeien, maar ook nog alwetend te zijn. In Rotterdam hebben we ook zo'n groep zitten. Onbewust onbekwaam is denk ik voor hun de juiste omschrijving...

14 december 2020 om 15:24

Echt een idiote reactie van die zogenaamde supporters. Los van de onzin die ze over Ten Hag roepen, maken ze ook een sneer naar Feyenoord.

14 december 2020 om 15:28

Dat laatste vind ik dan wel weer grappig omdat ze zelf volgens mij graag roepen dat men in Rotterdam alleen maar met Amsterdam bezig is dan andersom . Verder heb ik er zelf inderdaad helemaal niks mee (stiekem lichte afkeer), maar ik heb met jou en je medesupporters te doen. Je beste trainer sinds Van Gaal... Is hij perfect? Nee zeker niet, maar hij heeft Ajax wel gewoon Europees smoelwerk gegeven en maximaal gepresteerd met een team dat goed in elkaar viel. Op zo'n moment moet je presteren/oogsten en hij heeft gedaan wat niemand voor mogelijk had gehouden. Niks dan respect lijkt mij dan en ik vind het schofterig dat dergelijk respect volledig ontbreekt.

14 december 2020 om 15:29

Dat is inderdaad echt een kwajongensstreek, had ik niet verwacht van de F-Side.

14 december 2020 om 15:38

@FrDirk, wat Ten Hag betreft: hij is ook de beste trainer sinds Van Gaal. In ieder geval de meest succesvolle.

Wat de sneer naar Feyenoord betreft: ik vind het onnodig omdat ik me zelf inderdaad weinig bezighoud met Feyenoord. Althans, sinds ik een partner heb die diehard Feyenoord-supporter is, heb ik iets meer interesse. ;-) Maar voor de rest hou ik me bezig met Ajax.

De F-Side zet zichzelf wel vaker compleet voor lul met artikels. Niemand is het met hen eens als ik de reacties zo lees op bijvoorbeeld instagram. Ik ben benieuwd of zo'n artikel door 10 man wordt geschreven en daarna nog goed gekeurd moet worden of dat iemand die gewoon eventjes boos is na Ajax - Atalanta zo 'ff een artikeltje online mag gooien...

Kan je moeilijk fans noemen, VZ. Schaden Ajax alleen maar en lijken nooit tevreden. En dan spreek ik nog in meervoud, terwijl het vooral een klein deel betreft, en dan vooral diegene(n) die gaan over de social media van de F-side.
Stel gekkies, en niet voor niets dat ze al jaren terug keihard door de rest van het publiek werden uitgefloten

14 december 2020 om 15:26

Kan er gewoon niet bij dat ze zoveel onzin hebben geplaatst. Zowel over Ten Hag als de sneer naar Feyenoord.

Ajax staat toch ruim aan de leiding in de eredivisie? Dit team verdient toch ook niet meer dan het podium Europa League?

14 december 2020 om 15:27

3 punten en doelsaldo zou ik persoonlijk niet ruim noemen.
Zeker niet aangezien je directe concurrent vooral punten verspeeld omdat het in een opbouwend proces zit, met een nieuwe coach, nieuw systeem, nieuwe spelers en een nieuwe voetbalintensiteit.

14 december 2020 om 15:33

Ajax niet dan? Je beste speler van de afgelopen vier jaren is verkocht. Je bent ook nog Dest en Van de Beek kwijtgeraakt. De afgelopen weken moest je het achtereenvolgens doen zonder Kudus, David Neres, Daley Blind, Lassina Traore en ook Klaassen, Mazraoui en Tagliafico hebben op enig moment dit seizoen in de lappenmand gezeten.

14 december 2020 om 15:37

Ik denk dat de transformatie die Ajax door heeft gemaakt veel en veel kleiner is dan bij Psv. De kern van Ajax is er gewoon, Dest was inwisselbaar met Mazraoui; Van de Beek is echt het enige grote gemis, maar daarvoor heb je Klaassen gekocht.
Overigens begin je over blessures; maar daar heeft elke ploeg last van.

14 december 2020 om 15:40

Van de Beek het grote gemis? Ajax mist Ziyech nog elke dag!

14 december 2020 om 15:42

De invloed van Ziyech was gigantisch. Pak voor de grap zijn statistieken erbij. En die vertekenen nog, hij was zo invloedrijk...

14 december 2020 om 15:43

Ah natuurlijk, die was ik vergeten.
Maar goed, het was al 6 maanden voor het volgende seizoen begon bekend dat Ziyech naar Chelsea zou gaan.
Daarvoor heb je 16 miljoen betaald om Antony te kopen.

14 december 2020 om 15:53

Ja, maar ten eerste draaide vrijwel alles om ziyech en ten tweede moet Antony ook met het team ingespeeld raken.

14 december 2020 om 16:18

Ben het niet helemaal eens met de redenering van yamiown, maar zijn statement klopt imo wel. Het verschil is dat wij eigenlijk het roer 180 graden hebben omgegooid, er is een andere speelstijl, een andere kern van basisispelers een andere coach, ook JdJ kan je van zeggen dat die net klaar is met zijn 'oefen jaartje'. Kortom, de hele wedstrijd cultuur is anders bij PSV.Bij Ajax daarentegen zijn 'enkel' wat spelers gewisseld. Dat is dus 'maar' één van de drie factoren. Misschien wel de belangrijkste, ja, maar Ajax kunnen ze dat in relatieve rust ontwikkelen, aangezien de club en achtergrond zelf rustig is.

14 december 2020 om 16:19

De vergelijking die je maakt Yamiown is komisch. Als we kijken naar afgelopen wedstrijd: Welke spelers heeft Psv erbij? Sangare, Gotze, Max, Mvogo. De rest is volgens mij al een tijdje aanwezig? Ajax: Antony, Klaassen en Klaiber.. Daarbij zijn er geen belangrijke spelers vertrokken bij Psv. Of wil je zeggen dat Sadilek / Lammers / Zoet en Bruma de spelers zijn die de kar trokken vorig jaar? Weliswaar is het zo dat PSV een nieuwe technische staf heeft. Of je dragende spelers verliest of je technische staf is wat mij betreft om het even.

Wat een hoogmoedswaanzin weer bij de mannen van de F-side. Die verwachten gewoon ieder jaar een halve finale CL of iets dergelijks? Ik denk dat er deze eeuw niet zo’n goede trainer als Ten Hag is geweest voor Ajax.

14 december 2020 om 15:32

Ik weet wel zeker dat er deze eeuw geen betere coach is geweest.

Kijk dit zijn pas teksten jongens, er was weer overvloed aan poeder zo te zien!

Om eerlijk te zijn lees ik het bericht niet eens wanneer er staat dat de F-side een statement heeft gemaakt. Snap ook niet waarom uitspraken van de F-side over voetbal naar buiten worden gebracht. Dat is hetzelfde als die paar ouders op een ouderavond die allemaal weten wat het beste is voor hun kind zonder enige vooropleiding.

Hier de echte supporters, die de club steunen door de trainer en het grootste gedeelte van de selectie compleet af te zeiken. Wat een fans! Heb het dan over de personen achter dit stuk natuurlijk; niet over de complete groep supporters. Kritiek mag, is goed zelfs. Maar dit is gewoon beledigen om het afzeiken, er zit bijna geen onderbouwing onder en is letterlijk schadelijk voor het team dat je aanhangt. Doe even normaal.

14 december 2020 om 16:41

De grap is ook dat ze EtH schadelijk vinden voor de gehele uitstraling, terwijl zij zelf het gezwel van de maatschappij zijn. Iets over in de spiegel durven te kijken.

Met zulke fans heb je geen vijanden nodig. Vind het vooral mooi dat ze liever willen dat Huntelaar in de basis staat ipv iedereen die er nu staat.
Huntelaar gaat stoppen mensen... Een geweldige spits natuurlijk maar je moet nu wel andere voorrang geven met oog op ontwikkeling.

Ik ben absoluut geen fan van Ten Hag, en als Psv'er maakt het mij ook geen drol uit wie de trainer is van Ajax, maar denkt de F-side dat Ajax een trainer moet / kan krijgen met de uitstraling van een Guardiola of Zidane ofzo? Ten Hag doet het volgens mij naar behoren en heeft dit seizoen te maken met een selectie die gewoon niet goed genoeg is voor de knock-out fase van de Champions League. Het is Overmars die Ten Hag opzadelt met spelers als Alvarez, Traoré etc. Misschien ook maar een vel betoog tegen Overmars schrijven dan i.p.v. 1 zin te wijten aan de medeverantwoordelijkheid van het bestuur? Beetje kort door de bocht dit.

F side bestaat dat nog? Ik ben het ook niet in alles eens met Ten Hag maar dit slaat nergens op. Antony en Gravenberch ontwikkelen zich ook op deze manier prima, en ja dat gaat sowieso wel met vallen en opstaan. In wat voor droomwereld leven deze mensen?

14 december 2020 om 15:37

Vooral 1 gevuld met wit poeder denk ik die ze complete waanideeën geeft.

14 december 2020 om 17:45

De F-side leeft nog in een wereld waarin Ajax Europa domineert en verwacht dat nog steeds ieder jaar. Zoals je zegt, een droomwereld. De huidige selectie is gewoon niet beter dan de Europa League en daar kan een trainer niets aan veranderen. Daarnaast, deze trainer heeft met het nietige Ajax schier onmogelijk werk verricht. De idioterie die onder dit deel van de harde kern leeft is zwak.

De social media manager van het F-side account handelt hier volgens mij niet namens de gehele F-side en daarnaast zijn de posts van een dusdanige lage kwaliteit dat ik de F-side adviseer om iemand anders het beheer over de accounts te laten overnemen. Wat een aanfluiting.

Aah de F-Side. Die clowns die zichzelf superserieus nemen, die denken dat ze iets in de melk te brokkelen hebben en het eigendomsrecht op Ajax bezitten. Dezelfde groep die waarschijnlijk vooraan stonden tijdens de euforisch momenten mbt het CL succes van Ajax. En deze club durft te spreken over een trainer die sportief en in zijn geheel schadelijk is voor de club. Ja ik ben overtuigd...Denk overigens dat onze overheid, na het lezen van dit statement, vanavond alsnog besluit om de scholen open te houden

14 december 2020 om 16:04

Haha dan wel de avondscholen. De meeste zijn mannen van middelbare leeftijd met vrouw en kinderen.

Ik geloof dat niemand maar dan ook niemand iets de F-side van Ajax heeft, ook vaste supporters van Ajax niet (gelukkig maar). Alle artikelen die ik over hen lees staan vol onzin. Ik durf te wedden dat zij vooraan stonden toen Ajax de halve finale haalde en Ten Hag de hemel in prezen.

14 december 2020 om 15:49

Ik hoor al jaren van heel veel mede Ajacieden om mij heen dat ze afstand doen van de statements. Er komt de laatste tijd zoveel onzin vandaan. Ze doen alsof ze namens de hele achterban spreken, maar ik merk dat 9/10 het er gewoon niet mee eens is. Kan het mis hebben, maar volgens mij hebben zij ook de Telegraaf, en dan Driessen in het bijzonder, aangevallen vanwege de zooi die zij schreven over Ten Hag, onder andere met dat lied tijdens Sparta uit vorig seizoen. Is dus vrij hypocriet dit statement.

Sinds wanneer is een bij de F side ingezonden brief opeens nieuws. Er is altijd wel een halvegare die iets te klagen heeft over Ten Hag, naast Valentijn.

hahaha, met zo'n harde kern heeft Ajax geen tegenstanders meer nodig om voor schut gezet te worden. Wat een clowns.

14 december 2020 om 15:38

Dit zijn dezelfde clowns die Ziyech, Peter Bosz en Van der Sar en Overmars weg wouden hebben...

14 december 2020 om 15:40

en vermoedelijk ook de categorie vriendjes van Promes

Nu ben ik geen ten hag fan.. Maar waarom geven wij hier aandacht aan? Het is even relevant als wat een gemiddelde supporter ervan vindt.. Voegt helemaal niks toe.

14 december 2020 om 15:50

Als het irrelevant is en wat de gemiddelde supporter er van vindt en het niets toevoegt, kun je hier het reactie gedeelte ook wel sluiten 😜

Dit slaat nergens op F-Side... Met het materiaal dat er is draait Ten Hag over het algemeen naar behoren. Na 12 wedstrijden Eredivisie bovenaan met gemiddeld bijna 4 doelpunten voor per wedstrijd en slechts 0,65 per wedstrijd tegen. De twee verliespartijen tegen Groningen en Twente zijn vooral te wijten aan de wedstrijdinstelling bij die twee wedstrijden, zoals Ajax elk jaar een aantal wedstrijden speelt dat ver onder de ondergrens zakt.
Met betrekking tot de Champions League valt Ten Hag ook niet veel te verwijten. Vooraf was al duidelijk dat het waarschijnlijk tussen Ajax en Atalanta zou gaan om plek twee in de poule. Uiteindelijk verliest Ajax 2x ongelukkig van Liverpool en had het uit in Bergamo moeten winnen. Speel je tegen Liverpool twee keer gelijk en win je in Bergamo dan is Ten Hag de held die deze onervaren ploeg door de UCL-poule geleid heeft.

14 december 2020 om 16:00

ja, en als ajax niet met 13-0 van VVV won maar van Liverpool was het standbeeld al gemaakt....
als als als

Ik ga het stuk niet eens meer lezen. Vanuit de F-side komt de laatste jaren zoveel onzin. Zijn geloof ik maar weinig Ajacieden die zich aansluiten bij de statements van deze groep. Driessen zal wel denken, ik heb het geflikt.

Volgens mij is er behalve een paar gasten van de F-Side niemand het ermee eens, als ik het bericht op hun Instagram zie.

Enige waar ik het wel mee eens ben is het stuk over Huntelaar. Die hoort gewoon te spelen, zelfs op deze leeftijd. Ik snap hem ook, dat je zegt te stoppen als je ziet dat zo'n Traore iedere keer mag starten en zelfs Brobbey de voorkeur krijgt boven hem..

Bijzonder, we staan op een comfortabele eerste plek, liggen weliswaar uit de CL (wat jammer is maar elk jaar doorgaan naar de KO-fase is naar mijn idee ook nog niet realistisch), maar hebben goede kansen om ver te komen in de EL, hebben dit jaar nog de grootste overwinning OOIT in de Eredivisie gepakt, hebben jeugd die af en toe wedstrijdjes mee pakken, en ALSNOG gaan we klagen? Moet je kijken hoe hard de F-side loopt te klagen over Ajax eer Ten Hag weg is!

14 december 2020 om 15:52

De F Side is een groot circus geworden sinds ze zijn samengegaan met 410. Lijkt wel alsof dat nog erg diep zit bij ze want ze kramen sinds die tijd zo enorm veel onzin uit en het wordt steeds erger. Wat je ook zegt, er is momenteel weinig reden om ETH weg te sturen. Ze zijn in 18/19 een beetje verwend en dat nu elk jaar verwachten.

Ach daar hebben we de zogenaamde supporters weer die zich zooooo belangrijk vinden nou het wordt tijd om deze gasten gewoon te negeren en geen podium te geven met hun negatieve geluiden , is het Driessen niet dan zijn het deze gasten die zich supporters noemen echte supporters staan achter hun club in goede en slechte tijden en we zijn inderdaad uit de CL maar wat verwachten deze gasten dan dat Ajax structureel overwinterd in de CL , 2 jaar terug was mooi maar toen had je De Ligt ,De Jong en Ziyech en die kwaliteit kan Ajax niet zomaar terug kopen dus koester dat succes jaar en ga je club aanmoedigen in de EL ipv zo'n statement, maar je met zulke vrienden heeft Ajax geen vijanden nodig .

Tja.. als je in een korte tijd De Jong, De Ligt, Ziyech en Van de Beek verkoopt en je koopt voor slechts een fractie daarvan nieuwe spelers, dan is het logisch dat het er niet beter op wordt. Je bent nipt uitgeschakeld in de CL en staat vrij onbedreigd eerste. Huilen als een stel verwende baby's..

Waarom kunnen mensen van de F-Side nooit dingen in normaal beschaafde taal bespreekbaar maken? Daar verliezen ze al een groot deel van het respect. En waarom is Ten Hag nu opeens een middelmatige trainer? 2 jaar geleden was het nog een genie, toen Ajax in de halve finale van de CL stond. De selectie in inderdaad van minder niveau, maar is Ten Hag daar (alleen) verantwoordelijk voor? En ik vraag me af of ze de wedstrijden hebben gezien. Ajax heeft 2 keer door fouten van individuen verloren. Tegen Atalanta was het slecht. Maar dat Klaassen alleen voor de keeper niet scoorde, is ook de fout van Ten Hag natuurlijk.

Ik zou graag zien dat ajax zich meer in de breedte zou versterken. Als iedereen fit is hebben ze een prima elftal, maar een Promes, Klaiber, Ekkelenkamp zijn of goed genoeg of hebben een vormdip.
Je hebt gewoon te weinig goede spelers achter de hand.

14 december 2020 om 17:17

Het is onrealistisch om te denken dat Ajax een selectie kan hebben van 22 basiswaardige CL spelers.

Nee F-side clowns, jullie zijn degenen die onze club keer op keer voor voor aap zetten

Wat een droeftoeters. Ik schaam mij als Ajacied voor dit gedrag. Gelukkig neemt bijna niemand deze lui serieus. Ten hag is niet perfect en ben het zeker niet eens met al zijn keuzes maar hij presteert gewoon goed nationaal en Europees. Als je de ligt, Veltman, dest, Ziyech, schone, frenkie, vd beek en dolberg hebt verkocht voor ongeveer 275 mln dan snapt iedereen dat het gewoon minder wordt. Behalve de gekkies van de f-side

Wat een idioten zeg...
Steun je club ipv zo te doen...

Ajax presteert naar hun kunnen...
Sommige situaties heb je als trainer geen invloed op...
Persoonlijke fout Onana kost je de pot tegen Liverpool.

Overmars riep het wordt een tussenjaar
Ten Hag zei, en toch wil ik door in de Cl....

En dit is nu precies waarom de"f-side" totaal niet serieus genomen word als supporters kern van Ajax. Als je toch keer op keer met van die triest stellingen en statements komt terwijl je echt op geen enkele manier bij Ajax invloed hebt, op het aanmoedigen na in het stadion dan heb je echt wat los in je kop hoor. Ik zou weleens willen weten of zien wat voor volk er achter zo'n brief zit, want dit kunnen gewoon geen "normale" nuchtere supporters zijn. Dit is verre van fanatiek supporter te noemen, eigenlijk heeft dit gewoonweg helemaal niets met het hele voetbal te maken. Als Ten Hag denkt een soort van Guardiola te zijn, wie denken deze "helden" dan wel niet wie ze zijn. Ik en gelukkig velen met mij hebben hier 1 woord voor.....triest.

14 december 2020 om 16:22

Ik kan je vertellen dat zelfs de meeste F-siders helemaal niet achter deze teksten staan. Het is inderdaad in en intriest deze zoveelste uiting van ze.

14 december 2020 om 17:15

Maar hoe komen dit soort statement’s dan op de website. Ze zullen toch ook een soort van redactie hebben om te voorkomen dat dit soort dingen worden geplaatst?

15 december 2020 om 09:19

Omdat de "leiders" wel zo verrot zijn...

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Denken ze Ajax hier nu echt mee te helpen.

Zag het gisteren al op hun FB. Gelukkig reageerden ook velen daar al kritisch op deze 'statement'. Weinig mensen nemen ze nog serieus. tuurlijk er valt genoeg aan te merken op Ten Hag. Echter de beste man heeft het gewoon goed gedaan en aan elke trainer valt er tegenwoordig wel wat op te merken....

Je kunt je afvragen waarom VZ het nodig vindt om statements van de F-Side te publiceren op die manier fungeer je toch als spreekbuis van deze randfiguren.

Ajax staat zeer netjes bovenaan met 30 punten uit 12 wedstrijden en heeft een doelsaldo dat misschien wel records kan breken. Maar onze 'supporters' vinden het allemaal niet goed genoeg. Toen we twee jaar geleden heel Europa op z'n kop zette was alles roze geur en maneschijn maar nu is hij ineens de boeman?
De enige die Ajax hier sportief schaadt is de F-side zelf. Ze maken zichzelf totaal belachelijk.

Ik moet zeggen dat ik de F-side wel steeds meer vinden afglijden en afglijden. Wat een triest statement zeg. Natuurlijk is Ten Hag niet foutloos en ben het zeker niet altijd met hem eens. Maar hun conclusies zijn hemeltergend. Ten Hag is gewoon een hele goede coach die al zoveel voor ons heeft betekend. Dat zegt niet dat je niet kritisch mag zijn, maar deze afbraakretoriek is echt abominabel. Gelukkig distantieren ze zich steeds meer van de andere Ajacieden en ergeren de meeste Ajacieden zich dood aan deze clowns. Ken trouwens genoeg gasten met een seizoenskaart op de F-Side die hier totaal niet achter staan.

Ik snap het niet. Ik vind Ten Hag het gewoon redelijk doet als je ziet wat hij allemaal heeft moeten inleveren qua spelers. Daarnaast heeft het bestuur aangegeven dat dit een tussenjaar is.

Ach, wie neemt die knuppels nou nog serieus?, als Ajax van Atalanta had gewonnen zouden ze als hardste lopen te schreeuwen dat ZE de beste zijn en de polonaise lopen. Snap ook niet dat de media hier aandacht aan besteed. Ĺ

Zijn dit dan dezelfde gasten die zo uit hun dak gingen toen Ajax de halve finale van de CL behaalde? Ze laten zich toch steeds vaker van hun slechte kant zien, zelfs met de stadions gesloten...

Ik wist niet dat die doorgesnoven clowns van de F-Side konden schrijven... goh. En dat verwijt Ten Hag grootheidswaanzin en te denken van het niveau Klopp en Guardiola te zijn? Wat denken die F-Siders wel niet te zijn dan? Die meneertjes hebben het aardig hoog in de bol en teveel tijd. Die zijn de eretitel "Ajax supporter" niet waardig.

Ik zal echt niet beweren dat Ten Hag alles goed doet of dat Overmars alleen maar goede aankopen gedaan heeft. Maar als je de algemene lijn volgt van de afgelopen jaren, dan hebben directie en technische staf goed werk geleverd. Ja, er zaten ook dieptepunten tussen. Maar voornamelijk goede seizoenen onder EtH met de halve finale CL als hoogtepunt. Een vetrek van De Ligt, De Jong, Ziyech en Van de Beek is lastig op te vangen. Die talenten groeien niet aan een boom.

En doet Guardiola het zo goed dan bij Man City? En Klopp heeft het dit jaar ook lastiger in de competities. Gaat het zo lekker in Madrid en Barcelona dan? Om over Turijn nog maar te zwijgen. Iedere club heeft wel eens mindere tijden. Ook Ajax. Als supporter steun je je ploeg, je technische staf en club. Ok als het net even minder gaat... dat moeten de meneertjes van de F-side maar eens leren. Lijkt wel een kleuterklas vol zielige stampvoetende kindertjes bij die groep.

Slim van de F-side. De aandacht van Promes afhalen met iets wat bijna nog stupider is

Wat hebben die lui gesnoven joh

14 december 2020 om 17:31

waarschijnlijk te veel, omdat ze niet meer met hun blote barst op de tribune zitten.

Zijn ze niet gehackt of zo, ik snap hier niks van

Er is maar 1 partij die Ajax schaadt. En dat is de F-side zelf.

Is het niet mogelijk dat Ajax gewoon de lekker de seizoenskaarten van deze droeftoeters blokkeert? Dit zijn in mijn ogen namelijk toch geen Ajax supporters, ben het zelf ook niet altijd eens met de keuzes van Ten Hag, maar wat hij de afgelopen jaren met Ajax heeft laten zien is gewoon fantastisch en verdiend hij ook wel heel wat meer respect voor

Je kunt je afvragen wie de club het meeste schade aanbrengt, Erik ten hag of de F-side. Er wel 1 groot verschil. Het bestuur durft waarschijnlijk alleen tegen Ten Hag op te treden.

Je moet wat he als je je verveelt tijdens corona.

De F-side zijn wel echte ajax-supporters en niet zoveel vele anderen teletekst-supporters die alleen voor ajax zijn omdat dat leuk staat op hun sociale media. Of omdat het in de mode is. De F-side mag best hun mening geven.

Het enige wat ik niet begrijp is dat hij een sluwe vos als Huntelaar niet meer gebruikt in Europees verband. Vooral in thuiswedstrijden kan hij met slimmigheidjes en zijn killersinstinct nog steeds het verschil maken denk ik. Hij hoeft toch geen marathon te lopen?

Die F-side maakt zich hiermee echt belachelijk. Het had mij gezien hun berichtgeving niet verbaasd als ze Erik Ten Hag ook hadden verweten dat ze niet op tribune aanwezig mogen zijn tijdens wedstrijden. Dit is pas imago-schade voor de F-side. Next!

Is dit de mening van de hele Fside of is het een mening van 1/enkele supporters. Tuurlijk zijn er wel kritische noten te bespreken over het beleid, maar we moeten niet vergeten dat structureel aanhaken met de top gewoon erg lastig is gezien de financiele mogelijkheden die wij hebben en clubs uit het buitenland. Halve finale CL en finale EL is misschien boven ons niveau geweest in jaren dat veel mee zat. Het is een mooi doel voor Ajax. Ten Hag heeft natuurlijk ook veel goed gedaan dus deze reactie is natuurlijk veel te overdreven.

Ten Hag heeft op een haar na de CL-finale gemist en al zolang als hij trainer is, is Ajax simpelweg te goed voor de eredivisie. En dan word je derde in je CL-poule, wat tot enkele jaren geleden volstrekt normaal was voor Nederlandse clubs, en ineens kun je er niets meer van. Krediet houdt nooit lang stand in de voetbalwereld...

Mogen wij hem alsjeblieft terug?

Het wordt tijd dat we de achterban serieus meenemen in het aankoopbeleid en de jaarlijkse beoordeling van de trainer. Dit soort bijna literaire stukken staan model voor het nieuwe élan dat de Ajax directie samen met de F-side gaat ontwikkelen in een zoektocht naar een nieuwe trainer. Want dat ten Hag weg moet is nu natuurlijk een uitgemaakte zaak.

Hoe serieus neemt Tenhag deze gasten? Lachwekkend zo groep. Ze mogen Tenhag bedanken voor wat hij heeft gepresteerd

Ik ben het helemaal met de Fside eens. Ten Hag heeft meer door geluk dan wijsheid successen behaald en had in z'n successjaar gewoon het gelukndatnhij een paar hele goeie spelers had. Maar als je ziet dat hij spelers als Promes en Labyad blijft opstellen dan zie je gewoon dat hij het echt niet snapt. Promes heeft Zuyech niet meer, dus die haalt nooit z'n ouwe rendement meer (omdat hij die voorzetteb alleen maar binnen hoefde te tikken). En Labyad, bij Utrecht misschien een aardige speler, maar die komt zo veel te kort.

Dit is toch dezelfde F-side die hem met het kampioenschap aan het toezingen was?
Lachwekkend reactie, en getuigt van heel weinig respect.

Potverdorie, schaam me dood voor dit soort uitspraken als Ajax supporter.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 2.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren