Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Juventus blijkt opnieuw niet zonder Cristiano Ronaldo te kunnen

Laatste update:

Juventus heeft zaterdagavond duur puntenverlies geleden in de Serie A. De ploeg van trainer Andrea Pirlo kwam zonder Cristiano Ronaldo, die rust kreeg, niet verder dan een 1-1 gelijkspel bij laagvlieger Benevento. Juventus kwam al snel op voorsprong via Álvaro Morata, maar was na de verdiende gelijkmaker van i Stregoni niet bij machte om een winnende treffer te produceren. In oktober verspeelde Juve ook al punten tegen Crotone (1-1), toen Ronaldo afwezig was door een coronabesmetting.

Matthijs de Ligt vormde door de vele blessures bij Juventus wederom een duo met gelegenheidscentrumverdediger Danilo. La Vecchia Signora kreeg het vroege openingsdoelpunt dat met het oog op het overvolle programma wenselijk was. Federico Chiesa verstuurde vanaf rechts een crossbal op Álvaro Morata, die op de rand van de zestien aannam. De spits dreigde met rechts te gaan schieten, maar kapte naar zijn linkervoet en vond met een laag schot knap de verre hoek: 0-1.

Paulo Dybala mikte vlak daarna in kansrijke positie net naast, maar in het vervolg slaagde Juventus er niet in om controle over de wedstrijd te behouden. Benevento kwam meer en meer aan aanvallen toe en werd in de blessuretijd van de eerste helft voor het eerst gevaarlijk. Pasquale Schiattarella legde vanaf de rand van de zestien gevaarlijk aan. De Ligt zag zijn blok mislukken, maar doelman Wojciech Szczesny bracht knap redding. Uit de daaropvolgende hoekschop sloeg de thuisploeg toe. De defensie van Juventus werkte de bal zwak weg, waarna Gaetano Letizia met een schitterende volley vanbinnen de zestien profiteerde: 1-1.

Juventus ging in de tweede helft op zoek naar een nieuwe voorsprong en kreeg daartoe al na zeven minuten een enorme kans. Chiesa haalde op links de achterlijn en verstuurde een harde voorzet op Morata, die weinig tijd kreeg om richting aan zijn kopbal te geven en daardoor voor open doel miste. In de slotfase was De Ligt belangrijk met een blok op het schot van Marco Sau. Aan de overzijde probeerde Dybala het met een geplaatst schot, waar doelman Lorenzo Montipo nog net zijn vingertoppen achter kreeg. Juventus wist de druk in de blessuretijd nog op te voeren, maar kwam niet verder dan een gesmoord schot van Dejan Kulusevski. Na het laatste fluitsignaal kreeg Morata rood vanwege aanmerkingen op de leiding.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb 90 minuten van mijn dag verspild aan dit stelletje amateurs. Woj, Morata en De Ligt een voldoende, de rest onvoldoende. Dybala en Arthur waren de grootste flops van de wedstrijd. Dybala vraagt 15 miljoen per jaar voor een contractverlening, nou ga eerst maar weer eens ballen want je staat gewoon met 10 man op het veld. Zonde, want ik heb/had zo'n hoge pet op van deze jongen.

28 november 2020 om 20:23

Vorig seizoen was het veldspel van Juventus ook dramatisch. Er zat geen enkele idee achter en iedereen deed maar wat. Alleen hadden ze toen iets van 12 punten dankzij de arbitrage gekregen en werden ze daarom kampioen. Dit hele elftal van Juventus zit vol met middelmaat en net niet spelers.

28 november 2020 om 20:34

Ja, joh 12 punten gekregen van de arbitrage Juve had voornamelijk wat meer geluk, en won toen wel net.

28 november 2020 om 21:04

haha volgens mij lieten lazio, inter en napoli(?) best veel punten liggen?

Achtervolger Sassuolo verloren en opnieuw puntenverlies juve, dus wat gaat Milan doen? Juist, ook puntenverlies, ik zie het al gebeuren... On; juve mist creatieve spelers, voorgaande jaren won Juve dit soort potjes of ver in blessuretijd. Niet in de eerste keer dit seizoen...

28 november 2020 om 20:27

Zou typisch zijn. Maar laten we hopen van niet. Heb niks tegen Juve, maar na 9 jaar (toch?) zie ik graag een ander kampioen worden. Het liefst één van de twee Milanese grootmachten!

Dit jaar is het jaar voor andere clubs om kampioen te worden. Juve is enorm slecht en speelt al weken ondermaats.

28 november 2020 om 20:08

Tja dat was vorig jaar toch ook al zo eigenlijk. Maar toen lieten Inter en Lazio het ook liggen.

28 november 2020 om 20:15

Ja maar dit jaar is het wel erger dan voorgaande jaren. Zo wisselvallig is het nog niet geweest.

28 november 2020 om 20:21

Maar dat geldt toch ook voor de rest? Inter is ook zo wisselvallig als maar zijn kan. Lazio ook en die hadden die hele saga rond de coronatesten (is daar eigenlijk al iets over beslist qua mogelijke straf?), Napoli en Roma zijn nu ook niet indrukwekkend en dan heb je nog Milan, maar het lijkt me heel sterk dat die na jarenlange matig te zijn opeens kampioen gaan worden.

Overdreven om te stellen dat een club wat al 80 jaar op rij kampioen wordt "niet zonder Ronaldo kan" want een gelijkspelletje. Complete onzin. Juventus wordt ook zonder Ronaldo makkelijk kampioen. Sterker nog, vorig seizoen mét Ronaldo haalde ze zelfs minder punten dan in 2017/18 zonder Ronaldo. Niet suggererend dat Ronaldo Juve slechter maakt, maar het is nou niet zo dat Juventus zonder Ronaldo niks voorstelt. Vorig seizoen MÉT Ronaldo 12 keer verlies of gelijkspel in 38 Serie A wedstrijden, seizoen 17/18 ZONDER Ronaldo maar 8 keer verlies of gelijkspel. Mompelt iets over gehaalde CL finale etc.

28 november 2020 om 20:09

Dit jaar heb je een sterke Inter Milan en Ac milan die ook meedoen he . Ik ben bang dat Juve dit jaar zowel de Serie A als CL niet gaat pakken. Middenveld met Ramsey, Bernardeschi rn Cuadarado kom je nergens en dan heb je Dybala die al weken niks doet. Haal maar Mbappe op en stuur Dybala richting Parijs met geld erbij als Psg het wilt tenminste

28 november 2020 om 20:12

Ik praatte over vorig seizoen en 17/18, dit seizoen is irrelevant aangezien het punt juist ging over vorig en 17/18 seizoen. In die voorgaande seizoenen waren Napoli en halve finale CL Roma ook gewoon ijzersterk en dezelfde competitie als Inter en AC nu, sterker nog, dit Inter komt voor 2e jaar niet eens groepsfase CL door, terwijl Roma in 17/18 halve finale haalde.

28 november 2020 om 20:11

Het spelersmateriaal is toch echt wel achteruit gegaan hoor. Ronaldo is gewoon nu een hele belangrijke speler voor Juve.

28 november 2020 om 20:14

Net zoals Chiellini dat is of Dybala etc. En spelersmateriaal achteruit? HAHAHAHA, Juventus heeft voor letterlijk meer dan €400 (!!) miljoen aankopen gedaan sinds 18/19 en dat is zonder Ronaldo. Officiële cijfers van Transfermarkt.com. Oftewel een aantoonbaar onjuist en lachwekkend excuus. De Ligt, Cancelo, Bonuchi, Danilo, Morata, Costa, Arthur, plus nog een hele zooi andere 30 miljoen waarde spelers, letterlijk meer dan 400 miljoen totaal sinds 18/19. Lachwekkend excuus wat je aandraagt.

28 november 2020 om 20:25

Miljoenen aankopen betekend niet dat je gelijk een goede selectie hebt he kijk maar naar Hazard heeft 100 miljoen gekocht maar is vaker geblesseerd dan dat hij speelt. Juventus heeft achterin zeker geen problemen daar staat het goed. Ze hebben middenvelders die niet kunnen scoren en voorin is het alleen Ronaldo en Morata die scoren. Als je kijkt naar sommige clubs die hebben gewoon Bruno Fernandes, Kevin de Bruyne , zelfs Ziyech noem ik op die scoren en geven assists. Selectie van Juve is zeker niet goed genoeg.

28 november 2020 om 20:30

Allemaal leuk en aardig maar ook jij gaat compleet voorbij aan eerder gemaakte punt aangezien ook in 17/18 deze problemen speelde bij Juventus, en alsnog haalde ze toen 95 punten terwijl ze vorig seizoen mét Ronaldo slechts 83 punten haalde. Ik merk dat het toch zeer gevoelig ligt om met feiten aan te tonen dat ook zonder Ronaldo Juventus makkelijk kampioen werd in Serie A en zelfs verder kwam in de Champions League. Oftewel het oorspronkelijke punt. Ik snap niet zo goed waarom er zo veel lachwekkende excuses moeten worden verzonnen en zo veel ja maars. Relax, ik zeg nergens dat Ronaldo slecht is...

28 november 2020 om 20:36

Bij dat Juve waren de gebreken ook zichtbaar, maar dat team was niet afhankelijk van 1 speler. Juve heeft zichzelf heel erg afhankelijk gemaakt van Ronaldo en dit seizoen is het weer duidelijk dat Juve zonder hem niet wint.

28 november 2020 om 20:47

Onzin, zogenaamd "afhankelijk" terwijl zonder die speler haalde ze betere cijfers in Serie A. Oftewel complete onzin. Zonder 4 kansen per wedstrijd valt ook Ronaldo tegen. Ze hebben dit seizoen al 5 keer gelijk gespeeld en 3x daarvan was mét ronaldo in de basis. Dus ook dat excuus kan de prullenbak in.

28 november 2020 om 21:01

Ronaldo stond bij 2 van de 5 in de basis. (Roma 2-2 en Lazio 1-1) toevallig ook alle doelpunten gemaakt, dus ja... afhankelijk van cr7. Ronaldo zorgt er tenminste nog voor dat die kansen gecreëerd kunnen worden met zijn loopacties, en aanvallen die hij meestal zelf opzet.

28 november 2020 om 21:03

Zonder Ronaldo gelijk spelen tegen clubs als Benevento en F*king crotone kan gewoon niet als Juve zijnde... 2 promovendus

28 november 2020 om 21:09

Jij hebt Ronaldo wel heel erg hoog zitten laten we maar zeggen. Ronaldo staat om veel bekend maar toch echt niet om kansen creëeren of aanvallen opzetten. Haha Gewoon echt niet. Je suggereert nu echt doodleuk dat Juventus met Ronaldo dit soort wedstrijden niet verloor terwijl ze vorig seizoen met Ronaldo van nota bene Udinese verloren? Je cherrypicked excact 2 wedstrijden eruit die je goed uitkomen. Ook in 18/19 verloor Juventus soms van middelmaat met ronaldo in de basis. Ronaldo speelt de facto als spits die de kansen moet afmaken. Niet creëeren. Dat was al helemaal duidelijk bij Real Madrid waar Benzema de rol die jij nu beschrijft invulde.

28 november 2020 om 22:22

Waarom praat jij over vorig seizoen als we het over dit seizoen hebben.. ik reageerde op wat je zei over de gelijke spelen van dit seizoen. Ik “cherrypick” helemaal niet die 2 wedstrijden... t is gewoon een feit. Dat Ronaldo geen aanvallen opzet is pure onzin, ik adviseer je op wat “intikker” goals op te zoeken van Ronaldo en goed te kijken wie er altijd de pass geeft in t begin van de aanval. Tuurlijk.. hij creëert misschien niet als Messi, maar dat ronaldo alleen maar een afmaker is is bullshit. Ronaldo heeft meer assist op Benzema gegeven dan benzema op Ronaldo. Maarja dat terzijde. Je kan gewoon niet ontkennen dat Juve zonder Ronaldo de drive en flair mist in de wedstrijden die ze spelen. Juventus heeft nou eenmaal de tacktiek “alle ballen op ronaldo” sinds zijn komst en als die Ronaldo wegvalt blijft er niks meer van over dan een stukje stront.

28 november 2020 om 22:44

Lfcer, het spel van Juventus is het afgelopen volledig afhankelijk geweest van Ronaldo. Dat hoeft niet door de kwaliteit te komen, maar gewoon door het spel. Dat ze de afgelopen jaren 400 miljoen hebben uitgegeven, zegt natuurlijk helemaal niks! Dat is nou is een slecht argument. Ik kan nog een seizoen van Milan herinneren waarin we 200 miljoen uitgaven. Zo’n beetje alles en iedereen mislukte van die transferperiode.

28 november 2020 om 21:18

Maar waarom zoveel over vorig jaren praten, als de resultaten in DIT seizoen voor zich spreken? Niemand had het over vorige jaren

Is er een reden waarom Demiral niet eens op de bank zit?

28 november 2020 om 20:11

Geblesseerd

28 november 2020 om 20:20

Aahh zonde! Zag hem heel graag naast MDL

Vorige keer zei ik dat Juventus creatieve/scorende middenvelders mist maar werd uitgelachen haha maar met Ramsey, Bernardeschi en Cuadrado kom je nergens. Alles moet komen van Morata en Ronaldo. Ben bang dat Pirlo daar weer heel snel weg is.

28 november 2020 om 20:41

Wie u heeft uitgelachen kent gewoon niets van voetbal he. Zo zijn er heel veel op de social media.

28 november 2020 om 20:49

Cuadrado is gewoon goed. Dit seizoen een van de beste spelers. En is altijd al een belangrijke speler geweest. Die andere 2 ben ik het met je eens.

Zonder Merih Demiral en Ronaldo!

28 november 2020 om 20:44

Zonder Demiral en Ronaldo mis je gewoon 2 killers. Rest wat er verdedigend en aanvallend staat kan dat gewoon niet opvangen. Jammer

Het is echt al 2 jaar huilen met de pet op bij Juve. Het spel lijkt wel elk jaar erger te worden. Ik kan ook niet mijn vinger erop leggen waar het nou aan ligt. Mensen zeggen de selectie is middelmaat. Je zult mij niet horen zeggen dat de selectie wereldtop is maar kom op met dit materiaal moet je toch wel kunnen winnen van Benevento. Ligt het dan aan de coach? Laatste jaar van Allegri was niet spectaculair, onder Sarri was het spel van Juve slecht en nu onder Pirlo lijkt het ook nergens op. Ik heb Pirlo heel hoog zitten, maar begrijp soms zijn keuzes niet. Het zou toch vreselijk zijn als zo’n legende faalt bij Juve. Wat in ieder geval duidelijk is, is dat we een creatieve speler a la Aouar missen en een fatsoenlijke back met een goede voorzet.

28 november 2020 om 20:50

Dybala verkopen en Mbappe halen dan ben je al in Frankrijk neem je Aouar mee dan heb je gelijk twee spelers die aanvallend meer opbrengen dan een Ramsey en Bernardeschi etc..

28 november 2020 om 20:55

We kunnen CR7 niet eens betalen en je wil Mbappe halen. Dybala is overigens een geweldige speler, dit seizoen laat hij helaas niks zien. Mbappe is helaas sws niet haalbaar. Ben blij als we een middenvelder als een veratti ofzo kunnen halen.

28 november 2020 om 23:32

Omdat we constant spelers rust moeten geven en daardoor steeds met een andere opstelling moeten spelen. Tegen Cagliari speelde we bijv heel goed maar daarna moet je weer alles omgooien. Ik heb echt wel vertrouwen in dit team. Alleen moeten we nu met een vaste 11 spelen en dat meerdere keren op rij

Ik heb alleen de tweede helft gekeken. Tja heel kort gezegd, als pirlo zichzelf opstelt op het middenveld, dan wordt de kans op de kampioenschap groter.

Hoelang gaat Pirlo het volhouden denken jullie?

28 november 2020 om 21:16

Hij pas een paar maanden aan het werk. Het is zijn eerste ervaring als coach en moet gelijk een '' probleemploeg'' coachen. Ik denk ( en hoop) dat hij meer tijd krijgt. Ik ben natuurlijk een grote fan van hem, dus dit is niet heel objectief ☺️. In ieder geval heeft hij wat tijd nodig.

Ik denk trouwens dat als chiellini regelmatig zou spelen, dat de resultaten wat beter zouden zijn. Er zit nu 0,0 motivatie in het spel en tja elke wedstrijd een of twee goals tegen is ook niet best.

Waarom zit iedereen zo hard te oordelen? Nieuwe coach nieuwe spelers. We moeten om de paar dagen spelen waardoor we bijna nooit met een vaste opstelling kunnen spelen. Tegen bijv Cagliari speelde we gewoon heel goed. Het heeft even tijd nodig, Dat is gewoon logisch. Ik maak me dan ook niet druk, Dit is een nieuwe weg en dat zal gewoon even tijd nodig hebben

29 november 2020 om 06:12

Afzeiken is makkelijk.. probleem was altijd het middenveld, nu Rabiot eindelijk in zijn vel zit dan zie je dat je veel aan hem hebt. Arthur zou voor spelverdeler moeten zorgen maar dat zie ik niet nog echt terug.. helaas.. daarbij vind ik dat Dybala het nog niet heeft en eerlijk gezegd Kulusevski en Mckenny ook niet.. maar het wisselen van spelers omdat ze elke 3 dagen spelen werkt ook niet mee. Je basis is niet stabiel, als je gewoon weet dat je de ligt, Bonucci/Chiellini achterin hebt lopen dan speelt dat makkelijker dan wanneer je Danilo in het centrum hebt met bv demiral..

29 november 2020 om 13:15

Het probleem is dat het voorin nog even wennen is. Chiesa en Kulusevski zijn zoekende en Dybala is uit vorm, Toch zag je bijv tegen Cagliari dat het spel wel echt beter word. Alleen gister speel je weer ineens met een andere opstelling met Chiesa in de basis, Dybala in de basis, Frabotta in de basis. We hebben nu gewoon echt nodig dat we met een vaste 11 spelen voor meerdere wedstrijden op rij

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren