Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Christian Eriksen moet in ‘megaruildeal’ overstap naar Real Madrid maken’

Laatste update:

Christian Eriksen maakt in januari mogelijk de overstap naar Real Madrid. Sky Deutschland weet te melden dat de eerste contacten tussen de Koninklijke en Internazionale zijn gelegd over een ‘megaruildeal’, die de in Spanje overbodige Isco naar Milaan moet loodsen. Er moeten in de onderhandelingen echter nog wel flinke plooien worden gladgestreken.

Tottenham Hotspur wist Internazionale er in januari van te overtuigen om 27 miljoen euro neer te leggen voor Eriksen, die op dat moment nog maar zes maanden contractduur te gaan had in Londen. De Deense spelmaker had het vanaf zijn aankomst in Italië lastig en wist zich geen moment tot een vaste waarde te ontwikkelen. Eriksen staat na 33 officiële duels voor Inter op 4 goals en 3 assists. De laatste drie wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen van trainer Antonio Conte en een vertrek bij Internazionale lijkt nu aanstaande te zijn.

Onder meer Borussia Dortmund, Manchester United, Arsenal, Tottenham Hotspur en Paris Saint-Germain warden recent genoemd als gegadigden voor Eriksen. Nu kan dus ook Real Madrid in dit rijtje toegevoegd worden. De Koninklijke wil Isco de omgekeerde weg laten bewandelen, maar vraagt tegelijkertijd zestig tot zeventig miljoen euro voor de 28-jarige aanvallende middenvelder. Dat is een stuk meer dan de geschatte waarde van Eriksen, die weliswaar nog een tot 2024 lopend contract heeft in Milaan, maar niet in waarde gestegen lijkt te zijn sinds zijn komst naar Internazionale.

Sky Deutschland schrijft dat Internazionale en Real Madrid, die woensdag tegenover elkaar staan in de Champions League, nog een behoorlijk gat te dichten hebben in de onderhandelingen. Overigens bestaat er meer belangstelling voor Francisco Román Alarcón Suárez, zoals Isco voluit heet. Eerder werd de 38-voudig Spaans international gelinkt aan Everton en Juventus. “Isco wil het graag in een andere competitie proberen”, zei vader en zaakwaarnemer Paco Alarcón in gesprek met El Larguero. Isco heeft bij Real Madrid nog een contract tot medio 2022 en speelde dit seizoen voorlopig zeven wedstrijden, waarvan drie als basisspeler. “Maar er is nog geen officiële aanbieding. Bij Real Madrid blijven zou ook geen probleem zijn.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zie Isco totaal niet profileren in de Serie A. Lijkt me juist eenzelfde speler als Eriksen, totaal niet gemaakt voor Italiaans voetbal. Maar kan voor beide partijen niet slecht uitpakken aangezien ze momenteel toch niks aan beide hebben. Gokje wagen...

24 november 2020 om 11:51

Ik denk dat dat niet aan de Serie A ligt ik denk dat Eriksen gewoon niet presteert onder Conte en ik verwacht hetzelfde van Isco. Bij andere Italiaanse clubs lijken soortgelijke spelers toch wel uit de verf te komen.

24 november 2020 om 13:37

Denk ook ook dat de '10' als traditionele spelverdeler gewoon niet meer kan in de top. Spelers zoals James, Isco, Eriksen en Coutinho op de '10' durven clubs niet meer aan.

24 november 2020 om 15:24

Nee jammer genoeg niet inderdaad. In enkele gevallen in een 4231 met twee brekers erachter.

24 november 2020 om 16:05

Maar dat is toch al decennia zo. Van Gaal durfde niet met Riquelme te spelen. En hij verbande Rivaldo naar de linkerzijde, wat overigens wel prima uitpakte.

24 november 2020 om 11:52

Wat is het Italiaans voetbal volgens jou? Ben benieuwd. Denk dat veel mensen een vrij gedateerd beeld hebben van Italiaans voetbal, niets persoonlijks.

24 november 2020 om 12:41

@ajaxcunian, Inter is toch nog wel een ploeg onder Conte die enigzins italiaans voetbal speelt in tegenstelling tot veel andere ploegen die dat helemaal niet meer doen. Is ook echt wel een van de redenen dat Eriksen niet rendeert of presteert. Is nooit een luie speler geweest en maakte altijd voldoende meters. Alleen is hij voor het mooie te lang bij Tottenham blijven hangen wat zijn ontwikkeling heeft gestagneerd.

24 november 2020 om 12:58

Precies dit. Atalanta speelt misschien wel het leukste voetbal in Europa, en toch blijven mensen maar vasthouden aan het oude fabeltje dat Italiaans voetbal saai is, niet competitief, etc....

24 november 2020 om 16:06

In Italie worden tegenwoordig de meeste goals gescoord. In Spanje de minste. De tijden zijn veranderd.

24 november 2020 om 11:56

Ik snap nog altijd niet wat Erikssen bezielde om voor Italie te kiezen, is compleet zijn ding niet en dat zag jij en ik en anderen al lang.

Het enige goede aan deze transfer is dat hij niet transfervrij de deur is uitgelopen en in de corona zomer van 2020 een contract moest gaan zoeken en dat hij daardoor minder zou verdienen dan de 10 miljoen die hij nu bij Inter krijgt.

Maar in normale omstandigheden had hij gewoon transfervrij moeten zijn vertrokken en bij Barca moeten hebben getekend.

24 november 2020 om 12:45

Nee. Het beste was geweest als Barcelona Eriksen had gehaald nadat Iniesta stopte. Ze hadden Eriksen toen moeten halen en niet Coutinho. Weet zeker dat dat het juiste moment was geweest voor Eriksen. Nu heeft hij zich niet ontwikkeld sindsdien, doordat Spurs nooit willen meewerken aan een vertrek.

24 november 2020 om 13:20

Dit ook nog eens, nu instappen bij Barca is naar mijn mening eigenlijk ook te laat. Rond die periode (of ietsje eerder) was het perfect geweest. De club deed het nog goed (beter dan nu) en Eriksen was ook top bezig.

24 november 2020 om 14:02

Heb ik ook altijd over Eriksen gezeg de ideale middenvelder voor Barca. Alleen Barca besteede liever veel geld aan Coutinho en Dembele terwijl ze beter dat geld in Eriksen hadden kunnen stoppen. Het huidige middenveld van Barca vind ik veel dezelfde types er loopt er niet 1 die er 10+ scoort in een seizoen. Daar ligt naar mijn idee al een tijd 1 van de problemen bij Barca. Jammer dat het zo gelopen is met Eriksen heb wel meer het idee dat hij niet in de formatie van Inter past dan dat hij er niet hard genoeg voor werkt of niet goed genoeg is.

24 november 2020 om 16:14

Wat een onzin dat een speler als Eriksen niet in de serie a past. Prima speler voor een subtopper maar Inter heeft met Barella, Brozovic, Sensi, Vidal eigenlijk geen plek voor hem. Daarnaast spreekt hij nog steeds geen Italiaans en is gewoon niet in vorm. Isco zie ik wel slagen bij Inter of bij welke serie a club dan ook. Italie heeft altijd geweldige nummer 10's gehad (Totti, Rui Costa, Kaka) en ook tegenwoordig speelt een klassieke 10 als Luis Alberto bij Lazio geweldig. Eriksen is gewoon te licht voor de top van de Serie A waar je elke week moet uitblinken, dat doet die hij niet dus gewoon te licht bevonden. Heeft bij Real ook niks te zoeken eigenlijk.

24 november 2020 om 19:07

Inderdaad. Als spelers als Gomez Alberto en calhanoglu goed kunnen spelen dan moet eriksen dat ook kunnen . Hij moet zich gewoon beter aanpassen. Vind het nog steeds jammer dat het het niet werkte al helpt het systeem van conte ook niet erg mee

Zou me verbazen dat Conte dan Isco wel meer speelminuten gaat geven dan Eriksen, wat ik een betere speler vind. Niet zo lui als Isco alleszins.

24 november 2020 om 12:13

Isco is duidelijk de betere speler, hij heeft het laten zien op topniveau. Eriksen heeft helemaal niks gewonnen bij Spurs en is een net niet speler. Isco is een topper en heeft een groot aandeel gehad in La Decima en kampioenschappen.

24 november 2020 om 12:27

Dus je bent beter als je een prijs wint? In dat geval is Luuk de jong dus een betere spits dan Harry Kane. Rare vergelijking

24 november 2020 om 12:35

Beide hebben periodes gehad waarin ze erg goed waren, maar als ik kijk naar Isco dan is het toch al jaren matig en wisselvallig.

24 november 2020 om 12:38

Dat hoor je mij toch niet zeggen. Ik zeg alleen dat Isco een groot aandeel heeft in prijzen winnen terwijl Eriksen dat niet kon doen in de beste generatie van Spurs. En om bij Real Madrid te spelen is toch anders dan Spurs.

24 november 2020 om 12:47

@S-070, persoonlijk vind ik Isco eén van de meest overgewaardeerde spelers ter wereld die het juist nooit heeft laten zien op het hoogste niveau. Of in ieder geval veel te weinig. Zijn beste seizoen in La Liga was 30 wedstrijden met 10 goals en 8 assists. Dat was het seizoen dat Real Madrid met 108 doelpunten kampioen werd.

In totaliteit in 300+ wedstrijden bij net aan 100 doelpunten betrokken en in de champions league zijn de cijfers nog een heel stuk minder. Daar is hij per 4 westrijden 1x betrokken bij een doelpunt. De cijfers van Eriksen bij Ajax/tottenham in de CL zijn beter dan die van Isco bij Real Madrid. Dat zegt ook wat.

24 november 2020 om 13:08

@bergkamp je laatste alinea zegt helemaal niets. Bij Real uitblinken is 100x moeilijker dan bij een Ajax in een mickey mouse competitie.... hele kromme vergelijking. The spurs wel prima

24 november 2020 om 13:15

@maurootje, ik heb het over Eriksen bij Ajax in de CL qua prestaties, en dat is moeilijker dan bij Real in de CL presteren neem ik aan?

Voor een speler die als wereld top word omschreven als 10/winger vind ik de cijfers van Isco echt niet heel goed. Als je het vergelijkt met Bale (251 wedstrijden, 105 goals en 68 assists), James Rodriquez (125 wedstrijden, 37 goals en 42 assists) bijvoorbeeld dan zijn de prestaties van Isco gewoon weg niet geweldig te noemen en zeker geen wereld top.

24 november 2020 om 13:23

Ik vind het wel erg kort door de bocht om Isco hierin alleen af te rekenen op zijn statistieken. Iniesta en Ozil hebben toch ook nooit enorm hoge goalcontributies gehad, maar waren wel fantastische spelers in hun prime.

24 november 2020 om 13:51

Prima, jouw mening. Ik heb het over de speler in kwestie en zijn kwaliteiten. Prijzen, aandelen daarmee buiten beschouwing gehouden.

24 november 2020 om 13:54

@Wessy-1998,

Ozil speelde 159 wedstrijden voor Real Madrid met daar in 27 goals en 80 assists. Oftewel die was elke drie wedstrijden bij 2 doelpunten betrokken. Een efficientie verschil van 33 procent tov Isco.

En als je Iniesta vergelijkt die speelde veel meer als centrale middenvelder ipv aanvallende middenvelder of vleugel speler. Desondanks in 674 wedstrijden 57 goals en 139 assists. Wat vergelijkbaar is met Isco qua gemiddelde. Alleen zoals gezegd speelde Isco veel dichter bij het doel dan Iniesta deed.

24 november 2020 om 14:49

I.p.v. wedstrijden is het een beter idee om naar minuten te kijken. Minstens 100 van die 300 wedstrijden waren al invalbeurten bijvoorbeeld en zelfs als hij start heeft isco de voorbije 2 jaar misschien 2 keer de 90 volgemaakt.

Eriksen kan een leuke speler voor ons zijn. Iemand die kansen voor ons kan creëren en die toch een fantastische trap heeft. Kan veel meer van waarde voor ons zijn dan Isco die toch meer van de actie en dribbel is, maar veel minder wendbaar is geworden waardoor dat ook gewoon weg is.

Eriksen kan slagen bij Real daar ben ik van overtuigd!

24 november 2020 om 12:01

Voor wie zie jij Eriksen spelen? Als vervanger van Modric dan? Valverde en Kroos hebben sws hun plek te pakken. Casemiro is vaak ook heel nuttig alleen mis je dan wel echt een creatieve speler die spelers voor het doel kan zetten als je met Casemiro-Kroos-Valverde speelt. Modric vind ik nog steeds echt wel goed eigenlijk ondanks zijn leeftijd maar ik denk dat hij wel ook weg gaat in de zomer. Vergeet ik ook nog Odegaard.. Met Eriksen erbij heb je wel echt weer een beesten middenveld ookal gaat Isco en Modric weg.

24 november 2020 om 12:52

@barcalover123,

Als je de passer Eriksen kan halen in plaats van de dribbelaar Isco ga je er als Real Madrid gewoon op vooruit. Het type speler dat Eriksen is, dat past veel beter bij de rest van het team dan Isco past. Modric is ondanks zijn leeftijd nog goed maar gaat geen 50 wedstrijden spelen. Kroos gaat er ook geen 50 redden. En om in die wedstrijden alles op Odegaard te gooien is ook zoiets. Modric, Kroos, Odegaard, Eriksen, Valverde en Casemiro heb je 6 fenomenale spelers op je middenveld lopen.

24 november 2020 om 12:06

Ach hou toch op. Eriksen kon bij Inter al niks toevoegen en nu bij Real opeens wel? Bovendien heb je al jonge spelers die in de rij staan om te spelen zoals Odegaard en Rodrygo. Dan moet je geen middelmatige Eriksen halen. Ohja en je hebt al een betere speler op die positie in James laten gaan omdat hij niet past.

24 november 2020 om 18:30

Hou toch op? Dat hij niet slaagt heeft niks te maken met kwaliteit maar gewoon systeem. Bij Real kan Zidane dan lekker veel vaker met een echte 10 en 2 spitsen spelen. Dat deed hij ook met Isco voor zijn enorme vormdip.

Als ik Eriksen was had ik het wel geweten, lekker naar Madrid gaan en op 10 kunnen spelen. Momenteel is die positie niet al te best bezet daar. Bij de andere genoemde clubs uit het rijtje wel. United heeft Bruno Fernandez, Dortmund heeft Brandt en Reus, Spurs komt die vandaan dus lijkt me onwaarschijnlijk.

Dan heb je Arsenal, PSG en Madrid die overblijven. Arsenal zou ik niet heen gaan omdat je bij de andere twee clubs structureel champions league speelt. Dan is de keuze tussen PSG en Madrid. Dan zou ik altijd voor Madrid kiezen en zeker omdat ze de aankomende zomer echt gaan versterken.

24 november 2020 om 11:52

Maar Real speelt niet eens met een 10

24 november 2020 om 11:53

Zeker, maar is hij beter dan Modric/Valverde/Kroos/Odegaard?

24 november 2020 om 12:05

Modric, Valverde, Kroos en Casemiro spelen op andere posities. Odegaard heeft zijn beste spel aan de rechterkant laten zien. Dus hij kan prima als aanvallende middenvelder spelen in Madrid.

24 november 2020 om 15:10

Real speelt toch echt 433 waarbij Kroos/Valverde/Modric/Odegaard op de voorste 2 posities spelen/kunnen spelen.

24 november 2020 om 11:57

Davidherres / Ik denk dat het middenveld op dit moment de sterkste linie is van Real Madrid. Alle posities op het middenveld zijn prima bezet bij ons, daarom speelt Isco niet, dus Isco weg doen en Eriksen ervoor terughalen betekent dat de Deen vrolijk mag gaan banken bij ons. Ain't gonna happen

Oh nee ik dacht dat we eindelijk van de Eriksen naar Real geruchten af waren met z'n transfer naar Inter, but here we go again. Eriksen heeft niet het niveau voor waar Real naar toe wil, dat heeft hij al bewezen in die CL campagne met Tottenham toen hij structureel door de mand viel en z'n club zelfs had uitgeschakeld bij een fout van de Var. Gewoon lekker in Italie laten en vol investeren in Odegaard.

Ja daag ik zit echt niet op Eriksen te wachten. 5 jaar geleden misschien wel, nu niet. Liever het geld van Isco sparen. Odegaard is goed genoeg.

24 november 2020 om 11:54

Snap ik, zie jij als Real fan echter een club zeventig tot tachtig miljoen betalen voor Isco?

24 november 2020 om 12:04

Natuurlijk gaat niemand dat neertellen, maar een miljoen of 20-30 moet toch mogelijk zien

24 november 2020 om 12:07

@AjaxCunian in deze tijd niet eens de helft😂

24 november 2020 om 12:13

@ajaxcunian: misschien is het je ontgaan maar de voetbalwereld heeft het momenteel niet makkelijk, als ze 30 miljoen krijgen voor Isco is dat marktconform

24 november 2020 om 12:14

Denk dat Real Madrid akkoord zal gaan met 30-40 miljoen euro hoor. 70-80 miljoen is Isco alles behalve waard.. die jongen heeft al 2 seizoenen niks gepresteerd.

24 november 2020 om 12:10

CMG / Inderdaad, de vervanger van Isco staat al klaar in Odegaard. Florentino zal wel blij zijn om Isco zijn salaris uit de boeken te kunnen schrappen. Ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe de zomermarkt er voor ons uit komt te zien. Er kunnen een paar namen vertrekken om 1 of 2 grote jongens aan te trekken, wordt nog spannend!

24 november 2020 om 17:13

Idd, gewoon geld vangen voor Isco. Eriksen hebben we niet nodig.

Dit is fake news. Real heeft totaal geen interesse in Eriksen, waarom zou Zidane iemand willen toevoegen aan de selectie die bij Inter niet eens slaagt? En wat zou dit voor signaal zijn naar jongens als Fede en Odegaard maar ook in mindere mate aan Antonio Blanco (groot talent). We moeten juist ruimte maken in het salarishuis, dus niet nieuwe mensen eraan toevoegen.

24 november 2020 om 11:58

Real mag een gat in de lucht springen als ze Eriksen kunnen binnenhalen, was bij Tottenham erg goed. Wat betreft het salarishuis ben ik het voor de verandering eens met je eens

24 november 2020 om 12:11

Je bent sarcastisch hoop ik? Eriksen mag god op zn knieen bedanken als Real uberhaupt zijn kant op kijkt

24 november 2020 om 16:29

De jaren dat iedereen vanzelfsprekend maar naar Real zijn zijn simpelweg voorbij. Laliga is inmiddels voorbijgestreefd door de Bundesliga die samen met de Premier League op dit moment mooiere opties zowel financieel als sportief herbergt voor de echte toppers

Als Madrid Eriksen kan binnehalen een prima aanwinst, ze zullen wat moeten daar. Het is Ramos, Mendy, Asensio, Modric en Benzema; de rest komt daar gewoon niet mee met alle respect

24 november 2020 om 13:41

Valverde? Kroos? Casemiro? Carvajal? Odegaard? Rodrygo?

24 november 2020 om 16:32

Valverde ook, eens. Kroos; op leeftijd. Casemiro; niet goed genoeg. Carvajal niet goed genoeg. Odegaard: op dit moment nog niet goed genoeg. Rodrigo: niet goed genoeg

24 november 2020 om 16:09

Asencio? Zijn bijnaam is Ausencio. Hij is zelden bij een goal betrokken. Modric loopt ook nog eens op zijn laatste benen.

24 november 2020 om 16:25

@visca: Marco Asensio, misschien moet je het even opzoeken, heeft een minder jaar achter de rug dat ben ik met je eens, heb je hem de jaren ervoor gezien? Fantastische voetballer

Isco zou gek zijn als hij naar Internazionale gaat. Eriksen is niet mislukt omdat hij opeens niet meer kan voetballen, maar omdat de trainer niks ziet in technische voetballers die in de Sneijder-rol op het middenveld spelen. Conte wil lopers en harde werkers die spelers onder het gras kunnen stoppen. Hij focust zich vooral op het verdedigende en controlerende gedeelte. Dat is de reden waarom Eriksen en ook Isco het niet zullen maken bij Inter

Waarom zou Inter isco willen? Dat is een zelfde type speler als Eriksen en waarom zou Real Madrid Eriksen willen hebben? Naar mijn weten speelt Madrid niet met een echte 10. Ik snap dit gerucht niet zo

Moet Madrid niet willen. Sowieso speelt Zidane amper met een 10. Volgens de Spaanse bladen kan Madrid nog 40-55 mil krijgen voor een isco. Er zou interesse zijn van juve en ook pep is gecharmeerd van isco. Pak die 40-55 en gooi dat bij het geld en ga vol voor mbappe camavinga en alaba . Het probeer is al 2 jaar de voorhoede. Madrid scoort veel te weinig.

Ik zie het wel zitten Eriksen bij Real. Zijn transferwaarde is natuurlijk behoorlijk gekelderd afgelopen jaren. dus waarom zou Real nu niet toeslaan? Al is het een versterking in de breedte

Wat zouden wij met Eriksen moeten? Die is volgens mij echt niet in beeld bij Perez, noch bij Zidane. Die hebben andere namen op het oog en daar komt bij datvKroos, Mordić en Odegaard alledrie echt wel beter zijn dan Eriksen.

Laat het alsjeblieft uit. Isco speelt al bijna niets en wanneer hij speelt is het rampzalig. Eriksen vind ik gewoon minder en is ook nog eens ouder. Gewoon isco laten gaan en deze zomer vervangen door een jonge topper en bouwen naar de toekomst

Eriksen ruilen voor Isco, wat schiet je daar nou mee op. Voor beide partijen een waardeloze deal. Ik moet het nog maar zien hoe Isco de Italiaanse competitie aan schorten speelt en Eriksen had al veel eerder de stap moeten maken naar de absolute top. Ben bang dat het te laat is voor hem.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren