Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Je kunt hem zó bij Oranje nemen, hij is zó ontzettend slim en goed’

Laatste update:

Riechedly Bazoer is dit seizoen één van de revelaties in de Eredivisie en mede door de goede vorm van de middenvelder is Vitesse momenteel gedeeld koploper. Doelman Remko Pasveer denkt dat bondscoach Frank de Boer er verstandig aan doet om de voormalig Ajacied scherp in de gaten te houden in de aanloop naar het EK. Bazoer droeg in 2016 voor het laatst het shirt van het Nederlands elftal.

"Deze Bazoer kun je zó bij Oranje nemen. Honderd procent", stelt Pasveer zonder omhalen in een uitgebreid interview met Voetbal International over zijn ploeggenoot. "Hij staat met een lach op het veld, denkt in het teambelang, is fitter dan ooit en zó ontzettend slim en goed. Qua positie, qua duels. De meeste mensen zien wat hij aan de bal doet, maar let ook eens op waar hij loopt. Wat hij dit seizoen laat zien, is net zoals Oussama Tannane van hoog niveau. Die twee zijn niet onmisbaar, maar zij brengen echt zoveel extra’s, waardoor je gaat domineren, waardoor je gemakkelijk gaat scoren." Vitesse scoorde tot dusver zeventien keer in acht Eredivisie-duels.

De Boer sluit interlandperiode positief af: 'We creëren veel, dat is lekker'

Tannane en Bazoer hebben als nadeel dat ze nog weleens tegen gele en rode kaarten aanlopen. Volgens Pasveer moet dat aspect echter ook weer niet overdreven worden. "Ik vind het jammer dat mensen schrijven over hun zogenaamde mindere kanten. Iedereen heeft wel iets. Ik kijk net als de trainer liever naar die 99 dingen die wél goed gaan", blijft de sluitpost positief over de middenvelders van Vitesse. "Als club hebben we laten zien dat ze zich op hun gemak kunnen voelen en respect krijgen. Ze hebben een scherp randje, nou en? Het is heerlijk om met ze te spelen, ook zij zijn nu veel meer bezig met het team, dat is ons grote succes: dat we een team zijn."

Pasveer vindt dat Vitesse in korte tijd behoorlijk gegroeid is, met name op mentaal vlak. De routinier in Arnhemse dienst komt direct met een voorbeeld op de proppen. "Een goede mix, waarbij deze jongens het verschil maken en de rest meenemen, is nu juist geweldig en die mix hebben we. Als Bazoer er onterecht uit moet tegen Emmen (rode kaart voor een overtreding op Sergio Peña, red.), loopt hij rustig weg en knokken wij daarna ook extra voor hem ", zo besluit Pasveer zijn analyse over de zesvoudig international van Oranje.

Riechedly Bazoer verdient inderdaad een oproep voor Oranje

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom niet, doet het goed en voetbalt makkelijk. Lijkt ook fysiek in orde.

20 november 2020 om 10:47

Helemaal mee eens. Ik zou het op z’n minst proberen. Ik vind hem igg beter dan Klaassen en daarnaast ook veel sneller. Die sprint van Klaassen deed pijn aan mijn ogen.

20 november 2020 om 11:16

Klaassen vergelijken met Bazoer hahaha. Ten eerste, twee compleet andere spelers, ten tweede is Klaassen echt 5x verder dan Bazoer. Klaassen heeft zich bewezen in de CL, EL, Nations League en in de Bundesliga. Bazoer speelt nu na 4 jaar een keer een handvol goede wedstrijden man

20 november 2020 om 11:49

Bazoer blinkt uit op de CV positie, waarom zou hij dan met Klaassen vergeleken moeten worden?

20 november 2020 om 11:54

Is dat zo? Zeker andere type spelers maar als je mijn reacties hieronder leest, weet je wasrom ik hiervoor pleit. En 5x beter? Dat zie ik zeker niet...

20 november 2020 om 12:39

Busquets wel eens zien sprinten? Het is geen fifa. Zullen we Grot en Kerk maar in de aanval zetten dan? Wat een onzin argument.

20 november 2020 om 13:24

BME12 Bazoer speelde eerder al 6 interlands. Kreeg hij die cadeau omdat hij destijds bij Ajax speelde of kan hij misschien toch wel voetballen?

20 november 2020 om 14:00

@13nesta13 uiteindelijk gaat het erom wat je presteert en als Grot en Kerk een beter indruk maken dan andere spelers die geselecteerd worden horen ze erbij te zitten. met krediet win je geen wedstrijden. wedstrijden win je met goed spel, goede vorm en kwaliteit. prestaties uit het verleden zijn niet relevant, het gaat erom wat je in de actualiteit presteert. natuurlijk verdienen onze sterspelers Van Dijk, De Ligt, De Vrij, Wijnaldum, Frenkie en Depay het krediet maar de rest van de selectie is opvulling dus die hoef je niet eeuwig de hand boven het hoofd te houden. als die niet presteren is het de moeite waard iemand anders op die plek uit te proberen en een kans te geven en gezien Bazoer zijn spel dit seizoen heeft hij alle recht op die kans want in Oranje lopen er een paar van die niet onvervangbare spelers flink te prutsen achterin

20 november 2020 om 15:00

Ik kan je redenatie wel volgen Japie hoor. Maar statistisch gezien ga je vaker winnen met spelers die regelmatig spelen bij Europese (sub)toppers dan bij Eredivisie clubs. Bazoer zou het tegen Morata, Lewandowski en Immobile ook niet foutloos doen. Dan kun je spelers blijven afschrijven en kom je op den duur bij RKC spelers uit bij wijze van. En met die manier van selecteren hadden we Wijnaldum en Memphis ook wel kunnen afschrijven eerder. Een bondscoach moet gewoon de beste spelers oproepen naar voorkeur van zijn speelwijze. Dan zul je statistisch gezien het vaakst winnen.

20 november 2020 om 17:00

klopt maar je kan er wel een paar Eredivisiespelers in zetten. Van Gaal haalde de halve finale van het WK 2014 met aardig wat Eredivisiespelers. een Grot of Kerk zijn natuurlijk extreme voorbeelden maar een jongen als Bazoer kan iemand zijn die nu eindelijk zijn potentie inlost want niemand kan ontkennen wat voor een geweldig talent hij bij Ajax was. wie weet heeft hij het nu mentaal ook allemaal op een rijtje

20 november 2020 om 11:05

De enige die je nu Echt bij oranje moet halen is Wout Weghorst. Die gozer is toch zoveel beter dan houthakker Luuk de Jong. Het doet me echt pijn aan de ogen als ik die gast zie stuntelen voorin. Weghorst is echt veel slimmer en dodelijker in de 16. Echt compleet kansloos en schandalig eigenlijk dat hij geen kans krijgt. Het doet me echt denken aan al die tijd dat Van Dijk geen kans kreeg in Oranje en dat men vast bleef houden aan middelmaat als Viergever en Martins Indi. Heb ik me destijds ook groen en geel aan geã«rgerd. Nu met Frank is het helemaal drama. Als je in de jeugd van Ajax speelt heb je al meer crediet dan wanneer je de goals aaneen rijgt in de Bundesliga....

20 november 2020 om 12:02

Woutje moet er natuurlijk bij ja. Al is het alleen maar om (wanneer het nodig is) pure powerplay te kunnen spelen met De Jong en Weghorst in de punt. Dat zie ik namelijk liever dan een verdediger naar de spitspositie sturen, die totaal niet weten waar ze moeten lopen.

20 november 2020 om 12:38

Weghorst is ook een houthakker hoor, die staat niet bekend om zijn fluwelen techniek. ik denk dat Luuk De Jong en Weghorst loud om oud ijzer is maar dat De Jong erbij zit omdat hij de veel betere kopper is wat handig is als pinchhitter. ik zie wel liever Weghorst er bij komen ipv een Babel. dan kan je altijd tijdens een wedstrijd kijken wat je nodig hebt, de kopsterke De Jong of mannetjesputter Weghorst

20 november 2020 om 13:09

Japie, fluwele techniek is ook niet waar ik op doel. En dat verwacht ik ook niet van Weghorst. Maar de Jong heeft zoveel tijd nodig om tot een schot te komen, het oogt echt stuntelig. Als je de beelden bekijkt van Weghorst bij Wolfsburg dat is echt wel duidelijk te zien dat zijn balbehandeling, maar ook spelinzicht, van een hoger niveau is dan bij Luuk. Niet fluweel, maar hij is een stuk sneller in zijn handelen. Het is een echte killer, die super slim loopt en ontzettend veel (verdedigende) arbeid verricht. Daarnaast kan die ook kan scoren zonder zijn hoofd te gebruiken. De Jong is echt een budget Giroud die niets anders kan dan koppen en evt een balletje vasthouden. Edit: Overigens volledig eens dat clown babel thuis mag blijven. Die is echt passã©, voor zover je het over passã© kan hebben bij hem.

20 november 2020 om 11:40

Ik zou Bazoer wel eens willen zien op rechtsback. Hij heeft alles om op die positie wereldtop te worden. Fysiek, snel, technisch, passing, combinatie. En hij kan lekker lopen waar hij zo dol op is

20 november 2020 om 12:03

Nog niet eens zo'n slecht idee. Vooral wel fijn dat we dan een back hebben op rechts die een fatsoenlijke voorzet kan geven en de bal naar de juiste kleur kan passen.

De Bazoer van dit seizoen is inderdaad geweldig, hopen voor hem en Vitesse dat hij dit voor een langere tijd kan volhouden. Mocht dat het geval zijn zou hij ook in aanmerking moeten komen voor Nederland als je ziet welke namen er af en toe rond dwarrelen. Op dit moment is het denk ik alleen nog ietwat vroeg.

Dan wel op de plek van Klaassen. In de defensie is geen plaats voor hem.

20 november 2020 om 10:33

hij schittert nu in de verdediging, waarom zou je hem dan in oranje op het middenveld zetten?

20 november 2020 om 11:04

Omdat hij ook goed uit de voeten kan op het middenveld. Het vuile werk opknappen als een stofzuiger. Heeft daarnaast voldoende snelheid en inzicht. Zoals hierboven ook geschreven, zou ik hem graag zien ipv Klaassen op het middenveld.

20 november 2020 om 11:20

nou ik echt niet, hij is op het middenveld overal geflopt, op het begin bij Ajax na dan, ik zou Klaassen altijd boven Bazoer verkiezen.

20 november 2020 om 10:52

Waarom niet? Vind je Veltman en Blind dan zoveel beter?

20 november 2020 om 11:05

Misschien omdat De Vrij, de Ligt en van Dijk beter zijn. Uiteindelijk is z'n plek daar dus bezet. Kan hij beter gaan strijden om een plek als controleur naast Frenkie

20 november 2020 om 11:17

Heb mijn twijfels over De Vrij dit seizoen

20 november 2020 om 11:23

Op basis van die paar wedstrijden die hij de laatste tijd bij het NL elftal heeft gespeeld?
Vind 'm persoonlijk nog steeds bij de top horen. Denk dat elke 'topper' wel eens een mindere periode heeft. En bij een in het oog springend team valt dat inderdaad sneller op.

20 november 2020 om 11:24

Mee eens maar je moet ook reserve verdedigers hebben. Je kan moeilijk met maar 3 verdedigers naar een EK afreizen.

20 november 2020 om 12:13

Blind en Veltman vallen in dezelfde categorie als Bruma, Rekik, Hoedt, Denswil, Gouweleeuw etc, maar die komen net van de juiste club Japie.

20 november 2020 om 12:34

Ja, Japie, ik vroeg me al af waar je bleef nu je weer Veltman kunt bashen. Ik zou zeggen: laat het los, Veltman is het land uit, hij kan je geen kwaad of onrecht meer aandoen. On: ik denk dat je Bazoer wel kunt gebruiken maar ik denk dat je dat laatst al had moeten doen in de oefenwedstrijden tegen Mexico en Spanje. Straks spelen we al meteen WK-kwalificatie en daarna het EK, dan moet je niet gaan experimenteren met nieuwe spelers.

20 november 2020 om 12:42

wat heeft dit met Veltman bashen te maken. ik mag Bazoer toch de betere verdediger vinden? ik zie niet in waarom je niet nieuwe spelers zou kunnen inpassen. De Ligt, Van Dijk, De Vrij, Frenkie, Memphis, Wijnaldum, Berghuis, Wijndal en Dumfries zijn spelers die sowieso mee moeten imo. die hebben aangetoond van meerwaarde te kunnen zijn voor Oranje. Stengs denk ik ook nog wel. de rest is imo makkelijk vervangbaar zonder dat je er in kwaliteit op achteruit gaat. ik zou verder dan de selectie aanvullen met Botman, Gakpo, Ihattaren, De Roon, Klaassen, Krul, Cillissen, Bijlow, Bazoer, Haps, Gravenberch, Weghorst, Malen, Luuk De Jong, Ake en dan omdat er verder geen andere opties zijn je grote vriend Veltman als reserve rechtsback

20 november 2020 om 13:40

@El Fenomeno ik denk idd ook dat die namen met Veltman en Blind vergeleken loud om oud ijzer is

20 november 2020 om 13:59

Nou, ik ben echt niet zo pro-Veltman hoor. Maar jij bent altijd zo ongelofelijk anti-Veltman. Nu haal je hem erbij als concurrent van Bazoer maar de discussie gaat over een plekje centraal achterin in Oranje. Daar staat Veltman nooit, dus is hij ook geen concurrent van Bazoer, en dus is het wonderlijk dat je Veltman erbij haalt. Zo duidelijk?

20 november 2020 om 14:09

@objectief, hij staat er nooit? Hij heeft op de een of andere manier ongeveer de helft van de wedstrijden van Oranje wel op cv gestaan,

20 november 2020 om 14:24

@objectief heb je niet opgelet de laatst tijd? tegen Spanje onder De Boer en tegen Polen en Italie onder Lodeweges en nog in een andere interland onder De Boer (ik weet even niet meer tegen wie dat precies was) stond Veltman gewoon in het centrum van de verdediging, de plek waar Bazoer ook voor in aanmerking komt aangezien hij bij Vitesse ook als centrum verdediger speelt

20 november 2020 om 15:35

Normaal ben ik wel fan van je commentaren maar Veltman en zeker Blind zijn echt wel beter dan de namen die jij noemt. Anders worden ze niet al vanaf 2014 door iedere bondscoach gekozen boven de door jou gekozen namen.

20 november 2020 om 16:40

maar een Gouweleeuw bv houdt zich toch al jaren prima staande in de BL? ik zie echt het enorme kwaliteitsverschil niet tussen deze spelers. zo een Bazoer bv maakt nu ook echt indruk op mij bij Vitesse en hij heeft veel meer wendbaarheid, snelheid en fysieke kracht als een Blind en Veltman dus dan vraag ik me af, is hij dan echt minder? zou je het hebben over de Blind van 1,5 jaar terug dan zou ik je punt heel goed begrijpen maar hij is al een tijdje niet in best doen. Babel en Promes zitten er bv ook onder alle coaches bij maar ik ben persoonlijk niet onder de indruk van deze twee spelers

20 november 2020 om 11:48

Zeker, stel hem ook gelijk op. Klaassen betrouwbaar geen gekke dingen en vooral geen ego dat hem in de weg zit. Bazoer kans op domme kaarten en tegen grote tegenstanders gaat die jongen weer zijn eigen wedstrijdje wie is de meest getalenteerde voetballer spelen. Vitesse heeft een wedstrijd verloren dit seizoen. Toevallig tegen Ajax en toevallig werd die bazoer mentaal volledig uit de wedstrijd gehaald. En bij Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje enz enz kennen ze die truukje natuurlijk niet. Bazoer mislukt in de top van Nederland, mislukt in Duitsland. Klaassen geslaagd in de top van Nederland en ook geslaagd in Duitsland. Idd Klaassen vervangen door bazoer......

20 november 2020 om 12:18

Bazoer kreeg rood voor een overtreding die niet eens met opzet was en waar normaliter zelden tot nooit rood voor wordt gegeven. dat heeft helemaal niks te maken met mentaal uit de wedstrijd te zijn gehaald. hij zal wel eens een onnodige kaart pakken maar Blind en Veltman geven vaak onnodige tegengoals weg wat ik nog kwalijker vind want dan benadeel je je team al helemaal

20 november 2020 om 12:27

Ik doel dat ze hem bij Oranje nemen voor de plek van Klaassen, niet direct i.p.v. Klaassen. Ik vind ook niet dat we moeten overdrijven over Klaassen, want zoveel wedstrijden heeft hij niet voor Oranje gespeeld. En laten we eerlijk wezen. Had hij niet bij Ajax gespeeld, maar nog bij Bremen, dan had hij niet eens bij de selectie gezeten. We moeten niet doorslaan. Wat mij betreft zijn er maar een aantal plekken onbetwist en dat is in geval van 4-3-3 de keeper, Lcv, RCV en RB (van Dijk, De Ligt en Dumfries) Fenkie en Wijnaldum op het middenveld en Memphis in de spits. De rest is betwistbaar.

20 november 2020 om 12:53

Juist klaassen speelt de laatste tijd heel behoorlijk in oranje. Bazoer heeft zich nog nooit op top niveau gehandhaafd. Op basis waarvan zou je de voorkeur voor bazoer dan hebben?

20 november 2020 om 13:40

tegen Polen zag Klaassen er iig niet best uit bij die tegengoal

20 november 2020 om 13:52

Dan moet Frank hem gaan testen in de oefenduels aankomende maart. Daarnaast kent hij Bazoer natuurlijk vanuit zijn Ajax-periode. Ik wil Bazoer wel bij het NL 11-tal zien. Laat hem zichzelf maar bewijzen.

20 november 2020 om 13:54

Bazoer laatst ook bij een tegengoal.. weet je nog? Jij kijkt alleen naar de negatieve dingen. Zo kun je iedere speler wel afzeiken. Maar bij de ene speler kijk jij naar de negatieve kant en de andere beoordeel jij op zijn positieve. Je lult altijd maar net zo dat het jou uitkomt.

20 november 2020 om 14:26

welke spelers beoordeel ik volgens jou alleen op hun positieve kanten dan? ik ben gewoon kritisch op iedereen die een fout maakt. jij zal dan wel weer komen met Veltman maar het feit dat Veltman vaker ter sprake komt is omdat hij ook heel vaak fouten maakt. veel ingewikkelder is het niet. Hateboer kwam nu bv ook 4 interlands op rij ter sprake omdat hij vier interlands op rij cruciale fouten maakte. hebben mensen dan iets tegen Hateboer? nee, helemaal niet. zijn fouten worden gewoon uitgelicht na de wedstrijd omdat het fouten zijn die niet mogen gebeuren

20 november 2020 om 15:37

Hij werd er uitgesprint door een snellere speler, wat niet eens zijn eigen tegenstander was dus positioneel kun je het ook niet direct een fout noemen. De grote fout lag bij Hateboer en daarna evt. bij Blind die de desbetreffende speler niet naar de zijkant dreef.

Denk dat Bazoer zeker niet minder is dan schuurs veltman en misschien zelfs blind. Vervelende wel is dat we Ajax spelers baseren wat ze in Oranje hebben laten zien en in de Champoins league daar tegenover staat dat we Bazoer beoordelen op zn prestatie in de eredivsie. Zou als de boer hem er zeker bij halen in de voorselectie jongen die op meerdere posities uit de voet kan is altijd handig voor een wisselspeler. Als hij zn hoofd erbij houdt kan hij zeker nog een paar stappen omhoog maken als PSV fan vind ik hem ondanks zn verleden een intressante speler.

20 november 2020 om 10:43

Eens, ben dan toch nog benieuwd hoe hij het doet nog een stapje omhoog.

20 november 2020 om 10:56

Het zou natuurlijk mooi zijn als hij deze stijgende lijn weet vast te houden en wellicht komende zomer een mooie stap kan maken naar Ajax of Psv. Dat lijkt mij een ideale volgende stap, maar bij beiden is hij niet met het beste gevoel weggegaan natuurlijk.

20 november 2020 om 10:53

Daar zijn oefenwedstrijden voor toch om te kijken wat zo een speler in Oranje kan laten zien?

Tannane naar mijn mening (nog) niet, daar zit bijvoorbeeld een Gakpo naar mijn mening nog echt wel boven, ook nog veel meer potentie tot groei en laat het al langer achter elkaar zien dan Tannane.
Bazoer vind ik geen gekke optie, zou achter Gravenberch een serieuze optie kunnen zijn. Ook Veerman heb je dan nog, maar ben ik eerlijk gezegd minder van overtuigd als deze twee. Maar dat is ook maar mijn mening natuurlijk!

20 november 2020 om 10:33

komt Tannane niet uit voor Marokko?

20 november 2020 om 10:36

Tannane is uitgesloten, die speelt namelijk voor Marokko, niet voor Nederland.

20 november 2020 om 10:41

Excuus mensen, hebben jullie ook gelijk in. Dat had ik even niet bedacht. Wat denken jullie van Matusiwa als optie? Presteert echt goed en toch al een paar seizoenen erg constant. Denk dat hij moeiteloos een stap hoger kan maken dan Groningen. Meer voor de toekomst overigens hoor.

20 november 2020 om 12:56

Matusiwa komt er wel aan. Die kan moeiteloos mee als controleur bij een Nederlandse topclub. Hij moet echter het nog wel laten zien een stap hoger, maar is echt een type makkele of Lass Diarra

20 november 2020 om 10:41

Tannane zal een lastig verhaal aangezien hij al negen interlands voor Marokko heeft gespeeld. Bazoer daarintegen heb ik nog mijn twijfels. Hij maakte nooit echt een indruk in zijn zes interlands voor Oranje. Ja hij is gegroeid als speler maar wel met alle respect bij Vitesse (ook al presteren ze goed dit seizoen) ik vraag me wel af of dit zijn niveau is. Met zulke spelers is het gewoon afwachten hoe ze de rest van de seizoen presteren. Mocht hij aan het eind van het seizoen buitengewoon presteren verdient hij zeker een plek in Oranje.

20 november 2020 om 10:45

Zeker mee eens hoor, maar veel meer opties naast hem heb je verder ook niet. Ik heb liever Bazoer als een Rosario of Veerman op het moment. Is ook vooral zo dat deze jongens nu (al) opties zijn door de vele blessures natuurlijk.

20 november 2020 om 10:54

En in hoeveel wedstrijden hebben onze huidige reserve verdedigers dan indruk gemaakt in Oranje?

20 november 2020 om 13:15

Nederland speelt nou eenmaal aanvallend ingesteld. Ook met de backs. En het zijn voetballende verdedigers. Dus dan krijg je af en toe een counter tegen. En zal ik jou nog eens een goed bewaard geheim vertellen Japie? Bij 95 van de 100 tegengoals is de verdediging betrokken. Dus als je wilt is bijna elke verdediger constant fouten aan het maken. Dus jouw lieveling Veltman of jouw voormalig lieveling de Ligt. Nu zelfs de Vrij. Ik kan kan jou nu alvast vertellen dat Bazoer ook niet de nieuwe Sergio Ramos is. Dan weet je het alvast.

20 november 2020 om 13:46

ja maar wat jij even makkelijk buiten beschouwing laat is dat je verschillende soorten fouten en verschillende hoeveelheden fouten hebt. je hebt onnodige fouten zoals bv een bal bij een tegenstander in de voet spelen, staan te slapen bij een buitenspelval of totaal onnodig een speler die vanuit een bepaalde positie niks kan uithalen onderuit halen. daarnaast heb je fouten die kunnen gebeuren in een bepaalde situatie en dat is dat je bv net een fractie te laat bent om een bal te onderscheppen of dat je net een beetje uit balans bent waardoor je een duel verliest. daarnaast heb je dan ook nog schijnverdedigen wat inhoudt dat je bv nooit rugdekking geeft, dat je steeds lucht staat te dekken, nooit druk zet of gaten dicht loopt en dat je wel mee naar achteren loopt maar geen enkele intentie toont om ook daadwerkelijk verdedigend iets uit te richten. je hebt dan verdedigers die 1 keer in de 7 duels bv een groffe fout maken maar je hebt ook spelers die om de wedstrijd een groffe fout maken. dat heeft niks met voetballend of niet voetballend te maken. je bent een verdediger of je bent het niet en een verdediger staat er in eerste instantie in om goals te voorkomen, de rest is bijzaak

Als hij dit seizoen constant blijft presteren dan zou ik hem graag volgend Seizoen bij 1 van de top clubs van NL willen zien. Maar ik vrees dat men bij die clubs bang zijn voor zijn mentale weerbaarheid. Maar ik zie hem wel als toegevoegde waarde voor het nederlands elftal als verdedigende middevelder.

Tannane speelt voor Marokko?
Vergeten wij niet dat Bazoer nogal ene temperament heeft en veel kaarten pakt (ook heel veel domme kaarten)

20 november 2020 om 11:10

Voor domme kaarten moet je bij Veltman zijn, die heeft daar patent op.

Ik vind het lastig in het geval van Bazoer. Die heeft bij Vitesse wel een hele specifieke rol in een 5-3-2 systeem. In Oranje kan hij zeker niet op die manier spelen en/of hij met een andere speelwijze op dit moment beter is dan zijn concurrenten durf ik niet te zeggen. Hij hoort wel op een shortlist te staan natuurlijk.

20 november 2020 om 10:55

Blind en Veltman zakken ook steeds door de mand in een viermans verdediging dus je kan het altijd proberen

20 november 2020 om 11:02

Daarnaast kan hij ook goed uit de voeten op het middenveld ipv Klaassen. Denk dat Frenkie, Bazoer en Wijnaldum een goed middenveld zou zijn voor oranje.

20 november 2020 om 11:04

Je langspeelplaat blijft hangen. We kunnen niet allemaal zo fantastisch presteren als de Vrij in Oranje, die ook niks beters dan Veltman op de mat legt.

20 november 2020 om 11:13

Dus omdat je bij Vitesse als verdediger goed speelt verdien je zomaar een basisplek in Oranje op het middenveld? Dit kan ik echt niet volgen. Klaassen en de Roon spelen op die plek bij CL-kandidaten. En spelen daar ook goed. Misschien ben je er geen fan van, maar geen enkele garantie dat Bazoer beter gaat spelen dat die twee. En als je daaraan begint kunnen we iedereen wel oproepen die een paar wedstrijden leuk speelt. Dat Promes bijvoorbeeld uit vorm is kan iedereen zien. Maar vindt jij dan dat Kerk maar in Oranje moet? Ik vind het echt zo'n onzin om iedereen die een paar goede wedstrijden speelt bij een team dat toevallig even in vorm is gelijk in Oranje moet. Dan kun je elke wedstrijd wel 10-15 anderen oproepen. Dit keer Bazoer, volgende keer Veerman, dan weer Toornstra. Nee laten we lekker kiezen voor spelers die constant presteren op een hoog niveau. Die hoef je niet bij een iets mindere wedstrijd meteen af te serveren.

20 november 2020 om 11:26

Als we alleen nog maar spelers selecteren die constant presteren op een hoog niveau dan kunnen we alleen Van Dijk naar het EK sturen

20 november 2020 om 13:08

De Vrij, de Ligt, van Dijk en Ake/Blind presteren al jaren goed op clubniveau. Nu staat Vitesse er even aardig voor en nu moet Bazoer die plek maar innemen? Straks speelt Wijnaldum net even minder en is Veerman in vorm. Ga jij dan voor Veerman Japie? Kwaliteit lijkt me belangrijker dan vorm/waan van de dag.

20 november 2020 om 13:51

Blind vind ik al sinds het vertrek van De Ligt niet meer goed spelen bij Ajax en die zit echt niet in de categorie De Ligt /van Dijk /De Vrij /frenkie /wijnaldum / Memphis. Blind is imo niet meer als opvulling van de selectie en daarom naar mijn mening prima te vervangen door Bazoer. laat die jongen maar eens zien wat hij in huis heeft want wat er nu achter onze topverdedigers zit is sowieso niet veel. op Botman na dan die het momenteel uitstekend doet in de Ligue 1 en waar nog flink wat rek inzit aangezien hij pas 20 jaar is en Ake is op zich ook wel bruikbaar als stand in

Voor op de korte termijn. Is Pasveer niet een beter optie dan Bizot voor Oranje met oog op het komende EK. Bijlow is vaak geblesseerd en Cilissen is dat nu ook , dus de kans is aanwezig dat er een plekje vrijkomt op het EK.

20 november 2020 om 10:58

Het is een beetje voorbarig om nu al te zeggen dat Pasveer wellicht een betere optie is voor het komende EK. We hebben nog aardige wat maanden te gaan waarin Bizot zich kan laten zien. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat Pasveer geen kans verdient als hij goed presteert.

20 november 2020 om 12:15

Dat bedoel ik eigenlijk. Pasveer presteert al een tijdje heel goed, dus waarom hij niet ipv Bizot of Drommel bijvoorbeeld.

20 november 2020 om 13:40

Moeten ze wel flink de knip gaan trekken, en dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Het is zeker een hele goede voetballer maar heel slim zou ik hem niet perse durven noemen. Niet op voetbaltechnisch gebied en al helemaal niet op het gebied van provocaties en kaarten etc. Maar laat hem eerst maar even lekker spelen voor Vitesse, wie weet wat er dan nog verder in zit.

Bazoer speelt bij Vitesse, komt uit een hele lastige situatie met persoonlijkheidproblemen. Zo 'n jongen wil je nog even wat langer bekijken voordat je hem zo'n kans geeft. Laat hem dit seizoen nou eerst even helemaal fysiek en mentaal in orde blijken, Vitesse in de top 4-5 spelen, en dan kun je misschien zeggen dat hij dat verdient. We hebben centraal achterin genoeg kwaliteit zonder Bazoer en op het middenveld lijkt hij me ook niet echt een verbetering tov wat we nu hebben. Maar laat het hem maar zien zou ik zeggen.

Goede spelers voor Vitesse hoor. Maar oranje? Nee. Linssen was ook een goede speler bij Vitesse. En scherp randje hebben ze ook. Dus vinden ze het leuk om altijd wissel te staan bij oranje? Hebben ze dan ook zoveel plezier? Ik tel veel te veel onzekerheden en zie niet in waarom deze spelers bij oranje zouden moeten. Ook qua niveau niet, want bij Vitesse kunnen wel meer spelers uitblinken met alle respect.

20 november 2020 om 11:33

Wrom niet dan? Het is niet zo dat De Vrij bijvoorbeeld zo'n onuitwisbare indruk maakt. Zolang Van Dijk en De Ligt er niet zijn kun je zo'n jongen toch best oproepen. Scherp randje of niet, vind ik overigens een drogreden, deze jongen speelt dit seizoen top. Ideale schoonzonen zijn er genoeg... Tegen ons vond ik hem de beste speler van het veld en ook de overige wedstrijden stak hij er bovenuit. Op basis daarvan vind ik best dat je hem zou kunnen opnemen in de selectie...

20 november 2020 om 11:38

Dus de Vrij niet oproepen, maar Bazoer wel? Dan kun je een bondscoach niet serieus nemen. En elke spelers speelt betere en mindere wedstrijden. Maar ik kan dit niet serieus nemen. En wat het ideale schoonzoon-verhaal betreft... Moet je dat zijn? Niet per sé. Helpt het de groep als iemand zich misdraagt? Nee. Dat is toch logisch. Een trainer zoekt naar zekerheden. Qua niveau, qua gedrag. Ben in ieder geval blij dat jij geen bondscoach bent...

20 november 2020 om 12:27

Curtazimo zegt niet dat Frank de Boer De Vrij niet meer moet oproepen, maar dat De Vrij geen onuitwisbare indruk achterlaat. Daarom liggen er kansen voor spelers zoals Bazoer. Je kan De Vrij en Bazoer tegelijk oproepen. Het zal eerder ten koste gaan van bijvoorbeeld Veltman. Overigens is Frank de Boer altijd wel fan geweest van Bazoer. Hij liet hem immers debuteren en liet hem in de basis staan. Ik zie dus mogelijkheden.

20 november 2020 om 12:33

De Ligt is straks terug. Dus ik hoop dat de mogelijkheid tot rare acties van de Boer dan weer weg valt.

20 november 2020 om 13:50

Lol, ik zeg nergens dat ie De Vrij niet moet oproepen toch... Mij hoef je ook totaal niet serieus te nemen, dat zeg ik ook nergens. Enige dat ik zeg dat je het best n keer met Bazoer zou kunnen proberen als de vervangers van Van Dijk en De Ligt t ff niet lekker doen. Niets meer, niets minder.
En wat is misdragen...? Ja, Bazoer heeft wellicht n scherp randje zoals je zegt, heeft niet heel slimme dingen gedaan, maar als je bij Oranje zit dan denk ik, hoop ik, dat er n knop bij zo iemand omgaat. Promes, Babel, Depay, allemaal jongens met n 'bad boy' reputatie, Berghuis is ook niet altijd n hele lieve knul, maar in Oranje is r niets aan de hand toch? Of je moet de hoed van Depay daar onder scharen... :-D

Nou nee. Bij Vitesse is hij de man, bij het Nederlands elftal moet hij zich schikken en betwijfel of zijn ego dat toelaat. Verder niet stabiel in zijn hoofd. Jongens die makkelijk geprovoceerd kunnen worden heb je niets aan op een eindtoernooi. Voor je het weet sta je met 10 man en lig je uit het toernooi.

20 november 2020 om 12:30

Ik denk dat een Bazoer het echt wel begrijpt als hij op de bank moet plaatsnemen ten faveure van een Van Dijk, De Vrij of De Ligt (of op het middenveld De Jong of Wijnaldum). Daarnaast lijkt het mij dat op de bank zitten van jouw nationale elftal wel wat anders is dan week in week uit op de bank zitten bij je club. Het is al een eer op zich zelf om opgeroepen te worden en ik denk dat een Bazoer dat ook wel begrijpt.

Ik heb het al vaker dit seizoen geopperd. Stel als Van Dijk niet meer terugkomt dan zou ik wel eens De Ligt samen met Bazoer willen zien spelen. Kan best eens een gouden tandem blijken te zijn. De Ligt als echte verdediger en Bazoer meer in de rol van Blind. En Ajax, waarom proberen jullie hem niet terug te halen? Volgens mij de beste opvolger voor Blind.

20 november 2020 om 14:01

De Ligt met Bazoer zie ik om de eoa reden niet klikken. Dan ga ik liever voor een combinatie De Ligt/blind. Zou wel graag Bazoer in oefeninterlands getest zien worden. Hij is ook nog een multi-positioneel inzetbaar. Dat maakt het extra aantrekkelijk om hem mee te nemen. Vooral omdat we niet echt dik in de middenvelders zitten.

20 november 2020 om 16:27

Ben ik toch wel een beetje benieuwd waarom niet? ;-) Van Dijk en De Ligt is tot nu toe ook nog niet echt goed uit de verf gekomen vind ik, althans, het leek een koningskoppel maar dat valt ook wel weer mee... Zie bv. ook hoeveel goals Oranje met hen in de basis tegen heeft gekregen. Het kan ook zomaar heel goed uitpakken met Bazoer. Inderdaad, daarom is denk ik testen in oefeninterlands best interessant... We zitten niet heel dik in de middenvelders maar zonder Van Dijk (?) ook niet echt in de verdedigers. Blind vind ik een beetje kwetsbaar momenteel, die kan het achterin niet meer belopen. En ook Ake lijkt mij best blessuregevoelig.

20 november 2020 om 18:53

Gewoon een gevoel. Ik denk dat Mathijs beter klikt met Daily. Ik denk dat Bazoer ook wel klikt met Daily. Maar om de eoa reden zie ik Mathijs een mindere klik hebben met Bazoer. Ik vind persoonlijk De Ligt beter dan van Dijk. Japie beschuldigd Dailey van schijnverdedigen. Dat heb ik nou met van Dijk. Blind/de Ligt heeft zich in het verleden bewezen. Dus ik zie dat wel zitten.

Mag nog wel stabieler worden, 34 wedstrijden constant presteren zonder rode kaarten en liefst op een wat intensiever niveau. Op dit moment niets meer dan tweede, derde garnituur. Daarbij is positie druk bezet en moet je gaan schuiven? Hij is van alle posities net niks. Eerst maar eens seizoen op zelfde positie spelen.

Misschien moet Ajax overwegen Bazoer terug te halen. Vind hem echt in het huidige elftal passen!

20 november 2020 om 16:33

Eens! Ben er echt van overtuigt dat Bazoer flinke stappen vooruit heeft gezet. Siert hem toch wel dat hij naar Vitesse is gegaan. Daar zit duidelijk een idee achter dus hij wil ook echt inleveren om beter te worden.

20 november 2020 om 12:43

Lekker makkelijk dat afserveren al. Meneer Blind heeft nu al 1200 minuten in de benen. Nu al twee keer meer dan Bazoer(657). En dat terwijl hij in het begin wederom last had van zijn hart. Wel makkelijk hoe iemand zo wordt afgeschreven zonder rekening te houden met het bizarre schema waarmee zo'n voetballer te maken heeft op dit moment.

20 november 2020 om 13:53

wat hebben amateuristische dekkingsfouten te maken met vermoeidheid?

Qua kwaliteiten zou hij daar zeker niet misstaan. Probleem is alleen dat de vitesseformatie redelijk is ingepast op zijn kwaliteiten. Bij vitesse kan dat, maar je gaat het Nederlandsw elftal niet omgooien om bazoer beter tot zijn recht te laten komen. Voor een tweemansverdediging maakt hij nu nog teveel fouten (zal niet zeggen dat hij het niet in zich heeft) en op het middenveld hebben we wel meer spelers met veel kwaliteit.

Als je een keer een wedstrijd met 5 verdedigers wilt spelen dan is bazoer een uitstekende speler om erbij te hebben. Alleen voor dat soort wedstrijden zou ik hem al meenemen naar het ek. Echter, in een ander systeem zijn er betere spelers op dit moment.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren