Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Oranje knokt zich dankzij Depay en Wijnaldum ijzersterk terug naar zege

Laatste update:

Het Nederlands elftal heeft woensdag zijn laatste groepsduel in de Nations League gewonnen. De ploeg van bondscoach Frank de Boer kwam al heel vroeg op achterstand tegen Polen, nadat de verdediging volledig uit elkaar werd gespeeld. Oranje had het zwaar, maar bleef geloven in de overwinning en werd daarvoor beloond. In de slotfase zorgden een penalty van Memphis Depay en een kopbal van Georginio Wijnaldum voor een 1-2 zege. Nederland eindigt door de zege van Italië op Bosnië-Herzegovina (0-2) tweede in de groep en gaat niet naar de Final Four.

Al in de zesde minuut kwam Oranje op achterstand. Balverlies van Hans Hateboer leidde een vlijmscherpe counter van Polen in. Kamil Jozwiak snelde weg over de linkerflank en liep Davy Klaassen er finaal uit, waarna de middenvelder in de zestien ook nog Daley Blind uitkapte en koelbloedig de bal naast doelman Tim Krul plaatste: 1-0. Nederland kreeg direct daarna drie grote kansen: Depay en Wijnaldum stuitten in hun een-op-een-duel op doelman Lukasz Fabianski, terwijl Donyell Malen een enorme kopkans naast mikte.

Aan de overzijde van het veld brak Przemyslaw Placheta door aan de rechterkant van het veld, waarna de aanvaller de bal in de korte hoek op de paal schoot. Er bleef sprake van een open wedstrijd: Calvin Stengs wipte de bal prachtig naar Wijnaldum, die uit de lucht hoog over schoot. Een prachtige lange bal van Blind kwam tot bij de doorgebroken Depay, maar de spits van Oranje had te veel tijd nodig om de bal te controleren. Malen zette Frenkie de Jong vrij voor Fabianski, die met de voet redde.

OnsOranje staat achter, nadat Hans Hateboer de bal zomaar weggeeft, en Davy Klaassen het niet meer kan herstellen...

Geplaatst door voetbalzone op Woensdag 18 november 2020

Ook in de tweede helft ging het beide kanten op. Placheta werd bij een grote schietkans voldoende gehinderd door De Vrij om hem tot een schot net naast te dwingen, terwijl Krul alert reageerde op een gevaarlijke voorzet van Arkadiusz Reca. Hateboer wist een vrije trap van Depay bij de tweede paal net niet binnen te lopen en even later zag laatstgenoemde een laag schot knap gekeerd worden door Fabianski. Weer enkele minuten later draaide Depay fantastisch weg bij Mateusz Klich, maar Klaassen schoot de bal uit zijn voorzet in het zijnet.

Georginio Wijnaldum bezorgt OnsOranje een WEERGALOZE comeback??

Geplaatst door voetbalzone op Woensdag 18 november 2020

Oranje meldde zich meer en meer voor het doel van Polen. Depay kopte de bal op de lat, maar Wijnaldum had in de aanloop al buitenspel gestaan en werd teruggefloten. Een kwartier voor tijd kreeg Nederland een strafschop, nadat Wijnaldum licht in de rug werd geduwd door Jan Bednarek. Depay ging achter de bal staan en ramde de penalty kiezelhard in de kruising: 1-1. De Boer wisselde aanvallend: Luuk de Jong kwam in plaats van Blind. Vlak daarna kopte Wijnaldum uit een hoekschop van Steven Berghuis, een andere invaller, de winnende binnen: 1-2.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lachwekkende tegengoal. Hateboer was echt schandalig slecht. Blijft toch jammer dat je niet met de sterkste 11 speelt, zeker de backs waren belabberd. Snap het wel van de boer met dit belachelijke speelschema. Elke wedstrijd hamstringblessures. Zeker die oefeninterlands zijn gewoon belachelijk en hadden niet door moeten gaan.

18 november 2020 om 22:41

Slechte wedstrijd....goede zege...

18 november 2020 om 22:42

Zo slecht was deze wedstrijd helemaal niet, op wat verdedigende momenten in het eerste kwartier na. Ik heb aantrekkelijk voetbal gezien van Nederland.

18 november 2020 om 22:44

Slechte wedstrijd??? Slechte verdediging ok, maar ze spelen gewoon veel beter... ik vind ze zelfs beter dan onder Koeman

18 november 2020 om 22:44

No man, hele sterke wedstrijd aan de bal. Veel gecreëerd, leuk voetbal, heel afwisselend, veel aanvallende bewegingen. Alleen bij balverlies zwak soms.

18 november 2020 om 23:20

Slechte wedstrijd??? Nederland super super sterk mentaal en veel kansen veel combinaties alleen achterin was het te vaak niet goed als je de wedstrijd daar op baseert dan ben ik het zeker niet met je eens. Ik vond Nederland zoiezo de verdiende winnaar en al zijn we niet door naar de final 4 vind ik de manier waarop echt petje af. Ze blijven maar gaan en geloven erin dat is super belangrijk.

19 november 2020 om 08:31

Janselluf. Slechte wedstrijd??? Topwedstrijd gespeeld want ze speelden tegen een absolute wereldtopper die helaas Lewandoski in de tweede helft moest missen. Anders was het echt sensationeel geweest.

18 november 2020 om 22:41

Heb je de wedstrijd wel gekeken? Slechte wedstrijd... whut?

18 november 2020 om 22:41

Het is een pot voetbal welke nergens meer over ging. Ik denk dat de spelers liever rust hebben dan de final four bereiken. Maar toch hebben we veel kunnen leren van deze wedstrijd. We weten in ieder geval wier er niét thuishoren bij de basiself. Dan zeg ik niets geks als ik Hateboer, Blind en van Aanholt noem. Je kunt slecht spelel en tergend slecht spelen. Voorin hebben we zo langzamerhand ook een probleem. We komen ontzettend veel scorend vermogen tekort. Nu twee goals uit een standaard situatie. Het is te hopen dat men de vorm terug vindt, anders zie ik ons geen hoge ogen gooien op het EK. Al missen we natuurlijk wel van Dijk en de Ligt.

18 november 2020 om 22:47

Je vergeet er een paar denk ik: Berghuis is beter dan Stengs, Wijdal beter dan van Aanholt en de Vrij is ook veel minder dan Van Dijk of De ligt

18 november 2020 om 22:49

De Veij is niet veel minder dan de Ligt alleen is de combinatie Vrij en Blind gewoon voed voor domme tegengoals. Die twee voelen elkaar helemaal niet aan...

18 november 2020 om 22:49

Stengs is nog jong, net als Malen. Die kunnen zich nog wel ontwikkelen. De Vrij is niet zo slecht als hij nu laat zien. Met Blind naast je zou iedereen onzeker worden.

18 november 2020 om 22:50

Vond stengs best oké, alleen Berghuis is echt veel verder ja. Dat is geen schande. Vond De Vrij vandaag wel echt onder het niveau wat ik van hem verwacht. Eigenlijk als enige. Van Hateboer en Van Aanholt verwacht ik niet meer en de rest was redelijk tot goed.

18 november 2020 om 22:51

Je scoort nooit al je kansen, doet geen enkel team. Werd blij dat er weer eens bakken kansen worden gecreëerd, tegen Bosnië en Spanje ook al. Vind oranje sowieso goed voetballen laatste potten. Zit beleving in, tempo. En dat met niet eens de beste 11.

18 november 2020 om 22:52

@sneekpsv Ah vandaar dat Schuurs het zo moeilijk heeft

18 november 2020 om 22:55

@Mentalist. Al je kansen niet natuurlijk, maar van de 5? goed gecreëerde kansen benut je er nul. De effectiviteit mag wel wat omhoog wil je wat bereiken op een eindtoernooi.

18 november 2020 om 22:55

Meen je dat nu echt. De Ligt is echt veel beter dan De Vrij.

18 november 2020 om 22:56

@Arnavut1, De Vrij heb ik nog geen goeie minuut zien spelen anders in Oranje. Leuk dat hij het goed doet in Italië, maar dat doet Hateboer ook..

18 november 2020 om 22:57

Veel beter? Ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen. De Ligt heeft wel meer potentie. Daarbij wil ik wel nog vermelden dat ik De Vrij ook flink vind tegenvallen de laatste paar interlands

18 november 2020 om 22:57

De vrij is écht wel minder dan de Ligt. Combinatie Blind/ de Ligt was super

18 november 2020 om 23:01

@MessiBazoer. Onzin natuurlijk. De Vrij werd nog uitverkozen tot de beste verdediger op het WK van 2014. Nog geen goeie minuut, is dus wel overdreven

18 november 2020 om 23:02

De Vrij is gewoon een heel ander type. De Ligt en de Vrij passen kwa types veel beter bij elkaar. Helaas niet kwa positie.

18 november 2020 om 23:02

Celtic - Barcelona vergeten?

18 november 2020 om 23:03

@Repuiztav, Klopt, te kort door de bocht. Sinds het WK van 2014 dan. Misschien ligt mijn verwachtingspatroon ook te hoog. Hoor alleen maar positieve verhalen over hem, maar hij stelt keer op keer teleur eigenlijk.

18 november 2020 om 23:04

De Vrij heeft de afgelopen wedstrijden ook zonder vaste keeper en met matige verdediging moeten doen. Dat heeft natuurlijk ook een enorme invloed

18 november 2020 om 23:05

Effe serieus Mentalist. Hoe kan je dit NL goed vinden voetballen? Zie Spanje Italiã«, DIE spelen goed. Bij NL zijn er tot nu toe minstens 2 slechte spelers uit te vissen. Niet het minst goed, maar slecht. Dat zie je niet bij de landen die daadwerkelijk goed spelen. Dat is wel een verschil vind ik. Je speelt pas goed als daadwerkelijk je volledige 11 dat ook doet

18 november 2020 om 23:06

Daarom de Vrij ook tot beste verdediger van Italië benoemd afgelopen jaar? En mensen, vergeet niet dat de Vrij in 2014 een geweldig WK heeft gedraaid. Wat wordt die man toch door vele ondergewaardeerd, ongelooflijk. Wel eens dat afgelopen 2 wedstrijden niet zijn beste was.

18 november 2020 om 23:10

Joh er zijn nog 7 maanden om die verdediging op orde te brengen, met Van Dijk en De ligt komt dat vast wel goed en dan horen we gewoon bij de beste suptoppers van het komende EK

18 november 2020 om 23:11

Dat is 6 jaar geleden.

18 november 2020 om 23:12

@pirlotess bij spelers als Frenkie De Vrij enzo weet je dat het eenmalig is. En dat de volgende 10 wedstrijden weer goed tot uitstekend zal zijn. Iets wat niet gezegd kan worden over Hateboer,veltman,blind,babel,vd Beek etc etc. Dat is het verschil tussen een topper zijn en een gewoon oke/prima speler

18 november 2020 om 23:13

Maurootje, jij hebt Italië gekeken neem ik aan, dus kijk de wedstrijd maar even terug je bedoelt dat Spanje en Italië die de afgelopen wedstrijd van onsoranje hadden moeten verliezen?

18 november 2020 om 23:17

@mentalist er is een goede reden waarom Italie al 2 jaar(!) ongeslagen is; namelijk zelf als het minder loopt alsnog niet te verliezen. en welke wedstrijden heb jij gekeken? in beide wedstrijden was er geen enkele aanleiding waarom italie eigenlijk had moeten verliezen tegen Oranje... en is ook geen toeval waarom dat niet is gebeurd..

18 november 2020 om 23:28

Maurootje, oranje was ook 1,5 jaar ongeslagen toen Italië van ons won (met Lodeweges als bondscoach). In Bergamo kreeg Italië geen poot aan de grond de eerste helft. Maar geniet van een rondje final four kerel.

18 november 2020 om 23:37

@mentalist die final four boeit me eigelijk niet lol. Er is niets prestigieus aan. Italië kan beter bij de laatste vier op het EK of WK komen

19 november 2020 om 01:38

@SneekPSV, Blind zit bij mij als eerste op de wedstrijdformulier. Met Blind zorgt juist voor dat tikkie terug niet wordt gespeeld. Wanneer het nodig is schuift hij altijd door wanneer de linksback de bal heeft waardoor je op het middenveld extra man hebt. Verdedigend is Blind niet top maar
aan de bal is hij ijzersterk en altijd vooruit denkend. Durft de ballen vanuit achteruit strak laag over de grond aan de spitsen te geven. Met de Ligt, van Dijk vind ik zo tergend langzaam en risicoloos. De Vrij aan de bal vind ik zeer zwak maar die komt straks ook niet in aanmerking als beide jongens fit zijn. Wel staat er tegenover dat met deze twee beesten weinig tegendoelpunten komen. Ik ben iemand die vanuit achteruit voetballend oplossingen uitvoert en durft risico's te nemen, dus ja Blind voor mij met de Ligt of van Dijk.

19 november 2020 om 06:22

Blind is te traag en was doordat hij niet fatsoenlijk instapt ook schuldig aan de goal. Leuk dat hij een goede pass heeft, maar verdedigend gewoon te zwak.De Vrij aan de bal niet sterk noemen...die jongen staat in Italië juist bekend om dat Hij een goede inspeelpass heeft. Maar iedereen beoordeelt hem op twee wedstrijden, terwijl Blind meer dan 10x erg zwak was in het Nederlands elftal en ook regelmatig in een sterker elftal mocht acteren, terwijl de vrij het nu in een nieuw gevormde verdediging met een hele zwakke rechtsback moest laten zien.

19 november 2020 om 09:02

Dan moet je Blind op het middenveld zetten ofzo. Een verdediger moet namelijk wel gewoon kunnen verdedigen

18 november 2020 om 22:44

Die oefeninterlands zijn er inderdaad gewoon puur voor het geld, niet meer niet minder. Maar wel bedenkelijk in deze tijden ja.

Overigens; zullen we ook wat complimenten geven aan de Boer? Het was allemaal zijn schuld toen we verloren van Mexico en niet wonnen van Bosnië. Vandaag gewoon een hele goede pot van NL, het is alleen een godswonder dat je maar 2x scoort. Verder vond ik van Aanholt ook heel slecht spelen, en Berghuis viel weer uitstekend in met veel dreiging.

18 november 2020 om 23:09

Tot nu toe heeft De boer nog steeds niet de beste 11 spelers op gesteld. Terwijl me dat juist helemaal niet moeilijk lijkt. Dus nee, nog geen complimenten aan de Boer. Pas als hij de logische spelers als bijv Dumfries laat starten. Dan pas kan ik hem serieus nemen. Qua middenveld heeft hij het wel vaak goed. En dat is lastiger aangezien die elkaar weinig ontlopen met een Klaassen, VD beek ect.

18 november 2020 om 23:12

@maurootje, Zou het bij Dumfries niet te maken hebben met Corona? Dat hij geen volledige wedstrijden kan spelen nog.

18 november 2020 om 23:18

geen idee, maar dan had hij dat wel gewoon duidelijk gemaakt toch? iniedergeval zo hou je wel je geloofwaardigheid. of misschien valt dat ook weer in dat privacy-wet. dan neem ik mn woorden terug

18 november 2020 om 23:52

Privacy inderdaad

18 november 2020 om 22:50

@ackaka
Helemaal met je eens. Schreef hier zelf vanmorgen ook al wat over. Grote onzin om als je al twee wedstrijden speelt om een cup die tien keer nergens over gaat je dan ook nog een oefen interland tegen Spanje gaat spelen. En wat hebben we er eigenlijk aan? Totaal niets lijkt me

18 november 2020 om 22:56

Ik snap het toch niet helemaal. Als je dan persé frisse benen wil, waarom dan niet Botman? Hateboer is al niet echt een geweldig niveau, maar heeft ook nog eens een waardeloze vorm. Aanholt te aanvallend ingesteld icm dit centrum en ontbreken van een echte controleur op het middenveld. Maargoed, aanvallend ziet het er wel erg leuk uit de laatste wedstrijden. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht met De Boer aan het roer. En verdedigend scheelt het straks ook wel een slok op een borrel als mannen als De Ligt, vDijk en/of Aké weer terug zijn.

Liever de back van Ijselmeervogels dan Hateboer, wat is die gozer slecht zeg. Wat een verschil maken 2 wissels op de backs dan ineens. Ons centrum was bizar zwak vandaag. Wat doet Blind bij die goal, of beter gezegd wat doet hij niet? Blind en De Vrij herstelden zich overigens redelijk. We creëerden echt veel kansen, waarvan er gewoon een paar in moeten. In de 1e helft kan je gewoon al 4 goals hebben gemaakt. Daar waar Depay constant aanwezig is, speelt Wijnaldum altijd verstoppertje als het even niet loopt. Mogen we niet meer verwachten van onze aanvoerder? Hij scoort dan wel (waar het om draait haha) maar hij is constant onzichtbaar, ik vind dat hij dan toch de kar in ieder geval moet proberen te trekken. 2 overwinningen op rij, toptrainer die Frank.

18 november 2020 om 22:44

Wat? Wijnaldum was goed in afgelopen wedstrijd tegen Bosnië, 2 goals en was overal. Vandaag was ie prima en scoorde ook nog de winnende. Hoeft van een middenvelder niet meer te verwachten

18 november 2020 om 22:53

Ik heb het ook over als het even minder gaat, dus bij een achterstand zoals vandaag. Niet tegen Bosnië. Ik zie hem dan niet vaak de kar trekken, wat ik wel van hem verwacht. Vind het echt een uitstekende speler, maar dat mis ik een beetje, wat ik bij Depay wel zie.

18 november 2020 om 22:47

@MessiBazoer, bij de tegengoal ook een zeer negatieve hoofdrol voor Klaassen. Komt ontzettend veel snelheid tekort en werd er door die Pool (mét bal) finaal uitgelopen. Jammer, want snelheid kan je nou eenmaal heel moeilijk compenseren. Is wellicht een nuttige speler, maar gaat in Oranje nooit een belangrijke rol vervullen in mijn ogen.

18 november 2020 om 22:52

@DieGelbeReds, Snelheid is extreem belangrijk, ben ik met je eens. Maar wie wil je daar dan neer zetten die aantoonbaar beter is? De Roon, Strootman, Van de Beek (meer een 10) of Koopmeinders? Pröpper vond ik altijd wel een leuke speler, maar dan heb je met Pröpper en Frenkie wel 2 aanvallende verdedigende middenvelders.

18 november 2020 om 22:53

Het spijt me zeer maar ik denk dat iedereen behalve Dumfries, Wijndal en Malen er door deze buitenspeler uit worden gelopen. Je enige argument waarom Klaassen tekort komt is omdat hij niet snel genoeg is? Dat lijkt me een beetje een rare maatstaf voor een controlerende middenvelder. Klaassen was vandaag niet bijster sterk en ongelukkig met het constant uitglijden, maar ik denk dat hij een prima controleur is totdat een Koopmeiners of Van de Beek zo ver zijn die controlerende positie over te nemen.

18 november 2020 om 22:53

@DieGelbeReds Wanneer De Ligt en/of Van Dijk terug is kan Klaassen een nuttige speler zijn tegen de mindere teams voor het voetballende aspect, vanwege het sterke blok achterin. Echter wanneer Blind centraal staat is het altijd oppassen in de omschakeling met Klaassen. Verder in de topwedstrijden moet er wel echt een type Nigel de Jong staan die gewoon alleen de ballen afpakt en ze inlevert bij Frenkie. Mag ik overigens nog even de aandacht voor Dumfries nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar wat is het een verademing hem in je team te hebben longen als een paard en elk duel gaat hij aan. De penalty kwam ook voort uit zijn werklust door het kopduel aan te gaan. Hateboer had daar het duel ten allen tijden verloren.

18 november 2020 om 22:53

Moet wel lachen heb je dat sprint duel van die gozer met frenkie gezien?
die won omdat ie een voorsprong had anders was ie ook gezien.
Dus die jongen is gewoon rete snel.
Want frenkie is ook bizar rap.

18 november 2020 om 22:59

@MessiBazoer, aantoonbaar beter is natuurlijk lastig. Welke maatstaven ga je dan hanteren? Ik vind dat de Roon krediet heeft opgebouwd en het voorheen prima heeft gedaan in het Nederlands elftal. Dat wil niet zeggen dat dit met de Roon niet had kunnen gebeuren, maar hier werd de afgelopen weken net gedaan alsof Klaassen ineens een geweldige middenvelder is. Het is en blijft, naar internationale maatstaven, in mijn ogen een subtopper met beperkingen.

18 november 2020 om 23:03

Diegelbereds vreemde reactie, die Pool behoort tot de snelste spelers. De enige vm die ik ken, die heel snel is dat is Ndidi. Voor mij is middenveld De Jong Wijnaldum en Klaassen het beste, waar alles in zit en goed in overwicht is.

18 november 2020 om 23:05

@martijnr, doordat hij zoveel snelheid tekort komt is het op die positie geen topper. Daar ben ik van overtuigd. Je hebt op die positie snelheid nodig, anders ben je in veel duels gezien. Klaassen kan best nuttig zijn hoor, maar internationaal gezien is Klaassen toch helemaal niets bijzonders? Dat is ook niet erg, maar slechts een constatering. Ben overigens met je/jullie eens dat er niet echt iemand aantoonbaar beter is. Wellicht is de Roon iets verder, maar het verschil is heel klein.

18 november 2020 om 23:07

@Sulejmani, we hoeven het ook niet altijd eens te zijn. Het viel me op dat Klaassen een matige wedstrijd speelde. Mijns inziens vergeet je overigens Kanté als het gaat om snelheid. Mijn voorkeur zou toch uitgaan naar de Roon, heb het idee dat hij in de duels wat sterker is.

18 november 2020 om 23:23

Diegelbereds we hoeven zeker niet altijd eens te zijn, gelukkig niet anders konden we niet discussiëren. Desondanks ben ik het nog steeds best vaak met je eens merk ik. Klaassen speelde zeker niet zijn allerbeste match eens, maar je bracht het net alsof het altijd zo was en zal zijn en dat vond ik vreemd. De Roon vind ik niks, daar zou ik altijd Klaassen voor laten spelen die meer voetballer is maar ook kan combineren. De Roon vind ik net als Hateboer smakeloze voetballers.

19 november 2020 om 00:52

*Kanté was ik inderdaad ook vergeten, helaas hebben wij zo een wereld niveau middenvelder niet bij Oranje. 😓

18 november 2020 om 22:48

Gini is niet iemand die zichtbaar is en de kar trekt. Het is een dienende speler en dat doet hij goed. Maakt daarnaast zn doelpunten, dus prima.

18 november 2020 om 22:49

Wijnaldum scoort wel 1 keer én versiert een penalty

18 november 2020 om 22:50

Klopt, en daar draait het uiteindelijk om. Maar ik vind hem te veel afwezig voor een top middenvelder van Liverpool en zeker voor een aanvoerder.

18 november 2020 om 22:51

Altijd verstoppertje spelen als het niet lukt? Gelukt maakt hij genoeg doelpunt en nog de 95ste minuut een bal wegwerken in de eigen 16. Dan mag hij van mij wel vaker verstoppertje spelen.

18 november 2020 om 22:58

Van mij ook. Het valt me alleen op.

18 november 2020 om 23:08

Niet in de war met Donny vd Beek?

Wat een gekke wedstrijd was dit zeg, waar een beetje alles in zat. Helaas waren we verdedigend wel weer kwetsbaar, met Hateboer en Van Aanholt ga je te ver terug in kwaliteit. Toen Dumfries en Wijndal er in kwamen gebeurde er weer wat, De Vrij heeft zich behoorlijk hersteld vergeleken met de vorige pot en Blind ook wel enkele momenten daargelaten. Ik ben blij met Berghuis en Stengs beide zijn geweldige voetballers voor ons! Depay en Malen hadden ook wel hun bijdrage. Dat Frank breien de Boer kan ook wel de deur uit, de afgelopen potten heeft hij bewezen toch wel een aanvallende visie heeft aangenomen.

18 november 2020 om 23:04

Je bedoelt toen Berghuis, Dumfries en Wijndal erin kwamen ja.

18 november 2020 om 23:26

Kuipman zeker waar, Berghuis had ik toch eerder genoemd. Ik vind Stengs en Berghuis (wel wat verder ook) leuke voetballers voor ons, en Berghuis heeft nog meer zijn steentje bijgedragen de laatste potjes. Zo klote dat die goal maar niet wilt vallen, hij is er steeds dichtbij echt sneu.

18 november 2020 om 23:10

Stengs een geweldige voetballer voor ons? Wat heb ik me gestoord aan hem, balcontrole laat te wensen over, zijn eerste gedachte is vaak achteruit, geen duelkracht. Ik had hem na een half uur al gewisseld, wat een slappe hap was Stengs zeg. Zoals van de vaart zei, alsof je naar een jeugdspeler zit te kijken. Berghuis is momenteel een klasse beter dan Stengs.

18 november 2020 om 23:28

Eens dat Berghuis een stuk verder is, dat begrijp ik heel goed! Maar hij is er zeer ervaren en wat ouder, maar hij is in alle laatste potjes bepalend geweest. Stengs had ik ook me twijfels over, maar vandaag zag ik hem weer wat mooie dingen laten zien. Ik vind het een groot talent en een creatieve jongen.

Wat een rare wedstrijd. Aanvallend was het niet heel matig, maar je zag toch pas echt een ommeslag na de wissels. Hateboer die met de souplesse van een staalplaat over het veld beweegt, was echt niet om aan te zien. Nooit meer oproepen. Daley Blind vind ik echt geen slechte speler, maar die verliest de 50m sprint nog van een 120kg-wegende Rafael van der Vaart. Daardoor staat hij vaak, zeker bij counters, gewoon niet goed gepositioneerd. Van Aanholt bracht echt 0.0, onbegrijpelijk dat zo iemand de voorkeur krijgt boven de energieke Haps. Klaassen vond ik ook niet sterk spelen. Maar die had volgens mij ook zijn zaalvoetbalschoenen aan. Dat leek meer op schaatsen bij hem. Stengs speelde echt wel redelijk, alleen je ziet dat Berghuis momenteel gewoon net iets meer kan brengen. Memphis vond ik ondanks zijn prima penalty ook gewoon matig. Wilt veel te vaak zijn trukendoos opendoen, maar die heeft hij helemaal niet. Daarnaast vind ik Wijnaldum echt de meest overschatte speler van Oranje. Ik vind hem zeker niet slecht, maar ze praten over hem alsof het een speler van wereldniveau is. Niet voor niets wilt Liverpool niet meer met hem door. Nooit of te nimmer zal hij een slecht spelend Oranje bij de schouders nemen, hij deelt altijd mee in de malaise. Daar verandert zo'n kopbal die via een Pool in de goal beland niks aan. Ik denk dat de achterhoede wel duidelijk is voor de toekomst, het middenveld ook wel redelijk. Grote vraagstuk voor de toekomst is vooral de invulling van de vleugelaanvallers.

18 november 2020 om 22:45

Ook al deel ik ergens wel je mening over Wijnaldum, is het gek om te concluderen dat hij ons niet door het slop trekt. Volgens mij scoorde hij 8 van de laatste 13 goals van het NL elftal..

18 november 2020 om 22:48

Het is ook een beetje een rare speler. Hij is wel verzekerd van een basisplaats, maar ik vind hem te vaak te snel door de ondergrens zakken voor zo'n ervaren speler.

18 november 2020 om 22:57

Agh sommige denken dat we net als Frankrijk tig wereldspelers kunnen selecteren. Sommige zullen pas echt jongens als Depay en Wijnaldum missen wanneer ze er niet zijn. Dat gezeik soms gaat nergens over. Weer zijn die jongens bepalend!

18 november 2020 om 23:00

Ik denk dat we voornamelijk verwend zijn door het verleden. Want Nederland heeft wel degelijk aan de lopende band wereldspelers gehad. Het missen van Depay en Wijnaldum, nadat je net afscheid hebt genomen van spelers als Sneijder, Robben en Van Persie? Denk het niet.

19 november 2020 om 08:53

Tja, daar tegenover staat dat we nu wel verdedigers hebben zoals van Dijk, de Ligt en de Vrij.

18 november 2020 om 22:46

Je neemt me de woorden uit mn mond. Gini is een speler die geweldig is als die in dienst van bv het trio voorin bij Liverpool speelt. Hem bestempelen als wereldtop en verwachten dat hij het spel naar zich toe trekt is een foute verwachting. Verder Memphis idd teveel trucjes en onzinnige/moeilijke dingen. Als hij dat er wat meer uit haalt is het gewoon een erg goede speler. Het zorgenkindje momenteel is achterin. Natuurlijk speel je niet met de sterkste 4, maar puur op tactisch gebied lijkt het soms wel kamikaze voetbal. Goede ploegen counteren je helemaal kapot.

18 november 2020 om 22:53

Ja kan zeggen wat je wilt over GINI maar hij heeft jarenlang gewoon in de basis gestaan bij Liverpool .. hij is gewoon topspeler.. en hij geeft zelf ook aan dat hij vandaag niet goed was .. in NL moet je elke wedstrijd sterren van de hemel spelen anders ben je niet goed genoeg .. zelfs salah en mane en Henderson noem maar op spelen vaak genoeg slechte wedstrijden ... kijk als je zegt Hateboer en blind dje spelen gewoon echt wedstrijden achter elkaar dramatisch .. maar blijven gewoon weer opgesteld worden daf is gewoon pas echt onbegrijpelijk

18 november 2020 om 22:53

Gini haha al jaren basis bij liverpool, gaat misschien naar barca, scoort als een gek in oranje. Overschat? Oh sorry... ik zie al hoe je heet....excuus voor mijn reactie Blindevogel

Gekke wedstrijd. Het veld liet Oranje gewoonweg niet fatsoenlijk voetballen. Zoveel gleden eruit. Over het algemeen een prima pot, je had meer moeten scoren, zeker de eerste helft. En de 2e was gelukkig de defensie compacter maar vooral werd Polen sneller vastgezet zodat ze er niet uitkwamen. Duidelijk ook dat Hateboer voorlopig niet kan maar ook Blind centraal is zwak. Geef Botman maar een kans totdat de andere jongens terug zijn. Depay je beste speler, creëerde genoeg, prima aanvallen gezien. De wisselwerking tussen hem en Malen vind ik ook prima, die in de gaten springt. Wel was dit een wedstrijd om over na te denken. Soms moet je ook strijden en vechtvoetbal leveren om te winnen. Jammer dat je geen eerste wordt, zijn de andere wedstrijden toch funest geworden. Goed dat je toch nog wint. En wie anders dan Depay en Wijnaldum!

Lekkere overwinning van de oranje leeuwen. Spelen af en toe echt mooi en verzorgd voetbal. Maar ik denk dat een ding vandaag wel duidelijk is, Berghuis hoort gewoon in de basis. Een man die de hele wedstrijd omdraait binnen 10 minuten. Wat mij betreft zijn er 6 vaste krachten in dit elftal: Berghuis, van Dijk, F de Jong, Depay, Gini en Klaassen.

18 november 2020 om 22:43

Van dijk, de ligt, maar berghuis zeker niet

18 november 2020 om 22:45

Waarom niet dan? Als hij zo speelt. Zorgt voor veel direct gevaar. Heeft nu 2 assists in 2 potten. Daarnaast nog een hoop gevaar gesticht. Heel directe speler

18 november 2020 om 22:43

zet daar de ligt ook maar bij, want die de vrij speelt echt niet lekker

18 november 2020 om 22:51

Maar De Vrij wil ik ook wel een keer zien met Van Dijk, Dumfries en Wijndal. En zelfs met vaste keeper.

18 november 2020 om 22:51

Wie kan daar goed spelen met backs die zijn man laten lopen en een blind die zit te slapen. De beste man kan maar op een plek ter gelijk zijn

18 november 2020 om 22:51

*dumfries. We hebben gewoon niet beter. Was deze interland periode ook erg belangrijk en goed.

19 november 2020 om 01:09

Eens, Dumfries mag er ook bij. Die heeft de concurrentiestrijd overduidelijk gewonnen.

18 november 2020 om 23:08

Nou, weet niet of Berghuis hoger in de pikorde staat dan Bergwijn denk het niet. Bergwijn is weliswaar geen basispeler bij Spurs en speelt daar in de roulatie, maar voetbalt dan ook op een ander niveau dan dat Berghuis doet met alle respect.

18 november 2020 om 23:15

Ow Branquinho, Bergwijn laat helemaal niks zien in oranje en Berghuis de laatste wedstrijden gewoon wel. Misschien lastig toe te geven voor mensen, maar hij haalt dan iedere keer een behoorlijk niveau en levert ook vandaag weer ee bijdrage aan de overwinning.

18 november 2020 om 23:15

Hij traint op een ander niveau, voetballen doet hij niet echt. Na PSV vind ik hem toch een stuk minder geworden, lijkt ook qua moteriek wat te breed en niet meer zo wendbaar als destijds.

19 november 2020 om 00:08

Goalski Hij heeft 4 wedstrijden van de 8 premier league meegedaan bij de spurs waarbij hij ook nog een aantal wedstrijden geblesseerd was. Laten we het er maar niet over hebben hoeveel Berghuis er speelde bij Watford. Vind het maar raar dat men altijd zijn speelminuten van de Spurs erbij haalt, net alsof Berghuis daar zou spelen.

19 november 2020 om 00:10

Ow Jeroen, Hij was tijdens zijn laatste interland periode in september tegen Polen gewoon trefzeker voor Oranje, dus of hij niks laat zien? Weet niet hoe je erop komt.

19 november 2020 om 01:12

Bergwijn is een prima speler voor Oranje en heeft een klik met Depay voorin maar ik vind hem wel iets té stevig geworden. Net zoals Depay werd toen ie richting Engeland ging. En de Berghuis van Watford erbij halen is natuurlijk totaal niet relevant. Berghuis heeft het deze interlands prima gedaan en als Bergwijn er straks weer bij komt kan ie de concurrentie aan gaan of weer op links spelen (Depay weer in de spits)

19 november 2020 om 09:06

Bergwijn laat gewoon te weinig zien bij de Spurs. Ja het is een niveau hoger maar toen Bergwijn in de Eredivisie speelde haalde hij met betere spelers om hem heen nog steeds een lager rendement als Berghuis en dat zegt ook wel iets

18 november 2020 om 23:24

Met een corner een hele wedstrijd omdraaien, dat is wel knap idd. Maar verder heeft hij niet veel bijzonders gedaan. Staat na 24 interlands op 0 doelpunten. Komt qua kwaliteit niet eens in de buurt van de andere 5 die je opnoemt..

19 november 2020 om 01:03

Berghuis heeft geen 24, maar 21 interlands, waarvan 14 invalbeurten en eigenlijk maar 1 keer de volledige 90 minuten. Daarnaast vergeet je voor het gemak de 7 assists.

19 november 2020 om 12:18

Berghuis speelt bij feyenoord dan ben je in deze periode van het nl elftal nooit vaste waarde. Smerige vriendjespolitiek van die de boer. Allemaal slappe ajacieden en zijn schoonzoon zijn alleen vaste krachten.

Verdiende overwinning wat mij betreft. Vond oranje prima voetballen waarbij het balletje een paar keer net niet goed viel. Wel zorgelijk hoeveel grote kansen er zijn gemist, dat moet echt beter.

Motm: berghuis. Kan niet anders. Fantastisch speler, altijd al gezegd😜.

Wij horen in de League B van de Nations League. Elke keer hetzelfde verhaal met deze selectie en dan dachten mensen nog dat we eerste konden worden. Hele makkelijke penalty gegeven, anders waren we even mooi 3e geworden in de poule. Ik heb het al vaker gezegd maar dit Nederlands elftal is matig en het word nog lastig om te plaatsen voor het volgende WK. Je hebt geen spelers die het verschil maken in de voorhoede. Brazilie Argentinie Spanje Italie Engeland Duitsland Frankrijk Portugal Colombia Belgie Uruguay zijn allemaal sterkere tegenstanders. We zitten op hetzelfde niveau als Turkije, Kroatie, Chile, Mexico, Zweden, Denemarken. Ik snap oprecht niet dat Blind nog steeds in de basis staat. Ik heb hem altijd erg matig gevonden sinds zijn eerste periode bij Ajax al. Hij komt in alles net te kort. Hateboer vonden mensen geweldig bij Atalanta maar ik heb hem altijd erg overschat gevonden. Hij zou nooit in de top van de Eredivisie spelen, wankelt een beetje leuk mee. Van Aanholt laat zoveel gaten achterin verdedigend zo zwak. Laten we het maar niet over Depay hebben altijd de grote man uithangen maar veel te wisselvallig. Het enige wat redelijk staat is normaal gesproken de de 2 achterin maar de rest van het team is echt niks beter dan de landen die ik net heb opgenoemd. Dat we deze wedstrijd winnen is echt te danken aan de scheidsrechter en Berghuis.

18 november 2020 om 22:47

Wat een onzin. Wij zijn niet de sterkste team maar League A is gewoon waarbij wij horen. Trouwens wij zijn finalist van de vorige editie dus wat je zegt is gewoon onzin. En hoezo scheidsrechter? Was toch gewoon een penalty.

18 november 2020 om 22:47

@s-070.. van aanholt zou de speler zijn, die was toch slecht, zijn kans is verkeken..Depay weereens geforceerd de vedette willen uithangen, imitatie van Neymar en Ronaldo at the same time.. maar ja, je gaat je zo voelen wanneer de van de Vaarts van deze wereld steeds in zijn kont gaan kruipen.. ik vind Krul een kopie van Diduluca qua bouw en zijn slungeligheid, de vrij is ook zijn plek kwijt wanneer iedereen fit is.. Stengs moet perse een kans krijgen, iedereen weet waarom, stengs moet er over 2 jaar bijkomen en niet nu!! Frenkie de Jong speelt alles, oranje bij Barcelona, Koeman gaat hem moe in een kruiwagen naar et EK brengen..

18 november 2020 om 22:51

@S-070, wat wil je nou eigenlijk zeggen? Duitsland en Colombia lijden gisteren beide hun grootste nederlaag in 8000 jaar. De defensie van Duitsland is zo lek als een mandje.

18 november 2020 om 23:20

8000 jaar is wel een beetje aandikken hè. Dan kun je net zo goed 13,8 miljard jaar zeggen 😉.

18 november 2020 om 23:21

@Lierse, de 0 zat vast

18 november 2020 om 23:46

Over het algemeen, maar de aanval is wel stukke beter. Zoiets kan gebeuren en je doet alsof het San Marino is.

18 november 2020 om 22:56

Nou het Nederlands elftal schat ik toch wel hoger dan IJsland, Zweden, Polen, Oekraïne en Bosnië Herzegovina.... En gelijk met Duitsland, Zwitserland en Engeland om maar een greep te doen

18 november 2020 om 23:28

Kwalitatief is Nederland zeker beter dan die eerste landen die je opnoemt. Maar Engeland en Duitsland zijn toch echt kwalitatief sterker dan Oranje. Veel meer spelers die op hoog niveau voetballen, misschien alleen niet altijd een hecht team. Dat is wat Nederland moet worden, een collectief. Dan kun je het wel bijna elk land heel moeilijk maken.

18 november 2020 om 23:40

Op papier ben ik het zeker met je eens hoor maar toch is Nederland best al een hecht team, dat zag je vorig jaar wel in de wedstrijden tegen Frankrijk en Duitsland, tuurlijk is het team nu wat anders maar toch en Engeland blijft toch altijd een beetje een apart geval als het als nationaal team speelt, het botert vrijwel nooit en Southgate die behouden speelt helpt daar niet aan mee, vandaar mijn inschatting

19 november 2020 om 01:16

Vandaar dat Nederland eerste werd in een poule met Duitsland..? Engeland is een rommeltje. Zal nooit wat worden, terwijl ze echt wel leuke spelers hebben. Nederland kan zich meten met Spanje, Frankrijk, Duitsland, Portugal en Italië, dat hebben ze inmiddels toch wel bewezen.

18 november 2020 om 23:03

Lekker negatief stuk, heb je een slechte avond gehad? Heb je Duitsland gezien tegen Spanje? Die horen dan nu ook in poule B thuis..of Frankrijk, toen ze verloren tegen Finland. "...anders waren we mooi even 3e geworden"?? "Als" bestaat niet in het voetbal, als NL tegen Italië niet verloren had, waren ze mooi even 1e geworden. Dit team kan gewoon mee bovenin, ze kunnen het elk team lastig maken, dat hebben ze de 2e wedstrijd tegen Italië ook laten zien. Er zijn zeker landen die overall wellicht beter zijn, maar ik vind de verschillen de laatste jaren niet bijzonder groot en om nou NL te bestempelen als poule B land, gaat wel heel erg ver.

18 november 2020 om 23:18

Nou ja, daar kan ik eigenlijk vrij kort over zijn. Als Oranje daar echt thuishoorde, zaten ze wel in die League B. Vorig jaar finalist en dit jaar tweede in de poule achter Italie. Een indrukwekkende ploeg is het niet, maar jij overdrijft het wel wat te erg in negatieve zin. Het zijn natuurlijk (buiten Hateboer ) geen pannenkoeken.

Veel commentaar op de boer maar hij pakt gewoon 7 punten in 3 wedstrijden, waar koeman er maar 4 pakt. Met de boer waren ze makkelijk eerste geworden

18 november 2020 om 22:44

Vgm heeft Koeman de finale van de Nations league gehaald vorig jaar dus wat lul je?

18 november 2020 om 22:48

Maar dat was een veel makkelijkere poule. Oh, wacht...

18 november 2020 om 22:45

laten we eerst maar eens van landen als Frankrijk, Duitsland en Engeland gaan winnen onder FdB en dan de balans opmaken. ik vind niet dat hij slecht doet maar hij moet nu toch wel een keer spelers als Babel, Promes, Veltman, Blind en Hateboer gaan door selecteren want dat kan echt niet meer

18 november 2020 om 22:49

Dat klopt, maar koeman liet babel en promes veel spelen, de boer komt nu al met stengs en malen

18 november 2020 om 22:51

zeker weten. FdB komt met een verfrissende aanpak. als hij nog op die paar posities door selecteert dan ben ik meteen een fan hem

18 november 2020 om 23:20

@Japie wie wil je dan rechtsback(up) hebben? Ik bedoel, ik ben ook niet onder de indruk van Hateboer, maar die man krijgt ook niet een keer de kans om 90 minuten te spelen. Daarnaast denk ik toch dat 5-3-2 de beste opstelling is voor dit team en dat hij daar met wat vertrouwen veel beter kan.

18 november 2020 om 23:49

Ja toen was Promes nog in vorm logisch dat die hem liet spelen.

19 november 2020 om 01:18

Hateboer is een prima backup voor Dumfries. Zou niet weten wie hij anders moet selecteren. Van Aanholt kunnen we vervangen door Haps (en anders Malacia). De rest is opvulling omdat we niets anders hebben.

19 november 2020 om 02:45

Als Karsdorp zo doorgaat verdiend die zeker een kans.

Beetje moe van al het gezeik. Nederland creëerde heel veel kansen alleen hadden pech in de afronding. Toch nog gewonnen. Ik heb wel vertrouwen in het EK, zeker als van Dijk en de Ligt terug zijn!

18 november 2020 om 22:48

Die "pech" in de afronding hebben we alleen bijna altijd. Lijkt me eerder iets met kwaliteit (of het gebrek eraan) te maken. Desalniettemin is dit resultaat wel gewoon verdiend in mijn ogen. En je hebt helemaal gelijk, de verdediging zal op het EK er heel anders uit gaan zien dan nu. Ik hoop dat Sinkgraven eens wordt geselecteerd voor linksback, die schittert elke week in de BL. En dan Dumfries op rechtsback met Van Dijk en De Ligt in het centrum. Dan heb je gewoon een hele stabiele verdediging.

18 november 2020 om 23:00

Afwerken is ook een kwaliteit. Verder is dit Oranje ook gewoon niet indrukwekkend. Daar moeten we gewoon eerlijk in zijn. Van Dijk en wellicht De Ligt scheelt in verdedigend opzicht weliswaar iets, maar het middenveld en de aanval blijft erg kwetsbaar. Er is weinig creativiteit en de creativiteit die er is, is beperkend. Frenkie de Jong kan de creativiteit tot net voorbij de middellijn verzorgen, terwijl Memphis wisselvallig is in elk aspect van z'n spel. Die gaat waarschijnlijk nooit over die onvolwassenheid in z'n spel komen. Dit Oranje is een beetje als de Europese subtop qua clubs. Het kan verrassen, maar in essentie missen ze gewoon de kwaliteit om hoge ogen te gooien.

Memphis en Gini, de leiders van dit Oranje. Ook niet anders verwacht. Is Hateboer na vandaag officieel afgeschreven? Lijkt me wel toch. Blind toch wel kleine motm 2e helft, wat stond die lekker te verdedigen zeg. Berghuid en Dumfries vielen ook lekker in. Goeie 2e helft na een moeizame 1ste helft.

18 november 2020 om 22:51

Zijn veel jongens die hun verantwoordelijkheid pakken.
Wijnaldum, Depay, Frankie en van Dijk staan er altijd.
Maar nu zie ik meer jongens met persoonlijkheid in het veld staan.
Berghuis (aanvoerder van Feyenoord), Klaassen (ex-aanvoerder Ajax), Dumfries (aanvoerder Psv) en Luuk de Jong (ex-aanvoerder PSV en EL winnaar).
Zijn allemaal jongens met persoonlijkheid en er altijd voor blijven knokken.
Het verschil vind ik met deze jongens en bijvoorbeeld Malen en Stengs dat het mannen zijn.
Malen en Stengs zijn heel frivool, maar het mist gewoon nog net in de afronding en het laatste stukje. Daarom kies ik op dit moment gewoon voor Luuk en Berghuis met oog op het EK. Ik denk dat die jongens je op moeilijke momenten er doorheen slepen.

18 november 2020 om 23:05

Het is alleen wel een beetje de vraag wat je van Memphis verwacht. Met het oog op een volgende stap was dit gewoon wederom niet goed genoeg. Niet scherp in het afwerken, te geforceerd gespeeld en het lijkt wel erg vaak alsof hij denkt dat hij tegen tegenstanders speelt waarvan het centrale duo een rode kaart heeft ontvangen. Als je de 16 van de tegenstander omsingelt, kun je niet denken dat je wel even open kunt draaien door de bal twee keer te raken. Dat leid eigenlijk in alle gevallen tot balverlies en een knullig ogende actie. Wijnaldum was vandaag redelijk onzichtbaar, maar deed nuttige dingen en was aan de bal kalm en volwassen. Niet spectaculair, maar zeker functioneel. Hateboer is gewoon niet beter dan de gemiddelde Eredivisie-back. Zo zie je maar hoe een bepaalde tactiek spelers beduidend meter kan doen lijken dan ze in werkelijkheid zijn. Malen mag wel wat meer aandacht krijgen. Het kan natuurlijk nog wel wat beter, maar in alles zie je de kwaliteit van die jongen. Hij speelt functioneel, in dienst van de ploeg als het moet, het is frivool en hij is niet zo snel van de wijs te brengen. Bij Stengs zie je het ook wel, maar die moet echt volwassener gaan spelen, zeker met de bal aan de voet. Qua passing en overzicht zit het bij Stengs wel goed.

18 november 2020 om 23:07

Idd, de zeikerds zullen pas hun sterke inbreng inzien en waarderen wanneer ze er niet bij zijn. Vooral Depay, creert erg veel, gevaarlijk.

Blind wisselen en meteen een doelpunt😉. Winst in winst dus daar doen we het voor maar Hateboer en Blind horen echt niet thuis in Oranje

18 november 2020 om 22:47

Blind speelde een redelijke wedstrijd. Bij die tegengoal zwak maar waar was De Vrij daar en wat deed Hateboer daar. Blind zeker wel oranjewaardig. Al speel je liever met Van Dijk en De Ligt uiteraard.

Ze scoren alle twee maar Wijnaldum speelde weer verstoppertje en Depay weer de ego tripper .

18 november 2020 om 23:09

Ga ze eens een keer ffs waarderen en inzien wat voor prima inbreng zij hebben en dat al een lange tijd! Man man man.

18 november 2020 om 23:13

Helemaal mee eens. Ik vraag me langzaamaan af wat Wijnaldum meer heeft dan vdBeek. Scoren doen ze allebei dus dat kan het niet zijn. VdBeek loopt 3x buitenspel en Wijnaldum speelt verstoppertje. Ik heb overigens geen voorkeur, vond de wissel Klaassen-vdBeek ook prima deze wedstrijd. Maar dat Wijnaldum zo veel meer de dragende speler is, geloof ik niet zo in.

Kan iemand Donny vertellen dat hij ook een duel aan mag gaan.
Loopt als een dartelen hert over het veld, en heeft zoals altijd nul,nul meerwaarde voor het NL elftal

Weer een ijzersterk optreden van Nederland. Oppermachtig over dit matige Polen en met Frenkie de Jong weer als de absolute uitblinker bij Oranje kon het uiteraard niet mis gaan. Schitterende pot was dit.

Leuke wedstrijd. Oranje goed gespeeld de tweede helft en de eerste helft aanvallend sterk. Verdedigend in de omschakeling kwetsbaar omdat de verdedigers geen rugdekking gaven en niet uitstapten. Zwakke broeder was Hateboer. Bij de tegengoal zag Klaassen Blind en De Vrij er ook niet lekker uit, maar Klaassen en Blind speelden aan de bal sterk.

Positieve ontwikkeling. Nl bouwt aan een team om potten te kunnen breken tijdens het ek. Goede wedstrijd Frenkie, klaassen wijnaldum, berghuis en dumfries. Hateboer, vrij, blind slecht.

18 november 2020 om 22:50

Blind was op het begin na gewoon goed bezig hoor, zeker in de 2e helft. En nee, is natuurlijk daar geen basisklant als de rest weer terug is van blessures.

18 november 2020 om 22:57

Ik ben het met je eens, blind hoort niet in dat rijtje als je naar de 2e helft kijkt.

18 november 2020 om 23:20

Wat vond je van depay? Die vond ik ook heel sterk. Kwam veel dreiging van hem af. Blind vond ik goede tweede helft spelen. Van Aanholt zwak.

19 november 2020 om 07:59

Ik vond depay goed vergeleken met de rest, maar ik weet niet, ik verwacht meer van hem, is dat erg?

Het was echt een prima wedstrijd dit. Aanvallend was het gewoon heel goed en verdedigend moeten we ons maar troosten met het idee dat er in Maart weer een hele andere verdediging staat. Ik denk trouwens dat De Boer prima is begonnen bij Oranje. Dit Nederland speelt veel leuker dan voorspeld.

Ik vrees toch dat Blind straks gewoon weer linksback is als De Ligt en Van Dijk terugzijn... Of hij staat er gewoon boven De Ligt of De Vrij! Laat nou alsjeblieft die Wijndal en Dumfries onze vaste backs zijn! Wat zijn die belangrijk voor ons spel met al die positiewisselingen en naar binnen kruipende spelers voorin!

Ik vrees toch dat Blind straks gewoon weer linksback is als De Ligt en Van Dijk terugzijn... Of hij staat er gewoon boven De Ligt of De Vrij! Laat nou alsjeblieft die Wijndal en Dumfries onze vaste backs zijn! Wat zijn die belangrijk voor ons spel met al die positiewisselingen en naar binnen kruipende spelers voorin!

Ik vrees toch dat Blind straks gewoon weer linksback is als De Ligt en Van Dijk terugzijn... Of hij staat er gewoon boven De Ligt of De Vrij! Laat nou alsjeblieft die Wijndal en Dumfries onze vaste backs zijn! Wat zijn die belangrijk voor ons spel met al die positiewisselingen en naar binnen kruipende spelers voorin!

Oranje B is wel een klasse minder dan de A opstelling. Met Dumfries en Wijndal veel meer controle wat ook beter speelt voor Blind. Die na een slechte 1ste helft, zich meer dan uitstekend heeft hersteld. Verdediging blijft zorgenkindje.

Aanvallend bij vlagen schitterend voetbal, middenveld staat als een huis met Frenkie, Klaassen en Wijnaldum. Oranje aanvallend beter dan onder Koeman. Toekomst ziet er weer goed uit, en Frank mag echt wel credits daarvoor krijgen.

Vond Oranje weer zeer goed spelen, slecht verdedigen met name de backs en slechte afwerking. Zit lekker veel beweging en dreiging in, aan de bal echt goed om te zien.

Zit een stijgende lijn in met Frank de Boer.

Eerder ondanks Depay, die speelde toch weer matig zeg

Wat heb ik toch weinig affiniteit met dit Nederlands elftal. Laat het EK aan mij voorbijschieten, evenals het WK.
Tot 2014 was het leuk. Nu stuk voor stuk arrogante eenlingen die alleen maar denken aan zichzelf.

18 november 2020 om 22:55

Waar slaat een comment als deze in godsnaam op? En waarom ben je hier aan het lezen en reageren als je het allemaal zo kut vind? Ik snap er niks van..

18 november 2020 om 22:59

Het Ek & het WK aan je voorbij laten schieten? Echt een voetbal liefhebber ben je ook 😉

18 november 2020 om 23:20

Wat een onzin zeg. De polarisatie heeft je wel aardig te grazen genomen zeg. Ik zie gewoon een zeer goede groep, die voor elkaar strijden. Aanvallend geen wereldtop maar wel gretig. Zodra iedereen fit is, heb je een topploeg. Maar nee hoor, wat is het super belangrijk hoe iemand is buiten het veld, poehh. -_-

Depay voor president. Wat een tobspeler. Nooit geweten dat hij zoo goed is...

Belachelijk hoe sommige Depay afzeiken, als je niet ziet hoe belangrijk hij is dan kun je beter geen commentaar geven.

18 november 2020 om 22:50

Begrijp er ook werkelijk niks van. Creert bijna alles voorij

18 november 2020 om 23:06

Hij heeft 0 rendement. Ziet er allemaal leuk uit voor de bühne maar als puntje bij paaltje komt is de effectiviteit ver te zoeken

19 november 2020 om 09:09

@Buly wel vreemd dat dan de rest van de selectie van Oranje niet in de buurt komt van zijn rendement

18 november 2020 om 23:50

Wordt er zowat moe van. Men zou de beste man eens moeten waarderen. Ze zullen pas zijn inbreng inzien zodra hij er niet is.

De Boer maakt het zichzelf moeilijk door enorm met de clubcoaches mee te denken en niet met zijn sterkste team te starten. Hateboer in een 5-3-2 systeem bruikbaar. Voor Nederlands elftal veel te zwak. De Vrij zijn kans gehad afgelopen wedstrijden door blessures De Ligt , Akenen Van Dijk. Ook duidelijk gefaald.respect voor de teamgeest. Zeer blij met De Boer ipv Koeman. Veel leuker om naar te kijken. Met betere verdedigers die terug komen en als er geen spelers gespaard hoeven worden zullen er minder kansen weggegeven worden en aanvallend wordt er al enorm veel gecreerd.

Ik vond NL best okay spelen eigenlijk. De penalty was niet terecht maar desondanks verdiend gewonnen vind ik. Je kan natuurlijk niet verwachten dat Blind, de Vrij een Van Dijk kunnen vervangen. Maar zo vaak kwam NL ook weer niet in de problemen. Al met al een prima winst toch?Hateboer was wel dramatisch.

18 november 2020 om 23:00

Hij word met 2 handen in de rug geduwd maar het was niet terecht? Als het Neymar was geweest was het wel terecht zeker.

Er is weinig te zeggen. Aanvallend hebben we echt genoeg gecreëerd, achterin? Absoluut kwetsbaar.

2 overwinningen op rij, er komen mooie tijden aan voor Nederland.

Prima resultaat, jammer dat we niet naar finale gaan. Daarvoor waren de prestaties toch te pover en ontbrak ook een beetje het geluk wat de vorige keer wel aanwezig was. Uiteraard hebben we het laten liggen in Bosnië, maar ook 1 punt uit 2 duels tegen Italië is gewoon te weinig. Wel ben ik blij dat Oranje na de droevige start onder De Boer steeds meer kleur op zijn wangen krijgt. Was het duel in Italië eindelijk een lichtpuntje, dit blok is een prima vervolg daarop.

Terechte overwinning. Wat een irritante ploeg dat Polen. Als onze eerste keus verdediging er weer is hebben we een prima elftal.

Met opgeheven hoofd wordt hier de Nations League verlaten. Als je deze wedstrijd ziet dan geeft dat mij toch echt wel goede hoop voor de toekomst en komend EK! Wil ten eerste even Frenkie de Jong benoemen. Ik meen dit echt als die jongen in vorm is, is hij echt een van de allerbesten. Afgelopen week ijzersterk gevoetbald voor Nederland. De manier van voetballen van die jongen zie je echt bij bijna niemand. Hij voetbalt zo makkelijk onder de druk uit, heeft een fantastisch inzicht en onderschept ook echt super veel ballen. Verder zie je ook weer steeds meer Depay en Wijnaldum in vorm raken bij Nederland. Het lijkt me wel duidelijk ook dat Dumfries en Wijndal je beste backs op dit moment zijn. Van Wijndal kun je natuurlijk nog niet elke pot verwachten dat hij zo speelt als tegen Bosnie, maar hij heeft toch wel echt laten zien dat hij een serieuze optie is voor nu en ook voor de toekomst. Dumfries aan de andere kant ook erg gevaarlijk als hij opkomt, terwijl Hateboer het maar niet laat zien. Ben helemaal benieuwd naar Nederland als de Ligt en Virgil terug zijn aangezien de verdediging nog wel eens een zwak puntje is afgelopen tijd. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in!

Ik heb het idee dat er meer aan de hand is met Blind dan wij weten. Snelheid had die sowieso niet echt, maar hij is echt een stuk trager geworden. Na de wissel ook nog even de pols voelen. Ben geen complotdenker, maar you'll never know..

18 november 2020 om 22:53

Nee hoor. Blind is altijd ontzettend traag geweest. Ik zie weinig verschil met andere jaren. Verder zijn dingen als "de pols voelen" natuurlijk niet zo vreemd. Zo'n aandoening hakt er bij ieder mens in en daarin is een topsporter verre van een uitzondering.

18 november 2020 om 22:55

@Sirius, op het absolute topniveau zie je dat spelers als Blind en Klaassen de echte snelheid missen. Met alle respect, maar anders hadden ze in deze fase van hun carrière ook niet bij Ajax gevoetbald.

18 november 2020 om 23:15

Misschien lees je m'n reactie verkeerd. Ik ben het wel met je eens, maar ik wek ook nergens de indruk er anders over te denken.

Wat een gezeik weer op Depay. Achja ik zie 't zo, zolang er op hem geklaagd wordt is hij gewoon aanwezig... Hij scoort en is onze beste aanvaller.

19 november 2020 om 02:05

Hij scoort? Bedoel je een penalty vandaag en een goal tegen het veredelde amateur team van Bosnie Herzegovina? Nou, nou, poe poe.. Dan stel je wat voor hoor, als 'beste' aanvaller. Rendement van die gast is schrikbarend laag. in de afgelopen 8 wedstrijden sinds hij terug is van zijn blessure zijn dat namelijk de enige twee goals die hij heeft gemaakt. En ondertussen rustig alle corners en vrije trappen opnemen. De corners vliegen alle kanten op, behalve de goede (En Berghuis neemt er een paar en er valt meteen een goal uit) en een vrije trap die erin ging kan ik me al helemaal niet herinneren.
Leuk hoor, 3 hakballetjes tegen de Bosnische loodgieter om de hoek, maar vandaag levert hij gewoon alle ballen in.. En krijgt ie een vrije schietkans binnen de 16 met rechts, produceert hij een slap aftreksel van wat een schot zou moeten zijn. En niet een keer maar gewoon 3, 4 keer ineen wedstrijd.
Kansloos.

Ik vind dat Berghuis ook wel credits verdiend had een uitstekende invalbeurt.

Tja, Hateboer maakt vooralsnog niet de indruk beter te zijn dan de gemiddelde Eredivisie-back. Zo zie je maar dat je met geluk een fantastische carriere kunt hebben als matige speler. Stengs heeft wel de kwaliteiten, maar moet echt volwassener gaan spelen. Dat heeft hij bij AZ ook en in Oranje zag je het vandaag ook weer terug. Hij heeft het overzicht en de technische kwaliteiten, maar hij is vaak te angstig en te onzeker, althans zo oogt het. Memphis was weer eens alles of niets. Ik persoonlijk zie eigenlijk geen rek meer in 'm. Ik zie met het oog op het totaalplaatje ook niet zo snel waar hij zichzelf nog zou kunnen verbeteren. Wijnaldum was weliswaar onzichtbaar in aanvallend opzicht, maar speelde wel volwassen en deed eigenlijk niet zoveel verkeerd. Verder is Van Aanholt het ook niet echt. Betreft de wedstrijd: Het was verdeeld over de hele wedstrijd in periodes leuk, maar het grootste gedeelte was het ook radeloosheid, frustratie en onmacht op bepaalde aspecten die de boventoon voerde.

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Hateboer flink tekort komt. Dumfries lijkt ivm hem een wonderback (heeft ook echt stappen gemaakt, daar niet van)

Veerkracht getoond en goede wissels van de Boer

Ook deze wedstrijden moet je winnen. Veerkracht. Top!

Moet ook wel zeggen dat het vrij duidelijk is dat van Aanholt en Hateboer niet meer kunnen en de Ligt en van Dijk zwaar gemist worden.

Wat zal ik blij zijn als de ligt/van dijk weer centraal staat, vooral de Vrij valt me tegen.
Wijndal gewoon linksachter laten en Depay ik kan niet echt genieten van hem, terug speel ballen als schoten, vrije trappen die altijd naar het doel draaien en hopeloos zijn maar ik ben wel blij om de vechtlust die er in het elftal zit.

Berghuis heeft de concurrentie strijd met schoonzoon Stengs ondertussen wel gewonnen.

Om heel eerlijk te zijn ben ik blij dat deze campagne voorbij is. Dit is gewoon niet het Oranje die ik wil zien. Verdediging zonder Van Dijk en De Ligt is niet best en dat is een pijnlijke constatering. Ik had toch echt meer verwacht van Blind en vooral van De Vrij. Nu loopt Frank ook onnodig te kloten met met de verdediging, desondanks is dit geen goed teken richting het EK. Verder blijf ik bij dat we een echte architect missen op het middenveld. Een echte creative middenvelder. Zeker tegen de tegenstanders die wel weten hoe ze moeten verdedigen hebben een middenvelder nodig die de ruimtes ziet en de nodige techniek ook heeft om de bal daarheen te verplaatsen. Dan gaan we ook een Depay zien die wij dot nu toe nooit hebben gezien. Verder ben ik niet helemaal happy met de aanvallers aan de zijkanten. Berghuis doet het leuk en Malen en Stengs zijn leuke talenten. Voor de basis van Oranje verwacht ik toch echt veel meer dan dit soort spelers. Een Talentvolle Afellay en Elia zaten vroeger gewoon op de bank en pakten af en toe een paar minuten. Ik heb het idee dat ze nu gewoon in de basis zouden staan.

18 november 2020 om 23:03

Wie zou je dan in de verdediging zetten? De vele wedstrijden laten dat gewoon niet toe, Dumfries die bijv net van een corona besmetting terugkomt. Twee CV's in de lappenmand. Dan kom je alsnog bij Blind en De Vrij. Bij de 1e tegengoal heel goed gedaan van Polen, snelle speler die met wat geluk de bal erin prikte. Daarna nog een goeie mogelijkheid op de paal, maar voor de rest heb ik niet veel kansen geteld van Polen. Neemt niet weg dat het in de omschakeling echt beter moet.

Hateboer, Blind nooit meer in de basis. Van Aanholt was niet slecht maar Wijndal moet daar zoveel mogelijk spelen. En iedereen die kritiek heeft op Depay moet echt naar de neuroloog want zonder die man dwing je niks af. Koester die gozer gewoon met zijn rare trekjes.

18 november 2020 om 23:06

Aanholt was echt wel slecht vandaag en.Depay oke goede voetballer maar hij moet soms niet te lang door pingelen want verpest vaak zo een belangrijke aanval en ook geen vrije trappen nemen die 1 niet aankomen en 2 altijd naar binnen draaien en zo gemakkelijk te pakken is voor de keeper

18 november 2020 om 23:43

En 3 vaker schieten zoals de penalty ipv die slappe rollertjes.

NL aan de bal best een goeie wedstrijd, verdedigend kan beter.. Maar dat weten alle 17 miljoen bondscoaches wel.
Wijnaldum ondanks de goal niet echt zichtbaar, Frenkie paar verdedigend goeie acties maar in het aanvalsspel ook niet zijn stempel kunnen drukken. Het gevaar kwam merendeels van Memphis, Blind met een paar vlijmscherpe verticale splijtende passes, een paar mooi opgezette aanvallen en redelijk goeie invallers met Berghuis, Wijndal en De Jong.
Het enige wat me soms stoorde, los van een paar omschakelmomenten, was dat de heren niet de bal op goal vuren maar met halfzachte rollertjes kwamen. Met de penalty zat dat gelukkig wel goed bij Memphis.

van Basten, Kieft, Kluivert, Ronald de Boer, Hasselbaink, Makaay, Bergkamp, van Nistelrooy, Huntelaar, van Persie en dan nu Depay.. Dat is gewoon 3 klassen minder

18 november 2020 om 23:05

Het mooiste is dat de helft daarvan op de bank zat bij het Nederlands elftal. Alleen Kieft (en Ronald) horen niet in dat rijtje thuis.

18 november 2020 om 23:06

Puur als 9? Misschien, maar je doet Memphis te kort, geen van die spelers was zo onmisbaar voor Nederland als Memphis dat nu is. Al die jongens hadden ook veel betere spelers om hun heen.

18 november 2020 om 23:06

Puur qua statistieken valt dat toch reuze mee? 59 interlands, 21 doelpunten. Niets mis mee. Memphis is geen pure spits a la Van Nistelrooij maar als hij soms zijn oogkleppen iets meer afdoet kan hij anderen wat vaker in stelling brengen.

18 november 2020 om 23:55

Zeker. Onderstussen heeft Memphis bijvoorbeeld in 6 wedstrijden voor NL vorig jaar 6 goals en 7 assists geleverd. Waardeloos he?

19 november 2020 om 00:11

Mijn fout, qua assists zeker niet verkeerd van Memphis. Maar voor het overige eens met dat Memphis zeker geen 3e rangs spits is zoals hier wordt beweerd, en ja inderdaad onmisbaar voor dit NL elftal. No Memphis no glory!

19 november 2020 om 09:13

Tja, ik zie ook liever een Cocu of Sneijder als wat er nu op het middenveld loopt of een Robben als Berghuis maar je moet roeien met de riemen die je hebt

Never ever nooit meer Hateboer. Alleen als je ooit van plant bent om in een 3-5-2 te spelen moet je die mee nemen, echt dat die het zo goed doet bij Atalanta verdient Gasperini een gigantisch compliment. Die goal van Polen mag je echt nooit gebeuren, 3 keer verschrikkelijk van Hateboer, Blind ,en Klaassen. Zelfde voor blind renpaard Van Aanholt die eigenlijk niks belangrijks toevoegt.
Wat een slecht veld trouwens.
Verder word je soms echt ziek van iedereen hier, De Boer is een Ajax coach, Depay is arrogant, Stengs kan er niks van bla bla bla, ik vind het voetbal onder de boer de laatste 2 potjes echt hartstikke goed. Aanvallend zit er een stijgende lijn in en als we straks De Ligt en van Dijk weer terug hebben heb je echt een goede 11 hoor. Ik werd ook gefrustreerd op bepaalde dingen hier, maar mensen slaan echt enorm door. Ga eens achter je land staan ipv alles kapot praten zeg.

18 november 2020 om 23:13

Ook dan niet. Hateboer is gewoon zeer matig gebleken. Die is echt niet zoveel beter dan de gemiddelde Eredivisie back en heeft eigenlijk alleen wat snelheid. Je kunt gewoon niet zoveel fout doen in een 3-5-2. Z'n verdedigende incapabiliteit word gecompenseerd door een centraal trio en een eventuele middenvelder en z'n rendement is voor een aanvallende back eigenlijk zeer matig te noemen. Ik denk dat ze bij Atalanta nog uit moeten vinden dat er beduidend betere rechtsbacks lopen voor niet eens zoveel geld. Hateboer is gewogen en veel(!) te licht bevonden naar mijn mening. Verder kan ik me wel redelijk vinden in jouw betoog.

18 november 2020 om 23:49

Hahah je hebt gelijk, ik ben er helemaal klaar mee met die jongen.

18 november 2020 om 23:18

Wat heeft Klaassen eigenlijk fout gedaan? Dat Hateboer de bal op een zeer schlemiele wijze verliest en Klaassen achter een man aan moet rennen die gewoon simpelweg sneller is, is niks aan te doen. Iemand kwalijk nemen dat hij niet mee rent of niet alles geeft, dat kan. Maar Klaassen kwalijk nemen dat hij niet harder kan rennen dan dat hij kan is niet logisch.

Benieuwd wie er nu in moet . Eerst moest de Roon weg voor vd Beek en nu voor Klaassen.
Nou we hebben het gezien.

Zo lekkere pot voetbal gezien. Weer 90 min voetbal gekeken zonder de tel aan te raken. Wat een penalty van Depay!! Heeft die man stalen teennagels ofzo 💥 Frenkie de Jong ook weer ontzettend goed. Malen,Strengs, en Wijndal hele goede Talenten. Gaan we in de toekomst zeker nog veel van horen. Alleen wat moeten we toch met Hatenboer en Blind maar ja zullen ze wel subsidie voor krijgen al denk ik dat Blind Fysiek helemaal op is op dit moment en veel te langzaam om centraal te spelen. Zie het wel goedkomen onder de Boer heeft me positief verrast.

Ik vind het bijna bizar hoe kortzichtig veel mensen zijn als het over De Vrij.
Alles op basis van de laatste twee wedstrijden.
Zien jullie Inter nooit voetballen?
Één van de beste verdedigers van de serie A.
En de fouten van De Ligt in Oranje allemaal weer vergeten?

18 november 2020 om 23:48

Hij liet het toch niet zien bij Oranje?

18 november 2020 om 23:55

Deze twee wedstrijden niet maar er stond ook wel een kneus naast hem.

Het is dat De Ligt en Van Dijk allebei niet meedoen, dat is de reden dat veel mensen schreeuwen om De Ligt en Van Dijk.
Maar wat heeft De Ligt nou gepresteerd in Oranje?
De Vrij naast Van Dijk gaat prima.

18 november 2020 om 23:57

Nee die zijn we niet vergeten, maar De Vrij speelt gewoon vrij matig vergeleken met zijn rol bij Inter in die 3 mans verdediging. Misschien dat daarom ook iedereen kiest voor Matthijs, die speelt wel in een 4 mans verdediging.
Wat ik kortzichtig vind is dat mensen bakken met kritiek op De Boer hebben terwijl ik tegen Italie, Bosnie, Spanje tweede helft en ook vandaag gewoon echt voetbal heb gezien. Mensen hebben echt iets enorms tegen die man. Ondertussen meer spelers van niet Ajax clubs kansen gegeven dan zijn voorganger, maar ja, somige hebben alles tegen.

Na een zwakke reeks van 4 wedstrijden is Nederland op basis van de resultaten uit de laatste twee wedstrijden toch nog enigszins met opgeheven hoofd tweede geworden op 1 punt van een grotere voetballand. Dit is gewoon naar verwachting als je kijkt naar de sterkte van de selectie en de bondscoach. Nederland onder de Boer is ook niet echt een favoriet op het EK. Frankrijk, Spanje, Belgie, Portugal, Duitsland, Italie, Engeland zijn allemaal beter. Wellicht kunnen Wales, Kroatie en nog een paar landen ook boven Nederland worden gezet.

18 november 2020 om 23:51

Wales en ook Kroatie hoef je niet boven Nederland te zetten. De rest ben ik het met je eens.

Ik heb ''ze'' van tevoren gewaarschuwd.
Daarna lieten ''we'' zien dat we het wel kunnen.

Toch altijd apart om te zien hoe trainers zich distantiëren als het slecht gaat, maar het ''we'' is als het goed gaat.

Geen goede wedstrijd natuurlijk, maar dit hadden we wel een beetje aan zien komen. Deze wedstrijd ging eigenlijk nergens meer om. De spelers sparen zich voor de competitie en zijn niet helemaal gefocust. Daarnaast speelde Nederland niet in de sterkste opstelling. Het is trouwens goed dat de Boer zoveel spelers gebruikt. Hij kan zo spelers beoordelen en dan gaan selecteren. Ik denk dat deze interlandperiode wel duidelijk is geworden dat Klaassen en Wijndal wat toevoegen aan de basis. Dumfries is onze beste reachtsachter. Stengs moet nog een stap maken. Berghuis ligt op hem voor. Ik denk dat wanneer Nederland alle spelers beschibaar heeft dat het goed gaat komen. Heb ook alle vertrouwen in de Boer. Maakt goede keuzes

Hateboer hoeft wat mij betreft nooit meer opgesteld te worden. Overigens was het vragen om problemen met deze achterhoede, Hateboer en van Aanholt zijn praktisch links- en rechtsbuiten, Blind kan die gaten to-taal niet dichtlopen en de Vrij kan het niet alleen. De tegengoal demonstreerde haarfijn de zwaktes van Oranje. Dumfries en Wijndal bieden verdedigend veel meer, volgende keer met hen aub.

1 ste goal wederom fout van blind . hij moest allang kruisen!!! dan was de tegenstander niet zo dicht bij de keeper gekomen

We mogen in ieder geval niet klagen met die scheids. Er zijn scheidsrechters die veel meer van die Polen zouden hebben toegelaten en Oranje geen strafschop zouden hebben gegeven. Dan heb je alsnog niet gewonnen van een team dat duidelijk minder is, waardoor De Boer weer wat kritiek zou verwachten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren