Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Man City sorteert met topkandidaten voor op mogelijk vertrek Guardiola’

Laatste update:

Josep Guardiola beschikt over een aflopend contract bij Manchester City en het is volgens berichten in de Engelse media niet onmogelijk dat de Spaanse manager na dit seizoen vertrekt uit het Etihad Stadium. Volgens Goal zijn Julian Nagelsmann en Mauricio Pochettino in beeld bij het bestuur van the Citizens, mocht Guardiola daadwerkelijk zijn vertrek aankondigen.

Nagelsmann maakt al enige tijd veel indruk als trainer van RB Leipzig, dat afgelopen seizoen tot de halve finale in de Champions League reikte. De pas 33-jarige Duitser is in het verleden ook al in verband gebracht met onder meer Bayern München en Manchester United. Pochettino is net als Nagelsmann ook al eens gelinkt aan the Red Devils, waar er veel kritiek is op het functioneren van Ole Gunnar Solskjaer. De Argentijnse manager is clubloos na zijn ontslag bij Tottenham Hotspur in november vorig jaar. Het is overigens niet bekend of de twee coaches interesse hebben in het managerschap bij Manchester City.

Ondanks de geruchten omtrent Nagelsmann en Pochettino blijft de in 2016 aangestelde Guardiola kandidaat nummer één voor het bestuur van Manchester City. Vanwege het overvolle speelschema heeft de Spanjaard echter geen haast met de gesprekken over een nieuw contract. Guardiola wil volgens Goal daarnaast niet net als Arsène Wenger en Alex Ferguson bij respectievelijk Arsenal en Manchester United decennialang aan een club verbonden zijn. Mocht hij al kiezen voor een langer verblijf in Manchester, dan zal het een verbintenis voor slechts één seizoen betreffen, zo klinkt het. Voor Guardiola is het boven alles cruciaal dat de spelers van Manchester City nog steeds geloven in zijn voetbalfilosofie. Hierdoor kijkt de clubleiding rustig rond naar eventuele kandidaten om hem op te volgen.

Guardiola werd onlangs in verband gebracht met een terugkeer bij Barcelona, al werd dat al snel door de trainer zelf naar het rijk der fabelen verwezen. Contractverlenging bij Manchester City lijkt hem vooralsnog een beter idee. "Ik ben hier in Manchester ontzettend gelukkig en hopelijk zorgen de resultaten van dit seizoen ervoor dat ik hier nog wat langer kan blijven", zo klonk het in oktober in de Engelse media. Volgens voorzitter Khaldoon Al Mubarak is de band met Guardiola nog altijd zeer hecht. "We zitten op één lijn als het gaat om de dingen die goed en slecht zijn voor deze club", zo sprak de bestuurder in september op de website van Manchester City.

"Ook over de toekomst en het vergaren van succes hebben we dezelfde ideeën", aldus Al Mubarak, die de gesprekken met Guardiola met vertrouwen tegemoet ziet. "Ik ben ervan overtuigd dat het een prettig gesprek zal zijn en weet zeker dat de club, Pep en ik er alleen maar beter van zullen worden." Guardiola veroverde bij Manchester City tot dusver twee landstitels, één FA Cup en driemaal de EFL Cup.

Wat zou de beste opvolger zijn van Josep Guardiola bij Manchester City?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

lijkt me het beste ook. in de CL is het al 3 jaar op rij een drama, vorig jaar was het ook een drama in de competitie en dit seizoen loopt het weer niet lekker bij City

17 november 2020 om 15:59

Het lijkt wel of de magie tussen de spelers en de veeleisende coach uitgewerkt is. Bepaalde spelers als De Bruyne en de Spaanse spelers zullen nog wel achter hem staan maar weet niet of dat Sterling en Aguerro dat ook doen, om maar iemand te noemen.

17 november 2020 om 15:59

Precies, jarenlang alles kunnen kopen en nog steeds geen zicht op de CL.

17 november 2020 om 16:05

Het lijkt er bijna op alsof hij die CL niet wilt winnen. Als hij die rare tactische beslissingen blijft nemen in een knock out wedstrijd dan vraag je er zelf om.

17 november 2020 om 16:06

Heb jij een pushmelding aan staan zodra de naam Josep Guardiola in een bericht staat?

17 november 2020 om 16:09

Ja hij heeft daar een abonnement op. Ook op artikelen waarin spelers als Veltman, Blind of Cillessen worden genoemd. In herhaling.
On topic: vind zelf dat ie het beter had kunnen doen, maar als coach heb je er ook geen invloed op dat de Var hem tegenwerkt (spurs) en dat iemand voor open goal mist (Sterling). Dit helpt natuurlijk ook niet mee. Normaal gesproken was City doorgegaan en niet Lyon bijvoorbeeld.

17 november 2020 om 16:13

de VAR heeft hem tegen gewerkt? vergeet je niet even dat City een penalty cadeau kreeg van de scheids tegen de Spurs? je verliest met de rijkste selectie ter wereld met 3-1 van de nummer 7 van Frankrijk en het ligt aan 1 gemiste kans van Sterling. zo kan je elke wanprestatie wel recht praten, maar Guardiola is op de een of andere manier heilig verklaard na zijn laatste CL winst 10 jaar geleden met Barcelona

17 november 2020 om 16:17

Ja en nee Kolbeinn. Die punten kan Guardiola inderdaad niets aan doen, mee eens. Maar waar Guardiola wel wat aan kan doen, zijn de opstellingen en de tactieken. En om heel eerlijk te zijn, daardoor is hij met zijn clubs er meerdere malen uitgevlogen. In belangrijke wedstrijden probeert hij te veel het tactisch meesterbrein te zijn in mijn optiek. Dan komt hij met acties als De Bruyne in de spits, Sterling in de spits of bij Bayern Lahm en Alaba op het middenveld samen (terwijl je toen back-ups had die slecht waren in Rafinha en Bernat). Dat soort "tactische" exploitaties moet je lekker doen in de competitie tegen ploegen die je "hoort" te verslaan. In de CL in de knock out fase, of tegen bijvoorbeeld Liverpool in de PL, moet je gewoon "normaal" doen en je beste spelers op hun beste posities opstellen. En ook niet gaan knoeien met experimentele opstellingen. 9 van de 10x werkt dat namelijk juist niet in zulke wedstrijden.

17 november 2020 om 16:19

@jackieboy10 mee eens! voetbal is geen hogere wiskunde voor raketgeleerden ofzo. als je gewoon speelt zoals je spelers gewend zijn hebben ze het vertrouwen en weten ze wat moeten doen in het veld en dan is de kans op succes veel groter dan als opeens alles gaat omgooien en op een manier gaat spelen die je spelers niet gewend zijn. zo maak je het als coach onnodig ingewikkeld en moeilijk voor je spelers

17 november 2020 om 16:42

Tja maar wie is dan een toptrainer Japie? Klopp verliest ook met een veel hoger budget van Atletico, Simeone verliest met meer kapitaal weer van Leipzig, Tuchel kan er dit jaar zomaar eens in de poule uitvliegen met Psg. Elke trainer is in mijn optiek zo goed als zijn materiaal beschikbaar is.

17 november 2020 om 16:47

Klopp heeft recent twee keer in de finale van de CL gestaan, Zidane zelfs drie keer en beide mannen hebben ook landstitels gepakt. City komt onder Guardiola al 3 jaar op rij niet eens voorbij de kwartfinale terwijl ze toch echt de duurste selectie ter wereld hebben staan. dat vind ik een armoedige prestatie. al helemaal als je ziet dat de tegenstanders AS Monaco, Spurs en Olympique Lyon heette. dat is natuurlijk niet de Europese top

17 november 2020 om 17:10

Ik ben het met je eens dat Guardiola toch redelijk overschat wordt, maar we moeten ook niet doen of het een koekenbakker is. Monaco bijv. had wel een aardig elftal met Mbappe, B. Silva, Mendy, Lemar, Falcao, Moutinho etc in de gelederen. Ook spurs heeft een ijzersterk elftal dus het is ook niet zo dat City daar even van wint. Lyon vond ik wel een schande, maar die schakelden ook verrassend genoeg Juve gewoon uit. Klopp heeft laatste 2 jaar uniek gepresteerd, maar heeft wel jarenlang daar de tijd voor gehad. Op het begin bij Liverpool had die buiten de Bundesliga nog nooit een bijzonder prijs gewonnen. En Zidane had een ijzersterke selectie onder de hoede. Hij heeft vorig jaar buiten de titel toch ook niet uiterst bijzonder gepresteerd? Ook dit jaar is Real enorm zwak begonnen aan de CL. Zidane had natuurlijk een elftal op de top van zijn kunnen met oa Ronaldo, Kroos, Modric, Bale, Marcelo, Ramos etc. Ik vind het elftal van City ook gewoon lichtelijk overschat. Buiten de Bruyne zijn het ook geen internationale topspelers. Het lijkt zo, omdat ze voor veel geld binnen gehaald worden. Maar een Laporte of Dias kan je echt nog niet vergelijken met een Van Dijk of Ramos. Sterling is goed, maar ook weer niet zo goed als een Mbappe of Neymar. Aguero is top, maar een Lewandowski is weer absolute top. Gundogan is goed, maar ook geen Thiago of Kimmich. Ik vind het namelijk wel meevallen hoe goed ze zijn. Samen met Liverpool hebben ze de sterkste selectie, maar het is ook niet zo dat die 4 clubs daaronder heel veel minder zijn. Voor de CL vind ik kwartfinale / halve finale ook een logisch resultaat. Tegen Lyon was verrassend, maar ze versloegen wel gewoon een Real Madrid. Op dit moment is Bayern gewoon de beste en daarachter komt waarschijnlijk Liverpool. City zit in een categorie daaronder met Psg, Juve, Barca en Real. En het is ook niet zo dat clubs als Chelsea, Atletico, Dortmund etc er bijvoorbeeld zo weinig van onder doen. Die kunnen ook op een goede dag van City winnen. Helemaal in 1 wedstrijd.

17 november 2020 om 17:12

@japie_krekel: AS Monaco was toen gewoon top hoor. AS Monaco was toen dat jaar dat het City uitschakelde, gewoon kampioen geworden in Ligue 1 en had het spelers als B. Silva, Fabinho, Lemar, Mbappe, Moutinho, Falcao, Mendy, Sidibe en Subasic in het elftal. Dat was toen gewoon een Europees top team. Tegen Spurs had City onwijs veel pech met o.a. Aguero dat slechts een millimeter buitenspel stond. Dat zijn dingen die je Guardiola niet kan aanrekenen. Wel zou je Guardiola misschien kunnen aanrekenen voor z'n gekke opstelling tegen Lyon door met ineens drie controleurs te spelen, maar dat is dan ook het enige.

17 november 2020 om 17:16

maar Guardiola had bij Barca nog een betere selectie als Zidane bij Real en die heeft ook niet drie keer op rij de CL weten te winnen. dan moet je als coach toch wel iets extra's hebben lijkt mij. sinds hij terug is bij Real doet hij het ook aanzienlijk beter dan zijn twee voorgangers en is hij vorig jaar kampioen geworden met een Real Madrid selectie zonder een ster van het kaliber Messi, met weinig scorend vermogen en een selectie die ook nog eens redelijk uit balans is

17 november 2020 om 17:18

dat ben ik zeker met je eens Zermatt over Monaco maar City was wel aan hun stand verplicht om dat te winnen natuurlijk. als dat dan een keer niet lukt is dat idd geen schande maar City verliest nu al 3 jaar op rij van mindere tegenstanders in de kwartfinale. je mag dan ook niet afhankelijk zijn van 1 momentje in een wedstrijd. met de uitgaven en selectie van City in vergelijking met die ploegen hoor je dat natuurlijk gewoon te winnen, al helemaal van een Olympique Lyon. zelfs jij als die hard City fan ziet denk ik dat gezien de selectie er gewoon veel meer in moet zitten als een kwartfinale

17 november 2020 om 17:21

Zidane heeft dan ook wel erg veel geluk aan z'n zijnde gehad in CL toen hij drie keer won. Met o.a. buitenspelgoals tegen Bayern Munchen in kwartfinale 2017 van Ancelotti en in halve finale tegen Bayern Munchen van Heynckes compleet weggespeeld in 2018. Nu kan het zomaar zijn dat Zidane al in poulefase uit wordt geschakeld door Gladbach en Inter, terwijl deze twee clubs veel minder budget hebben dan Real. Real verloor dit seizoen zelfs van Shakthar. Zidane kan het dus goed doen, maar ook gewoon heel slecht.

17 november 2020 om 17:40

dat klopt wel maar Guardiola heeft al 10 jaar de CL finale niet meer gehaald en dat is erg lang voor een coach die met de teams heeft kunnen werken die hij heeft gehad. 3 keer op rij al in de kwartfinale stranden is sowieso ook niet best

17 november 2020 om 16:08

Drama in de competitie is wel wat overdreven, ze werden 2e met 81 punten, dat is 15p meer dan de nummer drie. Liverpool had een buitengewoon seizoen met 99 punten. Denk dat er bij city toch wat decompressie was na het 2x oprij winnen van de PL. Zijn prestaties in de CL zijn hierbij vergeleken bizar. Denk dat Guardiola toch teveel wil inspelen op de tegenstander in de CL en te weinig gelooft in de kwaliteiten van zijn eigen elftal, zoals het hele seizoen met 4 achterin spelen en dan laatst tegen Lyon met 3 achterin.

17 november 2020 om 16:15

en met 18 punten achterstand op Liverpool terwijl de selectie van City bijna twee keer zoveel heeft gekost. ik vind dat echt een hele slechte prestatie en in de CL was het idd niet veel beter als je er met 3-1 afgaat tegen de nummer 7 van Frankrijk

17 november 2020 om 16:20

Je doet alsof het winnen van de PL "even" gedaan wordt. Zoals Cruijff ook al zei: "ik heb een zak met geld nog nooit zien scoren" Het maakt het imo alleen wat makkelijker.

17 november 2020 om 16:48

Juventus en Bayern worden toch ook bijna elk jaar kampioen met de duurste selectie uit hun competitie. dan mag je dat ook verwachten van City die veruit de duurste selectie in de PL hebben

17 november 2020 om 16:51

Toen duidelijk werd dat Liverpool niet meer te achterhalen was hebben ze de PL wel laten lopen dus die 18pnt zegt niet alles. Jij staart je zo enorm ontzettend blind op stats Japie, het zou juist verfrissend zijn als je eens wat context toevoegt.

17 november 2020 om 16:55

@samcro waar moet ik me anders op focussen dan die stats dan? die stats vertellen de feiten. als Van Bommel op 8 punten achterstand van Ajax eindigt bv praten we over een schande en kan hij er niks van maar als Guardiola op 18 punten achterstand van Liverpool eindigt dan moeten we er niet te zwaar aan wegen. bij elke andere coach was dit een schande geweest en die zou bestempeld worden als een koekenbakker maar als het over Guardiola gaat lag het opeens allemaal aan externe factoren en heet het geen wanprestatie. is dat niet een beetje ongeloofwaardig allemaal?

17 november 2020 om 17:01

Het verschil is ook dat van Bommel een voorsprong van 8 punten weggaf. Liverpool was vanaf speeldag 1 onverslaanbaar. City was 2 seizoen ervoor onverslaanbaar dus beetje overdreven om te zeggen dat city slecht is in de competitie.

17 november 2020 om 17:06

Ik heb nooit iets over van Bommel gezegd...

17 november 2020 om 17:21

@samcro jij misschien niet maar het was maar een voorbeeld van een trainer. een Valverde bv presteerde bij Barca niet minder als een Guardiola met ook verschillende landstitels en zelfs een halve finale CL maar dat is dan een koekenbakker volgens velen en Guardiola doet het wel geweldig. dan snap ik het persoonlijk echt niet meer

17 november 2020 om 17:21

@arsenal890 ik zeg niet dat ze structureel slecht zijn in de nationale competitie. wat ik zei is dat ze vorig jaar slecht waren in de PL en dat ze in de CL structureel slecht zijn

17 november 2020 om 16:57

Weer dat heerlijke korte termijn denken. De man is twee maal kampioen geworden, vorig jaar vice-kampioen achter een ongenaakbaar Liverpool waar alles mee zat. Dit seizoen lijkt het minder te haan maar dramatisch is wel een heel groot woord. Ze staan 6 punten achter op Leicester met nog een wedstrijd tegoed, en als ze die inhaalwedstrijd winnen maar 2 punten achter op Liverpool. Dus hoezo dramatisch. Ja veel ingekocht weer, een nieuw team afstellen gaat niet 123, dat duurt even, dat zie je bij elke club met redelijk veel mutaties. Verder is de CL wel een beetje een frustratie voor Pep aan het worden inderdaad. Met Barca fenomenaal goed, met Bayern niet gewonnen en met City ook niet dichtbij gekomen nog. Maar, er is ook maar een club in heel Europa die dat ding omhoog mag tillen elk jaar. De kans dat je hem niet pakt is vele malen groter. Er zijn vanaf de eerste echte ronde nu 32 teams. Alles moet ook wel kloppen en de tegenstanders zitten ook niet stil. Soms moet je geduld bewaren en doorzetten, want er is geen andere coach die heel snel beter resultaten met City gaat halen.

17 november 2020 om 20:19

Ik vind het triest dat je altijd maar moet aanvallen, je hebt echt een pep issue. City kan niks eraan doen, de spelers moeten de prestaties leveren. Dus je kan de coach afzeiken zoveel je wil. Maar hij levert goed werk, alleen de finishing touch ontbreekt.

18 november 2020 om 02:53

eigenlijk kunnen we dan nooit meer stellen dat er een coach bestaat die het slecht doet want het ligt natuurlijk aan de spelers

18 november 2020 om 13:47

De coach kan het zo goed uitleggen en uitzetten. En de beste 11 hebben ter wereld. Als de kansen zoals sterling ze al eens mist overtrapt of naast, dan kan je de schuld niet bij de coach leggen. Maar in u geval wel want pep kan in u ogen niks goed doen.

18 november 2020 om 19:22

als je met de rijkste selectie ter wereld afhankelijk bent van 1 gemiste kans van Sterling tegen de nummer 7 van Frankrijk dan gaat er toch iets gruwelijk mis imo. die hoor je als City zijnde helemaal scheel te tikken

17 november 2020 om 17:41

Hij is er vier jaar op rij in de kwartfinale uitgevlogen en heeft al meer dan een miljard uitgegeven bij City. Als ze daar slim zijn dan ontslaan ze hem, want het is een faalhaas. Bij Bayern heeft die ook geen CL finale weten te halen en teert nog enkel op zijn periode bij Barcelona. Pochettino is een goede optie, maar ze kunnen ook voor éã©n van de vele Duitse wondertrainers (die er in overvloed zijn) gaan.

De laatste drie alinea's halen eigenlijk de nieuwswaarde van het hele artikel onderuit. City is helemaal blij met Pep, Pep zelf zegt in de media letterlijk dat ie graag wil verlengen, en er is geen enkele garantie dat een Pochetinno of Nagelsmann die nog niks gewonnen hebben het beter gaan doen. En aangezien Pep z'n ploeg nu toch echt goed te kloppen lijkt te zijn, zie ik hem ook graag blijven.

17 november 2020 om 16:37

Pep z'n ploeg goed te kloppen?? Vorig jaar ja, door de vele blessures die er achterin waren. Nu met Dias en Laporte staat er een ijzersterk centrum waar bijna niemand doorheen komt. Pep's City, met Dias en Laporte centraal achterin, is alles behalve een te kloppen ploeg. Je ziet hoeveel stabieler Man City nu is met deze twee in verdediging, terwijl City vorig jaar met Rodri, Fernandinho en/of Otamendi achterin moest spelen, wat voor veel meer gaten in defensie zorgde. Nu is City veel moeilijker te verslaan met Dias en Laporte centraal achterin.

17 november 2020 om 16:41

Volgens mij bedoelt die dat juist positief. Denk dat het 2 zinnen door elkaar zijn, echt goed lijkt te zijn OF zijn team lijkt echt te kloppen als in alles op de juiste plaats. En niet dat ze goed(makkelijk) te kloppen zijn, als in makkelijk van te winnen.

17 november 2020 om 16:52

Nee, hij bedoelt dat hij graag wil dat Pep blijft omdat City verslaanbaar lijkt te zijn.

17 november 2020 om 16:55

Dan zie ik veel te veel goeds in mensen 🤣

17 november 2020 om 17:26

Sorry dat ik je teleur moet stellen, ikbenjouniet Ik zie City nu regelmatiger dan eerst tegen onnodig puntverlies aanlopen en in de CL breekt Pep maar geen potten. Die oorwassing tegen Leicester was in Pep’s eerste paar jaar niet snel gebeurd, of dat puntverlies tegen Leeds en West Ham. Dit is niet meer de ploeg die richting 100 punten stoomt en voor de competitie is dat prima.

17 november 2020 om 17:30

Vandaar de goede start van City? Haal ik ook eens de statistieken erbij, maar als City zoveel beter was dan stonden ze nu stijf bovenaan. City is op de back nog steeds zwak, op het middenveld verliezen ze het nog steeds net zoveel als vorig seizoen en aanvallend zijn ze niet 'beter' geworden, gewoon hetzelfde. Ja Dias en Laporte staat beter, maar er is nog genoeg te doen voor Pep, al denk ik dat hij dat niet ziet of kan verbeteren....

17 november 2020 om 17:39

Een centrale duo is natuurlijk niet alles, je moet ook goede backs hebben en daar ontbeert het bij City aan. Maar wellicht kunnen ze weer twee nieuwe backs halen voor 150 miljoen.

17 november 2020 om 17:45

Met Cancelo heeft City gewoon een van de beste backs ter wereld hoor. Walker is ook dikke prima. Alleen linksback is wat minder en daar zou City wat versterking kunnen gebruiken.

17 november 2020 om 18:01

Ongelooflijk hoeveel jij herhaalt in 1 post. Maar goed, verder hebben ze wel goede kwaliteit toegevoegd achterin. Jammer genoeg loopt het desondanks nog niet echt super. Zijn momenteel zeker niet overslaanbaar. Denk wel dat dit nog gaat komen.

17 november 2020 om 19:16

De haox om Walker snap ik echt niet, telkens is hij te laat terug voor zijn verdedigende taken en komt dan weer invliegen met 1 of andere belachelijke actie of is gewoon te laat. Bij Tottenham had je er eerst 2 lopen, hij EN trippier, die nu bij Atletico hetzelfde mag doen. Er is echt een team voor en tegen bij deze spelers, maar team voor heeft gewoon oogkleppen op als het om verdedigen gaat

17 november 2020 om 19:37

@gooner4 gezien het uitgavenpatroon mag je dat wel hopen ja. hoeveel hebben ze nou al aangekocht onder Pep? 950 miljoen geloof ik en dan zaten er al spelers als De Bruyne en Aguero voor zijn komst

17 november 2020 om 16:40

Tja Nagelsmann heeft dan misschien niks gewonnen maar toch uitzonderlijke prestaties geleverd bij Hoffenheim en Leipzig. Pochettino idem dito. Guardiola hoort met zijn materiaal en budget ook prijzen te pakken. Nationaal uitstekend gepresteerd, in de CL toch vaak door de mand gevallen.

17 november 2020 om 16:45

Het materiaal wat Nagelsmann nu heeft bij Leipzig is ook gewoon indrukwekkend en hoor je als club zijnde ook gewoon minimaal in top 3 te eindigen in Duitsland. Nagelsmann heeft miscchien wel de breedste selectie van heel de Bundesliga. Met Upamecano, Konate, Halstenberg, Klostermann, Angelino, Mukiele, Olmo, Nkunku, Sabitzer, Kampl en Forsberg heeft Nagelsmann spelers die niet zou mistaan bij Europese top. Alleen de basis 11 is wat minder dan dat van Dortmund en Bayern. Pochettino wist met een topselectie vorig jaar geen eens hoger te eindigen dan plek 14 met Spurs en heeft nu nog steeds geen club. Dat zegt ook wat.

17 november 2020 om 17:16

Eens ik vind het elftal van Leipzig ook ijzersterk en met de huidige trainer van Southampton waren ze ook al een keer 2de geworden geloof ik en finalist in de beker onder Ragnick. Pochhettino was op gegeven moment ook niet al te best meer. Mourinho doet het met misschien nog wel minder materiaal nog wel beter nu. Maar ik vind prijzen pakken niet altijd een graadmeter, aangezien zowel Leipzig als Spurs nooit meer dan een outsider zijn geweest.

17 november 2020 om 18:03

Nou nou, 9 vd 10 die jij noemt komen gewoon tekort voor de Europese top. We moeten niet doen alsof Leipzig zo'n wereldelftal heeft. Nagelsmann presteert erg netjes.

Guardiola in de titel, dit is dus weer een artikel waar Japie en Zermatt minimaal 50% van de reacties voor hun rekening nemen. Kunnen jullie ook eens samen in discussie gaan jongens? Ik pak popcorn.

17 november 2020 om 17:00

we hebben aardig wat discussies gehad maar ik heb het opgegeven met Zermatt en Zermatt heeft het opgegeven met mij

17 november 2020 om 17:07

Geeft ook gelijk aan hoe dikke plaat jullie beiden voor je kop hebben dat jullie geen centimeter toe willen geven op elkaar

17 november 2020 om 18:03

Dit komt niet heel geloofwaardig over nu we alsnog 5 minuten moeten scrollen tussen jullie discussie om bij de comment van Samcro uit te komen😂

17 november 2020 om 19:42

Echt he, en de discussies zijn altijd zo kansloos.

18 november 2020 om 12:47

Was ook niet serieus hoor. Ik ben het vaak eens met Zermatt behalve over City dan

Wat zou Pep hierna gaan doen?

17 november 2020 om 17:17

Hij wilt ooit bondscoach worden. Wie weet van het Nederlands elftal. Zou perfecte match zijn.

17 november 2020 om 20:46

Ja bondscoach worden zie ik wel gebeuren inderdaad. Ik vind dat nu nog wel een gek idee. Hij zal vast eerst nog wel ene sabbatical nemen, waarin elk mogelijk gerucht langs zal komen.

17 november 2020 om 17:42

Die zal dan naar PSG gaan, want hij gaat altijd naar de club die verreweg het meeste kan uitgeven aan transfers. Speelt altijd op safe.

17 november 2020 om 20:47

Haha ja daar lijkt het wel op he? Maar ik zie die combinatie totaal niet voor me.

Alleen trainers met genoeg credits houden het lang vol bij City door het bestuur wat zilverwaar eist. Het grappige is alleen dat City een trainer a la Nagelsmann nodig heeft, die tijd krijgt om een team te bouwen met alle fouten en mistappen die daarbij horen. Dus minimaal 2 jaar fouten mogen magen en pas in seizoen 3 moeten presteren (net zoals het bij Klopp het ook was). Maar geloof je het zelf? 2 jaar geduld bij City :D

17 november 2020 om 17:34

Huh? In de afgelopen 11 jaar heeft Manchester City 3 coaches gehad? Vergelijk dat eens met het gross van andere topclubs, dan slaat je reactie toch drie keer nergens op?

17 november 2020 om 19:12

10 jaar om precies te zijn waarvan dus 10 jaar met trainers die WEL credits hadden en ondertussen ook prijzen wonnen. Het verschil wat je dus niet lijkt te lezen is dat ik het dus heb over een trainer die niet zoveel credits heeft en ook zal moeten doorselecteren op posities en dus misschien wel een jaar geen CL halen ook wel tot de mogelijke fouten behoort.

Dus oneens kun je er mee zijn, maar kom aub niet met van die lege afwijzingen als 'drie keer onzin'

17 november 2020 om 21:56

Dan blijft het een niet-onderbouwd verhaal, want je hebt geen enkele referent naar jouw beweringen aangezien City de afgelopen jaren alleen met topcoaches heeft gewerkt. Je kan veel vinden van Manchester City, maar het ontbreekt de club niet aan een visie. Ik geloof dat een coach als Nagelsmann óók gewoon de tijd krijgt om te bouwen maar nogmaals, weten doen we het niet.

17 november 2020 om 22:16

Ik zie die nagelsmann ook graag komen als vervanger. Maar denk dat die eerder de plaats van OGS gaat innemen. Maar verder een hele goeie coach met een goeie mentaliteit. Maar we zullen het zien, pep is gelukkig in manchester zegt die dus we zullen het zien.

Een van de redenen dat ik Mourinho hoger inschat dan Pep is omdat The Special One prijzen heeft gepakt met respectievelijk Porto en Inter. Als Pep een Ajax zou gaan coachen en met het beperkte budget een Champions League kan winnen snoert die alle criticasters de mond. Zo niet blijft het nog steeds een geweldige trainer alleen voor mij niet de beste.

Het is trouwens zeer opmerkelijk wat voor matige trainers de top 6 clubs in Engeland eigenlijk hebben. Arteta en Solksjear is brandhout, gewoon waardeloos, Guardiola faalt ieder jaar in de CL, Lampard is nog ietwar onervaren maar doet het naar behoren en Mourinho en Klopp zijn natuurlijk next level. Met het budget van de Engelse teams hadden sommige van die clubs allang een Duitse wondertrainer moeten halen. Ook een Ancelotti bij United of Arsenal was natuurlijk beter geweest.

17 november 2020 om 18:06

Noem mij dan eens trainers die zo top zijn? Ik zie er momenteel toch weinig. Met Klopp en evt Mourinho en Guardiola heb je 3 vd besten ter wereld. Lampard is nog lastig inschatten, maar doet het niet onverdienstelijk. Alleen over Arteta en OGS is nog weinig positief te melden.

18 november 2020 om 19:25

die Rodgers doet het ook wel indrukwekkend goed met Leicester de laatste seizoenen imo

Wil city messi transfervrij binnen halen deze zomer zou ik het contract van pep verlengen. Het was guardiola die Messi kon overtuigen deze zomer.

18 november 2020 om 02:54

ik denk eerder dat het salaris wat hij bij City kon gaan verdienen hem overtuigde want dat scheen zelfs nog meer te zijn als wat hij bij Barca krijgt

18 november 2020 om 07:07

City betaald geen gigantische salarissen, in vergelijking met een aantal andere clubs.

18 november 2020 om 19:23

ok, dan heeft de media dat destijds verzonnen. dat zou kunnen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren