Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Aston Villa trakteert ook Arsenal op beschamend pak slaag

Laatste update:

Na Liverpool (7-2, in oktober) heeft ook Arsenal een forse nederlaag geleden tegen Aston Villa. The Villans, waar Anwar El Ghazi als invaller binnen de lijnen kwam, wonnen in het Emirates Stadium met maar liefst 0-3, door een eigen doelpunt van Bukayo Saka en twee treffers van Ollie Watkins. Arsenal zakt door de nederlaag verder weg in de middenmoot van de Premier League, terwijl Aston Villa zich verrassend in de subtop van de ranglijst vestigt.

Arsenal is bezig aan een wisselvallig seizoen, maar was voorafgaand aan het bezoek van Aston Villa wel al drie wedstrijden ongeslagen. The Villans presteren deze jaargang daarentegen verrassend goed en bevinden zich voorlopig in de subtop van de Premier League. Al vroeg in het duel leek Aston Villa op voorsprong te komen, toen John McGinn raak schoot. Na inmenging van de VAR werd diens treffer echter geannuleerd, omdat Ross Barkley in de baan van het schot hinderlijk buitenspel had gestaan.

Kan een actie er ooit knulliger uit gaan zien dan deze van Kieran Tierney? ??????

Geplaatst door voetbalzone op Zondag 8 november 2020

Aston Villa liet zich echter niet uit het veld slaan en greep na 25 minuten spelen wel de voorsprong. Trézeguet stond bij de tweede paal klaar om een voorzet van Matt Targett binnen te werken, maar zag Bukayo Saka de bal achter zijn eigen doelman Bernd Leno werken. Alexandre Lacazette liet vervolgens kort voor rust na om Arsenal met het hoofd op gelijke hoogte te brengen. Na rust bleek dat Aston Villa niet van plan was om de minimale marge te consolideren, want al snel kregen de bezoekers mogelijkheden via Trézeguet en Jack Grealish.

Het duurde echter tot de 72e minuut voordat de score opgevoerd werd, al had een schot van Nicolas Pépé even hiervoor nog de gelijkmaker kunnen opleveren. Douglas Luiz vond met een lange bal Barkley in het strafschopgebied. De middenvelder bracht het leer voor het doel, waar Ollie Watkins de 0-2 tegen de touwen kopte. Drie minuten later werd de situatie voor Arsenal nog erger, toen Grealish na een snelle counter Watkins bediende in het strafschopgebied en de spits overtuigend de 0-3 achter Leno schoot.

Watkins scoorde zes keer in zijn laatste zeven Premier League-wedstrijden en alleen Dean Saunders (zeven) en Dion Dublin (negen) scoorden vaker in hun eerste duels voor Aston Villa. Arsenal kwam de klap die in het laatste kwartier werd toegediend niet meer te boven en slaagde er niet om de spanning nog terug te brengen in de wedstrijd. Door de nederlaag zakken the Gunners naar de elfde plaats in de Premier League, terwijl Aston Villa voorlopig de verrassende nummer zes van Engeland is met vijftien punten uit zeven competitieduels.

Terechte uitslag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een verrassing, de PL is leuker dan ooit. Southampton, Everton, Palace en Aston Villa doen heel leuk mee. Aston wint met 7-2 van Liv en met 3-0 van Arsenal🧐

8 november 2020 om 22:16

Leicester ook, ze staan zelfs boven de andere clubs die je noemt.

8 november 2020 om 22:17

Klopt, maar Leicester ben ik door de jaren heen al een beetje gewoon gaan vinden😉

8 november 2020 om 22:27

Klopt. Leicester is gewoon een topploeg. Spelen altijd hun spel.

8 november 2020 om 22:34

Eigenlijk wel ja, de naam is misschien niet zo groot als Arsenal maar in de praktijk zijn ze inderdaad “groter” tegenwoordig.

8 november 2020 om 22:21

Project Arteta... zucht... ‘kroonprins’ Arteta out aub. Benieuwd naar Samcro zijn uitleg...

8 november 2020 om 22:35

Ja, Sociedad, Villareal, Granada en Cadiz in Spanje ook. Maar die clubs zijn absoluut geen uitdagers voor welke prijs of Europese plek dan ook. Alleen Sociedad en Villareal kunnen (net als Everton en Leicester) een Europese plek weten te bemachtigen.

Wat slecht weer. Je zou maar supporter zijn van Arsenal. Ieder jaar maar weer tegen beter weten in hopen op verandering om uiteindelijk weer teleurgesteld te worden.

8 november 2020 om 22:14

Het is de hoop die je pijn doet. Echt waar. Nooit hoop hebben als Arsenal fan, het gaat je vele dagen kosten.

Terug met de beentjes op de grond. Beschamend. En verandert iedereen bij Arsenal in een complete josti wanneer er afgerond moet worden? Mijn hemel, hoe veel kansen heb je nodig stelletje amateurs.

8 november 2020 om 22:12

Ik weet niet wie niet met de beentjes op de grond stond. Van de laatste 5 duels heeft Arsenal 4 verloren. Vier duels geen veldgoal gemaakt en ondertussen.

8 november 2020 om 22:43

Er was natuurlijk die tenenkrommend slechte pot tegen die andere vervallen reus Man U waardoor sommigen waarschijnlijk dachten dat het wel goed ging komen.

8 november 2020 om 22:56

Wie dan? Samcro? De delusional Arsenal fan die je alleen hoort als Arsenal, onder kroonprins Arteta, eens bij toeval wint🙄 We zijn heus niet allemaal zo simpel hoor.

8 november 2020 om 23:07

Die is idd een Arteta fan. Die zegt dat die de filosofie en speelstijl van Arteta herkent. Nou, met deze speelstijl haal je echt geen top 4. Je hebt materiaal wat zeer sterk is voor de omschakeling en je gaat spelen in een slaapverwekkende 532 waarin je niets creëert.

8 november 2020 om 23:07

Hij is verrassend stil idd

8 november 2020 om 23:12

Idd Lierse. De pot tegen United was ook niet om aan te gluren.

8 november 2020 om 22:17

Hadden ze bij Arsenal dan reden om te zweven?

8 november 2020 om 22:27

My manager 😍
Project arteta bruv!!
Lol waar waren de beentjes ooit gebleven dan? Stonden gwn rustig 9e voorafgaand aan deze speelronde. Ik ga stuk haha.

8 november 2020 om 22:29

Ach daar is Miss Mourinho... waar wasje vorige week toen Arsenal won? Of toen Mourinho met 1-0verloor van de semi- amateurs van Antwerp? Juist ja...

8 november 2020 om 22:33

Ga je als Arsenal fan nou echt beginnen over die ene nederlaag van Mou terwijl je net in eigen huis pakslaag hebt gekregen van Aston Villa? Daarnaast speelt Arsenal niet eens Europees en staat Spurs bovendien op een plek waar Arsenal alleen maar van mag dromen.

8 november 2020 om 22:35

@aze/che 4 Ever we spelen wel Europees voetbal hoor, of bedoel je dat we niet op de ranglijst momenteel staan die ons daar recht voor geeft?

8 november 2020 om 22:42

Nee hoor maar ben miss Mourinho wel eenbeetje beu😉. Had hem (Mourinho) trouwens graag bij Arsenal gezien destijds. Maar ja, handpop Arteta is beter voor het Arsenal bestuur...

8 november 2020 om 22:42

Nee ik bedoel dat ik geen idee had dat Arsenal Europees speelde. Hoe the hell heeft Arsenal al drie wedstrijden gespeeld in EL?

8 november 2020 om 22:47

Haha project Arteta. De man doet het slechter dan Emery met beter materiaal. Maar Emery moest weg en Arteta krijgt nog alle vrijheid.

8 november 2020 om 23:39

Emery was net zo slecht.

8 november 2020 om 22:28

Beentjes op de grond? Waarom? Een incidentele en gelukkige win op het zwakste United bande afgelopen 30 jaar? Arsenal is subtop... at best. Zelfs onder ‘kroonprins’ Arteta. # Arteta out please want ik zie de zogenoemde vooruitgang niet hoor. Wat een vernedering weer... pppfffff

8 november 2020 om 23:16

Volledig eens met je Arteta out. Na een jaar 0 vooruitgang. Zelfs een slechter begin dan onder Emery. Leuk de euforie na de FA Cup en Community shield maar het aanvallende spel onder Emery was vele malen aantrekkelijker.

8 november 2020 om 23:39

Ik ben nooit een millimeter boven de grond gekomen. Zelfs de meeste overwinningen kwamen eerder door de zwaktes van tegenstanders (zie bv vorige week).

Arteta out! Spel leek weer eens nergens naar. Auba weer op links, doodhout Willian op rechts. 0,0 aanvallende creativiteit. Slechter begin dan Emery vorig seizoen met betere spelers. Lacazette die zoals altijd minimaal 1 100 kans mist. Ondanks een defensieve opstelling veel te veel ruimte achter de defensie. Holding die keer op keer kinderlijk voorbij wordt gelopen. Het is dramatisch slecht.

8 november 2020 om 22:16

En dit is een van de redenen dat mensen een pishekel hebben aan Arsenal fans. Arteta is 5 maanden trainer(waarin werd gespeeld) en meteen moet hij weg en is het afgelopen. Geef de tijd toch eens. Het is overigens niet beter dan onder Emery alleen het is gewoon minder goed aanvallend. Zodra we eindelijk die creatieve speler krijgen die we nodig hebben zal het vast beter gaan draaien, tot die tijd niks anders erop zitten dan geduld hebben. Trainer na trainer ontslaan heeft geen nut, kijk naar Man United, zijn er ook alleen maar op achteruit gegaan.

8 november 2020 om 22:28

Het tempo is laag, ze tikken de bal rond puur voor het balbezit lijkt het maar niet om een doelpunt te willen maken. De selectie komt duidelijk te kort en dat zei ik onder Emery ook al. Naast Gabriel moet nog een capabele verdediger komen en er moet gewoon een creatieve speler bij want nu is er helemaal niks, niemand die de spleittende pass kan geven. Jammer om te zien wat er van de club is gekomen.

8 november 2020 om 22:32

De tijd??? Dit is toch’de kroonprins’ die Arsenal terug zou brengen? Ondanks de broodnodige DM en CV lijkt het nog nergens naar en staan we in het linkerrijtje (!!!) Hoezo, geef Arteta tijd? Bij een legende als Wenger schreeuwde iedereen om ontslag🙄

8 november 2020 om 23:08

"zodra we eindelijk een creatieve middenvelder hebben."

Ik ga verder niet op je in want ik weet wat je denkt. Ik zou zeggen. Blijf lekker naïef hopen op de spelers die niet komen. Voor de creatieve middenvelder was het. "zodra we eindelijk een goede spits hebben." en "zodra we eindelijk een goede CV hebben."

Dromen mag, maar wat je nu denkt is surrealistisch. Die creatieve middenvelder zoals Aouar komt niet in de winter.

8 november 2020 om 23:11

Maar hoe vaak heeft die o zo nodige key player Arsenal iets verder gebracht? Pepe, Ozil, Cazorla, Alexis, Lacazette, Aubameyang, Sokratis (lach maar, maar velen dacht met hem ook veel stappen te maken).. Het is echt dwijlen met de kraan open bij die club.

8 november 2020 om 23:15

Dat komt omdat de club denkt dat af en toe één goede speler kopen voldoet terwijl de helft van de selectie brandhout is. Toen Arsenal Özil en Sanchez kocht hadden ze door moeten pakken. Elk jaar minimaal één à twee spelers van dat kaliber. Maar het jaar erop kregen we een transfervrije Cech en nog wat meuk. Jaar erop was het weer koopjes inslaan. Dan komt nu ineens weer Partey maar vorig jaar was het alleen Pepe zonder ervaring. Oftewel; er is geen balans en de investeringen komen altijd te laat.

Cazorla en Sokratis horen verder niet echt in die lijst. Waren goedkope spelers. Maar je punt is wel degelijk goed. Ook toen Arsenal Özil, Cazorla en Sanchez had, had de club door moeten pakken. Desondanks bleef de club 'aanmodderen' met belabberde keepers en spitsen. Jarenlang spelers zoals Chamakh, Giroud en Welbeck. Als ze toen eerder Auba hadden gekocht had je direct een wereldse aanval gehad. Een goede CV naast Kos en een keer een betrouwbare keeper en je was kampioen geworden toen Leicester er uiteindelijk mee vandoor ging.

8 november 2020 om 23:32

Oftewel koop je spelers met aantoonbaar potentieel? Tonali, Jonathan David, Ziyech,... en heb je beetje geduld maar op zijn minst hoop. Voor de 80 miljoen van Pépé had je quasi de drie bovengenoemde spelers.

8 november 2020 om 23:43

Als je een goeie aanvallende middenvelder haalt, heb je nog steeds een 3e middenvelder die van het niveau Nottingham Forest. De rechtsbuiten is droevig, 1 CV, de spits. De linksbuiten is ook niks meer dan een talent. Willock Nketiah AMN komen er standaard in en zijn ook talentjes van niks.

8 november 2020 om 22:20

Ligt dat aan Arteta? Of gewoon aan het materiaal? Geen enkele trainer kreeg arsenal de laatste jaren aan het voetballen helaas.. prachtige club met momenteel geen enkele speler waarvoor ik de tv aan zou willen zetten.

8 november 2020 om 22:32

Volgens velen Arsenal fans ligt het niet aan het materiaal. Na de gewonnen wedstrijd tegen Man United zouden de aankopen het dit seizoen eens laten zien waar Arsenal tot in staat zou zijn. Met Arteta die de juiste trainer zou zijn. Maar als ik het zo lees. Is het weer gedaan met die positiviteit.

8 november 2020 om 22:49

Ik, als long time Arsenal fan, heb nooit staan springen over de komst van Arteta. Onze transfers deze mercato waren echter goed , helaas is onze manager duidelijk niet van hetzelfde niveau🙄 Arteta boven Ancelotti/Mourinho...🙄🙄🙄

8 november 2020 om 23:11

Het materiaal is niet perfect, zeker niet. Desondanks kan je een veel beter team opstellen dan Arteta doet. Zie bijgevoegde opstelling. Als je met dit team de juiste looplijnen erin sluipt met Partey en Xhaka als blok voor het centrale duo moet je veel meer klaar kunnen spelen dan Arteta doet.

Auba is een klasse spits en kan uit elke hoek scoren. Pepe is een creatieve vleugelspeler met een degelijke actie. Heeft momenten van genialiteit maar is wisselvallig. Saka als jong talent heeft een goede passeeractie en voorzet. Daarachter Özil gesteund door Partey en Xhaka en de top 6 is minimaal te doen. Defensief staat Gabriel sterk. Zijn partner is vaak een liability. Met Bellerin en Tierney als backs voldoe je wel.

Leno
Bellerin
Luiz
Gabriel
Tierney
Elneny/Xha
Özil
Partey
Pepe
Auba
Saka
8 november 2020 om 23:23

Arsenallz

Jouw opstelling is precies hoe wij horen te spelen en de meest logisch. Zo irritant als coaches in hun zelf beginnen te geloven door rare opstellingen te maken. Ik zou alleen Ozil vervangen met Ceballos aangezien Ozil niet geregisteerd is.

8 november 2020 om 23:44

Elke opstelling die geen variant op 433 is, is gemaakt door een trainer die zichzelf te serieus neemt.

8 november 2020 om 23:46

4-4-2 van vroeger niet.

9 november 2020 om 09:32

Maar waarom, waaaaarom doet die dit niet? Waarom dan weer 4-3-3, om vervolgens weer een 3-4-3 achtige opstelling neer te zetten?

Je weet ook dat het totaal niet loopt en vooral vanuit het middenveld voetbal en creativiteit mist. Waarom dan maar met 2 centrale spelers spelen?

Verder zit er ook totaal geen beweging in. Hoe moeilijk kan het zijn om spelers aan te leren dat ze moeten bewegen? Creëer ruimte voor elkaar. Ik snap het gewoon echt niet. Hoe kan dit??

8 november 2020 om 22:37

Die Willian laat wel zien waarom die weg mocht bij Chelsea. Na zijn sterke debuut deed iedereen alsof ze bij Chelsea gek waren om het te laten gaan, maar verder dan die ene goede wedstrijd is hij nog niet gekomen. Arteta moet ook stoppen met dat 3-4-3, snap sws niet waarom steeds meer managers een obsessie hebben voor dat systeem. Dat Conte het doet is begrijpelijk, hij gebruikt het al jaren en kan het prima laten werken. Tactische lichtgewichten als Arteta, Lampard en Pirlo moeten daar niet aan beginnen. Zet gewoon een normale 433 of 4231 neer met je beste spelers op de juiste posities en dan kom je al een stuk verder.

8 november 2020 om 22:41

Chelsea fans lachen ons letterlijk uit, iedereen wist het behalve wat Arsenal fans die zich voor gek verklaarde en omdat onze god Arteta hem wou (wat dus betekent dat het wel goed moet zijn) en dan zag je ze allemaal hopeloze excuses verzinnen waarom het zogenaamd wel een goede transfer zou zijn.

8 november 2020 om 22:50

Aze: geenenkele realistische Arsenal verwachtte ook maar iets vaneen has been als Willian hoor. We zijn niet allemaal als Samcro.

8 november 2020 om 23:02

Aze/che 4 Ever

Ik was nooit een voorstander geweest van het komst van William. Ik was al niet blij dat Arsenal steeds afdankjes van Chelsea haalde maar om hem ook nog een 3 jarig contract te geven? Bezopen gewoon

8 november 2020 om 22:13

Ik mag toch hopen dat hij de kerst niet haalt. Tegen City en Liverpool viel er veel meer te halen maar twee keer gaat Arsenal onderuit omdat ze de kansen missen. Tegen Leicester had je ook gewoon moeten winnen want die misten 6 basisspelers.

8 november 2020 om 22:34

Hoezo moet de trainer eruit als de spitsen blijven missen? Hij hoeft ze toch niet te leren afmaken?

8 november 2020 om 23:06

Omdat de trainer de slechte spits keer op keer opstelt.

8 november 2020 om 22:33

Hopelijk ligt hij eerder vandaag dan morgen buiten. ‘De kroonprins’😂djeezes.... weg ermee aub.

Diep en diep triest wat Arsenal vandaag heeft laten zien. Partey zal nu al spijt hebben van zijn transfer...

8 november 2020 om 23:53

Partey zal ongetwijfeld van te voren ook wel geweten hebben dat Arsenal (nog) geen stabiele club is.

Heerlijke wedstrijd! Het is dat we ongelofelijk wisselvallig zijn dit seizoen, want we spelen regelmatig echt prachtig voetbal alsof we de huidige cl winnaar zijn.

8 november 2020 om 22:18

Southgate vind jou niet goed genoeg. Of heb je iets met zn vrouw gedaan hehe.

Arsenal onwaardig meer kan ik niet zeggen.
Villa effectief en efficiënt. Proficiat Villa fans.

8 november 2020 om 22:34

Nope, eerder Arsenal niveau de dag vandaag. Jammer genoeg.

Schandalig weer. Lopen teveel duurbetaalde vedettes rond bij Arsenal die niets, maar dan ook echt niets leveren. Neem bijvoorbeeld Willian en Lacazette, die voegen echt niets toe. Ik zal wel weer uitgelachen worden, maar in mijn optiek moet Arsenal vol voor Andy Carroll gaan van Newcastle. 4-4-2 spelen met Carroll als targetman, waarin hij gewoon van wereldklasse is, met Auba ernaast voor diepgang. Dan heb je gewoon een wereldklasse spitsenkoppel.

8 november 2020 om 22:36

Ik denk dat niemand zijn handen meer wil branden aan Anders Caroll

8 november 2020 om 22:44

Haha ofnie, hadden gewoon Giroud moeten houden maarja

8 november 2020 om 23:06

Ik vond het jammer dat hij verkocht was omdat ik hem de ideale pinchhitter vond. Als je hem weg doet, had hem dan verhuurd ipv verkocht. Met de komst van Aubameyang destijd zou zijn speeltijd minder worden en hij wou de WK niet missen.

Arteta begint me te ergeren met zijn tactiek. Hij hoeft het spelletje niet opnieuw uit te vinden, maar dat probeert hij wel. Als het niet loopt dan doet hij er ook niets aan. We staan 3-0 achter maar ik zie Saka nog steeds op wing back verdedigen. Complimenten naar Aston Villa die het heel goed hebben uitgespeeld.

8 november 2020 om 22:16

Het probleem is dat er geen tactiek is. Er zijn geen patronen te ontdekken in het offensieve spel. Bellerin en Tierney geven de bal willekeurig voor. Looplijnen? Zijn er niet. Waarom laat Arteta bijvoorbeeld Auba niet naar de tweede duiken en Laca naar de eerste bij voorzetten vanaf links etc. Verder volledig met je eens. Tactische omzettingen doet hij niet aan. Doodleuk dezelfde tactiek hanteren terwijl je met 0-3 achter staat. Dan ben je ook gewoon een onbenul.

8 november 2020 om 22:23

Het tactiek is een overtal creëren op de linkerflank met Tierney, Saka en Auba. Maar 9 van de 10 keer staan ze met zn drieën op 1 lijn en is niemand aanspeelbaar. Verder zie ik ook weinig andere ideeën in het aanvalsspel.

8 november 2020 om 23:19

Een overtal aan de linkerkant terwijl je dan alleen Laca hebt om te scoren. Dat heeft nut. Bovendien zie ik nagenoeg nooit die drie op de vleugel combineren. Komt ook omdat Tierney dat niet kan. Auba is in de combinatie ook geen held. Zorg er dan voor dat je Tierney dieper laat spelen zodat hij een voorzet kan geven.

Geef hem dan de keuze voor bijvoorbeeld laag eerste paal. Hoog tweede paal. of terug naar het midden van de '16'. Zorg er vervolgens voor dat spelers weten hoe ze moeten anticiperen op die situaties. Laat bijvoorbeeld Auba uitzakken. Je aanvallende middenvelder (wie dat ook is) doorschuiven naar de eerste paal en Pepe bij de tweede. Op die manier heeft de back altijd 3 keuzes met de voorzet.

8 november 2020 om 23:34

Er wordt vooral veel te weinig gebruik gemaakt van de kwaliteiten die je wel hebt... We weten allemaal dat we genoeg kwaliteit missen, maar er zijn wel degelijk kwaliteiten aanwezig. Auba is een dodelijke spits, maar hij moet op de flank. Pepe is wisselvallig, maar heeft wel een erg goede voorzet (vaak op Auba) en sticht veel meer gevaar dan Willian. Saka idem t.o.v. Auba op de flank. Tierney heeft een erg goede voorzet en cutback, maar maken we daar gebruik van? Nee, we zetten hem het liefst LCV... Echt, zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn hoor. Arteta heeft te veel van Pep meegekregen in mijn optiek...

8 november 2020 om 23:35

Kroonprins Arteta ziet het niet en , sorry Samcro, heeft het gewoon niet. Zoals verwacht door 70% vd Arsenal fans. Je mag van Arteta Niet meer verwachten dan plaats 7-10. Meer kan hij ook niet.

8 november 2020 om 23:50

Arsenal moet gewoon terug naar waar het populair mee is geworden; aanvallend dominant spel. En van daaruit de gebreken fixen. Dat lukte Wenger helaas niet meer op het einde, maar we zijn verder weg dan ooit. Tegenwoordig is het resultaat heilig en is er niks meer over van hetgeen Arsenal populair maakte. Ontsla Arteta en haal Ten Hag, of Slot of Bosz. Doe iets. Dit is Arsenal onwaardig.

Schandelijke prestatie weer. Totaal geen creativiteit. Alleen maar rondpassen zonder enkele bedoeling. Dit slaat echt nergens op, mijn god. We kunnen amper goals maken.

8 november 2020 om 22:24

Ik snap het niet dan heeft hij juist een speler die hij nodig heeft maar die laat hij niet spelen...

Ik begin serieus te twijfelen aan Arteta. Aanvallend gezien loopt het totaal niet en zijn we echt 1 van de slechtste ploegen van de Premier League. Kan me niet herinneren dat ik 1 schot op goal heb gezien, intens beschamende prestatie.

Elke week weer Willian en Lacazette in de basis. Willian die constant de bal aan de tegenstander geeft en doelpogingen richting de zijlijn schiet. Lacazette die fysiek gezien helemaal is afgetakeld en elke 100% kans mist. Auba op de flank die voorzetten geeft, tegenstanders lachen zich kapot. Het hele aanvalsspel is zo voorspelbaar.

Als Laca en Willian na de break weer basis staan is m'n geduld wel op. Je kan niet een enorm talentvolle trainer zijn en tegelijkertijd die 2 onvoorwaardelijk speeltijd geven.

8 november 2020 om 22:19

die werd met nul ervaring als hoofdcoach binnen gehaald als de grote geniale verlosser dus waarop mensen dat eigenlijk baseerden is mij een raadsel, maar ik zie uiteindelijk ook niet echt vooruitgang bij Arsenal onder hem

8 november 2020 om 22:24

Dat werd gebaseerd op Guardiola als leermeester te hebben gehad... alleen helaas is alleen afkijken niet voldoende blijkt. Al twijfel ik zelf niet perse aan Arteta maar vooral aan de spelersgroep.. en dan zo'n thomas nog aankopen, alsof er niet genoeg houthakkers daar al rond liepen. Verschrikkelijk team om naar te kijken momenteel.

8 november 2020 om 22:36

Hoop, is denk ik het enige antwoord, daar is het allemaal op gebaseerd. Ik zou er echt gek van worden, van al die matige transfers. Wie is hier steeds verantwoordelijk voor? Edu? Er is maar 1 iemand die deze club kan redden en dat is Klopp. Zie het hem ook nog wel doen, over een jaar of 5.

8 november 2020 om 23:01

@marton3103 klopt maar ik kan me niet voorstellen dat Arteta totaal niks te zeggen heeft in het aantrekken van spelers

8 november 2020 om 22:36

@Sniewaar:je begint te twijfelen aan Arteta? Nu pas? Jij was dus een van followers van deze zogenoemde kroonprins? Reality flash: same Old Arsenal als de laatste 5 seizoenen... middenmotor.

8 november 2020 om 23:19

Waar ik helemaal klaar mee ben is dat achterlijke 3-4-3 opstelling. Ik dacht met het komst van Partey dat wij weer zouden gaan switchen naar 4-2-3-1 of 4-3-3

Leno
Bellerin
Holding
Gabriel
Tieney
El Neny
Partey
Pepe/Nelson
Ceballos
Saka
Aubayemang

Het ergste van dit allemaal is dat Arsenal 4 wedstrijden geen veldgoal heeft gemaakt, en in die 4 wedstrijden maar 1 goal gemaakt en dat was een penalty, schande!

8 november 2020 om 22:37

Ja maar Arteta is onze Verlosser hoor. DE kroonprins weet je wel... #Arteta out.

9 november 2020 om 09:39

Kap eens met dat kinderachtig 'kroonprins' gedoe.

9 november 2020 om 09:55

Kinderachtig? Ik las nochtans genoeg Arsenal fans die de term kroonprins maar al te graag gebruikten bij zijn aanstelling hoor. De nieuwe Guardiola toch?

Heerlijk hoe Aston Villa speelt, Grealish speelt in de speeltuin tegen die Bellerin die is opgeroepen door Luis Enrique voor de spaanse nationale ploeg, man man man wat speelde Arsenal slecht, zeker na dat Partey eruit ging. Arsenal Fan Tv was weer top met DT en Lee.

Echt verschrikkelijk dit... Bijna geen pluspunten te noemen en perspectief is heel laag. Sprankje hoop heb ik als ESR op 10 komt, Auba in de spits en we 433 gaan spelen.

8 november 2020 om 22:25

ESR is niet de oplossing. Heb hem bij Huddersfield enkele keren zien spelen, zie zeker wel talent maar nog niet genoeg om een belangrijke speler te worden voor ons in de PL, EL wedstrijden moet je hem laten spelen en rustig laten brengen.

Pff ben er helemaal klaar mee.
Het ligt niet alleen maar aan arteta het is ook gewoon het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft.
Hebben we echt geen jeugdspelers meer? Miss dat die wel willen strijden
Zouden we willian niet nog terug kunnen sturen na chelsea?

Hoe doet el Ghazi het eigenlijk?? Vorig jaar speelde hij echt regelmatig, dit jaar halen ze traore en trezeguet en is elghazi ineens 3e keus..

8 november 2020 om 22:35

Speelt amper. Is inderdaad 3e keus en zit zelfs soms niet eens in de selectie.

8 november 2020 om 22:54

El Ghazi kan het niveau niet aan. Dat zag je bij Lille ook al. Die kritiek kreeg hij afgelopen seizoen ook maar toen waren er wel meer bij Villa waarbij duidelijk was dat ze het niveau niet aan konden. Deze zomer een aantal goede aankopen en nu is hij idd derde keus voor de rechter flank. Verwacht dus niet veel. Misschien een paar invalbeurten zoals vandaag.

Coooomedyyyy Arsenal strikes Alain!

Ahaha wat een heerlijke wedstrijd weer. Ik heb enorm genoten van Aston villa als geheel, maar in het bijzonder toch van de connectie tussen Barkley en Grealish!

Dit geeft al aan hoe groot het gat tussen Arsenal en Tottenham is geworden. Het spel is beide niet denderend. Maar Tottenham heeft nu een coach die op resultaat speelt en ons prijzen gaat bezorgen!

#COYS

8 november 2020 om 23:40

Nog 100 jaar en Tootenham heeft de helft van het Arsenal palmares. Heerlijk toch😉? Maar, eerlijk is eerlijk, de Audi Cup heeft Arsenal nog niet gewonnen. Maar blijf vooral genieten van de last minute overwinningen tegen PL laagvliegers want die meeval blijft zeker duren🙄 oh ja, boven Arsenal eindigen die jullie sowieso maar vraag je even af of dat een prestatie is vandaag de dag? Ook al wordt de stand Tottenham boven Arsenal dan 85-5 in het voordeel van Arsenal. Entiteit en fijne zondag nog.

9 november 2020 om 10:29

Hahaha, dit zit je diep hè. Je merkt toch duidelijk een verschil in visie en aankopen. Kijk alleen maar naar het training en jeugdcomplex en het nieuwe stadion en de plannen daaromheen. Hoe de club is omgegaan na het halen van de CL finale. Het rigoureus ontslaan van Pochettino en vervanger voor Mourinho. Ieder objectief persoon kan zien dat de Spurs op de weg naar boven zijn en voorlopig niet meer naar beneden komen. comedy Arsenal gaat juist de andere kant op. Terwijl 1 op 1 het verschil niet eens zo groot is in kwaliteit van de spelers. Dat is het verschil tussen een motivator/tacticus zoals Mourinho die alles al heeft gewonnen of een uitgerangeerde assistent zoals Arteta die na het winnen van een beker dacht dat hij voetbal wel even opnieuw zou uitvinden bij Arsenal nadat hij zich onder de vleugels van Pep heeft ontwikkeld.
#COYS
Fijne week nog.

9 november 2020 om 11:51

Duidelijk heb je mijn voorgaande comments niet gelezen, waar ik zelf stel dat ik veel liever Mourinho bij Arsenal had gezien dan deze Aretha ( wannabe Guardiola). Voorts moet je ook kunnen incasseren als je provoceert😉 Er zit me ook helemaal niets diep want zelfs binnen 100 jaar komt het palmares van Tottenham nog niet aan de enkels van dat van Arsenal hoor. En de woorden beleid en Mourinho in eenzelfde zin noemen ergens wel lachwekkend. Mourinho is ideaal voor de korte termijn ( daarom dat ik hem ook graag naar Arsenal zag komen) maar is absoluut geen man voor de lange termijn. Dat weet je, hopelijk, toch zelf ook wel?

9 november 2020 om 13:55

Dat rondom het stadion etc. Is natuurlijk onzin. Hebben in 2006 een nieuw statdion gekregen. Moet je dan elke 20 jaar weer een nieuw bouwen? Verder doen de ploegen niet veel voor elkaar onder, alleen zit er bij Arsenal sinds Wenger weg is geen fatsoenlijke trainer meer.

Who the fuck is Ollie? Ollie de drakenslachter. Wat een held!

We kunnen duidelijk de visie van de kroonprins zien, een visie die je helemaal niets brengt. Saai, traag positiespel met heel weinig kansen en doelpunten. Drie corners thuis tegen acht van Villa. Arteta doet het tot dusver waardeloos, maar dat mag je hier niet zeggen.

8 november 2020 om 22:52

Voor het eerst in lang ( of ooit😉): volledig eens. Maar goed, had ik bij de aanstelling van Arteta ook al gezegd. Arteta boven Ancelotti... alleen bij Arsenal.

8 november 2020 om 23:10

Bij Arsenal is er geen topsportklimaat. Hoe kun je Arteta nou direct de kans geven boven een ervaren, bewezen trainer als Ancelotti........ Ik zeg hier geen dingen om Arsenal altijd naar beneden te halen, het is gewoon realisme.....

8 november 2020 om 23:33

Barcelona heeft ook ooit Guaridola de kans gegeven. Pirlo. Een argument van snert.

8 november 2020 om 23:37

Omdat het een keer wel goed gegaan is maar vaker juist niet is het een argument van snert?

8 november 2020 om 23:43

Nee bij Arsenal opteerden ze voor een vod van een manager die geen weerwerk zou bieden tegen het incompetente bestuur. Ancelotti/ Mourinho zouden nooit slikken wat Arteta slikt. Keuze van de minste weerstand dus...

8 november 2020 om 23:55

Arsenal heeft gegokt en verloren met Arteta, dat gedeelte heeft niets te maken met het gebrek aan een topsportklimaat.

9 november 2020 om 00:12

Wel als je een kanon als Ancelotti links laat liggen, dan heb je keihard een gebrek aan topsportklimaat. Is het allemaal zo lastig te begrijpen?

9 november 2020 om 09:00

Gaan we nou slim doen? Een kanon als Ancelotti, ga toch weg. Ancelotti is iemand die om kan gaan met vedettes, een people manager. Arsenal heeft een trainer nodig die vanaf 0 kan beginnen, die een lange termijn visie heeft.

8 november 2020 om 23:55

Volledig mee eens. Het is echt werkelijkwaar niet om aan te gluren.

Aston Villa toonde onnodig teveel respect voor de gunners. Als ze 100% gingen voor de aanval, werd het makkelijk 8-0.
Arteta mag blij zijn dat ie slechts 3-0 verloor.
Terug naar de realiteit, terug naar het rechter rijtje, daar horen de gunners.

8 november 2020 om 23:35

Aston Villa deed het gewoon slim. Laat Arsenal gewoon het spel maken en speel op de counter. Het spel maken kan Arsenal niet en de bal verliezen op een gevaarlijke plek is een kwestie van tijd.

Ik zie serieus liever Miedema in de punt dan Lacazette.

8 november 2020 om 23:35

Miedema is dan ook een vrouwelijke Van Persie.

Welke trainer gaat het wel beter doen dan Arteta nu doet? Tuurlijk loopt het niet erg soepel.. Maar het is ook een paar x de verkeerde kant op gevallen. Valt het goed dan sta je hoger op de ranglijst en hoor je niemand.

8 november 2020 om 23:36

Een trainer die van eigen kracht uitgaat. Met 343 leg je de focus juist op je verdedigende zwaktes.

8 november 2020 om 23:39

Dan hoor je zeker wel iemand, want het spel is afgrijselijk. Er worden continu dezelfde verkeerde keuzes gemaakt en dezelfde waardeloze spelers krijgen kans na kans. Wie heeft ooit bedacht dat het een goed idee was om Willian te halen? Bij Chelsea liggen ze nog steeds in een deuk dat wij er voortdurend intrappen.. Cech, Luiz en nu Willian. Wie weet, misschien halen we volgend jaar wel Kepa bij ze weg! Man, te triest voor woorden.

8 november 2020 om 23:45

@Jackie: Kepa? Enkel samen met Giroud in een wissel met sauna waarschijnlijk🙄

9 november 2020 om 08:55

Haha, dat was mijn hele punt juist. Onze club houdt er van om afgeschreven Chelsea spelers op te halen, dus Kepa's next! Serieus, ook nog interesse getoond in Cahill een paar jaar terug. We kunnen misschien beter de clubnaam omtoveren naar Chelsea's rejects of iets dergelijks...

8 november 2020 om 23:44

Brendan Rodgers, zoals 18 maanden gelden door mij aangekaart. Geen Guardiola light van de Action zoals Arteta🙄

8 november 2020 om 23:57

Brendan Rodgers? Alsjeblieft zeg.

Welke trainer gaat het wel beter doen dan Arteta nu doet? Tuurlijk loopt het niet erg soepel.. Maar het is ook een paar x de verkeerde kant op gevallen. Valt het goed dan sta je hoger op de ranglijst en hoor je niemand.

8 november 2020 om 23:37

Arsenal parkeert de bus en is niet gevaarlijk op de counter. Laat Arsenal dus het spel maken, wat ze niet kunnen en speel op de counter.

Arsenal had tot deze wedstrijd de minste tegengoals in de PL terwijl ze City, Liverpool, L3icester en United hebben gehad. 1 off day defensief gezien hoeft dus geen drama te betekenen. Al 10 jaar roept Arsenal om een defensief stabiel blok dus hopelijk was dit een incident. Wat wel echt moet verbeteren is het aanvalsplan want dat lijkt de laatste maanden nergens op. Denk ook niet dat Aouar de boel had gered want die wordt nu ook elke week gewisseld.

Dit Arsenal mist gewoon creativiteit en laten ze net nou zo een speler op de bank hebben genaamd mesut ozil. Onbegrijpelijk dat hij niets speelt dit seizoen. Hij gaat toch zijn contract uitzitten, of je het wilt of niet. Dan vind ik het jammer dat ze geen optimale gebruik van hem maken want denk dat hij aardige assists op zijn naam kon schrijven.

Mijn god wat was het wederom erg slecht wat wij lieten zien zeg! Ik vind het ook een erg lastige situatie. Arteta maakt fouten, wat niet gek is voor een trainer zonder ervaring, en dat wordt gecombineerd met falende spelers. Dat komt het team totaal niet ten goede. Arteta kan zeker dingen veranderen, maar bepaalde dingen zul je altijd blijven houden totdat je bepaalde spelers vervangt. En bepaalde idiote aankopen niet doet..

Ik zeg dit echt niet graag, want ik had het heel graag anders gezien, maar Willian bewijst tot nu toe mijn gelijk over dat het binnenhalen van hem een belachelijk slechte zet was. Balverlies, 2 kansrijke situaties compleet verpest (10 meter overgeschoten en een ''simpele'' bal nagenoeg over de zijlijn geschoten in plaats van überhaupt op goal) en voor 50% schuldig aan de 1e tegengoal (belachelijk balverlies, idioot verdedigen). Aanvallend voegt hij ook niks toe tot nu toe. Echt een verschrikking.

De hype train voor Elneny mag ook weer geparkeerd worden. Daarmee ontken ik niet dat hij hiervoor goed speelde, absoluut niet! Maar wederom juichten er velen weer veel en veel te vroeg. Dit was namelijk precies weer de ''oude'' Elneny. Balverlies wanneer hij vooruit passte, verdedigend vaak te laat en voor de rest alleen maar sideways. En dat is eigenlijk een patroon bij meerdere spelers.

Tot welke conclusie kom je dan? Juist, bepaalde spelers zijn niet goed genoeg ondanks periodes van oplevingen. En daar kun je dus ook niet een heel seizoen op bouwen. Lacazette met een onbegrijpelijk slechte kopbal. En dan zijn er ook nog velen hier die durven zeggen dat Lacazette niet genoeg vertrouwen krijgt bij Arsenal... Hoe veel meer vertrouwen wil je hem geven? Hij mag op belangrijke momenten kans na kans missen en toch weer starten.

Over vertrouwen gesproken, Arteta had het over consistency met betrekking tot Pépé. Hoe denk je die consistency bij hem te gaan kweken dan? Vast niet door speeltijd... Hij was niet mega goed in de EL, maar wel beslissend. Beloning? Plaatsje op de bank, kijkend naar een 1e klas prutser zoals Willian (die overigens ook nooit meer beter gaat worden).

En daar zijn we bij de punten waar Arteta wel degelijk wat aan kan doen. Teamselectie, opstellingen en tactiek. Verdedigend zullen we nooit de klasse krijgen van een Atletico Madrid. Je kunt daar tactisch op inspelen, door bepaalde spelers op te stellen en iets gereserveerder te spelen. Echter, waarom slaan wij daar in door? Het helpt namelijk niet, want daardoor zijn we aanvallend juist enorm verminderd.

Ga eens werken vanuit 1 vaste opstelling die gebaseerd is op een bepaalde type aanvalsspel. Kies een 4231 of 433 als basis. En nog belangrijker: zet spelers eens op hun natuurlijke posities! En maak middels tactische omzettingen voor- of tijdens de wedstrijd veranderingen naargelang per tegenstander nodig is. Waarom die belachelijke 343? Prima als je dat uit tegen City of Liverpool doet, maar thuis? Kom op zeg. En waarom kun je niet tactisch variëren met spelers? Je kunt bijvoorbeeld 3 verschillende varianten van de 4231 maken, puur en alleen door de verschillende poppetjes op de verschillende plekken te wijzigen. Kijk alleen al naar je middenveld. Heb je een moeilijke tegenstander? Partey, Elneny en Xhaka. Heb je zelf meer de bal? Partey, Xhaka, Ceballos. Kun je meer aanvallen? Wie weet, Partey, Ceballos en Esr? Varieer eens!

Begin met de juiste poppetjes op de juiste plekken. Werk aan een aanvallende tactiek. En pas je aan waar nodig. En in godsnaam, zet Auba eens gewoon in de spits!

Leno
Bellerin
Luiz?
Gabriel
Tierney
Partey
Xhaka
Pepe
Willian? Ceb
Saka
Aubameyang
9 november 2020 om 15:35

Amen.

Behalve dat gedeelte over Pepe. Die jongen heeft gewoon geen goede techniek. Hij heeft een leuke onvoorspelbare dribbel en een aardige voorzet, that's it. Daar schiet je niks mee op tegen elke fatsoenlijke tegenstander. Het is een gevalletje Gervinho. Ik vind Pepe echt een verschrikking, elke bal stuitert een meter van zn poten af.

9 november 2020 om 15:36

Toevoeging; en dat gebrek aan techniek dat blijkt natuurlijk ook op trainen. Daarom speelt hij nooit. Ik gok dat Lacazette een beest op trainen is, maar dat gaat er in de wedstrijd niet meer uitkomen.

9 november 2020 om 19:21

Tja, ik vind hem ook niet je-van-het hoor vp10arsenal. Maar hoe niet goed genoeg hij ook is, hij is nog altijd beter dan Willian. Vandaar mijn punt. En ondanks dat Pépé genoeg dingen fout doet, is hij productiever dan de andere wingers. Uiteindelijk is Pépé wel een speler die 10 ballen kan verprutsen en dan toch nog de wedstrijd eindigen met een assist of een goal. Dat is toch wel een meerwaarde in mijn optiek. En daarmee zeg ik absoluut niet dat ik fan ben van hem.

Wat jij zegt over zijn minpunten herken ik zeker, maar denk je niet dat zulke dingen met speeltijd ook ''minder'' zullen worden? Vertrouwen doet wel degelijk iets met een speler. Pépé weet dat als hij 1 fout maakt, hij weer op de bank zit. Misschien zelfs als hij een goede pot speelt. Hij speelt daarom ook nog eens erg geforceerd, wat niks ten goede komt. Daar staat tegenover dat een Willian en Lacazette weten dat wanneer zij 10 fouten maken, zij alsnog in de basis staan. Voor hen is er dus absoluut geen externe motivatie om te presteren.

Daar zit mijn punt vooral in. Stel die basis 11 samen op basis van toegevoegde waarde en laat die basis 11 ook minstens 10 wedstrijden zo (aanpassingen obv van tegenstander of blessures daargelaten). En kijk daarna eens wie waar staat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren