Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid heeft eindelijk eerste zege in CL te pakken

Laatste update:

Real Madrid heeft eindelijk de eerste zege in de Champions League te pakken. Na de 2-3 nederlaag tegen Shakhtar Donetsk en de 2-2 remise bij Borussia Mönchengladbach was de ploeg van Zinédine Zidane dinsdagavond met 3-2 te sterk voor Internazionale. Het kan in Groep B werkelijk nog alle kanten op. Borussia Mönchengladbach leidt de dans met vijf punten, terwijl Real Madrid en Shakhtar vier punten hebben. Voor Inter, dat twee punten heeft, is de visite van Real Madrid over drie weken van groot belang.

In een bijzonder interessante eerste helft met een hoog temoi was zowel het team van Zidane als het team van Conte ambitieus en werd het vijandelijke doel opgezocht. Na 25 minuten spelen brak Benzema de wedstrijd open. Achraf Hakimi ging met een terugspeelbal ter hoogte van de middenlijn richting Samir Handanovic de fout in, daar de Fransman het doorzag en scoorde na de doelman te slim af te zijn geweest: 1-0.

Bekijk de samenvatting van Real Madrid - Internazionale

Real Madrid kwam acht minuten later op 2-0 toen Sergio Ramos uit een corner van Toni Kroos de bal diagonaal in de rechterhoek kopte. Inter reageerde echter goed op de tegenslag. Twee minuten later kwam de bal via een ingenieuze hakbal van Nicolo Barella terecht bij Lautaro Martinez, die het leer in de linkerhoek achter Thibaut Courtois mikte. Courtois en Handanovic waren er verantwoordelijk voor dat de eerste helft niet meer goals opleverde.

Inter poetste de achterstand na 68 minuten spelen weg. Martinez kopte de bal in de 68e minuut richting Ivan Perisic, die het leer goed afschermde en deze vervolgens diagonaal in de rechterhoek schoot. De drie punten bleven dankzij twee invallers echter in de Spaanse hoofdstad. Na een snelle tegenaanval via de linkerkant kwam de bal via Vinicius Junior terecht bij Rodrygo, die vervolgens een hard en raak schot in de rechterhoek loste.

Gaat Real Madrid in de Champions League overwinteren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die benzema blijft maar scoren en scoren knap zeg pff

3 november 2020 om 23:13

Niet Ramos vergeten met z'n 100ste (!) goal voor Real Madrid

3 november 2020 om 23:14

Hij voetbalt ook heel goed mee, die man kan veel meer dan scoren alleen, geweldig.

3 november 2020 om 23:32

Voor mij misschien wel de best voetballende spits allertijden. Gigantisch voetbal IQ deze man

3 november 2020 om 23:53

Lewandowski? Die is voetballend ook gewoon erg sterk. Ik zal wel biased zijn als Bayern supporter maar voetballend vind ik Lewandowski sterker. Die geeft soms balletjes die je alleen van Kimmich/debruyne enzo kan verwachten. Lobjes , passjes in kleine ruimtes , balletjes terug op de 2e lijn waar je de bal juist vooruit zou verwachten etc.

3 november 2020 om 23:59

Lewandowski is zeker goed maar op het gebied van meevoetballen staat Benzema op eenzame hoogte (mijn mening). Je zou Benz probleemloos in het middenveld kunnen zetten qua spelinzicht

4 november 2020 om 00:30

Zet jezelf echt niet zo schandalig voorschut man met zo een uitspraak. De best voetballende spits allertijden? Ronaldo Luis Nazario de Lima is sowieso de best voetballende spits allertijden. En Thierry Henry was ook zeker voetballend een betere dan Benzema. Maar zo zijn er nog wel meer. What about San Marco? En inderdaad generatiegenoot Lewandowski kan ook belachelijk goed mee voetballen. Trouwens Messi als valse negen is voetballend uiteraard de beste voetballende spits, maar die is dan ook meer een alleskunner. Ik durf trouwens nu al te stellen dat Mbappé ook een betere voetballende spits is.

4 november 2020 om 00:42

Schandalig voor schut nogwel? R9 zag er inderdaad spectaculair uit en kon dribbelen als geen ander maar er zijn meer dingen belangrijk dan dat. Het inzicht dat Benzema heeft in het spel zie ik bij geen andere spits terug. Ook niet bij R9. En die andere voorbeelden die je noemt zijn absurd. Mbappe een beter voetballende spits dan Benzema HAHAHAHAHA ga je mond spoelen

4 november 2020 om 01:11

Je doet hier alsof inzicht het enige is wat bij een meevoetballende spits hoort? Die gasten die ik benoem konden op techniek, dribbels en snelheid hun eigen kansen creeren en afmaken. Benzema mag hun veters nog niet eens strikken (Ronaldo, Henry en Van Basten). Benzema heeft geen killer instinct wat een spits in z’n algemeenheid wel moet hebben. Alleen daarmee valt hij al buiten de top 15 beste spitsen ooit. Maar je naam verklapt al het 1 en ander. Zeker zo een type die Zidane ook de allerbeste voetballer ooit vindt. Namaste mate! Btw: R9 zag er niet spectaculair uit, hij was spectaculair. Waarschijnlijk de meest spectaculaire speler die je ooit hebt gezien op een voetbalveld. Hij kon niet alleen dribbelen, hij kon alles wat een spits moest hebben: actie, functionele techniek, straatvoetbal techniek, dribbelen, snelheid, heerlijk geplaatst schieten of gewoon ouderwets poeieren. De meest complete spits die het spelletje ooit gespeeld heeft. Maar volgens mij ben jij in 2000 geboren ofzo.

3 november 2020 om 23:17

Die vent strijd samen met Lewa om de plek voor 4e Champions League topscorer aller tijden. Scheelt elkaar maar 2 a 3 goals. Samen met Messi is de Benzema de enige speler in de geschiedenis van de Champions League die 16 (!!) seizoenen op rij heeft gescoord. 16. Seizoenen. Benzema. Messi.

3 november 2020 om 23:30

Eigenlijk vreemd hoe er al bijna een decennium gespeculeerd wordt over wie de grote man in de spits bij Real moet worden terwijl Benzema jaar in jaar uit gewoon presteert. Vreemd dat je met zulke cijfers alsnog zo onderschat kunt worden, daar maak ik me zelf ook schuldig aan want voor mij kwamen altijd als eerst Lewa/Suarez/Aguero/Kane naar voren. Terwijl Benzema zeker Europees meer voor z’n club heeft betekend dan al die genoemden.

3 november 2020 om 23:35

Spijker. Kop. Komt letterlijk door de media: de opgeblazen Vinicius hetze bewijst alles over hoe sommige media Benzema willen zien vallen. Die vent is absolute wereldklasse. Ik ben letterlijk fan van hem geworden en daar schaam ik me echt niet voor. Gewoon doodleuk de meeste assists in de GESCHIEDENIS van Real Madrid. Letterlijk meer dan 500 goals/assists in zijn carrière. 86 goals/assists sinds Ronaldo weg is. Het was Benzema die het bloedende hoopje Madrid 18/19 in zijn rugzak propte en eigenhandig naar de 3e plek sleepte met 41 goals/assists. Terwijl de verdediging bijna een negatief doelpunten record incasseerde. Al 2 seizoenen op rij uitverkozen tot Real Madrid speler van het jaar. Een diepe buiging voor deze veteraan en letterlijk Real Madrid legende a la Ramos, Ronaldo, Zidane, Puskas, Di Stefano etc.

3 november 2020 om 23:43

zelfs in Frankrijk. het is toch te belachelijk voor woorden dat Giroud wordt verkozen boven Benzema in het Franse elftal

3 november 2020 om 23:44

@Real19888 say it louder for the people in the back. Er zullen nog veel goede spitsen komen die aan de lopende band scoren, maar geen van hen zal kunnen wat Benzema kan. De klasse druipt er vanaf bij elk balcontact. Grote legende van Real Madrid. Mensen die hem afbranden elke wedstrijd snappen er wat mij betreft helemaal niks van

3 november 2020 om 23:47

@Japie juist. Een schande dat ze go-kart Giroud boven Formule 1 Karim kiezen. Dat afpersing verhaal doet er wat mij betreft al lang niet meer toe en Valbuena is toch al ver weg van het elftal

3 november 2020 om 23:54

Een absolute legende voor Real natuurlijk. Maar toch geen pure doelpuntenmaker. Dat is nog wel een verschil. Maar imo kon Real geen betere spits hebben ten tijde van Ronaldo.

Snap niet dat barella eruit ging. Je staat gelijk en je haalt je beste man eruit.

3 november 2020 om 23:25

Kreeg geel voor gezeur en zie hem dat altijd doen in Italië waar hij geen geel krijgt, miss wilde conte hem behoeden ofzo speelde erg sterk

3 november 2020 om 23:39

Hele belangrijke punten met een leuke pot. Madrid bij vlagen sterk. Ramos en Courtois erg sterk. Ik snap niet dat Conte Eriksen op de bank hield, denk dat hij madrid pijn had kunnen doen. Hazard mist duidelijk wedstrijdritme en was niet best vandaag, Asensio idem dito. Vinicius en Rodrygo vallen sterk in en ik zie momenteel toch liever vini ipv hazard

De overwinning eindelijk binnen. Maar zo slecht, zo weinig controle. En Varane en Casemiro beiden zo dramatisch. Ramos absolute held. Geef nu eindelijk zijn nieuw contract. Volgende wedstrijd telt enkel een nieuwe overwinning. Wetende dat dit enkel nuttig is om in de achtste finale eruit te liggen. Dit Madrid is zo zwak. De enige sterkte, de defensie, is ook verdwenen. Dan blijft er letterlijk niets over.

3 november 2020 om 23:14

Real madrid is een topploeg dat rustig gaat beginnen met heropbouwen .
Ze hebben zoveel gewonnen en vernieuwen de stadium dat zoveel kost, en zeker in een tijd van corona ga je dat slim aanpakken. Als ze volgend jaar in het nieuwe stadium mogen spelen mag je een nieuwe real madrid verwachten . Jaartje geduld voor de real fans ook al doen ze het al behoorlijk.

3 november 2020 om 23:14

Jazeker die moeten ze winnen. Stel je eens voor dat Inter wint van Real en dat Shakhtar wint van Gladbach.. straks strijden inter en real voor een EL ticket

Aangename wedstrijd gezien met heel leuke momenten. Langs beide kanten had ik het gevoel dat het allemaal te slordig was.
Toch wel leuk dat het nog heel spannend wordt.

3 november 2020 om 23:23

Vondt Vinicius zéér goed invallen. Als invaller is hij excact 360 graden anders dan als basisspeler. Maar hij deed het heerlijk deze keer. Mag ook wel eens gezegd.

Voor de neutrale kijkers een geweldige wedstrijd. Maar ongelooflijk zeg. Wat is er met dit Real aan de hand in de Champions League? Het is zo tenenkrommend slecht allemaal. Echt te bizar voor woorden dat Real gewoon op randje van uitschakeling stond want dat was het gewoon. Respect voor Inter dat ze vol voor de overwinning gingen in de tweede helft. Ze wouden duidelijk Real Madrid de knock-out geven want als Real ook hier had verloren, dan was het voor 80 procent wel gedaan. Nu maak je gelukkig, en wat was ik verschrikkelijk blij dat je die 3-2 nog maakt door notabene Rodrygo. Heb het al eerder gezegd, geef Rodrygo alsjeblieft een kans want Asensio is gewoon tien keer niks. Rodrygo met al 4 CL goals wat veel mensen denk ik al zijn vergeten. Ondanks dat je hier wint, tot grote opluchting, hoort dit Real natuurlijk niet bij de favorieten voor de CL. Daar zijn de kwaliteiten veel te weinig voor. Ik vind bijvoorbeeld het middenveld een groot probleem. Casemiro met nog maar eens een stink wedstrijd. Hoeveel ballen hij wel niet heeft ingeleverd vandaag, gigantisch slecht. Kroos vind ik ook maar traag in alles. Asensio is geen Real materiaal en Hazard mist nog duidelijk ritme. Als Mendy zo doorgaat, dan wordt de linksback positie ook een groot probleem. Ik wil de Mendy terug voor de zomer want hoe die nu staat te ballen, is niet goed genoeg. Hoe hij die bal terugkopt op Martinez die de 2-3 kon maken, verschrikkelijk zeg. Je mag blij zijn dat Lukaku er niet bij is. Maar goed, 3 punten zijn binnen maar ik maak me wel ernstig zorgen. Ohja laatste: put some respect on Sergio Ramos name #100. Buenas noches.

3 november 2020 om 23:43

Mendy vond ik juist ijzersterk spelen los van die kopbal op Martinez vond ik hem wel goed, verder zijn we het er wel over eens dat real llorrente nooit weg had moeten doen vind hem voetballend veel beter dan casemiro. Hopelijk komen mbappe en upemecano snel want zowel verdedigend als aanvallend is het zo armoedig varane veel te afhankelijk van ramos, ik zie in hem niet een leider die er zal staan als ramos weg is

Wederom krijgt Inter te weinig. 3-3 was meer terecht geweest. Eerste goal van Real was echt een cadeautje. Zo'n fout heb ik Hakimi niet zien doen. Tweede goal van Real zitten ze te slapen. Je moet altijd op Ramos letten. Inter knokt zich vervolgens goed terug. Barella was echt geweldig. Mooie hak assist op Lautaro. Perisic was niet denderend maar maakte de gelijkmaker. Vervolgens had Inter twee kansen om op voorsprong te komen maar wederom waren we niet effectief genoeg. Derde van Real staan teveel mensen vrij. Het is een patroon geworden dit seizoen. Goed spelen met veel kansen maar defensief makkelijke goals weggeven. Wat gaat Conte hier aan doen? Ik begrijp ook niet waarom hij Naingolan ipv Eriksen erin bracht. Wellicht gaat het beter als Skriniar eindelijk terugkomt. Lukaku werd ook gemist. Return tegen Real moeten we winnen anders gaat het erg lastig worden om te overwinteren in CL.

3 november 2020 om 23:24

Als Inter wint wordt het toch echt spannend in deze poule. Iedereen die nog door kan gaan. Met Lukaka heb je in ieder geval wel je belangrijkste aanvaller terug. Die Barella is een parel man! Ik was altijd meer fan van Sensi. Hoe zit het met hem?

3 november 2020 om 23:43

Man van glas, altijd geblesseerd helaas. Maar als hij fit is, is het echt genot om naar te kijken

4 november 2020 om 00:35

Doet me qua spel echt denken aan een type Xavi/Thiago. Hopen dat het er nog consistent uitkomt.

3 november 2020 om 23:45

Ik vond het onbegrijpelijk dat Ramos simpelweg niet gedekt werd bij die corner. Of all people. Inter met Lukaku kan de terugwedstrijd zeker winnen en dan kan alles nog!

3 november 2020 om 23:53

Het kan wel maar de verdediging moet dan veel beter staan. Wordt wel een hele spannende pot. Real is erg geslepen. Het is ook weer te zien of Inter met de zenuwen om kan gaan.

Het lijkt wel of Benzema met de dag beter wordt voetballend gezien, een nummer 9 die zoveel meer kan dan scoren, briljant gewoon maar Real als team blijft in mijn ogen heel kwetsbaar en helemaal omdat ze dit seizoen geen spelers hebben aangetrokken, ik zie ze geen grote rol spelen in de CL.

Vamosssss verdomme! Lekkere overwinning. Het was niet mooi maar who cares, belangrijk is dat we gewonnen hebben. Rodry en vooral Vini vielen zo lekker in. Varane moet stoppen met domme fouten maken. Hij stond weer lucht te dekken bij de goal van Inter. Hij is dramatisch sinds de wedstrijd tegen City. Btw @vz, waarom moeten de Real fans altijd zo’n 20minuten (wedstrijd was 22:50 afgelopen) op de samenvatting wachten? Het is heel vervelend!

3 november 2020 om 23:24

Varane is al dramatisch sinds het bloedige 18/19 drama seizoen. Dat was toch echt niet meer normaal.

4 november 2020 om 00:51

Ik hoop dat varane na dit seizoen verkocht word. Hij heeft vorig jaar een prima seizoen gespeeld in de liga maar dit jaar is het weer zeer matig dus het lijkt me beter om een nieuwe centrale verdediger te halen.

Sorry maar dit slaat nergens op. Tig Ajax artikelen, en dan 10 min. later pas het artikel van Real. Echt waar, door wie is Vz overgenomen? Door diehard Ajax fans of wat? Agh. Ontopic: Gelukkig gewonnen, dat was het belangrijkste. Begonnen prima maar daarna werd het helaas snel moeizaam. Er zijn helaas teveel beperkingen in dit team. Kroos en Case kan niet meer. Te statisch en zonder een echte topaanval is het gewoon lastig. Hebben meer middenvelders nodig die vooruit iets meer kunnen brengen. Modric ja maar is ook alweer 35 daarom was ook Ode terug gehaald, alleen is hij weer geblesseerd geweest. We missen ook enig diepgang en een echte afmaker. En dan achterin. Man Varane doet ook vreemde dingen weer. 2 tegendoelpunten door zijn dom verdedigen. Ramos kan niet meer alles doen daar, coachen, positioneren, kort dekken etc. Dat is gewoon teveel geworden en dan zie je Varane het soms gewoon kwijt lijkt te zijn. Daarom was Mendy ook beter voor Ramos dan Marcelo. Maar goed gelukkig gewonnen. Zeer belangrijk.

3 november 2020 om 23:25

Altijd aan het sneren naar Benzema. Hier wil je zien hoe dodelijke afmaker Benzema is? Zo dodelijk: "More efficient than Messi or CristianoSince Cristiano left in 2018, only three players in Europe have scored more than Benzema: Robert Lewandowski (63 goals), Lionel Messi (60) and Kylian Mbappe (47).Benzema's 41 is even more impressive given that it is from 97 shots, just 2.3 shots per goal, fewer than Messi (2.5), Luis Suarez (2.8) or Cristiano (3.2)." [Bron: Opta Stats/Marca, november 2019]] En dan doodleuk, na letterlijk elke wedstrijd, hetzelfde verhaaltje opdreunen over dat er "geen afmaker voorin" is doelend op Benzema. Met alle respect maar wat heb jij tegen Benzema? Hmm? Die vent is in bloed vorm en letterlijk dodelijker en klinischer dan bijna elke speler op aarde. Zet Benzema in dit Bayern met 6 kansen per wedstrijd op een presenteerblaadje door die gestoorde gasten, en Benzema strijdt voor gouden schoen.

3 november 2020 om 23:30

Ik sneer helemaal niet naar Benz. Misschien zie jij dat zo. Maar als je Real zou volgen dan zou je inzien dat Real een echte afmaker mist, dat mag van mij ook een speler op de flanken zijn ala Salah of Mbappe. Wat Benz betreft die doet meer dan genoeg. Maar over hem even, hij mist soms ook nog wel te veel. Begin van dit seizoen ook en vandaag had ie weer kansen die erin moeten maar er niet in schoot. Ronaldo had dan al tig keer gescoord met alle respect. Dus leuk je statistieken maar Real mist een aanvaller die kan afmaken.

3 november 2020 om 23:41

Kijk, je brengt jouw mening alsof het een feit is over "hij mist te veel" terwijl hierboven letterlijk dit wordt ontkracht met feiten aangezien hij relatief minder kansen nodig heeft om te scoren en hierdoor dus automatisch minder kansen mist als Ronaldo en Messi. Je zet feiten die aangeven dat Benzema minder kansen mist dan zowel Messi als Ronaldo doodleuk weg als onzin. Iedereen die dit leest kijkt met stuitende verbazing hoe jij je eigen mening als feit zet, boven de getoonde feiten. Benzema heeft Letterlijk 2 kansen gekregen vandaag en 1 goal. Je brengt het alsof hij 10 kansen heeft gehad. Weet je zeker dat ik over Ronaldo en gemiste kansen moet gaan beginnen? Niet om Ronaldo af te zeiken want niks anders dan respect, maar ik moet wel laten zien hoeveel onzin je praat om Benzema af te zeiken: "Cristiano Ronaldo has been the most wasteful Serie A striker this seasonBy Kobé Tong " "Big Chances Missed Ranking: Dzeko Chases RonaldoNovember 14, 2018 Stefano BernardiniEven top stars can waste goals sometimes. Roma’s Dzeko is behind Cristiano Ronaldo in this ranking." Laat dit alleen zien om te tonen dat jij simpelweg onzin praat. Ronaldo is een top atleet, respect voor zijn leeftijd etc.

3 november 2020 om 23:51

Is goed man scorebord journalistiek. Er mist duidelijk iets in je verhaal maar heb echt totaal geen zin er in te duiken. Cijfertjes zeggen niet alles. En nogmaals ik zeg nergens dat hij het slecht doet! Hij en Ramos betreft goals redde Real's seizoen vorig jaar. Ja Benz en een verdediger. Maar Benz scoort niet zoveel goals als Lewa, Ronaldo e.d. maar het probleem is er is niemand anders naast hem. En nogmaals heb ik hem vaker kansen niet zien afmaken, kan ze zo uit me hoofd uitprinten. Hij is voetballend als spits werelds maar nu heb je die afmaker nodig en als je hem dan te weinig in de 16 ziet wanneer er een voorzet kan komen dan is het lastig. Had je een Salah of Mbappe naast hem dan was het top. Maar zeg ik hij is slecht? Nee. Dus stop met woorden in m'n te leggen die ik nergens roep!

3 november 2020 om 23:57

Laat maar zitten. Geen zin in eindeloze discussies. Je slaat de spijker op z'n kop: Benzema heeft geen Salah of Sane voor wereldklasse voorzetten, en daarom scoort Lewa etc ook vaker omdat hij simpelweg, met alle respect, niet met Vasquez, Isco, Carvahal en 2 Braziliaanse tieners speelt. Maar goed. Laatste leuke weetje: Sofascore, gemiste grote kansen 19/20: Ronaldo 16, Benzema......16. I kid you not. No hard feelings trouwens

3 november 2020 om 23:59

Er zijn fases dat Benzema alles scoort maar helaas ook fases dat hij teveel mist (zie halverwege december vorig seizoen tot ongeveer maart waar hij drie doelpuntencontributies had in 11 wedstrijden).

4 november 2020 om 00:38

@real19888 Waar haal jij die cijfers vandaan? Ronaldo heeft 72 goals gemaakt voor Juventus sinds hij vertrokken is bij Real. Dus hoezo staat hij niet in dit rijtje? Ookal sprak je alleen over de competitie maakte Ronaldo er 57. Dus waar haal je die cijfers in hemelsnaam vandaan? Dat hij efficienter is geloof ik wel want Ronaldo schiet ze zelfs vanaf eigen helft als ie wilt maar jammer dat je geen echte cijfers gebruikt.

3 november 2020 om 23:48

Onze twee spelers die de kar trekken zijn inderdaad helaas 34 en 35 jaar. Zeker bij Ramos kan je toch enkel respect hebben voor hoelang hij al aan de top staat te verdedigen. Van hetzelfde hout als Ronaldo. Zoveel discipline en leven voor hun sport.

4 november 2020 om 06:37

Ik weet dat de beste man al een tijdje meedraait, maar hij is nog 32(!) jaar oud. Hij kan nog zeker 2 topjaren hebben

3 november 2020 om 23:49

Het is toch logisch dat er veel aandacht aan ajax wordt besteed? Er zijn veel meer ajax fans op deze site dan real fans. Daarnaast gaat het om de clickbaits. Dat gebeurt in Nederland meer bij Ajax (als meest grote club) dan bij een real.

3 november 2020 om 23:51

Om te beginnen is het een Nederlandse site. Je denkt toch niet dat Ajax morgen bij marca op de voorpagina staat? Daar krijg je eerst 10 artikelen over real. Logisch, net als t logisch is dat Nederlandse clubs hier voor gaan

Inter is bezig met een matige reeks; Laatste 10 Wedstrijden 3 gewonnen 4 gelijk en 2 verloren. Bijzonder is wel dat ze nog vaak scoren, maar vooral in CL lukt het hun niet. Tegen real Madrid niet erg. maar wel het resultaat tegen die andere 2 in de groep. Dat wordt EL gok ik. Niet erg, een Milaanse EL finale zou ik fantastisch vinden

Ik vond eerlijk gezegd het een leuke match, maar af en toe grote blunders aan beide kanten. Doe dit tegen een Liverpool of Bayern en je kijkt binnen notime tegen een 3-0 achterstand aan. Die assist van Hakimi ook op Benzema als of ze nog samen op de trainingsveld spelen pfft. Real kreeg cadeau en maakt het heerlijk af.
Geweldige wisselbeleid van Zidane overigens. Die spelers die hij inbrengt zijn echt vaak van toegevoegde waarde en zetten hun stempel op de wedstrijd. Dat verdiend zeker credit.

Winst was noodzakelijk voor beide ploegen. Als Inter nu nog thuis wint van Real dan wordt dit een heerlijke pot die op laatste speeldag past beslist zal worden. Gefeliciteerd met winst in iig.

3 november 2020 om 23:49

Ik hoop dat we er zachtjes uitgaan in de achtste of kwartfinale zoals vorig jaar. Geen zin om Bayern ofzo tegen te komen en Barcelona te overtreffen. Dat record mogen jullie houden

4 november 2020 om 00:41

Echt hé, soms vraag ik mezelf af wat erger is. Telkens tot kwart/halve finales komen en schaamteloos onderuit gaan tegen clubs als Liverpool, Roma en Bayern of zelf handdoek in de ring gooien in de kwartfinale om de schade te beperken lol. Ergste van alles vond ik die tegen Liverpool. Er gebeurde zo veel in Camp Nou wat tot een 4-0 kon leiden, maar net juist de return moest op zo en vieze manier tot 4-0 leiden om zelf eruit te vliegen...vervolgens krijg je misschien de slechtste tegenstander in de finale die met alle respect voor Spurs, toch wel de makkelijkste tegenstander geweest zou zijn om van te winnen pfft.

Inmiddels heb ik het gewoon langzaam hand geaccepteerd dat Barcelona niet meer de Barcelona van vroeger is voor 2016 =(.

Wat een heerlijke speler die Benzema. Hoeveel goals heeft deze legend al gemaakt in de cl? Vgm is hij top 5 topscorer in de cl.

3 november 2020 om 23:19

Wisselt met Lewa de 4e plek steeds af. Scheelt elkaar maar net. Maar inclusief assists is Benzema 3e na Ronaldo en Messi, dus voor Raul. Trouwens Benzema is de 3 eeuwige topscorer Champions League voor Real Madrid na alleen Ronaldo en Raul. Met legendes als Di Stefano, Puskas, Gento etc achter hem.

3 november 2020 om 23:34

Niet steeds, tot vorig jaar was Benzema nummer 4 (jarenlang). Lewy heeft hem in een bizar tempo ingehaald. Wel leuk dat Benzema scoort, dan krijg je indd een soort race. Ronaldo en Messi zullen ze niet inhalen, maar een 3de plaatst is ook eervol

3 november 2020 om 23:51

Klopt. Alleen verschil is dat Lewa een bizar en schokkend goed team on zich heen heeft. Benzema krijgt soms letterlijk 90 minuten geen fatsoenlijke voorzetten, terwijl Lewa speelt met die gestoorde backs, Müller etc. Niet zeggend dat Lewa geen topspits is maar een spits is afhankelijk van zijn medespelers zijn voorzetten. Benzema gaat Lewa nooit meer inhalen geziene dit angstaanjagende Bayern wat makkelijk een van de beste teams in de geschiedenis is. Heb je gezien wat Pavard en die losgeslagen gasten laatst deden tegen Lokomtiv? 2 x (!!) een assist volley geven op de centimeter precies. Dat heb ik zelden gezien. Droom van elke spits om in dit Bayern te mogen spelen. Wàt een wereldklasse machine.

Casemiro, Varane en Kroos weer mega zwak

Gelukkig nog drie punten gepakt. Maar wat was het weer slordig wat Real liet zien. Een ploeg hoeft maar een beetje druk te zetten en je ziet een aantal spelers (Varane, Casemiro en Mendy) in hun broek schijten. Varane is dit seizoen echt dramatisch. Eerst waren het alleen de wedstrijden zonder Ramos, maar nu zelfs met Ramos. Mendy was voetballend al niet sterk, maar laatste tijd is het wel erg zwak. Casemiro zie ik het liefst vervangen worden. Voetballend voegt hij niks toe en raakt te vaak de bal kwijt door zijn trage handelingsnelheid. Ik zie het liefst een voetballende nummer "6" op zijn plek. Camavingha zou bijvoorbeeld voor de lange termijn een heerlijke speler zijn voor die positie. Misschien een beetje raar, maar Marco Verrati vind ik ook geen verkeerde optie langs Valverde. Dan heb je een beetje het zelfde blok als Bayern (Kimmich en Goretzka). Al met al blij met de drie punten, maar het moet echt beter. Fijne avond iedereen!

3 november 2020 om 23:52

Veratti is wereldklasse kijkend naar zijn statistieken. Zeer hoge pass accuracy etc.

4 november 2020 om 00:01

Ja toch? En kan verdedigend ook zijn mannetje staan. Heb het gevoel dat Real dat nu ook mist. Modric kan dat helaas niet meer belopen, anders wilde ik hem graag op die plek zien.

Als die hard Real Madrid fan zeg ik dat Benzema goed kan mee voetballen. Zijn afwerking daarentegen.. dat is heel zwak. Veel te zwak voor een club als Real. Die man verprutst zoveel kansen. Lewa is een echte killer. Met hem ipv Benzema zouden we veel meer scoren.

Benzema scoort zijn goals maar mist hopeloos ook veel.gisteren 2 open kansen gemist. Een doelgerichte spits had real meer punten bezorgd zowel in la liga als in cl. Maar tja,er lopen nu eenmaal geen betere aanvallers rond bij Real. Jovic bakt er niks van,vini te onbesuisd en weet überhaupt niet of het er ooit van zal komen. Asensio drijgt het eeuwige talent te blijven zoals bij isco indertijd.kroos huppelt maar wat rond, totaal geen inbreng,casemeiro hopeloos uit vorm,voor Varane moeten ze dringend een waardig concurrent halen want sinds hij de wereldbeker won speelt hij als een amateur van 4 de niveau. Mendy wordt nooit een topper! Reguilon was veel beter en gratis uit eigen jeugd. De enige die presteren zijn Ramos,valverde en modric. de rest loopt er maar wat bij. Ik snap Zidane trouwens niet dat hij modric op de bank zet tegen topploegen.eerder kroos banken.ik zou hem meer rust geven tegen kleine ploegen en in topwedstrijden opstellen. Wat een speler is dat seg, doet zelden iets verkeerd ,pure klasse , modric ademt voetbal...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren