Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

André Onana ontkent aantijgingen: ‘Dat was nooit een optie’

Laatste update:

André Onana is nooit van plan geweest om de strafschop tegen VVV-Venlo (0-13 recordzege) te nemen, zo verklaart de doelman van Ajax tegenover De Telegraaf. In de media dook het verhaal op dat Onana aan ploeggenoten zou hebben gevraagd om bij de 0-9 stand de penalty te mogen nemen, maar dat is volgens de Kameroener niet waar.

Critici vonden het vermeende plan van Onana, om als doelman een strafschop te nemen, respectloos richting VVV-Venlo. "Maar het was nooit een optie om die strafschop te nemen”, zegt Onana. De penalty werd uiteindelijk genomen door invaller Klaas-Jan Huntelaar, die de bal feilloos achter doelman Delano van Crooy schoot.

Van Crooy hoorde na de wedstrijd van het vermeende plan van Ajax om Onana de strafschop te laten nemen. De keeper van VVV werd na het laatste fluitsignaal getroost door Onana, die Van Crooy omhelsde. "Als je dan hoort dat Onana eigenlijk een penalty tegen mij had willen nemen, dan denk je wel: was zijn actie wel oprecht?", zei de doelman van de Noord-Limburgers. "Een penalty nemen tegen een andere keeper doe je niet als je respect voor hem hebt."

Volgens Onana was daar dus helemaal nooit sprake van. "Uit respect voor de tegenstander is het geen moment in me opgekomen om de strafschop te nemen", zegt Onana. "Natuurlijk had ik het kunnen doen, maar Delano had het al zwaar genoeg. Zoiets doe je niet. En het was ook belangrijk dat Klaas-Jan Huntelaar scoorde. Daardoor houdt een spits vertrouwen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi, had ik ook niet verwacht. En desnoods had Ten Hag er een stokje voor gestoken, die had dat nooit toegelaten.

27 oktober 2020 om 14:05

De hele rel is begonnen omdat Onana lachte toen de camera op hem scheen vlak voor de strafschop. En dan ook nog een commentator die even leuk suggereert dat Onana het wel zou willen nemen. En a la, rel geboren. Verbaasd dat niemand dit eerder is opgevallen. Die commentator mag wel even hard worden aangepakt voor het verspreiden van leugens en het doen alsof hij in het hoofd van anderen kan lezen

27 oktober 2020 om 14:21

Commentator hard worden aangepakt!!??? Haha... laat me niet lachen. Je moet tegenwoordig inderdaad heel goed opletten met wat je zegt en verspreid maar om hier nou een punt van te maken...

27 oktober 2020 om 14:37

@maradungatje: zo gek is het niet dan een keeper bij een grote voorsprong een pingel mag nemen, dat heb ik al zo vaak gezien. En een verslaggever interpreteert alleen de beelden die hij ziet, en als je een lachende Onana ziet nadat de pingel gegeven wordt dan kun je dat inderdaad zeggen.

27 oktober 2020 om 14:38

Dit wou ik net zeggen. Vgens mij begon het bij de commentator die dit zei. Overigens zei de commentator precies wat ik dacht toen ik Onana zag. Dat Onana hem best had kunnen nemen (maar ik dacht niet dat Onana dat ook dacht)

27 oktober 2020 om 14:47

Sorry maar mij was het niet opgevallen hoor. Ik snap het trouwens allemaal niet. Ik heb zo vaak keepers penalty's zien nemen. Ook bij 0-0 en 0-1. Volgens mij zelf de keeper van een nationaal elftal uit Zuid- of Midden Amerika. Als die man dat goed/beter kan dan een ander waarom niet. Dat gedoe van respectloos gaat helemaal aan mij voorbij. Hij of zij die hiermee komt aanzetten moet een slechte inborst hebben

27 oktober 2020 om 14:48

Onana lachte zaterdag 89 van de 90 minuten. Om dan te zeggen dat hij best die pingel wilt nemen terwijl Onana dacht aan de lekkere kip die hij die avond zou eten en daarom lachte op dat moment veroorzaakt alleen rel.

27 oktober 2020 om 16:26

"Throw him in the dungeons". On: vind aanpakken van de commentator wat ver gaan idd, maar iets meer bewustwording zou wel fijn zijn af en toe

27 oktober 2020 om 14:17

En waarom zou ten Hag dat niet willen toelaten? Als een keeper een pingel wil nemen is dat gewoon toegestaan volgens de regels. Daarnaast is dit meermaals gedaan in het verleden, zelfs tijdend Ajax - Sparta ergens in 2001, toen vd Sar hem nam. Men heeft tegenwoordig altijd de mond vol over respect voor basale zaken, in plaats van respect te tonen over de belangrijkste dingen in het leven.

27 oktober 2020 om 14:35

Heel simpel waarom je het niet doet!
Omdat we altijd wijzen naar een andere reden wat belangrijker is!

Als je daar in de wedstrijd je tegenstander letterlijk helemaal afslacht doe je dat puur op voetballend respectvolle wijze.

Je gaat dan ook niet als centrale verdediger een balletje hoog houden, doorspelen naar je back, die hem opvangt in zijn nek en hem daarna de 16 in werkt...
Net zo min dat je een keeper bij 9-0 de penal laat nemen...
Zoiets doe je ook niet bij 1-1

Dit soort dingen heten respect hebben voor je tegenstander.
Iets wat je vanaf jongsafaan moet mee krijgen door je trainer...

v/d Sar nam inderdaad weleens een penal omdat hij hier vaak tijdens trainingen mee deed en 9 van de 10x won als coole kikker!

27 oktober 2020 om 14:42

Dat was tegen De Graafschap in 98, maar dat maakt niet zo veel uit. "meermaals in het verleden" dit is gewoon onzin, ik heb het net even opgezocht omdat ik er mij geen éã©n kon herinneren. Bij geen enkele respectabele club in de moderne tijd is het voorgekomen dat een keeper scoort vanuit een penalty in de reguliere speeltijd op de uitzondering van vaste penaltynemers zoals Bã£â¼tt en Ceni. Dit is gewoon het absoluut willen vernederen van een tegenstander door bij een ruime voorsprong een keeper de penalty te laten scoren. Ik vind het heel goed van Onana wat hij hier zegt en dat van Edwin vd Sar bij een 7-0 tegen de Graafschap wat jij zegt. Tja als je je daardoor groot voelt, gefeliciteerd. Als je zo vet wilt doen als keeper, doe het dan lekker wanneer het ergens over gaat. Dan zou ik er nog respect voor hebben.

27 oktober 2020 om 14:45

Nou Jeron, dan wens ik je veel succes. Ik kan zo enkele voorbeelden uit 50 jaar voetbal geven waar het wel gebeurde. Balletje uit de lucht op je wreef doodleggen door Gerry Muhren tijdens Real - Ajax in het Bernabeu stadion in 1972? Prachtig. Witsche tegen Feyenoord, ook balletje hooghoudend over het middenveld.vernederd gevoel voor ons Feyenoorders. Cruijff en Olsen met die legendarische pingel tegen Otto Varsveld? keeper van helmond Sport. Geniaal en hilarisch tegelijk. Aad Mansveld die opeens voorzetten ging geven vanachter zijn standbeen langs. Hoogstandjes. keepers die een pingel nemen bij een grote voorsprong. Dus ja ... je verhaal is mooi maar heel erg 2020 gedacht, "dat je mag niemand voor het hoofd mag stoten". edit = schrijffouten.

27 oktober 2020 om 14:47

Wel knap dat VD Sar scoorde voor ajax terwijl die bij juventus onder contract stond

27 oktober 2020 om 14:52

Onzin. Als hij hier goed in is moet hij het doen. Ik zie en hoor een ieder maar eisen dat keepers met links en rechts moeten kunnen uitschieten. Ok, maar dan zouden alle veldspelers ook tweebenig moeten zijn.
Bovendien blijkt sinds een jaar of vijf dat doelsaldo bepalend kan zijn, dus doorgaan en zo veel mogelijk scoren hoort hier Helaas tegenwoordig ook bij.
Het is een onderdeel van het spel geworden. Er is hier een item dat altijd begint met... tegenwoordig delen voetballers enz. is ook een onderdeel geworden. Het is niet anders. Ik vind het respectloos om iemand te beschuldigen dat hij geen respect opbrengt voor een ander als je hem of haar beschuldigt zonder goede kennis van zaken. Ik he het in dit geval over de journalist of zelfbenoemde kenner

27 oktober 2020 om 15:38

Waarom weet jij zo zeker dat Ten Hag ingegrepen had ? Het leek er heel veel op dat hij hem nam. Niet alleen vanwege zijn glimlach, maar voor mijn gevoel maakte hij ook handgebaren. alleen geeft Huntelaar niet snel kadootjes.

En het volgende negatieve punt is er gevonden na de 0-13! En is dit respectloos? Waarom? In Brazilië nam een keeper de strafschoppen en vrije ballen altijd. lekker boeiend voor de media wie die strafschop neemt zeg. Ik had het eerder niet professioneel gevonden dan respectloos.

27 oktober 2020 om 14:05

Die keeper, volgens mij Ceni, deed het inderdaad altijd, maar dan is het duidelijk zo afgesproken, omdat ze daarmee denken de meeste kans op een doelpunt te hebben.

27 oktober 2020 om 14:07

Inderdaad.. Heel ander verhaal als Onana alle strafschoppen nam bij Ajax.

27 oktober 2020 om 14:07

Ik vind het ook eerder een stukje professionaliteit dan respect om die bal niet te nemen. Daarom vind ik de vergelijking met die Braziliaanse keeper (ceni) niet zo sterk want dat was dus aantoonbaar de beste nemer. Dat geldt hier dus ook en daarom is het terecht dat Huntelaar die bal neemt. Het is geen kelderklasse, al leekt het daar op een gegeven moment wel op.

27 oktober 2020 om 15:41

Als graafschap supporter heb ik ook meegemaakt dat van de Sar een penalty nam. Wij verloren (volgens mij) met 8-1. Ik heb mij meer geergerd aan het feit dat vd Sar een penalty nam, dan dat het 8-1 werd. Ik vond het destijds (en nog steeds) respectloos over komen. Hoewel het eigenlijk niets uit hoeft te maken wie hem maakt. Maar het lijkt erop dat je zegt: "jullie zijn zo slecht, zelfs onze keeper kan scoren".

27 oktober 2020 om 14:10

Higuita nam zelfs ook alle (gevaarlijke) vrije trappen, ik hoop dat je zelf het verschil ook wel inziet met een keeper dat nooit doet en nu opeens (al dan niet) naar voren komt om de 10e te maken..

27 oktober 2020 om 14:15

Ik zie het verschil heus wel, maar vind het eerder een stukje professionaliteit dan dat ik het respectloos zou vinden. Het is voor VVV een vernedering, bovenop de vernedering. Maar wat een heisa om een dikke uitslag.

27 oktober 2020 om 14:18

Ik heb het helemaal niet over een dikke uitslag (dat is mogelijk iets wat tussen jouw oren zit) en ik vind het juist een gebrek aan professionaliteit om je keeper een penalty te laten nemen als er betere strafschopnemers in het veld staan.

27 oktober 2020 om 14:41

Dat deed hij ook als ze 4-0 achter stonden. M.a.w. elke pingel en dus niet selectief.

27 oktober 2020 om 14:51

En dan vervolgens wel verontwaardig reageren op Liverpool dat ze 'respectloos' zijn omdat ze hun hele voorhoede eruit wisselen. Het is maar dat het verhaal niet klopt maar sommige Ajax fans hier zijn echt hypocriet als het maar kan. Uitdelen is prima maar incasseren ho maar. Weinig zelf reflectie als je het mij vraagt.

27 oktober 2020 om 16:56

Ik heb echt nergens gelezen dat Ajacieden vielen over Klopp dat hij z’n hele voorhoede eruit haalde.. Ik heb alleen fans van andere clubs Ajax zien uitlachen dat zij niks konden waarmaken tegen een B-elftal van Liverpool. Dus deze vlieger gaat bij mij niet op in ieder geval. Dat er vele hypocriete Ajacieden zijn, dat ben ik met je eens. Maar die lopen bij elke club rond, dus ook bij die van jou (wat die ook mag zijn). Snap dus niet waarom dit aangehaald moet worden..

27 oktober 2020 om 14:53

Van de Sar heeft het ook eens gedaan , 2 keer geloof ik. Daar hoorde toen niemand over. En nu gaat het opeens over respect. Joh als Onana een pingel had willen nemen en zijn medespelers vinden dat goed , waarom niet. Geeft alleen aan dat het binnen het team goed zit. Ik denk dat op dat moment de spelers niet aan VVV denken maar aan het eigen team

27 oktober 2020 om 17:46

Je hoorde daar niets over omdat er toen nog geen social media was en niet zo veel opinieprogramma's waar iedereen zijn of haar mening kon verkondigen. De enige media die daar aandacht aan kon besteden was de krant op maandagochtend en misschien die een of twee voetbalpraatprogramma's. Tegenwoordig heb je social media, opiniewebsites, podcasts, een grote hoeveelheid aan talkshows waar dit soort dingen uitgebreid besproken worden, en mensen dus meer van zich laten horen. Ik kan op deze manier met jou communiceren en aangeven dat ik het erg respectloos tegenover VVV en je collega-keeper had gevonden als Onana die penalty genomen had. In het begin van de eeuw had je het daar alleen over binnen je selecte groepje van supporters en vrienden. Daarom hoor je er nu meer mensen over dan vroeger.

27 oktober 2020 om 18:02

wat maakt het uit wie er een pingel neemt. Het zou pas respectloos zijn als hij hem nam en die keeper uitlachte of zoiets. Een keeper kan toch net zo goed scoren als een veldspeler. Er staat toch nergens omschreven dat een keeper geen pingel mag nemen , net zodat een speler een doeltrap mag nemen. Maar ja jij ziet het anders , geen probleem Nog iets toen Witsche 10 keer hooghouden tegen Ajax kreeg hij half Nederland over zich heen en wordt dit nog wel eens opgerakeld . Dat was in de zelfde tijd toen van der Sar wel een een pingel nam ..

27 oktober 2020 om 14:56

Ach Gert Bals of Hnek Stuy heeft ook in de spits mogen spelen van Rinus Michels na een behaald succes. heeft niets met respect te maken
De keeper van Paraguay, dacht ik was ook een speialist.
Onana is twee benig, kan best wel een balletje trappen. Heeft geen moet re doen gehad, negentig minuten land, dus om hem een beetje te troosten kan ik mij best voorstellen dat je hem de pingel laat nemen

Het is toch echt wat hier met onze media. Scheids zegt penalty en je ziet een screen van Onana die staat waar die al stond beetje te lachen. Nergens zie je overleg of een vraag of dat hij er naar toe sprint maar de media maakt ervan dat hij de pingel wilde nemen. Nu vraag je het de bron en is het niet waar. Een keeper die al ging twijfelen aan de oprechtheid van Onana, iedereen had zijn woordje al klaar en mening verkondigd maar er was niets maar dan ook niets van waar.

27 oktober 2020 om 14:05

Ontzettend irritant. Dingen gaan echt een eigen leven lijden met de 101 voetbalprogramma's en daarbijbehorende interviewers.

27 oktober 2020 om 14:07

Wie zegt dat het niet waar was? De media zei ook dat Zahavi bij Ajax aangeboden was, Ten Hag ontkende het maar later bleek dat grote kans was dat het toch wel waar was. Als ik het direct aan Onana zou vragen zou ik ook nee zeggen omdat je dan neergezet wordt als een enorm onsportieve speler. Op de tv beelden zie je ook niet alles, de camera stond in de minuut rondom die penalty niet op Onana gericht. Misschien heeft hij wel eerder gevraagd of hij een eventuele penalty mocht nemen, of riep hij het naar een ploeggenoot op een moment dat de camera's niet op hem gericht stonden? Hij heeft er alle belang bij op dit moment te zeggen dat hij de pingel niet wilde nemen, maar dat betekent niet dat hij ook gelijk heeft. Daar zullen we uiteindelijk nooit achterkomen.

27 oktober 2020 om 14:14

Joh, misschien dit misschien dat. Je zegt het daarmee zelf al. Pure speculatie. Zelfs als ie contact zocht met Huntelaar en (op beeld) moest lachen.. Wie weet waar die jongens het over hebben? Het is gewoon geroep zonder goede argumentatie en heel Nederland moet er weer wat van vinden. Trouwens, over Zahavi gaf Overmars aan dat het iets uit het verleden was en niet van deze transferperiode. Dus Ten Hag ontkende het logischer wijs. Niet alles geloven wat er geroepen en geschreven wordt.

27 oktober 2020 om 14:19

@rubentje13, je probeert net als die commentatoren Ajax in een negatief daglicht te zetten. Wat je zegt over Zahavi; "maar later bleek dat grote kans was". Grote kans, oftewel niks zeker. Zolang je geen dingen zeker weet kun je mensen nergens van beschuldigen. Een persoon in onschuldig tot het tegendeel is bewezen ! Je doet nu zelf ook aannames die nergens op gebaseerd zijn.

27 oktober 2020 om 14:22

@rubentje, jij doet dus precies waar het probleem ligt. Iemand roept iets zonder dit bij de bron te hebben en jij zegt maar bewijs maar eens dat het niet waar is ipv te bewijzen dat wat je roept waar is. Zo kun je alles wel omdraaien.

27 oktober 2020 om 14:36

Ik geef juist aan waar het probleem ligt en roep zelf niets, zoals blijkt uit de laatste zin (we zullen nooit achter de waarheid komen). Ik probeer je juist ook de andere kant van het verhaal te laten zien omdat jij er meteen van uitgaat dat wat Onana zegt juist is, terwijl je daar ook sterke twijfels bij kan zetten.

27 oktober 2020 om 14:39

jeroentje ik doe nergens aannames zoals dat op het eind blijkt, ik probeer juist de andere kant van het verhaal te laten zien door te zeggen niet iemand op zn woord te geloven. Dat doe ik door aan te tonen wat er gebeurde bij het Zahavi verhaal: de media zegt dat ajax interesse had, ten hag ontkent dat met het excuus dat hij vindt dat hij genoeg goede spitsen heeft, later komt in het nieuws dat Ten Hag/ajax van oordeel was dat er nog een spits bij had moeten komen. Daarmee geef ik dus aan niet iemand meteen op zn woord te geloven maar ook kritisch naar de woorden te kijken en ook andere scenario's in het achterhoofd moet houden.

27 oktober 2020 om 16:03

Die commentator heeft het allemaal in gang gezet.

En Huntelaar verzint dit??

27 oktober 2020 om 14:06

“kreeg je nog eventjes mee dat André Onana die penalty wilde nemen?”, zo vraagt verslaggever Hans Kraay jr. aan Huntelaar. “Na afloop zei André dat." reageert Huntelaar

27 oktober 2020 om 14:22

Ontbreekt toch een belangrijk stukje aan je quote.

“Kreeg je nog eventjes mee dat André Onana die penalty wilde nemen?", zo vraagt verslaggever Hans Kraay jr. aan Huntelaar. "Na afloop zei André dat. Maar hij zei al: 'Nee, ik kwam niet'"

Oftewel, hij had hem misschien best willen nemen, maar het nooit in hem opgekomen om het echt te doen. Ik wil mijn collega’s af en toe uit het raam gooien, maar het is nog nooit in me opgekomen om het echt te doen.

Aan de ene kant is het laten nemen van een strafschop door de keeper natuurlijk een soort arrogante middelvinger opsteken naar de tegenstander, maar ik had het toch prachtig gevonden. Het is die Amsterdamse branie, maar ik begrijp ook wel waarom er voor gekozen is om Huntelaar hem te laten nemen. Dat levert minder onnodig gezeik op.

27 oktober 2020 om 14:10

@de Toekomst hoe prachtig zou je het vinden als de keeper van de tegenstander dit bij Onana zou doen als het 0-3 is?

27 oktober 2020 om 14:33

Dat zullen we nooit weten haha.. Maar hoe de supporters van VVV zich zouden voelen, is niet mijn probleem. Elke club heeft slechte momenten. Toen Lucas zijn derde goal maakte, deed dat bij mij zeer. Maar het is niet de taak van een club om zich druk te maken over de gevoelens van de tegenpartij. De legendarische penalty van Cruijff, het hooghouden van Witschge, de panna van Lukoki. Voor mij zijn dat absoluut legendarische momenten. Dit had ook zo'n moment kunnen zijn.

27 oktober 2020 om 15:50

Uiteindelijk ben je professional, en is het niet de F-jes waar Pietje er nu ook 1 mag scoren. Ik snap dat je een bepaald entertainment gehalte aan wilt plakken. Maar in eerste instantie ben je gewoon professioneel bezig je vak aan het uitoefenen.

27 oktober 2020 om 18:07

Ik vind er niks arrogant aan. Als je mede-speler je het gunnen dan is er toch niks mis mee. Het gaat toch gewoon om je eigen team , of moet je bij elke beslissing rekening houden met de tegenstanders.

In algemeenheid vind ik het respectloos tussen keepers onderling om bij een gespeelde wedstrijd een penalty op te eisen. Tuurlijk zijn er uitzonderingen bij keepers die constant de vrije trappen of penalties nemen, maar dat wordt ook gedaan bij een 0-0 stand. Verder is bij een strafschoppenserie niet vergelijkbaar. Als keeper van de tegenpartij is het gewoon pure vernedering.

Je zou bijna denken dat Ajax een moord heeft gepleegd met die 0-13. Ik zie barweinig positieve reacties. Alle reacties zijn superzuur en we moeten het allemaal.maar zielig vinden voor de gastjes die tonnen verdienen om tegen een bal aan te trappen en dat alsnot niet voor elkaar krijgen. Schei toch uit.

27 oktober 2020 om 14:40

Ajax heeft laten zien dat het niveau van de Eredivisie niks voor stelt, op deze manier juich ik juist toe dat de Nederlandse en Belgische clubs in een competitie komen.

27 oktober 2020 om 15:21

@shevanr7 Vind je dat echt? Dit is toch slechts een incident? Hoe vaak komen dubbele cijfers voor? VVV pakte onlangs nog n punt tegen AZ, RKC pakt een punt tegen Feyenoord, Ajax verliest van Groningen, dat kun je misschien ook incidenten noemen, maar dat zijn normaliter 3 punten voor de topclubs.het was zeker bar- en barslecht wat VVV liet zien, maar is dat representatief...?

27 oktober 2020 om 14:49

Als het op Ajax aankomt ben ik heel erg positief over de 0-13. Speelden goed en ik denk dat zo'n 13-0 bijzonder goed is voor het moraal en de sfeer in de groep. Ik vind dit soort dingen juist fantastisch dat ik dit mee kan maken, net als de 10-0 toen tegen Feyenoord.

Als het aankomt op VVV ben ik inderdaad bijzonder negatief, want dit mag echt nooit gebeuren natuurlijk. Alles was amateuristisch en ik denk als je met het lokale vijfdeklasserteam tegen Ajax had gestaan afgelopen zaterdag, dat het resultaat hetzelfde zou zijn geweest.

27 oktober 2020 om 17:51

Over de wedstrijd zelf hoor ik vanuit alle kampen alleen maar positieve reacties richting Ajax, dat ze zo goed gespeeld hebben, niet verslapt hebben en een paar mooie doelpunten hebben gemaakt. Er zijn echter nooit alleen maar positieve aspecten van een 0-13 overwinning, je hebt namelijk ook nog een tegenstander waar het allemaal minder leuk voor is, er worden vragen gesteld over het niveau van de eredivisie en dan deze penalty. In deze post gaat het over een potentieel gebrek aan respect aan de kant van Onana en Ajax als Onana de penalty had genomen. Dat lijkt me een zeer relevant onderwerp om eens met zn allen over na te denken en te bediscussieren. Mocht het een gebrek aan respect zijn, dan vind ik dat zeer kwalijk en dat mag dan ook benoemd worden. Deze post gaat gewoon over een minder positieve kant van de overwinning. Doet niets af aan het feit dat Ajax gewoon goed gespeeld heeft toch?

Als een keeper een penalty wilt nemen en mag nemen moet hij dat gewoon doen! No matter welke stand het staat. Een keeper hoort bij het team en is 1 van de 11 veld speler dus wat is er niet respectvol aan? Belachelijke gedoe om alleen aandacht te trekken van de media pfff

27 oktober 2020 om 15:53

Je bent professional, een overwinning moet genoeg zijn. 13-0 is ook al heftig zat voor VVV, dus als een tegenstander gaat aanwijzen wie er nu aan de beurt is om te scoren is dat best wel respectloos. Overwinning moet genoeg zijn, willen vernederen is puur gebrek aan positief zelfbeeld.

Ik weet niet wat ik triester vind..
De reactie van Delano van Crooij over Onana, nadat hij een totale wanprestatie heeft geleverd met VVV. Of dat Onana hier dagen later nog verantwoording over moet afleggen. Get over it, als je hier over twijfels heb zeg dat wat over jezelf. Misschien de volgende keer ballen tegenhouden i.p.v. inleveren.

Jammer dat de keeper van VVV het respectloos vond dat/als Onana hem wel had willen nemen. 0-13 is sowieso respectloos dus om nou de grens te trekken als Onana hem wel had willen nemen....😅

Maakt het wat uit of hij een penalty wilde nemen? Als hij het zou willen snap ik totaal niet wat er respectloos aan is. Was Chilavert ook respectloos dan? Het gaat echt nergens over dit. VVV moet zich de ballen uit hun broek schamen en niet naar andere gaan wijzen. De enige die respectloos zijn, zijn de mannen die als een stel slapjanussen op het veld stonden en VVV voor l*l hebben gezet. Ajax heeft het tenminste afgemaakt zoals het hoort en hadden er misschien wel 20 moeten maken.

Ik zie het probleem niet echt dan moet de andere keeper gaan tafelvoetballen het is tog kikken als doelman als je een keer een doelpunt kan maken en dan heb je opeens geen respect voor de ander keeper vreemd ??? En heel sneu voor de keeper van vvv maar maak je meer druk om je eigen optreden dan had het geen 0-13 geworden 0-13 verliezen is erger dan dat een keeper een bal bij je er in schiet

Iemand uit het betaalde voetbal mag nooit spreken over respect bij een afstraffing van een ander team. Een oorwassing krijgen terwijl je er fors voor betaald wordt...dikke pech voor je..had je maar meer inzet moeten tonen...

Ik snap zowel VVV als Onana. Het zou vernederend kunnen aanvoelen voor VVV. Maar als keeper krijgt je weinig kansen om te scoren

Ik vind het een kunst als Onana met een lach kan laten blijken dat hij die pingel wilt nemen. Maar ik vind het nog gekker als een commentator dat kan inzien, vooral bij iemand als Onana waarbij je je moet afvragen waarom die 2 seconden niet lacht als ie een ander blik heeft. Onana lacht namelijk constant.

Vieze media zeg, ONANA was juist heel collegiaal

Uit respect voor VVV fans en voor eredivisie hadden VVV spelers hun best moeten doen.
En uit respect voor tweede keer keer had de trainer al bij 5-6 moeten wisselen.
Wat VVV-keeper hier doet is zieligheidskaart spelen en eigenlijk vraagt en verwacht hij mededogen van zijn tegenstander.
Al had Onana een pingel moet nemen, so what?! Allemaal conform de regels!

Nou ja, wat er precies aan de hand was hier weet ik niet. Het kon mij ook niet schelen als onana m wel had genomen. Wat is daar nou erg aan? Maar ik was ook in de veronderstelling dat het wel degelijk een verzoek was van Onana aan Huntelaar. Wat dat had ik toch gelezen in een citaat op deze site?? Na checked van dat bericht vind ik het niet zo duidelijk meer. Voorbeeld van bewust onduidelijke berichtgeving waarna t speculeren begint?? Ik heb t interview van Hans kraay met onana niet gezien, maar hier het VZ citaat: “ "Kreeg je nog eventjes mee dat André Onana die penalty wilde nemen?", zo vraagt verslaggever Hans Kraay jr. aan Huntelaar. "Na afloop zei André dat. Maar hij zei al: 'Nee, ik kwam niet'", reageert Huntelaar.”

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren