Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Onverwachte persconferentie in Camp Nou om 19.00 uur

Laatste update:

Het bestuur van Barcelona heeft een persconferentie belegd voor maandagavond 19.00 uur, zo meldt journalist Alfredo Martínez maandagochtend via Twitter. De reden voor de persconferentie is niet bekend, maar in Spanje gaan geruchten dat het bestuur onder leiding van voorzitter Josep Maria Bartomeu maandagavond zal aftreden.

Eerder op de maandag vroeg de club om uitstel van het referendum over de motie van wantrouwen die deze maand werd ingediend tegen Bartomeu. Die socios zouden op 1 en 2 november stemmen over de positie van Bartomeu; als tweederde voor zijn vertrek zou stemmen, moet hij opstappen. Sport meldt dat de stemming wellicht niet zal doorgaan, omdat de preses wellicht maandagavond uit eigen beweging zal opstappen.

Volgens de krant vindt Barcelona het onverantwoord om middenin de coronacrisis een fysieke stemming te houden in het Camp Nou. Om te voorkomen dat er wordt gestemd, zou het bestuur de eer aan zichzelf houden. Een stemming zou niet stroken met de voorschriften om zoveel mogelijk thuis te blijven om e verspreiding van het virus te vermijden. Bartomeu wendde zich tot Pere Aragonès, de vicepresident van de Catalaanse overheid, maar die wil naar verluidt geen streep zetten door het referendum.

Bartomeu zou in maart hoe dan ook vertrekken, omdat er dan wordt gestemd over een nieuwe voorzitter. Als hij voortijdig opstapt, zou hij een interim-preses willen voordragen die voor 'continuïteit' moet zorgen. Die voorzitter zou uit de kringen van Bartomeu zelf komen. De afgelopen maanden kwam Bartomeu onder vuur te liggen bij de aanhang van Barcelona, mede omdat hij lijnrecht tegenover Lionel Messi stond tijdens diens pogingen om de club te verlaten. Vorige maand werd hij door de Catalaanse politie beschuldigd van corruptie: hij zou zelf hebben verdiend aan deals die hij namens de club heeft afgesloten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Koeman is wel eens bij een rustigere club gekomen... Ben benieuwd wat dit voor impact gaat hebben. Rumoer op bestuurlijk niveau is lang niet altijd goed voor de prestaties op het veld. Koeman is echter wel een manager die dit in goede banen kan leiden denk ik.

26 oktober 2020 om 13:03

Op voorhand wist Koeman dat het in iedergeval niet mee zou zitten. Naar mijn mening is hij als kapitein op een zinkend schip ingestapt. Als straks een hoop sterkhouders stoppen of gaan afbouwen hebben ze echt een groot probleem. Financieel is het niet top op bestuurlijkniveau loopt het ook niet lekker. Uiteindelijk komen ze er wel weer net als Bayern dat een paar magere jaren heeft gehad door te laat te verjongen in de selectie maar eerst moet de spreekwoordelijke gifbeker leeg met Koeman als puinruimer.

26 oktober 2020 om 13:07

Ja eens dat Koeman van te voren wist dat het een zware klus ging worden. Ik weet niet wat hij besproken heeft met het bestuur. Je zou zeggen dat zij ook weten dat er opnieuw aan een team gebouwd moet worden waardoor de resultaten niet altijd top zullen zijn. Probleem is echter dat bij een topclub als Barcelona de resultaten wel altijd top moeten zijn!

26 oktober 2020 om 13:04

Koeman out😂? Grapje natuurlijk. Dit zal wel over Bartomeu gaan... benieuwd of hij opstapt. En vooral, wie hem opvolgt. Als dit ook iemand uit de ‘hoed’ van Bartomeu is, dan val je toch van de regen in de drup?

26 oktober 2020 om 13:08

Lijkt me niet dat Koeman nu al weg moet inderdaad, haha. Ik ben niet zo op de hoogte van alle politieke bewegingen binnen Barcelona. Laporte was toch de voorzitter ten tijde van Guardiola? Zou die geen interesse hebben?

26 oktober 2020 om 13:18

Er komen sowieso nieuwe verkiezingen aan bij Barcelona. De beoogde nieuwe voorzitter (font) heeft al aangegeven dat hij Xavi zal aanstellen als nieuwe coach. Dus Koeman zal na dit seizoen hoe dan ook ontslagen worden.

26 oktober 2020 om 13:23

Onderschat Bartomeu niet. Ik zie ook wel andere onwaarschijnlijke opties die me aan de andere kant niet zouden verbazen.

26 oktober 2020 om 13:40

Laten we eerlijk zijn een echte topcoach is Koeman niet, kijk maar naar zijn verleden als trainer. Bij Vitesse, Ajax, Valencia, AZ en Everton allemaal voortijdig ontslagen. Alleen bij Southampton, Feyenoord en Oranje zonder gemor gepresteerd en bij PSV zat het er een beetje tussen in omdat toen de Valencia Train voorbij kwam maar helemaal rustig rondom zijn positie was het toen ook niet.

Dus wij vinden het allemaal wel een goede trainer omdat we kort van geheugen zijn en met name kijken naar zijn periode bij Oranje maar gemiddeld genomen is hij natuurlijk niet van het kaliber Klopp, Cruijff Guardiola of dergelijke top trainers

Denk ook niet dat Barca een probleem heeft als club om een andere trainer te nemen, sterker nog vind zijn prestaties bij Barca tot nu toe niet geweldig als je kijkt welke spelers hij tot zijn beschikking heeft.

26 oktober 2020 om 13:49

Noem mij 3 topcoaches die bij alle clubs naar verwachting gepresteerd heeft, nou vooruit noem er 1.

26 oktober 2020 om 14:14

Klopp, Ten Hag, Nagelsmann

26 oktober 2020 om 14:29

Klopp was bij Dortmund en Liverpool ook niet alle fases succesvol maar die komt wel in de buurt inderdaad. Nagelsman en Ten Hag beschouw ik (nog) niet als trainers bij topteams. Eerst maar eens over de grens je prestaties herhalen.

26 oktober 2020 om 14:43

Sjaak Zwart ben jij het? Wat een onzin om ten Hag bij dit rijtje te noemen... Net of het nu bij Ajax allemaal Hosanna is en Nagelman moet zich idd nog voor langere tijd bewijzen bij een grotere club. Dan zou ik nog eerder Guardiola noemen. Niet elk seizoen top maar wel overal z'n prijzen behaald.

26 oktober 2020 om 14:45

Je had het niet over topteams maar over topcoaches. Je kunt toch niet zeggen dat Bielsa of Mourinho geen topcoaches zijn omdat ze geen topteam coachen.

26 oktober 2020 om 15:07

Onzin.. hij heeft dit bericht later zelf weer ingetrokken

26 oktober 2020 om 15:08

@mattie_nl: Klopp

26 oktober 2020 om 15:31

Grotendeels eensch hoor. Alleen bij Vitesse is Koeman niet ontslagen, daar pakte hij ook de trein toen Ajax langs kwam.

26 oktober 2020 om 13:36

Ik denk dat ook onderschat wordt hoe veel Koeman echt van die club houdt

26 oktober 2020 om 13:39

Maar hoeveel houdt de club van Ronald Koeman? Genoeg om hem de tijd te geven om weer een nieuw topteam te bouwen?

26 oktober 2020 om 13:53

Bij Ajax was het ook onrustig toen de Boer daar trainer was en die werd toen ondanks het rumoer 4 keer kampioen. Het ligt er helemaal aan hoe vert de selectie er in mee gaat

26 oktober 2020 om 14:00

Eens, ik denk ook dat we daar de Boer de credits voor kunnen geven. Naast de spelers uiteraard. Maar daarom denk ik ook dat Koeman het type manager is dat dit in goede banen kan leiden. Alhoewel rumoer bij Barcelona altijd terechtkomt bij de spelersclub.

26 oktober 2020 om 13:55

Rumoer op bestuurlijk niveau heeft al-tijd gevolgen voor het team. Hoeft niet op korte termijn, maar we zijn al lang en breed voorbij die fase.

26 oktober 2020 om 14:01

Wel voor het team inderdaad, maar ook altijd voor de prestaties op het veld? Dat was ten tijde van de Boer bij Ajax niet zo, zoals Bossie terecht aangeeft.

26 oktober 2020 om 14:03

Och och mensen beginnencnu al excuusjes te zoeken voor een falende Koeman. Bij Ajax was er een revolutie gaande en De Boer werd gewoon kampioen met zijn selectie. Ik snap niet hoe het aftreden of aanblijven invloed kan hebben op het veldspel. Kan Messi een bal minder goed plaatsen als Bartemeu wel of niet aftreed? Als Koeman slim is zegt hij tegen z’n spelers jongens jullie hebben allemaal overbetaalde zaakwaarnemers, die kunnen prima namens jullie brieven opstellen en verzenden betreft jullie salaris, maar jullie moeten je gewoon concentreren op het voetbal. Deze bestuurlijke rel kan ook in Koemans voordeel werken doordat de aandacht nu vooral uitgaat naar het bestuur. Als Koeman faalt met deze selectie is het zijn eigen schuld. Messi is nog steeds absolute wereldtop. Die keeper is absolute wereldtop. Lenglet en umtiti en Griezzman zijn gewoon basisspelers bij de wereldkampioen. Dembele van Stade Rennes en Dortmund is ook gewoon een genot, aan de coach om dat weer in hem naar boven te halen.

26 oktober 2020 om 14:08

Hoe haal jij uit mijn reactie dat ik "excuusjes begin te zoeken voor een falende Koeman?"

De Boer werd kampioen ten tijde van de fluwelen revolutie inderdaad. Credits voor de Boer en die spelersgroep. Maar Koeman kan toch ook nog steeds kampioen worden? Daarnaast is het ook algemeen bekend dat rumoer in de club door kan werken op het veld. In topsport maakt ieder detail, hoe klein ook, het verschil!

Feestje bouwen in camp nou als ze aftreden. Heeft jammer genoeg wel 5 jaar van wanbeleid gekost. Met een paar goede transfers (neymar en suarez) alhoewel je neymar eigenlijk op conto van sandro rossel moet schrijven

26 oktober 2020 om 13:05

Maar zal er wel iets veranderen? Als hij gewoon zelf een opvolger aanstelt dan blijft dat gewoon iemand uit dezelfde stal lijkt me.

26 oktober 2020 om 13:07

Die interim is er dan alleen tot er gestemd wordt mag ik hopen. Anders zou het vrijwel belachelijk zijn als de interim 5 jaar mag blijven

26 oktober 2020 om 13:20

Maar dan verandert er de facto toch niets? Want Bartomeu zou sowieso weg moeten na de nieuwe verkiezingen.

26 oktober 2020 om 14:26

Neem aan dat de verkiezingen naar voren gehaald worden. En het maakt heel veel uit wie er voorzitter is bij de komende transferperiode

Pijnlijk om te zien hoe het er aan toe gaat daar. Niks lijkt te kloppen op dit moment en wat is dat toch zuur voor Messi. Hoe is het toch mogelijk dat barca zo is afgegleden afgelopen jaren en niemand iets door had? Ik hoop dat Messi in januari of volgende zomer verkast naar een andere club voor een waardig afscheid.

26 oktober 2020 om 13:05

Messi is de reden dat ze het niet zagen. In de afgelopen 5 jaar werd er hier in de comments toch echt vaak gezegd dat messi veel mankementen van het elftal camoufleerd, met name in aanvallend opzicht. Maar die mankementen zijn zodanig groot geworden door wanbeleid dat het messi ook niet meer lukt. Toen neymwr er was lag de druk op die 2 maar sinds zijn vertrek is het alleen maar versnelt

26 oktober 2020 om 13:25

Zuur voor Messi? Heeft genoeg aan Barcelona te danken samen met z’n hele familie. Moeten van Messi geen zielig figuur maken of medelijden mee te hebben. Heeft afgelopen jaren ook steeds verlengd, een mega salaris ontvangen etc. Had ook al gewoon eerder kunnen vertrekken als hij het daar zgn zo moeilijk had.

26 oktober 2020 om 13:40

Denk dat Barca meer aan hem heeft te danken afgelopen 15 jaar dan andersom eerlijk gezegd. Denk niet dat Barca zonder hem zo lang succesvol geweest was. Dat dikke salaris had hij ook elders kunnen krijgen, dus daar hoeft hij Barca niet echt dankbaar voor te zijn lijkt me, was zo goed als marktconform. Het is gewoon triest om zo'n legende, ongeacht salaris en zijn privileges etc, te zien bij een Barca wat voor geen meter loopt. De verlorenheid straalt er vanaf.

26 oktober 2020 om 14:20

Laat me niet lachen, vooral de laatste 15 jaar zeg je haha. Barcelona in haar toptijd onder Guardiola oa hadden ze veel geweldige spelers, ook daarvoor. Een club heeft altijd mindere tijden, dus ook Barcelona. Als je er al je hele leven zit maak je dus zowel goede als slechte tijden met een club mee. Barcelona heeft hem naar Spanje gehaald op 13 jarige leeftijd, samen met zijn hele familie. Dat zal ook wel niet voor niks zijn geweest he. Bij deze club heeft hij alle kansen gekregen, en heeft hij keer op keer bij getekent. Dus ja, het is echt zijn eigen keuze geweest. No Mercy. Ook niet voor Messi.

26 oktober 2020 om 15:22

Messi heeft barca zeker wel enige tijd gedragen, te lang zelfs, waardoor ze op hem zijn blijven leunen met deze malaise als gevolg. En tuurlijk is Messi dankbaar dat ze hem met zn familie naar Spanje gehaald hebben, maar dat doet Barca niet uit liefdadigheid hè. Dat doen ze maar voor 1 ding, namelijk voor het zakelijke belang van de club.

26 oktober 2020 om 15:55

@flamengo ben met jullie beiden wel eens. Messi is verre van zielig en moeten we ook niet zo doen. Met manred ben ik ook wel eens en dat is dat met beter beleid je nog meer uit deze periode kon halen. Messi heeft zeker veel te danken aan barca en andersom heeft barca dik haar beste periode ooit mede dankzij deze man gehad.

26 oktober 2020 om 16:26

Topspelers zoals Messi en Ronaldinho laten je shinen, maar het zijn de spelers als Puyol en Xavi die voor de consistentie en scherpte zorgen. Dat is het eerste nuance verschil. Het tweede is geen nuance verschil maar gewoon een feit. Een club is groter dan een speler en betaald belachelijk veel aan belachelijk goede spelers en dan een vette punt. Misschien is het wel Barca's eigen fout om Messi zo op een voetstuk te plaatsen en hem mee te laten beslissen over trainers etc. Ferguson stond altijd boven de spelers en wanneer hij dat uit handen dreigde te verliezen verkocht hij de speler (keane/nistelrooy), ongeacht de kwaliteit van de speler.

26 oktober 2020 om 19:27

@schop weet niet of dat zo klopt hoor. Messi en ronaldo zijn de afgelopen 15 jaar veruit de meest consistente spelers geweest. En daar bedoel ik niet alleen op jaarbasis mee maar ook week in week uit. Messi geeft je toch een bepaalde consistentie.

Mijn eerste gedachte toen ik de kop las was ook; ze stappen op. Veel zal het niet uitmaken op het veld.
Hopelijk is Koeman in staat, net als vele jaren geleden Frank de Boer bij Ajax, om de spelers weg te houden bij deze malaise. Het zal nu lastiger zijn, omdat ze er al in zitten

De schade is al veroorzaakt de club zit op de rand van de afgrond bestuurlijk financieel en op sportief vlak. Dat de lafaard nu pas vertrekt ipv zo veel jaren terug toont aan dat voor een fantast het is. Hopelijk kan er iemand komen die de club op alle vlakken stabiliseert en met een deftig plan komt om op te bouwen.

Geweldig nieuws als hij eindelijk zou opstappen en als dat ook nog uit eigen initiatief gebeurd is dat gelijk het beste wat hij voor de club heeft gedaan maar als we het tot de nieuwe verkiezingen nog moeten doen met een kandidaat die hij zelf naar voren schuift hou ik mijn hart alweer vast

Eerst zien, dan geloven. Vanochtend stuurde Bartomeu namelijk nog een ondertekende brief naar de vice-president met het verzoek om de stemming over zijn aftreden uit te stellen.

26 oktober 2020 om 13:09

Waar zou de persconferentie anders over kunnen gaan verwacht jij?

26 oktober 2020 om 13:14

Misschien een corona uitbraak binnen de selectie of aankondiging van een nieuwe sponsor. Hopelijk gaat het om Bartomeu.

26 oktober 2020 om 13:16

In dat geval hoop ik toch op de aankondiging van een nieuwe sponsor...

26 oktober 2020 om 14:01

Het gaat zonder twijfel over de motie van wantrouwen. Het bestuur heeft zich voornamelijk gericht op het vernietigen van stemmen, maar uiteindelijk zijn ze daar niet in geslaagd. De website voor de motie van wantrouwen is heel 'toevallig' gehackt op het moment dat er gestemd mocht worden bijvoorbeeld. Nu proberen ze de stemming uit te stellen, maar daar is blijkbaar een stokje voor gestoken. Dus verwacht eerlijk gezegd de volgende drogreden waarom er nog niet gestemd mag worden. Al hoop ik natuurlijk op het aftreden van Bartomeu.

26 oktober 2020 om 13:09

Staat in de tekst dat die vice-president er niet mee akkoord is gegaan

26 oktober 2020 om 14:02

Ah, dat had ik niet gelezen. Goed nieuws, maar we weten allemaal dat Bartomeu bereid is om erg ver te gaan om zijn positie te verdedigen.

26 oktober 2020 om 13:32

Aangezien ik jou imo altijd heel erg inhoudelijk zie reageren op posts over Barcelona, heb ik een vraag voor jou. Hoe kan het dat deze Bartomeu zo graag op deze positie blijft zitten, terwijl eigenlijk iedereen tegen hem is. Zelfs spelers spreken zich openlijk uit dat ze hem weg willen hebben. Is dit een soort trots dat hij niet aan de kant wilt zetten?

26 oktober 2020 om 13:42

Volgens mij heeft het ook met financiële regels te maken. Meen ergens te hebben gelezen dat een voorzitter die aftreedt op het moment dat de club verlies draait een deel van die verliezen zelf moet bekostigen

26 oktober 2020 om 14:06

Ten eerste ligt de macht bij de clubleden, zij hebben namelijk de macht om een motie van wantrouwen uit te troepen. Daarvoor waren 16,521 stemmen nodig, die inmiddels zijn verzameld en goedgekeurd. Nu moeten tweederde van de clubleden voor afstemming stemmen in de volgende ronde en daar gaat Bartomeu nu dus voor liggen. Hij heeft op alle mogelijke manieren geprobeerd om uitstel aan te vragen en dat is nu dus afgewezen. De reden dat Bartomeu niet af wil treden is omdat er in de statuten staat dat er in specieke situaties sprake kan zijn van hoofdelijke aansprakelijkheid van de president. Dan moet bijvoorbeeld wanbeleid worden aangetoond, wat een ontzettend langlopende rechtszaak gaat worden omdat het erg moeilijk aan te tonen is in deze omstandigheden. Lees anders eens mijn reactie in het artikel waarin Bartomeu definitief de motie aan zijn broek krijgt, daar leg ik het uitgebreid uit.

26 oktober 2020 om 15:21

Bedankt! Ik ga je stuk daar lezen. Misschien moeten ze jou maar een plek in het bestuur geven daar. Zou de club ten goede komen!

26 oktober 2020 om 13:49

Weet jij of dit niet juist nadelig is? Dacht dat je een keer op een stuk gereageerd had dat bij een stemming juist schoon schip gemaakt kan worden en dat dat nu juist niet het geval is aangezien in dit geval dan alleen Bartomeu weg zou mogen.

26 oktober 2020 om 14:09

Naar mijn weten moeten er gewoon nieuwe verkiezingen worden uitgeroepen wanneer Bartomeu besluit af te treden. Dus in principe maakt het niet zoveel verschil. Denk wel dat er procesmatige verschillen zijn tussen aftreding en afzetting, maar weet daar niet de details van.

Voor Barcelona betekent dit enorm goed nieuws! Hopelijk het einde van jaren met daarin middelmatige aankopen (of topspeler die niet op hun eigen plek kunnen spelen) en een onhoudbaar salarishuis...

Er is enorm veel kritiek op Real (van de real supporters) dat zij geen spelers hebben gekocht, maar erachter zit wel een filosofie...namelijk sparen om in 2021 Mbappé te kunnen kopen. Hopelijk gaat de nieuwe directie weer terug naar de basis. Liever een tussenjaar met jeugdspelers dan een net-niet jaar met net-niet aankopen...

Dit is het moment om het tij te keren... Anders rest ons niets anders dan het nieuwe AC Milan of Arsenal te worden...

Geweldig nieuws en daar gaat hij. Hij houd de eer aan zich zelf, tot ziens en tot nooit. Hopelijk krijgt Barto een stadion verbod van de nieuwe president. Nooit meer in een straal van 50km in de buurt van het stadion laten komen deze doorgeslagen idioot.

26 oktober 2020 om 14:14

Hij houdt de eer aan zichzelf? Daar moet ik toch wel hard om lachen. Bartomeu heeft op alle mogelijke manieren geprobeerd om de motie van wantrouwen af te stoppen. Denk bijvoorbeeld aan het aangeven van clubleden bij de politie, het aanvragen van uitstel, het aanspreken van zijn connecties binnen de media om de motie stil te houden en de website van de motie van wantrouwen werd 'toevallig' gehackt op het moment dat de beweging echt vaart begon te krijgen. Eer aan zichzelf? Die eer is allang vervlogen.

26 oktober 2020 om 14:32

Zou dat dan niet een soort charmeoffensief kunnen zijn, nu al z'n uitwegen zijn tegengehouden dat die nu probeert het bedrag wat hij moet gaan betalen ivm de verliezen kleiner probeert te krijgen?

Goed nieuws voor Barcelona. Krijgen zo de mogelijkheid om het wanbeleid van de afgelopen jaren te herstellen. Gezien de geruchten dat de beoogde opvolger (victor Font was het geloof ik) van Bartomeu graag verder wil met Xavi als trainer weet ik niet hoe gunstig dit voor Koeman is.

26 oktober 2020 om 13:43

De vraag is natuurlijk ook hoe gunstig is het voor Barcelona om een trainer aan te stellen die straks een jaartje of anderhalf trainers ervaring heeft bij Al-Sadd SC. Wil je daar een zeer ervaren trainer voor de laan uit sturen?

26 oktober 2020 om 14:15

Als de zeer ervaren trainer niet goed genoeg is wel.

Heel veel schade aangericht door Bartomeu, hij moet weg, nog vandaag beter dan morgen. Koeman is ook een tweederangscoach en Barca onwaardig die door Bartomeu aangesteld is, ook weg te mee, hoe eerder hoe beter.

26 oktober 2020 om 14:35

@Bahman wie zou jij zelf een geschikte kandidaat vinden voor Barca, die nu beschikbaar is als coach?

26 oktober 2020 om 14:58

Xavi, Puyol

26 oktober 2020 om 15:00

zal wel weer Xavi zijn die als coach nog niks heeft gepresteerd. die wordt nu steeds genoemd als de grote verlosser

26 oktober 2020 om 15:25

Een ding is zeker. Als Bartomeu eerder weg was, de kans dat koeman als coach aangesteld zou worden, was nihil.

Koemen was verblind. Barcelona is in verval. Messi is een splijtzwam, is over de hill, elftal moet grondig worden gerenoveerd, en daar is geen tijd voor. Bestuurlijk een drama. En geen geld. Kortom een gevaarlijke cocktail voor Koeman. Dit gaat hem vrees ik spoedig de kop kosten.

26 oktober 2020 om 18:14

En hoe willen ze hem vervangen? Een trainer op de pof kopen? Barca heeft een flinke poos op te grote voet geleefd. Door de corona crisis is dat wel duidelijk geworden. Misschien lukt het ze om een andere trainer aan te trekken, maar dan nog het spelersmateriaal blijft hetzelfde, dus ik verwacht geen wonderen. Vooralsnog blijft het roeien met de riemen die je hebt. Het is veel verstandiger om af te wachten en zorgen dat het financieel plaatje weer een beetje klopt, anders denk ik dat het zaakje nog verder kan instorten.

Pfff geloof er niets van.die bartomeu geeft helaas niet zo snel op en is als een beerdiertje.die heeft tot nu toe alles overleeft.er is een positieve resultaat tijdens de referendum nodig om deze clown uit zijn kantoor weg te halen.

Volgt iemand uit kamp Bartomeu hem op, dan blijft de onrust. Als iemand uit een ander kamp dan Bartomeu komt, dan gaat Koeman het heel zwaar krijgen. Wat een dramatische situatie weer.

Afgelopen zomer ging het verhaal nog dat Bartomeu niet af zou treden omdat hij met Barcelona onder zijn bewind verlies heeft gedraaid, waardoor hij persoonlijk voor dat verlies op zou moeten draaien. Is dat al veranderd? Schrijft Barcelona onder Bartomeu nu zwarte cijfers? Als dat het geval is, zie ik hem wel opstappen. Als dat niet is... sja. Dadelijk verlengt Messi zijn contract, stel je dat eens voor, haha.

King Barto gaat hoogswaarschijnlijk aftreden, helaas. Vond de bestuurlijke en sportieve chaos bij barca best aangenaam als Real Madrid fan . Ben benieuwd wie nu aan het roer komt te staan en wat er met koeman gaat gebeuren.

Gelukkig heeft Ronald Koeman hier ervaring mee. Bij zijn eerste club als trainer van Vitesse, werd Karel Aalbers door de raad van toezicht buiten de deur gezet. Het ging er toen ook flink aan toe bij mijn clubje Hollywood aan de Rijn.

Hoop dat Koeman minimaal het seizoen mag afmaken om zichzelf te bewijzen alhoewel een coach eigenlijk minimaal 2 seizoen moet krijgen om zijn stempel te drukken. Alleen het poten zagen begint tegenwoordig al voordat iemand is aangesteld dus eerlijk kun je het toch al niet meer noemen. Hoop dus dat de fans zich fair opstellen tegen hem en niet zo oliedom zijn dat ze denken dat ze met 3 aankopen en een nieuwe trainer ineens weer zo dominant zijn als weleer. In de PL is het de media dat er alles aan doet om chaos te veroorzaken maar in Barca en Real zijn het de fans EN de media vaak.....

Ben nu wel benieuwd wat er uit deze persconferentie naar voren is gekomen? Lees er weinig over.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren