Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Studio Voetbal fileert dissonant bij PSV: ‘Hij is zó traag en kan niet draaien'

Laatste update:

Na vijf speelrondes gaat PSV voorlopig aan kop in de Eredivisie. De Eindhovenaren wonnen zondagmiddag op bezoek bij PEC Zwolle met 0-3, door doelpunten van Mario Götze, Cody Gakpo en Donyell Malen. De analisten bij Studio Voetbal zijn behoorlijk te spreken over de selectie van PSV, al klinken er tegelijkertijd uitermate kritische geluiden over het spel van Timo Baumgartl.

Kees Jansma concludeert dat PSV een ‘hele aardige selectie’ heeft staan momenteel. Pierre van Hooijdonk beaamt dat en stelt dat ‘de contouren zichtbaar worden’. “Ze hebben een behoorlijke selectie staan met veel concurrentie. Ze zijn de ploeg die het Ajax heel moeilijk gaat maken”, zo haakt de eveneens aanwezige Ibrahim Afellay in bij het programma van de NOS. Theo Janssen plaatst echter een kritische noot bij de defensie van PSV.

“Ik vind PSV achterin nog wel kwetsbaar. De backs zijn voor Nederlandse begrippen heel goed, Max is echt een hele goede speler. Het centrum van PSV dat er vandaag stond...”, verzucht de oud-middenvelder. Jordan Teze en Eran Zahavi ontbraken zondag in het duel met PEC Zwolle, omdat zij in aanloop naar het treffen een positieve coronatest aflegden. Van Hooijdonk denkt dat Teze zo snel mogelijk weer terugkeert in de basiself van PSV en dat Baumgartl ‘als de wiedeweerga’ uit het elftal zal verdwijnen. Baumgartl veroorzaakte in de eerste helft een strafschop, die overigens gemist werd door Reza Ghoochannejhad.

“Rafael (van der Vaart, red.) is heel kritisch over hem geweest en hij heeft vandaag weer laten zien waarom dat was. Niet alleen een penalty veroorzaakt, maar hij is ook zó traag. Hij kan niet draaien, heeft heel veel moeite met mensen die in zijn rug komen... Ik vond hem echt heel matig”, zegt Janssen over Baumgartl. Van Hooijdonk denkt dat dit PSV in de komende tijd alleen maar beter zal worden, zodra Teze en Zahavi weer inzetbaar zijn. “Straks krijg je Zahavi in de spits, dat zal ten koste gaan van Mauro Júnior. Teze voor Baumgartl, dan staat er voor Eredivisie-begrippen heel goed elftal.”

Van Hooijdonk is ook bijzonder te spreken over Ibrahim Sangaré, die voor negen miljoen euro werd overgenomen van Toulouse en tegen PEC Zwolle zijn debuut voor PSV maakte. “Dat was heel degelijk, hij is een beer van een speler. Eigenlijk beheerst hij heel veel, hij probeert naar voren te spelen wanneer het kan. Die jongen is zó sterk. Dit is in mijn ogen een hele grote aanwinst.”

Ben jij het hiermee eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bijzonder eigenlijk dat het zo weinig over Gakpo lijkt te gaan als er over PSV wordt gesproken. Dat is momenteel gewoon de beste speler. Zoveel rendement sinds vorig seizoen al. Laatste 7 wedstrijden 6 goals en een assist. Heeft zich echt goed ontwikkeld. Atletisch, snel, overzicht, hele goede voorzet en ook nog een goed schot.

18 oktober 2020 om 23:06

Inderdaad. Gakpo kan zomaar dé oplossing worden voor Oranje hangend op links. Zeer goede allround aanvaller.

18 oktober 2020 om 23:15

Rustig aan! Ik ben ook gecharmeerd van deze jongen maar laten we niet te snel gaan. Deze jongen speelt nu een aantal wedstrijden op rij goed, laten we eerst zien of hij dat kan blijven doen.

18 oktober 2020 om 23:22

Hij speelt al sinds vorig seizoen goed natuurlijk he. En falcao1984 zegt ook terecht dat hij de oplossing kán zijn. Met Bergwijn en Promes heeft hij natuurlijk nog wel aardige concurrentie op links.

18 oktober 2020 om 23:23

@RUTGERRR, ik ben het met je eens. Tegelijkertijd vind ik wel dat Gakpo een oproep voor Oranje verdient. Is momenteel simpelweg beter dan Babel.

18 oktober 2020 om 23:43

Als we teruggrijpen naar de 4-3-3 formatie is het inderdaad een bijzonder interessante speler.

19 oktober 2020 om 08:50

Gakpo zou zeker een toevoeging kunnen zijn in Oranje. Ontwikkeld zich razendsnel en heeft gewoon enorm veel talent. Wat me trouwens wel opvalt is dat PSV echt vaak in een slecht daglicht word gezet. Winnen ze netjes van PEC ligt het aan 3x niet opletten van Pec. Zo zijn er echt tal van voorbeelden te noemen. De beeldvorming van PSV word zo wel slechter gemaakt en dat vind ik serieus vaak onterecht.

19 oktober 2020 om 10:56

Klopt inderdaad. Als het 3-0 voor Ajax zou zijn geweest was de titel waarschijnlijk “Ajax heeft geen kind aan Pec”

20 oktober 2020 om 09:45

@lamsboutje, precies dat wat je nu zegt. Het lijkt wel alsof het makkelijker is voor de Nederlandse media om PSV slecht af te schilderen. Ik luister/kijk voetbal via verschillende kanalen en wat me het meeste opvalt is dat het ook niet door 1 media kanaal word gedaan maar door meerdere.

18 oktober 2020 om 23:06

Grappig hoe dat werkt inderdaad. Sommige talenten worden snel gehyped en overal te pas en te onpas in de spotlights gezet na een doorbraak, maar Gakpo zit nog steeds onder de radar, terwijl hij eigenlijk na het vertrek van Bergwijn zich als een komeet heeft ontwikkeld. Natuurlijk, hier en daar krijgt hij wel een compliment van de buitenwacht en als er naar hem gevraagd wordt, noemt men hem een goede speler. Gakpo is technisch goed en heeft een fenomenale traptechniek. Die kan het zomaar nog ver gaan schoppen.

18 oktober 2020 om 23:06

Inderdaad. Hele seizoen al erg goed. Hoop dattie bij de volgende interlands Babel vervangt’

18 oktober 2020 om 23:14

Ik heb een jaar geleden al gezegd dat ij Gakpo de beste bij PSV vond, maar toen ging dat er niet in, omdat iedereen het over Malen en Ihattaten had. Zijn voorzet is zo verschrikkelijk goed, als De Jong er nog was geweest had die er dankzij Gakpo 10 extra ingekopt. Het enige wat hij eigenlijk mist is de snelheid.

18 oktober 2020 om 23:17

Helemaal mee eens. Als je bijvoorbeel kijkt naar hoe lang Bergwijn nodig had om mee te draaien in het eerste. Of hoe spelers als Stengs, Kishna, Boetius en Bakkali in het verleden gehyped werden na een paar leuke potjes is het rondom Gakpo erg stil. Terwijl dat nou juist een jong talent met erg specifieke kwaliteiten is.

18 oktober 2020 om 23:21

Ik wil daar niet kinderachtig over doen, maar wanneer je ziet hoeveel lof Kudus daarentegen krijgt, is de totale stilte rondom Gakpo bizar. Niemand die het vreemd vond dat Stengs werd opgeroepen toen Oranje Berg. Een voorzichtige complotdenker legde nog even de schoonvader-schoonzoon-relatie tussen De Boer en de buitenspeler - onzin natuurlijk - maar niemand die opmerkte dat Gakpo beter in vorm is en het misschien wel meer verdiende. Laat staan dat hij voor zijn bijdrage bij PSV in de praatprogramma's lof krijgt. Waar de media vooral oog voor hebben is het (in mijn ogen verdiende) lot dat dat Ihattaren ondergaat, scepsis rondom de spelideeen van een buitenlandse trainer en tot vervelens toe zemelen over de finalegoal van Mario Gã¶tze. Qua PSV-nieuws vind ik dat niet heel diepgravend eigenlijk. Slechts bij FOX-sports hebben ze met een docu en bij VI in een utistekende analyse van Pieter Zwart echt eens aandacht besteed aan de tactische overdenkingen van Schmidt, waar andere journalisten niet verder kwamen dan 'stijve lul-systeem' of 'polonaise-opstelling.' En behalve Gakpo liggen de andere onderwerpen ook voor het oprapen. Want wie zijn die andere aankopen? Een tweebenig talent van Bayern, wiens fans er op social media massaal van balen dat hij dit jaar geen kansen in de hoofdmacht krijgt? Een fysiek sterke Ivoriaan die de Premier League links liet liggen? Een linksback met een pornohoofd en een gouden linkerbeen die speelt alsof hij al jaren deel uitmaakt van het elftal? En wie is de revelatie Teze eigenlijk, waar komt hij ineens vandaan? Maar behalve het clubkanaal: geen enkel interview, kennismaking of analyse over deze jongens! Hoe kan dat!?

18 oktober 2020 om 23:31

Hahaha, mooi verwoord en helemaal waar. Achter nagenoeg elke inkomende transfer van PSV dit seizoen zit een mooi verhaal, zo ook achter de spelers die in recente maanden echt zijn doorgebroken/aan het doorbreken zijn (gakpo en Teze). In plaats daarvan ging het alleen maar over norse foto's van Ihattaren op de bank bij Oranje of Gotze. Bij Gotze ging het ook zelden om Psv, maar eerder over het feit dat hij in Nederland is. VZ heeft dan nog wel aardig wat artikelen geplaatst, maar bij de andere grote kanalen blijven Ajax en Feyenoord toch interessanter.

18 oktober 2020 om 23:32

@gomes1psv, waar heeft dat mee te maken. In alle eerlijkheid is PSV daarin zelf misschien wel te bescheiden. PSV laat al jaren zien dat ze vooral aanvallend geweldige talenten voortbrengen of op jonge leeftijd aantrekken en doorontwikkelen. Laat je zelf nog meer zien met promo's en bovenal Europese resultaten! Maar Ajax is verder simpelweg de grootste club van Nederland met de grootste fanbase. En sites als Voetbalzone zijn uit clicks, dat is het verdienmodel. Hoe jammer ook in mijn ogen, een artikel gerelateerd aan Ajax zal altijd meer clicks opleveren dan van welke andere club ook. De verhouding hier is geloof ik 1:3. Dus voor elke PSV-fan zijn er 3 Ajax-fans. Verder schijnt de social media afdeling van Ajax erg goed te zijn, hoewel ik dat zelf volledig links laat liggen. Last but not least zijn de Europese resultaten van Ajax de afgelopen seizoenen natuurlijk waanzinnig, net als de uitgaande transfers. Dus ja, Ajax is hot. Tegelijkertijd moeten sites als Voetbalzone er zeker voor waken dat er sprake is van balans. Het mag hier absoluut geen tweede Ajax Showtime worden en daar lijkt het soms helaas wel op.

18 oktober 2020 om 23:49

Buiten PSV is het ook voor andere clubs (inclusief Ajax) geen vetpot hoor qua analyses en tactische inzichten op tv. Er worden vooral veel open deuren ingetrapt. Voor wat meer achtergrond informatie kan je inderdaad beter bij VI kijken. Zeker VI Pro is een absolute aanrader wat dat betreft.met dat tweebenig talent van Bayern noem je Fein neem ik aan? Klinkt goed, en zag dat hij ook gewoon basisspeler was bij HSV vorig jaar. Als die jongen voetballend wat kan, hebben jullie straks eindelijk een behoorlijk middenveld met Sangaré, Fein en Götze/ihattaren.

18 oktober 2020 om 23:58

Helemaal waar, maar het treurige is dat hier contentmarketing en journalistiek hier op een hoop worden gegooid. Van VZ weet je inmiddels hoe het werkt: als een of andere speler in de Ligue 1 een wereldgoal zou maken die mondiaal viraal gaat en die blijkt in zijn prille jeugd op een camping op steenworpafstand van de Arena te hebben gelogeerd kun je er al donder op zeggen dat het woord Ajax in de titel staat en wanneer Ziyech, Van de Beek of Frenkie de Jong een opmerkelijk stukje snot in hun neus vinden is het ook 'nieuws.' Maar van andere media - in het bijzonder het niet geheel belastingvrije NOS Studio Voetbal - vind ik duiding meer op zijn plaats. En net als in de NOS Voetbalpodcast is het daar opportunisme en speculatie ten top en overheerst zelfs daar een hang naar Ajax-hotness. Met als dieptepunt de Ajax-uitzending die de NOS besteedde op de dag dat de Amsterdammers de titel misliepen ten bate van PSV natuurlijk. Sowieso is de opportunistische tendens bij de media dit seizoen diepdroevig in mijn ogen: elke ploeg speelt kut, Joey Veerman moet naar Ajax, Götze is een wereldkampioen, bij een blessure van Robben moet Nederland in staat van beleg en wie niet een week lang rouwt om zijn pijn is een Nsb'er, Ten Hag moet zijn vrijheid een opstelling te verzinnen worden ontnomen, Frank de Boer is ontoerekeningsvatbaar en Schmidt mag ondanks een geweldig netwerk zich niet met de technische keuzes van Psv. Was getekend. Hilversum.

19 oktober 2020 om 00:22

gomes1psv leuke posts maar het heeft wel iets heel erg calimero's. Met name Gakpo, die speelt voor de interlandbreak werkelijk waar een draak van een pot tegen Heracles. Maar is nu mister oranje? Iets meer nuance is wel op zijn plaats.

19 oktober 2020 om 09:02

Owja dat is inderdaad wel een goed argument mentalist. Babel, Frenkie de Jong (afgelopen wedstrijd), Hateboer, Stengs, spelen nooit een draak van een wedstrijd? Vorig seizoen was Gakpo al bepalend voor PSV op vrij jonge leeftijd. In de Eredivisie 25 wedstrijden 7 goals en 7 assist voornamelijk als invaller. Het huidige seizoen 5 wedstrijden 3 goals 1 assist. Je ziet gewoon aan alles dat die jongen zich aan het ontwikkelen is en de stijgende lijn te pakken heeft. Een talent zijn is inherent aan goede wedstrijden afwisselen met slechte wedstrijden. Ik vind terecht wat Gomes1psv zegt. Wanneer spelers als Stengs en Babel een kans krijgen dan is het zeker opmerkelijk te noemen waarom Gakpo dat nog niet krijgt.

19 oktober 2020 om 00:05

Klopt inderdaad. Gakpo heeft toch iets wat veel aanvallers van zijn leeftijd niet hebben: Scorend vermogen. Zie hem eigenlijk nauwelijks echt kansen missen. Kan voetballend nog wel veel meer leren natuurlijk maar dat komt vanzelf wel.

19 oktober 2020 om 08:33

Op een of andere manier valt hij niet zo op. Gisteren tijdens de wedstrijd was ik ook weer van hem aan het genieten op momenten, maar terwijl ik zojuist bedacht wie ik ook al weer goed vond spelen kwam Gakpo niet direct in me op. Terwijl ik hem eigenlijk wel de beste vond gisteren en ik ook gewoon een groot fan ben van hem!

Volledig gelijk. Wanneer PEC ook maar een klein beetje normaal had gespeeld en een paar kansen had afgemaakt had je door Baumgartl deze pot gewoon gelijk kunnen spelen terwijl er verder geen vuiltje aan de lucht leek.

Teze is de revelatie bij PSV dit seizoen een veel betere verdediger en voetballer in vergelijking met Baumgartl. De een komt uit de jeugd en de andere heeft 10 miljoen euro gekost. Hoop dat ze Teze voor een langere tijd vast kunnen leggen zit ook nog veel rek in. Van Gakpo wisten alle PSV supporters al vanaf dag 1 in het eerste elftal dat hij Bergwijn uiteindelijk moeiteloos zou gaan vervangen.

Teze is een stuk beter. Het duo Teze - Boscagli vult elkaar redelijk aan gezien Teze verdedigend zeer degelijk is en iets minder is in opbouwen, terwijl Boscagli juist heel goed kan opbouwen en een goede trap heeft, maar verdedigend komt Boscagli echt veel tekort. Voor de eredivisie is dit genoeg maar Europees is het zweten denk ik.

18 oktober 2020 om 23:13

Waarom speelde Viergever niet? Of wil Schmidt zo graag met een linkspoot en een rechtspoot spelen?

18 oktober 2020 om 23:15

Ik zou ook Viergever iets vaker willen zien.. Verdedigend echt beter.

18 oktober 2020 om 23:24

Zo doortastend is Viergever ook weer niet. Die heeft bovendien geen snelheid en de draaicirkel van een harmonicabus. Met hem kun je echt niet het voetbal spelen dat Schmidt voor ogen heeft. Bovendien speelt Boscagli vooral omdat hij de diepere pass wel durft te geven, een station overslaan zodat de aanvallers sneller bereikt kunnen worden. Daar zit hem de meerwaarde op dit moment, hoewel hij als totaalpakket tekort komt om in de winterstop niet nog een extra centrumverdediger aan te trekken.

18 oktober 2020 om 23:36

Ik snap nooit zo goed waar het vandaan komt dat Viergever traag is. Ik heb meerdere keren in wedstrijden gezien dat hij de snelste sprint van de wedstrijd had. Hij oogt niet snel, maar is het dus blijkbaar wel.

19 oktober 2020 om 00:10

Probleem van Viergever is wel dat hij 3 grote fouten maakt per wedstrijd. Ik zie Teze echt nauwelijks fouten maken. Dankzij Viergever werd het 1-1 tegen Heracles, een totaal onnodige handsbal. Een speler met zo veel ervaring zo'n domme handsbal maken zegt wel genoeg over het niveau van Viergever.ik zelf wil Rosario wel eens naast Teze zien. Oke het is een rechtspoot maar op het middenveld is Rosario gewoon niet goed genoeg, in het centrum naast Teze kan hij misschien nog wel eens verassen. Anders toch Fein daar maar neerzetten.

19 oktober 2020 om 00:22

Je kunt iemand toch niet een handsbal aanrekenen als het überhaupt geen hands was? 😅 Dat hij dom naar de bal draait met zijn lichaam ben ik met je eens maar dat er vervolgens een penalty werd gegeven terwijl die bal precies op het gedeelte komt waarvan door de scheidsrechters is gecommuniceerd dat dat geen hands is.... daar kan Viergever weinig aan doen. Wat betreft de disussie wel of geen Viergever: het verschilt onderling nou ook weer niet zo ontzettend veel dat je daarvoor een linkspoot op rechts hoeft te zetten of andersom, vind ik. Viergever is verdedigend wat beter dan Boscagli, maar ook zeker niet foutloos. Boscagli is dan weer aan de bal een stuk zekerder en voegt daarin veel meer toe. Fein of Rosario op CV zetten zou nergens op slaan. Er is in Nederland op de een of andere manier het idee ontstaan dat Fein zowel een middenvelder als verdediger is, terwijl hij enkel ooit in de jeugd bij Bayern een paar wedstrijden op CV heeft gespeeld. Meer niet. Rosario heeft daar volgens mij überhaupt geen ervaring dus dat lijkt me ook geen logische oplossing.

19 oktober 2020 om 08:30

@gomes, ik bedoel ik niet dat hij basis moet staan, maar het lijkt me toch wel dat hij boven Baumgartl in de pikorde moet staan. Het is gewoon een ervaren verdediger, die de derde CV moet zijn.

Baumgartl komt in alle facetten van het verdedigen te kort en het is echt een schande dat we hier 10 miljoen euro voor betaald hebben. Enorm spijtig dat hij op het laatste moment afzag van een huurtransfer naar Fulham want ik hoorde dat John de Jong al een vervanger in Eindhoven paraat had staan.

18 oktober 2020 om 23:56

Het is zuur voor hem dat hij die pingel veroorzaakte. Verder speelde hij gewoon goed, maar dit soort dingen overkomen hem wel vaker.

19 oktober 2020 om 00:12

Was echt niet het enige hoor. Baumgartl loopt veel te veel met de bal, denken dat hij kan voetballen wat hij totaal niet kan. Je bent pas een goeie verdediger wanneer je weet dat je aan de bal uitermate zwak bent en dus de bal asap af moet geven aan je middenvelder, dan weet je pas wat je doet als verdediger.

Ik ergerde me trouwens vroeger kapot aan de houding van Afellay in het veld maar wat hoorde ik hem vanavond graag praten zeg. Veel vernuft, zei verstandige dingen over Ihatarren en komt sympathiek over. Eens te meer blijkt dat voetballers andere mensen worden als ze het veld uitstappen.

18 oktober 2020 om 23:24

Nou dan heb je je weinig geergerd aan hem de laatste paar jaren, want hij heeft amper tot geen wedstrijden gespeeld.

18 oktober 2020 om 23:39

Tsja, staat ook een beetje inherent aan 'vroeger'. Doorgaans is dat niet het recente verleden.

19 oktober 2020 om 01:04

Nee ik snap wat je bedoeld, was een beetje om te plagen, maar ik vond Afellay nooit onaardig ogen. Alleen je mag hem zeker niet omdat hij bij zijn laatste titel met Psv, 4 vingers opstak en zei dat Ajax niks had? Was een beetje kinderachtig, maar voor de rest kan ik niet al teveel rare fratsen herinneren.

19 oktober 2020 om 11:27

Je moet me geen dingen aanpraten. Ik zei toch dat ik me aan hem ergerde in het veld? Ik kan me juist tegen Ajax wel wat clashes herinneren. Dat met die vier vingers is irritant, maar als hij zoveel met Ajax bezig wil zijn dan moet hij dat vooral zelf weten.

19 oktober 2020 om 13:23

Wist niet dat je boos werd. En toen die die vier vingers opstak was trouwens in het veld toen hij de vierde schaal won met Psv, dus ja. Nee grapje, merk dat je een beetje geirriteerd raakt. Maar welke clashes dan? Benoem ze dan. En daarnaast was Huntelaar juist degene die het aanwakkerde, dat heeft hij in gesprek met Perez aangegeven.

19 oktober 2020 om 00:11

Inderdaad! Vond hem ook sympathiek overkomen en in zijn analyses helder, soms hard, maar feitelijk onderbouwd en niet uit op effectbejag. Het is niet de trend, maar Afellay liet zien dat je vrij zakelijk en puur over voetbal kunt praten en dat het dan toch onderhoudend is. Dus geen overdrijvingen of allerlei randzaken erbij halen. Mag van mij vaker aanschuiven.

19 oktober 2020 om 02:16

MyVision ik betrap me op hetzelfde, terwijl ik hem vroeger heel erg haatte.

19 oktober 2020 om 19:28

Heel erg haatte? Hoe dan? Waarom zou je iemand als Afellay haten? Dat begrijp ik echt niet

Vind vooral Max echt een sleutelspeler, nooit gedacht dat we na Angelino nog zo’n goede linksback konden contracteren. Wel jammer dat Rosario vandaag iets minder was, want vind hem wel een goede speler maar betwijfel of hij in de 4-2-2-2 tot zijn recht komt. Beetje vergelijkbaar probleem als Frenkie en Busquets misschien bij Barca. 2 controleurs die te veel dezelfde rol op zich willen nemen. Oh ja en Gotze was wel even kippenvel vanmiddag, was even geleden dat ik opsprong van de bank

18 oktober 2020 om 23:32

Rosario laat toch al bijna twee jaar onafgebroken zien dat hij niet goed genoeg is voor Psv? Daar was de wedstrijd van vandaag echt geen uitzondering op. Wat mij betreft kiest Schmidt voortaan voor een duo Sangaré-Fein op het middenveld. Al ben ik van mening dat zelfs Thomas en Hendrix de positie naast Sangaré beter in zouden kunnen vullen dan Rosario.

18 oktober 2020 om 23:37

Rosario is niet per se slecht, kan best wel een balletje trappen. Maar echt elke, maar dan ook elke wedstrijden heeft hij 4 of 5 ongeconcentreerde momenten. Slechte aanname, rare pass, rare dribbel. Dat moet er echt uit, of het een gebrek aan kwaliteit is weet ik niet.

18 oktober 2020 om 23:51

Rosario doet dit imo te vaak. Daarnaast denk ik dat een blok met Sangare en Rosario teveel van hetzelfde is. Als je er dan toch 1 uithaalt dan eerder Rosario, aangezien hij genoeg kansen heeft gehad maar niet constant genoeg is en aangezien Sangare redelijk wat gekost heeft. Moet echter nog afwachten hoe Sangare zich gaat ontwikkelen. Verdedigend natuurijk beresterk maar zijn passing was wel matig.

18 oktober 2020 om 23:56

Had ook een paar goede pasen gegeven. Waaronder eentje bij de eerste goal. Voor zijn debuut wedstrijd was het gewoon een dikke voldoende.

19 oktober 2020 om 00:46

Denk dat op den duur Van Ginkel naast sangare komt te staan, en zelfs Götze kan op die positie spelen (Pieter Zwart had laten zien dat hij qua onderscheppingen zich onderscheidde bij Dortmund voor een aanvallende speler en vandaag leidde zon onderschepping tot een goal).

Volledig mee eens. Baum laat soms zien echt wel te kunnen verdedigen maar maakt soms echt forse blunders. Die gaat Teze echt niet uit de basis spelen. Viergever zou ik persoonlijk ook liever zien dan Boscagli.. Die laat soms zo maar z'n man lopen. En dat zie ik viergever nooit doen

18 oktober 2020 om 23:27

Ik vind Viergever en Boscagli allebei matig, maar zou voor Boscagli kiezen omdat hij gewoon een goede trap heeft en kan voetballen.

18 oktober 2020 om 23:39

Maar moet een verdediger in de eerste plaats niet gewoon kunnen verdedigen? In dat aspect legt Boscagli het toch wel duidelijik af tegen Viergever.

18 oktober 2020 om 23:53

Zo slecht vind ik Viergever niet. Vorig seizoen vond ik hem de meest stabiele cv van Psv. Boscagli doet het op de cv positie beter dan verwacht, maar verdedigend komt hij gewoon te kort.

19 oktober 2020 om 08:08

Teze is normaal gesproken de breker achterin en boscali het voetballende vermogen beetje zoals blind zeg maar.ik ben het ermee eens dat het geen vetpot is op de CV positie.toch zou ik weleens baumgartl naast teze willen zien en dat ze duidelijk word gemaakt dat het opbouwen door de cvm of de backs word gedaan.

Ben ik de enige die Malen ontzettend slecht vind tot nu toe? Ja hij scoort, maar zijn simpele passing is matig (zie ook de 0 1), wint geen duels, laat ballen makkelijk van zijn voet springen (Dumfries overigens ook) en is vaak te zelfzuchtig. Kortom: nog geen schim van wat hij eerder in het PSV shirt heeft laten zien. Baumgartl en Rosario zijn vaak de makkelijke slachtoffers

18 oktober 2020 om 23:55

Ben het met je eens wat betreft Malen. Hij scoort weliswaar maar verprutst ook een grote kans. Daarnaast is hij slordig in zijn passing en gaat hij soms te vaak voor eigen succes.

19 oktober 2020 om 00:49

Grappige reactie omdat hij doet waarvoor hij in eerste instantie in het veld staat en dat is doelpunten maken. Voor de rest ben ik t eigenlijk wel met je eens, zn duelkracht lijkt iets minder te zjjndan voor zn blessure en misschien dat dat nog wel in het geheel meespeelt (is pas 1 of 1,5 maand helemaal fit).

19 oktober 2020 om 08:21

Ik vind Malen niet echt een spits. Als hij van de zijkant komt en het spel voor zich heeft dan is hij gevaarlijker dan met 2 centrale verdedigers in z'n rug. Gisteren was nog 1 van zijn betere wedstrijden maar snap wel wat je bedoelt. Hij is niet het rustpunt in de aanval en dat is eigenlijk wel wat je in een spits zoekt. Gelukkig kan Zahavi dat beter.

Deze jongen mag alsnog vertrekken. Net als Hendrix. Van dat geld/salaris zal er echt nog wel een betere CV komen.

19 oktober 2020 om 00:06

Eens. Hendrix, Baumgarl, Viergever en dat stelletje huurlingen waar je nu een seizoen vanaf bent; echt weg ermee hoor. Daar schiet je voor je ambities echt niets mee op. In dat licht vind ik het onbegrijpelijk hoeveel kritiek PSV krijgt voor de keuze om van de invloed en het netwerk van Schmidt gebruik te maken. Toen dat halverwege de zero's met Hiddink het geval was kraaide er geen haan. En deze Duitser trekt een blik aankopen open waar elke club jaloers op wordt! Van Gnikel mag dan het PSV-stempel hebben en ik geloof ook wel dat Sangaré uit de koker van de scouting komt, maar met Zahavi, Götze, Max, Mvogo en Fein kun je toch niet om invloed van Schmidt heen. Fantastisch gedaan man!

19 oktober 2020 om 00:19

Precies wat je zegt. Bruma, Doan, Luckassen, Rigo, Sadilek, Piroe, Baumgartl, Hendrix en Viergever moet gewoon permanent afscheid van genomen worden. Heb altijd wel een zwak voor Hendrix gehad maar nu Fein aangetrokken is met optie tot koop zie ik het zwaar in voor Jorrit, die krijgt gewoon geen kansen meer. Ja .. 1minuutje meedoen tegen Pec, eigenlijk gewoon triest, moet Schmidt niet meer doen, kun je echt niet maken bij dit soort spelers.

19 oktober 2020 om 09:12

Gutierrez mag wat mij betreft ook verkocht worden. Die heeft ook niet gebracht wat er van hem verwacht werd. Wanneer ze een bod krijgen op Rosario mogen ze dat ook overwegen volgende transferperiode. Hij is weliswaar minder slecht als vorig seizoen, maar nog steeds is hij niet goed genoeg voor Psv. Hendrix zie ik als echte Psv'er toch graag spelen. Ondanks dat hij niet helemaal het gewenste niveau is misschien. Ik kan ook wel genieten van zijn inzet en gedrevenheid. Daarnaast moet PSV ook niet alleen maar aankopen en wel een eigen gezicht blijven houden.

19 oktober 2020 om 08:38

Waarom Hendrikx? Laat dan Rosario vertrekken. Ik heb veel liever oer-PSV'er Hendrikx erbij dan Rosario. Voordat Hendrikx onder van Bommel samen met Rosario op het middenveld werd gezet deed hij het gewoon goed bij Psv. Ik zie echt liever Rosario vertrekken en dan Hendrikx behouden. Baumgartl wil ook nog wel het voordeel van de twijfel geven. Maar een nieuwe CV is wel welkom.

Ik geloof in Schmidt. Laat de media het maar over Ajax en randzaken hebben. Intussen staat PSV geruisloos op plek 1. Voor mij is het glas halfvol. Veel nieuwe spelers, een nieuwe staf en een nieuwe speelwijze. Als je je realiseert dat PSV nu in een overgangsfase zit wordt er eigenlijk heel goede resultsten geboekt

Pec had toch wel 3x moeten scoren. Verder vind ik Gakpo toch wel de beste aanvaller bij Psv. Komt meer gevaar van en heeft meer scorend vermogen dan de rest. Gotze kreeg een cadeautje van Leemans en de keeper die niet op tijd reageerde.

Baumgartl heeft op die penalty en een momentje in de 88e minuut na helemaal niks fout gedaan. Hij was zeker niet traag en zat juist overal tussen. Je kan best zeggen dat hij teveel foutjes maakt zoals bij de penalty maar traag is gewoon onzin. Het lijkt soms wel alsof hij niks meer goed kan doen volgens de media.

PSV heeft een zeer leuk team nu staan!als zij in de winter een lijstje maken met:botman, van Drommelen, M. Bakker denk ik dat zij linkscentraal ook opgelost hebben.afscheid nemen van Viergever en Baumgartelen Nederlands verjongen

Wat een verademing om Ibi Affelay ye zien en te horen spreken. Een topatleet, een groot voetballer (daar kan de hedendaagse NL "top" (Depay, Promes etc) echt niet aan tippen. En wat een verstandige dingen hij zei. Laat hem als begeleider van het NL elftal optreden. Hij kan die goud en zonnebril dragende miljonairs in hun veel te dikke auto's dingen bijbrengen als hard werken en normen en waarden. Hij schuwt niet om dit soort zaken te benoemen. Echt een kanjer.

Ben ook niet echt onder indruk van Baumgartl, maar wil hem nog wel even tijd gunnen hoe hij zich komende tijd verder gaat ontwikkelen. Die Sangare is echt een beest op middenveld. Een goede aankoop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren