Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Turkije blijft vooral dankzij Hakan Çalhanoglu in leven in Nations League

Laatste update:

Turkije heeft woensdagavond voor de vierde keer op rij een wedstrijd gelijkgespeeld. De manschappen van bondscoach Senol Günes kwamen in eigen huis tegen Servië op een 0-2 achterstand, maar knokte zich daar knap van terug. Daardoor blijven de Turken in groep 3 van de B-categorie van de Nations League boven de Serviërs, die onderaan staan.

Servië moest het in het Türk Telekom Stadyumu in Istanbul stellen zonder aanvoerder Dusan Tadic. De aanvaller van Ajax werd met het oog op de geldende coronaprotocollen in Nederland voortijdig naar Amsterdam gestuurd. Zonder Tadic pakten de bezoekers na 22 minuten de leiding. Sergej Milinkovic-Savic klom na een voorzet vanaf de linkerkant van Mihailo Ristic boven tegenstander Hasan Ali Kaldirim uit en kopte krachtig raak: 0-1.

Vlak na rust Milinkovic-Savic in de rug gelopen door Okay Yokuslu, waarna de scheidsrechter een strafschop toekende aan Servië. Aleksandar Mitrovic maakte vanaf elf meter geen fout: 0-2. Zo leek Turkije op weg naar een nederlaag, maar de ploeg van Günes toonde zich veerkrachtig. Hakan Çalhanoglu zette een een-twee op met Kenan Karaman en rondde vanbinnen de zestien koelbloedig af: 1-2. Een kwartier voor tijd kwamen de Turken op gelijke hoogte. Calhanoglu bracht de bal met een volley de doelmond in, waarna Ozan Tufan die van een meter of vijf van het doel verlengde: 2-2.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Senol Gunes moet heel snel oprotten. Mag Burak Yilmaz, Hasan Ali Kaldirim en nog een aantal spelers meenemen. Wat een waardeloze coach is hij zeg.

14 oktober 2020 om 22:41

Wie wil je daar zetten????

14 oktober 2020 om 22:43

Kansloze waardeloze rot trainer. Met zn oldskool spelers. Kijk wat voor kwaliteit turkije heeft wie is servie aub. Pomp ze open man aub zet er een buitelandse trainer neer want turkse trainers bakken er helemaal niks van waardeloze turkse trainers zonder systeem

14 oktober 2020 om 22:45

volgens mij wil jij weer lucescu terug toch een buitenlandse trainer en ook heb je senol gunes zijn teams nooit aan het werk gezien of wel zowel in 2002 als bij alle clubs heeft die uitstekend voetbal gespeeld.

14 oktober 2020 om 22:49

Servië heeft gewoon een degelijke ploeg. Vele van hun spelers spelen in de Italiaanse, Spaanse en Franse competities. Wat wij momenteel missen is gewoon een een goede spits van voor. Burak yilmaz trekt letterlijk op niks! Daarnaast moet senol echt stoppen met zijn late wissels! Ik word er gek van.

14 oktober 2020 om 22:51

Wat kak jij nou, spelers die hij laat spelen en die hij wisselt is dat niet zijn schuld. Hij is gwn zwaar waardeloos wie er ook in 2002 langs de kant stond was zo ver gekomen de spelers hebben het geflikt niet de trainer. Iedereen speelde met hun hard dat is in deze tijd niet meer. Hij kan de oude spelers ook thuis laten en sukkels als umut meras niet oproepen want dat zijn waardeloze spelers. Of mag hij alles omdat hij in 2002 derde werd? Alles is te danken aan een lhan mansiz want hij schopte de bal erin of gaf senol gunes de assist

14 oktober 2020 om 22:52

Wie is Servie? Volgens mij denken jullie echt dat alleen Turkije goede spelers heeft. We hebben een goede lichting, maar dat wil niet zeggen dat we een topploeg zijn. We hebben spelers in de topcompetities, maar dat geldt voor meer landen.

14 oktober 2020 om 22:53

Wie is Servië? Met alle respect voor Turkije, hebben zeker een goede ploeg met paar aardige spelers maar Servië heeft echt betere spelers. Weet echt niet of je Servië kent maar hebben meer kwaliteit dan Turkije 1 op 1 daar bestaat geen twijfel over en vandaag deden er zeker 7/8 goeie nietmee ook bij Servië, hebben een zeer brede kern. Ontbraken: nastasic,veljkovic, milivojevic ,matic,kostic,radonjic,tadic, maksimovic v napoli , grujic porto en ga zo door, allemaal goede spelers die er niet bij waren en de meeste ( niet allemaal)zouden bij turkije spelen hoor.

14 oktober 2020 om 22:56

Wie heeft servie dan? Kolarov mitrovic ? Hou tog op man turkije had hier makkelijk kunnen winnen we hebben snelheid passing kracht alles in huis.

14 oktober 2020 om 23:01

Hij noemt letterlijk meerdere namen die nog eens ontbraken.. daarnaast is Milinkovic-Savic alleen al een ongekend goede speler, maar volgens mij reageer je puur uit emotie op dit moment.

14 oktober 2020 om 23:03

dus bij besiktas was het ook geluk? en bij alles clubs in turkije ook? moet hij yusuf laten spelen die bij zijn club niet speelt of karaman in de spits die 2 bundesliga speelt. en ouder spelers wie zijn dat tekdemir en burak dus wie daarvoor in de plaats? de spelers die hij kon selecteren deed hij ook of heb jij betere spelers gezien die hij niet heeft opgeroepen

14 oktober 2020 om 23:12

Waarom speelde soyuncu niet vorige wedstrijd? Te slecht of niet

14 oktober 2020 om 23:13

Alcamtara91, Servië heeft zeker een paar sterke spelers op bepaalde posities, maar zo een goede ploeg is het ook weer niet. Turkije heeft een zeer sterke verdediging met daarvoor een redelijk sterke middenveld. Alleen in de aanval hebben we op enkele spelers na niet veel bijzonders, vooral in de spits is het droevig. Qua ploeg is Turkije toch echt wel een stuk beter en dat hebben we laten zien in de kwalificatie.

14 oktober 2020 om 23:17

Soyuncu is geblesseerd.

14 oktober 2020 om 23:34

miss niet fit weet jij dat?

15 oktober 2020 om 01:05

We hebben altijd betere spelers en elftallen gehad dan Turkije (met alle respect) maar dat kan je die "ZULUMČAR" niet wijs maken.

15 oktober 2020 om 02:34

Radonjić is echt heel slecht. Die man had beter atletiek kunnen doen wat prestaties betreft. Zelden zo een domme en technisch waardeloze profvoetballer gezien. Nikola Maksimović maakt elke wedstrijd wel een of twee blunders die je normale verdedigers slechts een of twee keer in het hele seizoen ziet maken. Nee dank je. Matić is gestopt, die hoef je niet als gemis mee te rekenen. Verder mis ik vooral Andrija Živković en een Ljajić in vorm.

15 oktober 2020 om 02:36

In ieder geval niet vandaag laten zien. Waar is Turkije beter dan? Een soyuncu en calhanoglu zouden wellicht in de basis staan. De rest is allemaal minder

15 oktober 2020 om 02:50

Wat ik meer mis zijn spelers zoals Dragan Stojkovic "piksi", Mihajlovic, Vidic, Jugovic, Savicevic, Mijatovic, Suker, Prosinecki, Dzjajic, Sekularac, Pizon en zo kan ik nog doorgaan. En dan komt er een spuit elf met ze wie is Servië??

15 oktober 2020 om 06:14

Is radonjic echt zo slecht? Bij rode ster de beste speler en ook op het wk tegen Brazilië vond ik hem goed. Bij Marseille ook wat goals sn assists gezien in de minuten die hij krijgt. Snap niet dat die niet speelt hij servie

15 oktober 2020 om 09:09

@emregs27, klopt.. als team is servie niet zo goed hoor dit klopt! Maar ik bedoelde 1 op 1 qua spelers heeft servie echt wel betere spelers. Maar opt EK heeft Turkije zeker mijn steun!

15 oktober 2020 om 09:11

Radonjic kreeg veel positieve commentaar vorig jaar bij Marseille en die 6/7matchen die ik keek was hij echt goed. Bij Partizan loopt er een groot talent rond “stevanovic”, die wordt de toekomst op de flank..

15 oktober 2020 om 11:25

Oh ja? En toch heb je de afgelopen 20 jaar helemaal niets bereikt terwijl Turkije 3e op het WK en EK is geworden. Croatie is VERREWEG de beste Balkan ploeg en we staan in evenwicht met Croatie qua overwinningen in onze matchups (afgelopen qualifiers nog 4 punten op ze gepakt). Servie altijd betere elftallen in jouw droom misschien. Laat het eerst laar zien met resultaten. Ik weet nog dat jullie maar 4 puntjes wisten te verzalemen in jullie EK kwalificatie poule van 2016, met maar slechts 1 overwinning op Armenie (een nations league categorie 4 ploegje). En zelfs de tweede wedstrijd was gelijkspel. Bespaar ons dus je onzin.

15 oktober 2020 om 11:31

Bij ons ontbraken ook meerdere spelers, onze spits Tosun (waardoor we al een tijdje met een waardeloze Yilmaz spelen), Soyuncu (verreweg onze beste speler op dit moment), en Kabak (onze beste jonge talen - ontbrak vanwege gele kaarten). We hebben Tadic gezien in ons vorig duel ja... Servie werd COMPLEET overklast door Turkije in dat duel, ze hadden de hele wedstrijd he-le-maal niets in te brengen. Het vervelende is alleen dat Turkije niet scoorde. Hopelijk komt Tosun zo spoedig mogelijk terug, misschien niet wereldklasse maar wel onze beste spits op het moment.

15 oktober 2020 om 14:41

Ja hoor, servie speelde 43 min met 10 man en jullie konden nog niet winnen. Waarom zo een hoge pet op van jullie nationale ploeg? Ik zeg nergens dag Servië beter is als team maar dat Servie sws betere spelers heeft 1 op 1. Servië heeft 3 goede spitsen met mitro,jovic & vlahovic( top talent fio).. mss kunnen jullie 1 lenen? Kabak speelt dit seizoen letterlijk 0.0.( ik volg de buli op de voet) Soyuncu vind ik een topper sws! Bij servie onbraken verschillende goede spelers, een matic bv zou bij jullie koning opt middenveld zijn, Sergej zou de grootste koning aller tijde zijn daar. Servie speelde 2x met een B team voor 65/70% tegen jullie.

15 oktober 2020 om 15:15

@ JoseMourinho94 en Alcantara91.Ja hij is slecht en was altijd slecht. Ook bij Crvena zvezda. Daar lukte meer omdat het tempo in de competitie lager is. Velen waren zelfs blij dat hij weg was. Velen begrijpen ook niet waarom hij niet bij Servië speelt alleen maar omdat hij bij Marseille zit. Het is dat hij veel snelheid heeft en lichamelijk behendig is waardoor er soms een actie lukt. Verder is het oogkleppen op, rennen en bal tegen de hakken krijgen voordat er een voorzet uitkomt of gewoon in de voeten van een tegenstander spelen. Hij heeft geen schot, geen pass, niks. Een beetje een Usain Bolt die voetbal doet ipv sprinten omdat hij minder lang is. De assists en doelpunten komen meestal voort van het feit dat hij ook dankzij zijn snelheid eens een keer doet wat hij moet doen of de kans echt niet te missen was. Dan zie ik zelfs Katai liever op de flank dan hem.

15 oktober 2020 om 15:20

Niemand spreekt hier onzin behalve iemand die het belachelijk vindt dat een Turkije, dat speelt met mindere individuen, niet wint van Servië en daarbij zich ook nog afvraagt wie Servië is. Wanneer mensen uiteenzetten waarom dit gewoon niet de waarheid is kom jij met "bespaar me je onzin".Wees blij met het punt want dat mogen jullie na deze wedstrijd als een overwinning vieren.Turkije moet nog heel wat presteren om de voetbalgeschiedenis van Servië te overtreffen. Het is dat Servië sinds 2001 in een crisis zit kwa coaches en daardoor geen continuïteit heeft waardoor het alleen bij individuele kwaliteit blijft. Trainers mogen als bondscoach het vak leren of er komen buitenlanders die de spelers niet kennen. Dit gaat de komende jaren denk ik niet veranderen.

15 oktober 2020 om 15:53

Ja omdat we dus een waardeloze spits hadden, zonder Tosun is het problematisch, en daarboven werd Calhanoglu aan de kant gehouden en Under kwam pas in de 60e minuut binnen de lijnen (we waren offensief dus totaal dood totdat Cengiz kwam). Gunes gaf spelers zoals Kokcu hun basisdebuut en experimenteerde weer met zijn eerste 11, iets waar HEEL Turkije hem op dit moment voor aan het afbranden is. Toch werd Servie gedomineerd, ook toen ze met 11 stonden. Hadden maar 1(!) schot op doel. Dat de Serven hier praten alsof Servie 2 niveaus beter is dan Turkije terwijl ze op servische sites (B92) hun team de grond in praatten laat gewoon zien dat ze zelf niet weten wat ze geloven. Daar durven ze toe te geven dat hun team niet veel voorstelde maar hier doen ze dus alsof het een top team is. Nou... ik zie er heel weinig van terug. En Kabak is letterlijk een van de weinigen van Schalke die het wel goed doet. Hij was Bundesliga rookie of the year vorig jaar, en staat op de lijst van 50 golden boy nominaties dit seizoen. Liverpool heeft zelfs op hem geboden. 0.0? Hij is nog jong, en is op dit moment al verder dan waar Soyuncu en Demiral waren op die leeftijd. Jij noemt wel allemaal namen maar geen een staat zo hoog aangeschreven zoals die Szobozlai van Hongarije bijvoorbeeld. Namen noemen kan iedereen, maar of Servie nu met die spelers speelt of niet, er is al 20 jaar niets dat Servie heeft laten zien. Met of zonder Sergej. Croatie is een ander verhaal... Dat vind ik inderdaad een goed team. Wij speelden ook met een B elftal trouwens, en al helemaal in de eerste wedstrijd waar jullie dus slechts 1 schot op doel hadden .

15 oktober 2020 om 15:58

Ik denk dat jullie die ene punt in Servie vierden als een overwinning, met maar slechts 1 schot op doel tegen ons B team, waarbij onze 3 beste offensieve spelers allemaal afwezig waren, totdat Cengiz erin kwam in de 60e minuut pas. Wij vieren dit gelijkspel niet als overwinning, dit keer was het een verdiend gelijkspel, jullie beter eerste helft, wij tweede en vooral slotfase erg gevaarlijk. Alleen dat krijg je als je met Kaldirim en Yilmaz speelt, dan is het lastig te winnen.

15 oktober 2020 om 16:32

Ik denk dat als hij het vertrouwen krijgt hij een geweldige voetballer is. Hij heeft iemand nodig die in hem gelooft. Vond hem bij rode ster altijd goed. Ik heb hem dingen zien doen die maar weinig spelers kunnen. Ook bij marseille leuke goals en assists gezien. Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit live kijk dus ik baseer mijn mening op dit soort dingen. Ik hoop dat hij goed terecht komt bij iemand die hem het vertrouwen geeft. het is wel een aparte jongen hij past niet echt bij die andere serviers. haha

15 oktober 2020 om 16:33

U weet echt iets waar u over praat. U draait maar wat om feiten heen alleen maar om wat te kunnen zeggen wat helemaal nergens op slaat. Waarom reageert u niet gewoon direct op wat er wordt gezegd?

17 oktober 2020 om 00:36

Volgens mij ben jij nog een jong mannetje anders had je dit niet geschreven!!jij kent blijkbaar niet de spelers die ik opnoemde en ik droom niet het is gewoon zo!! Vergelijk alle generatie van Turkije en van ons dus droom jij maar lekker verder.

14 oktober 2020 om 22:44

ga jij in de spits spelen.... oh dacht ik al wanneer ze winne goed team met goede spelers en wanneer ze punten laten liggen is het zijn schuld 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

14 oktober 2020 om 22:49

Waarom zouden wij in de spits moeten spelen? Wat een kansloze reactie. Burak loopt telkens buitenspel, zijn eerste aanname is waardeloos. Zijn passes komen nooit aan. Als je als trainer zijnde hem nog blijft opstellen, ben je waardeloos. Net zoals Hasan Ali, die man komt zwaar te kort en nog steeds wordt hij opgeroepen en opgesteld.

14 oktober 2020 om 22:52

Nee zeker niet. Hij moet ophouden met zn rare spelers kijk wat voor sterren er rond lopen in het team kan tog niet waar zijn dat zn waardeloze 4de lig spelers erin zitten kom op man wie zijn dat die hij oproept. Laat arda turan ook spelen dan hij was de shit in 2008. Als je geen verstand van voetbal hebt druk dan niet zomaar op de toetsenbord

14 oktober 2020 om 22:54

wie heb je als alternatief dan ? heb je in de spits kane lopen en stel je die niet op speelt die met enes is niet goed karaman ook niet burak ook niet daarom zeg ik ga maar zelf in de spits spelen. burak scoort in ieder geval bij zijn club en overal waar die gespeeld heeft. wanneer die scoort is het een beest wanneer die slecht speelt is hij niks

14 oktober 2020 om 22:56

wie zijn de sterren dan enes of abdulkadir of yusuf die niet speelt bij lille of orkun wissel feyenoord ? zegmaar

14 oktober 2020 om 23:00

Burak is nooit een beest geweest. Leuke spits voor de Turkse competitie, meer niet. Je speelt iedere wedstrijd met 10 man. Je hebt een Ahmed Kutucu van Schalke, waarom speelt hij niet? Is een schande dat Burak nog speelt.

14 oktober 2020 om 23:05

dus 8 goals in de cl is niks 33 goals in competitie is niks op je 35 ste naar lille is niks broo wie ben jij dan effe serieus

14 oktober 2020 om 23:20

Daarom zeg ik toch, leuke spits voor in de Turkse competitie meer niet. Leuk die 8 doelpunten in de CL, wat heeft hij daarna bereikt? Dat was een goed jaar van GS in de CL, daarna heeft hij niks meer gepresteerd in Europa. Jij mag Burak een beest vinden. Ik vind hem maar een overschatte spits.

15 oktober 2020 om 11:40

Klopt, keek gisteren op social media en heel twitter viel gisteren over Burak heen (zoals iedere wedstrijd) NIEMAND die nog begrijpt waarom hij speelt. Burak is een type speler die zelfs 2/3 100% kansen verspilt, om het maar niet te hebben over wat moeilijkere posities. Het scheelt dat hij geschorst is voor de volgende wedstrijd!

15 oktober 2020 om 11:45

Burak 33 goals hoeveel jaar terug is dat?
8 goals in de CL hoeveel jaar terug is dat.
Burak was gister gewoon dramatisch punt uit.

We zijn blij dat we een goede lichting hebben eindelijk, maar even serieus Burak in de spits kan niet meer, we hebben geen topspits of een snelle behendige links buiten, Kenan op links en Burak in de spits betekend dat we aanvallend weinig gaan brengen, verdedigend zijn we paar niveaus omhoog gegaan, aanvallend 15 stappen naar beneden, irriteer me mateloos.

Het spitsenprobleem gaat Turkije heel erg hard nekken op het EK. Dat kan ik jullie nu al vertellen..

14 oktober 2020 om 22:58

Hoeft niet! Zolang Turkije er voor zorgt dat het doel schoon blijft, hoef je geen spitsen te hebben want Canhanoglu zorgt wel voor de goals en geeft genoeg gevaarlijke ballen dat er toch 1 of 2 uiteindelijk erin moet worden getrapt. Dat laat hij namelijk ook bij Milan zin dat afgelopen weken Ibra-loos was. Canhanoglu nam de rol spits gewoon over, zonder af te zwakken in assist

15 oktober 2020 om 09:43

Calhanoglu valt echt flink tegen in het nationale elftal. Gisteren speelde hij in de tweede helft zeer goed, maar dat is een van de weinige goede (halve) wedstrijden van hem in het nationale elftal. Als hij speelt zoals de tweede helft gisteren, zal hij inderdaad veel bijdragen aan het spel en scorebord

Aub nooit meer Burak, Okay en HAK nooit meer. Je start met HAK en na 30min wissel je hem. Wat een drama coach echt waar. Je kan net zo goed Caner oproepen. Kenan moet gewoon in de punt, Burak mag oprotten. Een middenveld met Ozan en Okay, hoe kan je in godsnaam zo starten... geen overwinning in 2020 met zo een elftal, dan doe je het echt niet goed.. het probleem is dat straks weer Fatih Terim aangekondigd wordt als bondscoach

14 oktober 2020 om 22:48

Ik heb het al vaker gezegd Caner en Turkse elftal gaan niet samen, zijn periode is officieel voorbij.Nog een jaartje of 2 dan kunnen we Ridvan Yilmaz zien

Eigenschuld dikke bult.
Waarom speel je überhaupt met mahmut tekdemir en hasan ali? Omdat ze in de superlig spelen?
Vandaag moesten Mert Muldur, Umut Meras, Abdulkadir, Ahmed Kutucu en Orkun Kökcü beginnen.
Wederom heeft Senol weer gefaald.

15 oktober 2020 om 11:45

Wij zijn volgens mij het enige team op de wereld dat jonge spelers met meer talent passeren voor waardeloze oudere spelers. Met Terim was het zelfs nog erger. Toen speelden er alleen maar 30+ers en werden spelers zoals Soyuncu zelfs gepasseerd.

Gewoon Kenan in de spits met Cengiz en Omur op de flanken. Ik kan Burak en Enes niet meer uitstaan. Ze zijn allebei echt waardeloos.

14 oktober 2020 om 22:50

Als Kenan in de spits staat, zal die ook uitgescholden worden door de supporters. Het is meer een schaduwspits, hij krijgt de ruimte omdat hij met een andere spits samenspeelt, vandaag is dat Burak, tegen Duitsland was dat Enes.

14 oktober 2020 om 23:01

Als we per se met twee spitsen gaan spelen doe dan maar Kenan en Ahmed. Burak is echt alleen maar een verspilling. Zijn beste tijd is allang al voorbij.

14 oktober 2020 om 23:22

Hoe je het wendt of keert, Burak is voorlopig nog steeds onze beste spits, zolang Cenk niet terugkeert. Van Enes moet je niet veel verwachten en Ahmed moet nog echt doorbreken. Cenk is onze enige hoop voor het EK.

14 oktober 2020 om 23:26

Als Burak de beste spits, dan ligt Turkije in de groepsfase er al uit. Burak zijn tijd is echt voorbij bij het nationaal elftal.

zo veel bodscoaches hier 😂😂 allemaal solliciteren jongens kom op miss krijgen jullie de baan

14 oktober 2020 om 23:59

Dat is best normaal als je een coach hebt wie in de laatste secondes Yusuf en Enes inbrengt tegen Rusland, terwijl we een goal zochten ... (met alle respect voor Senols carriere)

Allemaal leuk en aardig maar waarom heeft niemand het over Merih Demiral die wederom weer een bal van de lijn afhaalt? Pfft! Matthijs en Demiral bij Juve monster duo!

Desnoods speel je maar met een valse '9', zolang ik niet meer Burak en Enes in de basis zie, vind ik het goed. Senol is ook echt een oude, eigenwijze nest die nooit van zijn spelers en spelwijze afwijkt, dus waarschijnlijk zal hij het nooit doen. Dit gaat al drie, vier wedstrijden niet goed - en hij blijft maar toekijken. Ons middenveld is te statisch, het ontbeert aan creativiteit. We hebben op het middenveld een maestro nodig, zoals Selcuk of Emre Belezoğlu dat waren. Misschien is het dan een idee om wat creativieve aanvallers op te stellen, maar wat doet Senol - hij stelt Kenan én Burak tegelijk op.
Kenan is een prima afmaker, maar aan het spel voegt hij zero toe, en Burak kan tegenwoordig beiden niet. Cengiz op de rechterflank, en Abduş Ömür aan de linkerkant - is het nou zo moeilijk? Dan heb je ook meteen een extra creatieve speler in het elftal. Want zo loopt het gewoon niet, en zolang Senol zo koppig blijft zal het ek een totale fail worden.

15 oktober 2020 om 11:35

Hoe vaak heeft Omur op links gespeeld in zijn carriere?

Burak is echt niet normaal slecht geworden, gewoon jonge spelers gebruiken en kijken hoe het gaat.----------Mert/Ugur----------------Zeki---Oza... team moeten we een keer proberen, we moeten eens een jonge linksback de kans geven aangezien Hasanali en Umut niet meer mee kunnen spelen.

Oh nee, gaat Hakan nu ook al voor zijn land uitblinken. Met zijn aflopende contract moet Milan hem z.s.m. vastleggen voor de lange termijn. Aan het werk Paolo!

Er is veel goeds aan dit Turkse elftal, maar ook veel slechts. Achterin is het centraal en rechts gewoon heel goed (en ruim), maar de linksback-positie is helaas minder. Op het middenveld is Okay hopeloos uit vorm en Ozan is een speler met de voetbalintelligentie van niets. Hij verspeelt zoveel ballen op het middenveld, omdat hij simpelweg niet weet wat hij moet doen. Onnodig rennen met de bal is iets wat een "6" juist niet moet doen. Misschien ben ik een beetje gekleurd, maar ik zou graag Abdulkadir Parmak op die positie willen zien. Al een tijdje een van de beste spelers bij Trabzonspor. Wellicht samen met Dorukhan, zodat je een dynamisch middenveld heb. Tegen fysiek sterke tegenstanders zouden dan wel spelers als Mahmut kunnen spelen. De voorhoede is een probleem inderdaad. Kenan vind ik sowieso niet overtuigen, maar op de flanken is het ronduit waardeloos. Wellicht een keer met hem of Ahmed Kutucu in de punt van de aanval beginnen. Ik begrijp trouwens ook niet dat de coach niet met Abdulkadir Omur begint.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren