Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Driessen zet vraagtekens bij werkwijze De Boer: ‘Dat vind ik redelijk vreemd’

Laatste update:

Frank de Boer heeft er inmiddels twee interlands als bondscoach van het Nederlands elftal opzitten, maar met een nederlaag tegen Mexico en een gelijkspel tegen Bosnië-Herzegovina kan hij nog niet terugkijken op een geslaagde start. Woensdagavond staat in Bergamo de Nations League-ontmoeting met Italië op het programma en deze kraker wordt de volgende test voor de oefenmeester. Voor aanvang van deze wedstrijd heerst er enige onduidelijkheid over het systeem dat De Boer voor ogen heeft.

Zo was Steven Berghuis in de vorige twee wedstrijden een van de smaakmakers. Het is echter nog niet duidelijk of de aanvoerder van Feyenoord kan rekenen op een basisplaats: “Hij hield het in het midden. Hij gaf niet ruiterlijk toe: ja, die speelt, die heeft zich bewezen. Dat zei hij wel na de wedstrijd tegen Bosnië”, stelt chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen op de website van zijn krant.

“Maar wat vooral opviel in die persconferentie was dat hij zei dat hij een plan A en een plan B had en dat hij met de spelers had gesproken omdat zij het moesten uitvoeren. En het leek er wel op dat hij z’n oren had laten hangen naar het plan dat de spelers graag wilden, hij had ze twee plannen voorgeschoteld”, gaat Driessen verder. De journalist denkt dat er uiteindelijk weleens voor een plan gekozen zou kunnen worden waarin Berghuis niet speelt: “Dat ze een ander systeem willen gaan spelen met bijvoorbeeld meer snelheid voorin.”

“Berghuis is natuurlijk niet de snelste van iedereen. Misschien wil hij Donyell Malen en Memphis Depay voorin en een ander middenveld. Hij liet het eigenlijk een beetje in het midden en dat was wel opvallend. Hij zei ook wel: ‘Ik heb wel een eigen systeem in m’n hoofd waarin ik het liefst zou spelen’, maar volgens mij gaat hij daar niet in spelen.” Driessen vraagt zich af of dit het juiste plan van aanpak is: “Dan denk ik van: ja, de spelers moeten het weliswaar voor je doen, maar jij bent degene die in feite de tactiek bepaalt en jij bent ook degene die eraan opgehangen wordt. Als het werkelijk zo is als we nu vermoeden, vind ik het wel redelijk vreemd.”

Ben jij het eens met Valentijn Driessen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind het sneu voor de boer hij doet zijn best de spelers laten het na als die een tandje erbij zetten kan de boer ineens zomaar een "topcoach weer zijn bij Ajax heeft hij het super gedaan!!

14 oktober 2020 om 08:33

Waarom is dat sneu? Een goede coach kan juist het maximale uit zijn spelers halen en hen prikkelen het uiterste te geven. Een bondscoach hoeft geen spelers beter te maken, wel het juiste team formeren en een sfeer creëren waarin spelers boven zichzelf kunnen uitstijgen. Als dat De Boer niet lukt en hij kan zijn spelers onvoldoende motiveren dan is hij niet geschikt als bondscoach. Heel simpel, niks sneu.

14 oktober 2020 om 08:36

Als je een coach nodig hebt om je te laten motiveren om voor het Nederlands elftal te spelen zou je dat shirt gewoon nooit meer aan mogen trekken.

14 oktober 2020 om 10:17

Hij moet ook nog de juiste poppetjes op de juiste plaats zetten. Tot nu toe heeft De Boer dat nog niet gedaan

14 oktober 2020 om 13:48

Dat is makkelijk praten, uiteindelijk kan een coach hier toch bij helpen

14 oktober 2020 om 08:42

Hij heeft het alleen nationaal goed gedaan bij Ajax omdat hij goeie spelers had individueel het verschil maakten en het elftal op sleeptouw konden nemen. Internationaal was het slecht, behalve in het begin (toen de systemen van Jol er nog in zaten), maar het werd als maar slechter en dat vergeten mensen snel. Hij heeft echt geluk gehad met die kampioenschappen. Ik had het in get tweede jaar al gehad met FdB. Hij is never nooit een topcoach en dat bewijst hij nu gewoon weer.

14 oktober 2020 om 09:36

Met de punten die hij haalde word je nu geen kampioen meer mee.
Was vooral het falen van Psv en in mindere mate Feyenoord destijds.

14 oktober 2020 om 10:39

Wat een onzin, het falen van PSV en Feyenoord. Dit puntenaantal geeft aan dat zowel Ajax, PSV en Feyenoord matige selecties hadden in verhouding tot de andere clubs. Alleen de selectie van Ajax was wat minder slecht dan die van PSV en Feyenoord. Als je de selecties naast elkaar legt kom je vanzelf tot die conclusie. Je kunt dan wel blijven wijzen naar het falen van PSV er is geen enkele trainer die meer uit die groep had gehaald. Als je dat wel kunt bewijzen dan hoor ik dat graag.

14 oktober 2020 om 08:51

Wat is dit voor vreemd verhaal. Het is zijn baan om de spelers zo goed mogelijk te laten functioneren. Al doet ie dat met een 1-10-0 opstelling. Als het maar werkt.
Het is dus helemaal niet sneu. De Boer krijgt heel veel geld om het maximale uit de groep te halen.
Als dat niet lukt, ligt dat aan de Boer. Daar is niks sneu aan.

14 oktober 2020 om 10:41

De Boer is het volgende bewijs dat je als topvoetballer, nog niet zomaar een topcoach in je hebt. Daar komen andere zaken bij kijken. Leiderschap bijvoorbeeld. De Boer is een super aardig en sociaal persoon, maar komt gewoon tekort als coach. Ik denk dat hij prima zou passen in de gezondheidszorg.

14 oktober 2020 om 09:13

Dus nu ligt het aan de spelers dat hij geen top coach is? Eerlijk gezegd hoop ik dat de boer zo snel mogelijk op straat wordt gezet en dat ze Van Gaal aanstellen voor komende EK en WK. Met de boer op zo’n EK wordt je in de groepfase al uitgeschakeld.

14 oktober 2020 om 10:37

Wel een hele gekke redenatie. Je zou toch wensen dat de Boer het fantastisch doet zodat je een bondscoach hebt die juist op het EK en WO kan schitteren? Uit je hele reactie blijkt je aversie tegen de Boer ipv dat je hoopt dat Oranje het goed doet. Bizar hoe er met verschillende maten gemeten wordt tussen de verschillende coaches. Tuurlijk heeft reputatie een invloed maar kom op zeg. Driessen weet niets en is vaag aan het speculeren en jij comment erop dat de Boer na 1 vriendschappelijke en 1 Nation wedstrijd op straat gezet moet worden. Belachelijk.

14 oktober 2020 om 10:40

Het maakt nu toch niet meer uit. Als het slecht gaat is het de schuld van de Boer. Als het goed gaat is het de spelers en het systeem van Koeman wat er nog in zit. In Nederland wonen 17 miljoen bondscoaches die het allemaal beter weten. Laat die man zn werk doen en dan zien we het wel. Mag toch hopen dat hij het respect heeft van zijn spelers, anders mogen van mij die spelers wel vervangen worden. Het gaat alleen lukken als alle neuzen dezelfde kant op staan, dus is er 1 persoon die daarvoor moet zorgen. Laat deze man nou net F de Boer heten en niet M Depay, V van Dijk of Jantje of Pietje van de snackbar.

14 oktober 2020 om 10:42

Daarbij verwacht ik dat Van Gaal het hele systeem weer zou omgooien, niet slim zo midden in het proces. Kan me bedenken dat hij het daarom niet is geworden.

Ik heb er niet veel vertrouwen in helaas maar man FdeBoer moet zich echt meer gretiger ala van Gaal laten gelden tijdens interviews e.d. Bedoel de media en die journalisten en velen van ons hehe, denken het allemaal beter te weten, kunnen ook best onfatsoenlijk overkomen. Daarin moet FdeBoer wat harder tegen optreden. Als dat zo doorgaat laat hij zich over zichzelf heen lopen. Dat is foute boel. Je team wordt er ook niet sterker van want wat voor uitstraling geef je mee aan je team. Koeman was daarin toch echt harder in en kalm tegelijk. Dat is die mentale aspect dat vooral na Koeman's vertrek minder lijkt te zijn geworden, de uitstraling, vertrouwen, scherpte, overtuiging e.d.. Ben bang dat dat niet echt gaat verbeteren.

14 oktober 2020 om 08:54

Dat interview met NOS van laatst was bijna denigrerend. Hij had gewoon weg moeten lopen en die journalist de huid volschelden. Nu lijkt het inderdaad alsof hij over zich heen laat lopen.
Hij is de baas. Ik hoop oprecht dat hij het goed doet. Maar dan moet ie wel zn eerdere mislukkingen loslaten en niet zo onzeker doen.

14 oktober 2020 om 09:19

Idd en gekke is, ik word er al onzeker van als ik hem daar dan zo zie praten en reageren. Niet stabiel en overtuigend en mans genoeg maar moet je nagaan hoe zoiets ook kan doorwerken op een team. Dat kan best negatief uitpakken, daar waar Koeman dat juist top deed.

14 oktober 2020 om 10:20

Zeker als - indien het waar is - hij ook nog de spelers mede de tactiek laat bepalen. Dan laat hij helemaal over zich heen lopen. Nogmaals, ALS dat waar is

14 oktober 2020 om 09:02

Wat een gelul. Als De Boer zich ineens als een Van Gaal gaat gedragen wordt het te gemaakt. Die man is zoals hij is.

14 oktober 2020 om 09:08

Betekent niet dat hij niet wat meer van zich af moet bijten. Hoe er over hem gepraat wordt is vrij respectloos.

14 oktober 2020 om 09:11

@feye88 Precies dat idd. Het was onfatsoenlijk. Daarin mag hij gewoon wel wat harder op reageren. De onzekerheid zal hem geen goed doen maar ook het team niet. Koeman pakte dat echt goed aan en dat straalde door op het team.

14 oktober 2020 om 09:21

@feye88, klopt, maar dan wel op zijn eigen manier graag. Zijn stijl is over het algemeen gewoon keurig (in de media). Als hij mensen op die manier terecht wijst heb ik er geen moeite mee. Als dat op z'n Van Gaals gaat (ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim), dan gaat dat bij De Boer alleen maar op de lachspieren werken vermoed ik.

14 oktober 2020 om 10:39

Je hebt een goed punt, maar de vorm is er ook gewoon niet. De Jong heeft het nota bene onder Koeman bij Barcelona nog niet, Van Dijk zit niet in z'n beste periode momenteel bij Liverpool, Wijnaldum speelt momenteel matig bij Liverpool en Memphis is z'n wisselvallige zelf bij Lyon. Alleen De Vrij speelt ook nu weer erg solide en goed. Dan blijft er natuurlijk wel weinig kwaliteit over, want spelers als Dumfries, Hateboer, De Roon, Blind als linksback, Promes en Bergwijn doen in Oranje vooralsnog meer fout dan goed. Het blijft een kwestie van hopen dat die spoeling talenten snel die (laatste) stap(pen) zetten zodat je meer mogelijkheden krijgt. Te veel spelers zijn het gewoon niet en gaan het ook niet worden.

14 oktober 2020 om 10:53

@SocialFan1, Deze man is drie keer achter elkaar ontslagen! Plus een record chter zijn naam te pakken gekregen de snelste ontslagen coach in de Engelse Premiere League. Logisch dat de media vol met vraagtekens nog hebben. Hij is nog net bondscoach geworden en zijn stoelpoten worden nu al afgezaagd door de media. Nederlandse volk heeft ook geen vertrouwen in FdB wat volkomen terecht is. Als er geen resultaten zijn en het veldspel is ook nog eens dramatisch dan vraag ik me af, wat heb je eraan een gretig van zich af bijtende Frank de Boer tijdens interviews of persconferentie? Helemaal niets. Hij vraagt het zichzelf om. Tijd voor een ander bondscoach!

14 oktober 2020 om 12:55

Ik weet niet hoe van Gaals situatie was en of hij deze baan wel wilde maar het lijkt me duidelijk dat de Knvb liever een mak lammetje heeft dan een sterke baas. Frank heeft door al zijn falen niet het meeste zelfvertrouwen op het moment. Als het waar is dat hij de spelers laat kiezen welk systeem ze willen spelen van de twee die hij voorstelde, dan weet je genoeg. Er is bij Nl11 geen speler die tactisch sterk genoeg geschoold is, die zich full time bezig houd met Nl11 die zou moeten bepalen wat de tactiek of speelstijl is. En Frank is dom als hij de spelers dat laat kiezen, want die liggen er straks niet uit, Frank wel. Maar vooral die persco waar hij voorgesteld werd, waarbij Gudde half lag te slapen steunend op een elleboog op de tafel, dat staat symbool voor de Knvb en de organisatie rond de Boer. Zonder energieke leiding moet je een hele sterke coach hebben, zoals Koeman was en zoals van Gaal is.

Een boel speculatie van Driessen wat nergens op gebaseerd is, allemaal aannames waar we niets mee kunnen. Ik ben benieuwd vanavond, als hij met Berghuis op rechtsbuiten speelt zal hij wel mee terug moeten verdedigen, die rechtsback van Italië komt er namelijk continue overheen.

14 oktober 2020 om 08:51

Ben je anders gewend van Valentijn? Ben ook zeer benieuwd hoe hij die opkomende Spinazola op gaat vangen. Misschien een 3 mans centrum met Hateboer op rechts die continu met die back meeloopt?

Ik mag Frank de Boer wel, lekkere nuchtere gozer maar hij is op dit moment niet de juiste man voor deze job. Hij staat naar mijn mening niet boven deze groep. Voor deze groep heb je een autoritair persoon nodig. Heb niet het idee dat een Depay of van Dijk onder de indruk zijn van Frank.

14 oktober 2020 om 08:54

Helemaal met je eens. Die verwende jongens hebben een strenge oefenmeester nodig die ze weer even met beide beentjes op de grond zet. Dit elftal moet zich het snot voor de ogen werken om grote landen te kunnen verslaan, iets wat men momenteel gewoon nalaat. Des te onbegrijpelijker is het dat van gaal niet gevraagd is.

14 oktober 2020 om 08:57

Je tekst zit echt vol platitudes.
Ze moeten een gedegen plan hebben en zich daar aan houden. Depay moet je uitdagen. Niet onderdrukken. Van Dijk hoef je niet te coachen maar moet je wel scherp houden.
Met beentjes op de grond zetten betekent helemaal niks.

14 oktober 2020 om 09:12

Eens met feye88. Denk dat deze groep geen behoefte heeft aan een leider die constant boven de groep staat. Ik denk dat de huidige generatie meer behoefte heeft aan een leider die naast/tussen de groep kan staan maar er ook kort op kan zitten in mindere fases. Iemand die meedenkt met de spelers en hen ook laat meedenken. Niet te veel natuurlijk, het moet niet zo zijn dat de spelers de tactiek bepalen en dat de sfeer te los/gezellig wordt.

14 oktober 2020 om 10:22

Ik denk dat Van Gaal intern echt wel naar spelers luistert en een arm om ze heen slaat als t nodig is. Ook denk ik dat hij Memphis en Van Dijk wel kan motiveren. Ik denk daarentegen dat De Boer onvoldoende overwicht heeft

14 oktober 2020 om 10:41

Maar goed, geen enkele coach kan wonderen verrichten. Een aantal sterkhouders zijn momenteel uit vorm en daar is niet echt tegen te coachen. Bij hun clubs laten ze het momenteel ook niet zien, dus wat verwacht je dan nog van een bondscoach op dat vlak?

14 oktober 2020 om 10:24

Hij is niet in topvorm en maakt foutjes, maar nog steeds een geweldige speler. Je doet hem hier echt tekort

Wat ik alarmerend vind, is dat veel vrienden en collega's van mij de wedstrijd tegen Bosnië niet eens tot de rust hebben uitgekeken (inclusief ondergetekende) en sommigen daarva zeggen nu al vanavond niet te gaan kijken: "ik lees het morgen wel". Dit zijn allemaal vervente voetbalgekken en dan toch dit. Oranje is weer terug bij Blind, heb ik de indruk. Het is het allemaal net niet.

14 oktober 2020 om 09:03

Ik vind het veel alarmerender dat jou vrienden/collega's vervente voetbalgekken worden genoemd..

14 oktober 2020 om 10:19

Ik ben Ajax fan en onder FdB bij Ajax heb ik drie jaar (buiten PSV en Feyenoord) geen één live wedstrijden van gezien en hoopte dat hij zou verliezen. En de kampioenschappen mogen voor mij gestolen worden. Nu bij Nederlandse elftal heb ik de neiging om alleen de laatste tien minuten te gaan kijken. In dit tijd ontkoppeld de spelers van FdB tactiek (dat eindeloze op balbezit spelen waar niets mee gebeurd) en gaan ze meer opportunistisch en gedurft spelen. Je kan zien dat FdB tactisch onbenul is...man man man.

14 oktober 2020 om 10:49

Wat ik alarmerend vind is dat velen direct met de vinger naar De Boer wijzen, terwijl de signalen in mijn ogen juist vertellen dat hij nog weinig impact op de ploeg heeft.

Hij moet zijn tactiek aanpassen aan de spelers die hij tot zijn beschikking heeft. Tegen Italië kan je denk ik beter een bewegelijke spits en een snelle.er naast opstellen. Of als je met vleugels wilt gaan spelen, dan moeten het wel vleugels zijn die een man kunnen passeren. En die hebben we niet .

De Boet moet gewoon lekker doen waar hij zelf een goed gevoel bij heeft en niets aan de spelers vragen. Anders had de knvb wel een ander aangesteld

De Boer wilde denk ik te graag, dat hij geen eigen inbreng in de staf heeft is een gemis. Ik denk dat hij op een eiland staat en zijn oren naar Lodeweges laat hangen.

14 oktober 2020 om 10:45

Dat idee heb ik dus ook. Frank de Boer is momenteel een heel gemakkelijk doelwit, maar ik heb helemaal niet de indruk dat hij bepaalt wat er gebeurt. Ik heb het idee dat er een ongezonde werkwijze heerst bij Oranje momenteel waarin de spelers te veel te zeggen hebben en waarbij ook een middelmatige coach als Lodeweges een te grote vinger in de pap heeft. Er zijn te veel signalen, geruchten en interviews waaruit dat wel aardig blijkt. Buiten dat zijn een aantal sterkhouders ook gewoon niet in vorm. Dan word het sowieso al snel best matig.

In principe negeer ik alle artikelen waar de naam Driessen in voorkomt, maar in dit geval vraag ik me oprecht af waarom sites als VZ hem een podium blijven geven. Het is een treurig stuk verdriet, voegt werkelijk geen donder toe en ja, ik snap dat je een paar clicks hebt op korte termijn, maar men raakt hem toch ook gewoon zat? En je wil toch niet hebben dat jouw site overkomt als een van dé podia waarbij je zo'n loser tegenkomt?

14 oktober 2020 om 10:20

Ik begrijp het sowieso niet echt waarom de meningen van journalisten steeds belangrijker worden. Die moeten achter nieuwtjes aan gaan. Hun mening vind ik totaal niet interessant en is ook vaak niet neutraal.

14 oktober 2020 om 10:26

Verslaggevers moeten verslag geven (of doen). Maar met de teruglopende lezersaantallen en dus advertenties moeten ze andere manieren vinden om lezers te trekken. Ongenuanceerde uitspraken leveren clicks op.

14 oktober 2020 om 11:06

Dat is waar maar ook bij fox zag ik een voetbalpraat programma voorbij komen. En dan zaten er voetbalcommentatoren om hun mening te geven. Ik blijf toch liever (oud)voetballers/trainers zien. Niet dat hun altijd wijs overkomen maar hun hebben ieder geval de ervaring hoe het er aan toe gaat in het profvoetbal.

14 oktober 2020 om 11:29

Uiteraard hebben de voetbalcommentatoren ook hun ego. Ze luisteren vooral heel graag naar zichzelf. Eens dat oud-trainers het meest interessant zijn. Die hebben ervaring en niet meer de drang om zich te bewijzen

Zoals de wind waait, waait zijn jasje. Wordt Frank Europees Kampioen met deze selectie (zie ik niet gebeuren, maar stel dat), dan schieten superlatieven tekort.nu speelt hij gelijk bij Bosnië (zonder zijn belangrijkste aanvaller), terwijl wij de grootste kansen hadden en dus evengoed hadden kunnen winnen en kan hij er niets van.

14 oktober 2020 om 10:28

Met die redenatie zou je pas na de finale van een groot toernooi kritiek mogen hebben. Perspectief is belangrijk maar we moeten niet doen alsof we goed speelden tegen Bosnie. Het was gewoon erg matig

14 oktober 2020 om 11:39

Nee, je moet kritiek uiten na één wedstrijd!

14 oktober 2020 om 14:09

Twee. Maar vandaar ook mijn punt "perspectief is belangrijk". Ofwel, kritiek wel in perspectief plaatsen

14 oktober 2020 om 10:48

Er zijn sowieso maar weinig signalen waaruit blijkt dat Frank de Boer al veel impact op de ploeg en de speelwijze heeft. Hij mag dan een makkelijk doelwit zijn, maar ik krijg toch wel sterk de indruk dat de werkwijze bij Oranje geen gezonde situaties creeert. Lodeweges zoveel zeggenschap geven is sowieso lachwekkend gezien z'n track-record en z'n functie en de spelers lijken ook nogal wat invloed te hebben op beslissingen waarover zij eigenlijk niets te zeggen horen te hebben. Het kan niet zo zijn dat een samengestelde selectie door de vorige bondscoach (en consorten) een vinger in de pap hebben over wie de volgende bondscoach wordt. Dat is de omgekeerde wereld naar mijn mening.

Vandaag is de grote test voor hem, oranje moet echt goed spelen en goed resultaat halen uit San siro, anders komt zijn positie in gevaar.

14 oktober 2020 om 12:35

Daar begin hij ooit zo veelbelovend. Toen Ajax met 0-2 van het reeds geplaatste Milan won.

Wat een fiasco is dit toch ook aan het worden. Bijna iedereen zag dit toch al aankomen?! Ons ongelijk heeft FDB helaas nog niet kunnen bewijzen en hij komt inderdaad onzeker over. Hopelijk brengt hij daar alsnog vnv verandering in. Als wij vnv een pak slaag krijgen dan maar direct de bezem er doorheen en van Gaal of een buitenlandse coach aanstellen. De KNVB is echt een grote grap aan het worden.

Hoewel ik vind dat Frank de Boer het ambt van bondscoach niet verdiend heeft, hij ook zeker niet de meest geschikte kandidaat was en ik niet de illusie heb dat hij een (langdurig) recept voor succes is met deze groep, vind ik het wel misselijkmakend hoe de media bovenop hem duiken nu. De man is welgeteld een week in bedrijf inmiddels. Nu vallen de resultaten tegen, maar de veelgeprezen staf en in het bijzonder 'meestertacticus' Dwight Lodeweges wordt totaal gespaard in de kritiek. En de zo volwassen internationals die geen Louis van Gaal nodig hebben hadden ook best op mogen staan terwijl De Boer zijn totaalplaatje kon vormen. Niet dat de bondscoach vrij is van fouten, maar dat zijn afgetrainde uiterlijk, een zorgelijke blik (sowieso zijn neutrale gezichtsexpressie) en zelfs een moment van meditatie of afzondering aanleiding geeft tot gif in de peilen vind ik weinig professioneel. Die journalisten moeten zichzelf eens een spiegel voorhouden. Bert Maalderink vond het zelf wel kunnen dat hij Dick Advocaat eens Dikkie Dick noemde en vorige week nog was Hans Kraay zich van geen kwaad bewust over zijn smakeloze benadering van Mario Goetze. Zou die zo weer doen! Moet Schmidt eens naast Goetze hebben gezegd: ik neem dat vrouwtje van je wel mee na de westrijd. Dan vielen de Driessens, Mossous en Vermeulens over elkaar heen om er regelrechte schande van te spreken!

Diessen is ondertussen een handelaar in ????? geworden. Deze man heeft geen mening maar vaart mee met de waan van de dag.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren