Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mattéo Guendouzi staat na medische keuring voor vertrek bij Arsenal

Laatste update:

Mattéo Guendouzi gaat Arsenal verlaten. Onder meer het Engelse Sky Sports en Kicker en Sky Deutschland in Duitsland melden dat de middenvelder maandagochtend medisch is gekeurd bij Hertha BSC. Het zou hierbij gaan om een huurperiode van een seizoen, zonder optie tot koop.

Guendouzi botste afgelopen seizoen met Arsenal-manager Mikel Arteta en kwam in de huidige voetbaljaargang nog geen minuut in actie namens the Gunners. Guendouzi zou de aanbieding van Hertha in eerste instantie naast zich hebben neergelegd, maar nadat de 21-jarige middenvelder van Arsenal te horen kreeg dat hij dit seizoen nauwelijks aan spelen toe zou komen koos hij toch eieren voor zijn geld.

Guendouzi wordt een van de vertrekkers op wat nog een drukke Deadline Day kan worden voor Arsenal. De Londenaren zijn nog in gesprek met Bayer Leverkusen over een transfer van Sead Kolanisac, terwijl Lucas Torreira maandag medisch wordt gekeurd door Atlético Madrid. Arsenal staat bovendien open voor het vertrek van Sokratis Papastathopoulos en Mesut Özil, maar het is nog niet zeker of er een geschikte bestemming voor het duo kan worden gevonden.

Qua inkomende transfers zou Arsenal nog bezig zijn met de komst van Thomas Partey. Atlético Madrid houdt echter vast aan zijn transferclausule van vijftig miljoen euro, waardoor een transfer lastig wordt. De naam van Olympique Lyon-uitblinker Houssem Auoar lijkt helemaal van het lijstje geschrapt te kunnen worden.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lyon zou JRA aan Hertha verkopen, dus Edu heeft Douzi die kant op gestuurd. Nu komt er druk op Lyon om alsnog een andere speler te verkopen vanwege ffp...... Zou het dan toch? Partey vrijwel zeker binnen. Zaakwaarnemer doet schimmig op Twitter. Nog even volhouden Gooners, make or break deze dag.

5 oktober 2020 om 14:23

Aouar gaat niet komen hoor. Ik snap dat je hoop houdt maar dat stopt op een moment. Na de berichten van paar dagen geleden leek het duidelijk. Partey lijkt nog wel te komen wat fantastisch zou zijn. Jammer dat guendouzi slechts verhuurt wordt en niet verkocht.

5 oktober 2020 om 14:29

Het stopt vnvd om 0:00 als hij er dan nog niet is. Guendouzi is nog steeds een groot talent, hopelijk krijgt hij wat mee van de Duitse mentaliteit daar.

5 oktober 2020 om 14:32

Partey vrijwel zeker binnen? Hoop je dat of heb je dat van een betrouwbare bron? Ik denk dat er niets meer binnen komt. BANTER FC

5 oktober 2020 om 14:33

Het stopt inderdaad vanavond 0:00, maar moeten dan de transfers dan niet volledig rond zijn? Of hoeven alleen de clubs dan tot een akkoord te komen en mag medische keuring de volgende dag? Als ook de zaken, zoals medische keuring rond moeten komen voor 0:00, lijkt het me echt sterk dat Aouar nog komt hoor. Dan hadden we nu al nieuws berichten gelezen over dat Aouar het vliegtuig in stapt en aan komt bij de club, zoals je nu ook foto's ziet met Telles en Cavani bij Utd.

5 oktober 2020 om 14:35

Je kunt de keuring altijd morgen of nog later doen, maar dan heb je wel een speler op de gok gekocht je kunt inderdaad niet een speler kopen en dan morgen zeggen ah jammer, hij kwam niet door de keuring, we trekken alles weer in en verscheuren z’n contract

5 oktober 2020 om 14:46

Zeer betrouwbare lokale journalist in Madrid meldt zojuist dat de clausule van Partey geactiveerd gaat worden...

5 oktober 2020 om 14:55

Alles wijst erop dat Partey komt, Aouar ben ik niet zo zeker van. Al zou het ook niet de eerste keer zijn dat er gezegd wordt dat een deal niet doorgaat en dan toch.

5 oktober 2020 om 14:58

Sky meld ook dat partey wss nog rond komt

5 oktober 2020 om 15:01

Zermatt, medische keuring kunnen ook in Madrid of Frankrijk doen, dus dat hoeft het probleem niet te zijn. Ornstein meldt nu ook dat Arsenal de medical in Madrid aan het voorbereiden is.

5 oktober 2020 om 14:25

Ben wel bang voor jullie dat het wederom veel mooie namen in de media is en dat ze dan uiteindelijk weer met een afdankertje van een van de grote clubs komen. Hoop het niet voor jullie maar vrees wederom het ergste!

5 oktober 2020 om 14:29

Als we de media geloven gaat Jorginho (gelukkig) niet naar Arsenal. Daarbij komt dat partey wel onderweg is als het goed is. Dan heb je toch 2 topaankopen gedaan. Al had je natuurlijk ook aouar moeten halen.

5 oktober 2020 om 14:44

Ik zie Ozil wel weer floreren met een stofzuiger als Partey achter hem. Dan is Aouar niet per se hard nodig. Zou wel een topaankoop zijn geweest natuurlijk, maar met Ozil kun je voor 1 jaar die creativiteit ook wel brengen natuurlijk. Je bent met Partey veel minder kwetsbaar dan zonder hem en kun je dus prima permitteren om Ozil op 10 te zetten.

5 oktober 2020 om 14:50

Ozil gaat niet meer spelen, daar ben ik 100% overtuigd van.

5 oktober 2020 om 16:44

Ik zie hier mensen praten over Partey alsof het de nieuwe Kanté of Vieira is. Partey is inderdaad sterk en groot, maar hij is geen “stofzuiger”. Je kunt hem wel als een opstellen, maar dan krijg je waarschijnlijk zoiets als Yaya Touré; hij heeft zoveel meer kwaliteiten dan alleen ballen onderscheppen en inleveren. Iedereen die regelmatig Atlético kijkt snapt dat.

5 oktober 2020 om 14:27

Zelfs Ornstein gelooft er niet meer in haha, maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Arsenal dit jaar gaat beginnen met alleen Xhaka, El neny en een gehuurde Ceballos als middenveld. Maar ik zie helaas nergens bronnen die melden dat ze op het punt staan om iemand binnen te hengelen.

5 oktober 2020 om 14:41

Elneny doet het opzicht prima, geen topper, maar prima als invaller en ook vrij goedkoop met salaris.

5 oktober 2020 om 14:52

Ornstein meldt zojuist dat ze de clausule gaan activeren.

5 oktober 2020 om 14:30

Moet erg lachen om de manier waarop jij al de hele transferperiode lang roept dat Aouar en Partey komen en er waarschijnlijk na vanavond ze er wederom niet zullen zijn. Ik dacht dat Arsenal supporters hadden geleerd van de afgelopen jaren..

5 oktober 2020 om 14:30

Lyon hoeft natuurlijk niet per se deze zomer te verkopen om aan FFP te voldoen. Ze hebben tot 30 juni 2021 hiervoor de tijd, omdat dan het boekjaar van dit jaar afloopt. Op deze manier is bijvoorbeeld ook de transfers van Arthur en Pjanic tot stand gekomen nog voor 30 juni 2020. 30 juni is volgens de reglementen van Uefa de deadline van het boekjaar en gaat 1 juli weer het nieuwe boekjaar in. Lyon heeft dus geen haast om deze zomer Aouar te verkopen. Ze kunnen Aouar ook nog in winter of in zomer tot 30 juni 2021 verkopen. Daarbij is Aouar niet hun enige speler met transferwaarde. Depay, Cherki, Dembele hebben ook behoorlijke waarde.

5 oktober 2020 om 15:11

Depay gaat niet naar Barca omdat Dembele niet naar Utd gaat. Die andere twee vertegenwoordigen niet zoveel waarde als Aouar.

5 oktober 2020 om 14:32

Samcro ik vind het knap dat je er nog vertrouwen in hebt maar ik heb de hoop al lang opgegeven. De kans dat iemand erbij komt is nihil

5 oktober 2020 om 14:40

Als we echt Torreira en Guendouzi laten gaan zonder iemand erbij te halen zwem ik het Kanaal over om de club in brand te steken. Daarna zwem ik de Oceaan over om Kroenke een ultimate wedgy te geven. Kan toch niet zo zijn? Daarom hou ik er vertrouwen in. Maar kan best zijn dat het allemaal nog erger wordt dan dat het al was de afgelopen 10 jaar.

5 oktober 2020 om 14:47

Hier ga ik even een screenshot van maken, ik zou alvast zwemlessen nemen overigens.

5 oktober 2020 om 14:47

Hahaha geweldige reactie *screenshot*.
Ik zal wel overvliegen om je te steunen

5 oktober 2020 om 14:58

Samcro, absoluut niet. Ik denk alleen dat Arsenal-fans altijd veel teveel ijdele hoop hebben. Vanaf juni hoor je al verhalen over Aouar en Partey, we zitten nu in de laatste dag van de periode en het moet nog gebeuren.. En dat lijkt wel altijd zo met Arsenal, een paar vrienden van mij zijn ook fan en die hebben ook altijd veel teveel hoop. Het wordt door jullie bestuur nooit eens écht omgezet in daden.

5 oktober 2020 om 15:01

Klopt ook, we zijn veel te vaak teleur gesteld en het kan nu weer gebeuren want ook al is Partey een geweldige aankoop is er meer nodig. Wij laten het altijd op het laatste moment aankomen, met Ozil en Auba vond ik dat niet erg, met Kallstrom wel. Het zou fijn zijn als we het eens als Chelsea aanpakten. Al was Gabriel dit jaar wel op tijd binnen. Misschien eindelijk een omslag met Arteta....

5 oktober 2020 om 15:08

Ja precies, dat is gewoon zo zonde. Ik hoop dat jullie vandaag nog afscheid kunnen nemen van Kolasinac, onze oude Griekse stopper met motoriek van een loodgieter en als het even kan ook nog Torreira. Dan heb je nog ruimte en wat uurtjes om dat op te vullen.

5 oktober 2020 om 15:13

Het is ook stil rond Mustafi, nog maar 1 jaar contract... Torreira vind ik wel jammer dat ie gaat, was wel fan van hem maar blijkbaar ziet Arteta het niet in hem zitten of wil hij zelf terug naar Zuid-Europa.

5 oktober 2020 om 15:25

Torreira is een beetje een apart verhaal. Arteta ziet het wel in hem zitten, maar ligt Engeland Torreira gewoon niet. Hij wilt gewoon liever in Zuid Europa spelen. Zonde, maar dan liever verkopen voor vers bloed.Edit: van wat ik heb gehoord en gelezen dan omtrent Torreira.

5 oktober 2020 om 16:01

Wild gerucht, wel van een betrouwbare bron: Arsenal heeft de stekker uit de leendeal van Torreira getrokken. Nu ze de clausule van Partey gaan betalen wilt Arsenal geld zien van Atletico en zien ze af van de leendeal. Nogmaals, wild gerucht. Maar ik mag toch zo hopen dat dit waar is, laat Arsenal eindelijk eens ballen zien.

5 oktober 2020 om 16:06

Dat zou echt geniaal zijn! En met dat geld weer bij Lyon aankloppen.

5 oktober 2020 om 14:33

Fabricio Romano geeft aan dat er nog niks gebeurd is rondom Partey. Ben dus benieuwd waarom volgens jou de deal vrijwel zeker is?

5 oktober 2020 om 14:41

Iemand van Partey's PR management heeft zojuist een cryptische zandloper gepost op Twitter. Precies het zelfde symbool dat Auba gebruikte voordat zijn contractverlenging werd aangekondigd. Ook begint het bij steeds meer bronnen op te leven nu. Het lijkt mij sterk dat Arsenal met het huidige middenveld aan het seizoen begint. Plus Arsenal hoeft enkel de clausule af te betalen en Partey is binnen. En dat lijkt mogelijk wanneer ze Guendouzi, Kolasinac en automatisch ook Torreira van de hand doen aangezien Atletico wacht met het aanstellen van Torreira tot er 1 speler verkocht is.

5 oktober 2020 om 14:41

Arsenal hoeft alleen maar de clausule van Partey te activeren, zonder dat ze daarvoor hoeven te onderhandelen. Arsenal kan dus prima Partey strikken, zonder dat Atletico daar weet van heeft, totdat ze het zien in hun bankrekening. Clausule activeren is iets wat binnen een minuut gedaan kan zijn. Onderhandelen kost daarentegen tijd.

5 oktober 2020 om 14:41

Iemand van Partey's PR management heeft zojuist een cryptische zandloper gepost op Twitter. Precies het zelfde symbool dat Auba gebruikte voordat zijn contractverlenging werd aangekondigd. Ook begint het bij steeds meer bronnen op te leven nu. Het lijkt mij sterk dat Arsenal met het huidige middenveld aan het seizoen begint. Plus Arsenal hoeft enkel de clausule af te betalen en Partey is binnen. En dat lijkt mogelijk wanneer ze Guendouzi, Kolasinac en automatisch ook Torreira van de hand doen aangezien Atletico wacht met het aanstellen van Torreira tot er 1 speler verkocht is.

5 oktober 2020 om 14:42

Skysports meldt zojuist dat Arsenal Partey nog steeds wil kopen en druk bezig is met contracten verscheuren om financiële ruimte te maken. Hier had ik geen stuiver meer voor gegeven. Ik was als de dood dat we met een afdankertje als Jorginho zouden eindigen. Partey kan een hoop toevoegen aan Arsenal, ik denk zelfs dat hij harder nodig is dan Aouar. Ceballos moet dit seizoen maar de Aouar-rol invullen en dan volgend jaar 1 van de 2 kopen. Coyg!

5 oktober 2020 om 14:48

Dein, die ruimte maken ze niet voor Partey, want ze hebben hem maanden geleden al verteld dat ze zijn clausule willen lichten. De ruimte die ze maken is om andere deals af te ronden. It's the hope that kills us Arsenal fans, maar ik ben nog wel positief over deze dag.

5 oktober 2020 om 14:58

Nou toen ik vanochtend de transferpagina's opende zag ik het allemaal niet meer zitten. Aouar en/of Partey zeer onwaarschijnlijk en ook nog eens Gunnersaurus released en de geruchten dat men nog steeds geïnteresseerd was in Jorginho.. Nu blijkt gelukkig toch Partey te komen wat het voor mij al acceptabel maakt. Aouar erbij lijkt me niet heel realistisch, maar laten we inderdaad hoop houden. Ik heb in ieder geval liever geen versterkingen dan Jorginho, echt zo'n 13 in een dozijn voetballer met z'n rare penalty's. Ik duim met je mee vandaag Samcro!

5 oktober 2020 om 16:05

Lyon hoeft opzich niet te verkopen en Aouar alsmede Juninho hebben al aangegeven niet aan een last minute transfer te werken. Mocht er toch nog eentje weggaan dat wordt dat Depay al zie ik die kans ook met de minuut slinken.

5 oktober 2020 om 16:17

Anderson zou op weg zijn naar Fulham, dus er zal nog wel wat geld binnen komen zodat ze Aouar niet hoeven te verkopen.

5 oktober 2020 om 17:10

Anderson schijnt een loandeal te zijn, geen koopoptie. Die levert dan dus niets op behalve ruimte qua salaris. Ik ben enkel bezig Aouar nog naar ons te krijgen

5 oktober 2020 om 19:06

Haha nadat je Gabriel richting Arsenal hebt gestuurd, verwacht ik alles van jou :D

5 oktober 2020 om 19:41

Hahaha

5 oktober 2020 om 17:05

Vergeet ook niet dat de deadline voor de EFL tot 16 oktober loopt. Zelfs als Aouar niet komt, zou Arsenal nog voor Buendia of Cantwell bijvoorbeeld kunnen gaan. Beiden zouden een versterking voor het middenveld zijn.

5 oktober 2020 om 17:09

Klopt, Buendia zou ook een goede tweede keuze zijn. Cantwell zie ik meer als squad player. De nieuwe Zlatan is ook onderweg trouwens

Het beste voor alle partijen, hopen dat hij een goed jaar heeft en daarna een mooie transfer kan maken. Talent heeft hij wel maar hij moet wat aan zijn mentaliteit doen

Cool. Goeie. Twee middenvelders weg, nul ervoor in de plaats. Top window. Edit: Partey komt. Dus 1 ervoor in de plaats. Je hebt er twee nodig, dus als Aouar ook komt, dan is "top window" oprecht.

5 oktober 2020 om 14:30

Eigenlijk 1 ervoor terug omdat Elneny is terug gekeerd. Vind hem overigens erg goed spelen dit seizoen.

5 oktober 2020 om 14:37

Hij speelt erg goed idd, maar ik mag toch hopen dat hij eerste backup gaat worden ipv basis.

5 oktober 2020 om 14:37

Is Partey eigenlijk wel nodig nu Elneny het zo goed doet? Arsenal had dan denk ik het geld van Partey beter kunnen investeren in Aouar.

5 oktober 2020 om 14:48

Ik vind dat er te weinig creativiteit van de middenvelders afkomt dus mwah, Partey lijkt mij niet de eerste prioriteit zeker niet nu El neny het inderdaad goed doet. Alleen jammer dat er pas voldoende geld in de kas zit op de laatste dag van de transfermarkt. Ornstein geeft al vanaf het begin af aan dat Arsenal eerst moest verkopen voor ze iets ervoor terug konden kopen. Nu hopen dat ze laat minute met een zak geld naar Lyon gaan, want Depay zijn ze ook nog bereid om te verkopen. En wat betreft Aouar zn uitspraken; Ozil gaf destijds ook aan gelukkig te zijn bij Real Madrid en dat hij zou blijven en die werd ook op de laatste dag nog verkocht.

5 oktober 2020 om 14:51

Elneny zie ik niet eens als een middenvelder. @Zermatt: Partey is heel hard nodig. Aouar ook. Het moet geen kwestie zijn van het een of het ander, gewoon beiden halen, punt.

5 oktober 2020 om 14:54

Fab, Orny zei toen Pepe kwam ook dat we maar 45m budget hadden. Sinds Wenger weg is, is Orny opeens veel minder ITK wat betreft Arsenal. Wil niet zeggen dat hij er altijd naast zit natuurlijk.

5 oktober 2020 om 14:41

Time to Partey :D Let maar op. It's happening. Ik wist het. Partey is de main target; proberen te onderhandelen met Lyon om zo niet al het achterste van de tong te laten zien. Lyon werkt niet mee en nu wordt de clausule geactiveerd. :D

5 oktober 2020 om 14:54

Partey komt inderdaad. Arsenal heeft hem hard nodig en het is een hele goede aankoop, maar als Aouar ook niet erbij komt, dan heb je nog steeds gefaald in deze window. Ik denk dat Aouar niet gaat lukken en dat Partey op stand-by stond omdat je voor hem enkel de clausule hoefde te activeren, dus daar kon je wachten, aangezien hij puur Arsenal wilt. Ze probeerden Aouar heel goedkoop te halen, maar Lyon is niet gek. Dus niet genoeg over voor Aoaur erbij.

5 oktober 2020 om 15:09

Tja wat heet falen in dit klimaat. Ik vind dat zwaar. Als fan wil je altijd meer zien, meer veranderingen tegelijk zien, maar dit is een hele moeilijke situatie. In een gewone markt trouwens ook; want we zitten met zo veel spelers die nergens heen kunnen of gaan.stond inderdaad al die tijd op stand-by, maar was altijd de main target. Arsenal wist wat het nog over zou hebben na die clausule, dus alleen een geweldige deal met Lyon had ze allebei aan kunnen trekken. Arsenal heeft het geprobeerd, maar schakelt nu over op Partey.en ja ik denk dat je door puur de formatie kan aapassen met het aantrekken van Partey je weer veel meer gaat creëren. Met 5 verdedigers ben je gewoon aan het voorkomen en ligt de focus op Soliditeitje kan als fan niet klagen als je Gabriel, Partey en Willian hebt gehaald, vind ik. En kom niet aan met de eigenaar die moet injecteren, want dat is nooit het model van de club en de intentie geweest.

5 oktober 2020 om 15:16

Niet het model van de club, maar het zou wel lekker zijn als papa Kroenke ook eens 100m investeert zoals die andere eigenaren allemaal doen. Dan kunnen we daarna altijd hetzelfde model blijven gebruiken, maar dan wel op CL niveau en met die inkomsten.

5 oktober 2020 om 15:28

Kan dat eigenlijk wel? Naar mijn mening is dat niet eens mogelijk.

5 oktober 2020 om 15:34

Voor iemand als Kroenke zijn er altijd mogelijkheden, de man is 8 miljard waard.

5 oktober 2020 om 15:48

Ach wie weet bezwijkt Aulas alsnog omdat ze niemand kunnen verkopen en toch wat extra cash nodig hebben.

5 oktober 2020 om 15:51

Ik zie het zomaar gebeuren. Kan ook mijn enthousiasme zijn nu Partey onderweg is.

5 oktober 2020 om 14:41

@the roscoe: lijkt me een standaard Arsenal transfer window. Veel geruchten, veel hoop bij supporters en uiteindelijk... niets. Different season, same sh*t.

5 oktober 2020 om 14:54

Kleine aanpassing dan weer wel, ze hebben half gefaald.

5 oktober 2020 om 15:01

Nou Arsenal heeft in ieder geval een sterke linksbenige CV in huis gehaald, dat was prioriteit nummer 1, die defensie een keer op orde krijgen voor de komende 10 jaar.dus deze transferwindow is nu al beter dan afgelopen jaren. Daarnaast wordt er in ieder geval gekeken naar spelers die nodig zijn, in plaats van aanvallers terwijl er verdedigers nodig zijn (zoals de afgelopen 5-10 jaar). Er zit een plan achter en dat voelt toch wel heel goed als Arsenal supporter. Het gaat nog jaren duren voor het project compleet is, maar we zijn onderweg. Ik ben blij dat Arsenal niet met geld smijt zoals United en elk jaar de halve selectie weer wilt vervangen, rampzalig beleid daar die gaan vandaag weer 6 paniekaankopen doen.

5 oktober 2020 om 15:06

Project Arteta. Nu ik dat typ vraag ik me wel af waar die twee leden zijn die me belachelijk maakten toen ik dat eerder zei.

5 oktober 2020 om 14:48

Partey komt. Charles Watts op Twitter

5 oktober 2020 om 14:55

Yep, nu zijn er teveel journalisten die zeggen dat Arsenal de Spaanse voetbalbond heeft ingelicht dst ze die clausule van Partey gaan activeren.

5 oktober 2020 om 14:59

Ornstein nu ook.

5 oktober 2020 om 14:48

We eindigen dus zonder nummer 10. Als we dus ooit met 4 middenvelders gaan spelen dan moet Ceballos of Willian dus op 10, wat ze allebei niet zijn...

5 oktober 2020 om 14:56

Zag mensen Saka noemen als suggestie. Creatief gezien is het al dan nog belachelijk mager.

5 oktober 2020 om 15:16

Saka is een winger, geen middenvelder.

In ander nieuws, er is ineens een twist in de Partey saga. Fabrom zegt dat er geen bericht is binnengekomen bij Atletico en dat zij denken dat hij blijft. Een Arsenal volger/journalist claimt het tegenoverstelde. Overigens is die laatste daadwerkelijk verbonden geweest aan Arsenal en geregeld te gast geweest bij Arsenaltv. Belooft weer een spetterende dag te worden. Ik heb moeite te geloven dat Arsenal Aouar niet kon betalen in installments maar wel de release clause van Partey kan ophoesten.

5 oktober 2020 om 14:30

Romano zei ook dat Kola binnen 48 gepresenteerd zou worden...dat was bijna een week geleden. Partey is ons eerste doelwit, dus kan me voorstellen dat ze dat geld al gereserveerd hebben. Keuze tussen Aouar en Partey lijkt dan op Partey te vallen - zou ik zelf anders doen. Wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren.

5 oktober 2020 om 14:44

Ik niet, en gelukkig Arteta ook niet. Als Arsenal weer naar een vier mans verdediging kan schakelen, ga je automatisch weer meer kansen creëren. Partey kan dan aan de basis van het middenveld gaan staan. Met Aouar alleen pak je het grootste probleem niet aan.

5 oktober 2020 om 14:56

Zit wat in, maar alsnog is duidelijk dat we creativiteit ontberen. We zijn van een overload aan creatieve mannen naar 0 gegaan, Ceballos een btje.

5 oktober 2020 om 15:11

Vergeet niet dat Pepe, Willian, Ceballos en Saka wat kunnen in de kleine ruimtes. Als zij wat verder naar voren kunnen spelen, doordat je het middenveld onder controle hebt, dan heb je al weer een totaal ander plaatje.

5 oktober 2020 om 15:18

Klopt, maar die link in het midden hebben we gewoon niet. Niemand van hen heeft echt de kwaliteiten om centraal te spelen, zoals Aouar wel kan. Saka komt nog het dichtst in de buurt maar die zie ik liever links.

5 oktober 2020 om 15:27

Stap voor stap. Je wil toch niet gelijk kampioen worden?? :D

5 oktober 2020 om 15:32

Hahaha, idd we moeten het wel The Arsenal Way doen.

5 oktober 2020 om 15:35

5 dagen, maar je hebt gelijk. Daarom ook dat ik het vermeld van de andere bronnen. God, wat hoop ik het. Zou echt een wereld van verschil maken. Hopen dat Martinelli goed terug komt van z'n blessure, dan heb je een vrij degelijk team staan.

Kunnen ze mooi met geld wat hij oplevert die mascotte laten blijven. Schandalige beslissing van de club, en die spelers zijn ook een stelletje eikels dat ze dit laten gebeuren met hun miljoen. En voor de moraalridder die zegt zou je zelf ook salaris inleveren? Ja dat zou ik wel doen als ik tonnen per week krijg ja, zo’n man verdient geen fluit en zit er al 27 jaar. Lachwekkend.

5 oktober 2020 om 14:33

Absoluut dramatisch dat ze die man laten gaan idd. Gelukkig is het maar tijdelijk tot supporters weer aanwezig mogen zijn. Hopelijk compenseren ze hem tot die tijd wel, daar is niets over gezegd.

5 oktober 2020 om 14:44

Waarom zouden ze hem (tijdelijk) laten gaan en dan wel compenseren? Met dit soort acties wordt de reputatie van de club wel te grabbel gegooid, zoals MessiBazoer zegt die man verdient vrijwel niks en nu komt Arsenal over als een enorm kille club. Ik snap trouwens heus dat je nu weinig aan een mascotte hebt zonder fans, maar het is alsnog bepaald niet netjes

5 oktober 2020 om 14:57

Compenseren in de zin van zijn ww aanvullen ofzo. Het is een druppel op een gloeiende plaat en een ontzettend slechte keuze, maar hij zit nu waarschijnlijk alleen maar te zweten in zijn pak in de fanshop.

Helaas niet de enige uitgaande transfer van vandaag. Volgens Ornstein is zelfs de mascotte, Gunnersaurus, tijdelijk weg bij de club. Ik begrijp ook niet waarom alle fans van Arsenal hier nog hoopvol zijn dat er iemand bij gaat komen, het enige wat je doet is jezelf valse hoop geven en uiteindelijk nog meer teleurgesteld zijn als er niets gebeurt.

5 oktober 2020 om 14:57

De man in het pak is definitief weg. De mascotte zelf komt wel terug.

5 oktober 2020 om 15:13

Tja, als je als Gooner niet meer hoopvol bent, dan kan je er beter mee stoppen. Het is het enige dat Arsenalfans overeind houdt.

5 oktober 2020 om 15:16

Realisme is iets wat je met de jaren gaat leren.

5 oktober 2020 om 15:26

Nou, hier is je realisme. Time to Partey

5 oktober 2020 om 15:48

Hij is nog niet eens officieel binnen. Rustig.

Mischien domme vraag maar zou hij niet haalbaar zijn geweest voor psv? Bij psv had ie ook nog europa leaige gespeeld.

5 oktober 2020 om 15:16

Voor zover ik weet betaalt Hertha zijn salaris, wat zo'n 2.5 miljoen is. Dat zie ik PSV niet doen.

Speelt als een kip zonder kop, voetballend valt het ook niet echt mee. Snap normaal gesproken wel dat ze hem laten gaan, al hebben ze weinig andere opties op dit moment.

5 oktober 2020 om 15:07

21 jaar en teveel veren in zijn reet gekregen bij Psg. Het talent is er, wellicht kan het er nog uit gaan komen.

5 oktober 2020 om 15:37

Als die jongen het in z'n bovenkamer allemaal op een rijtje krijgt kan hij echt gigantisch goed worden. Hij moet alleen minder wild worden in zijn spel, en z'n mentaliteit goed krijgen.

5 oktober 2020 om 15:50

Had het niet beter kunnen verwoorden.

5 oktober 2020 om 18:30

Dat denk ik idd ook. Arsenal (van voor Arteta) en de jonkies daar lijkt echt op het Ajax van een tijd terug. Geen leider types en dan van die jochies die meteen gaan zweven en meer bezig zijn met randzaken. Deze Guen doet me ook denken aan zo'n Bazoer van toen.

Wat fijn, de spoeling was gelukkig niet al heeeel dun. Het seizoen beginnen met 3 middenvelders. Top. Well played Arsenal. Lekker iedereen verhuren en nergens voor cashen. Waardeloos beleid weer. Mensen die roepen dat Partey en Aouar komen. Koekoek, die komen niet.

5 oktober 2020 om 15:53

Partey heeft zojuist kenbaar gemaakt naar Arsenal te willen gaan. Dat is al een halve koekoek.

Jammer dat Guendouzi is vertrokken want ik zag 't wel zitten in 'm. Heeft een beetje z'n eigen ruiten ingegooid aan 't eind van vorig seizoen. Hopen dat ie bij Hertha veel minuten gaat maken en zijn daadwerkelijke voetbaltalent gaat laten zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren