Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van der Gijp: ‘Wie dat bij Ajax heeft besloten moet dronken zijn geweest’

Laatste update:

De transfer van Sean Klaiber van FC Utrecht naar Ajax was uiteraard ook vrijdagavond onderwerp van gesprek in Veronica Inside. Analisten René van der Gijp en Johan Derksen begrepen weinig van de keuze van de Amsterdamse club voor de 26-jarige vleugelverdediger. Derksen zette daarnaast vraagtekens bij het feit dat trainer Erik ten Hag zoveel invloed heeft op het transferbeleid in de Johan Cruijff ArenA.

Van der Gijp was duidelijk in zijn mening over het aantrekken van Klaiber. "Wie dat bij Ajax heeft besloten moet echt dronken zijn geweest", zei de oud-voetballer in de populaire voetbaltalkshow. Derksen was ook sceptisch over de meest recente aanwinst van Ajax. "Klaiber is een uitstekend backje voor FC Utrecht, maar verder niets. Met die Klaiber is het net als Zakaria Labyad. Het zijn geen Ajax-spelers, maar ze komen daar omdat Ten Hag ze kent." Derksen snapte ook de beweegredenen van de rechtsback niet zo goed. "Als Klaiber dadelijk niet speelt is het toch veel leuker om bij Utrecht te spelen dan bij Ajax op de bank te zitten?"

Verweij zet vraagtekens bij beleid van Ajax: ‘Dat vind ik onbegrijpelijk’

Met name de invloed van Erik ten Hag op transfers wordt ter discussie gesteld.Lees artikel

Derksen nam Klaiber als voorbeeld in een hard oordeel over het in zijn ogen twijfelachtige transferbeleid van PSV sinds de komst van Roger Schmidt naar het Philips Stadion. "Je ziet het ook met die Duitser (Schmidt, red.) bij PSV. Die krijgt alle transfers gedaan. Die kent iemand in China (Eran Zahavi, red.) en twee reservekeepers (Yvon Mvogo en Vincent Müller, red.) uit Duitsland."

De eveneens aanwezige Valentijn Driessen ergerde zich vooral aan de houding van FC Utrecht omtrent het vertrek van Klaiber naar Ajax. De Domstedelingen meldden donderdag via Twitter dat de rechtsback 'zijn loopbaan elders voortzet'. "Wat is dat voor kinderachtig gedoe?", aldus de chef voetbal van De Telegraaf, die in de podcast van de krant al zijn twijfels uitte over de transfersom van vijf miljoen euro die Ajax neerlegde voor Klaiber.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Begint allemaal wel triest te worden. Alle ego'tjes die het allemaal zo goed weten. Wat een afzeikcultuur tegenwoordig.

2 oktober 2020 om 22:35

Dat is het toch al langere tijd? Ze scoren zo makkelijk en heel ongenuanceerd. Dat mensen ernaar kijken voor vermaak snap ik ergens, maar dat er mensen zijn die de mening van die gasten overnemen vind ik bizar. Je bent vriendje van ze of niet en dan krijg je het over je heen. Als ik die gasten hoor praten vergeet ik weleens dat het beide geen absolute toppers waren.

2 oktober 2020 om 22:50

Tja bij Espn heb je zo'n Stephen a Smith. Verdient maar liefst zo'n 8 miljoen jaarlijks met het afzeiken van alles en iedereen. Wel wat meer drama en humor dan deze gasten.

3 oktober 2020 om 05:12

Stephen A Smith kan je in de verre verte niet vergelijken met deze clowns. Hij heeft tenminste nog verstand van basketbal en weet zijn mening te onderbouwen, terwijl deze heren alleen maar onzin uit kramen

3 oktober 2020 om 07:52

@edsztar, ah oke. Ik kijk dus persoonlijk echt nooit VI, heb geen eens een tv aansluiting, dus ik heb eigenlijk totaal geen idee of ze af en toe nog eens iets wel goed onderbouwen qua voetbal naast dat domme geouwehoer. Ik krijg alleen hun uitspraken op VZ mee. Ben overigens zelf wel een fan van Stephen a Smith. Weet niet of je zijn Knicks rants op Youtube weleens hebt gezien, pure comedy. Ik hoop dat die voor altijd blijven verliezen

3 oktober 2020 om 13:12

Zonder tv aansluiting kun je prima tv kijken tegenwoordig he. Ik neem aan dat je wel voetbal kijkt?

3 oktober 2020 om 13:43

Ja dat weet ik. Maar voetbalpraatprogramma's interesseren me niet. Vind het sws ongelooflijk irritant gezeur altijd over randzaken. Bij Espn moet je aan de crack zitten voordat men over randzaken begint, hier dragen ze een hoed. Ik kijk wel voetbal maar wel liever buitenshuis vaak. Helaas is dat nu een beetje lastig

3 oktober 2020 om 06:48

Behalve als ze zelf worden afgezeken. Dan wordt het een groot drama. Een klassiek geval van wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.

3 oktober 2020 om 09:37

Dat doen ze al jaren, maar zoals al vaker gezegd is, is het leuk als het over de tegenstander gaat, maar als het over je eigen club gaat dan is het langdradig en heel kort door de bocht.

3 oktober 2020 om 09:40

Inderdaad. Maar hoe vaak dat ze er ook inhoudelijk naast zitten. Vorig seizoen maakten ze zich week in week uit sterk voor Roger Schmidt naar Psv, die zou wel eens voor frisse wind kunnen zorgen. Tegelijkertijd konden ze zich druk maken over een zogenaamd talentje dat na 3 goede wedstrijden al opgeroepen wordt voor Oranje. Nu heeft schmidt de ballen om een talent, dat het niveau nog niet haalt dat nodig is, er naast te zetten en wordt ie daarom afgemaakt. Dat is toch de frisse wind die nodig is? En roepen ze eerst dat Frank de Boer geen goede optie is voor het Nederlands elftal, maar nu hij het dan Toch is moet hij Ihattaren laten spelen om zijn zelfvertrouwen op te vijzelen, terwijl die in mijn ogen ook pas in een handvol wedstrijden heeft laten zien talent te hebben. Ik zie, afgezien van het transfer bedrag, niet in waarom klaiber een miskoop zou zijn. De spoeling op rechtsachter bij Ajax is dun, in de jeugd loopt niks rond, Ajax kan zich de aankoop veroorloven en in Nederland laat klaiber al jaren zien dat niveau aan te kunnen. Voor alle duels waar je na een CL duel mazraoui rust wil geven zet je met klaiber er een speler in die moeiteloos mee kan. Dat is toch wat je noemt “het bayern van Nederland”, de vi heren hebben deze term volgens mij zelf ook gebruikt, om aan te geven dat Ajax dit gewoon kan doen. Nu doen ze het en keuren ze het af.

3 oktober 2020 om 09:46

Ajax heeft Timber maar die word vooral gezien als centrale verdediger waar ik hem ook erg goed vind. En Rensch maar die is net 17, lekker bij jong ajax een jaartje spelen, en er valt vast een speler om te bouwen naar rechtsachter, net als bij mazraoui is gedaan maar dat doe je ook niet 1, 2, 3..

3 oktober 2020 om 09:43

Het is een mooie uitdaging voor klaiber om even te laten zien dat er rek in zit bij hem, hij werd alle jaren wat beter bij Utrecht en speelt nu in een beter team, kan toch alleen maar beter gaan. Ik vind het een prima "breedte" aankoop, af en toe mooi laten spelen voor een belangrijke championsleague pot en dan kan mazraoui daar weer schitteren..

Ik heb er geen problemen mee dat hij is aangetrokken als back up. Laten we niet doen alsof anno 2020 het bedrag enorm is zeg. Is aanvallend ingesteld, fel en al genoeg wedstrijden achter zijn naam staan. Prima toch.

2 oktober 2020 om 22:45

Als je het in elkaar gedrukte CL-schema ziet lijkt het me logisch dat ze ook in de tussenliggende competitiewedstrijden competitief willen blijven.

3 oktober 2020 om 09:41

De tijden veranderen, maar 5 miljoen voor een middelmatige back voor op de bank vind ik veel geld.

3 oktober 2020 om 12:45

Een van de beste rechtsbacks van de eredivisie samen met Mazroui, Svensson en Dumfries. Statistisch gezien dit seizoen ook geen middelmaat in vergelijking met eerder genoemde backs. 5 miljoen is peanuts voor Ajax als je ruim 20 krijgt voor een talent dat nog alles te bewijzen heeft. Daarnaast een speler die duidelijk zijn plek kent en dus genoegen neemt met minder speelminuten om bij een topclub te spelen. Die kan je niet overal om de hoek vinden voor dit geld.

Nadat Zahavi door Derksen "die Griek" genoemd werd en Valentijntje en Derksen het er samen wel over eens waren dat Henk Veerman eigenlijk een veel betere optie voor PSV zou zijn heb ik hem alweer afgezet. Deze mannen praten allemaal zoveel onzin, Gijp had het ook over die back van Bayern genaamd Gomez. Wie is dat dan? Waarom nemen we deze mensen nog serieus met dit soort artikelen? Waarom krijgen deze mensen nog een podium om hun misinformatie de huiskamers in te slingeren?

2 oktober 2020 om 22:40

Ik moet heel eerlijk zeggen, ik ben het met je eens. Johan Derksen, Driesen en Genee, totaal niet meer relevant. In principe zegt Rene ook niet veel denderends, alleen brengt ie nog vaak humor. Boskamp en Kieft zijn eigenlijk de enige die nog echt 'inhoudelijks' iets te melden hebben. De hoogtijdagen van VI zij wel voorbij inmiddels.

2 oktober 2020 om 22:55

Helemaal mee eens, hebben ze zelf laten gebeuren. Zou leuk zijn als ze een keer tactiek bespreken met ondersteuning van beeld en data. Alleen kunnen ze dat niet omdat ze altijd maar wat ouwehoeren en weinig echte knowledge hebben.

2 oktober 2020 om 23:23

De hoogtijdagen zijn voorbij? Sorry hoor, maar deze heren hebben inhoudelijk nooit was bijzonders gezegd. Dat is ook niet waarvoor je dit programma moet kijken.

2 oktober 2020 om 23:24

Als je dat wil, kijk je toch Fox Sports? Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ze dat bij VI zouden doen. Is meteen de hele charme van het programma weg: dom lullen over voetbal en van alles en nog wat.

2 oktober 2020 om 23:41

Helemaal met je eens dat de mannen van VZ niet serieus te nemen zijn, maar dat is natuurlijk ook niet waar het om draait. Ik zie wel een vergelijking met Top Gear, het gaat over auto's maar eigenlijk toch vooral om de humor. Verder vind ik Veerman een hele onderschatte spits, die zou er bij de traditionele top 3 ook gewoon ieder seizoen zeker 20 inleggen. Sterke bouw, vrij snel en verassend lenig.

3 oktober 2020 om 09:57

Maar daar heb je toch de NOS/Fox/Ziggo voor? Dit is niet zo’n programma dus dan moet je er niet naar kijken...

3 oktober 2020 om 13:55

VI is voor lekker dom lullen zoals mannen dat goed kunnen over voetbal. Mooi voor de gemiddelde voetbalkijker die altijd denkt er verstand van te hebben, prima afspiegeling dus. Als je statistiek etc wil zien kan je Fox kijken of wellicht kan Jan van Halst wat mooie lijntjes tekenen en daar heel serieus bij kijken.

2 oktober 2020 om 22:42

VI in 2018 over de wissel van Younes in de blessuretijd door Ten Hag: "dat doe je bij een 17/18 jarige, niet bij een international als Younes". VI in 2020 over de wissel van een 18 jarige in blessuretijd: "dat doe je niet, die trainer is een professor en wil alleen maar zijn stempel drukken". Zucht.

2 oktober 2020 om 22:42

Ach laat gaan joh. Die back van Bayern is een prima spelertje, niets mis mee. Henk Veerman kan ook wel een aardig balletje trappen. Lekker man.

2 oktober 2020 om 22:48

Je hebt een knop op je afstandsbediening. Je hoeft niet te kijken en/of hier te reageren op dit artikel. Deze heren weten naast hun charmante missers meer nuttige dingen te zeggen over voetbal dan de NOS, Rondo en voetbalpraat bij elkaar.

3 oktober 2020 om 01:33

Dat laatste stuk kan je niet menen. Ik vind al die andere voetbaltalkshows ook niet het einde maar minder echt zinnigs dan Vi zeggen doen ze niet. Alleen maar op basis van onderbuikgevoelens superoverdreven conclusies trekken. Super subjectief. Lachen is het zeker maar je kan ze echt totaal niet serieus nemen.

3 oktober 2020 om 07:45

Ligt eraan, je kan zeker niet alles serieus nemen. Maar de heren van VI nemen geen blad voor de mond. Als iets slecht is, is het slecht (en ja, ze kunnen overdrijven). Al die andere programma’s zijn zo “correct” dat het allemaal maar gezapig is (op Marco van Basten na). De experts van de NOS met Vermeulen en die gast van “Oranje” zijn van een erbarmelijk niveau, Vincent Schildkamp en consorten net zo (behalve Kenneth Perez).

2 oktober 2020 om 22:51

Je weet toch over wie het gaat? Waarschijnlijk bedoeld hij Davies

2 oktober 2020 om 23:34

Gomez en Davies, jaja komt echt in de buurt.

2 oktober 2020 om 23:49

Zolang je weet wie hij bedoeld boeit dat toch verder niet. Cruyff haalde ook allerlei namen en nationaliteiten door elkaar maar was imo een van de beste analisten

3 oktober 2020 om 01:34

Ja Cruijff was daadwerkelijk een goede analist, anders dan gijp en derksen

3 oktober 2020 om 10:01

Nou Japie nu lul je gewoon gigantisch uit je nek, want ik dacht ook dat Gomez een back was die ik niet ken. Of die uberhaupt bestaat moet ik nog even bekijken. Daar heeft Davies echt geen klote mee te maken. En Cruijff vergelijken met deze stel café-gasten is wel een hele vage vergelijking. Toen Derksen het had over Duitse trainer van Feyenoord en hij bedoelde de trainer van PSV vind ik een heel ander verhaal. Maar ene Gomez zien als Davies... hou op aub.

3 oktober 2020 om 11:24

Wacht wacht wacht. Derksen en Gijp vergelijken met Cruyff? Ik ga weer huilend terug mijn bed in hoop dat dit een nachtmerrie was. Heiligschennis Japie. Veel erger kan niet. Zoek even op Youtube hoe Cruyff de ruit uitlegt. Dat is analyseren. Dan mag je wat namen door elkaar halen. Geitenkaas zeggen in plaats van gatenkaas. Prima. Maar zeker Derksen is gewoon ook inhoudelijk matig, daar is Gijp nog beter uiteraard.

3 oktober 2020 om 11:42

Denk dat Gijp idd Davies bedoelt en die qua naam verwart met Joe Gomez van Liverpool. Dat laatste vind ik niet vreemd aangezien Gijp altijd gelijk Engeland erbij haalt. Daar praat ie altijd in superlatieven over, wat ik overigens nogal overtrokken vind.

2 oktober 2020 om 22:51

Deze mensen krijgen nog een podium omdat ze vermakelijk zijn en kijkcijfers trekken. Gijpie weet het altijd leuk te vertellen en heeft op sommige punten ook zeker wel verstand van voetbal. Bij Derksen vindt iedereen het altijd mooi dat hij 'zegt wat hij denkt'. Echter, Derksen is helemaal niet meer zo goed geã¯nformeerd als vroeger, en verkondigt steeds vaker foute informatie. Ik was eerst ook trouwe kijker van het programma omdat ik het nog wel leuk vond om te kijken. Als je een beetje intensief buitenlands voetbal volgt is het echter schrijnend om te zien wat voor uitspraken soms op tafel worden gegooid door met name Derksen. Feitelijke onjuistheden waaruit blijkt dat ze het voetbal soms totaal niet kijken/volgen en maar wat roepen (bijvoorbeeld over speelstijlen van ploegen). Het vervelende vind ik nog dat mensen dit dan ook als waarheid overnemen, omdat zij het zeggen. Ik kijk het programma nu nauwelijks meer, op wat losse fragmenten om om te lachen na, omdat ik er niet tegen kon dat Derksen zijn mening verkondigt als waarheid terwijl hij dikwijls nergens op slaat. Daar komt ook nog eens bij dat ze zich vaak zijn gaan uitlaten over maatschappelijke kwesties. Wederom soms nog wel vermakelijk, maar niet iets voor een voetbalprogramma. Mensen vinden het echter leuk om naar te kijken blijkt keer op keer.

2 oktober 2020 om 22:52

@consy Oh hier bij mij op tv had hij het over Joey Veerman. En verder, over Mitroglu was er toch weinig gelogen? Zahavi moeten we nog zien, maar daar waren ze helemaal niet negatief over. Dat hij bij Palermo zat en in China heeft gespeeld, wil nog niet zeggen dat ze iets geweldigs hebben gehaald in vergelijking met Lammers. Prima reactie.

2 oktober 2020 om 22:57

Vlak daarna hadden ze het wel degelijk over Henk Veerman.

2 oktober 2020 om 22:53

Ja en Zahavi is geen eens een Griek haha

2 oktober 2020 om 23:30

Omdat nog steeds veel mensen kijken naar dit programma. Het is nog altijd vermakelijker dan Rondo en Studio Voetbal. Als je de beste analyses wilt horen dan kijk je naar die programma's. Als je kantinepraat wilt horen dan kijk je naar VI. Dat is toch al jaren bekend. Ik snap die frustratie echt niet, ze doen er toch niemand kwaad mee? Leuk dat jij de dan weer ergens anders heen zapt, maar verder niet interessant

3 oktober 2020 om 00:33

Ik ben geen Psv'er, maar die Zahavi gaat er wel 20 inschieten dit jaar denk ik.

3 oktober 2020 om 02:52

Het is helemaal nooit de bedoeling geweest van Voetbal Inside om serieus genomen te worden. Daar zijn andere.programmas.voor,.niet.dat daar nou veel zinnigs wordt gezegd. Als je het format.na Zo veel jaar nog steeds niet doorhebt wordt het tijd om je TV eens uit te zetten.

3 oktober 2020 om 09:56

@consy; amen! Echt een rotzooiprogramma en toch kijk ik er wel eens naar omdat ik bijvoorbeeld toch wat te doen moet hebben zeg maar. Maar anders kijk ik het niet. Persoonlijk vind ik Rondo wel een fijn programma. Wisselende gasten, belletje doen met voetballers in het buitenland, concreet, gasten die op absoluut topniveau hebben gevoetbald en snappen waar ze het over hebben... Ja daar kijk ik toch liever naar dan dit slap geouwehoer. Verder vind ik studio voetbal ook beter geworden. Theo en Raf spreken mij wel aan, heel normaal hoe ze praten... oprecht... en maken er geen café-talk van.

3 oktober 2020 om 10:16

@janter ik weet niet hoe dat programma heette waar Perez en Van Basten zaten maar die waren helemaal lachwekkend. Dan werd Ziyech MoTM en dan werd hij in de analise niet eens benoemd omdat beide heren iets persoonlijks tegen hem hebben. Dat was daarom meteen imo al het slechtste voetbalprogramma op TV want dan ben je echt in extremis ongeloofwaardig als analist

3 oktober 2020 om 11:44

Geen idee, nooit gezien. Maar van uitgaande dat dat is gebeurd, geen idee ook hoe vaak dat is gebeurd? Bij VI gebeurt dat standaard en als ze het met iemand voor hebben dan dekken ze diegene compleet. Ook al doet iemand een verkeerde wissel, ja hoor... het kan gebeuren, maar uitstekende trainer!!! Maar doet meneer TH iets verkeerd, dan is hij weer eens diegene die eigenwijs is of hij is wat anders noem maar op. En doet ie het goed.... dan is het vaak vanuit Derksen-kant: oh jah hoor hij heeft het inderdaad nu een keer aardig gedaan, maar .... bla bla bla.

3 oktober 2020 om 10:02

In alle talkshows zitten tegenwoordig mensen die geen podium zouden moeten krijgen, van Zwarte Piet haters tot influencers. Dan moet je die ook weg willen halen, niet alleen maar VI benoemen waar je schijnbaar persoonlijk niks mee hebt. Er wordt zoveel niet-onderbouwde onzin de woonkamers ingeslingerd. Tenslotte heb ik een pak 'em beet Youri Mulder of Ruud Gullit ook nog nooit op iets zinnigs weten te betrappen.

3 oktober 2020 om 12:43

@hupvandedonk, het zou juist een verrijking moeten zijn om te horen dat er nog andere meningen zijn dan de hunne. Of men moet de rest van zijn leven in zijn echo chamber willen zitten. Dat laatste is veel makkelijker dan luisteren en denken, maar het lijkt mij veel minder interessant.

3 oktober 2020 om 12:38

Dit is hetzelfde als iemand die een typefout maakt, bijvoorbeeld ik vindt, direct als dom te beschouwen en te cancellen. Ik had het laatst met iemand over Hans Omzigt terwijl ik Pieter bedoelde, dat is menselijk en dat gebeurt nu eenmaal, vooral als je wat ouder wordt Zolang de ontvanger begrijpt wie er bedoeld wordt, is er niets aan de hand. Je weet prima wie er bedoelt worden in jouw voorbeelden, dus het verandert niets aan de boodschap. Je kunt je beter afvragen waarom je je hierover zo opwind, dat lijkt mij veel interessanter voor jou dan deze boodschap het wereldwijdeweb op te sturen. #erziteenknopopjetv

Ach, Ajax heeft een brede selectie nodig. Zeker met het enorm drukke, zware en relatief korte speelschema dit seizoen. En uiteindelijk is Klaiber nog steeds een van de betere rechtsbacks in de Eredivisie (top 3/4). Vind het eigenlijk wel een hele logische aankoop. Ook Klaassen zou ik prima begrijpen. Gravenberch gaat echt nog wel een dip krijgen.

2 oktober 2020 om 23:07

Eens prima aankoop. Zakt ook zelden door de ondergrens, wat heel belangrijk ia aangezien Schuurs vooral met zichzelf bezig is. Dan heb je een back nodig die defensief geen slippertjes maakt. Aanvallend gezien gewoon het balletje inleveren bij Antony of Tadic ( wanneer hij in de spits staat) en rechterkant bestrijken zodat de verdedigers moeten gaan kiezen. Nu nog Klaassen erbij en we kunnen gaan knallen tijdens het drukke schema.

2 oktober 2020 om 23:15

En bellangrijkste nog het is een positieve jongen die zonder ergenis op de bank 2 seizoenen wil gaan zitten... die moet je er ook bij hebben want als je zuurpruimen op de bank hebt zitten is dat niet goed voor de team spirit.

Ik snap dat het soms riskant wordt als één persoon te veel ‘bekenden’ binnenhaalt, maar in deze proporties valt het toch reuze mee? PSV zet Schmidt gewoon in als marketingmiddel om spelers binnen te halen. Hierdoor is Max aangetrokken, absolute aanwinst, Zahavi, z’n kosten gisteren al dubbel terugverdiend en heeft Sangaré PSV boven de Premier League verkozen. Bovendien, als de heren van VI moeten kiezen voor een nieuwe analist bij ze aan tafel, kiezen ze toch ook liever voor een bekende uit hun netwerk waar ze van weten wat ze er aan hebben?

Zeiden ze allemaal ook over Nico, we weten allemaal wel hoe het is gelopen

2 oktober 2020 om 23:24

Klopt, een speler als tagliafico zou je zo uit de jeugd kunnen plukken. Zover ik weet heeft nog geen 1 speler de afgelopen 2,5 jaar bij Nico aan de deur geklopt.

Vanuit het perspectief van Klaiber. Je bent 26 en zal je nooit financieel onafhankelijk voetballen bij Utrecht. Bij Ajax komt er significant wat salaris bij gok ik. Nog steeds niet om financieel onafhankelijk te zijn, maar het miljionairschap komt in zicht. De kans om financieel onafhankelijk te worden komt nadat je Ajax op je CV hebt en mogelijk ook nog nuttig bent tijdens die periode. Opeens kun je het dubbele verdienen met slechts 10% belastingafdracht. Drie jaar ajax en dan een club uit Turkije of rechterrijtje PL voor drie jaar. Kassa! Vanuit de speler gezien de logische keuze om te maken.

Je moet maar een speler zien te vinden die akkoord gaat met sowieso een reserve rolbovendien is Klaiber in de competitie van grote waarde.dat Ajax veel geld betaalt voor hem is toch mooi. Laten de andere Nederlandse clubs ook mee profiterenvan Klaiber begrijp ik het heel goed. Kijk eens wat hij meer gaat verdienen. In het bedrijfsleven vertrekken ze al gauw voor veel en veel minder.iedereen die er belang bij heeft is blij, kan het mooier?en zelf de "kenners" zijn blij kunnen ze ook hun zegje doen

Waarom zou Klaiber niet goed genoeg zijn voor Ajax? In het verleden waren Schone, Moisander en Galasek dat toch ook. Ajax zal wel de piekclub zijn van Klaiber maar hij gaat belangrijk worden naar mijn idee. Ergens heb ik ook wel het gevoel dat Mazraoui veel minuten op het middenveld gaat maken dit jaar.

2 oktober 2020 om 23:43

Jij denkt dat hij goed genoeg is. Gijp en Derksen denken dat niet, wat is het probleem? Dat ze hun mening geven? Ik denk dat veel meer mensen wel ff moesten schakelen toen ze hoorden dat Ajax Klaiber aan ging trekken. We zullen zien of hij het niveau aan kan, nu nog weinig van te zeggen

Misschien valt het me nu pas op hoor, maar het is dit seizoen wel erg makkelijk scoren bij Veronica Inside. Als stand-in is Klaiber gewoon een volstrekt logische kandidaat achter Mazraoui, terecht noemt Ten Hag hem de beste rechtsback na Dumfries en Mazraoui. Maar hem hier dan volledig afbranden! Hoe serieus kun je dit nog nemen allemaal. Henk Veerman zou een betere optie zijn voor PSV dan Eran Zahavi, Mauro Junior PSV-onwaardig, Schmidt is knettergek omdat hij Ihattaren niet op het voetstuk houdt, de rucksichlose narcist Mark van Bommel is het slachtoffer Gerbrands en Van Breukelen... kom op zeg! Hoeveel onzin kun je uit je nek kletsen zeg?

2 oktober 2020 om 23:05

Er zijn er wel meer hoor die niet snappen dat een talent van de buitencategorie wordt gepasseerd voor een Mauro. Ik zou het ook vreemd vinden als een Berghuis bv gepasseerd zou worden voor een Narsingh

3 oktober 2020 om 04:20

Tijdelijk omdat hij overgewicht heeft en slecht traint. Je doet alsof Ihattaren door Schmidt een seizoen lang wordt genegeerd.

2 oktober 2020 om 23:07

Vooral dat riedeltje over Ihattaren begint me te irriteren. Die jongen heeft echt veel talent maar als je niet fit aan komt, slecht speelt en je houding ook niet goed is, dan heeft de trainer het recht om je even op de bank te zetten om je scherp te stellen. In plaats van te kijken naar wat Ihattaren fout doet, zoals de afgelopen 11 wedstrijden letterlijk niks bijdragen, vallen ze de trainer aan. Ik zou zeggen dat een winnende trainer altijd gelijk heeft. Ik weet niet of PSV ook wel zo makkelijk van Rosenborg had gewonnen met Ihattaren erin. Daarnaast komt het er ook nog bij dat de wedstrijd van de week cruciaal was, dan zet je een speler die niet in vorm is er gewoon niet in. Wat ze dan vervolgens zeiden bij VI deze week was dat "als je Ihattaren rechts hangend op de vleugel zet dan kan hij weinig verkeerd doen en komt hij vanzelf wel weer in vorm, dat kan echt wel tegen een Rosenborg".

2 oktober 2020 om 23:21

Wanneer je 2 spelers hebt die hun verdedigende taken verwaarlozen ben je in het huidige topvoetbal kansloos. Met de huidige Ihattaren neem je dan in een ko-wedstrijd een onverantwoord risico.

2 oktober 2020 om 23:56

Helemaal eens. Ik heb er alle vertrouwen in dat Ihattaren een absolute topspeler kan worden, maar hij moet de hints wel oppikken. Het is alleen net alsof opiniebepalende figuren als Driessen en Derksen maar niet willen begrijpen dat het iets meer vergt dan een leuke dribbel of een droompass om voor de top te slagen. We hebben ons verlekkert toen Maher naar PSV kwam en Sinkgraven naar Ajax ging, maar wat maakt dan dat voor bijvoorbeeld Joey Veerman zo'n stap wel gaat waarmaken? Terwijl je Ihattaren, Kokcu en ook Stengs met hun leeftijd ziet struggelen om een dragende rol op zich te nemen.

3 oktober 2020 om 10:08

@gomes1psv; ja dat van Ihattaren inderdaad, er zal best wel een reden zijn waarom hij niet speelt. En wat het is, mag God het weten... maar er zal best wat spelen. Echter wordt ie gezien als een krankzinnige talent, maar zie ik hem nog als iemand die nog heel veel moet laten zien. En als Dumfries eerlijk is, dan is die ook weer niet goed. Hoor liever een San Marco lullen iig, die spreekt kwaliteit.

Ik volg dit programma via VZ. Je krijgt de hoogtepunten hier mee dus kijken is niet nodig. Als ik de reacties zo lees is dat binnenkort voorbij. De groep voorstanders zie ik per week slinken in de reacties wat er op wijst dat de sympathie terugloopt. Afstervend programma denk ik.

2 oktober 2020 om 23:20

Iedereen blijft wel kijken (behalve jij dan) volgens mij zegt derksen al jaren niet wat hij denkt maar geeft hij de meest rare meningen zodat iedereen erover heen valt en het spraakmakende tv opleverd waar iedereen een mening over vormt dat is het format gewoon en werkt nog steeds.

nouja zo gek is het toch niet. Klaiber en Labyad zijn geen materiaal voor de basis, maar voor de breedte is het prima, vooral als je veel wedstrijden moet gaan spelen. Er wordt altijd maar gekeken dat Ajax de nieuwe De Ligt, F. De Jong of Vam de Beek binnen haalt en worden bekritiseerd dat de spelers dat niveau niet hebben, maar spelers kunnen toch ook voor de breedte gehaald worden. 5 tot 7 miljoen is veel geld, ben ik het mee eens, maar tegenwoordig betaal je al snel rond de 5 miljoen of meer voor een redelijke voetballer (Kristensen was ook al 4+ miljoen als ik mij niet vergis)

Als we alleen maar tv zouden moeten kijken wat alleen maar serieus te nemen zou zijn blijft er niet veel over, zijn de meilandjes serieus te nemen dan ? Er kijken wel 1,3 miljoen mensen naar 2x in de werk , zelfde geldt voor niet zoekt vrouw enz !!

3 oktober 2020 om 07:34

Boer

Ik kijk al jaren niet meer. Ik lees minstens wekelijks weer waarom. Afzeiken, afbranden, uitlachen, zwaar popiejopiegedrag. Bij kritiek is het huilen geblazen. Want even los vd persoon, een negroïde man zwarte Piet noemen is gewoon racistisch. Ik vind Akwasi ook een vervelende man. Hij draagt flink bij aan de polarisatie. Maar hem discrimineren op z'n huidskleur komt alleen bij racisten op. En sommigen kunnen ontkennen dat ze het zijn, zonder dat het door hebben dat ze weldegelijk zijn. Derksen polariseert net zo eigenlijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren