Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Dumfries eerlijk: ‘Als ik zie wat hij kan, dan brengt hij nu niet genoeg’

Laatste update:

PSV plaatste zich donderdagavond ten koste van Rosenborg BK voor de groepsfase van de Europa League en de inbreng van Mohamed Ihattaren bleef in dat belangrijke duel wederom beperkt tot een plek op de bank. De jonge spelmaker bevindt zich in een moeilijke periode en is er nog niet in geslaagd om trainer Roger Schmidt te overtuigen van zijn absolute meerwaarde. Aanvoerder Denzel Dumfries moet toegeven dat Ihattaren op het moment niet zijn beste spel laat zien.

“Ik ben veel met hem bezig. Het is geen fijne situatie dat hij op de bank zit, maar het is voor hem ook een mooie uitdaging om zich weer in het elftal te knokken”, vertelde Dumfries vrijdagmiddag tijdens een persmoment. “Ik heb alle vertrouwen in Mo. Hij is een fantastische voetballer, maar dat moet hij ook gaan brengen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het er weer uit gaat komen en dat hij van waarde kan zijn. Daar probeer ik hem zoveel mogelijk in te steunen en kritisch te zijn op bepaalde dingen die niet goed gaan.”

Eran Zahavi: 'Donyell Malen en ik hebben een goede connectie'

Dumfries hoopt dat de fans van PSV snel weer het beste van Ihattaren te zien krijgen: “Hij kan verschrikkelijk goed voetballen. Als ik zie wat hij allemaal kan, dan brengt hij nu niet genoeg en dat weet hij zelf ook. Het is nog een jonge jongen en deze situatie is een goede uitdaging voor hem. Een situatie die nieuw voor hem is. Op de bank, andere uitdagingen, een andere trainer… Het is een mooie uitdaging voor een jongen van deze leeftijd om daarmee om te gaan. Ik wil hem graag helpen in dat proces.”

Naast Ihattaren kwam ook de loting voor de groepsfase van de Europa League ter sprake. De Eindhovenaren werden vrijdagmiddag gekoppeld aan PAOK Saloniki, Granada en Omonia Nicosia: “Er liggen goede kansen voor ons en ook een mooie uitdaging”, aldus Dumfries. “PAOK is een Griekse topclub, terwijl Granada een stabiele LaLiga-club is. Er liggen genoeg kansen voor ons, dus het is een mooie poule.” Dumfries moet toegeven dat hij nog niet echt een goed beeld heeft van de tegenstanders. De doelstelling is desondanks duidelijk: “Wij zijn PSV en willen koste wat kost overwinteren. Ik denk dat we ook een heel goede kans maken.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

1 stap teruguit, 2 stappen vooruit. Hopelijk herpakt hij zich weer. Mooi dat Dumfries gewoon verteld hoe het zit.

2 oktober 2020 om 16:53

Vaststellen dat een speler onder zijn niveau presteert is niet zo moeilijk. Waar het om gaat is dat je vaststelt Waarom hij onder zn niveau presteert en wat je er dan aan doet. Zo een goede speler als Ihatarren kun je toch niet zo aan zn lot overlaten. Ik heb ook niet het idee dat die nieuwe trainer nou overloopt van empathie ja dan help je zo een jongen ook niet en help je de club al helemaal niet. Want als PSV ergens behoefte aan heeft is het wel een goede creatieve middenvelder. Dat kon je gisteren ook weer goed zien.

2 oktober 2020 om 17:01

Hoe heb jij vastgesteld dat Ihattaren aan z'n lot wordt overgelaten? Je denkt toch niet echt dat ze binnen PSV nu maar rustig aan het afwachten zijn totdat hij vanzelf weer in vorm is en verder totaal niet met hem bezig zijn? 😅

2 oktober 2020 om 17:08

Eens, hij zal ook echt niet aan zijn lot worden overgelaten. Inmiddels hebben ze voldoende ervaring bij PSV om dit goed af te handelen. Dumfries zal echt wel inhoudelijk bespreken wat er beter kan, dit gaat hij natuurlijk niet delen. Ik zou mij als Psv'er niet zo druk maken.

2 oktober 2020 om 18:08

@skede Laten we het hopen. Zou goed zijn voor die jongen, voor PSV en voor ons voetbal.

2 oktober 2020 om 17:29

Nee, niet mooi dat Dumfries dat zegt. Dat doe je niet over naaste collega's! Dat laat je aan de leidinggevenden! Als ik Ihattaren was zou ik dat Dumfies ook ff vertellen...

2 oktober 2020 om 17:35

Dumfries is toch de captain van het elftal.... Zie niet in waarom hij dit niet mag benoemen. Alleen maar goed dat ze zo begaan zijn en ook inzien dat dit soort dipjes normaal zijn. Dit lossen ze samen wel weer op.

2 oktober 2020 om 20:23

Het is hartstikke opbouwend zijn verhaal. Je focust op een zin en die interpreteer je dan ook nog verkeerd. Dumfries zegt zelf ook veel met hem bezig te zijn etc

3 oktober 2020 om 11:24

Hoe dan ook, je doet dit gewoon niet via de media!

2 oktober 2020 om 19:12

Nee Ihattaran moet stap naar Ajax zetten. Bij PSV hebben ze niet echt plek voor hem. Past niet in het systeem..

2 oktober 2020 om 22:05

Als het ooit toch verkoop aan Ajax komt dan kan PSV een heel nieuw elftal kopen. PSV vraagt logischerwijs gewoon de hoofdprijs + nog een flinke tax omdat hij aan een directe concurrent wordt verkocht. Hij zal niet alleen worden verkocht op basis van zijn prestaties in het verleden.

3 oktober 2020 om 13:33

mrkrillin. Stap naar Ajax zetten? Je bedoelt, hij zit beter op de bank bij Ajax dan bij Psv? Waar moet ie spelen? Anthony op de bank dan? Of Kudus? Promes banken, om Ihattaren te laten spelen. Zeg het maar, wie moet eruit om Mo bij Ajax te laten spelen?

3 oktober 2020 om 13:35

Kevin. Ja, zou zomaar kunnen inderdaad. Dankzij het ijzersterke merk Ajax moet Ajax altijd extra en meer betalen als zij spelers halen. Als het dan ook nog om een landelijke transfer gaat, komt daar nog een extra hefing bovenop inderdaad. Voeg daar een doorverkoop percentage bij van minstens 40% en ik denk dat Ajax veel beter een speler uit het buitenland kan halen.

Een echte captain Dumfries.

2 oktober 2020 om 16:41

Eens, ik moet zeggen dat ik wat sceptisch was bij zijn aanstelling als aanvoerder (al waren er amper alternatieven in de selectie destijds) maar Denzel heeft mij positief verrast. Zegt vaak zinnige en realistische dingen in interviews, durft als het nodig is ook kritisch (maar respectvol) t.o.v. zijn eigen ploeg te zijn en is een echte leider en een strijder tussen de lijnen. Top aanvoerder voor de Eindhovenaren momenteel!

2 oktober 2020 om 18:10

Ja, inderdaad. Moet altijd nog wel is lachen om Dumfries (meer vanwege z'n mimiek), maar ik vind het echt te prijzen hoe hij zich opstelt als aanvoerder.

2 oktober 2020 om 20:59

Heb precies hetzelfde, was ook sceptisch maar heeft zich toch echt ontwikkeld tot een prima back en aanvoerder. Vind ook hier dat ie 't goed formuleert en ook echt probeert Ihataren positief te prikkelen. Dat zie ik eigenlijk weinig aanvoerders doen. Pluim voor Dumfries!

Hoevaak kan je mooie uitdaging in één interview zeggen? Challenge accepted.

2 oktober 2020 om 16:40

Ach valt wel mee. Moet je voor de grap maar eens Allen Iverson en practice intypen op Youtube

2 oktober 2020 om 20:28

Dank voor de tip! Kende dat interview niet maar of hij helemaal helder is dat vraag je je wel af

2 oktober 2020 om 22:34

Hij is degene die de grootste invloed heeft gehad op de cultuur in de Nba. Hij was de persoon die jongens als Depay graag willen zijn. Echt een goeie rapper ook nog. De zweetband van Dest etc, hij was degene die die shit startte. Een icoon van de Amerikaanse sportwereld.

Kijk, dit kan ik wel waarderen, gewoon ongenuanceerd zeggen hoe je erover denkt en niet om de hete brij heen draaien.

Tsja, hij laat momenteel helemaal niks zien, want hij mag amper spelen. Ihattaren heeft zo enorm veel talent, dat mag niet verloren gaan. Hopelijk knokt hij zich snel terug!

2 oktober 2020 om 17:03

Buiten wedstrijden kan je ook dingen op trainingen laten zien he

2 oktober 2020 om 17:55

Amper spelen valt toch best mee? 2 basisplaatsen gehad en 1 keer ingevallen in 3 wedstrijden in de Eredivisie, alleen EL niet gebruikt. Maar denk dat momenteel sinds tweede seizoenshelft vorig seizoen is. Ik verwacht dat vanaf die eerste goal/assist dat het weer begint te lopen want hij staat ruim 800 speelminuten droog, gaat die eerste erin of die wedstrijd waar hij die beslissende bal geeft en die druk eraf gaat dan komt hij weer los. Alle vertrouwen in.

2 oktober 2020 om 19:53

Volgens transfermarkt heeft hij 126 minuten gemaakt, dat is minder dan 3 hele helften.. Vind jij dat veel speeltijd? Ik niet. Sowieso denk ik dat zijn eerste goal/assist een vertrouwensboost geeft, hij ziu echt wel belangrijk voor PSV kunnen zijn.

Duidelijk. De beste jongen moet alles geven en zichzelf terugknokken. Het lijkt erop dat hij een Ozil voetballer aan het worden was. Even de spelmaker spelen maar meters maken vechten voor elkaar ho maar. Dat kan niet meer tegenwoordig. Zie Ziyech, onderging een transformatie bij Ajax. De spelmaker maar ook vechten voor elkaar, meters maken, drukzetten, ballen veroveren. Daar moet Ihattaren ook naar toe. Het is wel duidelijk wat Schmidt verlangt. Er is geen plek voor lui voetbal oid. Als team strijden, eenieder moet meedoen. Dit komt wel goed. Als hij het inziet en de steun behoudt dan zal hij er sterker uitkomen. Als hij dit nu al op pakt dan zal hij alleen maar sneller die stap omhoog maken.

2 oktober 2020 om 16:50

Mij is na gisteravond nog helemaal niet duidelijk wat Schmidt van zijn team verlangt..hoog druk zetten ? Niet gezien. Van achteruit opbouwen ? Ik zag veel wilde trappen naar voren, vooral richting tegenpartij. Alle ronkende verhalen lijken nu toch wel erg opgeklopt. Dat zal heel snel moeten veranderen, anders gaat het tegen ze werken. En krijgt Schmidt ook de schuld van het falen van Ihattaren.

2 oktober 2020 om 18:26

Dan heb je niet opgelet. Zelfs in de 88e minuut werd de keeper en verdediging door de voorhoede afgejaagd...

2 oktober 2020 om 21:26

Idd geef de beste man even tijd zeg. Klopp kreeg 4 jaar bij Lfc, en mensen willen deze trainer na paar potjes meteen afbranden en aan zn pootjes zagen tjsa.

Goed om te lezen dat Dumfries zich zo bekommert over mijn favoriete Psv speler, als een ware aanvoerde dat betaamt. Ben erg blij dat Frank de Boer Ihattaren niet heeft laten vallen, ik hoop dat hij hem ook nog laat invallen. Een nieuwe omgeving kan wonderen doen, en die jongen moet gewoon weer even het geloof in zichzelf terug vinden. Tevens heeft John de Jong sterk ingekocht, Psv zie ik als een geduchte concurrent voor de titel. Az en Feyenoord uiteraard ook, die kan je nooit uitvlakken!

Fijn dat er nog voetballers zijn die er niet omheen draaien. Waardeer ik wel in Dumfries. En ook in Schmidt, die het beestjes ook gewoon bij naam noemt. Speelt PSV kut, dan draait hij daar niet om heen, waar Van Bommel bij de grootste zaadwedstrijden vaak nog een narcistisch verhaal klaarhad om te beweren dat hij geweldige dingen had gezien. Helaas kun je van de media niet hetzelfde zeggen. Ik ben het meestal wel eens met de dingen die Derksen vindt en zegt, maar hoe hij Schmidt laatst onderuit de zak gaf omdat de coach zijn visie volgt, een type spel wil doorvoeren en Ihattaren geen carte blanche geeft vond ik ronduit stuitend. We hebben het hier over een 18-jarig toptalent dat gewoon nog veel moet leren en met teveel gewicht en een verkeerde houding de voorbereiding is begonnen. Als dan een Mauro Junior wel volgens basale maatstaven zijn werk doet, druist het toch tegen alle topsportwetten in om die jongen dan niet ten koste van Ihattaren te belonen? Dit is voor Ihattaren gewoon een beslissend moment in zijn carriere: pakt-ie het op en gaat hij Ziyech achterna of blijft-ie trots en koppig en wordt het een tweede Aissati? Ik hoop en verwacht dat, met de invloed van Dumfries en vooral Max en Zahavi, maar ook bij Oranje, de juiste prikkels en adviezen krijgt om het eerste scenario te verzilveren. Maar dat heeft-ie helemaal zelf in de hand.

2 oktober 2020 om 16:53

Het meest treurige aan die uitspraken van Derksen was nog wel dat hij paar weken daarvoor nog zei dat het zo goed van Schmidt vond dat hij Ihattaren geen voorkeursbehandeling gaf en hem op de bank zette 😅😅 En dan begint hij afgelopen week nog te zeuren dat het onbegrijpelijk is dat Boscagli wel speelt maar Ihattaren niet.... een linker centrale verdediger en een aanvallende middenvelder.

2 oktober 2020 om 19:29

Derksen en Gijp zijn amusement he, geen lange termijn analyses. Ze kiezen er bewust voor de waan van de dag te volgen als het over voetbal gaat, in tegenstelling tot de maatschappelijke onderwerpen die ze serieuzer benaderen vanuit een invalshoek waar ze achter staan.

2 oktober 2020 om 23:50

Uiteraard. Ik zie VI dan ook inderdaad als een amusement programma en daarmee vermakelijk om te kijken. Maar het gebrek aan achtergrond- en relevante kennis is wel echt schrijnend. 9/10 keer roepen ze maar wat, zelfs een journalist (?) als Driessen weet vaak niet eens waar hij het over heeft. Letterlijk. En toch nemen veel mensen wel hun mening over lijkt het.

Mooie reactie, eerlijk en toch netjes.
Hopelijk voor psv blijft deze jongen want hij kan echt al wel een stap maken nu

Juist, dit moeten we hebben. Dumfries is een van zijn maatjes bij PSV en het is goed dat hij Ihattaren er op wijst dat het beter moet.

een Ihatteren uit vorm is nog steeds beter als een Mauro in topvorm imo. ik vind dit net zo iets als Berghuis voor Narsingh gaan passeren omdat die dan zogenaamd hardere arbeid zou leveren. alsof het daar om draait bij een creatieve middenvelder. als dat de bedoeling is wat is dan nog het nut van een beperkte waterdrager als Rosario in het elftal. staat die er niet in om het verdedigende werk voor spelers zoals Ihattaren op te vangen zodat dit soort spelers aanvallend kunnen excelleren? bizar dat een of andere Duitse passant zonder indrukwekkende carriere gewoon Ihattaren kan gaan stagneren door hem op de bank te laten verpieteren en dat PSV dit pikt imo. we hebben het voor Eredivisiebegrippen over een talent van de buitencategorie als we het over Ihattaren hebben. dit is niet goed voor zo een jongen zijn ontwikkeling. zelfs een invalbeurtje was gisteren teveel gevraagd. echt te belachelijk voor woorden

2 oktober 2020 om 16:58

Een trainer mag toch zeker wel zelf bepalen wie er speelt? Daarnaast is Ihattaren een talent dat ook nog weinig heeft laten zien. Laat m zich maar terug knokken. Wordt die jongen hard van.

2 oktober 2020 om 17:08

ik vind een trainer nooit belangrijker als de sterspelers van een elftal maar blijkbaar denkt PSV daar anders over. straks flopt die Schmidt bij PSV net als bijna bij al zijn andere clubs en dan zit PSV met een geweldig talent dat weg wil of is gestagneerd in zijn ontwikkeling voor een of andere passant. zijn marktwaarde gaat er ook niet op vooruit op deze manier

2 oktober 2020 om 17:13

Hij is blijkbaar nu even niet de sterspeler want ietwat overgewicht en niet de juiste instelling. Wie moet de opstelling dan bepalen: de voorzitter? En hoe bepaalt hij wie een sterspeler is? Zou een mooie boel worden zo...

2 oktober 2020 om 17:15

hij had zich even kunnen verdiepen in het PSV van de afgelopen 2 jaar en dan had hij al heel snel kunnen zien wie de beste voetballers van PSV zijn. Malen en Ihattaren

2 oktober 2020 om 17:16

Als een sterspeler niet speelt als een sterspeler is-ie ook niet zo belangrijk. 'hard werken verslaat talent, als talent niet hard werkt' staat op de Herdgang geschreven. Dat is precies wat hier aan het gebeuren is. Wanneer Ihattaren zich niet voor de volle honderd procent inzet en met overgewicht rondloopt en je 'beloont' hem wel met een basisplaats, stagneert zijn carriere uiteindelijk. Want impliciet geef je hem de bevestiging dat het hem aan zal komen waaien. Juist door hem uit te dagen, hem te passeren en aan te geven hoe hij zich kan verbeteren kan hij zich daadwerkelijk ontwikkelen. Niets groeit buiten de comfortzone. En daarin neemt Ihattaren dankzij Schmidt zijn eerste stapjes.

2 oktober 2020 om 17:18

tja, dan kan je ook een paar bouwvakkers gaan opstellen, die werken ook keihard. lekker Ihattaren gaan omturnen tot een speler die heel de wedstrijd achter een back mag gaan aanlopen zodat hij aanvallend niet meer de energie heeft om te excelleren en dat hij straks weinig meer voorin te vinden is maar ergens op de eigen helft staat om de tegenstander voor de voeten te lopen. zo haal je wel alle kwaliteiten uit een creatieve speler

2 oktober 2020 om 17:21

Alsof Schmidt blind naar PSV is gekomen... Het gaat toch niet om Ihattaren van de laatste twee jaar? Het gaat om Ihattaren van nu. Schmidt ziet m iedere dag. Hij kan beter bepalen dan jij en ik of hij in vorm is.

2 oktober 2020 om 17:29

@makkellele juist als iemand uit vorm is heeft zo iemand speeltijd nodig om weer in vorm te raken. je gaat echt niet in vorm raken op een training. je krijgt vorm door vertrouwen te krijgen van de coach en niet na een mindere wedstrijd op een positie waar je niet hoort te spelen weer te mogen banken. in vorm raak je door minuten te maken in officiele wedstrijden. maar goed, laat die Schmidt maar lekker zijn tijd en energie blijven steken in een Bruma ofzo die al twee jaar "uit vorm" is

2 oktober 2020 om 17:40

Uit vorm is iemand die hard werkt maar waarbij t even niet loopt. Maar een speler met overgewicht die ongemotiveerd is/lijkt heeft af en toe een trap onder zijn kont nodig. P.S. Bruma is zojuit verkocht dus zoveel energie zal Schmidt daar niet in hebben gestoken

2 oktober 2020 om 17:49

nou, dat is dan weer een voordeel voor PSV dat die Bruma weg is

2 oktober 2020 om 18:14

Zijn we het toch nog ergens over eens vandaag

Waarom hebben ze Afellay niet nog een contract voor 1 seizoen gegeven,puur om deze jongen te begeleiden,als er 1 voetballer is waar hij na opkijkt is het ibbi wel,was zijn jeugdidool en ze hebben zoveel met elkaar gemeen...deze jongen kan voor een record bedrag vertekken als hij zich ontwikkeld zoals wij dat denken,dus het geld dat je aan ibbi geeft krijg je dubbel terug...

2 oktober 2020 om 17:08

ik denk dat dat helemaal niet nodig is maar dat deze Duitse coach er gewoon weinig van snapt. Van Bommel en Faber hebben nooit problemen met Ihattaren gehad en nu is het zogenaamd opeens een lastig ventje

2 oktober 2020 om 17:15

Deze Duitse coach (geen idee waarom je zijn nationaliteit trouwens noemt) ziet m iedere dag trainen. Wellicht traint hij slechter dan ooit. Je doet nu net alsof deze situatie de schuld van de coach is

2 oktober 2020 om 17:17

omdat ik verwacht dat een Nederlandse coach wel de financiele en sportieve meerwaarde van zo een talent had ingezien. die volgen namelijk de Eredivisie meestal op de voet en kunnen wel talent herkennen op het moment dat het ze op een presenteerblaadje wordt aangereikt. hier in Nederland staat het voetbal meestal voorop, voor die Schmidt telt volgens mij alleen harde arbeid leveren en lekker counteren

2 oktober 2020 om 17:18

Is niet helemaal waar in de jeugd kampte hij ook regelmatig met overgewicht en moest hij ook apart trainen om eerst die kilo's kwijt te raken..

2 oktober 2020 om 17:23

Japie: je kent Schmidt al erg goed na een handjevol wedstrijden. Gebaseerd op het feit dat hij Duitser is weet je precies wat hij belangrijk vindt en waarom hij Ihattaren passeert. Knap

2 oktober 2020 om 17:23

als je zo een jongen belangrijk maakt net zoals Van Bommel en Faber dat deden dan is hij op en top gemotiveerd en dat overgewicht zo kwijt. ik vraag me af hoe gemotiveerd je wordt van een gozer die je passeert voor allerlei middelmaat

2 oktober 2020 om 17:25

@makkallelele iedereen die Schmidt heeft gevolgd voor zijn PSV periode weet dat hij houdt van harde arbeid en countervoetbal. dat is de speelwijze die hij zelf heilig heeft verklaard en waar goede voetballers die wat minder harde arbeid leveren voor moeten wijken. dan krijg je situaties als Ihattaren die wordt gepasseerd voor allerlei middelmaat. maar goed, Schmidt zal wel blijer worden van voetballende keepers dan van geweldige voetballers als Ihatarren

2 oktober 2020 om 17:31

Oke, maar het kan toch ook gewoon zo zijn dat Ihattaren slecht traint en ongemotiveerd is? Je doet alsof t Schmidts schuld is zonder de ins en outs te kennen, met statements als 'Nederlandse trainers zullen dit niet doen'

2 oktober 2020 om 17:48

ik volg Ihattaren niet elke training dus ik moet Scmidt maar op zijn woord geloven

2 oktober 2020 om 17:53

Of je gaat af op t feit dat hij een Duitse trainer is. Dat is ook een keuze. Overigens bevestigt Dumfries dat Ihattaren niet in zijn beste doen is

2 oktober 2020 om 19:33

ik heb niks tegen Duitsers maar ik vind wel dat je ook moet kijken naar het clubbelang. ik weet nog toen Van Gaal naar United ging en Scholes eruit gooide voor Stuivenberg geloof ik. dat vond ik ook echt niet kunnen en dat is gewoon een Nederlander. pas je aan aan de cultuur van een voetbalclub en kijk naar wat voor spelers en clubmensen daar belangrijk zijn en doe er iets mee

2 oktober 2020 om 21:08

Waarom zo snel kritiek op Schmidt Japie. Als je kritiek wil leveren dan is het logischer om dat op het beleid en dus directie van PSV te hebben. Schmidt is aangenomen op basis van een bepaalde koers waar hij ook voor heeft gestaan afgelopen jaren en hij voert die koers nu uit. Ihataren past niet een twee drie in het systeem en dus moet hij zich aanpassen. Een aanpassing die hem alleen maar beter gaat maken en klaar stoomt voor de echte top. Want daar zullen er ook gewoon vergelijkbare eisen aan 'm worden gesteld.

Dom om dit publiekelijk te zeggen. Dit zeg je in de kleedkamers of persoonlijk, niet in de media. Hier ga je Ihatteren niet mee helpen.

2 oktober 2020 om 17:07

Ach hou op hoor, hij zegt hier toch helemaal niks raars, en als één iemand nasr mo zelf er iets van mag zeggen zijn het de trainer en de aanvoeder wel.
Hij verwoord het gewoon prima zonder iemand te beledigen of wat dan ook.
Snap ook niet wat hier dom aan is.

2 oktober 2020 om 17:14

Waar zeg ik dat hij wat raars zegt? Dit soort dingen bespreek je onderling met elkaar. In de media roep je gewoon dat hij nog een jong talent is en hij komt er wel boven Ik snap dat jij als fan dit soort teksten leuk vindt, maar een voetballer heeft een voetballer vs media mentaliteit en dan helpt dit niet.

2 oktober 2020 om 17:11

Dat denk ik wel, Dumfries is de aanvoerder en bovendien zegt hij het op een erg respectvolle manier daar is niks mis mee hoor. Hij wilt hem prikkelen, om zijn grote talent te laten exploderen. In mijn ogen niks negatiefs aan de boodschap van Dumfries.

Respect! Een echte vriend zegt waar het op staat en niet wat de ander wilt horen! Hier kom je verder mee! Petje af, Dumfries!

2 oktober 2020 om 17:31

Maar niet via de media! Even onder vier ogen.

Blijft een waanzinnige beslissing van van Bommel om Rosario en Afellay aanvoerder te maken, als je dit al die tijd in huis had. Echt een goede aanvoerder deze Dumfries. Heeft veel vervelende momenten meegemaakt, is in interviews soms vrij fel maar wel altijd correct. Ook nu weer zegt ie waar het op staat. Daar mag PSV heel blij mee zijn. Heel belangrijk dat hij nog een jaartje blijft.

Ik had liever Ihattaren weg uit PSV gezien. Past niet in het systeem voor wat Smidth wilt gaan spelen heb ik het idee. Er is geen plek voor creativiteit, anders is het systeem niet meer in balans. Mauro Junior heeft nu de voorkeur maar die is omgeturnd naar een dienend/nuttig speler terwijl ik hem ken als creatieveling.

2 oktober 2020 om 18:13

Dus moet je maar even het grootste talent dat je in jaren gehad hebt dumpen, omdat hij toevallig even niet in het systeem van passant Roger Schmidt past? Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Psv.

Laten we het over dumfries hebben. Een jaar geleden lachte ik hem uit toen hij zei dat hij aanvoerder wou worden. Hoe mis was ik! Vind hem echt een goede aanvoerder. Eerlijk als iemand niet voldoet, niet op een manier dat je mensen kapot maakt maar helpend. Echt een topaanvoerder.

Denk ook dat dit goed is voor ihattaren. Hij moet hetzelfde patroon door als hij transfer zou maken. Beter vroeg geleerd dan later fout gedaan.

Die trainer moet lekker zo doorgaan van psv. Dan is deze sierlijke spelers zo uitgeblust bij PSV en kan je hem uitzwaaien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren