Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Eran Zahavi deelt sneer uit richting Ajax tijdens officiële presentatie bij PSV

Laatste update:

Erin Zahavi vervolgt zijn loopbaan bij PSV, dat de 33-jarige aanvaller dinsdagmiddag officieel presenteerde. De aanwinst van de Eindhovenaren zou vorige week op het laatste moment nog op de radar zijn verschenen van Ajax, zo wist Voetbal International te melden. Trainer Erik ten Hag verwees dit gerucht bij FOX Sports al snel naar het rijk der fabelen. Zahavi zelf komt op de persconferentie omtrent zijn presentatie in het Philips Stadion met een duidelijke mening over het hele gebeuren.

De PSV-aanwinst had eventueel ook bij Ajax kunnen spelen. "Het zou kunnen, maar ik respecteer de aanbiedingen van andere clubs en spreek er niet over", wordt Zahavi dinsdagmiddag geciteerd door onder meer De Telegraaf. "Ik ben nu bij de club die mij het graagst wilde." Na enig aandringen komt de nieuwe spits van PSV met een enigszins opvallende onthulling. "Om eerlijk te zijn, beviel het antwoord van hun kant (kant van Ajax, red.) van deze week over de situatie me niet. We weten allebei wat de waarheid is als we in de spiegel kijken. Meer hoef ik niet te zeggen lijkt me."

Zahavi vindt het daarnaast vreemd dat zijn leeftijd een onderwerp van discussie is in Nederland. "Krijg ik nou alweer een vraag over dat ik 33 ben? Hou eens op over mijn leeftijd. Ik heb Zlatan Ibrahimovic gisteren zien scoren, die is 39 jaar en maakt nog niet de indruk aan het eind van zijn loopbaan te staan. En ik al helemaal niet", aldus Zahavi, die uitkijkt naar de samenwerking met PSV-coach Roger Schmidt. "Het is een indrukwekkende coach, ik ken hem uit de Chinese competitie. Ik hou van zijn snelle spel en pressingspel. Scoren doe ik graag, maar wel als teamspeler."

Directeur voetbalzaken Marc Overmars zou vorige week een 'ultieme poging' hebben gedaan om Zahavi naar Ajax te halen. Ten Hag kwam voorafgaand aan het duel met RKC Waalwijk (3-0) van zondag met een andere lezing. "Het is andersom. Hij is bij ons neergelegd door zijn agenten. We hebben het bekeken en uiteindelijk niet gedaan." Toen FOX Sports-verslaggever Milan van Dongen van FOX Sports ter bevestiging vroeg of Ajax dus inderdaad géén poging heeft ondernemen", reageerde de Ajax-trainer: "Nogmaals: zijn agenten hebben deze speler bij ons neergelegd."

Zaakwaarnemer Ronan Katzav reageerde in gesprek met Voetbal International op de uitlatingen van Ten Hag over de PSV-spits: "Een speler als Eran Zahavi hoef je nergens aan te bieden. Wij hebben van tien goede clubs aanbiedingen gehad voor Eran en uit respect voor die clubs doe ik daar geen mededelingen over. Bij Ajax mogen ze zeggen wat ze willen. Ik doe dat niet, ik heb een reputatie hoog te houden. Er was overigens geen enkele discussie waar Eran heen zou gaan. PSV was zijn eerste keus. Eran wilde met Schmidt werken. In China heeft hij al eens geprobeerd Eran naar Beijing te halen. Toen hebben we ook met hem gezeten. De filosofie van Schmidt spreekt ons zeer aan, Eran wilde alleen naar PSV", aldus de belangenbehartiger van Zahavi.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij gaf antwoord op een vraag toch? Lijkt me niet echt een sneer. Wel apart dat één van de twee partijen wel gewoon aan het liegen is, waar dat totaal niet nodig zou zijn.

22 september 2020 om 15:22

Ach ja , waar voetbalzone een vrij provocerende headline of artikel kan plaatsen doen ze dat.
Het is jammerlijk dat ze op deze manier een aanwinst van een andere club al gelijk in een negatief daglicht zetten bij sommige supporters.

22 september 2020 om 15:26

Je kan je ook afvragen wie heeft hier belang bij? Ajax is niet in de markt voor een centrumspits. Ze hebben een ervaren Huntelaar, genoeg jeugd. Ik zie hem niet extra veel toevoegen in het huidige ajax. Het komt bij mij een beetje over als borstklopperij en goedkoop scoren bij (een gedeelte van) de psv achterban. Maar dat is mijn mening.

22 september 2020 om 15:50

Waarom vindt je dat? Er is geen PSV supporter die ermee loopt te pronken. Dat de media hier graag een duelletje van wil maken moeten zij weten. Hij is prima op zijn plek in Eindhoven en Ajax kan als het wil, vast wel schakelen naar een andere optie. Ik vraag me net als ieder ander af waarom ze dat zouden doen. Maar nogmaals, dit hele verhaal staat los van het feit dat de psv supporter blij is met zijn komst. Ondanks leeftijd, competitie of andere nutteloze reden mensen moeten bedenken waarom het een slechte koop is zonder hem te hebben zien spelen.

22 september 2020 om 16:17

Ajax is niet in de markt? ze speelden zondag met Labyad.... Het verbaast me niet dat ze nog een spits zoeken. Daarnaast is het niet de eerste keer dat Ajax ineens om de hoek komt op het laatste moment voor een speler. Beetje het standaard spelletje wat ze daar spelen, maar in dit geval geloof ik wel dat ze hem wilden. Ze kunnen hem in ieder geval goed gebruiken

22 september 2020 om 16:21

Na Labyad heeft Ajax nog Traore en Huntelaar achter de hand. Ook Promes kan in de spits en in de CL speelt Tadic in de spits. We hebben dus geen 33 jarige spits nodig die nog nooit ergens in een top competitie gepresteerd heeft. We aren verleden jaar ook niet jaloers op die geweldige Griekse spits die PSV kwam versterken, al had die een beter CV dan deze spits.

22 september 2020 om 16:34

Ajax een ervaren spits als huntelaar? Die man is zo traag als ik weet niet wat, labyad krijgt nog zelfs de voorkeur op die plek, zegt wel genoeg denkik. Opeens ziet elke ajaxied labyad ook als een spits, beetje aparte gewaarwording.

22 september 2020 om 16:58

Het is toch overduidelijk dat het ajax directie in de broek schijt van deze meneer. Overigens hele begrijpelijk
Als je naar zijn statistieken kijkt
Het feit is gewoon dat ajax een blauwtje heeft gelopen en zich er voor schaamt

22 september 2020 om 17:31

Welke statistieken? Dat ie in 23 serie A wedstrijden tot 2 goals kwam? Dat ie ooit een keertje scoorde in de groepsfase van de CL? Waar heb je het over zeg, deze jongen kwam te kort voor Palermo en heeft sindsdien alleen maar op een laag niveau gespeeld. Geen serieuze club had interesse.

22 september 2020 om 17:54

Da's ook mooi aan deze tijd, als nieuws je niet aanstaat is het gewoon niet waar. Meerdere bronnen bevestigden dat Ajax in de markt was voor deze knakker, is ook helemaal niet erg en relevant meer, maar ik snap die take niet zo: 'ajax was helemaal niet in de markt voor hem'.

22 september 2020 om 18:08

@speedyafc, welke van jullie spitsen heeft het in de top wel laten zien dan? Of vind jij 8 goals in de PL een uitstekend moyenne? Huntelaar doe heeft t wel laten zien, maar die is toch echt aan t afbouwen, Labyad, heeft t nog nooit in de top laten zien, traore niet en tadic ook niet. Dus dat is een kul argumentatie

22 september 2020 om 18:19

Tadic staat op 6 goals en 8 assists in de CL. En 21 Premier League goals. En 82 eredivisie goals. Promes staat op 5 CL goals. En 23 eredivisie goals. En 59 Premier Liga goals. Maar goed, laat die Malen maar lekker banken voor de nieuwe wonderspits.

22 september 2020 om 18:57

De enige betrouwbare bron is ajax. De speler zelf namelijk niet, want deze weet uiteraard ook dat zijn zaakwaarnemer dit heeft gebruikt om meer geld te verdienen. Hij moet dit dus ook aangeven, want anders zet hij zich binnen psv neer als onbetrouwbaar.

22 september 2020 om 19:02

@speedyafc, hij heeft er 23 gemaakt in 135 wedstrijden. Dat zijn inderdaad verbijsterende statistieken ja. 1 op 6. Vorig jaar 0 goals in de champions League. T is maar net hoe je t brengt.

22 september 2020 om 19:17

Speedy AFC. 13 goals in de EK kwalificatiereeks. Naast dat ie jarenlang 1 op 1 liep in competities die beter dan de KKD zijn. In Italië was ie een middenvelder die vaak geblesseerd was. Snap overigens niet dat VOETBALZONE in geen enkel artikel over Zahavi het over z'n 13 goals in de EK kwalificatiereeks heeft gehad. Nog al relevant eigenlijk. Meer dan heel veel andere spitsen, 1 minder dan Harry Kane.

22 september 2020 om 19:54

Hij komt als vervanger van Lammers, ajax was helemaal niet op zoek naar aanvallende versterkingen. Zondag 4 aanvallers gewisseld, Huntelaar als ervaren man. Leuk verzonnen verhaal, waar ten hag dan ook nog antwoord op geeft.

22 september 2020 om 19:55

Labyad heeft niet de kwaliteit, voor welke positie dan ook, die nodig is voor Ajax. Traore is nog steeds niet goed genoeg - of hij dat ooit wordt - en Huntelaar wordt alleen als invaller gebruikt. Zelfs op nummer 10. Maar bij Ten Hag schrik ik nergens meer van. Ik zou het heel logisch vinden dat Overmars een poging zou doen om deze spits (zahavi) transfervrij binnen te halen. Of dat dan niet is gelukt, jammer, daarnaast, PSV heeft Ajax wel eens vaker afgetroefd. Ik heb nog wel een tip voor Overmars en Ten Hag. Haal Joey Veerman van Heerenveen als controlerende middenvelder en zet Kudus op de nummer 10 positie. Promes, Huntelaar en Alvarez zijn geen geschikte middenvelders. Alvarez komt gewoon te kort, Huntelaar is een spits en Promes mist bijna alles wat een nummer 10 moet hebben.

22 september 2020 om 22:00

@Champmanus:
Als er iemand onbetrouwbaar is dan is het ten Hag wel die zat doodleuk te vertellen dat hij genoten heeft van zijn team tegen sparta nou dan ben je echt geloofwaardig

23 september 2020 om 09:31

Onze afdankertje labyad staat bij jullie in de basis, zegt al meer dan genoeg. Ajax leid gewoon gezichtsverlies als de buhne erachterkomt dat ze afgetroeft zijn door PSV. Vandaar dat ze liegen of eromheen draaien.

22 september 2020 om 15:28

Waarom zpu Ajax liegen? Kijk naar de selectie en de posities die bezet zijn. Dan kom je toch gewoon tot de conclusie dat Ajax met Tadic, Traore, KJH en ook Promes en Kudus die daar eventueel zouden kunnen spelen dat Ajax goed bezet zit in de spitsen. Waarom zou Ajax nog een spits van over de 30 binnen willen halen als er al 1 rondloopt die je niks meer hoeft aan te leren? Ik denk dat er maar 1 partij liegt en dat is de partij Zahavi. Ik denk dat de afwijzing en het naar buiten brengen door Ajax van het aanbieden door zijn zaakwaarnemer hun trots heeft gekrenkt. Het is zo klaar als een klontje. Ajax heeft geen spits nodig.

22 september 2020 om 15:54

Ik zie ook geen reden voor Ajax om te liegen. Het is natuurlijk wel en snelle en drukke wereld. Je krijgt al snel een misverstand, of een zaakwaarnemer die even iets op eigen houtje probeert en dat vervolgens niet tegen zijn client zegt. Dus het zomaar kunnen dat ook de speler niet liegt.

Wel leukdat deze gast gewoon ongezouten zijn mening geeft. Lijkt e een zelfverzekerd karakter, die zijn altijd welkom in de eredivisie

22 september 2020 om 18:55

Mischien omdat hij al voor psv heeft gekozen en hij ajax zijn aanbod heeft geweigerd ik zou niet weten waarom deze meneer hierover zou liegen

22 september 2020 om 18:56

Waarom zou Zahavi liegen kan ik jou ook vragen. Waarheid zal ergens in het midden liggen.

22 september 2020 om 19:03

Wel vreemd dat jij heel veel spelers opnoemt die in de spits kunnen spelen en dat Labyad dan in de spits staat. Volgens mij is er weinig vertrouwen in Traore en wordt Huntelaar (die nog duurder lijkt te zijn) ook steeds ouder.

22 september 2020 om 15:47

Ajax is niet op zoek naar een spits. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden.

22 september 2020 om 15:50

Hebben ze ook niet nodig. Misschien wilden ze PSV een hak zetten? Ajax zit toch goed in de financiële middelen..

22 september 2020 om 18:10

Klopt hoor. Ze hebben er al eentje die er zo 25+ inschiet tijdens een seizoen. Help me even met wie dat ook alweer is.

22 september 2020 om 18:26

Was dat niet Tadic met 28 goals en 13 assist?

22 september 2020 om 18:32

Was tadic geen topscorer in het kampioens jaar

22 september 2020 om 18:43

Dat denk ik ook. Op papier en financieel is PSV toch de grootste concurrent. Al haal je hem voor de tribune, je verzwakt de tegenstander waar aan het eind van de rit 40 tot 60 miljoen ligt te wachten.

22 september 2020 om 19:05

Was dat afgelopen seizoen met 28 goals ? Voor mijn gevoel was hij afgelopen seizoen namelijk veel minder scherp.

22 september 2020 om 19:48

Afgelopen sz 25 wedstrijden en 11 doelpunten en 15 assists. Hi was daarmee wederom bij het meeste aantal doelpunten betrokken in de eredivisie.

22 september 2020 om 22:13

Mischien hebben ze deze meneer
Op you tube bekeken en zijn ze van hem onder de indruk geraakt
Op mij heeft het zeker indruk gemaakt

22 september 2020 om 15:59

Eigenlijk is niemand aan het liegen zover we weten.. Ajax heeft iets gezegd waarvan we niet weten of het waar is. Het enige wat Zahavi zegt, is dat beide partijen weten hoe het gegaan is als ze in de spiegel kijken. Feitelijk ontkent hij dus ook niet.. maargoed laat dit aub niet zo'n speler worden als Guidetti, die zich dalijk ultra-anti-ajax gaat gedragen. Gewoon lekker je ding doen voor PSV, ben benieuwd of hij nog eens kan gaan shinen zoals hij zelf aangaf.

22 september 2020 om 16:30

Stuk aannemelijker voor mij is dat de derde partij liegt ipv 1 vd 2, namelijk de zaakwaarnemer. Dat is immers de enige die er belang bij heeft te koketteren met vermeende belangstelling of een belletje op te blazen tot serieuze interesse.

22 september 2020 om 17:16

Als dat het doel was van de zaakwaarnemer, waarom kwam dat bericht dan pas naar buiten toen Zahavi al rond was met PSV? 😅

22 september 2020 om 17:23

Zodat z’n speler geliefd word bij de bühne he.

22 september 2020 om 17:24

Dat is een ander argument. En bovendien had Zahavi dat geliefd zijn al lang en breed voor elkaar. Iets teveel zelfs als je het mij vraagt, eerst maar zien hoe hij gaat presteren.

22 september 2020 om 17:44

Ik weet niet of het leugens zijn. De transfermarkt is een schimmige wereld. Het zou zo maar kunnen dat ajax, in de vorm van wie dan ook, iets heeft laten blijken dat er eventueel interesse is in een goede transfer vrije spits. En dat de zaakwaarnemer in nl en andere landen heeft laten weten dat deze jongen beschikbaar is. Wat is precies een vraag en wat is een aanbod. Het is maar naar net hoe je dat bekijkt. Als je nu al leest welke clubs interesse hebben in dest, dan vraag ik me ook wel eens af waar die informatie vandaan komt. Komt het van de club, of van de zaakwaarnemers...of komt het bericht lichtjes van beide kanten? Zeg het maar.

22 september 2020 om 18:07

De club brengt alleen officiële nieuws op de site. De club doet dat altijd zo. Interesse zou er denk ik niet zijn, want Ajax heeft nooit gezegd, dat ze opzoek zijn naar een spits. Zou het ook totaal niet logisch vinden, als Ajax voor een spits in de markt zou zijn. Ajax gaat tegenwoordig gewoon voor de opvulling als er een plek vrij komt. Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat Ajax al jaren niet meer speelt met een vaste Spits een echte nummer 9.

Het zal allemaal wel, welkom in 'nederland en succes bij Psv. Zal het goed gaan doen verwacht ik, is namelijk een prima spits. Met de jonge spelers die PSV voorin heeft is het ook fijn een ervaren speler erbij te hebben.

22 september 2020 om 15:40

Denk dat ervaring inderdaad echt nodig is in elke linie nog. Je selectie kan zo talentvol zijn, maar als er niemand is met de juiste ervaring, dan ga je geen prijzen pakken. Kijk in het verleden naar de rol van Guardado bij Psv, die heeft PSV toen echt naar een hoger niveau gestuwd (ook vanwege zn voetballende kwaliteiten). Hoop dat er ook nog een redelijk ervaren cm en cv bijkomt, want die linies zijn ook nog allemaal erg jong.

22 september 2020 om 15:53

Zijn ervaring heeft hij voornamelijk opgebouwd in kleine competities want in de 2 jaar dat hij in Italië speelde heeft hij niet echt potten kunnen breken. Hij heeft daar 22 wedstrijden gespeeld en maar 6 doelpunten kunnen scoren.ajax zal best naar hem geïnformeerd hebben maar die gaan geen 2.5 miljoen pj betalen voor een 33 jarige speler.

22 september 2020 om 16:04

Even los van meerwaarde en/of kwaliteit: Ze betalen alleen minimaal 3,5 miljoen per jaar aan een bijna 32 jarige Tadic . Dat argument is dus kul.

22 september 2020 om 16:06

Voor wie gaat hij spelen? Malen?

22 september 2020 om 16:10

Tadic heeft zijn salaris al meer dan terug verdiend met de Europese toernooien , hij moet met zijn 33 jaar nog beginnen.

22 september 2020 om 16:16

Kan wel zijn, maar je moet niet zeggen dat Ajax dat niet gaat betalen als ze dat dus wel degelijk doen.

22 september 2020 om 16:17

Dan nog klopt het niet wat je zegt. Ajax betaalt dat (en zou dat aanwinsten dus ook kunnen gaan betalen) voor spelers met een dusdanige leeftijd.

22 september 2020 om 17:17

Tadic 100 wedstrijden 55 goals, 44 assist voor ajax

22 september 2020 om 17:21

@rubentje: Ja, dat merkte je bij Ajax toen het in de CL zo lekker liep ook. Genoeg jonge spelers, maar in elke linie ook wel een meer ervaren kracht. Tadic voorin, Schöne op het middenveld en Tagliafico achterin. Het aantrekken van Zahavi vind ik daarom ook wel een goede zet van Psv.

22 september 2020 om 17:57

Uhm 4-4-2? Ik weet niet of je het weet maar Lammers speelt niet meer bij PSV

22 september 2020 om 18:56

Voor PSV.

22 september 2020 om 18:57

Tadic kwam wel uit Engeland en was destijds nog jonger, Zahavi komt uit China.

22 september 2020 om 19:08

@janta, maar hoeveel doelpunten maakte Tadic in Engeland of Huntelaar de laatste jaren in Duitsland ? Dat waren er ook niet echt veel. En natuurlijk weet je niet wat de Chinese competitie voorstelt, maar er lopen daar meer ervaren spitsen rond en deze man was wel het meest doeltreffend van al deze spelers.

22 september 2020 om 19:16

Ik niet en vind het een toppunt van een paniekaankoop. Ajax koopt ervaren spelers uit topcompetities en nog jong genoeg waren voor de langere termijn maar deze man heeft in zijn hele carriã¨re maar 2 jaar zonder succes in een topcompetitie gespeelt. Appels met peren vergelijken is dat.

22 september 2020 om 19:43

@stephan1976 ipv madueke natuurlijk

22 september 2020 om 20:31

Het zijn wel topcompetitie waar ze vandaan kwamen en hebben laten zien in de eredivisie maar ook ver daarbuiten, dat de een enorme meerwaarde vormen wat ze ook meer dan 1 keer hebben bewezen. Deze jongen moet op zijn 34e nog gaan bewijzen of hij op Europees niveau nog mee kan komen. Heb jij dan geen enkele twijfel? Ik kan mij nog hierin eren dat Ajax onder Jol voor veel geld spelers haalde die al opgebrand waren.

22 september 2020 om 20:46

Mensen mensen, Zahavi zegt niks onthullends, alleen dat het antwoord hem niet beviel. En dat kan ik me voorstellen. Hij zegt niet dat Ten Hag liegt. Maar hij baalt er gewoon van dat het zo gelopen is, waar of niet waar. Want hoe het ook gegaan is, er is meer gedoe en meer druk voor hem nu. Dat wil ie natuurlijk niet.

22 september 2020 om 15:41

Precies, laten we het vooral geen aandacht geven.
Ben benieuwd wat hij voor ons kan betekenen, het is fijn wat ervaring in deze selectie hebben.
Hopelijk nog een CV en een middenvelder erbij en dan is de selectie wel compleet imo.

22 september 2020 om 16:55

Ik vind dit echt een volwassen reactie van jou. Menig mens kan voorbeeld aan je nemen, chapeau! (Het klinkt sarcastisch maar ik ben gewoon serieus)

Ik vraag me af waarom Ajax deze speler zou willen hebben.

22 september 2020 om 15:22

Hebben ze nu een goede spits? De diepe spits missen ze al sinds Dolberg. Huntelaar heeft het wat mij betreft ook niet helemaal gedaan de laatste 2 jaar.

22 september 2020 om 15:28

Jij weet ook wel dat als Ten Hag met een systeem zou spelen waarbij een diepe spits nodig was dan zou Overmars sinds Maart op zoek zijn toch? Daarnaast zou hij op zn minst vaker beginnen met traore of Huntelaar. Nee, Ajax is helemaal niet op zoek geweest naar een diepe spits en ineens zou een 30 jarige spits uit China interessant zijn? Tuurlijk weet ik niet wie de waarheid spreekt, maar het verhaa uit kamp Zahavi vind ik erg ongeloofwaardig.

22 september 2020 om 15:30

Ajax speelt sinds Ten Hag begon niet met een diepe spits, het is geen 4-3-3 wat ze spelen. Het is 4-2-3-1 met een valse spits.

22 september 2020 om 15:33

Afgelopen seizoen scoorde hij 1 goal per 93 minuten en het seizoen ervoor 1 goal per 82 minuten.. menig spits zou er dan voor tekenen om het 'ook niet helemaal gedaan' te hebben.

22 september 2020 om 15:43

Ajax heeft Traore, Huntelaar, Tadic en Promes die allemaal in de spits kunnen spelen. Er is geen enkele behoefte aan een spits. Huntelaar is er voor zijn ervaring, om die over te brengen op o.a. Traore en soms als poinch hitter te fungeren.

22 september 2020 om 16:18

Dan moet je er ook bij zetten hoeveel minuten hij totaal gemaakt heeft Siepie. Anders zegt die statistiek niet veel.

22 september 2020 om 16:49

Nou okee dan.. 16 goals in 1323 minuten en 9 goals in 839. Ik zie niet echt in wat het bijdraagt, want tenzij het slechts om 2 goals in 3 invalbeurten gaat is juist het aantal minuten per goal een hele de meest eerlijk graadmeter om aanvallers met elkaar te vergelijken.

22 september 2020 om 19:10

@speedyafc, als je ziet Labyad nu in spits loopt is voor mij een teken dat de trainer weinig vertrouwen heeft in Traore.

22 september 2020 om 15:23

Waarom niet? Ervaren, scoort er nog steeds op los en kost voor Ajax begrippen niet zoveel (wat tekengeld en een salaris dat bij Ajax inmiddels niet zo ongewoon meer is), verder transfervrij. Huntelaar is er natuurlijk nog, maar dat is logischerwijs niet veel meer en die is er toch vooral als een soort mentor.

22 september 2020 om 15:27

Tadic, Huntelaar, Traore, Labyad en zelfs Promes (laatsgenoemde werd door Ten Hag als optie genoemd). Waarvoor heb je Zahavi nodig? In de CL en de topwedstrijden zal Tadic 100 procent zeker in de spits spelen, voor de overige wedstrijden tegen laagvliegers kan je kiezen uit genoeg goede spitsen.

22 september 2020 om 15:45

Huntelaar, Traore en Labyad zijn niet goed genoeg als spits en Promes moet gewoon aan de flanken. Bovendien vind ik het vreemd waarom Ten Hag niet gewoon met Tadic in de spits begint. Daar speelde hij afgelopen jaren erg goed, dan kan Promes gewoon naar linksbuiten (als CAM is hij erg matig) en dan maak je op het middenveld een plekje vrij voor Kudus (ervan uitgaande dat het middenveld gaat bestaan uit Gravenberch en Alvarez). Ik denk ergens dat Ten Hag Tadic niet als spits ziet of Tadic liever ergens anders speelt, anders had hij hem sowieso in de spits gezet; je zet je beste speler immers op de positie waar hij het best tot zijn recht komt. Maar Ten Hag wilt dat niet, dus ergens is hij niet overtuigd van Tadic in de spits. Dan is het vrij logisch dat je daar dan iemand anders voor gaat zoeken.ik heb het al eerder gezegd, het is niet echt relevant want hij speelt bij PSV nu en het is voor iedereen gissen wie de waarheid spreekt. Dit zou voor mij slechts een uitleg kunnen zijn waarom Ajax wellicht nog interesse had in Zahavi.

22 september 2020 om 16:03

Ik kan me er niet in vinden. Huntelaar loopt bijna op 1 goal per 90 minuten en Traore is een groot talent. Labyad heeft een goeie voorbereiding gedraaid: al deze drie kunnen tegen ADO, Twente, RKC en Sparta wel in de spits! Dat Tadic niet in de spits speelt, is omdat in de ED een directere speler nodig is dan een schaduwspits. Ik meen gelezen te hebben dat Zahavi ook meer zo een type is dan een targetman. Maar het maakt inderdaad geen bal uit.

22 september 2020 om 16:20

Als je Zahavi had zou je dus in de CL niet meer met Tadic in de spits hoeven spelen. Blijkbaar durft Ten Hag het in de CL niet meer met Huntelaar aan als je dan Tadic in de spits zet.

22 september 2020 om 18:25

Dat heb ik nou met Corona....en met 2 dezelfde reacties onder elkaar.....

22 september 2020 om 18:53

Kerel deze man is gehaald omdat lammers is weggegaan. Waar gaat dit over. Ajax is nooit op zoek geweest naar voorhoede spelers. Dit weekend 4x aanvallende spelers gewisseld. We hebben er zoveel. En dan ook nog Brobbey in de jeugd. Wees blij dat hij bij psv speeld en richt je wat minder op ajax aub.

23 september 2020 om 09:55

Daar zijn we ook blij mee, vz of journalisten halen ajax erbij, zoals bij alles. Dit is een psv topic met een ajax logo zonder sneer erin, puik staaltje journalistiek vz....

22 september 2020 om 15:23

Omdat hij geweldig goed is

22 september 2020 om 15:37

Laten we nog maar even wachten met zo'n oordeel? De enige competities waar hij goede dingen heeft laten zien schat ik beide lager in dan de Eredivisie. De enige competitie die hoger staan aangeschreven heeft hij het niet best gedaan.

22 september 2020 om 15:43

Ik schat de verdediging in de eredivisie anders ook niet zo hoog in.

22 september 2020 om 17:21

Daar sla je de plank dan eventjes goed mis. Bekijk de Chinese top clubs maar eens. Allemaal spelers die nog geen paar ton waard zijn. Aangevuld met drie peperdure buitenlanders. Er is een reden dat men geen Chinese verdedigers naar Europa haalt, ook niet naar de kleinere competities. Ze kunnen er gewoon niet zoveel van. Het Chinese ontwikkelplan is een lange termijn plan, de komende tien jaar hoef je er weinig van te verwachten.

22 september 2020 om 18:12

er spelen toch wel een hoop grote voetballers in die Chinese competitie die als ze terug komen vaak gewoon goed spelen bij een grote club zoals Witsel bij Dortmund en Carassco bij Atletico. ik twijfel daarom of die Chinese competitie wel echt minder is als de Eredivisie. die Oscar van voorheen Chelsea bv speelt daar ook. dat zou denk ik in de Eredivisie meteen de beste middenvelder op de Nederlandse velden zijn

22 september 2020 om 18:32

Volgens mij is het zo dat je maar een bepaald aantal buitenlanders mag opstellen en de rest wordt aangevuld met Chinezen die er niks van kunnen. De teams overall zijn niet zo goed, maar er zitten zeker een groot aantal toppers in die competitie. Ik ga er persoonlijk overigens ook wel vanuit dat die Zahavi het goed gaan doen bij PSV.

22 september 2020 om 18:36

Daar hoef je niet over te twijfelen, alle clubs hebben scouts. Als die pareltjes uit China op kunnen pikken, dan zullen ze het niet nalaten. Witsel heeft een verleden met die grove trap op Wasilewski. Daarom wilde vele Westerse club hem eerst niet hebben en ging hij nar Portugal, Rusland en China. Nu is hij pas bij een Europese topclub, iets waar hij eigenlijk veel eerder had kunnen zitten met een ander verleden.

22 september 2020 om 19:11

Een topspeler is niet ineens een slechte speler ala hij naar een mindere competie voor het geld gaat. Zegt dus niets over het niveau van de competitie. Wat wel iets zegt dat china nog steeds geen potten kan breken, ondanks het vele geld wat er door de overheid is ingepompt.

22 september 2020 om 19:44

@paulodybala en zijn interlands dan voor Israël?

22 september 2020 om 15:24

Hij kan natuurlijk niet zeggen dat hij zichzelf heeft aangeboden bij Ajax en dat als ze gehapt hadden hij liever daar naar toe was gegaan.

22 september 2020 om 15:35

En ajax kan natuurlijk niet zeggen dat ze geinteresseerd waren in een speler maar een blauwtje hebben gelopen en PSV er met hun speler vandoor is gegaan.

22 september 2020 om 16:41

Ajax zou dat natuurlijk wel moeten kunnen zeggen. In zijn geval is het onverstandig (zijn keuze maar ook om het te zeggen) in het geval van Ajax is het kinderachtig.

22 september 2020 om 16:58

Dat kan Ajax natuurlijk makkelijker zeggen dan zahavi. Als een nieuwe speler zegt dat hij liever naar een concurrent was gegaan dan wordt dat vaak niet in dank afgenomen (zie Scherpen/diemers). Ajax loopt elke zomer wel een paar spelers (net) mis.

22 september 2020 om 18:41

Ach bij viergever was psv ook trots dat ze hem binnen hadden . Sindsdien geen titel meer gepakt 😁

22 september 2020 om 16:11

Hij is te oud voor ajax, je hebt Tadic al en ajax speelt niet met een diepe spits. Ajax is echt nier op zoek nu naar aanvallers. Ik denk echt dat dit een broodje aap verhaal is.

Dit is toch geen sneer? Blijkbaar zeggen beiden kampen iets anders, en wie de waarheid spreekt zullen we nooit weten, maar “een sneer” is gewoon clickbait.

22 september 2020 om 16:22

Een sneer is dat hij zegt dat Ajax in de spiegel moet kijken (oftewel dat Ajax liegt over hoe het echt gegaan is). Niet zo lastig toch?

Denk Ajax hem zeker wilde hebben. De echte spits hebben ze namelijk al een tijdje niet meer. Dit was een prima buitenkans. Maar trots regeert natuurlijk om te erkennen dat je mis gegrepen hebt..

22 september 2020 om 15:29

Nee, een echte spits hebben we al tijden niet meer. Wat was het afzien de hele tijd zeg, mat Tadic in de spits. Kon duidelijk niet in de CL ofwel? Die statistieken van 50 goals en 45 assists ofzo in 100 wedstrijden, pff waar is toch die 'echte' spits?!

22 september 2020 om 15:34

Ajax heeft hem niet nodig omdat Ajax niet met een specifieke afmaker werkt al sinds ten Hag er is niet. Die moet mee doen in het combinatie spel (weet niet of hij dat kan). Maar nee geloof er niets van dat Ajax in de markt was voor hem.

22 september 2020 om 15:36

Of misschien regeert trots natuurlijk om te erkennen dat je zaakwaarnemer je overal heeft aangeboden en er clubs, waaronder Ajax, Zahavi gewoon niet nodig hebben... En waarom zou Ajax met een echte spits moeten spelen als Tadic in het huidige systeem gewoon uitstekend functioneert? Daarnaast heb je met Huntelaar al een ervaren rot die invalt als het nodig is en in Traore een talent die minuten moet maken.

22 september 2020 om 16:55

Dan had Ajax toch beter voor Konstantinos Mitroglou kunnen gaan? Die is nog een jaar jonger en heeft bij grotere clubs gespeeld dan deze oudere spits.

Deze reactie, niet de “sneer naar Ajax” want die zie ik niet, maar dat antwoord over zijn leeftijd etc. hij komt op mij een beetje over als een klein kind van 33

Het zit hem erg hoog ! Laat lekker gaan joh , focus op je nieuwe club al was het je 2e keuze.

22 september 2020 om 19:47

@Baradona hij heeft bij PSV getekend hè. Leuk allemaal maar blijft uiteindelijk maar een aanname (ook van jou).

23 september 2020 om 10:03

Haha droom verder met ons afdankertje labyad als basisspeler xD

Blijf een spits van 33 halen een vreemde keuze vinden, maar laat me graag verrassen.

22 september 2020 om 15:34

Er zijn genoeg clubs die het doen. Waarom Zlatan halen als Milan of Huntelaar als Ajax? Om maar 2 voorbeelden te noemen.

22 september 2020 om 15:39

Messi: 33 jaar, Ronaldo: 35 jaar. Leeftijd hoeft in principe geen probleem te zijn, maar kost wel meer werklust.

22 september 2020 om 15:45

Klopt en ook wel handig veel meer natuurlijk talent. Die ze blijven trainen

22 september 2020 om 15:49

Daarom mogen Messi en Ronaldo hun surplus aan talent etaleren in de hoger aangeschreven La Liga en Serie A en komt onze vriend Zahavi naar de Eredivisie.

23 september 2020 om 10:05

Tja PSV speelt nu eenmaal in de eredivisie, zo kun je elke speler van Ajax ook benoemen. Hij gaat er 4 inleggen tegen dit zwakka ajax, psv word kampioen.

22 september 2020 om 15:44

Omdat psv vooral bestaat uit begin 20ers, dan is iemand met d er nodige ervaring zeer welkom

Lekker boeiend allemaal of Ajax het nou wel of niet wilde je speelt bij psv en veel succes (niet teveel uiteraard) gewenst knul. Zou hij dit weekend direct spelen verwachten de psv’ers?

22 september 2020 om 15:32

Exact, snap ook niet dat zowel PSV'ers als Ajacieden hier zo van over de zeik raken eerlijk gezegd. Niemand weet hoe het precies zit dus lekker boeien. Dit weekend kan hij denk ik al wel spelen. PSV probeert hem voor donderdag ook speelgerechtigd te krijgen maar dat schijnt nog niet helemaal rond te zijn.

22 september 2020 om 15:46

Zou lekker zijn als hij donderdag al kan spelen, maar in normale omstandigheden zouden we ook zonder hem moeten winnen van Mura. We gaan hem denk ik sowieso dit weekend in actie zien.

22 september 2020 om 15:46

Ben reuze benieuwd hoe hij het gaat doen, statistieken liegen er niet om en lijkt complimentair aan Malen. Hoe zal de opstelling eruit komen te zien inclusief Zahavi? Ga je dan met Mo-Gakpo-Rosario en (?) spelen?

22 september 2020 om 15:53

Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Als Mo zo blijft spelen kon hij nog wel eens de dupe gaan worden... dan kan het bijvoorbeeld voorin Gakpo Malen Zahavi Madueke worden. Mocht PSV doorgaan naar de groepsfase van de EL komen er in ieder geval nog genoeg wedstrijden aan dus alle spelers zullen voldoende aan spelen toe komen lijkt me.

22 september 2020 om 16:15

Wie erbij gaat komen op het middenveld weet niemand, maar ze schijnen druk bezig te zijn met een dynamische middenvelder en ik heb gevoel dat het een Duitser wordt (wat een verrassing). Verder denk ik dat op dit moment Mo misschien niet in beste doen is, maar op de lange termijn gaat Mo echt wel weer spelen, daarvoor is hij te goed. Ik hou nog wel een slag om de arm wat betreft deze Zahavi. Hij wordt van alle kanten de hemel in geprezen, VI heeft een mooi verhaal waarin staat dat hij met gemak topscorer van Nederland kan worden en hij heeft waanzinnige statistieken, maar het moet allemaal wel net goed in elkaar vallen.

een bekende truc van zaakwaarnemers om het salaris op te schroeven

22 september 2020 om 18:59

Nadat er al een akkoord was bereikt?

Hij vergelijkt zich met Zlatan. Hij is even de war zeg. Hij mag nog geeneens zijn veters strikken man.Iemand met lange tenen noemen we zo.

22 september 2020 om 15:33

Hij haalt Zlatan aan vanwege z’n leeftijd, nergens zegt ie ook maar iets over z’n vaardigheden. Lekker makkelijk hé negatief zijn

22 september 2020 om 15:47

Precies, hoe kan je iets lezen wat je wilt lezen... zie hier het voorbeeld.

22 september 2020 om 19:20

en daarmee zegt hij dat in feite dus wel een beetje. Ik hoop dat hij er wat van kan. Ik ken hem namelijk totaal niet en ga niemand beoordelen op basis van wat filmpjes en statistieken uit de chinese competitie. Zal mooi zijn voor het Nederlands voetbal als het echt een goede spits is. Let's wait and see.

Ajax is toch zogenaamd de Bayern München van Nederland? Als er een rede zou zijn dat Ajax hem had willen halen is het zodat psv hem niet heeft. Overigens, als Ajax geen interesse heeft in 30+ spitsen dan zouden ze toch ook geen interesse moeten hebben in Suarez? Maar goed, ik bemoei niet

22 september 2020 om 15:45

Wil je nou serieus Suarez vergelijken met een compleet onbekende spits van 33 die nog nooit in een top competite gepresteerd heeft?

22 september 2020 om 16:23

Ja Speedy, ik ben inderdaad 2 30 plussers op basis van hun leeftijd en niet hun vaardigheden met elkaar aan het vergelijken. Ik lees in meerdere topics te vaak reacties van leden dat wat zahavi’s kamp zegt per definitie onzin is want: Ajax heeft geen interesse in een spits van boven de 30. Prima hoe concreet de interesse van Ajax in Suarez wel of niet was maakt me verder niet uit, maar het idee dat Ajax dus geen interesse heeft vanwege z’n leeftijd is een argument dat dus niet meer op gaat. Maar goed, meteen in de verdediging schieten schijnt een beetje de trend te zijn op het internet tegenwoordig naast goedkope riooljournalistiek

22 september 2020 om 16:26

Dat is de discussie niet. Iedereen roept hier dat Ajax nooit in de markt zou zijn voor een 30+ jarige spits. Wat ze met Suarez dus ook waren. Dan hadden ze ook iemand uit de selectie moeten teleurstellen.

22 september 2020 om 16:44

Er is een verschil tussen iemand op de bank zetten voor Suárez of voor een 33-jarige speler die zich in China en Israël heeft bewezen.

22 september 2020 om 16:48

Sucmagnet, precies en volgens mij was Eto O in 2014 ook al 33.

22 september 2020 om 17:14

Wie is iedereen? Een ervaren, oudere speler is altijd welkom als deze aantoonbaar het team kan versterken en/of binding heeft met de club. Suarez is een paar klasse hoger dan Zahavi en als zo een oud-Ajacied weg mag, dan is het niet gek dat Ajax kijkt wat er mogelijk is. Van Suarez weten we wat we binnen halen. Zahavi heeft het vooralsnog leuk gedaan in de Israëlische en Chinese competitie. Meer niet.

22 september 2020 om 19:55

@SpeedyAFC we gaan het zien. Scouts houden hier vast en zeker rekening mee bij de beoordeling, de competitie waar ze in spelen. Je kan hem trouwens ook best beoordelen op meer dan alleen de Chinese competitie. Kijk eens naar interland voetbal. Ik ben er in ieder geval heel blij mee weinig risico voor +/- 5 miljoen. Als het niks is dan lekker laten banken, zo’n coach is Roger Smith wel verwacht ik. Het dan kan het ook nog eens de andere kant opvallen en gewoon topscorer eredivisie worden. Ook perfect voor ondersteuning PSV heeft nu alleen jonkies in de selectie. Een beetje het Luuk de Jong effect. Ik kan niet wachten!

22 september 2020 om 15:46

Suarez is een oud ajacied die zich de laatste jaren heeft bewezen bij Liverpool en Barcelona, i.t.t. Zahavi die het bij Maccabi liet zien en in de Chinese competitie. Daarnaast hebben ze toch ook niet alles er aan gedaan om Suarez te halen? Omdat er al genoeg spitsen lopen. Tadic Traore Huntelaar Brobbey en ook Labyad en Promes kunnen daar uit de voeten.

22 september 2020 om 15:47

Je begrijpt dat Suarez van een veel hogere klasse is dan Zahavi en als de kans zich voordoet om hem terug te halen je die optie gaat bekijken?

22 september 2020 om 17:40

Kom op zeg. Suarez is de beste spits ter wereld geweest de afgelopen 10 jaar. Dit is hetzelfde als feyenoord guus hupperts haalt en je zegt "maar ze wilde wel Messi halen die ook op die positie speelt en 30+ is."

Heeft deze gast zelf niet door dat hij zichzelf tegen spreekt? "het zou kunnen, maar ik respecteer de aanbiedingen van andere clubs en spreek er niet over", wordt Zahavi dinsdagmiddag geciteerd door onder meer De Telegraaf. "ik ben nu bij de club die mij het graagst wilde." Na enig aandringen komt de nieuwe spits van PSV met een enigszins opvallende onthulling. "om eerlijk te zijn, beviel het antwoord van hun kant (kant van Ajax, red.) van deze week over de situatie me niet. We weten allebei wat de waarheid is als we in de spiegel kijken. Meer hoef ik niet te zeggen lijkt me."zo graag wilde Ajax hem dus volgens Zahavi helemaal niet.

Deze man en zijn zaakwaarnemer lijken wel een beetje geobsedeerd door Ajax. Hij gaat naar PSV, maar ik hoor ze alleen maar over Ajax.

22 september 2020 om 17:15

Zou dat kunnen komen doordat ze een boel vragen over Ajax krijgen?

Wauw wat een gigantische sneer, ben er helemaal naar van.het hoeft niks te betekenen, maar in Israel en vooral in Tel Aviv hebben veel mensen een zwak voor Ajax. De supporters van Maccabi Tel Aviv en Ajax zijn ook bevriend, ook helpt t natuurlijk dat je in de JC Arena vaak genoeg een Israelische vlag te zien, dus zo'n gek idee is het voor mij niet dat hij ook in Amsterdam had kunnen of willen spelen. Alleen begrijp ik heel goed dat PSV al een tijdje met hem bezig is, dan wil je zeker op die advances in gaan, zeker ook omdat je in Eindhoven met 2 spitsen speelt, in Amsterdam heb je al 2 ervaren rotten in de punt en dan met Traore en Brobbey ook jongens die minuten moeten hebben, dan zou ik voor mijn carriere ook naar PSV gaan. Ik ben fan van Zahavi en wens hem success toe, hele goede aankoop dit.

Fijn dat over het algemeen de Ajacieden en Psv'ers begrijpend kunnen lezen en ook inzien dat er geen sneer wordt gemaakt. Zinnen uit de context halen voor een titel of dusdanig opblazen voor een titel is een beetje vermoeiend aan het worden. Bijvoorbeeld ook die Mike Verweij, plaatst een of ander popiejopie bericht dat het bij de presentatie van een Psv'er gaat over Ajax terwijl het wordt gevraagd door een van zijn collega journalisten bij de Telegraaf. Die jongen heeft getekend bij Psv, laat hem lekker zijn werk doen.

Jongens jongens wat is de media toch bezig met Ajax rond deze man. Ook typisch dat deze man schijnbaar de behoefte voelt om daar 2x op te reageren al dan niet via zijn zaakwaarnemer. Hij gaat voor PSV spelen. Dat lijkt mij relevant. Niet of hij al dan niet bij Ajax in beeld is geweest omdat hij zichzelf heeft aangeboden of Ajax bij hem gepolst heeft of hij naar Amsterdam wil komen.

22 september 2020 om 15:51

"Ook typisch dat deze man schijnbaar de behoefte voelt om daar 2x op te reageren" Volgens mij geeft Zahavi antwoord op een gerichte vraag die hem wordt gesteld door een journalist. Hij ontwijkt de vraag om vervolgens een zelfde soort vraag te krijgen en geeft dan wel antwoord. Iets zegt mij dat de behoefte van Zahavi om het over Ajax te hebben eigenlijk niet zo groot was...

22 september 2020 om 15:54

De vraag kwam overigens zelfs van een journalist van de Telegraaf... nota bene.

Zo moeilijk kan dit toch niet zijn ? Of zijn zaakwaarnemer vertelt wie er wanneer van Ajax geïnformeerd heeft of Ajax vertelt welke agent hen en wanneer benaderd heeft. Dan is meteen duidelijk hoe de zaken ervoor staan. Nu blijft het gissen en speculeren. Onnodig lijkt mij !

22 september 2020 om 19:12

Zal wellicht met trots te maken hebben, Als die zaakwaarnemer hem aangeboden heeft en "geen interesse" te horen heeft gekregen, dan zal hij dat naar de speler toe misschien mooier hebben gemaakt. Als Overmars hem wel degelijk wilde hebben maar bot heeft gevangen, dan zal hij dat naar Ten Hag toe misschien mooier hebben gemaakt.

Tjah, laat maar je voeten spreken. Eind van het seizoen zien we wel weer of het een gemiste kans is voor Ajax of niet. Afgezien of ze nu wel of niet serieus in de markt waren voor hem.

Nou ja, hoe het ook zij, ik geloof wel in deze jongen. Lijkt me superfit. Wie weet heeft ie het fysiek van Ronaldo en kan ie nog makkelijk 2 jaar in de eredivisie mee. Brengt ervaring bij de grillige voorhoede en als ie in de EK kwalificatiereeks 13 keer scoren kan, lukt dat scoren hier ook wel.

Ik mis de sneer een beetje. Hij reageerde vrij beleefd. - 1punt voor provoceren redactie.

Kijk, hij weet in ieder geval hoe hij zich populair maakt bij de fans. Of het waar is of niet maakt niet eens zoveel uit.

Jongens en meisjes niemand hier weet hoe het gelopen is. Iedereen gokt maar wat, niemand weet het precies. Wat mij wel lichtelijk stoort is dat sommige mensen vinden dat Ajax zo'n spits niet kan gebruiken. Naast dat ie al jaren 1 op 1 loopt in 2 competities die sterker dan de Kkd is zegt nog niet heel veel, echter z'n recente EK kwalificatiereeks met 13 goals uit 12 wedstrijden moet toch wel indruk maken. Dat ie 33 is hoeft niets te zeggen als iemand topfit is. Bij Ajax wordt met namen geschermd. Wij hebben Tadic Huntelaar Traore Brobrey Labyad. Ten eerste zie ik daar niemand die meer dan 20 veldgoals gaat maken. Ten tweede zijn er 2 waar de slijt op raakt, 2 heel erg jong en 1 totaal geen spits. Ten derde, raakt Tadic op dit moment geblesseerd of een vleugelspeler heb je al 'n probleem. Bij het laatste geval zal Tadic naar de vleugel verhuizen, waardoor je imo geen spits hebt op het niveau wat Ajax nastreven wil. Moeten ook de CL in he. Met het oog op dat Ajax met Peter Bosz het al eerder geprobeerd heeft zou het kunnen zijn dat men het nu weet geprobeerd heeft. Kan.

Je zou bijna denken dat PSV de nieuwe Ronaldo binnen heeft gehaald, de beste man heeft in Israël en in China veel gescoord, nou nou, ben zeer benieuwd!

Zie hier allemaal ajax fans die doen alsof hun club niet interesse toont in 33 jarige spelers. Man wat ga ik straks lachen als deze jongen er straks 2 of 3 inschiet in de Arena of dat hij als topscorer eindigt met een kampioenschap.

22 september 2020 om 16:54

Geen interesse toont in een 33 jarige spits die nimmer in de top gespeeld heeft. Klein detail dat je niet weg moet laten. Suarez, Messi of Ronaldo is iets heel anders dan Zahavi. Zelfs Konstantinos Mitroglou was jonger dan Zahavi en heeft bij grotere clubs gespeeld dan Zahavi.

22 september 2020 om 17:32

Naja scheelt dan 33 jarige spelers die in de top spelen ook niet interesse hebben in Ajax. Kom niet met Tadic en Blind want die speelde in de middenmoter van Engeland, ja ook Blind. Een suarez geniet ook interesse van een Juve of Atletico dus die zit helemaal niet te wachten op Ajax.

22 september 2020 om 17:36

Is Manchester United een middenmoter in Engeland? Overigens was Blind 28 en geen 33. Dat is ie pas over drie jaar. Tadic was wel ouder, die was 29. Wordt over twee jaar 33. Ajax heeft helemaal een interesse in 33 jarige spelers tenzij het voormalige top spelers zijn of club iconen die gaan afbouwen. En als die niet willen komen, prima dan niet. Maar 33 jarige spelers die nimmer in de top gespeeld hebben, nee bedankt.

Zahavi lijkt me een uitstekende versterking voor psv. Dat zeg ik als Ajacied. Huntelaar is al een jaartje op. Als we met hem in de basis beginnen, speel je gewoon met een mannetje minder. Daarnaast blijkt schuurs ineens het volledige vertrouwen te krijgen, terwijl hij positioneel, technisch en qua agressiviteit in mijn ogen echt nog een keukenkampioen divisie speler lijkt. Denk dat we van een koude kermis terugkomen zodra hij in Europa getest wordt. Bijzonder dat alle kenners bij Ajax denken dat hij eraan toe is.. Hou m’n hart vast. Hoop echt dat er nog een rechtsbenige centrale verdediger wordt gehaald..

Sneer overdreven en wat de waarheid is boeit me weinig. Vooral benieuwd wat deze man gaat brengen. Gratis opgehaald, maar direct grootverdiener gemaakt. Meermalig topscorer met een ziek gemiddelde, maar wel een carrière lang op B-niveau. In al zijn extremen wordt dit een gevalletje vriezen of dooien, waarbij volgens mij het scenario is dat hij er 20+ inschiet of niet verder dan een goal komt. Ben overigens verrast over zijn geringe lengte; hij niet eens groter dan Romero en op Youtube leek hij toch een stuk groter. Maar ja, de meeste Chinezen zijn ook kleiner natuurlijk...

Deze jongen is wel véél beter dan Huntelaar. Beweeglijker, sneller en een beter schot. Als je ziet dat hij in China meer heeft gescoord dan Pellé en Hulk, toch niet de eerste de besten, dan zie ik hem zonder problemen topscorer worden in NL. Kijken of Ajax dan nog iets wil zeggen...

22 september 2020 om 17:06

De meeste dromen zijn bedrog. Als deze jongen echt goed was geweest, dan was die allang en veel eerder opgepikt door een club uit de grotere competities. China is voor voetballers een afbouw competitie om nog even wat geld te scheppen. Dit is niets anders dan het Konstantinos Mitroglou verhaal van verleden jaar.

22 september 2020 om 17:10

In China inderdaad. In Italië heeft hij er niet veel van gebakken. Ik ga er vooralsnog uit dat het niet veel wordt dan kan het altijd meevallen.

22 september 2020 om 17:47

Ook nergens voor nodig dit soort reacties. Laat hem het eerst maar laten zien. Vooraf dit soort praatjes zijn kansloos.

Ik snap de commotie rond leeftijden ook niet. Het is niet de leeftijd wat bepaald of je nog verder kan of niet, het is je lichaam die dat bepaald. Als jij je goed verzorgd en leeft voor het spelletje dan moet het toch allemaal kunnen of niet. Zolang hij presteert is het een dikke aanwinst voor de Eredivisie en wat hoop ik dat hij presteert zeg!

Eerst zeggen dat je er niet over wilt spreken om het vervolgens toch te doen, heeft hij aandacht nodig? Goede aankoop qua calimero niveau in ieder geval, lijkt mij met de voeten ook een prima speler, daar niet van. Voor Ajax zou deze man toekomstige toptalenten als Brobbey nog meer in de weg zitten, prima versterking voor de ED en Psv, niet voor Ajax.

Niet nodig om dit te zeggen achteraf. Hij kan beter zijn voeten laten spreken in de topper door goals te maken. Dat is een betere manier om 'wraak' te nemen.

Iemand een idee hoe groot de kans is dat hij speelt donderdag tegen Mura?

22 september 2020 om 19:04

Het is nog niet helemaal zeker dat hij speelgerechtigd is, PSV gaat proberen om al het papierwerk er op tijd doorheen te krijgen.

Er is volgens mij helemaal niets aan de hand. Ik wens Zahavi alle succes van de wereld bij PSV. Een sneer vind ik dit niet, dat van zijn zaakwaarnemer was deze week erger. Laten we ons focussen op hoe hij het bij PSV gaat doen, daar ben ik benieuwder naar.

Als hij het nu niet waar maakt kan hij zeggen, Ajax wilde me toch ook.
Zo'n opa gaat Ajax echt niet halen tenzij het een oud Ajacied is.

22 september 2020 om 19:15

Ajax heeft twee spelers van 37 in de A-selectie en éã©n van hun beste spelers is bijn 32. En dan noem je een speler van 33 een opa?

Ik ga daar niet over praten, om er vervolgens toch over te praten😂 Wat maakt het uit, trap er maar wat ballen in jongen, wordt het misschien een beetje spannend😃

Dit is precies Overmars. Op laatste moment even interesse tonen om de prijs op te drijven. Zou zomaar kunnen dat dat geintje PSV wat meer geld heeft gekost voor die speler dan gehoopt. Echte interesse zal er vast niet geweest zijn vanuit Ajax, maar echt wel dat onderhandelingen in stroomversnelling kunnen geraken als er opeens een tweede partij interesse gaat tonen. Hoe meer PSV besteed aan deze speler, des te minder houden ze over voor andere spelers :-)

22 september 2020 om 19:29

Hij was transfervrij..

Misschien is het niet eens een echte zaakwaarnemer van Zahavi geweest die 'm bij Ajax aanbood. Gebeurt wel vaker.

22 september 2020 om 20:24

Dit bericht zal wel door PSV naar buiten zijn gebracht. Puur om deze “aankoop” te rechtvaardigen. Waarom zou Ajax zo’n oude spits willen hebben? Ajax heeft al Huntelaar, Traore, Tadic en Brobbey.

Zijn zakenwaarnemer zou z’n hoofd misschien op hol gebracht hebben.

Gelukkig heeft ook eenzelfde carriere als Zlatan gehad, dus die vergelijking is zeer passend... Zahavi is in de winter alweer weg hoor

Wat een pannekoek is die Zahavi zeg. Die agent van hen moet niet zo stoer doen met zn 10 clubs. Vervolgens zeggen dat hij uit respect de clubs niet opnoemt. Omdat hij als geen ander weet dat op deze manier de waarheidsgehalte niet te peilen is. Blij dat hij voot psv heeft gkozen

Lijkt mij een klassiek gevalletje tof doen voor de supporters van z’n nieuwe club. Ajax had en heeft 0,0 belang bij een spits van 33 jaar oud die alleen in Israël en China gespeeld heeft. Dus waarom z’n agenten hem niet zouden hoeven aanbieden..? Alsof het een wereldspeler is.., dan had ie al lang een stap naar een Europese (sub)topper gemaakt. On: geen sneer maar een antwoord op een vraag.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren