Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Frank de Boer lijkt enige kandidaat voor Oranje met tweede gesprek op komst

Laatste update:

Er staat maandag een tweede gesprek tussen de KNVB en Frank de Boer op het programma. Pieter Zwart, hoofdredacteur van Voetbal International, vertelt in de liveshow van het weekblad dat er afgelopen week aanvankelijk een voetbalinhoudelijk gesprek heeft plaatsgevonden en dat beide partijen na een positief onderhoud nu de ‘procedure’ ingaan. Het lijkt erop dat De Boer voorlopig de enige kandidaat is om bondscoach van het Nederlands elftal te worden.

Volgens Zwart heeft de KNVB wel meer informatie ingewonnen bij andere trainers, maar dat zij het gevoel kregen dat dit voor de voetbalbond voornamelijk was om achteraf te kunnen zeggen dat zij gepolst waren. De Telegraaf meldde afgelopen week al dat er ‘vaart was gezet’ achter het gesprek met De Boer en dat de KNVB voornemens was om de clubloze oefenmeester al voor de volgende interlandperiode met wedstrijden tegen Mexico, Bosnië en Herzegovina en Italië te presenteren.

Dat ligt in de lijn met de berichtgeving van Voetbal International, dat stelt dat er komende maandag opnieuw gesproken gaat worden tussen De Boer en de KNVB. Het eerste gesprek, dat voornamelijk voetbalinhoudelijk was, verliep positief, maar was nog ‘zonder zaakwaarnemers’. Nu gaan De Boer en de KNVB de ‘procedure’ in, waardoor het er sterk op lijkt dat de voormalig oefenmeester van Ajax, Internazionale, Crystal Palace en Atlanta United spoedig aangesteld gaat worden als de opvolger van de naar Barcelona vertrokken Ronald Koeman.

De Boer zei zondag vereerd te zijn om te worden genoemd, maar gaf bij FOX Sports aan dat hij nog niet was benaderd. "Als je al die namen voorbij ziet komen, of dat nou Frank Rijkaard of Peter Bosz is, dan ben ik ook blij dat ik in dat rijtje zit. Een droombaan? Nou, ik vind het een hele eer als je bondscoach mag zijn van dit land. Naast minister-president is het misschien wel de belangrijkste baan van Nederland", zei De Boer.

“Hij kent natuurlijk nog veel van die jongens uit zijn tijd bij Ajax en heeft het nodige bereikt”, reageert de eveneens bij Voetbal International aanwezige Arthur Numan op het nieuws. “Natuurlijk, de laatste twee jaar is hij niet echt succesvol geweest, maar in die periode bij Ajax heeft hij het goed neergezet. Voor mij is hij de ideale opvolger van Koeman.”

Snap jij de keuze van de KNVB?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heeft koeman zoiets moois opgebouwd en dan vlak voor het EK komt deze sloopkogel alles weer verpesten.. jammer dit

20 september 2020 om 10:02

Zoveel heeft Koeman niet opgebouwd. Het enige goede wat hij heeft gedaan, is Depay in spits zetten. Verder is het bij hem erg behouden en stelde hij steeds CV's op op de back posities. De Boer zal dit anders doen.

20 september 2020 om 10:05

De eerste trainer die hem daar gebruikte was niemand minder dan Van Gaal.

20 september 2020 om 10:31

Liever behouden counter voetbal, dan weer terug naar het eeuwige getik tussen de centrale verdedigers zoals de boer speelt

20 september 2020 om 10:34

Ze moeten in het buitenland gaan kijken voor een trainer, in Nederland loopt er niks rond die er voor open staan en die geschikt is.

20 september 2020 om 10:36

''.. stelde hij steeds Cv's op op de back posities.'' Zoals? Veltman? Blind? Jongens die al langer dan onder Koeman op die plek speelden. Het is bij gebrek aan backs. Op rechtsback koos hij ook genoeg voor een Dumfries. Maar hé, lekker makkelijk roepen.

20 september 2020 om 11:09

Wel Louis van Gaal. Hij staat er open voor. Wat mij betreft is Liuis de beste coach ter wereld, maar nee hoor, ze gaan liever voor een coach die overal wordt ontslagen. Dramatisch weer dit. Dramatisch echt waar.

20 september 2020 om 11:25

Wat koeman opgebouwd heeft is dat dit oranje weer weet wat winnen is en hoe je toplanden verslaat

20 september 2020 om 11:47

Louis van Gaal is geschikt. Louis had zich nooit zo laten aftroeven door Italie. Maar nee de spelers bepalen tegenwoordig.

20 september 2020 om 12:09

Dumfries is geen centrale verdediger. Verder heb je wel enigszins gelijk, al heeft Koeman wel degelijk een uitstekend fundament achtergelaten. Ik denk overigens ook niet dat De Boer zo schadelijk is voor Oranje. De Boer z'n grote zwakke punt is juist dat zijn visie koste wat koste uitgevoerd moet worden, ondanks het spelersmateriaal. Met een nationale ploeg heb je meer dan genoeg spelers ter beschikking. Bovendien verwacht ik inderdaad ook dat hij gebruik gaat maken van een echte linksback.

20 september 2020 om 10:02

Welkom in de wondere wereld van de voetballerij ! Kan gewoon allemaal, de beste man levert wanprestatie na wanprestatie , zit qua communicatie op het niveau lts zwakstroom. Maar krijgt als beloning voor al die tekortkomingen de baan van bondscoach. Na o.a. een gênante lobby van zijn broer, die gister live op tv tot de legendarische uitspraak “zijn zak in eigen boezem steken” kwam. Over dat niveau hebben we het dus , Nederland enorm veel sterkte....

20 september 2020 om 10:36

Zijn broer verdedigt te alle tijde de foute keuzes (qatar en zijn broer). Past goed bij de Knvb en de Oranje spelers. Want owee, van Gaal, die dominante coach wilde men niet. Liever iemand van eigen niveau, onder de middelmaat, dan een topcoach. Wanneer gaat de bezem eens flink door de Knvb?

20 september 2020 om 12:12

Op zich mee eens hoor, maar ik denk niet dat De Boer het zo slecht gaat doen. Hij heeft een breed spectrum aan spelers ter beschikking en zijn visie word er hier in Nederland met de paplepel ingegoten. Laten we hopen dat hij Promes eens naar de bank verwijst en daadwerkelijk een linksback opstelt aan de linkerkant. Overigens denk ik wel dat dit het einde van De Roon is als basisspeler en de start van Van De Beek.

20 september 2020 om 10:33

Niet perse. Voorop gesteld, ik was niet blij hoe hij Ajax liet voetballen. Daarnaast leek hij erg veel moeite te hebben om met sterke persoonlijkheden om te gaan. Dat spreekt in zijn nadeel. Aan de andere kant heeft hij nu veel betere spelers tot zijn beschikking, waarmee hij mogelijk een andere speelstijl kan hanteren. Hij is gebrand op het uit het slop halen van zijn carrière, en heeft gewerkt met onder meer van Gaal, Rijkaard, Hiddink. Hij kan deze factoren combineren tot een mooie synergie als succesvol bondscoach.

20 september 2020 om 10:36

Stel je niet zo aan man. Overdtijf de rol van een coach niet zo. De selectie bepaalt de successen niet een coach. Koeman is gewoon op het juiste moment ingestapt. Van Dijk en Wijnaldum en ook Depay waren volwassen geworden en spelers als De Ligt en Frankie de Jong brake door. Dit is een selectie die tot de subtop van de wereld behoort, al zet je een dansende aap als coach voor de groep. Overigens zal het EK geen success worden no matter wie coach is, omdat landen als Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italie stetker zijn.

20 september 2020 om 11:55

Dat dacht Lodeweges ook, die dacht het even beter te kunnen en moest zo nodig de poppetjes nog even iets anders neer zetten. Zie het resultaat tegen Italië!

20 september 2020 om 12:48

Verliezen van Italië kan toch gewoon?

20 september 2020 om 13:45

Niet op de manier hoe het nu ging

Prima keuze. Koeman vond ik ook niet bepaald indrukwekkend, behalve dat hij Depay in spits heeft gezet. Frank de Boer kan denk ik perfect met dit materiaal werken in z'n visie daarop implementeren. Frank de Boer is van het voetbal van achteruit en dat kunnen Van Dijk, De Ligt en Frenkie perfect. Daarbij is de komst van De Boer ook goed nieuws voor rechtsback positie. Ik zie Tete, nu hij ook in vorm is bij Fulham, dit plekje wel bemachtigen. Net als Propper ook eerder thuis hoort op het middenveld dan De Roon. En eigenlijk ook Wijndal/Van Aanholt op plek van Blind.

20 september 2020 om 09:59

Het was inderdaad wel zo dat het vaak slecht was in de eerste helft, maar dat het dan na de rust een stuk beter was. Maar uiteindelijk kun je toch echt niet stellen dat het slecht of matig was onder Koeman.

20 september 2020 om 10:02

Koeman had natuurlijk wel de beschikking over veel betere spelers dan bijvoorbeeld Blind. Koeman had bijvoorbeeld Van Dijk en De Ligt en Frenkie. Blind had weliswaar Robben, maar die was bijna de hele tijd geblesseerd.

20 september 2020 om 10:03

Het zat em zeker niet tegen qua aanwas van de nieuwe lichting, maar uiteindelijk heeft hij het prima gedaan.

20 september 2020 om 12:41

Blind had Ziyech kunnen hebben maar dat wilde hij niet blijkbaar en nu hebben we nul creativiteit in Oranje

20 september 2020 om 09:59

Ben het niet vaak met je eena, maar mischien is dit wel een prima zet van de Knvb. Zowel Koeman als De Boer spelen vanyit de controle, dus heel veel gaat er niet veranderen qua speelstijl.(en hopelijk ook resultaten)

20 september 2020 om 10:02

Echter kon de Boer totaal niet opschieten met de wat 'moeilijkere' jongens bij Ajax. Ben benieuwd hoe dat zich nu gaat ontwikkelen.

20 september 2020 om 11:14

Moeilijkere jongens bij Ajax... alleen El Hamdaoui had hij problemen mee en daar heeft vrijwel elke trainer gezeik mee gehad.

20 september 2020 om 11:39

En de helft van de spelers van Inter, spelers van Crystal en ook in Atlanta zijn ze opgelucht dat hij weg is.

20 september 2020 om 13:05

Dat vind ik zo'n fabeltje. Alleen El Hamdaoui heeft hij echt gezeik mee gehad. Toen Bosz kwam had hij direct gezeik met El Ghazi, Tete, Gudelj en bazoer. Jongens die onder De Boer wel goed rendeerde.

20 september 2020 om 10:05

Sorry hoor, maar Tete heeft net 1 serieuze pot gespeeld in de premier League? En dan is hij nu al in vorm? Oké logisch

20 september 2020 om 10:39

Tete heeft het de laatste jaren in Frankrijk vrij redelijk gedaan

20 september 2020 om 12:19

Tete is niet beter dan Dumfries hoor. Zou nog eerder Hateboer opstellen. Op de linksback positie zie ik ook graag Wijndal en Van Aannholt.

Van alle slechte keuzes die de KNVB kon maken.. is dit wel de allerslechtste. Nou lekker met betonvoetbal op het EK. Ik woon tegenwoordig in Duitsland. GO die Mannschaft!

20 september 2020 om 10:09

'Go die mannschaft'....als je dat roept denk dat je zelf wordt vermoord.

20 september 2020 om 10:35

Prima, en ik Italië! Al supporten ik hun al. Zoals Johan al zei in Veronica inside; zie wat voor Staf er op bank zit bij Italië, en kijk wat er bij ons op de bank zit...

20 september 2020 om 10:41

Doei. Succes supporters kunnen we well missen.

20 september 2020 om 11:14

Het enige succes wat wij hebben gehad is het winnen van het EK in '88. Dat is nog langer geleden dan het kampioenschap van Liverpool voor het afgelopen seizoen.

Wat een ramp. Op basis van wat gaan we met de boer in zee? Gefaald bij 4 clubs op rij, kom op zeg, dit is een grap. Nu krijgen we saai voetbal achterin, passing game, en veel gelijke spelen en verlies. Nu was het moment om door te pakken, Koeman had iets moois achtergelaten.

20 september 2020 om 10:02

3 toch? Bij Ajax heeft ie bepaald niet gefaald, 4x kampioen was wel knap toen met dat budget. Verder is de Boer totaal ongeschikt voor het buitenland, maar hij kan nu met Nlse spelers werken, wat ie beter in de vingers heeft. Snap niet dat ze niet voor Louis gaan, maar denk dat de Boer wel wat te hard wordt beoordeeld hier. Hij heeft door zijn staat van dienst (mede als speler) ook wel de autoriteit om bv. een Van Dijk soms op z'n flikker te geven.

20 september 2020 om 10:34

Ik denk juist dat FdB één van de weinige trainers is samen met van Gaal en Advocaat die een speler onwijs op zijn flikker kan en durft te geven. Krijg steeds vaker het gevoel dat spelers met hun ego de trainer willen uitgangen. Ik ben geen fan van wat FdB heeft laten zien als trainer op de kampioenschappen bij Ajax na. Maar 1 ding kunnen we wel stellen het is een eigenwijze pik met een keiharde mening en dit zou dit elftal misschien wel nodig kunnen hebben.

20 september 2020 om 10:42

2 eigenlijk. Want bij Atlanta heeft hij gewoon de finale gehaald. Prima prestatie.

20 september 2020 om 12:24

Oke dus hij werd ontslagen omdat hij prima presteerde? Rare jongens die Amerikanen

20 september 2020 om 13:13

Haha tuurlijk niet. Lees de reacties op instagram maar terug na elke wedstrijd onder Frank. Er was niks meer over van het succes elftal van het jaar er voor. Alle ballen op Martinez.

Even los van het feit of Frank de Boer een geschikte kandidaat voor de functie is. Vanuit oogpunt van de KNVB kan hij wellicht een passende, maar nooit de ideale kandidaat zijn. Ik snap dan ook niet dat ze buiten de box (lees buitenlandse trainers) gaan zoeken. In het bedrijfsleven ga je voor zo’n belangrijke positie ook niet met slechts 1 kandidaat in gesprek.

20 september 2020 om 10:00

Ik snap die hang naar absoluut een Nederlandse trainer ook niet echt. Natuurlijk is het leuk als het zo is, maar als er niemand echt bekwaam meteen beschikbaar is (wat nu toch wel het geval is), moet je maar over de landsgrenzen gaan kijken.

20 september 2020 om 10:08

Ik vind juist dat er een regel moet komen dat de bondscosach van het Nederlands elftal een Nederlands pasoort moet hebben. Het is toch het nationale elftal? En er is een perfecte kandidaat: Louis van Gaal. De bobos bij de Knvb zouden op hun knieen naar zn huis in Noordwijk moeten kruipen om hem te vragen het te doen. In plaats daarvan negeren ze hem en vragen ze de spelers wie ze (niet) willen. Ik stel voor verkiezingen: laat het volk bepalen wie de nieuwe bondscoach wordt.

20 september 2020 om 10:13

Nu om God weet welke reden lijkt van Gaal geen optie te zijn voor de KNVB. Dan stel je toch beter een bekwame buitenlander aan den iemand met minder capaciteiten die toevallig het juiste paspoort heeft?

20 september 2020 om 10:19

Zoiets doe je bij een club. Ik vind het leuk hoor om een Nederlandse bondscoach voor een ander land te volgen op een groot toernooi, maar ook een beetje armoedig vanuit het perspectief van dat land. Het hoort niet. Je hebt toch een bepaalde pirmade in een land. De beste spelers die worden opgeroepen voor het nationale elftal. En de beste trainers die worden bondscoach. Aan zo;n pyrimade moet je niet tornen.

20 september 2020 om 10:27

Ja maar daar zeg je het al. De beste trainers. Als die er niet zijn, kun je naar mijn mening beter uitkijken naar kwaliteit.

20 september 2020 om 10:57

We hebben trainers in Nederland - voor als je dat niet wist - daar pak je de beste van heb je de beste trainers. Je moet wel je eigen identiteit houden. Wij hebben een bepaalde voetbalcultuur in Nederland. Een Nederlandse bondscoach moet die voetbalcultuur uitdragen. Bondscoachschap van Oranje moet de ultieme baan zijn voor Nederlandse trainers. Door buitenlandse bondscoaches aan te stellen doe je daar afbreuk aan. Ook geef je Nederlandse trainers de mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen door een Nederlander aan te stellen als bondscoach.

20 september 2020 om 11:04

Wie zie je dan graag komen? Want de echt goede Van Gaal en Ten Hag zijn geen kandidaten blijkbaar. Nu ja dan kom je uit bij mannen als De Boer. Want allemaal leuk en aardig dat je de beste van de beste Nederlandse trainers wilt aanstellen, maar die moeten ook haalbaar zijn.

20 september 2020 om 12:11

Maar wat voegt een buitenlandse coach toe? De echte topcoaches van het nivo Klopp of Mourinho komen sowieso niet. Niveau daaronder Conte, Simeone ofzo ook niet. Daaronder heb je het nivo Sarri of Low ofzo. Die gaan ook niet komen of maken ons ook niet beter. Een jonge opkomende coach traint liever een club. Wat hou je dan over? Dan krijg je ook buitenlandse B of C coaches.

20 september 2020 om 15:33

Van Gaal natuurlijk. De Knvb schijnt de spelers gevraagd te hebben en die schijnen alleen aan te hebben gegeven dat ze Louis van Gaal niet wilden (ik weet of het waar is...). Dus de Knvb kan nu eigenlijk al niet meer Louis van Gaal aanstellen. Dus zou de Knvb gewoon moeten zeggen: we laten het Nederlandse volk beslissen wie er bondscoach wordt. Kunnen de Nederlanders Louis van Gaal kiezen en moeten de spelers het maar gewoon slikken en zich dienstbaar opstellen ten opzichte van koning Louis. De Knvb heeft tot nu toe toch totaal geen visie getoond, nou dan bepalen wij het toch?

20 september 2020 om 15:53

@heidihallo de Knvb had dan beter zo kordaat kunnen optreden toen Blind en Van Basten Ziyech links lieten liggen maar toen deden ze ook niks

20 september 2020 om 10:47

Van Gaal werd niet gewensd door de spelersgroep. Bosz en Rijjaard wilden niet. Noem eens eens een goede kandidaat dan. Ook een buitenlander, uitgaande van dat de categorie Klopp en Guardiola en zo niet wilt. En kom aub niet met Fergusson.

20 september 2020 om 11:01

Wenger?

20 september 2020 om 12:04

Sinds wanneer bepalen spelers iets? Die hebben liever iemand met weinig regels. Maar dan wel in de eerste ronde naar huis. Lekker ontspannen.

20 september 2020 om 13:05

Wenger met Dennis bergkamp, van Persie en nog een ervaren man erbij

We hebben misschien wel de beste lichting voetballers in jaren en dan geef je die aan een prutser genaamd Frank de Boer... Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij. Dit is net zoals je kind achter het stuur van je nieuwe Audi zetten en dan is de KNVB volgend jaar verbaasd als hij hem frontaal tegen een boom knalt.

20 september 2020 om 12:07

De beste lichting voetballers sinds jaren ? Wat een grap zeg. Over het algemeen staat er, vergeleken met de andere landen om ons heen in Europa, vooral middelmaat op het veld, met hier en daar een uitschieter in positieve zin. Ik begrijp niet dat "men" in Nederland denkt dat we met ons kleine landje internationaal überhaupt een rol van betekenis kunnen spelen, met uitzondering van hier en daar een toevalstreffer. Daar veranderd geen enkele bondscoach wat aan..

20 september 2020 om 12:31

Dus omdat de buitenlands nationale elftallen beter zijn kan Nederland niet de beste lichting sinds bijvoorbeeld 2015 hebben?

20 september 2020 om 13:36

Nee, de lichting van nu vergeleken met 2015 is nog steeds middelmaat, op een enkeling na.

Het is wel in de lijn Koeman. Dus wat dat betreft logisch. Hoopte op van Gaal. Maar de knvb en de spelersgroep willen graag rust in de tent houden. Jammer.. want van Gaal wil vooral winnen. En dat zou de KNVB ook moeten willen in plaats van rust in de tent en de spelers het naar de zin maken. Ik voorspel een laks kleurloos oranje dat niet geprikkeld gaat worden.

20 september 2020 om 10:04

Denk dat vGaal teveel regeltjes en wetjes heeft voor het NL elftal. Die jongens willen gewoon lekker voetballen en de meeste zijn ervaren genoeg om de juiste keuzes te maken, vGaal wilt toch alles weer op zijn manier.

20 september 2020 om 10:06

Van gaal is een absolute toptrainer. Als je daar als speler niet wat meer van kunt pikken dan zit je met een rotte selectie met kuren.

20 september 2020 om 10:09

Maar heb zo’n gevoel dat je met de Boer gewoon ok voetbalt en er roemloos in de kwartfinale uitgaat. Maar met van Gaal kun je gewoon winnen. Het kan ook knallen en verkeerd gaan. Maar hij doet alles om te winnen. En dat is mijn punt. Ik vind de Boer net als Koeman. Had ook Gio kunnen zijn. Allemaal hetzelfde. Ze zijn zo goed als hun spelersmateriaal.

20 september 2020 om 10:32

Wat die internationals willen is niet van belang. Die internationals die hebben zich de laatste 2 toernooien niet weten te kwalificeren. Nu is het wel gelukt en hebben ze het goed gedaan bij de vorige editie van de Nations League en denken ze gelijk eisen te moeten hebben. Niet teveel regeltjes. Het moet wel leuk zijn. Nee, het is geen zomerkamp. Het gaat om een EK. Heel vermoeiend vind ik dat, dat onze internationals Louis vab Gaal blijkbaar niet schijnen te willen omdat hij teveel regeltjes heeft. Wat heben die internationals nou te willen na het missen van 2 eindtoernooien? Volkomen misplaatst. Nog stommer is dat de Knvb de internationals inspraak hebben gegeven. Hoe moeilijk kun je j ehetzelf maken als bond?

20 september 2020 om 10:33

Op welke manier vind jij de Boer dan in de lijn van Koeman? Koeman heeft bewezen tactisch flexibel te zijn (niet alles ging goed maar ook voor de tegenstander was het onvoorspelbaar). Bij de Boer kan de hele wereld uittekenen wat er gaat gebeuren: voetbal in een kommetje; back aanspelen en weer terug en dan aan de andere kant weer proberen. Tegenstander leunt achterover en wordt in slaap gesust, net als het publiek.

20 september 2020 om 10:53

Net als het spel onder Koeman dus. Maar dan niet met de Roon, maar een creatieve middenvelder. En waarschijnlijk voetballende backs. Dus het wordt er qua tactiek niet slechter van.

20 september 2020 om 11:42

Met Frank de Boer kun je erop wachten dat je uitgeschakeld gaat worden tegen een ploeg die en duidelijk plan heeft. Ik vraag mij ook af of de Boer ooit een wedstrijd heeft gewonnen tegen een ploeg die een betere selectie heeft. Ben het wel oneens dat de Boer net als Koeman is. Koeman heeft in ieder geval zichzelf ontwikkeld als coach, bij Koeman staan bijvoorbeeld backs veel hoger en moet er vooral gevoetbald worden via het middenveld. de Boer speelt eigenlijk altijd voorspelbaar via de backs.

20 september 2020 om 12:05

We zagen tegen Italie dat ze wijs genoeg zijn om de juiste keuzes te maken. Kom op man

20 september 2020 om 15:56

Italie had gewoon veel meer kwaliteit op het veld staan en onze beste spelers hadden hun dag niet. dan kan zo een nederlaag een keer gebeuren al sloeg het ook nergens op dat Wijnaldum opeens rechtsbuiten werd gezet

Hhmm ik weet het niet met De Boer. Lijkt me een beetje zoals België het een tijdje met Wilmots moeten doen heeft. Wel bizar dat dit de enige kandidaat zou zijn? Er moeten toch nog valabele kandidaten zijn om Oranje te coachen?

20 september 2020 om 10:01

Nu dat is dan toch nog een belediging voor de boer hoor. Die heeft tenminste ooit iets bereikt in zijn trainerscarrière.

20 september 2020 om 10:15

Interbationaal heeft ie geen pepernoot gepresteerd. Ook in ziijn ‘succes jaren’ bij Ajax nooit 1 ronde CL overleefd. Alleen in de eredivisie wat bereikt, in CL, serie A en PL helemaal 0,0

20 september 2020 om 10:18

Dat is dan toch al een stuk meer dan Wilmots.

20 september 2020 om 11:19

@davidink ho wacht even. Ik ben absoluut tegen De Boer en nee, hij heeft nooit een ronde overleefd. Maar in de CL was hij wel altijd goed met Ajax. Vergeet niet dat ze aan kwamen met Siem, Lodeiro (spits), Enoh, Klaassen, Moisander, Sana, etc. Daar heeft 2 seizoenen de volgende ronde op een haar na gemist (Dinamo die 1-0 voorstond en 1-6 moest verliezen, tweede helft scoort Lyon er in ene 7; en tegen AC Milan die met 11 man voor het doel gingen staan en in de eerste wedstrijd tegen Ajax een penalty in de laatste minuut, waardoor Ajax 2 punten mis liep). Voor de rest kansloos tegen Real ja, maar gewonnen van Barcelona met hoofdrollen voor Danny Hoesen en Serero, PSG gelijk gehouden (laatste minuut bijna gewonnen), Manchester City gewonnen en gelijk, Lyon 2x gelijk (Ajax was de betere), heel goed spel tegen CL-finalist Borussia Dortmund, de betere tegen Celtic en in de EL 1-2 uit gewonnen van Manchester United.

Pure armoede dat ze op de boer uitkomen. Er zijn toch zeker wel betere kandidaten beschikbaar?

Eeuwig sonde dit.

Naar mijn mening de juiste kandidaat. Gaan sommige voetballers zich in dienst van het elftal stellen, in plaats van voor zich zelf te voetballen. En geen afwijkende mening, anders worden ze gewoon niet opgeroepen door De Boer.

20 september 2020 om 12:43

Op basis van? Niets dus. Ik kan me er nu al aan ergeren als ik tegen dat verongelijkte gezicht aan moet kijken van de Boer. Ben gewoon in staat om niet meer te gaan kijken.

Kunnen wij hier als volk nog wat tegen doen? Een petitie starten ofzo? Haha. Hier zit ik dus echt niet op te wachten hè...

Ben ook echt niet voor de Boer bij Oranje maar ik zie voor de rest niks rondlopen dat het wel zou kunnen.. Bosz, vGaal, vBommel, Cocu, Gio, Gullit, ik zie geen van allen het zo goed doen als Koeman behalve de kleine generaal. Kan je iig al wel verzekeren dat Mr. Ajax ervoor gaat zorgen dat Blind weer LB komt te spelen, natuurlijk wel weer een beetje jammer.

20 september 2020 om 10:12

Gewoon door met Lodeweges. Probeer het eerst eens. We spelen voorlopig toch alleen NL

20 september 2020 om 10:39

Door met lodeweges ? Dan heb ik toch 10x liever Frank de boer.
Ik denk dat Frank prima gaat werken bij het nl elftal eerlijk gezegd, lekker achterin rond spelen tegenstander in slaap sukkelen en 1 goede bal op Depay en goal haha

Moet zeggen, wel bijzonder. Als je het zo volgde dan leek vooral een people's manager belangrijk te zijn voor het Nederlands elftal. Iemand die de sfeer goed houdt en positivisme ontwikkelt.

Nu is Frank veel maar dat niet. Hij is over 't algemeen tactloos en kan niet zo goed met persoonlijkheden omgaan die moeite hebben feedback te ontvangen. Dus deze keuze verbaasd mij. Ik hoop dat assistenten om hem heen worden gezet die goed zijn in people managen.

Jeetje mineetje mensen. We gaan in dezelfde lijn door. Koeman was gezien het materiaal wat we hebben heel resultaatgericht aan het coachen. Frank gaat hetzelfde doen. Nu hebben we twee trainers die vanuit de “Hollandse school” heel behoudend spelen. Er
Is toch wel wat meer mogelijk dan dit?

Jeetje mineetje mensen. We gaan in dezelfde lijn door. Koeman was gezien het materiaal wat we hebben heel resultaatgericht aan het coachen. Frank gaat hetzelfde doen. Nu hebben we twee trainers die vanuit de “Hollandse school” heel behoudend spelen. Er
Is toch wel wat meer mogelijk dan dit?

Je jan toch ook door op bestaande weg met Lodeweges. Tor maart is er alleen maar NL, kijk het eerst even aan. Met Low wn Flick heeft zo’n keuze niet verkeed uitgepakt

Geen voorstander van de Boer als bondscoach. Ben nooit echt een fan van hem geweest als coach. Ja leuk dat hij 4x op rij kampioen is geworden met Ajax en 1x de Johan Cruijff schaal heeft gewonnen, maar eigenlijk was het altijd gewoon niet om aan te zien en had Ajax ook geluk dat PSV (in die jaren met spelers als Mertens, Toivonen, Wijnaldum, Matavz, Strootman, Willems, van Bommel, Lens, etc. in hun selectie) het liet afweten. En dan kan er wel gezegd worden dat de Boer ook goed zou presteren bij Ajax, als hij het spelersmateriaal en de financiële mogelijkheden zou hebben die Ajax de afgelopen jaren en momenteel heeft, maar bij Inter Milan en Crystal Palace had de Boer over best wel wat financiële middelen te beschikken en daar kon hij ook nooit wat klaarspelen. Nu is bondscoach zijn natuurlijk wel heel wat anders dan clubcoach zijn, maar ik zie ook geen goede bondscoach in hem. Ten eerste is het voetbal dat de Boer wilt spelen met zijn teams, niet om aan te gluren en ten tweede kan hij niet overweg met lastige jongens. Iemand als Depay, die misschien wel de beste speler van het Nederlands-elftal is, staat nou niet bekend als een zeer makkelijke jongen en het zal mij niets verbazen als iemand als Ihattaren niet meer aan bod komt bij het Nederlands-elftal. Nou moet wel gezegd worden dat Ihattaren al lange tijd matig speelt, maar dit lijkt mij ook zo iemand waarmee de Boer lastig kan opschieten en als de Boer hem wel op zal roepen en zal laten spelen, dan zal hij alle creativiteit weghalen en niet alleen bij Ihattaren, maar bij alle spelers die creatief zijn.

20 september 2020 om 10:58

Het spel bij Ajax was vrij redelijk in de tijd dat hij Eriksen onder zijn hoede had. Die kreeg juist veel vrijheid om het spel te dicteren terwijl juist de vleugelspelers alle creatieve vrijheid werd ontnomen. Dus als Frank Ihattaren als 10 ziet zou het prima moeten kunnen. Ik ben ook niet zo overtuigd van de Boer moet ik eerlijk bekennen maar vind hier mensen wel behoorlijk doorslaan. Word hem zelfs kwalijk genomen dat hij niet doorging in de CL met spelers als Ebecilio terwijl hij veel zwaar ongelukkige lotingen kreeg met de poule met Dortmund, Real en City als absoluut dieptepunt. Hoe we daar 3e zijn geworden zien we wellicht ooit nog in een aflevering van unsolved mysteries.

Dit is bijna net zo erg als de aanstelling van Blind destijds. Onbegrijpelijk hoe incapabel ze bij de KNVB zijn.

20 september 2020 om 10:36

Precies! Er zit geen enkele creatieve, progressieve geest bij de Knvb.het is allemaal even krampachtig en kleindenkend daar. Bah.

20 september 2020 om 12:31

Maar wat had je gedacht dan? Gudde is niet voor het technische beleid en Hoogma is een lichtgewicht die van de middenmoot van de Eredivisie komt. Wat weten zij nou van voetbal op het hoogste niveau?

20 september 2020 om 12:38

@sirius ondanks dat ik deze aanstelling ook niet begrijp, doe je nu erg denigrerend. Zij weten meer van voetbal dan 99% van de mensen hier. Anders zaten we allemaal op hun stoel. Dat ze op De Boer uitkomen, is denk ik omdat zij iemand willen die (1) Nederlands is en (2) er geen andere Nederlander van niveau beschikbaar is. Ik persoonlijk zie in tegenstelling tot de rest veel in Van Bommel. Heeft het heel goed gedaan 2 jaar geleden in een loodzware poule (Inter, Barca en CL-finalist Tottenham). Maar goed, ik hoop dat het geen De Boer wordt. Zal t helaas wel worden, vermoed ik..

20 september 2020 om 16:35

Dat is een veel te makkelijk argument. Dan kun je de comment sectie op sites als deze net zo goed opdoeken, want dan hebben we dus totaal het recht niet om kritiek te leveren? Dan mogen we dus ook niets zeggen over de politiek of andere zaken waar wij ons brood niet mee verdienen? Niet elke beslissing is een juiste en niet ieder leek is minder capabel al is het moeilijk of onmogelijk te bewijzen. Nu zeg ik overigens niet dat we er meer verstand van hebben, maar gezien de fouten bij de Knvb zijn zij ook niet (het meest) capabel.

Dit gaat regelrecht uitlopen op een ramp. Spelersgroep wil huidige staf behouden. En ik zie in Frank niet echt een match om met deze staf samen te werken. Zal ongetwijfeld leiden tot botsing en het opstappen van een en ander. Wat weer efffect zal hebben op moraal van selectie.

En heb al helemaal geen vertrouwen in als Frank eenzelfde staf gaat aanstellen zoals bij zijn gefaalde buitendlandse avondturen.

Tot slot heb ik het idee dat Frank het niet zo ziet zitten in spelers met Marokkaanse roots. Dus ik vrees het ergste met Ihataren.

20 september 2020 om 10:29

Een el Ghazi was toch gewoon een belangrijke speler onder De Boer?

20 september 2020 om 10:41

Slaat natuurlijk nergens op dat Frank het niet ziet zitten in spelers met Marrokkaanse roots..
Frank zou met iedereen kunnen werken alleen niet met marrokanen ?

Omdat het in het verleden niet zo goed liep met hamdoui?

Momenteel is hij de enige keuze . Ik zeg niet de juiste keuze , dat moet nog blijken.
Hij is beschikbaar, is een redelijke jonge trainer, kent inderdaad een aantal voetballers bij Oranje.
Ik denk dat het belangrijker is wie zijn assistenten worden .
Coach van Oranje is natuurlijk heel iets anders dan een clubtrainer. Dus omdat de Boer het de laatste jaren verpest heeft als clubtrainer wil nog niet zeggen dat hij geen goede bondscoach zal zijn

20 september 2020 om 10:30

Misschien haalt hij Riedewald wel weer bij Oranje! We gaan mooie tijden beleven!(not)

20 september 2020 om 11:40

Realistische reactie, ik denk ook dat het eigenlijk nog de enige vrije trainer is die ervoor open staat en redelijk wat ervaring heeft. Maar zoals terecht al bij VI werd gezegd, De Boer moet wel stoppen met overal zijn Ajax-visie te presenteren want dat is bij eigenlijk al zn clubs mislukt. Hij moet gewoon kijken naar wat hij ter beschikking heeft aan spelersmateriaal en daar zn speelwijze aan aanpassen in plaats van andersom. En hij moet een tactisch sterke assistent met hem meenemen.

20 september 2020 om 12:36

En dat was niet eens een Ajax visie. Doelloos achterin rondtikken en vooral liever een tikje terug naar de keeper in plaats van een lekker passje tussendoor waar wat risico in zit is geen Ajax visie.

20 september 2020 om 12:51

@rubentjehij zou zich meer moeten richten naar de spelers die hij tot zijn beschikking heeft. En ik denk dat zijn eigen houding meer de oorzaak was dat hij buiten Ajax niet slaagde. Daarom denk ik ook dat het belangrijk is welke assistenten hij krijgt . Ik geloof dat Van Nistelrode genoemd werd , misschien dat jij meer weet wat voor soort coach dat is. Het is natuurlijk wel een persoon met aanzien , heeft in het veld zijn sporen ruimschoots verdiend

20 september 2020 om 15:03

Ik heb de afgelopen tijd de O-19 waar RvN nu trainer is niet echt gevolgd, dus ik durf je niet te zeggen wat voor coach op tactisch punt RvN precies is helaas.

Dit is echt niet te geloven. Je wordt weliswaar 4x kampioen met Ajax, maar het voetbal was niet om aan te gluren. Vervolgens flop je volledig bij Inter, Crystal Palace en Atlanta en dan ben je dus echt serieus kandidaat nr 1 voor het bondscoachschap? Wat een grap.

20 september 2020 om 10:48

Waarom is hij precies geflopt bij Atlanta dan? Heeft de 2e plek bereikt in de competitie. Dezelfde plek die ze een jaar eerder wisten te behalen. Het jaar erna ligt de competitie een tijdlang stil en wordt er gestart met een soort toernooi in Disneyland. Lijkt me niet helemaal een fair begin als dat fout loopt. Kijk naar Benfica, na de stop. Ook totaal de weg kwijt. Verder ben ik het wel met je eens hoor. Er zijn betere keuzes dan een fdb.

20 september 2020 om 10:54

Je denkt dat ze hem ontslagen hebben omdat ze tevreden met hem waren?

20 september 2020 om 10:59

Hij heeft echt niet goed gepresteerd met Atlanta. Die hebben de beste selectie daar + een absolute topspits.

20 september 2020 om 11:16

Kijkend naar dit seizoen is het een terechtere keuze inderdaad. Maar volledig geflopt is hij dan toch niet in het vorige seizoen. En tegenwoordig regeert de waan van de dag wel steeds meer vind ik. Kijk waar ze nu staan. Niet beduidend beter dan toen fdb ontslagen werd. Maar dat ze niet tevreden waren was inderdaad duidelijk.

20 september 2020 om 11:19

Dat is aan de huidige stand ook niet terug te zien. Die absolute topspits was toch een tijdje uit de running? Ik vind het trouwens ook absurd dat je als team zo afhankelijk bent van 1 speler.

Wat een gezeur allemaal. Juiste mannetjes op de juiste plek zetten en ze nemen zelf hun verantwoordelijkheid maar.
De Boer is ongeveer zelfde niveau als Oranje, poosje net niet. Als mensen echt denken dat we ff Europees kampioen worden: dream on. Daarvoor hebben niet eens een echte spits, matige backs en te weinig scorend vermogen op middenveld. Enfin, beste mensen. Geen paniek, we winnen echt wel paar potjes maar tegen de echt grote landen zijn we niet echt in het voordeel zullen we maar zeggen.
Misschien een outsider maar dat kun je van heel veel landen zeggen.

20 september 2020 om 10:46

Eens dat er genoeg landen zijn met betere selecties. De enige manier waarop je die wedstrijden kan winnen is met geluk of met een goed tactisch plan. De Knvb heeft gekozen voor optie 1

20 september 2020 om 12:28

Dat is het 'm ook wel een beetje. De verwachtingen zijn momenteel iets te hoog. Er komt veel aan qua talent en de selectie is momenteel weer wat gestegen in kwaliteit en aanzien, maar het is allemaal nog te pover om echt aanspraak te maken op een favorietenrol. De as is prima bezet, maar de flanken zijn redelijk beperkt. Blind is geen back terwijl de andere linksbacks ook niet overlopen van kwaliteit en Dumfries is ook niet bepaald een geweldenaar. Van spelers als Promes, Bergwijn, De Roon, Babel enzovoort ga je nou ook niet bepaald op het puntje van de stoel zitten.

20 september 2020 om 12:34

En toch hebben we met die spelers toch lekker gepresteerd tegen een Frankrijk Duitsland enz enz.....

20 september 2020 om 12:38

Ik zeg ook niet dat het prutsers zijn, maar het loopt nou niet bepaald over van kwaliteit. Ook worden hun tekortkomingen deels gecompenseerd door de betere spelers in de ploeg.

20 september 2020 om 12:56

''juiste mannetjes op de juiste plek zetten'' dit is nou precies een van de gebreken van een de Boer. Als je denkt dat je spelers zoals Sigthorsson op de flank kan zetten dan gaat daar iets goed mis

20 september 2020 om 13:12

Point taken. Maar denk niet dat we opeens enorm prijzen gaan pakken met welke andere coach dan ook.
VVD is wereldtop, FdJ op papier maar maakt nog niet echt verschil in de top, zelfde geldt voor MdL. Depay is wat overschat. Rest is op Europees niveau middelmaat, geen echte top. Niet erg verder

Wat een armoedige optie is dit. Vooropgesteld: ik mag Frank de Boer heel graag, leuke en realistische kerel, maar hij is niet onze bondscoach. Waarom kijkt de Knvb niet naar buitenlandse trainers? Er zijn vast wel een paar goede die wat in deze vrij goede groep zien.

20 september 2020 om 12:33

Frank is een prima kerel maar als coach gewoon niks.

Echt een onbegrijpelijke keuze. Hoe kun je na een tactisch gesprek met de Boer nog steeds tot de conclusie komen dat hij bij dit Nederlands Elftal past. Hij is enorm ouderwets, tegen elke goed gecoachte ploeg is hij kansloos met zijn enorm voorspelbare en saaie spel.ik heb goede hoop dat spelers als Frenkie de Jong en Depay zich niet in een keurslijf laten zetten, gebeurd dat wel dan heb ik geen hoop voor goede prestaties van het Nederlands Elftal

De grootste flater van de knvb was natuurlijk om de spelersgroep grote invloed te laten hebben op de uitkomst. Als senior manager als zeker gudde moet zijn, weet je dat je niet moet overhaasten. Als hij eerst had gezien hoe machteloos NL tegen Italië was had hij net als iedereen beter begrepen dat we helemaal geen titelkandidaat zijn en naast twee goede spelers gewoon middelmaat zijn in Europa. De enige adequate coaches die daar wat mee kunnen zijn Advocaat en van Gaal. Nu met alle rotzooi die ze hebben gecreëerd komen ze bij de B artiesten aan, de Boer, Cocu, van Bommel, Gio. Allemaal hebben ze wat deukjes, schrammen en krassen, het is mij om het even wie van die 4 het wordt. Alle vier zullen ze falen. De Boer is niet onlogisch, hij heeft gefaald in het buitenland, is didactisch de minste van de vier, maar heeft wel een duidelijke Nederlandse visie. Zelf zou ik voor Cocu gaan, die is wat dromeriger, maar tevens intelligenter. Maar nogmaals, ze zullen allemaal falen. Als ze het lef nog hebben bij de KNVB, ga voor Louis, hij is onze enige kleine kans om wat te bereiken.

20 september 2020 om 12:23

Maar alsof ze bij de Knvb zoveel gezag hebben. Gudde komt niet bepaald over als een man die met de hamer op tafel slaat en Hoogma komt van een Nederlandse middenmoter wat nota bene z'n eerste klus was. Uiteindelijk gaat het er vooral om dat de nieuwe bondscoach de poppetjes op de juiste plaats kan zetten. Buiten dat denk ik dat het allemaal niet heel veel uitmaakt wie je er neerzet. Zolang die bondscoach maar de baas in de kleedkamer is, want deze spelers treden wel erg veel op de voorgrond. Dat moet je niet willen.

21 september 2020 om 12:11

Nee dat hebben ze totaal niet inderdaad, maar ik zie de Boer, Cocu, Bommel of wie dan ook, ook niet echt de baas zijn daar. Het is een te softe bedoening en de Boer kan wel eens boos worden maar heeft geen overwicht, met wat lastige karakters heeft hij nooit goed om kunnen gaan. Er moet echt een oudere baas boven komen, van Gaal of ten Cate eventueel.

21 september 2020 om 19:47

Ik denk juist wel dat De Boer dat kan. Zeker bij Oranje heb je niet graag gezeur met de bondscoach. Iedereen is vervangbaar binnen dit Oranje, ook de spelers die momenteel belangrijk zijn.

Dit is gewoon totaal niet gebaseerd op competenties, dus waarom dan een tweede gesprek? Zeg dan gewoon als KNVB we nemen Frank de Boer omdat ie veel interlands heeft gespeeld en vroeger eens een aantal keren kampioen is geworden met Ajax. Want dat is echt het enige waar dit op is gebaseerd.

Ik ga dansen van vreugde in mijn keukentje, met in de rechterhand een flesje bier en de linkerhand oranje vlaggetje,als Frank de Boer succesvol is.wat zullen de pessimisten dan lekker te kijk worden gezet hahaha.

20 september 2020 om 12:49

En zo niet? Ik gun het hem en uiteraard Nederland van harte, maar ik heb er een hard hoofd in

20 september 2020 om 13:43

Als het niet lukt, hebben al die miljoenen bondscoaches toch gelijk gekregen.

Letterlijk alles wat de Boer de afgelopen jaren heeft aangeraakt, is misgelopen. Waarom zou hij in vredesnaam de juiste man zijn? Toen hij zijn successen had, was het voetbal ook al slaapverwekkend. Ik denk dat de centrale verdedigers van Ajax nog nooit eerder zo veel hebben rond getikt met elkaar. Dat hoef ik bij Oranje absoluut niet te zien. Het is een fabeltje dat de Boer staat voor mooi, sprankelend Ajax-voetbal. Dat is hem namelijk nog nooit gelukt. Ook resultaten haalt hij niet, dus het is dubbel niks. Armoedig.

Ik ben niet pro de Boer maar de waan van de dag regeert uiteraard wel. Koeman wordt nu trainer bij Barcelona en is een soort wereldtrainer nu maar ik kan me wat avonturen bij Valencia, AZ en Benfica voor de geest halen waar Koeman nou niet bepaalt uitblonk. Dan heb ik het nog niet eens over de strubbelingen bij PSV en Everton. Oftewel alles is een moment opname, we zullen het zien...

20 september 2020 om 12:19

Dat is nou eenmaal hoe het gaat. Koeman heeft natuurlijk een goed fundament neergezet en er een mentaliteit in gekregen, maar Koeman heeft ook fouten gemaakt. Het gros van de doelpunten kwamen voort uit het feit dat een langzame centrale verdediger als linksback fungeerde en moeizame eerste helften kwamen voort uit een te behouden speelstijl en opstelling waardoor er in de tweede helft vaak een inhaalrace moest worden uitgevoerd. Verder is nu iedereen kritisch, maar als hij straks een paar wedstrijden goed speelt en wint, draait de mening bij velen ineens 180 graden. Zo gaat het altijd. Ik ben ook niet heel enthousiast over het aanstellen van De Boer, maar het zou me ook niets verbazen als het uiteindelijk toch een goede keuze blijkt. We gaan het wel zien.

20 september 2020 om 12:29

Het zal pas een goede keuze blijken als Frank zijn eigenwijsheid overboord gooit een eens leuk aanvallend voetbal gaat spelen. Wij willen geen risicoloos tikkie terug tikkie breed en vooral de keeper continu in beeld zien.

20 september 2020 om 12:37

Nou ja, mocht dat het geval zijn doet hij eigenlijk exact hetzelfde als Koeman. Buiten een verdwaalde aantrekkelijke wedstrijd is Oranje eigenlijk nooit zo leuk om naar te kijken. Dat is al het geval zolang ik me kan heugen sinds het eerste eindtoernooi dat ik bewust heb meegemaakt (1997-1998).

Het is toch wel erg triest gesteld in Nederland! Dat we geen enkele goede trainer kunnen vinden voor ons Nederlands elftal. Frank de Boer heeft alleen bij Ajax wat goeds gedaan en daarna helemaal, maar dan ook helemaal niks bewezen!!!

20 september 2020 om 11:52

Louis was beschikbaar. Maar daar hadden de spelers geen behoefte aan. Dus nu maar iemand zonder ervaring en die zich tactisch laat aftroeven.

Ik was altijd voor Louis gegaan. Sinds wanneer bepalen spelers wie hun leidinggevende wordt!?

Als FDB bondscoach van het Nederlands elftal word dan wil ik me graag uitschrijven als Oranje supporter.

20 september 2020 om 12:27

Het moet de knvb toch wel wat doen dat zowat hele Nederland hier tegen is? Onbegrijpelijk dat ze dit door gaan drukken.

Spelers kunnen kiezen: of met een geniale gek die alles bepaald naar de finale. Of lekker ontspannen met de Boer in de 8ste finale worden afgetroefd door coach die wel tactisch sterk is.

20 september 2020 om 12:27

Met de boer ontspannen? Dan heb je toch een verkeerd beeld van hem.

20 september 2020 om 12:46

komt de groepsfase niet eens door. De Boer heeft ja knikkers nodig. Depay is niet zo 1 en hij is je spits of jawel zie je het al voor je.. Luukinho word NL nieuwe nr9. ik zie dit gewoon gebeuren. 3x triest nieuws met de Boer toch krijgt hij telkens een mooie club.

Met Frank de Boer aan het roer hoef je niet eens mee te doen met het EK, dat wordt een vernedering van jewelste. Houdt dan lekker de eer aan jezelf. Echt ongelooflijk dit, van Gaal is veruit je beste trainer en heeft in het verleden ook voor succes gezorgd met het Nederlands Elftal. Ongeacht wat je van hem vind en of je bloedhekel aan hem heb, kan je er niet onderuit dan dat hij de enige geschikte kandidaat is. En na het EK is Bosz hoogstwaarschijnlijk beschikbaar en kan hij het stokje overnemen. Als je dan echt geen van Gaal wil, doe dan een Henk Fraser. Prima trainer, duidelijk verhaal en ligt goed in een spelersgroep. En om de anti racisme clubjes tevreden te stellen, is die nog donker ook.

4 jaar bij Ajax kampioen van de armoede omdat de concurrentie alle kans kregen maar blijkbaar die schaal niet wilden hebben. Nu uit armoede maar bondscoach gemaakt. Het is maar wat je wil. Dit worden qua voetbal plezier treurige jaren bij oranje. We kunnen ons voorbereiden om de keeper veelvuldig in beeld te zien. Lekker veilig tikkie terug vooral geen risico nemen hè Frank

Beste KNVB,
Ik trouwe FM2020 speler leidt al mijn teams tot kampioen en al meervoudig Champions League winnaar.
Hoewel ik geen officieel trainersdiploma in bezit heb, garandeer ik mijn stinkende best te doen om ook met het NL Elftal de gewenste resultaten binnen te halen. Ik vraag er enkel een onkosten vergoeding voor.

Mocht het ongelukkig toch geen geschikte combi worden, draag ik zonder moeite het stokje over een een geschikte kandidaat.

Wat mij betreft is dit een veel betere optie dan een bondscoach waar 10% van de bevolking achterstaat, een paar miljoen int en verder dezelfde resultaten behaalt als ik.

Ik hoor graag van u, of u op mijn aanbod ingaat.
Met vriendelijke groet,
Kevin

ik vind Frank wel een goede keuze.hij heeft bij Ajax de eerste 2 seizoenen zeker bewezen een goede coach te zijn, daarna was het een kaalslag binnen Ajax en de kwaliteit ging langzaam steeds meer naar beneden en toch werd hij nog 2 x kampioen met een elftal wat op papier minder dan PSV en gelijkwaardig zo niet minder dan Feyenoord.hij heeft bewezen om met minder materiaal toch hoog te eindigen(ook dit is een kwaliteit)dat het voetbal ook minder was kwam vooral dat hij het elftal liet spelen naar de kwaliteit van de spelers (kijk naar Van Gaal ) die heeft ook een betonelftal neergezet omdat er niet genoeg kwaliteit was om mooi te spelen.het gezeur over dat hij niet met vedette om kan gaan heeft betrekking op 1 speler en die heeft nadat hij Ajax had verlaten nooit meer iets laten zien, ligt dit nu aan de speler of aan Frank.verder nog even over het 3x ontslagen worden, kan je als coach wel een elftal neerzetten als je maar een handvol wedstrijden het mag laten zien of als je het goed hebt gedaan(usa) maar de goede spelers weggekocht worden en je wilt er andere voor maar krijgt ontslaghet is zo jammer dat frank alleen afgerekend wordt op zijn laatste ,5 jaar bij Ajax

Ik dacht het bondscoachschap was weggelegd voor ervaren, bewezen succesvolle coaches.
Niet voor een onervaren, overal falende......

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren