Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Crysencio Summerville verlaat Feyenoord voor Premier League-avontuur

Laatste update:

Crysencio Summerville vervolgt zijn loopbaan bij Leeds United, zo maakt de Engelse club via de officiële kanalen bekend. De achttienjarige vleugelaanvaller zet bij de Premier League-promovendus zijn handtekening onder een driejarig contract en sluit voorlopig aan bij de Onder-23 van the Whites. De hoogte van de transfersom die Leeds United naar Feyenoord overmaakt wordt niet gecommuniceerd, maar eerder werd gemeld dat de Rotterdammers anderhalf miljoen euro wensten te ontvangen.

Het contract van Summerville bij Feyenoord liep nog tot medio 2021 en de Rotterdammers wilden deze verbintenis graag openbreken en verlengen. “De speler gaf echter aan niet op het aanbod in te willen gaan, waardoor een vertrek voor beide partijen de oplossing is”, meldt Feyenoord via de officiële kanalen. Er was veel belangstelling voor Summerville, van onder meer Wolverhampton Wanderers, Anderlecht, Rangers FC en Red Bull Salzburg. Voetbal International meldde dat er tevens vanuit de Eredivisie interesse was voor de aanvaller.

Zijn keuze is nu dus echter gevallen op Leeds United, dat vorig seizoen als kampioen van de Championship promoveerde naar de Premier League. Summerville zal bij the Whites echter nog niet aansluiten bij het eerste elftal, want in het communiqué valt te lezen dat het voorlopig de bedoeling is dat hij in de Onder-23 zal gaan spelen. Bij het hoogste jeugdelftal van Leeds United treft Summerville een landgenoot, daar ook de van Ajax overgekomen doelman Dani van den Heuvel in de Onder-23 zal uitkomen.

Summerville doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en speelde uiteindelijk geen enkele officiële wedstrijd in de hoofdmacht van de Rotterdammers. De afgelopen seizoenen werd de jeugdinternational tweemaal verhuurd: aan FC Dordrecht en aan ADO Den Haag. In de voorbije jaargang kwam hij namens laatstgenoemde club tot 22 officiële optredens, waarin hij 2 doelpunten en 3 assists verzorgde. Summerville zag het niet zitten om komend seizoen een bijrol te vervullen in Rotterdam, waardoor er geen akkoord werd bereikt over een nieuw contract. Een rol bij het nieuwe Onder-21 elftal van Rini Coolen zag hij al helemaal niet zitten, waardoor een vertrek voor alle partijen de beste oplossing is.

Goede keuze van Crysencio Summerville?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Veelste weinig geld voor zo'n speler met veel potentie

16 september 2020 om 15:11

Mwah zo goed was hij ook weer niet en gewoon een hele moeilijke jongen als ik de verhalen mag geloven. Ik vind het doorverkoop percentage veel belangrijker. 15/20% en het is een prima deal

16 september 2020 om 15:13

Als je hem niet goed vind, is een hogere transfersom juist aantrekkelijker.

16 september 2020 om 15:14

Hij is nog jong en je weet het nooit. Nog maar een 1 jarig contract dus een hoge transfersom is helemaal niet realistisch voor die paar potjes in de eredivisie. Zo kan je er later toch nog van profiteren mocht het wel nog wat worden

16 september 2020 om 15:17

Je weet het nooit inderdaad, dus als je geen vertrouwen in hem hebt als speler kan je hem beter voor een hogere transfersom verkopen in plaats van een doorverkoop percentage.

16 september 2020 om 15:18

Ja en als Leeds dat niet wilde betalen heb je een ongemotiveerde speler en volgend jaar niks? We barsten al niet van het geld...

16 september 2020 om 15:22

Het gaat erom dat jij zegt dat je hem geen goede speler vind, en vervolgens zegt dat je een doorverkoops percentage belangrijker vind. Dan spreek je je zelf naar mijn mening tegen.

16 september 2020 om 15:24

Haha oke grote vriend. Ik zie in hem geen topper nee. Maar zoals ik al zei, je weet het nooit. Heel veel meer had je er sws niet voor gekregen. Daarnaast zag Feyenoord het wel in hem zitten en wilde graag met hem door. Dus ga ik er ook vanuit dat hij wel enigszins potentieel heeft en dus dat er een doorverkoopspercentage is bedongen. Maar ik vind hem te licht ja, zeker voor Engeland

16 september 2020 om 15:27

Ik ben het met je eens dat er enigzins potentieel in zit, en beweer ook nergens dat ik dit een slechte deal vind voor Feyenoord.

16 september 2020 om 17:11

Idd moeilijk jongen die ook betrokken is geweest bij één geweldsincident. Kreeg aan de stok met een ploeggenoot in de jeugd.

16 september 2020 om 15:14

Eens, deze jongen zou prima bij een Vitesse of Heerenveen mee kunnen draaien. Als bij bij Ajax had gespeeld kreeg je er waarschijnlijk 5+ miljoen voor, zonde dat hij de Eredivisie verlaat maar Leeds is wel een club waar je als jeugdspeler enige kans hebt om door te stromen.

16 september 2020 om 15:17

Maak daar maar gerust 10+ miljoen voor hoor. Als je al hoort dat Ajax ca 25 miljoen kan vangen voor Dest?

16 september 2020 om 15:22

Heeft nog maar een 1 jarig contract. 1 leuk jaar bij ADO haalt ook Overmars geen 10 miljoen uit. Botman had een langer lopend contract en leverde 9 miljoen op, en dat was echt het maximale.

16 september 2020 om 16:12

Het verschil was dat bij Overmars het niet had voorgekomen dat een van je grootste talenten nog maar een 1-jarig contract heeft.

16 september 2020 om 15:47

Had geen zin in de onder 21. Dik contract en straks bij een middenmoter in de eredivisie ballen. Slim gedaan.

16 september 2020 om 20:21

Vind het wel jammer dat deze jongen nu al vertrekt. Is toch een interessante speler met kwaliteit en in zn spel zit ook nog eens een hoge amusementswaarde. Dat kun je niet van veel Feyenoorders zeggen. De Anthonie van Feyenoord. Jammer jammer.

Verleng je je contract niet om dus bij de U23 van Leeds te voetballen, oke.

16 september 2020 om 15:14

Geld. Voor een redelijk salaris bij de o21 van Feyenoord of voor een dik salaris bij de U23 van Leeds. Alsnog vind ik dat dit jochie het wat te hoog in zijn bol heeft. Snap Feyenoord volkomen.

16 september 2020 om 15:25

Hoog in zijn bol en oprecht een probleemventje. Eigenlijk is dit voor Feyenoord dus een prima deal. Een jongen die nog nooit heeft bewezen voor 1,5 miljoen lozen. Topspelers van Feyenoord gaan vaak voor slechts 10 miljoen weg, wat de deal nog weer beter maakt.

16 september 2020 om 15:26

Hoog in je bol als je eerder in de KKD en een volledig seizoen in de eredivisie hebt gespeeld en vervolgens geen trek hebt om met Feyenoord 21 te spelen. Echt schandalig dat hij dat niet wilde.

16 september 2020 om 15:30

En vervolgens wel on de u23 willen spelen van Leeds United... Zulke jongens kan je beter kwijt dan rijk zijn, heeft regelmatig voor problemen gezorgd en ook bij Ado was er (nog) weinig rendement. 1.5 miljoen en een kleine doorverkoop percentage is prima.

16 september 2020 om 15:39

Zoals Dvv20 zegt, om vervolgens wel in de U23 van Leeds te gaan spelen. Wie hou je nog voor de gek.

16 september 2020 om 15:45

Met het oog op doorbreken in de BPL. Als ik moet kiezen tussen spelen in onder 21 met Feyenoord tussen andere ploegen van onder 21 of bij Leeds onder 23. En vergeet niet dat Summerville te horen heeft gekregen dat er sowieso 4 buitenspelers voor hem zaten dus hoe groot was de kans dat hij in Feyenoord 1 zou spelen?

16 september 2020 om 15:47

Ga jij maar rendementen tellen van een 17 jarige (halverwege 18) hoge rendement verwachten in een degradatie kandidaat. Op die leeftijd kijken mensen die kijk hebben op voetbal naar het spel en potentie. Bekijk voor de grap even het rendement van Sinisterra voordat hij doorbrak.

16 september 2020 om 15:54

Ik ben echt benieuwd wat precies de bron is (buiten Summerville en zijn zaakwaarnemer) voor het steeds beweren dat tegen hem is gezegd dat hij in O21 zou komen. Volgens mij heeft hij de voorbereiding gewoon meegedraaid bij Feyenoord. De kans op minuten in het eerste was bij Feyenoord gewoon véél groter geweest dan bij Leeds. Bovendien ga je mij echt niet beweren dat Feyenoord hem niet had willen uitlenen aan een eredivisie club als dat een harde eis was geweest voor contractverlenging. Maar garanties op minuten in Feyenoord 1 worden in ieder geval niet afgegeven.

16 september 2020 om 21:58

Dneres die snapt het. Lekker gaan verdienen op die leeftijd, kans op doorbreken in BPL of anders rustig een ED middenmotor pakken. Wat staat daar tegenover bij feyenoord?

16 september 2020 om 15:18

Bij Feyenoord stond hij er toch ook naast? Bij Leeds kan hij zich rustig ontwikkelen en de PL op je CV is fantastisch. 1.5 miljoen is natuurlijk wel erg weinig geld voor Leeds United, dus als hij er niks van bakt wordt hij zo bij het vuilnis gezet. Dat is helaas de keerzijde van voetballen in de grootste competitie van de wereld.

16 september 2020 om 15:24

Ik weet niet of hij er bij Feyenoord naast had gestaan. Linssen heeft ook nog niet zoveel laten zien. Nu Sinisterra nog geblesseerd is zou hij denk ik dit half jaar zeker genoeg minuten gemaakt hebben maar goed. Bij Leeds O23 is de kans in ieder geval groter op speelminuten, dat zal best.

16 september 2020 om 16:56

Daar zit voor Summerville wel het probleem. Die zat niet eens bij de selectie, zelfs niet in de voorbereiding waar clubs meestal jeugdspelers wel de kans geven en moest met jong feyenoord mee doen wat uitkomt in de beloften competitie. Dus bij Feyenoord was hij, ondanks de absentie van Sinisterra en het vraagteken Linssen ook niet aan spelen gekomen.

16 september 2020 om 18:29

Hij zat wel bij de selectie en stond zelfs in de basis tegen Sparta en Linssen begon als wissel. Pas toen hij aan gaf om niet te verlengen hebben ze hem naar jong gezet. Maar goed als je deze info mist dan snap ik dat het overkomt alsof die geen kans zou krijgen.

16 september 2020 om 15:18

Als hij het daar goed doet speelt ie straks gewoon in de PL met een mooi salaris.

16 september 2020 om 15:23

Want Leeds is geen degradatiekandidaat? Wie zegt dat hij dit jaar al aansluit bij het eerste?

16 september 2020 om 15:38

Leeds zou niet bij mijn eerste drie potentiële degradatiekandidaten staan.

16 september 2020 om 16:09

@EnriqueD, mocht Leeds (hoogst onwaarschijnlijk) degraderen dan speelt hij misschien wel in de Championship. Dat is natuurlijk ook absoluut geen straf, fantastische competitie om in te voetballen lijkt mij.

16 september 2020 om 16:38

@EnriqueD is natuurlijk pas 1 wedstrijd maar gezien hun spel bij Liverpool uit zie ik Leeds niet als degradatie kandidaat. Kan van alles gebeuren natuurlijk. Ze deden daar erg goed bij kampioen. Qua degraderen denk eerder aan Fulham, WBA, Burnley

16 september 2020 om 17:42

Prima competitie, maar mijn reactie is op BME12, die aangeeft dat hij straks in de PL zal spelen. Dat valt nog te bezien natuurlijk. Hij speelt niet in het eerste, Leeds kan zomaar degraderen én hij moet nog slagen bij de club. Daarnaast geen ruzie zoeken, maar dat is logisch.

16 september 2020 om 16:13

Ik kan het in dit geval langs zijn kant wel begrijpen. Je hebt een jaar eredivisie gespeeld en moet dan terug naar de jeugd van Feyenoord die ook nog eens in een competitie spelen waar de sterkste jeugd teams niet bij zitten want die spelen in de Kkd. Daar ligt sportief ook niet direct veel perspectief.

1 miljoen aan de lagen kant maar ja volgend jaar had je er niks voor gehad. Hopelijk ook nog een doorverkooppercentage.

Kben benieuwd wat voor perspectief ze hem daar hebben voorgeschoteld!

Als Timo Werner zegt dat hij nog nooit tegen zulke kasten van verdedigers heeft gestaan en het wennen word zal dit een leuke stap voor hem zijn maar wellicht niet optimaal voor zn ontwikkeling. Had beter naar een land als spanje kunnen gaan. Desalniettemin, succes en ik hoop dat je ons het tegendeel bewijst.

16 september 2020 om 15:21

Werner zal niet uitkomen tegen Leeds -23 denk ik. Wellicht hebben ze bij -23 dressoirs in de verdediging. Scheelt weer

16 september 2020 om 16:57

Wow wat een slimme opmerking zeg. Je gaat naar zo’n club om uiteindelijk pl te spelen toch? Hij komt over een jaar of 2 nog steeds fysiek te kort. el ghazi heeft het ook niet tot de top bereikt terwijl die in potentie toch meer talent had.

16 september 2020 om 17:47

Wow, wat een serieuze reactie zeg. Summerville speelt in een andere competitie, dus wat heeft de opmerking van Werner er mee te maken?

nou, ik ben benieuwd. ik zag wel Klich en een andere ex Eredivisie speler in de basis staan bij Leeds laatst tegen Liverpool maar toch heb ik mijn twijfels of Summerville het niveau al heeft om het daar te gaan redden. bij ADO presteerde hij aardig maar ook weer niet heel uitzonderlijk ofzo

Welkom bij ADO, Twente, Zwolle, Emmen, Fortuna of VVV volgend jaar of het jaar daarna. In de PL lachen ze in dit soort spelers.

Snap niet waarom hij voor Leeds heeft gekozen, waren er dan echt geen andere clubs geïnteresseerd? Spanje had ik vanwege zijn fysiek en technisch spel veel beter voor hem gevonden.

16 september 2020 om 15:43

In Engeland betalen ze meer

Gaat ondersneeuwen in het fysiek van de Prem. Wat zeg ik, op de training al. Enige reden die ik voor Leeds kan bedenken is om een tijdje weer voor 3 miljoen ergens te lozen. Tot over 2 jaar in Arnhem..

16 september 2020 om 15:23

Inderdaad. Goed mogelijk dat ze hem zien als handelswaar.

Onbegrijpelijke keuze, maar daar doe je nu niks meer aan. Leuke speler met een flinke handleiding. Hopelijk is deze er ook in het Engels.

Lekker in de Onder 23 spelen. Als Leeds het echt in hem zag zitten zou hij wel aansluiten bij de selectie. Lijkt me een vrij kansloos verhaal, maar we gaan het zien. Curieus dat hij juist bij Feyenoord niet bij jong wilde spelen en het nu elders wel doet. Zal wel met geld hebben te maken. Niet handig omdat zo vroeg in je carrière al te doen.

16 september 2020 om 15:29

Ik geloof nooit dat Feyenoord hem in O21 wilde laten spelen als hij net een jaar eredivisie erop heeft zitten. Ik denk eerder dat Feyenoord hem op zijn vroegst pas in de winter wou verhuren als Sinisterra weer fit is. Je zou denken dat hij mooi een half jaar alle kansen heeft om zichzelf te laten zien met alleen Linssen voor hem.

16 september 2020 om 15:38

Waarom is dat dan het rondgaande verhaal? Als jouw verhaal klopt snap ik Summerville wel wat beter. Dan is hij er puur ter opvang van een blessure om vervolgens weer geloosd te worden. Maar als hij overtuigt is van zijn eigen kwaliteit zou dat het ideale moment zijn om jezelf in de basis te spelen.

16 september 2020 om 15:54

Ik weet niet waarom dat rondgaand. Misschien is het wel waar maar het lijkt me vrij sterk. Volgens mij heeft O21 genoeg buitenspelers, en juist bij Feyenoord 1 is het wat schaars. En wat je zegt, je kan het twee kanten op zien. Met het drukke programma had hij waarschijnlijk genoeg wedstrijden/minuten kunnen spelen om te laten zien hoe goed hij is. Kansen zou hij wel krijgen, de concurrentiestrijd winnen moet hij toch echt zelf doen.

16 september 2020 om 16:33

Summerville speelde letterlijk voor de O21 tegen NAC in de eerste wedstrijd van het seizoen in die competitie. Daarna gooiden ze Bannis, een spits, op rechtsbuiten. Als ze tegen je zeggen, hang maar een beetje rond en maak wat minuten bij de o21 na je eerste seizoen Eredivisie en hoop maar dat je wat kansen krijgt voordat Sinisterra weer fit is, dan snap ik heel goed dat hij zegt "ik ben pleite", want ik vertrouw Feyenoord dan echt niet qua begeleiding van jonge spelers.

16 september 2020 om 16:37

Summerville speelde pas bij de O21 toen duidelijk werd dat hij zijn contract niet wilde verlengen. Daarvoor draaide hij de voorbereiding mee met het eerste en was hij geen seconde onderdeel van de O21. Aangezien zijn contract ook afliep na dit seizoen, werd besloten dat het geen zin had om hem bij het eerste te houden. En Bannis speelde gewoon in de spits toen hij erin kwam, Lont stond toen op rechtsbuiten.

16 september 2020 om 15:32

Probeer zelf maar het verband te zien dat een speler eerst KKD en daarna eredivisie heeft gespeeld en dan moet aansluiten bij Feyenoord 21 in een beloftecompetitie. Het zag er naar uit dat Linssen voor hem in de pikorde zat dan zou ik mijn geluk ook elders opzoeken.

16 september 2020 om 15:37

Linssen is ook gewoon en betere speler. Dat je bij ADO hebt gebald betekent niet dat je direct bij Feyenoord in het eerste elftal komt. Fijn dat je mijn denkvermogen beoordeeld terwijl je zelf met zo'n infantiel voorbeeld komt.

16 september 2020 om 15:37

Waaruit bleek dat Linssen hem in de pikorde voorbij was? In die ene oefenwedstrijd dat Summerville een basisplaats had en Linssen niet? Dat wil nog niks zeggen maar met alleen Linssen als concurrent (conteh nog geen minuut gespeeld, Sinisterra voorlopig nog geblesseerd) lag juist de weg open voor hem om genoeg minuten/wedstrijden te spelen.

Daar snap ik dus niks van. Ga dan lekker veel voetballen bij een Heerenveen, Groningen of Twente...

16 september 2020 om 15:30

Waarschijnlijk hopen op een doorbraak om op het hoogste niveau te spelen.

Terecht dat hij elders zijn geluk gaat beproeven. Echt schandalig dat een Linssen de voorkeur kreeg boven een Summerville. Hij was misschien nog lang niet een dragende speler, maar die had zich tenminste wekelijks kunnen ontwikkelen. Nu staat er een Linssen die helemaal niks doet en niks extra’s kan brengen. Met Summerville had je tenminste nog diepgang en een speler met een actie die door elke week te spelen beter zou worden. Succes met Linssen!

16 september 2020 om 15:55

Waarom is dat schandalig? Vind Linssen geen geweldenaar, maar liet het al jaren bij Vitesse zien waar Summerville ‘slechts’ een seizoen bij ADO erop had zitten. Daarbij is linksbuiten niet Summerville zijn optimale positie. Hij zou bij Feyenoord tot Sinisterra hersteld was de eerste backup zijn en wellicht meer als Linssen niet presteert. Sowieso was hij de vaste backup van Berghuis als iedereen fit is. Dat is toch prima perspectief voor een 18-jarige bij een club als Feyenoord? Dat hij wat anders wil is zijn goed recht, maar de stap naar de jeugd van Leeds vind ik vrij curieus. Maar hoop dat het de juiste blijkt voor hem.

16 september 2020 om 16:14

Linssen heeft ook meer laten zien dan Gakpo en Antony. Ik zie Ajax en PSV nooit gaan voor een Linssen.

16 september 2020 om 16:19

Vind je? Volgens mij heeft Antony toch behoorlijk wat laten zien in Brazilië. En PSV ging voor spelers als Doan, maar dat zal je gemist hebben. En ook een Bruma voor 15 miljoen. Dan heb ik liever een transfervrije Linssen. Al zie ik niet helemaal wat er relevant is aan jouw punt in de discussie Linssen of Summerville.

16 september 2020 om 15:58

Als je al bang bent voor wat concurrentie met Linssen dan is het misschien maar goed om weg te gaan.

Natuurlijk gaat deze jongen een leuk salaris verdienen. Maar wat wil deze jongen nu? Bij Feyenoord ben je geen basisspeler. Je bent fysiek niet er sterk en je bent aan de kleine kant. Wat wil je dan in Engeland gaan doen? Deze jongen gaat toch nooit spelen. Zien wij net als al zijn voorgangers over een aantal jaar terug bij Twente, Willem2, ADO, RKC enz.
Voor Feyenoord is de 1,5 miljoen een leuke prijs. In mijn ogen een prima prijs voor een speler die nooit basisspeler ging worden.

16 september 2020 om 16:12

Bij Feyenoord zat hij ook bij de reserves. Bij Leeds krijg je tenminste nog redelijk ervoor betaald.

Niet echt een goede zet als ik las wie er nog meer interesse had. Daarnaast had ik als ik summerville was gewoon voor mijn plaats bij Feyenoord geknokt. Ik hoop het niet voor hem maar ook deze speler gaat veel te vroeg naar het buitenland. Ben bang dat wij weinig meer van hem gaan horen..

Of dit een goede stap is weet ik niet, maar ik snap wel dat zo'n jongen na een jaar Dordrecht en een jaar ADO niet in lege stadions van een onder21-team wil spelen.

Goed gedaan Feyenoord. Jongste debutant ooit voor ADO in de Eredivisie, zou moeten doorknallen. Jammer alleen dat Feyenoord's idee van ontwikkeling bestaat uit het gooien van hem achter Narsingh in de rangorde. Nu vertrekt hij via de achterdeur naar de Premier League. Goed signaal naar de jeugdopleiding wederom. En de supporters die hem eerst nog verdedigden rondom dat Knoester-verhaal omdat hij de waardevollere van de twee was, zullen nu vast wel weer wijzen naar een mentaliteit-probleem of dat soort onzin over "niet durven vechten voor je plek", omdat het altijd ligt aan de speler en nooit aan het beleid. Nou ja, veel plezier ermee.

16 september 2020 om 16:17

Snap niet dat je Feyenoord hierin iets verwijt? Summerville was met een redelijke voorbereiding bezig. Niet top maar redelijk. Zijn concurrenten Narsingh en Linssen kon hij best wel verslaan, hij had dus 1e linksbuiten kunnen worden. Dat is toch een prima perspectief? Maar Summerville had er geen trek in en dat hij precies naar een club gaat in een competitie waar hij niets heeft te zoeken, vind ik het normaal dat je dan gelijk aan geld gaat denken.

16 september 2020 om 17:10

Hoe kan je Feyenoord niet iets verwijten? Zij halen Linssen. Zij besluiten Narsingh boven Summerville te plaatsen. Er zou niet eens een concurrentiestrijd moeten zijn tussen die twee spelers. Feyenoord hoort de weg naar het eerste makkelijker te laten verlopen, niet moeilijker. En het zijn niet eens spelers die kwalitatief veel beter zijn. Als er dan tegen je wordt gezegd dat je alsnog 6e, 7e keus bent, voor wat ga je je contract dan verlengen bij zo'n club? Moet je dan erop rekenen dat je een eerlijke kans krijgt? Denk je dat als ze tegen Ihattaren zeggen, we halen Joris van Overeem op jouw positie en je zit achter hem in de rangorde, dat hij dan zin heeft om dat af te wachten? Nee, die vertrekt, want een club die dat soort beslissingen neemt, heeft geen lange termijn-visie. Beetje het Ziyech-verhaal. Die moest ook per se knokken met Immers, terwijl je had moeten zeggen, ja, dat is jouw plek, Immers is tweede viool. Als dat is wat je wilt, top. Maar ga niet verrast zijn wanneer je talenten vertrekken. Dan heb je nog half geluk dat die Kokcu wou bijtekenen en dat gebeurde pas na basisplek na basisplek dat die het gevoel had dat die het vertrouwen had.

16 september 2020 om 17:16

Hoe kom je erbij dat Feyenoord Narsingh boven Summerville heeft geplaatst? Summerville speelde in de voorbereiding regelmatig op links. Hij was met Linssen aan het strijden voor de linksbuiten positie. Als hij het verloor zou ie alsnog veel in actie kunnen komen want veel vleugelspelers heeft Feyenoord niet. Alleen maar Berghuis, Narsingh, Linssen en de zwaar geblesseerde Sinisterra.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren