Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico抯 van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tottenham en Real Madrid akkoord over transfer van dertig miljoen euro

Laatste update:

Sergio Reguil贸n wordt de nieuwe linksback van Tottenham Hotspur. Volgens transferexpert Fabrizio Romano heeft de club uit Londen een akkoord bereikt met Real Madrid over een transfersom van dertig miljoen euro. Ook Manchester United had interesse, maar the Red Devils raakten het niet eens met de Koninklijke. Omdat Reguil贸n al een persoonlijk akkoord had met the Spurs is het slechts een kwestie van tijd voordat de transfer officieel wordt.

Manchester United had lange tijd de beste papieren om Reguil贸n in te lijven. De 23-jarige linkspoot gaf zelf al groen licht voor een overstap naar Old Trafford, maar United slaagde er niet in om een akkoord te bereiken met Real Madrid. De Spaanse grootmacht hield naar verluidt vast aan de vraagprijs van dertig miljoen en wilde een terugkoopoptie op Reguil贸n. Die eisen gingen de club uit Manchester te ver, waarna Tottenham zich in de strijd mengde.

Dinsdag legde Tottenham een bod neer bij Real Madrid en dat werd al snel geaccepteerd. De club uit Londen is volgens Romano ook akkoord gegaan met de terugkoopoptie, waardoor Real de speler voor een afgesproken bedrag kan terugkopen in de toekomst. Daarnaast krijgt Real Madrid de mogelijkheid om ieder bod dat Tottenham in de toekomst ontvangt voor Reguil贸n te evenaren. Alleen een medische keuring en het papierwerk scheidt Reguil贸n nog van een transfer naar Londen.

Reguil贸n werd opgeleid bij Real Madrid en haalde het eerste elftal. In het seizoen 2018/19 kwam hij tot veertien competitiewedstrijden, maar een vaste basisplaats zat er onder trainer Zin茅dine Zidane niet in. Afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan Sevilla en onder trainer Julen Lopetegui groeide hij uit tot een belangrijke schakel. De aanvallend ingestelde linksback kwam tot 38 wedstrijden in alle competities en won de Europa League door in de finale te winnen van Internazionale.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Erg goede transfer voor Spurs. Linksback positie was het pijnpunt. Wel best goedkope terugkoopclausule. Ik denk dat een deal van 25 miljoen euro en 50 miljoen terugkoopclausule beter was geweest. Toch matig onderhandelt van Levy. Nu nog een lcv en een multifunctionele back-up spits en Spurs is klaar voor het nieuwe seizoen.

16 september 2020 om 09:42

Waar zie jij de hoogte van de terugkoopclausule staan? Ik zie alleen dat Real Madrid, naast de terugkoopclausule, de gelegenheid krijgt op het bod van een andere club mag evenaren.

16 september 2020 om 09:44

Zermatt heeft ook zo zijn connecties.

16 september 2020 om 09:46

Dutch / De terugkoopclausule komt neer op een bedrag tussen de 30 en 35 miljoen euro.

16 september 2020 om 09:57

Romano meldt juist 40/45 miljoen als terugkoopclausule.

16 september 2020 om 10:09

Zerma / Okay , misschien is wat ik gelezen heb in Britse ponden maar ik weet toch wel zeker gelezen te hebben dat het om een bedrag tussen de 30 en 35 ging

16 september 2020 om 10:20

Had ook gelezen 35 miljoen en dat had ik heel raar gevonden als de Spurs daarmee akkoord waren gegaan. Vijf miljoen meer zou niks zijn natuurlijk. Dus 40 tot 45 miljoen zou realistischer zijn. Alsnog goed onderhandeld lijkt me door Real. Spurs in de greep van Real en Real een Morata gevalletje, een win-win situatie voor Real.

16 september 2020 om 11:27

Spaanse media hebben het over terugkoopoptie van 35-40m euro. Goede deal dus voor Real. Lekker strak ingestoken

16 september 2020 om 11:43

@formus,voor Tottenham zijn er weinig goede linksbacks te krijgen en zeker voor dat geld. De concessie dat Real hem voor 40-50 miljoen terug kan kopen (na 2 seizoenen) dat je minimaal 2 seizoenen een goede back hebt en er nog winst op maakt. Ook voor Tottenham is het een goede deal in dat opzicht. Denk dat beide partij-en hier heel erg content mee zijn.

16 september 2020 om 09:39

United kan nooit akkoord gaan met dat soort clausules, het is jammer maar te begrijpen. Goede aankoop voor Spurs die ze echt versterkt. United lijkt een kansloze zomer te gaan draaien.

16 september 2020 om 09:43

Laten we niet vergeten dat ze superster Van de Beek hebben binnengehaald

16 september 2020 om 09:48

Cunian / We moeten ook niet doen alsof Manutd nou zo een grote club is dat ze zo een clausule ten alle tijden moeten weigeren. Ja, Manutd heeft de historie, maar de laatste jaren sinds met name SAF weg is, moet Manutd toch vooral schikken in een underdog positie, al komen ze er wel aan nu, maar om te zeggen dat ze echt Mancity en Liverpool lastig gaan maken, dat weet ik nog niet. Met Regi hadden ze meer kracht op de linkerflank gehad, maar anderzijds is dit wel een mooi signaal dat Manutd afgeeft, ik hou wel van clubs met principes

16 september 2020 om 09:50

Ben het met je oneens, United zou dit niet kunnen doen. United is een giga club en daar doen hun recente prestaties niets van af.

16 september 2020 om 10:04

United is wel zo groot dat ze dat niet gaan doen. Natuurlijk mindere jaren gehad, maar blijft een enorme club.

16 september 2020 om 10:13

Hij was absoluut een versterking, met name wanneer shaw geblesseerd is, maar met dit soort clausules kun je niet bouwen aan een team. En dan blijven ze altijd de club die jij nu beschrijft. Al is dat misschien ook wel zo als ze niemand kopen natuurlijk. Evengoed een begrijpelijke beslissing, van beide partijen.

16 september 2020 om 11:35

Wat zeg jij nou Insidermadrid. United is een gigantische club. Minstens gelijkwaardig aan een Real qua grootte. Dat het kwalitatief wat minder gaat klopt, alleen dat zegt niks over de grootte en statuur van de club.

16 september 2020 om 11:43

@gloryunited Minstens zo groot is natuurlijk overdreven. Real heeft 13 cl titels Utd 3 en kwa landskampioenen zit daar ook een verschilletje in.

16 september 2020 om 11:54

Glory / Manutd is groot, begrijp me niet verkeerd, zeker top 5, nog niet echt op het niveau van Real vind ik, maar wat ik met name bedoel is het volgende. Als Manutd gewoon de eisen van Raiola had geaccepteerd, dan hadden ze nu ook Erling Haaland daar rondlopen in Manchester, en als ze met de eisen van Florentino akkoord waren gegaan dan hadden ze nu ook Regi daar rondlopen, dat zijn toch wel serieuze versterkingen.

16 september 2020 om 13:07

@ajax01-95 Als je grootte uitdrukt in prijzen heb je gelijk, alleen ik heb het over de totale omvang. Daar komen alle facetten kijken en niet alleen prijzen. Volgens onderzoek heeft united een fan and followers base van 1,1 miljard mensen. (google maar). Dat betekent dat 1 op de 7 mensen op de wereld fan zijn of affiniteit voelen met Man United. Ze zijn gigantisch populair in Azi毛. Het merk United is nauwelijks minder waard dan het merk Real Madrid terwijl united al 7 jaar ondermaats presteert en Real de laatste 7 jaren een vd beste periodes uit haar geschiedenis kent.

16 september 2020 om 13:10

@insiderga er maar vanuit dat United top 3 is samen met Real en Barca. Jij hebt volgens mij geen idee hoe groot United is over de wereld. Er is een reden dat United niet met die eisen akkoord is gegaan: Ze waren niet redelijk of ze pasten niet bij het beleid van de club. Regi is echt niet heel veel beter dan Shaw. Anders had Real hem zelf opgesteld in de basis. Daarnaast was Haaland geen topprioriteit. Met Greenwood hebben ze, imo, minstens net zo groot aanvallend talent lopen. Wellicht minder doelgericht maar wel veelzijdig

16 september 2020 om 09:40

Achja. Nu kunnen ze Alex Telles van Porto halen voor 20 miljoen, vanwege het 1 jaar contract van Telles. Hij is denk ik beter dan Reguilon.

16 september 2020 om 09:44

liever alphonse Davies 馃槈

16 september 2020 om 10:35

Regulion was afgelopen seizoen echt wel beter dan Telles, en heeft veel meer potentie. Reguilon is duidelijke de betere aankoop ten opzichte van Telles, zelfs met terugkoopclausule.

16 september 2020 om 09:44

Onzin. Juist goed dat United niet de b*tch van Real wil zijn.

16 september 2020 om 09:44

Juist goed gehandeld van United. Als hij een sterk seizoen speelt ben je hem weer kwijt aan Real en kan je weer opzoek naar een nieuwe back. Bij United zijn ze niet zo dom om spelers op te leiden voor Real.

16 september 2020 om 09:49

AZE / Nou dom zou ik het niet willen noemen wat Spurs nu doet. Dit is gewoon een buitenkans voor een ploeg die geen eens Europees voetbal speelt, Manutd speelt iig nog CL, dus ik snap dat die misschien verder willen kijken. Spurs staat echt letterlijk met zijn rug tegen de muur

16 september 2020 om 09:58

Spurs speelt gewoon voorronde EL.

16 september 2020 om 10:19

Zerma / Okay sorry dat was me even ontgaan, is alsnog geen CL waar het wel om draait maar liever EL dan helemaal geen Europees voetbal

16 september 2020 om 12:08

Zo veel maakt het niet uit hoor. Weinig spelers kijken naar CL voetbal bij het maken van een transfer. United heeft destijds behoorlijk wat spelers gehaald zonder CL, Arsenal versterkt zich prima zonder CL, Everton en Wolves zijn al jaren beter bezig op de transfermarkt dan Spurs en die weten niet eens wat CL is.

Mooi met die terugkoopoptie. Marcelo bleeft sws dit seizoen en Mendy is er ook natuurlijk. Dus als Marcelo weggaat zou Reguilon een goeie optie zijn.

16 september 2020 om 09:43

Dan hoop ik liever dat alphonse Davies de opvolger wordt van Marcelo..馃槈

16 september 2020 om 09:47

Bwaah ik ben best tevreden met Mendy. De Fransman doet niks onder voor Davies. Davies zal wel aanvallender sterker zijn, maar Mendy is echt een blok graniet achterin. Ik ben echt blij met Ferland Mendy!

16 september 2020 om 09:51

CMG / Ik denk dat niemand verwacht had dat Ferland zo een wonderbaarlijk seizoen zou draaien. Hij heeft ook 1 van de mooiste Laliga goals van het seizoen gemaakt, gaf een assist op Benzema in El Derby Madrileno die we toen wonnen. Ik ben ook zeer tevreden met hem maar concurrentie is altijd goed, straks als Marcelo weg is en Regi komt erbij hebben we een nog sterkere linkerkant. Ik ben blij met hoe Florentino dit weer heeft opgelost, wat een voorzitter hebben wij toch ook

16 september 2020 om 11:19

Ik heb ook staan kijken wat een beest het is en voetballend zoveel beter dan verwacht, was echt onder de indruk, duidelijke nummer 1 voor de komende jaren! Jammer van Reguilon, had hem wel willen zien wedijveren met Mendy, maar terugkoopootie is een prima oplossing als huur geen optie is.

Ik snap het wel vanuit Manchester United, waarschijnlijk dezelfde reden dat Chelsea ook niet voor hem gegaan is. Het is bijna te hopen dat hij slechts goed presteert in Londen, omdat Real Madrid hem anders binnen een paar jaar ophaalt als vervanger van Marcelo.

16 september 2020 om 09:52

Vis / Ik vind dat Manutd zeker waardering moet krijgen voor hun principes, maar soms is een korte termijn oplossing zo slecht nog niet. Ik weet niet wat ik had gedaan als ik in de voeten van Woodard stond, maar misschien hebben ze wel een plan B achter de hand

16 september 2020 om 10:37

Als United en Chelsea heb je er op deze manier gewoon weinig aan, principes of geen principes. De enige manier om weer mee te doen om de titel is een team opbouwen met kwaliteit en de kern lang bij elkaar houden om automatismen op te bouwen. Beide ploegen hebben daar waarschijnlijk nog een paar jaar voor nodig. Bij goed spelen is Reguil贸n binnen een paar jaar weer een Real Madrid speler en kan je als club weer opnieuw beginnen met automatismen opbouwen aan de linkerflank. En presteert hij niet goed, dan is het sowieso geen meerwaarde.

Tsja, zo'n terugkoop clausule gaat United natuurlijk nooit mee akkoord. Dan is het een veredelde huurdeal waarbij Real Madrid de speler wanneer het hun uitkomt terug kan halen. Daar kun je niet op bouwen. Zeker gezien de speler het liefste voor Real wil spelen. Prima versterking voor Spurs, dat wel.

Goede transfer voor Spurs en goed dat Real hem op termijn terug kan halen. Deze jongen heeft de potentie om te concurreren voor linksback positie bij Real, dat heeft hij al wel laten zien.

16 september 2020 om 09:53

Zizou / Prachtig opgelost idd door Florentino, maar ik ben ook blij dat Levy ons eindelijk een keer wil helpen. Dat mag ook wel, want we hebben Spurs best wel rijk gemaakt met de transfer van Bale, nu vind ik dat Spurs ook weer Bale mag terughalen haha

16 september 2020 om 11:55

Goed dat je blij bent dat Levy eindelijkt zogenaamd jullie helpt, maar dat staat toch los van de deal van Bale? Stond Tottenham nog in jouw gedachte in het krijt van Madrid? En nu moet Bale ook nog overgenomen nomen haha, gelukkig doe ik geen zaken met jouw insider, anders moet wel 3 dingen doen voor 1 iets :D

Heel slim van de Spurs, lekker een jaar laten voetballen en dan hopen dat Sessegnon er klaar voor is, of het jaar daar op.

Denk dat alle partijen hier zeer blij mee zijn.

16 september 2020 om 09:54

Plee / Zeer blij idd, en voor ons Madridistas ook leuk om Spurs te gaan volgen. Je hebt dus dit seizoen James bij Everton, Ceballos bij Arsenal en dus Regi bij Spurs. Dat zijn ploegen waar ik echt goed op ga letten dit seizoen

Top top top gehandeld door Perez!! Laat die jongen zichzelf gaan ontwikkelen en onder Mourinho groeien tot nog een betere back! Het is je gegund, ik zie hem persoonlijk niet meer terug keren omdat Mendy echt een dominant back is, maar alles kan nog!

Geweldig nieuws dit, en prima dat Florentino zo snel heeft weten door te pakken. Uiteindelijk doet Flo dit Spurs ook gewoon een pleziertje, want ze kunnen wel wat steun gebruiken als ze in de top 6 willen eindigen dit seizoen. Het mooie is dat Real Madrid altijd de optie heeft om Regi binnen 2 seizoenen terug te kopen voor 35 miljoen euro, wat eigenlijk betekent dat Spurs dus Regi krijgt voor 2 seizoenen en het zal ze aan het eind van de streep niets kosten! Next up : get Bale the F out of Madrid

16 september 2020 om 09:48

Bij Hakimi geen terugkoop clausule?

16 september 2020 om 09:55

010 / Nee geen buyback bij Hakimi, wel een first-refusal-option

16 september 2020 om 09:51

Dat doet Real toch wel goed met hun jonge gasten. 脰degaard die een paar keer goed/slim verhuurd is, Eerder had je met Carvajal een hele nuttige terugkoopclausule en nu weer met Reguilon zo'n constructie. Ik vergeet er vast nog wel een aantal, maar ik vind dat ze dit soort dingen slim regelen bij Real Madrid. Zo'n speler kan zich echt richten op een andere club want dat is nu ook echt zijn werkgever, maar weet zich dan wel altijd gevolgd door Real, als hij het goed doet staat de deur wagenwijd open.

16 september 2020 om 10:30

Joa / Ja dit doet Real heel goed idd dat verhuren. Er is ook een nieuwe afdeling opgezet, volgens mij ergens in februari van dit jaar, die zich bezig houdt met de verhuren van spelers. Regi is in dit geval gekocht door Spurs maar in de realiteit is dit een soort verkapte huurovereenkomst.

16 september 2020 om 10:50

Het is een constructie waarbij Real er niet per definitie over een paar jaar alsnog mee opgescheept zit, mocht de speler compleet mislukken, stilstaan in zijn ontwikkeling of blessures oplopen die zijn carri猫re negatief be茂nvloeden bijvoorbeeld. Natuurlijk betalen ze uiteindelijk een bedrag om de speler eventueel terug te halen maar dat doen ze dan met de wetenschap dat hij zich op een bepaalde manier ontwikkeld heeft. Ik zie er wel voordelen in ten opzichte van echt verhuur. Het geeft de speler namelijk ook bepaalde voordelen. Je noemt die afdeling, maar Real doet dit toch al wel wat langer, Carvajal was bijvoorbeeld al wat jaartjes terug? Of willen ze dit gewoon nog beter aanpakken nu ze zoveel jonge potenti毛le toppers rond hebben lopen?

16 september 2020 om 11:39

Morata is ook een mooi voorbeeld natuurlijk. Doen ze inderdaad lekker in Madrid, flopt de speler dan heb je een leuke transfersom gehad, doet hij het heel goed dan heb je hem eigenlijk gewoon gratis ervaring op laten doen (je betaalt wat meer voor de terugkoop, maar hebt geen salaris betaald)

Hoezo die jonge gasten verkopen? En Marcelo houden. Ze kunnen toch concurreren met Carvajal en Mendy 馃う馃徏鈥嶁檪锔

16 september 2020 om 09:56

010 / Over twee jaar terugkomen en dan hebben ze veel meer kans op een basisplaats. Voor nu zag de situatie er voor zowel Regi als Hakimi echt slecht uit, dus dit is een prima oplossing. Ze kunnen ook aardig wat geld binnen harken bij deze club, iets wat Real ze nog niet kan aanbieden

Dit kaart toch maar weer eens aan dat Spurs een eeuwige subtopper zal blijven, en zo dus ook nooit serieus zal worden genomen. Als je echt stappen wilt maken dan moet je niet voor dit soort constructies blijven gaan. Met zo'n mentaliteit ga je nooit prijzen winnen. Voor Florentino en Real is het natuurlijk geweldig nieuws, aangezien ze volgend jaar gewoon een ervaren Reguilon definitief kunnen terughalen als de vervanger van Marcelo en misschien zelfs ook Mendy(?).

16 september 2020 om 09:58

Aja / Dat is zo makkelijk om van een afstand te roepen. Je weet toch dat Spurs geen Europees voetbal speelt? En toch denk jij dat ze beter Regi hadden kunnen laten schieten??? Dat klopt niet imo. Spurs moet aan de korte termijn denken, zo simpel als dat, want die gaan op dit moment echt niet een Manutd, City, Chelsea of Liver eruit spelen en ook Arsenal en misschien nog 1 of 2 clubs acht ik sterker dan Spurs. Deze Regi kan je dus nooit laten lopen

16 september 2020 om 10:54

Ik zeg niet dat ze hem per se moeten laten schieten, maar het is gewoon belachelijk dat je akkoord gaat met een terugkoopclausule. Zo zal je altijd voor de Engelse top een lachertje blijven. Daarnaast moet Real hem kwijt aangezien de speler zelf stappen wilt blijven maken en er nu ook meteen cash voor de club binnenkomt. Daarnaast zijn er nog genoeg alternatieve opties voor Spurs. Denk bijvoorbeeld aan Tagliafico die voor een spotprijs mag vertrekken of een Grimaldo die ook een versterking zou kunnen zijn. Verder zou je ook een Firpo als alternatief kunnen voorstellen. Genoeg opties dus om niet met een terugkoopclausule akkoord te gaan.voor jouw als Realfan is het natuurlijk geweldig, maar je doet net alsof het een eer is voor the Spurs om zo'n constructie met Real aan te gaan.

16 september 2020 om 10:06

Jij vergeet voor het gemak dat zij Mourinho als coach hebben, een coach dat op korte termijn nadenkt. Regulion is een betrouwbare back gebleken, dat aanvallend en verdedigend stabiel staat. Of hij nou gehuurd of gekocht word, het boeit Mourinho vrij weinig. Het zal zijn team sterker maken en dat is het enige wat Mourinho nou uitmaakt.

16 september 2020 om 10:48

Mourinho kan je inderdaad niks kwalijk nemen. Het ebstuur daarentegen wel. Spurs heeft alle succesvolle spelers zien vertrekken of ouder worden. Dan lijkt het me toch logisch dat je aan een nieuwe duurzame selectie gaat bouwen. Zo'n Reguilon zou dus een prima optie voor de lange termijn kunnen zijn. Maar nee hoor, in plaats daarvan gaan ze akkoord met een terugkoopclausule. Met die mentaliteit ga je als club zijnde nooit stappen maken.

16 september 2020 om 13:01

Je kan het ook anders bekijken. Bij Spurs loop Sessegnon nog rond die een van de grootste talenten van de Premier League is die zowel linksback als linkshalf kan spelen. Heeft afgelopen jaar een aantal wedstrijden gespeeld maar is er nog niet klaar voor. Als je voor nu deze oplossing hebt voor twee jaar, is Sessegnon een stuk verder en staat hij mooi in de wachtrij om de nieuwe linksback te worden. Bovendien is het nog maar de vraag of Madrid gebruik wilt maken van die optie, aangezien ze afgelopen jaar Mendy hebben gekocht die daar voorlopig eerste keus blijft voor de lange termijn.

Spurs heeft ten opzichte van de andere 5 ploegen echt een matige selectie. Als je kijkt wat Chelsea haalt, en wat Arsenal qua spelers heeft en nog gaat halen. Hojberg en Dohorty zijn geen toppers.

16 september 2020 om 09:59

Frys / Dat is wat geen Europees voetbal met een club kan doen en ook zo een peperduur stadion, sja, dat gaat tijd kosten om daar bovenop te komen financieel. Regi is wel een topper, en ook Bale die naar Spurs gaat is een topper, die kunnen ze nu goed gebruiken

16 september 2020 om 11:27

Lijkt me echt leuk mocht Bale naar Tottenham gaan! Heeft Tottenham een topper erbij en is Real eindelijk van hem af. Er is bevestigd dat er onderhandeld word zag ik je gister schrijven. Wat denk jij ? Denk je dat het gaat gebeuren ?

16 september 2020 om 11:42

Puglia / Ja, dit gaat zeker gebeuren, alleen de laatste details moeten nog worden uitgewerkt. Begrijp me niet verkeerd, er is nog altijd geen overeenkomst tussen Real en Spurs en ook Bale en Spurs zijn er samen nog niet uit, maar Florentino schijnt de druk op Tottenham flink opgevoerd te hebben door alleen Regi te willen verkopen als Tottenham ook Bale overneemt, op dit moment is er nog twijfel of het een huur gaat worden of een koop. Real ziet ook wel iets in een huur, hopen dat Bale opleeft en dan kan Real de Welshman in 2021 (wanneer hij nog 1 jaar contract heeft) alsnog voor een redelijk bedrag van de hand doen. Veel vraagtekens nog, maar het betekent veel dat Barnett (zaakwaarnemer) echt nadrukkelijk een transfer naar Spurs noemt. Sinds 2018 hoor ik alleen maar van hem dat hij transfergeruchten juist tegenspreekt. Florentino Perez wil daarnaast Spurs ook terug helpen, die kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken nu

16 september 2020 om 13:06

Hmmm ik vind Spurs absoluut geen matige selectie hebben. Aanvallend is het echt heel goed wat ze hebben als Bale er nog bij komt (zelfs zonder Bale vind ik ze aanvallend erg sterk), het middenveld bestaat uit een mooie mix van kracht, voetballend vermogen, ervaring en jonge gasten en de back posities zijn echt wel een stuk versterkt (doherty behoorde afgelopen jaren gewoon tot de beste backs van de Pl). Het is geen selectie om kampioen mee te worden, maar zeker goed genoeg voor de top 4. Ik vind ze qua selectie helemaal niet onderdoen voor United of Arsenal

Het is terecht dat United niet akkoord is gegaan met de terugkoop clausule die volgens de geruchten maar 5-10 miljoen boven het aankoopbedrag ligt. Maar wat is het frustrerend om te zien dat United maar niet in staat lijkt om een deal over de streep te trekken, Solksjaer staat een zwaar jaar te wachten aangezien de complete concurrentie zich goed versterkt heeft.

16 september 2020 om 10:00

Mark / Het zou zomaar kunnen dat Sancho alsnog aangetrokken wordt (ik acht de kans echter klein). Maar in dat geval zal men weer spreken van een geweldige transfer window, het is maar net hoe je het bekijkt. Ik vind OGS trouwens een hele ontspannen en realistische coach, die weet precies in welke fase Manutd zit, dat is de opbouw fase, en hun vizier staat gericht op een plek bij de eerste 4

16 september 2020 om 10:09

Ik ben er absoluut mee eens dat OGS de juiste man is op de juiste plek. Sinds zijn komst is er ondanks alle druk van buiten af weer rust rondom de club en spelers en ligt de prioriteit weer op presteren. Er zijn sinds zijn komst een hoop spelers vertrokken die niet United waardig waren en de jeugd wordt weer goed ingepast maar de club zou hem beter kunnen steunen door de aankopen te halen die hij wil, anders gaan op termijn de resultaten weer tegen vallen en ben je weer terug bij af.

16 september 2020 om 10:14

Mark / OGS heeft geen haast, dat merk ik ook echt aan hem, altijd zo ontspannen, doet me een beetje denken aan Zidane ook, de rust zelve. Die aankopen krijgt hij echt nog wel, we hebben net Covid gehad dus misschien lukt alles niet deze zomer, maar volgend jaar bijvoorbeeld kan je vuurwerk verwachten

16 september 2020 om 10:54

Ik heb het idee dat OGS wel haast heeft maar de club niet, hij zal de club alleen nooit publiekelijk afvallen. In tegenstelling tot een vorige trainer bij United. De basis 11 van United is goed genoeg om mee te doen voor de top 4 maar zodra er gewisseld moet worden valt United gewoon heel ver terug. Naar de status kijkende moet er gewoon meegedaan worden om de titel en het niet halen van de spelers die nodig zijn kan ervaren worden als een gebrek aan ambitie. Deze gebrek aan ambitie kan er voor zorgen dat Pogba aan het einde van dit seizoen de club transfervrij verlaat.

16 september 2020 om 11:43

United heeft nog een optie om zijn contract eenzijdig te verlengen met een jaar, dus dat transfervrij zal wel meevallen, maar het geeft je geen al te sterke onderhandelingspositie tegen die tijd

Blij dat United niet toegeeft aan die terugkoopgarantie die Real iedere keer wil. Want je neemt als kopende club alle risico en heb je dan geluk dat een speler het goed doet, dan kun je hem voor een prikkie weer terug sturen. Daarnaast is Reguilon ook helemaal niet zo鈥檔 geweldige speler, anders had hij niet continu uitgeleend geweest en wel wat meer minuten gemaakt bij Real. Als er dan een speler gehaald wordt om te concurreren met Shaw, dan zie ik liever anderen komen.

16 september 2020 om 10:02

Only / Regi is juist een fantastische speler, en op die leeftijd moet je minuten maken, en niet op de bank wegrotte, daarom is hij verhuurd, niet omdat hij matig is lol. Waarom denk je dat Real anders een terugkoop clausule wil invoeren? Deze Regi heeft net de Europa League gewonnen en was 1 van de smaakmakers bij Sevilla. In welke wereld betekent uitgeleend worden dat je geen geweldige speler bent? Odegaard is ook uitgeleend geweest en ook nog eens jaren lang, Carvajal is uitgeleend geweest, Asensio ook, Fede Valverde ook. Je bericht is echt kort door de bocht man

16 september 2020 om 11:23

Ik snap je punt, maar wil mijn bericht toch even in perspectief zetten. United is net als Real een van de absolute topclubs in het voetbal ( en ja ik weet dat de prestaties de laatste jaren niet best waren). United wil concurreren met clubs als Real, Barcelona en Bayeren en financieel gezien moet dit ook kunnen. Sportief gezien nog niet, maar daar willen ze wel weer naar toe. Dan moet je geen derde of vierde keus van je beoogde concurrent willen. Ja Reguilon is een prima voetballer, maar geen wereldtopper anders had Real hem niet voor 30 miljoen weg gedaan, sterker nog dan hadden ze hem helemaal niet weg gedaan. Met De voorbeelden die je noemt, ontkracht je ook je eigen betoog, want bijvoorbeeld Carvajal werd voor zijn 21 uitgeleend en speelt sindsdien altijd, die hadden ze nooit voor 30 miljoen laten gaan. Valverde was 1 jaar uitgeleend en terug gehaald en ook die speelde op 20 jarige leeftijd al regelmatig in de basis en ook die hadden ze nooit voor 30 miljoen laten gaan. Reguilon heeft een paar wedstrijden de kans gehad en nooit echt overtuigd bij Real en is nu bijna 24. Real ziet wel potentie, maar is niet overtuigd maar wil ook niet het risico lopen dat hij nog heel veel progressie maakt ergens anders, dus wil men een terugkoopgarantie. Maar overtuigd zijn ze niet van hem, anders werd hij niet verkocht.

16 september 2020 om 11:45

Only / Ik snap waar je vandaan komt, het is een lastige kwestie met Regi. We hebben ook nog Guiterrez rondlopen in La Fabrica waar Zidane zeer gecharmeerd van is, maar vergis je niet in Regi, die komt nu alleen niet aan de bak omdat Marcelo er nog is, die gaan we ook niet zomaar aan de kant schuiven. Regi komt er nog wel, die heeft zijn laatste wedstrijd in een Real shirt nog lang niet gespeeld, Hakimi ook niet, voor dit moment konden we even geen kant op met die twee spelers, dat komt in de toekomst wel goed. Real sluit geen deuren maar houdt ze graag op een kiertje

Hopelijk schakelt United nu wel door naar een andere linksback, en valt het niet zo stil als de eerdere zoektocht naar een centrale verdediger, want in mijn ogen is een linksback echt broodnodig. Er zijn zoveel upgrades ten opzichte van Shaw en Williams, dat dit de eenvoudigste transfer zou moeten zijn om de basiself direct te versterken. Overigens ben ik wel benieuwd naar de hoogte van de terugkoopclausule, aangezien ik het me als United zijnde best kan voorstellen dat ze er niet mee akkoord gaan bij zo鈥檔 35 miljoen, maar wanneer het bijvoorbeeld om zo鈥檔 60 miljoen zou gaan en hij meteen de duurste back ter wereld zou worden bij een eventuele terugkeer deze hele situatie en het mislopen van Reguil贸n de zo vaak gesuggereerde incompetentie van Woodward en consorten weer pijnlijk duidelijk zou worden.

16 september 2020 om 10:17

Ten opzichte van shaw niet zo, maar ten opzichte van williams zeker. Shaw speelt juist ijzersterk. Voor wie dat eerder nog niet zag, zou het toch duidelijk moeten zijn geworden nadat hij geblesseerd raakte.

16 september 2020 om 10:33

Shaw gaat z鈥檔 7e seizoen in bij United en is nog altijd een onzekere factor. Niet zozeer vanwege z鈥檔 kwaliteiten of potentieel (hij is nog steeds 鈥榤aar鈥 25), maar vanwege z鈥檔 inconsistentie en fitheid. Als back-up zeker behouden, maar voor de basis mogen we inmiddels toch concluderen dat United niet echt op hem kan bouwen. Misschien dat het heeft ontbroken aan echte concurrentie, al was Young op een gegeven moment eerste keuze onder Mourinho, maar in mijn ogen zou daar gewoon een veel betere speler moeten staan bij een club als United.

16 september 2020 om 11:05

Ik ben het er echt niet mee eens. Althans, ik vind dat er zoveel posities bij united urgenter zijn dan de basis lb. Ik vind dat hij al een paar jaar enorm sterk speelt wanneer hij voor langere tijd fit is. Heeft alleen wel dikke pech dat hij steeds het ziekenhuis in getrapt wordt. Dus of het nu voor net ervoor of net erachter is zou een extra lb wel welkom zijn, want die williams vind ik wel heel slecht.

16 september 2020 om 12:18

Goed, agree to disagree. Dat kan. Vind zelf Shaw nooit aan de verwachtingen hebben voldaan, maar hij heeft ook inderdaad veel pech gehad. Echter al zijn er momenten geweest dat hij een reeks prima wedstrijden speelde, heb ik hem nooit het niveau zien halen van de vleugelverdedigers die de afgelopen jaren daadwerkelijk tot de absolute top zijn gaan behoren. En daar wil United toch naar toe. Over Williams hoeven we het niet eens te hebben, want ik ga er vanuit dat die jongen als rechtsback gewoon beter tot z鈥檔 recht komt (speelde daar tegen Villa dit jaar Grealish volledig uit de wedstrijd), en puur vanwege de vele afwezigheid van Shaw 茅n aanwezigheid van een beter alternatief voor de leeuwen is gegooid als linksback.

16 september 2020 om 12:54

@ironmanutd: Overigens ben ik ook oprecht benieuwd welke transfers/posities je allemaal urgenter acht? United heeft na de herstart zo'n beetje tot iedereen omviel van vermoeidheid omdat met elke wisselspeler het niveau drastisch naar beneden ging gespeeld met De Gea op goal (al had Romero meer speeltijd verdiend, zeker in de bekercompetities), een verdediging bestaande uit Wan-Bissaka, Lindel枚f, Maguire en Shaw/williams, een middenveld met Matic, Pogba en Fernandes en een voorhoede met Greenwood, Martial en Rashford. Zoals ik al heb aangegeven vind ik de linksbackpositie daardoor van de hoogste prioriteit. Met de terugkomst van Henderson hoop ik dat De Gea zich weer echt gaat focussen om z'n positie te behouden en met Van de Beek denk ik dat Solskjaer Pogba en/of Fernandes ook eens zonder al te veel problemen een wedstrijd rust kan geven. Maar daarnaast? Sancho zou fantastisch zijn voor enige rotatie voorin, maar in mijn ogen niet m茅茅r noodzakelijk dan een linksback. Matic wordt er niet jonger op, maar wederom; met Fred, Mctominay en eventueel nog Andreas als back-ups in mijn ogen niet de top-prioriteit. Lindel枚f is geen krachtpatster gebleken, en heeft niet de snelheid die Maguire's tekortkomingen zouden moeten compenseren, maar met Tuanzebe, Mengi en mogelijk zelfs Fosu-Mensah en/of Bailly zijn er genoeg opties die hun potentieel nog niet hebben bewezen en hun kansen nog wel eens kunnen gaan grijpen.

16 september 2020 om 13:56

Ik vind een centrale verdediger en een cvm veel urgenter. Het duo achterin ziet er ondanks redelijke cijfers echt heel onzeker uit, en de namen die jij opnoemt zijn of nooit fit of onbewezen. En matic heeft een paar wedstrijden goed gespeeld, maar ook heel lang helemaal niet goed.ik geloof er niets van dat hij een heel seizoen top zal draaien, laat staan 3 zoals de mensen lijken te denken die zijn nieuwe contract hebben opgesteld. Vind het onbegrijpelijk dat daar niet veel meer aandacht voor is. En er moet iemand voor of bij greenwood komen. Daarvan kun je ook haast niet verwachten dat hij nu al een heel seizoen basis kan spelen, al hoop ik natuurlijk van wel.

16 september 2020 om 15:57

Qua urgentie zullen we het waarschijnlijk niet eens worden omdat voor mij linksback boven alles staat, maar de posities die je noemt zijn inderdaad wel de posities die ook inderdaad realistisch te versterken zijn. Het is alleen feit dat er bijna 60 miljoen voor Fred is betaald, en United gelukkig onder Solskjaer weer een club is die vertrouwen en plekken binnen de selectie geeft aan eigen jeugd zoals McTominay, Garner, Tuanzebe, Fosu-Mensah en Mengi. Die ik ook persoonlijk liever zie doorbreken dan spelers als bijvoorbeeld een Neves of Rice nu voor veel geld halen, terwijl het niet eens volledig duidelijk is of deze talenten niet datzelfde niveau zouden kunnen halen. Wanneer er buitenkansen zijn zoals Kant茅 (waarmee je als United zijnde in mijn ogen in 1 slag Chelsea鈥檚 fantastische transferzomer zou ondermijnen), Upamecano (wat ik echt een supertalent vind) of Marquinhos (die wereldtop is op beide posities), moet United er vol voor gaan, en ik baal daarom ook dat het rondom Upamecano nu zo stil is geworden toen bleek dat hij toch nog een extra contractjaar had bij Leipzig. Maar anders geloof ik niet dat het noodzaak is met de spelers voor die posities die momenteel allemaal nog onder contract staan bij United.

16 september 2020 om 17:24

Alleen zijn al die jongens geen echte cvm's. Maar als we toch fantaseren over buitenkansen. Alaba .. Kan op alle 3 die "zwakke" posities spelen en is op alle 3 die posities beter dan de huidige basisspelers.

16 september 2020 om 18:04

Eens! Dat zou ook een absolute droomversterking zijn. Realistisch gezien denk ik dat United in eerste instantie uit een andere vijver zal moeten vissen, maar als dat soort spelers op de markt komen moet United daar zeker op inspringen en hoop dat ze daar alert op zijn. Dat een James zo makkelijk naar Everton gaat terwijl United hem heel goed zou kunnen gebruiken beloofd echter weinig goeds.

16 september 2020 om 20:01

Dat denk ik ook hoor. Lijkt me niet heel realistisch, maar gezien de kwaliteit en de posities letterlijk perfect. Van james heb ik het gevoel dat ze hem simpelweg niet wilden. Is al zo lang beschikbaar. Over het algemeen is het natuurlijk lastig logica te vinden in het transferbeleid van woodward. Al lijkt het onder ole iets te verbeteren. Ik heb voor deze zomer weinig verwachtingen meer. De eerste wedstrijd komt er al weer aan.

Waar zou Tagliafico op gokken? Of is ie helemaal uit beeld?

16 september 2020 om 10:07

Vind het ook gek dat het rond hem zo stil is. Ajax spelers zijn toch erg in trek en Nico heeft bewezen een ijzersterke back te zijn. Denk dat velen hem aanvallend iets te min vinden.

Mooie transfer! Nu nog Bale en het ziet er veel beter uit! Zal een spannende race worden om de top 4.. op city & pool na geen favo s voor de top 4.

16 september 2020 om 10:03

Alcantara / Ik vind Manutd en Chelsea de favos om de top 4 te complementeren.

16 september 2020 om 10:11

Ja dat zou zeker wel kunnen vooral Manu dan in mijn ogen, meer scorend vermogen met martial rashford fernandes greenwood enz... maar arsenal en tottenham( met bale) moeten met hun aanval niet onder doen tegenover puli werner ziyech( vind ik). Maar kan alle kanten opgaan..& chelsea zal dit jaar verdedigend wel sterker staan denk ik al is het afwachten hoe silva het gaat doen( veel snelle spelers in de PL voorin)

16 september 2020 om 13:08

United heeft veel scorend vermogen en een goede aanval, maar achterin vind ik maar matig. Chelsea heeft zich goed versterkt maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor: op Silva na staan er achterin niet echt toppers. Ik denk dat de resterende plekken in de top 4 gevuld zullen worden door Chelsea, United of Spurs, met als outsiders Arsenal en Everton

16 september 2020 om 10:05

Hoog / De terugkoop clausule is tussen de 30 en 35 miljoen, hij is gekocht voor 30 door Spurs, als je dan ook nog het salaris erbij berekend dan gaat Spurs hoogstwaarschijnlijk verlies draaien op Regi, maar je hebt wel een topper binnen de gelederen voor 2 jaar. Daarnaast zal Florentino ook wel doorgedrukt hebben bij Levy dat Regi alleen gekocht kan worden als ook Bale wordt overgenomen

Spurs leek een beetje achter komen te liggen op de rest, maar met deze back en evt Bale zouden ze zich goed versterken.

16 september 2020 om 10:07

Gooner / Inderdaad! Ik zei na die verloren partij tegen Everton al dat dit het beste is wat er kon overkomen als je een Madridista bent, want Spurs gaat hoe dan ook proberen te versterken en Levy en Florentino kennen elkaar goed en 1 telefoontje is genoeg om het balletje te laten rollen. Over Bale gaan we deze week ook nog wel meer horen al is die transfer wat gecompliceerder, maar Florentino kennende zal hij de druk op Levy flink vergroot hebben door te zeggen dat Regi alleen gekocht kan worden als ook Bale wordt opgepikt door Spurs

Jammer maar een ploeg als United kan geen terugkoopopties aanvaarden. Slim gedaan van Real.

16 september 2020 om 10:07

Bus / Ik hou van een club met principes, laat ik dat voorop stellen. Maar Manutd, dat al jaren niet echt bij de top meer hoort, daar zou ik misschien tegen zeggen : pak zo een kans van Regi gewoon aan, want je wordt er meteen sterker van.

16 september 2020 om 10:34

Als je naar de resultaten kijkt, dan horen wij niet bij de absolute top. Maar que grootte, financi毛n, supporters etc zijn we gewoon in de top 5 van de wereld. United is bezig met een project nu en het heeft geen enkele zin om daar passanten in te bouwen. Ik ben wel van overtuigd dat mocht Reguilon zonder optie te koop staan dat hij beter bij United tot zijn spel zou komen. Heel aanvallend, constant over de LB gaan. Nu moet hij het doen met Mourinho.

16 september 2020 om 10:15

Levy heeft dat nog nooit gedaan maar soms moet je afwegen wat het jouw club brengt, de rest is niet zeker. Als Real hem terugkoopt dan maak je alsnog winst en je hebt als club een zwakke positie aangepakt 馃し馃徎鈥嶁檪锔

Gewoon een goede deal voor beide partijen als dit waar is. Levy heeft vast wel een plan en Real hoeft hem natuurlijk niet terug te kopen. Wij hebben nou eenmaal een goede linksback nodig want Davies is niks speciaals en Sessegnon is nog niet klaar als linksback en kan hierdoor meer fungeren op LM of LB in de roulatie

16 september 2020 om 10:18

Mo / Ik acht de kans groot dat Regi wel weer terug zal keren naar Real, maar dan nog gaat Spurs 2 jaar lang ontzettend veel plezier beleven aan deze geweldenaar. Ik vind dat Spurs ook nog James had moeten kopen, daar hebben ze echt de boot gemist als je het mij vraagt, die zou perfect passen bij Spurs ook en speelde echt een perfecte wedstrijd voor Everton afgelopen weekend

16 september 2020 om 10:27

Daarom, een jaar of 2 een goede linksback hebben is toch prima. Het is een van onze zwakste posities en Real laat een speler heel veel ervaring opdoen want bij ons zal hij veel spelen.James past niet bij Mourinho, hij rent niet genoeg vooral in verdedigend opzicht. Hele goede speler maar je moet natuurlijk ook in het tactische plaatje passen, daarbij is hij ook al wat ouder en zul je hem niet verkopen met winst (iets wat wij meestal wel doen in het beleid) voor Bale is het een uitzondering natuurlijk gezien onze geschiedenis met hem.

Had natuurlijk veel liever gezien dat Reguilon uitgeleend werd. Marcelo kan imo niet meer voor de echte top, daarvoor willen de benen niet meer mee. Echter snap ik wel dat ze iemand met de staat van dienst van marcelo niet zomaar de deur wijzen. Het had natuurlijk wel lekker geweest als ze meteen een vervanger hadden spelen bij een Sevilla oid wanneer marcelo volgende zomer of in 22 op pensioen gaat of toch beslist om te vertrekken. Dat gezegd zijnde is 30 miljoen natuurlijk een prima bedrag en ben ik vooral blij dat ze een terugkoopoptie hebben bedongen. Veel media spreken over een bedrag van 35-40 miljoen en 5-10 miljoen betalen voor een speler om hem 2 jaar op hoog niveau ervaring op te laten doen is niet slecht lijkt me.

Geweldig nieuws, nu nog Gareth Bale en Belotti en we zijn klaar.

16 september 2020 om 11:18

Als Belotti ook nog zou komen is dat wel sick hoor haha een afgewogen transfer van een goedkopere spits en een creatieve speler zou ook nog kunnen maar als de geruchten kloppen mogen wij niet klagen.

16 september 2020 om 12:23

Modric erbij? Zou ik ook niet erg zijn als ie voor een prikkie vertrekt. Voor 8 miljoen mag je m hebben van mij. Ik heb natuurlijk niks te zeggen maar goed

16 september 2020 om 12:40

@real8madrid 馃ぃ馃ぃ馃槀馃ぃ wie weet?

16 september 2020 om 13:23

Hey ik zou hem gewoon aannemen voor een laag bedrag hoor, klasse speler en een echte winnaar. Voor 茅茅n of twee jaar bij zijn oude club de leiding nemen op het middenveld. Gaat natuurlijk niet gebeuren maar echt zo slecht nog niet.

Mooie aankoop voor de Spurs. Blijft voor mij nog steeds een raadsel hoe Madrid omgaat met de back posities voor dit seizoen. Hakimi en Reguilon waren een van de revalidaties van vorig seizoen en bieden in mijn ogen meer dan bijvoorbeeld Carvajal, Nacho, Odriozola en Marcelo. Enige verklaring dat ik me kan bedenken is dat ook Real Madrid in tijden van Corona het moet hebben van uitgaande transfer inkomsten.

Jammer ik dacht dat het over Bale ging. Goeie aankoop van Tottenham. Nu nog een nieuwe Rb.

16 september 2020 om 11:20

Hebben wij al Doherty is prima, meer zie ik niet komen voor rechtsback wij moeten natuurlijk wel realistisch blijven transfers zijn erg gecompliceerd.

16 september 2020 om 12:22

Aurier blijft en we hebben Doherty van The Wolves. Een backup spits en Bale is wat we nog nodig hebben.

16 september 2020 om 13:10

Zou je achterin niet iets erbij willen nog als vervanger van Vertonghen? Daar spelen nu afwisselend Alderweireld, Dier en Sanchez en vorig jaar heeft Tanganga zich goed ontwikkeld, maar op Alderweireld na zijn het niet echt super betrouwbare verdedigers.

16 september 2020 om 13:24

Aurier zie ik nog wel vertrekken hoor, ik heb zelf ook wel genoeg gezien van hem 馃槄

16 september 2020 om 13:26

Er zijn nog hardnekkige geruchten over Kim min jae, sterke snelle Koreaanse verdediger maar ik verwacht het niet, misschien in januari. Als dat ook nog zou gebeuren dan moeten wij fans echt Levy een aai over zijn kale bolletje geven.

16 september 2020 om 13:34

Jammer dat Aurier blijft. Had graag Een andere rb zien concurreren met Doherty.

16 september 2020 om 13:59

@MoTheSpur

Hahaha kijk je de All or Nothing Spurs Documentaire? We geven Levy echt te weinig krediet denk ik, die man doet echt z'n stinkende best voor ons.

Real Madrid is hier toch echt de winnaar. Verkopen voor 鈧30 miljoen met een terugkoopoptie van 鈧35-40 miljoen. Mochten ze Regulion toch nodig hebben in de komende jaren kunnen ze hem voor een redelijk bedrag terughalen. Oftewel; als hij zich goed ontwikkeld is Spurs hem weer kwijt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren