Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tijd tikt weg voor Onana en Tagliafico na veelzeggende uitspraak Ten Hag

Laatste update:

Ajax zag Donny van de Beek onlangs voor een maximaal bedrag van 45 miljoen euro vertrekken richting Manchester United. De transfermarkt is nog tot 5 oktober geopend, waardoor het niet ondenkbaar is dat er nog meer spelers vertrekken uit Amsterdam. Trainer Erik ten Hag heeft in dat kader echter een heldere boodschap voor André Onana en Nicolás Tagliafico, die al enige tijd op de radar staan van clubs uit de grote buitenlandse competities.

NOS-verslaggever Joep Schreuder begint vrijdag op de persconferentie voorafgaand aan het duel met Sparta van zondag over een afspraak tussen Ten Hag en directeur Marc Overmars. Wat uitgaande transfers betreft zou er een deadline zijn afgesproken. De Ajax-coach wil echter geen specifieke datum noemen. "Wij staan open voor transfers, als spelers zich goed ontwikkelen. dat is onze rol in de circle of life. Dat wij als Nederlandse club spelers gaan verliezen. En dan werken wij mee. Maar we komen op een punt dat we verantwoordelijkheid moeten nemen naar de spelers die er nog wél zijn. Want onze spelers willen succesvol zijn. Die zijn ambitieus. Ze willen niet alleen mooi spelen, maar ook succesvol zijn. Het kan niet zo zijn dat spelers ter elfder ure nog vertrekken, zonder dat wij goede vervangers kunnen aantrekken."

Erik ten Hag bevestigt: Daley Blind inzetbaar bij Ajax tegen Sparta

De kans is groot dat de verdediger zondag speelminuten gaat maken.Lees artikel

"Alle spelers kunnen nog vertrekken in deze window maar we moeten ergens een streep trekken. Maar dat bepalen we in samenspraak met de speler", voegt Ten Hag daar veelzeggend aan toe. De oefenmeester van Ajax kan dus nog niet met honderd procent zekerheid zeggen dat Onana en Tagliafico nog een jaar in de Johan Cruijff ArenA actief zijn. "Ik heb geen toezegging van deze spelers, maar dat hoeft ook niet. Wij weten hoe de vlag erbij hangt."

Dusan Tadic, die als aanvoerder was aangeschoven bij het persmoment van vrijdagmiddag, hoopt dat Ajax zijn beste spelers weet te behouden voor komend seizoen. "Ik wil natuurlijk ook niet dat Tagliafico en Onana vertrekken. Deze spelers hebben veel ervaring en ik praat vaak met ze. Ik zeg altijd dat Ajax één van de meest intieme clubs van Europa en het is ook nog eens een heel speciale club. Als spelers dan alsnog vertrekken, dan moeten ze naar een echte topclub, niet naar een gewone club", aldus de Ajax-aanvaller.

Zie jij André Onana en Nicolás Tagliafico nog vertrekken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik kan me zomaar voorstellen dat die deadline ergens volgende week is. Let's pray, het blijven van Tagliafico en Onana zouden de twee 'toptransfers' zijn.

11 september 2020 om 14:38

Ik kan me ook niet voorstellen dat Onana nog vertrekt, overal waar hij genoemd werd zijn al andere keepers aan getrokken, is de keeper gebleven of zijn de geruchten op gehouden. Geef hem de ‘Ziyech-constructie’. Zelfde voor Nico.

11 september 2020 om 15:03

‘De Ziyech constructie’, daarmee bedoel je contract verlengen met 1 jaar en voor een lager bedrag weggaan neem ik aan? Met beide heren is dat dit seizoen al afgesproken. Best verassend dat beide heren nog niet weg zijn. Voor onana hadden clubs als spurs, Dortmund en Chelsea wel interesse kunnen tonen. Voor tagliafico waren er ook genoeg. Maar toch is de interesse niet diep genoeg gegaan.

11 september 2020 om 15:11

De Ziyech constructie is dat je het salaris verviervoudigt zónder dat de speler zijn contract hoeft open te breken of te verlengen.

11 september 2020 om 15:38

Bedankt Constantkante. Al denk ik dat vooral tagliafico hier weinig voor voelt. Is al aardig op leeftijd voor een eredivisiespeler en wil toch echt een stap maken naar het buitenland. Ook onana heeft al aangegeven graag te willen vertrekken omdat hij is uitgeleerd in nederland. Daarom zou het logisch zijn als beide toch vertrekken, een salarisverhoging doet hier weinig vanaf denk ik. Ze zijn gewoon beide te goed voor de eredivisie.

11 september 2020 om 15:01

Die 'deadline' is non-existent. Bestaat niet. De enige deadline is de officiele transferwindow deadline. Elk jaar opnieuw zien we deze berichten. 'ajax wil uiterlijk voor die en die datum iets weten, anders laten we de speler niet meer gaan!'. Waarna die speler alsnog een week later vertrekt. Snap de praatjes wel, maar die zijn voor de bühne. Ik kan het je sterker vertellen. Momenteel draait het alleen maar om de prijskaartjes. Die spelers zijn nog niet weg omdat ze te duur worden gevonden door de clubs. Anders waren ze allang weggeweest. Dus Ajax heeft maar één kans om die spelers echt duur te verkopen. Vlák voor de officiele deadline verstrijkt. Omdat dan de nood en druk het hoogste is en clubs alsnog crazy money op tafel willen leggen, wat ze nu, met meer opties beschikbaar, niet willen. Dus reken er maar op dat Overmars ofwel minder geld ontvangt, danwel dat hij ontvangt wat hij wil hebben maar dan pas vlak voor het einde van de transferwindow.

11 september 2020 om 15:37

Een club zonder ambitie zal dat verblind door het geld doen. Ajax zal zich vanuit een luxe positie niet meer doen. Dan maar 1 jaar later genoegen nemen met een lachwekkend bod, zoals bij Veltman. Dus teken maar dat Ajax op de strepen gaat staan en niet voor de zogenaamde bühne reageert.

11 september 2020 om 15:43

hoezo was het bod op Veltman lachwekkend? Elke euro die ze verdiend hebben aan veltman is een euro waar niemand rekening mee gehouden had. Veltman heeft zo vaak een veltmannetje gehad, daar had je echt niet veel voor kunnen krijgen

11 september 2020 om 15:53

Dat is toch ook wat hij zegt? We willen best met de spelers meedenken, maar niet vlak voor het einde van de transferwindow deadline, dan mogen clubs gewoon de volle pond betalen.

12 september 2020 om 10:51

Hoezo zijn die voor de bühne? 10 jaar terug misschien, maar Ajax heeft nu de luxe om niet te hoeven verkopen.

11 september 2020 om 15:41

Eigenlijk hadden ze die deadline afgelopen weekend moeten stellen. Of nog een week eerder. Je wilt met je uiteindelijke selectie aan de competitie beginnen. Als er spelers nu nog vertrekken is elke aankoop te laat..

11 september 2020 om 15:44

eigenlijk wel he, maar toen kwam Corona...

11 september 2020 om 16:04

Klopt. Maar alles is opgeschoven. Ook de start van de competitie. Clubs hebben weken de tijd gehad om te kopen. Vd beek is bijv verkocht net als ziyech. Nu dan niet last minute nog aankomen. Kan me wel voorstellen dat clubs wat minder geld uitgeven ivm corona. Maar dat staat los van de transfer deadline.
Misschien ook wel een gelukje voor Nederland als veel topspelers hier blijven. Voor de reputatie als competitie is dat alleen maar goed.

11 september 2020 om 16:35

Sommige clubs zijn pas net een maand klaar met hun seizoen. Zoveel tijd om van alles te kopen en verkopen hebben ze niet gehad.

11 september 2020 om 15:04

Jij hebt inderdaad een bias die de fans en de bestuursleden van grote clubs in het buitenlad niet hebben. Die zine niet élke speler van Ajax als 'the next best thing since sliced bread'. Aan de bedragen die voor middelmatige Engelse spelers betaald worden kun jij allang afzien dat 'men' in de PL bijvoorbeeld echt niet altijd een mega grote pet op hebben voor Ajaxspelers. Die hebben ook gezien hoe Siem de Jong, Riedewald, Anita etc. hebben gepresteerd. Prima als ze zeven miljoen kosten maar niet als het om tientallen miljoenen gaat. Waarom denk jij dat clubs wel 30 miljoen betalen voor een linksback uit de PL en geen 25 miljoen voor Tagliafico over hebben? Die verklaring is zo logisch als wat.

11 september 2020 om 15:41

Omdat iedereen in Engeland de Premier League als het beloofde land ziet? Daar gelooft men ook dat Bale weer top wordt als hij maar terug naar de Prem komt. Ondertussen wisselt Giggs hem wel na 45 minuten bij Wales. Want oké, Tagliafico buiten beschouwing latend dan, waarom niet een Reguilón?

11 september 2020 om 15:48

Omdat een reguilon en een tagliafico niet beter zijn dan een Chillwell of Shaw...zo'n Mendy die nu bij city zit, liet geweldige dingen zien bij Monaco in de CL en in de Ligue 1. Hij kan in de BPL zich amper onderscheiden.

11 september 2020 om 15:50

Jij zit wel heel vol met anti gevoelens he. Als je die bril af zou zetten zou je iets anders zien. Namelijk spelers als suarez, sanchez, de ligt, frenkie etc die allemaa supersterren zijn. In het verleden spelers als huntelaar, bergkamp, van Basten, etc.
De spelers die jij noemt waren beduidend minder van kwaliteit. Dus logisch dat ze minder kostten, bij mindere clubs spelen, etc. Ronaldo en romario hebben ook een betere indruk achtergelaten dan een sadilek en een hendriks.

Nico en onana zijn CL niveau en hebben aangetoont makkelijk mee te kunnen. Echter. Als je in die top zit, en de topclubs zijn al voorzien. Plus de corona crisis..
en dan nog gaat Vd Beek voor bijna 45 mln weg. Ziyech voor een vergelijkbaar bedrag (zelfs korting wegens afspraak met de speler).

Maargoed. Ga jij maar denken dat ruiter van vergelijkbaar niveau is als onana en sadilek niet onder doet voor nico ....

11 september 2020 om 15:53

in welk opzicht is Sanchez een superster? het is een leuke speler bij de Spurs maar echt geen superster. Daarnaast is Ziyech niet met korting vertrokken. het is niet zo dat Ajax en Chelsea een deal hadden van pak hem bet 60 miljoen en dat Ajax dan zegt: je krijgt 25% korting omdat we dat met Ziyech hebben afgesproken. Als Ajax 60 miljoen had gevraagd bijvoorbeeld, was Chelsea misschien niet eens gekomen. Daarnaast is vd Beek gegaan voor 39 miljoen en niet bijna 45 miljoen. Keep your facts straight.

11 september 2020 om 16:04

Volgens mij ben jij ook biased Constant Kante, maar dan tegen Ajax. Je vergelijking met 'the next big thing since sliced bread' is al helemaal onzin, want dat zegt hij nergens. Hij vraagt zich af waar Chelsea voor 30-40 miljoen een betere jonge keeper vandaan haalt, en dat is een goede vraag want dat lukt ze niet. Die jongen die ze nu halen zal vast wel talent hebben maar beter dan Onana is hij echt niet. Daarna noem je 3 voorbeelden waaruit moet blijken dat PL clubs geen hoge pet op hebben van Ajacieden, maar laat dan achterwege om de transfers te noemen die wel goed uitpakte, zoals Alderweireld, Vertonghen, Eriksen en Sanchez.

11 september 2020 om 16:06

@hoog; Kante wil vooral erg vaak laten horen hoe jaloers hij is op Ajax. Ik ga ook telkens in op die provocaties. Maar beste is dat we het niet meer doen. Wordt het trollen vanzelf niet meer leuk voor hem.

11 september 2020 om 16:11

@glory kom op zeg. Volg je voetbal een beetje? Ajax had met ziyech de deal gemaakt dat als hij nog een jaar zou blijven, hij deze zomer voor een lage prijs zou mogen gaan. Dat is dus gebeurd. Dus chelsea heeft hem goedkoop gekregen door de deal tussen ajax en ziyech.

De totale transfer van vd Beek is 44 of 45 mln incl bonussen. 39 is minimum. Overmars kennende zijn de bonussen haalbaar.
Keep your facts straight..

Sanchez is een speler die bij Ajax liet zien een topspeler te zijn. Niet voor niets aangetrokken voor heel veel geld door Spurs, die er om bekend staan zo min mogelijk te betalen voor inkomende transfers. Inmiddels is hij al jaren een van de eerste die wordt ingevuld in de basisopstelling.
Kan jij niets vinden, maar neemt niet weg dat hij een van de beter verdedigers is die momenteel rondlopen.

11 september 2020 om 16:31

@iseldiroedajax had met ziyech idd een deal gemaakt, maar dat betekent niet dat Chelsea hem met korting heeft gekregen. De afspraak met Ziyech was een lagere prijs en dat was voor Chelsea interessant. Iets goedkoper krijgen en korting zijn twee verschillende dingen. Dat komt ook doordat er voor de door jou genoemde korting en geen prijskaart aan Ziyech vast zat. Dus er was sws al niks om 'korting' op te geven. Laten we het erop houden dat je ongelukkig bent geweest in je woordkeuze. Dat kan de beste overkomen. De totale transfer op dit moment is nog steeds 39 miljoen aangezien de bonussen niet uitbetaald zijn. Je kan de bonussen pas bij de transfersom rekenen, als ze uitbetaald worden. Je punt over Sanchez klopt: Hij speelt veel maar dat maakt hem nog geen wereldster. Vertonghen en Aldeweireld hebben ook veel gespeeld bij de Spurs maar waren allebei absoluut geen wereldsterren. kleine tip: Ik zou wat strenger zijn op je definieren van wat wereldsterren zijn en wat niet. Of wat minder veren in de reet van voormalig ajacieden te steken.

11 september 2020 om 19:30

@Glory Chillwell is oké, maar echt geen geweldige speler. Als hij niet Engels was keek men er niet heen om. En Shaw kan heel goed zijn, maar mist veel te veel wedstrijden door blessures. Daar een heel seizoen op bouwen als topclub is ook niet te verantwoorden. En Mendy was heel leuk ja. En toen raakte hij geblesseerd en speelde hij een jaar lang maar 8 wedstrijden...

11 september 2020 om 15:46

je verbindt veel te veel waarde aan de wedstrijden in de CL. Natuurlijk hebben ze het daar goed gedaan, maar het maakt ze daardoor nog geen topspelers. Grote clubs zitten echt niet meer nu te kijken naar de CL van 2 jaar geleden. Ik snap dat je als ajacied steeds refereert naar 18/19. Alleen niemand anders doet dat meer. Je hoorde vorig jaar ook niemand zeggen dat manolas voor een prikkie naar Napoli is gegaan. Manolas had dat seizoen ook een geweldige CL campagne...

11 september 2020 om 16:13

Ajax heeft afgelopen jaar ook uitstekend gespeeld in de CL. Met een hoop pech niet doorgegaan, maar lieten zien beter te zijn dan chelsea en valencia. Dan ben je gewoon goed.
Dat ajax pech had met scoreverloop en beslissingen van de scheids is een ander. Kan gebeuren. Soms zit het mee, soms tegen. Maar andere clubs zien ook wel dat een nico en onana uitstekend presteren in een wedstrijd tegen chelsea. Dat is een uitstekend refenrentiekader.

11 september 2020 om 16:26

Ah dus een keeper die er 4 om de oren krijgt, presteert uitstekend in een wedstrijd??? Interessante kijk... Daarnaast is 1 wedstrijd tegen chelsea alles behalve een uitstekend referentiekader aangezien het maar 1 wedstrijd is en geen langere prestatie. Of is Vilhena ook een wereldmiddenvelder omdat hij een goede wedstrijd speelde tegen Man U een paar jaar terug?

Ga er eerlijk gezegd wel vanuit dat beide spelers blijven. Voor Onana was eigenlijk Chelsea die enigste interessante club die een keeper zoeken, die lijken echter Mendy al bijna binnen te hebben. Ik denk dat ze voor Mendy gaan, omdat dat een keeper is die ook nog met een rol op het tweede plan genoeg kan nemen mocht Kepa het weer goed doen. Met Onana haal je echt een nieuwe eerste keeper in principe. Voor Tagliafico lijken daarnaast ook niet veel clubs meer in de running. Reguilon wordt veel genoemd bij de clubs die nog een back zoeken. Hij heeft zijn leeftijd ook niet meer mee natuurlijk.

11 september 2020 om 15:45

Tagliafico is 28. Dan kun je nog wel wat jaren mee. Het is geen FIFA hè, waar je zodra je de 30 passeert op de afgrond balanceert. Maar goed. Ik vind het allemaal mooi. Genoeg clubs die nog klungelen met hun fullbacks. Als die allemaal willen blijven slapen en wij Nico dan gewoon houden heb ik daar vrede mee. Verademing tegenover Boilesen etc.

11 september 2020 om 15:49

met 28 zit je rek er al zo goed als uit. Voor clubs is het een stuk interessanter om een jonge back te halen voor hetzelfde geld zodat deze nog kan groeien in niveau

11 september 2020 om 15:53

Eens. Behalve over boilessen. Dat was een wereldspeler die real van de mat speelde.
Echter doordat hij een paar horrorblessures had en daardoor paar keer gros vh jaar in de lappenmand lag is hij uiteindelijk niet meer op zijn niveau gekomen. Had boilessen geen blessures gehad zoals nu, dan was hij beter geweest dan nico. Ander type meer een aanvallende back, maar in totaal een betere.

11 september 2020 om 16:08

Klopt, maar topclubs gaan toch eerder voor de talentvolle backs als Reguilon en Chilwell die een stuk jonger zijn. Logisch natuurlijk ook. Hij kan zeker nog een aantal jaar goed mee, maar de voorkeur zal eerder liggen op een jongere speler als ze ongeveer even goed zijn.

11 september 2020 om 16:24

als als als als. als ik het rechterbeen van Ronaldo had, het linkerbeen van messi, de voetbalintelligentie van Pirlo en het killerinstict van Inzaghi, was ik nu de beste speler ter wereld..

11 september 2020 om 19:27

@Isel, even heel kort. Boilesen vóór z'n blessure was inderdaad goed. Maar we hebben veel meer van de Boilesen daarna gezien dan de Boilesen daarvoor. Is kut voor hem hoe het gelopen is, maar ik hoef niemand opgesteld te zien worden omdat hij jaren geleden goed was.

11 september 2020 om 19:28

@Glory, alleen hebben we het niet over hetzelfde geld, en hebben sommige clubs kunnen beter gewoon een directe versterking kopen ipv een speler die mogelijk beter wordt.

Ik neem aan dat de 'meewerkprijs' sowieso niet meer aan de hand is, bedragen gaan nu omhoog. .

11 september 2020 om 14:54

Dan komt er zeker niemand meer. Laten we reël zijn, de Ajax tax leeft in Nederland onder de fans maar in het buitenland doen ze hier niet (meer) aan mee. Ik denk dat je met De Jong en De Ligt geluk hebt gehad, maar op dit moment krijg je het er gewoon niet voor.
Als ze nog een jaar blijven gaan ze goedkoper weg waarschijnlijk, minder contract jaren af te kopen of een afspraak voor een bepaalde vertrekprijs. Dus tsja, denk dat Overmars hier nog best eens goed over nadenkt.

11 september 2020 om 15:09

Die 'meewerkprijs' ligt klaarblijkelijk al te hoog. Anders waren ze allang weggeweest. Maar kennelijk vind men 30 miljoen voor Onana teveel.

11 september 2020 om 15:56

@neunenaar;
Vd Beek: 45 mln
Ziyech: 44 mln

Voor nederland nog steeds absolute superprijzen.

En ajaxtax klinkt leuk, maar de prijzen komen natuurlijk door het talent van de spelers en alweer een aantal jaar mee doen met de subtop/top van europa. Door prestaties worden spelers meer waard.

11 september 2020 om 16:03

Gelul, Ajax tax zit er nog steeds zwaar op. Zie Botman of nog beter Donny. Vergelijk dat ff met het bedrag dat voor James wordt neergelegd. Sterker nog, welke speler van AZ, Feyenoord of PSV zie je voor datzelfde bedrag weggaan? Terwijl ik verwacht dat bv Neres niet echt een lager bedrag gaat opbrengen tenzij hij weer zwaar geblesseerd raakt. Maar er is natuurlijk geen Ajax taks........

Met Tadic eens, als Leicester komt voor Tagliafico moet je dat niet willen, zelfde voor Onana met Leverkusen, das niet echt een verbetering. En anders gewoon blijven en dat seizoen van vorig jaar herstellen

11 september 2020 om 15:09

Leicester zie ik als een andere club dan Leverkusen. Leverkusen voelt voor mij meer aan als een downgrade. Alsof je het niet helemaal hebt gemaakt, moet je niet doen. Leicester City voor een Nico die ouder is lijkt me wel een mooie optie hoor.

11 september 2020 om 15:58

Leicester is mooi voor nico als hij 31/32 is. Om toch die competitie nog mee te pakken. Nu is leicester een stapje terug vanaf Ajax. Zonde voor een klasse speler als Nico.

11 september 2020 om 17:40

Stap terug... mwah weet ik niet. Speelde afgelopen seizoen ook erg sterk. Ik gun hem iig echt die transfer, maar liefst naar een topclub binnen Europa. Dat verdient ie ook. Een Barcelona bijvoorbeeld zou echt perfect bij hem passen, of Atletico. Maar het zou geweldig zijn om hem nog een jaar te zien schitteren bij Ajax.

11 september 2020 om 15:22

Denk dat het voor Onana een andere keuze is als voor Tagliafico, die laatste gaat toch vooral kijken naar een mooie uitdaging. Een paar jaar mogen spelen in de Premier League zou voor Tagliafico natuurlijk gewoon mooi zijn want de echte topclubs gaan gezien zijn leeftijd ook niet meer komen.

11 september 2020 om 15:48

de PL en BL zijn imo altijd een verbetering t.o.v. de Eredivisie. zeker Leicester wat in voor velen de meest leuke competitie ter wereld vaak gewoon bij de eerste 7 of 8 mee speelt

11 september 2020 om 15:50

Waarom zou je leicester niet willen? de Subtop van de BPL is echt een hoger niveau dan Ajax hoor. Het argument dat je bij Ajax CL speelt tegen topploegen kan je ook makkelijk weerleggen doordat je in de BPL al 12x speelt tegen CL-waardige tegenstanders. Afgelopen jaren heeft leicester laten zien hier ook prima vaak van kan winnen.

11 september 2020 om 16:01

De subtop in engeland is niet beter dan Ajax. Een leicester is in een goed jaar gelijkwaardig aan Ajax. Man City en liverpool zijn gewoonlijk wel beter dan Ajax. Dus ja dan speel je in engeland. Maar doe je voor niets mee en heb je vaak niet eens europees voetbal. Bij Ajax speel je voor de prijzen, speel je in de CL op het allerhoogste niveau ter wereld.

11 september 2020 om 16:23

Sorry iseldiroed maar je slaat de plank mis. Tadic en Blind zijn sterkhouders bij Ajax. Tadic was een modale speler bij de nummer 17 van de BPL en Blind had ongeveer het hele seizoen ervoor op de tribune gezeten bij United. Het Ajax van 18/19 is niet het algemene niveau van ajax. Anders werd je niet zo kinderlijk eenvoudig uitgeschakeld door Getafe. Ook al win je geen prijzen in de Bpl, dan acteer je nog steeds op en hoger niveau dan de eredivisie. Voor prijzen en Cl voetbal kan je net zo goed ook naar Celtic of Panathinaikos gaan. Je moet je stelling omdraaien. Ajax in een goed jaar is gelijkwaardig aan leicester..

Gewoon geen intresse voor kennelijk. Niet erg toch? Prima spelers voor Ajax. Onana over een jaar nog steeds jong. Tagliafico is 28 dat is wel jammer voor hem.

Zou voor Tagliafico toch wel zuur zijn als het deze zomer niet lukt. Is nu op een leeftijd dat hij nog een stap kan maken en misschien volgend seizoen voor veel clubs toch wat aan de oudere kant is. Vorig jaar besloten ondanks alle interesse om te blijven zodat die volgend jaar een stap kon zetten en dan komt Corona om de hoek. Onana zie ik niet meer vertrekken dit ook omdat veel clubs gewoon goed zijn voorzien qua keeper, Chelsea gaat niet ook nog eens grof de portemonnee trekken voor een nieuwe keeper.

Uiterlijk volgende week laten vertrekken want anders is de tijd te gering voor goede opvolgers. Alle clubs hebben genoeg tijd gehad om Onana of Tagliafico te kopen. Dat hoeft dus niet eind sep te gebeuren.

Mooi gezegd van Tadic! Een aanvoerder om trots op te zijn en te koesteren.

Voetbal....afspraken... deadlines.....en....(teveel) geld.
Zegt me eigenlijk allemaal niets meer, voor het juiste bedrag kan iedereen weg. Dus please stop met de argumenten voor de andere spelers en ambities. Elke speler zal het maximale eruit willen halen, het is topsport.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren