Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Steven Berghuis: ‘Kijk hoe dat de spelers van Ajax geholpen heeft’

Laatste update:

Steven Berghuis miste door een longinfectie een deel van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De aanvoerder van Feyenoord is inmiddels echter weer fit en zal zaterdagavond van de partij zijn als de Rotterdammers het nieuwe seizoen aftrappen tegen PEC Zwolle. Hoewel Berghuis in de afgelopen maanden een aantal keer voorzichtig werd gelinkt aan een nieuw avontuur, voelt het voor hem niet als een probleem om opnieuw af te reizen naar Zwolle.

“Ja, opnieuw een wedstrijd die ik al vaak heb gespeeld, maar dat boeit me niet”, stelt hij in gesprek met Voetbal International. Berghuis ziet namelijk nog genoeg uitdagingen op de Nederlandse velden: “Ik wil winnen, met Feyenoord meedoen om de titel, een keer overwinteren in Europa, want dat is me bij deze club nog nooit gelukt, terwijl het zó belangrijk is. Kijk naar Ajax in de Champions League, hoe dat die spelers daar heeft geholpen in hun ontwikkeling, hoe ze in transferwaarde zijn gestegen, die schiet omhoog.”

Om dat voor elkaar te krijgen zal er dus van PEC gewonnen moeten worden en ook in de daaropvolgende wedstrijden een goede serie neergezet moeten worden. Berghuis is blij met de komst van spelers als Mark Diemers en Bryan Linssen, die de selectie van Feyenoord hebben versterkt. Hij ziet echter ook een zwakke plek bij zijn club: “Onze achilleshiel is momenteel dat breedte van de selectie. Het is allemaal wat smal. We zijn een groot aantal spelers kwijtgeraakt van wie niet iedereen even vaak speelde, maar op wie je wel kon rekenen als het zo ver was. Als er nu centraal achterin iets gebeurt, hebben we een probleem.”

Berghuis noemt Feyenoord een ploeg die moeilijk te verslaan is, maar ziet in de Rotterdammers niet als de favoriet. De aanvaller is namelijk onder de indruk van wat Ajax tot nu toe heeft laten zien in de voorbereiding: “Ze hebben kwalitatief goede spelers die zo makkelijk voetballen en een club als Eintracht Frankfurt wegspelen, toch van een ander kaliber dan Arminia Bielefeld of Hamburger SV (waar Feyenoord tegen oefende, red.). Op basis van wat ik heb gezien, op basis van kwaliteit, geldt Ajax als de grote favoriet.”

Voor Berghuis, die denkt dat PSV, AZ en zijn eigen ploeg elkaar niet veel zullen ontlopen, betekent dit echter niet dat de Amsterdammers ‘onverslaanbaar’ zullen zijn: “Wij stellen er wat anders tegenover, zoals agressiviteit en degelijkheid, terwijl we ook de individuele kwaliteiten hebben om wedstrijden te kunnen beslissen. Met die ingrediënten kunnen we ook ver komen.”

Verwacht jij dat Feyenoord aankomend seizoen serieus mee gaat strijden om de landstitel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Realistische uitleg van hem. Ik denk dat Feyenoord er goed voorstaat en zie in hen wel een geduchte concurrent voor Ajax dit seizoen. Meer dan Psv in order geval

9 september 2020 om 16:06

Psv moet je zeker niet uitvlakken hoor, Malen is weer fit en toch een beduchte topspits.

9 september 2020 om 16:10

Eens, beide ploegen blijven gewoon gevaarlijke uitdagers voor Ajax. Vooral vanwege de trainers die er zitten, die kunnen van beide ploegen hele goede machines smeden.

9 september 2020 om 16:16

Juist Spandoek, we hebben behoorlijk wat kwaliteit ingeleverd. Ook zeker wel wat voor terug gekregen, maar Az, Feyenoord en dus Psv hebben ongeveer evenveel kans denk ik. Factor geluk en geen blessures is voor een ieder van belang.

9 september 2020 om 17:04

En of PSV het nieuwe systeem snel onder de knie krijgt. Bij Feyenoord is er weinig veranderd namelijk

9 september 2020 om 18:13

Nee, ik vlak Psv ook absoluut niet uit. Maar op basis van de resultaten tegen eind vorig seizoen, de weg die men er ingeslagen is met Advocaat, en gelet op hun voorbereiding, denk ik dat Feyenoord er, in ieder geval op dit moment, nét even wat beter voorstaat dan Psv.

11 september 2020 om 16:29

Technobastardklopt dat is precies de reden waarom ik Feyenoord niet uitvlak, die hebben echt een streepje voor qua ingespeeldheid weinig mutaties.

11 september 2020 om 16:31

Hoedanookdaar heb je een sterk punt, daar had ik het net ook over met Technobastard.

9 september 2020 om 16:07

In welk opzicht? Selectie van psv is dubbel zoveel waard.

9 september 2020 om 16:09

@Ronaldooo77, Dus? Dan zou Ajax in Februari al kampioen moeten zijn omdat hun selectie het meeste waard is? Ik schat PSV ook nog niet bijzonder hoog in, centrale duo op het middenveld en achterin is niet topploeg waardig, nieuwe trainer en een nieuw systeem, ik moet het nog zien. Hebben ook nog geen fantastische voorbereiding achter de rug.

9 september 2020 om 16:31

De selectie van PSV was vorig jaar ook al veel meer waard, maar toch wist feyenoord boven PSV te eindigen.

9 september 2020 om 16:33

Hoe is de selectie van PSV precies dubbel zo veel waard? Ze hebben aardig wat talent, maar Feyenoord heeft ook gewoon Senesi, Berghuis, Kokcu, Sinisterra, Bijlow, Malacia, Haps, Bozenik, Jørgensen die veel waarde vertegenwoordigen. Ik schat PSV voorlopig niet hoger in dan Feyenoord

9 september 2020 om 16:36

Niet om te provoceren , maar ik denk dat alleen Malen al meer gaat opleveren dan al die spelers die jij nu bij elkaar noemt. Laat staan de waarde van Max , Ihattaren , Gakpo , Madueke en Dumfries. Zelfs Lammers gaat niet veel minder opbrengen dan Berghuis.

9 september 2020 om 16:39

@psv - Want, waar schat je Malen op? 100 miljoen? :

9 september 2020 om 16:40

@PSV^, Lammers niet veel minder dan Berghuis? Hij gaat naar verwachting voor rond de 7 miljoen naar Atalanta als ik me niet vergis. Feyenoord laat Berghuis echt niet gaan voor minder dan 15/20 miljoen. Dat is minimaal 2x zo veel. En wat hebben Gakpo en Madueke tot nu toe bewezen?

9 september 2020 om 16:48

@PSV^Eindhoven, Lammers hooguit 10 als hij nu al vertrekt, Berghuis 25.. al denk ik wel dat de selectie van PSV iets meer waard is maar dat scheelt niet veel denk ik. @Messibazoer ik schat Sinisterra en Gakpo even hoog in. Madueke heeft nog niets laten zien.

9 september 2020 om 16:49

Dus dat betekend dat PSG elk jaar de CL moet winnen..?

9 september 2020 om 17:34

@messibazoer en Tvl11 het hangt er vooral vanaf wanneer Lammers en Berghuis verkocht worden. Misschien dat je nu nog 15/20 miljoen voor Berghuis krijgt, maar die wordt binnenkort 29. Volgend jaar ga je zo'n bedrag voor een speler uit een kleine competie van bijna 30 nooit meer vangen. Je kan gewoon op transfermarkt naar de bedragen van 29/30 jarige spelers uit een kleine competitie gaan zoeken, die komen eigenlijk nooit boven de 10 miljoen uit. Als PSV dan nu 7 miljoen krijgt voor Lammers van Atalanta ontloopt het elkaar niet zo veel. Dat heeft gewoon met de leeftijd te maken en niets met de kwaliteiten van de spelers.

9 september 2020 om 16:49

Tof, dat een ajax supporter zo over Feyenoord praat! Zie je niet vaak.. Respect man! Wens je veel succes dit jaar!

9 september 2020 om 17:11

Ja maar Berghuis praat ook zo over Ajax. Fijn om te zien dat het gewoon normaal kan soms ook. In het veld vind ik het echt een smerige speler soms, dus als ajacied niet mijn favoriet. Maar wel een hele goede voetballer en wat mij betreft de speler in de eredivisie met de beste teksten in interviews. Hele intelligente gozer naast het veld. Ook hier weer heel reëel. Schat zelf Feyenoord trouwens ook hoger in dan PSV dit seizoen.

9 september 2020 om 17:19

Moet ook gewoon kunnen vind ik, praten met respect over andere clubs. Je hebt elkaar nodig om een mooie competitie ervan te maken. De ene club ligt je wat meer dan de ander. Lekker boeiend!en Berghuis heeft altijd realistische teksten inderdaad, iets wat mij ook wel kan bekoren. Fijne dag!

9 september 2020 om 17:40

Ik ben Feyenoorder, sommige van mijn beste vrienden zijn Ajacieden. We dollen elkaar vaak genoeg maar kunnen ook normaal over beide clubs praten. We kijken ook vaak samen Europese duels van beide ploegen en ik kon bijvoorbeeld prima genieten van Ajax in hun memorabele Champions League campagne. Ik houd Eredivisie en Europees voetbal wat dat betreft ook gescheiden, in Europees verband ben ik altijd voor de Nederlandse ploeg, als die tegen een buitenlandse ploeg spelen. Sommige Feyenoorders zouden me wellicht een nep-supporter noemen omdat ik naar Ajax kijk of zelfs van kan genieten, maar dat kan me echt 0,0 schelen. Ik ga gewoon lekker mijn gang en als Feyenoord wint ben ik blij.

9 september 2020 om 18:01

100% mee eens. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Ik houdt van elke ploeg die goed voetbal speelt, RB Leipzig, Ajax, Barca. Het maakt mij niet uit. Iedereen wilt toch liever 3 NL clubs in de CL ipv 1 of helemaal geen. Vroeger hadden we 3 CL wedstrijden met NL clubs. Mooie tijden waren dat!

9 september 2020 om 18:10

Weet je..? Een beetje dollen over en weer vind ik hartstikke leuk, maar ik ga er geen sport van maken om naar een zo groot mogelijke hekel aan Feyenoord te hebben. Sommige van mijn beste vrienden zijn voor Feyenoord en ik ben toevallig voor Ajax. Zie daar totaal geen reden om om hierdoor geen respect voor elkaar op te kunnen brengen.

9 september 2020 om 18:42

Hier praten Ajacieden toch redelijk vaak met respect over andere clubs? Vice versa ook net zo vaak trouwens. Ik kan redelijk wat gebruikelijke reaguurders hier opnoemen die een andere club dan ik voorstaan, maar wel altijd met respect en objectiviteit kunnen spreken. Natuurlijk ook genoeg rotte appels, maar die heb je overal.

9 september 2020 om 18:54

@ajaxxxLove; op voetbalzone verloopt het door moderatie gelukkig redelijk respectvol. De moderators krijgen een hoop gezeik te verwerken maar hun aanwezigheid is goud waard voor de site. Zonder zouden de scheldwoorden, provocaties, rascistische opmerkingen en eindeloze clubdiscussies hoogtij vieren

9 september 2020 om 20:22

Moderator is bijna een dag taak. Ben het ook geweest maar gaat een hoop tijd inzitten. Kritisch kijken naar een andere club met een beetje pesten moet kunnen. Maar hou iig respect voor elkaar.

9 september 2020 om 19:16

Mooi hoe je dat formuleert: geduchte concurrent van Ajax. Ajax heeft twee van de beste spelers verkocht en mag ik je er aan herinneren dat ze het gestopte seizoen slecht eindigden in de eredivisie. Er wordt teveel vastgehouden aan de naam van Ajax en waarschijnlijk het 'superseizoen' in Europa, maar dat team staat er niet meer. Natuurlijk herbergt het team nog genoeg kwaliteit, maar ze moeten nog alles bewijzen. De preseason uitslagen waren goed, maar als het om het 'echie' gaat is er nog niets te zeggen. Ik zeg Ajax is een geduchte concurrent van Feyenoord. Een team met weinig wisselingen en dat de draai goed had gevonden onder Advocaat en het vertrouwen zal hebben.

Duidelijk verhaal toch.als Dick zijn ploeg aan het voetballen krijg zoals voor corona moet Feyenoord wel een keer kunnen overwinteren.dat er nog werk is voor Arnessen is wel duidelijk.dat Ajax op papier de favoriet is zal elk jaar zo zijn, dat wil alleen niet zeggen dat zel elke jaar kampioen worden.ik heb zin in het nieuwe seizoen iig.

9 september 2020 om 16:33

Je hebt helemaal gelijk. Dat Ajax een wat beter elftal heeft is zeker zo, maar er moeten nieuwe spelers worden ingepast dat gaat ook niet altijd maar zo makkelijk. Feyenoord blijft beter dan de rest en zolang ze die verslaan is het gewoon een geduchte concurrent. Ik zeg overigens al jaren dat ik Berghuis een goede voetballer vind, hij is gewoon donders belangrijk en produceert heel veel, ook zorgt hij vaak dat de back er goed over over heen kan gaan. Het enige mankement voor mij is dat het best een vieze speler is, als hij gefrustreerd is of het niet meezit maakt hij smerige overtredingen. Goede speler, knallen dit seizoen en de kwartfinale EL halen of zo en hij kan een mooie stap maken, zit in de kracht van z'n leven.

9 september 2020 om 16:53

@binny hij is idd 2 keer flink de fout in gegaan daarna goed op zijn donder gehad en niet meer laten zien.@mgmv idd dick kent de klappen van de zweep en verwacht er ook wat meer van in Europa. Er moet echt nog wel wat bij anders word het we zwaar.

9 september 2020 om 16:37

Ja, realistische kijk van Berghuis die ik ook erg waardeer. We hoeven het niet groter te maken dan het is. Momenteel zijn we wel gewoon een lastig te kloppen ploeg en onder leiding van Dick heb ik er Europees ook wat meer vertrouwen in. Zeker in die uitwedstrijden zie ik ons eindelijk (los van loting) wat meer punten pakken.

9 september 2020 om 17:12

Lastig te kloppen, dat klopt wel.echter tegen stugge ploegen die we tegen komen, missen we vaak de creativiteit in het team om de wedstrijd in het voordeel te beslissen.dan zie je dat een team als jax makkelijke voetbalt of meer individueen heeft die iets kunnen beslissen. Bij Feyenoord moet het te vaak van een klein groepje spelers komen.

9 september 2020 om 17:18

Berghuis is wat mij betreft met enige afstand de meeste intelligente en zinnige voetballer in interviews uit de Eredivisie. Vaak heel beschouwend en met originele analyses. Luister ik iig graag naar.

9 september 2020 om 18:01

@NJ - Ja, eens. Niet voor niks was Sinisterra dan ook zo'n openbaring, omdat hij met z'n spel óók eindelijk iets bracht aan de andere kant. En met Kokcu hebben we eindelijk een speler die dat ook kan. Maar verder moeten we het zeker van ons collectief hebben, ja.

9 september 2020 om 18:56

Sinisterra gaan we echt missen ben ik bang. Helaas een zeldzaamheid in de Kuip maar hij komt met een passeerbeweging op snelheid zn man voorbij, dat zien we vee te weinig.

9 september 2020 om 20:14

Berghuis durft ook kritisch te zijn. Op zichzelf, op zijn team. Hij praat nooit iets goed, lult niet over lichtpuntjes als ze er niet zijn. Die mentaliteit miste ik bij bijvoorbeeld El Ahmadi en Gio in interviews nogal. Hij houdt iedereen scherp, is echt een voorbeeld en trekt anderen mee

9 september 2020 om 17:06

Echt? Ik heb er voor het eerst in jaren totaal geen zin in. Lekker met 6000 man in een stadion en je bek houden. Niet stiekem kunnen roken. Nee ik ben wel eens met een beter gevoel het seizoen begonnen..

10 september 2020 om 09:00

@technobastard uiteraard is dat allemaal K..maar de voetbalvrije weekenden ben ik ook zat.

Vind dat Berghuis zich uitstekend presenteert sinds hij aanvoerder is. Goede analyses en objectief. Ook direct na een wedstrijd in staat objectief te reflecteren over hoe Feyenoord presteerde. Schuilt een goede analist in Berghuis.

9 september 2020 om 16:13

Omdat hij verstand van voetbal heeft. Daarom zocht hij ook van Persie zo vaak. Die zitten op een lijn waar de menig voetbal kijker niet op zit.

9 september 2020 om 16:43

Het zou echt prachtig zijn als Berghuis hierna analist wordt. Ik zou echt uren naar 'm kunnen luisteren.

Oprecht jammer dat het via de titel toch weer aan Ajax gelinkt moet worden. Het is maar een klein deeltje in een groter interview dat hij heeft gegeven.verder realistische kijk met duidelijke doelen. Hoop het beste van onze captain dit jaar!ik heb er zin in

9 september 2020 om 16:29

Achja, had je anders verwacht? Ik vermoed dat als Berghuis niet naar Ajax had gelinkt, dit artikel niet eens een plek had gekregen. Hetzelfde met de Lang die belangrijk was voor oranje -21. Dat wordt helemaal uitgemolken door Voetbalzone. wanneer Lang bijv voor AZ had gespeeld was de titel "oranje -21 pakt ternauwernood de winst" en werd er niet zo overdreven over geschreven of filmpjes getoond. Er zijn nog tal van andere voorbeelden. Lekker naar FR12 of andere fansites gaan .
Het is lastig om Voetbalzone te mijden als niet Ajacied, maar ik vermoed dat ze over een jaar kijken het aantal verschillende bezoekers sterkt afneemt.

Verder gaat Berghuis knallen dit seizoen. Zonder blessures zal hij makkelijk 20+ doelpunten gaan maken. Leuk dat zijn gedrevenheid sterk blijft na zoveel jaar Eredivisie

9 september 2020 om 17:22

Heeft toch niks met aanstellen te maken? Analist stelt gewoon een paar terechte punten. Jij moet je niet zo aanstellen dat je meteen zo reageert.

9 september 2020 om 23:01

Het is heel simpel 70% van de artikelen op Voetbalzone is of vertaalwerk of artikelen geschreven op basis van informatie uit een Nederlandse nieuwsbron en wellicht aangevuld met artikelen op de social media van de betreffende club. Nu heb ik wat stof voor je om over na te denken.. wie denk je dat erin Nederland maar ook daarbuiten een veel groter platform heeft? Het is een kwestie van beschikbaar nieuws daar is dit platform op gebouwd.

In het veld af en toe een gekke actie gemaakt, maar voor de camera vind ik dit een verademing. Zegt niks gek, maar heel eerlijk en realistisch altijd. Ik zie Feyenoord wel als titel favoriet. Best presterende ploeg sinds Advocaat en ik zie ze ook wel gewoon veel wedstrijden winnen. Het voordeel dat AZ en Feyenoord hebben en in mindere mate Ajax, is dat ze al op elkaar in gespeeld zijn. Verwacht toch dat PSV vooral in het begin punten gaat laten liggen. Vergelijkbaar met Peter Bosz in zijn Ajax seizoen.

9 september 2020 om 17:21

Met favoriet bedoel je dus de beste kansen op het kampioenschap? Meer dan Ajax? Dat vind ik wel gewaagd. Zie ze in ieder geval individueel nog wel net wat minder dan Ajax. Wat Advocaat heeft gedaan is zonder meer heel knap.

9 september 2020 om 17:38

Sorry zeg het verkeerd inderdaad. Ik denk dat Ajax favoriet is, maar ik verwacht dat Feyenoord ook enorm veel kans maakt dit jaar. Maar op basis van voorbereiding en selectie etc is Ajax favoriet. Mocht Feyenoord redelijk ‘geluk’ hebben met blessures, dan acht ik ze zeker als kanshebber.

Mischien wel de echte MVP van de afgelopen paar jaar. Ik denk dat Berghuis belangrijker is voor Feyenoord (minder goed op te vangen) dan bijvoorbeeld Ziyech of Tadic bij Ajax. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom hij geen kansen krijgt bij Oranje. Heeft wat mij betreft een streepje voor op Promes en Bergwijn. (al helemaal op de rechterkant)

9 september 2020 om 16:18

dat ben ik wel met je eens. ik vond Bergwijn een groot talent maar de Spurs fans en ook wij Oranje fans zijn niet heel erg onder de indruk van zijn recente prestaties want die vallen zwaar tegen. Promes is bij Ajax een goede speler maar in Oranje kan hij me eigenlijk nooit echt overtuigen. aangezien dit Oranje niet heel creatief is zou ik graag Berghuis of Ihatarren een keer twee wedstrijden de kans zien krijgen. laten ze dan niks zien kan je ze altijd weer vervangen

9 september 2020 om 16:23

Oprechte vraag: zijn spurs fans niet tevreden over bergwijn? Ik dacht dat hij het daar wel redelijk deed met een aantal goals en assists?

9 september 2020 om 16:25

Promes is meer een lopende speler. Ik denk dat hij komend seizoen de plek van Donnie heel goed in gaat vullen. Vanaf de flanken brengt hij echter niets extras. (geen snelheid, geen creativiteit en geen actie) Bij Bergwijn kun je zien dat hij alles heeft om te slagen als buitenspeler, alleen lijkt het net of hij teveel in de sportschool heeft gezeten. Hij oogt een stuk trager dan voorheen en dat is voor een buitenspeler niet handig. Hij heeft niet de creativiteit van een Depay om dat gebrek op te vangen. Maargoed, Berghuis of Ihattaren op rechts wil ik ook graag zien, betere opties hebben we niet.

9 september 2020 om 16:34

In Londen zijn ze zeker wel positief over Bergwijn, die heeft in een handjevol wedstrijden gewoon zeker zijn aandeel gehad.

9 september 2020 om 19:20

@binny ik zou dan eens een keer een kijkje nemen op de voetbalfora van de Spurs want dat is echt niet zo. ik denk dat wij hier alleen die 2 of 3 goals onthouden en dat wij daarom denken dat ze daar enthousiast zijn. ik heb niet al zijn wedstrijden live gezien dus ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf niet over kan oordelen, maar ze vinden hem daar teleurstellend presteren

Ik snap niet waarom Feyenoord zoveel moeite heeft met overwinteren. Natuurlijk hebben ze hun financiele problemen gehad, waardoor ze met Koeman weer vanaf 0 moesten bouwen, maar Koeman is sindsdien ook alweer drie trainersklussen verder. Twee keer overwinteren in 14 jaar, waarvan je 1x niet hebt gespeeld omdat je ondanks kwalificatie was uitgesloten. Inderdaad hopen dat dit patroon kan worden veranderd. Het is niet dat financiele middelen het onmogelijk maken om die stap te maken. Voor de rest een zeer realistische beschouwing van Berghuis over de selectie en waar je ze zou moeten inschalen.

9 september 2020 om 16:19

Feyenoord is idd een drama in Europa. hoe dat kan weet ik niet maar de cijfers die jij hier noemt die passen natuurlijk niet bij een club als Feyenoord. er moet goed gekeken gaan worden naar wat er nou steeds mis gaat

9 september 2020 om 16:27

Grootste probleem is het verschil tussen uit en thuiswedstrijden denk ik. Feyenoord zal in Europa in dezelfde periode denk 3 uitwedstrijden hebben gewonnen. 1x bij Standard Luik en 1x bij Kalmar FF. Veel meer zal ik er niet vergeten zijn. Dan haal je in de helft van je wedstrijden geen resultaat. Dat kun je lang niet altijd compenseren met de magie van de Kuip bij een avondwedstrijd. Loting helpt natuurlijk ook niet altijd, maar dat is weer het gevolg van dat je nooit ver komt, dan ben je bij loting ook niet geplaatst.

9 september 2020 om 16:41

Uit lopen we de laatste, ff snel gezegd, 10 jaar inderdaad met knikkende knieën tijdens uitwedstrijden. Onder Dick heb ik daar toch wel meer vertrouwen in.

Niks aan gelogen lijkt me, door Berghuis. Natuurlijk is Ajax favoriet en ik ben het met hem eens dat Feyenoord, PSV en AZ elkaar niet veel ontlopen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren