Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Oude bekende Barcelona moet nieuwe rechtsback van Koeman worden’

Laatste update:

Nélson Semedo mag Barcelona nog steeds verlaten en volgens Sport is Héctor Bellerin de beoogde opvolger in het Camp Nou. De Catalanen zouden hierover al contact hebben opgenomen met Arsenal, de werkgever van de Spaanse rechtsback. Een transfersom tussen de 20 en 25 miljoen euro zou voldoende moeten zijn om Bellerin terug te halen naar Barcelona, zo klinkt het.

Bellerin is de laatste jaren veelvuldig in verband gebracht met Barcelona, de club die de rechtsbenige vleugelverdediger in 2011 verkocht aan Arsenal. Ook in deze transferperiode wordt de flankspeler in verband gebracht met de Catalaanse grootmacht. Bovengenoemde krant meldt dat de technische leiding reeds contact heeft gehad met Edu, technisch directeur van Arsenal, om over een mogelijke deal te praten. De door de Londense club genoemde transfersom lijkt voorlopig een probleem te zijn voor Barcelona, dat eerst Semedo wil verkopen om zo budget vrij te maken.

De eerste training van Lionel Messi onder Ronald Koeman

Barcelona hoopt dat Jorge Mendes in dat kader kan helpen. De Portugese zaakwaarnemer kijkt volgens Sport naar opties in de Premier League voor Semedo. De Catalanen hopen dat een Engelse club bereid is om miljoenen neer te leggen voor de rechtsback. Semedo stond onlangs op de nominatie om Barcelona in te ruilen voor Manchester City, terwijl João Cancelo en Eric García dan de omgekeerde weg zouden bewandelen. Vanwege de beslissing van Lionel Messi, die nadrukkelijk werd genoemd bij the Citizens, om bij Barcelona te blijven werd de mogelijke ruildeal door Mendes op een laag pitje gezet. Semedo mag echter nog steeds voortijdig vertrekken.

Bellerin staat bovenaan het lijstje met mogelijke opvolgers van Semedo. De inmiddels 25-jarige rechtsback is al enige tijd een vaste waarde in de verdediging van Arsenal. Bijkomend voordeel is dat hij Barcelona goed kent uit zijn periode in de jeugdopleiding aldaar. Sport roemt met name zijn aanvallende kwaliteiten en diens vermogen om panklare voorzetten te geven. Het contract van Bellerin in Noord-Londen loopt nog drie jaar door.

Zou Héctor Bellerin een aanwinst zijn voor Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima keus, prima prijs. Semedo als nummer 1 op die plek heeft simpelweg niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ze hadden wat mij betreft nog beter Dani Alves kunnen behouden...

9 september 2020 om 13:10

Aan alles komt een eind, helaas ook met legendes

9 september 2020 om 14:42

Ja. Alleen kan je met zekerheid zeggen dat alves te vroeg verkocht was. Bleek zeker het niveau van barca te hebben nadat hij weg was. Aan alles komt een einde ja. Maar je moet niet een einde eraan maken puur om er een einde aan te maken toch.

9 september 2020 om 13:31

25 miljoen een prima prijs? Zijn er solden op de voetbalmarkt ofzo? Arsenal mag best hoog in boom zittenden voor minder 40 miljoen zou ik zelfs niet beginnen onderhandelen!

Barcelona wordt met alle voormalige jeugdspelers in verband gebracht. Eric Garcia, Thiago, Bellerin. Waarschijnlijk is Onana de volgende. Kan Pedro, Cuenca of Krkic niet worden gehaald als stand-in voor Messi?

9 september 2020 om 13:17

Al die jeugdspelers zijn zeer valide opties naar mijn mening. Een Thiago bijvoorbeeld past uitstekend in het huidige Barca

9 september 2020 om 13:43

Bojan Krkic, wat werd die jongen toch verkeerd gebruikt door Frank de Boer..zo zonde dat die jongen het nergens echt heeft gered

9 september 2020 om 14:02

Opzicht niet verkeerd dat ze oude jeugdspelers terug proberen te halen, want Barcelona is de afgelopen jaren wel een beetje hun identiteit verloren wat betreft jeugdspelers. Ja, Fati komt nu door uit de jeugd en maakt indruk en je hebt met spelers als Messi, Piqué, Busquets, Sergi Roberto en Alba (weliswaar via Valencia) spelers die uit de jeugd komen en die veel minuten maken. Maar die reken ik niet mee, omdat het al lang geleden is dat deze spelers uit de jeugd komen en Fati is wat dat betreft dus een vrij recente voorbeeld. Bellerin zou een optie kunnen zijn als rechtsback, maar is het misschien dan niet een idee om Emerson terug te halen? Die is door een of andere vage constructie verkocht aan Real Betis, maar Barcelona heeft tot volgend jaar zomer een optie om hem voor 6 miljoen terug te halen en Emerson deed het het afgelopen seizoen uitstekend bij Real Betis. Verder hoop ik ook wel dat ze erin slagen om Garcia terug te halen en ik hoop ook dat ze Grimaldo en Thiago terug halen. Dat zijn dan 3 oud jeugdspelers, maar alle 3 zullen denk ik wel echt van toegevoegde waarde zijn voor Barcelona en Koeman die wilt Coutinho, Dembélé en Griezmann schijnbaar kansen en vertrouwen geven en ik hoop dat ze weer op zullen leven. Anders kan Barcelona even plusminus 300 miljoen afschrijven, terwijl het alle 3 wel gewoon goede spelers zijn en ik denk dat ze het ook echt wel kunnen laten zien als ze het vertrouwen krijgen. Zie opstelling: ik zou spelers als Piqué en Busquets er nog wel bijhouden en in mijn opstelling is een middenveld met de Jong en Thiago als controleurs en Coutinho op de 10-positie aanvallend, maar in de grotere wedstrijden zou ik dan overwegen om Busquets een basisplaats te geven. En ik hoop eerlijk gezegd niet dat Koeman o.a. Wijnaldum en Depay binnen zal halen. En ik weet dat ze Pjanic hebben binnengehaald, maar dat vind ik maar een aparte aankoop en ze moeten proberen om spelers als Firpo of Alba, Braithwaite en Rafinha proberen te verkopen, terwijl Suárez en Vidal waarschijnlijk ook vrijwel zeker zullen vertrekken.

ter Stegen
Emerson
Lenglet
Garcia
Grimaldo
Thiago
de Jong
Messi
Coutinho
Dembélé
Griezmann
9 september 2020 om 14:45

Ik snap dat je zegt dat je Busquets liever in de grote wedstrijden ziet ten opzichte van Frenkie, ik ben het niet helemaal met je eens, want ik denk dat frenkie juist excelleert in de grotere wedstrijden, begrijp me absolut niet verkeerd want Busquets kan dat ook. Enige is, als ze het liefst met busquets wilden spelen, waarom koop je in hemelsnaam frenkie en zet je hem op de verkeerde positie, koop hem dan en verhuur hem dan terug aan Ajax bijvoorbeeld. dan kon hij Champions League blijven spelen op zijn positie. Of ze hadden het moeten afwisselen afgelopen seizoen. ene keer busquets andere keer Frenkie. Maar in zijn 2e seizoen kan je hem gwn echt niet afwisselen

9 september 2020 om 18:19

Emerson is gewoon een Firpo 2.0, daar moet Barca niet aan beginnen.

Voor 20-25 snel vastleggen. Als Barcelona voor 60 miljoen Bellerin, Wijnaldum en Memphis kan halen doen ze toch gewoon goede zaken. Het zijn misschien geen wereldsterren maar prima spelers die iig het team in de breedte versterken. Dan kun je voor dat geld niet sukkelen. Haal maar op!

9 september 2020 om 13:36

Breedteversterkingen...Daar heb je dus vrij weinig aan als het huidige niveau al geen wereldtop is. Barca heeft juist versterkingen nodig ipv breedteaankopen.

9 september 2020 om 14:15

Daar gaat je team niet beter van worden. Wijnaldum is overbodig, bellerin en Memphis hebben het niveau niet. Ze hebben Emerson die kan rechtsback, heeft een hoge potentie. Proberen alaba te halen omdat het Suarez salaris vrijkomt. Umtiti verkopen en daar Garcia voor halen. Je hebt met coutinho een nieuwe kans. Dembele weer fit. Laat je Messi centraal spelen en fati en dembele op de flanken. Messi fungeert als extra middenveld en kan die snelle jongens aan het werk zetten. Heb je trincao nog. Griezmann proberen te slijten en daar een back up spits voor halen.

9 september 2020 om 16:06

@mansje82 een type Wijnaldum vind ik zeker niet overbodig bij Barca. ze hebben geen middenvelders met diepgang en dynamiek

9 september 2020 om 14:34

60 miljoen plus tekenbonussen en salarissen. Dan ben je al bij al gewoon een enorme hoop geld kwijt (meer dan 100 miljoen!) aan een compleet overbodige speler (depay) en 2 spelers die de ploeg ook niet echt veel vooruit helpen. Ik bedoel, tenzij je de aanval echt kunt versterken met pakweg neymar kan je beter niemand halen en het geld van depay sparen omdat je al over griezmann, messi, dembele, fati en coutinho beschikt. Opties genoeg en stuk voor stuk beter. Die andere 2 spelers spelen op posities waar ze wel absoluut versterking nodig hebben maar of wijnaldum en bellerin die ploeg zo veel gaan bijbrengen? Dat betwijfel ik, zo bijzonder zijn ze niet. Dit klinkt misschien hard, maar topsport is hard. Die 3 kosten al bij al gewoon enorm veel geld en de meerwaarde lijkt me niet zo heel groot. Je kan -wat mij betreft toch- dan beter een echte topversterking halen zoals Upamecano dan 3 nieuwe vraagtekens.

De prijs die hier wordt genoemd is echt onzin, afgelopen week heeft PSG volgens the athletic, fabrizio romano en the guardian 30 miljoen pond geboden, en dat was al te weinig

Ik vind het wel goed dat Barca intensief op zoek is naar Barca DNA en oud jeugdspelers om het team echt Barca te laten blijven/worden. Garcia, Bellerin, Thiago en hopelijk over wat jaren wanneer Messi weg gaat, zien we ook Dani Olmo terugkomen.

9 september 2020 om 13:29

Het dingetje is echter dat Mateu Romey en Sergi Palencia talentvollere rechtsbacks zijn dan Bellerin. Ook die twee spelers zijn van La Masia. Dus ik begrijp niet waarom Barca die twee spelers niet ophaalt. Voor de linksbackpositie geldt zowat hetzelfde. Alejandro Grimaldo komt oorspronkelijk vanuit La Masia, maar Barca heeft hem nog steeds niet teruggekocht, terwijl Alba al een voor een lange tijd niet meer op het niveau is dat hij ooit was. Dat Eric Garcia teruggeocht wordt is wel een goede zet. Ik zou hem samen met Lenglet het centrumverdediging laten vormen. Frenkie, Thiago en Pjanic op het middenveld. Messi, Dembele en Trincao in de aanval

9 september 2020 om 13:38

Hoe oud zijn die jongens die je nu opnoemt? Kunnen ze nu al spelen? Zo niet is dit gewoon een prima transfer vind ik. Grimaldo ga je rond de 40 miljoen voor moeten betalen, vind ik nogal wat.

Goede keus. Snelle opkomende back met spaanse roots. Ik had vorig jaar Cancelo al genoemd. Jammer trouwens dat Cucurella niet terugkomt.

PSG is ook in de markt voor Bellerin. Niet de eerste speler die ik zou willen zien gaan, maar wel een speler die een goede som op kan leveren zodat we verder kunnen versterken. Met AMN en Soares zijn we voorzien voor zijn positie.

9 september 2020 om 15:23

Zou een ruil geen goede zaak zijn voor Arsenal? Semedo lijkt me wel geschikt voor de Premier League.

9 september 2020 om 15:45

Wat mij betreft niet. We hebben AMN en Soares al voor die positie.

Semedo is echt denk ik de meest overschatte speler van Barca, zie ook vaak op Voetbalzone mensen zeggen dat hij best goed is, maar noem mij één kwaliteit van hem, behalve snelheid? Aanvallend is het niks, verdedigend redelijk, aan de bal niks, een dom blind renpaard is het.. Al weet ik niet of bellerin nou zoveel beter is.. Ik zie maar 1 kandidaat en dat is cancelo.

9 september 2020 om 13:45

Datzelfde heb ik met Bellerin. Is eigenlijk helemaal geen Barca speler. Is niet rustig aan de bal, heeft geen goeie pass, ja is misschien snel maar zowel aanvallend als verdedigend is hij niet sterk. Ik mis Dani Alves denk ik gewoon

9 september 2020 om 14:00

Precies.. Cancelo vind ik dan het dichtbij komen, alleen is die verdedigend ook niet top, maar aanvallend vooral goed, en dat is wel wat Barca nodig heeft. En zo iemand als Dani Alves gaan we nooit meer krijgen, zo compleet en zo goed

9 september 2020 om 23:44

Volledig mee eens, ik zou graag die back van Leiceister City zien komen, die maakte op mij wel indruk. Ricardo Perreira/

Als Koeman Bellerin en Thiago weet binnen te halen, dan gaan ze echt de goede richting op. Grimaldo en Upamecano erbij en je zit goed. Met Fati, Dembele, Griez Cou hebben ze genoeg aanvallende spelers.

altijd wel grappig. Wijnaldum die zich heeft laten zien bij Liverpool is niet goed genoeg waar ik dan nog enigszins begrip voor kan hebben maar dan worden mensen wel enthousiast van middelmaat als Garcia en van een speler als Bellerin die bij Arsenal al jaren niks meer laat zien. omdat ze toevallig van La Masia komen wil niet meteen zeggen dat ze goed genoeg zijn voor Barca

9 september 2020 om 14:03

Garcia noem je middelmaat omdat die nog niet heeft bewezen bij en niet op jou indruk heeft gemaakt bij city? Als die nog niet genoeg heeft bewezen kun je ook nog niet oordelen of die middelmaat is, daarvoor heeft die te weinig gespeeld/bewezen.

9 september 2020 om 14:05

niet mee eens want ik heb Garcia toch echt een paar keer zien spelen bij City en ik vond hem alles behalve bijzonder. je hoeft geen 10 wedstrijden van een speler te zien om te zien of hij speciaal is of niet, dat zie je al heel snel meestal

9 september 2020 om 14:14

Garcia is een veels te kleine centrale verdediger.. Centrale verdedigers moeten fysiek hun mannetje kunnen staan en dat is nou precies wat hij ontbreekt.. Werd tegen Lyon in de duels met Ekambi al blootgesteld..

9 september 2020 om 19:17

Wat verwacht je voor bijzondere dingen dan een 19 jarige verdediger. Hij is technisch goed, snel, kan goed opbouwen, tactisch steengoed, en past in het Barca profiel. Is tevens goedkoop. Wijnaldum is misschien bewezen bij Liverpool, maar Barca speelt totaal anders. Als je pjanic, frenkie, puig, coutinho, Pedri, busquets hebt wat heb je dan aan wijnaldum? Bellerin ben ik ook niet zo gecharmeerd van. Geef Emerson een kans of betrek palencia bij de selectie.

Bellerin komt in verdedigend opzicht echt tekort voor Barça en compenseert dat met veel te weinig. Als Arsenal zijnde lekker het onderste uit de kan proberen te halen, AMN kan prima op zijn positie spelen. Een speler als Bellerin verkopen brengt direct weer wat in het laatje voor versterkingen (partey, Aouar?) maar zou als Barça zijnde in ieder geval lekker verder zoeken mochten ze een vervanger op rechtsback gaan halen.

Dus de nummer 7 van Engeland laat zijn back gaan en die zal dan bij Barca de nummer 1 zijn? Echt een hele matige aankoop. Geen seconde heeft Bellerin ook maar laten zien dat ie een echte topback is. Ik ben absoluut geen fan van Dest of Mazraoui, hoewel ik Ajacied ben, maar die zou je 10x beter kunnen halen want die zijn 1 nog jonger 2 goedkoper en 3 ontwikkelen die zich nog. Bellerin wordt niks. We hebben het hier over Barcelona mensen, zogenaamd 1 van de beste clubs ter wereld. Dan is alleen het beste goed genoeg.

9 september 2020 om 14:24

Bellerin is niet veel de laatste jaren, ook door blessures, maar alsnog beter dan Dest en zeker Maz. Dan laat je iets teveel blijken dat je Ajacied bent.

Dacht even dat hij Cuco Martina weer mee wou nemen....

Is Bellerin zoveel beter dan Semedo? Tegen Bayern viel hij enigszins door de mand, maar zo slecht deed hij het toch ook weer niet? Overigens had ik altijd het idee dat hij meer een cv is dan een rb, maar kan het verkeerd hebben. Wellicht kan hij eens concurreren met Piqué. Ballerin halen zou niet verkeerd zijn, maar Semedo zou ik nog niet direct wegdoen, tenzij je er een heel goed bod voor krijgt.

Dus Koeman wil de ene rechtsback van midden 20 wegdoen en er een andere rechtsback voor terughalen die defensief net zo mager is als Semedo en ook nog eens meer blessuregevoelig is? Barcelona is weer ''slim bezig'' hoor als dit waar blijkt te zijn..het enige voordeel is dat die jongen Spaans is en uit de eigen jeugd komt. Het lijkt wel of Barca denkt van: ''hij komt uit onze jeugd dus dan moet hij wel goed zijn'' Dat doen ze de laatste jaren wel vaker. Ze schijnen ook Thiago Alcantara mogelijk te willen bijvoorbeeld.beetje raar allemaal. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen daar in de bestuurskamer.

Zou veel liever Ricardo Perreira zien komen van Leiceister City, veel intelligentere voetballer dan Nelson Semedo die vaak maar wat doet aan die rechterflank. Heeft ook totaal geen goede connectie met Messi iets wat ook niet te begrijpen is. Had veel liever gezien dat hij komt dan Hector Bellerin die ik onder Arteta een aantal goede wedstrijden heb zien spelen, maar met heel weinig ruimte in zijn rug, vind het ook een back die amper iets zou toevoegen aan het spel van Barcelona, Ik heb veel liever een speler die voor zichzelf ook iets kan creeéren dan nog een renpaard erbij die gewoon niet goed genoeg is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren