Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Arsenal biedt 35 miljoen plus Mattéo Guendouzi voor droomaanwinst’

Laatste update:

Arsenal blijft onverminderd geïnteresseerd in Houssem Aouar. De 22-jarige middenvelder is de gedroomde zomeraanwinst van trainer Mikel Arteta en inmiddels heeft de Engelse club ook een officieel bod uitgebracht. Volgens RMC Sport heeft Arsenal 35 miljoen euro plus een onbekende speler over voor Aouar, maar is dat vooralsnog onvoldoende gebleken om Lyon tot een transfer te krijgen.

Lyon staat in principe open voor een zomers vertrek van Aouar. L’Équipe pakte begin juni al uit met het verhaal dat de Franse club intern had besloten dat de 22-jarige middenvelder mag uitkijken naar een nieuwe werkgever, gezien de transferwaarde die hij vertegenwoordigt. Het contract van Aouar loopt nog drie seizoenen door, waardoor Lyon in principe de hoofdprijs kan vragen voor zijn sterspeler.

Arsenal wil de Frans jeugdinternational, die onlangs voor het eerst werd uitgenodigd voor de A-ploeg maar zich vanwege een besmetting met het coronavirus moest afmelden, graag inlijven, maar kan of wil voorlopig niet voldoen aan de vraagprijs van vijftig miljoen euro die Lyon hanteert. The Gunners hadden gehoopt dat de Franse club zou meewerken aan een transfer door direct een vervanger voor Aouar voor te dragen, maar dat plan gaat voorlopig niet door.

In Engeland en Frankrijk is men ervan overtuigd dat Mattéo Guendouzi de speler is die Arsenal in de deal wilde betrekken. De 21-jarige middenvelder raakte aan het einde van vorig seizoen op een zijspoor onder Arteta vanwege gedragsproblemen en lijkt zijn laatste wedstrijd voor de Engelsen al gespeeld te hebben. Onduidelijk is vooralsnog of Lyon bereid is akkoord te gaan met een spelersruil tussen Aouar en Guendouzi indien Arsenal zijn bod van 35 miljoen euro verhoogt.

Begrijp jij dat Arsenal afscheid wil nemen van Mattéo Guendouzi?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is dit wel verstandig? Vind aouar wel echt goed maar die Guenddii is toch zo slecht nog niet dat hij als ruilmiddel gebruikt moet worden?

6 september 2020 om 18:56

Arteta wil van Guendouzi af. Heeft niets met kwaliteit te maken, puur met zijn mentaliteit. Wordt nu ook al enige tijd buiten de selectie gelaten. Verder is Aouar natuurlijk een droomaanwinst en zeker een aantal klassen beter dan Guendouzi. Hopelijk lukt deze deal. Kan wel eens een leuk seizoen gaan worden dan.

6 september 2020 om 18:57

Guendouzi is in principe verbannen. Vorig seizoen sinds de Brighton wedstrijd alles apart getraind. Hij mag weg en Arteta gebruikt hem als voorbeeld van hoe een speler zich niet moet gedragem

6 september 2020 om 19:00

Guendouzi is echt niet best hoor. Heb hem nooit echt goed gevonden en is ook niet ergens heel goed in. Overal maar matigjes. Als je hem kwijt kan en dus in een ruildeal met aouar moet je dat zeker doen.

6 september 2020 om 19:06

Guendouzi is niet minder dan Xhaka! En hij is nog jonger. Natuurlijk was Guendouzi fout tijdens de wedstrijd tegen Brighton! Maar Arteta heeft hem te hard aangepakt en Arteta gaat dit niet bij elke speler doen die zich een keer niet goed gedraagt!

6 september 2020 om 19:10

Het was niet het eerste incident van Guendouzi, die de kans heeft gekregen om zijn excuses aan te bieden maar dit weigerde. Terecht aangepakt.

6 september 2020 om 19:28

Guendouzi niet minder dan Xhaka. Koekoek. Wanneer gaan mensen eindelijk toegeven dat ze fout zaten bij Xhaka?

6 september 2020 om 19:57

Ik vind guendouzi wel degelijk minder dan xhaka. Zelfs zonder dit incident wou ik al dat ze hem zouden verkopen. Heeft een aardige waarde omdat hij nog jong is, vind hem erg matig.

6 september 2020 om 19:08

Zeker verstandig van arsenaal maar de voorzitter van Lyon is niet op z’n achterhoofd gevallen om hiermee akkoord te gaan...

6 september 2020 om 19:11

Hij deed het prima midden in de chaos van Arsenal's middenveld onder Emery. Sinds Arteta er is zit er een duidelijker idee achter het middenveld en worden er meer specifieke taken geëist. Dan merk je wel dat Guendouzi wel een beetje tekort komt

6 september 2020 om 19:20

Guendouzi loopt rond als een kip zonder kop, blinkt nergens in uit, behalve bij opstootjes.

6 september 2020 om 19:21

Guendouzi schijnt in de omgang niet de makkelijkste te zijn. Bovendien voegt hij kwalitatief niet veel toe aan het spel. Heb veel Arsenal gezien vorig seizoen en heb hem zelden betrapt op goede dieptepasses etc. Het is altijd balletje breed over 5 meter en positioneel staat hij ook meestal slecht (in de dekking). Is niet het type speler die past in het spel dat Arteta wil spelen, namelijk opbouwen van achteruit.

6 september 2020 om 19:33

Guendouzi heeft echt niet het niveau waar Arsenal naartoe wil, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Ik geniet erg van de ambitie die de club momenteel uitstraalt. Aouar zou wederom een bevestiging zijn dat de club de juiste weg aan het inslaan is.

Als het goed is, zou dit weken geleden zijn gebeurd. Weet ook niet waarom VZ er nu pas mee komt? Correct me if I’m wrong

6 september 2020 om 19:04

Klopt! Sindsdien heeft Arsenal alleen onderhandeld met de zaakwaarnemer van Aouar. Arsenal moet vooralsnog eerst spelers verkopen voordat er een serieus bod neergelegd kan worden.

6 september 2020 om 19:29

Precies, zoals ik al zei en dacht. We zullen het zien maat! Haha

6 september 2020 om 19:32

Dat er maar eens wat verkocht wordt..

6 september 2020 om 20:22

Precies! Enige wat we tot nu toe horen zijn huurdeals zonder optie tot koop... Zo kom je natuurlijk nergens. We hebben niet veel waardevolle spelers, maar bijvoorbeeld Guendouzi en Torreira zijn echt nog wel wat waardt. Daar moet je gewoon een transfersom voor kunnen vangen. En zelfs spelers als Holding, daar moet je toch wel geld van bijvoorbeeld Newcastle voor kunnen krijgen zeg. Engels, nog jong en aardig wat PL ervaring. Maar goed, laten we afwachten en hopen.

6 september 2020 om 20:33

Ja helemaal met je eens. Verwacht deze week wel een paar uitgaande transfers met Torreira, Sokratis en Kola. Uiteindelijk zouden Partey én Aouar de droom zijn. Verwacht je dat het nog gaat lukken, of same old Arsenal en helemaal niks?

6 september 2020 om 20:54

Als je El Neny, Guendouzi, Sokratis, AMN, Mustafi en Holding verkoopt hark je denk ik toch wel bijna 100mln binnen.

6 september 2020 om 22:00

Bellerin zou wel eens kunnen vertrekken naar PSG dus AMN zou ik nog even niet te koop zetten.

Aouar zou een fantastische aanwinst zijn voor Arsenal. Veel beter dan Partey. Partey is een goede sloper in defensief opzicht, maar geen bijzondere speler qua talent als een Aouar. Types zoals Partey kun je ook vinden in een Sangare die veel goedkoper zijn. Aouar daarentegen is een enorm bijzonder talent dat je zelden ziet in de wereld, i.t.t. Partey. Arsenal doet er dus, als ze een krap budget hebben, er slim aan eerst vol voor Aouar te gaan. Hij is ook degene die de nodige creativiteit bezorgt, wat Arsenal mist. Verder zou de opstelling hieronder ideaal zijn voor Arsenal. Dan doen ze mee om het kampioenschap. 100 procent!

Martinez
AMN
Saliba
Magalhaes
Tierney
Sangare
Xhaka
Pepe
Aouar
Willian
Auba
6 september 2020 om 19:12

Aouar en Partey zijn in principe ook voor 2 verschillende posities op het middenveld. Jij zet Aouar al op 10. Partey kan daar mooi achter op 6 terwijl Arsenal maar met Xhaka op die positie bijft doorsukkelen.

6 september 2020 om 19:30

Ook als Partey en Aouar gehaald worden zal Xhaka gewoon starten. Ceballos als eerste vervanger en roulatiespeler.

6 september 2020 om 20:26

Ben benieuwd Samcro. Xhaka speelt verdienstelijk, maar dient echt wel op verbeterd te worden. Daarnaast moeten we absoluut niet vergeten dat Xhaka nu verdienstelijk speelt mede dankzij de tactiek van Arteta. En die tactiek van Arteta is niet waar hij in de toekomst naartoe wil. Als we weer 433 of 4231 gaan spelen, dan moeten we het nog maar zien met Xhaka hè. Daarin heeft hij zich namelijk nog niet bepaald bewezen, want in dat soort opstellingen speelde hij aardig wat matige wedstrijden en was het erg wisselvallig. Als Partey en Aouar gehaald zouden worden om weer 433 te kunnen spelen, dan verwacht ik wel degelijk dat Xhaka het lastig gaat krijgen en dat misschien Ceballos start in zijn plaats vanwege meer mobiliteit.

6 september 2020 om 21:00

Denk je? Niet Ceballos ipv Xhaka? Je hebt Xhaka's verdedigende kwaliteiten niet nodig met Partey en Arteta is groot fan van Ceballos, die hij van vanwege zijn bewegelijkheid en goede positiespel bovendien nodig heeft voor de opbouw.

6 september 2020 om 20:54

Nope, wrong. Partey domineert, Atletico is zo veel kwetsbaarder zonder Partey. De man is niet alleen een sloper maar heeft een heel hoog dribbelpercentage. Mensen zien een typische technicus als Aouar en lopen daar blind mee weg, maar vergis je niet in de zwaar onderwaardeerde Thomas Partey. De man is simpelweg een monster.arsenal heeft ze allebei nodig, maar als je geen keus hebt dan moet je voor Thomas gaan. In Ceballos heb je het type Aouar, wat druistiger nog, maar hij heeft wel de potentie en de lijn te pakken.

6 september 2020 om 21:01

Eens, ook goede passing, die is echt heel compleet. Geweldige speler.

7 september 2020 om 00:36

Meedoen voor de titel? Ik mag hopen dat dit een grap is... Met dat elftal zullen ze gewoon met veel moeite meespelen voor de 4de plek.

Goede actie van Arsenal. Maar dit is al een tijdje geleden gebeurd dacht ik. Aouar zou echt een fantastische aankoop zijn en je bent ook meteen van guendouzi af. Maar ik vraag mij af of wij niet beter volledig voor partey kunnen gaan. Is denk ik meer nodig door zijn fysiek en verdedigende kwaliteiten.

6 september 2020 om 19:10

Arsenal moet echt niet voor Partey gaan. Partey mag dan wel cruciaal zijn met zijn fysiek en verdedigende kwaliteiten, maar zulke types kun je overal wel vinden. Partey is geen bijzonder talent. Arsenal kan, als ze een type Partey willen, veel beter voor Ibrahim Sangaré gaan. Hij is niet minder dan Partey en veel goedkoper, vanwege het feit dat Toulouse gedegradeerd is en nog maar een contract heeft tot 2021. Voor 10 miljoen zullen ze Sangare kunnen krijgen en heb je dezelfde kwaliteit als Partey. Aouar is daarentegen een zeldzaam talent die je nauwelijks ziet in de wereld.

6 september 2020 om 19:59

Kan mij echt niet voorstellen dat die sangara even goed is als partey. Partey bewijst zich al jaren en is juist cruciaal om de verdediging op orde te krijgen. Met partey voor de verdediging kunnen we eindelijk weer met 4 verdedigers starten. Ik denk dat je partey wel degelijk onderschat.

Barca zou Arsenal makkelijk aftroeven in strijd om aouar,spelen niet eens cl.Maar goed Koeman zou graag z’n lievelingetje bij barca erbij willen hebben...

Arsenal wilt weer mee doen met de grote jongens, maar op het gebied van transfers heeft het gewoon de visie van een subtopper(zeg dit met pijn in mijn hart) als je een speler als Partey of Aouar wilt moet je gewoon gaan met een grote zak geld en het geld neertellen. Niet moeilijk doen en de heledag zeiken. Arsenal doet altijd alsof ze weinig geld hebben maar geloof me Arsenal heeft zat geld. Maar heeft gewoon echt de handelswijze van een subtopclub. Deals die stuk lopen op 10 miljoen, constant bieden onder het gevraagde bedrag. Tot dat er een echte topclub komt die niet moeilijk doet en het geld wel neer telt. Soms maak je verlies(Ozil) en soms is het schot in de roos(Auba) dat is het risico van het vak, en een risico wat je moet durven te nemen als je bij de grote jongens wilt horen

6 september 2020 om 19:30

Ik weet het niet. Volgens mij heeft niemand echt een goed idee van hoeveel geld Arsenal te besteden heeft. Het blijft vaak bij giswerk. Aulas is ook een van de meest lastige voorzitters om mee te onderhandelen. Geloof wel dat het goedkomt als Arteta de speler echt wil.

6 september 2020 om 19:32

Elke club onderhandelt over prijzen, maar Arsenal moet gewoon betalen wat er gevraagd wordt?

7 september 2020 om 07:40

En daarbij: de visie van een subtopper of het budget van een subtopper?

Zou eindelijk weer eens een goede aankoop voor het middenveld van Arsenal zijn. Laatste jaren kochten ze telkens middenvelders met meerdere mankementen en dit is een complete, voetballende, snelle speler met een geweldige dynamiek. Ik zal blij voor ze zijn indien ze hem zouden kunnen aantrekken......

Niet gek dat Arsenal dit doet natuurlijk. Van Lyon snap ik dit overigens ook niet gelijk als ze dit weigeren. Het kan zijn dat ze meer geld ernaast willen natuurlijk, maar Guendouzi is voor hen toch een prima speler lijkt mij. Jong, Frans, kan nog groeien en kunnen ze dus winst op maken. Daarnaast heb je dan gelijk weer een soort van vervanger. Lijkt mij dus een prima deal voor beide partijen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren