Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Atalanta meldt zich officieel bij Feyenoord en hoort hoge vraagprijs’

Laatste update:

Atalanta heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord voor Marcos Senesi, zo meldt het Argentijnse TyC Sports. Technisch directeur Frank Arnesen heeft eerder al laten weten dat hij de centrumverdediger niet zomaar zal laten gaan en naar verluidt heeft hij de Italiaanse club laten weten dat er minimaal twintig miljoen euro op tafel gelegd moet worden om een transfer tot stand te laten komen.

Volgens TyC Sports heeft Feyenoord eerder al een bod van Sevilla van vijftien miljoen euro geweigerd op de 23-jarige verdediger. De Rotterdammers zouden vijf miljoen euro meer willen zien voor de mandekker, die een jaar geleden door Feyenoord werd overgenomen van San Lorenzo. Atalanta heeft nog geen bod uitgebracht, maar er zou een opening zijn om te onderhandelen.

In de Engelse media is Senesi reeds gelinkt aan het gepromoveerde Leeds United. Manager Marcelo Bielsa zou hem graag aan zijn selectie willen toevoegen, maar vooralsnog is het bij geruchten gebleven. De interesse van Atalanta komt niet uit de lucht vallen. Afgelopen week meldde de doorgaans goed ingevoerde journalist Gianluca Di Marzio dat Atalanta serieuze interesse heeft in Senesi.

Mocht een transfer van Senesi naar Atalanta doorgang vinden, dan wordt hij na Alejandro Gómez en José Luis Palomino de derde Argentijn in de selectie van trainer Gian Piero Gasperini. Senesi, vorig jaar voor zeven miljoen euro door Feyenoord aangetrokken, ligt tot medio 2023 vast in De Kuip.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zonde dat de bedragen bij een club als Feyenoord nog zo laag liggen. Ze zetten gelukkig wel een stap in de goede richting door spelers te kopen waar ze aan kunnen verdienen.

30 augustus 2020 om 21:21

Lol ja ... De perceptie is blijkbaar dat er een hoge vragprijs wordt gehanteerd en die blijkt dan "minimaal twintig miljoen euro" te zijn. Natuurlijk een prima bedrag, maar dat is bijna al het niveau waarop Ajax haar inkopen doet ...

30 augustus 2020 om 21:50

Hoeveel verdedigers verkoopt Ajax dan voor meer? Minimaal 20 miljoen voor een verdediger van een Nederlandse club die niet steevast voor de prijzen meespeelt, dat is toch helemaal niet zo slecht? De Ligt is een exceptioneel talent en Sanchez speelde een Europese finale voordat ie verkocht werd, ik vind minimaal 20 miljoen in de coronatijd dan echt niet matig ofzoiets. Snap de frustratie enigszins wel, maar stel je verkoopt Senesi voor 25 miljoen, dan is dat gewoon een heel goed bedrag in mijn ogen.

30 augustus 2020 om 22:23

Je stelt een vraag en beantwoordt hem zelf, maar ik heb het over Inkopen ...

30 augustus 2020 om 22:48

Ajax koopt een speler van 15 en van 9 valt nog wel mee toch? Wilt ajax de stap maken naar de Europese top dan moeten ze daar wel naar toe ja

30 augustus 2020 om 22:50

Mijn vraag is dan ook een retorische, maar fijn dat je verder niet op mn reactie in kunt gaan. Ajax koopt bovendien ook geen verdedigers voor 20 miljoen, maar goed..

30 augustus 2020 om 22:55

IK heb het over de achterstand van Feyenoord tov Ajax.als deze verkoop door zou gaan, zou Feyenoord (eindelijk) een verkoop hebben van ca. 20 mln, terwijl Ajax met zijn inkopen al rond dat bedrag zit (daley Blind, 21; Antony – oplopend tot 20,75 miljoen euro, Quincy Promes – oplopend tot 17,2 miljoen euro, Edson Alvarez – 15 miljoen euro)

30 augustus 2020 om 23:00

@shorty. mijn reactie was heel duidelijk, maar als je me niet wilt begrijpen, dan is dat ook een keuze en verbaas je dan niet dat ik verder geen moeite doe.

30 augustus 2020 om 23:05

Je reageert met lol ja op iemand die zegt dat de bedragen zo laag liggen, vervolgens betoog ik waarom ik het bedrag niet zo heel laag vind en dan kom jij terug op inkomende transfers. Ik vind het prima hoor en je hebt qua inkomende transfers helemaal gelijk, maar daar weersprak ik je ook helemaal niet in. Als jij dat niet wilt begrijpen, dan is dat ook een keuze.

30 augustus 2020 om 23:10

Je zegt bovendien dat de perceptie is dat het een hoge vraagprijs is, daar lees ik in dat je dat zelf dus wel mee vindt vallen. Maar ik kan toch ook niet zeggen dat Ajax te weinig krijgt voor vd Beek omdat Chelsea al voor meer inkomende transfers doet? Ajax zit momenteel gewoon nog op een ander niveau en als Feyenoord naar dat niveau toe wil, dan moeten ze eerst wat vaker 20-30 miljoen gaan vangen, want daar heeft Feyenoord al niet heel veel transfers van gehad. Het is gewoon onterecht om alles aan Ajax te spiegelen, dan valt het altijd tegen. Dit Feyenoord kun je beter vergelijken met het Ajax van 5-10 jaar terug en toen kreeg Ajax vergelijkbare bedragen voor haar sterspelers en kochten ze daar spelers van 5 miljoen voor terug. Maar goed voor het een heel vervelend draadje wordt: ik vind dat je gelijk hebt op het punt dat je maakt.

30 augustus 2020 om 23:12

Nee, in mijn eerste reactie leg ik neer dat de record transfer bij Feyenoord, (bijna) het inkoop niveau bij Ajax is; ergo het verschil blijft enorm

30 augustus 2020 om 23:17

@nlftomVOL hangt af van welke oogpunt jij kijkt. Twintig miljoen is natuurlijk een hele hoge bedrag voor club als Atalanta.

30 augustus 2020 om 23:19

Zo las ik het niet, mijn welgemeende excuses. Maar ondanks dat grote verschil, kan het voor Feyenoord natuurlijk nog steeds wel een hoge vraagprijs zijn. Het een sluit het ander niet uit en dat idee kreeg ik uit jouw eerste reactie wel. Goed dat gezefd hebbende, blijkbaar zijn wij het prima eens met elkaar en was dit een gevalletje miscommunicatie van mijn kant.

30 augustus 2020 om 23:27

We zijn weer vrienden, Shorty . Maar ik gaf ook aan; op zich zou dit een prima verkoop zijn voor Feyenoord, maar daar hebben we er veel meer van nodig, maar de mogelijkheden in de huidige selectie zijn daaroe helaas beperkt ...

30 augustus 2020 om 23:36

Een goed begin is het halve werk in mijn ogen, verkoop je nu een paar jongen voor 20-30 miljoen, haal je er een paar goede spelers van 5-10 miljoen voor in de komende jaren en wie weet verkoop je dan over een jaar of 3-5 spelers voor 40-50 miljoen. Stapje voor stapje groeien. Nu heb je met Arnesen een td die aardig kundig lijkt tot dusver, dus wie weet!

30 augustus 2020 om 23:46

Precies, het is een goed begin, maar die achterstand kan je niet in een jaar goed maken. Clubs gaan pas weer topbedragen betalen als je spelers topprestaties neerzetten. Dus Feyenoord heeft de weg omhoog gevonden, maar moet gewoon nog een tijdje doorklimmen. Zaak is vooral om na Advocaat weer een goede trainer te halen, en niet weer zo’n goedbedoelende beginner als Stam.

30 augustus 2020 om 21:23

Wat is er laag aan? Hij heeft ongeveer 15 potjes Eredivise achter de rug waarvan 1/3de niet eens heel goed was, voor 20 tot 25 miljoen een grote strik eromheen

30 augustus 2020 om 21:25

Bedrag laag? Senesi heeft iets van 20 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld. Ik vind het eerlijk gezegd getuigen van het optimisme in de voetbalwereld.

30 augustus 2020 om 21:25

20 miljoen voor een verdediger uit se eredivisie is echt vrij veel.

30 augustus 2020 om 21:26

Tja, 20 miljoen is toch prima voor een half goed seizoen zonder Europees voetbal? Feyenoord moet hier gewoon op cashen en dit vaker proberen te doe. Jorgensen kon ook weg voor veel centjes. Toen is er gegokt op verdere stijging en dat is misgegaan. Het zou een aderlating zijn alsie vertrekt, maar 20 miljoen is niet te weigeren.

30 augustus 2020 om 21:31

20 mil is de vraagprijs die ze aan houden. Ze zullen op 17/18 mio uitkomen incl bonussen. Vind ik tegenwoordig niet heel veel toch? Als Ajax 10 mio voor een Marin krijgt die een jaar lang niks gespeeld heeft dan zou Feyenoord imo toch echt tegen 30 mio mogen vragen.

30 augustus 2020 om 21:32

Hij speelde gewoon europees voetbal hoor. Ben het er ook wel mee eens dat feyenoord moet verkopen als ze willen groeien. Dan kan je misschien ook nog 2 verdedigers kopen van een miljoen of 2/3

30 augustus 2020 om 23:48

Marin heeft voor zijn Ajax tijd goed gespeeld. Daar betalen ze voor. Senesi heeft een half seizoen eerst matig en daarna goed gespeeld. Dan is dit bedrag echt prima. Het is echt niet zo dat tegenwoordig voor iedereen zomaar 35 miljoen betaald wordt.

31 augustus 2020 om 02:26

Dat valt best mee eigenlijk. Als je 20 miljoen gaat vergelijken met spelers uit de top 5 competities is het inderdaad geen hoog bedrag. Buiten die competities liggen de uitgaande transfer records vaak nog onder de 30 miljoen (en spelers uit Belgie, Zwitserland, Oostenrijk, Turkije e.d. gaan ook gewoon naar de Europese subtop). Buiten de Portugese topclubs die het vaak in europa laten zien zijn er pas 4 of 5 verdedigers uit kleine competities verkockt voor meer dan 20 miljoen. Het valt alleen in Nederland erg op omdat we nu alle transfers af zetten tegen de bedragen die Ajax kreeg. Maar dan gaat iedereen we wel aan voorbij dat Ajax daar ook nog iets voor heeft moeten doen.

30 augustus 2020 om 21:28

Hij heeft ook pas iets van 16 Eredivisiewedstrijden gespeeld, waarin hij de beste aanvallers van de competitie niet eens is tegengekomen. Dan wordt het niet zomaar 30+ miljoen. Wellicht wel als hij dit seizoen blijft en zijn niveau doortrekt.

30 augustus 2020 om 21:34

Natuurlijk heeft hij nog niet op het hoogste niveau gepresteerd, maar naast de wedstrijden in de eredivisie heeft hij natuurlijk ook een palmares in Argentinië (o.a. in Jong Argentinië). Wij hebben daar weliswaar weinig tot niets van gezien, maar Feyenoord heeft op basis daarvan zelf al 7 miljoen moeten betalen, dus zal Feyenoord dat zelf ook meerekenen in de prijs.

30 augustus 2020 om 21:41

Daar ga ik wel vanuit inderdaad. Weet ook niet wat de plannen zijn van Feyenoord. Zijn ze bereid om nu winst te pakken zodat ze op meerdere plekken in het elftal kunnen investeren, dan zullen ze wel luisteren naar een bod van 20 miljoen en daar nog iets bovenop proberen te krijgen. Willen ze hem ten kostte van alles behouden, dan ga je niet akkoord met dergelijke bedragen en kom je pas in actie als het echt biedingen worden die niet te weigeren zijn. Voor beiden valt wat te zeggen.

30 augustus 2020 om 21:54

Maar binnen een jaar het driedubbele kunnen krijgen is toch heel erg mooi? Uiteindelijk heeff Senesi een redelijk vergelijkbaar palmares als Schuurs, maar als die nu voor 20 miljoen verkocht zou worden schreeuwt men moord en brand dat dat alleen maar is vanwege de naam Ajax. Ajax heeft kapitaal opgebouwd door spelers voor rond de 20 miljoen te verkopen en daar weer goed voor in te kopen, dat moet Feyenoord nu ook doen. Stel je harkt voor Senesi, Berghuis en Kokcu 60 miljoen binnen, dan kun je daar toch weer mooie dingen doen die voor de lange termijn goed uitpakken.

30 augustus 2020 om 21:29

Reken er maar op dat die 20 miljoen niet klopt en Feyenoord meer verlangt.

30 augustus 2020 om 21:31

Dat gaan ze echt niet krijgen. We moeten wel realistisch blijven hè. Corona crisis werkt ook mee.

30 augustus 2020 om 21:37

Als er al een bod is geweest van zo’n 18 miljoen dan word het echt wel meer. We weten natuurlijk niet zeker of het zo was maar een vraagprijs van 25 miljoen is gewoon goed van Feyenoord. Dat word het uiteindelijk 20 miljoen met eventuele bonussen.

30 augustus 2020 om 21:57

Als Feyenoord het niet kan krijgen, blijft Senesi lekker in Rotterdam. Feyenoord hoeft immers niet te verkopen. Ik denk niet dat iemand bij Feyenoord daar rouwig om zou zijn

30 augustus 2020 om 22:04

HijNiet! Dat is precies de houding die men had bij de eventuele verkoop van Jorgensen en kijk nu eens. Zeg niet dat Senesi een zelfde dip gaat krijgen, maar soms moet je gewoon pakken wat je pakken kan. Bedragen van rond de 20 miljoen zijn voor Nederlandse (sub)topclubs gewoon bedragen waar je heel veel leuks mee kunt doen en op termijn van kunt groeien. Ajax is ook gegroeid door Eriksen en Vertonghen voor "te weinig" ter verkopen en die hadden al meer bewezen dan Senesi nu. Zoveel verdedigers zijn er niet die veel meer opgeleverd hebben hoor, het is ook vrij onrealistisch om nu voor alles en iedereen maar 30 miljoen te willen omdat Ajax goed kan verkopen.

30 augustus 2020 om 22:27

Ik sta nog steeds achter dat besluit met Jorgensen. Op dat moment was 17 miljoen gewoon te weinig. Dat hij zo tegen zou vallen op het WK, persoonlijk drama zou meemaken en meerdere blessures zou oplopen was onmogelijk te voorspellen en zeer onwaarschijnlijk. Senesi heeft ruim 7 mln gekost en staat op het punt om a-international te worden. Als we nu te snel 20 mln of minder accepteren gaan we nooit op die grote bedragen komen. Minder dan 20 mln moet je niet eens overwegen. Zeker zo kort voor de start van de competitie. Vanaf ca 25 mln wordt het interessant.

30 augustus 2020 om 22:49

Eriksen en Vertonghen werden als ik me niet vergis ook verkocht omdat ze de club jarenlang trouw gediend hadden en de club die spelers graag een transfer gunde. Hun transfers vind ik eerder vergelijkbaar met die van De Vrij, die als beste verdediger van het WK door Feyenoord een transfer gegund werd naar Lazio voor een schamele 8 miljoen euro.De situatie van Senesi vind ik veel meer te vergelijken met die van Sanchez bij Ajax: gehaald met het idee om jarenlang van waarde te kunnen zijn, maar in hun eerste jaar presteerden ze direct dusdanig dat er gelijk al veel interesse ontstond. Ajax liet Sanchez gaan, maar niet omdat ze het hem zo gunden - ze lieten hem gaan omdat ze er ruimschoots voor werden gecompenseerd. Dat zou Feyenoord ook moeten doen: Senesi heeft nog niet de status bij Feyenoord dat hem een transfer gegund moet worden, dus als hij na een jaar weg zou gaan, zou daar een royale compensatie tegenover moeten staan. Ik snap dat Feyenoord hoog in de boom zit en niet direct met 20 miljoen akkoord gaat. Laten we ook niet vergeten dat hij de club al pakweg 7 miljoen heeft gekost bij zijn komst, er vermoedelijk ook nog e.e.a. zal zijn afgesproken met San Lorenzo in de vorm van doorverkoopregelingen, en dat zijn zaakwaarnemer ook mee zal willen delen in zijn volgende transfer. Blijft er dan per saldo dusdanig veel over dat je kan spreken van een niet te weigeren bod?

30 augustus 2020 om 22:53

Een niet te weigeren bod is het zeker niet hoor, maar het is wel gewoon een heel mooi bedrag. Gelukkig is het niet aan mij om te bepalen wat het meest verstandige is in deze, maar zo maar roepen dat 20miljoen te weinig is vind ik ook te simpel. Het is net een beetje op het randje van wel of niet doen, 30 miljoen pakt Feyenoord zeker weten en als er 20 geboden wordt moet je proberen er nog 25 van te maken

30 augustus 2020 om 21:32

Welke spelers koopt Feyenoord dan? Kokcü en Berghuis zijn de enige in de huidige Feyenoord selectie naast Senesi die bij een transfer 20 miljoen op kunnen leveren. Misschien Senesi na een echt goed seizoen. Maar allemaal geen recente aankopen. Advocaat is de enige rede waarom Feyenoord dit seizoen kans maakt op een top 4 positie. Er is een hoop wat moet gebeuren om van Feyenoord een club te maken met veel vaker uitgaande transfers van 20 + miljoen. Maar in een club zoals Feyenoord blijft altijd wel potentie zitten vanwege de status 'topclub' (terecht of niet) die het altijd blijft houden.

30 augustus 2020 om 21:33

Mwah, voor een speler die het een half jaar goed in de Eredivisie heeft gedaan na een waardeloze start moet ik zeggen dat ik 20 miljoen niet laag vind, eerder hoog. Toch lijkt het me voor Feyenoord vooral zaak hem te houden, het is nou niet dat Feyenoord van het verdedigend talent overloopt.

30 augustus 2020 om 21:37

Zo waardeloos was zijn start niet, dat is echt een eigen leven gaan leiden. Hij debuteerde inderdaad slecht op het kunstgras in Emmen, maar hij stond er daarna toch al vrij snel. De media hebben vaak teruggegrepen naar zijn debuutwedstrijd, dat heeft het beeld in Nederland wel behoorlijk vertekend. Daarnaast heeft hij het voorheen in Argentinië ook goed gedaan, is zelfs vaste waarde in Jong Argentinië en als je de verhalen mag geloven waren er vorig jaar al heel mooie clubs in hem geïnteresseerd. Wij hebben hem daar natuurlijk niet zien spelen, maar de scouts van grote clubs ongetwijfeld wel en dat is ook nog medebepalend voor zijn prijskaartje. Zijn prestaties in Argentinië waren voor Feyenoord immers reden om tegen de 7 miljoen over te maken naar San Lorenzo, dat zal men toch in meervoud terug willen verdienen.

30 augustus 2020 om 21:57

Ik had het niet alleen die debuut wedstrijd, dat was wel heel ongelukkig. Ook tegen Heracles thuis maakte hij destijds geen enkele indruk en in de Arena maakte hij ook deel uit van de collectieve wanprestatie. Dus ga hier asjeblieft niet proberen te doen alsof zijn eerste wedstrijden goed waren, het was gewoon slecht. Daarna heeft hij zich herpakt en deed het steeds beter en beter, maar wat hierboven terecht opgemerkt wordt : hij heeft een half jaar in de Eredivisie een prima indruk gemaakt, maar dat waren niet de grootste wedstrijden. Als hij zijn lijn aankomend seizoen doortrekt en het ook in de grote wedstrijden laat zien en Europees indruk maakt dan ben ik het helemaal eens dat hij 20 miljoen moet opleveren. Ik snap de vraagprijs echter volledig, een langlopend contract voor een speler die je niet kwijt wilt dan moet je een stevig bedrag vragen.

Zonde dat de bedragen bij een club als Feyenoord nog zo laag liggen. Ze zetten gelukkig wel een stap in de goede richting door spelers te kopen waar ze aan kunnen verdienen.

30 augustus 2020 om 23:20

@fcvoetbal23 maar voor clubs die interesse hebben, is bedrag van 20 miljoen erg veel. Een Sevilla, Atalanta zitten niet ver qua hun record aankoop. De clubs die echt veel geld hebben, kijken niveaus hoger

31 augustus 2020 om 02:18

Zo laag is 20 miljoen nou ook weer niet. De meeste spelers die voor dat soort bedragen vertrekken spelen al in een top 5 competitie of hebben Europees iets laten zien.

Het is toch logisch dat de bedragen bij Feyenoord nog niet zo hoog liggen? Wees eerlijk, Feyenoord valt Europees totaal niet op nu dus als ze 20 miljoen kunnen vangen, meteen doen. Weer kijken in zuid Amerika en pak weer zo’n koopje die je weer door kunt verkopen. Ga presteren in Europa en de transferbedragen gaan dan ook omhoog.

30 augustus 2020 om 21:52

Dus dit he.. Ik las laatst hier iemand zeggen het enige wat feyenoord moet doen is hun spelers hypen om veel te ontvangen voor hun spelers.. Iets wat ajax goed doet.. Enige wat feyenoord moet doen is hypen.. Nog een keer enige.. Kansloze opmerking.. Idd wat dacht je van europees presteren...

Goede speler! Wat mij betreft mag ie ook naar mijn club komen afhankelijk hoe het met blind gaat! Kreeg veel te snel kritiek maar is gewoon een goede verdediger!

30 augustus 2020 om 21:37

Eh, nee dankjewel? Iedereen kan zien dat Senesi de kwaliteiten in huis heeft om in Europa te slagen, maar voor nu vind ik hem nog niet zo bijzonder. Bovendien gaan we toch niet onze aartsrivaal 20 miljoen geven? Geef me dat Magallan nog maar een jaartje, of gewoon zoals het gisteren stond.

30 augustus 2020 om 21:48

Magallan ??ok ,..

31 augustus 2020 om 11:35

Of je hebt heel weinig verstand van voetbal of een enorme afkeer jegens Feyenoord. Ik gok zomaar het tweede.

Is een beetje de zwakste linie van Atalanta, want er mist een linking pin. Individueel heeft Djimsiti enorm stappen gemaakt, heeft Palomino redelijk consistent gespeeld (geen hoogvliegers of laagvliegers gemaakt), Toloi was aanvallend heel sterk en heeft Caldara niet echt de vorm te pakken gehad die hij voor zijn transfer naar Juve had. Dus vandaar dat zijn optie tot koop waarschijnlijk niet wordt gelicht. Dan kan Senesi die missing link zijn tussen die verdedigers zijn. Hij is snel, kopsterk, agressief en kan nog jaren vooruit. Dus misschien kan hij de man zijn die de trio als 1 unit kan laten fungeren, waar Inter dat wel beter voor elkaar heeft. Heeft ook te maken dat ze wel de beste verdedigers van de Serie A tot hun beschikking hebben: Bastoni, De Vrij, Skriniar en Godin.

Welk bod er ook wordt gedaan, niet verkopen dit seizoen. Moeten we weer opnieuw beginnen.

30 augustus 2020 om 21:58

Opnieuw beginnen is wel frustrerend, maar als dit soort verkopen betekenen dat je over 5 jaar naar een begroting van 80-100 miljoen kunt groeien, dan is het dat toch best waard? Is Senesi dan de speler die nu het verschil maakt tussen prijzen winnen of niet? Waarschijnlijk niet. Veel mensen zijn "jaloers" op de financien van Ajax, maar die hebben dat ook bereikt door te verkopen en opnieuw te moeten beginnen jaar in jaar uit. Wel een lastig dilemma hoor, als supporter wil je graag de beste spelers zien blijven, maar of het op de lange termijn altijd het beste is..

31 augustus 2020 om 02:54

De vraag is of het wat uit maakt natuurlijk. Met of zonder Senesi, Feyenoord is een kanshebber voor de titel maar zeker niet de favoriet. Ik was het wel eens met Hooijdonk bij studio voetbal, Feyenoord is een kanshebber, maar toch vooral als Ajax het laat liggen. Volgend jaar gaat hij toch weg, en dan is het maar de vraag of hij veel meer waard is. Je kan op transfermarkt filteren op verdedigers en dan zijn er buiten de top 5 competities en wat spelers van Benfica/porto die het vaak in Europa wel lieten zien maar een handjevol verdedigers die meer dan 20 miljoen opleverden en eigenlijk alleen de Ligt die veel meer opleverde.dan kun je misschien beter kijken of je met die 15-20 miljoen niet een paar leuke spelers kan halen waardoor je op termijn nog meer waarde kunt creeeren en wel een serieuze titel kandidaat kan worden. Alleen moet je dan niet veel te dure spelers uit de Nederlandse subtop gaan halen.

Ga maar gerust nog een stukje hoger zitten hoor arnessen, 25 miljoen lijkt me een prima bedrag.

Prima zaken doen lijkt me. Voor 6 miljoen gekocht en voor minimaal 20 weg. Nettowinst van 14 miljoen.

30 augustus 2020 om 22:11

San Lorenzo heeft nog een doorverkooppercentage van 15%, dus er gaat sowieso nog minimaal 3 miljoen af. Met andere kosten die er nog bij komen denk ik dat Feyenoord 10 miljoen euro netto pakt

Ik vind Senesi echt een goede verdediger. Zou het top doen in Italië. En Toloi is ook al 34 ofzo

30 augustus 2020 om 22:14

Correctie* hij wordt 30 in oktober dus valt mee. Maar transfer naar Atalanta zou eens heel goed kunnen uitpakken

20 miljoen lijkt veel geld, maar als je het aankoopbedrag, commissie van zaakwaarnemers en belastingen eraf haalt hou je waarschijnlijk minder dan 10 miljoen over. Daar zou Feyenoord dan misschien de helft van willen investeren, dan moet je maar hopen dat je weer een voltreffer á la Senesei kan vinden...

15 miljoen euro voor een speler geboden krijgen waar je een jaar eerder de helft minder voor hebt betaald. Dat kan een flink winst betekenen. Maar even 20 miljoen toucheren lijkt mij toch teveel gevraagd. Alles bovenop die 15 miljoen is mooi meegenomen. Het toont wel aan waar voor Feyenoord de sleutel kan liggen. Investeren in spelers waaruit winst gehaald kan worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren