Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Barcelona schakelt door en wil na Van de Beek nog een Ajacied’

Laatste update:

Barcelona en Ronald Koeman loeren bij Ajax niet alleen op Donny van de Beek. Nicolás Tagliafico staat ook op het lijstje van potentiële aanwinsten in het Camp Nou, zo verzekert Marca zondag. Barcelona kan werk gaan maken van de 27-jarige linkervleugelverdediger als er één of meerdere linksbacks de club gaat verlaten.

Onder anderen Jordi Alba en Junior Firpo staan op de nominatie om de grootmacht achter zich te laten. Eerstgenoemde back ligt nog tot medio 2024 vast en was de afgelopen jaren een vaste basiskracht, maar Koeman is bereid afscheid te nemen van de 31-jarige grootverdiener. Ook de 24-jarige Firpo, die eveneens tot medio 2024 onder contract staat, mag uitkijken naar een nieuw avontuur.

Koeman: 'Er is genoeg kwaliteit voor prijzen'

Tagliafico, die ook in de belangstelling staat van onder meer Leicester City, heeft met Ajax reeds afgesproken dat hij mag verkassen als er een goed bod en een mooie club zich aandient. Naar verluidt voldoet een bedrag van 25 miljoen, waardoor Barcelona de Argentijn als een goedkope optie ziet. Tagliafico, die vorig jaar ook al in verband werd gebracht met de Catalanen, beschikt in de Johan Cruijff ArenA over een contract dat loopt tot medio 2022.

De back van Ajax zou bij een vertrek van Alba de eerste keuze worden bij Koeman, terwijl bij een transfer van Firpo de 25-voudig international met Alba moet strijden om een basisplek. De Ajacied is niet de enige linksback die op het lijstje van Koeman prijkt. Eerder werden al de namen van Angeliño (Manchester City) en José Gayà (Valencia) genoemd en Marca bevestigt de belangstelling van de club in dit duo.

Verwacht jij dat Nicolás Tagliafico binnenkort vertrekt bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Koeman, doe dit nou niet! De valkuil voor van Gaal was uiteindelijk de 'nederlandse' kleedkamer... Als je een paar wedstrijden minder speelt in Spanje, worden dit soort feiten er bij gehaald als oorzaken.natuurlijk kun je één, hoogstens twee Nederlandse jongens halen, maar probeer in je aankopen zo neutraal mogelijk te zijn.

23 augustus 2020 om 14:21

Hoezo zorgt Tagliafico voor een Nederlandse kleedkamer? Dat is gewoon een Argentijns international die momenteel voor Ajax speelt. Manchester City heeft nota bene 3 Spanjaarden, 3 Brazilianen en 2 Argentijnen en zo zijn er ongetwijfeld veel meer clubs die veel buitenlanders met dezelfde nationaliteiten in een ploeg hebben...

23 augustus 2020 om 14:27

Bij City hebben ze, voor zover ik weet, ook een Spaanse TD, erg Spaanse staf en inderdaad wat Spaanse spelers/spelers afkomstig uit La Liga. Dat is pas een Spaans bolwerk. Als Koeman Schreuder en twee Nederlandse spelers meeneemt, is er niks aan de hand. Verder wil hij, volgens de geruchten, af van Suarez dus dat zal hij ongetwijfeld doen om de "Nederlandse" dominantie in de kleedkamer niet te groot te laten worden......

23 augustus 2020 om 14:39

Jullie kunnen je nu wel van de domme houden, maar jullie weten zelf ook dat een speler uit de eredivisie als een nobody binnenkomt bij een topclub. Tagliafico als eerste back gaat barca niet sterker maken. Donny van de beek is een leuke speler, maar er zijn ongeveer 10 spelers van de zelfde leeftijd of jonger en beter dan Donny van de beek. Daarnaast is het niet zo gek dat city veel argentijnse Braziliaanse Spaanse en Franse spelers heeft, dat zijn namelijk ook meteen de beste voetbal landen. Daarnaast is de Spaanse en Franse competitie ook gewoon beter dan de eredivisie.

23 augustus 2020 om 14:55

Tagliafico is gewoon Argentijns international. Niet een of andere nobody die 1x een goede pot heeft gespeeld in de Eredivisie.

23 augustus 2020 om 14:56

Manchester City heeft ook gewoon te veel Spanjaarden. Hoeveel Champions League finales hebben ze al gehaald met die Spanjaarden? Het is nooit goed om te veel spelers uit je eigen land mee naar een club in een ander land te nemen. Alleen voor een echte topper kun je een uitzondering maken, dat zijn de Spanjaarden van Manchester City niet. Van Gaal haalde destijds dan nog Nederlanders naar Barcelona die wel al een Champions League hadden gewonnen, maar ook dat ging niet goed. Het is dus wel degelijk een valkuil. Tagliafico en Angelino zijn ook niet beter dan Alba. Angelino is dan nog wel een Spanjaard en hij is nog jonger, goed als reserve.
De vraag is natuurlijk wel of Koeman de genoemde spelers werkelijk naar Barcelona wil halen of dat dat gewoon door journalisten de wereld in wordt geholpen omdat Koeman nu eenmaal een Nederlander is die bekend is met de eredivisie. Laten we hopen op het laatste.

23 augustus 2020 om 15:00

@pedrovasquez - We houden ons niet van de domme, maar jij haalt nu twee totaal verschillende aspecten door elkaar om een punt te maken die geen standhoudt in deze context. Van de Eredivisie komen is heel wat anders dan een Nederlandse kleedkamer hebben. Natuurlijk is de stap van een middelgrote competitie naar een club als Barcelona groot. Dat zal niemand gaan ontkennen. Bovendien haal je direct jouw eigen argument naar beneden door te stellen dat Braziliaanse, Spaanse en Franse spelers ook direct uit de beste voetballanden komen. Het gaat dus niet zozeer om de nationaliteiten in de kleedkamer volgens jou, maar om de kwaliteit die ze meebrengen. Nogal vreemd dan dat het in jouw ogen niet erg is om drie Fransen in de selectie te hebben, maar wel als er 3 Nederlanders zitten. Nu ben ik overigens van mening dat het nooit goed is om te veel buitenlanders uit hetzelfde land in een ploeg te hebben, maar je bent wel erg "all over the place" nu.

23 augustus 2020 om 16:41

De Ligt, De Jong, Van Dijk, Wijnaldum, De Roon, De Vrij... Allemaal uit onze eredivisie..

23 augustus 2020 om 17:04

Het kan ook gewoon goed zijn om wat nieuwe gezichten in de kleedkamer te krijgen. Er moet nieuw elan in dit team. Spelers moeten elkaar naar een hoger niveau tillen.

23 augustus 2020 om 23:43

Ga je mond spoelen met een groot stuk zeep. Tagliafico is viceaanvoerder van het Argentijnse nationale elftal (geweest), dat is zeker geen nobody.

24 augustus 2020 om 09:21

Ieder jaar horen wij dat allerlei ajax spelers overal gewenst zijn, echter er gebeurd maar weinig, omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn voor de absolute top

23 augustus 2020 om 14:21

Voor zover ik weet is Tagliafico nog altijd een Argentijn.

23 augustus 2020 om 16:33

Was hij maar Nederlander...

23 augustus 2020 om 14:22

Tagliafico is geen Nederlander hoor.

23 augustus 2020 om 14:22

Volgens mij is Nico een Argentijn

23 augustus 2020 om 14:22

Tagliafico is geen Nederlander maar een Argentijn dus dat loopt wel los.

23 augustus 2020 om 14:24

Koeman is een toptrainer. Denk jij nou echt dat hij een Tagliafico, Wijnaldum, Depay of Van de Beek zou halen als hij er niet van overtuigd was dat dit het beste was voor Barcelona? Verder werd Tagliafico al voor zijn komst in verband gebracht als mogelijke aanwinst voor Barcelona..

23 augustus 2020 om 14:34

Koeman is een goede trainer, maar een toptrainer is het zeker niet.

23 augustus 2020 om 14:46

Wat heeft Koeman bereikt om een toptrainer genoemd te worden? Denk je nou echt dat Guardiola, Zidane, of Klopp spelers als Tagliafico, Wijnaldum, Depay en Van de Beek zou halen? Deze spelers maken nu alleen kans om bij Barcelona te spelen omdat de trainer een Nederlander is. Guardiola heeft al jaren problemen op linksback positie, die 25 die je voor Tagliafico moet neerleggen is kleingeld voor hem. Real had interesse in van de Beek maar daar is het ook bij gebleven. Depay ging naar united omdat van Gaal daar trainer was, als hij nu naar Barca gaat is dat alleen maar omdat Koeman daar trainer is, anders had barca nooit interesse in hem gehad. Wijnaldum is een leuke speler op het Liverpool middenveld dat het moet hebben van dienstbaarheid en hard werken. Deco, Ronaldinho, Xavi, Iniesta, Busquets, De Jong, en Dan Wijnaldum. dat staat gewoon niet.

23 augustus 2020 om 14:48

Maar Koeman heeft toch altijd wel veel bekende spelers van hem gehaald. Ook bij Southampton en Everton.

23 augustus 2020 om 14:57

Ik denk wel dat Klopp een speler als Wijnaldum zou halen. Aangezien hij hem wekelijks opstelt.

23 augustus 2020 om 15:00

Klopp heeft letterlijk wijnaldum gehaald haha

23 augustus 2020 om 15:00

Wijnaldum presteert anders beter dan De Jong pedrovasquez en Klopp laat hem spelen. Guardiola haalt allemaal spanjaarden van b-niveau naar Manchester City en hij heeft al tientallen miljoenen uitgegeven aan linksachters. Heeft hij dus toch iets niet goed gedaan.

23 augustus 2020 om 15:41

@ajax1812, een trainer die bij Barcelona onder contract staat is een toptrainer. Zeker als je zelf zo je carrière hebt opgebouwd. Hij heeft het niet in zijn schoot geworpen gekregen als eerste klus of zo. Hij heeft dit zelf afgedwongen.

23 augustus 2020 om 15:47

@ Ceesjelok De beste Spanjaarden speelden en spelen op hun top toch voor Barcelona en Real Madrid. Dan heb ik het over spelers van het niveau Butragueno, Michel, Hierro, Puyol, Xavi, Iniesta, Ramos, Pique, Busquets, Alba.

23 augustus 2020 om 15:48

Maar Koeman heeft toch altijd wel veel bekende spelers van hem gehaald. Ook bij Southampton en Everton.

23 augustus 2020 om 17:45

@De Toekomst, dat denk ik dus ook. Bij bijv. Donny of Depay, (ben echt geen fan van depay, van donny wel) mochten die komen, is het misschien zo dat ze net niet het barca niveau hebben maar je gaat wel het beste uit deze mannen halen als ze bij vertrouwde gezichten komen met een goed plan en voor elkaar willen vechten.

23 augustus 2020 om 21:50

Heeft Barcelona het geld dan? Wie haal je voor 30 miljoen die beter dan van de beek of Wijnaldum is? I

23 augustus 2020 om 22:22

Dan wijnaldum niemand, vd beek zou 55 mio moeten kosten (stuk meer dan de geopperde 30) en dat is imo wel wat overpriced

23 augustus 2020 om 23:44

Guardia is zo goed als z’n materiaal en dat is uitsluitend top materiaal geweest. Dus is hij dan wel een toptrainer?

23 augustus 2020 om 14:44

Dit is eindelijk slim beleid, want er lopen bij Ajax best wel wat pareltjes rond. Als Koeman slim is polst hij Onana ook als 2e man achter Ter Stegen. Die kent de club en bij eventueel vertrek van Ter Stegen heb je direct een goede vervanger.

23 augustus 2020 om 16:47

Ajax is het voorbeeld voor de topclubs die inmiddels beginnen in te zien dat het geld niet langer onbeperkt beschikbaar is en je je dus beter kunt richten op jonge en talentvolle spelers. Het is niet voor niets dat Van der Sar heeft uitgesproken te willen investeren in de Toekomst om uit te groeien tot de beste jeugdopleiding ter wereld

23 augustus 2020 om 14:47

Ja ja ja... Nico is geen Hollander, maar jullie begrijpen wat ik bedoel, toch? Als Koeman een soort kokervisie heeft, en alleen spelers haalt die óf Nederlands zijn, óf uit de Nederlandse competitie komt (zo goed?), neem je ongelooflijk veel risico.

23 augustus 2020 om 15:33

Barca heeft geen geld om spelers te kopen uit bijvoorbeeld PL of La Liga die zich hebben bewezen op Barca niveau. Ze zullen dus inventief moeten zijn en in de laag talenten zoeken die zich staande hebben gehouden in CL, international zijn en nog redelijk betaalbaar en uiteraard rek hebben om tot het niveau te komen dat Barca nastreeft. Dan kom je dus bij deze spelers uit. Nu hebben de 100 miljoen + aankopen als in Griezmann, Dembele en Coutinho ook geen succes gegeven dus gooi het eens over een andere boeg.

23 augustus 2020 om 16:48

Klopt hoor, maar dan zullen ze eerst afscheid moeten nemen van spelers, om zo zowel het salarishuis, als de transfers te kunnen betalen.als Barça zijnde, moet je of echte aankopen halen, of niet, maar geen half-half jongens. Dan maar alle pijlen op de jeugd.

23 augustus 2020 om 15:00

Jezus Koeman. Blijf van onze Ajacieden af. En dan sleurt hij ze nog mee de afgrond in ook. Ajax moet er gewoon alles aan doen om iedereen te behouden. Tenzij voor de absolute hoofdprijs.

23 augustus 2020 om 16:54

De Nederlanders die Van Gaal haalde waren nog van niveau. Maar de Nederlander Donny van de Beek is een matige speler die niks te zoeken heeft bij Barca. Als je met spelers als Donny aan komt kakken als nieuwe coach van Barca begin je gewoon meteen slecht. Ga voor Thiago, Wijnaldum of Aouar. Begin nou niet aan het project Donny. Is een garantie tot mislukking.

23 augustus 2020 om 17:42

@kiel_debiel, wat een onzin verkondig je hier. Spelers zoals Donny van de Beek zijn gewoon wereldspelers die hebben tegen grote clubs zeer goede wedstrijden gespeeld. Wil je zeggen dat Koeman ze haalt, omdat ze Nederlanders zijn? Koeman kennende haalt gewoon spelers die de team beter laten functioneren. Welke spelers momenteel past bij Barcelona? Donny speelt volgens Cruijff visie. Verder is de aanwas momenteel om te janken en heb je weinig keus dan bij Ajax te shoppen. Overigens is het geen schande om bij Ajax te shoppen, want ze behoren tot de Europese top. Enige jeugdopleiding die talenten kan kweken en zich kan meten met de wereldtop. Moet Koeman anders Spanjaarden onder dwang gaan kopen? Die zijn gewoon zo slecht momenteel. Er is niemand die CL nivo aankan. Zelfs Spaanse spelers bij Madrid zijn gewoon te matig. Er komt gewoon een generatie aan die vele malen minder is. Oranje heeft momenteel een van de beste selectie, dan is het niet gek dat Koeman daar naar kijkt. Vijf jaar geleden had Koeman daar nooit naar gekeken, omdat het minder ging toen. Koeman is slim genoeg om te weten wat hij doet. Geef die man eens de kans. Van Gaal is gewoon een coach die alles wilt veranderen zelfs de cultuur binnen de club. Koeman daarentegen heeft daar gespeeld en kent Guardiola en alle spelers van het zogenaamde dreamteam van Cruijff. Gun die man vertrouwen en stop hem te vergelijken met andere coaches of mensen die soortgelijke keuzes hadden gemaakt. Over Depay werden ook vraagtekens gezet. Oranje was ook afgeschreven twee jaar geleden, nu ineens zijn ze favoriet. Komt het door Depay, Wijnaldum en Van Dijk? Nee het komt door de chemie die Koeman altijd weet te creeren. Bij Ajax met Zlatan, Van der Meije, Mido kreeg hij ze ook aan de praat. Koeman kan met alle types omgaan, daarentegen is Van Gaal iemand die alleen maar kleuters wilt en spelers die precies op de commando taken uitvoert. Koeman geeft daarentegen veel meer vrijheid, zolang de teamprestatie maar optimaal is. Had je ook gedacht dat Oranje zo snel weer aanhaakt bij de wereldtop? Verdienste van Koeman. Die man innoveert gigantisch en leert sneller dan elke coach momenteel. Bovendien durft hij talenten de kans te geven en vreemd genoeg (is geen toevak meer) komen vaak zijn oude spelers enorm veel in hun carriere. Van Dijk, Zlatan, Sneijder, Maxwell, De Vrij, Frenkie de Jong De Ligt. Al deze spelers hebben prijzen gepakt na Koeman en de meeste zelfs een finale gespeeld op het hoogste podium. Ik durf zelfs te zeggen dat zonder Koeman een speler als Van Dijk nooit zo goed was gaan ontwikkelen, en het zelfde geldt voor De Ligt en De Vrij. Toeval. Natuurlijk niet, Koeman was verdediger....

23 augustus 2020 om 22:28

donny vd beek wereldtop... waar baseer je dat op?! Ik vraag mij zelfs af of hij de potentie heeft om de absolute wereldtop te halen maar dat is altijd afwachten. Wijnaldum is wat ouder maar veel verder en heeft een goede klik met de jong, dat lijkt mij veel beter passen als je ditect resultaten moet behalen.

24 augustus 2020 om 12:05

Ben je verliefd op Koeman?

Ben ontzettend fan van Nico, maar is hij nou de top linksback die Barça nodig heeft om weer aan de top te komen?

23 augustus 2020 om 14:22

Nee. Maar welke back is dat wel, die haalbaar is. Bijvoorbeeld Davies van Bayern zou top zijn, maar daar vragen ze waarschijnlijk 90 miljoen+ voor..

23 augustus 2020 om 14:29

90 miljoen zou nog een koopje zijn.... Linksbacks van niveau die een beetje haalbaar zijn, zijn Angelino, Gaya, Tagliafico, Telles, Alex Sandro.. Allemaal redelijk gelijkwaardig volgens mij..

23 augustus 2020 om 17:28

Linksback is niet zo belangrijk, de Rechtsback is eerder van belang. Een goeie CM naast Frenkie of Messi op het middenveld en een nieuwe rechtsbuiten.

23 augustus 2020 om 14:23

Ze hebben enorme problemen met het salarishuis. Plus enorme problemen met een bejaarde selectie. Aangezien de oudere spelers veelal het meeste geld verdienen kun je twee vliegen in één klap slaan. Nico is zeker niet de man die barca weer de CL gaat bezorgen maar dat lijkt me momenteel even niet realistisch.

23 augustus 2020 om 14:23

hij wordt ook gehaald als back up om af en toe Alba te ontlasten verwacht ik

23 augustus 2020 om 14:31

Haha, Tagliafico als back-up? Dat zou nergens op slaan. Barcelona heeft al zoveel moeite om geld vrij te maken en wil verjongen. Dan ga je geen 25 miljoen of meer uitgeven aan een Tagliafico als reserve.. Althans, dat lijkt mij totaal niet stroken.

23 augustus 2020 om 14:37

Wanneer ze Firpo kunnen lozen en voor hefzelfde geld Nico kunnen halen, zeg ik altijd doen.

23 augustus 2020 om 14:48

@De Toekomst, weet ik zo net nog niet. Firpo is ook gehaald en kostte toch ook 18 miljoen. Ik zie Tagliafico niet direct als onbetwiste basisspeler, wel als iemand die de concurrentiestrijd kan winnen.

23 augustus 2020 om 15:16

@DieGelbeReds, klopt, maar Firpo is door zijn leeftijd wel iemand waarin potentie zat/zit en meer waardevast.

23 augustus 2020 om 16:04

@De Toekomst ik vind Tagliafico ook te goed om ergens de bank te gaan warm houden maar Alba heeft best veel krediet daar dus ik weet niet of Barca die weg gaat doen

23 augustus 2020 om 16:57

Ik geloof het hele bericht over Tagliafico daarom juist niet. Het zou heel onlogisch zijn om Tagliafico te halen als Barcelona zijnde.

23 augustus 2020 om 14:32

Ik zeg JA! Tagliafico is serieus voor elke topclub een aanwinst. Hij heeft een ontzettende sterke mentaliteit. Die gaat geen speler uit de weg en je zal als buitenspeler op elk moment de last door hem ondervinden. Ik ben ervan overtuigd dat die zonder moeite met het niveau Barca meekan. Zonder enige twijfel.

Package deal 100 miljoen voor beide, en gewoon zeggen snel beslissen elke week dat het langer duurt komt er 5 miljoen op.

23 augustus 2020 om 14:23

70 miljoen voor beide plus Suarez zou ik een mooie vinden 😉.

23 augustus 2020 om 14:27

Vooruit dan maar. Vanwege de geweldige onderlinge band enzo😂.

Als je grootverdiener alba kunt slijten en dan nico kunt aantrekken is dat niet verkeerd. Aanvallend is het een stukje minder maar verdedigend is nico twee keer zo goed. Bovendien is hij iets jonger, gretiger en een stuk goedkoper qua salaris.

23 augustus 2020 om 14:34

Hahaha wil net zeggen. Snap sowieso niet dat menig topclub zit te slapen om Nico. Dat is een speler die overal kan spelen en zonder moeite mee kan. Doet zo ontzettend veel ook op mentaliteit. Prachtig!

23 augustus 2020 om 23:06

Twee keer zo goed, goed spul of niet? Weet je wel wat Alba allemaal gewonnen heeft? Alba is ook een goede verdediger. Tagliafico heeft nog helemaal niks bewezen, mag nog niet eens zijn veters strikken.

Jeetje dit begint wel op komedie te lijken. Koeman zal wel balen dat Veltman net getekend heeft bij Brighton anders was hij ook wel gelinkt door Marca. Barca moet doorselecteren met A topspelers of B eigen jeugd. Aan alles wat daartussen zit, hebben ze niks. Als ze een overgangsjaar moeten doen kan dat beter met eigen jeugd dan met aankopen die bij voorbaat niet op het juiste niveau zitten of gaan komen.

23 augustus 2020 om 14:33

Barcelona gaat geen overgangsjaar doen. Dat zou langetermijnvisie zijn, terwijl de huidige president dit jaar moet presteren om nog een beetje positief af te sluiten. Barcelona wil nu vuurwerk en directe prestaties.

23 augustus 2020 om 14:56

dan snap ik de interesse in van de Beek en Tagliafico al helemaal niet. Die twee spelers gaan echt niet voor vuurwerk zorgen. Daarvoor zijn ze niet goed genoeg. Als ze echt spektakel en voorwerk willen moeten ze gaan kijken of spelers als Auba willen komen. Die categorie is interessant als je vuurwerk wilt

23 augustus 2020 om 15:10

@GloryUnited, voorlopig zijn het allemaal geruchten. Laten we afwachten wat er echt gaat gebeuren. In Spanje in het tabloidgehalte ook erg hoog. In de komende dagen kunnen Hateboer, De Roon, De Vrij, Schuurs, Malen, Tadic of wie dan ook in verband worden gebracht met Barcelona. De geruchten kunnen alle kanten op gaan.

23 augustus 2020 om 15:49

"doorselecteren" met A top spelers? Wat bereik je daarmee? Ze zouden eens af moeten stappen van het debiele concept van een "President" die elke zoveel jaar een ander beleid wil doorvoeren. En een eigenaar zoeken voor de lange termijn. City heeft ook "door geselecteerd met A topspelers". Zullen we even tellen hoeveel Europese finales ze gespeeld hebben de afgelopen jaren? Euhh.... 0. Heel goed. Dat zegt dus helemaal niks. Daar staat volgens velen de beste coach met de beste selectie van de wereld. Maar wat heeft die? Weinig. Wat ik vind dat Barcelona moet doen: stel een trainer aan met een visie die bij de filosofie van de club past. Zoals Liverpool heeft gedaan met Klopp.

Alba wil en gaat niet weg, dus of Nico backup wil zijn, vraag ik me af. Een spits, CV en rechtsback zijn op dit moment noodzakelijker !

23 augustus 2020 om 14:29

Met firpo en Miranda heb je inderdaad opties als backup. Prioriteit moet inderdaad een basis waardige cv en rechtsback zijn.

23 augustus 2020 om 14:50

Ik heb ook het idee dat de wisselwerking tussen Alba en Messi heel goed is. Hoe vaak Alba wel niet de diepte in gestuurd is door een steekpass van Messi! Altijd gevaarlijk.

Man, man, man. Wie verzint dit allemaal? Onmogelijk dat er iemand op kantoor bij Barca zit en dit allemaal verteld. Onbegrijpelijk al die berichten.

23 augustus 2020 om 15:02

Komende dagen zal half Ajax wel gelinkt gaan worden aan Barça omdat Koeman daar zit en uiteindelijk zal er wellicht geen enkele spelen vanwege de te hoge vraagprijzen.barça zal Ajax niet meer serieus nemen nadat ze een bod van 15 miljoen voor Suárez hebben neergelegd terwijl ze zelf tussen de 30 en 50 durven te vragen voor hun spelers die afgelopen seizoen weinig hebben gepresteerd in Europa.

23 augustus 2020 om 15:50

Maar voetbalzone verzint dat allemaal zelf dus? Ze hebben echt geen mannetje in Spanje zitten. Echt belachelijk.

23 augustus 2020 om 16:01

Toch vind ik het heerlijk hoe de jaloezie er vanaf druipt. Als ajax nico en donny verkoopt kunnen ze mooi stengs en wijndal ophalen voor een gezamenlijk bedrag van 15 mil. Beide zijn nog nooit kampioen geworden, en hebben internationaal niks gepresteerd dus dat moet voldoende zijn.

23 augustus 2020 om 17:31

Stengs en Wijndal voor 15mil? Dat zou een koopje zijn. Ik denk dat je voor 15mil niet eens 1 van de 2 hebt. Komt ook nog bij dat Stengs totaal niet nodig is. Wijndal zie ik wel graag komen mocht Nico vertrekken

23 augustus 2020 om 17:43

Het ging mij om het feit dat tinus zei dat de spelers van ajax afgelopen seizoen niks gepresteerd hebben in Europa. De bedragen die ajax vraagt zouden dus te hoog zijn. Nou dan zijn de spelers van AZ die nog niks hebben laten zien volgens zijn eigen logica ook niet bijster veel waard. Ik hoef Steng ook niet bij Ajax te zien. Die gebruikte ik als voorbeeld om mijn punt te maken.

24 augustus 2020 om 08:58

Smaakt de azijn lekker?

Van de Beek en Tagliafico mag je samen ophalen voor 80 miljoen.

80 miljoen - Suarez is 50 miljoen

50 miljoen deal! Van de Beek en Tagliafico naar Barca en Suarez naar Ajax.

23 augustus 2020 om 17:32

En het salaris van Suarez? Hoe wil je dat gaan doen?

Koeman gaat heel het nederlands elftal naar barca halen? Valt mij op dat sommige trainers vaak voor spelers uit hhun eigen land gaan. Deed koeman dit ook bij andere teams in het buitenland? Of doet hij het nu pas vanwege het goede wat hij bij het nederlands elftal heeft neergezet. Met alle respect maar ik zie donny van de beek en Wijnaldum barca niet naar de top dragen. Donny komt kwalitatief te kort en wijnaldum vind ik niet passen. Ja we hebben dynamische spelers nodig maar vooral in de aanval. Want messi en suarez brengen nou eenmaal gewoon weinig diepgang. In het middenveld zou ik altijd kiezen voor spelers die creatief zijn en een man voorbij kunnen spelen/ bal onder druk vasthouden.

23 augustus 2020 om 14:39

Er doen geruchten de ronde over twee Nederlandse spelers waarvan er heel, heel misschien eentje wordt gehaald. En dan heb jij het over het hele Nederlandse elftal. Over overdrijven gesproken.

23 augustus 2020 om 14:44

Als je het een beetje had gevolgd, dan had je geweten dat met Memphis, Wijnaldum en van de Beek er al 3 Nederlandse spelers aan Barca worden gelinkt. Tagliafico heeft natuurlijk ook een Nederlandse connectie. Zijn dus al 4 spelers genoemd worden, terwijl ze voordat de aanstelling van Koeman serieus werd niet in beeld waren.

23 augustus 2020 om 17:28

Ik heb het meer dan voldoende gevolgd, dus bespaar me die neerbuigende toon. Depay werd vooral hier gekoppeld aan Barcelona. Voor Barcelona hoop ik dat ze die fout niet zullen maken. Feit is en blijft dat Tagliafico geen Nederlander is en bf1994 het over het Nederlandse elftal heeft. Vooral voor dat laatste hoef ik trouwens het nieuws niet gevolgd te hebben...

23 augustus 2020 om 14:40

Voor opgesteld moet ik maar zien wat er van al die geruchten waar is. Media zijn erg lui, dus in plaats van echte nieuwtjes te onderzoeken kijken ze dan altijd naar spelers waar de betreffende trainer recent mee gewerkt hebben en die open staan voor een transfer om zogenaamde geruchten in de wereld te helpen. Geloof niks van de interesse in al die spelers. Los daarvan heeft Koeman wel een handje inderdaad om uit een 'nederlands netwerk' spelers te halen. Bij Southampton haalde hij niet voor niets een Pelle, Clasie, van Dijk, Tadic, Stekelenburg en Martina. Vervolgens bij Everton kwamen weer Stekelenburg en Cuco Martina binnen, aangevuld met Davy Klaassen. Ik zie het dus niet als iets wat toevallig nu zou gebeuren.

Logisch dat ie op het lijstje staat. Of je hem dan gaat halen is een tweede. Gewoon een prima back waar je voor zijn transfersom geen buil aan gaat vallen. De beste linksback ter wereld zal hij nooit worden, maar hij zou zeker niet misstaan in de selectie van Barca. Echter beter dan Alba heb ik wel mijn twijfels over, dus in die zin niet echt progressie. Ook wordt Nico over een week alweer 28 dus, dus ook dit zou dan een transfer voor de korte termijn zijn, want ik zie hem niet nog 5 jaar op absolute topniveau presteren.

Prima dat je daar trainer wordt maar niet de Ajax selectie gaan leeg kopen....

23 augustus 2020 om 14:36

Voorlopig heeft hij nog niemand gekocht..

23 augustus 2020 om 14:42

Of Rijkaard met volgens mij Davids, Van Bronckhorst, Van Bommel.. Zo gek is het niet als je als trainer één of meerdere spelers van dezelfde nationaliteit haalt, zo goed als elke trainer doet dat. Zo zijn Emerson, Jorginho ook bij Chelsea gekomen. Of Ferran, Rodri bij City. En ga zo maar door.. Als trainer wil je spelers hebben waarop je kan rekenen, waarvan je weet wat ze kunnen etc. Natuurlijk kies je dan geregeld voor de bekende weg.

Ik weet niet wat de verwachtingen van Barcelona zijn voor de komende tijd, maar met Tagliafico, van de Beek en Depay speel je in principe niet om de grootste prijzen mee. Wat ze eigenlijk nodig hebben kunnen ze niet betalen, maar ik vrees dat de fans desondanks dominant spel en titels gaan eisen. Toen Cruijff alles won als trainer stond alleen Koeman in de basis. Toen Van Gaal en zijn enclave vetrokken won Barcelona alle prijzen onder Rijkaard (met Gio en Van Bommel als waterdrager) en het grootste succes helemaal zonder Nederlanders.

Koeman gaat echt niet alleen maar Nederlanders halen. Denk dat er 1 tussen zal zitten. Tagliafico zou van Ajax komen maar is niet Nederlands. Ben benieuwd welke niet Nederlandse spelers Barca op het oog heeft. Sinds bekent is dat Koeman bij Barca tekende lijkt het wel alsof er alleen maar nederlanders voorbij komen.

Koeman gaat echt niet alleen maar Nederlanders halen. Denk dat er 1 tussen zal zitten. Tagliafico zou van Ajax komen maar is niet Nederlands. Ben benieuwd welke niet Nederlandse spelers Barca op het oog heeft. Sinds bekent is dat Koeman bij Barca tekende lijkt het wel alsof er alleen maar nederlanders voorbij komen.

23 augustus 2020 om 14:45

Die Malang Sarr van Nice geloof ik. Maar die is door Abidal benaderd zover ik weet. Dan zou ik me ook 2 keer bedenken. Ik denk niet dat je Koeman met het transferbeleid moeten laten bemoeien. Dat is nooit zijn aller sterkste punt geweest. Misschien toen hij VVD naar Southampton haalde, maar eerlijk gezegd verbaasde ik me er over dat een Ajax hem al niet bij ons wegkaapte. Hij heeft er een potje van gemaakt bij veel clubs, Everton recent nog.

23 augustus 2020 om 15:49

Bij everton was het niet best inderdaad, maar koeman is een coach die goed kan bouwen, dat kon je zien bij nl elftal en ik denk dat het een beetje hetzelfde word als 15 jaar geleden met Rijkaard bij bArca en daarna Guardiola, nu dan Koeman en daarna Xai

Ongelooflijk dat zo'n Jordi Alba nog 4 jaar, tot z'n 35e onder contract staat met een gigantisch salaris. Zie daar nog maar vanaf te komen. Wat een puinhoop heeft Barcelona er van gemaakt de afgelopen jaren.

Als ook Nico te duur wordt bevonden door Barcelona gooien ze dan Messi als ruilmiddel in de strijd?

En morgen willen ze waarschijnlijk (met niets in hun portemonnee) naast Van de Beek, Tagliafico ook nog Onana hebben...

Koop anders ff heel Ajax over joh, ik blijf het vervelend vinden dat alle grote clubs eest naar Ajax kijken en als dat geen optie is kijken ze pas verder.

23 augustus 2020 om 15:00

Vervelend? Zie dat als een compliment dat betekend dat Ajax lekker bezig is anders komen de topclubs niet.

Dit vind ik nog wel de meest begrijpelijke keuze. Tagliafico vind ik een type speler Alba, aanvallend gevaarlijk en defensief alsnog heel sterk. Tagliafico heeft ook het gif wat Barcelona een beetje mist. Lijkt mij een goede aankoop!

Op zich een aardige back, maar met de Spaanse scheidsrechters gaat hij, in verband met schorsingen, maar de helft van de wedstrijden spelen.

Als je Alba wil verkopen en Nico ervoor terug wil kopen snap je er in mijn ogen helemaal niks van. Alba is misschien wat ouder maar nog steeds een paar klasses beter. Vind Nico meer geschikt voor Atletico ook met zijn soms (gemene) speelstyle.

Volgens mij gaat Barcelona gewoon meer Jeugd inpassen.Dus Miranda op linkback erbij gebruiken die uit de Barca jeugd komt lijkt mij een goede oplossing..Tagliafico erbij als opkomende back gaat barca op termijn zeker wel sterker maken....Lange adem, goed in duels ,spreekt de taal...En kost minder als een Grimaldo...

Allemaal geruchten. Tot nog toe is er nog niemand. Beoordeel Koeman op zn daden. Niet op geruchten uit de media.
Ik zou zelf graag De Vrij, Thomas Müller en lautaro zien komen.
De Vrij kan nog makkelijk 5 jaar mee en is meteen een stabiele factor. Müller is volgens mij de missing link op het middenveld en lautaro is een jonge spits die gewoon goed is.
Dan kun je Suárez en rakitic verkopen en weer investeren in jeugd. Dat is de ziel van Barça

Ik was al niet blij met de komst van Koeman. Daarna werd Donny meermaals genoemd en nu Nico. Hou toch op! Ik heb helemaal niets tegen Koeman, Donny of Nico. Sterker nog, ik ben een Ajacied en gun het alle 3 wel, maar deze 3 mensen zijn niet degenen die Barca nodig heeft. Nou Koeman is er al. Laten we het daarbij houden. Overigens vind ik ook Lautano niet goed genoeg. Barca moet Upamecano halen. Verder moeten er mensen eerst verkocht worden, voordat Barca met geld kan smijten.

23 augustus 2020 om 15:45

Nou ja, je moet dan ook niet alles voor waarheid aannemen. Dit zijn simpele geruchten en totdat Barcelona daadwerkelijk concreet wordt, zou ik er niet te veel achter zoeken. Je zag namelijk van mijlenver aankomen dat Barcelona nu in verband word gebracht met spelers waar Koeman mee gewerkt heeft.

23 augustus 2020 om 15:47

Volgens mij heeft Barcelona niet bepaald de middelen om veel hoger in te zetten... Er moet eerst worden verkocht, maar ze hebben vooral oude spelers met torenhoge salarissen in de aanbieding. Weinig clubs die daar nu warm van worden... Suarez, Rakitic, Alba, Vidal... Welke clubs zouden daar nu miljoenen voor overhebben?

23 augustus 2020 om 15:49

Taglifico kan ik eigenlijk best gegrijpen. Juist in de verdediging heeft Barca versterkingen nodig, het gif wat Taglifico brengt ontbreekt een in deze Barca selectie. Naast speler van Ajax is hij ook gewoon de reserve aanvoerder van Argentinie, een speler die er direct staat en hij is relatief goedkoop op te halen.

Oh, oh, oh, maak er nou geen NL feestje... leuk om het Ajax bestuur en de middelmatige spelers een aantrekkelijk (financiële) en mooie toekomst te gunnen, maar Barcelona heeft op dit moment geen en-ke-le speler nodig van Ajax. De Jong mag al blij zijn dat ie erbij blijft nu, met Koeman, met z’n vlakke, weinig brengende voetbal.

Ik hoop echt dat Barca toch op een paar niveautjes hoger mikt. Van de Beek komt op alle fronten te kort voor de absolute top en Tagliofico is een leuke back-up maar meer ook niet.

Tagliafico daar hoopte ik al langer op Met Lautaro Martinez, Tagliafico and Messi krijgen we een mooie Argentijnse inbreng. We hebben spelers nodig die blijven gaan, Tagliafico is wat dat betreft de beste om erbij te hebben. Een echte bikkel.

Allemaal prima. Zolang ze maar van Onana afblijven

Weet niet wat voor een soort voetbal Koeman wilt gaan spelen, maar als hij hoog druk wilt gaan zetten lijkt me tagliafico echt een hele goede optie voor Barça. Wel een groot gemis voor ajax uiteraard.

Van de Beek naar Barca. Nou, succes in de europa league. Het verval van een groot team wordt daarmee pijnlijk duidelijk

Tagliafico zou ik nog enigzins kunnen begrijpen, maar van beek , aub zeg.

Ik zou voor Angelino of Gaya gaan. Die hebben zich in grotere competities bewezen.

Waarom toch steeds die Donny vd Beek. Wijnaldum heeft nog niet bijgetekend en is veel beter.

Dit is weer typisch zo'n artikel dat bericht over gespeculeer van een Spaanse krant... Dit zegt toch echt nul komma nul.

Als je coutinho hebt, ga je dan echt voor Donny? Ik denk toch echt dat Coutinho een klasse beter is. Ik denk alleen dat hij heel veel vertrouwen moet voelen van een trainer.

23 augustus 2020 om 23:44

Dat denk ik dus ook. Coutinho speelt bij Bayern niet alles maar als hij speelt is hij volgens mij gewoon beter dan Donny en haalt een hoger rendement ook. In de absolute top.

Tagliafico is totaal geen barca speler. Harde werker maar komt voetballend echt tekort. Het lijkt wel alsof barca geen haast heeft terug te gaan naar het voetbal waar ze populair mee zijn geworden.

Begin nu al Koemanmoe te worden. Het wandelgangenniveau is ook ongelooflijk groot in deze berichtgeving. Schrijf nu eens iets als er nieuws is. Schrijf niet iets als het geen nieuws is VZ

20 miljoen voor van de Beek, denken dat Suarez 30 miljoen waard is en nu dit gerucht weer. Ik denk dat ik het eerst moet zien. Kan eigenlijk net zo goed in de wandelgangen, er is helemaal niks doorgepakt

Koeman kan er gerust een Nederlandse club van maken, maar pik dan wel de juiste. Frenkie heb je al, Donny is prima. Als het financieel haalbaar is zijn Virgil, Mathijs en Gini nog uitstekende opties, al lijken deze opties kansloos om te halen. En Koeman kan Depay halen, want hij heeft hem bij Oranje weer fantastisch laten spelen, overigens een haalbare optie. Ake of de Vrij zou ook nog kunnen, echter de ene heeft net een dikke transfer gemaakt en de andere is uitgeroepen tot beste verdediger van de Serie A wat zonder twijfel wat met de prijs zal doen.

Ik kan me dit niet voorstellen dat dit allemaal waar is, dan is Koeman wel heel onverstandig. Aan de andere kant snap ik het wel dat een coach wil werken met spelers die hij kent. Virgil is gewoon niet haalbaar. Interesse in De Vrij of De Ligt zou ik kunnen begrijpen. Maar De Ligt gaat echt niet weg en is ook niet te betalen, die heeft heel bewust voor de Serie A gekozen. De Vrij zou heel misschien kunnen maar of hij geschikt is voor Barcelona weet ik niet. Depay vind ik niet goed genoeg. Die wisselt topwedstrijden af met bizar slechte. Zo wisselvallig kan eigenlijk niet bij deze clubs. Donny vind ik ook niet goed genoeg, ik denk echt dat een Dortmund zijn plafond is. Gini loopt binnen een jaar uit zijn contract en lijkt de enige die voor een spotprijs te halen is, en die wat kan toevoegen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren