Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Met Sancho erbij waren die kansen van Manchester United erin gegaan’

Laatste update:

Manchester United miste in de halve finale van de Europa League tegen Sevilla (2-1 nederlaag) met name kort na rust legio kansen. Het kwam het elftal van manager Ole Gunnar Solskjaer duur te staan, want in de slotfase sloeg invaller Luuk de Jong keihard toe namens de Spanjaarden. Oud-speler Paul Scholes legde na afloop de vinger op de zere plek van the Red Devils.

"Als Manchester United prijzen wil winnen, dan wordt het tijd dat er geld wordt uitgegeven", aldus Scholes in zijn analyse namens BT Sport. "Ze hebben vanavond voldoende kansen afgedwongen, zeker in de vijftien minuten na rust hadden er doelpunten moeten vallen. Met Jadon Sancho erbij waren die kansen erin gegaan." Manchester United zat lange tijd achter de vleugelaanvaller van Borussia Dortmund aan, zonder daarbij succesvol te zijn. De Duitsers lieten vorige week maandag bij monde van technisch directeur Michael Zorc weten dat Sancho niet langer zal worden verkocht.

LUUK. DE. JONG.

Geplaatst door voetbalzone op Zondag 16 augustus 2020

Scholes hoopt dan ook dat er door alsnog een bod op Sancho wordt neergelegd in Dortmund voor Sancho. De analist vindt sowieso dat Manchester United behoorlijk moet uitgeven op de transfermarkt om aansluiting te vinden met de top in Engeland en Europa. "Er wordt gesproken over flinke uitgaven voor centrumspitsen en vleugelaanvallers, maar die miljoenen leveren je uiteindelijk wel doelpunten op", zo oordeelt Scholes.

Scholes was daarnaast ook niet bepaald mild over de verdediging van Manchester United in de ontmoeting met Sevilla. "Dat tweede doelpunt was echt schokkend, terwijl United de betere ploeg was", zo treurde de voormalig middenvelder van de Engelse grootmacht. "Victor Lindelöf mag als centrumverdediger zijn ogen niet van de aanvaller (De Jong, red.) afhouden. De manier waarop hij zijn lichaam gebruikt is echt helemaal verkeerd."

Zie jij Jadon Sancho volgend seizoen alsnog bij Manchester United spelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sancho is geen afmaker, United had gewoon Lukaku moeten houden of een andere echte spits moeten halen zoals Haaland. En dan ook nog zo'n slechte verdediging terwijl United zoveel geld heeft gespendeerd

17 augustus 2020 om 09:32

Een echte afmaker en een top cv en United doet mee om de titel. Een Koulibaly (gaat nu waarschijnlijk naar City) en bijvoorbeeld Kane, zouden top aankopen zijn.

17 augustus 2020 om 09:40

140 miljoen voor twee houthakkers Maguirre en Bin Wassaka is inderdaad wel heel treurig.

17 augustus 2020 om 09:52

9 uur geleden was Wan Bissaka nog ‘geen slechte speler’ en nu is het een houthakker. Make up your mind Feno.

17 augustus 2020 om 09:57

Ei Fenomeno: ben je het niet eens dat die verdediging juist zo zwak oogt door die 2 anderen? Lindelöf en Williams.

17 augustus 2020 om 09:59

Maguire is en blijft een beperkte speler. Ook gezien zijn prijskaartje mag je wel wat meer verwachten imo.

17 augustus 2020 om 10:17

Ik zei dat het geen sterke speler was en dat die voetballend en positioneel zwak is. Daarbuiten is Azpilicueta ook een houthakker maar geen slechte speler. Lindelof en Williams zijn erg zwak inderdaad. Maar als je mee wilt doen in de top moet je voetballende verdedigers hebben en dat heeft United echt totaal niet.

17 augustus 2020 om 10:43

Correctie: Maguire en Williams. Lindelof maakt een fout gisteren, terwijl hij het gehele seizoen juist heel steady was als enige..

17 augustus 2020 om 11:06

Nee, je zei geen slechte speler.

17 augustus 2020 om 12:26

El Fenomeno17 augustus 2020 om 00:08 Bin Wassaka is niet zo'n sterke speler eigenlijk. Aanvallend brengt die helemaal niets en is in balbezit ook niet sterk. Defensief prima, maar het aantal tackles geeft ook wel een beetje aan dat die dan positioneel vaak niet goed staat. Het is geen slechte speler en ik zou hem ook eerder centraal dan op de back zetten. Als je als club weer wilt aanhaken bij de top moet je echt een voetballende backs hebben, dat heeft iedere topclub. Alexander Arnold was volgens mij bij meer dan 20 doelpunten betrokken.

17 augustus 2020 om 12:40

Ik zei dus beiden. Het is geen slechte speler maar ook geen goede speler, middelmatig dus met de motoriek van een houthakker. Hou je bij de feiten Samcro, lastig voor je maar probeer het.

17 augustus 2020 om 13:15

Hahaha natuurlijk Feno, de feiten zijn dat je zei dat het geen sterke en ook geen slechte speler is. Maar wat jij wilt kerel

17 augustus 2020 om 13:28

Klopt, nu zeg je het inderdaad goed, maar je zat wel mis met je eerste reactie hierboven. Hij is niet sterk, maar ook niet slecht, ben je het daar dan niet mee eens?

17 augustus 2020 om 13:46

Hij geeft aan dat je zei 'geen slechte speler' en jij schiet in de verdediging en zegt dat je iets anders zei. Terwijl je het wel degelijk hebt gezegd. Hierin heeft samcro gewoon gelijk, ongeacht wat je nog meer in je reacties hebt verteld.

17 augustus 2020 om 14:31

Nee hoor, Samcro ontkende dat ik zei dat ik het geen sterke speler vond, terwijl ik dat juist wel zei in de eerste zin van de desbetreffende reactie. Ik schiet nergens in de verdediging, want ik vind het geen sterke maar ook geen slechte speler, dus gemiddeld. Hoe moeilijk kan lezen zijn?

17 augustus 2020 om 10:12

Lukaku moeten houden? Ik vind martial echt eindeloos veel beter. Heeft een geweldig seizoen gedraaid, maar ik vraag me echt af of mensen op hem letten want hij blijft maar commentaar krijgen. En lukaku wilde geen backup zijn.

17 augustus 2020 om 10:23

Ik denk dat Lukaku met Pogba en Fernandes achter zich en met Greenwood erbij het niet slechter had gedaan dan Martial. Ik vind Martial totaal geen goalgetter, niet sterk als aanspeelpunt en mist dat gif in positie kiezen voor de goal. Het is geen spits maar meer een buitenspeler. United moet echt een topspits aantrekken voor volgend seizoen.

17 augustus 2020 om 10:54

Het feit dat je denkt dat hij het niet slechter zou doen maakt de discussie al vrij irrelevant. Verder heeft hij zich dit seizoen geweldig ontwikkeld als echte spits, scoort makkelijk en voetbalt geweldig mee. Geeft tevens veel assists en zijn spel zonder bal helpt iedereen voorin. Mede daardoor hebben ze als trio indrukwekkende cijfers. Ik kan me echt niet voorstellen dat je hem veel hebt zien spelen dit seizoen. United heeft veel problemen, maar de spitspositie is dat niet.

Mee eens. Wat is die rashford toch eem overschatte speler. Heeft een aardig schot en redelijk snel maar dan houd het al heel snel op. Ontzettend matig in de kleine ruimte. En ook martial heeft zijn belofte eigenlijk nooit ingelost. Moest lukaku daarvoor wijken? Greenwood had gister zn dag ook niet, maar in hem zie ik wel degelijk de potentie. Is ooo wel wat handiger in de kleine ruimte i.t.t. rashford.

17 augustus 2020 om 09:37

Rashford heeft sinds de herstart gewoon met een behoorlijke vormdip te maken. Is zeker geen overschatte speler. Hoewel hij baat heeft aan grotere ruimtes zal ik hem zeker niet kwalificeren als iemand die ontzettend matig is in de kleine ruimte. En dan vind je het vreemd dat Lukaku moest wijken? Iemand die nog slechter is in de kleine ruimte en na een goed begin nooit echt tot een match met de club kwam. Over Martial ben ik heel kort. Die jongen zit echt in een gigantische opgaande lijn en is zo ontzettend belangrijk voor het team. Lost zijn belofte echt wel in.

17 augustus 2020 om 10:02

In tegenstelling tot martial maakt lukaku wel 'oorlog' in de 16. Martial heeft gwn teveel dagen dat hij afwezig is.

17 augustus 2020 om 12:34

In tegenstelling tot Lukaku heeft Martial wel controle over de bal. En zo kan ik nog wel even doorgaan... Wat een onzin om te veronderstellen 'oorlog' maken er voor zorgt dat je bij een topclub hoort. Je kan Martial en Lukaku niet vergelijken. Twee totaal verschillende spelers. Je kan ook niet zeggen dat Martial niet aan de verwachtingen voldoet, doet hij juist wel!

Wat is dit nou? Ja met Ronaldo waren ze erin gegaan. Agh Sancho is geen afmaker maar kan natuurlijk scoren maar dit is open deuren intrappen. Alsof Rashford, Martial, Greenwood, Bruno koekembakkers zijn. Die scoren normaal makkelijker. Rashford zit helaas in een dip maar dit is gewoon vreemd. Alsof Man U niet al genoeg geld heeft gespendeerd. Ja daar ligt het vast aan. Tuurlijk gaan ze Sancho nodig hebben maar snap niet waarom Scholes een match van gisteren analyseert en dan het falen linkt naar de interesse voor Sancho. Beetje makkelijk maar hij zal wel gewoon druk willen uitoefenen op de club oid.

17 augustus 2020 om 09:34

Zit Rashford in een dip of is hij gewoon niet zo speciaal? Ik vind hem technisch nogal overschat, vind hem van de 3 voorste ook het minst en zou ook voor hem een vervanger zoeken.

17 augustus 2020 om 09:40

Het laatste, Greenwood is in alles veel beter.

17 augustus 2020 om 11:30

Rashford was tot aan zijn blessure echt geweldig. Nam de ploeg enorm op sleeptouw en scoorde toen aan de lopende band.

Scholes heeft gelijk over de verdediging van Manchester United. Bij de 2-1 stond Wan Bissaka vanaf het begin aan de verkeerde kant te dekken en liet de Jong veel te makkelijk lopen. Lindelof stond ook niet goed. Maar om nou te zeggen dat de kansen er met Sancho wel in waren gegaan vind ik nogal makkelijk. De keeper van Sevilla had een aantal zeer knappe reddingen en er werden nog een paar schoten knap geblokt. Dat kan gebeuren. Credits aan de keeper.

Ik snap de vergelijking, maar de uitleg raakt kant nog wal. Sancho had niet mee mogen doen, of ze hem nou al hadden gekocht of niet. Daarom zou het hetzelfde zijn als hij zou zeggen; met Alphonso Davies en Trent Alexander-Arnold had Martial een hattrick gemaakt. De kwaliteit om breedte in het spel te houden en met fatsoenlijke ballen vanaf de flanken te komen ontbreekt, dat is geen verkeerde constatering,?maar deze 2 spelers zijn totaal onhaalbaar en een hattrick is nog een hele kunst. Daarnaast dat geld per se prijzen oplevert is ook kul. Weet United bijvoorbeeld via goede scouting of connecties met zaakwaarnemers deze ontbrekende kwaliteiten binnen te halen is veel geld helemaal geen noodzaak.

Laatste twee matchen 46 schoten op doel, 21 on target en maar 2 goals. Zegt genoeg natuurlijk, alleen is spits niet de prioriteit dit jaar. Want als verdediging niet zo belachelijk verdedigd, winnen we gewoon met 1:0. CV naast Maguire, LB als back-up voor Shaw(Williams uitlenen) en natuurlijk RV moeten realistische transfers zijn. Volgend jaar kan men een topspits proberen te kopen. Ondanks de teleurstelling is United terug aan het komen. Vergeet niet hoe slecht al 7jaar is eigenlijk. En ik kan eindelijk genieten van het voetbal want Sevilla werd gisteren meerdere malen uit elkaar gespeeld maar geluk stond aan hun kant.

17 augustus 2020 om 11:30

Wat dus heel gek is. Want sinds de BPl herstartte hadden ze op city na, het meest gescoord. Zijn vast de grillen van een jong team

Ik begrijp dat mensen dit nu gaan roepen, maar de aanval van united is juist heel efficiënt. Gisteren niet, maar over het hele seizoen wel. Maar de verdediging, ondanks redelijke cijfers over het gehele seizoen, is echt extreem fragiel. Met sancho wordt united duidelijk sterker, al is het alleen omdat er maar 3 echte opties voor 3 posities voorin zijn momenteel. Maar als de verdediging niet sterker wordt gaat er weinig veranderen. Met shaw gaat het een stuk beter, maar ook achterin heeft ole meer opties nodig om blessures en dips op te vangen.

17 augustus 2020 om 10:24

Het zou mooi zijn als er echt iets anders bij zou komen wat betreft de aanval, dan valt er echt een verandering door te voeren. Rashford, Greenwood en Martial is toch wel veel van het zelfde naar mijn mening, al begint Martial vanuit de punt wel een 'socialere' speler te worden, maar 2 wingers die het veld breed kunnen houden en voor de assist gaan in plaats van de goal zou wel echt een toevoeging zijn. Echter ben ik het totaal met je eens dat het met spelers als Williams en Lindelöf moet starten in je verdediging dat daar de prioriteit moet liggen deze zomer.

17 augustus 2020 om 10:56

Ja al vele jaren heeft united een probleem op met name de rechtsbuiten. Dat lijkt nu enigszins opgelost door greenwood zijn goede spel, maar hij is natuurlijk geen echte rechtsbuiten.

17 augustus 2020 om 15:07

Eens, er is nooit echte 1-op-1 vervanging gekomen voor Ronaldo, al was er toen natuurlijk hoop dat Nani naar dat niveau toe zou kunnen groeien met Valencia als concurrent, maar die had helaas snel daarna z'n plafond bereikt, en hebben de talenten/probeersels als Bebe en Obertan nooit het niveau gehaald terwijl Zaha uiteindelijk nooit de kans heeft gekregen. Dit geld in mijn ogen ook voor Giggs. Di Maria heeft dat 1 seizoen mogen proberen en er was vertrouwen in Januzaj, maar daarna is er niet weer zo'n zelfde type gehaald. Dit zijn in mijn ogen nu juist de types die United mist binnen de selectie.

Klassieke Engelse pundits: als ze prijzen willen winnen moet er geld uitgegeven worden. Totaal negerend dat er al 100en miljoenen uitgegeven zijn en dat ook niet tot prijzen geleid heeft. Wat een beroep.

Sorry hoor maar Scholes is echt een flapdrol.. het wordt tijd dat er geld wordt uitgegeven? Waar is United dan mee bezig de afgelopen jaren? Alleen vorig jaar al 150 miljoen uitgeven aan AWB en Maguire..

17 augustus 2020 om 10:29

Tja, dat is nou eenmaal wat bijna alle Engelse clubs doen. Snap niet dat ze geen voorbeeld kunnen nemen aan Bayern, Dortmund of Leipzig. Die hebben een uitstekend beleid. De verdediging van Bayern koste maar 32 miljoen euro. Laat dat even bezinken.

17 augustus 2020 om 10:59

Ja wanneer hernandez niet speelt dan, want die heeft ongeveer hetzelfde gekost als maguire.

17 augustus 2020 om 10:37

Je hebt wel gelijk dat netto spend United het slecht doet maar dat gaat altijd zo blijven omdat Uniteds model niet gebasseerd is op hun beste spelers te verkopen en budget te creeren voor andere spelers. United draait een gigantische omzet terwijl Liverpool, Chelsea en Spurs altijd hun sterspelers verkopen. City heeft natuurlijk hun Sjeik, die kunnen doen wat zij willen.

17 augustus 2020 om 11:12

Dan heb je je veel kapot moeten schamen dit seizoen..

17 augustus 2020 om 11:48

Wie doet er bij united alsof alles goed gaat dan? Ik denk dat in ieder geval elke supporter het er wel over eens is dat united ver weg is van het gewenste niveau. En het artikel gaat letterlijk over iemand die zegt dat het niet goed gaat. Net zoals bij jouw eigen club, die nu alles koopt dat los en vast zit om het te verbeteren. Supporters hopen dat united dat ook gaat doen, al geloof ik zelf niet dat de eigenaren dat gaan doen. Maar blijven zeveren over miskopen van vroeger heeft weinig zin. Ik begrijp nooit wat mensen daar precies mee willen bereiken. Moet united nu geen spelers kopen omdat ze in het verleden al spelers gekocht hebben die mislukt zijn? Dan moet chelsea eigenlijk direct werner terugbrengen, want er is toch haast geen spitsenkerkhof als chelsea te vinden op deze aarde. En nog even een sidenote. Martial pure middelmaat noemen getuigt van heel weinig voetbalkennis.

17 augustus 2020 om 12:03

Rommel? Als 3 halve finales halen rommel is dan wil ik graag weten wat voor jouw een degelijke ploeg is? Als United fans weten we maar al te goed dat wij voorlopig alleen voor de top 4 kunnen meedoen in PL en hopen op uitschieters. Mits nog een aantal goede versterkingen kunnen we de gat wel binnen 2 jaar dichten met Liverpool en City. United heeft nu eindelijk een visie en een coach die lang gesteund gaat worden. Eens hij zijn ploeg gebouwd heeft, moet er een jong team staan die jaren voor de prijzen gaat meedoen. Voor Klopp gaf Liverpool ook maar alleen geld uit aan belachelijke spelers. Nu hebben ze de juiste coach gevonden. Chelsea heeft alleen maar niet met geld gestrooid omdat zij een ban hadden. Snap dus niet waarom jij denkt dat Chelsea beter doet? Jullie hebben sowieso al 1.7miljard uitgegeven en het geld kwam van de eigenaar.

17 augustus 2020 om 13:24

@groninger Hopp Wat fijn dat je toegeeft dat je een Chelsea fan bent, dat haalt meteen al je objectiviteit rondom United weg. Je doet nu voorkomen alsof Rooney en van Persie alleen goed waren als ze tegen Chelsea moesten, beide spelers hebben jaren lang de BPL aan flarden geschoten, of dit nu tegen Watford of tegen Chelsea was. Daarnaast vinden jongens als Martial en Rashford het tegenwoordig heerlijk om tegen Chelsea te spelen. Hoezo denk je dat het gat definitief gemaakt gaat worden? Welk valide argument heb je daarvoor? de aankoop van Ziyech? United heeft met Fernandes een betere speler rondlopen. Je kan wel random transfers van United gaan noemen die geen wereldtop zijn, maar bij Chelsea is dit net zo goed het geval. Zo lang jullie met Zouma, Christensen, azpi en Alonso/emerson moeten spelen, kan zelfs West Ham eenvoudig winnen van jullie. Ook fijn dat je het jammer vindt dat United op dit moment niet mee doet, aangezien ze boven Chelsea geëindigd zijn, doet Chelsea dus volgens jou ook niet mee?

17 augustus 2020 om 13:25

@ironunitedals Groninger Hopp Martial middelmaat noemt komt dat mijns inziens meer door afgunst dan gebrek aan voetbal kennis.

17 augustus 2020 om 18:01

Chelsea heeft nog met 4-0 verloren van United afgelopen seizoen.. hij doet ook net voorkomen alsof Chelsea beter is dan United. En dan komt hij met een of andere selectieve stat van de laatste 5 jaar. Chelsea heeft de afgelopen 20 jaar het meeste uitgegeven van alle clubs in de wereld. En jyllie zijn pas 3 jaar later overgenomen, waarom gebruik je dat dan niet? Meer dan 500 spelers gekocht terwijl clubs als Real en Barca rond de 200 zitten in dezelfde periode.. je hebt dit seizoen 3x van United verloren dus ga nou niet praten alsof Chelsea zo geweldig is en United zo slecht.. je bent notabene onder United geëindigd..

Afgelopen jaren €800m uitgegeven maar Scholes vindt dat er nog mee geld tegen aan gesmeten moet worden. Echt complete waanzin. Beide Manchester clubs zijn compleet gek geworden.

Manchester United - Manchester City - Barcelona - Juventus- Real Madrid... Ze hebben zich allemaal (te) vol geladen met dure en oude spelers die nu allemaal moeten inleveren of vertrekken. Ik denk dat de transferperiode nog heel lang onrustig blijft en er vooral geboden gaat worden op jonge spelers met potentie. Dat betekent dat er flink geshopt gaat worden in de Nederlandse competitie en veel kwaliteit naar het buitenland zal vertrekken. Benieuwd wie waar terecht gaat komen en met welke selecties de Nederlandse clubs uiteindelijk aan de aftrap gaan verschijnen..

Dat is makkelijk praten natuurlijk, vooral omdat als we Sancho hadden binnen gehengeld dan was hij niet eens speelgerechtigd, dus dan schiet sancho ze nog steeds niet binnen.

Kunnen spelers blijven halen. Sommige halen het niveau niet omdat ze kwaliteit te weinig hebben, maar vaak ligt het toch echt aan de instelling van de spelers. Niet vechten voor een bal, niet mee verdedigen of te plichtmatig, een medespeler geen goal gunnen, etc. Kleinere clubs kunnen vaak met een betere instelling van grotere clubs winnen. Oplossing wordt dan altijd gezocht in het kopen van een nieuwe speler, maar is vaak gewoon een mentaliteitskwestie.

Wat een gezwam weer. Man Utd scoort al een tijd moeilijk. Maar Sando zal wel ff dat gaan oplossen.. Nee Scholes, Harry Kane had wel gescoord, die zouden ze moeten halen ipv Sando

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren