Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Bale ziet niet af van 30 miljoen en is bereid Real tot waanzin te drijven'

Laatste update:

De verstandhouding tussen Gareth Bale en Real Madrid is de afgelopen tijd ernstig vertroebeld. De 31-jarige aanvaller maakte geen deel uit van de wedstrijdselectie van de Koninklijke voor de met 2-1 verloren Champions League-wedstrijd tegen Manchester City en een vertrek van de Welshman lijkt onvermijdelijk. De Daily Mirror schrijft echter dat Bale absoluut niet van plan is om Madrid te verlaten en zijn tot 2022 lopende contract voorlopig wil uitdienen.

Bale werd door Real Madrid in 2013 voor 101 miljoen euro overgenomen van Tottenham Hotspur. Zijn contract werd in 2016 verlengd tot medio 2022 en dat vormt nu een probleem voor de kampioen van Spanje. De 79-voudig Welsh international strijkt in Madrid namelijk een netto jaarsalaris van vijftien miljoen euro op. Er is voorlopig geen enkele club die dit salaris kan ophoesten, zelfs als Real Madrid hem op huurbasis of transfervrij laat vertrekken.

Een jaar geleden was Bale dicht bij een vertrek bij Real Madrid, maar de Koninklijke dwarsboomde een lucratieve overstap naar China. Bij Jiangsu Suning had hij naar verluidt 1,1 miljoen euro per week kunnen gaan verdienen. Op dit moment zou de aanvaller nergens naartoe willen vertrekken. De Daily Mirror claimt dat Bale en zijn gezin gesetteld zijn in Spanje en dat hij het prima vindt om zijn tot 2022 lopende contract uit te dienen, alvorens hij aan de slag gaat bij een nieuwe club.

Er lijkt dan echter weinig speeltijd in het verschiet te liggen voor Bale, daar afgelopen weken wel is gebleken dat trainer Zinédine Zidane het absoluut niet meer in hem ziet zitten. In de laatste acht wedstrijden van Real Madrid kwam hij niet in actie en in de twee meest recente duels zat de aanvaller niet eens bij de wedstrijdselectie. “We hebben met elkaar gesproken, dat is privé en dat blijft ook zo. Het enige wat ik kan zeggen is dat hij liever niet tegen Manchester City wilde spelen. De rest van het gesprek blijft tussen ons”, verklaarde Zidane voorafgaand aan het treffen met Manchester City.

Dat Bale op de dag van het duel met Manchester City op de golfbaan stond, zorgde voor grote woede bij voorzitter Florentino Pérez. Volgens El Confidencial is 'het gebrek aan toewijding en professioneel gedrag' Pérez en de andere bestuurders van Real een doorn in het oog. Ze vinden het onbegrijpelijk dat Bale trainer Zinédine Zidane liet weten dat hij niet wenste te spelen tegen Manchester City. Bale is nog niet officieel op de transferlijst geplaatst, maar bij een volgende misstap van de aanvaller lijkt een definitieve breuk tussen club en speler onvermijdelijk. Er zou zelfs een ontslag op staande voet worden overwogen.

Snap jij de houding van Gareth Bale?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij pakt ze heerlijk terug nadat ze hem vorig jaar niet lieten gaan. Hopelijk perst die ze uit tot einde contract om daarna naar de VS te gaan oid.

12 augustus 2020 om 11:09

Volgens mij mocht hij zeker wel vertrekken, maar ging de transfer om een of andere reden niet door

12 augustus 2020 om 11:34

"een jaar geleden was Bale dicht bij een vertrek bij Real Madrid, maar de Koninklijke dwarsboomde een lucratieve overstap naar China." Het was wel degelijk Real Madrid dat een transfer vorig jaar afhield hoor.

12 augustus 2020 om 11:52

Dat was omdat Asensio opeens zwaargeblesseerd raakte.

12 augustus 2020 om 12:11

@la~decima maakt de oorzaak voor het niet door laten gaan van de transfer uit? al jaren lang proberen ze hem de deur uit te werken, wil die eindelijk weg en dan weiger je ineens. Om vervolgens nu weer te gaan zitten dat ie weg moet. Ik zou hetzelfde doen als Bale.. Die kans in China komt aan het eind van het contract ook echt wel weer

12 augustus 2020 om 13:06

hij mocht inderdaad vertrekken. Tot Asensio die zware blessure opliep en toen was Perez bang dat de spoeling te dun zou worden voorin. De transfer is dus wel degelijk geblokkeerd door Perez. Niet om Bale dwars te zitten natuurlijk

12 augustus 2020 om 11:10

Ik vind het ook wel humor hebben dat Bale gewoon 'schijt' heeft aan Real. Zijn gedrag is niet altijd even goed, maar Real en Zidane behandelen Bale ook niet bepaald fair. Hij was in het verleden erg belangrijk voor de club, waaronder in een aantal CL-finales. Snap Bale ook wel. Lekker weertje in Spanje, beetje golfen en elke maand een fortuin op je rekening gestort. Wie wil dat nou niet.

12 augustus 2020 om 11:17

tja, als ie van het spelletje houdt, heeft hij hier zichzelf ook mee.als hij normaal is omgegaan met zn geld, heeft ie al zo'n 100 miljoen op de bank.stel dat ie ergens in de top van Engeland voor 8 miljoen per jaar nog voor de prijzen kan spelen, das ook niet verkeerd.maar goed, als hij t wel gezien heeft met voetbal en voor andere dingen kiest, dan zit ie daar in Madrid inderdaad prima

12 augustus 2020 om 11:18

Waarom heeft Zidane hem niet fair behandeld?

12 augustus 2020 om 11:28

Zidane heeft wel eens gezegd dat hij het liefst ziet dat Bale morgen al is vertrokken bij Real. Met de achtergrond kan ik zijn standpunt begrijpen, maar het is niet netjes om dat in de media te roepen.

12 augustus 2020 om 11:32

Wanneer heeft hij dat gezegd? Zo heeft Zidane begin november 2019 nota bene nog het volgende gezegd: “iedereen zegt dat ik Bale hier niet wil en dat ik hem wil zien vertrekken in januari. Dat is nonsens.” Volledig het tegenovergestelde van wat je zegt dus eigenlijk... Op 5 november is er trouwens een artikel over verschenen op sky sports als je het wilt factchecken.

12 augustus 2020 om 11:37

Op 16 augutus heeft het AD een artikel geplaatst met daarin de titel dat Zidane plotseling van gedachten is veranderd en dat Zidane terugkomt op zijn woorden dat Bale zo snel mogelijk weg moest bij de club.

12 augustus 2020 om 11:39

Bale heeft niet de leeftijd om hem in de hoek te zetten.

12 augustus 2020 om 11:41

Hoe komen mensen er toch telkens bij dat Real hem slecht heeft behandeld? Is het niet Bale die niet voluit traint en wedstrijden speelt, die het belangrijker vind dat zijn lelijk bosje haar goed zit in plaats van dat die in het veld zijn best doet? Die met een spandoel Wales, golf en Madrid lachend voor de camera staat? Die liever golft dan met de selectie van Madrid afreist voor een belangrijke CL wedstrijd?

12 augustus 2020 om 11:48

het is geen goed huwelijk.Helemaal geen slechte speler maar karakter past niet bij zo'n dominante club. Volgens mij vraagt hij alleen waar hij recht op heeft maar wordt hij vooral genegeerd en naar de uitgang geduwd.Nou hij is eigenwijs en zet zich schrap tegen een club die dat niet gewend is. Natuurlijk weet niemand het fijne er van en speculeert iedereen.

12 augustus 2020 om 11:49

16 augustus? Deze maand dus? En vindt je het verbazend dat Zidane het ondertussen wel een beetje beu is? Als het na al de gebeurtenis al “slecht behandelen” is om een logische uitspraak te doen, kan er bijna niet meer goed gehandeld worden.

12 augustus 2020 om 11:53

Ik heb artikel opgezocht. In het artikel wordt verwezen naar uitspraak van een maand eerder. In deze uitspraak in juli 2019, waar Zidane inderdaad zegt dat het beter is voor iedereen dat hij vertrekt, zegt hij verder dat het niks persoonlijks is, maar dat zowel Real Madrid als Bale verder moeten (niks bezonders aan als je ziet hoe hij dat anderhalf jaar ervoor speelde). Als je dan het artikel van het AD leest zegt Zidane dat als Bale Blijft hij gewoon belangrijk zal zijn voor het team en dat hij vertrouwen in hem heeft. Dus please @Andres, lees de context ook. Titels zijn slechts voor de clicks.

12 augustus 2020 om 12:04

16 augustus is deze maand nog niet geweest. Ik doel op 16 augustus vorig jaar. Ik vind het niet fair om in de media te roepen dat je een spelers zo snel mogelijk weg wil hebben. Wel moet ik erkennen dat Zidane Bale ook wel eens heeft verdedigd in de media dus daar valt ook wat voor te zeggen.

12 augustus 2020 om 12:06

Op 21 juli 2019 heeft Zidane gezegd; "we hope he leaves soon, it would be the best for everyone" en ook "The exit is the coach's decision, and also of the player." Ik heb het op de website van goal gevonden.Edit: Zidane heeft natuurlijk ook meer dan dit alleen gezegd en Bale verdedigt, maar deze uitspraken zijn nogal ongelukkig.

12 augustus 2020 om 12:10

Lierse1997, als je een vertrek tegenhoud terwijl hij bij zijn nieuwe club 52 miljoen per jaar kan verdienen dan ben je de speler sws al niet fair aan het behandelen.

12 augustus 2020 om 12:13

@AZE, dat zul je me niet horen ontkennen. Maar Perez handelt de transfers af, niet Zidane. Die heeft zich gewoon altijd netjes opgesteld ten opzichte van Bale.

12 augustus 2020 om 12:20

@AZE hij heeft toch gewoon een contract? Tenzij die Chinese ploeg de comtractuele afkoomsom betaald mag Real het bod toch gewoon weigeren. Ajax kan een bod op Van der Beek toch ook weigeren, of moeten ze die dan ook accepteren zodat vd beek meer kan verdienen. Net als dat Real Madrid het salaris moet uitkeren aan Bale, kan Real Madrid gewoon de transfer blokkeren. Dat is gewoon contractrecht. Enige wat er dan gedaan kon worden is de contractuele afkoopsom die in spaanse contracten staan betalen (maar deze was volgens mij 1 miljard, aangezien deze in verhouding is met het salaris). Real heeft dit contract aangeboden, maar Bale heeft het getekent. Het werkt 2 kanten op.

12 augustus 2020 om 12:26

Heeft ie zeker wel gezegd, volgens mij zelfs 2x al vind ik er persoonlijk maar 1tje direct terug en ik heb geen zin om 5 minuten te googelen.. Maar kijk dit zei hij dus op 21/07/19 (meerdere bronnen waaronder sporza, nieuwsblad etc berichtten hierover). “bale speelde niet omdat hij dicht bij een transfer staat. Hoe sneller die rondkomt, hoe beter voor iedereen. Het is niets persoonlijks. Ik heb niets tegen hem, maar we moeten veranderingen doorvoeren.” Zinédine Zidane deed afgelopen nacht geen moeite om te verhullen dat Gareth Balemoet vertrekken bij Real Madrid, “liever vandaag dan morgen”.de Welshman kwam in 2013 voor een toenmalig recordbedrag van 100 miljoen euro over van Tottenham en scoorde 102 doelpunten in 231 wedstrijden voor Real. Maar afgelopen seizoen raakte de flankaanvaller volledig uit de gratie in Madrid. En dat is er in de voorbereiding duidelijk niet op verbeterd. “De situatie zal veranderen, maar ik weet niet of het binnen 24u of 48u zal zijn”, aldus Zidane nog. Eerder had voorzitter Perez nog geprobeerd om de twee met elkaar te verzoenen, maar de coach geeft de voorkeur aan Asensio en Vinicius Jr.de uitlatingen van Zidane schoten wel in het verkeerde keelgat bij Jonathan Barnett, de makelaar van Bale. “hij zou zich moeten schamen”, fulmineerde Barnett bij Espn. “zidane toont geen respect voor een speler die zoveel heeft betekend voor Real. Als Gareth vertrekt, zal het in zijn belang zijn. Niet omdat Zidane hem pusht.”

12 augustus 2020 om 12:27

La Decima, dat mag zeker hoor maar dan moet je achteraf ook niet zielig doen als hij zijn contract uit wil zitten. Hij moet vorig jaar de hele zomer vertrekken, maar wanneer een club bereid is om hem over te nemen mag het opeens niet meer. Ze hebben hem een nog betere salaris door de neus geboord en nu moet hij afzien van zijn huidige salaris?

12 augustus 2020 om 12:29

Dat Zidane later zijn staart in trok en ontkende dat hij hem graag zag vertrekken en dat hij zogenaamd blij zou zijn dat Bale er nog is, is onzin van het niveau Flat Earth of 5G veroorzaakt Corona. Tuurlijk gaat ie niet zeggen dat hij liever heeft dat Bale een enkeltje China boekt, maar hij hoopt het stiekem wel. Een leugentje om bestwil, zoals we dat noemen.

12 augustus 2020 om 12:29

@ Andres13eigenlijk is het niet om te lachen. Dit gaat alleen om geld en macht. Totaal niet om sport. Als voetbalfan en als voetballer wil je toch gewoon genieten van voetbal. Bale kan vast voor een bepaald bedrag van Real afkomen en ergens anders ook redelijk verdienen. Maar Bale verzaakt als voetballer. Hij doet niet echt wat er gevraagd wordt voor het salaris dat hij krijgt. En zijn houding vind ik niet humoristisch, maar eerder kansloos. Tuurlijk, het is leuk verdienen met vooral de bank warm houden en vervelend zijn. Maar in zekere zin is Bale wel enigszins aan het oplichten. Zakelijk gezien zijn goed recht. Moreel en als sportman gezien blijft het kansloos.

12 augustus 2020 om 12:30

Ik zie nergens dat Real zielig doet over dat we zijn contract moeten betalen. Ik lees alleen Nederlandse media die dit insinueerd om clicks te genereren. De transfer werd geblokkeerd omdat Asensio zwaar geblesseerd raakte en we een vervanger nodig hadden. Huidig salaris afstaan? In het artikel staat zelfs dat Real hem wil doorbetalen zolang hij een nieuwe club uitzoekt. Kijk dat andere ploegen hem hetzelfde salaris niet willen uitkeren is niet ons probleem, daar hebben we ook geen invloed op.

12 augustus 2020 om 12:31

Als jij als voetballer zo wil leven zonder te voetballen, kan ik me niet voorstellen dat je nog van het spelletje houd. Ik snap volkomen wat er is gebeurd in het verleden. Maar je gaat me niet zeggen dat stress de overhand bij jou neemt omdat je bij een andere club 'n paar M-tjes minder gaat verdienen. En je weer moet gaan voetballen!!! Dan is die gierigheid of hebberigheid hoe je het wil noemen wel heel erg naar je hoofd gestegen.

12 augustus 2020 om 12:32

@Bon Jovi, maar vind je dat Zidane Bale dan slecht behandelt? Want op zich zijn het echt geen gekke teksten. Persoonlijk vind ik dat Zidane weinig te verwijten is in deze hele saga.

12 augustus 2020 om 13:32

Slecht is een groot woord, er waren wel momenten dat ik dacht dit kan wel net wat hoffelijker en ik vond dat Bale soms een makkelijke zondebok was die wat overdreven werd geviseerd maar daar hebben beide partijen hun aandeel in. Maar ik lees nu dat leden boven mij al die uitspraken hadden geciteerd dus mijn reactie was vrij nutteloos, my bad.

12 augustus 2020 om 14:14

La Decima, clickbate genereren? De NLse media zuigt het niet uit de eigen duim, dit komt gewoon van de Spaanse media van wie ze het overnemen. Wel vreemd dat je eerst zegt dat de NLse media uit is op clickbate maar vervolgens wel uit deze artikel gelooft dat ze zijn salaris willen doorbetalen.

12 augustus 2020 om 11:39

@Warabe ja man hij pakt ze heerlijk terug! Lekker zijn nog korte voetbalcarriere verpesten. De gemiste jaren kan hij nooit meer terugkopen, ook al verdient hij 100 miljard. Week in week uit met je team strijden, lekker ballen. Hij gedraagt zich nu als een gepensioneerde met hele dag op golfbaan.

12 augustus 2020 om 12:12

Als hij gelukkig is op de golfbaan is dat toch prima? Niet elke voetballer wil successen boeken, heel veel speler vinden geld belangrijker en dat is hun goede recht ook.

12 augustus 2020 om 12:16

Zeker waar dat hij ze terug pakt. Madrid wilde hem niet laten gaan waardoor hij een salaris van 1,1 miljoen is misgelopen. Bale zou enorm dom zijn om nu madrid te verlaten voor een lagere salaris terwijl hij eerder voor een veel hoger salaris weg kon gaan. Wat door madrid zelf gestopt werd. Verder verpest hij zijn voetbalcarriere niet. Verre van, hij heeft een enorm succesvol carriere gehad. Dit veranderd er niets aan

12 augustus 2020 om 12:33

Ja maar hij wordt betaald om te voetballen en zich in te zetten voor Real. Niet om te golfen. Dat is het punt. Tuurlijk was Real er zelf bij toen de contracten getekend werden. Maar deze houding is natuurlijk verwerpelijk. Zo'n rotte appel die zoveel verdiend is tevens ook funest voor de selectie.

12 augustus 2020 om 13:00

Doet hij ook. Hij is alleen niet zo goed meer. Ik hoor spelers vaak zeggen dat het enorm belangrijk is dat de trainer en speler een goede relatie hebben. Bale en zidane hebben dat niet. Zidane heeft meerdere keren zelfs gezegd dat hij hoopt dat bale snel een transfer rond zal maken. Voor zo een trainer zou ik ook niet door het vuur gaan.

12 augustus 2020 om 13:26

Hij komt toch op de training word alleen niet meegenomen voor wedstrijden. Dan ga jr toch niet braaf voor de tv zitten?

12 augustus 2020 om 13:19

Ik kan er ook wel stiekem van genieten dat het nu eens de speler is die de club in een wurggreep houd😀 Bale heeft groot gelijk dat hij zijn contract netjes gaat uitdienen... en Real heeft vorig jaar een enorme blunder begaan door hem niet te laten gaan. Als je eens kans krijgt om een speler met een beperkte sportieve bijdrage, maar een monstercontract, te laten gaan dan moet je dat altijd doen. Real had wel andere opties om de blessure van Asensio op te vangen.

Logische reactie... Hij is als stront behandeld daar, laat ze maar dokken.

12 augustus 2020 om 13:22

Stront? Hij krijgt 15 miljoen netto!
Laat niks zien in en buiten het veld. Is een buitenbeentje dat weigert zich in integreren, de taal te leren of zijn stinkende best te doen zodat Zidane niet om hem heen kan.

Hij heeft echt meer dan genoeg kansen gehad. Ja hij kost veel, maar hij kan ook veel, alleen laat dat niet consequent zien bij real en wel op de golfbaan.

12 augustus 2020 om 16:59

Wat zal Bale met een genoegen op zn cariere terugkijken op deze jaren. Voetballers hebben zo vaak zo’n matige mentaliteit. Maak wat moois van je carriere ipv 10/20% van die tijd op de bank te zitten en zogenaamd de vedette uit te hangen. Alsof Real daar mee zit.

Hoezo zijn hier mensen die zijn houding wel begrijpen? Heeft nauwelijks iets laten zien in Madrid ( op een paar belangrijke momenten na). Hij is niet goed genoeg

12 augustus 2020 om 11:11

Daar spreek je jezelf al tegen. Bale is cruciaal geweest in de winst van de 4 UCL's. In 2014 maakte hij de bevrijdende goal die La Decima inluidde, in 2016 was hij belangrijk met de winnende goal in de halve finale tegen City, in 2017 was zijn inbreng bescheiden maar in 2018 stond hij er in de finale weer met 2 goals om eigenhandig de finale te beslissen.

12 augustus 2020 om 11:12

Ik zou ook behoorlijk pissig zijn als mijn werkgever al jaren aangeeft niet tevreden met me te zijn en me vervolgens weigert te laten gaan als een ander bedrijf mijn salaris wil verdrievoudigen en weg wil halen.

12 augustus 2020 om 12:35

En tot hoever zou je die pissigheid van je laten komen dan? Wanneer stopt het? Er moet toch een moment komen waarvan je denkt 'het is wel afgelopen met deze drama?'. Je wil toch zelf ook weer leuk voetballen.

12 augustus 2020 om 12:57

Het stopt in 2022 als zijn contract afloopt.

12 augustus 2020 om 11:31

Hoezo kan je het niet begrijpen? In zijn schoenen was ik ook gebleven, een pensioen opbouwen en ernaast niets meer te hoeven verwachten van je werkgever, gezien die bijna nooit meer een beroep op je doen. Heerlijk, lekker focus op de echt belangrijke dingen in het leven.

12 augustus 2020 om 11:44

Zet jezelf nou niet zo voor schut. Een speler die een essentieel aandeel heeft in het winnen van 4 Cl's kan je met de beste wereld niet kwalificeren als 'nauwelijks iets laten zien'. Het probleem is toch echt gewoon de directie van Real, die teken een langdurig contract met mega salaris. En dat is nu het probleem, niemand in deze wereld wil het salaris betalen. dus blijft hij begrijpelijk bij Real.

12 augustus 2020 om 11:52

Omdat er ook veel mensen zijn die geen supporter zijn van Real Madrid en/of wel beide kanten van de medaille kunnen belichten.

12 augustus 2020 om 13:13

je verward geen affiniteit met Real Madrid hebben met antipathie in deze geloof ik

12 augustus 2020 om 13:30

Dus als je kunt begrijpen dat Bale bij Real Madrid blijft en z'n contract uitdient, heb je antipathie?

12 augustus 2020 om 16:20

nee hoor. Ik kan het ook begrijpen. Ik heb het over de mensen die Bale's gedrag daarrond goedpraten en dit 'heerlijk' noemen. Heb het dus ook niet over jou

12 augustus 2020 om 12:03

Doe je Bale echt te kort mee. Was in zijn eerste paar seizoenen gewoon erg goed ondanks zijn blessures en ondanks dat Ronaldo de man was.

12 augustus 2020 om 15:35

Ik denk dat vrijwel ieder klein jongetje met een voetbal akkoord gaat met de droom om ooit een omhaal te scoren in een CL finale, er 4 te winnen en misschien wel de beste speler ooit van je land te worden.kan aan mij liggen hoor.

Ik ga echt niet in of het terecht is of niet, of wie gelijk heeft, maar als ik een conflict zou hebben met mijn werkgever die mij veeeeels te veel betaalde ging ik ook niet zomaar weg. Allebei met het volle verstand een contract getekend.

12 augustus 2020 om 11:19

Meest objectieve reactie voorlopig lol. Nee maar idd, vanuit zijn kant kan ik begrijpen dat hij gewoon wil cashen. Het heeft ook met zijn prive situatie te maken denk ik en zijn liefde voor golf. En toch vraag ik me af waarom hij niet gewoon sportief revanche neemt ergens anders en weer plezier gaat beleven in het spelletje. Heel gek. Wat betreft zijn contract, tsja dat is achteraf een fout geweest. Perez dacht even dat Bale Ronaldo's plek zou overnemen maar niets is minder waar. En als je dan kijkt naar zijn prestaties en gedrag buiten het veld e.d. Tsja, presteert al 2 seizoenen niet meer. Loopt er vaak bij alsof hij geen zin heeft, nul inzet. En dan zijn gretigheid voor golf en allerlei fratsen buiten het veld of het incident met de vlag van Wales e.d. Dat alles samen, daar heeft men genoeg van gehad. En dan laatst wilt hij niet mee naar City maar gaat wel lekker zitten golfen. Tsja Perez heeft er genoeg van gehad. Ook zijn medespelers komen niet echt meer op voor hem maar gaan hem natuurlijk ook niet de grond inboren. Uiteindelijk is het beste dat hij gewoon gaat. Heeft in zijn eerste jaren het top gedaan, belangrijk geweest in finales maar het is nu al 2 seizoenen klaar met Bale. Beste voor beide partijen.

12 augustus 2020 om 11:27

Klopt. Maar Bale gaat zonder zijn geld niet weg, dus Real moet maar iets bedenken waarmee ze in ieder geval een deel van zijn salaris kwijtraken. Verkopen en een deel van het salaris doorbetalen?

12 augustus 2020 om 11:29

Helemaal mee eens, deze man heeft als enige speler nooit de moeite genomen om zelfs een beetje Spaans te leren. Heeft je ook weinig punten mee gescoord bij z'n collega's. Met zijn kwaliteiten (want die staan buiten kijf) en - ik dacht bescheiden - karakter, met daar tegenover een begenadigd tacticus en mensen-mens Zidane, dan moet er toch op z'n minst van beide kanten iets fout zijn gegaan dat dit geen gelukkig huwelijk is geworden? Bale heeft idd de laatste 2-3 jaar heel weining motivatie en betrokkenheidgetoond. Vind dat je al club (helemaal tegen dat absurde salaris) absoluut meer mag verwachten. Getuigt van weinig professionaliteit en is ook erg kinderachtig. Heb geen medelijden met hem als gezinsmens, noch met zijn bankrekening, maar wel met hem als voetballer. Beide partijen hadden hier toch een compromis moeten zoeken. Maar helaas.

12 augustus 2020 om 11:31

Jep dat zal her zeker worden. Beste is idd wat jij zegt, naar Spurs bv. of een Chinese club die alles betaalt lol. Of echt plan C, verhuren en deel salaris betalen zoals Man U met Alexis heeft gedaan en dan hopen in 2021 hem definitief kwijt te raken. Dan heb je iig geen stoorzender meer in je selectie. Lastige situatie is het iig wel.

12 augustus 2020 om 11:45

Bij mijn weten kan Bale zich uitstekend verstaanbaar maken in het Spaans. Niet vloeiend, maar ja zo makkelijk is dat niet. Dat geen Spaans spreken is door meerdere collega's al tegen gesproken

12 augustus 2020 om 12:14

Door meerdere collega’s is ook al gezegd dat Bale zich liever in het Engels uitdrukt dan in het Spaans.

12 augustus 2020 om 12:26

Liever dan wil dus niet zeggen dat hij geen Spaans spreekt? Als jij je ook verstaanbaar kan maken in je moedertaal ga je toch geen andere taal spreken als dat niet nodig is??

12 augustus 2020 om 12:39

Ik kan ook met iedereen op mijn werk die Franstalig is Engels beginnen spreken, daar zal ook niemand een probleem van maken. Maar als ik na 6 jaar nog steeds geen gesprekken in het Frans aanga met die mensen (terwijl ze zelf misschien ook niet al te best Engels spreken) komt dat na verloop van tijd niet al te best over lijkt me.

12 augustus 2020 om 13:14

dat is door geen enkele collega tegengesproken, enkel door zijn agent. Kroos, Courtois, Marcelo, Asensio en Vazquez hebben allemaal bevestigd dat ie nauwelijks Spaans spreekt. Als je naar beelden kijkt is dat ook vrij duidelijk hoor

12 augustus 2020 om 13:38

Die Franstalige Belgen op jouw werk zouden ook eens de moeite kunnen nemen om Nederlands te leren of niet? Maar nee dat doen die Walen natuurlijk niet, daar zijn ze veel te groot voor.

12 augustus 2020 om 14:09

Odriozola heeft in een interview aangegeven dat Bale prima Spaans spreekt en Saul Niguez zei ook dat hij met Bale in het Spaans spreekt. Dus ja wat is waar en wat niet?

En terecht hoor. Niet altijd netjes behandeld, waarom zou je dan weggaan? Hij krijgt 15 miljoen per jaar en kan gewoon non-stop golfen. Wat wil je nog meer?

12 augustus 2020 om 11:12

Voetballen?

12 augustus 2020 om 11:13

Schijnbaar golft hij liever. Ik snap hem wel hoor. Hij leeft niet perse voor het voetbal en dat is toch prima? Voor 15 miljoen per jaar zou ik ook gaan stoppen en op de bank gaan zitten.

12 augustus 2020 om 13:27

Ja en het mooie is golfen kan die ook is enorm goed.

niet heel netjes van Bale misschien maar goed. misschien een wijze les om vanaf nu wat minder lange contracten uit te reiken voor clubs

12 augustus 2020 om 11:12

Als jij 15 miljoen per jaar krijgt zou jij ergens anders graag minder verdienen zeker? Daarnaast heeft hij genoeg belangrijke momenten gekend en werd hij niet netjes behandeld. Dan zou ik ook gewoon mijn contract uitzitten en lekker gaan golfen.

12 augustus 2020 om 11:16

@arsenal890 dat niet nee. ik had ook blijven zitten voor dat salaris maar ik mag toch hopen dat Real wel van dit soort contractsituaties leert

12 augustus 2020 om 11:23

Dat mag ik ook hopen voor real. Dit blijf je toch vaak zien bij veel clubs. Spelers die teveel betaald krijgen voor de prestaties die ze leveren.

12 augustus 2020 om 11:26

Alsof dit spectaculaire verval van Bale te voorspellen was. Ronaldo vertrok en hij moest de nieuwe man worden. Dat hij dat nieuwe contract en dat salaris kreeg was te begrijpen, alleen de contactduur was te lang.

12 augustus 2020 om 11:26

Ars 890 / Goede vraag stel je daar vriend. Duik nu eens in de zaak van Alexis Sanchez, die naar Inter is gegaan en geld heeft ingeleverd.. Het kan dus blijkbaar wel

12 augustus 2020 om 11:35

Klopt InsideRMadrid. Het kan ook zeker, maar ik denk niet dat dat bij Bale gaat gebeuren. Daar zijn toch meer dingen voorgevallen.

12 augustus 2020 om 12:01

Gozer hij heeft jaren lang met Ronaldo gespeeld. Dat hij de nieuee man moest worden nadat Ronaldo was vertrokken slaat nergens op. Hoeveel hebben ze wel niet samen gewonnen? En we weten allemaal dat bepaalde spelers niet altijd netjes weggaan bij Real. Dus .... heeft Real vind ik zichzelf ook in de vingers gesneden. Dan laat ik zijn gedrag nu ff achterwegen.

12 augustus 2020 om 12:08

Natuurlijk moest hij de nieuwe man (in de vorm van aanvalsleider) worden na het vertrek van Ronaldo. Of is het toevallig dat er na het vertrek van Ronaldo opeens geen nieuwe aanvalsleiders gehaald werden? Ze hadden toen gewoon veel vertrouwen in hem.

12 augustus 2020 om 12:28

Maar Alexis vindt voetbal wss belangrijker dan golf. Op het moment dat voetbal niet meer je nr 1 passie is, dan is de houding van Bale prima te begrijpen. Zie het er zelfs van komen dat hij na RM gewoon lekker stopt om te gaan 🏌️‍♂️

12 augustus 2020 om 13:18

hoezo van leren? Als ze iedereen contracten van 2 of 3 jaar gaven waren ze slechter af hoor. Dan zaten spelers als Ramos, Modric, Kroos, Marcelo, Ronaldo, Varane etc allemaal ondertussen op het dubbele van hun huidige salaris of bij een andere club. Dan zouden er immers voor elke speler om de twee jaar een club op de stoep staan en een agent die er gretig gebruik van maakt. Ik snap niet dat mensen zeggen dat hier iets uit te leren valt en dan met een slechter alternatief komen. Liever 1 lamzak nog 2 jaar uitbetalen dan dat elke speler het dubbele aan salaris incasseert of je je beste spelers verliest

12 augustus 2020 om 11:14

dat is ook een duur grapje. Elke keer als het contract dan bijna afloopt en je wil de speler graag houden, komt er weer een tekenbonus, salaris weer omhoog, zaakwaarnemer wil weer bak geld, of je topspeler loopt gratis de deur uit. Das op de lange termijn niet veel goedkoper. De meeste spelers kiezen in de situatie van Bale toch voor speeltijd bij een andere club. Dit is gewoon een uitzondering.

12 augustus 2020 om 11:23

De enige echte fout die Real gemaakt heeft is die transfer naar China tegenhouden en dat is ook absoluut niet net geweest. Maar voor de rest zou ik niet weten wat er fout is gegaan? Het verval van Bale is namelijk volledig zijn eigen verantwoordelijkheid. Hij speelt al een jaar of twee gewoon ruk, maar dat schijnt alles behalve Bale zijn schuld te zijn...

12 augustus 2020 om 12:31

Denk dat beide schuld hebben. Als jij zonder communicatie op de bank gezet wordt en regelmatig alleen maar kritiek via media moet vernemen dan zou ik ook minder hebben om me 100% te geven.

Oh oh Perez hoe kon je stom zijn om de stekker uit de Chinese deal te trekken alleen maar omdat Asensio geblesseerd raakte. Het is niet zo dat Bale veel heeft toegevoegd in de competitie met z’n 2 goals & 2 assists, misschien 1 punt meer tegen Villarreal? Had hem gewoon verkocht dan was je nu van deze hoofdpijn kwestie verlost en was er veel meer salarisruimte, ik zie niemand die helaas nog dom genoeg is om hem over te nemen nu.

12 augustus 2020 om 11:18

Een enorme blunder inderdaad. Zeker omdat dit te verwachten was...

12 augustus 2020 om 11:24

Dat was de laatste kans denk ik, al helemaal omdat het bij Bale totaal niet meer om het voetbal zelf gaat maar puur om het geld. Als je dan een club had die hem zelfs meer wilde betalen dan Real had je hem letterlijk dezelfde dag nog in een privé jet van de club moeten brengen.

12 augustus 2020 om 11:28

Uiteindelijk is het zonde van het geld, maar Real kan het financieel wel hebben. Daarnaast zullen er ook niet al teveel wedstrijdpremies betaald moeten worden lijkt me 😉.

12 augustus 2020 om 11:21

Ja als dat zo is dan was dat wel echt stom. Eerst hem een gek contract geven, oke en dan kan je hem kwijt raken toch houden. Dacht Perez nou echt dat hij weer zou opbloeien en weer veel waard zou zijn voor het team en financieel. Tsja, zo jammer, dit is nou wel klaar en over. Wordt er onderhand wel moe van, zoals Kieft dat vaak zegt.

12 augustus 2020 om 11:26

Perez had eigenlijk moeten cashen na die CL finale van 2018, toen Bale met die rare opmerking kwam direct na de finale. Toen had je er nog flink aan kunnen verdienen bij een United of Chelsea, nu zal geen enkele club van niveau hem nog willen hebben.

12 augustus 2020 om 13:20

toen had je hem gewoon voor 60 of 70 miljoen naar Mou bij United kunnen sturen. Eeuwig zonde inderdaad

12 augustus 2020 om 11:24

Joshua / Er was geen sprake van verkoop, hij zou transfervrij naar China vertrekken, en idd zuur dat het nu zo heeft uitgepakt, maar goed het is wat het is. Genoeg clubs die hem echter willen overnemen en zijn starpower kunnen gebruiken, ik ben benieuwd hoe Florentino Perez dit gaat oplossen, want het werkt natuurlijk wel twee kanten op, al die jaren heeft Bale een gigantisch salaris verdiend, hij zou de club dus dankbaar moeten zijn ipv dit gezever. Anderzijds maak ik me weinig zorgen en ik ben blij dat Zidane deze Bale uit de selectie pushed. De hele wereld kan zien dat deze man gewoon onder doet voor een Rodrygo, Brahim, Vazquez en Asensio, je kan dus stellen dat hij 5e keus is. Oftewel, hij moet heel gauw weg uit onze prachtige voetbalhoofdstad

12 augustus 2020 om 11:30

Er is helemaal niet genoeg interesse vanuit andere clubs, de meeste clubs zitten echt niet op Bale te wachten hoor? Die zien ook gewoon dat hij geen passie meer heeft voor het voetbal & veel liever golf speelt. Je gaat toch geen miljoenensalaris uitkeren aan zo’n gast die je inclusief blessures misschien 20x in een seizoen kan gebruiken, waarbij minstens de helft waardeloze wedstrijden zullen zijn doordat hij nog wedstrijdritme op moet doen of simpelweg geen motivatie heeft.

12 augustus 2020 om 11:30

Ik ben benieuwd wie hem zouden willen overnemen. Heb je een lijstje met concrete bronnen? Alvast bedankt. Vraag me namelijk af wie zo debiel is. Misschien Amerika/China/Midden-Oosten, maar Europese top? Kan het me haast niet voorstellen. Maar ben benieuwd naar je bronnen..

12 augustus 2020 om 11:34

Garrin / Spurs zou hem terug willen halen, Manutd houdt de Sancho deal in de gaten en mocht dat mislukken dan willen zij zich gaan melden voor Bale. Die zelfde club uit China kan zich weer melden voor Bale. Dan is er nog de zandbak en Amerika, maar daar lijkt Bale niet zo heel veel voor te voelen, al was hij dus wel bijna rond met die Chinese club, dus de competitie lijkt hem niet te deren

12 augustus 2020 om 12:18

InsideRMadrid, het valt me op dat jij regelmatig je onderbuik gevoelen als feiten hier staat te verkopen. Er is helemaal niet genoeg interesse in hem, dat is ook de reden dat je ze hem nergens kwijt kunnen. Eindelijk was er een club die wel bereid was om hem over te nemen en dan wil Real opeens niet dat hij vertrekt. Verder kijk je ook door een gekleurd bril, Bale hoeft Real helemaal niet dankbaar te zijn. Hij krijgt een salaris omdat hij zich jaren voor de club heeft ingezet en de club verdient ook aan hem. Werknemer hoeven hun werkgevers helemaal niet dankbaar te zijn. De speler die jij opnoemt mogen de veters niet eens strikken van een gemotiveerde Bale.

12 augustus 2020 om 12:37

Dat is wat ik altijd bedoel. Hij fantaseert zelf de ideale
Scenarios voor Real omdat hij die hard supporter is en loopt dat hier als waarheden te verkondigen. Hij weet ook dat Mbappe en Camavinga in 2021 komen. En in 2022 komt de Ligt als opvolger van Ramos. Het is bizar voor woorden.

12 augustus 2020 om 13:21

de club en competitie boeien hem geen ruk meer, enkel het financiele plaatje. Als een club uit Amerika of de zandbak genoeg wil betalen is ie meteen weg hoor

Weetje wat het mooie is wales selecteert hem toch wel voor het ek😂😂

12 augustus 2020 om 13:22

klopt. Maar wat heb je aan een speler die een heel seizoen geen wedstrijd heeft gespeeld?

Men zei precies hetzelfde over Alexis Sanchez, dat die wel ff ging blijven zitten om Manutd uit te knijpen... en we zien allemaal hoe dat is afgelopen

12 augustus 2020 om 11:22

Ja idd, gaan weer heel artikelem hierover komen en vele kan je gewoon met een korreltje zout nemen. Uiteindelijk is het afwachten op een officieel bericht. Maar vertrekken moet hij wel echt, beste voor beide. Ben benieuwd.

Nooit goed genoeg geweest voor Real, een speler die ook niet past in Spanje maar hij heeft wel een contract tot '22 dus zijn goed recht om te weigeren te vertrekken alleen hij moet natuurlijk wel profitioneel blijven en zich niet als een amateur gaan gedragen.

12 augustus 2020 om 11:24

Oneens, heeft het in zijn eerste jaren gewoon top gedaan. Ook zijn statistieken zijn niet verkeerd. In finales enorm belangrijk geweest. Enkel afgelopen 2 seizoenen is het klaar geweest met Bale en het zou mooi zijn als hij gewoon ergens anders weer plezier gaat beleven aan het voetbal.

12 augustus 2020 om 11:24

Absoluut onzin. Zijn eerste drie seizoenen was hij gewoon heel goed en daarna liet hij het ook regelmatig zien. Gewoon een absolute wereldspeler in zijn hoogdagen.

12 augustus 2020 om 11:31

Gf / Hij heeft zijn som al meerdere malen terug verdiend, hij heeft echt wel een hele goede periode gekend bij ons, maar sinds Cristiano weg is merk je dat Bale gewoon niets kan, en dat terwijl Benzema juist floreert, dat zou een heleboel moeten zeggen

12 augustus 2020 om 12:08

Meer dan 120 goals em 80 assists in 300 wedstijden is best netjes, helemaal aangezien hij de afgelopen 2-2,5 jaar slecht speelt (dus dat zijn zo n 50-70 wedstrijden met 10 goals en assists).

12 augustus 2020 om 13:22

ik vond hem zeker goed genoeg in zijn eerste seizoenen. Pas sinds de motivatie weg is is hij een ramp

Ik kan hier wel van genieten hoor, meneer Bale probeert een beetje de schade te beperken omdat Florentino hem straks keihard naar de uitgang gaat verwijzen. Je kan gewoon stellen dat Bale de slechtste selectie speler is die wij op dit moment hebben rondlopen. Ik ben vooral blij dat hij zich zo heeft laten kennen voor die partij tegen City. Als hij zich netjes had gedragen en gewoon was meegereisd dan was er weinig aan de hand, nu kan Real flink de druk opvoeren en aantonen dat hij zijn werk weigert. Ik maak juist op dat Bale al helemaal klaar is en dat hij het niet meer kon opbrengen om 1 laatste keer zich te melden. Maar degene die het meeste krediet in deze zaak verdient is Zidane, die Bale duidelijk laat merken dat hij matig is door hem gewoon niet op te stellen. Een andere coach had het misschien blijven proberen met de Welshman, ben blij dat Zidane zijn ogen open heeft!

12 augustus 2020 om 11:38

Het is natuurlijk niet vast te stellen dat hij dit daadwerkelijk zelf aan heeft gegeven. Het feit dat hij niet countert richting Real, Zidane en Perez wil niet zeggen dat hij deze uitspraak ook gedaan heeft. Lijkt mij in ieder geval in het geval van een rechtszaak (bij ontslag op staande voet) geen punt waar je de zaak mee gaat winnen. Immers dan zijn woord tegen die van Zidane. Ik vind het in ieder geval wel vermakelijk, als Real-fan is dat blijkbaar niet het geval

12 augustus 2020 om 11:55

Hahahaha jij laat je juist enorm kennen. Snap dat het frustrerend is, maar voor de neutrale toeschouwer is dit smullen. Wat neemt Bale jullie in de maling zeg, lekker de zakken vullen!

Ik snap hem niet. Hij verkloot gewoon zijn eigen carrière. Hij heeft echt alles: hij is fysiek een monster, snelheid, kopsterk en scoort makkelijk. Met zijn 31 jaar kan die nog zeker 3 jaar op het allerhoogste niveau spelen. Perez was volgens mij ook degene die altijd Bale in bescherming nam achter de schermen. Heel raar dit.

12 augustus 2020 om 11:36

Mogu / Klopt wat je zegt hoor, Bale zou nog alle kanten op moeten kunnen, en Flo heeft altijd in hem geloofd en hem vertrouwen gegeven. Ik hoop nu vooral dat onze president hem buiten weet te werken en daar heb ik toch wel goede vertrouwen in

12 augustus 2020 om 11:42

Voor fans als wij is het raar, voor hem, die alles weet wat er gebeurd is misschien niet. Hij heeft toentertijd bij Madrid getekend en er zijn waarschijnlijk bepaalde beloften gemaakt. In de afgelopen jaren heeft real hem meerdere malen laten vallen terwijl hij toch een van de belangrijkste krachten was. het lijkt er heel erg op dat hij zich verraden voelt en daarom uit rancune handelt nu. Als sportman lijkt het me dat je zelfs voor een wat lager jaarsalaris je beste jaren graag wilt vlammen. Hij houd zich aan zijn contract en Real zal moeten betalen. Soms moet je als club ook je verlies nemen als je weet dat je medeplichtig bent aan het niet nakomen van beloften, puur voor de toekomst van je club. Ze hebben geld zat daar dus er is geen reden om die 30 miljoen niet af te tikken. En ik denk dat ze ook nog wel een compromis kunnen sluiten op 20 miljoen, hem transfervrij te laten gaan zodat hij elders nog wat tekengeld kan pakken en iedereen blij te maken. Een duidelijk gevalletje van te grote egos bij Real.

12 augustus 2020 om 11:52

Real hem laten vallen? Wat moeten ze dan doen? De beste man trapt namelijk nog geen deuk in een pakje boter. Hij staat er volkomen terecht naast, maar dat dringt bij sommigen blijkbaar niet door.

Soortgelijk gevalletje als Bogarde, destijds, versus Chelsea. Groot gelijk, beiden in dit geval, want bij een misstap zou je zomaar een ontslag op staande voet overwegen en vanuit Bale, waarom zou hij nu nog weggaan? Voor zijn carrière maakt het geen verschil meer, alleen financiën zijn doorslaggevend, mijn inziens.

Als je toch niet wil voetballen, waarom stopt hij dan niet gewoon? Hij zal zeker wel 50 miljoen verdient hebben tot nu toe. Pak gewoon je spullen en stop ermee man en ga lekker genieten van het golfen in de zon.

12 augustus 2020 om 11:56

Als je het zo gaat bekijken... waarom zou je stoppen als je nu zowat al spelend rijk wordt. Hij krijgt gewoon salaris hoor. Waarom zou je dat opgeven dan. Met die levensstijl van die voetballers is meer meer meer alleen genoeg.

12 augustus 2020 om 12:11

Hij geniet al van het golfen in de zon.
Krijgt daarbij ook nog eens een dik salaris....

12 augustus 2020 om 12:22

Ik zou ook niet 30 miljoen laten liggen omdat ik al 50 miljoen verdient heb. Meer geld hebben doet geen pijn. Heeft een contract en het is zijn goede recht om die uit te zitten.

Ik snap het hoor, lekker je club dwarsbomen maar je wil toch voetballen of niet? Blijkbaar heeft hij niet zo’n groot voetbalhart.

Hahah zo moet dat. Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat zn kinderen daar opgroeien en het voor hun ontwikkeling beter zou zijn om nog even daar te blijven. Naar barca gaat hij toch niet en atletico is te klein voor hem. Ze hadden hem eerder moeten laten gaan, nu lekker op de blaren zitten door eigen wanbeleid. Die zieke omhaal’s en goals van hem zijn daardoor ook in de vergetelheid geraakt.

Als ik Zidane was (ik heb makkelijk praten, we weten natuurlijk niet het hele verhaal) zou ik Bale het volle vertrouwen geven op links, zijn favoriete positie. Wie weet bloeit hij op. Zet Hazard op 10 want die excelleert niet op de flank en Asensio op een vrije rol op rechts. Het is het proberen waard, beter dan Bale niet gebruiken en je geld verkloten. Hij is het voetballen echt niet verleerd... Zeker gezien we geen aankopen zullen gaan doen is het de moeite waard om hiermee te experimenteren.
Courtois; Mendy, Ramos, Varane, Carvajal; Valverde, Casemiro; Bale, Hazard, Asensio; Benzema.

Bale heeft gelijk dat ie niet wil inleveren. Maar je wilt ook spelen, je nuttig voelen en onderdeel uitmaken van je organisatie. Zoals hij dat kampioensfeestje viert, getuigt ervan dat hij zich er niet bepaald lekker onder voelt. Je moet je collega's onder ogen komen. Dat lijkt mij lastig tegenover collega's die nog niet de helft van jouw salaris opstrijken maar wel bijdragen. Ik heb dit op de werkvloer ook meegemaakt, dik betaalde collega's die niets meer deden, doorbetaald werden maar niet weg wilden (tenzij ze niet hoefde in te leveren). Wat ze allemaal gemeen hadden is dat ze hun collega's nooit meer onder ogen wilden komen. Ze bleven thuis, reageerden niet op mails, felicitaties of telefoons en gaven allemaal aan hogere hand aan alleen nog afgezonderd te kunnen werken. Volgens mij is dit gewoon een vorm van schaamte. Dat Bale niet mee wilde lijkt hier op. Het liefst laat ie zich niet zien en laat ie het via tussenpersonen oplossen.

Als je club je niet laat gaan als je 53 miljoen per jaar netto kunt gaan verdienen, tsja dan zou ik net als Bale die 30 miljoen ook gewoon pakken om vervolgens uit je contract te lopen, jezelf gratis aanbieden bij Atletico Madrid of Barca om daar twee jaar lang de sterren van de hemel te spelen.

12 augustus 2020 om 12:37

Hahaha dat zou wat zijn he als hij transfer richting Barca gaat. Maar hem hoef ik eerlijk gezegd niet bij Barca te zien.

Ik vind het prachtig dat Bale een van de grootste clubs ter wereld laat zien dat een contract gewoon een contract is. Ze hebben hem willens en wetens tot 2022 vastgelegd tegen een gigantisch salaris en hem daarmee voor elke concurrent onbereikbaar gemaakt. Prima, maar dan mag je ook betalen waar je voor getekend hebt. Zijn afwezigheid tegen City hoef je hem ook al niet meer aan te rekenen. Ze zijn zelf akkoord gegaan met zijn afwezigheid, anders hadden ze hem nu wel wegens contractbreuk aangepakt. Ik heb niets tegen Real Madrid, maar vind wel dat ze nu in hun eigen val getrapt zijn.

Nu gaat het in Madrid een moddergooi gevecht worden tussen Real en Bale. Weet je wat het is? Er zijn zoveel dingen voorgevallen tussen die 2. Het is lastig om 'één dader' aan te wijzen. Dit zijn opstapelingen van compelicaties. Ze weten allebei dat niet meer goed zal komen. Het beste is dat men echt goed met elkaar zal moeten praten om de tafel. En niet te praten hoe ze verder gaan, maar om afscheid te nemen van elkaar. Het heeft geen zin om nu de dader aan te wijzen en zelf slachtoffer te spelen. Zelfs die fase zijn ze al voorbij. Dat kan altijd nog nadat ze van elkaar verlost zijn. Als ik Bale was, was ik denk ik allang weggegaan al zou ik ergens andere iets minder verdienen. Van die 5M minder per jaar ga ik niet dood. Daar genieten zelfs nog m'n achter achter kleinkinderen van. Dan kan men leuk zeggen dat ze allebei contract hebben getekend. Maar dat is onzin. Al helemaal als ik hier moet lezen dat sommige mensen hun zelf als voorbeeld zetten. Dat zijn appels met peren vergelijken. Bale oefent zijn hobby uit als werk. Hoeveel van die mensen die zichzelf als voorbeeld zetten doen dat ook??? Oke! Dus dat is al een verschil dat sowieso niet te vergelijken is. Als Bale ontslag neemt of krijgt, kan hij dezelfde week weer aan het werk bij een andere club. Wat Bale doet is puur treiteren. Maar aan de andere kant zal het Real leren om zulke contracten nog te maken en te tekenen in de toekomst. Want die hebben ook mee gedaan eraan.

Luka Modric heeft aangegeven nog een seizoen te willen blijven maar hij weet dat Odegaard komt, en Modric wil juist een onderdeel van de oplossing zijn en niet van het probleem. Daarom heeft Modric er wel op aangedrongen om nog een jaar te blijven, maar wel tegen een salarisverlaging, en wetende dat Odegaard en Fede meer minuten zullen krijgen. Je leest het goed, salaris verlaging. Alle spelers hebben al aangegeven akkoord te gaan met een flinke salaris verlaging, daarom ben ik zo blij dat de club in deze positie zit en dat de trouwe spelers meewerken, want Real heeft al uitgesproken dat het crisis is en dat het alle zeilen moet bijzetten om dit komende seizoen door te komen. First things first, Bale en James naar de uitgang verwijzen, en daarna nog een paar goede spelers verhuren! Ik heb zin in het nieuwe seizoen, en ik ben zo benieuwd wie volgend jaar nummer 11 gaat dragen. Zo zal het vertrek van Bale denk ik beginnen, dat Real eerst zijn nummer afpakt, logisch ook, de beste man verkoopt 0 shirtjes lol

12 augustus 2020 om 14:05

Hoe gaat Real denk je spelen volgend seizoen? Denk persoonlijk zo (zie opstelling), aangezien er geen aankopen gedaan zullen worden denk ik.

Courtois
Carvajal
Varane
Ramos
Mendy
Casemiro
Valverde
Asensio
Odegaard
Hazard
Benzema
12 augustus 2020 om 16:21

Ik denk dat Kroos gewoon een basisplaats krijgt en dat Odegaard en Modric tweede keuze worden op het middenveld

12 augustus 2020 om 16:42

Raulista / Zo dat is een prachtige opstelling man, maar ik persoonlijk denk dat het : Court - Carva Varane Ramos Mendy - Fede Casemiro Kroos - Odegaard Benzema Hazard .. neemt niet weg dat Asensio ook een grote rol kan gaan spelen, ik was hem een beetje vergeten als ik heel eerlijk ben

12 augustus 2020 om 19:00

Asensio vind ik zo'n mooie speler he. Die kan echt een goeie worden.

Gevalletje ‘eigen schuld, dikke bult’. De ‘Galacticos’. Vreselijk.

12 augustus 2020 om 16:55

De Galacticos waren Zidane, Figo, Beckham, Raul en Ronaldo. Wat is je punt man?

Natuurlijk gaat hij z'n contract uitdienen. Hij wilt voetballen alleen mag hij niet. Dus wasrom zou hij ergens naartoe moeten waar hij niet naartoe wilt. Real heeft het contract zelf opgesteld en getekend, dus ze zijn gewoon verplicht hun verplichtingen natekomen. De kinderen van Bale zullen ook gewoon gesettled zijn in Madrid, dus hij dient z'n contract uit en misschien gaat hij wel gewoon met pensioen. Hij heeft genoeg verdient daar bij Real.

Ik snap Bale wel ja. Maar je moet het ook zo zien: je bent 31 jaar en hebt nog een paar jaar om je sportief te revancheren na twee slechte seizoenen. Wil je dat zomaar in de prullenmand gooien? Hij heeft gelijk als hij zijn contract wil uitdienen want beide partijen hebben met gezond verstand getekend.

Ik ben geen sportman (en ook niet rijk), maar ik kan me er niets bij voorstellen om ergens te blijven waar ze me niet willen en wel een dik salaris innen. Een beetje de clown uithangen op de tribune kan ook gewoon niet. Soms is een huwelijk niet gelukkig. Kan. Je hebt je best gedaan, maar het is tijd om verder te gaan. Nu is het net alsof je per sé bij je ex wil blijven wonen omdat ze zo'n mooi huis heeft. Ik snap t niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren