Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Woedend Real Madrid overweegt ontslag op staande voet voor Bale’

Laatste update:

Tussen Real Madrid en Gareth Bale lijkt het niet meer goed te komen. El Confidencial meldt zondag namelijk in een groot opiniestuk dat de aanvaller van Wales waarschijnlijk zijn laatste minuten voor de Koninklijke heeft gespeeld. Bale werd op de dag van de Champions League-wedstrijd tegen Manchester City namelijk gespot op de golfbaan, wat naar verluidt tot grote verontwaardiging heeft geleid bij voorzitter Florentino Pérez.

"Bale zal ons witte shirt niet meer besmetten", zo wordt een medewerker van Real geciteerd door bovengenoemde Spaanse krant. Er wordt zelfs gerept over ontslag op staande voet, daar de routinier tot tweemaal toe heeft geweigerd om in actie te komen voor de Madrileense grootmacht. Naast het cruciale treffen met Manchester City in het miljardenbal liet Bale ook al de seizoensafsluiter tegen Leganés schieten. Voor de beleidsbepalers in het Santiago Bernabéu is de maat nu echt vol, zo klinkt het in de Spaanse media.

Gareth Bale op wedstrijddag van Real Madrid gespot op golfbaan

Er is grote verontwaardiging over Gareth Bale, die golfen verkiest boven spelen in de Champions League.Lees artikel

Volgens El Confidencial is 'het gebrek aan toewijding en professioneel gedrag' Pérez en de andere bestuurders van Real een doorn in het oog. Ze vinden het onbegrijpelijk dat Bale trainer Zinédine Zidane liet weten dat hij niet wenste te spelen tegen Manchester City. Bale is nog niet officieel op de transferlijst geplaatst, maar bij een volgende misstap van de aanvaller lijkt een definitieve breuk tussen club en speler onvermijdelijk. In het opiniestuk wordt tevens gewezen op de bekoelde werkrelatie tussen de international van Wales en de overige Real-spelers. Zelfs aanvoerder Sergio Ramos zou geen moeite meer doen om hem bij de spelersgroep van de Spaanse kampioen te betrekken.

Bale drukt met een jaarsalaris van circa vijftien miljoen euro behoorlijk zwaar op de begroting, wat voor Real nog een reden is om tussentijds afscheid te nemen. Bale, met een doorlopend contract tot medio 2022 is echter niet van plan om zijn riante salaris in Madrid zomaar op te geven. Diens zaakwaarnemer Jonathan Barnett heeft reeds meerdere keren aangegeven dat zijn cliënt gelukkig is in Madrid, uitspraken die voor de nodige ergernis zorgen bij Pérez en consorten. Er zijn al verhalen opgedoken over een transfer naar de Verenigde Staten of China, al is het afwachten of clubs tijdens de coronacrisis het megasalaris van Bale kunnen ophoesten.

Real Madrid heeft het volste recht om Gareth Bale te ontslaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoevaak heeft media nu al gezegd dat Bale zijn laatste minuten voor Real heeft gespeelt. Heb het idee dat ze het veel erger maken dan het is. De meeste Real fans zijn blij voor de goede jaren van Bale en maken zich hier niet druk om. De laatste 2 jaar was zijn spel ontzettend karig ondanks het vele vertrouwen dat hij toen kreeg. Het is mooi als hij straks vertrekt en anders is het niet anders. Ligt volgens mij ook gewoon goed in de selectie.

9 augustus 2020 om 13:23

La Dec / Ja ik ben Bale heel erg dankbaar voor wat hij heeft gedaan maar hij is natuurlijk geen Cristiano Ronaldo, die bergen kon verzetten. Bale kon excelleren omdat hij naast de beste ter wereld kon spelen, ja dat kunnen er wel meer, maar nu dat Cris weg is zie je hoe beperkt Bale eigenlijk is. Hij ligt totaal niet goed in de groep, ik heb geen idee waar je dat vandaan tovert, maar goed. Zo snel mogelijk wegduwen en fris aan een nieuw seizoen beginnen. Wat zou het goed voor de kleedkamer zijn als we deze man van de loonlijst konden schrappen zeg

9 augustus 2020 om 13:38

OFF: Hou eens op met te doen alsof het een feit is dat de speler in kwestie “de beste aanvaller ter wereld is”. Werkt nogal irritant.
ON: Waarom kan het niet zo zijn dat Zidane tegen hem heeft gezegd, ik wil je wel mee nemen maar laat je sowieso niet spelen. Wil je dan nog mee of blijf je liever thuis? Aangezien hij de laatste wedstrijden al niet in viel. Lijkt me veel logischer dan de rel die de media nu weer probeert te creëren.

9 augustus 2020 om 13:49

Fc / Wil je dan nog mee???? Je maakt een geintje hoop ik. Bale heeft te luisteren naar wat Zidane hem verteld, zo staat dat in zijn contract. Anyway, dit zijn de laatste stuiptrekkingen van Bale, want als Florentino de trekker over haalt is het gauw bye bye met onze Welshman

9 augustus 2020 om 13:58

Als je ziet hoe Real Madrid zijn voetballers de afgelopen jaren heeft behandeld denk ik dat het voor hun steeds lastiger wordt om echte wereldsterren te halen. Ik heb het idee dat er een sfeer heerst van wie betaald die bepaalt.... dat is niet meer van deze tijd, dat is eigenlijk pure machtswellust.

9 augustus 2020 om 15:26

Florentino probeert al 3 seizoenen de trekker over te halen. Nog steeds is het niet bye bye.

9 augustus 2020 om 16:59

kerel jij hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt he... Het is net Perez die een vertek van Bale keer op keer heeft tegengehouden. Zidane wil hem al effe niet meer maar Perez zijn ego lijkt te groot om zijn recordaankoop weg te sturen.

10 augustus 2020 om 00:54

@insidermadrid Real wil al jaren van Bale of maar wil zijn ocntract niet uitbetalen. Daar zit het grote probleem. Of er nu wel of geen sprake is van werkweigering, we weten het niet. Maar we weten wel wat Real doet als ze van een contract afwillen, zie destijds met Robben, Sneijder en Huntelaar.

11 augustus 2020 om 19:06

Allemaal leuk en aardig, maar als die voorzitter 'de trekker overhaalt' is de transferwaarde van Bale per direct naar nul gereduceerd. Wat is de bedoeling van Real? Om hem gratis weg te laten gaan, of willen ze nog wat van die 100 miljoen terug zien die ze ooit betaalden? In dat laatste geval is ontslag op staande voet nooit een optie.

9 augustus 2020 om 14:17

Als ik naar Bale kijk zie il toch echt wel het verschil wat het mentale aspect maakt. Bale maakt op mij de indruk, dat hjj er niet zoveel zin meer in heeft en niet meer 100% wil geven of beter wil worden. Ik denk dat Bale in potentie en qua talent niet heel veel onder had hoeven doen voor Ronaldo, maar waar Ronaldo die enorme drive heeft om continu beter te worden, fit te blijven en te winnen en dus op zijn 35e nog 30 inknalt in Italië. Incasseert Bale lekker zijn salaris terwijl die op de golfbaan staat. Als die er geen zin meer in heeft moet die er lekker mee ophouden, maar ik vermoed dat hij nog 2 jaat lekker zijn topsalaris zal incasseren of zich laat wegsturen om vervolgens zijn schoenen in de kast te leggen. Zonde van al dat talent, had die echt die wil en drive gehad, had hij ook nu gewoon nog bij de beste ter wereld kunnen horen.

Het is toch wel een soap serie die hele Bale, ik snap dat het geld fijn is maar zo kan je toch niet leven met jezelf? Is het geld dan zo heilig dat je overal zo een schijt aan kunt hebben?

9 augustus 2020 om 13:08

Ik denk dat het hem minder doet, na het gedrag van Real Madrid. Moet Bale loyaal zijn naar een werkgever die dat andersom niet is? Ik geef die jongen groot gelijk. Lekker verdienen en je niet laten kennen.

9 augustus 2020 om 13:14

Klakkeloos dingen overnemen van anderen. Wat heeft Real Madrid Bale aangedaan? Welke trainer zou een Bale in topvorm niet willen? Het zou het leven van elke trainer makkelijker maken, helaas wilt Bale niet meer voetballen. Hij is niet meer hongerig, niet meer gemotiveerd. Zelf als hij speelde zagen wij geen rushes, geen snelheid niks eigenlijk. Zidane heeft hem teveel kansen gegeven, eigenlijk begon het allemaal toen Bale in de rust werd gewisseld door Ancelotti tegen Valencia. Blijkbaar zag Perez dat niet graag en wist Ancelotti dat het zijn laatste seizoen was, en toen moest Zidane hem ook gebruiken, deed hij ook. Maar pas nadat Bale geblesseerd raakte en uit de basis viel, won Real Madrid haar prijzen en wedstrijden. Bale is het probleem, niet anderen.

9 augustus 2020 om 13:26

Adrian / Jij bent het typische voorbeeld van iemand die gewoon napraat wat hij hoort, in plaats van gewoon zelf te kijken. Weet je wel wat loyaliteit betekent? En jij vindt Real niet loyaal naar Bale toe? Denk je dat iedereen ff zo een contract als die van hem krijgt? Dat is loyaliteit zat toch vanuit de club? Vervolgens weigert hij om zich te melden voor een wedstrijd in Manchester. En dan zeg jij ook nog eens lekker verdienen en je niet laten kennen. Ik heb het gevoel dat je best wel van de realiteit af staat...

9 augustus 2020 om 13:30

Ik heb Zidane toch meerdere keren horen zeggen dat Bale niet meer in de plannen voorkomt en dat het beter is dat hij vertrekt. Dat vind ik niet netjes naar een werknemer die je in 2016 een contract tot 2022 hebt aangeboden. Real Madrid is zelf voor zijn transfer naar China gaan liggen, hij moest en zou plots blijven. Laten we verder eerlijk zijn Real Madrid heeft best een verleden met ongewenste spelers eruit werken? Het kan zijn dat ik dat ook verkeerd heb begrepen, maar volgens mij mochten die vier Nederlandse gasten ook niet meer meetrainen en moesten allemaal weg. Snap je dat Real Madrid een beetje de schijn tegen heeft op dit moment?

9 augustus 2020 om 13:31

Real was altijd loyaal naar die jongen. Maar Bale traint en speelt wedstrijden op 30%, heeft vaak afgezegd met een blessure wat wellicht helemaal geen blessures waren, het maakt hem niet uit of die wint of verliest, zolang zijn lelijk bosje haar maar goed zit. Verder werkweigering en lekker Real belachelijk maken met dat golf spandoek en nu dus bijvoorbeeld ook weer, golfen kiezen boven de wedstrijd in Manchester of gewoon de wedstrijd kijken. Ik vind dat Real erg veel geduld heeft gehad met hem en als ik Real was zou ik zijn contract ontbinden. Hij verdiende al die fluitconcerten echt volledig.

9 augustus 2020 om 13:31

En jullie Real fans nemen natuurlijk niet alle negatieve berichten over Bale klakkeloos over. Bale wilde zelf weg en Real hield dat tegen. Nu blijft Bale gewoon bij de club, gaat naar de trainingen, wordt niet opgesteld. Hij zeurt er niet over, maar omdat Real hem nu wil verkopen is het allemaal een probleem aan het worden. Had je hem maar moeten verkopen toen hij weg wou.

9 augustus 2020 om 13:33

@CMG- ik begrijp jou verhaal en als ik dit lees ziet het gedrag van Bale er niet bepaald goed uit. Maar eerlijk gezegd weet vrijwel niemand wat de rede precies is. Hoe is iemand behandeld wat is er allemaal is gezegd enz. enz. En dan bedoel ik niet alleen Bale maar ook trainers en bestuur. Er is erg veel voorgevallen maar zoals al aangegeven weten wij niet wat de rede is.

9 augustus 2020 om 13:37

@InsideRMadrid dat contract hebben ze niet aangeboden omdat ze Bale zo lief vinden, maar omdat ze dachten er beter van te worden toch? De realiteit is dat het al jaren niet netjes is hoe spelers bij Real Madrid moeten vertrekken. Beckham, Sneijder, Robben, Drenthe, Casillas en Raúl zijn toch allemaal niet zo netjes behandeld? Bale had een langlopend contract toen een functionaris van de club begon te verkondigen dat hij beter kon gaan. Dan kan het gebeuren dat iemand rekening had gehouden met zijn contract tot 2022. Ik vind het heerlijk dat hij Real gewoon aan het contract houdt en niet vertrekt wanneer het hen uitkomt.

9 augustus 2020 om 13:43

El Fenomeno, voor mij congrueert het niet helemaal. Bale wil niet vertrekken, maar zijn manager roept in de media dat het beter is als hij wel vertrekt... loyaliteit zou voor mij dan ook betekenen dat hij zijn wens om zijn contract tot 2022 uit te dienen mag vervullen, zonder dat zijn manager roept dat hij beter kan gaan. Snap je dat het voor mij niet rijmt op loyaliteit?

9 augustus 2020 om 14:13

Is het nou bij niemand opgekomen dat het ook gewoon kan dat Bale gewoon niet zo goed meer is? Keer op keer wordt er gezegd dat die jongen "op 30% speelt". Dat zou mij ook irriteren als ik keihard mijn best doe, maar gewoon niet beter kan.

Verder kan ik mij heel goed voorstellen dat Bale er geen zin meer heeft, omdat hij zich gewoon niet meer gewaardeerd voelt, ook als hij wel gewoon zijn best doet. Of hij dat de eerste was die iets verkeerd heeft gedaan maakt niet, de eindstand is dat hij nu klaar is met Real en dus rustig zijn contract gaat uitzitten. Ik snap wel dat hij daar nu met de "ik laat me niet wegpesten" mentaliteit gaat zitten.

9 augustus 2020 om 14:28

Het gedrag van Real Madrid. Over wat heb je het nou? Dat ze hem elke keer ie fit is gewoon opstellen? Bale is begonnen met mokken de dag dat Benitez werd ontslagen. Benitez wou van Bale immers meer een ster maken en belangrijker maken, andere coaches zagen dat anders. Dat de fans je uitfluiten overkomt iedereen bij Madrid wanneer ze niet hard genoeg werken, of je nou een jeugdspeler bent of 100 miljoen hebt gekost. Dat weet je voor je tekent. Zidane deed vorige zomer zeer ongelukkige uitspraken die hij beter achterwege had kunnen laten, dat zeker. Verder zie ik geen reden om Madrid als de boeman weg te zetten. Bale doet niets met zijn teammaats mee. Stuurt zijn kat bij etentjes ed. Hij is natuurlijk niet verplicht om daaraan deel te nemen maar dan moet je niet raar opkijken wanneer je niet goed in de groep ligt. Hij spreekt nauwelijks Spaans (nee dat is geen fabeltje maar een feit). Wanneer hij fit is en speelt werkt hij niet hard genoeg. Wanneer hij fit is en niet meteen speelt moppert ie. Dat hij een man van glas is is nog het laatste waar het bestuur van Madrid mee zit op dit moment denk ik. De man geeft gewoon geen ruk meer op het veld maar zeikt wel wanneer hij niet speelt (zoals bij de hervatting na de lockdown). Wat moet je dan nog als club? Daarnaast gaat dit allemaal niet om loyaliteit. Dit gaat om doen waarvoor je betaald wordt. De club betaald je netjes door, dan heb jij zoveel of zo weinig te spelen als de club beslist en je in de speeltijd die je hebt gewoon 100 procent in te zetten. Anders ben je je club aan het bestelen. Dat hij geen ruk geeft om Madrid zal me worst wezen, doe gewoon waar je voor betaald wordt als je het geld zo leuk vind en daarvoor wil blijven.

9 augustus 2020 om 14:30

Adrian11 dan ben je gewoon niet goed op de hoogte mijn vriend. Zidane zei dat Bale op het punt stond te vertrekken, en dat was ook zo. Hij zei tevens dat dat voor beide partijen het beste was. Dat Bale wou blijven was op dat moment niet van toepassing. Hij stond immers op het punt om in China een contract te tekenen. Alles was beklonken en zou doorgang vinden ware het niet dat Asensio plots een blessure opliep. Daardoor trok Perez de stekker uit de deal (foute beslissing imo). Zo zie je maar dat je als coach over zulke dingen gewoon je mond moet houden tot het beklonken is. Anders is het toch heel onhandig wanneer het uiteindelijk niet doorgaat zoals nu het geval is

9 augustus 2020 om 15:39

Real8madrid, zoek maar eens op youtube: Gareth Bale - Spanish interview. Vertel mij nog eens dat het een "feit is" dat hij geen Spaans spreekt. Bale heb ik nog geen enkele keer horen mopperen in de media. Echter heb ik Zidane zelf wel horen zeggen dat hij beter kan vertrekken omdat er geen plek meer is voor hem. Waarom zou hij dan nog hard gaan werken voor diezelfde trainer? En je zegt wel dat dat uitspraken waren die Zidane beter niet had kunnen zeggen, maar dat kun je niet enkel weerleggen als: ongelukkige uitspraken. Terwijl je Bale beticht van mokken. En hij speelt toch gewoon als hij mag invallen of mag meedoen? Wie ben jij of uberhaupt iemand om te zeggen dat hij niet zijn best doet? Als Vinicius "slecht" speelt en niet zijn best doet of iets dan is het een vormdip, maar bij Bale is het "hij werkt niet hard". Ik snap dat het niet leuk is om te zien dat jouw club fouten maakt of iets, maar in dit geval kun je Bale niets kwalijk nemen daar hij gewoon doet waarvoor hij betaald wordt, dat hij misschien beter kan of wat dan ook, is geen vast staand feit.

9 augustus 2020 om 16:31

Troy, nou vraag ik me af of jij een beetje spaans kan? Ja hij doet een interview van ongeveer 20 minuten in het spaans. Stamelend, naar woorden zoekend, grammaticale fouten, ingestudeerde basisantwoorden, basis vocabulair... Voor dat ene interview vind je er 20 waar het niet lukt. Oa eentje waar de spelers elkaar vragen stellen met Modric, Mariano, Bale en nog 1 iemand vorig jaar waarin Bale enkel kan kiezen tussen scoren of assisteren in het spaans en daarna in het Engels antwoord op Modric dat ie er geen ruk van begrijpt... Vorig jaar beste vriend. Daarnaast hebben ondertussen Courtois, Marcelo, Kroos, Asensio en Vazquez allemaal stuk voor stuk in de media bevestigd dat Bale geen Spaans spreekt of nauwelijks en dat ie liefst in het engels communiceert. God wat zijn mensen soms kinderlijk te foppen. Een ingestudeerd interview met kinderlijke taal als el mejor sensacion del mundo en meneer kan vloeiend Spaans... Ik vond het tenenkrommend en ik spreek zelf nauwelijks spaans. Hier en daar wat woordjes en zinnetjes opgepikt doorheen de jaren wanneer op vakantie en zelfs ik kon van mijlenver zien dat ie er niks van kan

9 augustus 2020 om 16:33

@real8 Zidane heeft wel degelijk gezegd dat Bale liever vandaag nog vertrekt. Was in juni 2019. Vale wilde weg maar Real wilde nog een behoorlijk bedrag. Dat is hun goed recht net zoals dat van Bale is met een contract. Real en andere clubs hebben de neiging om spelers te demotiveren als ze niet meer nodig zijn en ze naar het 2e of niet meer te laten spelen en apart te laten trainen. Dit is de andere kant en Bale staat in zijn recht.

9 augustus 2020 om 16:34

maar vinicius speelt niet slecht en doet niet zijn best. Tuurlijk, hij speelt soms slechte wedstrijden maar zet zich wel in. Niet moeilijk te meten toch hoe veel en hoe hard iemand rent. Daarom kies ik opzettelijk voor die bewoording. Ik spreek over inzet, niet over presteren. Vormdipjes heeft iedereen maar die vent is te lui om de ene voet voor de andere te zetten. Dus nee, dan doe je niet waar je voor betaald wordt. Als ik geen ruk doe op mijn werk maar ik kom wel elke dag opdagen van 9 tot 5 dan lig ik ook snel buiten hoor, dat is echter exact wat bale doet. Aanwezig zijn

9 augustus 2020 om 16:36

Thamike die uitspraak was eind juli of begin augustus, niet juni. Madrid was immers al in de vs op trainingskamp. Bale ging inderdaad akkoord met een vertrek. Dat dat er uiteindelijk niet van kwam heeft niets te maken met Madrid dat een behoorlijk bedrag wou, er was immers al een akkoord. Het was Perez die de deal op het laatst gewoon blokkeerde omdat Asensio net een blessure had opgelopen en het hele seizoen zou missen.

9 augustus 2020 om 17:02

Het valt mij op dat er weinig zijn die voor Real Madrid zijn en de fouten van de club in deze kwestie erkennen. De club wilde hem kwijt, toen houden en nu kwijt. Bale geniet volgens mij wel van het leven daar, verdient bizar veel geld en hij heeft nog twee jaar recht op dat salaris. Ik snap dat hij blijft zitten en dat de club hem koud laat.

9 augustus 2020 om 17:28

@realmadrid8 ipv zelf te gokken kun je ook even zieken. Heb ik ook namelijk gedaan. Uitspraak was op 19 juni2019. Staat in alle nieuwsberichten en was niet moeilijk te vinden.

9 augustus 2020 om 20:50

Real8madrid, ik kan geen Spaans. Maar hij verstaat het en spreekt het. Of hij het nu vloeiend of belabberd doet is niet aan de orde. Wat zeggen die spelers nou? Dat hij geen Spaans spreekt, of nauwelijks? En logisch dat hij liever Engels spreekt daar dat zijn moedertaal is. Het is tenenkrommend dat jij woorden in mijn mond legt want nergens heb ik gezegd dat hij vloeiend Spaans spreekt. Maar goed, Bale is de boeman en Real Madrid behandelt haar speler altijd met het respect dat ze verdienen. Zo, nu heb jij je zin.

9 augustus 2020 om 20:53

Ja, maar niet door werkweigering. Dan sta je op straat omdat je niet goed/hard genoeg werkt. En dat zijn 2 hele verschillende dingen.

9 augustus 2020 om 13:55

waarom niet? waarom word er altijd naar de speler gewezen bij dit soort clubs? of dacht je dat die clubs niet vies omgaan met spelers, personeel, en alleen maar op eerlijke wijze zo rijk worden? niks op dit niveau in de sport is schoon, dan heb je als speler geen enkele reden om je te schamen dat je bankt op je contract.

9 augustus 2020 om 14:10

@D-Bergkamp: het antwoord is ja. Voor 15 miljoen per jaar denk ik dat veel mensen overal schijt aan hebben.

Toen ik dit hier op VZ aankaartte, dat wat Bale heeft gedaan iets weg heeft van werkweigering, geloofde niemand mij. Maar als prof voetballer moet je altijd rekening houden met een plekje op de bank. Is onderdeel van je baan.

9 augustus 2020 om 13:26

Klopt, maar een werknemer kan ook ontevreden worden wanneer een werkgever beloftes maakt over de werkzaamheden en die niet nakomt. Allemaal giswerk, want we weten de details niet. Ik weet alleen dat Real zich niet altijd geweldig heeft gedragen t.o.v. Bale en andersom hetzelfde. Zal wel in onderling overleg ontbonden worden.

9 augustus 2020 om 13:27

Emile / Klopt helemaal wat je zegt. Stel je voor dat ik morgen ochtend mijn leidinggevende op bel en ik zeg : joh moet je horen, ik wil liever morgen niet naar kantoor toe reizen, het lukt me niet om het meer op te brengen... binnen enkele minuten zou ik een doos erbij mogen pakken en mijn bureau gaan leegmaken lol

9 augustus 2020 om 13:52

Ik denk als ik mijn baas opbel met dat verhaal, dat ik het niet meer kan opbrengen, dat ze dan serieus met me in gesprek willen en kijken of en hoe ze mij kunnen helpen om wel weer gemotiveerd te raken of plezier te vinden in mijn werk, in mijn huidige of een andere functie desnoods. Ik breng namelijk kwaliteiten mee naar mijn werk die ze niet door een keer in hun vingers te knippen weer hebben. Daarnaast is mijn baas menselijk en begrijpt hij dat het ongezond is om je werk te doen terwijl je totaal ongemotiveerd bent en het als een last voelt.

9 augustus 2020 om 14:01

Toch zit de werkelijkheid anders in elkaar en kun je op Rechtspraak. n l zat voorbeelden vinden van mensen die op staande voet ontslagen worden omdat ze werk weigerden. Maar misschien heb jij gewoon een chille baas,

9 augustus 2020 om 14:18

Oh zeker, ik heb een hele fijne baas vind ik. Maar ik wilde met mijn reactie puur even laten zien dat er ook anders naar gekeken kan worden en volgens mij gebeurd dit ook vaak zat. Ik heb in het geval Bale / Real dat die relatie volledig verziekt is en dat dit ook niet meer goed komt. Blijft toch jammer, dit soort zaken kent volgens mij enkel verliezers.

9 augustus 2020 om 15:41

Wat is werkweigering? Hij traint en wanneer het moet speelt hij. Waar is dat dan werkweigering? Dat zijn houding slecht is of iets, is iets heel anders.

9 augustus 2020 om 20:30

dat hij dus weigerde op de bank te zitten. Als alle reserves dat doen dan heeft een club een probleem. Zidane zei hem dat de kans klein is dat hij zou spelen. Toen zei Bale dat hij liever in Madrid achterblijft. (volgens verschillende bronnen

soms is het idd beter om je verlies te nemen. nu kost hij belachelijk veel salaris en je hebt niks aan hem als hij toch niet speelt

9 augustus 2020 om 13:29

Japie / Wat bedoel je precies met verlies? Hem gewoon gratis laten gaan? Ja, dat is hoe dan ook het plan. Hij was al bijna rond met een Chinese club afgelopen zomer, maar Perez stak daar een stokje voor. In eerste instantie las ik in de Madrileense media dat het ging om Asensio zijn blessure, de afgelopen weken hoor ik geluiden dat Flo de stekker uit die transfer naar China trok omdat Bale daar 1jaar zou spelen en vervolgens zou die Chinese club hem voor veel geld willen verkopen aan een Europese ploeg. Het originele plan van Flo zou geweest zijn om Bale deze zomer zelf te verkopen, maar ik denk niet dat men bij Real meer rekent op medewerken van Bale. Het zou wel wat zijn als Flo deze man van de loonlijst kon schrappen. Dat wordt een nationale feestdag in het witte gedeelte van Madrid

9 augustus 2020 om 13:58

@insidermadrid ik bedoelde inderdaad gewoon zijn contract verscheuren. je verliest idd geld op een transfer maar wat je zelf al terecht aangeeft ben je dan wel van dat torenhoge salaris af

9 augustus 2020 om 14:07

als je hem ontslaat verlies je transferrechten, maar hoef je gigantisch salaris niet te betalen. De vraag hoe realistisch een transfer is als Bale zelf niet wegwilt en salaris wilt inleveren. Je moet wel goede gronden hebben als je iemand op staande voet wilt ontslaan en contract wilt onbinden.

9 augustus 2020 om 19:52

insidermadrid, zoals ik weken roep, bale gaat nergens heen. Hij heeft een contract. Beste wat real kan doen is zijn resterende salaris uitbetalen en contract verscheuren. Dan ben je tenminste af van Bale op je loonlijst. Real heeft geen andere optie dan zijn verlies nemen in deze zaak en het is hun eigen schuld.

Zou mooi zijn als hij vertrekt. Voor alle partijen is dat natuurlijk de beste oplossing. Was van ontzettend veel toegevoegde waarde in de eerste jaren alleen daarna kwam er minder passie in het spel. Kansen heeft hij ook afgelopen seizoenen gekregen maar het plezier spatte er niet meer vanaf. Het zou toch al snel minimaal 36 miljoen aan salaris schelen als hij wordt verkocht/transfervrij weggaat.

9 augustus 2020 om 13:31

03 / Jij denkt dat het minder passie is, ik denk dat het te maken heeft met dat Cristiano vertrok, opeens alle druk op de schouders van Bale, opeens net zoveel verdedigers op hem als dat Cristiano op zich kreeg en Bale kwam niet meer onder die druk vandaan. Daarnaast zie je veel voetballers dat vuur kwijtraken als ze eenmaal dat grote contract getekend hebben, dit lijkt het zelfde geval.

Wat een gast die Bale. Real krijgt met hem alle karma terug hoe ze dr oud spelers hebben behandeld zoals Raúl, Cassilas.

9 augustus 2020 om 13:16

Krijgen we deze onzin weer, zo slecht behandeld dat ze na hun loopbaan terugkeren

9 augustus 2020 om 13:20

+ als je slecht behandeld wordt, trek je conclusies. Zoals bv Arthur bij Barcelona. Arthur doet ook wat moeilijk maar is uiteindelijk wel weg. Bale daarentegen blijft gewoon rustig poen pakken zonder enige bal te raken. Jammer dat je zo laag kan vallen, ookal verdien je massa geld...als je echt een profvoetballer bent dan is dat toch je passie? Of ben ik nu naïef?

9 augustus 2020 om 13:34

@juveamor / Golfen schijnt een dure hobby te zijn haha. Misschien daarom..maar ben het met je eens, Bale is alle schaamte voorbij en immoreel bezig

9 augustus 2020 om 13:33

J20 / Zo slecht behandeld dat ze een paar jaar later terugkeren als werknemers. Geloof je het zelf? Dit zijn gepassioneerde heren die veel gevoel hebben met de club, in tegenstelling tot onze Welshman

9 augustus 2020 om 13:55

En dan nog niet eens Kylor Navas genoemd. 3x de CL mee gewonnen, en dan zo aan de kant schuiven. Schande!

9 augustus 2020 om 16:40

wat een schande! Een doelman die goed presteert maar niet bij de top 5 van de wereld hoort verkopen en een doelman aantrekken die beter en jonger is. Hoe durven ze! Kerel, hoe groeit een club anders grapjas? Als dat niet mag dan kan niemand ooit nog transfers doen he? Iedereen gewoon spelen met de selecties die ze hebben, niet meer proberen versterken. Vorig seizoen wou ie ondanks het aantrekken van Courtois blijven en de concurrentiestrijd aangaan, dus mocht ie blijven. Dit seizoen wou ie liever vertrekken om ergens anders in de basis te staan, dus mocht ie gaan en nog voor een vriendenprijsje ook. Lul niet zo, Navas is heel respectvol en aangenaam behandeld

Betwijfel of dit waar is, corona crisis heeft ook Real Madrid had getroffen, Perez zei al dat Madrid hoogstwaarschijnlijk niet actief zal zijn op de transfermarkt. Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze Bale dan 34 miljoen euro mee gaan geven als ze hem op staande voet willen ontslaan. Zie ik niet gebeuren.

9 augustus 2020 om 13:14

Als ze hem op staande voet willen ontslaan en dit kost 34 miljoen zou ik dit meteen doen (als er geen andere club zich meldt en hij niet de rest van zijn salaris mee moet krijgen natuurlijk).

9 augustus 2020 om 13:15

Als je iemand op staande voet ontslaat hoef je hem niks mee te geven, want dan is het ontslag zijn eigen schuld.

9 augustus 2020 om 13:18

Jij denkt dat ze hem niet allang hadden ontslagen als ze “gratis” zijn contract zouden kunnen ontbinden? Zo werkt het niet, als ze zijn contract willen ontbinden moeten ze hem twee jaar salarissen meegeven 2x 17 miljoen euro, doe dat maar eens tijdens een coronacrisis waar Real Madrid meer dan 200 miljoen euro schade heeft opgelopen.

9 augustus 2020 om 13:22

Er zijn verschillende vormen van ontslag, Bijvoorbeeld om bedrijfseconomische redenen of omdat een werknemer zich heeft misdragen of althans niet aan de regels heeft gehouden. In dat laatste geval vervalt het recht op salaris per direct. Dan wordt gesporken van een ontslag op staande voet. Dat gebeurt bijvoorbeeld bij werkweigering. De rechter moet dan gaan kijken wat er is gezegd in het gesprek tussen Zidane en Bale. Als Bale in duidelijke bewoordingen heeft geweigerd af te reizen naar Manchester, dan heeft Real een sterke zaak.

9 augustus 2020 om 13:35

El Gua / Het werkt natuurlijk twee kanten op, als Bale zich niet aan zijn contract vorm houdt, heeft hij geen poot om op te staan. De situatie met Bale die niet ging meereizen naar Manchester is nog wat vaag, maar het lijkt erop dat de club hem geen toestemming heeft gegeven in eerste instantie, en dat hij toch gewoon mee moest maar dit weigerde. En we weten allemaal wat er gebeurt als jij en ik ons werk weigeren El Gua, ontslag op staande voet, in dit geval zal het niet heel anders zijn.

9 augustus 2020 om 13:16

Wat maakt het uit? Hij zit toch alleen maar op de tribune. Zijn aanwezigheid zorgt voor commotie en chaos, Zidane is het zat om elke pers conferentie te horen of hij ‘gezien’ heeft wat Bale flikte.

Wat een troep situatie is dit ook zeg. Zo'n dikke contract krijgen was een fout van Perez maar man hoe vreemd gedraagt Bale zich zeg. Triest, als je voetballer in hart en nieren bent dan ga je toch ergens anders je skills voortzetten en sportief revanche nemen. Deze man boeit het voetbal totaal niet meer. Alleen maar met golf bezig, hoe zuur. Belachelijk gewoon. Ga lekker naar Spurs ofso, ook al moet je wat inleveren en weer genieten van het spelletje maar nee Bale niet. Hoop dat hier snel een eind aan komt. Hij heeft het in zijn eerste jaren prima gedaan maar het is nu wel al 2 jaar klaar met hem.

Zegt natuurlijk heel veel als zelfs de aanvoerder geen moeite meer doet om je bij de groep te halen. Geloof mij, Ramos is de grote vriend van iedereen en kan soms fel uit de hoek komen maar is altijd iemand die deze machtige club op nummer 1 plaatst, daar kan zo een clown als Bale een voorbeeld aan nemen. Ik kan niet wachten tot Florentino Perez hem the sack gaat geven, dit soort publiciteit wil de club juist voorkomen. Hopelijk ontdoet Perez hem deze maand nog van de club

9 augustus 2020 om 13:34

Hoe weet je dat Ramos soms fel uit de hoek kan komen? Spreek je hem regelmatig? Ken je zijn karakter? (Gebaseerd wat je op het veld ziet ja), maar hoe hij dagelijks is kun jij toch onmogelijk weten. Begint wel beetje bizarre wendingen te krijgen jouw reacties amigo.

Bale neemt Real Madrid zogezegd in het ootje. Real Madrid? Boeiend ik doe wat ik wil en vang m’n money toch wel. Zinedine Zidane? Wie is dat? Ik meld de man gewoon dat ik liever ga golfen dan mee reizen naar Manchester voor de CL. Best bizar hoeveel schijt iemand kan hebben aan een club en zijn medewerkers. En hij krijgt er nog riant voor betaald ook. En dan hoor je via zijn zaakwaarnemer dood leuk dat hij gelukkig is. Dit is nog leiper dan een soap.

Hoe geweldig zou het zijn als Bale na afloop van zijn contract alle communicatie tussen trainers en bestuur in perfect Spaans naar buiten brengt. Ik heb het idee dat we hier maar 1 kant van het verhaal horen. Real heeft wel vaker spelers gedwongen te vertrekken, echter hebben ze hier hun gelijke gevonden. Bale laat zich niet wegpesten en haalt tevens het bloed onder de nagels van het bestuur. Ik geef hem groot gelijk.

9 augustus 2020 om 14:10

Dat kan hij alleen als hij een autocue mag voorlezen, anders lukt het hem niet. Er is geen enkel interview van Bale in het Spaans wat een spontaan interview is (bijvoorbeeld direct na de wedstrijd op het veld). Niet voor niets gaf Marcelo al aan dat hij weigert Spaans te praten in de kleedkamer. Bale is mijn ogen gewoon een triest figuur die lijkt te denken dat de wereld om hem draait. Hoop dat Real zsm van deze clown af is.

9 augustus 2020 om 16:47

hehe jij hebt tenminste een paar hersencellen. Mensen zien een ingestudeerd interviewtje waar Bale sukkelt met de simpelste woorden en zinsstructuren en plots kan Bale vloeiend Spaans. De media liegt gewoon graag over hem. Niet te vergeten een boel van zijn teammaats zoals Courtois en Marcelo oa inderdaad

Wat 'kost' het Real als ze Bale op staande voet ontslaan (behalve eventueel transfergeld dat ze mislopen). Moeten ze hem nog 'afkopen' ofzo?

9 augustus 2020 om 14:06

Vraag ik me eigenlijk ook echt af. Indien ze heel z'n salaris moeten uitbetalen zou het een redelijk domme zet zijn en kunnen ze hem beter aan boord houden.

9 augustus 2020 om 14:11

Dat ligt aan zijn contract en het arbeidsrecht in Spanje. Over beide weet ik niets, dus geen idee.

9 augustus 2020 om 14:15

Op staande voet ontslag betekent ook in Spanje geen recht op salaris

Ik heb niets met Real Madrid, maar ik zou het wel stoer vinden van Real als ze Bale op staande voet zouden ontslaan. Schijt hebben aan zijn restwaarde en een statement maken.

En toch vind ik van arthur erger. Rma heeft sterke bank en Bale zou toch niet invallen (na 5 wissels was vinicius nog op de bank). Barca had gisteren geen enkele A team middenvelder op de bank, en uiteindelijk moest een barca B speler zijn debuut maken.

Heb niks met Bale maar Real gaat willens en wetens contract aan. Ze zetten continu voetballers bij het vuil, wij weten het beste van VdVaart, Huntelaar, Sneijder en Robben maar het is altijd dit verhaal. Zelfs Raul en Casillas ontkwamen er niet aan. Scheelde niet veel of Ramos was t ook overkomen.
Dan kom je eens iemand tegen die kont tegen de krib gooit. Geen medelijden met Real, koop contract maar af.

Hem alleen al van de loonlijst weten te halen levert ze al heel veel geld op. Dus zo moeilijk is het niet voor ze om hem voor niets te lozen.

Dit is geen prof maar een verongelijkte rot jong die teveel centjes op de bank heeft staan. Zonde kwaliteit heeft hij genoeg

Bale heeft ook gezegd dat het uitfluiten van zijn eigen supporters hem meer deed dan dat ie had verwacht. Dat het hem niet helpt en er juist voor zorgt dat ie alleen maar slechter gaat spelen. En ja dit weet je als je naar Real komt, maar toch vind ik dit wel een punt van Bale. Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij, echt niet. Als het een keer 0-0 met rust staat tegen Celta oid dan staan ze al te fluiten. Dit is voor mij de reden waarom ik zo'n afkeer heb tegen Real Madrid omdat de fanbase om te kotsen is. Je eigen spelers uitfluiten is echt van laag niveau vind ik. Natuurlijk mag je weleens fluiten als ze 6x achter elkaar verloren hebben en de kantjes er vanaf lopen. Maar niet zo stelselmatig als bij Real.

9 augustus 2020 om 16:53

Om uit te kotsen? Ik vind het net heerlijk joh. Gewoon super eerlijk. Niet dat eigen kind mooi kind gezever. Speelt een speler van de tegenpartij een wereldpot dan krijgt hij een staande ovatie van het publiek. Speelt een speler van Madrid een zaadpot dan krijgt ie het ook te horen. Hoge eisen en eerlijke reviews. Daarnaast wordt je niet gewoon uitgefloten als je ruk speelt hoor. Kijk naar een Khedira, Nacho, Vazquez, Arbeloa, Callejon etc etc. Enkele van de kwalitatief zwakste spelers in de laatste 20 jaar. Speelden meer dan eens een rukpot maar werden nooit uitgefloten, waarom? Omdat ze alles gaven wanneer het niet liep. Zelfde met oa Alonso, Lass Diarra, Essien... Welke spelers zijn wel uitgefloten recent? Ronaldo, Bale, Ozil, Di Maria... Spelers met veel talent maar met de neiging redelijk lui te voetballen. Wanneer alles goed loopt wordt dat door de vingers gezien maar wanneer het allemaal wat minder gaat wordt er tenminste verwacht dat je hard werkt. Meer is het niet hoor

Wat mij vooral stoort is dat mensen zeggen dat Zidane iets Bale heeft aangedaan. In elke persconferentie zegt Zidane altijd het zelfe : Bale is een Real Madrid speler en zo zullen wij hem ook behandelen. En in Madrid zijn we blij dat hij Bale er naast zet, het zijn alleen mensen van buitenaf die hem nog een grote rol willen toedichten. Je hebt ook lef nodig om de best betaalde speler van de club gewoon niet op te stellen, en vervolgens wint Zidane de Supercopa en de Liga, dus je kan ook geen kritiek op Zidane hebben, hij wint gewoon prijzen met wat hij doet en daar gaat het uiteindelijk toch om? Dit wordt een interessante maand voor de club waarin je veel uitgaande transfers gaat lezen en ik kijk er naar uit

Dit keer heeft Bale in zijn kaarten laten kijken. Had gewoon meegereisd, plaats op de bank genomen en je rol gespeeld. Geen fans in het stadion dus je kan nu onmogelijk uitgefloten worden, ideaal voor een lamzak als hij. Maar je hebt nu geen poot meer om op te staan en zo kan je je laatste jaar aan easy money vergeten. Dit is werkweigering en Real kan dit aanvechten.

9 augustus 2020 om 16:56

2 jaar nog zelfs. Zal er van af hangen hoe dat gesprek verliep natuurlijk. Als Bale aangeeft liever niet mee te gaan indien mogelijk maar dat het de keuze van Zidane blijft en die laatste toestemming geeft om thuis te blijven dan is het gewoon in overleg. Ik denk niet dat je dat als werkweigering kan wegzetten

9 augustus 2020 om 17:03

Maar Zidane zei toch al duidelijk dat Bale niet wilde? En tot op heden heeft Bale nog niet gereageerd. Iemand die weet dat ie recht van spreken heeft had al lang gereageerd. Het is allemaal prima zo voor Bale, dus draag dan ook maar de gevolgen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren