Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van der Wiel keert terug in Nederland en traint mee bij RKC

Laatste update:

Gregory van der Wiel is voor even terug in Nederland. De vleugelverdediger, die na zijn vertrek bij Toronto FC in 2019 niet meer in actie kwam op profniveau, traint voorlopig mee met RKC Waalwijk, zo meldt de Eredivisie-club donderdagochtend op zijn website. Van der Wiel wordt echter voorlopig niet gebruikt tijdens oefenwedstrijden, zo klinkt het.

Volgens bovengenoemde krant wil de inmiddels 32-jarige Van der Wiel 'het plezier in het voetbal weer terugvinden'. In een reactie op de website van RKC gaat de rechtsback nader in op zijn beslissing om aan te sluiten in Waalwijk. "Het hoofdstuk Betaald Voetbal heb ik nooit afgesloten. Ik ben nog steeds verliefd op het spelletje en wil graag weer dagelijks op professioneel niveau met de bal bezig zijn en met teamgenoten op het veld staan", aldus de routinier. "De motivatie om het maximale eruit te halen is groot, ik heb er zin in."

"De prettige gesprekken met Fred Grim en Mo Allach (technisch directeur RKC, red.) en het goede gevoel bij de club hebben mij doen besluiten bij RKC Waalwijk aan te sluiten. De komende periode zal uitwijzen wat dit mij en RKC Waalwijk gaat brengen. Nu eerst en het belangrijkste voor mij; voetballen", zo besluit Van der Wiel. De vleugelverdediger kwam eerder in zijn loopbaan uit voor achtereenvolgens Ajax, Paris Saint-Germain, Fenerbahçe, Cagliari en Toronto FC. Daarnaast staan er 46 interlands namens het Nederlands elftal achter zijn naam.

RKC Waalwijk moet Gregory van der Wiel een contract aanbieden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooie club zou dat voor hem zijn, denk dat hij echt wel van toegevoegde waarde zou kunnen zijn. Had hem ook graag bij NAC gezien, die kunnen nog wel een rechtsback gebruiken.

6 augustus 2020 om 10:53

Dat klopt een derde rechtsback naast Schouten en Rutten is natuurlijk nooit weg. Je kunt niet genoeg rechtsbacks in je selectie hebben. Beter een rechtsback te veel dan een spits te weinig

6 augustus 2020 om 11:01

Rutten had ik nog niks van mee gekregen, sorry hoor Mastermind

6 augustus 2020 om 13:04

Misschien kan Manolev ook nog aansluiten?

Voor dat mensen zeggen "toevoeging voor RKC" weetje niet aangezien hij al tijdje niet meer voetballende en nergens aan de bak kwam. Zo dat getackeld hebbende, is het qua naam natuurlijk wel iets moois mocht hij een contact krijgen

6 augustus 2020 om 10:36

Goede tackle! Nu kijken of Van der Wiel het niet is verleerd

6 augustus 2020 om 10:37

Als je op dit moment beschikt over een hartslag en een ademhaling ben je een toevoeging voor RKC, aangezien iedereen de deur uitloopt bij ons en we met moeite 11 spelers op kunnen stellen op dit moment.

6 augustus 2020 om 10:51

@FR-RKC, ik bedoel dit niet flauw. Maar was het voor RKC niet beter geweest als ze "gewoon" gedegradeerd waren? Vorig jaar stonden ze al behoorlijk strak onderaan en als ik de huidige transferperiode volg is er geen enkele indicatie dat dit een beter seizoen gaat worden.

6 augustus 2020 om 11:00

In dat geval waar kan ik me aanmelden zojuist nog adem gehaald en volgens de dokter was de hartslag uitstekend!

6 augustus 2020 om 11:06

Is niet flauw hoor. RKC heeft een aantal jaren schoon schip gemaakt en gewerkt aan een meerjarenplan om terug te keren in de top van de KKD. Als je kijkt naar de achterban en financiële mogelijkheden dan is de (sub)top van de KKD met zo nu en dan een uitstapje naar de Eredivisie een doelstelling die bij RKC past. Aangezien RKC vanuit de krochten van het betaald voetbal kwam, omhelsde het plan een aantal tussenstappen alvorens weer mee te strijden om promotie. Een aantal tussenstappen werd overgeslagen, door als nummer 9 onverwachts van de KKD te promoveren. Hierdoor belandde RKC in de Eredivisie met een selectie die ingericht was om mee te strijden voor een top 5 positie in de KKD. RKC heeft toen besloten om het ook grotendeels met die selectie te doen, en dan maar te zien waar het schip strandt. Met heel veel geluk zijn we in de Eredivisie gebleven, en het meerendeel van de “KKD-spelers†is nu vertrokken waardoor er ruimte ontstaat om aan de bovenkant van de selectie kwaliteit toe te voegen. Die theorie volgend zou RKC beter voor de dag moeten kunnen komen dit seizoen. Echter zit RKC nu met een probleem. Het verschil tussen wat RKC spelers kan bieden en elke andere club in de Eredivisie is gigantisch. Sterker nog, spelers kunnen bij Cambuur of De Graafschap minstens evenveel vangen. Hierdoor wachten heel veel spelers die op voetballend gebied wel geïnteresseerd zouden zijn toch nog af op een andere club die meer kan bieden qua salaris. Dit resulteert nu in een situatie dat er maar 11/12 spelers over zijn, er eigenlijk maar een halve voorbereiding gedraaid kan worden. Of RKC beter had kunnen degraderen? Voor de supporters is het natuurlijk geen pretje om wekelijks te verliezen, maar de verschillen in financieel opzicht tussen de Eredivisie en de KKD zijn dermate groot dat de penningmeester uitermate tevreden is op dit moment.

6 augustus 2020 om 11:19

Topreactie van je. Ik merk ook dat er steeds meer spelers zijn die liever in de top van de KKD spelen dan tegen degradatie strijden in de Eredivisie. Zal ongetwijfeld met financiën te maken hebben, maar wellicht ook sportief beter bij zo'n team passen. Robert Mühren is een goed voorbeeld. Ik heb altijd wel sympathie voor RKC, maar vrees dat de Eredivisie een niveautje te hoog is voor nu. En wellicht helpen de inkomsten wel om het meerjarenplan versneld uit te kunnen voeren

6 augustus 2020 om 12:13

Precies. RKC was bijvoorbeeld zo goed als rond met Branco van der Boomen totdat de Graafschap om de hoek kwam. Financieel legt RKC het al af tegen dat soort ploegen dus dan is het voor te stellen dat het moeilijk is om tegen een relatief laag salaris toch spelers van Eredivisie niveau vast te leggen. Dan kom je uit op spelers die hooguit een jaar willen inleveren om vervolgens weer een stap te maken. In het verleden heeft RKC de fout gemaakt door te gokken op lijfsbehoud door veel te dure spelers aan te trekken. Als je je vervolgens handhaaft dan is betaald dat zich uit, maar als je degradeert dan val je nog drie keer zo hard als normaal. We hebben nu een TD die dit van dichtbij meegemaakt heeft en nu duidelijk stelt dat dit nooit meer mag gebeuren. Voor de supporters is dit op korte termijn niet het leukste misschien, maar op de langere termijn heeft iedereen liever een stabiele subtopper in de KKD dan een ploeg die financiële risico’s neemt waardoor je vervolgens twee jaar op rij laatste wordt in de KKD.

6 augustus 2020 om 12:23

Ik heb geen idee van de staat van de jeugdopleiding van RKC (nog steeds samen met Willem Ii?), maar het zou mooi zijn als daar weer wat kwaliteit uit naar boven komt drijven. Op sportief gebied natuurlijk goed, maar ook beter voor de binding met publiek en sponsoren, én dan vervolgens financieel interessant bij een mooie transfer na een jaar of 2/3 goed presteren in het eerste. Dus @FR-RKC: komt er nog wat moois aan vanuit de jeugd?

6 augustus 2020 om 14:04

Die samenwerking met Willem 2 omtrent jeugdopleiding is inmiddels gestopt, en ook een samenwerking met FC Den Bosch werd niet wat er van gehoopt werd. Momenteel heeft RKC geen jeugdopleiding en dat heeft met name te maken met het feit dat de kosten niet opwegen tegen de opbrengsten. Het gat tussen de jeugd en een stap naar het eerste was veel te groot, omdat RKC jarenlang Eredivisie of top KKD speelde maar de jeugdopleiding niet mee kon in dat niveau. Als je even kijkt, vanuit Waalwijk sta je in 3 kwartier in Breda, Tilburg, Rotterdam, Eindhoven en Utrecht. Alles wat redelijk talent had koos toch redelijk snel om de stap naar een van die clubs te maken, waardoor het niveau bijzonder laag bleef. Heb je mee te dealen als club, en het is heel zonde, maar voor RKC is het momenteel makkelijker om andere clubs het werk te laten doen en daar dan van te profiteren. Kijk naar een Sow, Rienstra of Meulensteen. Dat soort jongens kunnen dan de stap naar het eerste niet maken bij hun oude clubs en kunnen dan hier terecht.

6 augustus 2020 om 18:34

Ja en nee, sportief gezien wel financieel niet

Van Amsterdam, Parijs en de MLS naar Waalwijk haha dat wordt even wennen qua lifestyle.
Verder moet hij in eerste instantie dankbaar zijn, gezien zijn laatste jaren. Wie weet na één leuk seizoen bij RKC nog een keer richting de middenmoot/subtop..

6 augustus 2020 om 10:37

Hij traint mee bij RKC hè. Hij heeft er geen contract getekend. Zou nog prima mee kunnen bij AZ of bij Vitesse als rechtsback.

6 augustus 2020 om 10:57

Waarop is dit gebaseerd? Want ik vraag mij dit ten zeerste af. Kijk bijvoorbeeld naar hoe een Van Rhijn ook af is gezakt.

6 augustus 2020 om 12:19

Als je zijn club lijst ziet zou AZ of Vitesse een veel logischere stap zijn dan RKC.

6 augustus 2020 om 19:21

Clublijst is toch totaal niet relevant, het gaat erom wat hij nu nog kan. En als je ruim twee jaar niet gevoetbald hebt en je bent al 32 dan ga je echt bij AZ echt niet Svensson eruit spelen en ook bij Vitesse zal het aanpoten worden om bij de eerste 11 te horen.

6 augustus 2020 om 10:44

De beste man heeft meer dan 800 duizend volgers op instagram. Ik denk dat het qua lifestyle wel goed gaat komen...

6 augustus 2020 om 11:03

en dan ben je binnen ofzo met die volgers? Om dat te gelde te maken moet je ook campagnes draaien etc en dat zie ik Greg weinig doen. Greg heeft de lifestyle wel van de rich and famous, maar al jaren niet meer die inkomsten. Verder nog flink wat miljoenen kwijtgeraakt in Turkije door een slechte investering/oplichting. Ik denk dat Greg 1 van die voetballers gaat worden die failliet gaat op zn 45e en zich dan afvraagt waarom die in zn pime van zn carriere, van 28-32 niet wat meer met zn sport bezig was maar met bullshit social media....

6 augustus 2020 om 11:08

Hij is mede eigenaar van BALR en 433. En volgensmij nog meer bedrijven. Die heeft zijn geld al lang binnen

6 augustus 2020 om 11:09

Failliet op 45ste en dan in leven gehouden door 2 avonden per week wat commentaar te leveren (voetbal verstand niet nodig) /niet als comment op hem persoonlijk maar op 't wereldje

6 augustus 2020 om 11:10

Ik denk dat vd wiel niet bezig is met geld, anders klopt hij niet bij rkc aan

6 augustus 2020 om 11:13

Denk dat je je om vd Wiel niet druk hoeft te maken en je verwachting over faillissement is natuurlijk nergens op gebaseerd. Heeft met Balr al flink gecasht, heeft meerdere investeringen waar er inderdaad 1 niet goed ging, maar ook meerdere wel.

6 augustus 2020 om 11:15

Want als je failliet gaat, raak je al je geld kwijt?

6 augustus 2020 om 11:20

'greg heeft de lifestyle wel van de rich and famous, maar al jaren niet meer die inkomsten.' Hoe leeft hij dan volgens jou precies? Hij is niet iemand die buiten proportioneel veel uitgeeft of leeft alsof er geen morgen is. Dat heeft hij overigens ook nooit gedaan. 'verder nog flink wat miljoenen kwijtgeraakt in Turkije door een slechte investering/oplichting.' Tja, iedereen kan in principe een verkeerde investering doen en daarbij opgelicht worden. Johan Cruyff en Tscheu la Ling kunnen hierover meepraten. 'ik denk dat Greg 1 van die voetballers gaat worden die failliet gaat op zn 45e en zich dan afvraagt waarom die in zn pime van zn carriere, van 28-32 niet wat meer met zn sport bezig was maar met bullshit social media....' Op basis waarvan denk je dit precies? Weet je echt waar Greg zich mee bezighoudt of worden je aannames gevormd door zijn (nietszeggende) Instagram posts?

6 augustus 2020 om 11:21

Hoop grote praatjes... wat weet jij verder van zijn inkomsten? Alsof hij zijn hele vermogen in Turkije is kwijtgeraakt? Wat hij aan die volgers heeft is dat hij nog altijd een influencer kan zijn want genoeg merken zullen met hem samenwerken en hij heeft wel wat hij moet doen om aan inkomsten te komen. Die “bullshit sociaal media†is juist wat hem nog meer geld op kan leveren dan een contractie bij RKC. RKC zal gewoon een leuke club zijn om zijn hobby te kunnen uitoefenen.

6 augustus 2020 om 11:22

Want je kunt je hobby niet uitoefenen als je met geld bezig bent?

6 augustus 2020 om 11:25

Hij had ook aardig wat aandelen in het kledingmerk Balr, en volgens mij net op tijd gecasht. Heb het idee dat die hype - gelukkig - voorbij is, want het was in mijn optiek tameklijk overpriced voor wat het was. Los daarvan, leuk om Greg weer op de Nederlandse velden is te bewonderen en ik hoop dat hij nog wat kan betekenen hier.

6 augustus 2020 om 11:35

Lool. Zie dat weining mensen daadwerkelijk op de hoogte zijn. Indd gestopt met voetballen, maar een aantal goede investeringen gemaakt, mede-eigenaar van BALR en met 433 de instagram account met de meeste aant views, onder andere. vD Wiel is gewoon uitstekend bezig op zakelijk vlak en is met zijn mevrouw steeds meer aan het uitbreiden. vD Wiel is juist een voetballer die ervoor heeft gezorgd dat hij ook na zijn sport finacieel succesvol blijft.

6 augustus 2020 om 11:43

Van der Wiel is naar mijn weten al 2 jaar weg bij Balr nadat hij zijn aandelen had verkocht, maar goed daar zal hij een prima zakcentje aan over gehouden hebben. Investeert tevens veel overigens.

6 augustus 2020 om 15:55

wow echt veel fanboys hiero... Balr wordt ook zo snel van gezegd dat dat zo gruwelijk is maar het merk is al zwaar over zn hype heen en echt geld verdienen met fashion is bijna alleen mogelijk voor de grote concerns. Niemand die weet wat Greg voor aandeel had, hoeveel hij 'gecasht'heeft toen ie zn aandelen verkocht.. Ik zal mn voorspelling nog wat scherper stellen. Gregory van de Wiel is echt n domme voetballer zonder enige opleiding of achetrgrond waarmee hij de de mega investeerder is, die hij voordoet te zijn. IPV dik geld te pakken met hetgeen hij voor is opgeleid en aantoonbaar talent heeft: namelijk voetballen. Heeft ie de laatste jaren een leven geleid wat meer kost dan oplevert in LA. Nu is het te laat, voetbal gaat hem niks meer opleveren, hij heeft zn beste jaren verspeeeld aan populair doen, nu is het idd een hobby maar dan op 3 niveaus lager dan vroeger. Good luck with that. Dan komen de jaren na voetbal en gaan we zien wat een super investeerder Greg is. Die is niet wat geld kwijtgeraakt in Turkije, die is voor miljoenen opgelicht omdat ie dacht dat ie de big invester was. Is ie niet. Hooguit is ie n influencer op instagram, kijken of ie daar de miljoenen mee goed kan maken die hij inmiddels is kwijt geraakt. Ik raad jullie aan de docu Broke te kijken van Espn. daarin leggen ze uit hoe 60 van de topsporters in Amerika hun geld kwijt raken binnen 5 jaar na hun carierre. 1 van de grootste redenen is.... slechte investeringen omdat je denkt dat warren buffet bent.

6 augustus 2020 om 16:10

weet je wie financieel succesvol, zijn na hun carierre als voetballer. Stille slimme gasten die vol inzetten op hun voetbalcarierre, daar hun talent maximaliseren en in geld omzetten. En dan bijna risicoloos in stenen hun geld wegzetten. Geholpen door specialisten die er verstand van hebben. Overmars, Bergkamp, van Basten, nu ook Boulahrouz hoor ik... niet aandachttrekkers die een disco, restaurant of faashion brand beginnen.... Vraag dat maar aan Rijkaard met zn underjeans, Kluivert met zn disco, Sneijder met zn restaurant of de boertjes met hun twinlife. Allemaal mislukt en allemaal meer gekost dan opgeleverd.

6 augustus 2020 om 10:44

De beste man heeft meer dan 800 duizend volgers op instagram. Ik denk dat het qua lifestyle wel goed gaat komen...

6 augustus 2020 om 11:05

Hij kan gewoon prima in Amsterdam wonen en heen en weer rijden. Verder heeft hij een aantal goed lopende bedrijven dacht ik (is in ieder geval redelijk succesvol in de zakenwereld), dus om geld zal hij nog steeds niet verlegen zitten

6 augustus 2020 om 12:34

Een lifestyle of the rich and famous hoeft niet in Amsterdam te zijn. Het gaat om je uitgavenpatroon en je vrijetijdspatroon. Sterker nog, in nederland is de trend dat de rijken uit de stad vertrekken en ik kan me dat heel goed voorstellen. Villa bij het water. Het draait niet allemaal om Amsterdam he

Voor het geld hoeft hij het niet te doen dus hij doet het echt omdat hij wilt voetballen, wat mooi is om te zien. Hoop echt dat hij terugkeert in de ED, 1 vd beste rechtsbacks van Ajax die ik gezien heb.

6 augustus 2020 om 10:43

Jij weet wat hij in zijn leven bijgeschreven heeft vekregen en wat zijn uitgaven zijn?

Er zijn legio voorbeelden van mensen die miljoenen hebben verdient en nu op zwart zaad zitten hoor.

6 augustus 2020 om 10:49

Hij is volgensmij gewoon mede eigenaar van Balr dus geld lijkt me niet het probleem.

6 augustus 2020 om 10:50

Nee, maar zijn investeringen tonen dat wel aan.
Gregory is op dit moment ook gewoon bezig als zakenman.
O.a. mede eigenaar van Balr en wat andere bedrijven aandelen in gekocht, overgenomen of gestart.
Dus je reactie kan ik niet echt plaatsen.
Ik denk dat ajaxf1, net als ik, v/d Wiel heeft gevolgd of nog volgt.
Ik doe dat op LinkedIn, vandaar.

6 augustus 2020 om 10:56

@gelijkmaker,'hij is volgensmij gewoon mede eigenaar van Balr dus geld lijkt me niet het probleem.'hij heeft, net als Eljero, geld in Balr gestoken. Alleen heeft Gregory van der Wiel zich een tijdje geleden al teruggetrokken en heeft hier een mooie winst aan overgehouden.

6 augustus 2020 om 11:02

@vierkantje,'er zijn legio voorbeelden van mensen die miljoenen hebben verdient en nu op zwart zaad zitten hoor.' Dat klopt wat je zegt. Er zijn voetballers die na hun carriere nat zijn gegaan, maar hij behoort niet tot die voorbeelden. Hij is nooit een onverantwoorde big spender geweest en heeft het financieel (vooralsnog) goed op de rit. Ik zie hem niet failliet gaan als bijvoorbeeld Andy van der Meijde, en dat past ook niet in het plaatje als je goed naar hem kijkt.

6 augustus 2020 om 11:03

@vierkantje, Gregory heeft ook gezegd dat hij voor niks bij Ajax zou gaan voetballen, dus nee voor het geld doet hij het zeker niet.

6 augustus 2020 om 11:05

Van der Wiel heeft veel vastgoed en andere bedrijven, werkt ook samen met Schiphol onder andere. Gregory heeft het heel erg goed aangepakt, daarnaast ook mede eigenaar van bijv Balr wat ook geld waard is. Ook heeft hij geld zitten in een nieuwe vorm van transport die op termijn ( lange termijn ) vliegen zal overnemen. (hyperloop heet dit). Ik volg hem nog op de voet en ik kan je zeggen; geen zwart zaad.

6 augustus 2020 om 11:17

Bij Balr dacht ik dat die uit waa gekocht door De Zeeuw. Maar hij heeft zijn visjes aardig op het droge ja

6 augustus 2020 om 11:24

@ Gozert R, niet iedereen zal dat denk ik hebben meegekregen. Hij had een minderheidsbelang, maar heeft z'n aandelen ondertussen al een jaar of 2 geleden verkocht.

6 augustus 2020 om 11:55

Ah oke Apocalyps, thanks voor de verbetering.

Mooie naam voor RKC, altijd leuk om dit soort jongens voor in Nederland te zien. Is/gaat Gaari weg dan? Was afgelopen seizoen 1 van de weinige spelers die zo nu en dan een balletje kon raken.

6 augustus 2020 om 10:41

Gaari is er nog, maar verder heeft RKC op de linksback na elke positie enkel bezet. Gaari was vorig jaar ook een van de mindere, verkoos zijn basisplaats zelfs aan een vrij matige Sporkslede. Gaari is in een tijdsbestek van 2 jaar van de Tweede Divisie naar Eredivisie gegaan en daar had hij het zichtbaar lastig mee.

Meteen vastleggen. Zelfs een Van der Wiel op 50 procent is een aanwinst voor RKC. Uit de teksten blijkt niet dat het puur voor zijn eigen conditie is, maar dat er van twee kanten wel een bepaalde intentie is.

Mocht hij nog een beetje in zich hebben kan het toch zeker een leuke speler voor in de eredivisie zijn. Ben benieuwd wat hij nog kan, toen ooit in potentie echt een moderne wereldback.

6 augustus 2020 om 10:50

Echt he, had echt gehoopt dat hij jaren de baste rechtsback van oranje zou zijn. Na Trabelsi is r geen betere rechtsback bij Ajax geweest denk ik.

6 augustus 2020 om 10:57

Daarvoor wel. Nooit van Reiziger gehoord? Of verder daarvoor Suurbier.

6 augustus 2020 om 11:08

Trabelsi is na Reiziger gekomen, dus je reageert denk ik op de verkeerde persoon of je reactie raakt kant noch wal.

6 augustus 2020 om 11:50

@wramerdammilot ik zeg ook "na Trabelsi"... ;-) Reiziger was overigens idd top! Zeker voor n 'gemaakte' rechtsback.

6 augustus 2020 om 11:55

Deze jongen heeft toch een aardige/verdienstelijke carriere gehad? Het verwachtingspatroon waarmee voetballers worden opgezadeld is vaak ook heel irreeel. Een Wereldback? Obv van wat? Een paar leuke seizoenen in de eredivisie en een paar goede interlands? We moeten eens ophouden iedereen maar als (wereld)top te beschouwen.

6 augustus 2020 om 12:53

In potentie spreek ik van, hij profileerde zich als een back die aanvallend erg sterk was en kon meevoetballen maar ook verdedigend zijn mannetje stond. Gezien zijn clubs zeker een prima carrière gehad maar ik had gehoopt op een echte vaste waarde bij de top.

Nou Streuer, denk dat vd Wiel ook bij ons wel past!

Hij komt alleen trainen verder niks wil fit worden en daar krijg hij de kans
Niet veel club gunnen spelers om mee te trainen enz

Hij heeft geloof ik anderhalf jaar geen wedstrijd gespeeld en was geloof ik officieel ook gestopt omdat hij geen club kon vinden. Als je dan eventueel bij RKC opnieuw kan beginnen is dat een mooie kans. Hij moet denk ik de komende weken met name zorgen dat hij fit wordt want het niveau zal niet zo'n groot probleem zijn.

Zou mooi zijn, zien we Rose Bertram hopelijk ook wat vaker.
Zonder dolle, zou leuk zijn als die nog wat toevoegd maar ben benieuwd gezien zijn voetbalcarriere nogal downhill is gegaan na zijn vertrek bij PSG.

Als hij fit is zou hij echt een aanwinst zijn.
Blijft toch een merkwaardige loopbaan die GvdW heeft tot nu toe. Bij PSG gewoon in de basis, beetje bekvechten met Zlatan en sinds die tijd is hij eigenlijk gaan globetrotten

Zou mooi zijn als Van der Wiel en Elia samen die kant op gaan, en bijvoorbeeld de club overnemen!

Demy de Zeeuw op de achtergrond!

Respect voor Vdwiel dat hij gewoon lekker wilt voetballen ipv voor het geld kiest

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren