Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ten Hag lovend over mogelijke opvolger Veltman: ‘Hij heeft het goed gedaan’

Laatste update:

Joël Veltman ruilde Ajax vorige week in voor Brighton & Hove Albion. Trainer Erik ten Hag grijpt de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan om een geschikte vervanger te vinden voor de multifunctionele verdediger, met Jurriën Timber als een belangrijke gegadigde. De pas twintigjarige verdediger debuteerde kort voor de coronacrisis in de uitwedstrijd van Ajax tegen sc Heerenveen en liet destijds een goede indruk achter op Ten Hag.

Timber krijgt zeker kansen van de Ajax-trainer, ondanks de concurrentie van onder meer Perr Schuurs en Edson Álvarez. "De kans was heel groot geweest dat Jurriën de wedstrijd ná Heerenveen ook had gespeeld", benadrukt Ten Hag in gesprek met Het Parool. "Dan kun je in een serie wedstrijden ­terechtkomen en een vaste plek afdwingen. Die kans werd hem nu ontnomen. Maar hij moet het vooral positief benaderen. Hij heeft zijn kans gekregen en het goed gedaan. Dat is gezien, ook door mij, ik neem het mee het nieuwe seizoen in. Dat moet hij ook doen."

EERSTE TRAINING ANTONY I From São Paulo to Amsterdam

De nog jonge en onervaren Timber is één van de spelers voor de toekomst, weet ook Ten Hag. Laatstgenoemde hoopt dan ook dat de verdediger zijn tot 2021 lopende contract binnenkort verlengd, net zoals onder meer Ryan Gravenberch en Naci Ünüvar onlangs hebben gedaan. Er wordt in ieder geval gesproken met het management van Timber en dienst broer Quinten. Ook Brian Brobbey, Sontje Hansen en Kenneth Taylor praten met de Ajax-leiding. Ten Hag heeft vertrouwen op een goede afloop. "Ze hebben inmiddels getekend of ze zijn zover dat ze binnenkort gaan tekenen."

Voor de opvolging van de naar Chelsea vertrokken Hakim Ziyech zijn Antony en Mohammed Kudus in beeld, al wil Ten Hag het multifunctionele tweetal geen extra druk opleggen. "Je moet ze niet in een hokje plaatsen. Ze kunnen op veel posities een bijdrage leveren. Ze zijn creatief, vaardige dribbelaars, snel, doelgericht", aldus de oefenmeester van de Amsterdamse club, die de zomeraankopen de komende tijd rustig aan het grote werk wil laten ruiken. "We moeten ze allebei de tijd gunnen."

Verwacht jij dat Jurriën Timber een basisplaats afdwingt bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat het zeker goed is dat de eigen talenten dit seizoen ook meer kansen gaan krijgen ook met het oog op verlengen van de contracten van de eigen talenten. Voor Dest, Timber, Schuurs, Gravenbergh, Taylor, Eiting, Unuvar, Traore, Hansen liggen zeker goede kansen om aan (veel) spelen toe te komen dit seizoen. Er hoeft dus niet perse een vervanger voor Veltman worden gehaald. Ook een voordeel voor deze talenten is dat er dit jaar 5 keer gewisseld mag worden waardoor de kans nog groter wordt dat ze aan spelen zullen toekomen. Ik heb zin in het nieuwe seizoen! Onana, Dest, Timber, Blind, Martinez, Vd.Beek, Eiting, Promes, Antony, Tadic, Neres

3 augustus 2020 om 12:46

Eiting hoeft van mij niet meer te spelen, ligt onder het niveau van Ajax

3 augustus 2020 om 12:52

Ik heb Eiting nog niet afgeschreven. Technisch en tactisch is hij zeker goed genoeg voor het eerste. Op dat vlak is hij misschien wel 1 van de beste bij Ajax. Alleen moet hij fysiek en in het meeverdedigen zichzelf doorontwikkelen. Hopelijk kan hij dat dit seizoen oppakken. Dan zou hij een prima nummer 6 voor Ajax kunnen zijn. Mocht hij niet slagen kan Kudus of Gravenbergh ingezet worden. Maar in principe is Eiting de meest geschikte nummer 6 die er bij Ajax rondloopt. Maar dan moet hij wel de kans krijgen om zich door te kunnen ontwikkelen.

3 augustus 2020 om 12:55

Vind het vooral zonde dat je Martinez daar weghaalt en (zoals velen) naar linksback schrijft. Ik zie Martinez veel liever in een centrale rol blijven en een aankoop de linksback oppakken (mocht Taglia weg gaan).

3 augustus 2020 om 13:00

Timber kan ook op de linksachter positie en dan kan schuurs plaats nemen

3 augustus 2020 om 13:01

Inkemontana En waar moet Blind dan spelen?

3 augustus 2020 om 13:35

InkeMontana bedoelt waarschijnlijk dat Martinez op het middenveld in een centrale rol blijft spelen. Niet in de verdediging.

3 augustus 2020 om 15:48

Ik wil dat Eiting ook nog minimaal één seizoen de kans krijgt om zich te laten zien. De laatste twee jaar leek hij telkens zijn plek te veroveren aan het begin van het seizoen, maar allebei de keren kreeg hij weer een blessure. Ik hoop dat hij nu fit blijft en dat we nu de echte Carel Eiting te zien krijgen.

3 augustus 2020 om 12:48

De verdedigers hebben kansen zat maar Unuvar en Hansen gaan echt spaarzame minuten maken met Promes, Tadic, Traore, Kudus, Antony, Neres op die posities. Bovendien zullen ze Huntelaar ook niet niks laten spelen en heb ik Noa Lang niet eens meegekekend omdat ik er vanuit ga dat die verhuurd wordt, maar dat hoeft natuurlijk niet.

3 augustus 2020 om 12:58

Waarom zou je Lang verhuren ? Was in de 2e seizoenshelft de speler die de meeste kansen creëerde in de hele Eredivisie. Het programma is bomvol en van Kudus en Antony moet nog maar blijken hoe snel ze zich aanpassen.

3 augustus 2020 om 13:11

Idd ik hoop dat Lang nu kansen op het middenveld gaat krijgen. Wat mij betreft moet er een echte 6 bij komen en een backup voor LCV (daar Pierie, Botman, Kemper weg zijn)

3 augustus 2020 om 13:25

Ik zie deze Timber ergens ook wel op 6 spelen. Verdedigend erg sterk, maar is ook comfortabel aan de bal en kan aardig onderscheppen. Misschien is de 6 die Ajax mist. Lijkt wel een beetje op Nigel de Jong toen ie net kwam kijken. Die kon toen ook overal achterin uit de voeten, speelde veelal rechtsback en ging eigenlijk pas later door naar het middenveld, wie weet hoeveel belangrijker daar had kunnen zijn, bij HSV stond ie ineens standaard op de 6.

3 augustus 2020 om 13:57

Lang, speler uit eigen jeugd, leuk. Als hij beter is dan Kudus en Antony dan zou ik dat wel echt betreurenswaardig vinden want Lang lijkt geen bijzondere voetballer. Hoop echter dat hij iedereen verrast, bij Twente was het inderdaad best prima, maar stak er niet zo duidelijk bovenuit volgens mij. Roepen twente fans nou echt zo hard dat hij echt nog een jaar in Twente had moeten blijven?

3 augustus 2020 om 13:12

Lijkt mij cruciaal voor Ajax om jeugdspelers meer te gebruiken. Ik heb ook nog altijd veel vertrouwen in Carel Eiting bijvoorbeeld, ik sluit niet uit dat hij alsnog een bepalende speler wordt maar dan op iets latere leeftijd. Middenveld met van de Beek als box to box middenveld, Eiting als controleur en spelmaker en afwisselend een van de 4 voorin (promes, Tadic, Antony, Neres) als AM kan heel goed. Een extra middenveld met wat meer duelkracht en kopkracht is dan wel gewenst als extra optie. Ik zie die niet echt in de jeugd op dit moment.

3 augustus 2020 om 13:14

Kudus op AM zou ook nog kunnen. Is echt een beest. Promes zou dan eventueel ook nog in de spits kunnen spelen. Deed hij ook zeer goed bij Spartak. Ik denk dat er genoeg Ajax fans zullen zijn die een aanval met Antony, Promes en Neres wel zien zitten.

3 augustus 2020 om 15:37

En dan onze aanvoerder Tadic op de bank? Nee, dat zal niet zomaar gaan gebeuren gok ik. Wel een mooi alternatief als Tadic rust krijgt, dat wel!

3 augustus 2020 om 16:58

Tadic is voorbij die kun je wel afschrijven als je ziet hoe hij vorig seizoen ondanks zijn stats speelde. Op eredivisie niveau was het al treurig laat staan op europees niveau. Nee dat word hem niet meer. Ik zou onana (als hij blijft) aanvoerder maken.

3 augustus 2020 om 14:08

@wramerdammillot Martinez is geen linksback. Eiting is geen Ajax niveau. En bij de talentjes mag je wat mij betreft Taylor weglaten en vervangen door de veel grotere talenten Brobbey, Regeer en Sala Edine. Verder verdient Schuurs het inmiddels om basisspeler te zijn. Ik ben zeker ook gecharmeerd van Timber die het tegen Heerenveen uitstekend heeft gedaan. Maar Schuurs eerst. Timber gaat zn plekje wel verdienen. Nu nog wachten op een goeie nummer 6.

3 augustus 2020 om 14:32

Martinez is wel als vervanger van Tagliafico gehaald. Dus zal wel op de linksback positie terecht gaan komen als Tagliafico verkocht is. Eiting was vorig seizoen inderdaad geen Ajax waardig niveau maar wie weet kan hij de stap dit jaar wel maken. Is nog steeds erg jong. Brobbey, Regeer en Salah zijn grotere talenten dan Taylor? Alleen jammer dat ze niet op dezelfde posities spelen dan. Schuurs is een miskoop, doet me erg aan Sinkgraven denken. Te licht voor het Ajax niveau. Geef mij dan maar Timber is een stuk feller.

3 augustus 2020 om 16:39

Martinez heeft wel de kwaliteiten om een goede linksback te worden. Over Eiting ben ik het met je eens. Aan de bal goed, maar fysiek en verdedigend bij lange na niet goed genoeg (voor CL niveau). Wat betreft Schuurs snap ik wat je bedoelt. Alleen ben ik van mening dat je een basisplaats kan je alleen verdienen door het af te dwingen. Schuurs en Alvarez moeten nu uitvechten wie basisspeler wordt. Ik denk dat een centrum met Blind en Timber lengte te kort komt. Zie Timber liever met Nous voor de rechtsback positie strijden als Dest vertrekt.

3 augustus 2020 om 17:54

Wramerammilot. " Voor Dest, Timber, Schuurs, Gravenbergh, Taylor, Eiting, Unuvar, Traore, Hansen liggen zeker goede kansen om aan (veel) spelen toe te komen dit seizoen." Maar deze 'goede kansen' zijn toch (behoudens ernstige langdurige blessures van de gehaalde spelers) gewoon realistisch gezien beperkt tot de oefencampagne, bekerduels en vooral invalbeurten bij een ruime voorsprong? Ik bedoel, tuurlijk gaan spelers debuteren en zullen ze invalbeurten krijgen, maar hoe gaan de 'eigen talenten' (waar Per Schuurs er geen van is) ooit serieuze speeltijd krijgen, behalve wanneer de gehaalde spelers geschorst of geblesserd zijn? Want anders is er nog maar één andere mogelijkheid. Namelijk dat de gehaalde spelers gaan banken (neres, Anthony, Tadic, Martinez, Promes, Alvarez, Schuurs, .....) en de jeugd gaat spelen. Hoe groot acht jij, realistisch gezien, de kans dat dit gaat gebeuren??

3 augustus 2020 om 18:16

Dit jaar mogen er 5 wissels toegepast worden hè. Wat de kans op speelminuten voor de eigen talenten natuurlijk vergroot. Zullen vast genoeg wedstrijden zijn waar Ten Hag spelers rust zal willen geven. Waardoor een eigen talent zich kan laten zien.

3 augustus 2020 om 18:30

Je hebt een punt. Meer wissels biedt in dat verband meer mogelijkheden. Maar, meer wissels of niet meer wissels, het feit dat de jeugd vooral kansen kan krijgen door de (vaak duur) gehaalde spelers te laten banken, is niet een hele rare vaststelling volgens mij. En ja, dit kun je ook bezien vanuit het luxe-probleem perspectief.

Dit lijkt de juiste kant op te gaan met het opstellen en de kans geven aan talenten

Dan kun je in een serie wedstrijden terechtkomen en een vaste plek afdwingen? Lees je mee Per Schuurs?
Je rouleert meer dan een roulettetafel Ten Hag!

3 augustus 2020 om 12:56

Lees je mee? Twee tandjes erbij lijkt me voor Perr en ieder ander die niet zeker is van zijn plek. Ze moeten zorgen dat de trainer niet om hem heen kan. Zoals Nico gewoon een killer worden, dan wordt er echt niet meer met je geschoven.

3 augustus 2020 om 13:02

Niks mis mee. Dat doet Ten Hag heel goed!

Krijg je wel een heel klein duo achterin met Blind en Timber. Met name in Europese wedstrijden gaat dat problemen opleverend denk ik. Overigens ben ik wel gecharmeerd van hem. Denk alleen dat hij beter tot zijn recht zal komen in dit elftal als rechtsback.

3 augustus 2020 om 13:01

Precies, het is een eindeloze puzzel achterin het centrum.blind/schuurs: Te sloomblind/alvarez: Te sloomblind/timber: Te kleinschuurs/martinez: Te onervarenalvarez/martinez: Te wild Timber/martinez: Te onervarenzelfs elke combinatie met twee rechtspoten, wat opzich best kan, is te jong of langzaam. Maar die puzzel hadden we vorig seizoen ook al wel. De Ligt/blind en daarvoor De Ligt/sanchez waren natuurlijk fantastische combinaties. Ik zou daarom eerder een snelle linksbenige centrale verdediger zoeken dan een linksback waar Martinez en Blind ook kunnen spelen, of eventueel Tagliafico als die blijft natuurlijk.

3 augustus 2020 om 13:11

Vertonghen zou wat dat betreft wel goed kunnen passen. Blind doorschuiven naar de 6 positie. Als Tagliafico verkocht wordt kan je vervolgens Martinez daar neerzetten. Heb je achterin in ieder geval lengte. Zou bijvoorbeeld kunnen passen met de nog onervaren Timber die weer meer snelheid heeft dan Vertonghen. Is alleen de vraag welk niveau Vertonghen nog heeft. Dit is toch wel grootste vraagstuk voor komend seizoen, samen met de 6 posite.

3 augustus 2020 om 13:44

Je zou Timber ook nog op 6 kunnen proberen.en dan blind en schuurs er achter.

3 augustus 2020 om 14:33

Vind ik nog geeneens zo'n heel slecht idee. Bewegelijke speler met voetballend vermogen die een bal kan afpakken. Natuurlijk is het afwachten hoe hij dit oppakt op het middenveld. Maar de potentie is er denk ik zeker.

Prima, de ontwikkeling van Timber. Die kunnen we er goed bij hebben. En met Dest en Mazraoui kun je ook rouleren. Alleen we hebben genoeg RCV's. Een jonge snelle kopsterke LCV als backup is handig. En een creatieve sterke 6 is een must, de zogenaamde missing link...

3 augustus 2020 om 13:40

Martinez is in principe een uitstekende back up voor Blind in mijn ogen. Ik heb stiekem nog hoop dat een of andere buitenlandse club met 10 miljoen aan komt in Amsterdam. Heeft toch wel naam gemaakt in Mexico en wellicht juist nu interessant voor buitenlandse clubs om hem op te pikken. Kun je van dat geld de ideale partner voor Blind halen. Een goede 6 ben ik met je eens. Momenteel hebben we eigenlijk niemand die echt volledig geschikt is voor die positie. Martinez is dat nog het meeste vind ik.

3 augustus 2020 om 14:39

Martinez in het centrum??? Ik denk dat hij nog nachtmerries heeft van Sierhuis. Martinez toonde onder andere in de uitwedstrijd tegen Groningen vorig jaar aan dat hij zwaar te kort schiet als centrum verdediger. Dat wil je echt niet. Ik vraag me bij Martinez ook nog steeds af, of je daar opnieuw 8-9 mioljoen voor zou betalen als we nu weer voor de beslissing zouden staan of je hem zou moeten kopen.....

3 augustus 2020 om 16:07

Vind hem een uitstekende aankoop hoor. Kan op verschillende posities uit de voeten (lb, CV en Cvm) en heeft het een groot deel van het seizoen goed gedaan. Hij deelde toen inderdaad mee in de malaise, alleen kan mij ook nog hele goede wedstrijden van hem op die positie herrineren. In de CL heeft hij o.a. tegen Lille en Paok goed gedaan en ook tijdens de lange afwezigheid van Blind vond ik hem prima als back up.

Timber is veel te klein om naast Blind te zetten. Beiden komen niet boven de 1.80 meter. En dan zullen er wel weer mensen met Cannavaro van 20 jaar geleden aan komen zetten maar wanneer speelde een club voor de laatste keer met twee Cannavaro's in het centrum?

3 augustus 2020 om 13:44

De hele verdediging is dan wel klein inderdaad met Dest, Timber, Blind en Martinez. Maar dat kunnen ze hopelijk compenseren met hun kwaliteiten. Ze hebben wel meer kwaliteiten dan Schuurs en Alvarez die best beperkt zijn.

3 augustus 2020 om 14:08

In de Eredivisie zou het kunnen maar in de CL heb je dan echt een probleem. Dan kan je een trampoline voor ze neerzetten in de 16 als ze straks bv een luchtduel moeten zien te winnen van pakweg een Haaland, Van Dijk of Koulibaly

3 augustus 2020 om 14:25

Dan zal Ten Hag wel gaan aanpassen door bijvoorbeeld Schuurs of Alvarez in het centrum te zetten.

3 augustus 2020 om 15:16

@wramerdammilot dat verwacht ik wel. ik geloof best dat Timber een goede verdediger is en Blind is dat ook maar voor de luchtduels tegen een lange kopsterke tegenstander is iets van lengte in je centrum hebben wel essentieel

3 augustus 2020 om 15:20

Klopt, dan zal Ten Hag wel gaan aanpassen. Maar in principe zou het in de eredivisie geen probleem hoeven te zijn tegen de meeste tegenstanders.

3 augustus 2020 om 15:29

@wramerdammilot dat ben ik zeker met je eens. Ajax domineert hier meestal op de helft van de tegenstander en de lange kopsterke types als een Luuk De Jong, Huntelaar of Dost bv die zie je niet veel lopen meer in de Eredivisie

3 augustus 2020 om 14:09

Parma 1999, Paolo en Fabio Cannavaro.maar zonder gekheid, het afgelopen seizoen was het centrum van Ajax al vaker een zorgenkindje dus ik hoop dat Ten Hag daar extra aandacht aan schenkt. In het jaar van de CL stond juist de AS echt als een huis met Blind en De ligt achterin en Schone en de Jong ervoor.

3 augustus 2020 om 14:32

@japie_krekel Ik zie je reactie niet meer staan op mijn bericht hieronder, maar met je eens:-)Ajax kreeg een aantal jaartjes geleden al de kritiek op het kabouter middenveld met Enoh, Serero en Anita. Tja je blijft je verbazen over het fysieke aspect. En dan heb je De Ligt in je selectie gehad en zelf kunnen ervaren wat de meerwaarde was van een lange sterke CV die sterk is in de lucht. Is gewoon een extra wapen

3 augustus 2020 om 15:22

@hansje1969 ik heb zelf niks weg gehaald dus die is dan verwijderd denk ik. Blind bv is een goede verdediger maar kopduels zijn niet zijn sterkste punt en dan is het idd handig als er iemand met lengte naast staat die dat van gedeelte hem kan overnemen. een centrum moet elkaar aanvullen en complementair zijn zodat je elkaar sterker maakt

Die Timber is niet eens 1.80m. Veel te klein voor CV. Mat Blind naast hem, staat er ook al geen kopper. Waarom krijgt het aspect fysiek bij Ajax steeds te weinig aandacht? Zo vonden ook zo velen dat Lamprou met zijn 1,72m ook wel op het doel kon staan

3 augustus 2020 om 14:51

Ze hoeven niet allemaal dik in de 180 te zijn. maar het is wel lekker als in iedergeval een van de twee centrale verdedigers behoorlijk wat lengte heeft en er elders in het veld ook nog iemand staat die een bal kan koppen. als timber zou spelen dan is vd Beek denk ik de langste basis speler met 184, dat gaat niet werken lijkt me. Dan krijg je een soort pleintjes regel als 3 corners is een penalty...

3 augustus 2020 om 17:47

Ja elke standaard situatie tegen is gevaarlijk. Met corners sticht je zelf Ook geen gevaar, kort om dit werkt niet. Laat Timber zich gewoon lekker op de back positie gaan richten.

3 augustus 2020 om 18:30

Ik heb ook iemand wel eens horen roepen dat hij ook op 6 zou kunnen spelen en dat lijkt me helemaal geen gek idee om dat een keer te proberen. Het is wel een voetballende verdediger met inzicht en snelheid.

3 augustus 2020 om 21:23

En zelfs al is vd Beek 1.84 (echt?) is dat absoluut geen kopper. Slechter dan Timber waarschijnlijk, al dan niet een paar centimeter minder dicht bij de zon.
Naast dat het echt afwachten is hoe de aankopen het gaan doen, de jongens die het vertrek van Ziyech moeten opvangen, is de lengte achterin een zwakte. We gaan het zien. Ik denk, en ik ben zonnig biased, dat Feyenoord als enige gegarandeerd beter uit de corona-stop is gekomen. De potentie ligt met bijvoorbeeld Anthony, volledig bij Ajax.

3 augustus 2020 om 21:56

Ik weet eigenlijk niet wat ik van de Feyenoord aankopen moet vinden. Linssen is een goede speler maar of ze met hem veel sterker zijn geworden weet ik niet. En Diemers begrijp ik helemaal niet om eerlijk te zijn, die is voor mijn gevoel toch meer van het niveau, kramer, te vrede, Verhoek, Ayoub e.d.

Steeds meer krijg ik de indruk dat Ten Hag (en Overmars) de problemen achterin en op het middenveld bagatelliseren. Waarschijnlijk moet Ajax eerst van een stuk of wat standaard miskopen van Overmars af, voordat er wordt gekocht. Maar - er vanuit gaande dat Tagliafico nog wordt verkocht - er zal toch echt geinvesteerd moeten worden in de laatste linie en ook moet er een topper worden gehaald voor de nummer 6 positie. Of misschien moet de tegenstander ook dit seizoen vrije doortocht op het middenveld worden gegund. Begrijp me goed, Timber lijkt een prima talent, maar je kunt met Dest, Schuurs, Blind en ? (timber?) toch niet spreken van een betonnen muur. Meer met spoed en onzorgvuldig in elkaar geflanst. Hier red je het echt niet mee in Europa, laat staan in de Eredivisie. Blind is eigenlijk meer een opbouwende verdediger dan een tegenhouder. Dat moet Schuurs dan zijn. Nou, een nette en beschaafde jongeling, die nog steeds cruciale fouten maakt en nooit en te nimmer zal veranderen in een meedogenloze voorstopper. En die over mijn lijk eigenschap moet je nu eenmaal hebben op die positie. Dan is het ook nog de vraag of Dest wel of niet blijft. Al is hij ook veel meer aanvaller dan verdediger. En dan wil men Martinez op de linksback proberen. Laat die mooi staan waar die nu staat. Maar ik zie het zwerk al weer drijven. Tja, een solide en evenwichtige selectie in elkaar flansen, is voor Overmars nog altijd Abracadabra.

De basistechniek van de Ajax jeugd zorgt ervoor dat de kansen komen. Veltman was fysiek ook een sprietje, herinner me Vitesse uit nog. Dat kleine duwtje en weg was ie. Door zijn inzicht en goed aan de bal, toch prima gespeeld. En minpunten verbetert. Hopen dat Timber ook zijn kans gaat pakken. Fysiek toch wel een stuk sterker, zonder direct lomp/druistig te zijn.

Sterke verdediger die Timber. Ik zag 'm tegen Heerenveen een hele solide indruk maken. Direct voor de leeuwen gegooid door direct vanaf minuut 1 te starten. Speelde behoorlijk. Straalt rust uit, fysiek goed gebouwd en durft zo nu en dan het middenveld in te schuiven. Hij is er eentje waar ik in geloof dat die het ook gaat maken.

Als Kudus en Antony worden gezien als eventuele vervangers van Ziyech dan wordt ik niet blij. Ziyech was iemand met een geweldig inzicht en een geweldige pass. Hij kon spelers wegsturen vanuit onmogelijke hoeken. De beelden die ik heb gezien van Kudus en Antony laten heel andere spelers zien. Kudus is meer een dribbelaar en hetzelfde kan eigenlijk ook gezegd worden over Antony. Dat is niet erg, maar ik zie toch graag een speler met een geweldig inzicht en een splijtende steek pass, want Van de Beek zie ik het ook niet doen. Eiting en Gravenberch hebben dit dan weer wel, maar de eerste lijkt moet nog maar laten zien weer het niveau van voor zijn blessure te halen en de ander is nog heel jong en moet nog laten zien het niveau überhaupt aan te kunnen.

Kom op miljoenen op de bank en dan ga je Timber proberen haal een goede cv voor 18 20 miljoen en die Argentijnse middenvelder dan is het goed niet timber

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren