Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zaakwaarnemer rept over mogelijke recordtransfer voor Feyenoord

Laatste update:

De naam van Dennis Man werd in een eerder stadium al eens genoemd als mogelijke aanwinst voor Feyenoord en de Rotterdammers lijken de 21-jarige aanvaller van FCSB, het voormalige Steaua Boekarest, nog niet vergeten. Anamaria Prodan, de zaakwaarnemer van Man, claimt dit weekend zelfs in gesprek met het Roemeense Digisport dat Feyenoord een flink bod op Man heeft neergelegd bij zijn huidige werkgever.

De Engelse degradant Norwich City werd onlangs ook in verband gebracht met de komst van Man en the Canaries zouden negen à tien miljoen euro over hebben voor de viervoudig international van Roemenië. Volgens Prodan heeft Feyenoord eenzelfde bedrag in gedachten: “We wachten op dit moment af, we zullen zien. FCSB heeft het geld niet nodig en wij hebben moeite om aan het bedrag dat zij in gedachten hebben te voldoen.”

“Ik hoop dat ik het voor elkaar kan krijgen. Een transfer naar Feyenoord zou voor hem een enorme stap vooruit zijn”, legt zij uit. “Iedere keer als ik Dennis spreek, vertel ik hem dat dit een goede stap richting de Premier League zou zijn. De aanbieding van Feyenoord was bijna net zo hoog als die van Norwich, waarschijnlijk gaan we binnenkort weer met die club in gesprek.”

Als Feyenoord inderdaad om en nabij de negen of tien miljoen over zou hebben voor Man, wordt hij de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis. Marcos Senesi en Danko Lazovic zijn met een transfersom van zeven miljoen momenteel nog de duurste aankopen van de Rotterdammers. De interesse in Man zou kunnen betekenen dat Feyenoord afscheid gaat nemen van Steven Berghuis, aangezien de Roemeen doorgaans ook als rechtsbuiten acteert.

Zou jij Dennis Man een goede aanwinst vinden voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En waar komt dit geld vandaan? Want dit kan toch haast niet waar zijn? Welke speler brengt zoveel geld op dat Feyenoord dit kan investeren? Ik denk trouwens wel dat dit een volgende goudmijn is, maar alsnog... Een dure investering, zeker in deze tijd.

2 augustus 2020 om 16:44

Welke speler brengt zoveel op? Uhm, senesi en Berghuis zijn alleen al samen 40+ miljoen waard. Dan heb je nog sinisterra, ook een miljoentje of 15. Kokcu 20 miljoen...

2 augustus 2020 om 16:50

Ik ben echt onder de indruk van Sinisterra, maar op basis van wat gaat hij 15 miljoen opleveren?

2 augustus 2020 om 17:04

Ja, Senesi en Kokcu zeker. Daar twijfel ik niet aan. Maar daar moet je dus een vervanger voor halen en geen extra rechtsbuiten. Berghuis is op dit moment niet in trek, dus die brengt momenteel geen 20-25 miljoen op. Dan rest mij de vraag: waar komt het geld vandaan voor een speler voor een positie die feitelijk gezien gevuld is. Overigens gaat Sinisterra zeker niet weg met deze blessure, dus verklaar je nader Yuto. Rekenen kan ik zelf ook met andere posities.

2 augustus 2020 om 17:07

Serieuze vraag; welje club gaat volgens jou 15 miljoen voor Sinisterra betalen?

2 augustus 2020 om 17:19

International van Colombia

2 augustus 2020 om 17:22

Geen enkele club haalt een geblesseerde spelen binnen, maar Sinisterra is wel een pareltje. heeft enorm veel kwaliteiten en is snel en technisch. Alleen nog werken aan rendement. Dan zie ik hem in spanje (sevilla) of Duitsland (dordtmund). Typische speler voor die competities. Als hij langer bij Feyenoord blijft en zich nog verder kan ontwikkelen dan zie ik hem ook rechtstreeks naar een topclub transfereren.

2 augustus 2020 om 17:25

Vergelijk je nu een back met een buitenspeler? Een back levert momenteel altijd minder op. Sinisterra is de revelatie van dit Eredivisie seizoen en is een aderlating voor Feyenoord met zijn blessure. Dumfries is een international en heeft een heel goed seizoen bij psv achter de rug. 20 miljoen voor Dumfries is een prima bedrag. net als dat Tagliafico 25 ook een prima bedrag is.

2 augustus 2020 om 17:45

Zelfs als ze Berghuis voor 25 miljoen euro zouden verkopen, gaat Feyenoord echt geen 10 miljoen euro neertellen voor 1 speler als je 20 miljoen euro terug moet in de begroting vanwege corona. Dat zou Russisch roulette van de bovenste plank zijn. Verder zijn jouw schattingen ook zeer subjectief...

2 augustus 2020 om 18:03

Als hij nog beter ga spelen dit seizoen waarom zouden ze geen 25 miljoen kunnen vragen.
Een pepe ga ook voor 80 miljoen naar arsenal na 1 goed seizoen.

2 augustus 2020 om 19:08

En daarom konden ze nee zeggen tegen Senesi...

2 augustus 2020 om 19:37

Dan heb je een verkeerd beeld van de werkelijke waarde van de selectie, want die schat ik toch tussen 90 en 100 miljoen. Verder verwacht ik niet dat Feyenoord even 10 miljoen gaat neertellen tenzij ze voorsorteren op een vertrek van Berghuis. Dan nog moet er eerst worden verkocht voordat wij iets kunnen doen.

2 augustus 2020 om 19:42

Uhm, nu niemand, aangezien hij geblesseerd.is, maar het is een jong talent die op de deur klopt hij het eerste van Colombia. Nog 2 jaar bij Feyenoord en een vaste waarde worden bij Colombia en dan mag het dubbele zelfs betaald worden.

2 augustus 2020 om 19:43

Jong, bijna volwaardig international, jammer van zijn blessures, maar het is echt een heel groot talent.

2 augustus 2020 om 19:44

@Martyn7, nu gaat Feyenoord die Man niet halen natuurlijk. Zijn gewoon praatjes van zijn zaakwaarnemer om hem weg te krijgen.

2 augustus 2020 om 22:05

In welke wereld gaat senesi of kokcu voor mijn part zoveel opleveren. Senesi heeft welgeteld 25 wedstrijden gespeeld bij een Nederlandse club die vorig jaar niet meedeed in Europa en rond derde vierde plaats stond en het bovendien helemaal zo goed niet deed bij de start. Berghuis is de enige speler, ook al is hij geeneens onbetwiste international, die ook reëel enige substantielel waarde vertegenwoordigd maar daar lijken volgens mij nu geen directe gegadigden. Ik lees verder dat Kokcu ook wel even minstens twintig miljoen op moet leveren. Op basis van wat? Hij heeft welgeteld 22 wedstrijden in de eredivisie gespeeld en 11 halve wedstrijden het jaar daarvoor. Ik zal niet zeggen dat ze geen talent hebben maar zo makkelijk als hier met miljoenen wordt gestrooid terwijl de transfersom van andere spelers die veel meer hebben bewezen omlaag wordt gepraat is wel erg opportunistisch.

2 augustus 2020 om 23:54

Welke club gaat er 20 miljoen betalen voor Berghuis? Hij wordt 29. De internationale top zit niet op hem te wachten. En de teams daaronder kunnen zich geen gok veroorloven om een speler uit een kleine competitie zonder restwaarde voor een dergelijk bedrag binnen te halen.

3 augustus 2020 om 08:36

Laat ze dat maar eerst een keer opleveren voordat iedereen gaat roepen 40+ mln.

3 augustus 2020 om 12:37

Op basis dat hij laat zien veel doelpunten te kunnen maken, jong is en nog een lang contract heeft.

2 augustus 2020 om 16:45

Berghuis? Senesi? Jorgensen? Kokcu? Zijn toch al paar spelers die wat in het laatje kunnen brengen...

2 augustus 2020 om 17:05

Jorgensen zeker niet. Maar de rest mogelijk wel, maar alleen bij het vertrek van Berghuis zal deze man binnengehaald worden toch?

2 augustus 2020 om 16:54

@martyn7 feyenoord wil hen alleen halen als berghuis voor de hoofdprijs 22+mil word verkocht

2 augustus 2020 om 17:21

De vrouw van Dickie ging even zn zakken leeg halen voor ze zijn broek in de wasmachine gooide. Ze haalde er prompt nog wat kleingeld uit

2 augustus 2020 om 17:30

Dit is wel het meest geloofwaardige scenario haha!

Okay, Kokcu, Senesi en Berghuis vertegenwoordigen waarde maar moet er heel wat gebeuren voordat Feijenoord goed verkoopt en vervolgens 8/9 miljoen uitgeeft. Bovendien, dit komt van een zaakwaarnemer....

2 augustus 2020 om 17:40

Staat letterlijk in de tekst. Wilde je zo graag de eerste reactie hebbem, dat je het vertikte de tekst te lezen?

2 augustus 2020 om 17:47

Zou je het bijster slim vinden van Feyenoord om nu zoveel te betalen na het vertrek van een speler? Zou dat wel het geval zijn, betekent het dat er niets is veranderd bij Feyenoord en dat ze nog steeds risico's nemen die catastrofaal kunnen zijn als ze verkeerd uitpakken. Die willen waarschijnlijk eerst zorgen dat de begroting weer op orde is voor ze clubrecords gaan verbreken.

2 augustus 2020 om 18:07

der is wel degelijk wat veranderd dan ze kijken voor spelers buiten Nederland.
En ja wil je met de markt mee moet je risico's gaan nemen.
Alleen hopen dat het goed uit val dat is het belangrijkste.

2 augustus 2020 om 18:38

Zo werkt dat niet. Feyenoord zit niet in de situatie waarin je dergelijke risico's kunt nemen. Die moeten eerst zorgen dat ze winstgevend gaan worden, want geld uitgeven bovenop een wankelend fundament gaat eigenlijk altijd mis over een langer termijn. Als ze zich bijvoorbeeld niet kwalificeren voor de Europa League, kun je er geheid van uitgaan dat dat financieel zeer gaat doen. Als je dan ook nog een speler binnenhaalt voor 10 miljoen euro en je nog steeds de financiele effecten van de corona-crisis voelt, is dat dodelijk. Dan stapel je schulden razendsnel op. Dat risico gaan ze bij Feyenoord echt niet nemen.

2 augustus 2020 om 18:40

Ik vind jouw conclusie erg zwaar, Sirius.even los of dit bericht correct is, zou ik het niet verkeerd vinden om een substantieel deel van een ontvangen transfersom in een jonge speler te investeren et een hoog upward potential. Beter dan weer 3 net-niet eredivisie spelers op leeftijd naar binnen te trekken.

2 augustus 2020 om 18:50

@njfromvol - Ik geloof best dat ze minstens de helft van een eventuele 20 miljoen euro zullen uitgeven, maar ik geloof niet dat ze dan achter slechts 1 speler aan zouden gaan. Hoge transfersommen zijn een grotere gok. Dan zien we ook wel bij Ajax (die dat overigens moeiteloos kunnen slikken). Bij Feyenoord is dat echter niet het geval. Daarom lijkt het mij sterk dat ze nu zo'n 10 miljoen uit zouden geven voor slechts 1 speler.

2 augustus 2020 om 21:00

@sirius Het is een risico ja, maar aan Diemers en Linssen zijn ze over 3 jaar ook 4 miljoen kwijt en Dan weet je 100% zeker dat er 0 restwaarde is. Van Senesi zei men herzelfde maar die zie ik in de winterstop wel voor 25 miljoen vertrekken. Ik zie voor feyenoord Liever 1 dit soort aankoop die veel kan opleveren Dan weer eens 3 net-niet-ED spelers die sowieso alleen maar geld kosten.

Dit zou alleen realistisch zijn als Berghuis vertrekt, en die gaat waarschijnlijk nergens heen.

2 augustus 2020 om 16:57

Klopt feyenoord wil hem alleen als berghuis vertrekt voor de hoofdprijs

2 augustus 2020 om 17:28

Al gaat Berghuis weg voor pak m beet 16 miljoen, dan nog geeft Feyenoord nooit 10 a 12 miljoen uit aan een speler, kortom een fabeltje dit verhaal.

2 augustus 2020 om 17:50

De enigste realistische Feyenoorder in dit topic. De club gaat 20 miljoen euro terug in de begroting, heeft geen liquide middelen en moest nota bene Diemers halen die vast niet bovenaan het lijstje stond. Die gaan op dit moment echt geen clubrecords verbreken terwijl er nog genoeg werk aan de winkel is om een stabiele cashflow te garanderen.

2 augustus 2020 om 21:47

Grappig Sirius dat jij bepaalt wie realistisch is en wie niet.jouw conclusies zijn te veel gebaseerd op halve feiten.

Onzin natuurlijk. Feyenoord heeft dit geld niet en volgens mij is hij een buitenspeler, terwijl ze daar juist goed bezet zijn. Dit zie ik niet gebeuren, zelfs niet als Berghuis vertrekt.

2 augustus 2020 om 16:57

De zaakwaarnemer zegt dat Feyenoord het bod al heeft neergelegd, dus dan lijkt het me geen onzin.

2 augustus 2020 om 17:09

Ja, want zaakwaarnemers verkondigen natuurlijk alleen maar de waarheid....

2 augustus 2020 om 17:10

De zaakwaarnemer heeft er ook baat bij als er meer partijen geïnteresseerd zijn.

2 augustus 2020 om 17:12

Tja om dan Feyenoord als partij te noemen..

2 augustus 2020 om 19:28

Niet als ze schermen met interesse misschien. Maar zeggen dat een bepaalde club een bepaald bedrag heeft geboden is echt wat anders. Als nu naar buiten zou komen dat Feyenoord helemaal niet geboden heeft is de zaakwaarnemer alle geloofwaardigheid direct kwijt.

2 augustus 2020 om 19:50

@Suc6Magnet, zo werkt het natuurlijk kunnen, maar meestal reageren clubs niet op geruchten.. Als clubs op alle geruchten zouden moeten reageren, zouden ze het wel druk hebben. Er wordt zo vaak wat verzonnen door clubs, zaakwaarnemers, spelers, randfiguren, tussenpersoon, familie etc..

Allereerst is het dat Feyenoord dat nooit kan betalen lijkt mij, mits ze niemand verkopen. Daarbij komt dat Feyenoord aanvallend wel goed zit, ik zie ze liever een cv of RB aantrekken. Senesi is erg goed maar botteghin wordt steeds minder.

Hahaha als die zaakwaarnemer beweert dat Feyenoord een zelfde bod (9 a 10 miljoen) als Norwich bij FCSB neergelegd heef, weet je al dat die zaakwaarnemer klinkklare onzin verkoopt om de prijs voor zijn cliënt omhoog te duwen. Gewoon een club opnoemen die geïnteresseerd is en beweren dat ze heel geïnteresseerd zijn om een andere geïnteresseerde club tot beweging te brengen.

2 augustus 2020 om 17:49

Wat is de meerwaarde voor een zaakwaarnemer dat hij de prijs artificieel hoog houdt?

2 augustus 2020 om 17:52

Als Engelse clubs aan komen kloppen, ruiken zaakwaarnemers de grote poen. Die schermt nu gewoon met een eventuele interesse van Feyenoord om clubs als Norwich wakker te houden. Het zou wel erg dom zijn van Feyenoord om nu zoveel risico's te nemen, terwijl er nog veel onzekerheid heerst op financieel gebied.

2 augustus 2020 om 18:15

Dat is inderdaad nog een te volgen redenering, maar dat die makelaar het transferbedrag artificieel hoog wilt houden lijkt me heel sterk. Dan wordt het namelijk moeilijker de speler te verkopen.

2 augustus 2020 om 18:40

Dat lijkt me inderdaad ook niet het geval. Die probeert er hooguit voor te zorgen dat Norwich concreet wordt en gebruikt daar de naam Feyenoord voor. Dat, of Feyenoord is daadwerkelijk in de markt voor deze jongen. In zo'n geval kunnen we wel concluderen dat Feyenoord niets van het verleden geleerd heeft.

2 augustus 2020 om 19:32

Dan is schermen met interesse genoeg. Zeggen dat een club iets geboden heeft is echt wel wat anders. Wat denk je dat het voor de zaakwaarnemer betekent als Feyenoord nu officieel zou laten weten dat het helemaal niet geboden heeft op deze speler? Dan kan de zaakwaarnemer wel opdoeken.

2 augustus 2020 om 23:37

@lierse hangt af van de afspraken. Hij (of de speler) kan natuurlijk ook recht hebben op deel % van transfer. Je leest vaak dat spelers hun deel laten varen om tranfer rond te krijgen. Dat kan dus een reden zijn on prijs op te krikken

Volgens mij is Man een zelfde type als Berghuis een rechtsbuiten met een goed linkerbeen dus verwacht alleen dat hij word aangetrokken als Berghuis vetrekt.

Zouden ze ook hetzelfde salaris bieden als Norwich? Lijkt me sterk.

2 augustus 2020 om 17:35

Feijenoord heeft er wel een handje van om jongens een paar ton teveel toe te stoppen vanuit een slechte onderhandelingspositie.. geen verwijt, maar gevolg van het feit dat als een goede speler voor Feijenoord beschikbaar is, ze er keihard aan moeten trekken.

Hele goede speler. Gaat hem niet worden denk ik. Er is veel interesse voor deze speler.

Kan me niet voorstellen dat we dit willen bieden. Lijkt me een staaltje prijs opdrijven voor Norwich.

2 augustus 2020 om 17:14

Prijs opvoeren of Watford op een andere manier sneller in beweging te krijgen.

Al zou Feyenoord het geld hebben, wat ik ten zeerste betwijfel, gaan ze niet zoveel betalen voor 1 speler. Heel raar zo'n bericht, omdat je de afgelopen weken alleen maar hoort dat Feyenoord geen cent heeft liggen voor transfers, tenzij er iemand verkocht wordt.

2 augustus 2020 om 19:34

Zoals bij Senesi bedoel je?

2 augustus 2020 om 20:22

Ten 1e was hij geen 10+ miljoen, en ten 2e; dat was voordat Feyenoord 20 miljoen terug moest in begroting vanwege corona.

Berghuis schijnt in gesprek te zijn met een Russische club. Als hij weggaat dan komt deze Man in beeld denk ik.

2 augustus 2020 om 17:43

Ook al krijgt Feyenoord 25 miljoen euro voor Berghuis, dan nog zie ik ze geen 10 miljoen euro neertellen voor 1 speler. Daar leent de financiele situatie zich simpelweg niet voor bij Feyenoord.

Dit lijkt me heel erg sterk. Als je al die verhalen van de afgelopen maanden hebt gehoord en nagaat dat ze ruim 20 miljoen euro terug moeten in de begroting en bovendien een speler als Diemers halen, acht ik de kans nihil dat ze 9 of 10 miljoen euro voor een speler gaan neertellen. Dit lijkt me meer een truc van de zaakwaarnemer om de prijs van deze jongen op te krikken. De man noemt ook niet voor niets Norwich in dat stukje. Ik blijf het toch altijd vreselijk irritant vinden als zaakwaarnemers dit doen.

2 augustus 2020 om 17:50

Helaas hebben we het waarschijnlijk 9 van de 10x niet door wanneer zaakwaarnemers deze spelletjes spelen. We doen er hier ook net zo hard aan mee. Als we een keer iets horen dat er biedingen van 40 of 50 miljoen op Dolberg en Bazoer zijn gedaan, nemen we dat ook voor waarheid aan en hoor je het jaren later nog

2 augustus 2020 om 17:54

Daarom wacht ik tegenwoordig ook altijd tot een relevant persoon informatie naar buiten brengt omtrent dit soort onderwerpen. Zaakwaarnemers en hun informatie zijn niet te vertrouwen en zijn er altijd uit eigenbelang. Totdat een Advocaat, Feyenoord of het bestuur van de andere club informatie loslaat, blijf ik huiverig. Feyenoord zit helemaal niet in een situatie waarin het zoveel kan betalen voor een speler. Senesi en Bozenik waren financieel al niet heel erg verantwoord.

Feyenoord gaat echt niet 9 a 10 miljoen euro betalen voor een speler. Dat kunnen ze simpelweg niet betalen. Al jaren heeft Feyenoord een armetierig budget voor spelers. Vraag met niet hoe het komt dat ze na 10 jaar nog steeds niet een fatsoenlijk budget hebben. Ze laten ook spelers voor een habbekrats gaan, maar dat is weer omdat ze geld nodig hebben. Zo cirkel wel rond.

2 augustus 2020 om 17:59

Slecht beleid op financieel en sportief gebied. De afgelopen jaren hebben ze geen waarde in de selectie gecreeerd, terwijl het salarishuis te hoog is voor wat 't presteert en elke cent dat overbleef regelrecht weer in de selectie werd gepompt. Als je dan de jeugdopleiding weg saneert (begrijpelijk als de schulden hoog oplopen), zorg dan in ieder geval dat de scouting intact blijft. Die fout zag je terug bij Feyenoord en die zie je nu ook terug bij FC Twente. Saneren betekent offers maken, maar als je iets weg saneert wat over het algemeen geld op moet leveren, heb je problemen als club die je niet zo 1,2,3 herstelt.

2 augustus 2020 om 18:42

@sirius, hou eens op met je gelul zeg.je doet alsof je alles al weet.je hoeft echt niet op elk bericht te reageren hoor.

2 augustus 2020 om 18:47

@critic0 - Goede reactie. Goed onderbouwd ook... Als je het ergens niet mee eens bent, kom dan met een weloverwogen tegengeluid. Nu laat je vooral zien dat je jouw frustratie niet de baas bent en schijnbaar heb je ook niet echt argumenten die het tegendeel bewijzen. Ik schrijf enkel wat ik denk. Nergens heb ik het over feiten. Dan ben ik wel benieuwd wat je zelf toe hebt te voegen aan deze discussie...

2 augustus 2020 om 18:31

volgens mij gaat het juist nu uitstekend. spelers als senesi en sinisterra die voor veel winst verkocht zullen gaan worden, spelers als kokcu en senesi worden nu niet meer voor een paar tientjes verkocht, maar er wordt gewoon NEE gezegd terwijl er 22mil wordt geboden, sterker nog de contracten worden opengebroken en verlengd. sterkhouders worden niet verkocht de jeugdopleiding leeft weer op en er wordt geinversteerd in talenten als Conteh en Smeulers. Spelers als Kelly en tapia met een te hoog salaris en te weinig rendement worden langzaamaan naar de uitgang geduwt. snap nu juist dat het op de goede weg is deze harde kritiek niet.

2 augustus 2020 om 18:45

Uitstekend? Vooralsnog kosten Senesi, Kokcu en Sinisterra geld. Ze brengen pas iets op als ze je verkoopt. Verder gaat het er niet om wat ze zeggen en wat ze wel of niet accepteren. Ze konden ook ooit eens 15 miljoen euro o.i.d. voor Jorgensen ontvangen. Momenteel krijg je daar misschien niet eens de helft voor. Verder kun je miskopen met een hoog salaris naar de uitgang duwen, maar tofdat ze weg zijn kosten ze veel geld. Het zijn vooral aannames, sommigen wellicht best aannemelijk, maar op dit moment is het rendement van Feyenoord zeer laag vergeleken met wat ze eigenlijk in potentie ter beschikking hebben. Zo uitstekend gaat het dus niet. Als Feyenoord zich niet kwalificeert voor de Europa League en er mag nog maanden niet met (veel) publiek gespeeld worden, komen ze heus wel in de problemen gezien de kosten die ze hebben. Dat is onvermijdelijk. Dan zul je juist moeten verkopen om gaten te dichten.

2 augustus 2020 om 21:15

''vooralsnog kosten Senesi, Kokcu en Sinisterra geld'. ja hehe dat lijkt me vrij logisch. jorgensson was een uiterste bij Feyenoord, we moeten niet net doen alsof het de standaard is dat spelers die bij Feyenoord veel waard worden, ook automatisch weer afzakken. nicolai is een makkelijk voorbeeld dat ik hier wel vaker voorbij heb zien komen. als er op Senesi 22 mil wordt geboden en Kokcu nadrukkelijk op de radar van Arsenal staat vertegenwoordigen die gewoon behoorlijke waarde. daarbij draaiden jorgensson 1 goed seizoen en werdt er al direct 15 miljoen geboden, dan vindt ik het nier raar of 'slecht beleid' dat ook met een wk in beeld (toen het geval) er nog niet verkocht wordt. lijkt me zelfs vrij logisch. jeugd zit ook wel goed, 7 potentiele basisspelers zijn 22 jaar of jonger. Overigens is Feyenoord al gekwalificeerd voor de Europa League, dus die inkomsten kraan staat al open. het glas zit soms ook gewoon halfvol hoor.

2 augustus 2020 om 23:42

Ook Van Beek, Vilhena, Toornstra waren niet op het beste moment verkocht..

3 augustus 2020 om 03:16

van Beek heb ik nooit begrepen, blijkbaar had monaco er wat losgeld voor over toendertijd, oke prima die heb je. Vilhena was veel waard als speler op t veld dus er was geen reden tot verkoop. je kan wel blijven verkopen maar je wilt toch gewoon 11 spelers op kunnen stellen. waren ook n ooit echt geweldige bedragen die voor hem neergelegd werden. Toornstra heb ik nog nooit van gehoord dat er concrete interesse voor hem was. vindt het allemaal wel meevallen deze dagen hoor. maar als we dan toch bezig zijn, zullen we ook even naar ajax en psv gaan? kijken of die alle spelers voor een volle 100% hebben verkocht. termen als 'wanbeleid' of 'miskopen' t is allemaal zo dramatisch. t gaat op het moment meer dan prima hier in Rotterdam

Feyenoord komt altijd met die onbekende B spelers net als Kelly. Wie is hun hoofdscout ?

En de goede laten ze gaan, Amrabat die onlangs is uitgeroepen tot beste middenvelder van de Serie A. Als Feyenoord nu Amrabat terug wil halen dan moeten ze De Kuip verkopen hahaha

3 augustus 2020 om 03:24

Amrabat raakte geen knikker in zijn tijd bij Feyenoord. de 3-1 tegen napoli was het enige moment waar hij door herinnert wordt. De hoofdscout is dezelfde die Sinisterra voor 100k (nu 11 mil waard) en Senesi (7 mil, nu al een bod van 22 mil) heeft binnen gehaald. kelly kwam niet van diezelfde scouts, kelly kwam namelijk op aanraden van jaap stam. verder was t een geweldige gozer, daar niet van.

Haha dat lijkt me toch niet reeel na de berichten uit de Kuip afgelopen week, veel te duur terwijl er tot voor kort nog geen concrete interesse was in spelers van Feyenoord.

Ik heb alle reacties gelezen van de mensen hierboven, maar ik heb er geen 1 gelezen van wie die speler 'man' nu kent of heeft zien spelen !! Is in ieder geval een voor mij totaal onbekende speler...... Dus kan me ook niet voorstellen dat Feijenoord daar zoveel geld voor over heeft...... en dan hebben we het er nog eens niet over of Feijenoord die centjes wel heeft !! Kortom, naar mijn idee, een groot.....heel groot lul verhaal !

Dennis Man is volgens Wikipedia in Vladimirescu (provincie Arad) geboren en debuteerde bij de plaatselijke UTA Arad, vroeger UT Arad geheten, toevallig de club die Feyenoord in de eerste ronde van de EC-I in september 1970 elimineerde, nadat Feyenoord kort daarvoor de EC-I en de Wereldbeker had gewonnen.

Dat geloof je toch niet, Feyenoord heeft geen poen. Waar wil men die 10 miljoen vandaan toveren?

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Feyenoord in de race zou zijn voor een dergelijke deal. Je hebt er een behoorlijke zak met geld voor nodig. Los van het feit of Feyenoord dit kan financieren heeft Feyenoord toch de focus om op andere posities versterkingen te halen?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren