Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Ligt van held naar schlemiel in rampzalige kampioenswedstrijd

Laatste update:

Juventus mag zich nog niet de kampioen van het Serie A-seizoen 2019/20 noemen. De titelhouder kon nummer twee Atalanta donderdagavond op een onoverbrugbare achterstand zetten: bij een zege op Udinese zou de voorsprong negen punten bedragen met nog drie duels te gaan, terwijl het onderling resultaat in het voordeel van la Vecchia Signora is. In plaats daarvan leed Juventus een nederlaag. Udinese boog een 0-1 achterstand, na een treffer van Matthijs de Ligt, om in een 2-1 zege. In de blessuretijd besliste Seko Fofana de wedstrijd, nadat hij De Ligt eenvoudig uitkapte.

Juventus moest het in de mogelijke kampioenswedstrijd stellen zonder de geschorste Leonardo Bonucci en dus vormde De Ligt een centraal duo met Daniele Rugani. De Ligt was zeker niet de enige Nederlander op het veld: Udinese trad aan met Bram Nuytinck, William Troost-Ekong, Hidde ter Avest en Marvin Zeegelaar. De Ligt stond in de tiende minuut van de wedstrijd aan de rechterflank tegenover Ken Sema, die een voorzet langs de verdediger dirigeerde. Danilo probeerde de bal weg te koppen, maar knikte met een achterwaartse beweging bijna in eigen doel: het leer belandde tegen de paal.

MATTHIJS DE LIGT MET EEN HEEEERLIJKE GOAL IN DE KAMPIOENSWEDSTRIJD?

Geplaatst door voetbalzone op Donderdag 23 juli 2020

Kort daarna was het Udinese dat, via Nuytinck, bijna een eigen doelpunt produceerde. Doelman Juan Musso rekende niet op een terugspeelbal van de verdediger en zag het leer tot zijn opluchting langs de paal rollen. Daarna kwamen er meerdere mogelijkheden voor Juventus die door de bezoekers zelf werden gecreëerd: Dybala nam een afvallende bal op de voet en zag Musso redding brengen, een geplaatst schot van Cristiano Ronaldo zeilde naast en De Ligt bereidde een inzet van Dybala voor met een knappe boogbal over de defensie van Udinese.

Zelf kon De Ligt in die fase van de wedstrijd opgelucht ademhalen, toen hij een bal tegen de arm kreeg in het zestienmetergebied. Hij liep richting Ilija Nestorovski, met zijn rechterarm enigszins verwijderd van het lichaam; het schot van de spits van Udinese leek tegen zijn elleboog aan te komen. De afstand tussen Nestorovski en De Ligt was erg klein en de VAR zag zich niet genoodzaakt om in te grijpen. Niet veel later verraste de Nederlander de tegenstander door op te stomen en vanbuiten het strafschopgebied de linkerhoek te vinden met een laag schot: 1-0.

K?a?m?p?i?o?e?n?s?w?e?d?s?t?r?i?j?d? ?v?a?n? ?J?u?v?e?n?t?u?s? ? D?e? ?w?e?d?s?t?r?i?j?d? ?v?a?n? ?M?a?t?t?h?i?j?s? ?d?e? ?L?i?g?t ? De wedstrijd waarin Marvin Zeegelaar iedereen verrast ?

Geplaatst door voetbalzone op Donderdag 23 juli 2020

De Ligt leverde niet alleen een aanvallende bijdrage; in verdedigend opzicht kwam hij zelden in de problemen. Zo kopte hij een potentieel dreigende voorzet van Sema weg, twaalf minuten na de pauze. Op dat moment stond het echter wel al 1-1. Kort na de pauze was Udinese op gelijke hoogte gekomen: na voorbereidend werk van Zeegelaar leverde Sema een afgemeten voorzet op Nestorovski, die niet werd lastiggevallen door zijn bewaker Rugani en kon binnenkoppen. Plots hing het titelfeest van Juventus aan een zijden draadje. De ploeg van Maurizio Sarri bleef vrij onmachtig en wist geen goede, uitgespeelde kansen te creëren. Het duel leek in een gelijkspel te eindigen, maar in de blessuretijd speelde Fofana De Ligt door de benen in een één-op-één-situatie en maakte hij oog in oog met Wojciech Szczesny geen fout.

WAT GEBEURT HIER?! ?? Matthijs de Ligt ziet er, net als de rest van Juventus, NIET goed uit???

Geplaatst door voetbalzone op Donderdag 23 juli 2020

Verdiende Juventus meer dan een nederlaag tegen Udinese?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Naar schlemiel? Eerder een goede goal dan een fout van hem hoor imoOn: juve verdiende het ook niet om te winnen, leuk voor Udinese om zo deze broodnodige punten binnen te harken. Zie Juve overigens alsnog ‘eenvoudig’ kampioen worden.

23 juli 2020 om 21:26

wel eerlijk zijn, tweede goal was zijn fout.

23 juli 2020 om 21:28

Hij had het beter kunnen doen, maar vind dat die 2e goal hem geen ‘schlemiel’ maakt. Goede actie van de spits.

23 juli 2020 om 21:37

Foutje.. maar eerlijk, deze kan je toch niet volledig op conto van 1 speler zetten. Wat gebeurd er in vredesnaam met die andere juve spelers 😂

23 juli 2020 om 21:37

hij krijgt een panna

23 juli 2020 om 21:40

Dat heb je goed gezien. Heb je ook gezien dat Ronaldo met meer salaris minder presteerde als de ligt of wil je dat niet zien?

23 juli 2020 om 21:43

wat heeft Ronaldo met een verdedigende fout van De Ligt te maken?

23 juli 2020 om 21:46

Het gaat om het salaris wat hij krijgt en wat hij ook niet waar maakt. Ik heb cr7 niet gezien als hij voor dat geld er gewoon 2 inlegt tegen een degradatie kandidaat is er niets aan de hand.

23 juli 2020 om 21:53

Uiteraard zie ik dat Ronaldo ook meer verdient, maar deze meneer is anders wel 5 keer wereldvoetballer, tich keren kampioen geworden, Europees met zijn land, 1 van de grootste voetbalidolen op aarde. Grootste ster van het team en ja ook een slechte wedstrijd gespeeld, dat klopt, maar hij is al 35 of telt zijn leeftijd nu niet mee om zijn slechte wedstrijden te verklaren?

23 juli 2020 om 21:55

@rrochus ik heb het nergens over De Ligt zijn salaris gehad

23 juli 2020 om 21:56

Nee leeftijd telt niet als je jong bent dan telt het ook niet andersom. Voor dat geld wat cr7 verdient verwacht ik minimaal 2 goals per wedstrijd plus spraakmakende acties.

23 juli 2020 om 22:02

@rochus dat kan wel kloppen maar bij een Europese topclub als Juventus wordt er van De Ligt ook verwacht dat hij geen goals weg geeft als verdediger zijnde. we zitten niet meer in de Eredivisie waar mensen rekening houden met je leeftijd. De Ligt heeft nu te maken met de wetten van het internationale topvoetbal en dan wordt je gewoon beoordeeld als eerste elftal speler van een club die elke wedstrijd moet winnen. de titel van talent gaat daar niet meer voor hem op. ze hebben niet voor niks 70 miljoen voor hem betaald

23 juli 2020 om 22:08

Nogmaals geld koopt geen leeftijd of ervaring. Voor 70 mio heeft juve een in potentie top 3 verdediger gekocht. Niet meer en niet minder. Dat jij de titel talent niet wil gebruiken is niet de universele waarheid getobd jouw waarheid geschreven met een gekleurde bril.

23 juli 2020 om 22:09

Rochus, wat een bizarre redenering. Hoe goed je ook bent, je kan niet elke wedstrijd scoren. Ronaldo heeft het record van speler die het snelst ooit 50 goals in de Serie A heeft gemaakt (en dat op zn 34e en 35e). Dit seizoen heeft hij alleen in de Serie A al 30x gescoord. Dat is waar Ronaldo voor is gehaald en waarom hij zoveel verdient.

23 juli 2020 om 22:11

2 goals per wedstrijd?🤣🤣, de serie a heeft 38 speelrondes. Dus jij verwacht dat hij in een serie a seizoen uitkomt op 76 doelpunten🤣🤣?? Zelfs messi( de allerbeste) scoort niet elke wedstrijd 2x😅. Dus als jij deze gedachte hebt dan raad ik je aan om een bezoek te brengen aan het sprookjesbos.

23 juli 2020 om 22:13

@rochus ik zeg niet dat ik de titel talent niet wil gebruiken maar heeft de Italiaanse media, een coach als Sarri en een club als Juve diezelfde opvatting en hetzelfde geduld als ik? dat moet je afwachten. mij zal het verder een worst wezen want ik ben geen Juventus supporter en ik heb ook geen geld geinvesteerd in De Ligt

23 juli 2020 om 22:53

Onzin Rugani verdedigd daar als een ezel en de keeper moet gewoon in zijn doel blijven staan. De Ligt loopt namelijk nog mee met de spits.

23 juli 2020 om 23:06

@breasal020 dat wel maar De Ligt laat zich vervolgens als laatste man wel kinderlijk uitspelen door die spits net zoals laatst door Gomez van Atalanta. daar is nog wel ruimte voor verbetering

23 juli 2020 om 23:53

@rnadrid ajax hij scoorde wel een seizoen 76 of 72 goals. Maar dat was wel alle competities. Best wel gestoord als ik er zo over denk, hahah. Maar dat was ook 1 seizoen en naar mijn mening niet eens zijn beste seizoen, dat vind ik toch 2009/2011/2015 en 2019

24 juli 2020 om 06:23

Dit zie je wel vaak bij grote verdedigers , dat ze over de grond wat minder zijn. Tegen wat wendbare spelers hebben grote verdedigers het ovet het algemeen moeilijker

24 juli 2020 om 08:01

ander zien er uiteraard ook niet goed uit. Maar hij moet de aanvaller naar buiten dwingen in een moeilijke hoek. nu laat hij zich heel simpel naar het midden uitkappen wat het enige wat is niet mag gebeuren. hij toint geen geduld.

24 juli 2020 om 10:36

Ronaldo weet dat de Goudenbal dit jaar niet wordt uitgereikt.....#mistuitdaging #geenmotivatie

25 juli 2020 om 02:04

Als je loopt hem je nu eenmaal.je benen niet naast elkaar. Gewoon goede actie van de aanvaller.

23 juli 2020 om 21:27

Wordt toch wel ff te kijk gezet door die niet eens heel wendbare aanvaller

23 juli 2020 om 21:29

Wie ziet juve nou niet eenvoudig kampioen worden?? De titelstrijd is elk jaar zo voorspelbaar dat er haast niks anders te denken valt..😅.

23 juli 2020 om 21:29

Het was gewoon zijn fout hoor. Als het Demiral was dan wel zeker?

23 juli 2020 om 21:31

Nee, want ik kijk echt niet naar de naam op het shirt bij zo’n actie. Makkelijk scoren met er vanuit gaan dat iedereen alleen de ligt wil ophemelen.

23 juli 2020 om 22:03

Velen zien graag Demiral, van Dijk en de Vrij de fout in gaan zodat ze kunnen roepen, " zie je wel, Matthijs is de beste!"

En voor t gemak dan andere tientallen verdedigers vergeten die velen malen overtuigender presteren dan de Ligt.

Gewoon triest. Thijssie maakt een heerlijk doelpunt zoals we hem kennen en Thijssie wordt vies te kakken gezet zoals we hem ook kennen. Op een gegeven moment moet je toch zijn zogenaamde enorme potentie gaan bijstellen.

23 juli 2020 om 22:08

De Ligt heeft nog steeds enorme potentie. Doet het nog steeds goed voor 20-jarige die zn debuutseizoen beleeft bij een grote club als Juventus. Ik vind trouwens ook dat er een grote leider in hem schuilt. Straalt ondanks de slordigheden nog steeds veel overtuiging uit.

23 juli 2020 om 22:08

Tientallen nog wel. Noem ze eens op, ik mats je noem er eens 15.

23 juli 2020 om 22:16

He, daar hebben we Rossellini weer. Lekker geslapen onder je steen de laatste anderhalve maand?

23 juli 2020 om 23:42

Ongelooflijk wat een sneue bedoeling weer hier. Laten we De Ligt maar direct weer afschrijven na 1 tegengoal, waar ie gewoon getruct wordt. Kan gebeuren. Maakt hem geen slechte verdediger. Zo opportunistisch. Wat een sneu gebeuren zeg. Hij speelde aan t begin v aan het seizoen onwennig, maar is de laatste maanden de rots in de branding bij een matig Juve. Mag dit ook eens gebeuren? Van Dijk na de laatste twee wedstrijden ook maar pure middelmaat zeker? 😔

24 juli 2020 om 09:57

@Formus andersom werkt dat ook zo natuurlijk. Maakt hij volgende week een goede tackle is het meteen weer de nieuwe Beckenbauer

24 juli 2020 om 12:51

@Rochus Ramos, Pique, Marquinhos, Thiago Silva, Laporte, Chiellini, Godin, Koulibaly, Skriniar, Van Dijk, De Vrij, Ruben Diaz, Joe Gomez, Gimenez, Varane. 15 verdedigers die beter zijn dan De Ligt. Ik kan er nog wel een paar noemen. Sule bijvoorbeeld.

25 juli 2020 om 02:09

Ik heb nog geen naam gelezen van een speler die beter is. Nee, ook van dijk niet. Ik zeg probeer het opnieuw.

23 juli 2020 om 21:45

Ik heb de Ligt altijd gesteund met zn keuze voor Juventus en zie hem een grote worden daar, maar goal was zijn fout. Stel je voor dat dit een Pique, Ramos, David Luis was overkomen, hoe denk je dat de mensen dan zouden reageren?

23 juli 2020 om 21:52

@Origami Maar David Luiz doet veel vaker wat fout of doms dan goed; dus dat is dan terecht. Maar voor de rest mee eens

23 juli 2020 om 22:44

Had vooral het idee dat Juve in eigen huis kampioen wil worden. Niet uit bij Udinese. Zat totaal geen energie in de ploeg en De Ligt was daarin wel een lichtpuntje aan de kant van Juve.

24 juli 2020 om 00:26

De Ligt heeft wel geweldige kwaliteiten, maar ook grote tekortkomingen en dat maakt hem van held tot schlemiel. Er zijn bepaalde situaties waar hij kwetsbaar is, maar er zijn ook momenten waar zijn kwaliteiten geweldig tot zijn recht komen. Hij kan punten voor je pakken, maar zijn beperkte wendbaarheid kan er ook voor zorgen dat je helaas punten verliest. Zie het als een wiskundige berekening waar je aan het einde moet bekijken of het zijn geld waard is. Momenteel zeg ik zeker van Ja, maar zie ik ook dat hij vervalt in dezelfde 'fouten' en dat is op momenten ongecontroleerd verdedigen en te snel de bal willen aanvallen. Hij is jong en met name in Italië zullen ze hem toch wel kunnen aanleren om meer 'geduldig' te verdedigen. Geef het een paar jaar en dan hoop ik dat hij zich niet meer laat foppen in dit soort situaties. Hij doet het hartstikke goed hoor, maar te vaak zit er zo'n moment tussen en dat moet er gewoon uit.

24 juli 2020 om 05:53

Was denk ik niet de fout van de Ligt maar de keeper. De keeper had in het doel moeten blijven want de Ligt is er nog... De Ligt wilde verder maar staat in de weg door die keeper.

24 juli 2020 om 06:36

De objectiviteit is ver te zoeken. De ligt wordt eenvoudig uitgeklapt en het was zeker een fout.
Heeft hij nog steeds potentie? Ja. Want hij laat regelmatig zien hoe goed hij kan zijn. Maar daarom heet het potentie en niet gearriveerd zijn.
Geef m wat tijd . Rond deze leeftijd was jaap stam niet eens in de buurt van een topclub in Nederland. Iedereen heeft zijn eigen pad.

ligt is gewoon een beperkte verdediger. Zulke domme fouten. Wel aanvallend sterk!

23 juli 2020 om 21:31

Elke verdediger maakt wel eens fouten, dus eigenlijk zegt leeftijd ook vrij weinig.

23 juli 2020 om 21:33

dat klopt, maar niet alleen in goede tijden een grote meneer willen zijn en bij mindere, lees slechte wedstrijden, meteen teruggrijpen naar zijn leeftijd. Deze man krijgt een godsvermogen aan salaris dus dat gelul over zijn leeftijd doet er niet toe.

23 juli 2020 om 21:36

Precies, verdiend een miljoen per maand en dan die slappe smoesjes met leeftijd en dergelijke, je speelt mee met de grote jongens dus dan word je ook als een grote jongen behandeld.

23 juli 2020 om 21:38

Jawel hoor salaris koopt geen leeftijd of ervaring.

23 juli 2020 om 21:38

@hangover96 Marquinhos bij AS Roma. die was toen echt fenomenaal. De Ligt heeft wel veel teveel fouten gemaakt dit seizoen. toch denk ik dat het wel goed komt met De Ligt want hij heeft zeker kwaliteiten

23 juli 2020 om 21:42

Hou eens op over dat salaris zeg. Begint echt te vervelen. Heb jij het toevallig betaald, dat je zo jankend moet wijzen op het salaris? Juventus weet wat het kreeg toen ze nota bene een 19 jarige verdediger kochten. De foutjes zitten er nu nog in, maar zullen er met termijn ook uit gaan. Komt helemaal goed met die jongen. Wat een verschrikkelijke wedstrijd was het trouwens

23 juli 2020 om 22:13

Marquinhos deed mee toen ze een 4-0 voorsprong moesten verdedigen vs Barcelona? Juist ja

23 juli 2020 om 22:13

@Fan2016 dus je geeft zelf toe dat hem aanpakken omdat ie veel geld krijgt ook nergens op slaat, want dat is exact hetzelfde als zijn leeftijd. De Ligt is een jonge verdediger en dus zal hij fouten maken die ervaren spelers minder snel maken. Tegelijkertijd zijn de verdedigende kwaliteiten van De Ligt dusdanig dat hij daarin een hoger niveau haalt dan de meeste verdedigers ter wereld. Vandaar dat hij nu basis staat bij Juve en de laatste maand een van de beste spelers in het team is. Maar inderdaad, als hij dan een foutje maakt moet hij die ook dragen als een man. Alleen dan is het zo ontzettend simpel weer om zoals sommige mensen hierboven ineens te roepen dat De Ligt lekker derde cv moet zijn en vanuit daar een betrouwbare speler moet worden. Volgens mij zijn oude spelers betrouwbaar omdat ze veel wedstrijden hebben gespeeld. Met De Ligt heb je voor de komende paar jaar een verdediger die qua verdedigend, voetballend niveau meekan met de allerbeste spelers ter wereld, maar nog niet heel ervaren is en daarom garant zal staan voor een paar foutjes per jaar. So be it. Die jongen is niet overhyped, want hij haalt geregeld een bizar niveau. Die jongen is ook geen koekebakker die lekker vanaf de bank mag wennen aan het grotemannenvoetbal, want hij heeft al vanaf zijn zeventiende de beste spitsen op deze planeet met regelmaat in zijn broekzak. Wat een simpel zwart wit denken hier constant zeg. Die jongen is 20: het is al knap dat hij op deze leeftijd zo ver is. En nogmaals, ja dan mag je afgerekend worden op fouten. Maar zon fout maakt je dan niet meteen een beperkte voetballer

23 juli 2020 om 22:16

@19messi33 ik had het over Marquinhos in zijn AS Roma tijd als je mijn reactie even terugleest

23 juli 2020 om 22:56

Lekker makkelijk dit, De Ligt speelt als enige een behoorlijke wedstrijd en wordt in de steek gelaten door Rugani die daar oerdom een kopduel verliest en een keeper die half uitkomt maar moet blijven staan.

23 juli 2020 om 23:53

De ligt speelt het hele seizoen al min, speelt hij 2-3 leuke wedstrijdej is hij opeens een belangrijke schakel volgens de media, hier laat hij zien dat hij nog een lange weg te gaan heeft.

24 juli 2020 om 05:56

De Ligt heeft dit seizoen erg veel gedaan voor Juventus dan zijn medespelers. Elke keer was hij het gezicht van Juventus dan zegt het genoeg.Eigenlijk was er niemand die voor hem opneemt.

24 juli 2020 om 09:29

Dus als je veel verdiend telt je leeftijd niet ? Zeer zeker wel, hij heeft nog de leeftijd om een groei door te maken. Hij is in potentie gewoon zeker top 5 verdedigers ter wereld. Als dit Ramos was geweest, hadden mensen dan ook gezegd: Hij is echt een zeer beperkte verdediger?

24 juli 2020 om 12:56

Eerst was het dat hij niet op zijn lievelingspositie speelt. En nu is het zijn leeftijd. Laten we aub ophouden. De Ligt is een hele goeie verdediger, maar op de een of andere manier leeft men in de illusie dat De Ligt de next Ramos wordt. En men moet uit die illusie komen. Nee, hij is niet de volgende Ramos. Gewoon een goeie verdediger die misschien ooit het niveau van Varane gaat bereiken.

25 juli 2020 om 02:12

heb je ooit een wedstrijd bekeken? Gezien je reactie ga ik er vanuit dat je alleen maar stukjes tekst op bepaalde sites leest.

23 juli 2020 om 21:29

‘Beperkte verdediger’ kom op man. Hij is nog wat aan de wilde kant soms maar heeft gewoon een gouden toekomst. Mensen vergeten soms nog dat hij maar 20 is. Hoe goed waren Ramos en Virgil op die leeftijd?

23 juli 2020 om 21:34

Hij is misschien wel de best aanvallende verdediger voor zijn leeftijd, maar echt een killer als verdediger zie ik gewoon niet. Hij denkt mede door zijn opleiding hij Ajax in alles te aanvallend.

23 juli 2020 om 21:51

Wat lul je nou allemaal met je aanvallende verdediger man. De Ligt is gewoon een ijzersterke verdediger en ja hij maakt soms fouten, maar mag dat ook op 20 jarige leeftijd?

23 juli 2020 om 21:58

Mja, dit was toch niet 'te aanvallend' denken? Dit was gewoon slecht verdedigd en hij kan veel beter in die situatie.

23 juli 2020 om 22:02

Wat maakt leeftijd nou uit?? of je nou 20 of 34 bent, als je fouten maakt mag er gewoon kritiek worden gegeven🙄.

23 juli 2020 om 22:03

Precies hoe ik het zeg. Een verdediger die te aanvallend nadenkt inclusief bij het uitvededigen dan wel de 1 tegen 1 situaties. Nogmaals ik hoop dat hij zich goed herpakt en van grote waarde kan blijven voor Juventus en Oranje, maar deze fouten zijn gewoon duur.

23 juli 2020 om 22:13

Wat er nu aan de hand is, is dat mensen een onpopulaire mening willen aannemen zodat ze over een paar jaar kunnen zeggen “Kijk! Ik zei het je toch!â€, hoe gering die kans ook is. En als ze dan toch hun ongelijk krijgen zijn ze nergens te bekennen.

23 juli 2020 om 22:28

@fan2016 - ''precies hoe ik het zeg.'' Ik snap het aanvallend denken anders nog steeds niet. Want hij staat gewoon achterin als laatste man, maar maakt echter een fout door daar slecht te verdedigen. En dat is inderdaad erg duur. Maar heeft niks te maken met aanvallend?

23 juli 2020 om 22:35

@fan2016 Waar heb je het over? De Ligt is in deze situatie de meest teruggetrokken Juve verdediger. Het is juist de rest die nergens te bekennen is.

23 juli 2020 om 23:29

Was een collectieve fout. Klopt. De Ligts aandeel is die panna die hij krijgt en zo gepasseerd raakt.

24 juli 2020 om 09:33

Nou, om eerlijk te zijn was Ramos op die leeftijd al vaste basiswaarde van Real en werd kampioen. Maar Virgil heb je gelijk in. Wij hebben hier in Nederland gewoon een handje ervan om mensen die niet "van jou club" afkomen, gelijk bij de eerste beste fout gelijk te maken met de grond.

23 juli 2020 om 21:50

Onzin hij is verdedigend echt de man voor Juventus, zeker de laatste tijd. Heeft veel ongelukkige handballen tegen gehad maar deze fout is zeer ontypisch.

23 juli 2020 om 21:58

@asroma8 ik vind De Ligt een hele talentvolle verdediger maar als ik eerlijk ben is deze fout niet ontypisch. tegen bv Lazio en onlangs tegen Atalanta liet hij zich ook veel te makkelijk uit spelen met een tegengoal als gevolg

23 juli 2020 om 22:16

Ik zie een geweldige toekomst in het verschiet voor de Ligt, maar niet om op te scheppen maar die panna viel als kijker een beetje te anticiperen. En de Ligt moet dan ook doen.

23 juli 2020 om 23:59

@japie_krekel hou jij een notitieboekje bij van wanneer bepaalde verdedigers (Veltman, de Ligt) foutjes maken.? Oke de Ligt heeft fouten gemaakt tegen Lazio, Atalanta. Dus van de 40+ matches in zijn debuutjaar dus paar foutjes? Meeste wedstrijden dus meer dan voldoende

24 juli 2020 om 00:52

@mrkrillin nee helemaal niet maar als er een tegengoal valt uit een fout dan herinner ik me het meestal wel. ik vond De Ligt zijn seizoen niet heel geweldig moet ik zeggen en dat is geen haat want ik zie er nog steeds een toekomstige wereldtopper in. hij was dit seizoen echter betrokken bij teveel tegengoals maar het is ook niet makkelijk om als je wekelijks speelt in de Eredivisie je opeens wekelijks staande te moeten houden in een topcompetitie. ik verwacht dat De Ligt volgend seizoen een stuk beter voor de dag gaat komen en dat hij straks een mooi duo gaat vormen met Demiral

24 juli 2020 om 09:38

@japie, De Ligt heeft een moeilijke start gehad, en maakt inderdaad wel eens foutjes, maar de Ligt komt qua gemiddeld rapportcijfer (per wedstrijd) ver boven het gemiddelde uit. Als het je eerste jaar is bij een nieuwe club & comeptitie en dat op je 20e, lijkt me dat een club als Juve eerder moet nadenken over de rest wat er op het veld rondloopt.

24 juli 2020 om 09:58

Ik ben zeker met je eens dat er daar wel meer rond lopen die geen best seizoen spelen

23 juli 2020 om 23:12

En Van Dijk kan er zeker ook niks van na zijn fout tegen Arsenal? Komopman. De Ligt is een erg groot talent, maar iedereen maakt wel eens een foutje. Dit vind ik niet eens een zo'n grote fout. Eerder een goede actie van de spits. Dat De Ligt iets meer had kunnen doen ben ik mee eens ja, maarja als iedereen perfect zou verdedigen dan zou je alleen maar 0-0 wedstrijden krijgen. Ik zal wel weer te horen krijgen dat ik hem niet zo moet ophemelen, maar sommigen moeten hem ook niet meteen gaan afbranden na nog geeneens een grote fout.

Al die comments na zn doelpunt. Die populisten zullen nu wel stil blijven.

23 juli 2020 om 21:27

WAT. EEN. BAAS. De ligt blijft het grootste verdedigende talent ter wereld. Wat verwacht je met zulke clowns om zich heen? En een trainer die met een slechte verdediging alleen maar wilt verdedigen?

23 juli 2020 om 22:28

Dus omdat je clowns om je heen hebt en een trainer die met een slechte verdediging alleen maar wilt verdedigen, moet je jezelf zo kinderlijk laten porten om vervolgens de wedstrijd te verliezen? Nee, De Ligt is een fantastisch talent met hele goede wedstrijden, maar hij heeft niets aan alleen maar ja knikkers en moet dus ook leren van zijn fouten.

23 juli 2020 om 22:39

Ben ik het niet mee eens. Alles opgeteld is hij wellicht de meest talentvolle verdediger. Puur defensief zijn er echter jongens met meer talent/potentieel. Natuurlijk maakt elk jonkie af en toe een blunder maar bij de ligt heb ik vaak toch het gevoel dat het hem aan puur defensief instinct ontbreekt. Wanneer stappen, wanneer niet, wanneer druk zetten, wanneer ruimte geven, wanneer de lijn houden, wanneer die voorwaartse stap en iemand buitenspel zetten... dat inzicht of instinct is tot op een bepaald niveau kweekbaar maar voor een deel toch ook aangeboren of naja... niet. Bij de ligt gewoon niet naar mijn mening. Niet zo gek ook, anders was ie veel eerder in zijn jeugd achterin gezet. Hoeft ook geen drama te zijn. Puyol vond ik puur defensief ook nooit uitzonderlijk maar werd door andere kwaliteiten wel vaak gezien als een van de beste van zijn generatie. Dan zal de ligt net als piqué gewoon altijd een defensief sterkere partner naast zich nodig hebben, niet onoverkoombaar.

23 juli 2020 om 22:40

Piqué natuurlijk. Niet puyol. Puyol was een monster en een grote reden waarom piqué in die periode zo hoog werd aangeschreven

24 juli 2020 om 00:06

. Destijds was pique verdedigend sterk en aan de bal misschien wel de beste centrale verdediger. Puyol toont veel meer passie en strijd ja ben ik dik mee eens maar om te zeggen dat hij alleen goed was door puyol vind ik niet kloppen.

23 juli 2020 om 21:27

Idd het ophemelen mag echt 90% omlaag, maar de goal was wel goed. Sari moet er uit wat mij betreft, voetbal is om niet aan te zien

23 juli 2020 om 21:28

Hoezo? Zijn geen rare opmerkingen toch? Dat hij nu weliswaar groot de fout in gaat doet niets af aan al het lofgezang in het vorige artikel. Speelde steeds zeer solide en maakt dan nu ook een belangrijk doelpunt - dan is het niet gek dat men lovend is. Neemt niet weg dat hij nog genoeg te leren heeft, maar als je de potentie niet ziet dan vermoed ik andere randzaken die meespelen

23 juli 2020 om 21:32

Lees anders even de topcomment. Dat hij iedereen de mond snoeit met z'n doelpunt. Man man man.... Laat die jongen gewoon eens rustig z'n wedstrijden spelen zonder hem om het minste de hemel in te prijzen (of grond in te boren)

23 juli 2020 om 21:28

Hahaha dit is echt de meest populistische opmerking van alle opmerkingen die ik lees. Geen greintje nuance haha

23 juli 2020 om 21:29

Omdat hij een fout maakt waar trouwens gewoon een mooie goal gescoord wordt? Laatst de extreem gehypte van Dijk tegen Arsenal gezien?

23 juli 2020 om 21:41

@tilburg013 Van Dijk was al kampioen toen hij die fout maakte en speelde nergens meer om. dan ben je als speler vaak niet optimaal gemotiveerd en verlies je wel eens de concentratie

23 juli 2020 om 21:59

Bij van dijk tellen excuses dus wel. Japie dat jij iets tegen Ajax en haar ex spelers hebt is duidelijk. Je probeert het netjes te verpakken, maar ondertussen verkoop je een heleboel selectieve onzin die meestal tegen Ajax is gericht.

23 juli 2020 om 22:17

@rochus wat is hier selectief aan? Van Dijk speelde die wedstrijd voor de katzekut waar De Ligt met Juventus een kampioenswedstrijd speelt vandaag

23 juli 2020 om 22:29

Maar draai het eens om, waarom mag er over Van Dijk gezegd worden dat hij slecht speelde maar over De Ligt niet?

23 juli 2020 om 22:36

@troy010 precies! ik vond het ook een zware blunder van Van Dijk maar als je De Ligt of Veltman heet en je maakt een fout dan leggen mensen je opeens onder een vergrootglas en wordt je gezocht. elke keer dat Maguire wordt uitgespeeld kan hij er niks van maar als De Ligt wordt uitgespeeld en je hebt er wat kritiek op dan ben je meteen een of andere hater

23 juli 2020 om 22:42

Over de Ligt mag dat uiteraard ook. Maar hij wordt hier wel hard aangepakt, ik zie termen als beperkte verdediger, overschat, populisten etc.

23 juli 2020 om 22:44

@tilburg013 dat kan maar ik ben niet een van die mensen die dat heeft gezegd. ik heb wel aangegeven dat ik vind dat hij veel teveel fouten maakt dit seizoen maar ook dat ik er vertrouwen in heb dat het wel goed gaat komen met hem daar

23 juli 2020 om 23:27

Japie, die fouten horen bij zijn leeftijd, gozer speelt pas zn 1e seizoen bij juve. Ik ben echt trots op hem, we hebben straks een wereldverdediger

24 juli 2020 om 00:57

@bochherief ik zie er ook een toekomstige wereldtopper in maar ik blijf wel kritisch als er een fout wordt gemaakt. als De Vrij deze fout had gemaakt had ik er ook kritiek op gehad. De Ligt moet ook kritiek krijgen na een fout net zoals elke andere verdediger, anders wordt je ook geen betere speler. je leert van je fouten

23 juli 2020 om 21:32

Een beetje zoals jij nu als een populist aan het reageren bent.

23 juli 2020 om 21:33

Mwua, nee hoor. Mij hoor je toch niet zeggen dat de Ligt er niks van kan? Mensen oordelen echt veels te snel op basis van 1 actie (goed of slecht).

23 juli 2020 om 21:42

Mwua, ja hoor. Je doet precies hetzelfde. Op basis van 1 moment (in dit geval een slecht moment) even je gelijk halen en mensen op hun nummer zetten. Waar was jij toen de Ligt scoorde? Toen heb je ook niet gereageerd, pas als hij een fout maakt dan kom je populistisch doen, als hij iets goeds doet blijf je weg. Precies hetgeen wat jij andere populisten verwijt, alleen komen bij een moment dat je uitkomt en bij het moment dat je niet uitkomt doodstil blijven.

23 juli 2020 om 22:18

Master D heerlijke comment spijker op zijn kop. De hyena’s zijn er altijd snel bij. Kan hier wel van genieten.

23 juli 2020 om 22:19

@master D misschien is @genieterr wat minder opportunistisch en wacht hij gewoon het einde van een wedstrijd af voordat hij de prestatie van een speler in die wedstrijd beoordeeld. ik vind De Ligt een groot talent maar je mag toch wel kritisch zijn als hij met een cruciale fout een nederlaag inleid?

23 juli 2020 om 21:40

Tja, nuance lijkt niet meer te bestaan. Alles is het beste ooit of het grootste drama ooit tegenwoordig. De Ligt is een groot verdedigend talent, die uitstekende prestaties afwisselend met tegenvallende optredens. Is niet gek voor een 20-jarige die al op zo’n hoog niveau speelt. Het blijft een uitstekende verdediger, maar wel een die nog een weg te gaan heeft om consistent het niveau van een Van Dijk of Ramos te halen. Maar dat hij die potentie heeft kan niemand ontkennen.

23 juli 2020 om 21:47

Snap wel dat er nu zo aandacht is voor zijn doelpunt want de rest begint toch echt matig te worden. Hij is een verdediger en dat is zijn taak, een doelpunt maken is leuk maar vervolgens doodleuk simpel uitgespeeld worden. Dupeer je toch weer je club mee en het mislopen van de titel.

23 juli 2020 om 23:20

Al die comments als De Ligt een foutje maakt.... die populisten (die De Ligt wel heel graag zien falen) waren eindelijk stil na z’n doelpunt...

24 juli 2020 om 08:00

Wat denk jij dat het woord populist betekent?

Ik heb nu al zin in deze reacties haha! Overigens neem ik niks terug van wat ik gezegd heb. Het blijft voor mij een fenomeen, en het was gewoon een goede goal, schlemiel is weer puur voor de clicks

23 juli 2020 om 21:34

held is ook puur voor de clicks en ook iets wat overdreven. Voor de rest heeft De Ligt gewoon een prima jaar achter de rug

24 juli 2020 om 03:14

Kijk Mauro, ik ben het helemaal met je eens. Maar de kritiek op hem was zo overdreven, dat ik nu gewoon het positieve op hem overdrijf om dat te compenseren. Die gast is 20 jaar en voetbalt bij één van de grootste clubs ter wereld. Niet te vergeten dat hij gewoon een schouderblessure heeft en niet een hoort te spelen eigenlijk.

Haha dat is wel pijnlijk, krijg je allemaal veren in je reet (ook van mij) omdat je naast goed verdedigen ook je goaltjes meepakt, ga je zo in de fout en ben je nog niet uitgespeeld.

23 juli 2020 om 21:44

Wat een zwets. Het begint dat die speler voorin zich laat wegzetten. Vervolgens gaat er een andere speler in de fout waardoor de ligt moet oversteken, de ligt krijgt een panna en de keeper van juve grijpt halfslachtig in. 4 man gaan de fout in, maar de ligt krijgt de zwarte piet hier. Dat is gewoon zoeken om te zoeken.

23 juli 2020 om 21:50

Van een topverdediger mag je verwachten dat als er dan toch 3 man een fout maken, dat hij het dan in zo'n situatie recht zet. Daar waren gewoon mogelijkheden voor. In plaats daarvan laat hij zich kinderlijk eenvoudig uitspelen. Gewoon slecht gedaan voor iemand die als slot op de deur moet fungeren.

23 juli 2020 om 21:54

Misschien moet je eens naar de looplijnen kijken dan zie je dat het nagenoeg onmogelijk was om dit op te lossen. Het is wel eenvoudig roepen zonder daadwerkelijk te analyseren. Maar ik laat me graag uitleggen hoe de ligt dit had kunnen oplossen volgens jou.

23 juli 2020 om 22:04

Hem aan de buitenkant een beetje ophouden, zodat er versterking kon komen. Dat deed Matthijs niet. Hij stapte in en koekkoek bal tussen de benen. Zo moeilijk is dat niet te analyseren, behalve voor jou dan. Jij kan alleen maar blind roepen dat het nagenoeg onmogelijk was om het op te lossen met als holle kreet 'looplijnen' erbij. Ja, dan snap ik dat je het allemaal niet ziet.

23 juli 2020 om 22:11

Waar stapt hij dan in? Als je er niets van snapt reageer dan niet in plaats van zo kinderachtig.

24 juli 2020 om 01:14

Helemaal eens, dit gaat nergens over. Ja oke, hij had em moeten hebben maar het is geen blunder ofzo en zo lijkt men wel te praten. Hij is gewoon sterk bezig, overigens kreeg hij gewoon een voldoende voor zijn optreden. Maar idd, men moet eens vooruitkijken, zijn medespeler geeft zomaar de bal weg en dan grijpt ie volledig naast bij zijn instappen, dan komt die andere en kan ook weinig inbrengen. Daarna pas komt de Ligt en wordt voorbij gespeeld, ja had em moeten hebben maar is minder erg dan de andere koekenbakkers waar het echt fout ging. Dit slaat nergens op joh, onzin kritiek.

23 juli 2020 om 21:45

Geen man overboord, de ligt is gewoon klasse en zal er komen. Hij laat teveel goede dingen zien, dit is leergeld

Dan zit ik wekelijks naar het slechtste Barcelona van de laatste 15 jaar te kijken, met een dramatisch middenveld.
Maar dan zie ik Juve dit jaar dat is nog
3x erger man. Ramsey, Rabiot, Matuidi en Bentancur man man man 0,0 Gogme of iets.

23 juli 2020 om 21:30

Rabiot probeerde het nog maar die Bentacur en Ramsey zijn toch gewoon van een te laag niveau? Hoeveel (top)clubs zaten er nou echt achter Ramsey? Dit niveau is veels te hoog voor hem, zelden heb ik hem een oke wedstrijd zien spelen dit seizoen. Arthur is wel een goeie speler en daarmee gaan ze ook vooruit maar dat is zeker niet genoeg.

23 juli 2020 om 21:34

Matuidi maar dat gaat voetballend niet veels goed beloven. Ik zou proberen voor Thiago te gaan, die wilt blijkbaar weg. Anders proberen Veratti aan te trekken, want zoveel goed voetballende controleurs heb je niet.

23 juli 2020 om 21:36

Rabiot? Wanneer hij alle ruimte van de wereld heeft om open te draaien kaatst hij gewoon terug naar de centrale verdedigers of backs. Kan niet tussen de linies spelen en denkt echt 0,0 vooruit. Arthur wordt idd de beste middenvelder daar, maar geloof me met dit soort spelers om hem heen wordt het 3x niks. Die hebben echt nog iemand als Tonali nodig ofzo. Pjanic is nog de beste van al die gasten als ik het zo bekijk. Die heeft nog iets van een steekpass/inzicht.

23 juli 2020 om 21:44

Bentancur doet het dit seizoen vele malen beter dan Rabiot en is de meest constante middenvelder bij Juve. Hij is ook pas een maand geleden 23 geworden. Ook niet voor niks dat de Ligt hem als meest talentvolle teamgenoot beschouwd na Dybala (de Ligt liet Ronaldo weg).

23 juli 2020 om 21:48

Rabiot is een overschatte speler die geen pepernoot heeft geraakt. Kwam te laat en was te lui om te rennen. Ik snap serieus niet wat hij bij juve doet.

23 juli 2020 om 23:41

Die Bentancur was vandaag echt een nietsnut. Geen enkel temporisatie, nooit vooruitdenkend. Ook in de duels echt zwak. Zeer anonieme speler vandaag dan. Als hij de meest constante middenvelder is van Juve, dan hebben ze echt een serieus probleem op dat middenveld. Je zult zien met Arthur dat je veel meer controle hebt en voorspel veel combinaties tussen de linies met o.a Dybala.

24 juli 2020 om 00:26

Juventus heeft ook een enorm probleem op het middenveld. Er ontbreekt ook nog echt een speler met een eindpass en doelpunten. Dan is het kijken of Bentancur zijn goede lijn van dit seizoen (tot een paar weken terug) kan doorzetten.

23 juli 2020 om 21:43

Pff.. Inter, Lazio & Atalanta hebben zichzelf zwaar tekort gedaan dit jaar. Als er een kans was om kampioen te worden dan was het dit jaar wel.
& als Juve volgend net zo speelt, dan weet ik wel heel zeker dat er volgend seizoen een andere club kampi wordt!

23 juli 2020 om 23:44

Atalanta verdiend het qua spel het meest. Hebben volgens mij ook 95 doelpunten gemaakt en dat in de Serie A. Toch mijn favoriete team in Italie is altijd Inter geweest en die gun ik het toch ietsje meer maar die hebben het echt zelf weggegeven. Volgend jaar hopelijk een middenveld met Tonali, Barella en Sensi. Die Sensi begon het seizoen zo goed.. beetje Xavi achtige manier van spelen.

24 juli 2020 om 00:01

zij lijken dat middenveld wel te gaan verbeteren, oa met het aantrekken van de jonge Arthur met wie Sarri een plan lijkt te hebben. Barca trekt Pjanic aan. Hopelijk komt er nog iets goeds bij met wat creativiteit of krijgt Coutinho eindelijk de kans op 10. Lekker dat tiki-taka 4-3-3 vergeten en de spelers in hun sterkte gebruiken. Busquets-De Jong met daarvoor Coutinho op 10 moet toch een goed middenveld zijn. Puig als vierde man vanaf de bank. Bentancur vind ik overigens wel een heel goede, talentvolle speler persoonlijk. Altijd jammer gevonden dat Madrid te laat handelde en Juve met hem aan de haal ging.

24 juli 2020 om 00:09

Moet nog wel blijken maar als arthur zijn focus erbij houdt dan gaat juventus van hem genieten

24 juli 2020 om 00:16

Klopt. Zat geruchten dat ie een typische Braziliaan is en te weinig professioneel. Hij zal goede begeleiding nodig hebben om het maximale uit zijn talent te halen en ik betwijfel of Sarri daar de juiste man voor is

“Juventus kan niet zonder De Ligt luidden de kranten†vorige week toch? Man man man, die jongen kan verdedigen maar als dit de beste verdediger van Juve moet voorstellen dan gaat de CL winnen heel moeilijk zijn. Aanvallers deden het niet slecht imo maar amper aanvoer van het middenveld. Geen idee waarom die Bentacur liet spelen, hij bakte er niks van. Juve volgende week tegen Sampdoria? Daar afmaken, helaas,

23 juli 2020 om 22:28

Wat is er met Demiral aan de hand? Hij zit toch bij de wedstrijdselectie na die zware blessure dus ik snap niet dat hij klaargestoomd wordt voor de CL. Iemand enig idee?

Je moet er niet aan denken dat die Juve - Atalanta wedstrijd bepalend gaat worden voor de titelstrijd...

23 juli 2020 om 21:48

Je moet er niet aan denken dat Milan Atalanta; of juve kampioen gaat maken, bij verlies atalanta, maar Milan directe plaatsing oplevert of of onze directe plaatsing en ongeslagen reeks opgeven om Atalanta doorgaan te geven... dit wordt hoe dan ook een vervelende avond voor mij, want er is niemand die meer wil dan ik dat Juve eens op de 2e plaats terecht komt, maar zuur dat het tenkoste van onze resultaat moet gaan..

Onvoorstelbaar, kun je kampioen worden verzuim je het tegen met alle respect de nr 16.. Wat een ongeïnspireerd zooitje. Dit Juve is totaal geen team, alles komt van individuele klasse. Het is ongelofelijk dat we met dit spel waarschijnlijk alsnog kampioen worden. Wat hebben Inter, Lazio en Atalanta liggen slapen. Overigens vind ik dat de Ligt hier weinig aan kan doen, is nog een van de weinige die steeds 100% geeft.

23 juli 2020 om 21:34

Atalanta had nogal wat pech tegen Juve met de tweede penalty. Dat scheelt toch wat, in dat geval was Atalanta drie punten ingelopen, en had Atalanta op slechts drie punten gestaan.

23 juli 2020 om 21:38

Tja is het pech als het een constante factor is in het seizoen dat er voor dergelijke gevallen penalties gegeven worden?

Wat een slechte wedstrijd weer. Proficiat Sarri, ik hoop dat dit resulteert in zijn ontslag. Die blik ook, wat een figuur met zijn sigarettenpeukje. Overigens best lullig voor De Ligt, maar de eindstand is niet alleen zijn aandeel...Schandalig om op deze manier te verliezen. Dan nog tegen Udinese die beneden bengelt. Ookal hebben we ruimte qua punten, dit is gewoon triest. We hadden dit gewoon moeten winnen met onze selectie. Maar nee, het spel trekt op geen fluit. Een wonder dat we nog eerste staan eigenlijk, maar ik zie nog gebeuren dat Atalanta ons inhaalt. Fine alla fine zeker...

23 juli 2020 om 21:36

Ik zou het Atalanta nog gunnen ook. Dat speelt mooi verzorgd voetbal en dat is echt een collectief. Die zijn zo goed op elkaar ingespeeld. Zelfs de reserves draaien goed mee. Dat mis ik nog het meest van Allegri. Dat was zeker geen flitsend voetbal, maar onder hem stond er wel een team met strijdlust en passie.

Als Juventus die 100% onterechte penalty tegen Atalanta niet had gekregen dan stond het nu 79 om 76.

23 juli 2020 om 21:32

Ja en als de onterechte handsballen van de Ligt en co niet waren gegeven was de stand weer anders.

23 juli 2020 om 21:41

En als Lierse niet door de belachelijke competitieopzet in 2016-2017 in de tweede klasse was gebleven, speelden ze nu CL!

23 juli 2020 om 21:48

Als als als dit als dat je hebt er geen ruk aan, is achter een koe in de kont kijken, Atalanta lojd zelf onnodige punten tegen kleine ploegen, is aan hun zelf te danken dat ze niet profiteren van gestuntel en punten verlies van Juventus.

24 juli 2020 om 00:08

en als neuer fit was geweest tegen Madrid had Madrid nooit 3 cl titels na elkaar gewonnen. Als Messi nooit geboren was hadden ze niet zoveel landstitels gewonnen de voorbije 15 jaar. Als Maguire Deens was geweest had ie 35 miljoen gekost, als Ramos 3 centimeter kleiner was geweest had ie Atleti de cl gewonnen in 2014, als Pep Simeone heette was het tiki-taka nooit uitgevonden als mijn vader op mannen viel was ik nooit geboren... Moet ik doorgaan? Als doet er niet toe en niemand herinnert zich de alsjes. Op een paar zure mensen die dingen niet los kunnen laten na

Prachtige comeback van Udinese onder leiding van die Fofana. Dit ongeïnspireerde Juve 'verdiende' het ook wel om te verliezen of in elk geval niet te winnen. Slappe schoten, kansloze voorzetten, slechte passes, geen druk op de bal en alles maar af laten hangen van Dybala en Ronaldo.

Dit Juve moet zich echt verrot schamen. Wat een wanvertoning de laatste tijd. Iedere keer als ze op voorsprong komen, geven ze het makkelijk weg. Juve wordt heus wel kampioen, maar allemachtig wat mogen ze de concurrenten hard bedanken dat ze het ook zelf laten liggen. Harde medelijden dat Cristiano in zo team speelt met nul inspiraties, en dan nog 30 goals maken ook in de competitie. Diep respect. Middenveld blijft echt een drama, en Ronaldo heeft een spits nodig die in zijn dienst speelt a la Benzema. Nooit van me leven dat dit Juve de CL gaat winnen, no way. Scudetto ophalen en snel afscheid nemen van Sarri.

Wilt niemand daar kampioen worden? Bernardeschi valt dit seizoen ook heel erg tegen en mag elke keer weer starten, iemand die daar een reden voor heeft?

23 juli 2020 om 21:39

Omdat we niks beters hebben. Costa heeft ook 0,0 rendement en brengt meer dreiging als wissel met zijn extra snelheid aldus Sarri.

23 juli 2020 om 21:44

Hoe Sarri denkt, daar kan niemand aan uit. Noch kop noch staart. Berna valt al aantal jaar tegen en dit jaar schiet hij de hoofdvogel af, wat met hem aan de hand is ik weet het niet.

Ronaldo heeft geen fatsoenlijke bal gekregen. Waarom koop je hem dan?

23 juli 2020 om 22:21

Misschien zelfs eens wat proberen, ipv altijd de bal op een presenteerblad te willen krijgen !

24 juli 2020 om 00:10

De beste man is 35. Gebruik je koppie toch even je gaat een 35 jarige zoveel mogelijk sparen en in zijn sterkte uitspelen. Is een fantastische afmaker dus zorg je dat hij kansen krijgt om af te maken. Daarvoor hebben ze hem gehaald en betaalden ze 100 miljoen voor een 33-jarige

Eigenlijk een ideaal resultaat om van Sarri af te geraken. Beter dan een 1-1. Laat ze maar wat zweten in het bestuur. Bah wat een lelijk seizoen. 1 of 2 mooie wedstrijden. En het ergste is dat je dit al in augustus zag aankomen.

Lol, Juventus blijft maar klungelen. Het scheelt dat de Italiaanse competitie een 1-team-show is voor onze schlemiel : p, zoveel punten verspeeld en nog staan ze comfortabel aan top.

Dit blijft de Ligt toch nog te vaak doen, instappen/happen terwijl het gewoon niet nodig is. Je hoeft de bal niet per se te onderscheppen, hou die spits gewoon aan de buitenkant.

23 juli 2020 om 21:42

Gewoon voor je houden, dan kan die gozer niks doen. Dat happen is een minpunt bij hem

24 juli 2020 om 01:19

Eindelijk een inhoudelijke reactie waar ik het eens mee ben. Idd had het ala van Dijk moeten oplossen en die aanvaller naar buiten toe moeten drukken. Dus ja het is fout ingestapt maar de overdreven kritieken hier vind ik wel nergens op slaan. Die andere speler geeft gewoon stom de bal weg en grijpt dan volledig naast als hij instapt, dan heb je die andere weer die niks inbrengt waarna de Ligt daarna pas ingrijpt en mis tast. Ja had em moeten hebben en slimmer moeten aanpakken maar wat de anderen deden sloeg pas nergens op. Men moet even niet zo overdrijven.

Slechte wedstrijd op zo te zien een verschrikkelijk stroperig veld. De Ligt speelde redelijk tot goed, prima goal ook, maar die goal is gewoon een grote fout. Laat zich eenvoudig poorten en draait vervolgens zo snel als een dubbeldekkerbus. Zag er niet goed uit.

Nog steeds still going strong en wederom een geweldig seizoen voor hem. 20 jaar wat een klasse. Van deze speler gaan nog jaren van genieten in Europa en in Oranje. Recordinternational up coming.

In een op een situaties is De Ligt kwetsbaar en lijkt of hij stijf staat van de zenuwen en niks meer kan.

23 juli 2020 om 22:40

Dan lijkt het me voor de rest van Juve toch belangrijk om te zorgen dat hij niet 1 op 1 komt te staan en dat hij rugdekking krijgt. Maar waar is de rest van Juve?

23 juli 2020 om 23:48

Als de ligt altijd rugdekking nodig heeft, heeft hij niks te zoeken in de absolute top want dat ga je niet altijd krijgen (zeker niet in een counteraanval)

23 juli 2020 om 23:51

In de top hoort men achterin altijd een mannetje extra te hebben juist om in de omschakeling niet 1 op 1 te komen. Zeker in Italie neemt men dergelijke risico's normaliter niet dus het heeft er alle schijn van dat anderen behoorlijk de fout ingegaan zijn zodat de Ligt het in zijn eentje maar op moet lossen.

Vraagje. Zijn er Juventus fans die denken dat de club er fout aan heeft gedaan om Ronaldo binnen te halen? Hadden ze vorig seizoen niet beter kunnen beginnen met het herbouwen van het team voor dat geld?

Weet iemand waarom Demiral niet speelt? Als hij niet fit was geweest, had hij toch niet bij de wedstrijdselectie gezeten? Hij traint al sinds 3 weken weer mee las ik onlangs.

23 juli 2020 om 23:18

Omdat Sarri totaal geen risico's wilt nemen met spelers die geen wedstrijdritme hebben. Tegen Sampdoria gaat die weer met De Ligt en Bonucci spelen. Ik denk dat Demiral de laatste 2 wedstrijden van de competitie pas mag spelen, als er temniste gewonnen wordt van Sampdoria wat dus zou betekenen dat Juventus alsnog kampioen gaan worden. Dan gaan ze De Ligt rust geven voor Lyon, dat is althans de verwachting.

23 juli 2020 om 23:59

Duidelijk. Intussen is het geen geheim meer dat Juve achterin een groot probleem heeft als je ziet hoeveel tegengoals ze de laatste wedstrijden hebben gekregen. Italiaanse competitie komen ze hier telkens mee weg maar CL gaan ze niet redden imo. Chiellini heeft het niet meer, Bonucci is op zijn retour en Rugani faalt keer op keer. En onze vriend De Ligt laat vanavond weer zien dat hij er nog lang niet is. Sorry voor zijn fans maar wat ziet hij er knullig uit bij die goal. Ik heb mijn twijfels of hij het ooit gaat redden daar. Wellicht dat het samen met Demiral beter gaat lopen straks als Sarri het aandurft ze samen op te stellen,we gaan het zien.

25 juli 2020 om 18:59

@CaykurRizespor (((Ik heb mijn twijfels of hij het ooit gaat redden daar. Wellicht dat het samen met Demiral beter gaat lopen.))) Jeetje !! Over chauvinisme gesproken ! Net of Demiral 2 keer zo goed is als de Ligt en wel even in ze eentje alle defensieve zorgen gaat wegnemen bij Juve. De Ligt heeft het in zijn eerste seizoen meer dan behoorlijk gedaan hoor ! Jammer dat de Demiral-aanhang dit niet inziet en hem overal de grond probeert in te boren.

Als Inter en Lazio ook maar een beetje beter hun best hadden gedaan na de Corona break hadden ze echt nog kampioen kunnen worden.

Haha daar gaan we weer lekker de Ligt de grond in trappen... als van Dijk dit doet is het een foutje kan gebeuren, de Ligt komt net kijken... maar prima lekker hem een schlemielige verdediger noemen

Dit was niet best van de Ligt, maar ook niet van die keeper. Ik moet wel zeggen dat het veld echt bizar slecht was en dat er de hele wedstrijd glijpartijen waren, wellicht dat de grip tijdens deze actie ook niet optimaal was voor de Ligt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren