Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Liverpool kan record vergeten na zeldzame blunder Virgil van Dijk

Laatste update:

Liverpool kan het puntenrecord in de Premier League uit het hoofd zetten. Het elftal van Jürgen Klopp ging door grote fouten van Virgil van Dijk en Alisson Becker onderuit tegen Arsenal: 2-1. Daardoor kunnen the Reds maximaal nog op 99 punten komen dit seizoen, een punt minder dan Manchester City in het seizoen 2017/18. Arsenal doet door de overwinning nog altijd mee om een Europa League-ticket.

Liverpool greep het initiatief en zette bij balverlies hoog druk op de verdediging van Arsenal. Na dertien minuten blokte Roberto Firmino op die manier een trap van doelman Damián Martínez, de spits van Liverpool had echter de pech dat de bal op de buitenkant van de paal ging. Na twintig minuten was het wel raak voor the Reds, toen Firmino zich uit de spits had laten zakken en op de linkerflank Andy Robertson aan het werk zette. De linksback sneed de bal hard en laag voor het doel, zodat Sadio Mané van dichtbij al glijdend kon scoren: 0-1.

Er leek geen vuiltje aan de lucht voor de bezoekers, maar na iets meer dan een half uur kantelde de wedstrijd. Van Dijk dacht in alle rust doelman Alisson te kunnen aanspelen, maar Alexandre Lacazette zat ertussen, omspeelde de goalie en tekende voor de gelijkmaker: 1-1. Het werd vlak voor rust nog erger voor Liverpool, opnieuw door een fout van de landskampioen zelf. Een verkeerde pass van Alisson belandde op de linkerflank in de voeten bij Lacazette, die direct Reiss Nelson aanspeelde in het strafschopgebied. Nelson nam rustig aan en vond met de binnenkant van zijn rechterschoen de linkerhoek: 2-1.

Na rust was het Liverpool dat direct goede kansen creëerde om terug te komen in de wedstrijd. Eerst was er een soort scrimmage, waarbij schoten van Robertson, Salah én Firmino geblokt werden, enkele minuten later zette Mohamed Salah met een snelle voetbeweging David Luiz, om zijn inzet door Martínez over getikt te zien worden. Liverpool bleef het proberen in de fase die volgde en zag Van Dijk nipt naast koppen. Mané dook vier minuten voor tijd gevaarlijk op achter de defensie van Arsenal, maar raakte het zijnet. In de slotseconden redde Martínez knap op een poging van afstand door Alexander-Arnold.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je mag het van velen niet zeggen en ik weet dat onder andere Liverpool ‘fans’ boos zullen worden, maar Van Dijk blijft gewoon een redelijk overschatte verdediger. Het is uiteraard een goede speler en hij heeft zijn uitstraling en postuur ook erg mee, maar er zijn echt wel betere pure verdedigers. Werd tegen City aan alle kanten voorbij gelopen, liet in de vorige wedstrijd de doelpuntenmaker van Burnley heel makkelijk schieten en vandaag ook weer tegen de scheidsrechter zeuren terwijl het gewoon zijn eigen fout is. Ik weet dat Liverpool nergens meer om speelt, maar dit is wel erg veel voor iemand die de beste verdediger van de wereld zou moeten zijn. Kan me bij het Nederlands elftal ook genoeg wedstrijden herinneren waarin zelfs teams als Wit-Rusland en Noord-Ierland die er werkelijk helemaal niks van kunnen scoorden en gevaarlijk werden, mede door Van Dijk.

15 juli 2020 om 23:12

Man man man bijna nooit op een foutje te betrappen, en dan noem je nu een paar semi-fouten en dan deze enorme blunder inderdaad. Er is geen verdediger die zo'n fout niet of nooit heeft gemaakt, Van Dijk is gewoon een wereldklasse verdediger en imo de allerbeste.

15 juli 2020 om 23:14

De allerbeste? Pardon, er loopt een verdediger bij Madrid rond genaamd Sergio Ramos die beter is en belangrijker is.

15 juli 2020 om 23:19

@poetry haha en nog eens fouten in matches (man city, arsenal) die er eigenlijk niet toe doen. Meerdere oud profs hebben al vaker gezegd, onbewust ben je na kampioen zijn toch 2 a 3% minder gefocust. En dan krijg je mensen die beweren VVD kan er niets in zulke onbelangrijke matches

15 juli 2020 om 23:19

Pardon? Mag iemand zijn eigen gedachtes daarover hebben en uitspreken?

15 juli 2020 om 23:21

Ramos heeft ook heel veel geblunderd de laatste jaren (dit jaar uitgezonderd).
En hoevaak z’n team in de steek gelaten met een rode kaart

15 juli 2020 om 23:22

Dezelfde Sergio Ramos die vorig seizoen liep te schutteren. Volgens mij is iedereen ineens vergeten hoe dramatisch de verdediging van Madrid vorig jaar was. Dat was een heel seizoen, in tegen stelling tot Virgil die nu 1 wedstrijd blundert.

15 juli 2020 om 23:36

Vorig seizoen? Ook dit seizoen was Sergio Ramos (net in voorgaande seizoenen) een bron van dekkingsfouten. Verschil is alleen dat hij een groot deel verbloemd met scorend vermogen, voornamelijk vanaf de stip. Verder twijfel ik altijd om een verdediger die zoveel overtredingen en kaarten nodig heeft ‘de beste’ te noemen. In mijn ogen hebben de beste verdedigers weinig overtredingen nodig om hun doel schoon te houden. Sergio Ramos heeft over zijn gehele carrière gezien geen van beiden.

15 juli 2020 om 23:45

Virgil van Dijk heeft zijn medespelers hard nodig want hij redt het niet in zijn eentje. Zijn medespelers werken erg hard en zetten heel hoog druk terwijl van Dijk vaak ver naar achteren loopt, soort eindstation voor de iedere tegenstander dan kom je hem pas tegen. Dit eindstation komt uiteindelijk bijna niet vaak voor want zijn medespelers hebben de bal meestal al veroverd. Ook heb ik Virgil van Dijk regelmatig fouten zien maken maar meestal zonder gevolg dankzij zijn medespelers.Als ik hem nou vergelijk met de Ligt heeft de Ligt echt veel meer gedaan dan Virgil van Dijk.

15 juli 2020 om 23:46

Puur op verdedigend vlak is van Dijk beter dan Ramos.

15 juli 2020 om 23:59

@PoetryInMotion De media spelen ook een aardige rol om mensen als jij doen te geloven dat hij de allerbeste is. Op de voetbalspelletjes zal die ook wel een hoge rating krijgen en hoppa, het is compleet. Zo gaat met met alles in deze wereld, beetje hypen, en iedereen lult elkaar lekker na zonder zelf een goed oordeel te kunnen geven. On topic: wat dacht hij in godsnaam met zn reactie naar de scheids? Een blunder, oke. Maar accepteer dan dat je het verknald hebt.

15 juli 2020 om 23:59

Als Ramos dit seizoen weggelaten wordt uit de Real defensie is die ineens een stuk minder goed. En varane verandert dan zelfs in een onzekere klungel met momenten. Maar nee dat zal wel aan iemand anders liggen dan Ramos. Sommigen doen hier echt alsof hij een niveautje Frederic Frans is...

16 juli 2020 om 08:32

Ramos moet vaak in zijn eentje oplossen, bij Virgil heeft hij te maken met meerdere fysieke sterke verdedigend ingestelde spelers, zodat Virgil het niet alleen hoeft te doen. Juist dit lijkt daarom dat Virgil de beste is maar dat is zijn medespelers. Doen zijn medespelers niet goed dan heeft Virgil een groot probleem.Als ik moet voetballen speel ik liever tegen Virgil dan Ramos.

16 juli 2020 om 10:03

Ohw en aan Varane heb je niks wil je zeggen? Vgsm heeft Liverpool ook een speelstijl waar de backs hoog staan, Robertson en TAA zijn 4e en 5e aanvallers vaak. Beste vd wereld zijn, maar zwaar onderschat worden is nog steeds een feit, deze argumenten snijden geen koek.

16 juli 2020 om 10:04

Overigens is Joe Gomez ook zeker niet foutloos.. laat staan Matip! Ik schat Varane zeker wat hoger in dan hen!

15 juli 2020 om 23:13

Je zegt zoveel maar zo weinig vriend. Iedereen maakt een fout. Virgil was niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn. Er zijn zat Top voetballers die een fout maken. Ga niet doen alsof jij nooit een fout maakt. Virgil is kampioen van Engeland. edit: was het mogelijk had ik je een thumbs down gegeven voor deze domme opmerking. zeg dan niks. lmao

15 juli 2020 om 23:14

Ja hoor en daar beginnen de opportunistische reacties gelijk al hahah hou toch op man. Deze man is een beest van een verdediger die seizoenen lang op de grond heerst maar vooral door de lucht en in duelkracht in de meest fysieke competitie ter wereld!! Meerdere spitsen geven persoonlijk aan (waaronder Aguëro) dat ze hem het lastigste vinden om te passeren omdat hij zo verdomd lang wacht met ingrijpen en blijft meelopen tot het juiste moment. Virgil is lekker aan het feestvieren net als de rest van de selectie en de 100% concentratie is even wat minder geworden who cares...

15 juli 2020 om 23:14

hij is wel meer dan een goede verdediger, maar het is nog geen Ramos,Maldini,Nesta ect nee, maar goed dat kunnen we pas over 10 jaar over oordelen en niet op basis van deze wedstrijd. Het is wel een top 5 verdediger van de wereld. Wie de beste is, mening verschillen

15 juli 2020 om 23:15

29 tegengoals in 36 wedstrijden zegt genoeg.

15 juli 2020 om 23:28

@fr1908dekuip prima stats maar Om hem naast Ramos en ect te zetten? Nee, kijk eens naar Maldini en Baresi zij kregen 23 goals tegen 196 wedstrijden. Jep dat zijn pas cijfers,en dit weet ik toevallig omdat het mijn cluppie is, een Real,.bayern zal ook ongeveer zulke stats hebben gehad in hun absolute prime. maar dat komt puur omdat de rest al jarenlang dit hebben laten zien en Van Dijk zit pas sinds een paar jaar op de absolute wereldtop. Dus het is niet eerlijk om nu al te vergelijken

15 juli 2020 om 23:29

vandaar dat ik ook zeg, wellicht heeft Van Dijk over 10 jaar dezelfde stats. We kunnen pas achteraf vergelijken

15 juli 2020 om 23:32

Maurootje, ik dacht dat je een grapje maakte met die stats van 23 goals tegen in 196 wedstrijden, even opgezocht en jezus bizar gewoon. Dat gaat volgens mij nooit meer nagedaan worden.Of is het misschien een fout, want dat is wel heel erg weinig.

15 juli 2020 om 23:32

Maldini heeft zelden naast Baresi in het centrum gestaan. Die stond LB.

15 juli 2020 om 23:35

Chazyn, dat zou wel verklaren, want anders zou dat echt abnormaal zijn.

15 juli 2020 om 23:36

Meningen kunnen inderdaad verschillen, maar ik kan er alleszins niet bij hoe iemand Van Dijk niet op nummer 1 zou zetten (van de huidige generatie van verdedigers uiteraard). Ramos is bezig aan een geweldige carriere en wordt terecht al als een legende gezien, maar ik heb hem nooit een periode van 2 seizoenen aan een stuk zo'n hoog niveau zien halen als Van Dijk sinds zijn aankomst bij Liverpool.

15 juli 2020 om 23:41

@chazyn, in Maldini's jonge jaren stond hij centraal naast Baresi eind jaren 80... waaruit ook die belachelijk stats vandaan komt. beter duo is er nooit meer geweest. Nesta kwam heel dichtbij

15 juli 2020 om 23:53

Omdat ik er vrij zeker van ben dat dit niet gebeurd is, heb ik het even nagecheckt.. Ze hebben niet samen 'slechts' 23 goals tegen gehad in dat aantal wedstrijden, maar ze hebben dat aantal gescoord. AC Milan's beste verdedigende seizoen is 12 tegengoals in 30 wedstrijden. Slechts 23 tegengoals over +/- 6 seizoenen is dus onmogelijk.

16 juli 2020 om 00:07

Los van dat begint verdedigen bij de aanval. Dat doe je vooral ook als collectief. Denk je dat Ronaldo en Messi elke bal vanaf eigen helft krijgen, iedereen passeren en scoren? (Nou ja, Messi heb ik wel vaak genoeg zulke goals zien maken). Maar het is onzin om zulke stats enkel aan specifieke verdedigers toe te wijzen imo.

16 juli 2020 om 00:14

@Chazyn ik had zoiets gezien in een documentaire en had snel weer opgezocht. Dus dacht ik dat het klopt(zoek maar op Maldini and Baresi record)heb het ook verder nagecheckt, sommige zeggen 23 goals in 1 seizoen gemiddeld over 6 jaar tijd. Moeilijk om de stats terug te vinden, dus ik neem mn woorden hierover terug. Maar het aantal tegengoals zullen laag zijn. Dat is zeker. Excuses

16 juli 2020 om 04:36

@Chazyn. Het klopt wel hoor. Dat lage aantal tegentreffers is klopt bij wedstrijden dat ze samen centraal stonden. Alleen zijn die wedstrijden niet opeenvolgend. Dus het kunnen bijv 20 wedstrijden in 1 seizoen zijn geweest. En dan verspreid over 10 seizoenen.

16 juli 2020 om 08:21

Niet van Virgil van Dijk, maar zijn medespelers. Bij Liverpool begint meestal voorin met hoog druk zetten. Virgil loopt de hele tijd ver naar achteren en laat zijn medespelers hard werken.

15 juli 2020 om 23:15

Ik heb ook vaak geroepen dat van Dijk niet wereldklasse was, maar als je echt op hem gaat letten (en niet zoeken of wachten op foutjes) zal je inzien dat ie echt wereldklasse is. Noem 2 verdedigers beter (in verdedigen) dan van Dijk op dit moment..

15 juli 2020 om 23:16

Het lijkt allemaal zo makkelijk en nonchalant wat die doet. Maar dat zijn de allerbeste te vergelijken met tiki taka voetbal van barca destijds.

15 juli 2020 om 23:50

Normaliter Chiellini, maar dat is een onpopulaire mening. Niet op absolute dit moment natuurlijk want hij is geblesseerd

16 juli 2020 om 00:09

Je hoeft niet eens te letten op Van Dijk om te zien dat hij wereldklasse is. Heeft zowat elke test doorstaan wat je maar kan doorstaan.

15 juli 2020 om 23:15

Ja je hebt altijd van die figuren die nu zeggen dat Van Dijk overschat is. Beetje jammer. Wie is beter dan? Ramos? Maakt ook vaak blunders (dit seizoen niet btw). Koulibaly? Voetballend wel stuk minder. Maguire? Nja, zal wel niet serieus op reageren

15 juli 2020 om 23:50

Ramos maakt ook vaak blunderes en bovendien heeft een verdidiger in de premier league veel meer af te brengen dan een Real of Barca in La Liga.

15 juli 2020 om 23:16

Precies wat jij zegt. Probeer dit al vaker te verkondigen maar je word hier dan meteen als gek weggezet.Deze blunder lijkt niet op een inschattingsfout, maar gewoon op een laconieke houding waarmee hij inderdaad vaker de tegenstander of situatie onderschat. Typerend. Zie ook liever het duo De Vrij/De Ligt bij oranje.

15 juli 2020 om 23:17

Nee man, Van Dijk overschat noemen kan echt niet. Die gast heeft er voor gezorgd dat Liverpool een van de beste clubs ter wereld is geworden. Daarvoor was het niet heel veel, heel mooie club, maar absoluut niet zo veel erkenning als dat Liverpool nu heeft

15 juli 2020 om 23:49

Niet hij maar zijn medespelers waren erg belangrijk voor hem geweest.

16 juli 2020 om 00:12

Sinds zijn komst is iedereen achterin beter gaan spelen. Ben geen van Dijk fan ofzo maar zn impact is gewoon waarneembaar.

16 juli 2020 om 11:56

hoe vaak heb jij wel niet gezegd dat zijn medespelers erg belangrijk voor hem waren. GEK He?! als je een teamsport beoefend. Feit is, met Van Dijk is Liverpool eeen geoliede machine. Nee inderdaad, hij doet het niet in z'n eentje, maar ontkennen dat hij niet bij de wereldtop, sorry dan heb je echt een plaat voor de kop.

15 juli 2020 om 23:24

@ayoze, Nu benoem je alleen wel 1 kant na een fout, veelste makkelijk dit. Benoem dan ook hoe grandioos hij liverpool geholpen heeft. Los van dat hij soms te laconiek kan zijn. Op jouw manier kan je zelfs ramos als een zesde klasser laten klinken door bepaalde momenten te benoemen en de rest niet

15 juli 2020 om 23:25

Ramos is toch ook maar een overschatte verdediger dan, met zijn kaarten en hier en daar een fout of eigen doelpunt. Ga toch weg. Van Dijk heeft zoveel betekent voor Liverpool. Hij kwam en ineens stond Liverpool in twee CL finales, won het er eentje, won weer de PL nadat ze het seizoen ervoor op een haar na de titel misliepen, wonnen nog even de Europese supercup en voor het eerst in de clubgeschiedenis de Club World Cup. En dan won Van Dijk ook nog meerdere individuele prijzen. Met hem in Oranje haalde Oranje de Nations League finale, won het o.a. van Frankrijk en Duitsland en kwalificeerde Nederland zich eindelijk weer voor een EK (met o.a. weer winst op Duitsland). Ja, echt overschat. En voor wie nu Ramos komt verdedigen: dit is even om aan te geven hoe dom het is om op 1 fout een speler met een flink/groeiend palmares overschat te noemen. Van Dijk is ook een mens (wow!) en er is nu wat minder concentratie nu Liverpool nergens meer voor speelt. Je mag best wat zeggen, maar onderbouw het beter. Je haalt alleen maar wedstrijden aan van de post-titel periode van Liverpool waarin het hele team matig speelt en bij Oranje haal je tevens ook geen momenten aan, maar claim je dat zwakke fases in wedstrijden mede door Van Dijk kwamen. Niet serieus te nemen dus.

16 juli 2020 om 00:13

Ramos wordt nu verheerlijkt omdat hij de penalties neemt en scoort(puik prestatie daarnietvan).
Maar Ramos als verdediger precies zoals je zegt blundert ook en pakt veel rode kaarten.

16 juli 2020 om 00:18

Zet Van Dijk op de penalties en hij zal er ook flink veel scoren. Van Dijk heeft een uitstekende trap. Als je zijn trainingsbeelden wel eens volgt zie je ook dat hij zelfs een behoorlijke vrije trap in zich heeft. Bij Liverpool zie je dat zelden omdat daar wel meer goede vrije trappennemers rondlopen.

16 juli 2020 om 00:39

Dat kan best, maar ik zeg alleen dat op het moment Ramos als verdediger die veel scoort veel doet verbloemen mbt zn andere kwaliteiten.

Daarnaast is het verdedigen in premier league ook zwaarder dan wanneer je verdedigt voor barca of real in La Liga.

15 juli 2020 om 23:31

@ayoze Hahaha hier heb je zeker drie jaar op moeten wachten. Eindelijk maakt van Dijk een echte blunder, nadat hij zijn team met grote overmacht, voor het eerst na 30 jaren weer, heeft geleid naar een fantastisch kampioenschap in de PL. Na deze fout vrees ik dat je nu 5 jaar gaat moeten wachten tot je je op jaloezie gebaseerde frustratie weer kunt uiten want dit gaat Van Dijk niet snel nog een keer gebeuren. Overigens ben ik wel benieuwd wie die betere pure verdedigers zijn waar jij het over hebt.

15 juli 2020 om 23:37

@ayoze de concentratie is gewoon weg denk ik, want Liverpool is al kampioen en speelt nergens meer voor. een record is leuk voor de statistieken maar of dat nou alle spelers optimaal motiveert daar heb ik mijn twijfels bij want uiteindelijk gaat het om de prijzen

15 juli 2020 om 23:46

Wat een onzin. Sta zelf heel neutraal in de premier league maar op basis van wat ik zie is van Dijk mogelijk de beste verdediger. Ramos bijv maakt meer van dit soort ongelukkige fouten en op basis van puur verdedigen vind van Dijk beter. Daarnaast heeft van Dijk ook scorend vermogen en een groot impact in het team.

16 juli 2020 om 00:57

Dat hij de gouden bal moest winnen ging er inderdaad wel over. Maar buiten dat is hij wel echt wereldtop.

Mooi. Nu blijven die records mooi in handen van City en Guardiola. Liverpool kan die 100 punten niet meer aantikken. Verder is die Pepe toch wel een miskoop bij Arsenal.. 80 miljoen voor iemand als hem zeg.. Voor dat geld had je een Upamecano, Ake, Koulibaly, Partey, Mahrez, Sancho, Coutinho, Skriniar, etc kunnen halen.. Had Arsenal beter kunnen inschatten.

15 juli 2020 om 23:12

Ach elke club heeft hier en daar zijn miskopen hè...zul je maar zien dat ie plots kan voetballen na Arsenal ( Gervinho verhaal )

15 juli 2020 om 23:13

Zermatt, mag ik je een spel aanraden om te spelen? Football Manager. Als je het nog niet speelt, haal het spel, en ga daar je transfersuggesties uitvoeren. Misschien krijg je er daar wel een resultaat uit. Verder ben ik het wel met je eens dat hij geen 80 mil waard is.

15 juli 2020 om 23:20

Idd helemaal gelijk, upemacano, ake, partey onder de 80 mil ja. En in FM zeker. Maar al de rest vergeet het maar. En het stopt niet bij 80mil he, loon en tekenbonus. Sancho 1z0mil minimaal. Kouli minimaal 80 mil. Stop met football manager en kom naar de echte wereld.

16 juli 2020 om 01:34

FM is juist echt qua prijzen etc, Noem dan nog FIFA of een ander spel.Zonde dat ze het record niet kunnen pakken, Maar het kampioenschap was het allerbelangrijkste en dat hebben ze wel behaald.

15 juli 2020 om 23:15

Ze kunnen toch nog 99 punten halen? 1tje meer dan City vorig seizoen.

15 juli 2020 om 23:17

1 minder dan City in 17/18 (100 punten).

15 juli 2020 om 23:21

How dat seizoen had ik even over het hoofd gezien 😅.

15 juli 2020 om 23:17

Hahah de spelers die jij opnoem, al had Arsenal interesse.. die wouden of willen zelf niet naar Arsenal komen.
Je hebt wel gelijk. Mensen lopen Maguire af te zeiken. Maar die doet het velen malen beter als 80 mil player dan Pepe does.

15 juli 2020 om 23:18

City had in die tijd ook gewoon een beter team. Dat liverpool het niet haalt kom met name door de zwakke bank. Origi minamino keita shaqiri allemaal sub top

15 juli 2020 om 23:21

Ik had eerlijk gezegd ook niet de verwachting dat Pepe er meteen zou staan. Ik geef dit soort spelers graag een jaartje, het is niet iedere speler gegeven om meteen te vlammen in de Premier League.

15 juli 2020 om 23:23

Misschien kan Arsenal even navragen hoe City de boel wat krom is heeft recht geluld en al die spelers halen.

15 juli 2020 om 23:25

Wat verwacht je van Pepe als je 70 minuten op je eigen helft aan het spelen bent, daarnaast is de aanvoer vanuit het middenveld ook niet best. Ik vind hem tot nu toe ook niet zijn transfersom waard, maar ik geef hem nog min 1 seizoen de kans. Modric werd in zijn 1e seizoen bij RM ook als misskoop bestempeld

15 juli 2020 om 23:26

Ach ja, je moet wat als je competitie wordt gevuld met een door oliegeld samengeraapt zooitje clubs. Dan mis je Champions League, dan mis je het merendeel van de talenten die voor een betere positie (lees club) kiezen. Jammer, we hebben er jaren voor gezwoegd om een welverdiende plek in de top te bemachtigen, het hele duurzame beleid kan de prullenbak in. Maar... gefeliciteerd, jullie houden een record in handen. Hands up voor Guardiola, we moeten hem eren, anders is ie straks weer gekrenkt.

15 juli 2020 om 23:40

@zermatt_person dat kan altijd gebeuren. die Cancelo bij jouw cluppie heeft ook 65 miljoen gekost en niks toegevoegd vooralsnog. ik zeg niet dat Pepe perse een goede aankoop was maar elke club doet wel eens een miskoop. die Hernandez van Bayern heeft ook 80 miljoen gekost en of die Alaba er nog uit gaat spelen daar heb ik ook mijn twijfels bij. Coutinho die jij noemt heeft Barca ook 125 miljoen gekost en daar hebben ze ook weinig plezier aan beleefd daar tot nog toe

15 juli 2020 om 23:43

Arsenal kan zich zulke missers niet permitteren. Al denk ik, en dat is niet alleen hoop, dat Pépé volgend seizoen gaat knallen.

15 juli 2020 om 23:48

klopt dat is het verschil inderdaad maar die Pepe schoot heel de Ligue 1 aan flarden en ik heb bij Arsenal ook wel bepaalde momenten van hem gezien waarin je zag dat hij wel heel goed kan voetballen. laten we hopen dat het een gevalletje Pogba wordt maar dan zonder de blessures. onder Mourinho was het matig maar onder Solskjaer is hij helemaal opgebloeid bij United. wie weet gebeurd dat ook nog met Pepe bij Arsenal

We zijn gewoon Stoke geworden, heerlijk

15 juli 2020 om 23:13

Ja jullie zijn eigenlijk de echte kampioen,wat een prestatie Corners 2-13Schoten op doel 2-17 Eindstand 2-1 Hebben jullie echt zelf afgedwongen. Trouwens wat gebeurde uiteindelijk met Stoke?zou mooi zijn

15 juli 2020 om 23:14

Zuur zeg... Je bent kampioen, maak je niet zo druk.

15 juli 2020 om 23:15

Frustratie? Want Liverpool verdiende vandaag ook niet om te winnen, hebben geen minuut echt overtuigd.

15 juli 2020 om 23:16

Pfff je bent eindelijk een keer kampioen en kan 99 punten halen in een seizoen! Beetje humor is wel op zijn plaats.. Vervelend setje supporters zijn jullie toch

15 juli 2020 om 23:16

Jeetje wat ben je zuur. Ik doe hier aan zelfspot en nog ben je op de teentjes getrapt. Fijne avond.

15 juli 2020 om 23:16

Zure reactie, ga gewoon genieten van het feit dat je ploeg kampioen is. Je maakt je onnodig druk.

15 juli 2020 om 23:46

@ YoeriCFC, Daarom mag niemand hen.. althans, in UK de meest gehate club!

16 juli 2020 om 02:14

Scouserper, wat? Ik ken het principe van slechte verliezers, maar jij bent denk ik iemand die in de categorie slechte winnaars valt.

15 juli 2020 om 23:18

Kom nou, die eer is jullie pas toebedeeld als Rory Delap de ingooi voor zijn rekening neemt.

15 juli 2020 om 23:19

Haha, nu nog nachtmerries van.

15 juli 2020 om 23:21

Dat is een naam die ik lang niet meer gehoord heb. Een ingooi tegen je was gevaarlijker dan een corner met deze gast.

15 juli 2020 om 23:24

Plus: We hebben geen Crouch voorin, en echte houthakkers kan ik me bij ons ook niet inbeelden.

15 juli 2020 om 23:37

Stravven, Woutje Weghorst zal onze Crouch zijn.

meeste mensen zeggen, “pepe was onzichtbaar”. maar man wat heeft die man veel meters gemaakt. 90+ minuten lang achter de backs gaan en druk zeggen op lfc z’n verdediging

15 juli 2020 om 23:14

Jeuj, meters. Je zou denken dat je een marathonloper hebt gekocht ipv een voetballer.

15 juli 2020 om 23:16

Op deze wedstrijd kun je hem niet afschrijven aangezien er bijna heel de wedstrijd achter de bal aangelopen werd. Een Saka speelde om diezelfde reden ook niet echt goed.

16 juli 2020 om 00:12

Klopt, maar ik geef dan ook geen applaus voor het harde werk dat hij heeft verricht.

15 juli 2020 om 23:46

Voor enkel die meters maken kun je ook een transfervrije speler met ijzeren longen halen.

16 juli 2020 om 04:24

Maar zou die transfervrije speler ook aanvallende kwaliteiten hebben als pepe, kom op denk ff slim na man.

Arsenal wint tegen een Liverpool op 50 procent. Misschien zelfs 30. Maar drie punten tegen Liverpool blijft gewoon leuk om te zien. Zelfs al zijn we er niets mee. Denk dat Arsenal nog nooit tegen Klopp's Liverpool hebben gewonnen, dus dat is ook mooi meegenomen. Te weinig kwaliteit in de ploeg maar je ziet dat Arteta ons als een ploeg laat spelen. Heb de volle vertrouwen in de coach. Het bestuur moet echter een paar toppers kopen in de transferperiode. Half mirakel als we ook tegen City zouden winnen in het weekend. Hopelijk lukt het ons. Lacazette mijn man of the match. Ook blij voor Reiss Nelson zijn eerste PL goal. Coyg Edit: in welke wereld is de fout van TAA vandaag geen rood en die van Nketiah tegen Leicester wel? Liverpool had de wedstrijd gewoon met 10 spelers moeten uitspelen.

15 juli 2020 om 23:58

Nee, Eddie had moeten blijven staan. Net zoals TAA nu.

Ach als je met een straatlengte voorsprong kampioen bent geworden maakt derest toch al niks meer uit😅.

15 juli 2020 om 23:13

Alsnog zonde, konden een knappe record verbreken maar ze zijn gewoon net te vroeg kampioen geworden ( hoe gek klinkt dit wel niet haha )

Knappe prestatie Arsenal, ze hebben weliswaar grotedeels van de wedstrijd verdedigt, maar er zijn maar weinig clubs die tegen liverpool max 1 tegen krijgt en wint. Chapeau

15 juli 2020 om 23:20

Na de Corona break is het niet zo heel moeilijk meer. Bovendien was Arsenal nog steeds belachelijk slecht

je kan zeggen wat je wilt maar de allerbeste spelers maken ook fouten.

Dit is de meest onterechte overwinning van Arsenal die ik ooit in mijn leven heb gezien en Liverpool nam het totaal niet serieus en ergens vind ik dat wel een beetje grappig.

15 juli 2020 om 23:15

Hoevaak Arsenal onterecht heeft verloren, dan vind ik dit eindelijk een keer fijn. Nooit wint Arsenal zo onterecht als andere clubs. Eindelijk lukt het een keer. Nog iets te zeggen over Lacazette vandaag overigens?

15 juli 2020 om 23:18

Misschien de reden dat jullie zo vaak op die manier verliezen komt misschien door gebrek aan kwaliteit

15 juli 2020 om 23:20

Vast wel. Dat dit Laca z’n goede wedstrijd was en er nu weer 10 slechte zullen volgen, of iets in die richting.

15 juli 2020 om 23:49

Lacazette blijft een middelmatige spits die geen bal kan vasthouden, moeite heeft in de afronding en eigenlijk nergens in uitblinkt. Daar doet een goede pot niets vanaf.

15 juli 2020 om 23:52

Doelpunt en assist tegen Liverpool op volle sterkte. Jullie beiden zullen slecht slapen zeg.

15 juli 2020 om 23:56

Tweede keer dat je me die vraag stelt trouwens. Antwoord blijft hetzelfde. Matige speler die besluit in juli pas te gaan scoren, vandaag dankzij een Van Dijk die denkt dat het vakantie is, maar vooral dapper doen over deze wedstrijden na maandenlang slechte vorm alsof we niet zagen met Mustafi en Luiz hoe dat afliep. Toen stelde je die vragen niet, vraag me af waarom.

15 juli 2020 om 23:59

@Samcro zegt dat alsof het niet gewoon zo is. Anders had Lacazette niet een blessure nodig van Martinelli om nu pas 2 doelpunten meer te hebben dan iemand die kwam van de Braziliaanse vierde klasse. En als ik nu slecht zou slapen, dan zou dat ook betekenen dat ik zowat in een winterslaap zou hebben gezeten gezien het gros van zijn prestaties.

16 juli 2020 om 00:01

@N5Highbury98
Spurs-fans willen doorgaans niet dat de mindere goden van de selectie de meeste minuten maken, dus pas dat even toe op jezelf en hou voor de rest je smoel aub.

16 juli 2020 om 00:05

Nee. Jij slaapt goed als Laca slecht speelt, niet als ie goed speelt.

16 juli 2020 om 00:10

Ik zal straks als een roos slapen. Valt me een beetje van je tegen Samcro, je zit vaak erg goed met inschattingen, maar Lacazette constant verdedigen en zelfs denken dat Pepe nog gaat knallen volgend seizoen getuigt niet van heel veel voetbalkennis.

16 juli 2020 om 00:13

Dus dan slaap ik na 9 van de 10 Arsenal-wedstrijden goed volgens jou. Top. Een goede nachtrust doet wonderen.

16 juli 2020 om 00:27

Ik verdedig Laca niet constant, goed lezen. Pépé heb ik een goed gevoel over idd. Dat je dat verwart met kennis, tja.

16 juli 2020 om 09:14

@tr spurs fans zeiken op alles wat arsenal is, dus zeker op jou van toepassing. En hou die taal voortaan bij je vriendjes op school

16 juli 2020 om 11:50

Bepaal jij niet. Wat wil je doen dan? Spurs-fans klagen niet over dingen dat Arsenal benadeelt, die juichen dat juist toe. Ik ben tegen niks waar Arsenal beter van wordt. En daar ga je niet meer mee in discussie, maar je gaat me goedkoop een Spurs-fan noemen. Je hebt dus niks zinnigs te zeggen, hou dan maar beter je smoel gast.

15 juli 2020 om 23:16

Denk je dat Liverpool niet wilde winnen?

16 juli 2020 om 00:05

Is dat wat ik zeg? Je kan iets niet serieus benaderen en tegelijkertijd ook willen willen. Dst leidt tot concentratiefouten en gebrek aan scherpte zoals we vandaag hebben gezien. Ik vind het best coulant dat ik dit nog uitleg, je bent niet dom en had dit zelf ook wel kunnen bedenken.

16 juli 2020 om 00:06

Hautain much? Je zegt dat Liverpool het niet eens serieus nam, de stats zeggen iets anders.

16 juli 2020 om 00:16

De twee doelpunten die Arsenal scoorde, zegt ook iets anders. Liverpool nam het niet serieus. Ben trouwens niet de enige hier die zegt dat Liverpool niet op de volle 100% speelde, maar je komt bij mij een punt ervan maken. Ook goed, ik onthou dat.

16 juli 2020 om 00:29

Concentratie zal zeker minder zijn, want kampioen. Maar dat ze het niet serieus namen is echt onzin.

16 juli 2020 om 12:03

Stats zeggen dat Liverpool dat al kampioen is en niet voluit speelde dus nog steeds beduidend sterker is dan Arsenal. Wat had Liverpool dan moeten doen? Stilstaan? Iedere bal lang spelen? Zelfs op 50% zonder enige focus zijn ze nog veel beter dan Arsenal dat net tegen de subtop aan hikt.

16 juli 2020 om 12:30

Ja gasten, het zal best allemaal. Liverpool kwam om te verliezen, zelfs toen ze achter stonden wilden ze niet voor de winst gaan. Daarom hadden ze ook 1000 corners en 100x zoveel pogingen als Arsenal. Blijf lekker in je eigen straatje lullen, daar zullen jullie het vast goed kunnen vinden samen. Toedeloe!

16 juli 2020 om 17:24

Dat komt omdat Liverpool op 50% nog veel beter is dan Arsenal. Zegt dus meer over Arsenal dat ze niet eens wat kansen konden creëren tegen dit Liverpool. Liverpool zette zeker aan in de tweede helft, maar speelden niet op volle overtuiging zoals voor de corona. Maar goed, jij ziet het anders, misschien kijk je meer uit emotie, maar dacht dat je altijd wel redelijk goed naar een wedstrijd kon kijken.

16 juli 2020 om 21:26

Ik heb eerder heel duidelijk gezegd dat wat ik zei niet moet worden opgevat als "Liverpool wilt verliezen/wilt niet winnen", maar toch ga je opnieuw die kant op alsof ik dat ermee wil zeggen. Als je je wilt gedragen als een baby, zeg dat dan, dan kan ik er op gepaste wijze op reageren.

Arsenal kan dus blijkbaar toch wel verdedigen. Drie schoten, twee op doel, twee goals. Verder: Ceballos had er van mij afgemogen, hij kan nooit de bal hebben en beukt gewoon tegen Minamino aan die in de lucht is, het enige wat je kan doen op zo'n moment is een tegenstander blesseren. En ook TAA had er denk ik afgemogen, of de VAR had er in ieder geval naar moeten kijken, het zag er nogal redelijk hetzelfde uit als Nketiah tegen Leicester. Motm is voor mij Martinez, zoals al vaker de laatste tijd is hij gewoon heel goed bezig. Dat word nog wat, ben benieuwd of hij zijn plek houd als Leno terug is.

15 juli 2020 om 23:47

Uiteindelijk zal Leno nog wel de nummer 1 zijn gok ik. Omdat Martinez het nu goed doet lijken velen ook te vergeten dat Leno net zo veel/zo niet meer geweldige reddingen had dit seizoen. Uiteindelijk acht ik persoonlijk Leno "gewoon" net wat beter. Maar Martinez laat op deze manier wel zien dat hij echt een goede keeper is die als hij zo doorgaat misschien geen genoegen meer gaat nemen met een plek op de bank. Overigens wel bijzonder dat we na jarenlang zwakke keepers er opeens twee erg goede tegelijkertijd hebben!

15 juli 2020 om 23:54

Daar kan je best wel eens gelijk in gaan krijgen. Het kan ook niet eens een keer mee zitten he.

16 juli 2020 om 00:28

Wie weet. Ik denk dat het sowieso pas een probleem zal worden voor na volgend seizoen. Volgend seizoen kun je Martinez nog voorschotelen dat beide een eerlijke kans krijgen.

Liverpool stelt niets zoveel voor sinds de coronabreak. Verdiende overwinning voor Arsenal. Overigens heeft Martinez mij echt positief verrast de laatste wedstrijden. Echt een puntenpakker. Ben benieuwd wie de nummer 1 wordt als Leno weer fit is.

15 juli 2020 om 23:16

Hahaha, op basis van wat is dit een verdiende overwinning? Op basis van de tweede helft met zijn allen voor de goal liggen? Ze hebben twee keer op doel geschoten waarvan ze allebei nog voortkomen uit blunders van Liverpool...

15 juli 2020 om 23:17

Liverpool was anders ook verre van overtuigend. Een gelijkspel zou terecht zijn denk ik.

15 juli 2020 om 23:19

Oh absoluut, ben de eerste om dat toe te geven... maar een verdiende overwinning voor Arsenal is het natuurlijk allesbehalve..

15 juli 2020 om 23:23

Ik zie hier niemand die dit een terechte overwinning voor Arsenal noemt.

15 juli 2020 om 23:25

Dan nodig ik je uit om het bovenste verhaal even goed te lezen in dit draadje...

15 juli 2020 om 23:28

Misschien moet je de reactie waar Markie op reageert nog eens lezen.

15 juli 2020 om 23:33

Liverpool werd voor de coronabreak al minder or. Komt mi door dat klopp te weinig rouleerd

Natuurlijk een afgrijselijke wedstrijd, maar blij om de verdedigende inzet te zien bij alle spelers. Eindelijk een systeem die vastigheid biedt, waarbij Arsenal door rotatie met een 3 of 4 mansverdediging speelt bij balbezit of balverlies. Veel vertrouwen in deze Arteta, ben benieuwd naar de transferwindow. Eén ding is zeker: We hebben geen extra keeper nodig. Wat een man! Leno mag gaan uitkijken.

Nou, blij als het seizoen ten einde is. Geen idee hoe je zo een wedstrijd uit handen kan geven. Ceballos trouwens een dwaas op het eind en totaal onnodig.

15 juli 2020 om 23:16

Absoluut. Ceballos had eraf gemogen. Maar ook TAA had eraf gemoeten denk ik, ik zie nogal een paralel tussen Nketiah vs Soyuncu en TAA vs Saka.

15 juli 2020 om 23:19

Uiteindelijk kwam slechts 1x een videostill waar het op rood leek, maar in de herhaling op snelheid leek hij zijn been toch op tijd terug te trekken.

15 juli 2020 om 23:21

Dat deed Eddie ook. Daardoor schampte hij zijn been alleen.

15 juli 2020 om 23:22

Kan zo zijn. Maar laat dan de VAR er op zijn minst een keer naar kijken. Maar de VAR laat echt week op week zien nog incompetenter te zijn dan de scheidsrechters. De scheidsrechter heeft geen kans om dingen in de herhaling te bekijken, de VAR wel.

15 juli 2020 om 23:35

Mee eens. Gebruik van de VAR is veel te terughoudend.

15 juli 2020 om 23:36

Het kan toch best dat de VAR het moment al bekeken heeft, maar het geen overtreding vond?

15 juli 2020 om 23:41

Als de VAR echt kijkt ligt het spel stil.

15 juli 2020 om 23:59

Volgens mij kan dat niet, het is nogal apart om twee minuten na een overtreding alsnog rood voor die overtreding te geven terwijl het spel wel twee minuten verder is gegaan.

Nketiah kreeg rood voor wat TAA deed. Daar baal ik nu nog meer van.

15 juli 2020 om 23:17

Ik dacht precies hetzelfde. Hoe kan dit? Hoe kan de VAR zo inconsistent zijn. Ik was echt woedend toen ik die overtreding zag. Schandalig gewoon.

15 juli 2020 om 23:20

Dat wisten we toch al lang? De dag nadat Nketiah eraf werd gestuurt maakt Tarkowski eenzelfde overtreding, en hij krijgt geel en de VAR kijkt er geen seconde naar. Je kan tegenwoordig de scheidsrechter niet meer de schuld geven, want het is de VAR die gewoon zo enorm veel belachelijke beslissingen maakt. Moss bij United laatst was niet zijn schuld, maar dat de VAR die penalty laat slaan sloeg eigenlijk alles. De VAR moet enorm verbeteren voordat het iets toevoegt.

15 juli 2020 om 23:28

Dit jaar is echt de eerste keer in al mijn jaren als supporter van Arsenal dat ik echt een bias zie tegen Arsenal. Keer op keer worden we benadeeld. Het is dat we zelf absurd slecht spelen dat ik niet wekelijks zaag maar kom op. Rood voor Nketiah is ook rood voor TAA en Tarkowski.

15 juli 2020 om 23:40

Welkom, je bent een decennium te laat

15 juli 2020 om 23:17

Toreira had met 2x geel weg moeten zijn,baal ik ook van,basketballen blijft onbestraft bij scheidsrechter Tierney (!?!?!)

15 juli 2020 om 23:21

Dat is waar, maar dat neemt verder ook niet weg dat TAA eraf had gemoeten. Ik had Ceballos er ook af willen sturen voor tegen Minamino? in de lucht aan beuken zonder een kans om de bal te raken.

15 juli 2020 om 23:24

Kalmeer een btje man.. Ik bedoel dat ik baal dat Eddie eraf moest, niet dat TAA deze wedstrijd mocht blijven staan. En ik win ook liever van 11 dan van 10 😁

15 juli 2020 om 23:35

Xhaka krijgt geel voor een zuivere tackel op de bal. Dus zo lust ik er nog wel een paar

15 juli 2020 om 23:37

Dat was toch duidelijk gestrekt been.

15 juli 2020 om 23:39

Op de bal.

Gefeliciteerd Arsenal,hopelijk bereiken jullie de Europa League nog,dit helpt jullie een eind op weg!

15 juli 2020 om 23:28

Hey bedankt voor de cadeautjes! Volgend seizoen overdoen?

15 juli 2020 om 23:32

Man wat hoop ik dat we Europa League mislopen. Full focus op de competitie is wel eens lekker, misschien helpt het.

15 juli 2020 om 23:38

Heb ik een tijd terug ook al gezegd, maar dat is financieel echt niet best voor ons. Ik denk dat we EL mislopen, FA twee lastige potten -waarvan ik denk dat we van City al verliezen- en via competitie ook geen uitgemaakte zaak.

15 juli 2020 om 23:46

Financieel zal wel gaan, ik denk eerder dat we in de problemen komen met spelers die speeltijd willen. Een AMN komt zonder EL veel minder aan spelen toe, en het zou me niet verbazen als hij dan wil vertrekken.

15 juli 2020 om 23:48

7e eindigen klinkt niet onmogelijk, moet je wel geluk hebben dat de concurrenten wat laten liggen. Ik geef ons via competitie in iedergeval meer kans. Hopelijk kan Chelsea Wolves verslaan en Leicester Sheffield.

15 juli 2020 om 23:54

Financieel qua spelers kopen doelt men dan op denk ik stravven. Dat zal dan nog minder gaan lukken. En laten we wel wezen, we hebben echt versterkingen nodig! Zeker als je wil dat Arteta slaagt. Hij laat namelijk zien wat hij wil qua spel etc, maar als hij geen spelers daarvoor krijgt zal hij nooit gaan slangen. En dat AMN niet aan spelen toekomt vind ik persoonlijk wel jammer. Ondanks dat hij geen rechtsback is, deed hij het wel erg goed daar. En hij heeft wel alles voor die positie. Ik zie hem liever spelen dan Cedric bijvoorbeeld. En buiten de laatste twee wedstrijden die Bellerin heeft gespeeld, was Bellerin ook erg slecht. AMN had dus sowieso meer speeltijd moeten hebben in mijn optiek.

15 juli 2020 om 23:57

Ik niet echt. Sheffield heeft vier verliespunten minder, en als ze zo blijven spelen gaat Sheffield gewoon Europa in. We staan nu met nog twee wedstrijden te gaan 2 punten achter Spurs, drie achter Wolves. Dat word nogal krap. Of Crystal Palace moet ineens in topvorm raken en Wolves en Spurs verslaan, maar dat zie ik niet echt gebeuren.

16 juli 2020 om 00:03

Ach kom op zeg, alsof iemand het zal doen voor een wedstrijd tegen Guimarães. Ja, EL opent deuren. Maar geld opent veel meer deuren. Denk je dat Pepe kwam omdat we een EL ticket hadden? Geef geld uit aan de juiste spelers, laat zien dat de manager visie heeft en de club een missie. Dan haal je voldoende materiaal binnen, en blijft zelfs de huidige selectie (grotendeels) intact.

16 juli 2020 om 00:10

GunneRo, ook Arsenal is geraakt door Corona. Zelfs zo erg dat Kroenke zijn speeltje extra beschermt door de lening op KSE te zetten. Dit maakt geld vrij, maar weegt weinig op tegen het verlies dat we draaien door het niet spelen van CL en de impact van geen EL zal ook voelbaar zijn. Of hij moet zelf geïnfecteerd geraakt zijn en nu echt geld in de club gaan pompen omdat ie in Arteta gelooft...btje zoals bij de Rams een tijd geleden met die jonge coach.

16 juli 2020 om 00:11

Komende week even Palace en Leicester toejuichen. Die gaan bepalen of Arsenal de EL in gaat. Of.. David Luiz besluit het eigenhandig af te maken met een fout achterin. Zie dat laatste eerder gebeuren

16 juli 2020 om 00:24

Geen CL plek was in september al duidelijk. We hadden gewoonweg te weinig materiaal om het op te boksen tegen de vijf andere topclubs. Mislopen van EL zorgt voor een minimale financiële beperking, sterker nog, je kan talent en B-garnituur verhuren of verkopen aangezien je een minder vol programma draait. Wat Kroenke nu doet is pure noodzaak als zakenman. Arsenal had, vergeleken met de huidige situatie, veel te hoge rentes op de leningen uit 2006. Door het afkopen van die leningen met een nieuwe lening, kan Kroenke de schuld tegen een veel lagere rente laten afbetalen door Arsenal. Kortom, een commercieel besluit.

16 juli 2020 om 00:31

Zeker goed zakelijk besluit. Mijn punt is dat we het geld van EL wel nodig hebben omdat er niet eens genoeg geld vrijgemaakt wordt om Auba’s salaris te betalen, laat staan om kwalitatief hoogwaardige spelers te halen.

Yess. Ik heb de wedstrijd helaas moeten missen maar echt mooi dat we eindelijk weer is winnen van Liverpool. Ik zal misschien wel de enige Arsenal fan zijn die dat denkt maar ik heb eerlijk gezegd liever een seizoen zonder Europese voetbal ipv Europa League. Na drie jaar Europa League is het duidelijk dat het een toernooi is die wij niet kunnen winnen. Heeft goed uitgepakt voor Chelsea destijds en misschien kunnen we met een paar goede versterkingen en een minder drukke spelschema eindelijk weer is kwalificeren voor de Champions League.

15 juli 2020 om 23:39

EL mislopen betekent wrschl ook goede versterkingen mislopen ivm cash.

15 juli 2020 om 23:45

Niet helemaal. Er is een wonder gebeurd, Kroenke heeft de schulden van Arsenal overgenomen, wat nogal wat geld scheelt omdat we ten eerste geen rente betalen en ten tweede niet helemaal duidelijk is of we die uberhaupt moeten afbetalen. Dat geeft toch redelijk wat lucht.

15 juli 2020 om 23:48

Is een verkapt dingetje, per saldo gaan we tientjeswerk minder betalen. Vooral herstructurering vanwege Corona.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren