Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Real Madrid wil voor 120 miljoen euro bezem door de selectie halen’

Laatste update:

Real Madrid verkocht onlangs Achraf Hakimi voor veertig miljoen euro aan Internazionale, terwijl Javi Sánchez voor drie miljoen euro overstapte naar Real Valladolid. Volgens Marca staan er nog vier spelers op de nominatie om het Santiago Bernabéu deze zomer te verlaten. De leiding van Real wil naar verluidt in totaal circa 120 miljoen euro overhouden aan uitgaande transfers, zo klinkt het.

De Koninklijke zoekt voorts naar een geschikte oplossing voor Dani Ceballos, dit seizoen als huurling actief voor Arsenal. Volgens bovengenoemde krant wil Real minstens 25 miljoen euro overhouden aan een eventuele tussentijdse transfer van de Spaanse middenvelder, die onder trainer Zinédine Zidane geen uitzicht lijkt te hebben op een vaste plaats op het middenveld. Valencia en Real Betis houden de situatie rondom Ceballos nauwlettend in de gaten.

Jesús Vallejo mag volgens Marca van Real ook uitzien naar een andere werkgever. De centrale verdediger, die in het verleden een seizoen op huurbasis speelde voor Eintracht Frankfurt, staat op de lijstjes van verschillende Bundesliga-clubs. Aanvaller Jorge de Frutos, deze jaargang verhuurd aan Rayo Vallecano, moet Real minstens tien miljoen euro opleveren, met Real Betis en Celta de Vigo als belangstellenden. De aan Real Mallorca uitgeleende Takefusa Kubo wordt ook door de nodige clubs gevolgd, al wil de clubleiding pas na afloop van het seizoen een definitief besluit nemen over de toekomst van de ‘Japanse Messi’, zoals zijn bijnaam luidt.

Bij de koploper in Laliga leeft de hoop dat de verkoop van verschillende spelers goed is voor ruim 120 miljoen euro. Er is onvrede over het feit dat er maar liefst 38 contractspelers rondlopen bij Real, waardoor er wordt overgegaan tot verkoop van een aantal spelers. Met de opbrengst van de uitgaande transfers wil de Spaanse grootmacht ondanks de coronacrisis zakendoen op de transfermarkt.

Real Madrid zou Dani Ceballos een tweede kans moeten geven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ceballos is een mooie speler om naar te kijken en was echt fantastisch op het EK U-21 een paar jaar geleden, maar Zidane lijkt het niet in hem te zien zitten. Jammer eigenlijk want het lijkt me nog wel een handige optie als back-up voor het middenveld, alleen lijkt hij dat zelf niet te zien zitten.

15 juli 2020 om 13:15

Inderdaad. Wat hij sinds de onderbreking laat zien is ook gewoon heel goed. Imo kan je volgend seizoen meer aan Ceballos hebben dan aan modric. Hoe dan ook moet er wat bij. Met modric, kroos, case, valverde en isco zit je niet heel breed centraal. Ceballos terughalen zou een goede eerste stap zijn en bovendien gratis. Je kan hem best voor 25miljoen verkopen maar je gaat als Madrid geen speler van hetzelfde niveau als vervanger kunnen aantrekken voor die prijs. Als Ceballos aansluit bij de selectie moet er imo enkel nog een 6 en een aanvaller bij. Ik hoop dat we een lekker rustige maar verstandige zomer tegemoet gaan. 2 of 3 cruciale (breedte-)versterkingen zonder enorm veel uit te geven en vooral veel overbodige en te dure spelers slijten. Dan kan Perez in 2021 hopelijk flink uithalen met een nieuwe superster voorin

15 juli 2020 om 13:21

Idealiter blijft Ceballos inderdaad, maar of hij het zelf wilt durf ik te betwijfelen. Maar mocht Ceballos toch blijven, lijkt alleen Camavinga nog echt nodig te zijn. Dan heb je in elke linie toch genoeg kwalitatieve spelers. En vind je echt dat er aanvallend nog iets bij moet? Rodrygo zou ik uitlenen maar dan heb je nog steeds Hazard, Benzema, Asensio, Vinicius, Jovic, Mariano en Vázquez (als Ödegaard sneller wordt teruggehaald kan hij ook potentieel in de aanval geposteerd worden). Dat lijkt me toch voldoende, zeker omdat een goede kwalitatieve aanvaller heel veel zal kosten. En ik blijf toch hopen op Mbappe in 2021, en daar zal wel gespaard voor moeten worden 😅. Edit: ik ben Brahim nog vergeten, maar die kan ook best uitgeleend worden naar mijn idee.

15 juli 2020 om 13:37

Die noem ik bewust niet meer op omdat die maximaal op de bank zal zitten en waarschijnlijk gewoon op de tribune.

15 juli 2020 om 14:05

Idealiter zie ik er graag een speler bij komen die zowel op de flank als in de spits uit de voeten kan en je 15 goals of meer kan bieden. Dan zou Jovic eventueel ook een seizoen uitgeleend kunnen worden mocht dat een goed idee zijn. Aubameyang en gabriel barbosa vallen imo binnen dat profiel. Beide zijn volgens mij ook beschikbaar voor 30 tot 40 miljoen, niet extreem duur dus. Brahim, kubo en Rodrygo uitlenen. Dan heb je met Asensio, Hazard, benz, Vini, Jovic en een van die twee een ideale voorhoede naar mijn mening. Vazzie en mariano zou ik gewoon verkopen. Met een beetje goed onderhandelingswerk kom je met hun transfersommen aan het bedrag voor auba of gabigol en kan je met het bedrag voor Hakimi die nummer 6 halen. Eventuele transfersommen voor Bale en James zijn winst en met al die salarissen maak je alvast ruimte voor mbappe inderdaad

15 juli 2020 om 14:14

Gabigoal is ook wel een risico, doet het momenteel heel goed in Brazilië maar bij Inter was het toch echt geen al te groot succes. Aubameyang zou inderdaad wel een goede transfer zijn, mogelijk kun je zelfs de prijs nog wat drukken door Jovic uit te lenen aan Arsenal.

15 juli 2020 om 14:25

Klopt. Aan de andere kant was inter op dat moment ook wel een kutplek om als jong talent terecht te komen. Al helemaal als het je eerste moment in Europa is

15 juli 2020 om 15:16

top prioriteit zou moeten zijn om zowel Bale als James te verkopen, deze twee zijn de duurste die toch niet meer willen/zullen spelen.aubameyang zie ik graag komen,

15 juli 2020 om 15:49

Inderdaad. Bale desnoods gratis. Als je er 20 miljoen bruto per seizoen mee kan uitsparen moet je dat doen. Zijn salaris is op dit moment weggegooid geld

Hopelijk vertrekt Kubo niet definitief. Zou echt een fout zijn. Ik zie bij Mallorca zoveel potentie in hem. Zijn dribbels zijn echt fenomenaal. De rest mag wel weg naar mijn mening.

15 juli 2020 om 13:04

Eens, die jongen heeft echt iets speciaals.

15 juli 2020 om 13:11

Maar als mbappe gekocht wordt is die plek bezet voor meer dan 10 jaar. En als kubo daadwerkelijk zo veel potentie heeft is het zonde om als backup te laten spelen.

15 juli 2020 om 13:17

Mbappe is gewoon een spits en gaat daar ook voor gekocht worden. Kubo op rechtsbuiten en Vinicius aan de andere kant. Dat zou de toekomst zijn.

15 juli 2020 om 13:36

Mbappe speelt niet in de spits

15 juli 2020 om 13:58

Speelt zeker wel in de spits bij PSG. Hij begon als rechtsbuiten maar staat sinds 2 jaar ofzo in de spits.

15 juli 2020 om 14:07

Begon overigens als tweede spits naast falcao. In die rol vind ik hem ook het beste/kan hij volgens mij het meeste uit zijn kwaliteiten halen

15 juli 2020 om 15:59

Maar heeft als eenzame spits ook gewoon 33 goals gemaakt.

15 juli 2020 om 13:13

Het lijkt me dat kubo gewoon gehouden wordt en het volgend jaar een stapje hoger mag proberen. Misschien hetzelfde als odegaard en voor twee seizoenen naar een club als sociedad?

15 juli 2020 om 13:17

Precies. Misschien is dat ook wel de manier om Odegaard terug te halen en de band met Sociedad er niet onder te laten lijden. Odegaard terug halen en Kubo voor 2 seizoenen uitlenen

Ik ben wel benieuwd hoe de selectie er volgend seizoen uitziet. Het is duidelijk dat een aantal spelers (Bale, James) niet in het plaatje van de club passen, maar het is afwachten hoeveel interesse er los komt.

15 juli 2020 om 13:34

@Zouzi Ja man. Veel meer geld moet RM vooral binnenhalen/besparen met verkoop van spelers als Bale, James, Modric en Marcelo.

Cabellos is helaas niet geworden wat wij hoopte. Is nog jong, heeft potentie, maar niet niveau van real Madrid. Hierbij moeten we al snel denken aan spelers als modric, pogba etc. Verder mag de rest ook wel weg. Hoop alleen wel dat Kubo blijft. Daar druipt de potentie vanaf bij een club als Mallorca. Zou echt zonde zijn als ze hem wegdoen. Verder mogen James en Bale ook vertrekken. Mocht dat allemaal lukken, dan doet real uitstekende zaken mbt de verkoop

Kubo moet echt blijven hoor. Toekomstige aanval met Vincius, Mbappe en Kubo met Odegaard erachter is zo ontzettend creatief.

15 juli 2020 om 13:21

Ik droom toch van een systeem met 2 spitsen en mbappe naast haaland voorin. Wat een duo zou dat zijn. Kracht, positionering, intelligentie, ziekelijke snelheid, techniek... alles heb je met die twee. Bovenal een abnormale scoringsdrift. Ik denk dat mbappe geknipt is voor zo’n systeem maar een grotere, sterkere partner naast zich nodig heeft. In dat profiel springt haaland dit seizoen het meest in het oog. Het lijkt een utopie natuurlijk maar wie weet.

15 juli 2020 om 13:35

@real8madrid en waar gaan spelers als Hazard (kan 10), Vini en Roderygo spelen?

15 juli 2020 om 13:38

Zou heel ziek zijn ja, hoe ziet de rest van het team er dan uit en in welke formatie? 4-3-1-2, 4-2-2, 4-1-2-1-2? Ben benieuwd.

15 juli 2020 om 13:38

En zolang Benzema dit niveau haalt, ga je natuurlijk geen andere topspits halen. Die past namelijk perfect bij Madrid. Mbappe is een topper, maar het blijft wel de vraag of hij het beter gaat doen dan de Benz.

15 juli 2020 om 13:38

In Rodrygo zie ik persoonlijk op termijn nog wel een spits. Hij heeft niet die dribbel van een hazard of Vinicius, maar hij kan verdomd goed afwerken.

15 juli 2020 om 14:15

Enorm veel opties. Gewoon een platte 4-4-2 zoals aan het begin van de eeuw vaak het geval was met Raúl en morientes voorin. Al heb je dan wingers nodig die de defensieve arbeid niet schuwen wil je in het moderne voetbal niet overlopen worden. Een andere optie is een soort van 3-5-2 met hoge backs. Soortgelijk systeem als atalanta met hun prachtvoetbal. Hakimi was perfect geweest daarvoor helaas. 4-3-1-2 zoals onder Zidane in zijn eerste periode is mogelijk. Met Odegaard/reinier achter die twee spitsen. Al heb je voor die twee laatste systemen wel backs nodig die offensief heel sterk zijn en weet ik niet of carvajal en mendy in zo’n systeem kunnen uitblinken. Meest organische systeem lijkt me gewoon een hybride tussen 4-3-3 en 4-4-3 met in balbezit pakweg Vini op links en Odegaard op rechts. Heel makkelijk om in bepaalde situaties Vini hoger te laten spelen, Odegaard centraler en mbappe die naar rechts uitzakt

15 juli 2020 om 14:17

Rodrygo heeft ook reeds als spits gespeeld bij santos. Heeft er niet de bouw voor maar wederom, in een systeem met 2 spitsen zie ik het zeker werken. Loopt slim en werkt goed af inderdaad. Zet er een lange krachtpatser naast en je hebt een ideaal duo.

15 juli 2020 om 17:28

Lol ja lijkt me niet verkeerd maar dat zou dan wel echt pas vanaf zomer 2021 kunnen gebeuren. En wat betreft Haaland, ik vraag me wel af of hij technisch goed genoeg is voor Real en La liga. Maar dat het een doelpuntenmaker is dat is wel duidelijk. Voor komend seizoen gaat er niet veel gebeuren dan dat alleen wat spelers moeten gaan vertrekken, dan kan je ook in 2021 doorpakken met top aankopen. Deze zomer moet je kijken naar doelpunten en prima opties en dan denk ik aan een Aubameyang die nog een 1 jarig contract heeft. Hoe we gaan spelen, kan zo verschillend zijn en Zidane kennende gaat dat ook gebeuren maar dit leek me een prima formatie dan voor komend seizoen. En genoeg om mee te rouleren met een Vini, Kroos en een Modric als hij blijft. En Jovic zou ik verhuren aan Arsenal zoals met Ceballos is gebeurd. --------------------------------------------------... Formatie werkte niet dus dan maar zo. Courtois - Carvajal - Varane - Ramos - Mendy - Casemiro - Valverde - Asensio - Hazard - Benzema - Aubameyang.

Voeg Mariano maar toe aan dat lijstje lijkt me. Evenals Vazzie, Bale en James. Anders komen ze natuurlijk ook nooit aan 120 miljoen. Voor Oscar krijg je deze zomer ook wel 20 miljoen na een fantastisch seizoen bij leganes. Echter kan ik me ook voorstellen dat ze hem nog niet definitief willen slijten maar eerder uitlenen.

15 juli 2020 om 13:16

Vazquez zou ik lekker houden, multifunctioneel en zeurt niet als hij op de bank zit. Mariano mag inderdaad weg (je hebt jovic als tweede spits) en zowel Bale en James zou ik ook zo snel mogelijk uitzwaaien. Vooral Bale zal niet veel opleveren, maar je maakt in ieder geval weer een hoop salaris vrij. James moet je nog wel 30 exlc bonussen voor krijgen.

15 juli 2020 om 13:23

Dat klopt en ik ben ook fan van vazzie vanwege jouw argumenten. Echter heb je met Rodrygo, Vini, kubo, reinier, Odegaard, Oscar, brahim tig potentiële concurrenten voor hem. Enkele uit dat lijstje vind ik ook nu al beter. Dus zou ik het gewoon zonde vinden als zij minder minuten maken vanwege vazquez.

15 juli 2020 om 13:24

Maar lijkt me toch wel sterk dat ze 10 miljoen vragen voor De Frutos, want zo'n groot talent is het toch niet? Misschien Odriozola ook verkopen, want die heeft toch niet heel veel perspectief? Zelfs als Hakimi is verkocht aan Inter komt hij wel tekort naar mijn mening voor Real. Oscar heeft inderdaad een goed seizoen gedraaid, maar met Isco, Diaz, Odegaard en Reinier heeft hij wel ontzettend veel concurrentie op zijn positie.

15 juli 2020 om 14:19

Frutos ken ikzelf niet genoeg deels daarom denk ik ook dat 10 miljoen te hoog gegrepen is. Odriozola bij Sociedad was goed genoeg. Wie weet haalt hij zijn niveau weer. Hoe dan ook geb je gewoon een tweede back nodig natuurlijk.

15 juli 2020 om 13:25

Mariano en Vázquez zou ik erbij houden. Dat zijn spelers die als iedereen fit weinig speeltijd hebben. Dan heb ik liever dat dergelijke spelers weinig speelminuten krijgen dan een Rodrygo. Daarnaast zetten ze zich ook altijd 100% in als ze spelen. Gewoon nuttige (en naar mijn idee broodnodige) selectieopvulling, zeker als ze geen jongere spelers in de weg zitten (zoals nu toch wel het geval is).

15 juli 2020 om 13:39

Het is wel heel pover he met die twee... Imo Madrid onwaardig.

15 juli 2020 om 13:44

Maar wat verwacht je van een derde spits en van de back-up van de back-ups? Normaal heb je ze een heel seizoen niet nodig, maar als er opeens iemand uit ligt met een blessure of schorsing zijn ze toch heel handig.

15 juli 2020 om 13:56

Ik ben het met je eens. Wat betreft mariano, daar kan je 15-20 miljoen voor krijgen. Dat lijkt me waardevoller dan 600 minuten en 3-4 goals per seizoen. Daarnaast verdient hij meer dan 4 miljoen. Zo’n salaris voor een impact sub trekt je salarishuis toch behoorlijk scheef. Vazzie zit dan weer jonge talenten in de weg denk ik. Hebben we toch een boel van op zijn positie en hem houden betekent dat er eentje meer moet worden uitgeleend vrees ik

15 juli 2020 om 14:15

Ik heb liever dat Rodrygo een seizoen uitgeleend wordt dan dat hij nu zoals Vázquez in totaal een wedstrijd of 9-10 speelt.

15 juli 2020 om 15:47

Ik vind persoonlijk dat je wel wat moet kunnen wanneer je bij Madrid minuten maakt. Gooi dan Odegaard erin en koop een betere backup spits. Één die wel leeft voor het voetbal. (itt Jovic) Ik zag hierboven een reactie van je, waar je oppert voor Rodrygo in de spits. Dat vind ik dan nog beter dan een logge Mariano. Vazquez heeft helemaal niks te zoeken bij Madrid. Die is inmiddels 29, dan mag je hem ook wel wat strenger beoordelen. Dan zie ik nog liever een uitvorm verkerende Bale of James prutsen.

Afscheid nemen van wat spelers lijkt me niet overbodig. Reinier doorschuiven naar Real 1 is al een eerste aanwinst en Odegaard komt ook terug. Verder Vallejo, Ceballos, James Rodriguez, Lucas Vazquez, De Frutos, Mayoral en als het lukt Bale verkopen. Kansen geven aan alle jonge Braziliaanse aanvallers en Asensio. Brahim een jaar verhuren. Reguilon vind ik ook te goed om derde linksback te zijn, maar Mendy is nieuw en Marcelo zie ik niet per se vertrekken.

Ik snap de verkoop van Achraf Hakimi echt niet. Het is een jonge speler die bij Dortmund heeft aangetoond dat hij het niveau aan kan. Met Hakimi heb en voor de komende 10 jaar een goede rechtsback in je selectie.

15 juli 2020 om 13:35

Hakimi heeft een heel seizoen top gespeeld bij Dortmund, Odriozola heeft nauwelijks gespeeld in een half jaar Bayern. En 40 miljoen klinkt veel, maar die prutser bij Man United achter in kostte meer dan het dubbele.

15 juli 2020 om 15:55

40 miljoen plus 5 miljoen bonussen. Dan nog te weinig. Hakimi is super populair in Noord Afrika en het Midden Oosten. Dus de deal van Inter was niet alleen sportief erg goed maar ook commerieel een klapper.

15 juli 2020 om 13:28

Hij wou garantie op een basisplaats. Als je die als club/coach geeft wil carvajal natuurlijk meteen vertrekken. Vanwege de eisen van Hakimi werd Madrid dus gedwongen om te kiezen tussen Hakimi en carvajal. Ze kozen voor die laatste. Ik kan me wel inleven in hun gedachtegang. Hakimi is natuurlijk meer flashy en biedt meer perspectief voor de toekomst. Madrid koos echter voor de zekerheid die carvajal biedt. Waarschijnlijk deels ook omdat ze nu sowieso een groot deel van de selectie moeten vervangen en daar niet te snel of te hard in willen doorslaan. Met 28 jaar kan carvajal immers nog eventjes door en is hij samen met varane en casemiro een van de spelers die de komende 4-5 jaar nog die ervaring kan bieden in een jong team. Of het de juiste beslissing is zullen we moeten zien

15 juli 2020 om 13:28

Hoe dan ook imo te weinig geld voor Hakimi. Als je 50 miljoen voor mendy betaald moet je minstens 60 voor Hakimi kunnen eisen denk in

15 juli 2020 om 16:03

Ze hebben een terugkoopclausule in zijn contract laten opnemen als ik het goed begreep.

15 juli 2020 om 17:02

Eens. Dat was wel een dilemma helaas maar zeker begrijpelijk. De prijs voor Hakimi kan ik ook begrijpen. Wil Real hem straks terugkopen dan zal de prijs ook niet te hoog liggen. Verkoop je hem nu voor 60 mil dan wil Inter straks ook weer meer dan 60 mil hebben. Dus uiteindelijk vind ik het een te accepteren deal.

15 juli 2020 om 18:12

Volgens de meest betrouwbare bronnen is daar geen sprake van helaas

15 juli 2020 om 13:29

Het probleem met Hakimi is dat hij té aanvallend is en weinig tot geen verdedigend werk doet. Het feit dat bij elke aanval de verdedigende linie mee naar voren schuift en Varane meestal alleen achterblijft met Mendy zorgt ervoor dat Real juist behoefte heeft aan een RB die naast aanvallend spel ook verdedigend stabiel is, oftewel, Carvajal. Persoonlijk zou ik Hakimi ook gehoudrn hebben, maar ik snap de club een beetje.

15 juli 2020 om 14:18

In al die jaren dat real de cl won hadden ze op links altijd marcelo die verdedigend minder is en hakimi is ook enorm snel dus bij counters van de tegenpartij kan hij sneller terugzakken dan carvajal en real heeft eigenlijk al de minst gepasseerde defensie dus ik denk dat het prima zou kunnen met hakimi

15 juli 2020 om 14:30

Het zou kunnen maar dan heb je offensief meer power nodig. Toen zat Madrid aan een gemiddelde van 1,4 tegentreffers of iets dergelijks. Echter hadden ze ook een gemiddelde van bijna 3 goals te maken per wedstrijd dus maakt het niet uit dat je achterin open deur houdt. Nu scoren ze veel minder en dus is hun gemiddelde van 0,8 goals tegen per 90 heel belangrijk. Je kan niet met Hakimi spelen zolang je voorhoede niet een flinke kwaliteitsinjectie krijgt

15 juli 2020 om 14:17

De verkoop van Hakimi is inderdaad de meest waardeloze transfer van Real Madrid in de afgelopen decennia. We hadden de beste rechtsback van de komende 10 jaar onder contract staan en we verkopen hem voor minder dan die koekenbakker mendy ons gekost heeft. Hakimi is gewoon de marcelo op rechtsback alleen is het jammer dat hij geen Frans spreekt of is want dan had Zidane hem wel gehouden.

15 juli 2020 om 14:31

Niet mee eens. Hakimi is wel degelijk een favorietje van Zidane. Liet hem ook debuteren. Is een goede vriend van zijn zoons en Marrokaans ligt niet zo ver van Algerijns natuurlijk

Selectie is ook aardig uit balans, zeker wanneer je bedenkt dat Zidane eigenlijk het liefst met 2 centrale middenvelders en en controleur speelt. Voor Casemiro hebben ze echter op het moment geen directe vervanger of concurrent, terwijl er met Isco, James, Brahim en Reinier sowieso al 4 pure aanvallende middenvelders rondlopen waarvoor eigenlijk alleen echt een plaats vrijkomt wanneer er van zijn oorspronkelijke tactiek wordt afgeweken. Hoop daarom ook dat naast deze 'grote schoonmaak' er ook gerichte aankopen worden gedaan, en er niet alleen naar namen word gekeken waardoor er straks echt problemen ontstaan vanwege een slecht uitgebalanceerde selectie.

Als Real net als Hakimi ook Bale, James, Mariano, Vazquez, Ceballos en evt. ook Jovic en Nacho kunnen slijten denk ik dat ze genoeg geld hebben om gericht aankopen te doen..

15 juli 2020 om 15:39

Zoveel hoeven we niet aan te kopen. De basiself is erg sterk. Je kunt alleen kampioen worden met een brede selectie. Spelers die nooit klagen en altijd 100% geven zijn belangrijk. Daarom zou ik de multifunctionele Vazquez en Nacho houden. Jovic zou ik ook nog niet verkopen, dit zou een groot verlies opleveren (ondanks dat ik denk dat hij mentaal niet goed genoeg is). Dan zou ik hem eerder uithuren. We hebben vooral een backup voor casi nodig. Ik hoop dat dit Camavinga wordt. Verder is onze selectie heel breed.

Van ceballos zou ik het jammer vinden, maar in de aanval mogen ook heel wat vertrekken zoals jovic, rodrygo, mariano en Bale.

15 juli 2020 om 14:34

Rodrygo en Jovic hebben enorm veel talent. Zou het heel jammer en kortzichtig vinden als zij na 1 jaar de deur worden gewezen. Lijkt me enorm slechte zaken doen aangezien ze samen 90 miljoen hebben gekost en de potentie en leeftijd hebben om het nog steeds waar te maken. Laten we al eens beginnen met Jovic meer kansen te bieden. Komt evenveel te schieten en kansen als bij Frankfurt. Het feit dat hij minder scoort is dus puur iets van vertrouwen. Heeft niet plots afgeleerd hoe te schieten natuurlijk. Kwaliteit zit er, het vertrouwen ontbreekt

15 juli 2020 om 15:41

Waarom mag Rodrygo verkocht worden. Je kan bij elke aanname zien dat hij ontzettend veel potentie heeft. Hij is 19 en past zich in zijn eerste jaar moeiteloos aan terwijl hij net volwassen is, op het hoogste niveau speelt en op een ander continent zit. Zoiets lukt je niet zomaar. Bij jovic denk ik dat hij niet met de druk en stress om kan gaan. Ik zou hem verhuren.

15 juli 2020 om 17:17

Echt zo, Rodrygo is een topper in wording. Sommige dachten toch ook niet dat toen Marcelo kwam op 18 jarige leeftijd dat hij meteen basis stond en meteen werelds was lol. Deze jongens hebben tijd nodig en zullen zich zo dan ontwikkelen tot toppers.

38 selectie spelers is natuurlijk veels te veel.
Aantal spelers raken op leeftijd maar verdienen flink : marcelo Modric

Bale moeten ze gewoon lozen.
Marciano en Lucas vasquez ook.

Valaverde voor Modric

Verjongen en doorselecteren.

15 juli 2020 om 15:43

Modric is wel een heel ander type speler en speelt meestal nog alsof hij 25 is. Als hij wil blijven zou ik hem houden. Van de basis zijn alleen Benz, Kroos en Ramos zijn "oud" en die spelen nog erg goed. Voor Marcelo zou je nog iets kunnen zeggen maar daar staat Mendy al klaar voor.

Dan gaat Arsenal Ceballos gewoon kopen. 25 miljoen is niet veel voor hem. Hij word alleen maar beter !

Met name die laatste zin van het artikel is interessant, dat Real Madrid met 120 miljoen euro de markt op wil. Voor wie zou dat geld zijn? Een nieuwe backup rechtsback Pogba? Er moest ook wel ruimte gemaakt worden bij Real Madrid. Afgelopen maandag zaten Hazard, Rodrygo, Vinicius, Bale, Asensio, Vazquez en Brahim op de bank lol. Dit zijn allemaal spelers die bij zo goed als alle clubs gewoon basis zouden spelen, en dat zit bij ons op de bank. Ik vind het logisch als Zidane kampioen wordt want vooraf had Real een veel betere selectie, maar blessures gooide roet in het eten (hazard en Asensio), en Bale gaf niet thuis. Tuurlijk valt het doek voor James en Bale, de club doet er goed aan om dat soort jongens weg te doen. Beide hebben niet een uitstraling dat ze elke dag willen verbeteren en koste wat het kost moeten winnen. Ik kijk uit naar Zidane zijn 2021/2022 squad, en goed nieuws : Adidas heeft de roze tijgerprint voor de mouwen verwijderd voor het volgende seizoen. Wel komt er een roze tint op het thuis shirt (geen idee waarom).

15 juli 2020 om 14:36

Ik blijf vertrouwen hebben in Odriozola en zeker als back-up voldoet die gewoon. Persoonlijk blijf ik echt hopen op Camavinga, maar die lijkt CL te willen spelen bij Rennes. Fabian Ruiz van Napoli vind ik ook wel een interessante speler die op termijn Kroos zou kunnen vervangen.

15 juli 2020 om 14:42

Liers/ Je kan Odrio zeker bij de selectie halen, hij zal niet veel spelen op een paar kleine Laliga wedstrijden en misschien een CL groepsfase wedstrijd als we al snel door zijn naar de knockout ronde. Maar een Fabian Ruiz eerder dan Pogba? Als er een middenvelder komt dan wordt het Pogba, we hebben uitstekende papieren om zaken met hun te doen in de zomer en Pogba maar met 1 jaar contract. Wat denk jij dat er met Jovic gaat gebeuren? Ik hoop dat Real hem misschien weg doet voor een miljoen of 40 en dat ze dan iemand anders kopen voor die positie maar ik zou het begrijpen als ze hem houden en niet na 1 jaar al willen opgeven

15 juli 2020 om 14:57

Man U begint net terug goed te draaien, dus misschien is Pogba wat minder geïnteresseerd dan voordien. Sowieso heb ik die transfer nooit echt aantrekkelijk gevonden. Het is een heel goede speler maar zal veel kosten (ook qua salaris) en hij heeft het soms wel lastig met randzaken en hij is toch “al” 27. Daarnaast hoop ik echt dat ze Jovic nog een kans geven. Bij Frankfurt was hij echt goed, een van de koelste afmakers die ik de laatste tijd gezien heb. Persoonlijk hoop ik dan ook gewoon het volgende seizoen in te gaan met een bezetting Benzema-Jovic-Mariano.

15 juli 2020 om 15:00

Ja Pogba hadden we vorig jaar eigenlijk binnen moeten halen al, helaas lukte dat net niet. Ik denk niet dat Real en Jovic en Mariano gaat houden. 1 van de 2 mag wel weg

15 juli 2020 om 15:10

Je moet toch een derde spits hebben? Want als Jovic of Benzema er even uit ligt heb je toch meteen een probleem.

15 juli 2020 om 15:49

Maar hebben we Pogba echt nodig? Met Valverde hebben we de box-to-box (die heel gelieft is), kroos is de spelverdeler en zonder casi is er geen balans. Er moet sws een backup voor casi komen (Camavinga). Dan heb je nog Modric (die goed speelt) en Asensio die ook in kan vallen op het middenveld. Ik zou Pogba te duur vinden om als selectiespeler toe te voegen en zie geen plaats in en 3-4 mans middenveld aangezien je san valverde of kroos moet opofferen.

15 juli 2020 om 15:56

Pogba vind ik volledig overbodig. Je kan nogal moeilijk met pogba en valverde spelen imo dus doe me dan maar valverde. Daarnaast denk ik dat pogba gewoon verlengd de komende weken en weer 150 miljoen kost.

15 juli 2020 om 16:11

Hoezo kun je niet met Pogba en Valverde samen spelen? Heb je een enorm sterk middenveld hoor, twee heel goede box to boxes met kracht. Pogba meer techniek. Valverde meer verdedigend inzicht. Kan zeker wel werken, en een creatieveling als Odegaard ervoor en tegen zwaardere tegenstanders met Casemiro.

Courtois
Carvajal
Varane
Ramos
Mendy
Pogba
Odegaard
Valverde
Mbappe
Benz
Hazard
15 juli 2020 om 16:26

@liers / Zowel Jovic als Mariano is gewoon te goed om als derde spits te fungeren, dat kan je die spelers niet aan doen, aangezien Benzema gewoon 90% van alle wedstrijden speelt. We kunnen ook heus wel een groot talent uit Castilla voor die plek in aanmerking laten komen.

15 juli 2020 om 16:27

Ladec / Nee we hebben Pogba niet echt nodig maar ik kwam alleen maar op die naam omdat Liers over Fabian Ruiz begon, en dan denk ik toch dat Zidane eerder Pogba koopt.

15 juli 2020 om 16:30

8 / Ja, als hij verlengd zal Real hem met rust laten, maar indien hij niet verlengd en Real kan een mooie deal slaan zie ik ze het wel doen. Fede is nog heel jong, van hem kan je eigenlijk niet week in week uit wereldklasse verwachten, hij heeft de ervaring nog niet en hij zou juist kunnen leren van Pogba. Ik had Sane voor 45 ook niet verwacht, of Hakimi 45, als dat door covid komt, dan is Pogba misschien wel 60 of 70 miljoen, en echt wel haalbaar als Real 120 miljoen te spenderen heeft. We hebben ook Oscar nog die aan Leganes verhuurd is, hem zie ik ook graag aanschuiven zodat we geen tientallen miljoenen er doorheen hoeven te jagen.

15 juli 2020 om 16:31

Raulis / Ik mis Case alleen in je team, voor de rest staat het als een huis. Ik vind Pogba en Fede ook twee verschillende spelers en ze zouden zeker samen kunnen werken.

15 juli 2020 om 16:38

@raulista omdat je dan Casi of Kroos eruit moeten halen.

15 juli 2020 om 17:09

Deze zomer is het belangrijk dat er spelers gaan vertrekken en dat je wat spelers binnenhaalt die goals brengen. Dan kan je je focus helemaal zetten op de zomer 2021 dan gas te geven met Mbappe, een Camavinga en wie weet een Havertz. Nu moeten spelers gaan zoals Bale en James. Dan kijk je naar mogelijk opties betreft aankopen die niet te duur zullen zijn. Daarin zou Aubameyang een perfecte oplossing zijn. Heeft een 1 jarig contract en scoort genoeg goals bij een zure Arsenal. Als dan ook Hazard en Asensio weer topfit zijn dan heb je met hun ook gewoon soort van aankopen. Dan is een aanval met opties uit Hazard, Benz, Asensio, Vini, Auba zeker niet verkeerd. Belangrijke is dat je goals binnenhaalt. Man U deed dat met Fernandes en kijk nu. 1 schakel die veel brengt en makkelijk scoort en het team is meteen beter gaan presteren en makkelijker gaan scoren. Dan hoef je deze zomer niet gek te doen wat goed uitkomt gezien de crisis en dan in 2021 ten aanval met Mbappe e.d. en ook wellicht een vervanger voor Ramos.

15 juli 2020 om 19:04

Socio / Ja een scorende middenvelder zou echt welkom zijn en Mbappe in 2021 komt wel goed, de voortekenen zijn perfect, hij verlengd z'n contract niet vooralsnog, en de druk op psg zal gaan toenemen

Bizar hoeveel geld er door heen gaat bij Real en Barca. Wanneer zouden ze het nou eens leren dat het niet gaat om hoeveel miljoen je spendeert maar of je het beste elftal samenstelt. Lijkt wel alsof er een stel kinderen aan het roer zitten die alleen maar geld kunnen verkwisten. Zowel Real als Barca zijn geen schim meer van de teams die ze ooit waren.

15 juli 2020 om 17:15

Hmm sorry maar Real had al 5 jaar ofso geen gekke bedragen uitgegeven en in de tussentijd 4 x de CL gewonnen en de landstitel e.d. Nadat het team fris bloed nodig had is er afgelopen zomer weer uitgegeven maar niet te vergeten dat ze ook meer dan 200 mil binnen kregen uit spelers verkopen. Real heeft ook nu weer genoeg spelers die waarschijnlijk verkocht zullen worden. Hakimi is daar al 1 van, voor 40 mil. Dat is allemaal toch even wat anders dan barca die nauwelijks spelers verkoopt (los van de klapper van Neymar) en de tig mis aankopen met Coutinho en Dembele en waarschijnlijk komt Griezz ook daarbij.

15 juli 2020 om 19:09

Grill/ Leuk dat je ons nog ff na trapt terwijl we clearly nog aan het herstellen zijn van Cristiano's vertrek. Dat geld uitgeven valt bij Real Madrid heel erg mee hoor, zoals Socio zegt hebben we jaren lang amper iets uitgegeven en wel veel verkocht. Iedereen doet nu na apen wat Real Madrid al 20 jaar geleden deed, Galacticios kopen voor veel geld. En nu dat iedereen het doet is Florentino juist weer innovatief en richt hij zijn pijlen of hele jonge grote talenten.

15 juli 2020 om 19:30

De voorbije 5 jaar 209 netto. Daarmee samen met Liverpool en Bayern de topclubs die het minste uitgeven. Dat is een derde tot een vierde van united, City, Parijs, barca en zelfs Juve. Doe eventjes je research voor je maar wat roept?

15 juli 2020 om 19:30

209 miljoen euro netto dus.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren