Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bale gaat viraal met ‘slechtste foto ooit’ tijdens duel met Alavés

Laatste update:

Gareth Bale kwam vrijdagavond niet in actie tijdens het duel tussen Real Madrid en Alavés, maar is desondanks onderwerp van gesprek in de Spaanse media. Een foto gaat namelijk het internet over waarop hij languit op de tribune ligt met zijn mondkapje over zijn ogen. De Spaanse kranten plaatsen vraagtekens bij de houding van Bale, terwijl Marca de vergelijking trekt met Julien Faubert. Laatstgenoemde lag ooit een halve minuut lang met zijn ogen dicht op de bank tijdens een wedstrijd van de Koninklijke, al zou hij later ontkennen dat hij lag te slapen.

Op beelden is te zien dat Bale het mondkapje na een aantal seconden voor zijn ogen weghaalt. Het is niet te zien wanneer dit precies gebeurde tijdens de wedstrij. In de media wordt hij hard aangepakt. “Bale kreeg maar weer eens geen speelminuten tegen Alavés”, schrijft Marca, die in de titel verwijst naar Faubert en stelt dat dit wel eens de ‘slechtste foto van Bale ooit’ kan zijn in dienst van Real Madrid. “De Welshman lijkt niet meer in de plannen van Zinédine Zidane voor te komen en hij lijkt ook niet meer betrokken, zo blijkt uit de beelden van Gol.”

Bale verscheen sinds de hervatting van de competitie slechts een keer in de basis bij Real Madrid en bleef daarna vier wedstrijden op rij negentig minuten op de bank. Ook vrijdagavond deed Zidane geen beroep op hem. Toen de Franse trainer vlak voor tijd Brahim Díaz binnen de lijnen bracht, leidde dat tot een lach bij Bale. “Zidane geeft hem niet langer de opdracht om warm te lopen”, vervolgt Marca. Volgens de krant ziet Zidane het niet meer in Bale zitten, net zoals het geval is bij James Rodriguez. “Het is duidelijk dat de situatie van Bale bij Real Madrid onherstelbaar is.”

Bale leek in de zomer van vorig jaar op weg naar de uitgang bij Real Madrid, maar een transfer naar China ketste op het laatste moment af. Ondanks dat hij op een zijspoor was beland, gaf Bale in de media aan dat hij niet meer weg wilde en zijn tot medio 2022 lopende contract uit te dienen. In de voorbereiding werd hij buiten de selectie gelaten door Zidane en terwijl zijn ploeggenoten destijds een wedstrijd speelde, stond Bale op de golfbaan. Het kwam hem op veel kritiek te staan en tijdens thuiswedstrijden werd hij zelfs uitgefloten door de eigen aanhang.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik sluit niet uit dat Bale gewoon zijn contract uitzit en daarna lekker met pensioen gaat. Die wilt gewoon niet meer

11 juli 2020 om 11:24

Zeker weten! Of een transfer vrij vertrek zodat hij ergens anders een net zo groot salaris + tekenbonus kan binnenharken.

11 juli 2020 om 11:40

Heeeeerlijk wat hij doet. Iedere maandag €400.000 erbij op zn rekening en ondertussen lekker golven en achterover zitten. Niets begrijpen van wat er in de media wordt gezegd omdat je geen Spaans kunt. Er zijn ergere dingen in t leven.

11 juli 2020 om 11:42

Hij kan gewoon Spaans.

11 juli 2020 om 11:42

Inderdaad. Geef hem groot gelijk. Lekker trainen, golfen en geld verdienen. Af en toe wat supporters die wat zeiken, maar dat moet je maar voor lief nemen. Zou zo tekenen voor het leven van Bale. :D

11 juli 2020 om 13:50

Heeeeeerlijk ja, als je geen ambitie hebt. Dit zegt wel iets over de persoon Bale verder

11 juli 2020 om 11:32

Hoezo wilt hij niet meer? Hij wilt echt nog wel graag voetballen, zie zijn potten bij Wales. Bale wordt gewoon op een kinderachtige manier weggepest bij Real Madrid. Die jongen kan fantastisch voetballen en heeft Real 2 CL’s bezorgd. Hij wilt heus nog wel voetballen maar wordt gepasseerd alsof hij een jeugdspeler is door Zidane. Als ik hem was bleef ik ook lekker bij Real Madrid, dikke vinger naar de club en de media die je zo weg zet.

11 juli 2020 om 11:44

Je kunt Real echt niet de schuld geven van dit alles. Of moeten ze een speler die echt al een jaar geen goede pot meer heeft gespeeld toch elke wedstrijd opstellen?

11 juli 2020 om 11:46

Hoezo wordt hij weggepest? Hij heeft vorig seizoen 39 wedstrijden gespeeld voor Real en dit seizoen 20. Dit, terwijl hij ook nog meerdere blessures heeft gehad. Je kunt niet ontkennen dat Bale geen kansen heeft gehad. Die heeft hij namelijk zat gehad, maar nooit gekregen. De enige reden dat Bale een aantal CL titels achter zijn naam heeft staan is Ronaldo die eigenhandig die complete competitie aan flarden schoot. Natuurlijk is Bale een goede voetballer, en heeft misschien een handjevol belangrijke momenten gehad, maar hij heeft gewoon veel te weinig laten zien. 12 goals in 59 wedstrijden de afgelopen 2 jaar is te mager. Dat hij nu niet speelt is zijn eigen schuld. Zidane heeft een eigen visie en als je daar niet in mee wilt dan heeft hij je ook niet nodig en bekijk je het maar. Spelers als Bale en James lopen rond op het veld met een attitude alsof ze wekelijks de tegenstander slopen maar het tegendeel blijkt elke keer maar weer. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel energie Benzema, Vinicius en Asensio in een wedstrijd leggen en wat zij verdedigend voor arbeid leveren dan heeft een Bale niks bij Real te zoeken.

11 juli 2020 om 11:47

De kansen gegrepen uiteraard *

11 juli 2020 om 11:48

Wanneer heb jij hem laatste keer zien voetballen dan bij Wales? Bale wordt weggepest? Ah here we go again, Zidane werd in zijn 1e periode bijna ontslagen door wanprestaties omdat hij zich steenvast aan Bale hield, pas toen Isco in het team kwam begon Real goed te voetballen en te winnen. Zidane is altijd in bescherming genomen geweest door Zidane. Hij was bijna weg vorig zomer, uiteindelijk bleef hij. Wie startte de 1e competitie wedstrijd in de basis? Bale. Bale heeft miljoen keer kansen gehad, ook dit jaar. Hij gaat er niet voor, kijk een Asensio die kei en kei hard werkt.

11 juli 2020 om 11:52

Klopt. Maar je kan Bale ook niet alle schuld geven van de situatie, zoals sommige zeikers doen.

11 juli 2020 om 12:41

Ik denk dat als Bale echt graag gewild had hij genoegen had genomen met een lager salaris bij een club met meer garantie op speeltijd.

11 juli 2020 om 12:45

Je kan het ook omdraaien, hij heeft maar 12 goals in 59 wedstrijden gemaakt omdat hij als een kleuter wordt behandeld door de club. Hoe had jij gepresteerd als een club/fans je continu zwart maken? Je kan aan alles zien dat Diaz nog niet eens de schoenveters mag strikken van Gareth Bale. Zo een wissel is dan ook gewoon een dikke middelvinger naar Bale toe en die jongen gaat nooit meer op 100% spelen voor een koude en kille club als Real Madrid. Ik had me ook kapot gelachen als Bale zijnde als opeens zo een Diaz boven je komt in de rangorde. En kom niet met het argument dat hij veel geld verdient, dat is nou eenmaal zo en daar kan die jongen ook niks aan doen.

11 juli 2020 om 12:54

Dus nu is het nog de schuld van Real dat hij tegenwoordig geen pepernoot meer raakt als hij mag spelen? Momenteel verdient Bale gewoon geen speeltijd omdat hij letterlijk niets toevoegt op het veld.

11 juli 2020 om 13:58

Natuurlijk is diaz ver van het niveau van Bale verwijderd. Echter geeft Diaz 110% wanneer hij speelt terwijl Bale met moeite aan 10 procent geraakt. Vlak na de lockdown kwam Bale er in de eerste wedstrijd een half uur voor tijd in. Zichtbaar tegen zijn zin en heeft dan ook geen ruk klaargespeeld. Was meneer blijkbaar gedemotiveerd omdat ie niet mocht starten en slechts mocht invallen. Nou ik zal je zeggen wat een prof zou doen, een prof zou dat half uur alles geven en die coach verdomme tonen dat hij moet starten. Bale niet hoor. Bale vindt het niet fijn dus gaat als een klein kind lopen mokken. Bale moet het niet verdienen, Bale moet het op een dienblaadje krijgen anders zeurt ie. Maakt Bale niet uit dat er met isco, James, asensio, diaz, benzema, Hazard, Jovic, Rodrygo, vinicius, Mariano en benzema voorin niet normaal veel concurrentie is. Maakt Bale niet uit dat hij eigenlijk nog geluk heeft met een half uur en dat er 6 aanvallers niet aan spelen toekomen. Maakt Bale niet uit dat uit dat lijstje maar liefst 5 spelers dit seizoen meer hebben bijgedragen en dus meer aanspraak hebben op speeltijd. Nee. Bale moest spelen. Anders is Bale boosjes. Sorry maar dat is niet te verdedigen.

11 juli 2020 om 14:01

Het meest onverklaarbare is dan nog dat ie de wedstrijd erna (of 2 erop, ik ben het kwijt) zelfs gewoon mag starten. Zidane zette zichzelf compleet voor lul daarmee volgens mij maar goed. Zelfs na die kinderachtige wanprestatie mocht hij starten. En hij brengt gewoon 90 minuten geen ruk. Ik heb grassprieten gezien die meer invloed hadden op het spel en bijna meer meters maakten. Wat wil je dan nog zeggen over het feit dat ie niet meer speelt?

11 juli 2020 om 14:21

Bale had tot de lockdown van alle aanvallers letterlijk het meeste minuten na Benzema. Wat heb je dan nog te willen of te lullen? Vazzie, Rodrygo, Vinicius, Jovic, Mariano, Asensio, Hazard, Isco, Diaz James letterlijk allemaal hadden ze minder minuten gemaakt dan Bale. Hoe kun je dan durven zeggen dat Bale oneerlijk wordt behandeld? Het is net andersom, die andere jongens worden oneerlijk behandelt. Bale voegt geen ruk toe aan defensieve arbeid terwijl veel van die andere jongens dat wel doen, en toch speelt Bale meer? Dat kan je verklaren als Bale goed presteert, net zoals bij Ronaldo het geval was. Dat doet hij echter niet, hij staat op 2 goals en 2 assists. Dat is even veel als Vazzie in de helft van de minuten. Vaziie die eigenlijk helemaal niet het niveau heeft en alles op werklust doet. Zelfs nu is hij enkel door Vini ingehaald qua speelminuten in La Liga. Nu zijn Asensio en Hazard terug en moet je werken voor je plaatsje. Heeft in de eerste wedstrijd een half uur mogen invallen en geen ruk gedaan omdat ie niet mocht starten. Mocht dan de derde wedstrijd starten en deed wederom weer geen ruk. Wat wil je verder nog? Heeft het hele seizoen na Benz het meeste mogen spelen en niets gepresteerd. Qua input (werklust, meters, defensieve arbeid) noch qua output (goals, assists, kansen gecreeerd). Na de lockdown krijgt hij het voordeel van de twijfel en weer de kansen maar gooit hij er weer met de pet naar. Dan kijk je als coach logischerwijs naar je andere 11 (!!!!) aanvallers waarvan letterlijk iedereen harder werkt op dit moment en naar mijn mening maar liefst 5 spelers beter presteren op dit moment. Dan heb je helemaal niets meer te klagen als je het mij vraagt. Ik wil je dus vriendelijk verzoeken om je mening voor jezelf te houden als je het allemaal niet eens hebt gevolgd verder dan wat vz je heeft weten te vertellen

11 juli 2020 om 11:36

Bale is gewoon de 2e Bogarde. Real is gewoon belachelijk bezig en dit is de perfecte manier om ze ‘terug te pakken’. Hoop dat hij gewoon in de PL weer aan het spelen komt.

11 juli 2020 om 11:44

Waarom is Real belachelijk bezig?

11 juli 2020 om 11:46

Ik denk dat Real een grotere oorzaak van dit alles is dan Bale zelf. Hij speelt zeker niet goed maar dat heeft ook zijn redenen als hij als een stuk vuilnis wordt behandeld.

11 juli 2020 om 11:49

Meneer heeft in twee seizoenen ondanks een aantal blessures 59 wedstrijden gespeeld. Meneer heeft veel kansen gehad, te veel zelfs want de gemiddelde fan van Real zag een jaar geleden al dat Bale niet meekan in het spel van Real. Als je in twee jaar tijd 59 wedstrijden speelt, daarin amper weet te overtuigen en vervolgens met een houding rondloopt alsof het je niks intereseert dan is Real niet diegene die de andere partij als vuilnis behandelt maar Bale.

11 juli 2020 om 11:50

Omdat club functionarissen vaker hebben gezegd dat hij mag vertrekken, terwijl hij een langlopend contract heeft. Ik geef die man groot gelijk met zijn houding richting zijn werkgever.

11 juli 2020 om 11:51

Stuk vuilnis? Hoezo wordt hij als vuilnis behandeld? Leg mij dat is uit aub. Ik bedoel, hij heeft vorig jaar meer dan 35 wedstrijden gespeeld, en dit jaar begon hij weer de eerste competitie wedstrijden in de basis, ook heeft hij weer 20 wedstrijden in zijn schoenen. Hoeveel kansen moet die jongen nog krijgen? Denk jij serieus dat Zidane geen Bale in wereldvorm wilt hebben? Welke coach wilt Bale niet hebben in topvorm? Hij wilt of kan het simpelweg niet meer. Hij heeft de snelheid niet meer, plezier niet meer. Als hij echt van het spelletje hield, had hij een salarisvermindering geaccepteerd en was hij vertrokken naar Engeland, integendeel hij wou het liefst naar China. Dus ligt het echt aan Real of aan de prioriteiten van Bale?

11 juli 2020 om 11:52

Een grotere oorzaak van dit alles? Ik ben echt benieuwd waarom dan. Bale heeft zowaar de kans gekregen om de ster te worden van Real toen Ronaldo vertrok. Dat is gewoon mislukt omdat hij steeds geblesseerd was. Daar kan Bale niet heel veel aan doen, maar het is wel zijn verantwoordelijkheid.

11 juli 2020 om 11:54

@FR-RKC Bale moest per se vertrekken, maar toen hij wilde en kon was het Real dat hem niet liet gaan. Mooi dat een club, waar spelers apart moeten trainen als ze niet meer gewenst zijn, nu zelf eens zo behandeld wordt.

11 juli 2020 om 12:51

Bale speelt ook totaal niet op zijn positie. Aan de linkerkant of een vrije rol is veel geschikter dan rechtsbuiten.

11 juli 2020 om 12:54

@Sander, die kans heeft hij gekregen onder Lopetegui. Alleen heeft hij die toen (mede door blessures) niet gegrepen.

11 juli 2020 om 13:12

Bale traint gewoon mee met het eerste hoor? Dat er een aantal Nederlanders meer als 10 jaar geleden apart heeft moeten trainen betekent niet dat dit in de gehele periode van 1902 tot 2020 gebeurd.

11 juli 2020 om 13:25

Betekent zeker niet dat dit in heel de door jou genoemde periode gebeurt. Wel lekker dat Perez deze situatie nu ook meemaakt toch na zijn streek?

Bale kwam binnen als een superster en heeft een aantal hele belangrijke doelpunten gemaakt. Maar de laatste paar jaar is het gedaan met hem en dit soort dingen kunnen echt niet meer al helemaal niet als er miljoenen fans zijn die naar jou kijken en vooral kids. Hou gewoon de eer aan jezelf en ga weg

11 juli 2020 om 11:32

Waarom zou hij dat doen?
Hij wordt door real niet fair behandeld en behandelt real zelf ook niet fair. Maar hij heeft een contract en waarom zou hij dat niet lekker uitdienen?? Als ik hem was zou ik daar nog lekker 2 jaar van de zon genieten

11 juli 2020 om 11:39

En het salaris, dat is makkelijk verdiend op deze manier!

11 juli 2020 om 11:42

Omdat hij een werknemer is net zoals elke werknemer moet hij zichzelf aanpassen anders gewoon vertrekken hij verdiend miljoenen en kijk hoe hij erbij loopt. Hoe bedoel je fair ??? Elke kans die hij krijgt verpest ie. Ik heb hem al jaren geen normale wedstrijd meer zien spelen en dan miljoenen verdienen.

11 juli 2020 om 12:07

Madrid hem niet fair behandeld??? Even serieus deze Bale heeft misschien 100 kansen gekregen buj Real. Door deze Bale is Ancelotti ontslagen omdat hij hem niet op zijn favo plek wilden zetten. Perez heeft Bale altijd openlijk gesteund want hij zag een superster in hem. Maar wat hij zelf na zijn 1e jaar heeft laten zien kan gewoon niet. Die gast speelt zonder vuur, als Madrid fan word je schijt ziek als je die gast ziet spelen. Er kan noet gezegd worden dat Real hem niet fair heeft behandeld, hij heeft nota bene een contract verlengingen gehad omdat ze vertrouwen hadden dat hij de opvolger van Cristiano zou zijn.

11 juli 2020 om 12:01

Alsof jij de eer aan jezelf zou houden als je zo'n salaris krijgt. Hoeft ook geen voorbeeldfunctie te zijn.

11 juli 2020 om 12:45

Met zo’n salaris wat je nergens meer krijgt zou ik ook lekker ervan nemen en van het leven genieten. Als hij transfervrij is kan hij zo naar Engeland waar hij dan ook weer aardig kan verdienen en hij wel meer gewaardeerd zal gaan worden. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.

Is de Bogarde van Real , en neem het hem eens kwalijk verdiend een godsvermogen wat Real hem zelf ooit heeft aangeboden. Hoe vaak gebeurd het niet andersom dat clubs spelers dumpen, daar hoor je nooit iemand over.

11 juli 2020 om 11:21

Die "Bogarde van Real" is wel degene die Real 2 CL's heeft bezorgd.

11 juli 2020 om 11:24

Ik neem hem dan ook niks kwalijk...

11 juli 2020 om 11:38

Daar gaat het niet om, Bogarde heeft niks betekend voor Chelsea terwijl Bale heel belangrijk is geweest voor Real Madrid.

11 juli 2020 om 11:57

Buiten twee goals in de finale, waarvan een flinke blunder van de keeper, hoe groot was het aandeel van Bale in de CL winsten van Real? En dan neem je in acht de complete route van begin tot eind? Die man heeft in 3 jaar tijd geen flikker uitgevoerd voor Real maar heeft nu 3 CL titels achter zijn naam staan omdat de beste speler van dat moment de hele CL domineerde. Dat Bale nu zo “behandelt” wordt is zeer terecht, want buiten een handjevol wedstrijden waarom hij aardig speelde heeft hij de afgelopen twee haar geen flikker uitgevoerd. 59 potjes gespeeld in 2 jaar, en dan beweren mensen dat hij geen kansen krijgt en als vuilnis behandelt wordt terwijl hij “zo veel” voor real betekent heeft. Grapjas.

11 juli 2020 om 12:09

In de finale van 15/16 gaf hij met zijn kopbal een assist op Ramos bij de 1-0. Ook scoorde hij in de penaltyreeks. Dus ook in die finale had hij een serieus aandeel. In 13/14 won Real Madrid ook de CL en scoorde Bale 6x tijdens dat toernooi, waaronder de 2-1 in de verlenging. Heeft ie dus in 3 CL finales een zeer beslissende rol gespeeld. Niet slecht me dunkt.

11 juli 2020 om 13:18

in het seizoen 13/14 scoorde Ronaldo 17x in de Cl... Bale heeft zn waarde gehad maar om nu te zeggen dat 13/14 door Bale komt, gaat mij wat ver.

11 juli 2020 om 15:24

Ik zeg volgens mij nergens dat de CL 13/14 door Bale gewonnen is. Echter als je in de finale in de verlenging de 2-1 maakt heb je gewoon een zeer beslissende rol gespeeld in die wedstrijd. In 3 finales was ie zeer belangrijk, dus om bij Bale enkel naar zijn laatste CL-finale te wijzen doet geen recht aan wat hij in de andere finales gedaan heeft. Niet minder en niet meer.

11 juli 2020 om 12:27

Hij verdient volgens mij 17(!) miljoen per jaar. Als Real-fan wil ik hem kwijt. Als ie niet wil spelen dan kan je dat geld beter besteden.
Maar als mens kan ik hem wel begrijpen. Je woont in Madrid, traint wat uurtjes in week en verdient geweldig!

Een artikel vol suggesties en aannames.
Alles om Bale zwart te maken zodat hij z'n biezen pakt. Ik denk echter dat hoe vaker dat gebeurt hij bij zichzelf denkt lekker z'n contract uit te zitten op de bank #bogarde

11 juli 2020 om 11:41

Ik zal het zelfde doen. Lekker je contract uitzitten. Genieten in Spanje en lekker golfen.

Als een werkgever alleen maar baat heeft bij jouw vertrek, en daar naar handelt, door onder meer te proberen jou weg te pesten, kan ik me een verongelijkte Bale wel voorstellen. Moet dan weer denken aan de situatie van Bogarde bij Chelsea. Ook niet gelukt. En eerlijk gezegd vind ik dat wel mooi. Je hoeft je niet in alles te schikken.

11 juli 2020 om 11:57

Wat is dat toch met dat klakkeloos na praten? Hoezo ‘gepest’ waarom wordt hij dan gepest? Wat wint Real Madrid daarmee? Alsof Zidane of Real Madrid geen Bale in supervorm in de basis wilt zou toch het leven van Zidane veel makkelijker maken? Hij speelde vorig seizoen 39 wedstrijden en dit seizoen weer 20. Starte dit seizoen weer in de basis vanaf competitie dag 1, als hij het niet kan brengen. Stopt het ergens.

11 juli 2020 om 12:10

Waarom wordt hij gepest? De fans zijn hem al tijden aan het pesten. Kijk alleen al naar dit hele bericht. Er wordt een foto laten zien waar Bale ligt en een mondkapje over zijn ogen heeft. Men trekt alweer de conclusie dat Bale hiermee laat zien geen respect voor de club te hebben, dat het duidelijk is dat hij geen deel van de club wil zijn etc. Het is maar een momentopname en Bale krijgt weer een hele lading kritiek van de gloryhunters over zich heen.

11 juli 2020 om 13:25

Maar met Wales, Golf, Madrid in that order laat je wel zien geen respect voor de club te hebben of kunnen mensen dit zo opvatten. Gelukkig is het qua uitfluiten na de wedstrijd tegen Sociedad(23?-11-2019) wel minder geworden. Daarnaast weet Bale heel goed dat de ogen op een bepaalde manier op hem gericht zijn, zelf trekt hij een mondmasker over z’n hoofd. Als je dat niet doet kan er ook niemand een foto van maken ....

En nog even iets anders, ik ben wel blij dat ik het woordje gloryhunter weer is zie nu we een prijs hebben gepakt en kampioen gaan worden. Zo zijn wij als fans al een tijdje (na Ajax vorig jaar, en nadat alle fans die alleen fan waren van Ronaldo zijn vertrokken) niet meer genoemd omdat we toen “niks” voorstelde. Is toch wel een stukje waardering en laat zien dat Real Madrid nog steeds de grootste club is. Gracias!

11 juli 2020 om 14:36

Jezus. Hij heeft het niet zelf gemaakt en zijn teammaats hebben hem gedwongen ermee op de foto te gaan en breed te glimlachen. Ik mag hopen dat jij meer verantwoordelijkheid neemt voor je eigen acties want zo werkt het leven niet hoor knul. Het was een grapje en een steek naar Madrid. Op zich geen man overboord, geen drama. Maar de verantwoordelijkheid afschuiven is wel heel kinderachtig.

Real moet Bale er zo snel mogelijk uit knikkeren, het enige wat hij toevoegt is laksheid en een negatieve werksfeer. Ik snap niet dat een winnaar en krachtig persoon als Ramos hem niet direct tot persona non grada maakt. Het voetbalmotief van Bale is in ieder geval duidelijk, zo veel mogelijk geld verdienen. Nooit spelen maakt hem blijkbaar niets uit. Niks mis mee als geld je enige doel is, ieder z'n recht maargoed.

11 juli 2020 om 11:34

hij heeft gewoon zijn best gedaan voor real. De trainer mag hem gewoon niet, dus kansen krijgt hij niet. Logisch dat hij dan ook geen motivatie meer heeft om iets voor deze trainer te doen. Ze mogen hem er best uit knikkeren van hem, maar dat kost ze gewoon geld

11 juli 2020 om 11:47

Ik vind het wel opvallend dat het schijnbaar aan alles behalve Bale ligt dat hij ruk speelt. Hij heeft onder Lopetegui de kans gekregen om de ster te worden van Real. Dat is mede door blessures gewoon niet gelukt en vanaf dat moment is het alleen maar bergafwaarts gegaan, met hier en daar een uitschieter zoals in de CL-finale. Dit seizoen heeft bale voor zover ik weet nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld en zijn invalbeurten zijn de laatste tijd van een tenenkrommend niveau. Maar nee het zal wel niet aan Bale zelf liggen.

11 juli 2020 om 11:48

@100% Meijer De trainer mag hem niet vind ik altijd zo kort door de bocht. Het is natuurlijk wel Real Madrid, daar zitten voor 95% absolute topspelers en grote talenten, dan is het natuurlijk mogelijk dat ook al ben je nog zo goed je toch buiten de boot valt die situatie doet zich in de absolute top wel vaker voor.

11 juli 2020 om 12:26

Lierse, Ik vind het opvallend dat jij alles afschuift op Bale, dit is allemaal begonnen na het dwarsbomen van zijn transfer en het uitfluiten van de supporters omdat het elftal van Wales een grapje uithaalde, vervolgens wil je hem wel lozen maar China? Lachwekkend hoor, maar nee alles ligt aan Bale jij zal het beter weten. Gelukkig gaat Real altijd goed om met hun topspelers.

11 juli 2020 om 12:41

Dat alles begon na die afgekapte transfer is onzin. Bale speelt gewoon al twee seizoenen echt ruk en dat is echt niet de verantwoordelijkheid van Real. Bale kan er zelf door blessures ook niet veel aan doen, maar dat is niet echt relevant. Real wilt een topspeler voor die positie (wat bale niet meer is) en bale wilt een basisplek (wat Real hem niet kan bieden). Momenteel is de situatie wat uit de hand gelopen en dat komt door beide partijen. Maar mensen die doen alsof alles door Real komt, overdrijven enorm naar mijn idee.

11 juli 2020 om 12:45

Wat jij nu allemaal zegt is echt onzin, Bale wilde vertrekken Real stak er een stokje tussen waardoor zijn motivatie was verdwenen, voetballen verleer je niet in 1/2 seizoenen dat weet iedereen die gevoetbald heeft, hij mist de drive en enthousiasme door alles wat er speelt, zowel de trainer als de supporters proberen hem meer en meer de grond in te trappen, gelukkig boeit het hem niks want hij lacht het laatste met zijn salaris.

11 juli 2020 om 12:52

Ga je ontkennen dat Bale de sterspeler van Real moest worden nadat Ronaldo en Zidane vertrokken? Dat begon trouwens nog vrij goed, want hij speelde in het begin gewoon heel goed onder Lopetegui en was beslissend. Alleen is hij toen weer vervallen in blessures en vanaf dat moment is het alleen maar bergaf gegaan met Bale. En daar ligt dus de oorzaak van de huidige situatie. Dat die daarna verder geëscaleerd is, staat als een paal boven water. Die escalatie ligt trouwens aan zowel Real, de supporters als Bale zelf. Maar nee het zal wel allemaal aan Real liggen...

11 juli 2020 om 14:38

maar 100 procent Meijer. Waarom spreek je je uit over feiten waar je helemaal niks over weet? Van alle 11 aanvallers van Madrid had Bale het tweede meeste minuten voor de lockdown. Enkel Benzema had meer. Hoezo kansen krijgt hij niet? Hou je mening dan toch gewoon voor jezelf?

11 juli 2020 om 12:24

Dat een speler zoveel mogelijk geld wil verdienen is niet uniek, dat wil vrijwel elke profvoetballer gezien de salarissen die betaald worden. Bale heeft ook niet veel te willen als hij wil spelen. De coach stelt hem wel of niet op, dat beslist Bale niet zelf.

Ja, hij zit er ongeïnteresseerd uit, maar dat is zijn goed recht. Hij komt naar de training, hij doet zijn werk, hij is fit. Het is de coach die hem niet gebruikt. Het is de club die hem dat salaris aangeboden heeft en het is de pers die hem negatief belicht. Daar kun je best cynisch van worden. Lekker nog een jaartje vakantie vieren in Madrid tegen dat absurde loon om vervolgens gewoon naar een Newcastle te gaan om nogmaals je zakken te vullen.

Haha, prachtig. Bietje golfen, bietje slapen op de bank, bietje multimiljonair zijn.

Bale wordt nu gewoon terecht continu gepasseerd. Verder ligt hij gewoon goed in de groep en heeft hij een langdurig contract. Ik denk zelf dat hij zijn contract zal uitdienen. Verder gewoon niet te veel aandacht aan besteden. Meeste Madristas hebben het al lang geaccepteerd. We zijn hem dankbaar voor de goede eerste seizoenen.

Ach er is toch ook weinig te beleven tijdens deze wedstrijden. Ze weten van te voren al of ze nog in gaan vallen of niet. Volgende wedstrijd mag hij weer starten en is dit weer overgewaaid. Edit: Beetje vergelijkbaar met de finale Napoli - Juve waar de aanwezigen (lees bestuursleden) half in slaap vielen en het allemaal wel best vonden.

Als je zoveel geld verdiend en je je zo opstelt ben je niks waard als mens.

11 juli 2020 om 11:26

Je bent gewoon salty omdat het nadelig is voor jouw cluppie😂

11 juli 2020 om 11:44

Absoluut niet. Bale in deze vorm op de tribune juist een voordeel voor Real Madrid

11 juli 2020 om 11:35

Ik denk wel dat dit verhaal twee kanten heeft. En of je nu veel of weinig verdiend , dat maakt niks uit. Of wil je vertellen dat iemand die minder verdiend zich ook minder moet inzetten ?

11 juli 2020 om 11:36

als je een tijd je best gedaan hebt, maar de trainer je in jou ogen onterecht niet op waarde schat, dan is het toch logisch dat je je op een bepaald moment zo opstelt?

11 juli 2020 om 12:01

Huh, hoezo schat Zidane hem niet op waarde? Zidane was juist diegene in zijn eerste periode die steenvast aan BBC vasthield, Zidane wou ten koste van alles Bale in de basis hebben, het kostte hem bijna zijn baan, pas toen Isco in het team kwam begon Real te winnen. Zelf dit seizoen starte Bale in de basis vanaf competitie dag 1..

11 juli 2020 om 12:42

Ja want 80 goals in 160 wedstrijden is natuurlijk dramatisch, 4 x de CL winnen waar hij deel van uitmaakte is ook slecht, Dacht dat Madrid supporters meer waarde hechtte aan de Cl dan de landstitel? Waarom stond Zidane dan op het punt om ontslagen te worden?

11 juli 2020 om 11:38

Hoezo is hij als mens niks waard, alleen omdat hij veel geld verdient en er zo een foto wordt gepost? Wat een overdreven comment. Mensen die dik geld verdienen over de ruggen van arbeiders die er weinig voor terug krijgen, zijn niets als mens waard. Bale traint gewoon voor zijn geld en Zidane wil hem niet opstellen. Kan hij verder niets aan doen.

11 juli 2020 om 11:48

Zidane heeft het recht op hem op te stellen of niet. Gezien zijn vorm de laatste 2 jaar verdiend Bale een plekje op de bank dat gezegd hebbende.. is toch vreemd dat je demonstratief zo gaat liggen? Real betaald netjes zijn salaris, niemand die hem pest of iets dergelijks. Bale is de enige in deze die de club belachelijk probeert te maken.

11 juli 2020 om 11:55

Hij ligt met zijn mondkapje over zijn ogen. Nou poepoe. Wat erg zeg. Hij maakt de club hiermee belachelijk.... Hou op hoor. Jullie maken van een mug een olifant. Het is maar een momentopname. Misschien dat de foto genomen is tijdens de warming-up. Weet jij veel. Bale komt gewoon naar de training, doet zijn werk en het is aan Zidane om te bepalen of hij hem wil opstellen. Wil hij Bale niet opstellen? Prima. Dan neemt Bale zijn plekje op de bank gewoon. Bale zeikt toch niet of doet er niet moeilijk over? Ik zie het probleem niet.

11 juli 2020 om 11:47

Wat heeft dat met geld te maken? Hij wil misschien spelen en word aan alle kanten vernederd als ze hem zo zat zijn koop ze contract af en laat hem transfervrij gaan. Hij maakt een statement om dit te doen aangezien ze hem constant belachelijk maken terwijl hij zich altijd netjes heeft gedragen. Zidane heeft hem niet nodig dat was altijd al duidelijk, maar geen andere club man zijn salaris veroorloven behalve in China konde ze dat destijds. Real moet hun verlies zelf gewoon nemen in de kwestie, maar je kan het over verlies noemen als hij is 2 CL titels heeft bezorgd.

11 juli 2020 om 11:49

Hij wilt gewoon spelen? Heb je hem dit seizoen al eens zien invallen? Dan zie je echt iemand met 0 motivatie. Het is dus volledig terecht dat hij niet meer speelt, want zelfs een Lucas Vázquez brengt duizend keer meer omdat die wel gemotiveerd is.

11 juli 2020 om 11:50

Vernederd door wie? Iedereen wilt spelen. Als je Real volgt dan weet je dat Bale gewoon geen basismateriaal is en is geen meerwaarde of toegevoegde waarde voor dit Real.

11 juli 2020 om 12:12

Ik zou ook geen motivatie hebben om goed te spelen tijdens een invalbeurt als ik tijdens het warmlopen door je eigen supporters wordt uitgefloten.

11 juli 2020 om 12:44

Momenteel zitten er geen supporters in het stadion, dus dat argument gaat momenteel niet op. Verder is het inderdaad niet al te netjes wat er gebeurd is met dat uitfluiten. Maar dat uitfluiten heeft ook zijn oorzaak. Als bale (die enorm veel verdient en al tijden niet presteert) echt dacht dat het slim was om een dergelijke mop uit te halen, heeft hij een stevige inschattingsfout gemaakt.

11 juli 2020 om 12:57

Je had het over dit seizoen, dus waarom gaat dat argument niet op? En spelers uitfluiten omdat ze veel verdienen en niet presteren, vind ik gewoon onzin. Ook bij Ajax. Het werkt bijna nooit motiverend. Het zorgt er eerder voor dat spelers zich tegen je gaan keren of er helemaal met de pet gaan gooien. Bale is hier dus een voorbeeld van en ik geef hem geen ongelijk.

11 juli 2020 om 13:03

Ik vond het ook niet goed dat Bale uitgefloten werd, maar anderzijds was het te begrijpen. Bale speelde al een tijd niet goed, waardoor er vanzelf al kritiek komt. Dat hij dan nog met een spandoek dat weinig respect naar Real betuigt, op de proppen komt is gewoon zoeken naar problemen. Persoonlijk vind ik het jammer wat er gebeurd is, want bale was een van mijn favoriete Realspelers. Maar het is gewoon over en out voor bale bij Real.

11 juli 2020 om 14:43

Ik vind Bale een fantastisch mens. Onlangs tijdens de corona crisis nog een miljoen gedoneerd aan de hulpdiensten. Een half in zijn thuisstad Cardiff en een half miljoen in zijn huidige stad Madrid. Wie kan dat zeggen? Ook het feit dat hij zijn huidige stad steunt en zijn thuisstad niet vergeet en even hard steunt vind ik prachtig. Lijkt me een goede, verlegen gozer met een goed hart. Goed mens, gewoon een slechte professional als je het mij vraagt

Geef hem eens ongelijk. Zo salaris, om iedere week lekker vanaf de tribune, wedstrijdjes zitten te kijken, wetende dat je toch nooit speelt. Als zelfs Brahim in blessuretijd mag invallen, dan weet je genoeg. Het is ook gewoon eigen schuld dikke bult. Had vorig jaar naar China gekund maar Perez wou niet dat de transfer doorging. Ja, Bale heeft ons CL's bezorgd en een Copa. Maar er zit 0 motivatie in die jongen. Had een basisplaats tegen Mallorca en liet geen zak zien. Bale en Real is klaar, al 2 jaar lang trouwens. Had na de finale tegen Liverpool verkocht moeten worden. Helaas zitten we nog steeds opgeschept met hem. Het zal me hard verbazen als die er volgend jaar nog is, wat ik niet uitsluit want geen enkele club, gaat zijn salaris overnemen.

Media is weer lekker bezig met framen. Als je zoiets al voorpagina nieuws maakt, toon dan op zijn minst ook bewegend beeld... Waarschijnlijk zie je dan dat die gewoon wat zit te dollen.dat ze in Spanje Bale niet zo mogen prima, maar deze hetze is echt te belachelijk voor woorden.

dit zal echt niet de eerste keer zijn dat een speler een keer wegmoffelt op de bank maar omdat het de niet geliefde Bale is is het meteen weer voorpagina nieuws

Lekker cashen terwijl je gratis een la Liga wedstrijd mag bijwonen tot je er van in slaap valt... niets mis mee .

11 juli 2020 om 14:44

Nou zijn de wedstrijden de laatste tijd ook wel vrij slaapverwekkend

Heeft iemand hier nou het idee dat Bale dit allemaal iets kan boeien. Hij traint lekker, golft een beetje, geniet van zonnetje en verdiend een godsvermogen. Jongen komt al weet ik het hoelang niet meer voor in de plannen, maar als die dan een keertje wel speelt, dan wordt er van iedereen verwacht dat die een combi van ronaldo en messi is. Die jongen vind het allemaal wel best, zit beetje te geinen daarzo en loopt straks de deur uit richting de golfbaan en dan zie je hem niet meer terug op het veld... of er moet blijken dat hij voetbal toch nog wel erg leuk vind...

Fenomeen ha ha ha
Real heeft Bale niet nodig. Bale telt zijn minuten af en kijkt elke dag naar zijn banksaldo

Jammer... alleen maar verliezers in deze..
Bale strijkt natuurlijk een gouden salaris. Madrid heeft ook wel minimaal 1 CL van de 3 aan hem te danken. Zodoende gaat het niet eens om de financiële kant van dit alles.. er zijn echter sportieve verliezers: Bale die jaren nauwelijks voetbalt, en Real die een mooie speler niet opstelt: in mijn ogen voornamelijk door randzaken. Mentaliteit wordt er overal geroepen, maar geen speler ter wereld haalt de absolute top (PL-top of Spaanse top of Juve/Bayern/PSG) zonder mentaliteit.
Dat is net als zeggen: hij is toch niet goed genoeg. Onmogelijk: dan zou hij geen Real hebben gehaald en in de belangstelling staan van de hele wereldtop (als hij niet zo’n hoge prijskaartje en salaris had).

Haha vind Bale toch wel een mooie vent hoor. Weet ook nog toen ik naar de wedstrijd tegen Sociedad ging dit seizoen dat hij moest invallen, toen die de warming up deed floot heel het Bernabeu hem kei hard uit (was net na Wales, Golf, Madrid). Spaanse televisie liet die avond Bale zn reactie zien, die moest er gewoon om lachen. Boeit hem allemaal echt niet 😂

Jammer dat hij zich zo moet gedragen. Hij is een buitengewone speler. Hij had Cr7 moeten opvolgen qua status en goals in het team, maar helaas. Beter dat ie vertrekt.

Bizarre situatie, extreem getalenteerde speler en heeft zijn impact gehad maar gaat nu voor de Bogarde oplossing (gewoon er voor zorgen dat je het maximale uit je contract haalt).

Elke dag dat Real Bale bij de selectie heeft, zetten ze zichzelf enorm voor paal. De beste man gaat op de foto met spandoeken die een prachtige club als Real ten schande maken, presteert in het veld geen moer - als hij überhaupt niet geblesseerd is - en nu gaat hij ook nog dutjes doen op de tribune. Wat moet je hiermee? Het is een enorme eer om voor Real te mogen spelen en deze man maakt ze tot schande. Zidane is hard (maar duidelijk) in zijn besluiten, misschien soms een beetje te, maar dit is volkomen terecht. Direct weg ermee, deze man is pure kapitaalvernietiging.

Haha deze jongen weet maar al te goed dat hij geen toekomst meer heeft bij real Madrid. Die is gewoon lekker zijn contract aan het uitdienen. Geef deze man eens ongelijk! Ik zou het zelfde doen 😂🤷🏾‍♂️

Hahah, ergens is het ook komisch. Voor James vind ik het echt doodzone, die wil echt nog zo graag schitteren voor Real.

Ik kan er wel om lachen. Net zoals de reacties hier dat het allemaal aan real en Zidane ligt en niet aan bale zelf. Dat zijn de mensen die real Madrid niet wekelijks volgen. Op het begin van het seizoen stond bale er wekelijks in. Bakte er niks van. Liep als een zwangere vrouw rond en toen tegen villareal moest hij bewust na trappen waar door hij rood kreeg. Vervolgens begonnen de blessures weer. In de wedstrijden die hij daarna starten zag iedereen dat bale geen zin meer had. Liep niet meer achter een bal aan en al zijn aannames waren balverlies. Zidane heeft vervolgens gekozen voor andere. Meer dan terecht. Zou elke trainer doen. Bale ligt overigens wel goed in de groep. Zie de trainingen .. is altijd aan het lachen met de andere en heeft veel lol . Bale heeft na het vertrek van Ronaldo helaas niet de rol gepakt die iedereen hoopte. O.a Zijn blessures hebben daar ook een rol ingespeeld. Ik hoop dat er een Engelse club voor hem komt. Want naar China de usa zie ik hem niet gaan. Mourinho doe eens gek ..

Haha heerlijk, ze trekken conclusies door een mondkapje op zijn ogen voor een paar seconden, ze proberen hem te pesten maar het maakt niet uit heerlijk vet contract uitdienen. Ik sta volledig achter Bale, hij doet niks verkeerd dus waarom zou ik opeens weg gaan terwijl dat contract mij zelf is aangeboden 😂 Dan maar golfen, trainen en lachen op de bank.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren