Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik ben nog niet klaar bij Feyenoord, ik wil als kampioen vertrekken’

Laatste update:

Feyenoord en Orkun Kökcü kwamen onlangs tot overeenstemming over verlenging van het contract tot medio 2025. De jonge middenvelder zette deze donderdag officieel zijn handtekening onder de lucratieve vijfjarige verbintenis in De Kuip. De ambitieuze Kökcü wil met Feyenoord volgend seizoen een serieuze gooi doen naar het kampioenschap in de Eredivisie.

"Ik ben nog niet klaar hier, ik wil prijzen pakken met Feyenoord. Ik wil als kampioen vertrekken", toont Kökcü zijn ambities in gesprek met Veronica Inside. "Hopelijk gaat dat zo snel mogelijk gebeuren." De middenvelder geeft toe dat de contractonderhandelingen niet altijd even soepel verliepen. "Soms dacht ik wel: willen ze niet verlengen ofzo?" Ondanks de vermeende interesse van onder meer Besiktas, Sevilla en Arsenal besloot hij om Feyenoord trouw te blijven.

"Als ik de stap naar het buitenland had moeten maken, dan had ik dat wel gedaan", verduidelijkt Kökcü. "Maar ik wil liever nog een jaartje bij Feyenoord blijven. Ik ben dan ook blij dat ik hier heb bijgetekend. Of ik die vijf jaar ook vol ga maken? Haha, dat gaan we zien. Dat ligt ook aan mijn prestaties en wat we laten zien op het veld." De pas negentienjarige middenvelder staat inmiddels op 7 doelpunten en 10 assists in 47 duels in het shirt van de Rotterdamse club.

De aanwezigheid van trainer Dick Advocaat is voor Kökcü een voorname reden om nog minstens een jaar bij Feyenoord te blijven. "De trainer vroeg bij iedere training: hoe zit het ermee? Hij wist dat er interesse was uit het buitenland. Advocaat gaf me als advies om nog een jaartje te blijven. En daar was ik het mee eens." De band tussen coach en speler is hecht. "Advocaat is heel belangrijk voor mij. Ik wilde sowieso wachten tot duidelijk was wat hij ging doen. Toen de trainer had bijgetekend (voor een seizoen, red.) was het voor mij ook duidelijk. Ik wil komend jaar met Feyenoord meedoen om de titel", aldus de strijdvaardige Kökcü.

Zie jij Feyenoord volgend seizoen kampioen worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arme jongen, zit je de rest van je leven aan Feyenoord vast. Nee, alle gekheid op een stokje. Heel blij dat hij heeft bijgetekend en hopelijk met zijn creativiteit meer doelpunten / assists kan geven dan afgelopen seizoen. Dus ben benieuwd! Die stap komt nog wel.

Dan kun je lang wachten. Met de aankopen die Feyenoord nu doet met spelers als Diemers en Bozenik kun je simpelweg niet opboksen tegen Ajax die speler uit Brazilië haalt voor 25 miljoen

2 juli 2020 om 14:32

Maar Ajax heeft ook Ziyech verkocht. Ondanks dat ik te weinig weet van deze braziliaanse speler, denk ik niet dat Ajax er direct sterker op geworden is. Ajax was afgelopen jaar (misschien wel jaren) wel heel erg afhankelijk van de creativiteit van Ziyech.

2 juli 2020 om 14:41

Ajax bestaat niet alleen uit Ziyech. Al was hij een zeer belangrijke schakel. Maar nu zullen andere jongens moeten opstaan. En dan is er met spelers zoals Onana, Dest, Blind, Martinez, Tagliafico, Vd.Beek, Gravenbergh, Promes, Anthony, Tadic, Huntelaar, L.Traore, Neres, enzovoorts nog steeds erg veel kwaliteit aanwezig natuurlijk (onder voorbehoud wie er allemaal zullen blijven). En daarnaast moet Feyenoord ook nog maar zien of ze hun beste spelers kunnen behouden zoals Senesi en Berghuis. Berghuis is toch een beetje de Ziyech van Feyenoord. Wel stukken minder qua kwaliteit maar wel zeer belangrijk voor het team.

2 juli 2020 om 15:39

@justinregeer ik weet het niet. iedere keer dat Ziyech vorig jaar niet meedeed leek het voetbal bij Ajax nergens meer op. het zou me zeker niet verbazen als Ajax een moeizaam seizoen gaat draaien

2 juli 2020 om 15:44

Omdat het spel van Ajax er ook wel op ingesteld was om Ziyech zoveel en zsm in stelling te brengen. Nu zal het spel van Ajax ook weer anders gaan worden. Ajax zal gewoon weer de topfavoriet zijn voor de titel. Hebben verreweg de meeste kwaliteit in hun selectie.

2 juli 2020 om 15:46

Ik vind het rijtje dat je opsomt heel mooi, maar een Promes en van de Beek waren erg afhankelijk van Ziyech, bij Tadic is het de vraag of wij de Tadic van vorig seizoen (een uitschieter in zijn carrierre) of afgelopen seizoen zien, en een Dest, Blind, Martinez, Taglifico en een Gravenbergh zijn natuurlijk niet de spelers die een wedstrijd kunnen beslissen met een pas zoals ziyech dit wel kan. Met het vertrek van Frenkie en Schone was er al veel creativiteit vertrokken dat niet opgevangen is, nu met het vertrek van Ziyech verlies je bijna het laatste stukje creativiteit. (dit was duidelijk te zien in de wedstrijden dat hij niet mee deed).

2 juli 2020 om 15:47

@Japie, het spel was ook helemaal ingericht om Ziyech heen, die is nu weg dus gaat het spel weer anders worden, daarbij misten we niet alleen Ziyech maar meerdere basisspelers in elke linie, logisch dat het niveau dan achteruit.. Jaar in, jaar uit vertrekken onze beste spelers en wordt er gezegd dat het moeizaam wordt

2 juli 2020 om 16:11

@kokkieafca0341 ik ben benieuwd. ga je een Promes op 10 zetten bv dan ga je denk ik een moeilijk seizoen tegemoet want die gaat geen creativiteit brengen net zoals een Vd Beek dat niet gaat doen. als je dan straks ook nog twee flankspelers hebt die alleen maar naar binnen trekken dan gaat Ajax denk ik heel voorspelbaar en makkelijk te verdedigen worden. ik ben daarom benieuwd hoe Ten Hag het vertrek van Ziyech gaat oplossen. nu gaan we ook zien of het echt een toptrainer is of dat hij heeft geprofiteerd van een gouden lichting bij Ajax

2 juli 2020 om 16:21

Verreweg de meeste kwaliteit? Wat was er met Ajax toen Ziyech er niet was dan? Alsof Ajax toen niet in een systeem kon spelen toen Ziyech er niet was, haha! En het was voornamelijk Ziyech die de spelers in stelling moest brengen...

2 juli 2020 om 16:25

Ajax heeft ook moeizame seizoenen gekend. Alleen een uitschieter met spelers als de Ligt, de Jong en Ziyech wat je niet elk jaar zomaar even ophaalt. Creativiteit en uitzonderlijk talent vervang je niet zomaar. Ajax gaat gewoon weer seizoen draaien zoals 3 jaar geleden. Niks mis mee, nog steeds een van de betere, maar het is geen Ajax van het CL jaar en niet het Ajax van vorig seizoen die het kampioenschap al bijna uit hun handen zagen glippen.

2 juli 2020 om 16:35

Wie weet heeft Anthony wel die creativiteit en uitzonderlijk talent. Ajax heeft tevens ook nog ene Unuvar lopen die wel die creativiteit heeft die ze voor de leeuwen zouden kunnen gooien of ze kunnen eventueel nog een vervanger gaan kopen voor Ziyech. Bijvoorbeeld dat Canadees toptalent die in België speelt ben even zijn naam kwijt.

2 juli 2020 om 17:00

Die David moet minstens 30 miljoen kosten. Zie Ajax dat niet betalen. Bovendien kan die jongen naar een topcompetitie.

2 juli 2020 om 17:11

Denk niet dat hij nog zoveel moet kosten nu door de coronacrisis. Misschien nu wel voor 20 miljoen plus doorverkooppercentage op te halen na onderhandelingen.

2 juli 2020 om 17:36

Pfff, natuurlijk is aankoopbedrag niet bepalend, het verhoogt echter de kans op kwaliteit wel. Men doet nu net of het allemaal niet zo veel uit maakt. Maar als straks blijkt dat Ajax het weer goed doet en zeker als Jong Ajax het goed doet wordt er weer als eerste naar het geld gewezen. Op die manier kunnen ze namelijk altijd hun gelijk halen.

2 juli 2020 om 20:52

@jusinregeer, het zou zomaar kunnen dat Anthony ons gaat verbazen, echter heb ik altijd begrepen dat hij meer op Neres dan op Ziyech lijkt. Daarnaast kun je je afvragen of de jeugdige en onervaren Anthony en unuvar de belangrijkste speler van Ajax kunnen vervangen. Ik zie dat niet ze snel gebeuren.

2 juli 2020 om 14:32

Dan gaan we weer terug naar de woorden van een alom geliefde Ajacied; een zak geld heeft nog nooit een doelpunt gemaakt! Bozenik daarentegen wel. Dat Feyenoord er financieel slechter voor staat is wel duidelijk, sportief gaan we het zien. Het gemis van Ziyech zal groot zijn

2 juli 2020 om 15:58

Leuk en aardig maar ik durf er toch geld op te zetten dat Ajax boven Feyenoord gaat eindigen. Dan kun je wel zeggen dat geld geen goal kan maken, maar het kwaliteitsverschil is gewoon ontzettend groot

2 juli 2020 om 16:26

Leg dan al je geld in als je zo zeker bent van jezelf. Makkelijk al je vermogen verdubbeld toch?

2 juli 2020 om 16:43

DNeres, natuurlijk zal Feyenoord ooit weer boven Ajax eindigen. Vraag is echter hoe groot de kans is. Zullen wij de komende 10 jaar elk jaar €1000-€1000 inzetten? Elke keer dat Feyenoord boven Ajax eindigt krijg jij de €2000,- elke keer als Ajax boven Feyenoord eindigt krijg ik het. Deal?

2 juli 2020 om 16:51

@meneerjadat komt omdat sommige spelers hun prijs hebben waargemaakt. Er zijn echter ook spelers die het niet hebben gedaan. Het is geen simpele wiskunde dat een duurdere speler per se een betere is. Natuurlijk heeft Ajax een betere selectie maar het is niet dat als Ajax 25 miljoen uitgeeft voor 1 speler en Feyenoord 5, dat die speler 5x beter is dan die van Feyenoord.

2 juli 2020 om 14:32

wel als diemers en bozenik oerdegelijk zijn en die braziliaan heel grillig

2 juli 2020 om 14:33

Prijs bepaalt niet de kwaliteit. Magellan was ook duurder dan senesi. We weten allemaal wie er beter is

2 juli 2020 om 15:41

Ajax heeft met Bande, Magallan, Marin en Alvarez bijna 45 miljoen uitgegeven aan spelers waar ze weinig aan gehad hebben. geld zegt dus idd niet altijd wat

2 juli 2020 om 16:48

Klopt, Ajax heeft echter ook bankzitters en tribuneklanten verkocht die meer opbrachten dan basisspelers van Feyenoord en zelfs PSV. En mede daardoor is het financiële plaatje van Ajax nog altijd veel rooskleuriger dan dat van de andere Nederlandse clubs. Ondanks de aankoop van Bande, Magallan, Marin en Alvarez.

2 juli 2020 om 16:52

@tiptoppdat is zeker waar alleen niet relevant voor deze discussie. Deze discussie gaat over dat de prijs niet de kwaliteit bepaald. Niet wie bankzitters voor het meeste geld weet te verkopen.

2 juli 2020 om 17:31

Ik reageer op @japie zijn post die refereert aan 45 milj waar Ajax weinig aan heeft gehad. Naar mijn mening dus een terechte opmerking. Verder bepaald prijs niet de kwaliteit maar wel de kans op kwaliteit. Verder heeft voldoende buffer hebben nogal een voordeel omdat je aan een team kunt bouwen. Maar je hebt gelijk, dat is geen garantie. Maar eerlijk gezegd heb ik toch liever het Ajax budget dan het Feyenoord budget. Maar ja, misschien ben ik dan wel te makkelijk. 😉

2 juli 2020 om 18:57

@Japie_Krekel maar denk je nou echt dat iedere aankoop een succes zal zijn. Als dat het geval is ben je elk jaar kampioen en zit je bankrekeningetje altijd goed. Niet iedere speler is een succes. Net zoals bij alle andere topclubs. Wat wij inkopen als mislukt is niets vergeleken met andere clubs die het dubbele of 3-dubbele verliezen aan spelers die toch niet voldoen. Ze zullen weer verkocht worden voor misschien wat minder dan de aankoopprijs. Toch is er verlies. Als je bepaalde spelers haalt die al die verliezen compenseren en zelfs tot winst brengen, zit je gewoon goed. Met andere woorden Ajax doet het qua aankopen gewoon goeie zaken.

2 juli 2020 om 14:33

De aankopen van Ajax moeten ook nog maar een succes blijken. Magellan was ook niet-echt een succes evenals die Colombiaanse rechtsback. Daarnaast heb ik van collega’s uit Brazilië begrepen dat zij nog niet-echt onder de indruk waren van die Anthony. Ben dus heel benieuwd naar de aankopen van alle clubs in Nederland, want heb er tot nu toe nog geen hele hoge verwachtingen bij

2 juli 2020 om 14:36

Wat is er precies mis met Bozenik? Die gast is 20 jaar en leek amper aanpassingsproblemen te hebben. Bijna elke wedstrijd gescoord die hij in de basis stond. Hij was net 2 maanden bij Feyenoord en scoorde al 3 keer in 383 minuten. Dat zijn 3 goals in 4.26 wedstrijden, prachtige cijfers voor een jonge spits die pas eind januari transfereerde!

2 juli 2020 om 15:43

ik snap het ook niet. hij is geen spits die fungeert als aanspeelpunt of die uitblinkt in technische hoogstandjes. het is een spits die in stelling moet worden gebracht maar als hij straks veel doelpunten maakt dan doet hij dat waarvoor hij is gehaald

2 juli 2020 om 14:49

In de laatste tien wedstrijden van vorig seizoen wist Ajax er maar vijf te winnen. Het was een kwestie van tijd voordat AZ of Feyenoord ze zouden passeren. Dan mag je wel gigantisch meer geld hebben uitgegeven, een zak geld scoort geen doelpunten. Ik ben het met je eens dat Feyenoord een outsider zal zijn voor volgend seizoen en dat Ajax weer de favoriet is, maar je weet het nooit. Weinig mensen die Feyenoord ook in 2017 tot kampioen hadden voorspeld.

2 juli 2020 om 15:35

Kwestie van tijd dat ajax weer afstand zou gaan nemen bedoel je. Als kwam net weer een beetje in vorm, maar goed het blijft allemaal koffiedik. Niemand zal het ooit weten.

2 juli 2020 om 19:35

Ajax kwam net een beetje in vorm? Haha, 4 dagen voor hun laatste wedstrijd heb ik ze nog in Utrecht zien spelen, daar lusten de honden geen brood van zo slecht was dat.

2 juli 2020 om 21:14

Je kunt toch moeilijk ontkennen dat gezien het vertoonde spel Ajax (samen ADO en rkc) met afstand de grootste winnaar is van het afbreken van de competitie. De vorm van Ajax was ver te zoeken.

2 juli 2020 om 16:19

Want de aankopen van Ajax doen het goed? 30 miljoen aan spelers gehaald waar jeugdspelers het niet voor onderdoen, maar Diemers als reserver is inderdaad een representatie van wat ze op het veld hebben staan. Bozenik is natuurlijk eerste spits. Kom je zo ook met Jongston?

Het vreemde is dat ik Feyenoord niet echt als titelkandidaat zie terwijl ze sinds de binnenkomst van Advocaat het gewoon echt goed doen. En natuurlijk heeft Feyenoord ook personele mutaties, maar dat geld voor elke club. Waarbij Ajax hun beste speler verkocht heeft.

2 juli 2020 om 14:35

Dat vind ik dus ook. Mits Feyenoord hun lijn van het afgelopen seizoen doortrekken, zie ik hun echt wel verrassen het komende seizoen. Zie ze op dit moment echt wel meedoen om de titel, indien de selecties zo blijven als ze er nu uitzien. Ajax zal de verkoop van Ziyech flink merken in het komende seizoen

Goed nieuws, dan speelt hij dus nog een jaartje of 15 bij Feyenoord! Tja, je kan hem maar beter zelf maken... Maar serieus wel heel blij hiermee. Ik denk dat het voor alle betrokken partijen, dwz Kokcu, Feyenoord en de Eredivisie, het beste is dat zulke talenten gewoon in Nederland blijven en doorontwikkelen totdat ze echt nadrukkelijk toe zijn aan een volgende stap.

We kunnen wel doen alsof Orkun hier iets heel geks zegt, maar je moet niet vergeten dat Feyenoord sinds de komst van Advocaat in November geen enkele wedstrijd heeft verloren op Nederlandse bodem. Er zijn niet veel clubs in Europa die sinds november geen enkele keer hebben verloren. Aangezien de spelersgroep tot nu toe redelijk intact lijkt te blijven. Waarom niet? Het enige verschil zit hem in de wedstrijden als Sparta-thuis en Fortuna-uit. Win je die wedstrijden (zoals onder advocaat) gewoon wat vaker, doe je gewoon mee om de titel.

2 juli 2020 om 14:35

Sinds oktober zelfs. 27 oktober laatste verliespartij.

2 juli 2020 om 14:39

En in november weer voor het eerst gewonnen, dus feitelijk klopt het wat Lautaro zegt.

2 juli 2020 om 15:41

Redelijk intact? Karsdorp en Ozyakup zijn weg. Sinisterra tot aan de winter eruit. Botteghin waarschijnlijk ook weg. Dat zijn niet allemaal toppers, maar in de breedte is het nog niet veel bij Feyenoord. En dat is juist als je Europees speelt heel belangrijk.

Die reeks van Dick is juist ingezet.......na de Europese wedstrijden. Tuurlijk heeft hij het heel goed gedaan, maar dat is soms ool een momentum (waar Ajax biiboorbeeld ook een negatief momentum had).

Ik kan ernaast zitten, maar ik zie het voorlopig niet gebeuren. Als Berghuis en/of Senesi wegvalt blijft er gewoon heel weinig over.

2 juli 2020 om 16:30

Karsdorp niet erg veel mee gespeeld, maar wel met Geertruida en Nieuwkoop keert terug, Ozyakup ook weinig gespeeld dus daar mis je ook weinig aan, maar heeft wel aangegeven dat hij nog een seizoen aan Feyenoord verhuurd wilt worden, en Botteghin zou je nog kunnen opvangen dus het klinkt niet echt alsof ze veel missen.

verstandige keuze van hem! het klikt goed tussen speler en manager al zie ik feyenoord nog niet zo snel kampioen worden.

De standaard grapjes die elk kind kan verzinnen, staan al weer snel hierboven. Spreek je geen ambitie uit, is het niet goed. Spreek je ambitie uit, is het niet goed. Onmogelijk is iets nooit, als je ziet hoe afgelopen (gedeeltelijke) seizoen is verlopen. Veel zal nog afhangen wat er komt en gaat, bij de top 4 clubs.

2 juli 2020 om 16:08

Maak je niet zo druk. Het zijn leuke voetbal grapjes.
Het is inderdaad niet onmogelijk, maar als je matige spelers haalt, krijg je matig voetbal. Hopelijk gaat Arnesen ons verrassen.

2 juli 2020 om 19:56

Ja, vind je dezelfde grap na 1927272x nog steeds leuk? Het is een beetje hetzelfde "humor" als een bierteam dat zegt "we winnen wel de derde helft!", Dat is na 171622x ook niet meer zo heel leuk.

Als Feyenoord zo doorgaat op de voet waar Advocaat is ingeslagen, kan Feyenoord best wel eens langer meedoen dan menigeen hier denkt. Lijkt erop dat de selectie goed in tact blijft, relatief rustige zomer gehad. Ik zie Ajax nog wel een stapje hoger staan, maar ook die moet je maar kijken hoe ze het vertrek van Ziyech opvangen.

2 juli 2020 om 14:38

Heb zo mijn twijfels bij de aankopen van Ajax hoor. Niet elke Zuid-Amerikaan is een succes gebleken bij Ajax en het vertrek van Ziyech zal wel flink te merken zijn. Daarnaast vind ik de selectie van psv niet heel veel beter dan die van een Feyenoord/az. Denk dat het komende seizoen een spannend seizoen zal worden. Zie alle 4 de clubs wel strijden om de titel eerlijk gezegd.

2 juli 2020 om 16:12

Ik denk dat Ajax er dit jaar bovenuit gaat steken. Er zit een hele goede lichting jeugd aan te komen, die zo in te passen zijn, waar je vorig jaar met een bank nieuwelingen van buiten zat. Als Marc nog wat weet te slijten, zoals Marin, Labyad en Alvarez, komt het goed. Een sterk basis team met mooie talenten uit eigen jeugd.

3 juli 2020 om 03:09

Goede lichting zegt helaas niet alles. Dat is bij veel clubs zo gebleken de laatste jaren, inclusief Ajax.. Zullen heus wel 1 a 2 leuke talenten tussen zitten die wat leuks brengen, maar verwacht geen types als de ligt of iets dergelijks. Feyenoord heeft ook een leuke lichting gehad met Kokcu, Azerkan, Burger, Geertruida, Malacia etc. maar daar zijn er ook hooguit 2 die het echt goed doen op dit moment. Denk dat het allemaal nog eens flink kan tegenvallen daar in Amsterdam. Vooral het vertrek van Ziyech (en een mogelijk vertrek van Nico en Onana) zal Ajax heel goed merken denk ik..

4 juli 2020 om 16:30

Ik heb mn twijfels over de verdediging van Ajax (ivm uitgaande transfers) komend seizoen en de creativiteit. Ze gaan de spelmaker missen, maar als spelers deze rollen goed opnemen worden ze idd waarschijnlijk kampioen. Maar als Feyenoord nog 1x in de roos schieten met een cv en een rb, wie weet..

...verademing dat ie oprechte honger heeft en dit vooral ookuitspreekt - laatste keer was dat ene Dirk K. die zei “ik wil kampioen worden”. Echte doelen ontbreken vaak in het F-kamp.

Goed om te zien dat deze jongen nog minimaal een jaar blijft. Goed voor zijn eigen ontwikkeling omdat hij in principe iedere wedstrijd speelt. Goed voor Feyenoord als hij de ingezette lijn doortrekt zal de belangstelling alleen maar groter worden. En ja alle reacties dat hij de rest van zijn leven dan bij Feyenoord blijft die kennen we nu onderhand wel. Ik verlang in ieder geval naar het nieuwe seizoen. Ben heel benieuwd hoe de clubs ervoor staan bij het begin van de competitie. Ook wel een keer fijn dat we nu tijdig een complete selectie hebben en niet pas na 4 gespeelde wedstrijden.

De kans is zeker aanwezig en Feyenoord is wel de beste ploeg van 2020. Het is een hele lastige ploeg om tegen te spelen en helemaal om van te winnen en met spelers als Berghuis weet je ook dat ze meestal wel een goal maken. Advocaat heeft er een sterk team van gemaakt.het hangt natuurlijk allemaal af van wat vertrekt er bij Ajax en AZ en hoe komt PSV terug onder Schmidt. Als Ajax daadwerkelijk van der Beek, Onana, Tagliafico en Dest kwijt raakt dan zal het wel weer even duren om het team weer zo mooi draaiende te krijgen als we ervan gewend zijn. Bij AZ beetje hetzelfde verhaal mochten Stengs en Badou worden verkocht dan is het afwachten of ze Europees spelen want spelen zij dat niet dan zullen zij niet geweldige spelers daarvoor terug krijgen. PSV vind ik nu nog een mindere selectie hebben als Dumfries vertrekt blijft er helemaal weinig over van PSV en word het een zwaar seizoen. Kokcu is een groot talent maar zijn scorende vermogen laat de wensen over maar natuurlijk geweldig voor alle Feyenoord fans dat er een mooi team staat gemiddeld het jongste team van Nederland.

Prima. Teken maar een contract van 15 jaar, aangezien na 2017 het 18 jaar wachten weer is ingegaan. Kan ie met titel op zak met pensioen.

Nou Feyenoord, daar gaat je gehoopte transferbedrag. 0,0 😅😅.
Kan wel ff duren voordat ze kampioen worden.

2 juli 2020 om 15:44

aan de andere kant, als het hem lukt dan levert de CL zo'n miljoen of 40 op...

Mooi om te zien dat hij IIG ambitie heeft! En in sommige gevallen is het prima ook kampioen van de slechtste te zijn. Het geraamte van het vorige seizoen van Feyenoord is gebleven en het gaat er nu vanaf hangen wat de andere teams in de ED gaan doen.

Als Ajax uit elkaar valt met tagliafico ,Onana, Neres en Beek dan blijft er niet zoveel meer over. PSV mag de hele verdediging vervangen om Kampioen te kunnen worden. Dus heeft Feyenoord echt een grote kans om Kampioen te worden.

De interesse van Besiktas dateert wel uit 2018, die kans hebben we laten lopen en daarna was Kokcu onhaalbaar voor ons. De oud-bestuurder die daar verantwoordelijk voor was, wordt vandaag de dag nog steeds op een niet zo leuke manier herinnerd door de supporters, maar dat terzijde. Kokcu wordt uitgelachen om deze uitspraak, maar wat moest die dan zeggen, dat hij hoopt dat ze nog een keer in de top 3 eindigen? Het tonen van ambitie is alleen maar goed en dat heeft Feyenoord ook nodig. Kokcu en Fer blijven, Senesi ook tenzij er een heel gek bod binnenkomt. Toch heel goed werk van Arnesen.

Top dat hij zijn carrière lang bij Feyenoord blijft, echte clubliefde. Volgend jaar wordt rete spannend, Feyenoord en AZ blijven aardig intact qua sterkhouders (nog genoeg tijd voor transfers uiteraard) maar de titelrace zal echt een flink gevecht worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren