Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Grote woede na invalbeurt Griezmann in minuut 90: ‘Ik kan serieus wel janken’

Laatste update:

De invalbeurt van Antoine Griezmann in het thuisduel van Barcelona met Atlético Madrid van dinsdagavond, in de negentigste minuut, heeft tot enkele woedende reacties geleid. Trainer Quique Setién kreeg de wind van voren van de vader én de broer van de Franse aanvaller, vorig jaar voor 120 miljoen overgenomen van Atlético. Beide heren vinden dat Griezmann in het Camp Nou op een schandelijke wijze wordt gebruikt door Setién.

Alain Griezmann kwam met een cryptisch bericht op zijn Instagram-pagina. "Pas als je de sleutels van de truck hebt mag je praten. En jij (Setién, red.) bent slechts een passagier." Griezmann senior, die vindt dat de coach van Barcelona geen enkele persoonlijkheid heeft, verwijderde de opvallende post op Instagram echter al weer snel. Théo Griezmann, de broer van de Barcelona-aanvaller, deed zijn beklag op Twitter. "Ik kan serieus wel janken. Twee minuten...", doelde hij op de korte invalbeurt van de Fransman. Ook dit bericht werd snel verwijderd.

Sétien leeft mee met mega-aankoop: ‘Maar ik bied niet mijn excuses aan’

Quique Setién weet dat Antoine Griezmann het lastig heeft bij BarcelonaLees artikel

Diego Simeone, die Griezmann jarenlang meemaakte als trainer van Atlético, snapt eveneens niet waarom zijn voormalig pupil bij Barcelona slechts als bankzitter fungeert. "Ik heb er geen woorden voor", zo liet de Argentijnse coach in Spaanse dienst weten in een reactie aan Movistar. Griezmann bleef in drie van de laatste vier wedstrijden van Barcelona op de bank zitten. Alleen in de slotfase van de ontmoeting met Atlético gunde Setién hem kort speeltijd.

Setién weet dat Griezmann door een moeilijke periode gaat bij Barcelona. "Het is moeilijk om hem erin te brengen zonder het team te destabiliseren. Ik snap dat het moeilijk is voor hem om erin te komen met nog maar zo weinig tijd op de klok. Ik zal het er morgen (woensdag, red.) met hem over hebben, ik ga niet mijn excuses aanbieden voor mijn beslissingen. Maar ik begrijp dat dit misschien niet goed voor hem voelt en ik leef met hem mee omdat hij een geweldige kerel en professional is."

Denk jij dat Antoine Griezmann toekomst heeft bij Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nja dat die bankzitter is , is niet zo gek natuurlijk. Maar het is wel vernederend om zo’n jongen in de 90ste minuut in te brengen.... Je kan hem beter de hele wedstrijd dan bank houden.

1 juli 2020 om 15:34

Ja terwijl hij de hele tweede helft aan het opwarmen was. Schandalig en vernederend eigenlijk.

1 juli 2020 om 15:58

Waarom is dat schandalig? De trainer heeft moeilijke keuzes aangezien het team niet draait. En hij ziet op dit moment geen plek voor griezman op het veld. De trainer is de baas. Dit is een gevalletje: je kiest er zelf voor om beledigd te voelen.

1 juli 2020 om 16:01

Dan laat je hem niet opwarmen lijkt me.

1 juli 2020 om 16:04

Ik zie niet in waarom dat vernederend moet zijn.

1 juli 2020 om 16:10

Dan laat je hem dan niet opwarmen? Precies wat Lierse1997 hier aangeeft.

1 juli 2020 om 16:17

Naar mijn mening is elke minuut beter dan geen minuut om jezelf te bewijzen. Waarom jullie het vernederend vinden is mij een raad en ook niet verder uitgelegd met een duidelijk reden. Ik vermoed dat je het vernederend noemt omdat hij ook nog eens slecht speelt, maar dat heeft griezman zelf in de hand

1 juli 2020 om 16:17

Het is best simpel. Als een speler niet in het systeem dat je voor ogen hebt functioneert, gebruik je hem inderdaad gewoon niet. Maar als die speler toch niet functioneert, waarom laat je hem dan in hemelsnaam 2 minuten voor tijd invallen?

1 juli 2020 om 16:24

@Lierse1997 ik kan niets anders bedenken dan dat Setien het laatste beetje krediet dat hij misschien nog had heeft proberen te verspelen. Je gaat niet een wereldspeler, hoe slecht ie ook in vorm is, in de laatste minuut brengen. Dat doe je alleen om een statement te maken of te provoceren en in dit geval wil Setien gewoon eruit geknikkerd worden en twintig miljoen in zijn zak mee krijgen. En daar geef ik hem dan ook wel weer gelijk in, want van dit team kan niemand een geoliede machine maken.

1 juli 2020 om 16:25

Natuurlijk, je bent prof en hebt maar te aanvaarden of een trainer je opstelt of op een bepaald moment tijdens de wedstrijd inbrengt. En Griezmann is niet zo goed in vorm - ik heb de transfer trouwens nooit begrepen - maar zo ga je niet om met een jongen die zelfvertrouwen ontbeert en zoveel heeft gekost. Al mag dat laatste niet een grote rol spelen. Maar om zo’n jongen nog twee minuten laten invallen, is vernederend en bijna niet te verklaren. Als je namelijk meent dat hij aanvallend iets bij kan dragen, wissel je hem eerder. Barcelona moest perse winnen, en dus had de coach alle reden om aanvallend te wisselen. Suarez bakte er gisteravond niks van. En zo zijn er veel die niet het gewenste niveau halen. Zou dat misschien ook aan de coach kunnen liggen? Afgaande op wat ik lees in de media, zou zijn contract voor of na het weekend wel eens kunnen worden opgezegd. Want zo gaan die dingen. Al is de huidige leiding van Barcelona ook heel veel kwalijk te nemen. Inclusief de TD.

1 juli 2020 om 16:31

Vanaf minuut 57 al warmlopen voor een paar minuten vind ik toch wel vernederend hoor. Zeker iemand met zijn status.

1 juli 2020 om 16:34

Elke minuut is beter dan geen minuut is natuurlijk niet op elke situatie universeel van toepassing. Voor een talent bijvoorbeeld geldt dit zeker, in sommige situaties geldt dit echter niet per se. Griezmann heeft 5 seizoenen voor Atletico Madrid gespeeld, waar hij de absolute sterspeler was en zich als persoon en speler heeft ontwikkeld tot wie hij vandaag is. Na die 5 seizoenen vertrekt hij met enorm veel hetze, kritiek en negativiteit richting een grote rivaal; Barcelona. Als Griezmann zijnde wil je dan niks lievers dan aarden bij Barcelona om tegenover zowel jezelf als Atletico Madrid (supporters) te bewijzen dat je keuze de juiste is geweest. Als het dan zo stroef gaat zoals het dit seizoen gaat is dat op zich al pijnlijk. Maar als je dan in een wedstrijd tegen je oude club moet invallen met nog twee minuten op de klok, in de wedstrijd waarin je het kampioenschap lijkt te verspelen, dan kan dat absoluut als vernederend worden ervaren.

1 juli 2020 om 16:34

Leg mij uit wat voor zin het had om hem de hele 2e helft te laten warm lopen. Leg mij daarna uit wat voor zin het heeft om hem in de allerlaatste minuut in het veld te brengen. Stond Barca voor zodat er wat tijd gerekt kon worden met die wissel. Dacht die coach dat in die 2 á 3 minuutjes Griezmann nog het verschil kon maken?!?!. Je wil een goeie reden van ons hebben waarom het vernederend was voor hem. Waarom vraag je Setien niet wat zijn reden was voor die wissel in de 90ste minuut. Die coach is totaal niet voor een topclub gemaakt.

1 juli 2020 om 16:36

@vegas welke status mag ik vragen? Die status moet je binnen een team opbouwen. Ja hij is een WK winnaar. Maar als ik hem voor barca zie spelen zie ik geen WK winnaar. Die status van hem is afgebrokkeld in barca. Die status heeft hij verloren

1 juli 2020 om 17:32

Je geeft het al aan. Frans international, WK winnaar. En op dat moment op basis van zijn prestaties geoorloofd transferbedrag naar Barca. Niet zo maar een jochie. Ja hij doet het niet goed bij Barca maar wie oprecht wel..en dan heeft hij ook nog de pech dat hij nooit op z'n plek kan/mag spelen. Dan vind ik dat je wel iets meer krediet hoort te krijgen en iets meer status hebt ondanks misschien zijn huidige statistieken.

1 juli 2020 om 18:02

Griezman acht ik momenteel met braithwate de slechtste aanvallers in barca dat is zijn status naar mijn mening. Die status heeft hem zoveel wedstrijden gegeven.Maar die status is onderhand op. Mensen roepen ook lukraak wat ze leuk vinden. Nu moeten we dus op basis van status iemand speeltijd geven. Hou op joh. En als een voetballer zich misdraagt wordt er weer massaal geroepen dat ie te veel in zichzelf gelooft, hoe zou dat komen

1 juli 2020 om 18:32

Je zegt steeds iets wat niet bedoeld wordt. Het gaat er niet over dat Griezmann alles moet spelen, het gaat er gewoon over dat die jongen nog 2 minuutjes moet gaan spelen en een hele helft daarvoor heeft moeten opwarmen. Er is echt geen enkele reden denkbaar waarom je dat zou doen met Griezmann.

1 juli 2020 om 20:40

Ik kan er wel 1 bedenken: hem wegpesten en als dat de reden is ben ik er niet rouwig om. Dat je zo niet met iemand omgaat ben ik wel gedeeltelijk mee eens. Maar als het een onbekende speler was had niemand wat geroepen. Beetje hypocriet allemaal. Je wordt in topsport afgerekend op prestaties niet op naam en faam. Simple as that.

1 juli 2020 om 21:11

Als het een onbekende speler was geweest die geen geschiedenis had bij Atletico Madrid, dan had inderdaad niemand wat geroepen. Dat is niet hypocriet, dat is exact de kern van wat deze wissel vernederend maakt. Het gaat er juist om dat het in deze specifieke situatie onnodig is om Griezmann zo te laten invallen.

2 juli 2020 om 00:14

Dan ligt het misschien aan mij. Maar ik zie er echt geen vernedering in.

2 juli 2020 om 08:00

Het bestuur, maar ook de coach zelf is gewoon slecht. Griezmann is geen slechte speler. Alleen als je ziet wat hij voor zich moet dulden is ook een schande om te zien. Suarez is te oud en kan amper rennen. De laatste paar goals komen allemaal uit dode spelmomenten. Het team is te afhankelijk op een speler. Dit is gewoon jaren mismanagement. De top coaches van nu kunnen Griezmann makkelijk meelaten draaien. De vraag is niet waarom en hij speelde prima in team met mindere spelers. Barcelona is post 2015 een club vol diva's geworden die naar wens van Messi wordt geleid. Nooit gedacht dat ik Messi een seizoen zonder prijzen zou zien.

1 juli 2020 om 20:21

Nooit begrepen waarom ze hem gehaald hebben

Ook al speelt die de laatste maanden bijzonder matig, heeft niemand wat aan die actie van gisteren. Griezmann gaat echt niet ineens beter spelen of vertrouwen krijgen van 2 minuten invallen. Laat hem dan gewoon op de bank. En als je Griezmann laat spelen laat hem dan gewoon in de punt staat, het is geen linksbuiten, is het nooit geweest en zal het nooit worden. Laat hem een paar wedstrijden als spits spelen en laten we hem daar op beoordelen.

1 juli 2020 om 15:09

laatste maanden? ik heb hem helemaal nog niet goed zien spelen bij Barca.

1 juli 2020 om 15:11

Griezmann heeft niets van een nummer 9, maar dan ook niets. Hij heeft 2 maanden in de spits gespeeld toen Suarez werd geopereerd aan zijn knie. Ook in de punt heeft hij er vrij weinig van gebakken. Griezmann is een tweede spits die om een targetman heen moet spelen.

1 juli 2020 om 15:45

Klopt, met Costa om zich heen speelde Griezmann inderdaad veel beter. Het probleem is echter, dat bij Barca, Messi die rol al vervult. Dan heeft het geen zin om Griezmann ook nog eens om Suarez heen te laten zwerven, net als Messi.

1 juli 2020 om 15:49

Of bij Frankrijk vlak achter Giroud inderdaad

1 juli 2020 om 15:23

Vroeger bij Sociedad fungeerde hij toch als Linksbuiten?

1 juli 2020 om 15:55

ja maar dat is alweer bijna 10 jaar terug. Griezmann is geen linksbuiten. daarvoor mist hij de dynamiek, snelheid en explosiviteit

1 juli 2020 om 15:48

Grizzi is echt absoluut geen spits imo. Een tweede spits, dat wel. Of zelfs een schaduwspits. Maar een nummer 9? Dat zie ik niet

1 juli 2020 om 15:54

Griezmann is geen spits in de tijd dat suarez geblesseerd was heeft hij laten zien geen spits te zijn hij is een schaduwspits oftewel hij is op zijn best als hij achter de spits mag zwerven bij Frankrijk speelt hij altijd als aanvallende middenvelder en bij atletico speelde hij als schaduwspits die terugzakt in een tweespitsensysteem en nu vervult joao Felix die altijd bij Benfica als aanvallende middenvelder speelde die rol als schaduwspits. Het probleem alleen is dat bij Barcelona Messi die rol als schaduwspits heeft en daarom past griezmann ook helemaal niet bij Barcelona

1 juli 2020 om 15:59

Hij heeft ook redelijk wat wedstrijden in de spits gespeeld, toen Suarez eruit lag met een blessure.
Maar daar was hij ook niet goed, Griezman past gewoon niet in het systeem van Barca.
Griezman is een 2 sptisen systeem, dat hij kan rond zwerven, daar past hij veel beter in.
In hoop dat hij vertrekt, want het is geen speler voor Barca

1 juli 2020 om 21:12

Helemaal eens met je bericht! Alleen de uitspraak 'het is geen linksbuiten, is het nooit geweest' klopt natuurlijk niet, aangezien die daar veel en succesvol heeft gespeeld bij Real Sociedad.

Hahaha, sentien is geen Barca coach nee, maar griezmann is geen Barca niveau. Wat een slap oud wijf is dat, brengt niks, ook niet toen hij begon in de basis. Wat denken ze daar bij familie griezmann wel niet. Heel snel wegwezen met deze juffrouw!

1 juli 2020 om 15:12

Dus omdat hij geen Barca niveau is, moet de trainer hem maar zo behandelen? Die trainer zegt zelf dat Griezmann in een moeilijke periode zit. Waarom dan zo een wissel maken? Geef hem dan genoeg speeltijd om iets te kunnen laten zien en wat vertrouwen op te doen of hou hem op de bank als je vindt dat hij niks in kan brengen. Aan de keuze die Setien heeft gemaakt heeft niemand wat aan. Zorgt juist voor meer frustratie en teleurstelling bij de speler.

1 juli 2020 om 15:35

Barcelona is geen Barcelona niveau. Die hele selectie is uit balans en 1 speler bepaalt daar of Barcelona uberhaupt meespeelt om de prijzen. Dat bestuur is nog niet eens geschikt om een Keuken Kampioen Divisie ploeg te runnen. Nergens ter wereld worden spelers zo snel de helft minder waard in een tijdsbestek van een seizoen, nergens ter wereld word er zo ontzettend te veel betaald voor spelers en nergens ter wereld verdampt er momenteel zoveel geld als bij Barcelona. Griezmann past gewoon niet in het systeem en het is lachwekkend dat je dan 120 miljoen euro betaalt voor een speler die je helemaal niet nodig hebt. Het is maar dat ze genoeg geld hebben in Barcelona, want die club verdient het gezien het beleid van de afgelopen jaren om in eenzelfde vrije val te komen als bij Manchester United gebeurde.

1 juli 2020 om 15:57

@yuto dat geld voor bijna heel het elftal dus dan zijn de rest ook slappe oude wijven. alleen Suarez, Messi, Puig, Busquets en Ter Stegen onttrekken zich nog enigszins aan de malaise. de rest doet het niet beter als Griezmann imo. die hobbelen ook maar een beetje mee en spelen elkaar allemaal balletjes in de voet aan over 5 meter. daar schiet je ook helemaal niks mee op.

1 juli 2020 om 18:06

Suarez rent/loopt er zelf ook bij als een slap oud wijfje. Die sprint tegen Felipe was schrijnend. Hij staat er nog in omdat hij de BF van Messi is, iedereen weet dat. Fati doet het beter dan Griezmann in de minuten die hij heeft gekregen. Jordi Alba en Lenglet zijn ook altijd stabiele factoren die beter presteren dan Griezmann. Zelfs Vidal presteert dit seizoen goed, veel beter dan Griezmann. Waarom doe je alsof je verstand ervan hebt terwijl uit elke post het tegenovergestelde blijkt? Wat doet Griezmann beter tav de “rest” die jij niet benoemd hebt? Kun je dat onderbouwen?

1 juli 2020 om 18:19

Arthur en Frenkie speelden alles breed of terug over 5 meter, die rechtsback doet niet veel, Pique en Umititi vind ik vaak niet best staan te verdedigen. ik ken de statistieken van Fati niet maar die vind ik ook niet echt overtuigend vooralsnog. wat doen deze spelers dan beter als Griezmann? kan jij dat onderbouwen?

1 juli 2020 om 20:47

Aha je statistieken argument komtWeer boven drijven. Snap gelijk waarom Suarez nu wel in je rijtje staat je staart je blind op stats. Fati? Die komt regelmatig meerdere tegenstanders voorbij i.t.t Griezmann die niet eens een cornervlag lijkt te kunnen passeren. Pique lijkt altijd het mikpunt van kritiek te zijn, maar is gewoon zeer stabiel bezig. Umtiti heb je gelijk in maar dat ziet en roept heel de wereld al langer dan een jaar. Je begint over Arthur en Frenkie, terwijl ik andere voorbeelden gaf waar je niet eens op in ging zoals Alba en Lenglet. Zegt genoeg. Je houdt van stats toch? Vidal de meest scorende middenvelder maar buiten dat is het een pitbull die strijd en veel ballen onderschept. En Semedo wordt ook altijd bekritiseerd om zijn aanvallende gebrek aan inbreng. Maar verdedigend niks op aan te merken. Nu jij weer. Of kap maar. Al zou Griezmann 100 pingels missen, 100 eigen goals maken en er zo bij slenteren als een F-junior dan nog zou jij hem supporten met je Griezmann pyama en mok in je hand. Griezmann is een flop. Mag de veters van Dybala, Neymar, Mane, Salah en zelfs Hazard niet eens aanraken, laat staan strikken.

1 juli 2020 om 21:23

ik zeg nergens dat Griezmann geen flop is maar ik zeg alleen dat Griezmann niet de enige flop in het elftal van Barca is. zo zijn er nog wel een aantal

2 juli 2020 om 11:51

@Garrincha10 is het dan niet de bedoeling van een aanvaller om asists te geven en goals te maken. De verdedigers gaan het namelijk niet vaak voor je doen. Dat is de taak van aanvallers en middenvelders, dus ja natuurlijk kijk ik naar de statistieken. Die bepalen namelijk hun meerwaarde

Gaan we weer. Het is toch zo'n drama hè, familieleden van spelers en social media. Of het nou de vader, vrouw, broer of zus is, zo vaak vinden familieleden dat ze zich ermee moeten bemoeien, terwijl de speler zelf zich wijselijk stil houdt. Tenenkrommend.

Kan mij vinden in de woede richting Setien en co. Griezmann werkt altijd keihard als hij in het veld staat en het is niet zijn probleem dat er zoveel geld voor hem is betaald

Griezman past gewoon niet in dit Barca. Als rechtsbuiten met een vrije rol zou hij er wel inpassen maar daar staat Messi. Tenzij Messi vertrekt, of Barca met 2 spitsen gaat spelen (suarez/griezman en dan Messi er kort achter) zie ik geen rol in de basis voor Griezman. Een 17-jarige Fati brengt al zoveel meer dan hem op de rechtsbuiten. Hebben die vader en broer hem wel eens zien spelen? Het verbaast me dat die nog zo vaak heeft mogen spelen bij Barca.

1 juli 2020 om 15:20

Vrije rol op links zie ik hem ook wel doen hoor, samen met Suarez in de spits en Messi op rechts. Ook zou je Griezmann op 10 kunnen zetten denk ik. En nee, ik vind hem ook niet brengen wat wij wel kan. En zijn familie moet lekker van Social Media wegblijven. Ik begrijp hun emotie, ik had hem dan gewoon op de bank gehouden en niet de laatste 2 minuten laten invallen, maar ze moeten zich niet zo uiten, is alleen maar contraproductief.

1 juli 2020 om 15:25

Toch valt er wel wat voor te zeggen. Je betaalt als club 120 miljoen euro om een speler op alle manieren te gebruiken, behalve op de manier die hem laat renderen. Griezmann is dan wel begonnen als buitenspeler, maar in die rol speelt hij al jaren niet meer. Hadden ze dan serieus verwacht dat hij er als buitenspeler wel even 20 in ging leggen? Fati brengt meer als buitenspeler omdat die jongen de kwaliteiten van een buitenspeler heeft. Bovendien is het bij hem nog vooral mogen en heeft hij ook geen prijskaartje van 120 miljoen euro om z'n nek hangen. Ik vind die vergelijking dus ook een beetje scheef. Het is gewoon heel goed duidelijk dat ze daar in Barcelona geen idee hebben wat voor type spelers ze nou eigenlijk halen en wat voor type spelers ze nodig hebben. Die hebben gewoon honderden miljoenen verdampt aan spelers waar eigenlijk nauwelijks tot geen plek voor is. Dat zelfs in een tijdsbestek van nog geen 4 seizoenen. Lachwekkend gewoon.

1 juli 2020 om 16:45

Als hij dan nog een kans krijgt legt ie m er nog vaak in ook. Hij is zo klinisch. Alleen speelt hij als een krant doordat hij nooit goed wordt aangespeeld en hij niet op zijn positie speelt. Griezmann echt sterk in de combinatie in de as van het veld en in een vrije rol super, daarnaast werkt hij keihard. Hij past zeker wel bij Barcelona maar niet met Messi erin. Je kunt niet oneindig veel spelers een vrije rol geven. Dit is ook een reden waarom iedereen wist dat je nooit Coutinho had moeten kopen. Die kan okk alleen renderen in een vrije rol en is geen linksbuiten. Griezmann is een topspits, had hem eigenlijk wel graag bij United willen zien paar seizoenen geleden met nummer 7. Maar hij past wel bij barca maar dan op de positie van Messi, maar ja dat is Messi he.

Griezmann is 29 jaar en moet aan zijn carrière denken, als hij slim is. Het lijkt me dat het voor hem geen zin heeft om nog een seizoen door te maken als het huidige. Ook volgend seizoen zal het geen zin hebben aangezien zijn positie in de speelwijze van Barcelona niet bestaat. Dwaze aankoop geweest. Speelt ook als of hij met 10 kg lood in zijn schoenen speelt. Red je carriere en kies eiren voor je geld zou ik zeggen. Zoveel ploegen waar hij de man kan zijn.

1 juli 2020 om 15:54

Ik denk dat dat voor zo'n speler moeilijk zelf te beseffen is. Neem nu Griezmann. Hij is geen ster bij dit Barca maar welke aankoop verwacht dat op dit moment nu een Suarez en Messi daar nog rondlopen. Hij heeft wel gewoon al meer dan 3000 minuten gespeeld dit seizoen met nog minstens 6 wedstrijden te gaan, blijft onaantastbaar bij Frankrijk, wordt met zijn club tweede in La Liga terwijl zijn vorige club heeft moeten knokken voor cl voetbal en op zijn best derde wordt en heeft mooi 25 miljoen mogen bijschrijven dit jaar. Dat alles bekeken kan ik me niet inbeelden dat hij iets anders wil dan blijven.

1 juli 2020 om 17:20

Eens, hij moet geen Garethje gaan doen. Gewoon inzien dat het een verkeerde zet was en verder kijken. Wellicht is het een mogelijkheid om een ruildeal voor elkaar te krijgen. Neymar voor Griezz plus 40 mil ofso. Denk voor beide een prima deal.

Als Griezmann slim is, vertrekt hij nog deze zomer bij Barca. Er is gewoonweg geen plek voor hem in dit systeem. Helaas geen gelukkig huwelijk gebleken. Maar het lijkt mij beter om je verlies te pakken en na één seizoen te vertrekken dan nog een paar seizoenen blijven aanmodderen en je carrière als een nachtkaars uit zien gaan. Zonde man, blijft namelijk wel een uitstekende speler. Vrees alleen dat niemand kan/wil betalen wat Barcelona er voor gaat verlangen.

1 juli 2020 om 15:20

Idd wie gaat er nog 100-120 miljoen betalen voor een flop? Zie Coutinho waar Barca ondertussen tevreden zou zijn met 70 miljoen ( wat nog niemand gaat betalen voor Coutinho).

1 juli 2020 om 15:30

Maar dan moet je 'm wel kwijt kunnen. Dat prijskaartje van 120 miljoen euro zorgt er wel voor dat Barcelona niet al te veel verlies wil draaien en geen club gaat nu een bedrag betalen die er ook maar van in de buurt komt. Als je nu nog 70 miljoen euro pakt, mag je je handen flink dichtknijpen als Barcelona zijnde. Dat is (zoals wel vaker bij Barcelona) een enorm verlies in nog geen jaar tijd. Spelers worden de laatste jaren wel heel erg snel de helft minder in Barcelona.

1 juli 2020 om 15:59

Wat zou jij denken van Griezmann bij Inter? Is op zijn best wanneer hij als tweede spits speelt rond een grote targetman. Ik kan me best inbeelden dat Lukaku en Grizzi een heerlijk duo zouden zijn. Als je Grizzi plus 40 of 50 miljoen krijgt voor Martinez lijkt dat me best interessant, nee? Enige andere optie die ik zie is PSG op dit moment.

1 juli 2020 om 16:03

Zou inderdaad geen slechte optie zijn. Alleen zou het salaris van Griezmann wel eens een heel groot probleem kunnen vormen, want dat gaat inter echt niet betalen lijkt me.

1 juli 2020 om 17:01

Lijkt mij wel een lastige keuze. Zou het als Inter zijnde alleen overwegen als Martinez echt de overstap wil maken naar Barcelona. Griezmann is als hij in vorm is momenteel nog iets beter, maar aan de andere kant heeft Martinez veel potentie.

1 juli 2020 om 17:17

Ja ik zou hem ook graag bij Inter zien inderdaad. Denk dat hij erg goed naast Lukaku of Lautaro kan spelen. Echter zou dat wel betekenen dat Lautaro de omgekeerde weg bewandeld. De deal die jij voorstelt lijkt me een enorm lastig keuze om te maken. Griezmann is op het moment nog een veel betere speler dan Lautaro, echter is hij wel alweer 29. Op dit moment zijn we bezig met een lange termijn plan, en wat dat betreft past Lautaro daar beter in. Kort gezegd; ik zou Griezmann graag bij Inter zien, maar weet niet of ik Lautaro daar voor wil 'opofferen'.

1 juli 2020 om 17:45

Iets beter? Ik vind Grizzi nog steeds een heel pak beter.martinez is zowel persoonlijk als met inter bezig aan een goed seizoen en is betrokken bij 22 goals. Zowel Grizzi als Barca zijn volgens velen bezig aan hun slechtste seizoen in jaren en hij zit nog steeds aan 18 goal involvements. Daarnaast is de rol die Martinez bij Inter moet vertolken Griezmann echt op het lijf geschreven en zou hij die veel beter invullen dan Lautaro. Ik moet nog maar zien of die laatste ooit hetzelfde niveau haalt dat Griezmann bij Atleti had. Grootste nadeel is natuurlijk wel dat Griezmann 6 jaar ouder is en dus langer meekan.

1 juli 2020 om 17:47

Daar heb je gelijk in. Echter kan Griezmann dan nog wel makkelijk 5 jaar mee in Italie lijkt mij. Daarnaast heb je ook Esposito nog die slechts 17 is nu

Goede beslissing van setien griezman past gewoon niet in barca. Dit zagen veruit de meeste mensen aankomen voor de transfer. Het voetbal dat atletico speelt ligt griezman veel . Een vader , moeder, broer, dochter, zus. Moeten niet gaan bemoeieb met de beslissingen van de coach. Dit zijn niet meer de amateur jeudgteams waar je kindje in speelde en jij langs de kant stond te kijken. De druk op een trainer is al groot, denkt zo een vader er ook nog bij te kunnen komen. Ik hoop dat setien dit totaal niet serieus neemt

1 juli 2020 om 15:31

Maar wat bereikt Setien met het inbrengen van Griezmann in de laatste twee minuten? Een speler met weinig vertrouwen zo behandelen is gewoon belachelijk. Geef hem op z'n minst een fatsoenlijk aantal minuten om wat zelfvertrouwen op te doen of hou hem op de bank.

1 juli 2020 om 15:36

Weet niet. Had hem liever helemaal niet gezien eerlijk gezegd. Maar snap de hele heisa eromheen niet. Moet griezman speciaal worden behandeld omdat hij zo duur was? Als braithwate de laatste 5 minuten erin was gekomen had niemand wat gezegd. Moet setien nou oo nog rekening houden met de vader van griezman? Griezman is een goede speler die beter ergens anders kan gaan voetballen waar die het goed gaat doen

1 juli 2020 om 15:44

Ga je serieus Braitwaite vergelijken met Griezman? Voetbal draait alles om naam, roem, geld etc. Griezmann is een wereldster, een wereldvoetballer, iemand met een WK achter zijn naam en die 100 mil heeft gekost. Griezmann is gekomen om in de basis te staan en niet om net zoals Braitwaite als back-up plan.

1 juli 2020 om 15:52

de redenen die jij aangeeft waarom griezman in de basis moet is belachelijk. Je staat in de basis als je goed speelt. ALs je heel het seizoen bagger hebt gespeeld ga je die basis positie uiteindelijk verliezen zoals girezman heeft gedaan. Wat heeft barca eraan dat hij een WK heeft gewonnen? Speelt het WK winst op het veld of speelt griezman op het veld?

1 juli 2020 om 16:05

het was gewoon een domme move van Griezmann om naar Barca te gaan. bij Atletico had hij creatieve jongens om hem heen met Koke en Saul die hem ballen gaven waar hij wat mee kon en die hem op zijn kwaliteiten wisten te benutten. nu speelt hij met een middenveld achter zich met nul creativiteit, die alleen maar risicoloze balletjes over 5 meter geven. eeuwig zonde van zo een goede speler maar het is zijn eigen schuld uiteindelijk. elke spits met een beetje verstand gaat niet bij het huidige Barca spelen want je helpt je eigen carriere om zeep

1 juli 2020 om 16:07

Zeker mee eens. Ook heeft hij bij barca veel minder ruimte in de aanval om mee te werken dan dat hij doorgaans bij atletico kreeg. Ben er zeker van dat hij in een ander team weer de oude zal worden. Als die slims is pakt hij zijn biezen en gaat hij. Tenzij hij dat enorme salaris niet kwijt wilt

1 juli 2020 om 16:10

mee eens maar Barca moet die Puig nu gewoon een basisplek geven imo omdat die creativiteit heeft. of je moet een De Bruyne proberen te halen maar de rest van de middenvelders bij Barca is gewoon teveel van hetzelfde. ik denk ook best dat Griezmann weg wil maar dan moet er wel een club zijn die aan de vraagprijs van Barca wil voldoen en dat wordt lastig denk ik. alle Europese topclubs zijn al voorzien van een goede spits

1 juli 2020 om 16:15

Klopt puig heeft denk ik onderhand wel een basisplek verdiend. Maar ik zie barca niet de bruyne halen. Als we de verhalen mogen geloven zitten ze nog steeds achter lautaro martinez aan. Dus die zien de onbalans in het team nog niet. Ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

1 juli 2020 om 16:21

@bf1994 ik vind Lautaro echt een uitstekende spits maar ik heb ook mijn twijfels of hij gaat slagen in dit Barca. wat je al terecht aangeeft is dat de balans weg is maar het is ook een spits die graag zwerft voorin en dat blijkt vaak geen goede combinatie met Messi die hetzelfde doet. die gaan elkaar dan in de weg lopen. bovendien is Lautaro bij Inter op zijn best als hij diep wordt gestuurd en die dieptepass ontbreekt wel in huidige middenveld. wie weet kan Puig daarvoor zorgen maar de rest gaat het niet lukken

Ik heb wel met hem te doen, maar dat laat ook wel het verschil tussen Atletico en een club als Barcelona zien. Bij Atletico ben je veel sneller de belangrijke man en groei je sneller uit tot ster van de ploeg. Bij Barcelona is dat gewoon veel moeilijker en krijgen andere spelers vaker de bal. Ook snap ik uberhaupt niet waarom ze 'm kochten, want in dit Barcelona moet je Messi complementeren of kunnen wat Suarez ook goed kan. Griezmann is een soort van (schaduw)spits die ook graag deelneemt aan het spel. Het probleem is dat Messi daar al loopt, terwijl Griezmann in de 16 niet heel indrukwekkend is. Het is in dit Barcelona ook heel moeilijk om krediet op te bouwen en zeker als je 120 miljoen euro hebt gekost. Dan zwijg ik nog over het feit dat Griezmann nogal in de clinch lijkt te liggen met z'n zelfvertrouwen. Het lijkt wel alsof hij volledig onder de indruk is en daardoor blokkeert in het veld.

Eerst lag het aan Valverde, nu ligt het aan setien. Maar het ligt natuurlijk nooit aan alheilige spelers als piqué,, Busquets of Alba.. Als je nu een middenveld had staan met Busquets, Vidal en Coutinho dan speel je veel beter voetbal. Maar nee ze spelen liever met rakitic en Puig op 10. En dan Messi en Suarez als 2 spitsen. Dan is zelfs Messi op 10 met Suarez en Griezmann in de spits veel beter. Bij Barca hebben echt idioten de leiding..

1 juli 2020 om 15:40

Dat is ook wel het probleem. Nu moet ik zeggen dat Jordi Alba nog wel goed is, maar ik snap die eeuwige roem met betrekking tot Pique en Busquets niet echt. Busquets speelt nog maar eens in de 4 wedstrijden goed en Pique speelt eigenlijk al twee seizoenen behoorlijk matig voor dat niveau. Echter worden ze dan weer landskampioen en is Pique ineens een held. Het eerste wat het veld zal moeten ruimen, is het bestuur. Die mensen lijken niet eens capabel genoeg om een Keuken Kampioen Divisie club te runnen.

1 juli 2020 om 15:40

Maar nu even serieus, het ligt toch ook niet echt aan spelers als Alba, Pique of Busquets? Die posities worden immers prima ingevuld. En ja, zowel Pique als Sergio zijn minder dan pak 'm beet twee jaar geleden, maar ik vind ze geen grote dissonanten ofzo. Het ligt met name aan het feit dat er geen creativiteit (oke nu met Puig wel iets maar nog te weinig) is vanaf het middenveld en dat er 0.0 diepgang is, vrijwel niemand beweegt echt serieus zonder bal. En zoals jij zegt komt dat deels door de opstelling en ook deels door de ongebalanceerde selectie (incl. enkele peperdure miskopen). Ik denk dat het dus terecht is dat er met name naar de trainers en het bestuur gekeken wordt; daar worden wel degelijk de grootste fouten gemaakt namelijk!

1 juli 2020 om 15:41

Wat hebben busquets en pique gister verkeerd gedaan. En je kritiek op puig raakt helemaal niks. Puig was gister de beste aan barca's kant. Die jongen is een verademing in dit elftal van "messi zoekers". En niemand staat op "10" want barca speelt niet met 10.

1 juli 2020 om 16:31

Ik heb het toch puur over gisteren. Een 4312 heb je gisteren naar zitten kijken. Ik had dan eerder met Griezmann gespeeld dan met Messi in de spits. Als Barca een beetje ballen had gehad en Puig zo goed is dan hadden ze hem op cm moeten zetten en rakitic op de bank. Dan spelen ze eindelijk in een 2 spitsen systeem en dan speelt Griezmann niet eens. Ze kopen Coutinho en spelen normaliter niet met een 10. Dat is precies de kern van het probleem. Als je de opstelling van gister pakt dan had Griezmann gewoon perfect in dat systeem gepast. En Busquets en piqué vind ik gewoon erg matig geworden. Zijn geen dissonanten maar voegen ze wel wat extras toe dan?

1 juli 2020 om 16:38

gister was het een 4-4-2. grotendeels. en zonder 10. Rakitic moet op de bank sowiezo. Daar ben ik 100% mee eens.

Deze zomer ruilen met Neymar. Win-win voor alle partijen en Griezmann kan daar gewoon in zijn thuisland het mannetje zijn. Ik zie Barca nog wel een miljoen of 50 erbij gooien, kijkende naar hun transferbeleid van de afgelopen jaren.

1 juli 2020 om 15:39

PSG speelt toch ook met buitenspelers? Dan zou hij alsnog op de flank komen te spelen, en daar laat hij nu juist niets zien. Want ik zie hem niet snel doelpuntenmachine Icardi eruit spelen. Ik vind Griezmann juist iemand voor in een twee-spitsensysteem.

1 juli 2020 om 16:03

PSG kan wel perfect met een 10 spelen. Icardi voorin, Grizzi erachte, Mbappe op rechts en Di Maria of wie dan ook op links. Dan speel je eigenlijk precies hoe Frankrijk ook speelt maar dan Icardi ipv Giroud

Doet een beetje denken aan Younes die vlak voor tijd werd ingebracht om hem 'te belonen' voor zijn arbeid op de training en positieve instelling. Gelukkig is Griezmann niet zo dwaas om dan te weigeren in te vallen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Barca weer een nieuwe aanvaller binnenhaalt tegen de hoofdprijs. Wanbeleid ten top dit

1 juli 2020 om 15:54

ik vond de actie van Younes juist sterk. die liet zich niet vernederen door zijn coach en weigerde in te vallen en dat had Griezmann imo ook moeten doen. hier is hij te groot voor

1 juli 2020 om 16:22

Als minuten maken een vernedering is, dan moet je heel snel een tik krijgen met de gezond-verstand-plank.

1 juli 2020 om 17:02

Ja. Twee minuten mogen invallen als je een speler met status bent, mag je zeker wel een vernedering noemen in mijn ogen.

1 juli 2020 om 17:13

in de 90e minuut invallen slaat nergens op imo. als je het veld net opbentgelopen kan je er al weer vanaf en terug naar de kleedkamer. het omkleden duurt al lager als de invalbeurt

1 juli 2020 om 20:50

Is denk ik om Griezmann een lesje te leren: ga gauw voetballen anders kom je er hier nooit meer in. als hij mans genoeg was en karakter had, had hij zelf wel geweigerd in te vallen om
Een statement te maken als “voetbalster”. Hij is denk ik qua gedrag net als hoe hij erbij loopt op het veld: een pussy.

Dit heeft de trainer gwn express gedaan om hem te vernederen. Ik kan geen andere reden vinden want dit slaat gwn nergens op. Je kunt hem beter de hele wedstrijd op de bank houden. Deze trainer bakt er echt helemaal niks van moet zo snel mogelijk weg!

Setien is al vlug aan het uitgroeien tot de nieuwste zondebok. Wat kan die vent hier nou weer aan doen? Dat Grizzi op de bank zit is gewoon terecht. Niet omdat hij niet het niveau heeft, dat heeft hij zeker, maar omdat hij gewoon niet in dit elftal past. Dat is niet Setiens schuld maar die van de kwijlende analfabeten die instaan voor het transferbeleid. En die van Griezmann en zijn zaakwaarnemer en entourage natuurlijk. Iemand met een beetje verstand en inzicht had dit op voorhand zien aankomen. Ja daarvoor kijk ik ook naar jullie, senior en kleine broertje

1 juli 2020 om 15:52

Wat Setien hier aan kan doen? zichzelf afvragen wat je ermee bereikt om iemand voor 2 minuten in te brengen natuurlijk. Dat doe je als coach een speler met reputatie alleen aan als je hem wilt kleineren

1 juli 2020 om 16:24

Setien en Sarabia weten niet hoe ze met spelers moeten omgaan. Dit gebeurde ook al bij Las Palmas en Betis. Maar nu hebben we het wel over topspelers. Kijk naar de die situatie met Messi. Wat ga je Messi nou op dat moment vertellen? Natuurlijk loopt ie dan weg? Op dat moment moet je als coach je bek houden en de spelers gewoon ademruimte geven. Maar dan heb je een tweede coach die alleen maar zit te schreeuwen en te schelden. Hij wilde Griezmann kleineren, vernederen. En dat is hem gelukt.

1 juli 2020 om 15:53

dat zegt toch niemand dat hij goed speelt? maar een Frans wereldkampioen ga je toch niet 1 minuut voor tijd laten invallen? . dat is imo best vernederend. gooi dan een talentje erin voor die laatste paar minuten. die is daar misschien nog blij mee ook

1 juli 2020 om 16:06

laten we effe eerlijk zijn, zo werkt het niet toch? Als ie Collado had in laten vallen dan had de media daar even goed heisa over gemaakt. Fati en Collado van Barca B vallen in terwijl Griezmann op de bank blijft. Ik zie de kop van Sport en Mundo Deportivo nu al "se acabo Griezmann"

1 juli 2020 om 16:21

Zo is het en niet anders. Het zou nooit goed zijn voor Griezmann. Enige kritiek die Setien zou mogen ontvangen op dit vlak is dat het niet goed kan zijn voor het zelfvertrouwen van Griezmann en dat de wissels eerder plaats dienen te vinden, als er een idee achter zit.

Dus als je een heel seizoen niet presteert bij Barcelona, mag je niet op de bank zitten omdat je in de vorige seizoenen wel goed hebt gepresteerd en er een prijskaartje om je nek hangt? Onzin. Even voor de goede orde, Griezmann zelf heeft geen invloed op zijn eigen prijskaartje, dat was gewoon de markt toendertijd. Maar wie niet presteert, mag best weleens voelen dat het beter moet. Dat geldt voor mij hetzelfde, als ik niet precies bij mijn werkgever wordt ik er ook op gewezen. En als dit vaker gebeurt, volgen er sancties.

1 juli 2020 om 15:53

Op de bank zetten mag wel, maar hem 2 minuten laten spelen voegt niets toe. Laat hem geheel op de bank zitten, of laat hem nog iets van 20 minuten spelen ofzo

Zodra ik al lees dat familie er zich mee gaat bemoeien, kan ik het niet meer serieus nemen. Ik begrijp wel volkomen hun gevoel erbij. Dat zou ik ook denken. Dit zijn keuzes van de trainer. Met alle respect: wij kunnen zelfs mét de roze bril op concluderen dat Antoine er tot op de dag van vandaag echt helemaal niks van bakt in Catalonie. Hij is het helemaal kwijt. Wat hij heeft laten zien bij zijn twee vorige clubs heb ik niet meer terug gezien. En dan hangt er ook nog zo'n flink prijskaartje aan hem, wat ook nog eens als lood in zijn schoenen zit. Hij speelt angstig, neemt geen risico's, vermijdt met de bal aan de voet zijn tegenstanders, liever een tikkie breed of terug en oogt totaal ongeinspireerd. Zonde.

1 juli 2020 om 16:54

als je vind dat hij er niets van bakt, gewoon op de bank laten. Niet 45 minuten laten opwarmen en 2 minuten geven

Denk dat wanneer Koeman toch komt volgend seizoen hij Griezman inruimt in de basis en dan helemaal weer laat opbloeien net als hij bij Depay heeft gedaan.

wat bezielt die trainer? dat ga je toch niet doen met een speler met die status? gooi dan een talentje erin voor die laatste paar minuten die daar wel blij mee is. voor iemand als Griezmann vind ik dit best wel een vernedering

1 juli 2020 om 15:54

Zijn spel het afgelopen seizoen is anders ook een vernedering. Dus eigenlijk is het maar goed dat hij zichzelf 3 minuten vernederd in plaats van 90 minuten

1 juli 2020 om 16:01

@bf1994 dat klopt maar geld dat niet voor bijna heel het elftal? je kan Griezmann als zondebok aanwijzen maar ik kan er zo nog een stuk of 7 aanwijzen die je als zondebok had kunnen aanwijzen want die doen het namelijk net zo slecht

1 juli 2020 om 16:02

Ik wijs griezman ook niet als enige zondebok aan. Ik was het eerder met je eens dat heel het team slecht speelt. Dus waarom zouden wij ons er extra veel druk om maken als griezman op de bank beland?

1 juli 2020 om 16:08

dat hij op de bank zit snap ik wel maar wat ik belachelijk vind is dat je zo een grote speler ondanks dat hij dan niet goed speelt 1 minuut voor tijd laat invallen. dat doe je met een talentje maar niet met een Griezmann. hij had gewoon hetzelfde moeten doen als Younes die zich niet liet vernederen en weigerde om in te vallen imo

1 juli 2020 om 16:19

Die onderscheid maak ik niet. Elke minuut is beter dan geen minuut om jezelf te bewijzen. Papa griezman hier maakt een heisa zoals elke vader langs de kant doet als zn zoon gewisseld wordt. Niet serieus nemen, vind ik

Het is niet verstandig om dat te doen, gezien het een tik kan geven aan z'n ego/zelfvertrouwen. Maar ik zie hier ook tig keer het achterlijke excuus voorbij komen dat je zoiets niet kunt flikken bij een speler met zo'n status. Daaag! Status moet je verdienen en bij Barã§a is het alleen maar afgebrokkeld. Als coach moet je niet kijken naar prijskaartjes of wat voor onzin dan ook, je moet alleen kijken naar het team en of hij rendeert. Dat doet ie niet. Dan is het bank zitten en blij zijn met de minuutjes die je krijgt en bewijzen dat je meer verdient.

Belachelijk was het. Ik voelde de pijn zelfs, zo'n wissel doorvoeren was lachwekkend. Griezz is niet goed bezig maar hem zo vernederen is wel zuur. Griezz moet ook zijn conclusies trekken en snel, zeker zolamg Suarez daar nog is samen met Messi. Lekker een ruildeal opzetten met Ney en bij Psg gaan spelen.

Snapte ook niets van. Griezman stelde teleur totnutoe, maar barca had dringend een goal nodig en griezman was extra gemotiveerd tegen oude club. Je hebt 5 wissels. Suarez is helemaal op en bakte er niets van en Vidal heeft al genoeg kansen gehad en penalty weggegeven en staat op scherp met gele kaart. Had Griezman toch een 10 minuten minimaal gegeven, was toch al alles of niets.

Setien, samen met Sarabi toch wel de grootste twee clowns van la Liga. Laat onverlet dat Griezmann niet presteert, maar kom op zeg. Wat voor een signaal wil je met zo’n wissel op zo’n moment afgeven?

Wat een jeanetten zijn het toch ook. Als de coach je als tijdrekwissel wil laten invallen doe je dat gewoon. Je kan ook beter spelen, dan krijg je meer tijd.

1 juli 2020 om 17:25

Tijdrek wissel? Ahhah lol! Als Setien tiijd wilde rekken dan moet hij vandaag ontslagen worden.

1 juli 2020 om 18:13

Ik moet toegeven dat ik het een wat saaie wedstrijd vond en het na de 2-1 wel best vond. Blijkbaar 2-2 geworden :D

Ik vond het eerlijk gezegd ook heel opvallend tijdens de wedstrijd. Hij liep al meer dan 25 min warm en was daar als eerste mee begonnen van de spelers. Vervolgens mag hij in de 90 ste min het veld op. Je zag idd duidelijk dat settien een Suarez niet durfde te wisselen. Suarez raakte geen bal en verloor elke sprint partij. Maar settien durfde het niet.

Moet een trainer nu ook rekening houden met gevoelens van spelers. De enige waar rekening mee wordt gehouden is Messi. Voor de rest moet Griezmann niet zeuren en zijn aanhang al helemaal niet. Wat een wereld. Niet presteren en nog zeuren. Griezmann zou excuses moeten aanbieden aan Barcelona en alle supporters

''griezmann bleef in drie van de laatste vier wedstrijden van Barcelona op de bank zitten. Alleen in de slotfase van de ontmoeting met Atlético gunde Setién hem kort speeltijd.'' Laatste 4 wedstrijden: 3x ingevallen en 1x basisspeler.on Topicat hij wisselspeler is heeft hij natuurlijk volledig aan zichzelf te danken, bij Frankrijk en Atletico wilde hij altijd het mannetje zijn en doen of hij ''heel nonchalant goed'' kan spelen. Komt er wat meer bij kijken geeft meneer niet meer thuis. Het is ook niet zo dat het heel moeilijk is om een basisspeler te zijn in dit Barcelona maar als je er zo bij loopt zoals hij doet krijg je het nog voor elkaar om op de bank te komen ondanks een transfersom van 130 miljoen. En voor de familieleden die gaan zitten zeiken over een invalbeurt van een paar minuten: Ergens snap ik het dat het vernederend is om tegen je oude ploeg zo in te moeten vallen maar in de 5 minuten dat hij gespeeld heeft is hij zelfs 3 keer de bal kwijt geraakt en heeft hij op de 16 van de tegenstander alleen maar ballen teruggespeeld ipv iets proberen te creeeren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren