Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Barcelona na spektakelstuk mogelijk nog verder verwijderd van landstitel

Laatste update:

Barcelona heeft opnieuw duur puntenverlies opgelopen in de strijd om de landstitel van Spanje. De nummer twee van LaLiga kwam in een tumultueuze topper tegen nummer drie Atlético Madrid niet verder dan een gelijkspel: 2-2. Het was in meerdere opzichten een opzienbarende wedstrijd: scheidsrechter Alejandro Hernández kende drie verschillende strafschoppen toe, waarvan er eentje ook nog overgenomen moest worden in de eerste helft. Bovendien maakte Lionel Messi uit een 'panenka' carrièredoelpunt nummer zevenhonderd. Barcelona liet na om de koppositie over te nemen van Real Madrid, dat donderdag aantreedt tegen Getafe. De koploper heeft een punt meer en dat duel tegoed.

De wedstrijd werd gekenmerkt door het grote aantal strafschoppen, waarvan de eerste na een kwartier werd toegekend aan Atlético Madrid. Yannick Ferreira Carrasco schudde Gerard Piqué gemakkelijk van zich af en werd vervolgens getorpedeerd door Arturo Vidal. Arbiter Hernández wees naar de stip en Diego Costa ontfermde zich over de penalty. De spits koos voor de rechterhoek en zag Marc-André ter Stegen redding brengen. De keeper stapte echter met beide voeten van de lijn voordat Diego Costa de bal aanraakte en daarom mocht Atlético Madrid de strafschop opnieuw nemen.

Renan Lodi komt met 75 km/h inglijden ?? Leo Messi reageert majestueus! ??

Geplaatst door voetbalzone op Dinsdag 30 juni 2020

Het was ditmaal niet Diego Costa, maar Saúl Ñíguez die achter de bal ging staan. En hij slaagde er wel in om Ter Stegen te verschalken. Het was een grote opluchting voor Diego Costa, die dreigde de grote schlemiel van de wedstrijd te worden. Kort voor de strafschop betekende een eigen doelpunt van de aanvaller immers de 1-0. Na een corner van Messi vanaf de rechterflank zette Diego Costa bij de eerste paal een stap in een poging om de bal weg te koppen. Hij maakte echter een verkeerde inschatting: het leer kwam tegen de binnenkant van zijn dijbeen en zeilde op die manier binnen.

Halverwege de eerste helft belandde een geplaatst schot van Messi tegen de buitenkant van de paal, terwijl een door Saúl van richting veranderd schot van de Argentijn een fraaie en attente ingreep van Oblak inleidde. Zodoende bleef het voor rust bij 1-1. Voor trainer Quique Setién was er in de pauze voldoende om zich zorgen om te maken. Afgezien van Messi zorgden maar weinig spelers van Barcelona voor dreiging; Ivan Rakitic deed eenmaal van zich spreken. Atlético voetbalde misschien wel beter dan Barcelona. Maar kort na de pauze mochten de bezoekers het weer proberen vanaf elf meter.

LIONEL MESSI 700 ???

Geplaatst door voetbalzone op Dinsdag 30 juni 2020

In het zestienmetergebied raakte Felipe de voet van de opgestoomde Nélson Semedo. Het contact was licht, maar voor de arbitrage voldoende om een penalty toe te kennen. Messi maakte van de gelegenheid gebruik om zijn zevenhonderdste carrièredoelpunt in stijl te maken, met een 'panenka'. Na een uur kreeg echter ook Atlético een penalty, na contact tussen Semedo en Carraso, en Saúl schoot raak in de verre benedenhoek. De tijd begon te dringen voor Barcelona, maar de thuisploeg was onmachtig in aanvallend opzicht. Real Madrid is de lachende derde en kan de voorsprong op de titelconcurrent donderdag uitbreiden tot vier punten.

Verdiende een van beide ploegen de overwinning?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zijn toch wel zielige penalty’s hoor. Allebei de heren worden zachter geraakt dan dat een vlieg zou landen op hun been. Die van Semedo was nog erger zelfs, maar alle 3 de pens moesten niet gegeven worden. Endan heb je nog die onnozele regel voor de keepers, dat mag toch ook wel meteen in de vuilbak. Heel irritant ook om al die schwalbes en overdreven vallen te zien, ze doen allemaal heel stoer met hun brede loopjes en praatjes, maar springen en wenen ze dan als kleine jongens bij de kleinste contacten. Barca weer helemaal afhankelijk van Messi, maar die was vandaag niet op zijn gewoonlijke niveau. Puig heel mooi om te zien, speelt als de Messi van het middenveld. Mag inderdaad iets bijkomen voor de fysieke duels, maar hij moet zorgen dat zijn frivole speelstijl niet weggaat. Die Partey is echt een beest zeg. Met zijn 27 jaar en 50 mil afkoopclausule moet hij toch wel een toptarget zijn voor een ploeg als United/PSG. Grappig ook om zo een dun mannetje als Saul zo stoer te zien doen tegen een paal na een gescoorde penalty... . Leuke wedstrijd en een verdiende gelijkspel, wat slechter uitpakt voor Barcelona. Btw: Ik kijk normaal nooit op Ziggo, wie is die commentator? Heel irritante praatjes en zeer pro-barca. Je mag toch wel tenminste neutraal zijn, is toch nooit leuk voor een Atletico fan of zelfs gewoon een neutrale kijker.

1 juli 2020 om 00:01

Sierd de Vos. Hij is Atletico fan.

1 juli 2020 om 00:10

Raar. Dacht echt dat hij Barca-supporter zou zijn. Hij zei bijvoorbeeld bij de eerste penal van Atletico dat Carrasco te gretig naar de grond ging, maar zei dan bij Semedo dat contact sowieso penalty is (terwijl er bijna geen contact was). Het waren zulke kleine details in de wedstrijd waardoor ik dacht dat hij misschien pro-Barca was, maar blijkbaar niet.

1 juli 2020 om 00:35

Door Sierd wordt een wedstrijd nog leuker naar te kijken. Sierd en Kieft voor t commentaar en Van Der Vaart en Gullit voor de analyse.

1 juli 2020 om 07:30

Door sierd word het leuker kijken?dankzij hem kijk ik liever wedstrijden zonder geluid. wat een irritante man is dat, Focus je op het voetbal en niet aan al die maniertjes om de aandacht op jezelf te vestigen. Daarbij is hij totaal niet objectief en zal hij alles doen om Real Madrid af te kraken.

1 juli 2020 om 00:01

Hoe zo onnozele regel voor keepers? Hoe ver mogen ze van jou naar voren komen? 5cm, 25, 100 cm..3 meter?

Nu is er tenminste n duidelijke lijn. Als je iets vaags ter interpretatie aan de scheids over laat krijg je pas echt gezeur

1 juli 2020 om 00:05

Voor deze regel kwam was er toch ook jaren geen probleem? Ik weet het niet, ik vind het maar raar. En ik denk zelfs dat keepers juist in het nadeel worden gezet. Als je ziet dat Ter Stegen zijn hiel maar 2 cm van de lijn is en zijn save niet geteld wordt is toch ook irritant. Hij had die pen sowieso gepakt want hij had de juiste hoek.

1 juli 2020 om 00:46

Bij het nemen van de penalty mag je de bal ook niet 2 centimeter voor de stip liggen. Pietluttig allemaal en betwijfel of het het voetbal ten goede komt, maar je moet ergens een grens trekken.

1 juli 2020 om 08:47

@tacticalmove een strafschop wordt ook niet gegeven om voordeel aan de keeper te geven.een strafschop krijg je normaal gesproken omdat een doelkans ontnomen wordt, door de strafschop krijg je een nieuwe kans.en natuurlijk zijn de keepers in het nadeel als ze niet van de lijn mogen komen, maar dat zeg ik...laat ze 10 meter naar voren rennen, dan hebben ze pas echt voordeel. Maar dat is dus niet de bedoeling.volgens mij is de regel er altijd geweest, alleen werd er weinig aandacht aan besteed. Af en toe zei een commentator het als het wel heel erg op viel.nu met de var en de camera's op de lijn is het logisch dat het op valt en dat je dus ook in grijpt.

1 juli 2020 om 00:02

Deed Sierd geen commentaar dan? Die is diehard Atletico supporter en doet normaal gesproken commentaar bij Spaans voetbal

1 juli 2020 om 00:08

Ik weet het niet, iemand anders boven je vermeldt ook al dat hij Atletico-supporter is dus jullie zullen wel gelijk hebben. Dacht soms gewoon dat hij iets te positief was over barca en iets te negatief over Atletico, maar misschien zal het aan mij liggen.

1 juli 2020 om 00:15

Ja het is algemeen bekend dat hij Atletico fan is. Denk dat hij er vooral alles aan doet om dat niet te laten merken. Vond m zelf ook heel irritant vandaag.

1 juli 2020 om 00:02

1 vond ik twijfelachtig, maar de 2e was duidelijk hands en de 3e wordt de atletico speler gewoon erg uit balans gebracht. Met die snelheid kan een klein tikje genoeg zijn om te vallen.

1 juli 2020 om 00:12

Het kan je inderdaad uit balans brengen, maar ik zag de herhaling en het voelde toch wel echt alsof Carrasco dacht: ik voel contact dus ik spring gewoon, armen helemaal uit elkaar, op de grond. Moet wel zeggen, een herhaling vertraagd geeft misschien een ander beeld dan hoe het echt voelde.

1 juli 2020 om 00:04

Sierd was wel weer keihard aan het overdreven als Messi weer iets deed. Verder weer irritant allerlei niets toevoegende verhalen te vertellen. De man zijn houdbaarheid is allang overschreden.

1 juli 2020 om 00:10

Inderdaad, en normaal kan ik ook wel overdrijven als Messi iets mooi doet maar hij was vandaag echt niet on fire maar hoorde hem steeds wel iets positiefs zeggen over Messi/Barca.

1 juli 2020 om 00:04

Die laatste penalty is terecht, semedo tikt hem aan waardoor carrasco zichzelf haakt. Het is misschien onbewust, maar zeker een penalty. Die andere twee, tja laten we daar maar niet over praten.

1 juli 2020 om 00:07

De laatste is misschien wel de meest logische inderdaad, maar vindt hem nogsteeds te gemakkelijk. Carrasco kan nog perfect doorlopen eigenlijk maar laat zich gewoon vallen omdat hij een klein tikje voelt, zulke penaltys vindt ik altijd goedkoop.

1 juli 2020 om 01:15

Op volle snelheid? Best lastig om dan nog door te lopen hoor, misschien half struikelend op de been blijven maar als je moeite moet doen om te blijven staan zou ik ook lekker gaan liggen

1 juli 2020 om 00:14

Bij alle penalty's is er contact en kan je 'em geven, maar waar ik mij vervolgens over verbaas is de niet gegeven penalty bij de situatie met Piqué. Er wordt niet eens gekeken naar de VAR, in zo'n belangrijke wedstrijd in deze fase van de competitie.

1 juli 2020 om 00:28

Ik vind van niet eerlijk gezegd. Juist omdat we alle contacten als penalty zien krijgen we 101 verschillende schwalbes elke wedstrijd. De eerste van Carrasco en die van Semedo vond ik allebei zeker te weinig contact voor een penalty. De derde kan nog gegeven worden. En inderdaad, de fout op Pique is letterlijk door iedereen geskipt, de VAR scheids moest hier een signaal geven naar de scheids.

1 juli 2020 om 09:31

Het gaat mij meer om consequent zijn. Als je die andere penalty's geeft, dan kan je 'em ook aan Pique geven. Vervolgens wordt er niet eens naar gekeken. Het zij zo. Barca komt op dit moment (al een tijdje eigenlijk) te kort op tactisch, voetballend, bestuurlijk gebied.

1 juli 2020 om 01:37

Je kan de dag van vandaag moeilijk tegen een commentator om neutraal te blijven zeker als uw ploeg speelt. Is gewoon menselijk maar idd in het algemeen voor de neutrale kijker is dat niet leuk. Nu eerlijk Real staat er goed voor maar de bal is rond en er kan nog van alles gebeuren. Barcelona heeft een enorme opkuis beurt nodig! Mss zelfs van Beleid verandering op alle niveaus. Wat voor mij frappant is dat Barça geen bank heeft. Da je zegt deze topper gaat eruit en er komt een ander topper binnen. Als ik kijk naar de selectie van real, is dat voor mij het meest complete en evenwichtige ploeg van La Liga en ik denk dat dit uiteindelijk het doorslag zal geven. Maar het is nu limiet een plicht dat real het niet laat schieten want we kennen ze. Voor Barça op een bepaald moment moet je Messi beschermen en spelers hebben die mee kunnen in zijn game. Waren ze serieus Vidal van voor en Griezzmann op de bank. Was er een reden voor ?

1 juli 2020 om 08:10

Vidal speelde in de opstelling als linksbuiten inderdaad, maar eigenlijk speelde Barça 4-4-2

1 juli 2020 om 08:55

Je moet de verslaggever eens horen bij Real Madrid. Dan is het juichen als de tegenpartij scoort en als Real een wonderbaarlijke goal scoort dan is het.. doelpunt Real Madrid en weer door.... Is het Messi dan is het Meeeeeeesssssssiiiiiiiiiiii goal goal goal goal goal, golaso, boem boem Rakitic, Antooooooine Grietzmannnnnnnnn en weet ik veel wat hij allemaal roeptoetert. De meest vreselijke verslaggever dat je kan wensen als Real Madrid fan. Hij zou een verbod moeten krijgen.

Twintig minuten voor aanvang van deze wedstrijd kwam ik tot de pijnlijke conclusie dat ik de televisie eigenlijk al sinds een paar maanden na de aanstelling van Ernesto Valverde plichtmatig aan zet voor iedere wedstrijd van Barcelona. Maar toen ik las dat Barcelona onder ‘cruijffista’ Quique Sétien (en ja, gezien het huidige spel mogen we dat wel degelijk in twijfel trekken) in een 4-4-2 aantrad, wetende dat het bestuur onlangs door hun mismanagement één van de weinige resterende spelers met Barça-DNA noodgedwongen moest verkopen en bovendien moest lezen dat Ivan Rakitic en Arturo Vidal weer eens samen mochten starten… Volgens mij doe ik mezelf echt geen plezier meer door wedstrijden van het huidige Barcelona te kijken. Als ik niet had gehoord dat Riqui Puig vanaf het begin mocht starten had ik volgens mij de televisie niet eens aangezet vanavond. Overigens lijkt het me evident dat we Real Madrid mogen feliciteren met het landskampioenschap. In een seizoen waarin alle titelkandidaten behoorlijk teleurstelden blijft uiteindelijk de minst slechte ploeg over. En eigenlijk is het beschamend dat de Madrilenen het zo lang spannend houden tegen misschien wel het slechtste Barcelona van de afgelopen twintig jaar. Het kampioenschap lijkt me verdiend, maar erg veel glans zit er niet op de beker. Denk dat het überhaupt een seizoen is waar het merendeel van de liefhebbers weinig positieve herinneringen aan zal hebben. De Getafe-achterban zal het seizoen enkel herinneren om de hoge klassering, terwijl alleen Real Sociedad en Villarreal hun club bij vlagen aantrekkelijk voetbal hebben zien spelen. Real Madrid blijkt uiteindelijk de minst slechte van alle titelkandidaten, maar blijft een verdiende kampioen.

1 juli 2020 om 00:00

Wat vond ik die Puig goed zeg. Meer van dat soort jongens. Wat een potentie heefthij. Bijna enige lichtpuntje want jammer genoeg was Messi niet veel vandaag. Atletico is ook misschien ook wel de lastigste tegenstander van de wereld, hier laat je hetook niet liggen. En de vorm is er niet is onzin, dit team is niet goed genoeg en het is jammer dat Messi bijna geen goede coaches heeftgehad buiten Rijkaard en Guardiola. Tactisch is Barceona niets en ook de balans is toch ook zoek. Rakitic en Vidal op een middenveld...

1 juli 2020 om 00:08

Maar weet je wat nou het teleurstellende is? In de afgelopen seizoenen hebben meerdere talenten van een Riqui-esque niveau besloten om de club vroegtijdig te verlaten. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Alejandro Grimaldo, Eric García en Robert Navarro. Dus om nu te lopen kwijlen om Riqui Puig voelt een beetje vreemd aan. Maar je hebt gelijk, wat kunnen we genieten van die jongen. Werkelijk de enige die vandaag een beetje Barça-DNA uitstraalde.

1 juli 2020 om 00:19

Het voelt sowieso nooit raar om te kwijlen om een jongen die uit de jeugdopleiding komt van Barcelona. Moeten in onze handjes knijpen. Zijn dribbels en ook alles willen geven terwijl hij het lichaam van een kind heeft. Echt van hem het meest genoten. Ansu Fati was minder maar werd steeds slecht aangespeeld ook. Elke keer we als Messi wilde versnellen konden spelers niet mee in dat tempo was kwellend was om te zien voor Messi. Maar inderdaad het is teleurstellend om te zien aangezien je gewoon weet dat als dit bestuur mag blijven kloten dat er dan nog een echte Barcelona speler nog een keer weggaat of dat er nog een rare aankoop gedaan gaat worden.

1 juli 2020 om 00:06

Zeker. Maar niemand heeft veel kans om die beker te winnen en Barça heeft niet veel meer kans dan Napoli. Hoeveel kans dicht je Napoli toe? Dat is mijn punt.

1 juli 2020 om 00:07

Haha dat gaat nevernooit gebeuren. Vindt Barca met afstand zwakste ploeg op dit moment. Onevenwichtige selectie en elke ploeg dendert er over heen (zoals Roma en Liverpool afgelopen jaren) totaal kansloos

1 juli 2020 om 00:09

Heb je werkelijk vertrouwen in winst van de Champions League met deze uitgebluste selectie?

1 juli 2020 om 00:13

Haha, dat krijg je met dit soort late wedstrijden. Dan wordt je al snel cynisch en sarcastisch omdat het allemaal net iets te lang duurt. Zeker met dit soort slechte wedstrijden.

1 juli 2020 om 00:03

Zie het van de positieve kant. Die Puig is een pareltje. Zoveel techniek en uithouding, je ziet ook dat het Barca DNA aanwezig is bij hem. Echter denk ik dat er weinigen in dit team zijn (Buiten Messi, Busi) die zijn spel begrijpen. Ik vind sowieso dat Barca zo traag rn statisch is geworden, voetbal wereld is gek, als je niet slim investeert kan je van top naar flop gaan en dat is Barca nu aan het overkomen, maar ze hebben ruim genoeg tijd om dit recht te trekken als.ze huidige bestuurt eruit krijgen.

1 juli 2020 om 00:12

Gelukkig hebben clubleden de macht om volgende zomer het bestuur eruit te knikkeren, dus in dat aspect heeft Barcelona een luxepositie ten opzichte van clubs met private eigenaren. Dus dat zou ik het positieve punt noemen, niet een van de weinige talenten die niet op beschamende wijze de club moest verlaten. Riqui Puig is een heerlijke speler, maar dat zien we al jarenlang in de jeugdelftallen van de club. Dus dit is niet per sé een totaal nieuw fenomeen voor degenen die de club al langer volgen.

1 juli 2020 om 00:19

Ja ik volg jullie jeugd niet en heb hem pas afgelopen paar weken gezien maar je kan zien dat hij dezelfde DNA heeft als zijn voorgangers op het middenveld namelijk Xavi en Iniesta. Ik ben benieuwd naar Barca zijn financiele situatie? Hoeveel geld kunnen se uitgeven niet rekening houdend met verkoop van spelers? Als ik het zo zie gaan jullie enorm veeeeeeel moeten investeren aankomende jaren of jeugd door laten groeien maar dan duurt het wat langer voor je er rendement uithaalt en ik weet niet of je die tijd hebt of krijgt als trainer bij Barca

1 juli 2020 om 09:20

Ze gaan een redelijk groot probleem hebben. Nu na de corona hebben ze financieel al een deuk opgelopen en ze hebben met spelers als: Suarez, Pique, Vidal, Messi, Rakitic, Busquets, Alba een hoop 30ers dat vervangen dient te worden. En dan kom je erbij om Arthur te vervangen voor een andere 30er, Pjanic. Ja dan snap je het volgens mij niet meer. Dit gaat Barcelona nooit goed herstellen. Enige voordeel is dat ze met Puig al een vervangen hebben voor Rakitic en Vidal maar ze hebben zo nog 4 plekken waar een nieuwe speler bij moet. Denk aan centraal achterin, een middenvelder en een aanvaller en dan nog te bedenken in de breedte.de talenten achter de hand, wie zijn nou echt geschikt? Ik vind die Firpo namelijk niet heel best, alleen Fati en Puig kloppen nadrukkelijk op de deur.

1 juli 2020 om 00:17

Misschien lieg ik tegen mijn eigen, maar ik probeer de transfer van Arthur tenminste positief te zien voor Puig. Hij toont nu dat hij basis-waardig is en omdat hij vanuit de jeugd komt zullen de fans hem ook meteen op schouders dragen. Je ziet dat Puig als meest aanvallende speler heel goed werkt, omdat hij altijd vooruit denkt en bij balverlies meteen afjaagt. Die jongen heeft echt een goede loopvermogen. Hoop eerlijk gezegd op Busi-FDJ-Puig volgend jaar, maar Pjanic kan daar jammer genoeg verandering in brengen door het prijskaartje.

1 juli 2020 om 00:32

Beschamend dat Real Madrid niet eerder over streep is gegaan? We doen al het hele seizoen met de talenten en hopen op een wonder van hen. Maar we hebben geduld omdat we weten dat je niet met een aantal talenten direct voor de kampioenschap kunt gaan en tegen Manchester City is het duidelijk geworden dat er nog aan veel dingen gewerkt moet worden.

Barca daarentegen heeft nog steeds de beste voetballer van de wereld in zijn elftal, Suarez (fit) super spits, Griezmann was niet het minste bij Atletico. Busquets en Frenkie mag je zeker niet temin doen. Ter Stegen, imo toch best onderschat als iedereen Oblak prijst.

Kom jij deze kwaliteiten met Real Madrids doelpuntloze voorhoede vergelijken? En ons beschamend noemen.

Aub zeg, jullie lijken het weg te geven, dat is beschamend. Want naast mij denk ik wel dat meer Madridsta’s niet vanaf het begin verwachtten kampioen te worden. Maar met Messi verwacht iedereen dat welz

1 juli 2020 om 09:22

Ik had ook verwacht dat Barcelona met de winterstop al kampioen zou zijn. Maar gek genoeg begint het bij ons steeds beter te lopen en bij Barcelona steeds minder.

1 juli 2020 om 08:05

Je weet dat Johan jaren 442 speelde met Barca, toch?

1 juli 2020 om 09:00

Vanwaar de haat op Rakitic? Over Vidal ben ik het eens, die kan er weinig van maar Rakitic? Die man is toch gewoon een vergademing om naar te kijken? Veel loopvermogen, goede pass, goed schot en kan ook nog eens een bal veroveren. Snel is hij niet, maar je kan ook niet alles verwachten. Vond hem gisteren met Puig een van de betere. Je verwoord de titelkandidaten goed door te stellen dat de minst slechte kampioen gaat worden al moet je er wel bij zeggen dat Real na de corona uitbraak er wel weer als vanouds voor staat. Of dit komt door de zwakte van de tegenstader of dat Zidane de ploeg naar zijn hand heeft kunnen zetten is dan wel de vraag. De Fitheid is wel extreem vergelijken met andere.

Benoem nooit commentatoren, behalve als ze onzin uitkramen. Zat eerst van wat doet sierd bij deze wedstrijd? want het is een bekende atleti fan. Vond hem vandaag echt geweldig. Behalve bij het 2-2 moment. Prachtige penalty van messi ook zeg, je moet het maar durven op zo'n moment. Titel lijkt voor real, maar misschien juist goed voor barca. Er moet echt iets veranderen in het beleid.

Die 2de penalty voor Atletico sloeg toch helemaal nergens op? Die overtreding op Semedo trouwens ook niet hoor. Vond Carrasco trouwens goed spelen!

30 juni 2020 om 23:59

Die andere 2 penalties wel dan? De scheids heeft deze wedstrijd kapotgefloten.

1 juli 2020 om 00:00

Ben het 100% met je eens

1 juli 2020 om 00:04

Vond de penalty van Barcelona anders het minst. Semedo kan toch niet uit balans raken van zo’n tikje.

1 juli 2020 om 00:05

Hij krijgt een tik van achteren die je op die snelheid doet vallen. Grote kans wordt omzeep geholpen. Het is ongelukkig, maar wat mij betreft hoort dit altijd een penalty te zijn.

1 juli 2020 om 00:08

Heb de eerste overtreding gemist. Als de overige twee een pingel waren, is het des te frappanter dat de overtreding op Pique genegeerd wordt. De meest duidelijke overtreding van allemaal.

1 juli 2020 om 10:39

Die tweede van Atletico vond ik een van de twee duidelijke penalties, waarvan een niet gegeven werd. Het was een licht contact, maar dat is het risico van kruisen. Carrasco werd zo geraakt dat hij zichzelf haakt, dus duidelijke strafschop.echter de tweede duidelijke penalty werd niet gegeven en dat was voor Pique. Die man klimt in zijn nek en ontneemt hem iedere mogelijkheid om te koppen. Was ook een duidelijke strafschop in mijn ogen. De eerste twee waren wel heel makkelijk gegeven.

Hopen dat Guardiola terug komt en dat hij weer het Barca dna terug in leven brengt..

30 juni 2020 om 23:58

Misschien Xavi dat ook kan

30 juni 2020 om 23:59

Inderdaad, Iniesta als assistent zou mooi zijn

30 juni 2020 om 23:59

Dat heeft geen zin. Als guardiola komt gooit hij gelijk 80 van het team weg. Enige die hij zou houden zou messi, puig, fatti, busquets en frenkie en ter stegen zijn. Misschien pique als bankzitter. De rest ajuu

1 juli 2020 om 00:04

Is dat niet juist wat we nodig hebben? Suarez man.. die sprint tegen Felipe

1 juli 2020 om 00:08

Ja eigenlijk wel. Maar hij gaat niet instappen als hij zoveel spelers moet vervangen. En je kan niet zoveel spelers in 1 transferseizoen vervangen. Overigens is het de vraag of guardiola uberhaupt naar barcelona terug wil? Denk dat hij die intentie niet eens heeft.

1 juli 2020 om 00:16

Suarez was ook gewoon na 1 helft kapot. Barca zag er totaal niet fit uit.

1 juli 2020 om 00:18

Nee ik zie Pep eerder naar een Juve nog gaan. Als hij al terugkeert zal het in een andere rol (technisch-directeur o.i.d.) zijn denk ik.

1 juli 2020 om 00:57

Hij heeft aangegeven geloof ik alleen terug te keren onder Laporta

1 juli 2020 om 01:51

@damsterdam; Suarez komt toch net terug van een vrij lange blessure, die kan je nog niet echt wat verwijten

Puig niet alleen technisch sterk. Maar een enorme uithoudingsvermogen. Bleef gewoon gaan die jongen. Enige waar ik positief over ben eerlijk gezegd. Messi vond ik ook inspiratieloos vandaag. Overigens mogen ze in spanje echt de scheidsrechters opnieuw gaan opleiden

Word echt tijd dat er een bezem door zowel de selectie als het bestuur gaat bij Barcelona... het is echt niet om aan te zien...

Wat een ontgoocheling toch weer, ze kunnen geen wedstrijden meer winnen. Er zit geen muziek in het voetbal, het is oersaai en Vz heeft de ballen om 'spektakelstuk' in de titel te plaatsen.

1 juli 2020 om 00:14

Ze spelen ook echt zo achterlijk dom. Ze tikken de hele tijd tegen een muur aan en ze slaan elke kans om te counteren over. Om vervolgens weer tegen een muur aan te tikken tot er weer balverlies is.

1 juli 2020 om 00:18

Vond het wel heel typerend. Barca tikte 50x en kwam niet bij de 16. Atletico paktde bal, passt 5x en ze staan voor Ter Stegen. Men noemt dit Barca DNA.. ik noem het innefficient voetbal.

1 juli 2020 om 00:27

Maar dat is eigenlijk pas de laatste jaren typerend. Daarvoor pakten ze kansen om te counteren wel. Zelfs onder guardiola. Sinds valverde is het zeer typerende dat ze elke kans op een tegenaanval overslaan. Heb counters onder rijkaard gezien, onder guardiola, onder tata martino en onder enrique

1 juli 2020 om 01:42

Ja, het is echt trechtervoetbal. Blijven hopen op een mirakel van die en kleine voorin. Die is straks ook klaar met voetballen. Ansu meer dan 80 minuten op de bank, waarom vraag je je af dan. Griezmann krijgt maar een paar minuten. Rakitic en Busquets op het middenveld, ja dan kan je niet verwachten dat men op een snel tempo gaat voetballen. Die twee zijn klaar, hoeft voor mij echt niet meer. Semedo staat daar gewoon maar doet verder niks aanvallend. Hoe is het mogelijk dat je zo snel bent en niet eens een deftige voorzet kan geven? Nooit zie ik hem iets doen met Messi voorin, echt niets! Ter stegen pech gehad met die penals, zelfs hij kon dit zielig team niet redden vandaag. Ik begrijp helemaal niks van wat Setien probeert te doen. Misschien ziet hij ook dat hij zijn voetbal niet kan overbrengen op dit stelletje.

Denk dat het voor de Catalanen eens tijd word om Pique te gaan vervangen. Die heeft z’n beste tijd nu wel gehad.

1 juli 2020 om 00:09

Speelde een erg sterke wedstrijd en jij komt met deze conclusie. Heb je überhaupt je tv/pc aan gezet?

1 juli 2020 om 09:24

Pique sterk? Als hij sterk zou spelen dan zou Semedo niet zo veel in de problemen zijn geweest verdedigend.

1 juli 2020 om 00:46

Wat dacht je van Suarez en Vidal en in hun kielzog het hele bestuur, incl Abidal?

1 juli 2020 om 00:54

Ik denk eerder aan Busquets. Frenkie op zijn plaats.

1 juli 2020 om 00:58

Als Busi er niet stond vandaag hadden we misschien met 5-2 verloren

1 juli 2020 om 01:15

Kun je specifiek noemen waar busquets de fout inging of gaat? Want hij voert zn taken gewoon uit

Heerlijke wedstrijd met kansen heen en weer. Spannende slotfase. Met een barcelona die vol ging voor de kampioenschap. Helaas. Maar wel een prachtige en heerlijke wedstrijd gezien. Not

Kan iedereen die het geen penalty vind even een sprintje trekken van 50 meter en zichzelf haken? Benieuwd of het iemand lukt. Lichte aanraking, maar daardoor struikelt Carrasco...

Setien out, het is genoeg geweest. Wat een waardeloze conditie hebben de Barcelona spelers. Na 70 minuten zijn ze gewoon op. Als je spelers al conditioneel niet top zijn, waarom dan ook wisselen. Nee joh we wachten lekker tot de 83e en 89e minuut. Hoe Suarez hier de 90 minuten vol heeft gemaakt is ook een misdrijf.

1 juli 2020 om 00:50

Setien out maar wie erin dan? Laat eerst maar het bestuur oprotten voordat er een nieuwe trainer komt

Spektakelstuk eerder een fiasco van de arbritage. Wat een aanfluiting scheids en blinde VAR. Strafschoppen in de aanbieding.

1 juli 2020 om 09:30

volgens de regels zijn dit gewoon penalty's en dan kan je het de VAR blamen, maar zij moeten juist naar de regels kijken en niet meer zoals vroeger de wedstrijd aanvoelen. Ze kunnen er bij contact niet omheen om hem te geven.

De titel is voor Real Madrid dit jaar, alvast gefeliciteerd Madridistas. Wat is Barca matig na de Corona-stop zeg.. Speciale dank gaat uit naar de arbitrage vanavond, mijn hemel wat waren die slecht zeg. Hoe kan je nou 3 onterechte (of toch zeker zeer lichte, zeer discutabele) penalties geven in 1 duel. Ongekend hahah...

1 juli 2020 om 00:15

Besef dit even; barca heeft moeite met scoren en kansen creeeren en ze slaan elke kans om te counteren over. Letterlijk elke mogelijk counter eindigt in rond tikken. Als je de hele tijd tegen een muur aan speelt dan zou je denken van hey, de volgende counter allemaal snel naar voren.

1 juli 2020 om 00:26

Ja inderdaad, het verschil in countersnelheid tussen Atleti (en vrijwel iedere andere ploeg) en Barca is schrijnend. De mannen van Simeone staan binnen 3 seconden bij de 16 van Barca. Andersom speelt Rakitic de bal na 20 seconden terug naar Pique. Echt dramatisch gewoon, laag tempo..

1 juli 2020 om 00:55

Tja wat kan je verwachten van een middenveld Busquets-Puig-Rakitic-Vidal met daarvoor Messi en Suarez. Er zat gewoon geen enkele diepgang in het team vandaag.

1 juli 2020 om 00:58

Busquets kan je niet opnoemen dat is de verdedigende middenvelder. De counter is niet zijn taak en hij speelt dr bal altijd wel snel door. Maar messi suarez rakitic en vidal wel. Dat zij juist de mensen die eroverheen moeten maar kiezen altijd het oude mannen tempo

1 juli 2020 om 01:11

Busquets kun je er inderdaad niet de schuld van geven. Het ging me gewoon over de opstelling. Je start een lastige wedstrijd tegen een zeer defensieve tegenstander met 4 centrale/verdedigende middenvelders. Om Bob Peeters te citeren: “dan weet je dat het niet eenvoudig gaat worden”.

Heerlijke pot. Van beide kanten hard gevochten. Wel een terechte uitslag zo al vond ik de laatste 2 Penalty’s niet terecht. . Carrasco heeft de man of match gekregen. Voor mij was hij samen met puig man of te match. Wat een heerlijk spelertje. Waarom pjanic halen ? Dit word de nieuwe Xavi. Als real Madrid supporter ben ik blij met deze uitslag. Hopelijk kunnen we tegen getafe uitlopen

1 juli 2020 om 00:10

Haha Pjanic, Busquets, Rakitic, de Jong.. het is een zootje qua samenstellen van selectie, drie keer niks en t gaat niet beter worden helaas.
Kansloos bestuur, te en trainer..

Terechte uitslag. Puig was de beste aan de kant van Barca en Carrasco de beste aan de kant van Atletico. Voor de rest was t niet heel hoog qua voetbalniveau.

Spektakelstuk valt toch wel mee? Zoveel grote kansen waren er niet echt. 4 goals waarvan 1 eigen goal en 3 pingels vind ik nou niet zo spectaculair. Verder was de var beslissing en minstens 2 van de 3 pingels gewoon terecht. De 1e pingel vond ik wat zwaar.

Die Thomas dat Messi in zn zak! Messi's typisch "balkaatsen en in 16 lopen om de bal weer terug te krijgen, en scoren" werd de heletijd door Thomas door zien. Alles werd door Thomas doorzien. Hopelijk blijft hij bij Atletico want zou toch zonde zijn hem bij Arsenal te zien wat toch een dik niveautje minder is.

1 juli 2020 om 00:19

Vond Partey eigenlijk niet eens zo goed vandaag. Hij had het knap lastig tegen Puig, wat overigens geen schande is. Maar Partey haalde niet het niveau wat hij tegen Real aan het begin van het seizoen haalde.

1 juli 2020 om 00:37

Vind ik wel, hij was iedereen de baas, en dat zo'n snelle Puig dan hem een keertje te snel af is, is nevenschade; hij kan moeilijk iedereen afschermen, dekken en routes afdekken. Hij was Messi de baas, en die is beter dan Puig, en daar gaat het om

Schandalige vertoning van Barca. Hoe zijn ze in hemelsnaam zo ver gekomen in de competitie? Messi was wederom nergens te bekennen.

We weten allemaal dat barca uit vorm is. Dat de scheids op sommige momenten merkwaardig was. Maar ik wil toch proberen wat andere dingen aan te kaarten. Straks 50 berichten van hierboven is ook niet leuk. Ik wil Carrasco uitlichten, die vond ik zeer gevaarlijk in de uitbraak en eigenlijk schrijnend om te zien hoeveel meer power hij had dan de barca verdedigers. Ook wil ik Puig aankaarten. De jongen is nog heel jong en je kan niet van alles van hem verwachten. Daarom vond ik hem vorige wedstrijd minder sterk dan vandaag. Iemand met Barca DNA en die durft naar voren te voetballen. Zeker een toekomstige basisspeler. Jose Maria Gimenez ben ik zelf zeer gecharmeerd van. Een verdediger waar je bang van word, als aanvaller lijkt het me vervelend daartegen te spelen. Nog 2 namen.. Ter Stegen.. zeer matig gekeept bij de penalty. Imo. Hele rare duik. En de laatse maar absoluut niet de minste. messi. Och och och..700 doelpunten!!! Ongekend en zeer fraai om dat aantal op die manier te behalen.

Spektakelstuk was het dus echt niet. Zo statisch, zo matig, weinig dynamiek, weinig echte kansen. Eigenlijk heeft die scheids het nog leuk gemaakt met het uitdelen van makkelijke penalties lol. Voor de rest was het zuur, jammer dat Atleti niet durfde. Ze konden barca echt wel pijn doen. Barca moet echt snel gaan verjongen zeg, man wat een opaatjes staan er op het veld, zelfs Alba is afgelopen. Vidal, Pique, Rakitic, Suarez wauw. Nou prima uitslag. Nou hopen dat Real wint en dan ben je 4 punten weg, zou heerlijk zijn.

Spektakelstuk? Laat me niet lachen. Beide teams waren ronduit slecht. Lichtpuntjes waren Puig voor Barcelona en Carrasco voor Atletico, leuk dat die weer terug is op de Europese velden. Scheidsrechter wilde te graag in de spotlight staan, type Gözübüyük en nijhuis, verschrikkelijk als je het mij vraagt.

Besef even dat dit Barcelona sinds het seizoen 16/17 bijna 900 miljoen heeft uitgegeven en dan staat er zo'n matig elftal. Enorm wanbeleid en de slijt bij de oudere spelers begint er ook op te komen. Real zal de komende makkelijk domineren in La Liga. Wat een zooitje.

1 juli 2020 om 00:08

En hoe ze inkopen... Spitsen halen voor linksbuiten. Vidal en Rakitic op 10 zetten. Sinds dat Neymar weg is, is het alleen maar bergafwaarts gegaan met Barca.

1 juli 2020 om 00:27

Tenminste ben je wel consistent, vaak enorm kritisch op United maar dat is inderdaad erg slecht van Barcelona. Maar goed, wie had ons kunnen voorspellen dat Dembele, Coutinho, Umtiti, Griezmann het allen zo matig zouden doen en dat Frenkie/arthur niet helemaal uit de verf zouden komen. Achteraf is het altijd makkelijk.

1 juli 2020 om 00:43

Euhm, een ieder met twee ogen in z'n kop en drie gram verstand. Griezmann had nooit een echte kans, gezien zijn spel compleet afwijkt van wat we bij Barça spelen. Coutinho had nooit mogen komen. Nooit. Had nooit kunnen slagen en in die tijd hadden we juist Eriksen moeten kopen. Dembele wisten we ook, maar Barça dacht een onprofessionele speler wel even op het rechte pad te kunnen krijgen met lichte sturing. Daarnaast heeft niets uitgewezen dat zijn speelstijl bij de aanvallers van Barça past. Alleen dat van Umtiti konden we niet verwachten. Bleek een uitstekende aankoop tot zijn blessure met daaropvolgende keuze om het WK belangrijker te vinden. Frenkie is in zijn eerste seizoen al een belangrijker kracht en Arthur had natuurlijk nooit verkocht mogen worden.

1 juli 2020 om 09:17

Ik ben altijd realistisch en objectief. Griezmann riep ik het van te voren al, dat kon je toch meteen zien. Zijn manier van spelen past totaal niet bij Barcelona. Coutinho deed het prima bij Liverpool maar vond ik niet eens echte top. Zit met verbazing naar Barcelona te kijken. Fysiek kunnen de meeste spelers het niet aan, zit geen voetbal in, geen diepte in het spel, verdedigend matig, het is echt heel pover.

1 juli 2020 om 09:55

Wat is Griezmann zijn spel dan?

1 juli 2020 om 00:40

Ietsje verder terug in de tijd en een kleine honderd miljoen eraf. Maar ik zie dat jij ook het artikel van The Athletic hebt gelezen

1 juli 2020 om 08:57

Nee hoor, heb alle gegevens van transfermarkt gehaald en kwam exact uit op 898 miljoen. Ter vergelijking, Liverpool gaf in dezelfde periode 446 miljoen uit en Bayern zelfs 310 miljoen.

Wat komt barca hier goed weg zeg.. als lemar in minuut 93 de bal goed had gegeven aan Morata dan was het een 100% goal. Vorige wedstrijd kwam barca ook goed weg tegen Celta in de laatste minuut.

Barca is echt pover! Alles hangt van die kleine linkspoot af. Er zit na al die miljoenen echt geen voetbal in de ploeg. Op het middenveld staan spelers op de verkeerde positie in de verkeerde rol door gebrek aan beter. Dan heb je nog de linksbuiten positie waar niemand deze goed kan invullen, waardoor Suarez ook weinig aanvoer krijgt. Dynamiek ontbreekt en het zal erg lastig om in de ploeg te brengen als je al Arthur gaat ruilen met Pjanic.

Deze scheids kan voortaan zijn kunsten beter gaan vertonen in het circus, wat een belachelijke beslissingen maakte hij vandaag. Die tweede penalty van Atletico, als ook die van Barca, waren natuurlijk zwaar overdreven. Carrasco maakt een gretige duik. De VAR had zeker hun mondkapje voor de ogen, want dat ze dit niet zagen was ongelofelijk. De titelaspiraties had Barca overigens duidelijk in Vigo achtergelaten, ze waren met het veel zwaardere programma ook natuurlijk al ten dode opgeschreven. Sevilla uit en Atleti thuis zijn bij elkaar moeilijker dan alles wat Real nog moest bij elkaar. Jammer maar helaas, het is een verloren seizoen. Qua veldspel vond ik Puig erg positief en Rakitic/Vidal enorm traag en niets toevoegen. Voor de rest was het een grote hoop middelmaat met als hoogtepunt het stiftje van Messi. Buenas noches.

1 juli 2020 om 00:07

Puig had 11 gele kaarten moeten krijgen, wat speelde hij ongecontroleerd als een kleine kind die zich te graag wil laten zien. Trapte veel en hield vaak de spelers vast.

1 juli 2020 om 00:14

Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar het kan onmogelijk deze wedstrijd zijn geweest. Je doet alsof het een wonder is dat Puig nog op het veld stond, maar ik heb hem naast een paar kleine overtredingen alleen maar goede dingen zien doen met de bal. Maar goed, Ferland Mendy, focus jij je maar op Getafe thuis morgen!

1 juli 2020 om 00:21

Haha wat een onzin. Puig is gwn fel, net als dat Saul en Thomas Partey dat ook waren.

1 juli 2020 om 00:27

Enige die miss rood had kunnen hebben was Vidal. Puig was gewoon veel en speelde goed.

Wat heeft dit bestuur er een ongebalanceerde selectie van gemaakt zeg, werkelijk waar niet te geloven. Geen enkele coach zou er hier iets van maken dat weet ik wel zeker.

1 juli 2020 om 00:40

Eens, zag wat kritieken op de coach maar man idd geen enkele coach kan hier wat mee. Het is zo statisch, zo weinig dynamiek. Vidal, Rakitic, Alba, Pique, Busi, Suarez, ...allen 30 plussers en zijn zo statisch geworden. Dan heb je ernaast een 33 jarige Messi tsja. Ze hebben echt snel een type Mane nodig, een Neymar. Dan kan je prima verder met Puig en Frenkie vanuit het middenveld. Maar dit is niet te doen. Dan kan je nog elke coach er neerzetten idd. Ze moeten echt snel handelen want dit gaat helemaal fout.

Wat een rare wedstrijd.een gelijkspel is wel terecht.het lijkt me wel duidelijk dat we spaanse scheids gewoon kunnen opdoeken.wat zijn die gasten slecht zeg.je hebt ze soms mee en dan weer tegen.er wordt gewoon niet kealitatief consistent gefloten.geen enkel team heeft er hier voordeel aan.Dit barca moet ook niet kampioen worden.dat zou die clown bartomeu nog gebruiken om de domme dingen die hij gedaan heeft nog te verbloemen.riqui puig wat een heerlijke speler zeg.hij blijft gewoon 90 minuten doorgaan.ondanks de rare en stomme dingen die er de laatste tijd zijn gebeurd,is dit toch wel een lichtpuntje.dit is een speler die barca nu en in de toekomst hard nodig heeft.

Schandalige arbitrage bij de 2-2 penalty waar is die VAR ? Vond de 2e helft barca de betere ploeg maar athletico houd knap stand!

Wat worden die pingels daar makkelijk gegeven zeg in Spanje ongelofelijk. Verder wel terecht dat de 1e opnieuw genomen moesten worden, ter Stegen stond met zijn hele lichaam voor de lijn voordat er al geschoten werd.

Verdrietig. Het mooie Barca word verkracht door het bestuur. Haal een top trainer maar dat durven ze niet want ze(het bestuur) wil de grote baas zijn. Daarom halen ze trainers die dromen van Barca .. zo kunnen ze doen wat ze willen want die trainertjes gaan toch altijd knikken.

Nou Suarez, wil je nog met Robben spelen? Kom maar naar Groningen. Na 1 helft was hij al moe. Is hij uberhaupt fit?

1 juli 2020 om 00:43

Vind je het gek als je net terug bent van zo'n blessure? Direct naar groningen verwijzen vind ik wel heel simpel.

1 juli 2020 om 08:28

Verwijten? Ik wil graag hier bij mijn favoriete clubje zien een voorhoede met Robben, Suarez en El hankouri. Kampioenschap 2020/2021 here we come. Verder zou setien gem wat meer moeten rusten. Overduidelijk dat Suarez niet zoveel aankan in zo n korte tijd.

Wat Barcelona mist is spelers met diepte. Semedo, Puig en Fati (in mindere mate) hadden dreiging. Waarom? Diepte in hun spel. Barca speelt slecht omdat ze spelers contracteren die dezelfde speelstijl hebben. We hebben bij het Everton van Koeman gezien dat dit niet werkt. Ook bij PSV zagen we dat dit niet werkt.

Het is wachten tot VZ het stuk "kopieert" van The Athletic over de aankopen van dit bestuur. Vind het sowieso al merkwaardig dat het zo lang duurt, want het is een prima uiteenzetting van het transferbeleid van de afgelopen zes jaar. Samenvatting: seizoen 2014-2015 was het laatste seizoen waarin er serieuze bedragen werden neergelegd voor spelers die (direct) van grote waarde waren. In totaal 800 meloentjes uitgegeven sinds dat seizoen.

1 juli 2020 om 01:00

En zoals je hierboven ook al aangeeft dan echt nog aan belachelijke transfers. Dembele en Frenkie zijn echt goed te begrijpen. Coutinho was echter al een vraagteken aangezien hij gehaald werd voor de linksbuiten, terwijl hij dat duidelijk niet is. Maar de Griezmann-transfer was echt ridicuul. Ik denk dat echt 80% van de supporters aan zag komen dat die combinatie niet ging werken.

1 juli 2020 om 01:09

Die 120m voor Griezmann kon je echt liever spenderen aan de Ligt. Dan had je Frenkie en De Ligt en was je grootste zorgenkindje ook gelijk voor de komende jaren gestabiliseerd. Dit is een slechte grap man: 120 voor Griezmann die niet eens nodig was qua type speler. Had dan een echte winger of een echte aanvaller gehaald. Geen gast die vooral als schaduwspits goed is. Die positie is er niet eens bij Barca. Viel vandaag ook weer zo dramatisch in. In 3 min 3x de bal aanraken en gewoon 3x verprutsen. Prestatie op zich. Suarez is gewoon zielig om te zien. Kom maar terug naar Ajax gap, in de Eredivisie op jouw tempo ballen en dan schiet je er nog 25 in ook. Kan je nog in Europa forceren omdat het verwachtingspatroon bij Ajax toch lager is. Dit kan niet meer. Geen enkele spits heeft snelheid. Messi is weliswaar Messi, maar dit kan je niet in je eentje redden. Dit team is daarvoor te beperkt geworden en vooral te oud. De enige 30 plus spelers die ik zou opstellen zijn Alba, Messi en Pique. Misschien Busquets maar voor de rest gewoon jonge hongerige voetballers met
Pit, drive en gogme in hun spel. Nog 100x liever Sergi Roberto op het middenveld dan Vidal of Rakitic.

Punten verlies hier was al vooraf wel verwacht, maar jammer dat we het niet bij 2-1 konden houden. Het is helaas niet anders, we moeten op grote blunders van Real wachten. Echter, ik denk niet dat Real, die nu zo dichtbij is het nog weg gaat geven.

Man man man waar heb ik naar zitten kijken? Dit tempo van Barca kan toch niet anno 2020? Zelfs als er ruimte is om aan te vallen, wordt de bal in de ploeg gehouden totdat de tegenstander weer gegroepeerd staat en dan begint het rondtikken voor saus weer. Het is beschamend. Vidal, Rakitic en Suarez kunnen echt niet meer. Oude lullen. Die sprint van Suarez tegen Felipe was gewoon zielig om te zien. Sergi Roberto kwam erin en het tempo ging ineens omhoog. Puig ook iemand die aan de bal tempo naar voren maakt. Puig is overigens een ruwe diamant, die wordt baas. Vandaag de beste man aan Barca zijde. Semedo wordt afgekraakt, maar ook iemand die op tempo wil spelen. Griezmann kwam erin en die 3 balcontacten die hij had, waren weer 3x niks zielig. Jordi Alba is ook in de 30, maar die lijkt onvermoeibaar. Busquets vandaag ook gewoon zwak. Vidal en Rakitic verkopen. Puig en Frenkie sowieso basis en daarachter? Busquets? Pjanic? Of gewoon ballen tonen en gaan voor een Monchu/Moriba? Zal wel Busquets of Pjanic worden, maar enfin met Puig en Frenkie wordt het dan nog enigszins gecompenseerd. Fati, Messi en Dembele voorin volgend seizoen. Suarez en Griezmann kunnen niet. Griezmann, Coutinho, Vidal, Rakitic, Umtiti, Firpo, Neto en Wague verkopen. Van dat geld kun je misschien een nieuwe aanvaller halen voor de toekomst. Dit is het slechtste Barca sinds? Pfoe, zelfs het laatste jaar onder Rijkaard werd er beter gevoetbald. Dit doet me denken aan baggere tijden met Bonano, Christanval, Rochemback, Coco enz. Die Bartomeu en consorten zouden ze nooit meer uberhaupt in dergelijke functies moeten toelaten, ook niet in het normale bedrijfsleven. Wat een debielen. Hoe je in een aantal jaar van mogelijk het beste voetbalteam ooit naar een modaal team afglijd. Het is zielig voor spelers als Messi en Ter-Stegen. Wellicht dat we met Puig, Fati, Todibo, Frenkie en hopelijk nog Dembele weer een bepaalde koers kunnen varen. Maar het zal zeker 2/3 jaar duren wil je weer echt mee kunnen met teams als Bayern, Liverpool en City. Hopelijk eruit tegen Napoli, dit team wordt verkracht tegen Bayern, PSG of City. Real en zelfs Juve zullen dit Barca kapot spelen denk ik.

En dan te bedenken dat Barça zich al kampioen noemde met 2 punten voorsprong. En dan nu zo door het ijs zakken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren