Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid grijpt de macht in LaLiga na heerlijke assist Benzema

Laatste update:

Real Madrid mag zich de nieuwe koploper van Spanje noemen. De ploeg van Zinédine Zidane greep zondagavond de macht in LaLiga via een 0-1 zege op hekkensluiter Espanyol; met de overwinning profiteerde Real Madrid optimaal van het puntenverlies dat concurrent Barcelona zaterdag opliep op bezoek bij Celta de Vigo (2-2). Met nog zes wedstrijden te gaan heeft de Koninklijke een voorsprong van twee punten op Barcelona. Overigens is degradatie voor Espanyol na de nederlaag bijna onvermijdelijk. De club heeft tien punten achterstand op de virtueel veilige nummer zeventien Celta.

Zidane voerde in zijn opstelling vier wijzigingen door ten opzichte van de wedstrijd tegen Real Mallorca (2-0) van woensdag. Marcelo nam de linksbackpositie over van Ferland Mendy, terwijl Casemiro op de plek van Luka Modric startte. Tot slot maakten Gareth Bale en Vinícius Júnior plaats voor Isco en Toni Kroos. In het eerste kwartier was Casemiro opvallend genoeg de meest dreigende man aan de zijde van de bezoekers. Na zeven minuten waagde de controleur een poging vanaf de eigen helft: Casemiro zag doelman Diego López ver voor zijn doel staan en beproefde zijn geluk met een lange boogbal. De ex-keeper van Real Madrid werd aan het werk gezet en reageerde net op tijd.

KARIM BENZEMA IS GENIAAL??

Geplaatst door voetbalzone op Zondag 28 juni 2020

In de tiende minuut kopte Casemiro naast; kort daarna verlengde Raphaël Varane een voorzet van Toni Kroos en belandde de bal vlak voor het doel bij de vrijstaande middenvelder. Hij kreeg zijn hoofd echter opnieuw niet goed tegen het leer aan. Espanyol liet zich niet geheel onbetuigd. Het kreeg enkele serieuze kanden in de eerste helft. Zo drong Wu Lei na 23 minuten het strafschopgebied binnen en schoot hij over het doel van Thibaut Courtois. Real Madrid was desondanks duidelijk de bovenliggende partij en drong Espanyol veelal terug op de eigen helft. Het was uiteindelijk geen verrasing dat het Casemiro was die de score opende.

Na een lange bal van Marcelo kopte Sergio Ramos door richting Karim Benzema, die Casemiro bediende met een hakbal door de benen van verdediger Bernardo. Van dichtbij zette de Braziliaan de bezoekers op voorsprong, in de laatste minuut van de eerste helft. Na de pauze kreeg Espanyol enkele mogelijkheden om langszij te komen. Een poging van Wu Lei miste de juiste schotkracht; Raúl de Tomás stelde Courtois op de proef. Het vertrouwen van de thuisploeg groeide en Zidane leek zich zorgen te maken aan de zijlijn. In de laatste seconde van de blessuretijd kwam Real Madid goed weg toen Marcelo bijna in eigen doel kopte en arbiter Antonio Mateu Lahoz de daaropvolgende corner niet meer liet nemen. Zodoende overleefde Real Madrid de slotfase en heeft het plots een goede kans op het eerste kampioenschap sinds 2017.

Wordt Real Madrid dit seizoen kampioen van LaLiga?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Real Madrid speelde erg sterk en zakelijk. Ervaren spelers die weten wat ze moeten doen om kampioen te worden, ik denk niet dat ze het weg gaan geven. Scheidsrechter floot een goede wedstrijd maar toch had ik het gevoel dat Real wel een penalty moest krijgen eerste helft toen Diego Lopez Benzema onderuit haalde. Benzema motm geweldige assist wat een klassespeler is dat met Ronaldo was die al een van de betere en maakte Ronaldo nog beter en zonder komt het er helemaal uit. Elk jaar word er altijd gezegd dat er een nieuwe spits moet komen maar hij word zwaar onderschat en als ze kampioen verdiend hij alle krediet, hij is de belangrijkste man bij Real Madrid. Ik vind het jammer dat we de Hazard van Chelsea nog niet zien maar het is zijn eerste jaar en hoop dat het nog komt maar ik betwijfel het. Ze hebben veel buitenspelers en hebben hem helemaal niet nodig. Maar wat kan ik genieten van Valverde dat word sowieso een van de beste middenvelders ter wereld. Ramos speelde ook geweldig voor mij is hij de beste verdediger van de afgelopen 20 jaar door zijn verdedigende en leiderschap kwaliteiten hebben ze de afgelopen veel prijzen gepakt en met Spanje ook heeft alle prijzen gepakt die hij kon winnen , wat een legende. Courtois heeft na een slechte start toch laten zien dat die een geweldige keeper is alleen aan de bal is die erg zwak maar daar kan die beter in worden . Ze hebben veel goede talenten Valverde, Militao, Mendy, Rodrygo , Vinicius. Ze zitten weer goed voor de volgende 10 jaar en dan rustig doorselecteren wanneer ze er klaar voor zijn.

29 juni 2020 om 00:24

Even offtopic: kijk allemaal bij de tegengoal van barcelona (1e) alleen naar umtiti. Ik schrok letterlijk, heb t een aantal keer bekeken. Geloof me ogen niet nog steeds niet. Dit is echt niet om te provoceren echt waar. Hij kan niet rennen laat staan sprinten. Hele rare beeld is dat joh.

29 juni 2020 om 00:31

Umtiti is fysiek gesloopt, wat ik daarmee bedoel is dat zijn knieã«n eigenlijk niet meer op top niveau kunnen. Ik geloof dat hij maandelijks zijn knieen moet "drainen". Heeft ooit een operatie geweigerd en tegen advies van barcelona naar het WK van 2018 gegaan. Waardoor zijn blessure velen malen erger is geworden. En nu moet hij op de blaren zitten. Terwijl hij voor die blessure best wel een beest was achterin. En er echt niet zo uit zag zoals nu. Zoals je inderdaad zegt, lijkt alsof hij niet kan rennen

29 juni 2020 om 00:48

Ja vond het wel erg om hem zo te zien. Is nog 25 ofzo? Maar was even schrikken om t te zien.

29 juni 2020 om 00:56

Ik schrik er niet meer van, want zo speelt hij al een tijdje. Ik geloof dat ie 25 is ja. Heeft gezonde knieen ingeleverd voor een WK. persoonlijk zou ik het nooit doen wanr wie weet wat voor problemen dit na zn carriere gaat geven

29 juni 2020 om 01:11

Zware tijden komen er aan vrees ik voor barcelona. Waar real nog 100 miljoen pakt voor cristiano en denkt aan de toekomst doet barca het helemaal verkeerd. Misg messi verkopen? En bouwen aan een nieuwe team. Wil je als barca zijnde 2 jaar wachten en hopen op succes wat al 5 jaar niet meer gebeurd en daarna helemaal terugzakken waardoor je in een soortgelijke situatie belandt als arsenal of internazionale etc. of in de zomer 300/400 miljoen vangen voor messi en zo wat de hele team versterken.

29 juni 2020 om 01:25

Persoonlijk hou ik niet van voorspellingen. Ik hoor al sinds het vertrek van guardiola iedereen steeds claimen “einde tijdperk” na elke mindere periode en allemaal donkere voorspellingen. Zaken gaan snel in het voetbal. En een donkere wolk verdwijnt opeens heel snel. Ik weet ook nog dat iedereen dacht de barcas toekomst rooskleurig was vanwege veel jonge spelers die het uiteindelijk niet waar hebben gemaakt. We zullen zien. En als laatste, 5 jaar geen succes? Klopt niks van

29 juni 2020 om 01:40

Volgend jaar zijn er nieuwe verkiezingen dus er zal daarna een hoop veranderen denk ik. Daarnaast bedoel je vooral de CL titel want ook al is het net een soap daar, ze pakken altijd wel prijzen.

29 juni 2020 om 04:32

Bf1994 Het heeft heel goed uitgepakt voor Umtitti om toch naar het WK te gaan,ik denk dat 99% van de voetballers hun knieen zouden slopen om 1x wereldkampioen te worden

29 juni 2020 om 10:57

Ik zou het niet doen. Ik heb liever een gezond lichaam eerlijk gezegd. Een lichaam wat dagelijks geen mankementen heeft is voor mij velen malen mooier dan een WK titel

29 juni 2020 om 09:09

Mij verbaasde ook hoe daar geen penalty gegeven is. 0,0 bal geraakt en alleen Benzema omver gekegeld. Neemt niet weg dat Real dit een stuk makkelijker had kunnen uitspelen.

Uiteindelijk een plichtmatige overwinning van Real tegen een onmachtig Espanyol. Prima goal van Casemiro na een werkelijk prachtige assist van Benzema. Wederom zeer opvallend en overduidelijk hoe ingetogen Sierd de Vos reageert op een prachtige treffer van Real. Gister werd hij he-le-maal gek bij de goals van Suárez, hij kwam bijna gillend klaar (Goooooooooooaaaaaallllll MESSI, nee gooooooaaaalllll Vidal, nee Gooooooooooaaaaallll Suárez!!!!). Vandaag enkel op monotone wijze dat de aanval goed was, maar alle schijn van buitenspel had (was het overduidelijk niet, had je geen lijntjes op het veld voor nodig). Irritante man, die zijn voorkeur of antipathie richting Real helaas niet kan verbergen. Worden vervelende weken voor hem, want ik zie Real de voorsprong op Barça niet meer weggeven.

28 juni 2020 om 23:57

Je doet alsof Sierd een Barca fan is. Heeft gister ook meerdere malen aangegeven dat Barca superslecht stond. Kijk verder dan je neus lang is.

29 juni 2020 om 00:02

Ja joh is zeker niet zo. Ik heb t gevoel dat barca fans dr westrijden van real miet kijken en andersom wel. En drm horen wij het verschil en jullie misg niet Maar geloof me ik zou een compilatie kunnen maken van een uur met een contrast van 100%. Marcelo hakbal op hazard, niks. Casemiro met een poging van 55 meter, niks. Ramos wereldgoal, niks. En zo kan ik nog doorgaan. Maar wat het ergste is dat en dat heb ik deze wedstrijd gemerkt. Je hoort de frustratie of teleurstelling van sierd als de tegenstander van real onmachtig is. Hoor nu al 2 wedstrijden achterelkaar: ze laten real tikken vallen niet aan en lopen alleen maar achteruit aldus sierd. Maar hey is zeker niet de verdienste van real dat de tegenstander kapot wordt gespeeld.

29 juni 2020 om 01:46

Om ook heel eerlijk te zijn is Real ook een walgelijke club (mijn mening). Scheidsrechters wissels aanvragen bij de UEFA, een captain die als een gekke tegenstanders neerslaat en een club die iconen wegstuurt alsof het conciërges zijn. In plaats van met de vinger wijzen, ook even kijken waarom het zo rookt.

29 juni 2020 om 06:56

HZ7-22, dat is je goed recht natuurlijk. Ik vind het wel bijzonder dat je je eerste zin neerpent als een vaststaand feit, Real IS een walgelijke club. Nee, ik vind Real een walgelijke club was beter geweest. De voorbeelden die je aanhaalt zijn natuurlijk niet allemaal goed te praten. Maar we moeten ook niet net doen alsof Barça zo heilig is. De term UEFAlona bestaat niet voor niets, al ben ik daar zelf nooit zo van overtuigd. Met uitzondering van de remontada tegen PSG, daar zat een heel vies luchtje aan. Uiteindelijk is het allemaal beeldvorming. Jij hebt minder met Real, ik minder met Barça. Een specifieke gebeurtenis zullen wij dus veelal anders interpreteren. Dat is ook niet erg, maar we moeten wel altijd proberen zo objectief mogelijk te blijven.

29 juni 2020 om 09:12

Volgens mij zegt hij: voorkeur of antipathie richting Real Madrid, wat dus betekent dat hij of een voorkeur heeft voor andere en Real haat en dat 2e is overduidelij vrk. Altijd dat gehaat. Had gehoopt na het vertrek van Ronaldo hij weer wat meer normaal kon doen maar het ligt niet aan Ronaldo, Sierd haat Real gewoon. Zo'n gek moet je niet meer bij Real Madrid zetten. Als ze straks kampioen worden zal hij de regie vragen om 5 min voor het einde de stekker eruit te trekken in de hoop dat niemand ziet dat Real kampioen is.

28 juni 2020 om 23:58

Sierd is een Atleti fan. Nooit onder stoelen of banken gestoken

29 juni 2020 om 00:02

Klopt, maar dan nog reageert hij vaak mega enthousiast bij goals van Barça en het verklaart ook direct de antipathie tegen Real. En als antipathie te zwaar is, dan zeg ik het anders: hij wordt simpelweg niet enthousiast van Real.

29 juni 2020 om 00:06

Misschien omdat hij ontzettend fan is van Messi? Denk dat dat het is

29 juni 2020 om 00:10

@meneerja, dat zal het inderdaad wel zijn. En ik stoor me daar toch wel aan. Messi kan er zelf niets aan doen, maar ik heb het idee dat zijn acties soms overdreven mooi worden gevonden. Hij is soms echt onnavolgbaar hoor, maar het is écht niet altijd geweldig en fantastisch. In mijn ogen is het simpelweg verkeerde beeldvorming. De vrije trap van Ramos woensdag was ook zo'n pijnlijk voorbeeld. Had Messi die gemaakt, dan was het geniaal. Nu was het een fout van de keeper, die stond verkeerd opgesteld. Meten met twee maten noem ik dat

29 juni 2020 om 00:18

Sierd fan van Atletico? Ach.. kom op. Dat is slechts zijn dekmantel. Hij kan eenmaal niet toegeven dat hij Barca-fan is, omdat dat gewoon too much zou zijn. Een commentator hoort ten alle tijden neutraal te zijn, zie je al voor je hoe raar dit zou zijn als het om PSV, Ajax en Feyenoord zou gaan?

29 juni 2020 om 00:20

@DieGelbeReds Tuurlijk wordt alles wat Messi goed doet uitvergroot tot iets buitenaards. Daar heeft niet alleen Sierd een handje van. Maar goed zolang hij nog speelt mogen we inderdaad genieten van wat hij nog te bieden heeft, maar af en toe een veertje minder kan ook geen kwaad nee

29 juni 2020 om 01:43

Is tog logisch dat die bij barca goals enthousiast wordt omdat die atleti fan is dan ben je gwn anti real en alles tegen real is dat barca kampioen moet worden. Hij mag blijven kwaken Hala madrid wordt kampioen

29 juni 2020 om 00:01

Als iemand van Barcelona dat hakje had gedaan was hij nu nog aan het schreeuwen.

30 juni 2020 om 01:53

Suarez deed hem en hij ging inderdaad los. Maar ik als diehard Barca fan stond ook gewoon te schreeuwen om de omhaal van Bale

29 juni 2020 om 00:02

Iemand op vz heeft een petitie gestart tegen Sierd bij Madrid wedstrijden. De link is normaal op mijn profiel gedeeld. Ga je gang en onderteken hem eventjes als het je inderdaad stoort

29 juni 2020 om 00:16

Done

29 juni 2020 om 00:21

Kan niet via de app he of wel?

29 juni 2020 om 00:26

Haha thanks voor de promo

29 juni 2020 om 00:04

Ik kijk nooit meer een wedstrijd van Real als deze man de commentator is. Mensen moeten het gew boycotten klaar. Het kan toch niet verder zo?

29 juni 2020 om 00:04

Ik stoor me niet aan sierd. Er is altijd een heksenjacht op hem. Als die bij de ene goal van de ene club harder schreeuwt dan bij de andere club...lekker belangrijk

29 juni 2020 om 00:19

Voetbal is entertainment en als de wedstrijd dat zelf niet levert heb je als zender een commentator die de kijkers nog een beetje kan entertainen tijdens een saaie wedstrijd als deze. Maar door sierd wordt het gwn nog erger. Hele lange pauzes waar je niks hoort, vinicius die een bal heerlijk aanneemt en door de stilte je zelf nog gaat twijfele of het echt wel zo mooi was. Een liefhebber zou elke kleine mooie actie waarderen en ons proberen te vermaken. En dan kom jij met zo een reactie. Kijk dan lekker niet en check livescore of real verliest als je toch niet kan genieten van mooie acties ongeacht team of spelers.

29 juni 2020 om 00:48

Precies dit! Daarom kijk ik nog liever op een stream van Beinsports dan dat ik op televisie kijk wanneer ik in Nederland ben. Ray Hudson is een verademing. Is altijd positief en enthousiast en is een echte voetballiefhebber. Ging uit zijn dak bij dat hakje van Benz, die aanname van Vini, die heerlijke crospass van Varane met zijn linker, De Tomas die de bal netjes uit de lucht plukt etc etc

29 juni 2020 om 01:06

En dat is wat we ook willen. We haten je niet sierd maar ga aub een dagje vrij nemen als real madrid speelt. T is je gegund.

29 juni 2020 om 01:18

@wegmetsierd Helemaal met je eens. Ik vond het eerst ook meevallen maar als je er op gaat letten dan ga je het merken idd en het begint wel zuur te worden. Met name zijn commentaar op een vrijetrap van Messi en kort erna die van Ramos laatst was erg opvallend en sneu. En zoals je vb. aangeeft idd, en nog wel meer. Je wil gewoon een eerlijke neutrale commentator die sfeer en enthousiasme brengt. En zo is het wel een tijd lang gegaan helaas dus snap de actie heel goed. Ik doe mee iig.

29 juni 2020 om 04:14

Het commentaar bij beinsports is fantastisch indd

29 juni 2020 om 10:08

Klopt, ze leggen vaak ook tactische dingen uit. Soms als Rongen erbij zit heeft hij de neiging om ook Barcelona wat op te hemelen (maarja hij is ook deels Nederlands), maar hoe hij dingen tactisch uitlegt is dan wel erg interessant.

Ik heb t wel een beetje gehad nu met dit lompe commentaar. Ben helemaal depressief geworden joh. T lijkt wel alsof er een of andere gozer die puur is gehaald om allea wat realmadrid te doen te bekritiseren. Jeetje. Kijk ik uit naar de wedstrijd van real heb ik halverwege geen zin meer. Aub dit kan niet meer we moeten met een petitie beginnen voor een andere commentator. Heb gwn geen zin meer om te kijken terwijl ik helemaal gehypet was na de wedstrijd van barcelona. Het is zelfs zo erg dat ik tijdens de wedstrijd een account heb aangemaakt en dit vooraf heb getypt...

28 juni 2020 om 23:58

Haha geweldige nick!

29 juni 2020 om 00:01

Account aangemaakt om met je nickname te melden dat je Siert de Vos niet leuk vind, wauw haha..

29 juni 2020 om 00:04

Hij is wel begaan met zijn zaak 😅.

29 juni 2020 om 00:02

Moet wel lachen om je naam 😂.
On: als het goed is las ik tijdens live meepraten een petitie om Sierd weg te krijgen. Weet alleen niet of het ook lukt.

29 juni 2020 om 00:03

Is al onderweg! Link kan je op mijn profiel vinden

29 juni 2020 om 00:06

Volgens mij kan je bij Ziggo nog het commentaar veranderen in een andere taal? Of is die functie er niet meer?

29 juni 2020 om 00:11

Nee die functie is er momenteel niet helaas. Je kan wel kiezen om het geluid van het publiek weg te halen, maar dan hoor je die irritante Sierd dus nog harder...

29 juni 2020 om 00:18

Nee dat kan volgens mij niet meer.

29 juni 2020 om 00:28

Jammer, waarschijnlijk kwam Ziggo erachter dat bijna iedereen van die functie profiteerde wanneer Sierd weer verslag deed van een wedstrijd

29 juni 2020 om 00:36

Petitie tegen Sierd staat op het profiel van mij en die van real8madrid

29 juni 2020 om 09:01

Ik snap ook niet waarom Sport1 maar met deze griezel aan komt zetten. Alles naar beneden praten. Ik zit nog steeds te wachten op de tijd dat je zelf kan kiezen welke commentator je wilt. Desnoods een spanjaard waar ik niets van versta maar alles beter dan deze gek met haat jegens Real Madrid.

Marcelo had mijn nacht bijna verpest zeg. Wat een hartverzakking kreeg ik daar.

Slaapverwekkend. Bijna geen grote kansen. 3 punten zijn binnen. Snel vergeten en op naar donderdag tegen getafe. Aanvallend moet het echt wel beter. Hala Madrid ❤️

28 juni 2020 om 23:57

Ja was een saaie pot, Isco en Hazard samen werkt niet, 3 punten zijn wel heel belangrijk

29 juni 2020 om 00:00

Werkt eigenlijk juist wel. Tegen PSG bijvoorbeeld waren zij fantastisch samen, het is gewoon dat Isco net terug is, en Hazard er helemaal verlopen bij loopt.

29 juni 2020 om 00:00

@inside benieuwd of Hazard zijn niveau haalt van Chelsea. Als zo doorgaat wordt hij voorbij gestreefd.

29 juni 2020 om 00:00

Precies. Met beide starten heeft geen zin. Vond isco wel hard werken. Hazard blijft helaas tegenvallen. Belangrijkste zijn idd de 3 punten. Het maakt mij niet uit hoe ze winnen haha. Als we maar winnen. Op naar donderdag tegen getafe. Hopelijk start hij dan met vinicius Benzema en assensio.

29 juni 2020 om 00:20

Ja, maar het zal nodig zijn dat ze deze week nog punten verliezen, want als we spelen zoals vandaag, zie ik het niet goedkomen tegen Bilbao

29 juni 2020 om 00:13

Ik durf wel een weddenschap aan H27-22. 100 euro op Real voor mij graag.

Vijf gespeeld vijf gewonnen. Zidane mag trots zijn. Hij heeft nog niet echt een vaste 11 gevonden maar moest vandaag ook weer met schorsingen omgaan. Twee punten voorsprong dus we kunnen ook nog een keer gelijkspelen zonder gevolgen. Die assist van Benzema was van wereldklasse. Stel je voor dat Florentino ook nog Mbappe naast Hazard en Benzema kan krijgen, de droom van iedere Madridista! Welterusten en maak er een mooie nieuwe week van

29 juni 2020 om 01:37

Ja zeer zeker netjes. Ja helaas kan ik begrijpen dat hij wel moet rouleren met deze drukke programma. Dit pakt echt heel goed uit. Rouleren en gewoon je wedstrijdjes winnen en weglopen van barca. En hij pakt mee dat het gehele team een positief gevoel krijgt. Ja dat zou grandioos zijn en wie weet ook een KdB hehe, dromen mag.

Espanyol toch een stugge tegenstander gebleken, speelde kei en keihard. Hazard was jammer genoeg weer zwak, maakt niet uit welke positie hij ook speelt. Goede voetballers, voetballers met zijn kwaliteiten kunnen overal spelen. Maar zijn voorzetten, passes, mislukte dribbels hadden niks met zijn positie te maken helaas. Hopen dat hij het zelfde effect als Courtois heeft en volgend seizoen helemaal los komt. Betreft de match, boys resultaten is het belangrijkste, wij spelen om de 72 uur, die jongens willen winnen ten koste van alles.

0-1 blijft het toch spannend maar het was duidelijk wie de betere ploeg was. 2 punten los. Fijne avond Madridistas!

Proficiat, maar ook bedankt Real Madrid. Hoe sneller jullie die La Liga pakken, hoe meer boze stemmen er gaan klinken in Catalonië. Zeker nu Arthur geruild is voor 10 miljoen en een bejaarde Pjanic, die nog trager rent dan een baby die niet kan lopen. Abidal, Bartomeu en Setien, hartelijk dank. Btw, als Benzema zo blijft spelen, mag hij van mij in aanmerking komen voor de Ballon D'or. Prachtige spits.

28 juni 2020 om 23:59

Ballon D’or gaat een beetje te ver maar een geweldige spits is het wel. Hij zit niet voor niks zolang bij Real Madrid.

29 juni 2020 om 00:03

gaat weinig nut hebben. Dit is sowiezo het laatste seizoen van dit bestuur. OF madrid wint of niet wint, deze mensen zijn gezien. En ik zie bartomeu en co echt niet eerder weggaan. Die gaat door tot het bittere einde. Vanwege bovenstaande zie ik daarom barca liever gewoon winnen. Als de verkiezingen nog 2 jaar weg waren ofzo dan had ik ook liever gehad dat ze zouden verliezen.

29 juni 2020 om 00:55

Waarom nou weer Setien? Wat heeft die man nou te maken met de droevige staat van dit Barcelona? Hij heeft de spelers niet om goed te spelen

29 juni 2020 om 01:48

Het is zeker nog niet klaar. Het blijft spannend tot het einde. Maar wat betreft die transfer, ja dat is wel echt bizar. Het geeft alleen maar dat er echt een wanbeleid gehanteerd wordt daar. Vorig jaar blijkbaar ook al met Neto en jasper, nu dit. Bizar. Arthur zomaar weg doen en dan een Rakitic 2.0 halen met Pjanic. Wat een vreemde zaak. Het stapelt zich wel erg op zo daar.

Haha Sierd weer ... Niet super overtuigend maar wel lekker. Worden spannende weken

Wedstrijd om snel te vergeten. Maar gelukkig wel de 3 punten. Zidane heeft heel goed gewisseld. Na de wissels kwam Real niet meer in de problemen, en was er genoeg diepgang in het team. Dit geven we niet meer weg.Dit terzijde, Isco niet meer laten starten aub. Liever Asensio. En Hazard, ik weetniet wat er me aan de hand is?

29 juni 2020 om 00:24

Man man man wat vergeten jullie je eigen spelers snel zeg. De ene week is het genieten geblazen om Isco disco aan het werk te zien en de andere week mag die weer op de bank. Hazard aan de andere kant heeft nog duidelijk geen drempel kunnen zetten. Als hij na halve seizoen nog het niveau van Chelsea niet behaald dan kan er wellicht over Coutinho 2.0 gesproken worden, maar die kerel leed onder blessure en hebt nog tijd nodig zo te zien.

Wat een gigantische moeizame wedstrijd was dit. Maar wederom zijn de belangrijke 3 punten binnen, en is de 2 punten voorsprong op Barca daar. Maar dit kan Zidane echt niet accepteren. Wat een slechte wedstrijd ook eigenlijk. Alleen de wereld assist van Benzema was het grote hoogtepunt van de hele wedstrijd. Verder wou Real niet op de een of ander manier, en Espanyol kon niet meer. Espanyol was alleen de eerste 10 minuten gevaarlijk, daarna was het misschien wel 1 van de saaiste wedstrijd ooit. Verder was Isco en Hazard echt dramatisch. Trio Courtois, Ramos en Varane stond als een huis met man of the match Casemiro ervoor. Weer de nul gehouden. Veldspel was super dramatisch, laat dat duidelijk zijn. Inpakken en wegwezen zullen we maar zeggen. Mag echt hopen dat we tegen Getafe veel beter spelen.

Het verschil in beweging tussen Real en Barca is schrijnend. Real mist dan wat schwung in de laatste zone, maar waar Barca dat wel heeft krijgt het door het statische spel die bal niet eens in die laatste zone. Real oogt superieur en koninklijk. Ik zie ze de titel niet weggeven.

29 juni 2020 om 00:22

Dan vraag ik mij wel af hoe ze dat erin hebben gekregen. Voor de corona stop had je dit niet over madrid kunnen zeggen. Hun team vind ik sowiezo een stuk meer in balans maar goed speelden ze voor de stop niet. Maar zoals ik nu lees is dat veranderd in die periode, heb eerlijk waar nog geen wedstrijd van real gekeken na de stop

29 juni 2020 om 01:18

Verschil is denk ik valverde. Als die gozer de bal afpakt steekt hij de hele veld over en als r dan niks is voorin terugpassen aan carvajal. Of den casemiro die een lange bal geeft over 50/60 meter. Of een kroos die steekballen geeft aan marcelo of benz/hazard in de diepte. En met barca is het; zeg niet dat de middenvelders slechter zijn maar van wat ik zie is dat als een speler de bal veroverd of een bal krijgt ze altijd kijken naar messi. En die staat dan altijd naast hun of op een afstand van 5 meter. Arthur, frenkie vidal rakitic geven de bal alleen maar aan messi. Nooit zie ik een bal van 50/60 meter op semedo of alba. Of een speler die zowat de hele veld oversteekt. Dat doet messi allemaal maar is niet nodig. En zo is er geen snelheid en geen verassing in het spel. En ook geen diepte want de ballen op messi zijn gwn ballen breed. Messi zie je ook niet meer achter de linies duiken.

Slechte wedstrijd van Real die wordt beslist door een genialiteit van Benzema. Hazard en Isco heel zwak, Rodrygo wel heel gretig ingevallen. Lahoz mocht af en toe wat vaker ingrijpen want er zijn wel wat enkels gesneuveld zonder bestraft te worden. Belangrijkste zijn 3 punten en weer stap dichter bij kampioenschap. De CL zie ik heel somber in, maar als we Laliga winnen zal ik al heel blij zijn. Zou Pique al getweet hebben dat de VAR een penalty ontneemt bij die fout van Diego Lopez die enkel Benzema onderuit haalt?

29 juni 2020 om 00:01

Lahoz wou er weer zijn show van maken, erg matig gefloten.

29 juni 2020 om 00:19

Weet hier niet precies de regelgeving over, misschien weten jullie dat wel, maar is het niet een beetje dubbel als je nog een penalty geeft nadat Hazard de bal voor open doel in kan schieten?

29 juni 2020 om 01:48

Messi kreeg gister anders ook een late tackle, die bestraft zou moeten worden met een penalty.

29 juni 2020 om 14:42

Messi had uberhaupt niet op het veld moeten staan na zijn niet gegeven rode kaart in de vorige wedstrijd.

29 juni 2020 om 09:35

Wat denk je dan van die overtreding op Carvajal? Als dat geen rood is dan hoef je nooit meer rood te geven. Ik denk dat er stiekem geen VAR aanwezig was. Inderdaad het penaltymoment van Benzema ook niets.

Zakelijke overwinning. Espanyol maakte het lastig met hun vechtlust en organisatie. Mentaal een ontzettend belangrijke overwinning. Casi en Benz waren heel sterk. Ook Ramos speelde weer heel goed. Alleen Marcelo was wat zwak. Hoop tegen Getafe en Bilbao Mendy te zien. Komende week wordt cruciaal met die duels terwijl Barca tegen Altetico moet. 5 wins uit 5 wedstrijden sinds de restart, het begin is er!

29 juni 2020 om 09:36

Real zelf volgende week naar Athletic. Daar een punt pakken zou voldoende moeten zijn om kampioen te worden. Zie Real in de resterende wedstrijden niet meer verliezen.

Real speelde niet best, maar is ook niet echt in de problemen geweest, Tegen een betere ploeg waren ze vandaag in de problemen gekomen, Espanyol heeft met het maken van overtredingen niks laten zien, maar dat kan je natuurlijk ook van ze verwachten in voor hun dramatische seizoen.

Poehhh dit zijn die matches waar je niet goed bent maar toch gewoon wint. Espanyol kon weinig doen. Ben zeer blij met die 3 punten, hele belangrijke zelfs. Top. Het is wel erg lastig. Dezelfde problemen komen terug, te statisch, weinig diepgang dus dat is er helaas. Daarbij is de situatie niet makkelijk maar zeer netjes dat je wel steeds wint. Zidane heeft geen gebalanceerde selectie en moet veel rouleren, zeker nu wat ik toch wel kan begrijpen. Dit was geen optimale formatie helaas en wat betreft Hazard moet nog inkomen jammer genoeg maar er is meer dynamiek nodig, beweging zonder bal om hem in een positie te brengen waar hij kan los kan gaan. Als alles potdicht is en niemand beweegt nauwelijks dan wordt het lastig. Anyway top resultaat, 3 punten binnen en sterker op positie 1. Next ronde is weer erg voordelig. Ziet er goed uit!

29 juni 2020 om 00:12

Ben het met je eens, Ik mis ook de variatie in het spel. Het lijkt wel dat wanneer er van achter uit of het midden veld wordt opgebouwd iedereen stil staat of in de bal komt. Totaal geen dynamiek terwijl de kwaliteit wel aanwezig is binnen de selectie. Tegelijkertijd begrijp ik de keuze van Zidane wel, als Espanyol zich had ingegraven dan zijn spelers als Isco en Hazard wel de type spelers die je in het veld wil hebben staan als de ruimte klein zijn. Al met al prima gewisseld door Zizou en een prima resultaat voor Real.

29 juni 2020 om 00:14

Sociofan, als het potdicht is is Hazard juist diegene die alles openbreekt, met zijn versnelling, dribbel. Hij is juist die andere lanceert, ipv gelanceerd moet worden. Geloof mij ik ben een Belg en volg hem sinds zijn periode bij Lille, hij heeft altijd tegen teams gespeeld die een blok neerzetten. Nee hij is gewoon compleet uitvorm en dat zie je aan de kleine versnelling, voorzet en passes. Hij kan 100 keer beter.

29 juni 2020 om 01:41

Hij is helaas geen Messi. Daarbij er is geen verrassingselement. Daar bij Liverpool Mane los kan gaan of een loper eroverheen met Robertson, kan het weer gevaarlijk worden aan de andere kant met Salah. Daar bij City Sterling gevaarlijk kan zijn of een Kdb, kan een Mahrez vrijgespeeld worden en gevaarlijk zijn. Maar wil je direct enkel een Hazard inspelen en verwachten dat hij er wel even doorheen wringt, dat gaat gewoon niet. Alle spelers om hem heen zijn zo statisch als wat, tsja wat gaan we verwachten dan. Het is gewoon lastig. Maar ik geloof ook best dat hij nog lang niet zijn topvorm te pakken heeft hoor.

29 juni 2020 om 00:19

Vandaag is toch wel gebleken waarom Vinicius gemist werd. Er was amper diepgang en met Vinicius heb je een iemand die 1 of 2 speler kan uitspelen, waardoor er weer ruimte's is voor andere spelers. Kijk, het is moeilijk ook voor Zidane. Concurrentie is echt moordend want je hebt ook een Rodrygo lopen, of wat dacht je van Asensio? Die heb je ook nog. Om maar over Bale te zwijgen maar die wil ik sowieso nooit in de basis zien. Maar dan heb je ook een Hazard die 100+ miljoen heeft gekost en die kan Zidane niet iedere wedstrijd laten banken. Het is jammer voor ons dat Hazard nog niet de Hazard is van Chelsea. Het is allemaal zo traag en lomp bij Hazard, en dat terwijl die de eerste 2 wedstrijden na de Corona break echt goed was. Meneer Isco was trouwens ook dramatisch, poeh zeg. Maar goed, eens kijken wat Zidane gaat doen tegen Getafe. Ik hoop gewoon dat Vinicius/asensio en Hazard op de flanken speelt in een 433 opstelling.

29 juni 2020 om 09:38

Dit is zo'n duel waarin je ook weinig kan. Espanyol leunt achterover en hoopt op de 0-0. Na de 0-1 kwamen ze er wat verder uit en zag je dat Real het zo wel welletjes vond. Als Real donderdag geen wedstrijd zou hebben dan zou met wat extra gas de wedstrijd zo naar 0-2, 0-3 of meer gespeeld kunnen worden. Gewoon prima dood gespeeld dit duel en zonder fysieke problemen op naar donderdag.

en dan te bedenken dat Benzema wordt gepasseerd voor Giroud in het Franse nationale elftal. belachelijk imo! die hoort toch op zijn minst bij de selectie te zitten?

29 juni 2020 om 00:21

Bij Frankrijk denken ze genoeg kwaliteiten te hebben waardoor ze een Benzema wel kunnen missen. Zelfde verhaal als bij het Nederlands Elftal en Seedorf. Neemt niet weg dat ik het met je eens bent en ik Benzema altijd boven Giroud had verkozen.

29 juni 2020 om 00:25

Denk dat niemand met een beetje voetbalinzicht zal durven te claimen dat giroud beter is dan benzema. Moet wel zuur zijn voor benzema, heeft gewoon een WK titel misgelopen

29 juni 2020 om 00:22

Giroud mag de veters niet eens strikken van Benzema. En ja ik weet het, Giroud is wereldkampioen geworden met Frankrijk, maar dat had Benzema ook gekund en had misschien wel meer doelpunten gemaakt dan Giroud. Triest dat zo spits, niet de spits is van Frankrijk.

29 juni 2020 om 00:24

Terwijl Benzema letterlijk is VRIJGESPROKEN vanwege een zeer dubieuze en onbetrouwbare undercover agent die de zaak aan het rollen heeft gebracht in de eerste plaats maar die dus heeft lopen liegen. (aldus hoogste gerechtshof) Oftewel, trial by media, het kwaad, door de extreem negatieve en vooringenomen media hype, is onherstelbaar en deze vrijspraak werd een pagina 5 artikeltje met als gevolg dat de meeste mensen simpelweg niet weten dat Karim is vrijgesproken. Een klassieke "guilty by association". Belangrijke context: In het nogal rechtse Frankrijk, waar de extreem rechtse Le Pen doodleuk 33% van de stemmen kreeg en meerder polls hebben aangetoond dat het merendeel van de Franse bevolking het Franse elftal te veel migranten vondt bevatten, waren veel mensen nogal blij dat oNzE Giroud in de plaats van Karim mocht spelen. De rechtse media voorop uiteraard, hebben alles in hun macht gedaan om Benzema af te schilderen als bij voorbaat schuldig en onsympathiek etc. Is trouwens niet de eerste keer, ook werd Benzema vaak genadeloos afgezeken waneer hij het volkslied niet meezong, werd een hele rel, Frankrijk op zijn kop, waar zelfs de politiek zich mee ging bemoeien, waarna uiteindelijk zelfs Platini ingreep en het opnam voor Benzema door te zeggen dat in zijn tijd ook genoeg Franse spelers het volkslied niet meezongen. Tot zover de altijd al negatieve publieke opinie over Karim en de veelal zeer negatieve vooringenomen media berichtgeving over Karim.

29 juni 2020 om 00:29

@Brian het gaat om meerdere incidenten en niet kleine zaken. Hij heeft sex gehad met een minderjarige van 16 jaar. Hij werd alleen niet vervolgd omdat hij niet zou weten hoe oud ze was.

29 juni 2020 om 00:40

Niet liegen. Ribery zat ook in die zaak met dat 16 jarige meisje, deze zaak was in 2010 (!!!) terwijl Benzema nog 5 jaar daarna in het Franse elftal heeft gespeeld tot 2015 (!!!). En nu komt het: zowel Ribery als Benzema zijn VRIJGESPROKEN omdat ze niet wisten hoe oud het meisje was. Dus dit lachwekkende excuus kan de prullenbak in en is overduidelijk niet waar. Ging, zoals Deschamps zelf toegaf, om alleen de vermeende afperszaak waar hij letterlijk voor is vrijgesproken.Dus 1 incident vrijspraak, ander incident had geen gevolgen voor Ribery zijn interland carrière, en ook niet voor Benzema. En nu graag die "andere incidenten" opnoemen ipv Benzema als schuldige te framen. Ik ben benieuwd...

29 juni 2020 om 00:24

Die wordt niet gepasseerd op grond van voetbal hoor dat weet heel de wereld. En we kunnen zeggen wat we willen, ze hebben wel een WK gewonnen zonder hem, dat zegt natuurlijk niks over giroud maar gewoon over het enorme hoeveelheid kwaliteit die frankrijk nu heeft. Dat je benzema niet mee neemt en alsnog fluitend wereld kampioen wordt.

29 juni 2020 om 00:57

@bf1994 ik ben het zeker met je eens wat betreft de kwaliteit maar je kan een keer een offday hebben en dan is het wel handig als je een spits hebt die een goal kan maken. Giroud heeft op dat laatste WK als ik me niet vergis 1 doelpunt gemaakt. ik snap niet wat hij dan voor heeft op jongens als Benzema en Fekir die daar ook kan spelen behalve dat hij beter is in de luchtduels. die andere spelers zijn imo op alle fronten beter

29 juni 2020 om 01:06

Ik denk dat die chantage zaak en sex met een minderjarige reden zijn waarom hij niet wordt opgeroepen. Hij is weliswaar vrijgesproken van chantage, ik ken de details echter niet goed genoeg om er dieper op in te gaan

29 juni 2020 om 01:09

@bf1994 zou kunnen. ik ken de details niet precies met die jonge prositituee, maar wat betreft de andere zaak met die vermeende afpersing vind ik niet dat je daar nog op veroordeeld moet worden als je bent vrijgesproken

29 juni 2020 om 01:16

Maar waarom werd Ribery dan nog wel opgeroepen aangezien hij ook verdachte was in excact dezelfde prostitutie zaak?
Dus Benzema zou daardoor worden afgewezen maar Ribery niet? Dan heeft Eric Cantona toch gelijk dat etniciteit een zeer grote rol speelde in de afwijzing van Karim.

29 juni 2020 om 01:20

@Brian-vandijk dat is idd wel meten met twee maten van de bondscoach. dan lijkt het er meer op of hij Benzema gewoon niet mag, maar iemand niet mogen mag nooit een reden zijn om een speler te passeren als je bondscoach bent. je dient namelijk een landsbelang en niet je eigen belang en de beste spelers horen te spelen. als je dan ziet dat Giroud bij Chelsea vaak op de bank zit en Benzema vaak bepalend is als basisspeler bij Real Madrid dan is dat alles behalve een goede of logische beslissing imo

29 juni 2020 om 01:29

met zo veel donkere spelers in dat elftal van 2018 geloof ik niet dat het met etniciteit te maken heeft.

29 juni 2020 om 02:15

Dan snap jij niet hoe erg het anti Arabieren sentiment is en het anti Algerijnen sentiment (oorlog geschiedenis). Met alle respect maar is haast lachwekkend om dit te beweren aangezien "Le Noirs" altijd als de "goede immigranten" worden gezien en de Marokkanen/Algerijnen als radicaal islamitisch crimineel tuig worden weggezet. (Afrikanen vaak op handen gedragen terwijl Arabieren vaak worden veracht) Wat jij doet is hetzelfde als beweren dat Chinezen en Marokkanen hier in Nederland tot dezelfde migranten worden gerekent terwijl iedereen dondersgoed weet dat Marokkanen met afstand de meeste gehate groep is in Nederland en over Chinezen wordt veelal gezegd "dat zijn de goeie buitenlanders". Ook in Frankrijk heb je zwarte schapen en model immigranten. Algerijnen zijn by far de meest gehate migranten in Frankrijk, toch bijna 10 miljoen mensen die stemde op een uiterst rechtse partij die zich met name over Algerijnen zeer negatief uitliet.

29 juni 2020 om 02:17

Ik ben niet zo verdiept in de huidige franse problematiek dus het zal wel.

Wedstrijd met zelden leuke momenten, maar dat is meestal ook niet het geval wanneer deze twee tegenover elkaar staan. Je weet vooraf al dat er haast geen verrassing mogelijk. Gefeliciteerd Real fans. Alweer een belangrijke stap richting de landtitel. Meanwhile in other news..barca en Pjanic zo goed als rond...arthur richting Juve. Wat een trieste seizoen wordt dit.

Als neutrale kijker niet genoten van deze wedstrijd.Celta-Barca was veel leukere wedstrijd.Barca en Real horen niet meer bij de beste 3 teams van Europa

29 juni 2020 om 01:19

Nou zeg. Liverpool kreeg pak slaag van een hekkensluiter en werd eruit geknikkerd door een Atletico wat letterlijk toen 8e stond ofzo. Beetje voorbarig dit. Ook het gehypte City heeft dit seizoen zelfs verloren van kleine teams, terwijl Real Madrid hier nog wint. (wel dominant, niet echt overtuigend)

Moeizame overwinning, maar dat kan me op dit moment echt niet bekoren. De drie punten zijn binnen en in deze fase van het seizoen is dat alles wat telt. Espanyol bleek toch wat stugger te zijn dan dat ik in eerste instantie had ingeschat. Normaal gesproken zetten ze de deur wagenwijd open als Real op bezoek komt. Tegen Getafe hoop ik op een 433 opstelling met Asensio op de rechterflank. Hazard heeft duidelijk nog tijd nodig, het wil gewoon niet lukken. Is dat een Belgen effect? Eerste seizoen 3 keer niks en het tweede seizoen vlammen net als Courtois. Laten we het hopen. De assist van Benzema op Casemiro was echt klasse. Hoogtepunt van de wedstrijd. Deze pot qua veldspel etc. maar snel vergeten en op naar de volgende. Ons werk zit er weer op! Vamos!

Ramos gaf het een paar weken geleden al aan. Real gaat wedstrijden beslissen met 1 of 2 doelpunten om daarna de wedstrijd dood te spelen. Dit om ervoor te zorgen dat zo weinig mogelijk energie verspeeld wordt. Voor de kijkers niet echt leuk maar snappen doe ik het deels wel. Real oogt dan ook een stuk fitter dan de rest. Met de nog makkelijke schema lijkt de titel wel in zicht. Alleen volgende week Athletic uit lijkt mij nog moeilijk. Over dit duel valt weinig te zeggen. Real heer en meester maar liet het in de laatste minuten toch spannend worden door gas terug te nemen. Wat me opvalt is hoe belangrijk Casemiro is geworden in dit elftal. Waar het eerder nog een draver was is het nu ook gewoon een hele goede tactische speler geworden. Je ziet hem de diepte in gaan maar ook zich terug laten zakken als Ramos weer eens op zoek gaat naar een goal. Zijn passing is ook veel beter geworden.

Ik dacht dat ik misschien te subjectief naar de situatie keek en dat ik me aan Sierd erger tijdens Real wedstrijden omdat ik een Real fan ben. Maar ik zie dat het iedereen opvalt hoe anti-real Madrid het commentaar van sierd is.
Ik weet dat hij een atletico fan is en een spontane harde krijgt wanneer hij Messi aan de bal ziet, dus die 2 eigenschappen van sierd maken hem een ongeschikte commentator voor Real Madrid wedstrijden. Hij probeert real zwart te maken door elke beslissing van de scheids in het voordeel van Real dubieus te noemen. Ik merk gewoon dat hij zich soms inhoud om zijn minachting voor Real Madrid niet in het commentaar niet kenbaar te maken, maar het is al overduidelijk wanneer je zijn commentaar vergelijkt met dat van hem in Barcelona wedstrijden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren