Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Transfer Arthur Melo naar Juventus kwestie van tijd na nieuwe ontwikkeling’

Laatste update:

Athur Melo gaat Barcelona deze transferzomer inruilen voor Juventus. De Braziliaanse middenvelder is onderdeel van een ruildeal, daar Miralem Pjanic volgens Spaanse en Italiaanse media de omgekeerde weg zal bewandelen. RAC1 weet vrijdag te melden dat Arthur toestemming heeft gekregen om na de wedstrijd van zaterdagmiddag tegen Celta de Vigo (17.00 uur) naar Italië af te reizen om zijn overstap naar de Italiaanse grootmacht af te ronden.

Het Catalaanse radiostation meldt dat Arthur groen licht heeft gekregen om naar Turijn te gaan om de medische keuring te ondergaan. Barcelona wil de twintigvoudig international pas na zaterdag laten gaan omdat de Braziliaan nog hard nodig is op het middenveld van trainer Quique Setién. Door de blessures van Frenkie de Jong en Sergio Busquets is de spoeling op het middenveld dun. De verwachting is dan ook dat Arthur in het Estadia Balaídos aan de aftrap verschijnt.

Quique Setién laat zich uit over de transfergeruchten omtrent Arthur

Volgens Sport maakt Arthur voor zeventig miljoen euro de overstap naar de Italiaanse recordkampioen, terwijl Pjanic naar het Camp Nou komt voor een transfersom van zestig miljoen. De dertigjarige Pjanic verliet in 2016 AS Roma voor Juventus en kwam sindsdien 170 keer in actie voor la Vecchia Signora in alle competities en was daarin goed voor 22 doelpunten. Eerder deze week bracht dezelfde krant naar buiten dat de Bosnisch international lucratieve aanbiedingen van Chelsea en Paris Saint-Germain naast zich neer heeft gelegd omdat hij zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Barcelona.

De 23-jarige Arthur kwam in 2018 in Barcelona terecht. De Catalanen kochten hem voor 31 miljoen euro weg bij Grêmio, een bedrag dat middels variabelen nog met 9 miljoen kon oplopen. Zijn contract in het Camp Nou loopt door tot aan de zomer van 2024 en hij beschikt over een ontsnappingsclausule van vierhonderd miljoen euro. Zijn marktwaarde wordt door Transfermarkt geschat op 56 miljoen euro.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een slechte deal voor Barca zeg!

26 juni 2020 om 12:51

Dit barca is niks meer over 5/10 jaar let maar op. Zoveel posities in de basiself zijn bezet door spelers rond de 30 jaar. Als je die allemaal in een keer moet vervangen en aan de top wilt blijven heb je wel 500/750 miljoen nodig in deze tijden. Zelfmoord van het bestuur is dit

26 juni 2020 om 13:06

5/10 jaar?
Zeg maar gerust 2/3 jaar

26 juni 2020 om 14:26

2/3 jaar? Zeg maar gerust 0/1 jaar. Vergane glorie helaas

26 juni 2020 om 16:07

Messi zal nog een jaar of 2/3 spelen

26 juni 2020 om 13:37

Boekhoudkundig trucje van zowel Barca als Juve. Zie in een van de reacties bij deze topic de vermelding naar de Belgische sportsite Sporza waar de constructie uitgelegd wordt. Totaal niets met het sportieve te maken, louter een boekhoudkundige ingreep om de FFP te omzeilen. Maar los daarvan: sportief een onbegrijpelijke beslissing natuurlijk.

26 juni 2020 om 13:45

Onbegrijpelijk inderdaad. Je mag je als Barcelona toch ook wel in de haren krabben als je met een omzet van bijna een miljard nog steeds moeite hebt met de FFP.

26 juni 2020 om 13:45

Waar real de ene seizoen 300+mil uitgeeft aan jonge talentvolle spelers en de andere seizoen 300/400mil uitgeeft aan uitbreiding en een moderne stadion. Is barcelona vaag bezig met boekhouding trucjes voor een paar extra miljoentjes. Triest hoe barca gaat eindigen.

26 juni 2020 om 14:13

Realist, Even ter info, welk seizoen heeft real 300+ mil aan talenten uitgegeven?

26 juni 2020 om 14:17

Thenry Ik denk dat de ffp dit jaar niet moeilijk gaat doen om een aantal miljoen als je ziet wat er dit jaar allemaal is gebeurd en de miljoenen die clubs erdoor verloren zijn

26 juni 2020 om 16:09

Afgelopen zomer vergeten? Met jovic, mendy en militao en rodrigo als aankopen zet daarbij de transfersom van hazard (geen talent weet ik) zit je op ong 300 mil

26 juni 2020 om 16:22

Ik ben afgelopen zomer niet vergeten. Maar de talenten bij elkaar hebben ongeveer 170 miljoen gekost, lost van hazard dat is geen talent. 170 miljoen is een heel groot verschil met 300 vind je niet? Verder vind ik dat real het wel beter doet qua beleid maar je reactie was wel een beetje overdreven

26 juni 2020 om 18:05

Was ook meer dat real gwn makkelijk paar 100 kan uitgeven aan talenten en nu even paar 100 mil aan stadion verbouwingen. Terwijl barca genoodzaakt een speler voor de toekomst weg moet doen voor een boekhouder trucje om de regels te omzeilen.

26 juni 2020 om 14:48

Barca wil gewoon van Arthur af! Hebben nu op korte termijn een vervanger voor hem. En houden op Alena en Puig die het dan kunnen overnemen.

Niemand in de wereld snapt deze ruildeal. Een 23 jarige Arthur ruilen voor een 30 jarige Pjanic die alleen maar aan het aftakelen is. Maar goed het bestuur van Barcelona is sws al een groot mysterie met al die transfers.

26 juni 2020 om 12:24

Je zou nog kunnen denken dat ze het voor het geld doen om een Lautaro of Neymar te financieren. Maar dan lees je dat ze maar 10 miljoen “winst” maken. Ongezien dit.

26 juni 2020 om 12:30

Ik verwijs u door naar sporza.be - het artikel over "goochelen met transfersommen"

26 juni 2020 om 12:34

Interessant leesvoer, hartelijk bedankt 😉.

26 juni 2020 om 12:53

Zeeer interessant artikel. Dank! Snap nu die vele rare ruilconstructies in 1 klap.

26 juni 2020 om 13:05

Het enige dat niet in het stuk word meegenomen is dat door de afschrijvingen op een speler op den duur de omzet hoger moet. Tenslotte zijn de jaarlijkse afschrijvingen op Arthur slechts 5 miljoen per jaar. Terwijl een Pjanic voor veel hogere bedragen op de balans komt te staan. Afhankelijk van het contract duur natuurlijk. Dat terwijl er aan het einde van het contract van Pjanic er praktisch geen restwaarde over is.op de lange termijn zijn zulke transacties dan ook funest voor de boekhouding. Er worden namelijk gigantische afschrijvingen opgenomen in een boekhouding die gecompenseerd moeten worden met een hoge omzet of hoge transfer waardes.

26 juni 2020 om 13:23

Een beetje zoals sommige landen en centrale banken de crisis nu economisch aanpakken, kicking the can down the road. Nu het hoofd boven water houden en dan later maar zien hoe je de nog grotere problemen die je er mee creëert tegen die tijd op gaat lossen. Als Barcelona de transfersom van Pjanic in 5 jaar afschrijft en de transfersom voor Arthur in 1 keer inboekt als inkomsten, dan is dat een sterke boost voor je boekhouding. Super korte termijn denken natuurlijk, maar goed dat lijkt het enige te zijn dat nog telt tegenwoordig...

26 juni 2020 om 13:24

D-Bergkamp, uiteraard is dit zo. Maar in de voetbalwereld bij uitstek wordt nu eenmaal vooral op korte termijn gedacht. En als ik het goed heb is dit de laatste zomer voor Barcelona van voorzitter verandert, daar zie ik toch altijs veel berichten over van de Barca fans. Het huidige bestuur denk dus duidelijk op korte termijn. Misschien doen ze straks nog wel een paar peperdure en onverantwoorde transfers zodat Bartomeu met een treble en als een held afscheid kan nemen - het zal hem worst wezen dat zijn opvolger een vergiftigd geschenk erft.

26 juni 2020 om 13:47

Wat ik dan weer niet snap is: het verschil blijft tien miljoen, of Barca Arthur nu voor 40, 70 of 100 miljoen in de verkoop doet, en Pjanic voor 50, 80 of 110 miljoen ervoor koopt. Wat maakt het dan uit dat deze bedragen zo hoog zijn? Of wordt er ook naar percentages gekeken? En als er naar percentages (bijv mbt groei of overspending) wordt gekeken, wat weerhoudt barca en juve er dan van om niet voor bijvoorbeeld 200 en 210 miljoen zaken te doen?

26 juni 2020 om 13:55

Ik ben zeker geen expert op het gebied maar het moet ook financieel mogelijk zijn natuurlijk. En het lijkt me sterk dat Barca of Juve even 200 miljoen kan uitgeven. Daarnaast heeft dat afschrijven over 4-5 jaar dan ook niet zoveel zin. Want dan heb je nog altijd een jaarlijks bedrag van 40-50 miljoen kosten.

26 juni 2020 om 14:01

Door het bedrag zo hoog te zetten kunnen ze dit seizoen 60 miljoen (80-20=60) als winst bijrekenen om aan de FFP te voldoen. Hadden ze gezegd tegen Juve jullie mogen Arthur voor 50 hebben en wij betalen 40 voor Pjanic dan hadden ze dit jaar maar 30 kunnen bijschrijven (50-20=30). Waarom ze geen 200 miljoen betalen tja ik ben geen expert, maar als je veel winst maakt, moet je natuurlijk veel belastingen betalen en dat vermijden clubs liever. Beter dus voor een verkopen bedrag dat je net wel aan de FFP normen helpt en waarop je niet te aan veel belastingen kwijt bent door een geschifte winst te boeken. Dan ben je een flinke hap van die transfersom voor Arthur kwijt, maar de volgende jaren moet je wel die afschrijvingen van 5 x 40 miljoen voor Pjanic betalen.

26 juni 2020 om 15:03

Ik denk dat de transfersom ook realistisch moet zijn ikv FFP. Zo kan je Arthur niet voor 300 miljoen verkopen want anders zouden de gaten wel heel makkelijk dicht te rijden zijn. Idem met sponsordeals: ook deze moeten realistisch zijn. Anders zou een of andere sjieik via een omweg 2 miljard kunnen sponsoren en zo een club oneindige middelen geven.

26 juni 2020 om 12:26

De reden dat Barcelona dit doet is om nog voor einde boekjaar zijn cijfers op orde te krijgen. Dit gebeurde vorig jaar met Cilissen-Neto en zal nu ook zo gebeuren. Wrs wordt de verkoop van Arthur nog voor begin juli ingegeven, en aankoop Pjanic voor volgend boekjaar (vanaf juli). Al lijkt mij dat je het probleem steeds opschuift. Daarbij is Arthur nog een speler die veel interesse geniet en die niet onomstreden is binnen de selectie. Daarbij zien ze Pjanic minder als rem op jongere talenten doordat hij al 30 is (voor bv een Puig) en iemand die op dit moment verticaler is en nog wel op een hoger niveau speelt met meer ervaring. Xavi hadden ze op een bepaald moment ook bijna verkocht aan Milan en we weten allemaal wat een voetballer hij op latere leeftijd is geworden. Benieuwd of binnen een paar jaar Barcelona zich keihard beklaagd van deze deal.

26 juni 2020 om 13:00

Daarmee schuif je het probleem inderdaad steeds op, maar daar zitten Bartomeu en consorten niet mee. Die doen dit om hun eigen hachje te redden en te voorkomen dat ze verantwoordelijk/aansprakelijk worden gesteld voor dit financiële wanbeleid.

Dit jaar zal met een beetje geluk het laatste jaar zijn dat dit gegoochel plaatsvindt. Volgende zomer zijn er nieuwe verkiezingen, waar Bartomeu niet meer aan mee mag doen.

26 juni 2020 om 12:28

Mysterieus is het zeker Modric. Als barcelona fan moet je je toch afvragen wie dit soort belachelijke deals maakt. Er is al genoeg over gezegd natuurlijk, maar ik persoonlijk kan me bijna niets anders voorstellen dan dat messi hier achter zit, de Argentijn heeft het al een paar keer aan de stok gekregen met Arthur ook. Echt onbegrijpelijk dat die ene middenvelder die ze hadden die er een beetje uitspring en iets anders kan dan al die middenvelders die ze al hebben, sturen ze nu dus weg.

26 juni 2020 om 12:43

wie anders dan bartomeu maakt ze? dit is zo een rare deal dat ik er complot achtig bij ga denken. Bartomeu heeft vaker een speler gehaald waarbij die zelf wat heeft verdiend zoals die paulinho.

26 juni 2020 om 12:51

Wow serieus man je obsessie met complot theorieen over messi neemt echt belachelijke vormen aan.lol dit is echt niet gezond man neem een asparientje ofzo.dit is volledig op de conto van onze clowneske bestuur die nu de vanwege hun fouten damage control aan her verrichtten zijn.gebruikt messi niet als een scapegoat voor de domme dingen die dit bestuur keer op keer blijft herhalen.

26 juni 2020 om 12:54

Ahja dus jij denkt dat Messi 0 voetbalverstand heeft en Arthur, één van hun beste middenvelders op dit moment, laat verkopen omdat ze een paar keer een woordenwisseling hadden. Messi is niet dom, die gaat zijn team niet zwakker maken want zo maakt hij alleen maar minder kans op die laatste CL voor hij met pensioen gaat. Zoals andere heren al vermeldden, Barcelona doet dit zodat ze positieve cijfers kunnen schrijven, wat in mijn ogen niet al te slim is, want ze maken maar 10 mil op deze deal.

26 juni 2020 om 13:01

@TacticalMove: Het gaat niet zozeer om die 10 miljoen, maar om de 70 miljoen die ze dit boekjaar nog als plus mogen noteren.

26 juni 2020 om 13:38

Ze geven van die 70 miljoen weer 60 uit voor pjanic... dus 10 miljoen winst

27 juni 2020 om 08:11

Nee, ze boeken dit jaar nog 70miljoen in en tillen dan de aankoop van Pjanic naar het volgende boekjaar. De 'winst ligt daardoor met een boekhoudkundig trucje hoger bij het sluiten van het financiële jaar. Qua simpele rekensom heb je natuurlijk wel gewoon gelijk.

26 juni 2020 om 12:38

Het clowneske bestuur van barca is tot alles in staat en denkt alleen maar om hun eigen hachje te redden.De arthur en pjanic ruildeal is puur en alleen om de boekhouding sluitend te maken.er is geen andere verklaring hiervoor.dat zag je ook met de cillessen en neto ruildeal.beide clubs worstelen om te voldoen aan de ffp.dit is dan een slimme manier om het omzeilen.

26 juni 2020 om 16:06

Het is idd een drama. Alleen ik neem dat ze nog deze maand het geld nodig hebben om alles in orde te maken (FFP gebeuren). En dan kunnen ze vanaf volgende maand weer uitgeven en dan halen ze Pjanic op en wellicht een Lautaro. Maar het beleid daar is wel erg belachelijk geworden ja.

Hulde aan de leiding van mijn team. Wat een topdeal, Pjanic is echt al 2 seizoenen de slechtste speler van Juve.

26 juni 2020 om 12:55

Nou moet zeggen dat rabiot er ook weinig van bakt hoor

26 juni 2020 om 13:14

Haha ook wel waar! Maar pjanic speelt elke match vandaar...

Vreemde zet van Barcelona in mijn ogen. Waar willen ze Pjanic neerzetten? Daarnaast kent hij een zeer wisselvallig seizoen bij Juventus.

26 juni 2020 om 13:20

Wisselvallige is al 2 jaar bezig hoor. Hij kan zijn stempel niet drukken op juve. Zoals hij dat wel deed bij Roma. Goede deal in mijn ogen.

Yep, it is really hapening Gianluca Di Marzio en La Gazetta hebben dit ook al bevestigd. Dit is een uitstekende slag. Nu kijken voor een spits en een paar backs.

26 juni 2020 om 12:28

Schijnt Juventus niet ook Jorginho te willen? Dat lijkt me een goede opvolger voor Pjanic. Arthur lijkt me niet echt een type die de rol als registra van Pjanic kan vervullen. Een Jorginho of Tonali zou dat beter kunnen. Verder zou ik als Juve zijnde gaan polsen of De Bruyne haalbaar is, mocht Man City definitief geschorst worden van Europees voetbal.

26 juni 2020 om 12:36

Bentancur doet het ook heel goed op de 6, qua spelverdeler en balrecuperatie. We zouden eigenlijk meer een type De Bruyne nodig hebben maar die lijkt onhaalbaar daarom opteer ik Aouar, technisch, goede vista en kan scoren.

26 juni 2020 om 12:38

Jij wil wel heel graag jullie beste speler en misschien wel de beste middenvelder ter wereld zien vertrekken of niet... Ongekend.

26 juni 2020 om 12:56

Wat ben jij voor city fan als je je belangrijkste speler de Bruyne steeds overal aan wilt smeren haha. Juve hoeft niet eens de moeite te doen om de Bruyne te polsen. Die man is gemaakt voor de premier league.

26 juni 2020 om 12:59

Bentancur is zoals Luca aangeeft de opvolger van Pjanic. Bentancur is een beetje onderschat geraakt omdat hij onder Allegri vaak als centrale middenvelder moest spelen maar daar is hij niet echt voor weggelegd. Als zes komen zijn kwaliteiten (loopvermogen, tackles en lange pass) het beste naar boven drijven. Nu Arthur komt zal Matuidi en/of Rabiot wel vertrekken. Lyon heeft al aangegeven dat zij de komst van Matuidi zien zitten dus dan zou je een deal kunnen maken voor Matuidi + geld voor Aouar. De Bruyne zou natuurlijk een wereldaankoop zijn maar zelfs met uitsluiting acht ik hem onhaalbaar, of hij moet zelf echt dingen gaan forceren maar staat nog wel tot 2023 onder contract. Ik zou zelf nog een jaar wachten en dan Zaniolo halen, in de tussentijd heb je Ramsey en Bernardeschi nog voor de rol als meest offensieve middenvelder en als er een echte centrum spits bijkomt zou je tegen de kleinere teams ook Dybala als een soort 10 opstellen. Bernardeschi geef ik nog een seizoen om zich te bewijzen en anders betrek je hem in een eventuele deal voor Zaniolo. Beter ook om het geld te investeren in een goede rechtsback want Danilo is drama. Wat betreft de spits positie is volgens een zeer betrouwbare bron (romeo Agresti) nadrukkelijk belangstelling voor Gabriel Jesus.dit zou wel een enorm sterk team zijn, en niet volledig onrealistisch.

Szczesny
Hakimi
De Ligt
Bonucci
Alex Sandro
Ramsey
Bentancur
Arthur
Dybala
G. Jesus
Ronaldo
26 juni 2020 om 13:02

@barca058: Een realistische? Uitsluiting van Europees voetbal is voor veel spelers reden om eens verder te kijken.

26 juni 2020 om 13:10

City is geen kampioen en ook geen cl voetbal dus wil zermatt de bruyne aan een team helpen die hij daarna ook kan supporten. En als reden dat hij van team verandert: " de bruyne was mijn lievelingsspeler dus ben ik hem gaan volgen en is mijn favoriete club de club waar de bruyne voor speelt".

26 juni 2020 om 13:19

@goonerkid,zelf zie ik het wel gebeuren dat Juventus in een 4-2-3-1 systeem zal gaan voetballen eigenlijk.

Scszesny
Danilo
De Ligt
CHiellini
Sandro
Arthur
Betancur
Bernadeschi
Dybala
Ronaldo
Higuain
26 juni 2020 om 13:25

Dat is ook zeker een optie, maar wel erg aanvallend. Sarri doet alleen zoiets wanneer het nodig is in de slotfase van een wedstrijd. Ook kiest hij eerder voor Dybala als een valse negen dan Higuain in de punt.

26 juni 2020 om 13:25

@ Zermatt_person, (heel vervelend dat interpunctie het op de website het niet meer doet!!!!!) met de aanschaf van een Arthur die slechts 10 miljoen euro kost lijkt de hele dure Jorginho een beetje onnodig denk ik. Juventus is zo te zien hard bezig met het bouwen van een kampioens selectie voor de komende 5 jaar. Door jonge (extreme) talenten te kopen en oude garde te laten vertrekken. Pellegrini (rb) (21 jaar)de Ligt (cv) (20 jaar)demiral (cv) (22 jaar)rugani (cv) (25 jaar)arthur (lcm) (23 jaar)betancur (rcm) (23 jaar)dybala (cam) 26 jaar)bernadeschi (ram) 26 jaardat is toch wel een over heerlijke as van het veld!daar tegen over staat het mogelijke/waarschijnlijke vertrek vanpjanic (30 jaar)matuidi (33 jaar)khedira (33 jaar)cuadrado (32 jaar)higuain (32 jaar)en zodra er een club een redelijk bedrag voor Ramsey/rabiot/costa neer legt mogen die ook gaan.

26 juni 2020 om 13:31

@goonerkid, het enige dat Juventus nog echt nodig heeft is een balvaste spits die lekker met de aanvallende drie kan combineren. Met deze opstelling breng je enorm veel voetbal en drive naar voren. Om iets verdedigender te spelen kan je altijd Betancur/arthur omwisselen voor Matuidi bijvoorbeeld.

26 juni 2020 om 13:37

Daar ben ik het wel mee eens, het voetbal is nu niet om aan te zien vaak. Ik zie Sarri alleen niet afstappen van wat hij doet, zo koppig is hij wel.

Haha schijnbaar wordt dit binnen dat bestuur voorgesteld en zegt de meerderheid: hmm, ja prima, goed idee. Een speler als Pjanic is precies wat we nodig hebben, laten we een groot talent inruilen. Als je toch ziet met hoeveel geld is gesmeten de laatste jaren en vooral hoeveel geld is weggegooid: Coutinho 100 miljoen, Dembele 100 miljoen, Griezmann die in dezelfde ruimte als Messi wil spelen 100 miljoen. En dan dit soort onzintransfers erbij. Het kan dat je af en toe wat pech hebt met transfers. Maar je zou toch verwachten dat de leiders van zo'n grote club door de jaren heen wel enigszins toekomstbestendig beleid moeten kunnen voeren? Dit elftal is nu al zo uit balans en nu mag Pjanic het komen oplossen. Zie je het voor je: Pjanic, Busquets en De Jong op een middenveld. Die beginnen de opbouw alledrie het liefst in de eigen zestien

26 juni 2020 om 12:30

Misschien denken ze wel dat spelers tegenwoordig allemaal meegaan tot hun 40e.. Het is werkelijk onbegrijpelijk wanneer deze deal plaatsvind. Al helemaal aangezien zoveel sterren binnen Barcelona tegen de 30 aanzitten of gepasseerd zijn. Rakitic, Busquets, Suarez, Griezmann, Messi, Vidal, Pique, Alba kan je allemaal gaan vervangen de komende jaren. En dan 1 van je jeugdigere spelers gaan inwisselen voor een 30-er..

26 juni 2020 om 13:46

Het kan verkeren. Nog maar enkele jaren geleden leek Barca goed op weg om Europa te blijven domineren door Xavi, Iniesta, Mascherano... te vervangen door Coutinho, Dembele, Ter Stegen, Semedo, Arthur, Umtiti, Neymar, Andre Gomes en zeiden we bijvoorbeeld over Bayern dat dat een vrij oud team was met Hummels, Boateng, Alonso, Lahm, Martinez, Muller, Lewa, Vidal, Robben, Ribery, Neuer... en dat zij hun status als absolute topclub aan het verliezen waren. Nu is dat een geweldige mix van enkele ervaren spelers met heel beloftevolle jeugd en is Barca heel slecht bezig.

Het gaat dus echt gebeuren. Verbazingwekkend hoe slecht abidal en bartomeu zijn. Had meer verwacht van iemand die onder guardiola heeft gespeeld. Stelletje amateurs in het bestuur. Wat hebben ze afgesproken daar in het bestuur? We maken zoveel mogelijk kapot voor het nieuwe bestuur?

26 juni 2020 om 12:28

ik ga niet zeggen dat het beleid bij Barca goed is maar we moeten ook niet gaan doen of Pep het wiel heeft uitgevonden. die staat nu met een selectie van 1,5 miljard ook op meer als 20 punten achter op Liverpool. daar is dus ook duidelijk genoeg ruimte voor verbetering

26 juni 2020 om 12:32

Jij doet altijd alsof 1.5 miljard extreem veel is, maar als je kijkt naar de top van Europa, zie je dat elke topploeg van CL niveau wel een selectie waarde van boven de miljard heeft. City steekt er maar iets bovenuit.

26 juni 2020 om 12:36

laat het aan jou over om guardiola in elke artikel naar beneden te trekken. Ligt het alleen aan guardiola dat liverpool 20 punten achterloopt? Want zo doe jij het namelijk wel voorkomen. Overigens wil ik het daar totaal niet over hebben. Dit gaat om het beleid van barca dus blijf on topic AUB

26 juni 2020 om 12:45

@bf1994 jij betrok Guardiola zelf in het topic. waarom rekenen we Valverde dan wel af op tegenvallende resultaten en Pep niet? is dat niet een beetje meten met twee maten?

26 juni 2020 om 12:46

@zermatt_person Bayern en Liverpool bv hebben toch een stuk minder uitgegeven maar er zullen idd misschien clubs zijn die daar wel in de buurt komen

26 juni 2020 om 12:51

Denk dat guardiola een trigger woord voor je is. Het gaat in dat zin over abidal. “Ik had meer verwacht van iemand die ONDER guardiola heeft gespeeld” abidal was een belangrijke schakel in het barca van guardiola. Ik dacht dat zo een iemand wel een beter inzicht zou hebben om te zien welke spelers de club nodig heeft. Daar gaat het om, en helemaal niet om guardiolas beleid of guardiola als trainer. Die ik overigens de beste trainer op de wereld vind.

26 juni 2020 om 12:57

@bf1994 dat snap ik maar dat Barca had spelers als een Messi, Xavi en Iniesta in hun prime en waar ga je zulke spelers vinden als Barca zijnde? een De Bruyne en Neymar bv zijn geweldige spelers maar die moeten wel haalbaar zijn en dat is best lastig in het geval van deze twee. verder ben ik wel met je eens dat het vreemd is dat je alleen maar controleurs haalt voor je middenveld en geen enkele creatieve speler en dat je een spits haalt van 120 miljoen om die vervolgens linksbuiten neer te zetten. dan snap je er als beleidsbepaler idd weinig van. dan kan je wel je trainer ontslaan maar geen trainer ter wereld gaat met deze selectie van Barca aanvallend, dominant voetbal op de mat kunnen leggen

26 juni 2020 om 13:24

@hangover96 ik heb het gevoel dat jij alleen naar de namen kijkt en niet naar de specifieke eigenschappen van de spelers. op Messi na zit hier geen enkele creatieve speler tussen. het elftal van Barca is totaal niet complementair aan elkaar. er is is bv op het middenveld niemand met diepgang en niemand met creativiteit. die Puig dan misschien maar of die het nu al structureel kan brengen is de vraag

26 juni 2020 om 13:31

Anderhalf miljard is ook extreem veel. We gaan nu toch niet serieus doen alsof dat niet zo is? Dat een paar andere clubs er ook in de buurt komen, maakt het 't nog niet normaal. City heeft gewoon een abnormaal dure selectie evenals een paar andere clubs. Het grote verschil is dat City aankoopt met een visie en beleid over een hele selectie, terwijl Barcelona honderden miljoenen verdampt. PSG vond het nodig om meer dan een half miljard euro voor twee spelers neer te tellen.

26 juni 2020 om 14:07

@sirius wel geweldige spelers want Neymar en Mbappe zijn buitencategorie. als je dan ziet dat Coutinho bijna net zo duur heeft gekost als een Mbappe dan heeft PSG dat toch een stuk slimmer aangepakt imo. neemt niet weg dat wat PSG en City al jaren in Europa laten zien echt een schande is als je kijkt naar de uitgaves en het materiaal. daar is echt veel meer uit te halen uit dat materiaal als wat er nu uit wordt gehaald

26 juni 2020 om 13:04

Alsof Abidal ook maar iets te vertellen heeft daar. Bartomeu bepaalt, zo simpel is het. Abidal zit daar enkel en alleen omdat Bartomeu hem een carrière na het voetbal gunt.

26 juni 2020 om 13:12

Dat zijn speculaties. Ik ga er van uit dat abidal wel wat te zeggen heeft. Totdat het tegendeel is bewezen

Aan de andere kant weten we ook niet wat er intern speelt. Arthur is vaak geblesseerd en kan nooit een wedstrijd helemaal uitspelen. Bovendien is hij ook een feestbeest gebleken, wat ook niet altijd positief kan zijn. Zowel Valverde en Setien zijn niet honderd procent van hem overtuigd. Het bestuur maakt er een puinhoop van, maar hier wil ik ze nog wel het voordeel van de twijfel geven.

26 juni 2020 om 12:26

Ik zou het ook nog enerzijds kunnen snappen. Maar dat ze dan 60 miljoen neertellen voor Pjanic? Barcelona heeft al een dringende renovatie nodig en dan gaan ze nog een bijna 30-jarige binnenhalen.

26 juni 2020 om 12:32

Liers/ En dan kom je ook uit bij een ander onderwerp : restwaarde. Je kan best 60 mil investeren, maar nog een fors bedrag verdienen op Pjanic in de toekomst zal denk ik niet lukken. Ik kan me voorstellen dat de Juve fans wel blij zullen zijn hiermee, maar barcelona maakt wederom dezelfde fout. Je ziet toch wel dat er een beetje paniek ontstaat in catalunya nu messi ook tegen zn einde aan zit.

26 juni 2020 om 12:36

Als fan van de club zou je ondertussen toch wel bijna met de handen in het haar zitten. Maar gelukkig voor Barcelona is Bartomeu volgend seizoen waarschijnlijk weg. Echt knap hoe een slecht beleid hij voert de laatste seizoenen.

26 juni 2020 om 13:45

Ik vind dat ploegen als Real en Barca helemaal niet naar restwaarde moeten kijken. Natuurlijk moet je geen honderd miljoen aan een dertigjarige speler uitgeven, maar het is een feit dat ploegen als Real en Barca boven aan de voedselketen staan. Deze ploegen kopen het eindproduct. Kijk maar naar Suarez, Hazard, Ronaldo, Bale, etc. Deze spelers zijn allemaal gekocht in de wetenschap dat je het geinvesteerde bedrag (meestal) niet meer terug zal krijgen. Het gaat erom dat ze sportief alles geven. Soms mislukt dat zoals met Coutinho en tot nu toe Griezmann.

26 juni 2020 om 14:34

het is geen vereiste maar wel mooi meegenomen natuurlijk. Als je kijkt naar Madrid doen ze net op dat vlak toch wel heel vaak heel goede zaken. Ozil, Navas, Di Maria, Higuain, Danilo, Kovacic, Theo, zelfs Ronaldo. Allemaal met winst of op zijn minst breakeven verkocht op het moment dat ze niet meer nodig waren. Ook spelers die met verlies zijn doorgestuurd natuurlijk met Illarra en Sahin bijvoorbeeld. James en Bale voegen zich wellicht bij dat rijtje deze zomer. Die zijn echter in de minderheid en heeft Madrid meestal verlies op gemaakt omdat ze gefaald zijn eerder dan hun leeftijd. Met 20 en 23 waren Sahin en Illarra immers een prima leeftijd om aan te trekken. Khedira is de enige waar je wellicht over mismanagement kan spreken aangezien hij op zijn 28 transfervrij vertrok. Restwaarde is geen prioriteit in die zin dat als een speler echt een schot in de roos is hij zijn carriere bij Madrid\barca afsluit of zoals Modric wellicht voor een appel en een ei vertrekken op hun 34-35. Je moet dat echter niet gaan opzoeken door een speler van 30 aan te trekken imo. Tenzij het een uitzondering is. Pjanic is daarin een uitzondering bij Barca, maar is het de juiste speler om een uitzondering voor te maken?

26 juni 2020 om 12:38

Laten we zegegn dat er intern wat speelt. Dan nog ga je toch niet in een verouderde elftal een jonge speler wegdoen voor een nog oudere. Als je arthur weg wilt doen omwille van gedrag ga een andere jonge speler halen, of verkoop arthur en geef die speeltijd aan puig die Duidelijk iets heeft wat het barca middenveld tekort komt. Dit is bestuur is echt te belachelijk voor woorden. OOk motivatie voor iedereen dat je een hoge positie kan bereiken zonder bekwaam te zijn.

26 juni 2020 om 13:28

Nou ja, voetbaltechnisch ontbreekt iedere logica. Daar moet haast wel iets intern spelen, want anders is er geen andere reden te verzinnen. Blijkt dit toch een technische keuze, gaat Barcelona nog hele zware jaren tegemoet.

Ik begrijp niet wat Juventus moet met al die renners op het middenveld. Ramsey, Matuidi, Rabiot, Khedira, Bentancour en dan nu Arthur ipv Pjanic. Allemaal vullen dezelfde positie op een vergelijkbare manier (en ik vond Pjanic nog de mooiste voetballer). Lijkt mij dat ze eerder een keer een creatieve middenvelder nodig hebben. Een vergelijkbare situatie met Manu een hele periode. DIe hebben ein-de-lijk een creatieve speler toegevoegd in de vorm van Bruno Fernandes en je ziet gelijk wat het doet met dat team. Ik zou als Juve ook eerder een gokje wagen met een "luie" James of Isco.

26 juni 2020 om 12:20

Arthur is toch wel meer dan een 'renner'. Bovendien zijn de dagen van Matuidi, Khedira, Pjanic nu en Rabiot bij Juve geteld. Ze zullen deze spelers in de zomer proberen te verkopen. Dan heb je Bentancur, Arthur toch 2 sierlijke spelers aangevuld met Ramsey en eventueel nog een aankoop. Kulusevski komt ook, de verrassing van de serie A voorlopig en nog maar 20. De verjonging is ingezet. Nu dient er nog een spits, extra middenvelder bij te komen. Nieuwe backs zal voor volgend seizoen zijn.

26 juni 2020 om 12:32

@luca Als Juve een aantal van de oudjes wegdoet deze zomer en als je puur kijkt naar de deal, hebben ze het zeker goed gedaan.@hangover daar heb je zeker een punt, maar Liverpool en Juve vind ik totaal niet te vergelijken als je kijkt naar het voetbal en de spelintentie. Liverpool laat zien dat het kan zonder een creatieve middenvelder. Bij Liverpool is er heel veel beweging, een dodelijke omschakeling en er staan buitenspelers die ontzettend veel goals maken. Juve speelt traag en lui en mist in mijn optiek de speler met de steekpass.

26 juni 2020 om 12:26

@hangover96 dat komt omdat Firmino als een soort van nummer 10 speelt die Salah en Mane in stelling brengt want met alleen controleurs kan je natuurlijk geen aanvallend, dominant voetbal op de mat liggen. hoe Liverpool dat oplost zou Juventus ook kunnen doen met Dybala

26 juni 2020 om 12:27

Kulusevski, Betancur en Arthur is een geweldig middenveld. Maar wie gaat het verdedigende werk opknappen?

26 juni 2020 om 12:33

Han96/ Het klopt wat jij zegt, dat Liverpool geen crea middenvelders hebben, maar die hebben drie jongens voorin lopen die dat goed maken, barcelona heeft niet 3 toppers voorin lopen, ze hebben er eentje voorin lopen maar en die zit ook tegen het einde van zijn latijn

26 juni 2020 om 13:01

@hangover96 maar Messi speelt niet in de as en dat is de enige van de drie aanvallers die de creatieve eigenschappen heeft om anderen in stelling te brengen. Suarez en Griezmann zijn spitsen die in stelling moeten worden gebracht

26 juni 2020 om 13:15

Denk dat als messi naar het middenveld vertrekt dat je puig niet meer kan opstellen. Messi is een hangende rechtsbuiten op dit moment. Het liefst hou ik mesi daar en speelt puig op het middenveld met een linksbuiten die kalk aan de schoenen heeft zoals je zegt

Prima deal voor Juve, die betalen eigenlijk maar 10 miljoen voor Arthur die alleen nog maar beter gaat worden en Pjanic is op zijn retour. Zijn dan niet exacte dezelfde types maar zo verjong je toch wel mooi op een goedkope manier. De enige reden waarom ik Barcelona dit zie doen is omdat Arthur enorm ongelukkig is en weg wilt, anders is hier echt totaal geen verklaring voor te vinden. De enige speler die je dan op het middenveld hebt van onder de 30 is Frenkie, er moet sowieso ververst gaan worden maar dan snap ik niet dat je voor een 30 jarige Pjanic kiest.

26 juni 2020 om 12:21

Ja. Zou ook niet echt willen blijven bij een club waar het al een tijdje rommelt op bestuurlijk gebied en je kennelijk al een tijdje als ruilmiddel wordt gezien. En als je je salaris kan verdubbelen, zou ik ook een transfer vorseren.

Ik vind pjanic een goede speler en een goede toevoeging, maar dat ze Arthur weg doen is voor mij een raadsel.

Kaolinga. Ey mag ik twee, zeg. Het beleid van Barcelona is echt belachelijk. Heeft Arthur deze transfer lopen vorseren omdat hij bij Juve meer kan verdienen dat Barcelona ermee akkoord gaat of is Barcelona zo erg gefixeerd op Pjanic? Arthur is een speler met potentie om wereldtop te worden. Pjanic is een speler die al aan zijn top zit en dat is geen wereldtop.

dat Juve heeft al aardig veel van hetzelfde type middenvelders. Arthur is een beetje hetzelfde als waar ze er al 4 of 5 van hebben rondlopen

26 juni 2020 om 12:28

Dybala is onze verbindingsspeler, maar als je matuidi, pjanic en Khedira hebt kan je met hun handelingssnelheid de voorste spelers natuurlijk niet bereiken. Vandaar dat deze ook zullen vertrekken en jongere spelers worden aangetrokken. Arthur, Bentancur en eventueel Aouar in een ruil met Matuidi+cash en je hebt een middenveld die 10j meekan. Aangevuld met Ramsey en Kulusevski (in de winter gekocht en de verrassing van de serie A, kan op het middenveld of rechtsvoor).

26 juni 2020 om 12:30

Anouar zou idd een topversterking zijn. ik vind Arthur geen slechte voetballer maar ook niet heel speciaal ofzo

26 juni 2020 om 12:38

We lozen een uitgebluste speler van 30j voor eentje van 24 met nog rek in zich. Dit is sowieso een vooruitgang. Maar gelijk je zegt, Arthur gaat geen wonderen voor ons verrichten, er moet nog iemand bijkomen.

26 juni 2020 om 12:43

@lucaabbraccian... dat is idd wel een vreemde beslissing. je had beter Arthur kunnen verkopen en dat geld opzij kunnen leggen om bij te leggen bij een echte versterking zoals bv een Neymar of De Bruyne

26 juni 2020 om 13:37

Ja maar dan had Juve natuurlijk nooit 80 miljoen betaald voor Arthur. Dus zo veel geld om aan Neymar of de Bruyne te besteden, had je niet ontvangen. Wellicht was Arthur zelfs nooit vertrokken als Pjanic de andere kant niet was op gegaan. Dus hadden ze hiermee geen deel van Neymar kunnen betalen. Verder wel mee eens dat Pjanic compleet overbodig is, 1 van de domste transfers ooit.

Als Barcelona zo doorgaat zijn ze over een paar jaar net zo afgeladen als Milan en united. Het beleid is echt dramatisch . Hoe kan je nou een 23 jarige speler voor een 30 jarige die al 2 seizoenen beneden niveau presteert en dan ook nog voor bijna hetzelfde bedrag .

Ik vind dat je als bestuur zijnde niet teveel je oren naar supporters moet laten hangen maar deze deal zingt al maanden rond en iedereen is er op tegen. Er is geen 1 reden te bedenken om deze deal door te laten gaan en toch zit er dan niemand in het bestuur die denkt van misschien kunnen we dit beter niet doen.

Eindelijk eens een versterking op het middenveld! Dit zou nog een goede deal zijn, langs Juve kant natuurlijk. Als dit doorgaat is Barca niet goed haha, onze Pjanic is toch al uitgeblust en heeft de wens om bij Barca te voetballen dus waarom niet. Nu nog Aouar.

Ik begrijp deze hele barca bestuur niet. Ze moeten echt gaan verjongen. Er lopen Alleen maar 30plussers rond! Wat een totale wanbeleid zeg! Wordt tijd dat er een nieuwe bestuur komt. Ipv dat ze Neymar & Martinez halen lopen ze onnodige ruildeals te maken die nergens op slaat!

Barcelona heeft genoeg talentvolle middenvelders en jongens die potentieel beter dan arthur kunnen worden, daarnaast speelt Barcelona het liefst met ervaren middenvelders die alle soorten passes beheersen (Pjanic). Financieel gezien ook een goede deal omdat ze arthur voor een aanzienlijk minder hoog bedrag hebben gekocht. Ik denk een goeie zet om talenten di er nog zijn van hem te laten leren.

26 juni 2020 om 12:59

Nog genoeg talentvolle middenvelders? Veel verder dan Puig en misschien Moriba (zelf nog niet bezig gezien, maar ik hoor er goede dingen over) kom ik niet meteen als ik eerlijk ben.

26 juni 2020 om 13:20

Moriba is echt een sensatie daar verwacht ik heel veel van als de club hem door durft te schuiven want als het aan mij ligt had het allang gemogen ipv spelers als Vidal

26 juni 2020 om 13:22

De jong is de status van talent toch al voorbij lijkt me? En Aleña wordt niks meer. Die stond te boek als groot talent, maar die heeft zowat nooit mogen spelen.

26 juni 2020 om 14:43

Kijk toch niet naar dat bedrag gekkie. Had net zo goed 120 miljoen kunnen zijn om vervolgens 110 terug te geven voor Pjanic. Of 20 en 10 miljoen. Deze bedragen zijn enkel en alleen vanwege de boekhouding zo hoor. Ze hebben 30 miljoen voor hem betaal en ruilen hem nu voor Pjanic en 10 miljoen. Slechte zaken imo. Tenzij jij Pjanic daadwerkelijk 70 miljoen waard vind. Ik eerder 25-30 miljoen hoor

Ik volg Juventus en de Serie A niet, is Pjanic zó goed dat hij het waard is om te ruilen met een 23(?) jarige Arthur die opzich best wel veel potentie heeft? Hele aparte zaken van Barça dit. Ik zou als fan wel echt pissig zijn om eerlijk te zijn.

Barca wordt wel een zinkend schip nu. Het is net of ze in de bestuurskamer pim-pam-pet spelen om het transferbeleid te bepalen. Een A? Een P? Natuurlijk, laten we Arthur ruilen voor Pjanic! Zo holt het natuurlijk achteruit. Er moet een plan komen om Messi’s afscheid op te vangen, maar nu wordt er eerder gewerkt aan een plan waardoor de club opgedoekt kan worden als Messi stopt omdat de rest ook 35 is.

Dit mag gerust de slechtste deal ooit genoemd worden in de geschiedenis van het voetbal. Je verruild een 23 jarige basis speler die uitstekend Bij de club zijn filosofie past voor een 30 jarige middenvelder die op zijn retour is. Hier moet echt wat anders aan de hand zijn, want ik kan me echt niet voorstellen dat iemand met gezond voetbal verstand dit zou accepteren.
Het doet me werkelijk pijn om mijn club zo in verval te zien, zo zie je hoe juiste personen op je juiste posities kunnen doen voor de club. Maar dit is het een grote schande als dit doorgang vind. Dat hij voor 80 mil werd verkocht kon ik me nog in vinden maar een ruil deal en 10 mil slaat echt nergens op.

Een mindere Pjanic en 10 miljoen voor Arthur! Mijn god, wat is dat Juventus goed zeg! OF beter gezegd: wat is dat Barcelona dra-ma-tisch.Hoe kan je nu ingodsnaam afscheid nemen van éã©n van je beste middenvelders (met voldoende rek/potentie) voor een aftakelende Pjanic...ik zie in Pjanic ook meer een CVM die passend van hoog niveau was. Maar het loopwerk vind ik ook niet direct iets voor hem. Daar was Arthur ook geen wereldtopper in, maar die kan het nog ontwikkelen met de jaren. Tevens gaf hij aan graag bij Barcelona te willen blijven...maar Barca heeft doorgedrukt en wilt dus toch Pjanic ipv hem. Ik snap er werkelijk niks van.7 jaar jonger, beter en meer potentieel. Dat ruil je in voor Pjanic (en je krijgt nog 10 miljoen fooi).juventus lacht zich kapot! Enige creatieve talentvolle middenvelders a.t.m. zijn Puig, eventueel Alena en in de toekomst wellicht Moriba nog. Frenkie zie ik als 6, dus niet zo zeer als creatieve middenvelder...had dan Rakitic gebruikt tegenover Pjanic... Maar niet Arthur ;; Ik had Arthur alleen geruild met Betancur en 10 miljoen. Niet Pjanic. Dan was het een goede deal geweest.

26 juni 2020 om 13:23

Het meest opvallend is inderdaad gewoon dat ze echt afwilden van Arthur. Want die heeft aangegeven te willen blijven als ik het me goed herinner.

Ze zijn daar in Barcelona echt helemaal de weg kwijt. Je ruilt een 23-jarige middenvelder met veel meer potentie in voor een 30-jarige middenvelder die alleen nog maar minder gaat worden en niet eens zoveel beter is dan Arthur Melo. Daar moet haast wel iets op de achtergrond spelen, want ik mag hopen dat daar geen mensen lopen met zo weinig verstand van voetbaltechnische zaken dat zelfs een leek nog kan zien dat dit een hele slechte beslissing is.

Ik kook echt van woede. Niet dat het garant is dat Artur een absolute basis speler wordt, maar deze deal valt gewoon vanuit geen een perspectief the verdedigen. Wat een stel embecielen in het bestuur.

Hoe de grote club Barcelona van binnenuit wordt gesloopt doet mij als Real fan ook gewoon pijn. Ik zie veel liever een gezonde club met een goeie visie waar t beschikbare geld voor transfers efficient wordt besteedt aan talenten die er vol voor leven om een topspeler te zijn. Waar zijn ze daar in hemelsnaam mee bezig. Hoop snel weer een gezond Barcelona te zien. Wens de opvolgers van dit zootje dan ook veel sterkte toe want om die club weer een beetje op de rails te krijgen...

26 juni 2020 om 13:56

Mooi woorden. Ik vraag mij ingodsnaam ook af wat nou de visie binnen de club is. Ik heb regelmatig de gedachte dat de gemiddelde voetbalzonelid het beter zou doen dan de huidige bestuurders.

Ik denk dat een sportieve terugval binnen enkele jaren niet tegen te houden is. Messi gaat nog een paar jaar mee en de wanorde met transfer hebben zoveel honderden miljoenen gekost zonder sportieve verbetering dat dit gewoonweg niet op te vangen is. We gaan een Barcelona na Messi zien die in 10 jaar tijd geen kampioen wordt. Wordt een gevallen topclub. Gevalletje Ac Milan, Arsenal, Manchester United, Hvv.

Domste ruildeal ooit
Pjanic heeft praktisch zelfde speelstijl als arturo vidal en die wil barcelona kwijt
Probeer ruilde met tottenham hotspurs coutinho - Kane of met Chelsea coutinho - kante dat zijn goede ruildeals

Dat ze nog een talentvolle speler als Arthur wegdoen voor ffp reasons kan ik ergens klein beetje begrijpen. Wat ik niet snap is why THE fuck ze zoveel betalen voor een 30 jarige speler die al jaren matig speelt????! Waarom is barcas beleid zo triest geworden?! Sinds 2013 al maken ze random transfers waar men vraagtekens bij zet. Enkel Paulinho heeft tegendeel bewezen voor zover ik me kan herinneren.

Mooie club wordt naar de klote geholpen door wanhopige beleid.

26 juni 2020 om 16:59

Arda Turan deed het anders ook niet onaardig wanneer hij speelde,maar paste gewoon niet bij Barca.

Er moet wel wat achter zitten,want dit is een deal van niks. Ze hebben dalijk wel wat uit te leggen dat bestuur.

Ongelooflijk. Als real fan ben ik hier blij mee. Maar wat is er in hemelsnaam aan de hand met Barca?

Wanbeleid ten top.
Nog 1 a 2 jaar en messi is done net als Barca...

Wat die bestuur aan het doen de laatste tijd artuur is maar 23 jaar en pjanice is 30 jaar, als dit gebeurt dan moeten Catalanen in opstand komen tegen die mislukt bestuur.

Pjanic was een van m’n favoriete spelers bij AS Roma en ik vond het heel erg jammer dat hij naar Juventus ging. Echter begrijp ik deze transfer totaal niet. Arthur Melo is een goede en jonge speler. Pjanic is ook goed maar daar zit weinig toekomst meer in en ik vind hem niet bij Barcelona passen. Al is Barcelona niet echt Barcelona meer in mijn optiek. Dus wat dat betreft begrijp ik het, tijdens het schrijven van deze reactie, eigenlijk ook wel..

Ik zou wel kunnen janken. Maar ik voel onmacht. Keer op keer gaat dit bestuur in de fout. Arthur, dé man voor de toekomst. De man met Xavi-trekjes. De man die onomstreden hã³ã³rt te zijn. Arthur verdient ons niet. Het ga je goed in Turijn, vaarwel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren