Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax gaat akkoord met tien miljoen euro betaald over periode van twee jaar’

Laatste update:

Het was een maand stil rond Noussair Mazraoui, maar journalist Thomas Rolfi van Milannews.it verzekert woensdag dat de rechtsback van Ajax nog altijd in onderhandeling met AC Milan én AS Roma. Eerstgenoemde Italiaanse club heeft naar verluidt bovendien op hoofdlijnen een akkoord met de Amsterdammers over de te betalen transfersom, zo klinkt het.

Enkele weken geleden maakten diverse Italiaanse media al melding van de belangstelling van zowel AC Milan als AS Roma voor Mazraoui. Ajax liet de vraagprijs al zakken van dertien miljoen euro naar tien miljoen euro, en heeft nu bovendien toegezegd akkoord te gaan met een betaling in termijnen. Milan wil een tweejarige lening met aflossingsverplichting afsluiten om de Marokkaanse vleugelverdediger te kunnen betalen.

Gisteren had zaakwaarnemer Nakhli Mondial van Mazraoui opnieuw contact met AC Milan, nadat de eerste gesprekken beide partijen enkele weken geleden al gevoerd zouden zijn. Over het salaris van de 22-jarige rechtsachter is nog geen overeenstemming bereikt: Mazraoui verdient naar verluidt 500.000 euro per jaar bij Ajax en zou bij een overstap naar Italië minstens een verdubbeling daarvan willen.

Volgens Rolfi heeft AS Roma nog altijd de beste papieren om Mazraoui in te lijven. Morgen reist de entourage van de tienvoudig international af naar de Italiaanse hoofdstad om opnieuw te onderhandelen over het te verdienen salaris van de verdediger. AS Roma heeft het nadeel ten opzichte van concurrent AC Milan dat het eerst zal moeten verkopen om een nieuwe speler te kunnen financieren. Eerder zou Ajax al hebben afgezien van Rick Karsdorp, die door Roma als ruilspeler werd aangevoerd.

Moet Ajax Noussair Mazraoui voor tien miljoen euro laten gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wisselgeld dit. Aan de andere kant is het ook geen speler die veel meer op zal leveren, of hij zal zich gigantisch moeten laten zien in Europa. En het is maar de vraag of er veel gespeeld gaat worden. 10 miljoen is dus een mooi bedrag.

27 mei 2020 om 20:34

Vraag mij af of Italiaanse clubs het ooit zullen leren mocht dit waar zijn. De ene club moet een lening aangaan om een back te kunnen halen en de ander moet eerst een speler verkopen. Dat lijkt mij toch niet helemaal verstandig als club zijnde. En zeker niet voor een speler van het kaliber Mazraoui.

27 mei 2020 om 20:49

1. Geen lening aangaan maar gewoon een huur met optie/verplichting tot koop.
2. Zo gek is het niet om eerst een speler te verkopen voordat je een andere koopt gebeurd altijd.

27 mei 2020 om 21:07

Acm4life. Dat staat er niet.1”Milan wil een tweejarige lening met aflossingsverplichting afsluiten om de Marokkaanse vleugelverdediger te kunnen betalen.” als ik het zo lees dan gaan ze dus geld lenen omHem te kunnen halen.2, in deze coronacrisis weet je niet hoe lang je met de ellende blijft zitten. Om dan op het randje te balanceren lijkt mij dat heel onverstandig. Maar dat is mijn mening, daar mag jij anders over denken. Veiliger lijkt mij om een speler te verkopen er er gewoon niets voor terug te halen. Dan zit je voorlopig even safe in deze periode. Dan val je niet terug bij verdere ellende. En dan heb je een potje als de financiën weer aantrekken.

27 mei 2020 om 21:20

Kan Ajax Rodriguez dan niet erbij krijgen? Lijkt me geen slechte deal, want Nico gaat toch weg.

27 mei 2020 om 21:31

Ach, anders geven we gewoon geld mee; is EU voorstander van. Maak schulden en het Noorden betaalt de rekening...

27 mei 2020 om 22:20

Zo raar is die constructie toch niet?ajax moet van de uitgaande transfers volgens de halfjaarcijfers nog ongeveer 110 miljoen ontvangen aan termijn betalingen terwijl ze zelf aan termijn betalingen nog 65 miljoen moeten betalen de komende jaren.

27 mei 2020 om 23:08

Ik vind het wel een vreemde constructie omdat er letterlijk staat dat ze een lening aangaan om iets te kunnen betalen. Niet bij Ajax maar bij derden. Dat lijkt mij in het doorgaans toch al instabiele Italië in coronatijdperk zeer onverstandig. Zeker voor een speler waarvan je nog maar moet zien of jij überhaupt kan aarden in de Italiaanse competitie. Ik snap niet dat er in bepaalde landen geen besef is dat als er geen geld is, dat een oorzaak heeft. En dat geld lenen dan niet de optie is zolang het probleem niet is opgelost.

Wat is dit nou weer voor rare bron, lijkt me dikke onzin. Mazraoui vind ik serieus een goeie speler en Ajax gaat echt niet voor 10 miljoen een goede rechtsback verkopen. Ook mazraoui gaat denk ik niet Ajax inruilen voor roma en Milan.. kan ie liever hier blijven, lekker cl spelen en ondertussen zijn interlands pakken.

27 mei 2020 om 20:20

Ik vind Mazraoui niet meer dan 10 miljoen waard. Vind hem verdedigend te zwak en aanvallend mist hij snelheid, wat voor een back erg belangrijk is en wat ook meteen de reden is dat Dest de concurrentiestrijd gewonnen heeft. Vind het absoluut een prima speler hoor, maar niet meer dan 10 miljoen waard.

27 mei 2020 om 20:34

De reden dat Dest vaker basis stond dit seizoen is omdat Mazraoui al het hele seizoen aan het kwakkelen was met blessures, op zich niet heel gek na het waanzinnige vorige seizoen, zowel voor de club als voor hem persoonlijk. Heeft meer dan 50 wedstrijden gespeeld volgens mij, dan nog de Afrika Cup kort daarna, dat is een aanslag voor je lichaam als je pas net basisspeler bent. Ik geloof nog altijd in Mazraoui, speelde tegen RKC-uit een waardeloze pot op linksback, maar tegen Chelsea op Stamford Bridge speelde hij werkelijk een wereldpartij, enorm rustig aan de bal, geen fouten, defensief stabiel, combinerend met ziyech over rechts, heb werkelijk genoten van hem die dag. Het is verder inderdaad geen jackpot speler, maar 10 miljoen voor iemand die al sinds de f'jes bij Ajax speelt.. is het niet waard om hem te verkopen.

27 mei 2020 om 22:34

Jij onderschat hoeveel 10 miljoen is... als je nog iemand verkoopt van 10 dan heb kun je een berghuos al bijna halen. Plus een half miljoen per jaar voor een bankzitter die alleen maar timber in de weg loopt is ook veel te veel. Ik neem aan dat onze arrogante amerikaan dest nog blijft of dat er een top vervanger voor komt.. een hateboer zou ik mooi vinden

27 mei 2020 om 20:27

Die gaat als verdediger zijnde toch niet naar Italië aangezien hij niet kan verdedigen?
Zou een rare aankoop zijn.

27 mei 2020 om 20:37

Er zijn wel mindere spelers naar Italie gegaan die het daar nu ook redden, vind het eerlijk gezegd geen bijzondere competitie. Tempo ligt een stuk lager en je hebt als rechtsachter soms zelfs dubbele rugdekking, dus dat lijkt me voor hem niet eens een probleem. Vind eerder dat ie onderschat dan overschat wordt, het team was meer in balans wanneer Mazraoui speelde, in plaats van Dest (restverdediging..).

27 mei 2020 om 20:38

En alsof Karsdorp zich ooit naar Ajax zou laten transfereren. Lijkt me gevalletje nepnieuws dit.

27 mei 2020 om 22:11

Wat is dit nou weer dan? Mazraoui trekt zich leuk op als de rest van het team goed is en lekker draait, maar hoort bij de zwakste schakels in het elftal. Doodnormaal backje waar 10 miljoen - zeker nu - een prima prijs voor is. Op verdedigend vlak zal elke nieuwe eigenaar van Mazraoui in een topcompetitie erachter komen waarom ze niet meer zouden hoeven hebben betaald. Bovendien, op welke gronden zou dat bedrag hoger moeten uitvallen als de man zelf door een jongere back, met eveneens de nodige gebreken, uit het elftal is gespeeld?

27 mei 2020 om 22:21

Aan de andere kant, waarom zou je hem voor 10 miljoen laten vertrekken als je huidige linksback, rechtsback en keeper vertrekken? Die drie leveren tientallen miljoenen op, waardoor je voor de linksback positie en doelman een vervanger moet halen. Waarom zou je voor 10 miljoen euro een extra vacature erbij creëren? Met Mazraoui weet je wat je hebt. Het is geen wereldspeler, maar wel een uitstekende back. Dus voor 10 miljoen via allerlei constructies omdat ze anders geen bankgarantie kunnen krijgen zou ik het niet doen.

27 mei 2020 om 22:28

Dest heeft Mazraoui helemaal niet uit de basis gespeeld. Er wordt erg veel gerouleerd bij die twee en dat komt doordat Mazraoui gewoon een heel zwaar seizoen heeft gehad vorig seizoen. Veel aan het kwakkelen met blessures en gewoon heel erg vermoeid. In de Eredivisie heeft hij 17 keer bij de selectie gezeten en daarbij 9 keer in de basis, 4 keer ingevallen en 4 keer hele wedstrijd op de bank dus. Nu wil ik niet zeggen dat hij vaste basisspeler is, maar hij is er zeker niet uitgespeeld.

27 mei 2020 om 22:37

Omdat mazroui zich bijna uit de basis liet spelen door een 19 jarige die als hij blijft volgend jaar veel beter zou worden. Als dest vertrekt zal er eenntop back komen zoals hateboer die echt veel beter is dan mazraoui

27 mei 2020 om 23:02

@klene - doet er in dit verhaal niet zoveel toe, Ajax moet niet beide rechrsbacks laten vertrekken als de linksback en doelman ook al vertrekken.@martijnovic - Hateboer gaat echt niet komen komende zomer. Die gaat de (sub)top van Italiã« niet verruilen voor de Eredivisie waarschijnlijk, terwijl Ajax ook niet snel bedragen van 15 miljoen voor backs gaat neerleggen in deze periode. Dat zit er nu even niet in.

27 mei 2020 om 23:53

@adzevedo Ik reageerde op gomes1psv als het goed is en anders was dat de bedoeling . Ik vind het sowieso onwaarschijnlijk dat Ajax beide rechtsback zogenaamd zullen laten gaan..

28 mei 2020 om 09:53

@adzevedo: klopt hoor, maar of je hem moet willen laten gaan als Ajax is een andere discussie natuurlijk. Maar in het geval ze daar wel voor kiezen, vind ik 10 miljoen geen gekke prijs.

Gek, international goed gespeeld in de CL. Dest die misschien ook vertrekken gaat. Rare verkoop zou dit zijn. 10 miljoen is ook in deze tijd weinig voor zo’ back.

27 mei 2020 om 19:55

zeker weten. Mazraoui heeft het vorig jaar in de CL vele malen indrukwekkender gedaan dan zijn concurrentie voor die positie. ik zeg niet dat het een wereldspeler is ofzo maar imo wel veruit de beste rechtsback die Ajax in huis heeft

27 mei 2020 om 20:25

Ja Japie jij kijkt ook zwart wit. Komt een pass aan of is het een blunder. Scouts kijken naar veel meer punten en zien dat Mous meer een middenvelder is die aardige wedstrijden op de back positie heeft gespeeld en Dest veel meer potentie heeft door zijn snelheid, techniek en doorzettingsvermogen.

27 mei 2020 om 20:33

@Thamike-- Japie heeft in deze toch ook gewoon gelijk. Mazroui heeft vorig jaar alles gedaan wat Dest dit jaar deed alleen dan beter. Dest is in de CL bijna elke wedstrijd door de mand gezakt, zijn directe concurrent was hem veel te vaak de baas. Dest is natuurlijk erg talentvol, maar ik vind ja de Mazroui wel tekort doet. Dest is induvidueel misschien beter met dribbels, maar in team verband vind ik Mazroui tot nu toe sterker. Daarnaast verliest Dest echt bijna al zijn kopduels.

27 mei 2020 om 20:59

@thamike hoezo kijk ik zwart/wit? de hoofdtaken van een back zijn geen onnodige tegengoals weg geven, je directe tegenstander uitschakelen en ook in aanvallend opzicht af en toe je steentje bijdragen. Mazraoui heeft hele belangrijke doelpunten en assists gemaakt op het allerhoogste niveau in de CL en daar ook geen goals weg gegeven dus hij heeft gedaan waar hij voor in het veld stond en dat nog heel goed ook. Dest zal best potentie hebben maar Ajax is een topclub en dan moet je beste speler voor een positie gewoon spelen op dit moment en is leeftijd niet relevant. wie weet is Dest over twee jaar beter als Mazraoui maar vooralsnog verdiend de beste rechtsback van dit moment nog steeds de voorkeur en dat is imo Mazraoui. als Dest hem straks inhaalt kan je hem gaan opstellen want dan is hij op dat moment de beste maar vooralsnog vindt ik dat niet het geval

27 mei 2020 om 21:25

@japie eens, daarbij heb ik in het stadion Dest een aantal cadeautjes zien geven aan de tegenstanders. Dest is een echt toptalent en zeker een betere voetballer dan Mazroui maar het is ook een bijzondere jongen. Usa voor Oranje verkiezen en nu is hij ookis al uitgekeken bij Ajax en wil vertrekken. En dat mag hij doen en vinden. Wel jammer dat deze topper niet rechtsback kan spelen in NL elftal. Hij is verreweg de beste back die het NL elftal de komende jaren had kunnen hebben maar moet echt nog beter verdedigen dat doet Mazraoui veel beter. Bij het Nl elftal hebben we op de links en rechtsback echt een probleem. Dumfries kan verdedigen maar voetballen is lastig.

27 mei 2020 om 21:35

@mnoe dat ben ik zeker met je eens. we schieten imo tekort op de keeperspositie, beide backposities en de links- en rechtsbuitenposities. Oranje heeft een aantal toppers in Van Dijk, De Vrij, De Ligt, Frenkie De Jong, Wijnaldum en Depay die allemaal in de as spelen, maar de rest van de selectie ontstijgt imo de internationale middelmaat niet. op de flanken hebben we echt een probleem

27 mei 2020 om 22:34

100% eens over het NL elftal. Maar is het dan niet gek dat we aan 4-3-3 blijven vasthouden? 3-5-2 zou toch veel logischer zijn? Met de vrij erbij, maken/Bergwijn/Boadu naast Depay, Gosens en Hateboer als backs(natuurlijk niet fantastisch maar wel bekend met het systeem?

27 mei 2020 om 22:50

@Japie je bevestig precies wat ik bedoel met zwart wit kijken en dat is niet erg want jij bent geen scout en dat bedoel ik niet negatief. Een goal maken als back zegt toch niets en vooral niet die van Nous als je het hebt over kwaliteiten. Die tegen Benfica was voor Ajax perfect maar als goal geen kwaliteit dus zal een scout dat nooit meenemen. Gaat erom wat je kunt nu en wat je kunt ontwikkelen en dat er bepaalde basis kwaliteiten zijn die best wel speciaal zijn in combinatie met andere competenties. Nous heeft laten zien een normale back te zijn die zeker vaak te ver zijn acties doorvoerde en dus vaak bal verlies lijdt. Verder geen goede voetballer is en niet specifiek verdedigend iets speciaals heeft. Dat jij zijn slechte laatste periode vergeten bent en zijn blunders niet weet zegt wel wat hoe jij er naar kijkt vooral als je bij Veltman wel met je standaard wedstrijden komt met zogenaamde blunders. Maar goed wat wat jij en ik er van vinden maakt niet veel uit Dest heeft Bayern, Barca en City interesse en Nous niet tja.

27 mei 2020 om 23:02

@dirkiekuyt1980 mee eens! je moet altijd je beste spelers opstellen en daar een systeem bij verzinnen imo en dan zie ik liever een 3-5-2 dan een 4-3-3 want ik zie liever bv een De Vrij in je elftal staan dan een Babel die niks toevoegt

27 mei 2020 om 23:07

@thamike toch moet je de aanvallende inbreng die van een back verwacht wordt niet onderschatten. een Joao Cancelo bv is verdedigend niet geweldig maar is door veel clubs gehaald omdat hij goed kan aanvallen en hetzelfde geldt voor zo een Meunir bv. dat is ook bv de kritiek op een Dumfries. verdedigend staat die zijn mannetje wel maar mensen vinden dat hij aanvallend en aan de bal te weinig brengt in Oranje. Blind staat ook linksback bij ons om zijn voetballende kwaliteiten want verdedigend is hij best een zwakke schakel in Oranje. als je het dan zowel aanvallend als verdedigend prima doet in de CL vindt ik dat Mazraoui het gewoon uitstekend heeft gedaan bij Ajax als back en dat hij tot nu toe meer heeft laten zien als een Dest. die heeft dan volgens velen veel potentie maar is het niet zo dat je normaliter gewoon je beste speler opstelt totdat de speler met potentie die qua niveau voorbij is?

27 mei 2020 om 23:59

Je begint met de hoofdtaak ‘geen onnodige goals weggeven’ mazraoui was tekens de zwakste schakel en stond bijna elke cl wedstijd garant voor een tegendoelpunt.

28 mei 2020 om 09:29

@iseldiroed die kan ik me niet herinneren hoor. welke directe tegengoals heeft Mazraoui toen allemaal ingeleid dan?

Ik heb geen idee of in de huidige markt de transferbedragen zullen kelderen, maar juist daarom zou ik als Ajax zijnde toch zeker 10 miljoen niet accepteren. Hij heeft een goede indruk achter gelaten in de Champions League, kan op meerdere posities uit te voeten, Dest lijkt op weg naar Barca... Dan zou je toch makkelijk om en nabij de 20 miljoen kunnen krijgen??

27 mei 2020 om 20:21

Nou meerdere posities.. op het middenveld komt hij wel echt tekort voor Ajax en ook voor de vervolgstappen die hier genoemd worden. Ik vind hem qua niveau vergelijkbaar met karsdorp en die ging ook voor 15. Denk dat 15 er voor nous ook wel in zit, ook in corona tijd. Maar makkelijk 20m is natuurlijk niet realistisch en is hij ook niet waard

10 miljoen voor een rechtsback die qua verdedigende kwaliteiten zwaar ondermaats is en op zijn andere, natuurlijke posities keihard door de mand is gevallen. Ik zou het prima vinden als dit waar blijkt te zijn. Aanvallend is Mazraoui aardig en hij had een redelijke periode, maar vind het echt geen topper, niet eens in potentie. Dit seizoen heb ik me helemaal kapot geërgerd aan hem, wanneer hij speelde.

10 miljoen voor Mazraoui? Ik breng hem op de fiets.zowel voor Ajax als Mazraoui een goede deal. Wel jammer voor de dynamiek van de selectie want nu mis je een speler die altijd net wat meer gaf en Ziyech en Tagliafico waarschijnlijk vertrekken ook.

Geloof er persoonlijk niet veel van, wetende ook de serieuze interesse in Dest, dat Ajax dus rechtsback zou laten vertrekken. Zou ook niet direct een reden zien waarom je qua vraagprijs zou zakken van 13 naar 10 miljoen zo vroeg in het transferspel. Los daarvan vind ik het erg armoedig dat een club als AC Milan een lening moet afsluiten om een transfersom van 10 miljoen te kunnen ophoesten en daar dan ook nog eens 2 jaar voor nodig heeft om het te kunnen betalen. Nog een reden waarom het niet logisch is om de vraagprijs te laten zakken. Dat doe je nog weleens als er direct betaald wordt. Echter is daar nu schijnbaar geen sprake van.

Als Ajax akkoord gaat met 10 mil en het vertrek van Dest betekent dat Overmars allang een nieuwe rechtsback binnen heeft.wat mij betreft Tete terug en ik weet niet hoe Liam van Gelderen erop staat...maar ik denk dat een rechtsback zelf wel in te vullen is

27 mei 2020 om 20:24

Van Gelderen heeft een aflopend contract, geen idee hoe het er voor staat in de onderhandelingen. Sowieso denk ik niet dat hij klaar is voor Ajax 1, laat staan de basis.

Ik kan me niet voorstellen dat Ajax zegt dat Mazraoui zomaar mag vertrekken als Onana, Dest en Tagliafico ook al vertrekken. Dan moet je 3 vacatures achterin opvullen met transfers. En dan voor slechts 10 miljoen? Ik vind dat geen goede zaak. Dan moeten er echt serieuze bedragen geboden.

27 mei 2020 om 20:22

Maar ze zijn nog niet weg he? Je bericht staat vol met als als als als

27 mei 2020 om 20:39

Ik denk dat een vertrek van Onana, Tagliafico en Dest niet een vreemde aanname is. Ze zijn nog niet weg, maar die drie zullen de komende 3 maanden wel vertrekken. Dat mag je aannemen door de bronnen die het vertrek bespreken. Hoe serieus deze bron is weet ik niet, maar ik ga voor het gemak uit van het vertrek van die andere drie. En wanneer dat het geval is, dan zou ik een verkoop van Mazraoui (zeker gezien de voorwaarden die hierboven beschreven staan) een onverstandige zaak vinden.

28 mei 2020 om 00:45

Vergeet niet dat Ajax met Martinez al de vervanger voor tagliafico had gehaald. Alleen bleef nico een jaartje langer.
Liggend aan zijn groei kan Pierie de vervanger op LB worden.

Daarnaast is Veltman de beste RB van Ajax (en ook van Nederland.. maar dan zullen de haters er weer op springen. Dus ik hou het hier even bij Ajax.) en zolang die blijft..
Dan heb je alleen een vervanger voor de RB nodig. Mogelijk heeft overmars daar wel ideeen voor. Timber kan daar in elk geval ook spelen.

Zonder Onana heeft Ajax een probleem. Maar onana was dit jaar al een stuk minder en wil graag weg. Nieuwe eerste keeper aantrekken en Scherpen of Kotarski erachter.

Dan krijg je dus zeker 60 misschien wel 70 miljoen totaal voor die spelers. Daar moet je toch een goede 1e keeper en een goede 2e man op rb (en eventueel op lb voor kunnen halen?

Hier geloof ik helemaal niks van. Zomaar van 13 naar 10 miljoen zakken is al ongeloofwaardig. Maar marcie die akkoord gaat met een betaling van 2 termijnen voor een Italiaanse club, in deze tijden? Kom op, dat kun je mij echt niet wijsmaken. Dikke onzin dit!

10 miljoen voor een speler die zowel Rb als LB ken spelen een hele multifunctionele speler vind hem persoonlijk beter als vd wiel rhijn of al zijn voorgangers van de afgelopen 15 jaar

27 mei 2020 om 20:35

ik vind Hatem Trabelsi toch echt stukken beter en die speelde tot 2006 bij Ajax

27 mei 2020 om 23:58

Sinds Trabelsi heeft Ajax geen goeie back dat bedoelde ik ook afgerond is het ook 15 jaar geleden

28 mei 2020 om 00:47

Veltman? Kwam in een lijst gebaseerd op feiten en statistieken uit op de 23e plek ter wereld van alle voetballers. Dus ook messi etc. Dan ben je toch best goed opzich..

27 mei 2020 om 20:45

Ik vond van der Wiel in zijn goede periode (WK 2010) echt nog wel een klasse of 2 beter. Daarna ging het echter al snel bergafwaarts en heeft ie vanwege zijn mentaliteit nooit meer heel bijzonder gepresteerd.

28 mei 2020 om 00:13

Sorry dat ik dit zeg maar vd wiel was op het Wk ook geen stuiver waard. Oranje speelde met zo een prachtteam enorm statisch. Nigel de jong gaf vD wiel constant rugdekking Nigel was toen die tijd de beste CVM van de wereld en de best betaalde speler van de Oranje selectie dat Gregory foutloos speelde was omdat hij zo een geweldige speler naast zich had. Hij brak alleen door omdat hij op 18 jarige leeftijd 12 km in een wedstrijd rende. Lang verhaal kort ik wist altijd al dat hij zou mislukken.

28 mei 2020 om 07:22

Misschien had je naar het WK 2010 moeten kijken. Dan had je namelijk geweten dat Nigel de Jong de linker CvM in het blok van 6 was en der halve amper in de buurt van de rechtsbackpositie is geweest omdat ie aan de compleet andere kant stond. Maar voor de rest ontzettend knap van je dat je 12 jaar na dato weet te melden dat hij zou mislukken. Kijk aan dat soort voorspellingen hebben we wat. Voor de rest is het natuurlijk lastig om te spreken van mislukken als iemand 15 prijzen heeft gewonnen en een WK-finale heeft gespeeld. Maar dat zag jij natuurlijk ook allemaal aankomen.

Mazraoui en marin verkopen Huntelaar en Babel gaan ook vast weg en dan M. Ihattaren voor 30/40 miljoen kopen van psv en er staat een geweldig team en als Tagliafico vertrekt dan kunnen ze Wijndal van Az halen

Onana
Dest
Martinez
Blind
Wijndal
Ihattaren
Alvarez
van de beek
Anthony
Tadic
Promes
27 mei 2020 om 20:42

Er gaat echt geen mega transfer van Ajax komen deze zomer. Zelfs 20 miljoen niet, laat staan 30-40 voor een binnenlandse transfer. Totaal niet realistisch

27 mei 2020 om 20:44

ook niet als ze 25 miljoen winst maken aan uitgaande transfers?

27 mei 2020 om 21:07

Nee, want komend seizoen gaat ook financieel zwaar worden. 25 miljoen winst gaan ze niet vast kunnen houden dit seizoen. Halfjaarcijfers waren wel dik positief, maar is sindsdien natuurlijk alleen maar minder geworden.

Natuurlijk staat er met Timber weer een nieuwe klaar maar Veltman wil al jaren de stap naar het buitenland maken en als we de verhalen mogen geloven staat Dest nadrukkelijk in de belangstelling om meer geld in het laatje te brengen. Ik vind 10 miljoen wel wat laag voor een jongen met nog twee jaar contract terwijl hij in potentie de rechtsback van Ajax is. Hij is verdedigend wat minder maar positioneert heel erg goed en is in balbezit super als rechtsback. Ik zou hem niet laten gaan voor zo’n laag bedrag en ik denk persoonlijk dat Marc dat ook niet zal doen, behalve als er wat mis is met die jongen.

Strik erom heen en wegwezen, wederom een figuur die z'n,ego groter is dan zijn prestaties,komt tekort op elk gebied

Ik geloof hier geen zak van. Heeft vz wel aan fact checken gedaan? Iemand die bron gezien. Dest die ws wel verkocht wordt en Veltman die ze het beloofd hebben gaan ze mazraoui echt niet voor Zon laag bedrag vd hand doen. Overmars zeker...

Als mazraoui 500.000 per jaar bij Ajax verdient is dat dan netto of bruto,aangezien beugelsdijk 4ton bij ADO schijnt te verdienen..

Zeg wat je wilt, ook al is het vorig jaar vertegenwoordigd Mazroui gewoon een bepaalde waarde door zijn bijdrage aan de CL opmars van Ajax. Hij scoorde ook en is veelzijdig en is ook international.ik begrijp zeker dat er mensen zijn die het niet in hem zien zitten, hij maakt echt zeker z'n fouten, maar ik denk dat Ajax hem absoluut niet laat gaat voor 10 miljoen, niet doen als of er zeeen met goede backs zijn op dit moment.

Ik denk dat dit niveau ook het maximale is van Nous. Dus van mij mag hij vertrekken. Beter een talentvolle jeugdspeler op die plek. Of anders een Braziliaan. Verbaasd me wel dat Ajax akkoord gaat met een betaling in termijnen. Meestal is Overmars niet zo van het "in termijnen betalen." Want ik bedoel van dit geld is wisselgeld man. Tien miljoen! Dat zijn geen bedragen waar Ajax de laatste jaren zaken mee doet. Het verbaasd me ook dat Milan het bedrag niet gelijk op tafel kan leggen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren