Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Arsenal weet van vertrekwens en meldt zich met 22 miljoen bij Ajax’

Laatste update:

Arsenal mengt zich in de strijd om Nicolás Tagliafico en volgens The Sun heeft de Londense club circa 22 miljoen euro over voor de linksback van Ajax. Manager Mikel Arteta maakte voor de coronacrisis doorgaans gebruik van Bukayo Saka aan de linkerkant van de verdediging, maar het is de bedoeling dat laatstgenoemde op termijn naar voren wordt geschoven. Tagliafico zou dan de linksbackpositie bij Arsenal moeten overnemen.

Volgens bovengenoemde krant heeft Tagliafico wel oren naar een transfer richting Arsenal, omdat de Argentijnse flankspeler zichzelf graag wil testen in een Europese topcompetitie. Ajax is bereid om mee te werken aan deal voor de 27-jarige verdediger, mits er een aantrekkelijk aanbod op tafel wordt gelegd, zo klinkt het. De huidige verbintenis van Tagliafico in de Johan Cruijff ArenA loopt door tot de zomer van 2022.

TOP 10 GOALS - Quincy Promes

Tagliafico is al enige tijd een vaste waarde bij Ajax en vooral dankzij zijn goede optredens in de Champions League is hij op de radar verschenen van verschillende Europese topclubs. Barcelona, Paris Saint-Germain, Chelsea en Atlético Madrid zijn reeds in verband gebracht met de Ajacied, die zelf een transfer naar de Serie A ook wel ziet zitten. Tagliafico kwam sinds zijn komst naar Ajax in januari 2018 tot 12 doelpunten en 15 assists in 99 optredens voor de Amsterdamse club.

De linksbenige verdediger had vorig jaar al een toptransfer kunnen maken. "Atlético was geïnteresseerd. Maar we besloten om nog een jaar bij Ajax te blijven en daarna zakte de interesse weer weg. Dit jaar ligt alles nog open. We wachten af wat er gaat gebeuren", zo liet zaakwaarnemer Ricardo Schlieper vorige week weten in gesprek met Radio Continental. Tagliafico zelf droomt van het spelen in een grote competitie. "Ajax is een fantastische club, maar de Eredivisie is niet zo sterk. De Premier League is voor mij wel de beste competitie ter wereld. LaLiga is de nummer twee en daarna volgt de Serie A. Als er een mogelijkheid voorbijkomt, dan gaan we die bespreken."

Zou Arsenal een goede club zijn voor Nicolás Tagliafico?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voor deze topper met fantastische mentaliteit zal Ajax hopelijk wel wat meer vragen dan 22 mln.

22 mei 2020 om 10:10

Ik denk dat de vraagprijs tussen de 30 a 40 miljoen zal zitten. Opzich is die 22 miljoen geen slecht startbod om de onderhandelingen mee te beginnen, Overmars zal er vast wel een mooie deal uitslepen mocht Arsenal echt concreet zijn, want nu is het alleen nog maar the Sun die het meld en dan houd ik het nog op een gerucht.

22 mei 2020 om 11:49

Hij heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan van 20 miljoen waarbij alles boven de 20 tussen hem en Ajax wordt gedeeld. Dan ga je nooit 40 krijgen natuurlijk

22 mei 2020 om 12:20

Nee dat niet maar ook Taliafico heeft er dus belang bij dat er wel wat meer betaald wordt dan 22 miljoen euro.

22 mei 2020 om 12:39

@speedy, zou Arsenal dan niet maximaal 20 miljoen betalen aan Ajax en de rest als 'tekengeld' aan Tagliafico? Of dat Arsenal het nou betaalt aan de speler of aan Ajax maakt voor Arsenal niks uit. Uiteindelijk heeft de speler wel weer baat hierbij. Daar prikt een zaakwaarnemer zo doorheen. Dus de afkoopsom werkt alleen maar nadelig voor Ajax.

22 mei 2020 om 12:59

Dan komen mensen hier aan met 30-40 miljoen. Geaajax94 hoe kom je hier nou bij? Is wel een beetje veel vind je niet?je ziet hier af en toe bedragen voorbij komen die alle realiteit kwijt zijn

22 mei 2020 om 13:09

Er staat geen gelimiteerde transfersom in het contract van Tagliafico. Er ligt zover ik heb gelezen alleen een afspraak om alle bedragen die boven de 30 miljoen kwamen te delen tussen Ajax en Nico. Geen gelimiteerde transfersom, waardoor Ajax bedragen moet accepteren en het delen van alles boven de 30 miljoen (wat door de huidige crisis misschien niet zo heel relevant gaat worden.

22 mei 2020 om 13:19

Wat een onzin @london Calling. Waarom zou je dat in een contract zetten??stel je hebt gelijk en Ajax wil 30 miljoen. Warvan er 20 naar Ajax gaat en de andere 10 gedeeld worden tussen Nico en Ajax.dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Arsenal zal dan 20 bieden en 6 aannico. Arsenal 4 miljoen goedkoper uit en Nico 1 miljoen beter af.

22 mei 2020 om 13:39

@d@nny, google is your friend, dit kun je zo opzoeken.

22 mei 2020 om 13:45

@ Adzevedo het is boven de 20 miljoen. En zo iets moet je ook vastleggen in het contract. Dat zal echt niet alleen het woord van Overmars zijn dat ze dat gaan delen.

22 mei 2020 om 14:43

Ik heb het nagekeken en je hebt inderdaad gelijk wat betreft de informatie. Het gaat om 20 miljoen en niet 30. Het verhaal komt van Van Gelder, dat is echter de enige bron. Er staat echter niks over die precieze verdeling tussen Ajax en Nico. Voordat iedereen denkt dat dit 50/50 is, dat is zeer waarschijnlijk niet het geval. Overmars heeft in het verleden aangegeven dat ze spelers slechts in beperkte mate laten verdienen over de transfersom. Over een gelimiteerde transfersom kunnen we kort zijn, die heeft Ajax zeer waarschijnlijk niet afgesloten aangezien Ajax daar niet contractueel mee werkt. Anders ben je bij een bod gelijk verplicht te accepteren, zo werkt Ajax niet. Er zal ongetwijfeld wel wat op papier staan.

22 mei 2020 om 17:59

@hansje1969, tegenwoordig (voor de coronacrisis) betalen clubs gewoon veel geld voor spelers. Het zijn absurde bedragen ja, maar er zullen altijd wel een aantal zijn die het betalen. Daarnaast denk ik dat Ajax dat wil vragen voor Tagliafico (mijn mening), of hij dat waard is is een tweede. Daarnaast worden er vaak ook veel afpsraken gemaakt met bonussen enz. Dat betekent vaak dat de transferprijs iets lager ligt en via bonussen dus alsnlg hoog kan oplopen. Overmars gaat vast ook niet bij elk eerste bod direct akkoord, je gaat altijd proberen om er iets extra's uit te halen natuurlijk. Hoe het verder contractueel (transfersom sn verdeling geld) geregeld is weet ik niet en daar kan ik ook niet mijn mening over geven.

22 mei 2020 om 10:45

Lijkt me toch een prima bedrag voor deze tijd, zeker voor iemand met een vertrekwens wiens marktwaarde er niet bij omhoog schietc als hij (moet) blijft.

22 mei 2020 om 11:06

22 miljoen is helemaal niet zo'n gek startbod hoor. Tagliafico is bijna 28 en wil weg. Hij zit qua spel waarschijnlijk in de buurt van zijn max. De recordbedragen ontvang je alleen voor iets jongere spelers die laten zien zeer talentvol te zijn.

22 mei 2020 om 12:18

Zoveel meer zal het anders niet worden. Je kan voor zo'n lnksback max 30 verwachten, maar in deze situatie zullen ze blij zijn met 25.

22 mei 2020 om 14:43

22 miljoen voor een 27-jarige linksback die al op zijn top zit is een prima bedrag lijkt me.

Het zou echt belachelijk zijn als Arsenal zich focust op een linksback. Met Tierney en eventueel saka genoeg talent op links waar we ook nog kolasinac hebben. Ze kunnen zich beter focussen op een cv of middenvelder.

22 mei 2020 om 10:08

Kan ik me ergens bij voorstellen, maar weet niet of Arsenal Saka ziet als lange termijn linksback. Heeft het uitstekend gedaan, vooral in balbezit. Weet niet of ik hem tegen Mahrez/Bernardo, Ziyech, Lucas, Zaha, Salah, en wellicht Sancho zou willen zien en dergelijke. Hoe heeft Tierney het gedaan? Niet veel van hem gezien. CV's hebben jullie ook een aantal van.

22 mei 2020 om 10:24

Tierney begon best goed in verschillende wedstrijden totdat eigenlijk heel het team niet goed speelde. Na dat Emery ontslagen werd was hij al snel geblesseerd geraakt. Dus dit seizoen is het lastig te beoordelen. Ik verwacht dat Arsenal hem wel ziet als eerste linksback. Saka bedoelde ik meer voor als er veel blessures zijn want verdedigend red hij zich wel prima maar hij zal toch wel in de aanval moeten staan. Cv’s hebben wij inderdaad een aantal van maar geen 1 die echt het niveau omhoog brengt. Dus hopelijk kunnen we enkele kwijtraken zodat er nog eentje gehaald wordt.

22 mei 2020 om 10:34

Zullen we zien komend seizoen, ben het met je eens dat de focus op andere posities misschien wat groter hoort te zijn inderdaad.

22 mei 2020 om 11:30

Dat is geen misschien. Ik hoop dat Arsenal probeert Ake te halen. En als je dan Saliba daarnaast zet heb je an sich je verdedigig op orde.

22 mei 2020 om 10:37

Zat ik ook aan te denken. Tierny is toch voor best veel geld gehaald. En die 2 willen allebei indien fit gegarandeerd een basisplek. Als Nico naar Engeland wil zat ik te denken aan Chelsea, of Spurs.

22 mei 2020 om 10:41

Dat lijken mij inderdaad mooie opties voor Nico. Als er keuze tussen die 2 is zou ik toch kiezen voor Chelsea omdat zij onder lampard graag willen aanvallen en daar houd Nico ook wel van. Aan de andere kant past die ook wel bij spurs doordat Mourinho toch houd van verdedigen.

22 mei 2020 om 11:05

Chelsea heeft ook een goeie mix van wat ervaren jongens met aanstormend talent. Lijkt mij inderdaad de beste optie

22 mei 2020 om 10:43

Maar waar wilt Arsenal dat van gaan betalen dan? Spelers die gevraagd werden om salaris in te leveren. Zegt genoeg over de financiële situatie bij Arsenal. Maar dan later wel met miljoenen spelers aantrekken?? Verwacht nou niet te veel van Arsenal komende transferwindow.

22 mei 2020 om 10:46

Geen idee waar Arsenal het geld vandaan wilt halen. De verwachting is zeker dat enkele spelers vertrekken dus daar zou wat geld mee vrijkomen.

22 mei 2020 om 11:30

Waarschijnlijk betalen sky en Fox of welke tv maatschappijen daar ook zitten weer tientallen miljoenen per club als de competitie weer begint

22 mei 2020 om 11:50

Denk je dat de spelers dat zullen accepteren die war salaris in hebben moeten leveren? De spelers die evt verkocht worden. Zullen niet voor de hoofdprijs meer verkocht worden. En zal Arsenal eerst de financiële gaten opvullen. En dan pas weer uit gaan geven

22 mei 2020 om 12:31

Arsenal heeft sws al beloofd dat de spelers geld terugkrijgen. Ze zullen dan toch echt wel geld binnenkrijgen. Wij weten de details niet dus kunnen wij ook niet echt beoordelen.

22 mei 2020 om 13:31

Dat klopt. Maar daarvoor moeten ze oa CL halen. En diverse andere preststies verrichten. Behoorlijk onbegonnen werk.

En hoe zou jij het vinden als jouw baas wat van je salaris neemt. Om daarna 3 maanden later iemand anders voor jou functie binnen te halen voor hoger salaris.

Tuurlijk beloven ze van alles. Maar nu in deze tijd is dat gewoon niet realistisch.

22 mei 2020 om 13:33

Zoals ik al zei is het moeilijk te beoordelen als we de situatie niet kennen. Wij kennen de financiële situatie niet en dus kunnen we logischerwijs alleen gissen naar de werkelijke situatie.

22 mei 2020 om 14:26

We moeten nou niet gaan doen of Arsenal volledig afhankelijk is van 30 miljoen euro per jaar die ze besparen door de salarisvermindering. Dat heeft er puur mee te maken dat ze nu geen inkomsten hebben en dat je dan vooral dik verlies maakt op bijvoorbeeld salarissen. Maar volgens jou kan dus geen 1 club spelers kopen want zowat bij elke club leveren spelers salaris in. Arsenal wordt geschat op de 5 rijkste club ter wereld aangezien ze tot 2017 elk jaar dikke winsten hebben behaald. Bij Barca leveren de spelers veel meer in maar die gaan geen spelers kopen wil je zeggen? Nogmaals die 30 miljoen die ze besparen, is echt niet fundamenteel om de club overeind te houden. Daarnaast zijn dat ook gewoon verschillende potjes. En aangezien er nu geen geld binnenkomt en spelers niet werken is het toch ook niet vreemd dat ze een klein deel van hun veel te dikke salaris inleveren? Arsenal zal heus geen 200 miljoen uitgeven, dat doen ze sowieso al nooit. Maar ga nou niet doen of die salarisvermindering er voor zorgt dat je 0 euro kan uitgeven. Dus omdat je 30 miljoen bespaard kan je helemaal geen geld meer uitgeven, overigens is Arsenal ook van plan om spelers te verkopen en dat geld (deels) te gebruiken voor nieuwe spelers..

Arsenal wil weer eens voor dubbeltje op de eerste rij zitten.
30 tot 35 miljoen is meer dan redelijk.

22 mei 2020 om 10:09

Welke club betaalt altijd direct de hoofdprijs? 😅

22 mei 2020 om 10:11

Nee maar dit is een belediging.

22 mei 2020 om 10:18

Dit is helemaal geen belediging. Geschatte marktwaarde van Nico is 28M en de gewenste transfersom zal daarom zo rond die koers liggen omdat er ook afspraken zijn gemaakt dat Ajax meewerkt aan een transfer bij een marktconform bedrag. Als Arsenal dan een eerste bod van 22M doet (mocht dit überhaupt waar zijn want The Sun) is dat gewoon een normaal openingsbod, 80 procent van de geschatte marktwaarde. Ik zie als Ajacied ook graag nog wat miljoentjes extra, daar zal Marc ook wel voor zorgen, maar een belediging is dit echt niet hoor.

22 mei 2020 om 10:18

Dit is gewoon een heel degelijk bedrag, als je er 25 uit kan krijgen is het gewoon een mooi bedrag. Gekomen voor paar miljoen, bijna 100 wedstrijden zijn aandeel gehad en nu een fraaie stap naar topcompetitie aan een heel realistisch bedrag.

22 mei 2020 om 10:50

Skede, Barcelona is nogal goed in teveel geld betalen voor spelers😅

22 mei 2020 om 23:46

@ Skede
Barcelona

22 mei 2020 om 10:55

Coronacrisis, 22 miljoen voor een 27-jarige linksback uit de Eredivisie. Wat verwacht je?

22 mei 2020 om 12:24

"ja, Corona enzo, we willen je sterkhouders voor de helft van de prijs. " Dat Ajax of de hoofdprijs vraagt, of de crisis afwacht en probeert de selectie verder in stand te houden gezien dat zeer waarschijnlijk het slimste is met oog op komend seizoen. Dat verwacht ik.

22 mei 2020 om 12:44

Zeker is het voor Ajax het beste om de selectie bij elkaar te houden. Maar toch verwacht ik dat onana en Nico echt wel de volgende stap willen maken. Ajax heeft dat ook beloofd en zal meedenken. Ajax zal echt niet 50% korting geven maar zullen wel meedenken met hun.

22 mei 2020 om 14:17

Alleen heeft hij nog maar voor 2 seizoenen een contract en daarnaast wil hij graag weg. Van de ene kant zou het beter zijn om nog te wachten, maar in zijn geval kun je je afvragen of hij na volgend jaar meer op gaat brengen. Daarnaast vind ik wel dat je niet alleen naar transfersommen moet kijken, maar ook naar toegevoegde waarde. En ondanks dat ik hem afgelopen seizoen minder vond dan het jaar daarvoor, zie ik zo niet direct een vervanger voor hem (los van Wijndal die wel jonger is maar ook veel zal kosten).

22 mei 2020 om 14:30

De helft van de prijs? Heb je ooit gedacht dat Nico 45-50 miljoen zou opleveren dan? En je komt de hele tijd met hoofdprijs. Ajax heeft afgesproken met spelers als Nico en Onana dat ze niet de hoofdprijs zullen vragen en zullen meewerken als er een goede club komt. Dat betekent niet dat ze voor een schijntje weg mogen. Maar dat is al heel iets anders dan wat jij zegt.. Als je tussen de 25 en 30m krijgt voor Nico dan moet je gewoon blij zijn want meer dan dat zie ik gewoon niet gebeuren. En Nico en Onana hebben beide gewoon uitgesproken dat ze 100% weg willen.

23 mei 2020 om 00:00

22 miljoen is niet de helft van de hoofdprijs, Tagliafico gaat niet voor +40 miljoen de deur uit. Het is Ajax' goed recht om te vragen wat ze willen, maar linksbacks gaan nooit voor veel geld de deur uit, qua marktwaarde werkt zijn leeftijd ook niet mee en de competitie helpt dan ook niet. Ik zou dan gewoon testen wat je met een laag bedrag kan losweken. Laten we eerlijk zijn, je hebt net Ziyech verkocht aan Chelsea voor maar 40 miljoen. Dan zou ik ook rekening houden dat Tagliafico, als een vriendendienst, ook beschikbaar is voor een lager bedrag dan dat je zou willen.

22 mei 2020 om 12:14

Hij heeft om te beginnen een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan van 20 miljoen. Waarbij alles wat meer is tussen hem en Ajax wordt gedeeld ik kan me niet voorstellen dat het daarmee veel hoger gaat worden als 20. zeker geen 35.daarnaast wordt hij 28. Er is nog nooit een linksback van die leeftijd weg gegaan voor meer dan 25 miljoen. Ook niet in of naar de premier league of een van de andere top competities. Er is uit de kleine competities met Tierney maar een keer een linksback vertrokken voor meer dan 22 miljoen, naast dat die een stuk jonger was dan Tagliafico wordt die als Brit als homegrown player gezien in de PL wat hem meteen een stuk duurder maakt. Met 35 miljoen zou hij meen ik zelfs na Mendy en Mendy die naar Real en City gingen de duurste linksback ooit worden. Ik vind Tagliafico een geweldige speler, maar een beetje reeel mogen we wel blijven toch. Een belediging is 22 miljoen dan ook zeker niet. In ieder geval niet gebaseerd op de transfervergoedingen tot nu toe voor linksbacks betaald zijn.

22 mei 2020 om 12:32

Records zijn er om te verbreken. Ajax verkocht ook De Ligt voor 85,5miljoen, na Harry Maguire ook de duurste CV ooit. Dus je eerste argument gaat al niet op dat het niet kan. Ten tweede, juist bij een eventuele afspraak waar jij het over hebt zou het dus Tagliafico zelf ook meer opleveren als zijn transfersom omhoog gaat. En als laatste: Ajax heeft zat geld op de bank. Het zou niet heel slims zijn om in tijden van crisis sterkhouders te verkopen, tenzij het echt financieel niet anders kan. Niemand weet hoelang die crisis nog gaat duren natuurlijk, maar we zijn niet van 't fonds natuurlijk. Arsenal kan niet komen met "ja, Corona enzo, we willen je sterkhouders voor de helft van de prijs. "

22 mei 2020 om 12:52

Natuurlijk zijn records er om gebroken te worden. Maar we hebben het hier niet over een talent van 19 maar over een speler van 28. Natuurlijk heeft tagliafico ook baat bij een hogere transfersom, alleen weten ze dit bij Arsenal ook, dus dan wordt het al snel hoe hoger de transfersom hoe lager het salaris. vanuit hem kan hij beter een iets hoger salaris of tekengeld vragen wat hij niet hoeft te delen. Je hoort mij ook niet zeggen dat het niet kan. Maar we moeten met zijn alleen wel een beetje redelijk blijven lijkt me. Op basis van de transfermarkt voor corona is 22 miljoen voor een linksback van 28 uit een van de kleinere competities zeker geen fooi eerder de hoofdrpijs en als dat nog iets meer wordt helemaal. Nederlandse clubs (ik had een paar dagen terug een zelfde discussie over 15 miljoen voor Dumfries wat veel mensen ook te weinig vonden) staan niet in hun eentje boven de markt.

22 mei 2020 om 13:02

@myvision, de spelers hebben ook wat te willen hè. Zowel Onana als Tagliafico hebben aangegeven dat ze het wel gezien hebben bij Ajax. Nee, Ajax hoeft niet te verkopen omdat het financieel noodzakelijk is. Maar nogmaals, de spelers hebben ook wat te willen en volgens mij zijn er ook gewoon afspraken met deze spelers gemaakt.

22 mei 2020 om 14:32

Inderdaad, maar dat praat hij de hele tijd overheen. De spelers willen allebei weg. En ze hebben ook nog eens afspraken gemaakt. Je noemt ook helft van de prijs maar Nico is nooit 50m waard geweest, ook niet voor de Corona crisis. 25-30m is gewoon een prima bedrag en denk dat Ajax dat ook zeker zal accepteren..

Tja, dat zou wel typisch Arsenal zijn. 22 bieden op Nico om vervolgens ergens in augustus bij Sadilek uit te komen. Denk dat Nico overigens prima in de Premier League zou passen. Al zie ik hem bijna overal wel slagen.

22 mei 2020 om 10:09

Sadilek voor 22 miljoen ophalen bij PSV vind ik een prima deal hoor

Zou ik wel een erg leuke transfer vinden, en ook de juiste speler voor Arsenal denk ik. Wel mag ik hopen dat Marcie wat meer verlangd dan 22 miljoen.

Arsenal heeft genoeg linksbacks met potentie. Hoop en denk dat zij zich eerder zullen focussen op het versterken van een andere positie..

Ik vind 22 miljoen voor een 27 jarige verdediger die gekocht is voor nog geen 5 miljoen echt een prima startbod. Hopelijk weet Ajax er nog iets meer uit te slepen maar ik ben hier zeker niet ontevreden mee. Ik gun Nico zijn transfer en Arsenal is een mooie club, ik hoop dat ze er uit komen!

22 mei 2020 om 10:17

Ach, lekker laten gaan voor een bedrag van 25 miljoen. Die jongen heeft zich uitstekend gedragen, zelden verzaakt en vanaf dag 1 duidelijk gemaakt dat hij nog een stap wil zetten. De beste linksback (na Maxwell) die ik heb heb mogen aanschouwen bij Ajax. Wat een geweldenaar.

Er zijn waarschijnlijk technisch begaafdere backs te vinden, maar er is bijna geen constantere speler te vinden de afgelopen 2 jaar op Onana na en dat wil best wat zeggen. Vond hem in het topjaar constanter dan de Ligt en De Jong. Dan is 22 miljoen met alle monsterbedragen die rond gaan wel erg weinig.

22 mei 2020 om 14:21

Ik vond het afgelopen jaar minder dan het jaar daarvoor. Daarnaast heeft hij wel een aantal verkeerde trekjes. Als hij bij een kleine club gespeeld zou hebben, dan zou hij per jaar meerdere schorsingen oplopen (neem bijvoorbeeld het bewust op de benen gaan staan van Svenson). Ik heb het gevoel dat deze trekjes steeds meer naar voren gaan komen en dat er een tijd komt dat hij er niet mee weg blijft komen.

Zie hier veel mensen praten over meer dan 30 miljoen, vergeet niet dat als de competities weer beginnen, Tagliafico een 28 jarige linksback is die nog nooit een heel seizoen in een top competitie heeft gespeeld, 22 miljoen is dan een hartstikke mooi bedrag om te ontvangen.

22 mei 2020 om 10:25

@jajaja007: Mocht dit allemaal waar zijn, dat weet je natuurlijk nu niet, dan ga je als verkopende club natuurlijk nooit akkoord met een openingsbod. Net zo min als een kopende club direct op de verkoopprijs gaat zitten. 22 miljoen is wel een prima openingsbod (nogmaals, mocht het waar zijn) en als Ajax er rond de 25 miljoen uit haalt, is dat een prima prijs voor alle partijen lijkt me.

22 mei 2020 om 11:20

Heeft anderhalf jaar CL gespeeld, das gewoon een topcompetitie.

Beetje weinig. We gaan er maar van uit dat dit en startbod is, met ook nog eens Corona-korting.

Tagliafico past wat mij betreft perfect in het spel van Simeone bij Atletico Madrid. Jammer dat ze al voorzien zijn van een talentvolle back, zou het leuk vinden om Tagliafico daar te zien.

Arsenal is geen top 4 van Engeland momenteel, ik neem aan dat Tagliafico elke jaar in de CL wilt spelen. Waarom niet naar Chelsea, Manchester United of Manchester City?

Waarom zou Arsenal dit doen met Tierney en Saka in de selectie? Willen ze Saka naar voren gooien? Waarom zou je dat doen als zijn plafond veel hoger ligt als linksback?

22 mei 2020 om 11:33

Je ziet dat dit van The Sun komt, dan weet je al genoeg. Maar inderdaad, linksback is niet waar de focus van Arsenal moet liggen. Een van de weinige plekken die echt goed voorzien is.

Hij koste 4,5 miljoen euro, is bijna 28 jaar en heeft zijn waarde in zijn 2,5 jaar meer dan bewezen. Ik vind dit een prima startbod, gooi er acht miljoen bovenop en we hebben een deal. Ik denk dat 25 miljoen het minimale is dat je er uit moet halen, ik hoop dat we richting de dertig miljoen gaan voor Nico.

De vraag is meer wat valt er met Arsenal te winnen.... niet doen Nico. Je kan beter krijgen

Nee man Nico, dat moet je niet doen. Arsenal is momenteel echt de laatste club van de top 6 in Engeland waar je naartoe moet willen. Laten die maar eerst de boel weer op orde krijgen qua selectie samenstelling. Er zit nog zoveel potentie in die club, maar het aankoopbeleid is echt om te janken. Daar speel je niet mee om de titel en is het maar de vraag of je CL gaat spelen structureel. Ga dan liever naar een Atletico, Napoli of Inter bijv. Daar past Nico ook het best imo.

22 mei 2020 om 14:36

En dan wel Napoli noemen of Atletico. Het aankoopbeleid van Atletico is goed wil je zeggen? Die spelen volgend seizoen ook gewoon EL als het zo doorgaat. Napoli kan ik al helemaal niet serieus nemen. Daar is altijd onrust en die zijn vorig jaar nog volledig weggespeeld door Arsenal.. en Inter tja, leuke club maar spelen niet eens met een 4-mans verdediging en Inter wordt ook elk jaar al in de groepsfase CL uitgeschakeld en vervolgens ook in de EL in een vroegtijdig stadium. In hun beste jaar in de Serie A ook nog steeds veel minder dan Juventus en zelfs Lazio..

Er kan dan wel een Corona crisis zijn maar Ajax kan gerust minimaal 40 miljoen voor Taglio krijgen. En hij is dat ook wel waard gezien zijn inbreng. Backs zoals Taglio zijn er niet zoveel dus kom niet met een schamele 22 miljoen aanzetten met excuus de Corona crisis. Een crisis die we onterecht te groot maken met als gevolg dat de economie echt een opdoffer heeft gekregen.

22 mei 2020 om 12:52

Niet mee eens, zijn waarde is zo’n 30 miljoen. 22 miljoen is dan een prima openingsbod. Ik zou echt niet weten in welke wereld tagliafico ‘minimaal 40 miljoen waard is’. Is al bijna 28 jaar en heeft nog nooit in een topcompetitie gespeeld.

22 mei 2020 om 12:59

40 miljoen is wat veel niet. Daarmee zou hij de op twee na duurste linksback ooit worden.tagliafico is een prima speler voor een club als Arsenal, Maar je kan toch niet zeggen dat er bij al de topclubs (wat Arsenal niet eens is) maar 2 linksbacks beter zijn terwijl die met zijn allen jaarlijks genoeg backs halen.

22 mei 2020 om 14:37

Als Ajax 40m vraagt dan zal hij heel zijn carrière bij Ajax spelen. Ziyech ging voor 40 en dat is een aanvaller.. en dat was zelfs voor Corona. Maar blijkbaar heb je weinig verstand van de transfermarkt..

Arsenal geeft al 80 miljoen uit en dat blijkt dan een miskoop.(onvoorzien ja....) Ajax moet gewoon wat hoger in de boom gaan zitten. Maar Overmars weet daar wel raad mee. Engelse clubs zijn genegen veel hogere transfersommen te betalen,gebruik van maken dus!

22 mei 2020 om 14:40

Beetje vroeg om Pepe een miskoop te noemen vind je niet? Kwam in een totaal nieuwe omgeving in het slechtste Arsenal van de afgelopen 25 jaar. Sinds Arteta er is doet hij het sowieso veel beter. In de PL in maar 1500 minuten bij 10 doelpunten betrokken. Nou dat is echt niet slecht hoor. Elke 150 minuten bij een doelpunt betrokken. En hij wordt alleen nog maar beter. Zeker sinds Arteta er is. Overmars is juist bereid mee te denken met Nico en ook met Onana. 25m tot 30m is gewoon een heel goed bedrag voor Nico..

22 mei 2020 om 16:08

Als je 80 miljoen hebt gekost vind ik dat je gelijk het verschil moet maken,zoals van Dijk,maguire en Higuain wel deden (de 1 deed het beter dan de ander) om maar een paar dwarsstraten in die prijsklasse te noemen. De eerste seizoenshelft helemaal niets gezien van Pepe in positief opzicht. Mag ie een jaar wennen?normaal wel,echter als een club als Arsenal zo'n bedrag voor een speler neerlegt dan hadden ze meer mogen verwachten van hem. In dat kader is 20 miljoen voor Tagliafico een aalmoes,daarom moet Overmars veel hoger inzetten als een Engelse club zich meldt

22 mei 2020 om 16:19

Hahaha Maguire serieus? Die heeft de eerste paar weken/maanden compleet niks laten zien en werd volledig afgemaakt in de media.. en als we nou nog een beetje hoger gaan zitten in de prijs zoals Coutinho, Dembele of Griezmann? Want die hebben zo ontzettend veel impact. En onder Emery liet geen 1 speler iets zien. Beetje makkelijk om iemand dan op 600 of 700 minuten af te schrijven. En als je zo gaat vergelijken dan is elke goede speler 200+ miljoen. Als jullie Andy Caroll in 2011 al voor dik 40 miljoen aantrekken. Hoeveel zou een speler als Suarez dan wel niet moeten zijn? 500 miljoen? Maar die kochten jullie ook voor 26 dus zo kan je totaal niet vergelijken.. overigens ben ik het volledig met je eens dat Pepe meer had kunnen en moeten brengen maar omdat Pepe veel heeft gekost, betekent het niet gelijk dat Nico 50m waard is. 22m is gewoon een prima openingsbod mocht dit waar zijn. En overigens gezien de omstandigheden waar Arsenal zich in bevond en de verbetering van het spel van Pepe, kan je echt niet zeggen dat hij een miskoop is.. werd met de wedstrijd beter en beter en dit liet hij ook zien met doelpunten/assists..

Arsenal speelt geen CL, dus lijkt me vrij kansloos verhaal. Ik denk dat Nico ook het liefst naar een top 4 club in het warme Spanje of Italië wil. Echter hebben alleen Real, Barca en Juve daar diepe zakken.

22 mei 2020 om 16:22

Dan ben je niet goed op de hoogte want Nico heeft zelf in een interview gezegd dat hij de Engelse competitie de beste van de wereld vindt en het liefst in de beste competitie wilt spelen.. iedereen doet net of die 6 CL wedstrijden per jaar belangrijker zijn dan een gehele
competitie op maximale weerstand. Want dan zouden spelers dus alleen naar Liverpool of City willen komen want dat zijn de enige 2 clubs die structureel CL spelen de laatste jaren..

Na Suárez toch wel één van mijn favorieten spelers, wat een geweldige winnaars mentaliteit. Wanneer andere er niet meer in geloven gaat hij er wel voor, en vaak met succes. Overal op het veld te vinden en overal staat hij zijn mannetje. Wat mij betreft geven ze hem een top salaris en behouden ze hem nog langer.

Jaaaaaa dit zou ik toejuichen! Grinta bij de Gunners. Zoveel beter voor Nico dan een Atleti.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren