Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ware reden achter vertrek Zlatan onthuld: ‘Hij heeft een rare persoonlijkheid’

Laatste update:

Zlatan Ibrahimovic verliet Los Angeles Galaxy begin dit jaar, nadat zijn contract bij de Amerikaanse club afliep. Emiliano Insúa kwam juist in januari bij LA Galaxy terecht en liep de Zweedse spits, tegenwoordig in dienst van AC Milan, daarmee mis. De 31-jarige vleugelverdediger heeft echter al wel de nodige verhalen gehoord over Ibrahimovic en onthult in gesprek met Radio Club 947 dat hij niet populair was bij zijn ploeggenoten.

"Ik kwam, ik zag, ik overwon. Bedankt LA Galaxy voor het geven van het gevoel dat ik leef. Aan de fans: jullie wilden Zlatan en ik heb jullie Zlatan gegeven, graag gedaan. Mijn verhaal gaat voort, jullie mogen weer naar honkbal kijken", schreef Ibrahimovic in januari toen hij zijn vertrek bij LA Galaxy aankondigde. Volgens Insúa zat de vork iets anders in de steel dan de Zweedse spits deed vermoeden op social media.

“Ik ken hem niet persoonlijk, eerlijk gezegd. Maar ik weet wel dat hij een rare persoonlijkheid heeft. Toen ik hier kwam, hebben ze me de nodige dingen verteld. Dat zijn dingen die privé zijn, het zou niet netjes zijn om me uit te spreken over iemand die ik niet ken of met wie ik nooit heb samengespeeld”, vertelt Insúa. De Argentijn speelde voor achtereenvolgens Boca Juniors, Liverpool, Galatasaray, Sporting Portugal, Atlético Madrid, Rayo Vallecano en VfB Stuttgart, voordat hij in Amerika terechtkwam.

“Ze zeggen hier dat hij geen goede collega is en dat is de reden dat hij vertrokken is. Hij is een hele goede speler, maar ze hebben me verteld dat hij geen goede collega is”, geeft de vleugelverdediger te kennen. Het is niet de eerste keer dat er vanuit LA Galaxy negatieve verhalen klinken over Ibrahimovic. Zo liet João Pedro (inmiddels speler van CD Tondela) recent optekenen dat de Zweed had gedreigd om zijn ploeggenoten ‘te vermoorden’, terwijl Joe Corona onthulde dat Ibrahimovic een bizarre tirade afstak in de kleedkamer na een ruime overwinning.

“We kwamen 1-0 voor, zij kwamen terug en toen werd het 2-2. We verloren met 3-2 door een late tegentreffer en na de wedstrijd gaf hij ons een uitbrander", zei João Pedro in gesprek met Record. “Hij zei: ‘Wie is gekomen voor het strand en een wandeling door Hollywood, kan me dat maar beter nu vertellen. Ik heb driehonderd miljoen op de bank en een eiland, ik heb dit allemaal niet nodig. De eerste persoon die zijn mond open doet, maak ik af. Die maak ik écht af!’”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nare man en op deze leeftijd nog altijd een pestkop. Heel veel respect voor wat hij bereikt heeft, maar een verschrikkelijk persoon en dan baal ik van het aantal fans van hem. Men praat vaak over een voorbeeldfunctie als het gaat om jongens als Depay, maar Ibrahimovic wordt gezien als “baas”. Bijzonder dat zo’n winnaar tegelijkertijd zo’n loser kan zijn.

30 april 2020 om 10:56

Misschien is hij wel met deze instelling gekomen waar die nu is. Waarom moet iedereen altijd de braafste zijn? Dat is juist de reden waarom mensen weinig bereiken! Altijd maar bezig zijn met van mensen van je horen te verwachten.

30 april 2020 om 11:06

Ik weet haast zeker dat deze mentaliteit hem daar gebracht heeft en niemand moet braaf zijn, wel beïnvloed het mijn mening over iemand. Ik denk niet dat het de reden is waarom mensen weinig weten te bereiken, iedereen heeft andere drijfveren. Zijn instelling heeft hem denk ik een hoop gebracht, maar is het voor jou voor te stellen dat het niet op mijn sympathie kan rekenen?

30 april 2020 om 11:11

Je hoeft zeker niet de braafste te zijn, maar je kunt wel gewoon normaal gedrag vertonen tegen je medemens. Maar Zlatan is gewoon een hele nare vervelende man. Denkt dat hij alles over en tegen iedereen kan zeggen en dat hij zo'n beetje de grootste voetballer aller tijden is. Nou ik denk dat er wel 100 voetballers zijn die beter zijn/waren en meer hebben gepresteerd dan Zlatan. Alleen in Nederland zijn er al genoeg te vinden.

30 april 2020 om 11:24

Je hoeft niet de braafste persoon te zijn en ik geloof graag dat het met zijn mentaliteit wel goed zit, maar er is een verschil tussen een onverstoorbare winnaarsmentaliteit en ongezonde grootheidswaanzin. Zlatan is een geweldige voetballer en dat kan niemand ontkennen, maar het verbaast me ook dat mensen z'n gedrag proberen goed te praten. Er zit toch duidelijk een steekje los bij Zlatan Ibrahimovic.

30 april 2020 om 12:18

Natuurlijk Sirius, alleen moet ik wel zeggen dat ik dit soort verhalen als deze van Insua erg zwak vind. Hij wil eigenlijk niks zeggen, zegt ook niks concreets, maar insinueert op basis daarvan wel iets. Zeker wanneer je dus niet eens met hem een kleedkamer hebt gedeeld. Dan vind ik dat van die Joao Pedro al wat anders. Daar zegt hij in ieder geval concreet wat er is gebeurd en dat hij dat raar vindt. Overigens vind ik het ook niet heel sterk, want ondanks de grootspraak en alles heeft Ibra in dat verhaal wel een punt. En in plaats van dat ter harte te nemen als teamgenoten, zetten ze zich daartegen af.

30 april 2020 om 13:18

Zijn instelling heeft hem juist alleen maar belemmerd. Hij beschikt over een geweldig talent maar heeft het op de grote bühne van de Champions League, Ek’s en Wk’s op beslissende momenten juist vaak af laten weten.

30 april 2020 om 13:48

Af laten weten? Had hij met Zweden Europees of Wereldkampioen moeten worden? Overal waar hij is geweest, werd hij zowat kampioen, won hij bekers en ja; helaas geen Champions League. Maar dat zou een kroon op het werk voor 'm zijn geweest. Ik ben net als anderen hierboven van mening dat Zlatan's instelling en mentaliteit hem juist zo ver hebben gebracht (en nog wel een stukje verder). Hoe kan zijn instelling hem in godsnaam belemmerd hebben?

30 april 2020 om 15:29

Maar is het nou echt zo'n overduidelijk feit, dat verhaal van Zlatan? Je kunt altijd kritiek hebben op de instelling, maar uiteindelijk is het de mening van Zlatan. Nu zeg ik niet dat hij ongelijk heeft, maar het kan ook zijn dat die jongens gewoon niet zo goed zijn als Zlatan gewend is.

30 april 2020 om 11:13

Precies wat je zegt! Het is gewoom een ordinaire pestkop. Zelfs op deze leeftijd weet hij zich nog niet volwassen te gedragen. Kleine kleuter is het.

30 april 2020 om 15:01

Net zoals een reactie hierboven. Ik denk ook dat hij zo ver is gekomen met deze houding. Zlatan blijft zich dan ook zo gedragen omdat hij veel succes mee ervaren heeft, inclusief doorzettingsvermogen en wat daarbij komt. Hij blijft ook in die formule geloven. Van mij mag het ook volwassener, maar de streken hoeven niet weg. Dat vermoorden van zijn ploeggenoten vind ik wel overtrokken in dit bericht, het lijkt wel alsof de media Zlatan iets te veel in het kwade daglicht wilt zetten.

30 april 2020 om 11:54

‘Men praat vaak over een voorbeeldfunctie als het gaat om jongens als Depay, maar Ibrahimovic wordt gezien als “baas”. Bijzonder dat zo’n winnaar tegelijkertijd zo’n loser kan zijn.’

Men accepteert Zlatan z’n strapatsen, omdat, hoe je het wendt of keert, hij doorgaans veel scoort. Hij heeft iets van 14 landstitels (?) gewonnen, dus je haalt op dat gebied een ervaren ‘winnaar’ in huis. Hier op de site zie je leden dit ook als argument aanhalen. Als je waardevol bent, accepteren ze je gedrag. Kijk maar bijvoorbeeld naar Arjen Robben, Luis Suarez of Joey Barton...

Overigens vind ik niet dat voetballers een voorbeeldfunctie hebben, alleen al vanwege het feit dat zij niet het leven van Jan Modaal leiden (of lijden...).
Die gasten staan doorgaans, in de breedste zin van het woord, ver van de realiteit af.

Daarnaast vind ik het krom om dit van (bepaalde) voetballers te verwachten of eisen. Enerzijds wordt over een jongen als Depay geroepen dat hij zo’n verschrikkelijk laag IQ zou hebben, dat hij tegen zichzelf beschermd moet worden of dat als hij geen voetballer was, hij dan een ‘gangstarappert’ zou zijn of in het criminele circuit zou zitten. Maar aan de andere kant krijgt hij wel van diezelfde leunstoelanalisten het verwijt naar zijn hoofd geslingerd dat hij zich bewust moet zijn van het feit dat hij als voetballer een voorbeeldfunctie heeft. Dat strookt niet met elkaar. Je kan niet iemand onintelligent noemen en tegelijkertijd verwachten dat hij intelligent handelt...

30 april 2020 om 12:01

Hoezo kan dat niet? En wat is precies onintelligent ? Je kan best een iq van 70 hebben, maar je gewoon normaal en sociaal gedragen. Dat je niet de slimste bent betekent niet gelijk dat je je niet kan gedragen, of vrijgesteld mag worden van de simpelste omgangsvormen en etiquette. Zou lekker zijn als we zo denken.

30 april 2020 om 12:11

@Pringle je tweede vraag is heel erg onnodig. Zelf vind ik het ook niet helemaal terecht dat men Depay afdoet als idioot, maar wel vinden dat hij een voorbeeldfunctie heeft (wat dat ook mag betekenen). Vind jij het niet oneerlijk van die mensen? Daarbij moet ik zeggen dat Depay zich in mijn ogen nooit asociaal opstelt en zich gelukkig niet laat leiden door de meningen van mensen die hem totaal niet kennen.

30 april 2020 om 14:39

Een voorbeeldfunctie heeft ook niet perse iets met je beroep te maken, of met je intelligentie. Het is gewoon zo dat voetballers enorm veel fans hebben, en dus ook veel aandacht krijgen via de media, en veel mensen bereiken via hun eigen social media bijvoorbeeld. Net als bij andere 'influencers', word er dus verwacht dat ze wel enigszins het goede voorbeeld geven, puur omdat ze veel mensen kunnen beïnvloeden. En om het specifiek over Depay te hebben, ik heb eigenlijk nooit een probleem met zijn gedrag gehad of hoe hij zich kleed. Dat moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen, dit bepaald in mijn ogen niet of iemand een goed voorbeeld geeft of niet. Ik vind het wel een toffe gozer.

30 april 2020 om 14:49

@ Pringle,vind jij profvoetballers, in de ruimste zin des woords, representatief voor onze samenleving? En denk je (oprecht) dat zij een 'voorbeeldfunctie' bekleden voor andermans kinderen? Ik niet, maar ik spreek wellicht vanuit een andere referentiekader en kijk nu ook anders tegen bepaalde zaken aan, dan bijvoorbeeld 13 jaar geleden toen ik zelf nog speelde en aan de andere kant van de streep stond. Ik heb gespeeld met / tegen jongens die totaal niet wisten wat zich afspeelde in de samenleving en zich hier ook niet over bekommerden. Ze staan, vergeleken met de gemiddelde persoon, anders in het leven. En dat is ook niet zo vreemd, o.a. vanwege het gegeven dat je vaak anders wordt behandeld en je bijvoorbeeld andere 'zorgen' of prioriteiten hebt. In veel aspecten zijn het af en toe net grote (ontwikkelde) kinderen met teveel geld en privileges. Maar wellicht moet ik eerst aan de leunstoelanalisten vragen wat zij exact met 'voorbeeldfunctie' bedoelen, voordat ik hier een eigen invulling aan geef.'en wat is precies onintelligent?'dat is een vraag die je aan de leunstoelanalisten moet stellen. Ik had het over leden die zich zo laatdunkend over hem uitlaten.'dat je niet de slimste bent betekent niet gelijk dat je je niet kan gedragen, of vrijgesteld mag worden van de simpelste omgangsvormen en etiquette. Zou lekker zijn als we zo denken.'heb ik dit volgens jou gezegd?

30 april 2020 om 15:22

@ Pringle,'en om het specifiek over Depay te hebben, ik heb eigenlijk nooit een probleem met zijn gedrag gehad of hoe hij zich kleed'ik heb ook geen problemen met Depay z'n gedrag of wijze waarop hij zich kleed etc. Dat incident m.b.t. die lijger laat mij ook koud. Ik vind dat een bepaald slag hier zich agressief en denigrerend uitlaat over hem terwijl hij helemaal geen slechte jongen is. Hij is niet agressief, bezorgt zijn tegenstanders niet opzettelijk (horror)blessures, is niet onsportief, komt niet herhaaldelijk in negatieve zin in aanraking met justitie etc. En toch zie je veel mensen met schuim in hun bek hun onderbuik leegmaken zodra die jongen in het nieuws verschijnt. Wat hij ook doet, men probeert er een negatieve twist aan te geven.ik zei net dat ik geen problemen heb met Depay z'n gedrag, maar er is wel 1 dingetje wat mij stoort. Het lijkt af en toe bij hem, maar ook bij Quincy Promes bijvoorbeeld - en hoewel dit twee verschillende personen zijn worden zij wel over één kam geschoren - dat hij zich niet bewust is van de omgeving waarin hij zich bevindt én dat hij onder een bepaalde vergrootglas staat. Zij worden om het minste geringste buitensporig hard aangepakt. Dat wat zij over zich heen krijgen heeft dan ook niets met opbouwende kritiek te maken.gezien hun ervaringen met de media vind ik het dan onbegrijpelijk dat Depay een foto gaat maken met een lijger of dat Quincy Promes met mensen gaat ballen op een pleintje, dit laat filmen en het op het internet terecht laat komen. Die jongens moeten zich beseffen dat er momenten zijn dat zij zich als een kameleon moeten opstellen en 'dat volk' geen stok moet geven om mee te slaan. Je kan wel hardop roepen 'ik doe wat ik wil', maar zij hebben nu eenmaal te maken met een dubbele standaard. Mensen knijpen bijvoorbeeld hun ogen dicht voor de fratsen van Zlatan (of andere voetballers die echt ergere dingen flikken), terwijl diezelfde personen Depay z'n hoofd onder de guillotine willen hebben, omdat 'ie een hoed draagt of een RR rijdt? Ook zij weten dondersgoed hoe de vork in de steel steekt en daarom blijf ik me verbazen dat zij dan niet een toneelstukje opvoeren zodra de camera aanstaat...

30 april 2020 om 15:37

Dat is toch wat mensen willen. Kijk naar een Derksen of Trump.de markt vraagt en waar vraag is is aanbod

30 april 2020 om 15:42

'dat is toch wat mensen willen' soms moet je niet doen wat anderen willen, want in dit geval komt hij niet als winnaar uit de koker gerold. Daarom masker opzetten en toneelstukje opvoeren, want hij zal dit oneerlijke gevecht altijd verliezen.

30 april 2020 om 15:52

Ik vind het woord voorbeeldfunctie sowieso misbruikt. Iedereen is tegenwoordig te snel op zijn pik getrapt, en dat bedoel ik in het algemeen. sommige mensen houden er van om met hun vinger te wijzen naar een ander, maar zelf zijn we allemaal roomser dan de paus en doen nooit iets fout.. Misschien moet iedereen wat meer op zichzelf en hun eigen kinderen letten, in plaats van afkeurend naar bepaalde mensen te wijzen die in hun ogen dingen verkeerd doen. Misschien is het voor een groot deel jaloezie, of afgunst omdat sommige mensen wel alles hebben. Ik weet het niet. Laat iedereen lekker in zijn waarde en zich gedragen zoals hij wilt. Al moet ik wel bekennen dat ik zelf soms ook zo denk over Zlatan als ik zo'n artikel lees. Hij gaat bij mij net te vaak over de lijn van fatsoen heen, en heb over de jaren ook een lichtelijke afkeur gekregen tegen hem. Misschien ook niet helemaal terecht, maar ik ben ook maar een mens :P. Ik probeer je geen woorden in de mond te leggen, 'zou lekker zijn als we zo denken' was een opmerking van mij.

Dat van zijn persoonlijkheid mag geen verbazing wekken, zo kennen wij Zlatan al geruime tijd. Kan mij voorstellen dat het hem steekt om met zoveel ploeggenoten te spelen die veel minder dan hem zijn, waardoor er regelmatig verloren wordt. Zlatan persoonlijk kwam gewoon tot 52 doelpunten in 58 wedstrijden. Dat zijn gewoon uitstekende cijfers, zeker op die leeftijd.

30 april 2020 om 10:56

Voetballen kan ie zeker, maar dat wordt ook zelden betwist. Zijn karakter zit ergens tussen iemand die er niet tegen kan dat zijn medespelers minder zijn dan hij en een narcistische psychopaat.

30 april 2020 om 10:56

Daar heeft hij toch zelf voor gekozen? Maar hij koos voor de locatie en geld, dan moet je achteraf niet zeiken en stoer doen. Beetje hetzelfde als een gast in een online spel die dan een nieuwe account gaat aanmaken om te laten zien hoe goed hij is en dan gaat zeuren op zijn teamgenoten die lager niveau zijn.

30 april 2020 om 11:22

Precies, hij koos zelf voor Amerika. Dan weet je dat je op een niveautje a la de Schotse competitie terecht komt.

Zijn persoonlijkheid blijft altijd een aandachtspunt. Het feit is wel dat Zlatan zo in elkaar steekt. Ook als jongeling bij Ajax was hij zo. Tsja, wel erg lastig om mee samen te kunnen werken lijkt me. Daar moeten mensen die met hem te maken hebben simpelweg mee dealen.

Heb me groen en geel geschaamd en geërgerd aan zijn gedrag en uitspraken toen hij bij United speelde. Deed het nog best goed hoor, maar je moet er maar fan van zijn geloof ik.

Het voorbeeld wat aangehaald word.., is toch een terechte donderspeech? Ik zou graag maar wat een speler willen die zo het team op scherp zet. Maarja, dat is alleen gebaseerd op dit voorbeeld dan.

Wie is gekomen voor het strand en een wandeling door Hollywood, kan me dat maar beter nu vertellen. Ik heb driehonderd miljoen op de bank en een eiland, ik heb dit allemaal niet nodig. De eerste persoon die zijn mond open doet, maak ik af. Die maak ik écht af!. Waarom vind ik dit juist een prachtige uitspraak? Laat zien dat Ibra een ultieme winnaar is en een mentaliteit heeft waar je u tegen zegt. Wat hij hiermee zegt is: ik heb bijna alles bereikt wat je als voetballer kunt bereiken en ik geef op mijn 37ste nog steeds 100% elke wedstrijd. Zijn ploegnoten hebben waarschijnlijk nog niks bereikt (of in ieder niet wat Ibra bereikt heeft) en geven 80% in zijn ogen. Wie niet mee wilt in 100% geven kan opdonderen. Zo moet het toch ook?

30 april 2020 om 11:58

Ik snap je punt, echter is het wel treurig om in een kleedkamer te benoemen hoeveel knaken je hebt en erachter aan ook nog een dreigement te plaatsen omdat hij weet dat hij fysiek in die selectie waarschijnlijk iedereen wel een portie klappen kan geven zonder er een paar terug te vangen. Zeg dat tegen iemand die wel weerwoord kan bieden zeg. Bovendien denk ik niet dat je er veel jongere spelers mee motiveert, die grootspraak, die nemen tegenwoordig al moeilijk wat aan van ouderen en hebben helemaal schijt aan dat opscheppen. Hij wou gewoon even laten weten dat hij de baas is. Verder had ik zijn quotes nog niet gelezen toen hij daar wegging, maar dat is gewoon neerbuigend richting het land met je 'jullie mogen weer naar honkbal kijken'. Bleegh, haantjesgedrag, heel treurig. Iemand hierboven zei het wel treffend vond ik, dus die steel ik even: dat je als winnaar zo'n grote loser kan zijn.

30 april 2020 om 12:18

Ik denk juist wel dat je jongeren met geld motiveert. In Amerika is er inmiddels een hele jonge boksgeneratie gemotiveerd om geld dankzij Floyd 'money' Mayweather, willen inmiddels ook niet meer naar de Olympische Spelen omdat het geen geld oplevert. Ik denk juist dat je met gepreek jongeren wegjaagd, de van Hooijdonk style.

30 april 2020 om 13:35

Ik denk dat het puur een verschil is in opvatting en misschien een generatiekloof.zlatan is van een andere generatie dan de huidige spelers. Hij is opgegroeid zonder social-media en is begonnen onderaan de salarisladder, om zich vervolgens met mentaliteit omhoog te werken en opkeek tegen de oudere spelers. Noem in zn Ajax-tijd een Litmanen, en bij Juve had je toen Nedved, del Piero enz. Dan moest je gewoon luisteren en presteren. De spelers van nu zijn veel meer bezig met hoe zo overkomen op Insta en Twitter. Ze denken dat ze al wat bereikt hebben door prof te zijn en daar genoegen mee nemen, terwijl ze beter in zichzelf kunnen investeren door net zo'n vedette te worden als Zlatan en bovengenoemde namen. Ik kan mij daarom volledig vinden in de wijze van Zlatan

30 april 2020 om 12:29

Prachtige uitspraak? Zouden de spelers van AC Milan, Man Utd of Barca hem zo aangesproken hebben toen hij het voor het zoveelste jaar op rij liet afweten in de eindfase van de CL? Of zou hij zijn teamgenoten bij Barcelona, AC Milan of Inter Milaan op zo een wijze aanspreken? Het is een fantastische voetballer maar hoe van zichzelf de laatste jaren een karikatuur maakt, doet echt wel afbreuk aan zijn ‘legacy’.

30 april 2020 om 13:21

Inderdaad. Op beslissende momenten in de CL, Ek’s en Wk’s gaf hij steevast niet thuis. Dan hebben Messi, Ronaldo en ook Robben veel meer bereikt.

30 april 2020 om 14:50

Messi is hiervan ook niet bepaald een schoolvoorbeeld..

Het is niet netjes om me uit te spreken over iemand waar ik nooit mee samen heb gespeeld. Dus deel ik wat vage insinuaties over zijn persoonlijkheid en doe ik wat suggestieve opmerkingen over wat ie allemaal heeft gedaan. Dat vind ik wel heel netjes!aldus Emiliano Insúa.

30 april 2020 om 11:48

Wat dat betreft zou hij beter Emiliano Insinúa kunnen heten . Maar je hebt volkomen gelijk. Je ziet dit zo vaak gebeuren. Dit is hetzelfde als Dieuwertje Blok bij Dwdd over Voetbal Inside waar ze eigenlijk geen woorden aan vuil wilde maken en toch 5 minuten los gaat over het grapje van Gijp met die pruik.

Als ik mij zo zou gedragen op mijn werk als Zlatan dan zou ik binnen een week worden ontslagen.

30 april 2020 om 11:51

Kijk dat is het verschil met Zlatan, die komt er mee weg en neemt de baas ontslag :P

30 april 2020 om 12:30

Bij een baas zonder ruggengraat wel ja. Bij een manager met enig menselijk inzicht en een idee van groepsdynamiek, vliegt Zlatan na een week buiten.

Met zijn mentaliteit en karakter moet het zeker goed komen. Weet nog bij Ajax hoe ongelofelijk ibrahimovic speelde en vooral zijn karakter was geweldig haha

Geloof best dat het niet de gezelligste, leukst teamgenoot is die je kan hebben. Maar men begint te geloven dat hij al zijn uitspraken ook écht meent. Die moet je met een korreltje zout nemen. Hij maakt een karikatuur van zichzelf zoals ook C Ronaldo en Cantona doen/deden, om maar wat te noemen. Dat heeft van Zlatan, naast uitzonderlijk goede voetballer, ook een icoon en 'merk' gemaakt. Daar kun je op voortborduren na je carrière.

Zlatan gaat inderdaad te ver, maar het is moeilijk om de jongen van de straat er uit te halen. Ik zou "the last dance" documeentaire bekijken over michael jordan, er zijn zeker bepaalde grenzen, maar je hebt ook echte winnaars daaris Zlatan er een van. Zijn uitspraken gaan te ver, maar we weten dat hij een beetje koekoek is. Toch naar van Insua dat hij het zo brengt.

30 april 2020 om 15:50

Zlatan zou juist de Jordan documentaire moeten kijken. MJ gaat ook uit zijn plaat omdat zijn teamgenoten een slechte instelling hebben maar doet dit wel constructief en zonder dreigementen. Wat Zlatan doet is juist respectloos naar zijn teamgenoten.

Het lijkt me ook zeer vermoeiend om met zon geniale gek te moeten werken. Ik geloof meteen dat Zlatan te pas en te onpas uit zijn slof kan schieten. Het blijft wel ontzettend knap dat hij zo veel goals blijft maken op late leeftijd. Hij blaast zo hoog van de toren met al zijn uitspraken, dat hij zichzelf ook wel dwingt om gas te moeten geven. Ondanks die 300 miljoen op zijn bank

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren