Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord wil Kökcü uit handen van Engelse en Spaanse clubs houden’

Laatste update:

Orkun Kökcü heeft over belangstelling niet te klagen. Volgens Voetbal International is er volop belangstelling vanuit Engeland, Spanje en Turkije voor de negentigenjarige middenvelder van Feyenoord. Het talent ligt nog tot medio 2023 vast in De Kuip, maar desondanks doet de huidige nummer drie van de Eredivisie er alles aan om zijn contract open te breken en te verlengen.

Met een nieuw contract tot halverwege 2024 en een hoger salaris wil Feyenoord zich verzekeren van een hogere transfersom voor Kökcü, zo klinkt het. Volgens het weekblad heeft Monchi zich namens Sevilla gemeld om te praten over een transfer van Kökcü naar Spanje. Ook Real Betis en Valencia hebben zich gemeld om zaken te doen. Op korte termijn worden er meerdere gesprekken gevoerd.

Kökcü heeft de clubs voor het uitkiezen, want ook vanuit Engeland wordt hij nauwlettend in de gaten gehouden. Arsenal heeft hem al langere tijd in het vizier en ook Chelsea volgt zijn ontwikkelingen op de voet, terwijl er ook belangstelling is vanuit Turkije. De middenvelder blijft zelf het liefst nog een jaar bij Feyenoord, zo schrijft Voetbal International. Komende zomer hoopt hij actief te zijn met Turkije op het EK, om na nog een jaar onder Dick Advocaat de stap naar het buitenland te kunnen maken.

Kökcü wil dat Feyenoord iets aan zijn overstap verdient. Hij is de club dankbaar voor het feit dat zij hem weghaalden bij FC Groningen, waarna hij zichzelf verder heeft ontwikkeld in Rotterdam en uiteindelijk door is gebroken bij Feyenoord. Onder Advocaat is hij een vaste basisklant. Dit seizoen kwam hij in de Eredivisie twintig keer in actie, waarvan negentien keer als basisspeler. Hij scoorde deze jaargang twee keer.

Orkun Kökcü kan beter nog een seizoen bij Feyenoord blijven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Doe nou niet zo stom en cash eens een keer. Feyenoord heeft er een handje van om spelers niet op de juiste momenten te verkopen, waardoor ze nooit het hoogst mogelijke bedrag ontvangen. Voor een club is het ook wel lekker om af en toe te cashen, zodat je met dat geld verder kan bouwen.

26 februari 2020 om 07:21

Cashen? Je weet dat Feyenoord alsnog gewoon meewerkt als er 20 miljoen op tafel komt hè? Het is alleen dat je, met een nieuw contract, geen genoegen hoeft te nemen met bijvoorbeeld 12 miljoen. Dan kan je een soort transferoorlog veroorzaken tussen de geïnteresseerde clubs.

26 februari 2020 om 07:44

@martyn: kokcu ligt nog 3 jaar vast dus 12 zal het sowieso niet worden maar beduidend meer. En volgens mij heeft een nieuw contract geen enkele invloed op het ontketenen van een transferoorlog tussen biedende clubs.

26 februari 2020 om 09:11

Hij doelt ook op Jorgensen die je in de winterstop twee jaar terug had kunnen verkopen voor 18 miljoen in een seizoen waar je Europees uitgeschakeld was en niet meedeed voor de titel. Dat was gewoon een grote fout en Feyenoord kan zo'n bedrag echt niet mislopen.

26 februari 2020 om 13:13

Achteraf een grote fout ja. Al vond ik de beredenatie wel logisch. Had een geweldig seizoen gedraaid en stond vlak voor een WK waarin hij 1e spits zou zijn en zich dus hopelijk extra in de kijker kon spelen.

26 februari 2020 om 09:21

Ik ben ook voorstander om komend seizoen gewoon zo veel mogelijk te cashen. Als Sinesterra, Kokcu en Senessi verkocht worden moet er toch een 50 tot 60 miljoen binnen komen. Verkoop daarbij ook gelijk Jorgenson en Berghuis en komt er nog eens ruim 10 miljoen binnen. Haps kan wellicht ook verkocht worden. Dan moet Feyenoord toch ruim 70 miljoen binnen kunnen halen. Gebruik 27 miljoen om de zogenaamde VvF uit te kopen en dan is de weg vrij voor die amerikaanse investeerder wat Feyenoord zo graag wil. Hier zou 100 miljoen mee gemoeid zijn als ik de geruchten zo lees. Dan heb je volgend seizoen bijna 150 miljoen te besteden!!!spendeer 50 in je elftal en 75 om meer aandelen in het nieuw stadion te kopen zodat je meer vaste inkomsten genereerd en structureel de begroting om hoog kan gooien. Dan zou Feyenoord in een klap weer structureel mengen tussen PSV en Ajax.

26 februari 2020 om 09:37

En dan dat jaar als degradatiekandidaat spelen? Je gooit dan letterlijk alle belangrijke spelers aan de kant. Een compleet nieuw team is vaak genoeg helemaal misgegaan.

26 februari 2020 om 09:45

@ejens berghuis én Jorgensen 10 miljoen bij elkaar?ik geef toe dat Jã¶rgensen zijn oude niveau niet meer heeft gehaald, maar hij zal zelf wel rond de 8 miljoen waard zijn.laatstaan Berghuis. Hij haalt continu een hoog niveau. Zelfs in de CL. Daar kunnen ze minstens 12 miljoen voor vragen (als hij bij Ajax of PSV had gezeten, zelfs 20).

26 februari 2020 om 10:03

@ Azchelseaop een gegeven moment moet je keuzes gaan maken als club zijnde. Spelers als Jorgensen en Berghuis zijn belangrijk voor een ploeg als Feyenoord alleen ga je er niet nog drie jaar mee voor uit kunnen werken. Mocht daarvoor acceptabele bedragen geboden worden moet je gewoon een keer flink cashen om diepte investeringen te doen. Kokcu, Sinestera kunnen forse bedragen op leveren welke je ook gewoon moet pakken.

26 februari 2020 om 10:11

@Ejens: Dit heeft een erg hoog FIFA20-gehalte. Je kan niet zomaar alle sterkhouders verkopen en een topteam neerzetten. Kijk naar PSV waar het met hetzelfde bedrag al mis is gegaan met twee spelers. Veel te grote gok waaraan je nooit moet beginnen.

26 februari 2020 om 11:52

@azchelsea,als Feyenoord ook 50 miljoen kan investeren zoals ik aangeef en je nog steeds enkele bruikbare spelers (bijlow, Malacia, Fer, Toornstra, Bozenik) behoud kan je prima in de subtop meedraaien. Echter kan je dan wel structureel met betere spelers weer bouwen aan een elftal. Ik zou het niet erg vinden om een stapje terug te doen om er vervolgens 2 of zelfs meer vooruit te zetten.

26 februari 2020 om 14:56

Ik denk dat je beter een jaartje in de middenmoot mee kan doen dan een aantal jaren in de subtop zonder een serieuze kans te maken op het kampioenschap. Het scenario dat Ejens schetst is wel heel optimistisch, ik zou niet direct iedere sterkhouder verkopen en het lijkt me ook sterk dat je direct 100-150 miljoen te besteden hebt in het geval die Amerikanen aankloppen, maar dat er iets moet veranderen is wel duidelijk.

26 februari 2020 om 11:07

Die ongelukkige handelshand gaat beide kanten op: ofwel niet verkopen als het had gemoeten (jorgensen, de Guzman), of juist verkopen (om wat voor reden dan ook) tegen een bodemprijs (v Persie, Wijnaldum, de Vrij)

26 februari 2020 om 12:49

Je hebt gelijk dat Feyenoord in het verleden na liet om spelers op tijd te verkopen, maar als club ga je natuurlijk niet proactief je grootste talenten verkopen. Zo krijg je niet het hoogste mogelijke bedrag.

Onmiskenbaar een groot talent, maar moet zich nog wel doorontwikkelen voor hij de stap naar een grotere club kan zetten. Feyenoord en Advocaat is een combi die hem daarbij kan helpen. Deze zomer overstappen zou zo maar een carriere desdroyer kunnen zijn.

26 februari 2020 om 08:19

Eens, is er imo nog niet geheel klaar voor, zijn een aantal facetten in zijn spel die nog veel beter kunnen en moeten voordat hij de stap kan gaan maken. Zijn rendement is er daar 1 van.

Talentvolle jongen maar ik vind hem tot nu toe nog niet heel uitzonderlijk. Kan beter nog wat stapjes bij Feyenoord zetten.

26 februari 2020 om 08:20

Wat is voor jou uitzonderlijk? Ik vind het namelijk uitzonderlijk dat iemand van zijn leeftijd al zo constant en degelijk is. Dat zien deze clubs ook. Kokcu moet inderdaad wat stapjes maken m.b.t. rendement en betrokkenheid in het spel, maar dat deze jongen echt heel goed kan voetballen staat buiten kijf.

26 februari 2020 om 08:32

Hij bedoeld wss Frenkie en Mathijs uitzonderlijk. On: Eens dat hij voor zijn leeftijd bij 1 van de grootste clubs van NL zich prima staande houd. Indien hij nog een aantal jaar blijft en zich blijft ontwikkelen, kan er wellicht iets moois uit voort vloeien hopenlijk. (A la Wijnaldum wat ik ook niet "uitzonderlijk" vond, maar zich fantastisch heeft ontwikkeld door de jaren heen).

26 februari 2020 om 08:33

Ik denk dat je moet laten zien wat Ziyech laat zien om lekker bij Chelsea binnen te komen. Of de ervaring van Luuk de Jong moet hebben voor een club als Sevilla.

Als je nog zo jong en onervaren bent moet je echt uitzonderlijk presteren (e.g. Haaland).

Ik denk dat het verstandig is dat hij pas vertrekt als hij de kar trekt bij Feyenoord zoals Berghuis dat nu doet. Maar dat is mijn mening.

26 februari 2020 om 09:40

Zeker mee eens. Je komt toch anders binnen als je een van de sterkhouders bent geweest van je vorige club. Kokcu is er dan ook nog zeker niet klaar voor. Nog minimaal een jaartje knallen en wellicht dat hij nog iets in de CL kan laten zien. Mochten we de 2e plek nog halen dit seizoen.

26 februari 2020 om 12:19

@korarslan Frenkie speelde in een beter elftal en brak pas op zijn 20e definitief door bij Ajax. De Ligt speelde als verdediger wat toch weer anders is als op het middenveld. ik ga niet zeggen dat Kokcu net zo goed word als deze spelers maar er zit zeker nog wel rek in

Kokcu is momenteel het grootste talent van Feyenoord. Op het moment dat ik dit schrijf en terug lees wordt ik intens verdrietig. Wat is er gebeurt met de talenten fabriek uit Zuid. Wijnaldum, RVP, GVB en ga zo maar door. Dood en doodzonde. Gewoon verkopen en cashen en weer echte toptalenten gaan opleiden in plaats van deze knul, Banis, Burger, Malacia, Geertruida en Bijlow.

26 februari 2020 om 08:15

Bijlow kan uitgroeien tot een prima keeper van niveau. En in de jeugd bij U17 lopen best wat aardige talenten rond . Je kan alleen op die leeftijd er nog weinig van zeggen. Gill Swerts werd in de jeugd ook gezien als net zo’n groot talent als RVP...

26 februari 2020 om 08:17

Malacia en Bijlow kon je je nog wel eens ernstig in vergissen. Wist je dat Bannis pas 17 is?

26 februari 2020 om 09:17

Dat kan maar vooralsnog is het erg magertjes in Zuid. Kijk naar de talenten van PSV, AJAX en AZ. Dat verschil is nog nooit zo groot geweest. Bannis is 17 dat weet ik. En Bijlow kan ik me in vergissen. Maar zo bijzonder is het ook weer niet. Malacia wie weet. Maar het niveau is niet wat het moet zijn. Misschien door in de pyramide in te stromen en Brard weer terug dat het weer beter wordt. Ik hoop het zo want dit is echt pure armoede.

26 februari 2020 om 09:37

Wil je beweren dat die talenten van die andere clubs grotere talenten leveren? Misschien als advies om in de vertegenwoordigende elftallen te kijken en dan zie je dat structureel veel Feyenoorders rond lopen. Veel meer dan AZ en PSV samen. Het verschil is dat deze spelers op hun 17e niet doorstromen naar Jong Feyenoord om met weerstand te spelen en dat hebben de andere clubs die wel. Hebben ze dan meer talent? Zeker niet, maar ze worden beter. Wanneer Feyenoord in de KKD speelde dan waren er al veel meer spelers doorgebroken. Spelers als Chong en Zirkee gaan natuurlijk weg, omdat ze geen zekerheid krijgen om door te stromen naar het 1e elftal en met de pyramide volgend seizoen is dat al meer mogelijk. En als je het talent van Bannis, Bijlow en Malacia niet ziet dan denk ik dat je het nooit gaat zien. Of je bent aan het trollen.

26 februari 2020 om 09:53

WouterSL. Och och. AZ heeft ook eens een leuke lichting en ze zijn ons ineens lichtjaren voorbij gestreefd. Ook hun aanvoer van grote talenten gaat met ups-en-downs. Dat is inherent aan een jeugdopleiding

26 februari 2020 om 10:30

Ach ja, geen idee wat Wouter altijd op Feyenoord topics doet eigenlijk. Altijd maar negatief en zo graag mogelijk een verschil met Ajax neerleggen. Wouter heeft blijkbaar ook geen idee en baseert zich denk ik enkel op het momenteel matige o19.

26 februari 2020 om 12:35

dat is precies de reden wat Wouter bij Feyenoord topics doet. Kennelijk haalt hij er voldoening uit bashen

26 februari 2020 om 12:44

@peter_selie, is geen eerlijke vergelijking. Feyenoord heeft meer Nederlanders in de jeugd lopen. PSV scout bv van jongsaf aan ook in Belgie aangezien dat vlak bij de grens zit.

26 februari 2020 om 08:18

Ja dat gaat nog heel lastig worden ben ik bang. Qua geld is het al lastig om talenten binnen te houden, en dan moet je als jeugdspeler haast nog bang zijn dat je ooit in jong Feyenoord beland. Daar zit je ook niet voor de lol.

26 februari 2020 om 09:14

Bannis en Burger zijn brandhout. Malacia en Geertruida zijn degelijk, maar wellicht zijn dat meer spelers voor op de bank, Bijlow is een prima keeper. Ben het met je eens dat er wel heel weinig talent is.

26 februari 2020 om 09:21

Bannis is pas 17, niet elk talent staat er direct op die leeftijd. Burger heeft potentie, maar moet stappen gaan zetten. Verhuur naar Excelsior was daarom zeer verstandig. Zelfde als El Bouchataoui bij Dordtrecht

26 februari 2020 om 09:29

Bannis blinkt nergens in uit, hij is maar 17, maar dat wordt hem echt niet. Burger is ook te licht.

26 februari 2020 om 09:31

Toch is Burger wel het enige lichtpuntje in onder 19.

26 februari 2020 om 09:41

Bannis heeft een uitstekende techniek, moet op andere vlakken nog stappen zetten, maar te vroeg om te zeggen dat het hem niet gaat worden. De U19 valt op moment inderdaad niet mee. De Mooij is een aardige speler, maar heb sterke twijfels of die het gaat maken. Azarkan heb ik wel goeie hoop op. In de U17 ziet het er beter uit. Milambo, Bogarde, El Moussaoui en Benita zijn grote talenten in U17, maar nog erg jong. Milambo is bijvoorbeeld nog maar 14.

26 februari 2020 om 09:50

In de O17 zitten wat leuke spelers als Ben David-Dos Santos, Benita, El Moussaoui, ' t Zand. Geef die jongens rustig de kans. Je kan er eigenlijk nooit echt wat over zeggen en het is ook moeilijk te voorspellen. Zo was een Stefan de Vrij nooit echt een groot talent, maar opeens was hij daar en maakte reuze stappen. Kijk eens waar hij nu is. Misschien wel één van de beste verdedigers in Italië.

26 februari 2020 om 14:05

Brandhout? Wat een nare woordkeus voor 2 van die jonge jongens zeg

26 februari 2020 om 14:52

Je bent niet zo goed op de hoogte, terwijl je het laat overkomen alsof je wel eens op de velden te vinden bent. Als je kijkt naar opleiden mag je spelers als Chong en Zirkzee ook meerekenen, helaas zijn die al eerder weggegaan. Kokcu is een echt toptalent en Bijlow heeft ook erg veel potentie. Malacia speelt de laatste weken goed en moet de stijgende lijn vasthouden. De rest heeft de potentie om basis feyenoord te halen maar waarschijnlijk niet erg veel hoger, dan heb je een hele succesvolle lichting hoor!

Nog minimaal een jaar blijven is zeker het beste voor Kökçu. Voor Feyenoord zou dat ook goed zijn, maar voor 20 miljoen en alles daarboven laten gaan. Heel veel meer gaat die in één jaar niet waard worden en je kan dan de selectie op paar posities versterken.

Kökcü naar Engeland. VI heeft vermoedelijk gesproken met de zaakwaarnemer van Kökcü en niet met de clubs. Leuke voetballer voor Nederland, maar laat hem nou heel blij zijn dat hij eens per twee weken in de Kuip mag spelen. Deze sterke verhalen zie ik tegenwoordig wel heel vaak verschijnen. Dat er een club een keer komt kijken is nou niet direct een teken dat ze je willen ophalen. Net als die 18 miljoen voor Senesi, de man heeft nog amper een wedstrijd gespeeld tegen een serieuze tegenstander.

26 februari 2020 om 09:47

Goed dat jij zo op de hoogte bent en zo zeker weet dat dit allemaal onzin is. Welke goed geinformeerde bronnen heb jij daarvoor geraadpleegd?

26 februari 2020 om 23:59

Omdat ik niet alles slik als zoete koek en geen blinde supporter ben die denkt dat Engeland zit te wachten op middelmatige spelers als Kökcü.

26 februari 2020 om 10:27

Kokcu werd in de jeugd altijd al gevolgd door veel grote clubs en gezien hij het bij de nummer 3 van de Eredivisie nu gewoon behoorlijk doet, is interesse echt niet onlogisch.

26 februari 2020 om 14:49

Heb je hem vaak zien spelen Erik?

Ik kijk als supporter elke wedstrijd van Feyenoord en zie het gewoon niet bij die jongen. Weet zich nooit echt te onderscheiden.

26 februari 2020 om 09:46

Dan zou je eens verder moeten leren kijken. Kokcu speelt met twee andere middenvelders die totaal niet het voetballende vermogen hebben om combinaties mee aan te gaan. Kokcu heeft meer voetballers om zich heen nodig om goed te kunnen voetballen.

26 februari 2020 om 11:21

Dat zou ik dan graag eens zien.

26 februari 2020 om 13:48

@westland. jij doet alsof dat aan hem ligt, dat is wel een belangrijk detail. Mensen met veel ervaring in het spelletje (kan buiten deze inschatting jou kennis van voetbal niet inschatten) zien het wel wekelijks bij hem. Bekijk eens de onderbouwing van wat mensen zoals de jeugdtrainer, huidige staff en misschien kan je achterhalen waarom clubs als arsenal regelmatig voor hem op de tribune zitten.

26 februari 2020 om 10:24

Dan vraag ik me echt af waar je tijdens zo'n wedstrijd dan wél naar zit te kijken.

26 februari 2020 om 11:22

Begrijp me niet verkeerd; het is een talent, uiteraard. Wat ik niet zie is het grote talent dat voor een groot bedrag naar het buitenland gaat en daar slaagt.

26 februari 2020 om 11:28

Ik wel. Dus wat zien wij nu anders? Ik let ook op loopacties, lezen wat een tegenstander doet, jezelf vrij spelen, ruimtes maken voor anderen, positionering, combinaties, steekballetjes, inzicht. Hij is vooral in deze facetten van het spelletje erg sterk.

26 februari 2020 om 11:32

Het is een jongen dat nu z'n eerste seizoen in het eerste meemaakt (en itt tot talenten bij andere clubs geen KKD als voorproefje gehad) en maakt al behoorlijk wat indruk. Maar ook dat gaat uiteraard met pieken en dalen. Ik zie een over het algemeen behoorlijk stabiele speler, die tweebenig (!) is, veel loopvermogen heeft, makkelijk dribbelt en combineert en iemand die veel inzicht heeft. Hopelijk scoort hij binnenkort ook z'n verlossende doelpunt, want in de jeugd legde hij ze er met speels gemak in vanaf randje 16. Laat die jongen hier nog 2 seizoenen voetballen en het kan echt een hele goede middenvelder zijn.

Talent, ja dat heeft hij zeker.uitzonderlijk om hem met topclubs te meten, absoluut niet.als ze er gek is die 15 mil betaald, direct doen.simpel voorbeeldje is:hij heeft met zijn leeftijd momenteel 2 doelpunten en 3 assists (seizoen nog niet afgelopen)een Christan Eriksen had met die leeftijd al 7 doelpunten en 19 assists (seizoen afgelopen)

26 februari 2020 om 09:46

Eriksen was/is ook een veel aanvallender ingestelde speler. Kokcu is zich toch echt meer aan het richten op box-to-box en doet dat meer dan prima. Je hoeft ook niet altijd zo veelscorend te zijn. Het ligt er maar net aan wat je rol is. Zo is Gini Wijnaldum een zeer belangrijke speler bij Liverpool, ondanks dat hij niet heel veel scoort. Overigens wel mee eens dat hij nog iets meer rendement moet hebben, voordat hij een overstap maakt

Die jongen zal het volgend jaar maar ook over twee jaar echt niet redden in een grote competitie. Zou zeker nog handig zijn om drie jaar te blijven. Heeft nog genoeg verbeterpunten, vooral zijn schot en afronding moeten beter.

26 februari 2020 om 09:51

Wanneer hij in een team zou komen die wel kan voetballen dan zou deze jongen veel meer uitblinken. Het is geen toeval dat hij met Berghuis en van Persie voetballend veel meer uit de verf kwam. In dit Feyenoord heeft hij weinig opties om zich heen om de combinaties mee aan te gaan.

26 februari 2020 om 14:23

Kan je dat eens proberen te onderbouwen? Ik zie hem over 2 jaar wel instromen bij Arsenal omdat ze daar wel een harde werker met een goed overzicht kunnen gebruiken. Het is een speler met veel rek die bij Feyenoord nooit zijn beste spel zal kunnen laten zien.

Dit is toch wel een van de weinige spelers van Feyenoord die momenteel nog een relatief hoge transferwaarde vertegenwoordigt (+10 miljoen). Talenten als deze moet Feyenoord zien te koesteren en op de een of andere manier zorgen dat ze weer meer van dit soort spelers krijgen. Het is voor Feyenoord te hopen dat ze dit dus kunnen realiseren dankzij de toetreding tot de voetbalpiramide.

26 februari 2020 om 10:08

Sinisterra, Berghuis, Senesi, Malacia, Bijlow kosten ook wel wat in de huidige markt. Die eerste drie brengen zeker meer op dan 10 miljoen, die laatste twee zitten daar nu al dicht tegenaan.

26 februari 2020 om 10:15

Klopt, het gaat natuurlijk al steeds beter. Maar 10 miljoen is alsnog bijna niks he. Het is natuurlijk niet helemaal fair om het met Ajax te vergelijken, maar dit geeft wel aan dat het verschil tussen Ajax en Feyenoord alsmaar groter wordt. Ajax heeft namelijk wel 10 spelers die 20 miljoen of meer kunnen opleveren op het moment dat ze nu verkocht worden. Maar het is wel beter voor Feyenoord dat ze eindelijk weer over spelers met meer kapitaal lijken te beschikken, want dit was de laatste jaren toch wel anders.

26 februari 2020 om 10:24

Klopt, maar het is ook geen verrassing dat Ajax veel meer waarde heeft lopen. Dat mag ook wel met zo'n begroting. Dit is ook pas het begin en zal met de jaren groeien. Ik ben in iedergeval blij dat er weer wat waarde rondloopt. Het is nu een kwestie van spelers op tijd verkopen en weer goed inkopen zoals bijvoorbeeld met een Senesi of Sinisterra. En jeugd door laten stromen zoals een Kokcu of Bijlow.

26 februari 2020 om 10:25

Met alle respect maar +10 miljoen? Maak er maar een miljoen of 25 van. Feyenoord gaat haar grootste talent echt niet voor zo’n flutbedrag verkopen. Dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Als een Guus Til al voor een dergelijk bedrag de deur uit gaat bij AZ, gaat Kokcu (die veel jonger is en veel meer talent heeft) echt niet voor minder weg.

En inderdaad wat repuiztav zegt. Sinisterra, Berghuis, Senesi vertegenwoordigen stiekem wel wat meer waarde dan tien miljoen euro. Wat niet vergeten moet worden is dat de weg omhoog is ingezet, men durft nu te investeren in spelers als Senesi en Bozenik. Als dat eenmaal gaat lopen, kan Feyenoord meer investeren, maar ook veel meer salaris geven. Dat is een verschil inderdaad met Ajax, waar men heel gauw een contract dusdanig opwaardeert waardoor spelers langer vastliggen en meer waar worden.

Kokcu is pas net 19 jaar en speelt nu pas voor het eerst als basisspeler. Natuurlijk gaat dat met ups en downs maar dat deze jongen ontzettend goed kan voetballen ziet iedereen. Ik hoop ook dat Feyenoord er in slaagt om zijn contract te verlengen. Een a twee jaartjes de pannen van het dak spelen in de Kuip en dan een mooie transfer maken en een hoog bedrag opleveren voor Feyenoord. Het zou mooi zijn!

Ik vind het maar een overschatte speler. 
Geen onaardige maar gewoon een 12 in een dozijn spelertje.
Bij een leuk bod, zeg maar 17/ 20 miljoen, zou ik hem zeker verkopen. Een type Kokcu heb je overal lopen, Timmertje heeft vast wel iets in zijn Argentijnse netwerk.
Als je Kokcu verkoopt, ben je financieel weer uit de problemen, heb je budget om wat op de transfermarkt te doen en kan je sterkhouders als Senesi en Sinisterra behouden. En als je CL behaalt zal dat misschien Berghuis over de streep trekken om ook te blijven.

26 februari 2020 om 11:15

Weet je wie een 12 in een dozijn spelertje is? Tapia.

Mooi nieuws. Kans lijkt me ook zeer groot dat hij hier gewoon blijft (en dus ook verlengt) of gewoon wil blijven. Heeft verstandige mensen om zich heen die ook wel weten dat hij nog genoeg te leren heeft en bij Feyenoord nu ontzettend veel vlieguren kan maken. Deze jongen zou over pak 'm beet twee jaar echt een hele goede middenvelder kunnen zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren